• 54.

    ברק עליון ב''עמ,,,,,,,,,,

    אחד מהעם, 13/11/05 00:33

    בית המשפט העליון בראשות כבוד השופט ברק מתנהל כמו גוף פרטי השייך למשפחתו מקדמא דנן,עצתי הצנועה לכבוד השופט ברק היא לפנות את כסאו ולדאוג למחליף בעל חזון,אנושיות ,עניו ובעל,שיעור קומה שיוכל להחזיר למוסד זה את כבוד שרכש לו העם בעבר,בשנים האחרונות מתנהל העליון כגוף חיצוני שיושב מחוץ למדינת ישראל על כל המשתמע מכך,וחבל שכך,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • העליון בוטיק ברק

      ריקי, 13/11/05 01:18

      כל הכבוד

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    עליון+ברק=קיבעון

    דוד, 13/11/05 00:19

    כמי שלצערו הופיע בפני שופטי העליון,צר לי לאמר כי אין הפרדה כלל בין העליון לבין הממשלה,העליון ברוב המקרים לא יפסוק נגד הממשלה ,ובמצבו הנוכחי והרכבו של העליון אפשר ליתרו בכלל,פסקי דין משמעותיים לא יצאו משם בשנים האחרונות ולפי ההרכב האנושי שם
    לא יבואו משם שום פסיקות מתקדמות
    ועל זה נאמר '' חונטה= קיבעון

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הייתי מעוניין בהסבר אחד

    פרקליט, 12/11/05 23:52

    איך הגיע המצב לכך שעדנה ארבל שידועים לכל כישוריה והבעיות האתיות שלה הגיעה להתמנות לבית המשפט העליון.

    הדבר מהווה כתם ומביש את מדינת ישראל והייתי מעוניין שמישהו יספר מה היה שם בחדרי חדרים שמכל משפטני הארץ והמומחים הרבים הגיעה המשפטנית הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא יכולים להופיע בביה''מ היות ו

    כיום רוב, 12/11/05 23:17

    אינם מסוגלים לממן זאת, ולכן להם בודאי אין 'צדק', אבל גם מי שמצליח איכשהו לממן את הסכומים העצומים, נתקל בשופטים שאין להם כל אפשרות לקרוא את התיק, ושנעזרים עקב ידידות בעו''ד (של הצד השני) בקבלת מידע על התיק, ובהחלטות שופטים חופשיות מהסתמכות על תקדימים, שאולי לא כבמקרה של ברק ושופטים איכותיים יותר, יש לחירות המשפטית הזו על מה לסמוך, ובכן- אצל השופטים בהם נתקל האזרח שהצליח לממן משפט, אין על מה ועל מי לסמוך. נראה לי שהשופטים והמועמדים לעליון לא מתעניינים במצב זה, כי מדובר בסתם אזרחים ( למרות שמעט כסף לפי מושגי האלפיון העליון הצלחנו לגייס, בניגוד לרוב העם, אבל אנחנו סתם אזרחים בהם שופט עליון לא יפגוש- אין לנו כסף ואורך נשימה להגיע לעליון, כדי לנסות לתקן את העוול שנגרם לנו ), לכן איני חושב שגביזון שונה מהותית מברק.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אך......

      איש חזון, 12/11/05 23:53

      נכון הם רואים אותך ממטר אם אתה
      איש פשוט שמחפש צדק,מה להם ולצדק?במיוחד שבצד השני עומדת פרקליטה קרובת משפחה של אחד מהם,אתה מעלה על דעתך שיתנו לה להפסיד מול אזרח פשוט שחשב כי
      שם ימצא אוזן קשבת?יגיע היון וגם הם יעמדו למשפט.
      לגבי הגב' גביזון כל עוד לא חטאה בכך אין להאשימה ולהטיל דופי ביושרה!
      ובא לציון גואל

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לנקות את החונטה בעליון (ל''ת)

    המהפך קרב, 12/11/05 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הברק הועם

    איש ימיני, 12/11/05 20:03

    לברק אין שום זכות לצאת נגד האג'נדה של רות גביזון.
    הוא האדם שפעל בערמומיות ובנחישות למען האג'נדה שלו.
    בלחימה למען האג'נדה הוא היה נוכן להכשיר שרצים בטעמים משונים כולל העלמת עין משקרים של עדנה ארבל בתולדות חייה - כאשר טענה כי הינה בעלת תואר שני במשפטים בשעה שאינה בעלת תואר כזה. כל מקום עבודה סברי היהפוסלה מלקבל משרה לאור שקר זה -אולם הזלזול של אהרון ברק בדעת הקהל מאפשר לו להתעלם מכך.
    אני מציע לברק לפרוש פרישה מוקדמת.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מבחן בוזגלו נכשל ,ועם.....

    איש חזון, 12/11/05 19:02

    מבחן בוזגלו נכשל וזה מבית מדרשו של ברק ,אז גם עם גביזון הוא לא
    יצלח,הוא רוצה את החותם של הנשיא
    בהא הידיעה , שהיה לבית המשפט העליון אך לא כן הדבר והוא ישכח בתהום הנשיה!!!!!
    נ.ב. כמה מקורבים מונו להתמחות בפרקליטות ובבתי המשפט עליהם אתה מופקד מיום היבחרך לנשיא?
    תשובה למבקר המדינה.
    ובא לציון גואל

    הגב לתגובה זו

    • רוצה yesman yeswomen

      מוסיף דבר, 12/11/05 19:32

      זה מה שהוא אוהב אנשים כנועים לו
      ודעתם מבוטלת בשישים לידו,הייתי
      בבג''צ אפילו חלק מהשופטים שם רועדים ממנו .

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    להדיח את ברק!

    אהוד מחכה, 12/11/05 18:36

    די לדיקטטורה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רק חיסול העליון העכשווי יביא (ל''ת)

    חופש לישראל, 12/11/05 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ברק ודאי שאיננו מתאים לעליון (ל''ת)

    אזרח נבגד, 12/11/05 10:31

    הגב לתגובה זו

    • אגלה סוד שידוע למשפטנים

      סוד כמוס, 12/11/05 10:41

      הוא גם לא כזה ''עילוי'' משפטי. יחסי ציבור מעולים זה הסוד.

      הציבור מוזמן לקרוא פסקי דין שכתב. אם יעמדו בשעמום ובאורך שנועדו להתיש את הקורא יגלו אדם רגיל שמתקשה לעיתים בהתאמה שבין העובדות לתחומי המשפט השונים ואין בינו לבין גאונות דבר.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ריחוק והתנשאות

    sus, 12/11/05 07:10

    מאחר ושופטי העליון אינם מחוברים למציאות הישראלית כלל,אולי עדיף להעבירם לשוויץ או לשוודיה ,כך נהרוג שתי ציפורים במכה אחת, כלל הציבור יפסיק לסבול מהקבוצה האליטסטית הזאת ולהם ודאי זה לא ישנה הרבה,כך וכך הם אינם מחוברים למציאות הישראלית ,הריחוק הגאוגרפי שלהם אולי גם לא יורגש מבחינתם,

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    גביזון מעודדת שחיתות שלטונית

    נרי, 12/11/05 06:53

    לכל המגיבים הבורים שלא ממש מבינים את מה שברק אומר: כששופטת מצהירה שממשלה וכנסת הם מחוץ לתחום השיפוט של בית המשפט העליון היא מתדלקת את השחיתות השלטונית הנוראה שקיימת פה מאז עליית הליכוד לשלטון. לא פלא שהממשלה הזאת נלחמת בשבילה כאילו בכך תלויים חייה.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים אינם מטומטמים

      למר קרמניצר (נר, 12/11/05 07:39

      את הדמגוגיה הזאת אנחנו לא אוכלים.

      מר ברק כל כך רגיל שאינו צריך לתת את הדין על כלום וכל כך מרגיש שהוא יכול לנהל את המדינה שהוא חושב שהוא יכול לצאת בפומבי כנגד מועמד ובשל דעותיו והשקפת עולמו.

      לעם ישראל מגיע שיבחר השופט המוכשר ביותר. ואנחנו מעדיפים אדם שבעד שקיפות ולא חדרי חדרים.

      אדם שלא יסכים לנפוטיזם המשתולל.
      כזאת אג'נדה אנו אוהבים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ברק ''העליון - עסק משפחתי/פרטי'' (ל''ת)

    אני מלך עליון, 12/11/05 06:31

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמו לשרון - עלה לו השתן לראש (ל''ת)

    מושחתים עלייך, 12/11/05 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה, חשין מעל לביקורת ???

    עורך דין, 12/11/05 03:17

    הבעיה היא ששופטי בית המשפט העליון לא זוכים להרבה ביקורת פומבית מפני שעורכי דין חוששים מנקמה בתיק הבא בו יצטרכו להופיע בפני השופטים שביקרו.

    חשין עצמו היה קוטל בלשונו הציורית את החלטה אם לא היתה שלו.

    לא רק ששופטי העליון עושים טעיויות כמו כל בן אנוש אלא שגם התנהגותם כלפי עורכי דין אשר לא מסכימים למחוק את התיק כדי לחסוך לשופטים עבודה מגעילה [גם אם נעשית בנימוס].

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בדיוק מאותה הסיבה אתה נבחרת

    תפרוש, 12/11/05 02:40

    והגיע הזמן שתפרוש ודחוף. אתה גורם רק נזק בכל יום שאתה והאג'נדה שלך בביתי המשפט בישראל אין דין ואין דיין, פשיטת רגל מוחלטת ואיבוד אמון מוחלט בציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האיש הוא השופט הטוב בעולם

    נתי, 12/11/05 02:39

    והוא אף הוצג ככזה לא מזמן ב-Harvard Law Review.
    רק במדינת מושחתים אפשר להעביר ביקורת על הסכר האחרון שמונע מגלי השחיתות לשטוף את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • השופט הכי טוב בעולמו הפרטי... (ל''ת)

      די, נמאס..., 12/11/05 03:40

      הגב לתגובה זו

    • השופטים הטובים עסוקים בלשפוט

      אילן, 12/11/05 07:13

      ולא בפוליטיקה או בביקורים רבים באוניברסיטאות יוקרתיות בחו''ל.

      רק החודש ביקר ברק בטורונטו ובייל.

      הגב לתגובה זו

    • הפוליטקאי הכי טוב בין השופטים (ל''ת)

      תיקון טעות, 12/11/05 20:55

      הגב לתגובה זו

    • אז אתה מציע שיטת ממשל חדשה?

      חיים, 12/11/05 22:01

      שנבחר בשופט הטוב ביותר לפי כתבי עת זרים להיות לנו לדיקטטור?

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מועדון חברים סגור

    אנטוני הופקינס, 12/11/05 01:08

    יצא המרצע מהשק,כל מה שטענו במשך שנים יצא עכשיו לאור היום,. לא מדובר בכישורים,מדובר באחדות הדיעות,מי שאינו שלנו לא יכול להכנס למועדון,אלה אם אתה על טיקט של שופט דתי ושופט ערבי שהמספר שלהם הוא אחד על אחד . כל 15 הנותרים חייבים להגיע מבית מדרשו של הדיקטטור השיפוטי ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ברק-אתה חסר ברק. לך.

    נמאסת, 12/11/05 00:40

    האם כל שופטי העליון צריכים להיות בובות החושבות כמוהו?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מי שדעתו לא כדעת ברק-פסול. (ל''ת)

    אתם הבנתם?, 12/11/05 00:36

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ל-10, נראה ששכחת מהי הועדה

    חיים, 12/11/05 00:04

    למינוי שופטים, זוהי ועדה שנועדה לבחון כישורים ולא עמדות שיפוטיות, הועדה אינה ''פרלמנט זוטא''.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ברק לא ראוי להיות שופט בישראל

    חוקה עכשיו, 11/11/05 23:55

    ואפילו לא עורך דין.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תלמד איך ממנים שופטים בארה''ב (ל''ת)

    איש חזון, 11/11/05 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואשתו שופטת גרועה ואיומה

    פלונית , אלמוני, 11/11/05 23:36

    אשתו פחות מבינונית שופטת גרועה

    הגב לתגובה זו

    • אבל היא אשתו, כל היום אשתו... (ל''ת)

      :-) או :-(, 12/11/05 03:39

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה? בגלל שהיא פחות שמאלנית

    איציק, 11/11/05 23:35

    מר ברק: בגלל שהיא לא שמאלנית מטורפת כמוך אז אתה משתלח בה. במקום להשתלח בקולגות תמשיך לתת פסקי דין שעוזרים למחבלים במלחמה שלהם להשמיד את המדינה שלנו. נא לפרסם תגובתי כי זוהי עובדה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נשיא העליון ברק לך הדעה נפסלה

    נוגה, 11/11/05 23:21

    רק היום מתגלה כמה הרס ואי שיויון
    מפעיל השופט ברק האם דעתה של גיבזון פסולה מתבישת אם כאלה שופטים שהופכים את שוני הדעה לדיקטטורה שיפוטית מזמן היה צריך
    לשנות את המהלך חסר הגיון מקווה ששרת המשפטים תנזוף בשופט ברק
    שהפך אנשים ראוים כמו גיבזון למוקצה בעיניו הפוסל הוא נפסל בעיני רוב הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ברק מעדיף שופטים שפוטים (ל''ת)

    רות גביזון, 11/11/05 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    על המנוול הזה נאמר

    מרק טווין, 11/11/05 22:47

    הפוסל במומו פוסל!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד שמאלנית לעליון, נימאסססססס (ל''ת)

    אלמוני, 11/11/05 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הרס את המדינה השופט ברק

    האיש אסון, 11/11/05 22:41

    איש לא פגע בבטחון ישראל כמו השופט ברק

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני מבקש לא לתקוף את סגני!!!

    אלוהים, 11/11/05 22:38

    ברק סגני!!! איך אני בשבילך???

    ברק סגני, אתם לא נראים כמי שי להם אג'נדה, אתם נראים כמי שיש להם ג'ננה(וחוץ מזה סגני!!! אתה צריך להשתמש בלשון קודש, ולא בלשון ערלים, אלניסטים ואנשים חשובים מאד)

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם עובדיה יוסף?

      החכם בטיטו, 12/11/05 02:31

      צודק ב-100% השופט ברק לא ראוי לשום תפקיד. יש להפקיד את השלטון, החוק, והמשטרה בידי הגאון ''סה בחוס'' עובדיה (קומפיוהאד) יוסף. הוא ינהל לנו את העניינים מה זה טוב.

      הא! כן, גם צריך להחזיר את דרעי ועוד כמה מש''ס שגנבו כספים כדי לחזק את השלטון.

      אגב, שמתם לב שאחרי שש''ס בשלטון כבר כמעט 15 שנה, שכבר אין עוני וגם יש התקדמות עצומה של עיירות הפיתוח? חחחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

      • ברק- הרב עובדיה של השמאלנים

        דמוקרט אמיתי, 12/11/05 20:55

        גם הוא תמיד צודק, ואסור להשמיע מילה נגדו, והוא באמת מוכשר ויודע הרבה אבל לא נבחר בבחירות דמוקרטיות אלא נבחר ע''י כמה מעמיתיו. וגם מעריציו לא יודעים מה יהיה אחרי שהוא ילך, כי כל השאר לא יודעים כלום ולא מגיעים לקרסוליו. ההבדל ביניהם הוא, שברק באמת משמש שליט במדינה, והרב עובדיה שולט רק על מיעוט קטן.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    הברק הועם

    איילת, 11/11/05 22:25

    ראו למה הביאה ''המהפיכה השיפוטית'' בראשות השופט ברק: מי שהתחזק זה רק בית המשפט, החברה חלשה, מלאה פשע ושחיתות, המשטרה מרגישה שאין לה גיבוי של מערכת המשפט ולכן ידיה נרפות להילחם בפשע לבדה, רואים את התוצאות. אולי ''למראית עין'' התקדמנו, אבל מבחינה מעשית שקענו שקיעה עמוקה.
    רד השופט ברק ממגדל השן בו אתה נמצא, אנחנו לא שבדיה ולא נורבגיה. אולי לך השופטת גביזון לא מתאימה, אבל זו עריצות של מערכת המשפט, למדינת ישראל היא מתאימה מאוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברק חתיכת זבל

    אלי, 11/11/05 22:09

    שחושב שהוא אלוהים

    הגב לתגובה זו

    • אני מוחה על הסיגנון הגס.

      רותי גביזון, 12/11/05 17:06

      בתגובה זו ובתגובות אחרות. אמת, כב' הנשיא ברק ואני חלוקים בשאלות שונות, אך איני מסכימה לסגנון הביבים בנוסח ''חתיכת זבל'', ''כלב'', וכדומה. יש מקום לויכוח ולבקורת, אך חובה לעשות זאת באורח תרבותי.

      הגב לתגובה זו

      • רותי, תודה על דבריך! (ל''ת)

        אלישבע ואהרן, 12/11/05 17:31

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    ברק צודק בהחלט!!! יש כאן ...

    avi, 11/11/05 22:03

    ברק צודק בהחלט!!! יש כאן ניסיון של הנשים להישתלט על מערכת המשפט באופן טוטלי, כל משרד המשפטים מלא בעו''ד נשים, בתי המשפט בשופטות, יש לנו שרת משפטים (אישה), ועכשיו מנסים להכניס סוס טרויאני נוסף, את רות גביזון, ואני שואל עד לאן?!
    היכן אתם אירגוני הגברים?! היכן קולכם?!

    הגב לתגובה זו

    • עוד ''גבר'' מבוהל (ל''ת)

      אני, 12/11/05 02:43

      הגב לתגובה זו

      • זה לא ''עוד גבר מבוהל''!!!

        גיל, 12/11/05 17:57

        זה לא ''עוד גבר מבוהל''!!!
        זה גבר שרואה את הנולד, ואת מה שקורה היום בבתי המשפט, ואת כל ההישתלטות הנשית.
        אז הוא מתריע, ומבקש לעורר את אירגוני הגברים, ובצדק!

        הגב לתגובה זו

        • גביזון בהחלט ראויה

          הגבר, 12/11/05 23:41

          מה הקשר לכך שהיא אשה? היא מספיק שקולה וערכית בשביל שאנחנו לא נפחד ממנה. אני דווקא הרבה יותר חושש מאנשים כמו ברק...

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    Enough, Barak, go away go

    Avner, 11/11/05 21:51

    your time is up, and thank goodness for that.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    היא אינה מבינה במשפט פלילי (ל''ת)

    ןן, 11/11/05 21:22

    הגב לתגובה זו

    • היא אינה מבינה במשפט פוליטי (ל''ת)

      תיקון טעויות, 12/11/05 02:00

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לברק יש המון זמן לפוליטיקה

    הציבור מטומטם, 11/11/05 21:20

    אבל מעט מאוד לעבודתו כשופט.

    בחודשיים האחרונים הוא ביקר באוניברסיטת טורונטו שבקנדה ובאוניברסיטת ייל שבארה''ב.
    (על חשבון הציבור?)

    ניכר שלברק אין סבלנות לבצע תפקידו שזה לשפוט ולפסוק. הרבה יותר נחמד לעסוק בפוליטיקה ולטייל בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הוא מ פ ח ד

    גיא, 11/11/05 20:20

    גביזון אשת חייל. מבריקה ואמיצה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה-הוא-אומר,מר אג'נדה מעז

    גל, 11/11/05 19:39

    לבקר אחרים על שיש להם אג'נדה???
    או שיש לו ביקורת על כיוון האג'נדה, ובכך הוא מודה במה שכולם כבר יודעים, שהוא פוליטיקאי במסווה, שפסיקותיו מוכוונות על ידי דעותיו הפוליטיות הפרטיות?

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל אני מסתכלת על האג'נדה

      חלי גונזלס, 12/11/05 06:54

      שלו, ורצוי שזו תהיה וואחאד אג'נדה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שופטיך הם מחריביך

    ישראלי ישראל, 11/11/05 19:38

    ברק וחשין לא עשו כלום לגבי השופטת כהן בטענה שהיא עשתה ''טעות''.יופי!!!!! אפילו שופט ברמה כזאת לא יודע בין פשע לבין טעות.לצמד החמורים,טעות זה 2+2=5 ופשע זה עבירה במזיד בידיעה ברורה מה שעשתה ''השופטת ''''זה פשע!!!.אבל לצערינו במדינה הזאת הצדק פוסח על האליטות=חלאות.חבל ברק תפרוש אתה מתחיל להיות סנילי.ותעזוב את המדינה בשקט,יש לנו מספיק צרות.תודה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עכשיו חייבים למנות את גביזון (ל''ת)

    להיות עם חפשי, 11/11/05 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    והעמלקי מתחיל לפחד שנגמרה (ל''ת)

    החגיגה, 11/11/05 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הערות לאהרון ברק

    יורם הורוביץ, 11/11/05 19:25

    מה פירוש האמירה ''האג'נדה שלה לא ראויה היום?'' ומה עם מחר? אתה מסתכל רק על ההווה ולא מסתכל שני צעדים קדימה?
    ומה פירוש ''לולא היתה מעלה את דיעותיה''? כלומר היה עדיף שהיא תסתיר את דעותיה? אתה מעדיף אנשים שמפחדים להביע את דעותיהם?

    הגב לתגובה זו

    • דברי הוצאו מהקשרם (ל''ת)

      אהרן ברק, 12/11/05 01:32

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ברק לך הביתה בשקט - די הרסת !

    אני, 11/11/05 19:22

    לך הביתה כבר .
    הרסת את המדינה ואת מערכת השפיטה שנים רבות .
    13 שנה אני מתענה אחרי תאונת דרכים ועוד לא נמצא הזמן למערכת שאתה מנהל לגמור את תיק הפיצויים שלי . העליון נתן החלטה בבר''ע שהגשתי והחזיר הדיון לשופט במחוזי . נו אז מה ? השופט המחוזי מתעלם מההוראות אז מה מותר לו לא להחליט וליבש אותי . ואין בכל המערכת הנוראית הזו למי באמת לפנות .
    איך אתה ישן בלילה שופט יקר שלי כשאתה יודע כמה עוולות אתה עושה ולא איכפת לאיש ?
    איך אתה ישן בלילה כשאתה יודע כמה שחיתות יש במערכת שאתה מנהל ואתה לא עושה כלום .
    זה לא משפט זה משפח .

    הנהגת מערכת מושחתת ביותר ואתה עוצם עיניים מכך ?
    דיינו משכמותך

    יש לך פנסיה שמנה וכבוד תפרוש בשיא . תן סיכוי למשהו שונה ממך . אולי הוא יציל את כבוד השפיטה בישראל .

    הגב לתגובה זו

    • סיכוי לעוד אישה במערכת המשפט?!

      shimi, 11/11/05 22:12

      סיכוי לעוד אישה במערכת המשפט?!
      האם לזה היתכוונת, לא די בכל ''ים הנשים'' שיש במערכת בית המשפט, וכן ''ים החוקים'' הם באופן חד צדדי לטובת הנשים?!
      לכן ברק הוא האדם הכי ההגון והכי ישר, וכל מילה והיתבטאות שלו הם במקום.
      ישר כוח כבוד השופט ברק!!!

      הגב לתגובה זו

    • ומי יציל?

      השואל, 11/11/05 22:41

      ומי יציל בייניש?
      בדיחת השנה

      הגב לתגובה זו

      • למה ברק יציל ? את מי ?ראינו די

        אני, 12/11/05 07:20

        ברק יציל רק את משפחתו הקרובה ואת מינויו הפוליטיים .
        הוא הרס ... הרס .. הרס. של כל מה שבעולם הנאור נקרא שפיטה !
        די שתבוא הגאולה - תפרוש בשיא ... רק לך כבר . קח פנסיה כפולה רק שיהיה אדם בעל שיעור קומה ולא נמושה פוליטית שהפכה את בית המשפט לקירקס הכי טוב במדינה .
        זה מערכת משפח ולא מערכת משפט .
        שופטים מענים דין . לא מחליטים . ומקבלים שוחד . כן כן שוחד ושלמונים .פקידים מעלימים תיקים וקוברים אותם באופן שלא יגיעו לדיון . תראה איך נראית ההוצאה לפועל ..גם שם השחיתות חוגגת - ברק יודע ולא עושה כלום . עורכי דין שסרחו ממשיכים לקבל את הגנת בית המשפט ע''י קבירת התיקים שלהם ואם יש פסקי דין הם לא מבוצעים .
        הוא הפך את המדינה לגוג ולמגוג .
        די שילך כבר בלי האגנדה שלו יטב לכל .

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    רות גביזון היא באמת סכנה לכולם

    אוהב את ברק, 11/11/05 19:21

    הגדולה של העליון היא בין היתר בביקורת על החלטות הממשלה והכנסת.

    כשפקיד או קבוצת פקידונים מחליטים להפלות, לנהוג בשרירות או בניגוד אינטרסים - יש כתובת!! העליון.

    זה חשוב במיוחד אצלנו כשלחוצפה ולניצול הכח השילטוני אין בושה ואין גבולות.

    גביזון, ככל הנראה משום שלא הצליחה בזכות עצמה, מצאה לה מטרה גדולה לתקוף - ''אהרון ברק'' ועליו היא רוצה לבנות קריירה.

    היא מסוכנת, כי במדינה שבה יש ניצול של שררה וכח שלטוני, צריכה להיות לאזרח כתובת זמינה לתלונות, ולא רק בקלפי כל 4 שנים, כשאנחנו יודעים שבסופו של דבר גם שיקולים קואליציוניים מעקמים את האג'נדה של אלו שאנו בוחרים.

    חוץ מזה הערה - המילה ''זיוף'' לא מתאימה למה שהשופטת כהן עשתה, היא עשתה מעשים מינוריים לחלוטין, ללא שום טובה אישית לעצמה, וההשתלחויות נגדה הם מזיגה דוחה של בורות ורוע לב.

    הגב לתגובה זו

    • הערה

      המשיב, 11/11/05 22:47

      רק ש''כבוד השופטת'' כהן היא שופטת
      והיא צריכה להיות מעל לכל חשד והפרוטוקולים אמורים להיות האמת לאמיתה מעניין מה היה השופט חשין פוסק במיסמכים שאזרח זייף

      הגב לתגובה זו

      • תשובה למשיב החכם

        אוהב את ברק, 12/11/05 02:24

        להלן סיפור ''הזיוף'':

        השופטת איחרה לדיון. הצדדים השאירו פתק עליו כתבו שהם מבקשים דחיית הדיון. השופטת כתבה בפרוטוקול שהצדדים הופיעו בפניה, ביקשו דחיה והיא נעתרת לבקשה. זה - ורק זה ''הזיוף הגדול''

        נכון, זה לא תקין. אבל מכאן ועד רצח האופי שעברה השופטת כהן בתקשורת שהדביקה את הכינוי המתלהם ''זיוף'' למעשה - הדרך ארוכה מאד מאד.

        אבל, זה לא צריך להטריד אותך משיב יקר, ממילא האמת לא מעניינת אותך רק דם ועוד דם ועוד הזדמנות לנעוץ את ציפורני ידיך (הנקיות? ספק...) בטרף היומי שהתקשורת החליטה לזרוק לך לטרף.

        תהיה בריא, אתה אכן משקף את פרצופה של המדינה - אנשים מתלהמים, רעי לב, ופחדנים ששמחים לתקוף את החלש.

        הגב לתגובה זו

        • זה בדיוק מה שגם אני עשיתי

          שפוט, 12/11/05 20:46

          אבל אני לא שופט

          הגב לתגובה זו

    • הסגרת את עצמך.

      אוהד, 11/11/05 23:48

      הביקורת שלך על הביקורת שמופנית כלפי השופטת הילה כהן מוזרה ביותר. האם יש לך אינטרס כלשהו בענין?...

      המילה ''זיוף'' היא לא מילה סובייקטיבית! כל המדינה קראה קטעים מביכים מהפרוטוקולים של השימועים שנערכו לה, ואתה רוצה ללמד אותנו על הבורות ורוע הלב שאנחנו מפגינים כביכול? לא הגזמת?

      הגב לתגובה זו

    • ההיפך הוא הנכון

      אייל, 12/11/05 00:19

      גביזון מאמינה בשקיפות מוחלטת מול הציבור . מטרתה היא גם שהאזרח הקטן יבין מה רוצים ממנו ולא יפול במישפטים רק מפני שאין לו עורך דין טוב ואינו מכיר את רזי המשחק האליטיסטים. לא בכדי היא אחת ממיסדות האגודה לזכויות האזרח. ברק לעומת זאת משמר את האלטיסטיות ונאמן יותר לקבוצתיות מאשר לשיוויון, הוא פשוט מציג את קבוצתו כסמל ודוגמא כיצד כולם צריכים לנהוג למרות שברור לכולם שקהלים גדולים בציבוריות הישראלית יוצאים מקופחים תחת ידו.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    דעותיו בנושא תפקידו

    טגוזג, 11/11/05 19:03

    ''תקף את דעותיה בנושא תפקידו של בית המשפט העליון בחברה הדמוקרטית. גביזון ידועה כמתנגדת לחירות שנטל לעצמו בית המשפט העליון בראשות ברק, להתערב בהחלטות ממשלה ובהליכי חקיקה.''

    האם לנשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק אין דעות בנושא תפקידו של בית המשפט העליון בחברה הדמוקרטית? ברק ידוע כתומך בחירות שנטל לעצמו בית המשפט העליון בראשותו, להתערב בהחלטות ממשלה ובהליכי חקיקה! ואין הוא רואה בזה חסרון, האם תנאי לבחירת שופט(ת) לעליון הוא שהנבחר(ת) צריך להיות תמים דעות עם דעתו שלו? האין זו דיקטטורה שיפוטית?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ברק נגד חופש הביטוי ? (ל''ת)

    רועי, 11/11/05 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    השום אומר לבצל איכסה מסריח (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 11/11/05 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איך הכלב הזה הגיע לתפקידו ????

    מר צדק, 11/11/05 18:09

    להגן על אי פיטורי שופטת שחשודה בזיוף ?

    הגב לתגובה זו

    • נא לקרוא את תגובת גביזון (22) (ל''ת)

      גדי פרומקין, 12/11/05 17:30

      הגב לתגובה זו

    • ''כלב''? מי שמדבר כך הוא שרץ!

      יעקב טירקל, 13/11/05 02:10

      ולא סתם שרץ, אלא שרץ נאלח!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שערוריה לבקר בפומבי מועמדת לשי

    michael, 11/11/05 17:55

    זו שערוריה חסרת תקדים שבה משמיע בפומבי נשיא בית המשפט העליון ביקורת שיש לו כנגד דיעותיה של מועמדת לשיפוט בבית המשפט העליון שהוא עומד בראשו.
    לא יתכן לנהל מאבק פומבי על ידי חבר הועדה למינוי שופטים, נגד מועמדת רק על שום שתפיסתה שונה משלו.
    אני מקווה ששרת המשפטים האחראית מינהלית על מערכת בתי המשפט תזמן אותו ותנזוף בו על הסטייה מנוהל תקין.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למזלנו....

    חנוך גולדבלום, 11/11/05 17:53

    בדבר אחד לא יוכל השופט המגלומן ברק להשפיע ולקבוע והוא מהלך הזמן.
    השעון מתקתק כל שניה, וכל אחת שחולפת מביאה את הקץ לשלטון חסר הצדקה של שופט זה אשר שם עצמו מעל לכל ושכח שהוא בשר ודם ושאין דעתו נכונה ומקובלת על הציבור ובכך כפה עצמו ואת סדר היום הציבורי שלו על כל תושב במדינת ישראל.
    מאחר שלכל דבר יש עת ואותה עת אינה לעולם מתקיימת עלינו לשבח את השעון המתמיד להתקדם ולקצר את סיבלה של מרבית אוכלוסיית ישראל מחבר האנשים ובראשם ברק אשר השתלטו על חיינו בעשורים האחרונים וכפו עלינו השקפת עולם הנכונה עפ''י דרכם בלבד לאו דוקא השקפת עולם אוניברסלית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק!זמנו עבר למזלנו (ל''ת)

      דימיטרי, 11/11/05 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אהרון ברק-לא נבחרת ע''י הציבור

    ירון, 11/11/05 17:52

    אז אל תהפוך את עצמך למוחקק-על.

    הגב לתגובה זו

    • צודק - בא גד וגונן שגב נבחרו

      אפלטון, 11/11/05 22:25

      והם אלה שצריכים להנהיג ולקבוע חחחחחחחחחחח טיפשון לא שמעת שבדמוקרטיה גם בית המשפט נמנה על אחת הרשויות? חחחחחחח

      הגב לתגובה זו

      • במדינות מתוקנות הציבור מאשר מי

        עצוב, 12/11/05 07:19

        בארה''ב מתנהל שימוע פומבי שבו כל העם יכול לראות בדיוק מי המועמד לשפיטה, מה הוא עשה בקריירה שלו וכו'.

        אצלנו בארץ יש דיונים בדלתיים סגורות ודילים ומינוי חברים.

        הגב לתגובה זו

        • גם משפט רוצח רבין

          נביל, 13/11/05 01:56

          נערך בדלתיים סגורות.

          יש רשות מחוקקת ורשות שופטת. על השופטים לשפוט עפ''י כללי הרשות המחוקקת. באם החוקים אינם ברורים דיים, יש לחוקקם שוב. לא מתקבל על הדעת שהמציאות שאותה המציא ברק תמשך. ברק הפך למחוקק ומפרש חוקים וגם שופט.

          ייתכן, שברק הוא גאון במקצועו, אין הרבה שחולקים על קביעה זו, אבל, ברק גם מחוקק בעצמו וזה תהליך מאוד מסוכן.

          יש להיתעלם מהחלטות בית משפט זה כל עוד שופטיו הם גם המחוקקים.

          צודקת הגב, גביזון. ולא לשכוח שהגברת הזו היא פרופסור למשפטים שדעתה שונה מדעותיהם של ברק וחבריו. מי אתה ברק שמינית את עצמך לשליט הכל יכול במשפט הישראלי? צא מזה.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    די לדיקטטורה מבית ברק!!

    דין צדק, 11/11/05 17:45

    עד מתי נסבול נחת זרועו של הדמוקטטור המשפטי הזה?
    גביזון לבימש''ע ומייד.
    ינוקו אורוות העליות מברק ומחבורת השכפולים הגנטים החיוורים שהכניס לשם.
    ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

    • מה עם הדיקטטורה מבית הנשים?!

      shimi, 11/11/05 22:16

      מה עם הדיקטטורה מבית הנשים?!
      נשים נמצאות בכל מקום, החוקים ממש תפורים עבורן!
      אז על איזה דיקטטורה את מדברת?!
      הדיקטטורה היום היא של הנשים, אשר מתעבות את הגברים!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    במילים אחרות-נפסלה בשל דעותיה

    רוחמה, 11/11/05 17:45

    איך זה מתיישב בדיוק עם יסודות הדמוקרטיה והשוויון שעליהם בדיוק בית המשפט אמור להגן?

    הגב לתגובה זו

    • על איזה שיוויון את מדברת?!

      shimi, 11/11/05 22:14

      על איזה שיוויון את מדברת, על כל הנשים אשר נמצאות היום בבימ''ש?
      על כל החוקים שהם לטובת נשים ובשביל נשים בלבד?!

      הגב לתגובה זו

    • לא מיתישב

      שמעון, 11/11/05 22:52

      אליבה דברק ''do what i say don't do what i do

      הגב לתגובה זו