• 174.

    צודק מזל שבימין יש מזרחיים כמו בנט וביבי, שכחת לספר? (ל''ת)

    מורן, 09/01/15 01:30


    IP: 79.178.175.128דווח על תגובה זו

  • 173.

    חזק (ל''ת)

    אלון, 13/04/13 21:19


    IP: 94.159.143.183דווח על תגובה זו

  • 172.

    אני נפעמת

    בית''ריה, 10/11/08 08:39

    כל הכבוד לך, חזק ואמץ!

    IP: 192.118.0.135דווח על תגובה זו

  • 171.

    תגובה למר סגל

    אזרחית חרדה, 06/12/05 10:51

    מר סגל היקר, אכן כל מילה שווה זהב. אך הסוף מאכזב. אם אתה ואני לא נצביע הרי האליטה ההיא יפת הנפש תשלוט במדינה בצורה חזקה יותר. חובה עלינו להתאחד תחת דגל אחד ולהצביע לאיחוד זה!

    IP: 62.90.192.182דווח על תגובה זו

  • 170.

    דבר נוסף לגבי רבין

    מבקר, 17/11/05 16:27

    איני יודע מדוע אף כלי תקשורת לא מביא לידיעת הציבור את התמוטטותו של רבין במלחמת ששת הימים,רבין קרס מלחץ והתעורר רק בסוף המלחמה,כרמטכ''ל רבין נכשל ומנהיג הרי נמדד בשעת לחץ.
    שיהיה ברור אני מתנגד לרצח ולרוצח הנתעב,שלדעתי צריך להנמק בכלא.

    IP: 217.132.155.83דווח על תגובה זו

  • 169.

    תגובה למר סג''ל

    מבקר, 17/11/05 16:17

    תודה על הטור,אתה עושה עבודת קודש!ונותן ביטוי להמונים שחושבים בדיוק כמוך.

    IP: 217.132.155.83דווח על תגובה זו

  • 168.

    חזק וברוך

    לירון, 17/11/05 01:30

    אראל צודק!!!
    את המחשבה הזאתאני מרגיש כבר 10 שנים וצועק אותה בקולי קולות!!!
    אני שייך לגזע הנחות והשחור אני תמיד סבלתי מהמוצא מהכיפה ומסטגמות!!!
    ומה שהכי עצוב אין לנו לא ארץ אחרת ולאלטרנטיבה פוליטית!! הימין הספרדי אימפוטנט למדי ולא מסוגל להוציא את האצבע מהתחת ולקחת את המנהיגות לידיים הם לא מבינים שאנחנו איתם!!!

    IP: 70.18.3.168דווח על תגובה זו

  • 167.

    אתה לא אליטה אשכנזית חלונית? (ל''ת)

    אשכנזי, 16/11/05 22:47


    IP: 85.250.202.33דווח על תגובה זו

  • 166.

    צודק ועצוב

    יהודי, 16/11/05 22:10

    רבין גנב את הבחירות בפעם הראשונה והביא עלינו את אסון אוסלו.

    שרונסקו ובנו גלוח הראש הגנב והמושחת גנבו את הבחירות בפעם השניה.

    בצורה פרדוקסלית ככל שהעם הופך ליותר ימני מנהיגיו השקרנים והמושחתים הופכים ליותר ויותר סמולנים קיצוניים.

    IP: 62.219.209.69דווח על תגובה זו

  • 165.

    ישר כוח גדול

    אביעד, 16/11/05 21:03

    אני נהנה כ''כ לקרוא את מה שאתה כותב ואני גם מאזין לתוכנית שלך!!!
    המשך כך!!!

    IP: 147.161.103.208דווח על תגובה זו

  • 164.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת!!!

    אביטל, 16/11/05 20:59

    כל הכבוד שהזכרת את רח דא-האן, מנהיג אגודת ישראל שנרח ע''י השמאל ב-1924. השמאל רוצה לשכוח שבעם הם אלה שעשו את הרצח הפוליטי הראשון ביישוב....

    IP: 62.219.129.190דווח על תגובה זו

  • 163.

    כל הכבוד...

    מקומון, 16/11/05 11:45

    חזק ואמץ...רוץ לכנסת...חבל על כל יום...

    IP: 212.179.65.39דווח על תגובה זו

  • 162.

    פתק לבן

    אלון, 16/11/05 11:34

    הזדהתי עמוקות עם הכתוב ובמיוחד לקראת סוף הטור בחלק של מחשבות הכפירה לגבי הדמוקרטיה בארץ כשלטון המייצג את העם.
    אני מסכים איתך שכנראה כדי להפסיק ''לתמוך'' בהצגה המטורפת שמתנהלת על חשבון הציבור יש להפסיק להצביע ולקחת את הבמה והרייטינג מחבורת המושחתים שיושבת בבית הנבחרים.
    עד עכשיו חשבתי שזו חובתי כאזרח להצביע אך נראה לי שזה כמו לצפות בטלויזיה בתוכנית ריאלטי עלובה ולהתרגש כל פעם מחדש (ממש כמו רוב דומם).

    שאלתי אליך (ואולי גם אל עצמי) היא איך לוקחים את המעשה הבודד אל כלל הציבור? זה צריך לעבור איזה מסה קריטית כדי לזעזע...


    IP: 85.250.192.63דווח על תגובה זו

  • 161.

    יחי המצנזר הגדול nrg

    שולה, 16/11/05 11:25

    כל הכבוד המשיכו לצנזר.

    IP: 132.66.246.244דווח על תגובה זו

  • 160.

    מתיפייפים הביתה

    א, 16/11/05 09:36

    הכשרון המדהים פה הוא הליהטוט בעט הכתיבה. מותר לפרגן גם אם האיש לא בדיוק חושב כמוך.
    ראש ממשלה נרצח - זה מזיז למישהו ? וכן !! לפי תגובות הימין, וגם ''הלא קיצוני'' (אם יש כזה) כנראה שלא. וכן !! ה''תימני הקטן'' כהגדרת הכותב הוא זה שבמו ידיו הפך לעוכר ישראל והחזיר אותנו לתקופת האבן. אני לא זוכר שראיתי תמונות של שרון במדי נאצי - רק לי יש זיכרון של יותר מחודש, או שנדמה לי ??

    IP: 62.90.148.230דווח על תגובה זו

  • 159.

    צודק! צודק! צודק!

    אריאלה, 16/11/05 08:26

    רק חבל שבמעריב עושים בדיוק את אותו הדבר..
    תסבירו לי שוב למה הכתבה נמצאת במדור ''יהדות''?


    IP: 81.218.120.37דווח על תגובה זו

  • 158.

    הלואי ותעמוד בדיבורך (ל''ת)

    מוטק'ה, 15/11/05 16:56


    IP: 194.90.99.129דווח על תגובה זו

  • 157.

    אין מורשת רבין יש מורשת רצח

    ספי, 15/11/05 16:49

    רבין.
    רבין לא היה מיוחד כל כך בין מנהיגי ישראל. אם היה מת כתוצאה מעישון יתר או זיקנה הוא היה מקבל את הכבוד שקיבלו אחרים לפניו - שם של רחוב, ביה''ס או מוסד לזקנים. אבל כיוון שמת כתוצאה מרצח של אדם שרצח בגלל שמוריו, רבניו הוציאו דין רודף (והדבר מתועד בחקירתו) , האיש מקבל יום לזכרו. בגלל שאתה ודומיך מסרבים להסתכל במראה ולראות את ההסתה הרבנית והפוליטית שנעשת ע''י מנהיגיך, אתם יצרתם יום של ''מורשת רבין'' במקום ''יום רצח רבין'' שיספר מי רצח ועל מה נרצח האיש ביום של הפגנה שכותרתה הייתה ''לא לאלימות !!'' והכוונה לאלימות הימין. על מה אתה מלין. יש לי רושם שאתה לא הולך לבחירות כי במחנה שלך ''מחנה אלטלנה'' השחיתות והטיפשות עלו על גדותיהם (2 גדות לירדן ?) ולא בגלל בעיות בדמוקרטיה. דמוקרטיה אינה החלפת שלטון ע''י רצח של מנהיג וזה לא מפריע לך כלל. אפרופו אלטלנה כולנו דורשים מאבו מאזן להלחם בטרור ולא לאפשר ארגונים חמושים בתוך שטחי אחריותו. מדוע בן גוריון היה צריך לקבל מחתרות בתוך מדינת ישראל מחוץ לצה''ל ?

    IP: 194.90.99.129דווח על תגובה זו

  • 156.

    אמיתי וכואב. (ל''ת)

    אסף, 15/11/05 15:51


    IP: 212.179.212.224דווח על תגובה זו

  • 155.

    כל מילה בסלע

    אייל, 15/11/05 14:11

    מה שנכון - נכון ואני בהחלט מסכים עם כל מילה. לצערנו הפולחן לרבין כבר לא יודע גבולות: כל כיכר כבר קרויה על שמו וכל רחוב חייב להכיל בתוכו את המילים ''יצחק'' או ''רבין''. יש פה ניסיון לכפות דרך מחשבה קלוקל תוך ניצול ההשתתפות הכללית בצער על רצח של יהודי, באשר הוא יהודי וראש מלחמה, אך זאת, יש לזכור, בזמן שבפעולותיו הנואלות הוא גזר סכנת-חיים על יהודים רבים אחרים, ואת פירות הבאושים של ההסכמים השונים עליהם חתם אנחנו קוצרים כעת.

    IP: 80.178.1.225דווח על תגובה זו

  • 154.

    רוץ סגל רוץ

    טל, 15/11/05 12:49

    סגל, הפחדנות לא מתאימה לך. אם אינך מאמין במנהיגי העם רוץ בעצמך. אני מוכן להבטיח שלפחות את הקול שלי יש לך.

    IP: 62.90.202.223דווח על תגובה זו

  • 153.

    יוצא מן הככל .אמת לאמיתה (ל''ת)

    ישר, 15/11/05 11:03


    IP: 62.0.10.251דווח על תגובה זו

  • 152.

    חיוך נבוך

    גלעד, 15/11/05 01:03

    אין שום במה להביע.
    כבר 4 ימים שעוטפים אותנו במורשת. מי עוד יכול לשמוע על רבין שאהבנו , החיוך הנבוך, זה שיורד לפרטים, הג'ינג'י הישראלי ועוד כהנה. ומאידך ההסתה, הרוצחים.

    אבל אנחנו היינו שם וזוכרים מצויין. את רבין לא אהבנו כי היה זר והתנכר לנו. ולא שמרנו בלב. עשינו כל מה שמותר וכל מה שצריך - מהפגנה להפגנה עם כל הנשמה.

    ראש ממשלה - לא רוצחים נקודה.

    אז ועכשיו, דוחקים אותנו מחוץ למעגל. בנחישות ובנחישות.

    גם ראש ממשלה עגום חיוך, יהיר הגיחוך, מתנחש ולא מתרגש, זר ואכזר, רחוק משלום - לא רוצחים. נקודה.

    יגיע שלום, תרחק השנאה -אמן במהרה.

    IP: 62.0.103.54דווח על תגובה זו

  • 151.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    יוסי לוברבוים, 14/11/05 22:10


    IP: 81.218.208.183דווח על תגובה זו

  • 150.

    חזרנו לגלות (ל''ת)

    מאזין קבוע, 14/11/05 18:21


    IP: 132.70.55.165דווח על תגובה זו

  • 149.

    סגל, מאמר מדהים.אמת מזוקקת. (ל''ת)

    פרט לאי ההצבעה, 14/11/05 18:04


    IP: 81.218.188.153דווח על תגובה זו

  • 148.

    סגל תתמקד בסיפורים מזוהמים

    מתפלפל, 14/11/05 17:44

    אתה אמנם יודע היסטוריה אבל אין לך מושג בדמוקרטיה אך סובל בעל נטיה להתבלבל לנוכח העובדות. בקיצור, אל תבלבל את המוח עם מאמרים מצ'וקמקים כאלה.

    IP: 192.118.10.10דווח על תגובה זו

  • 147.

    סגל אתה מחליא פשוט מחליא

    רונן, 14/11/05 16:56

    וכל מילה נוספת מיותרת, כי כבר פעמיים לא פירסמו כאן תגובה שלי

    IP: 62.0.14.10דווח על תגובה זו

    • תגובה

      כולנו סגל, 15/11/05 22:55

      תסתום דביל!

      IP: 82.80.130.140 דווח על תגובה זו

      • תגובה לתגובה

        עינת, 17/11/05 17:41

        זה בטח ישנה את דעתו אם תקרא לו דביל!

        IP: 212.235.41.120 דווח על תגובה זו

        • בוגר (ל''ת)

          א, 17/11/05 20:16


          IP: 213.8.96.225 דווח על תגובה זו

  • 146.

    אמיתי וכואב!!!! (ל''ת)

    כל מילה בסלע, 14/11/05 14:34


    IP: 192.118.10.10דווח על תגובה זו

  • 145.

    מבחן הזמן

    הראל, 14/11/05 04:12

    הפיכת רוה''מ רבין לאליל מחנה מסויים והנסיון להפוך אותו לאליל כלל ישראלי הוא עניין זמני, שלא יחזיק מים לאורך זמן.
    עם כל הכאב והסמליות הרעה המלווים את הרצח, הנסיון הפוליטי של המערך על דורותיו להנצחת רבין כטייקון לא תצלח בסופו של דבר, וסופה שתיפול כמו אתוסים אחרים שהם ניסו לייצר (קיבוצים, פלמ''ח וכד')

    IP: 69.79.188.91דווח על תגובה זו

  • 144.

    אל תתייאש, לשקר אין רגליים

    יוסף תשבץ, 13/11/05 23:58

    כבר עכשיו התחילה הקריסה, המודעות של היהודים לשחיתות שפשתה בכל פינה.. מובילה את המהפך.
    נפילתה של תפיסת העולם המערבית ועולם הערכים שלה הוא רק עניין של זמן. (עיין ערך ''ילודה'' בעולם המערבי).
    עלינו להיערך כבר עכשיו ליום שאחרי, ליום שבו ננקה את מסדרונות השילטון מפגריהם של המושחתים.
    אל פחד , הם יהרגו אחד את השני, מהקנאה, התאווה והכבוד.
    ביום ההוא נראה איך תנועת התשובה אל ערכי התורה תופסת תאוצה, ובמיוחד אל הדרך ארץ שקדמה לה, נקיות הכפיים, היושר, השליטה ביצרים, יביאו אותנו אל המנוחה והנחלה
    בעז''ה בקרוב

    IP: 217.132.255.85דווח על תגובה זו

  • 143.

    תזה מבולבלת ומעט ילדותית

    מסורתי, 13/11/05 23:38

    1. אף פולחן אינו ראוי (אם כי לא שמעתי ממך למשל ביקורת על פוחלן של כל מיני באבות למינהם וכיוב') אוללם להשוות בין הנצחת רבין לפולחן סטלין בשנות הארבים והחמישים בברה''מ לא מעט מוגזם - דומה שעליך לרענן מעט את ידיעותיך ההסטוריות על רוסיה דאז.
    2.תיאורית הקונספירציה ? נשמע בדיוק כמו הפלסטינאים בכל הציונים אשמים ....חלס רוצח דתי מזרחי חניך תורת ארץ ישראל השלמה - (ולא לא כל המתנחלים אשמים ברצח אם כי הגיע העת יפסיקו לרחוץ בניקיון כפיו של הציבור הנ''ל.
    3.שופטי בית המשפט העליון אשכנזים ? ומה עם מנהיגי ההתנחלויו גוש אמונים יש''ע ? כמה ספרדים ספרת שם בדיוק ?
    4.בכירים בני עדות המזרח ?- הרי אין בכלל... רק נשיא , רמטכ''ל אנשי כלכלה ראש מפלגת העבודה אבל זה שטויות (בעצם באת בציבור הדתי לאומי אין בכלל כאלה ...)
    5. העוול ליהודי תימן ? אכן העוול היחיד הרי קורבן העליות הראשונות אינו נחשב בכלל , יסורי העולים מהשואה נאדא הקשיים של יהודי ברה''מ - אפס
    6. הפנוי פגיעה בדמוקרטיה ? אכן באמת להבדיל למשל מהקמת מפעל התנחלות בשטח שלא סופח מעולם על ידי מדינת ישראל ואשר אפילו המתישבים בו לא פעלו לסיפוחו...ושם זרוק מליארדים על מלירארדים על מליארדים בהקמת בועה כלכלית ופולייטית מנותקת מכל קשיי המדינה - זו דמוקרטיה אמיתית , יציאה למחמה בלבנון - זו דמוקרטיה ...
    פולארד ומדחת יוסף - מה הקשר יש ויכוח על זה מימין או משמאל ????
    בקיצור לצערי - עלי להעיר כי לעניות דעתי שאולי לא תהיה מקובלת עליכם מדובר בגבוב של טענות ועובדות כביכול ללא בסיס אמיתי

    IP: 62.0.189.18דווח על תגובה זו

    • 143 צודק. סג''ל מנסה לכבס האמת

      פרגמטי, 14/11/05 09:24

      . והאמת היא שהמתנחלים איבדו את הצפון ואת עשתונותיהם. הציבור הזה רצה להוכיח, באיחור שגם דתיים יכולים להיות ציונים, ומרוב התלהבות עברו למשיחיות (שקר) שהעבירה אותם על דעתם. כולנו סובלים מהתוצאות ועלינו להחזירם לדרך השפיות - כולנו אחים בסופו של דבר.

      IP: 192.118.10.10 דווח על תגובה זו

  • 142.

    לאראל סגל תודה ויישר כוח !

    צופי, 13/11/05 23:24

    כל משפט מדהים ואמיתי. רק בשבילך שווה לקנות מעריב.

    IP: 80.230.224.10דווח על תגובה זו

  • 141.

    הבחירות הינן האמצעי האחרון

    איש ימיני, 13/11/05 22:41

    של העבד,
    אין ברירה סגל.
    הימנעות תאפשר להם להגדיר את שיעור ההצבעה הנמוך כאינדיקציה לבהמיות של ההמון.
    נצביע פעם אחת ושניה, נוודא שלא מזייפים את התוצאות.
    נהרוס את הקטר בקצה המנהרה המתקדם לעברנו ומשים עצמו אור.
    לעזעזל

    IP: 213.8.164.121דווח על תגובה זו

  • 140.

    סגל כרגיל אתה צודק בגדול! (ל''ת)

    שוחר שלום, 13/11/05 21:59


    IP: 212.117.142.6דווח על תגובה זו

  • 139.

    הערה באשר לכלכלה-חברה,

    יחים, 13/11/05 19:53

    סגל מדבר על קומוניזם,
    ובכן,אינני קומוניסט והקומוניזם אכן מת,
    אך השבוע הוכח שהסוציאליזם לא מת,
    הוא חי ובועט,
    עמיר פרץ המנהיג הסוציאליסטי צמח מלמטה כיאה לסוציאליסט תפס את ראשות מפלגת העבודה,
    השילוב בפרץ של עמדות סוציאליסטיות ויוניות כל כך נכון לעת הזאת בראשות מפלגת העבודה ו(כן,כן)בראשות הממשלה,
    שרון עשה ב5 שנים הרבה הרס במדינה והדבר היחיד הטוב שעשה זה ההינתקות,
    גם כאן עליה וקוץ בה,
    מפלגת העבודה נאלצה לאשר תקצינים קפיטליסטייים-חזיריים-חולניים בשביל ההינתקות הזאת שעשו ממנה רעש וכולה יצאנו מעזה יענו החזרת חלק קטן מהחוב שלנו לפלסטינאים(ישראלים בכיינים זה ידוע),
    ועכשיו שרון מרחיב התנחלויות בגדה,
    יאללה הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת,
    אגב,למען אוהב הקפיטליזם סגל(לראיה שהתקציב של ביבי היה קפטליסטי-חזירי-חלוני,אפילו סגל הקפיטליסט המובהק הסתייג מעט מהתקציב בטענה שהוא קפיטליסטי מדי)
    אוסיף מאמר מעניין של אדם חכם הכותב באחד הפורומים,
    הוא סוציולוג ואדם בעל ידע רב,
    שימו לב להשוואה שלו בין קפיטליזם לפאשיזם:
    קפיטליזם זה הפאשיזם הסמוי בכל דמוקרטיה. ורחובנסקי. 08:35 13/11/05


    בתגובה ל: סתם לידע כללי (מאת: קפיטליסט)
    והוא ההוכחה לכך שאסור לנו לראות בדמוקרטיה כמוגבלת לפוליטיקה בלבד, אלא יש להנחיל את ערכיה בכל תחומי החברה, כולל תרבות וכלכלה.

    הקפיטליזם נותן כוח רב למעטים על פני הרוב שזה ההפך מהדמוקרטיה. גם קומוניזם איננו דמוקרטיה אבל הוא לפחות להלכה מתקרב אליה יותר מהקפיטליזם.

    באופן כללי, זה אינפנטילי להגדיר כל אדם שמבקר את השיטה הכלכלית הנוכחית כקומוניסט. אני תומך נלהב בשוק החופשי אבל אני רואה בשיטה כלכלית שנותנת לכל מי שיש לו איזה שהוא יתרון התחלי להשתלט על כל האוכלוסייה ולנצל את משאביה האנושיים כרעה חולה ומסוכנת. שוק חופשי באמת, הוא בדיוק כמו חברה חופשית באמת: מצב בו כל אדם חופשי לעשות הכל, מלבד לפגוע בחופש של אחרים. השיטה הקפיטליסטית מקבלת את הרישא של המשפט הזה אבל דוחה את הסיפא. התוצאה היא אנרכיזם בו כל ד`אלים גובר, כלומר פגיעה בחופש וברווחת הכלל. לא כל מי שרוצה לשנות את המצב הזה הוא קומוניסט.


    ~שלום עכשיו,
    את הפלמ''ח בן גוריון לא היה צריך להפציץ כי הוא לא מרד בו,
    מדינה פלסטינאית עכשיו,
    פועלי כל העולם התאחדו מאחורי עמיר פרץ~



    IP: 84.228.163.75דווח על תגובה זו

  • 138.

    סגל-אתה תותח. מקומך בהוראה

    אורי, 13/11/05 19:02

    הלוואי ויירבו כמוך.

    IP: 85.65.0.128דווח על תגובה זו

  • 137.

    סגל אתה מדהים!!!

    שלומי, 13/11/05 17:48

    אין כמוך!!!

    IP: 212.68.132.25דווח על תגובה זו

  • 136.

    הכי חשוב- דוגמא אישית

    נתן, 13/11/05 17:22

    יש מלא פתגמים ואמירות צבאיות מטופשות. דוגמא אישית היא לא אחת מהן!
    כמנהיג, כמפקד, בוס, אבא, מורה, עיתונאי,........
    אין תחליף לדוגמא האישית!

    IP: 212.143.149.254דווח על תגובה זו

  • 135.

    שוב הטור מעולה

    מילה בסלע, 13/11/05 16:50

    אמיתי, חד ,מעורר מחשבה.
    יש להוסיף:
    הביקורת היותר קשה על רבין נשמעה מהשמאל כמו שריד עשרת מונים ממה שאנשי ימין השמיעו על רבין !
    ובנוסף רבין הוא שהאט את יישום אוסלו עקב הגברת הטרור.אין ספק שהתהליך שהוביל למהומות 2000
    היה בלתי נמנע ורבין היה מזמן מתפכחץ
    דווקא פרס היה היותר שמאלע מרבין ויותר נלהב לתהליך וכולם רואים שגם פרס כיום יותר מפוכח.
    עראפת מעולם לא קיבל ישראל ותמיד קידם את תוכניתו למיטוט המדינה היהודית

    IP: 212.150.58.166דווח על תגובה זו

  • 134.

    מורשת רבין אלק!!!!

    מרים, 13/11/05 13:39

    ראשית סגל, מאמר מאלף רק מצער מאוד אם המסקנה היא לא להצביע יותר בבחירות. גם אם ההשפעה של כל אחד מאיתנו היא כמו טיפה בים עלינו ללכת ולהצביע.

    שהרי זו מטרתו של השמאל- האשכנזי- הכלכלי השליט - שלא נצביע.
    דווקא ללכת ולהצביע בהמונינו ואולי מכאן יבוא השינוי. אתה יודע כמה מאות שנים נלחמו אנשים בכל העולם על זכות הבחירה? שאנחנו נעז לבוא ולוותר על הזכות הזו שנקנתה בדם יזע ודמעות?
    אני מבינה שאתה מיואש, כמוך גם אני ורבים אחרים. יש כאן תקשורת מגוייסת לחלוטין וזה השתקף יפה מאוד במילים שנשפכו כדי לכסות על ההצבעות בכנסת שלא היו ביושר לטובת הפינוי הכואב וכל מיני כיסויי תחת למעשי ראש הממשלה ובניו. בכל פעם שאני רואה בטלויזיה את ראש הממשלה אני מעבירה ערוץ, כך שאין לי יותר מושג מה הוא אומר השמן הזה.
    סגל, המאמר היה מאלף ואמיתי.
    יישר כח

    ועכשיו לגבי רבין:
    ביום שרבין נרצח והודיעו קודם שהוא במצב קשה בבית החולים, בדיוק שוחחתי עם חברה בטלפון וסיכמנו שאם רבין ימות מתישהו, זה יקרה לו משתיית יתר, הוא היה ידוע כאלכוהוליסט. כן כן, כאשר הייתי פעם בהרצאה במכללת עמק יזרעאל, אליה רבין הוזמן. הוא הגיע לשם אדום ומסריח מריח של אלכוהול, כשהוא רצה לעלות לבמה הקטנה בגובה 20 ס''מ לערך הוא כמעט ומעד על אחד הקצינים שישבו בשורה הראשונה לשמאלו ואני ישבתי אחריהם ואני מוכנה להשבע שראיתי את רבין שיכור. אז אל תספרו לי על מורשת רבין - איזה מורשת - מורשת הויסקי או הוודקה עם לימון? מורשת בתחת שלי.

    IP: 83.130.167.159דווח על תגובה זו

    • גסת רוח ואכולת רגשי נחיתות

      ספי, 15/11/05 16:54

      היום , כאשר ילדינו כבר לא יודעים מאיזה מוצא הם את עדיין מרגישה כמו ימין-ספרדי-דפוק ?
      הסיבה היחידה לכך, ואני אומר זאת בבטחה, היא שאת באמת ימין-ספרדי-דפוק. אדם שחוץ מספרדיותו/מזרחיותו אין לא מאום בראש - טמבלית אמיתית.

      IP: 194.90.99.129 דווח על תגובה זו

  • 133.

    עכשו נזכרת? פחדן

    נעמה, 13/11/05 13:38

    עד השנה היו רק בודדים שהעזו להגיד משהו נגד פסטיבל רבין. פתאום כל הכותבים שואבים אומץ זה מזה

    פחדנים

    IP: 127.0.0.1דווח על תגובה זו

  • 132.

    מהי מורשת רבין? יש ספר? מאמר?.

    י.ש., 13/11/05 12:05

    לא מצאתי אפילו אחד,
    מאמר הגות וערכים חדשניים
    פרי עטו של רבין יש?
    טוב! כבר לא מחפש ספר,
    התנהגותו היא מורשת?
    מה עושה ראש ממשלה מכהן
    במדינה דמוקרטית על
    במת הפגנת תמיכה פוליטית
    של הממשלה.
    לאיזו מדינה וסוג משטר התנהוגות זו מתאימה?

    IP: 85.65.55.76דווח על תגובה זו

    • כן. הספר ''תיק רבין''

      גיל, 13/11/05 14:10

      מאת אורי מילשטיין.
      מומלץ לכל המתעניינים במורשת רבין.

      IP: 192.118.34.228 דווח על תגובה זו

  • 131.

    איש יקר,תשבוחות על הכנות...

    אבי''ס, 13/11/05 11:53

    הפנו בבקשה את תשומת ליבי לכותב בעל כנות סגל''ית...תחזקנה ידיך!

    לצאת נגד השמאל-בורגני-חילוני-אשכנזי ולהצטרף לתחושת העבדות השורה על האיש הקטן,היא מעשה אמיץ של כותבים בודדים.

    אצל אראל (בניגוד גמור למאונני המילים האחרים)אי אפשר שלא לחוש בתחושת אי הנוחות והכאב שיוצאת מהאיש....אל נא תעזוב אותנו עכשיו,היה לנו לאב.

    IP: 82.80.58.238דווח על תגובה זו

  • 130.

    סגל

    בני, 13/11/05 11:44

    אראל סגל
    אתה יחיד סגולה

    IP: 213.8.53.106דווח על תגובה זו

  • 129.

    תגובה לכתבות שלך בכל נושא

    ריקי בר גיורא, 13/11/05 11:38

    קודם כל, רציתי להגיד לך מזמן. הטור שלך במעריב נותן תמיד תיאור של תקופה עם האפיונים הרלבנטיים לתקופה. מה שגם מאוד מסייע לרענן את הזיכרון בנושאים שונים.
    כמו כן, הדעות שלך סדורות אמיצות וברורות. אינך חושש לאמר את שאתה חושב וזה בימנו, דבר נדיר, האם אינך נתון להשפעות או ללחצים כלשהם מצד המערכת, העורך או הקוראים?
    גם הכתבה האחרונה שיקפה נכונה את מה שאני חושבת כבר מזמן, אמנם אנו לא בארץ דמוקרטית עם אנו מצביעים X ועושים עם זה Y
    אבל אולי בחירתו של עמיר פרץ נותנת תקווה כלשהי. לאמר את האמת, למרות שדעותי ימניות בדר''כ אני שוקלת ברצינות לבחור בו אולי בגלל שהוא מסמל תקווה או התחלה חדשה.
    אשמח אם תתייחס ותגיב
    כל הכבוד על שאינך חושש להביע את דעותיך
    ריקי בר גיורא

    IP: 80.230.95.219דווח על תגובה זו

  • 128.

    כמה נכון, שבא לבכות (ל''ת)

    אם שכולת אוסלו, 13/11/05 11:26


    IP: 85.250.12.1דווח על תגובה זו

  • 127.

    מאמר נכון מסקנה מוטעית

    קארין, 13/11/05 11:02

    צריך לבחור אבל רק במי שמתכוון לשנות משהו באמת במדינה הזאת אם זה שיטת הבחירות לממשלה לשיטת בחירות ישירות ואם זה שיטת בחירות השופטים ואם זה דחיפה של אפליה מתקנת בתקשורת!
    כרגע אין אף אחד שמבטיח לי את זה אבל אבחר במי שכן!

    IP: 132.70.221.73דווח על תגובה זו

    • הדמוקרטיה רעה אך אין טובה ממנה

      פרגמטי, 13/11/05 17:10

      אני לא מוכן לחיות במשטר אחר. מערכת החינוך צריכה להתמקד בזה כדי שאינטיליגנטים כמו מר סג''ל לא יוואשו מהדימוקרטיה. כל זאת מבלי לזנוח חתירה מתמדת לשיפורה.
      חברים אלו החיים, כל הזמן צריך לשפר. כולם יודו שמצבנו עכשיו טוב יותר מאשר בימי מפא''י העליזים.
      בכלל אני מציע לכולנו לרדת מסטיגמות שמאל-ימין.
      צריך פשוט לשקול כל דבר לגופו, ולא דרך משקפים כאלה או אחרות.
      אני עושה זאת ולכן ניתן לראות על המכונית שלי שלט ''אני עם הגולן, יחד עם''לצאת מעזה מייד''. לטעמי אין סתירה בינהם. רק שיקול דעת קר. ויסלחו לי המפונים, אך פינויים היה צודק. הזמן יוכיח זאת.

      IP: 192.118.10.10 דווח על תגובה זו

  • 126.

    דמוקטיה-לחצי עם אין במי לבחור (ל''ת)

    נחום, 13/11/05 10:56


    IP: 85.65.11.66דווח על תגובה זו

    • מגיע לכם !

      אזרח, 13/11/05 14:40

      בדמוקרטיה, אתה לא חייב רק להצביע למה שיש. מותר לך גם ל הקים תנועה חדשה.
      אם יש חצי עם שמרגיש שאין לו במי לבחור, ואין באותו חצי קבוצה קטנה שמוכנה לקום, ולהקים מפלגה שתייצג את ''חצי העם'' הזה, אז זה בדיוק מה שמגיע לכם.
      .

      IP: 85.64.209.26 דווח על תגובה זו

  • 125.

    סגל-הסיבה העיקרית לקנות מעריב! (ל''ת)

    תותח על !!!, 13/11/05 10:53


    IP: 85.65.11.66דווח על תגובה זו

  • 124.

    דמוחרטא להמונים

    עפר, 13/11/05 10:49

    בישראל של היום קיימת סכנה אמיתית לדמוקרטיה דווקא מצד אותם ''נאורים'', אלה המדברים ו''מגינים'' כל הזמן על דמוקרטיה.
    הפכו את הדמוקרטיה לדת דוגמטית שאין לשאול אחריה שאלות. גם בברה''מ דיברו כל הזמן על חופש וחופש לא היה שם אף פעם.

    IP: 85.65.192.153דווח על תגובה זו

    • מסכימה מאוד !

      מיכל, 13/11/05 11:31

      ואוסיף שלדעתי, אותם ''נאורים'' המגינים בחירוף נפש על הדמוקרטיה הם לא אחרים מאשר פוליטיקאים ו''נבחרי ציבור'' (so called) ששמם נקשר חדשות לבקרים בפרשיות שחיתות, רדיפת בצע ושררה, ושטוהר מידות מהם והלאה. אנשים כאלה - מוטב שלא יהוו דוגמא אישית ומודל לחיקוי - לא במעשיהם ולא בתפיסותיהם המגמתיות.

      IP: 85.65.65.169 דווח על תגובה זו

    • יש לך שיטה טובה יותר? (ל''ת)

      פרגמטי, 14/11/05 09:26


      IP: 192.118.10.10 דווח על תגובה זו

      • חוקי הדמוקרטיה שהמערב פועל להגנתם, צריכים לעבור ניקוי ראש, חפיפה ורענ

        יובל, 22/03/11 11:13

        בטח שיש,
        אופן תפישת וישום חוקי הדמוקרטיה שהמערב פועל להגנתם,
        צריכים לעבור ניקוי ראש, חפיפה ורענון ...
        להוציא כמה נשמות עסוקות, וטרחניות , לפנסיה.. שניוחו
        השפע הוא של כולנו, ואין צורך לדאוג , לפחד , לשעבד אחרים,
        ולשמחתי , יותר ויותר מידע מאשש את התחושה, שיש שינוי ברמת המודעות שלנו, שמחבר עוד ועוד נקודות בתמונה. בברכה , יובל

        IP: 14.201.64.60 דווח על תגובה זו

  • 123.

    לא שולח את ילדיי ביום זה לבי''ס

    יוסף, 13/11/05 10:45

    אני לדוגמא מקפיד בקנאות שלא לשלוח את ילדיי לבית הספר ביום הזיכרון לרצח רבין, כדי שלא ירעילו את מוחותיהם בטירוף השמאלני הפושה בארצנו המחורפנת !!!...

    IP: 85.65.11.66דווח על תגובה זו

    • נו, אז היום הזה הוא כבר רווח.

      אבא, 13/11/05 13:57

      לפחות ביום הזה, הילדים שלך לא ידקרו אף אחד.


      IP: 85.64.209.26 דווח על תגובה זו

      • כמו ברמת השרון,שם כמה שמאלנים (ל''ת)

        יפי נפש רצחו את, 14/11/05 11:27


        IP: 62.219.74.166 דווח על תגובה זו

  • 122.

    כל נכבוד

    ארז, 13/11/05 10:43

    כל הכבוד על הדברים שכתבת והתפרסם ב11.11.05 סוף סוף יש את האומץ למישהו ליכתוב דברים שהרבה מרגישים ,אבל מפחדים להגיד.
    אני מקווה שהרז'ה לא תיסתום את פיו של כותב זה הלא הם השולטים בתישקורת.
    חזק ואמץ!

    IP: 85.250.15.125דווח על תגובה זו

  • 121.

    מאמר מדהים של תותח על ! (ל''ת)

    שרון, 13/11/05 10:41


    IP: 199.203.223.3דווח על תגובה זו

  • 120.

    סג''ל - שופר העם האמיתי !!!.. (ל''ת)

    ענק ענק ענק !!!, 13/11/05 10:40


    IP: 85.65.11.66דווח על תגובה זו

  • 119.

    אתה כ''כ צודק!! וזה כ''כ עצוב!! (ל''ת)

    שיר, 13/11/05 10:32


    IP: 217.132.30.243דווח על תגובה זו

  • 118.

    לסגל-אישי

    מרכז המפה, 13/11/05 10:15

    הוצאת החוצה את מה שמיליוני בני אדם מרגישים בלבם.
    המשך כך!

    IP: 212.25.105.251דווח על תגובה זו

  • 117.

    מעולם לא נכתב מאמר חשוב כזה

    רענן בבלי, 13/11/05 10:14

    בעיתונות הממסדית. סגל בעלה 2 נקודות חשובות: 1) מורשת רבין שלילית בעיקרה. 2) אין כאן דמוקרטיה אמיתית: בג''ץ הוא חד גווני להחריד ושופט או שניים שהם סבירים (בקושי) ''נמהלים'' בהרכב שמאלני. בנוסף, על הפרקליטות השתלטה מאפיה במלוא מובן המילה, שיש לה אג'נדה ברורה ואין לה דבר עם שלטון החוק.

    IP: 62.90.35.137דווח על תגובה זו

    • למספר 117 - מסכים אתך

      הסכמה עם הכותב, 13/11/05 12:23

      ולכותב המאמר עצמו : חזק ואמץ, דברים נכונים וקשים מאין כמותם. לצערי, אתה צודק לחלוטין. נקווה שהדברים ישתנו איכשהוא בדרכי נועם, ולא נגיע - חלילה - למהפכה צרפתית משלנו.

      IP: 212.235.51.84 דווח על תגובה זו

    • מצטרף אליך אראלאוהבים אותך (ל''ת)

      א ג, 13/11/05 23:33


      IP: 85.65.29.133 דווח על תגובה זו

  • 116.

    תודה!

    לאה, 13/11/05 09:56

    תודה!

    IP: 80.178.181.50דווח על תגובה זו

  • 115.

    סגל הכותב המבריק עושה זאת שוב.

    אלון, 13/11/05 09:20

    ומראה איך אמת פנימית אחת מנצחת את כל שטיפות המוח השמאלניות השקריות.

    IP: 82.80.19.71דווח על תגובה זו

  • 114.

    האמת מאחורי ''אמת''

    אבי, 13/11/05 09:16

    סוף סוף מישהו אומר את האמת מאחורי פתקי ההצבעה ''אמת''.

    IP: 62.90.35.137דווח על תגובה זו

  • 113.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת (ל''ת)

    ליאת, 13/11/05 09:11


    IP: 62.90.235.74דווח על תגובה זו

  • 112.

    סגל - אין כמוך, כל הכבוד (ל''ת)

    מיכל, 13/11/05 08:38


    IP: 85.65.163.57דווח על תגובה זו

  • 111.

    שאלה לסגל

    הרב משה, 13/11/05 08:26

    מהי הכרע דמוקרטית.
    האם ניתן לקבל הכרע דמוקרטית על חודה של מציבושי ?
    מדוע אותו מושחת ( ולי אין ספק שהוא מושחת ) שמצביע בעד אוסלו זה לא בסדר אך כאשר הוא מצביע נגד אוסלו זה בסדר ?
    איך ניתן למנוע ממושחתים להגיע לכנסת?
    ראה היום את הליכוד ( מפלגת הג'ובים ) מדוע ההצבע שלהם בכנסת יותר לגיטימית מבעל המיציבושי ?

    IP: 132.66.246.244דווח על תגובה זו

    • כי הבחירה בשיטה הדמוקרטית כאן

      היא בחירה של, 14/11/05 11:31

      ברגע שאדם שנבחר גונב את קולות בוחרי המצע של מפלגתו, ומעביר אותם לשמאל - זה לא לגיטימי.
      או בלשון פשוטה יותר (כדי שתבין): רבבות בוחרי הליכוד לא בחרו בבחירות הכלליות את רוחמה (מי הכיר אותה) או ישראל כץ (האפור). בטח שלא את אולמרט (אי שם בתחתית הרשימה לכנסת). הם בחרו אידיאולוגיה מסויימת. קאפיש?

      IP: 62.219.74.166 דווח על תגובה זו

  • 110.

    מסתבר שלימין זיכרון של ציפור

    הרב משה, 13/11/05 08:20

    הליכוד והימין שולטים בישראל משנת 77 מלבד הפסקות קצרות מדוע סגל החוצפן וחבריו מאשימים את השמאל בכל מחלות החברה ?
    למען סגל והסינילים שבחבורה מספר עובדות.
    1. בגין והימין יצאו מסיני.
    2. בגין והימין נכנסו עד לבירות בנסיון מעורר רחמים לקבוע ראש ממשלה בלבנון.
    3.הימין - הוא שמשחית את החברה בישראל במשך עשרות שנים ( ג'ובים ומתנות לחברים )
    4. מי שפגע אנושות בחינוך, בריאות, נכים, חלשים בחברה, זה הימין.
    5. עצימת עינים לנוכח הפרות החוק של המתנחלים עשרות שנים.

    הצעתי לסגל וחבריו שדואגים לדמוקרטיה תעשו שוב פעם חשבון נפש תוך התיחסות לעובדות ולא למשאלות לב.

    IP: 132.66.246.244דווח על תגובה זו

    • זה לא יעזור

      דודי, 13/11/05 09:15

      הגראס סימם אותם לחלוטין אחרי שסג''ל יצא נגד שרון עכשיו הוא יגן עליו כאילו הוא המשיח,

      IP: 85.65.244.222 דווח על תגובה זו

    • לרב משה

      אורית, 13/11/05 12:40

      מה שסגל מנסה להגיד , אם לא הבנת , זה שהבחירות הדמוקרטיות הן אשליה, ולמעשה בין אם הליכוד נבחר ובין אם המערך מי ששולטת במדינה ומכתיבה את כל מהלכיה זו אליטה קטנטנה של אשכנזים חילונים שמאלנים. מעולם לא ניתנה לימין הזדמנות אמיתית לשלוט . וכל הסטיגמות שכתבת על השחיתות של הימין הן מה שהאליטה מאכילה את האזרח הקטן באמצעות התקשורת . השחיתות היא לא המצאה של הימין אלא של השמאל ובמימדים הרבה יותר מחרידים בגלל הכוח העצום שלו. והוא נתן לזה דוגמאות במשך כל הכתבה!

      IP: 85.64.185.5 דווח על תגובה זו

      • ממש הפרוטוקולים של זקני ציון.

        אזרח, 13/11/05 14:10

        הדברים שאת אומרת כאן על השמאל, נשמעים בדיוק כמו הדברים שאמרו האנטישמים על היהודים לאורך ההיסטוריה.

        למרות שהם מיעוט קטן שאינו מחזיק בשלטון, הם מואשמים בכך ש''איכשהו'' הם שולטים בעולם.
        כאשר שמאלני / יהודי מצליח בכל זאת להגיע לעמדת כח, רואים בכך הוכחה לשליטה העולמית, ומתעלמים מהגויים / ימנים הרבים שמחזיקים במשרות דומות ויכולים לאזן את מעשיו, אם יש צורך.

        התקשורת שמאלנית ? מי מנע מהימין להקים עתונים, ולצפות רק בערוץ ''תכלת'' ?
        אם יש קהל ל''תקשורת השמאלנית'', אולי יש בכל זאת מי שמעוניין בה ?

        בסופו של דבר, אחרי שנפטרו מכל היהודים, למדו האיכרים הפולנים והאוקראינים שרק עצלנותם והוודקה הביאו עליהם את צרותיהם.

        מעניין מתי גם בימין יבינו את זה.

        IP: 85.64.209.26 דווח על תגובה זו

    • תפקח עיניים

      תראה בג''ץ, 13/11/05 12:47

      אתה מתעלם שהבג''ץ שולט במדינה ולא הממשלה. בימי בן גוריון לבג''ץ לא היה זכות דיבור.על כל דבר שממשלת ימין רוצה לעשות יש בג''ץ שפוסק נגד. והתקשורת מעוותת ומסיתה כל הזמן.
      אתה מדבר על שחיתות? תבדוק את מבקר המדינה על פואד. תבדוק את שינוי עם 700 ניליון ש''ח.
      למה מדברים על הנסיעה של רוחמה ולא של וילן ופרס????

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

  • 109.

    רק בגללך אנחנו קונים מעריב (ל''ת)

    איילה, 13/11/05 08:18


    IP: 80.230.127.136דווח על תגובה זו

  • 108.

    ראיה אמיתית+כשרון כתיבה+אומץ (ל''ת)

    אברהם, 13/11/05 03:48


    IP: 85.65.181.183דווח על תגובה זו

  • 107.

    מאמר מדהים!

    שירה, 13/11/05 01:27

    מאמר חד, ומדוייק וכל כך אמיתי!
    סג''ל, הצלחת להגדיר במדוייק את מה שיותר ויותר אנשים מתחילים להבין.
    כל הכבוד על האומץ!

    IP: 85.64.196.198דווח על תגובה זו

  • 106.

    החילונים הם גם ''דתיים''!!!!

    miko, 13/11/05 01:21

    עשר שנים של פולחן מורשת רבין

    מוכיחה שגם החילונים הם יהודיים דתיים

    רק מי שמסוגל להתעסק בביצה הפולחנית
    של נרות נשימה ושאר מצצות החג של הפולחן

    אם החילונים מצליחים לאמץ את דת רבין

    זו הוכחה שגהם מסוגלים להיות ''דתיים'' קיצונים
    של פולחן השלום

    IP: 81.218.208.155דווח על תגובה זו

  • 105.

    בהמשך לרשימה

    עוד על, 13/11/05 01:07

    כדאי גם ללמד את ילדינו בבתי הספר על רבין אחר, שהשמאל מנסה לשכוח ולהשכיח. רבין שידע להגיב בתקיפות על טרור, תמך בהתנחלויות ביטחוניות, ובאחרית ימיו 'הומרץ' ע''י פרס ובילין. על רבין כזה ומורשת כזו אשמח ללמד.

    IP: 213.8.202.121דווח על תגובה זו

  • 104.

    כמעט צודק

    רועי, 13/11/05 01:01

    בתור אחד מאותם אלה שנחשבים לצד ''הנכון''. קיבוצניק, אשכנזי, ושמאלני. אני רוצה להצדיק את סג''ל בעניין האדרת שמו של רבין. אינני ניכנס לכל התאוריות העכשוויות על תיפקדו של רבין במלחמת ששת הימים ועל תיאוריות קונספירציה למינהן, הדבר החשוב שכולם מתעקשים לא לזכור הוא שרבין היה בן-אדם, ולבני אדם יש טעויות יש מעידות יש פליטות פה יש המון דברים שלא יוצאים בצורה הכי טובה. נראה לי שמשום מה מנסים למכור לנו בשנים שעברו מאז הרצח, את רבין בתור סופר-מן כל יכול וחף מכל טעות. אז יש לי חדשות לכולם , הוא לא היה כזה וחבל שמנסים לצייר לנו אותו כך. הדבר פוגע הן במורשת שלו, והן בהנצחת זיכרו כשאנשים המסרבים להתיישר עם הזרם הזה, ובצדק, מוצאים את עצמם למעשה מחוץ למחנה, הדבר המגביר את ההסתייגות והרצון להנציח את כל תיאוריות הקנספירציה למינהן.

    IP: 85.130.138.11דווח על תגובה זו

  • 103.

    המשך כך

    מתן, 13/11/05 00:54

    סגל אני ואשתי חולים עליך
    סחתיין על אומץ הלב הציבורי
    תמשיך כך

    IP: 212.179.226.230דווח על תגובה זו

  • 102.

    אוי!כמה שזה נכון! לקרוא ולבכות

    עצוב לי, 13/11/05 00:49

    כל דבר שהמדינה נוגעת בו נטמא ונרקב.
    לפני שה''התחלתא דגאולה'' שקיבלנו מאת הקב''ה, תהפוך ל''סיפא דגאולה'' חובה עלינו להחליף את כל מערכות השלטון במערכת יהודית-אמונית.
    דבר זה נוכל לעשותו רק על ידי התנתקות ממערכותיה הנוכחיות של המדינה והתבססות על מערכות חלופיות כדוגמת הנח''ל החרדי, בתי הדין הרבניים, צריכת תקשורת אמונית ועוד כהנה וכהנה.
    דרך זו מונהגת ע''י גדולי הרבנים של דורינו (הרב שפירא, הרב אליהו, הרב לבנון, הרב מלמד ועוד רבנים רבים שליט''א) ואין לנו אלא ללכת בדרכם ולשמוע לעצתם. אכי''ר .

    IP: 212.25.82.129דווח על תגובה זו

  • 101.

    הרשה לי לקרא לך ידידי , ואוסיף

    כתום עולה, 13/11/05 00:37

    תזכורת למורשת רבין : בימי אוסלו הנוראים דרש שמעון[לוזר] פרס לפנות את נצרים ורבין התנגד. חבל שמסתירים חלק זה של מורשת רבין.
    ועוד : לאחר שהבר הקריא את הודעתו צרח מישהו בעצבים '' להוציא את התותח הקדוש'' . ביממה וחצי לאחר הרצח הראו אותו שוב ושוב בפתיח לכל שדור, עד שמישהוא עלה על זה שיש הסתה יפה גם משמאל ומחק קטע זה מהשדור. נותרנו עם הבר ותמונה של נערה בוכיה מליטה את פניה עד עצם היום הזה. תחמנים מהגהינום.

    IP: 81.218.173.3דווח על תגובה זו

  • 100.

    סג''ל מה יהיה?

    עורך תפטר אותו, 13/11/05 00:36

    אז מה סגל, אתה הולך לגמור עכשיו על 200 ומשהו התגובות? זאת האורגזמה שלך? מזה אתה מקבל סיפוק?
    תקשיב ותקשיב טוב, סג''ל: בצד ימין של המאמר יש רשימה של עוד 32 כותבי מאמרים מימין ומשמאל. רובם פחות מוכשרים ממך, ורובם כותבים על הנושאים המשעממים הקרואים ''פוליטיקה'', וזוכים בחמש מאות תגובות בשבוע. אתה יודע מה זה אומר? שכותבי מאמרים פוליטים אפשר למצוא עשרה בלירה. תמשיך לכתוב ככה, ובאיזהשהו שלב בעלי הבית של מעריב ישלחו אותך הביתה, ויקחו איזה עילג בשכר מינימום במקומך, ובצדק!!!
    אז יאללה, חלאס כבר עם שגילת הבינה הזאת. אתה איש של סיפורים. את הפוליטיקה תשאיר לנבובים.

    IP: 84.94.25.185דווח על תגובה זו

    • אל תפחד להתמודד

      איש אמת, 16/11/05 23:48

      אדוני היקר.
      אני מבין, שכמו רבים וטובים ממך אין אתה יכול להתמודד עם מאמר שאומר אמת לאמיתה.זה בסדר- אתה לא לבד.בערך כל הצד השמאלי של הפוליטיקה שקוע בבעיה זו. ה''מורשת רבין'', מעולם לא תפסה.למה?כי אין דבר כזה!!!איזו מורשת זו?מורשת של 4000 יהודים הרוגים מאז אוסלו?אם אתה לא יכול להתמודד עם המאמר- אל תנסה לשכנע את סגל לשנות כיוון, כי זה מה שצריך היום בתקשןרת- אחד שיגיד אמת, ולא ישתעבד לגיוס המגעיל של התקשורת.

      IP: 82.80.50.61 דווח על תגובה זו

  • 99.

    תפסיקו לצנזר תגובות שליי (ל''ת)

    כתום עולה, 13/11/05 00:20


    IP: 81.218.173.3דווח על תגובה זו

  • 98.

    מי בכלל היה זוכר אותו

    צ, 13/11/05 00:11

    אלמלא נרצח.

    IP: 62.0.110.163דווח על תגובה זו

    • כל מי שמגיע לכותל ,או בא''י (ל''ת)

      שהוא שחרר, 13/11/05 10:09


      IP: 62.0.178.104 דווח על תגובה זו

  • 97.

    הרשה לי לקרא לך ידידי.

    כתום עולה, 12/11/05 23:43

    תקון למורשת רבין - בימי אוסלו הידועים לשמצה דרש שמעון [לוזר]פרס
    לפנות את נצרים ואילו רבין התנגד. למה מסתירים כל הזמן פרק זה במורשת ?
    ועוד : מיד לאחר הודעת הבר על הרצח הראו לנו אחד שצרח ''להוציא את התותח הקדוש'' . ביממה לאחר הרצח הראו אותו כחלק מהפתיח לכל השידורים, לאחר מכן צנזרו אותו כדי שיוכלו לומר שההסתה באה מימין..
    ואת זה אני מזכיר בכל יום זכרון...

    IP: 81.218.173.3דווח על תגובה זו

  • 96.

    תענוג לקרוא אותך חוויה עילאית!

    יוסי, 12/11/05 23:26

    אני כותב את התגובה כשעל שולחן המחשב מונח הספר שכתבת ''מיומנו של פסיכופת''.
    אתה משקף אותי ועוד הרבה חברה . פשוט כתיבה לא רגילה..

    IP: 62.0.156.34דווח על תגובה זו

  • 95.

    אם הימין היה יודע הסטוריה הוא

    יהודי אדום, 12/11/05 23:25

    אם הימין היה יודע הסטוריה הוא לא היה ימני. הימין הוא שיצר את מלחמות הדת, הלאומנות והקפיטליזם. הימין הוא שיצר את תפארת הבריאה של אושוויץ בשם ה''פטריותיות והלאומיות''. הסיסמה ''פושעי אוסלו'' אינה המצאה של הימין הישראלי, אלא היה המצאה של הימין הגרמני בשנות ה-20 שהאשים את השמאל הגרמני בכניעה למערב וב''חוסר לאומיות'' וכינה את ממשלת השמאל הדמוקרטית של ווימאר ''פושעי נובמבר'' על כך שחתמו על ההסכם עם מעצמות הברית על הפסקת פעולות האיבה של גרמניה והקמת מדינה דמוקרטית.
    הימין כמו בכל מקום אחר בעולם, מלא שינאה ובלע והוא זורע תיעוב בין עמים ומעמדות וקוצר מלחמות. דתו היא הלאומנות, מצוותו היא השנאה ואלוהיו היא המלחמה.
    אך כמו בכל מקום אחר בהסטוריה, על הימין השמרני שונא הקידמה נגזר לראות איך הכוחות הדמוקרטים של השיוויון והשלום של השמאל מנצחים את הזבל שהוא מפיץ. אל תהיו ממורמרים ימנים יקרים, גם עליכם נזגר לראות איך מפעל ההתנחבלות שלכם יורד לטימיון, איך העם מתמרד כנגד הכלכלה החזירית של הימין ונתניהו וגם אתם לא תזכו להתיר כל זכר על ההסטוריה האנושית.

    IP: 80.178.178.202דווח על תגובה זו

    • לפני שכולם ייקפצו עליך (ל''ת)

      צודק, 12/11/05 23:58


      IP: 84.94.44.116 דווח על תגובה זו

    • אם הימין היה יודע הסטוריה

      בעל תואר שלישי, 13/11/05 09:21

      דמגוג! להזכירך את המהפכה הבולשביקית ההומנית, אוהבת האדם ומנהיגיה הדגולים שדאגו רק להטיב עם המין האנושי ויום יום העבירו נשים זקנות במעבר חציה.

      IP: 199.203.147.161 דווח על תגובה זו

    • התגובה של ''יהודי אדום'' מדגימה

      מני, 13/11/05 11:55

      את הכוח החיתי והשקרי אשר מתואר
      במאמר הנפלא הזה.
      שנאת תופת שקר ושיניים חדות שולטות מאז קום המדינה ועד המאמר הזה.

      IP: 212.25.105.251 דווח על תגובה זו

    • ליהודי אדום

      אורית, 13/11/05 12:47

      אתה מאשים את הימין הישראלי בכל תחלואי הימין האירופי ומה הקשר ביניהם? הרי מוסכם וידוע שאי אפשר להשוות ביניהם. יש הרבה יותר משותף לשמאל הישראלי ולימין האירופי מאשר לימין הישראלי. חוץ מזה , ידוע שהשמאל משכתב את ההיסטוריה לטובתו ומציג את הימין כפנאט עוד מהעת העתיקה! זה חלק משלטון האליטות.

      IP: 85.64.185.5 דווח על תגובה זו

  • 94.

    סגל, יישר כח

    אניהו, 12/11/05 23:20

    מחבב את מה שאתה אומר, גם בעיתון וגם ברדיו.
    וסג''ל, אם אפשר , אז יש משהו שלדעתי הוא לא בסדר בתוכנית שלך ברדיו.
    בבקשה אל תוריד אנשים מהקו ותמשיך לדבר אליהם, כאילו הם עדיין איתך על הקו.
    לדעתי זה לא יפה.
    אמנם יש אנשים מעצבנים, אבל זה לא יפה .
    אני חושב שצריך לתת לאנשים לומר מה שהם רוצים ואז לסיים את השיחה ביניכם כמו שצריך(מבלי לנתק לפני ולהמשיך לדבר כאילו הוא עדיין על הקו), כמו שאכן אתה עושה עם אנשים אחרים בתוכנית(אנשים סבירים שאיתם אתה מדבר בניחותא עד לסיום השיחה ביניכם).
    עלה והצלח.

    IP: 80.178.154.214דווח על תגובה זו

  • 93.

    לא חשוב סג''ל...

    אנטיכתום, 12/11/05 23:13

    כל עוד בעצרת לזכר רבין משתתפים בערך פי חמש מכמות המתפרעים מכפר-מימון (אל תספרו תינוקות) אז מצבנו טוב. אתה תמשיך לסלף עובדות במקרה הטוב ולשקר במקרה הרע. אנחנו נמשיך לעשות פה סדר.
    בקרוב התנתקות ב' - שרון מפנה את אריאל!!! לא מאמינים? תקראו מה כתבתם לפני שנה על גוש קטיף! הפעם קחו פיצויים בזמן ואל תקשקשו.

    IP: 84.94.44.116דווח על תגובה זו

    • אתה אפס (ל''ת)

      ., 13/11/05 00:17


      IP: 84.109.127.72 דווח על תגובה זו

  • 92.

    כל הכבוד - מילים כדרבנות. אך (ל''ת)

    צריך להלחם, 12/11/05 23:11


    IP: 80.179.87.156דווח על תגובה זו

  • 91.

    סגל הועבר למדור המתאים במעריב

    הרב בריח, 12/11/05 22:30

    חשבנו שתיאוריות הקונספירציה הן נחלתם של הרוצח עצמו וכמה תמהונים זבי ריר שתומכים בו. מסתבר שגם סג''ל שייך לחבורה הזו, ולכן העברת מדורו ל''יהדות'' היא במקומה. שכן מבחינת מעריב יהדות =מתנחלים. אבל מה יהיה כשסגל יחזור לכתוב על ההוא שאיבד את הביצים וההוא שהורידו לו את התחת? איך יגיב על כך הציבור האמוני הנפלא?שאני!

    IP: 24.6.246.192דווח על תגובה זו

  • 90.

    כואב ועצוב אך גם נכון ומדויק (ל''ת)

    נחשון הנחשששששן, 12/11/05 21:27


    IP: 81.218.234.220דווח על תגובה זו

  • 89.

    כל הכבוד

    צביקה, 12/11/05 21:00

    כל הכבוד על הדברים. אני מקוה שביום מן הימים זה לא יעלה לך במשרתך. תהיה בטוח , במקום מסוים שם למעלה בתשקורת העויינת כבר סימנו אותך.

    IP: 84.228.36.249דווח על תגובה זו

  • 88.

    גיא

    שמאלנים- כנסו!!, 12/11/05 20:36

    אראל הוא דוגמא לאדם פתוח. הוא לא חשב ככה כל הזמן אבל הוא התפכח. לדעתי, בתור אחד שעוקב אחריו בתקופה האחרונה, ההתנתקות שינתה אותו. אראל של לפני ההתנתקות הוא לא אראל של אחרי ההתנתקות. לא שזה בא בפתאומיות. בכלל לא. תמיד זה היה חבוי- עכשיו זה פורץ ועוד יפרוץ בעז''ה. לעינייננו - תלמדו לקח. תפסיקו לשנן סיסמאות. תפתחו ראש. תסתכלו גם קצת ימינה. התקשורת שוטפת לכם את הראש. המתנחלים הם לא כ''כ גרועים כמו שאתם חושבים. אף פעם לא חשבתם ככה אבל הם ציבור אידיאולוגי הרוצה בטובת המדינה. תפסיקו לשנוא. בבקשה. אני מתחנן תפסיקו לשנוא!!!

    IP: 85.64.194.200דווח על תגובה זו

  • 87.

    יישר כח

    יקי, 12/11/05 20:33

    אראל שבוע טוב

    איני נמנה על קוראי מעריב (בדיוק בגלל הדברים שאתה כותב על התקשורת המגוייסת) בכל זאת הגעתי למאמר שלך אותו קיבלתי במייל .

    אין מילים להביע את הזדהותי עם הנאמר ובעיקר על אומץ לכתוב את שכתבת (אולי מגיע יישר כח גם לעורך שאיפשר)

    סוף סוף משהו שלא בדיוק מזוהה עם ''הימין הפנאטי'' צועק שמלך ערום.

    שבוע טוב ולך בכוחך זה
    אגב כתובת הדוא''ל שמופיעה בתחתית המאמר חזרה כבלתי ידועה

    יקי


    IP: 212.179.252.123דווח על תגובה זו

  • 86.

    סג''ל. כל הכבוד .המשך כך. (ל''ת)

    דוד, 12/11/05 19:54


    IP: 85.65.9.105דווח על תגובה זו

  • 85.

    סג''ל אומר את מה שכולם חושבים

    אוהבים את סג''ל, 12/11/05 19:44

    אל תפחד מהשמאלנים, אתה אחת הסיבות לקרוא מעריב!

    לאידיוט אחרונות ולהארץ יש בעיקר כותבים אנטישמים, אבל מעריב מתחבר אל העם

    IP: 212.235.2.109דווח על תגובה זו

    • סגל אתה בטח מאושר ממעריצים (ל''ת)

      כאלו ! חה חה חה, 13/11/05 10:10


      IP: 62.0.178.104 דווח על תגובה זו

  • 84.

    אולי תנהיג מהפכה חברתית...

    איליה, 12/11/05 19:43

    אראל, מילים כדורבנות, כל מילה חצובה בסלע.
    ה''אליטה האשכנזית'' נותנת בארץ את הטון במישור החברתי, לאומי, בטחוני, תעסוקתי ובמה לא???
    ככה היה וכך לצערי יהיה...
    שמחה על האומץ הרב שהצגת בדברייך, העם איתך....
    ואני אחרייך ומאמינה שעוד רבים וטובים.

    IP: 85.250.142.146דווח על תגובה זו

  • 83.

    Brilliant (ל''ת)

    ברוריה, 12/11/05 19:11


    IP: 212.179.234.5דווח על תגובה זו

  • 82.

    מסכים עם כל מילה

    sideffect, 12/11/05 18:54

    לצערי הרב,אראל צודק,אין קיום למדינה במתקונתה הנוכחית.
    אין צדק אמיתי ישרק רצון לכח.

    IP: 84.228.48.123דווח על תגובה זו

  • 81.

    סגל החריף

    משה, 12/11/05 18:53

    שבוע טוב סגל,כמידי שבוע אני נהנה ממילותיך,שותה בשקיקה את מאמריך,אך הפעם השכלת עשו,חזק וברוך,נמאס מהעלטת הציבור בסיפור הרצח של רביש,הכתמת ציבור שלם, מכירת סיפורים על מורשת,איזו מורשת בדיוק? מורשת רצח,מורשת החילוניות,מורשת פריקת עול מצוות,מורשת זימה,מורשת כפירה בבורא עולם,מורשת שוחד,מורשת גילויי עריות,מורשת סמים,מורשת עובדי אלילים,לא נשאר לנו אלא לזעוק לבורא עולם-''גל עיני ואביטה..''
    כי ענינו עיוורות,אנו חיים בעלמא דשיקרא,בו הסיטרא אחרא שולט,אני אוהב אותך,חזרו לאבינו שבשמים,לא הגיע הזמן שתבחרו בו הפעם???!!!!

    IP: 84.94.142.235דווח על תגובה זו

    • סג''ל - מגיע לך!

      אני, 12/11/05 22:24

      שאלו הם קוראיך

      IP: 84.94.44.116 דווח על תגובה זו

  • 80.

    סרק סרק

    זאב, 12/11/05 18:49

    תמשיך אחי, חזק ואמץ רק בגללך אני קונה מעריב.

    IP: 82.80.45.85דווח על תגובה זו

  • 79.

    אראל , ע-נ-ק !! (ל''ת)

    אוהד, 12/11/05 18:47


    IP: 62.0.106.112דווח על תגובה זו

  • 78.

    הראל כמה אתה צודק!!

    צוכה או בוחקת, 12/11/05 18:33

    אני אתך בכל מה שאתה כותב, אבל לדעתי לשבת בבית בזמן הבחירות זו בחירה לא נכונה. נכון שלא חשוב מה נצביע, אדוני הארץ יעשו בקולנו מה שהם רוצים, אבל אולי הרבה אנשים יחשבו ביחד איך יוצאים מהמעגל המייאש הזה?

    IP: 84.94.44.180דווח על תגובה זו

  • 77.

    אבא אחימאיר של המקומונים

    וולף (זאב), 12/11/05 18:28

    איך הצלחת לכתוב כמו שכתבו אבות מפלגת המדינה הרביזיוניסטית, (שכטמן ואחרים) ולשלב במזג של המקומונים השמאליים, לאלוהים פתרונים . אתה לא פובליציסט פוליטי תשאיר את זה לח''כ שטייניץ, לשלמה בן יוסף, ישראל הראל ודור צעיר ומרשים שמתפתח במקור ראשון. תפקידך לא פחות חשוב, אולי יותר, בתרבות העממית. הרשה לי ממרום שנותי, יותר מכפול גילך, להשיא לך עצה לא כל המטאפורות שלך לא מסייעות להעביר את מורכבות הפרשיות בהן אתה דן. הם מתלהמים בזכרון העכשווי של רבין ואתה בזכרון ההיסטורי של תולדות הארץ.

    IP: 85.250.244.9דווח על תגובה זו

  • 76.

    סגל, הולך ומשתבח אתה תהיה עורך (ל''ת)

    אלעד, 12/11/05 18:19


    IP: 212.235.13.223דווח על תגובה זו

  • 75.

    מאמר קולע!!המסקנא פחות

    סגל אתה תותח, 12/11/05 15:52

    סגל כמו תמיד בדרכו היחודית והקחועת מתמצת במספר מילים מושחזות את הרגשת חצי מהעם!! אולם לדעתי המסקנא היא שלא צריך לשחק לידהם אלא בדווקא להתחיל להזיז דברים וכן לעבוד ולשכנע ובוודאי להצביע!!
    סגל אתה תותח!!

    IP: 85.65.241.54דווח על תגובה זו

  • 74.

    ברוסיה לא היה משטר קומוניסטי

    ישראל, 12/11/05 12:06

    אומנם הייתה הפיכה בולשוויקית אך השלטון נשאר רודני. הקומוניזם לא נכשל מכיוון שעדיין לא נוסה. סטאלין היה דיקטטור.

    IP: 217.132.18.146דווח על תגובה זו

    • אתה מסלף את ההיסטוריה (ל''ת)

      אני, 12/11/05 14:18


      IP: 84.109.127.72 דווח על תגובה זו

    • לא מדוייק.

      א', 12/11/05 15:13

      לפי האידיאולוגיה הקומוניסטית, כשלב ביניים שבין הקפיטליזם למשטר הדמוקרטי ה''אמיתי'' שבו יוכלו כולם לנצל את זכויותיהם הדמוקרטיות לאחר שנהנו מעמדת זינוק שיוויונית ללא מעמדות, חייבת לקום ''דיקטטורה של הפרולטריון'' לתקופת מעבר, שבה ישללו חלק מזכויות האזרחים, עד שמשטר קומוניסטי אמיתי יתבסס, לאחר שהעם יכיר ביתרונותיו.

      העובדה שהקומוניזם לא הצליח לעבור את שלב ה''דיקטטורה של הפרולטריון'' ולהגשים את עצמו ללא צורך בכפיה, היא הכשלון של הקומוניזם.
      גם לאחר שקיבל את ה''תנופה'' בכיוון הרצוי, צורת השלטון הזו לא הוכיחה יתרונות, ולא התפשטה מרצון בעולם.

      המקום היחיד בעולם שהצליח להגשים לתקופה מסויימת קומוניזם מרצון הם הקיבוצים בארץ.

      IP: 85.64.209.26 דווח על תגובה זו

  • 73.

    רק לפי מספר התגובות...

    אוהד שפוי, 12/11/05 09:19

    אפשר לומר שסגל הוא מחשובי הכותבים בימינו.
    ביחד עם דן מרגלית, ועופר שלח, אנשים שלא מפחדים להסתיר את דעתם, מנמקים את דבריהם בצורה אינטליגנטית, וגם אם לא תמיד צודקים (בעיני המתבונן כמובן), ראויים להערכה רבה, ולתודה על היותם אי של שפיות דמוקרטית בתוך רפובליקת בננות.
    יישר כח סגל, ושבת שלום

    IP: 12.215.198.195דווח על תגובה זו

  • 72.

    חבל, סגל, אתה מתבזבז

    זלצמן, 12/11/05 07:27

    אני נהנה מאוד לקרוא את סיפוריך על בתי הזונות של ת''א ושל נ''י. אבל כשאתה מנסה לדבר פוליטיקה אתה גולש לדמגוגיה כל כך איומה ונוראה, שתקצר היריעה מלסתור אותה. כמעט כל משפט שכתבת הוא שקר או חצי אמת (שכידוע.. וגו').

    מספר מוגבל של דוגמאות: 1. השקר הותיק של ''אלטלנה'': דיכוי מרד מזוין נגד ממשלת ישראל הריבונית הוא רצח כמו שחיסול מחבל הוא רצח. מספיק עם זה כבר! 2. רבין באמת אינו אחראי למעשיה של אמו, אדומה או צהובה. 3. ה''שמאל'' שהתאבל על סטאלין היה מפ''ם הקיצונית, שהיתה מוקצה מחמת מיאוס אצל מצביעי מפא''י. הש.ב. של בן גוריון הטמין מכשירי ציתות במשרדי מפ''ם. לא במשרדי ''חירות''. משל היית טוען שמצביעי הליכוד כולם מצביעים עבור מרזל ובן גביר.

    שלא להזכיר שהימין שולט בישראל כבר 28 שנים, ואם ה''תקשורת'' היא שמאלנית אולי זה רק מפני שהימין לא מצליח להקים דור של עתונאים ''ימניים''?

    אפשר להמשיך על פני מאתיים שורות נוספות. אבל זו משימה סיזיפית. אז אולי תעשה לכולנו טובה, ותשמח אותנו בסיפוריך בסיגנון דמון רניון\מנחם תלמי\או'הנרי? חבל שכישרון כמוך יתבזבז על שטויות.

    IP: 24.6.246.192דווח על תגובה זו

    • אין לך סכוי לשכנע

      אני, 12/11/05 22:25

      סג''ל מקרה אבוד

      IP: 84.94.44.116 דווח על תגובה זו

  • 71.

    הקשקוש הלאומני הרגיל

    יקיר, 12/11/05 02:53

    המתנחלים הסיתו בפראות לרצח רוה''מ רבין. והם עדיין לא קיבלו את עונשם. הנקמה בוא תבוא במהרה בימינו אמן.

    IP: 217.132.42.211דווח על תגובה זו

    • אמן!!! (ל''ת)

      אנטיכתום, 12/11/05 22:26


      IP: 84.94.44.116 דווח על תגובה זו

    • תיזהר, אנחנו בדרך אליך!

      מתנחל, 12/11/05 23:18

      הנקמה בהחלט בוא תבוא! אנחנו בהכנות לקראת המצות הרוויות מדם..

      עכשיו אתה מרוצה?! אתה יכול להמשיך כיד הדמיון, אם זה לא מספיק.אתה גם ככה נראה בעל דמיון פורה.

      IP: 217.132.148.45 דווח על תגובה זו

    • יש בארות בסביבתך?

      חנה, 13/11/05 02:01

      כדי להרעיל כמובן.
      חכה לדֶבֶר.אנחנו מפיצים בלעדיים שלו, כידוע.

      IP: 80.178.101.197 דווח על תגובה זו

  • 70.

    סג''ל הפגנת הרבה אומץ לב

    יאיר, 12/11/05 02:06

    בכתיבת המאמר אולי טיפשות, ימים יגידו... אתה יודע פרות קדושות אפשר לשחוט אבל יש פרות שהם לא סתם קדושות אלא ניתן להן מעמד של אל והיום פגעת באחת כזו

    IP: 85.65.244.226דווח על תגובה זו

  • 69.

    סג''ל אל ייאוש, ביחד עד להמהפך! (ל''ת)

    יוני יובנטוס, 12/11/05 02:04


    IP: 80.109.117.18דווח על תגובה זו

  • 68.

    זה טוב.

    שפי, 12/11/05 01:18

    ברשותך לינק למאמר שכתבתי בהקשר זה:
    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=98991&blogcode=1716244

    IP: 82.81.161.235דווח על תגובה זו

  • 67.

    Democracy and Fear

    Husky, 11/11/05 23:47

    Why is it that rightists become the defenders of democracy only when the Knesset reaches resolutions they disagree with?

    Settlements were established without any Knesset vote (even though everyone will agree that this is the most influential act of government made in the last 30 years)

    We invaded Lebanon without any Knesset decision (and with the minister of defense lying to the government).

    We keep more then 3 million people under our effective control without giving them the right to vote. I don't rememebr seeing any rightist complain about that.

    If the right feels that what the government does is wrong that's fine. But please don't say its not democratic. That's hyprocritical.

    For the last 30 years the right has been in power for 80% of the time. Still rightist whine on them being opressed (salves! nothing less). In order to prove their point they will even bring to life the dead and burried communism, or the media, or the left (after Camp David was there anything left?). Interstingly enough, like GWBush they too need an enemy to cover for their inability to make this place the least bit better.

    IP: 216.0.117.131דווח על תגובה זו

    • על נהרות בבל

      ג'ינג'ית, 13/11/05 18:15

      מעניין איזו זכות יש למי שיושב בפנסילבניה להטיף ולבקר את השלטון שלנו! האם השימוש במילה WE מנכס אותנו? ולשם האינפורמציה, הוגה המושג התנחלות ורצף טריטוריאלי היה לא אחר מאשר יגאל אלון שר וחבר מפלגת העבודה. נא לא להתבלבל, אם כי לאחר 30 שנה מי זוכר??

      IP: 83.130.242.162 דווח על תגובה זו

  • 66.

    דמוקרטיה ישירה

    שגיא, 11/11/05 22:55

    ''המשחק הדמוקרטי'' הוא הכל ורק לא דמוקרטיה. דמוקרטיה (שלטון העם) היא מה שהיה ביוון העתיקה ,שם כל אזרחי הפוליס התאספו והכריעו הכרעות פוליטיות. ה''דמוקרטיה'' הנוכחית היא שלטון של נציגים נבחרים שאמורים להכריע הכרעות פוליטיות עבור מי שבחר בהם.שלטון הנציגים מבטא את אילוצי העבר שלא איפשרו למיליוני אזרחי המדינה להתכנס בכיכר עיר אחת. אבל בתקופתנו(מהפכת המידע) אין כל קושי טכני למליוני אזרחים ל''התכנס'' בכיכר העיר הוירטואלית, ולהכריע הכרעות פוליטיות בעצמם. מה שאני מציע הוא כזה:
    חברי הפרלמנט יביאו הצעות חוק, אבל כלל הציבור יכריע בעד או נגד חוקים אלו.
    מי שחושב שהוא יכול להחליט מי יהיה ה''כוכב הנולד'' הבא , אבל לא יכול או לא רוצה להחליט החלטות שישפיעו על כל אורחות חייו, כנראה מפספס משהו.
    שיטה פוליטית יותר דמוקרטית תביא למעורבות פעילה של האזרחים (לעומת אסקפיזם ונהיליזם כיום), ותהיה נקייה יותר משחיתויות(פחות כוח לנציגים.קושי לשחד מליוני אזרחים).
    אז איך לא חשבו על זה קודם?
    למה זה לא קורה?
    מה יש לך להגיד?



    IP: 212.179.248.92דווח על תגובה זו

  • 65.

    כנסו -חשוב !!!

    שי, 11/11/05 22:52

    יאללה חברה, במקום לגלוש באינטרנט תחילו לארוז.

    IP: 85.250.221.21דווח על תגובה זו

    • ענק !!! (ל''ת)

      משם, 12/11/05 10:15


      IP: 85.250.221.21 דווח על תגובה זו

  • 64.

    סג''ל מדהים - כרגיל! (ל''ת)

    נפעמת, 11/11/05 21:01


    IP: 85.250.178.176דווח על תגובה זו

  • 63.

    כל מילה זהב

    שמיל, 11/11/05 20:46

    סוף סוף מי שכותב את שברחשי ליבו
    נמאס מפסטיבל רבין ו''מורשת רבין''

    דבר אחד הוא לגנות בכל תוקף את הרצח, זה חיוני אבל מכאן ועד להפוך את רבין לקדוש כמעט אליל מישהו הגזים קצת לא?
    כתבת יפה כל מילה שלי תיהיה מיותרת רק אגיד תודה שתמצת את הרגשתי בשנים האחרונות .

    IP: 212.143.20.126דווח על תגובה זו

  • 62.

    סג''ל , תשאיר תחמושת...

    דמוקרט, 11/11/05 20:20

    אתה כל כך משמיץ את הדמוקרטיה בישראל, מה תעשה יום אחרי הבחירות הבאות כאשר יהיה ברור שכל מפלגה שזוכה הולכת לפנות את יו''ש ??? מה תגיד אז, שהקלפיות זוייפו ?
    הפסדתם, דווקא אתה שיודע להביא סיפורי ספורט מכל הזמנים תוקף את השופט והקהל ???

    IP: 85.250.221.21דווח על תגובה זו

    • דמוקרט, מה חשבת ?

      יהודי אחר, 12/11/05 10:16

      תמיד יהיה להם על מה לבכות וליילל...הם היהודים הגלותיים האמיתיים.

      IP: 85.250.221.21 דווח על תגובה זו

    • מי ישן בשיעור הבנת הנקרא?

      אחת שיודעת, 12/11/05 21:27

      זה בדיוק מה שסג''ל אמר! שלא משנה איזה פתק הוא ישים בקלפי, מה שיקרה בסוף זה מה שנוח לאליטות.
      בפעם הבאה תקרא לפני שאתה מגיב

      IP: 217.132.0.207 דווח על תגובה זו

      • לזו ''שיודעת לקרוא''

        דמוקרט, 13/11/05 15:32

        הבנתי מה הוא כתב למרות שאני חילוני ושאת שני התארים האקדמאיים שלי קיבלתי מהאיחוד האירופי בנוסף ל 3000 EU החודשיים שאני מקבל מהם בכדי להכנס לטוקבקים.
        אגב, את המשרד שלנו מנהלת אמו הערבייה של פרס ואת המשרד בח''ול מנהלים הבנים של שולמית אלוני שירדו מהארץ.
        על הקיר יש לנו גם לוח זכרון לזכרו של המאבטח של רבין שנהרג ונקבר באישון לילה , בחור טוב הוא היה, מלח הארץ.
        מה שאנחנו מנסים להסתיר (ואל תספרי לאף אחד!!!) זה את העובדה שאת המדינה הקימו הרב לווינגר ואיתמר בן גביר, ומזל גדול שהם היו בסביבה במלחמת ששת הימים ויום כיפור בכדי להציל את המדינה מרבין השיכור ושרון הפחדן והבוגד.



        IP: 85.250.221.21 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אתה ענק מר סגל

    גרשון, 11/11/05 19:08

    כל הכבוד לך על אומץ ליבך

    IP: 217.132.138.110דווח על תגובה זו

  • 60.

    אנרכיה - לא שולטים, לא נשלטים! (ל''ת)

    ליצ'ה, 11/11/05 18:52


    IP: 132.64.36.240דווח על תגובה זו

  • 59.

    את המינימום חייבים לעשות, אח''כ

    אתה תצביע וחובה, 11/11/05 18:27

    את המקסימום.
    המינימום - לשים ת'פתק
    אבל את המקסימום לדאוג בכל אמצעי השליטה השמאלניים - שמטרת הפתק תמומש.

    IP: 132.66.64.153דווח על תגובה זו

  • 58.

    ילד שמנת מפונק מירושלים השבעה (ל''ת)

    סגל הוא פאשיסט, 11/11/05 17:32


    IP: 62.0.149.157דווח על תגובה זו

  • 57.

    מעניים אם סג''ל יודע את זה

    עידן, 11/11/05 17:17

    שהתנועה הרוויזיוניסטית העריצה את פרנקו ומוסוליני.

    IP: 132.66.7.213דווח על תגובה זו

    • שקר שמאלני גס-לא היה ולא נברא. (ל''ת)

      רררררר, 12/11/05 01:26


      IP: 83.130.29.80 דווח על תגובה זו

      • זה נכון מאד החולצות השחורות של

        דודי, 12/11/05 12:16

        ביתר נוצרו בהשראת החולצות החומות של הפאשיסטים האיטלקים
        ואלה עובדות הסטוריות

        IP: 85.64.26.208 דווח על תגובה זו

        • כן זה כמו שאני אגיד

          יריב, 12/11/05 15:48

          שהשרוך האדום בחולצה הכחולה מסמל דם

          IP: 85.65.244.226 דווח על תגובה זו

          • קרא את כתבי ז'בוטינסקי ותבין

            דודי, 12/11/05 18:04

            בעצמך.

            IP: 85.64.26.208 דווח על תגובה זו

            • היסטוריה של מחשבות ועשייה

              ל''ק, 12/11/05 19:44

              אותי לא מעניין כרגע מה הפילוסופיה הבסיסית של השמאל ושל הימין אלא מה הם עשו להגברת שנאת האחים בינינו. כמי שגדלה בשמאל והצטרפה לימין הדתי אני יכולה חהגיד בפה מלא שהשמאל התעלה בכך לגבהים הרבה מעבר לימין, ואין צורך להזכיר את העלילה על רצח ארלוזורוב למשל.

              IP: 217.132.36.81 דווח על תגובה זו

            • ל ל''ק מרכז

              דודי, 12/11/05 20:39

              כנראה שעברת שטיפת מוח רצינית מאד,אם הצליחו להחדיר בך שנאה למקום בו צמחת והפכו אותך לרובוט מהנהן,לא את תלמדי אותנו אהבת ישראל מהי, ובוודאי לא רבנייך

              IP: 85.64.26.208 דווח על תגובה זו

    • עידן היקר

      רות, 13/11/05 09:28

      אני מבינה שאתה מומחה להסטוריה. כנראה שכחת שהשמאל בארץ בכה בכי תמרורים במותו של סטאלין אחד מחסידי אומות העולם. אני הייתי אז חברת קיבוץ אז תרגע ילד חביב הטמטום לא שייך רק לצד אחד במפה הפוליטית

      IP: 199.203.147.161 דווח על תגובה זו

      • לרות הצדיקה

        שי, 13/11/05 15:34

        אולי מן הראוי שתזכירי שזה היה כמה שנים טובות לפני שהתפרסמו מעשיו האמיתיים.

        IP: 85.250.221.21 דווח על תגובה זו

  • 56.

    כן ירבו כותבים כמוך יישר כח (ל''ת)

    שי, 11/11/05 15:50


    IP: 87.68.52.15דווח על תגובה זו

  • 55.

    למה זה מופיע ב''יהדות'' ? (ל''ת)

    ?, 11/11/05 15:46


    IP: 62.0.136.138דווח על תגובה זו

  • 54.

    פריימריז בלי נקנקיות ופיצות?

    איך יכול להיות, 11/11/05 15:35

    אף מילה על זה שהפריימריס של העבודה נקיים מכל זבל ? לא היתה שם מוזיקה ולא רקדניות בטן ולא חילקו נקנקיות ופיצות ולא סוכריות.
    אבל אצל סגל והליכודניקים זה נחשב ''בלי נשמה'' כי תרבות וסדר - זה נחשב חנוני , צריך רעש ואוכל ומתנות ויחס אל הבוחר(חבר המרכז או המתפקד ) כאל בבון .

    IP: 62.0.136.138דווח על תגובה זו

    • 50% קולות פסולים. שמעת על זה? (ל''ת)

      שלומציון, 12/11/05 01:28


      IP: 83.130.29.80 דווח על תגובה זו

      • זה ההבדל בין ליכוד לעבודה

        בעבודה פוסלים, 12/11/05 19:50

        בעבודה לקחו שופטת וחקרו ופסלו כל מה שהריח לא טוב . בליכוד ככל שתהיה מושחת - כך תהיה נערץ יותר, ומלך המושחתים - הוא יהיה ראש הממשלה שלהם . בעבודה לא תמצא רוחמה אברהם או ענבל גבריאלי - נשים חסרות השכלה או כל נסיון חיים כלשהו פרט להדפסה ומלצרות .

        IP: 85.250.233.197 דווח על תגובה זו

        • איזו השכלה בדיוק יש למנהיג מפל (ל''ת)

          אחד העם, 13/11/05 09:55


          IP: 199.203.147.161 דווח על תגובה זו

        • מעניין שהעבודה ''הטהורה והמוסרי

          ברוך שטיין, 17/11/05 17:00

          ת'' יושבת עם מלך המושחתים בממשלה אחת ועוד תחת מנהיגותו.

          IP: 82.81.7.82 דווח על תגובה זו

  • 53.

    סגל= תלמיד התיכון הלא מקובל

    שנורא מנסה, 11/11/05 15:32

    אבל מה קורה ? רק המוזרים והפריקים שצוחקים עליו והוא לא יודע , באמת מוכנים לשמוע אותו . מי מוכן לקרוא את ים הזבל שהוא כותב ? (לא אני , אני פה רק כדי לספר לו שבחיים הוא לא יהיה עיתונאי מוערך , תמיד ישאר הלא מקובל והפחות מוכשר )

    IP: 62.0.136.138דווח על תגובה זו

    • לא, אתה פה בתור קנאי אדיוט (ל''ת)

      המתקן, 11/11/05 17:31


      IP: 82.81.187.66 דווח על תגובה זו

    • ולגופם של דברים?

      רק, 12/11/05 01:29

      יש לך מה לאמר לגוף הענין חוץ מלטנף את הפה?

      IP: 83.130.29.80 דווח על תגובה זו

    • אם יש לך בעיה עם התוכן

      רונן, 12/11/05 01:38

      אז תגיב לגופו של ענין אבל כנראה שחסרה לך יכולת רטורית מינימלית לנהל וויכוח אז אתה מגיב כמו ילד קטן...

      IP: 85.65.244.226 דווח על תגובה זו

    • כקורא נייטרלי אני רואה

      פ, 13/11/05 00:08

      שהוא מוערך


      אם נאלצת לגייס את שנותיו בתיכון כדי להשמיץ, כנראה שמצבך עגום.

      IP: 62.0.110.163 דווח על תגובה זו

  • 52.

    קראתי כמה שורות והפסקתי

    לא ראוי לכתוב, 11/11/05 15:24

    איך יכול אדם בישראל , שטוען שהוא יודע דבר או שניים על ההיסטוריה של המדינה הזו לפתוח מאמר על רבין מורשתו והנצחתו בסיפור על הנצחות סטאלין ועל הקומוניזים. כן כמובן שהוא יכתוב אח''כ ''להבדיל הבדלות ...'' אבל הקשר נעשה..

    IP: 62.0.136.138דווח על תגובה זו

    • זה בגלל שהסג''ל הזה חוזר בתשובה

      חיים, 11/11/05 17:32

      ממש אסון. אני מקווה שהוא יחזור לשפיותו.

      IP: 151.197.15.31 דווח על תגובה זו

      • ואני מקווה שאתה לא תחזור מניו

        רונן, 12/11/05 01:39

        יורק

        IP: 85.65.244.226 דווח על תגובה זו

        • למי איכפת מה אתה מקווה ? (ל''ת)

          עוד נודניק, 13/11/05 10:11


          IP: 62.0.178.104 דווח על תגובה זו

    • במקום לרוץ לספר לחבר'ה

      אביאל, 11/11/05 17:34

      שהפסקת לקרוא, תמשיך. זה מעניין. וכן, סטאלין בהחלט קשור לעניין. הרבה מתומכיו העיוורים ומצאצאיהם מלבלבים היום בלב המציאות הפוליטית השתלטנית והכוזבת שלנו.

      IP: 82.81.187.66 דווח על תגובה זו

    • מה זה מורשת רבין?מאמר הגות יש?

      יחזקאל, 13/11/05 11:45

      אפילו אחד,
      מאמר הגות וערכים חדשניים
      פרי עטו של רבין יש?
      לא מחפש ספר,
      התנהגותו היא מורשת?
      מה עושה ראש ממשלה מכהן
      במדינה דמוקרטית על
      במת הפגנת תמיכה פוליטית.
      לאיזו מדינה וסוג משטר התנהוגות זו מתאימה?

      IP: 85.65.55.76 דווח על תגובה זו

  • 51.

    איזה תותח! כל מילה בסלע! (ל''ת)

    עדי רז, 11/11/05 15:20


    IP: 132.64.34.118דווח על תגובה זו

  • 50.

    אחי

    גדי, 11/11/05 15:20

    אחי היקר אראל
    אתה צודק שאסור לנו להעלות את זכרו לרמה של סגידה פאנטית
    אך מנגד אתה חייב לדעת כי מעבר לשיעורי ההיסטוריה האמורים לספר את האמת האובייקטיבית אין כל צורך
    לספר תחת כל עץ רענן על תכונותיו הרעות של האיש.

    IP: 80.179.59.235דווח על תגובה זו

  • 49.

    סג''ל, אתה מוציא לי דמעות!

    עילם, 11/11/05 15:19

    פשוט לקרוא ולהתמוגג. בתוך ים הזבל שהתקשורת מייצרתף לקרוא טור של אדם שלא מפחד לומר בדיוק את מה שרבים חושבים ומסתירים.
    סג''ל, אני אוהב אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 83.130.177.4דווח על תגובה זו

    • eilam ata tipesh meod (ל''ת)

      yo, 11/11/05 16:51


      IP: 200.63.215.90 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אותו הסרט,לנסח יפה אתה יודע,

    יחים, 11/11/05 15:03

    לכתוב אמת לא...

    IP: 80.230.22.39דווח על תגובה זו

  • 47.

    מורשת רבין??????

    אבנר, 11/11/05 15:01

    1. את סטלין הערתו בלי לדעת על מעשי הרצח הנוראי שלו. האמת יצאה לאור כמה שנים אחר כך.
    2. אין דבר כזה מורשת רבין.
    3. בכל הפעמים בהם היה על רבין להתמודד במצבי לחץ הוא התמוטט.
    או במילים אחרות - האיש היה יותר רוח ופחות מעשה.

    IP: 84.109.87.208דווח על תגובה זו

  • 46.

    כל מילה זהב

    קוראת נאמנה שלך, 11/11/05 14:37

    אוהבת תמיד לקרוא אותך, הדרך שלך לומר את הדברים בלי שום משחקים ובלי לפחד מעוררת את הערכתי, ישר כוח, תמשיך כך!!
    שבת שלום

    IP: 82.80.4.138דווח על תגובה זו

  • 45.

    סג''ל האמיץ אני מצטרף

    עמי, 11/11/05 14:31

    אריאל היקר!
    אני מסכים איתך בכל מילה ומעריך אותך על אומץ ליבך.
    אמי מצטרף אליך וגם לא הולך להצביע כי אני לא מוכן לתת את קולי לרע במיעוטו כנסת ישראל מזמן הפכה למעון לעסקנים שהאינטרס האישי שלהם בראש מעיינהם

    IP: 80.230.223.66דווח על תגובה זו

    • מי שלא מצביע - לא משפיע! (ל''ת)

      רובננקו מקררים, 11/11/05 14:53


      IP: 85.250.92.82 דווח על תגובה זו

  • 44.

    הקשיבו ימנים והקשיבו טוב

    סוציאליסט, 11/11/05 14:14

    לאורך כל ההסטוריה של עם ישראל, הפיץ הימין שמועות חולניות ודגל בתיאוריות קונפירציה על כך שהיהודים נוהגים להקריב ילדים נוצרים, על כך שהיהודים זוממים להתשלט על העולם ובכך שהיהודים הגו את השואה רק כדי לקבל מדינה. כך גם אתם, מצטרפים לאחיכם מהימין הארור, ומפיצים כי רצח רבין הוא קונפירציה יהודית שמאלנית. חולניותכם לא יודעת גבול. נראה כי ימין, שאין לו כל בעיה להאמין כי האל חצה את הים לשניים והעביר בו את העם, שאין לו כל בעיה להאמין כי העולם נברא ב-6 ימים ושאין לו כל בעיה להאמין כי המשיח תיכף מגיע, מתקשה להאמין במה שרואות שתי עיניו – שיהודי מחורבן היה מסוגל לשים את ידיו על אחד מגדולי היהודים בכל הדורות. אכן, גם לי שכיהודי שמאלי קשה להאמין. אבל נראה כי לכם קשה להאמין בגלל מחלתכם.
    לא ברור למה צריך כלל להיכנס איתכם לויכוח הזה, אבל גם שואת היהודים מעולם לא הוכחה ברמה מספרית של 6 מיליון ואין כל הוכחה כי בשואה נרצח מספר זה של יהודים. אין כל הוכחה כי באושוויץ נרצחו 4 מיליון בני אדם בתאי הגזים ובכללם 1.5 מיליון יהודים ואין כל הוכחה כי היטלר נתן הוראה כזו. משום מה, לא ראיתי אף אחד מכם, חברוה צבועה וחולנית, דורשת לחקור כמה יהודים נרצחו בשואה והאם היו תאי גזים באושוויץ. ניסיונכם להכחיש ולטשטש את ההסטוריה של עם ישראל אינה טובה מזו של בני הזונות הניאו נאצים ימ''ש.
    אתם שמעלים את הטענה מדוע לא תובעים את חולי הנפש כמו ברי חמיש ואחרים על הוצאת דיבה, או מטומטמים כל כך או שתמימים כל כך. הרי מחר כל אחד יכול לטעון שדימונה היא מפעל ענק לייצור גז עצבים. בהנחה שלא כך, הרי שלפי שיטטכם יש לתבוע לדיבה את מי שאומר כך. אלא מה, שאז כדי להזים את הטענה השקרית, צריך לחשוף מה באמת עושים בדימונה. רצח רבין כנראה אינו שונה מכך. בשביל למלא אחרי גחמותיו של הימין, מדינת ישראל לא צריכה לחשוף בפני אנשים שמטופלים תדירות אצל פסיכיאטר, את סודותיה הבטחוניים.
    לא בטוח שזה שיכנע אותכם הימנים. הרי שאתם עסוקים כל היום בלחשוד ולהפיץ שנאה ברחבי תבל. עם זאת, לא יעזור לכם. השמאל בעולם כולו מאוחד באהבת האדם שלו, באהבת החברה והצדק החברתי ובאהבת השלום. הוא הולך מחיל אל חיל מכיוון שהוא ממלא אחר התוכנית האלוהית של החזרת כוכב הלכת המיוסר הזה, לימיו הגדולים של גן עדן. כל שנותר לכם, מתוסכלים שכמותכם, הוא להתבונן בנפילת מגדלי השנאה שהקמתם, בעוד השמאל, יצבע את העולם בצדק.

    אתם הימנים מכחישי הרצח, אינכם שונים מהימנים מכחישי השואה או מהימנים מפיצי הקונפירציה היהודית. אבל הרבה אחרי שעצמותיכם יתפוררו, שמו של יצחק רבין הי''ד ימשיך להרעיד ולזרוע הערצה בקרב כל לב יהודי.

    IP: 80.178.195.209דווח על תגובה זו

    • קודם ברר לעצמך מי ירה מקדימה (ל''ת)

      ברבין. אח''כ, 11/11/05 14:30


      IP: 85.250.92.82 דווח על תגובה זו

    • שמאלני, מי נתן נשק לערבים?

      יונת דואר, 11/11/05 14:49

      פרס ורבין והפודל ביילין


      דם 1,000 נרצחי אוסלו אדום



      גלוש לאתר rotter.net ותתעדכן בפרטים מעניינים על ליל הרצח. אפילו אם רק 15% מזה נכון, אתה בבעיה

      IP: 85.250.92.82 דווח על תגובה זו

    • מאיזה מוסד ברחת? (ל''ת)

      א.ע., 11/11/05 15:49


      IP: 70.21.174.185 דווח על תגובה זו

    • נראה לי שלא קראת את הכתבה

      ל, 12/11/05 01:34

      נראה לי שלא קראת את הכתבה והגבת את התגובה השמאלנית האינסטנקטיבית.
      לפני שאתה מטנף את פיך ומאבחן מחלות אצל אחרים, קרא ותגיב לגוף הענין. אתה יכול להסכים עם הכותב או לא. בודאי שיש על מה לחשוב.
      תודה.

      IP: 83.130.29.80 דווח על תגובה זו

    • לא צריך ללמוד היסטוריה

      יריב, 12/11/05 01:45

      כדי להזכר איך לאחר אותו פיגוע בפורים כשעדיין היתמר העשן מגופות הילדים החרוכות ברחוב דיזינגוף קרא להם רבין ''קורבנות השלום'' אז אתה יכול לנסות ולהכחיש או להדחיק ולטייח אבל רבין גם הוא ''קורבן השלום''

      IP: 85.65.244.226 דווח על תגובה זו

    • כתבת דברים נואלים ונבזיים

      יחזקאל איש עם, 13/11/05 11:54

      הכתבה לא עוסקת בהכחשת הרצח
      אלא בכנסייה ע''ש רבין.
      שהיא פלג מכנסיית השלום.
      לצערי המשתייכים לכנסיות אלו
      הינם אנשים שסטו מהשמאל הציוני
      המרכזי ואף מהשמאל ציוני רדיקלי.
      האמת
      רבין איש מעשה רב זכויות מחד
      אך שנוי במחלוקת מאידך
      לא השאיר אחיריו מורשת.
      אפילו אחד,
      מאמר הגות וערכים חדשניים
      פרי עטו של רבין יש?
      לא מחפש ספר,
      התנהגותו היא מורשת?
      מה עושה ראש ממשלה מכהן
      במדינה דמוקרטית על
      במת הפגנת תמיכה פוליטית.
      לאיזו מדינה וסוג משטר התנהוגות זו מתאימה?

      IP: 85.65.55.76 דווח על תגובה זו

  • 43.

    כל מילה אמת צרופה (ל''ת)

    מני, 11/11/05 14:11


    IP: 217.132.33.135דווח על תגובה זו

  • 42.

    עוד לבנה בחומת ההסתה

    זיו, 11/11/05 14:10

    אראל סג''ל, שהתמחה בכתיבת זימה מסוג ז', החליט לטפל ב''מיתוס'' של רבין.
    דבר אחד ברור: יצחק רבין נרצח בעת מאבקו להביא שלום לישראל. דבר כזה לא נעשה בארץ קודם לכן, והוא נדיר בעולם כולו. רק מסיבה זו צריך להזכיר לכולם את רבין, להזכיר כדי לא לשכוח. סג''ל, כמו רבים מאנשי הימין, החליט להשתתף במלאכת ההשכחה, להציג את רבין כלא ראוי. מעניין תוך כמה זמן הוא יציג את יגאל עמיר כקורבן האמיתי.

    IP: 84.109.29.152דווח על תגובה זו

    • זיו, התבלבלת כשכתבת את

      רובננקו מקררים, 11/11/05 14:52

      שמך. נ' סופית תתאים לך יותר. גס רוח שכמוך

      IP: 85.250.92.82 דווח על תגובה זו

    • חבל שרבין נרצח

      יעקב, 11/11/05 14:56

      אחרת, היה רואה איזה שלום הביא לנו, ואיך אנחנו מלקקים את ''פצעי השלום'' שהוא המיט עלינו.

      IP: 84.94.25.227 דווח על תגובה זו

    • לא משכיחים. מזכירים.

      האמת לאמיתה, 12/11/05 01:38

      אין שום השכחה. להיפך - מזכירים. מזכירים מי באמת היה האיש.
      רציחתו היא מעשה מתועב.
      אבל האיש - איך לאמר בעדינות - לא היה קדוש. תשאל את ''חבריו'' אורה נמיר ושמעון פרס. שלא לדבר על אויביו.
      רצח זה דבר נורא. רצח פוליטי זה נורא ואיום. אבל זו לא סיבה לצייר דמות שונה ממה שהאיש היה.

      IP: 83.130.29.80 דווח על תגובה זו

    • אין בעיה זיו

      רונן, 12/11/05 02:01

      את איזה חלק בדיוק מדבריו של מר סג''ל אתה מעוניין להכחיש סה''כ אנחנו מדברים על עובדות: אמר פרופלורים? אמר סרטן? אמא שלו היכתה את צוערי בי''תר או שסג''ל המציא את זה והכי חשוב האם הוא פיקד על הטבעת אוניית האצ''ל או שלא? ואם כן אז אולי ה''שלום'' שהוא הביא איתו יחד עם המחבלים מטוניס מוחק את ההיסטוריה? ומה זה בדיוק ''שלום'' אם מתפוצצים אוטובוסים מלאים באנשים מיד לאחר החתימה זה ''שלום'' והמושג ''קורבנות שלום'' מוכר לך? אני למדתי שכשיש שלום = אין קורבנות אז למה בדיוק הוא התכוון? שהוא הקריב אותם למען השלום? שאותו מתאבד וזה ששלח אותו החליטו להרוג כמה יהודים ואח''כ לעשות שלום או להמשיך להרוג? אולי צריך לברר עם החמאס כמה יהודים צריך להקריב כדי לעשות ''שלום'' אולי במקום להתאבד פה ולגרום נזק לרכוש יקר נעלה יהודים ברכבות לעזה או אולי ההסבר ההגיוני שמשפט כזה אומרים לאחר כמה כוסיות של ג'וני ווקר גולד לבל... זו מורשת רבין.

      IP: 85.65.244.226 דווח על תגובה זו

  • 41.

    קשה לתת תגובה עניינת

    ק., 11/11/05 14:06

    על כזה גיבוב גדול של שטויות.

    תחזור לפורנו.

    IP: 80.178.231.1דווח על תגובה זו

    • תוכל לפרט?????? (ל''ת)

      ''שטויות''?, 12/11/05 01:39


      IP: 83.130.29.80 דווח על תגובה זו

  • 40.

    סרק סרק

    רפי, 11/11/05 14:03

    מסכים עם הכותבת מס1 כל מילה נכונה

    IP: 81.218.91.75דווח על תגובה זו

  • 39.

    תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    היהודי, 11/11/05 13:57

    כיהודי אשכנזי חילוני אני מסכים עם כל מילה שנכתבה פה

    IP: 84.228.10.180דווח על תגובה זו

  • 38.

    מזל שיש אותך (ל''ת)

    אראל! תודה על, 11/11/05 13:56


    IP: 87.68.2.39דווח על תגובה זו

  • 37.

    איני יודע מה עישנת מר סגל

    LSD, 11/11/05 13:48

    אך חוששני כי זה השפיע קשות על ראיית
    המציאות שלך.

    IP: 81.218.104.250דווח על תגובה זו

  • 36.

    סגל אתה ענק!!!

    שלומי, 11/11/05 13:28

    אתה גדול מכולם, לא פוחד מאף אחד!!!

    אל תירא ישראל אל תירא....

    IP: 80.90.236.205דווח על תגובה זו

  • 35.

    הסיפור על פסל סטלין - שקר גס.

    א, 11/11/05 13:24

    כדי להתחשמל, צריכים לגעת בשני מוליכים.
    אי אפשר להתחשמל כשעומדים על משטח מחושמל יחיד, גם אם המתח שלו מליון וולט.

    ההוכחה - ציפורים יושבות על קוי מתח גבוה בלי להתחשמל.

    מי שמאמין לסיפור הזה, לא פלא שיאמין גם לשטויות האחרות שבהמשך...

    IP: 85.64.209.26דווח על תגובה זו

    • נכון

      עמי, 11/11/05 17:28

      אז איך אתה מסביר זאת???

      IP: 211.28.91.200 דווח על תגובה זו

    • אבל לצערנו כל השאר אמת... (ל''ת)

      אריק, 12/11/05 02:02


      IP: 85.65.244.226 דווח על תגובה זו

    • אני הלך להוריד את הגדר החשמלית

      רפתן, 12/11/05 21:51

      של הפרות שלי אם אתה אומר כנראה שאתה צודק והיא לא יכולה לעבוד

      IP: 132.69.226.217 דווח על תגובה זו

      • הרפתן יותר טיפש מהפרה

        בוקר, 13/11/05 01:30

        א. גדר חשמלית פועלת משום שהפרות נוגעות בקרקע.
        ב. ברפת לא עושים שימוש בגדר חשמלית. זו מיועדת לתיחום שטחי מרעה ארעיים.


        IP: 80.177.208.96 דווח על תגובה זו

        • אתה לא מבין ציניות??

          אנגלייה, 14/11/05 21:12

          אתה כנראה אנגלי (סתאאאם)

          IP: 194.90.76.114 דווח על תגובה זו

    • 2 הסברים

      במבי, 13/11/05 16:49

      1. הציפורים עומדות על הפסל ונוגעות בחוט ולכן יש הפרש פוטניציאלים - התחשמלות.

      2. יש רשת של שני חוטים 1 אפס והשני פאזה ולפי כך, נגיעה בשניהם - הפרש פוטנציאלים קרי התחשמלות.

      IP: 62.245.75.144 דווח על תגובה זו

  • 34.

    זר לא יבין זאת

    זלי''ז, 11/11/05 13:24

    לכן אני חרדי עם ראש למטה וידיים למעלה(שמנסות לגשש וללכוד פירורים מהשיריים שנופלים מהממשלה)

    IP: 85.250.93.223דווח על תגובה זו

  • 33.

    כתיבה יפה, אבל למה, למה

    גלעד, 11/11/05 13:13

    למה לא לציין כאחד מלקחי הרצח את חוסר המעש של הרשויות מול ההסתה הנוראית שקדמה לרצח. אני לא תמים, הסתה דומה הייתה גם בימי מלחמת לבנון (למרות שלא היה מעורב בה גוון דתי-לאומני וכמו כן לא הובילה לרצח מנהיג אלא דווקא לרצח מפגין...). השורה התחתונה היא שצריך לעשות הרבה מאוד בשביל להגן על הדמוקרטיה: מנהיג נבחר (כן, גם מהימין) לא יכול להיות מופקר לקריאות לחיסולו. חייבת להיות מערכת חזקה יותר שמגינה עליו, עלינו ועל הדמוקרטיה במקביל.

    מעבר לזה - מסכים עם כל מילה, למרות שאני איש שמאל אני לא סובל את הפולחן שנוצר סביב האדם.

    הדברים שכתבת על האליטה השולטת הם מדהימים בעיקר כי הם ידועים לכל ואף אחד לא עושה כלום. אני מחכה כבר שנים למנהיג שיוציא את המעמד הנמוך/בינוני לרחובות ויגרום לשינוי ברמה התפיסתית במדינה - בראש ובראשונה מלחמה בשחיתות השילטונית והשמת האזרחים (בניגוד למקורבים) בראש סולם העדיפויות.

    שבת שלום.

    IP: 84.95.126.8דווח על תגובה זו

  • 32.

    הפתרון להמשיך לצעוק המלך עירום

    בן קיבוץ, 11/11/05 13:03

    מאמר טוב בעל אבחנות מדוייקות.

    השאלה בסוף היא - '' מה עושים ?''

    סגל מציע להתנתק מהכל . יתכן והוא צודק ויתכן שלא , אינני בטוח.

    דבר אחד נראה לי ברור , חייבים לצעוק בכל הזדמנות שהמלך הוא עירום.

    זה יכול להיות במאמר בעיתון, בשיחות סלון, בתקשורת (בפירורי הדקות שנותנים לנו להשמיע משהו), בהפגנות או מעל בימת הכנסת.

    אינני יודע מהי הדרך היעילה ביותר, ואולי לא כדאי לפסול אף אחד מהדרכים שבהם ניתן לזעוק שוב ושוב על מערומי הדמוחארטה הישראלית.


    IP: 217.132.117.7דווח על תגובה זו

    • מה תעשה נגד תקשורת מגוייסת?

      האנטי בולשביק, 11/11/05 14:56

      מי שמבין יודע כמה התקשורת מגוייסת (ומגייסת) עד עמקי נשמתה. כמעט כל כתבה, מאמר, כתב, עיתונאי, עורך וכו' כו' , כולם מפחדים על הת*ת שלהם וכמעט תמיד יתקרנפו, בין ביודעין ובין שלא ביודעין. אז כמה אראל סגלים ישנם שמעיזים לפתוח את הפה. וגם אם מעיזים לא מסקרים אותם בתקשורת, או שמסקרים באופן מוטעה ומטעה. איך אפשר נגד הבושביקים האלו?

      IP: 212.235.36.167 דווח על תגובה זו

  • 31.

    פליטי גוש קטיף מודים לך

    אור, 11/11/05 12:57

    בתור מגורש אני רוצה להודות לך על אומץ ליבך,
    כולנו משלמים מחיר על היותנו אזרחים סוג ז',
    בסוף חייב לבוא הטוב

    IP: 84.110.48.55דווח על תגובה זו

  • 30.

    אתה אדם לא ראוי

    מוטי, 11/11/05 12:51

    אתה נבחת הרבה פעמים במגרשי הכדורגל, '' מוות לערבים'' ולכן אתה אדם לא ראוי לכתיבה או להשמעת הרעיונות שלך.

    IP: 212.25.96.212דווח על תגובה זו

    • מוטי,יש לך הוכחות? ראית בעצמך? (ל''ת)

      תוהה, 11/11/05 20:33


      IP: 81.218.213.177 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אשרי הבוטח בה' ולא באדם..

    סג''ל-שליח, 11/11/05 12:47

    עד כמה אתה צודק סג''ל וכל זה מוכיח שמה שנותר לנו לעשות זה לתלות את עינינו בקב''ה ולא בבני אדם..אם כבר עבד אז אני מעדיף להיות עבד של ה' יתברך..

    IP: 81.218.212.13דווח על תגובה זו

  • 28.

    סגל, אני מעריך אותך על דבר אחד

    יוני, 11/11/05 12:44

    על זה שאתה כותב את דעתך, לא בגלל שזה מה שהקהל שלך רוצה לשמוע, אלא למרות שאתה יודע שבכך אתה מאבד את קהל הבית שלך מן העבר.

    (אני יודע שזה סג''ל אבל לא היה מקום בכותרת...)

    IP: 62.0.170.240דווח על תגובה זו

  • 27.

    נכון מאוד רק...........

    עוומר, 11/11/05 12:43

    ההפך , בדיוק בגלל זה אני מצביע!!
    כי ברגע שאבדה לי התקווה מה נשאר?
    אתה לא מאמין לאף אחד? כול הכבוד לך , גם אני כבר מפקפק ולכן יש לך לי ולעוד הרבה אחרים שאיבדו את אמונם דבר אחד לעשות , וזה לעשות!! אידאולוגיה חדשה דרך חדשה גוף חדש ולמרות שרבים רואים בזה מילת גנאי (וגם את חיבים לשנות) מפלגה חדשה שתורכב מתוכנו

    IP: 81.223.91.205דווח על תגובה זו

  • 26.

    סוף סוף קול שונה המעז להצביע

    דרור, 11/11/05 12:38

    על האמת העגומה במדינה הזאת.
    כל הכבוד!

    IP: 132.64.37.58דווח על תגובה זו

  • 25.

    מר סג''ל היקר

    דודי, 11/11/05 12:32

    הצלחת להשחיל בין שורות מאמרך את תיאורית הקונספירציה והפכת את השמאל הישראלי לסטליניסט
    [למרות''אלף אלפי הבדלות''] לדעתי אין דבר כזה מורשת רבין או בגין או בן גוריון או ז'בוטינסקי,מה שיש זה הזכרון של האיש מעשיו ותרומתו,רבין ייזכר בתודעה הישראלית כראש ממשלה דמוקרטית שנרצח ע''י מתנקש קנאי שרצה לעצור תהליך שבעיניו היה ראוי לרצוח ראש ממשלה
    גם ברוך גולדשטיין ביצע טבח שמטרתו היית לעצור את הסכם אוסלו
    וגם סביב קברו נוצר פולחן שמזכיר עבודת אלילים,לעצם הענין בימין מייצרים מורשת של קונספירציה ואתה נופל למלכודת הזאת,וכך גם הדור הצעיר אשר לא ידע את רבין,צריך להתמקד יותר בנושא הרצח הפוליטי שאכן היה,ולא לחפש ולהעלות כל מיני תיאוריות,משום שרצח היה גם היה ,והרוצח הורשע ונגזר דינו

    IP: 85.65.2.114דווח על תגובה זו

  • 24.

    אתה צודק

    גולדמן עוזיה, 11/11/05 12:32

    אתה צודק מאד הלוואי והיו עוד הרבה אנשים חושבים כמוך ואם לא אז לפחות שיתחילו עכשוו לפתוח את הראש

    IP: 62.0.123.85דווח על תגובה זו

  • 23.

    לא נכון!!

    נעם, 11/11/05 12:30

    היהדות מעולם לא ביקשה להבהיר שאבות האומה הם בעלי חולשות אנוש, להפך, אנו לא מגיעים לשיפולי גלימתם.אבות האומה הם בדרגה אחרת ממנו.חז''ל הדגישו זאת הרבה פעמים(כל האומר...חטא,אינו אלא טועה).

    IP: 82.80.238.98דווח על תגובה זו

    • מה שדוד עשה לאוריה אינו חטא? (ל''ת)

      גיא, 11/11/05 20:35


      IP: 81.218.213.177 דווח על תגובה זו

      • דוד היה אבי אבות החוטאים

        דודי, 12/11/05 09:42

        ולכן אלוהים הענישו בכך שלא יזכה לבנות את בית המקדש.

        IP: 85.64.26.208 דווח על תגובה זו

        • פרשנותך קראית (ל''ת)

          מ, 12/11/05 23:53


          IP: 62.0.110.163 דווח על תגובה זו

          • ל מ

            דודי, 13/11/05 09:22

            דוד היה רודף נשים ושררה שהומלך ע''י כהן שהמליך מלך חכם ועצמאי יותר מדי[שאול]לטעמו של שמואל אין כל קשר בין המיתוס והסיפור המסופר בתנ''ך

            IP: 85.65.244.222 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מדינת היהודים

    אינטרסים, 11/11/05 12:28

    בעוד מדברים על אינטרסים, יושב פה בנאדם שמאשים אליטות ושותפיהם, כלומר קומוניסט, רק בגלל שאי אפשר להיות אנטישמי במדינת היהודים הוא ממציא לזה שם: אשכנזים ושותפיהם, כלומר, מי שלא אשכנזי אבל חושב כמו שהראל סגל מדביק להם דיעה קדומה הוא בעצם משתכנז.
    הלוואי ולא היו אינטרסים, כמו שאתה בעל אינטרס ברור וזה מה שמוליך אותך, אבל למה את סבא שלי מרומניה שמו במעברות? למה אבא שלי היה מובטל? לפחות היה יוצא לי משהו מזה שאני אשכנזי לפי הגדרה תורת הגזע של אוהד ביתר ממוצע.
    סליחה שירדתי על ביתר, הרי אני אוהד שלה והולך למשחקים, וגם הייתי בגולני ואני גם ימני.
    אני לא מבין איזה תועלת אתה משיג בזה שאתה הופך אותי לאויב שלך רק על רקע תורת גזע ומתוך אינטרס להיות הצדיק השחור הדתי.

    כל מה שאתה יכול להציע זה פתרונות ישנים: גליוטינה, גטאות, קומוניזם, מסעות צלב וג'יהאד. ראינו לאן הגענו.

    שחרר אותי מהעדה שלי, לא מעניין אותי איפה רצחו את סבא וסבתא שלי, אם זה במרוקו או פולין.

    שחרר כבר, רד מזה.

    IP: 80.230.7.117דווח על תגובה זו

  • 21.

    ברוך בואך!

    יונתן, 11/11/05 12:26

    אראל היקר ועוד רבים שטעמו את דורסנות השלטון , כמו בכאבי הגוף, נרוץ לרופא שיניים רק כשהכאב מקפיץ אותנו, אי הצבעה בבחירות היא הדרך היחידה להביע עמדה במדינתנו. וגם זה רק בתנאי שרבים רבים רבים יעשו זאת.
    הרי אין כבר מילים להביע את הבוז ושאט הנפש מכל הבוחשים החל מראשי מושבים, יו''רי ועדים, חכ''ים ראשי ממשלות וכל מה שביניהם.
    שמתם לב כיצד איציק מרדכי בזמן שכיהן כשר ביטחון הלך והשמין בזמן שהחרדה והאחריות לבטחון חיילינו ואזרחינו מוטל על כתיפיו. אולם הספיקו מספר חדשים של משפט כדי להפחית את משקלו בצורה מרשימה.
    הלוואי שדאגות המדינה יטרדו את ראשיה עד לאובדן תיאבון.

    IP: 212.143.149.254דווח על תגובה זו

  • 20.

    קול קורא במדבר

    אלי, 11/11/05 12:24

    סגל,
    קריאותיך נופלות על אזנים ערלות.
    הציבור כאן יבש ממעינות חייו הציוניים והיהודיים. הערכיים שבעם מזילים דמעות על בני האויב אשר ''נשפך דמם''.
    כפי שציינת, כך היה משחר הקמת המדינה, ובכן, כמו שאמר מאיר אריאל: ''מי שנדפק פעם אחת, כבר לא יכול להגמל מזה''.
    עצוב.

    IP: 80.230.106.25דווח על תגובה זו

  • 19.

    מסקנה: עלה ירוק! (ל''ת)

    העם איתך, 11/11/05 12:23


    IP: 217.132.0.254דווח על תגובה זו

  • 18.

    כל מילה בסלע!

    סין, 11/11/05 12:21

    מסכים לכל מילה בדיוק מאותן
    הסיבות הפסקתי להצביע בבחירות.

    IP: 82.80.214.61דווח על תגובה זו

    • סין, בגלל שהפסקת המושחתים מצלי

      ., 11/11/05 14:33

      מצליחים. כי אצלם אין מצביעים שמפסיקים להצביע

      IP: 85.250.92.82 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד על האומץ! (ל''ת)

    וואו!!!!, 11/11/05 12:18


    IP: 212.179.210.181דווח על תגובה זו

  • 16.

    האמת ,כרגיל, איפשהו באמצע

    אלי, 11/11/05 12:11

    יש אמת רבה בדבריך ,סגל .
    התחושה שחוג מצומצם של אנשים השולטים במדיה ,באקדמיה, ובמערכת השיפוטית היא שגורמת לתפיסה שאיננו בעלי רצון חופשי מוחלט , וחיינו דטרמנסטיים בעליל.
    אלא שהחיים מסתבר - וצר לי על הנימה של ישיש בא בימים (רק עכשיו הפכתי צד בתקליט החיים,בהנחה שהממוצע הוא 70 או משהו כזה) - אינם בעלי חלוקה דיכוטמית של שחור ולבן .
    המורכבות שלהם מבטאת את תמציתם, קרי : מעגליות המזינה את עצמה בהיזון חוזר : השולטים מצדיקים ומחזקים את תפיסותיהם בביטול דעתם של מי שאינם חושבים כמותם בעוד ההמון חש חסר נוכחות ומפתח ניכור (רגשי נחיתות[?] ) כלפי השולטים , והתרמית הדמוקטית ממשיכה להתגלגל באופן הזה.
    בכל מקרה בחירה בפתרון של אי הצבעה בבחירות (דבר שיישמתי בשתי מערכות בחירות) לא מובילה לשום מקום : מה שהיה הוא מה שיהיה ; יש לבחור בפתרון רדיקלי יותר ודמוקרטי לא פחות- שעם כמה שהמושג החבוט והלא לגמרי נהיר הזה זקוק לרענון , הוא עדיין הדבר הטוב ביותר בשטח - של מהפכה מבפנים (לטעמי ניצניה כבר צפים ועולים) שהיא זו שתשנה (לטובה ) את פני החברה והמדינה.
    בחירתו של עמיר פרץ - עם כל כמה שאיני מסכים עם דרכו ,במיוחד בכל הקשור למדיניות ובטחון- לעמוד בראש מפלגה שהאשכנזיות היא מסממניה המובהקים, היא מגמה מבורכת בכיוון.

    IP: 62.219.95.254דווח על תגובה זו

    • אלי, יופי של ניתוח

      מיכל, 13/11/05 12:13

      התבוננות מעמיקה, מקיפה ולא דיכוטומית כיתר התגובות.
      אשמח אם תוכל להרחיב ולהסביר כוונתך בעניין ה''מהפכה מבית'', שאת ניצניה אתה רואה. איזו מהפיכה היא זו? ובאילו פעולות יש לנקוט ע''מ לחבור אליה?

      IP: 85.65.65.169 דווח על תגובה זו

  • 15.

    עצוב להודות אבל כבר 6 שנים ש..

    נתי, 11/11/05 12:04

    לא הצבעתי בדיוק מהסיבות הנ''ל. אין בחירה טובה...

    זה בין רע לרע יותר. וקטונתי מלעמוד על הגבול הדק מדי ולומר בודאות מיהו מי.

    שבוע שעבר התלוננו כמה קוראים שאתה לא כותב על רבין (מישהו טען ש80% מהעיתון ממילא על רבין)

    אני חושש שגם הפעם הם לא יתרצו, לא כל כך מבחינת מעט מדי מאוחר מדי. בוא נגיד שלפני 10 שנים הייתי שם כסף שעד הערב אתה עצור על הסתה.

    IP: 62.0.113.17דווח על תגובה זו

  • 14.

    מה אגיד לך סגל

    מרק, 11/11/05 12:00

    כל מילה פוגעת בול. גם אני נשבעתי שלקלפי אני יותר לא מתקרב. בשביל מה? הרי מימילא הנבחרים יעשו מה שבא להם ולא מה שהבטיחו לי. ולגבי מורשת רבין. אין לי מה לומר לגבי התנהגות השמאל. הוא עושה את אשר הוא מאמין בו , גם אם בדרך ברוטלית ומקוממת. הבעיה שלי שהימין כביכול בשלטון , שרת החינוך היא שלו ובחסותה נלמדת המורשת של רבין כפי שהיא נלמדת. אז גם אני מכריז שמצידי הנבחרים שלנו יעשו מה שהם רוצים , מנטלית אני חי על הירח.

    IP: 84.109.134.171דווח על תגובה זו

  • 13.

    סג''ל אתה זיין שכל

    הדוד וולף, 11/11/05 11:56

    חבל שבמקום מספר הסיפורים המוכשר שהיית אתה מתעקש להגיש כיום במדור שלך עסקנות פוליטיית בשקל וחצי. דעתך הלא מתפשרת נוטה לכיוון מתלהם והולך במסווה של אינטלקטואליזם רווי ציטוטים, אך אין מה לעשות ס''גל, בחרת (ואני מעריך שבאופן מודע מתוך התרסה מדושנת) לסנגר בתלוליות המילים והציטטות שלך דווקא על כל הרע והמכוער שבתרבות הישראלית - הפלגנות, הכיתתיות, הוכחנות חסרת הפשר, הגזענות וההתנחלות. כושר רטורי אמנם יש לך ואתה אפילו מצליח לעיתים להספין את עצמך לנקודה בה מקיימים הטיעונים שלך הגיון עקום מסויים.
    אבל זה צריך להיות הרבה יותר פשוט וטבעי מערימות המילים שאתה משפריץ על המקלדת בניסיון לרבע את מעגלי הטעונים הסופיסטיים האין סופיים שלך. אז עכשיו הגעת למסקנה שכולנו עבדים. וואלה. ואפילו שפכת 600 מילה על מלאכת שיכנוע עצמית סיבובית. אך ישנם דברים שאפילו אתה, אמן הדמגוגיה הקומית לא יכול לשנות במחי מקלדת מתלהם.

    1. הסכם אוסלו היה הדבר הטוב והנכון ביותר שקרה למדינת ישראל מאז הקמתה בכל הנוגע לישוב הסכסוך עם הפלשתינאים.

    2. רבין אכן הועלה לדרגת אליל מיתולוגי לאחר הרצחו על ידי התקשורת, אבל בחייו הוא הוביל את המהלכים החשובים ביותר בתולדות המדינה - מאלטלנה דרך ששת הימים ועד אוסלו. מוגבל לשונית ומנטלית ככל שהיה
    אף אחד לא יכול היה לעשות זאת במקומו.

    3. הבסיס הסוציאליסטי שעליו נבנתה ישראל, אותו אתה וחבריך בליכוד כל כך נהנים להשמיץ הוא השיטה היחידה שמסוגלת לאפשר לך ולהם איזה שהוא שיוויון הזדמנויות, מוביליות חברתית ויכולת להגיע לאן שהוא בחיים. אז
    אל תשכחו מאיפה הגעתם פועלים יקרים.

    יש עוד הרבה נקודות כאלה אבל כבר קצת הגזמתי בהתייחסותי הרצינית אליך, אתה לא חושב?

    IP: 217.132.168.130דווח על תגובה זו

    • ממוש, זה שתגיד:''אוסלו היה דבר

      רונית, 11/11/05 13:45

      טוב'' לא אומר שזה נכון. אוסלו נכשל, ואוסלו הוביל לכמות עצומה של נרצחים, וזאת עובדה (וכותבת לך את זה מצביעת שמאל ותיקה).

      אז מה עושים כשמקבלים את האמת בפרצוף? כותבים ''לא נכון'' בלי שום הגיון והסבר תואם, ובטוחים שככה הוכחנו לכל העולם שהוא טיפש ושאנחנו צודקים.

      IP: 84.228.201.80 דווח על תגובה זו

    • רק הוכחת שסג''ל צודק

      קלונימוס, 11/11/05 13:53

      הדוד וולף היקר,
      כל מה שכתבת רק מוכיח שסג''ל צודק - קוצר הראות, הסירוב המוחלט להודות בטעות, ההאלהה של רבין (שמתהפך בקברו מרוב צער על כל הקשקושים). שים לב:
      1. הסכם אוסלו היה טעות איומה. החתימה עם אדם שמראש לא התכוון למלא אחרי ההסכמים שחתם היתה ברורה לכולם, חוץ ממי שעדיין לא רוצה להודות באמת. שלא לדבר על הדרך בה התקבלו ההסכמים בכנסת, דרך שרק אריאל שרון הצליח לחזור עליה. קרוב ל - 1000 ישראלים שילמו בחייהם בגלל המצב שיצרו הסכמי אוסלו והאינתיפאדה שפרצה ישירות בגללם.
      2. לא הייתי מונה בהתלהבות רבה כל כך את אלטלנה בין הישגיו של רבין. ששת הימים - בוודאי, אם כי בהחלט לא לבדו. ולהזכירך - היו עוד כמה אנשים שוליים בתולדות מדינת ישראל שהשיגו כל מיני הישגים זניחים, כמו דוד בן גוריון (הקמת המדינה), מנחם בגין (הסכם השלום עם מצרים - הסכם שבניגוד לאוסלו שורד עשרות שנים), ועוד. אבל מי כל האנשים הזניחים האלה לעומת המיתוס של רבין? מאד צר על האיש הצנוע הזה, ומה שעשו ממנו, אנשים שבחייו תיעבו אותו, השמיצו אותו ועשו הכל כדי לפגוע בו, כולם מהמחנה הקרוי ''נאור''.
      3. כדאי שתתעורר. הבסיס הסוציאליסטי בהחלט לא מספק שוויון הזדמנויות, ממש לא יוצר מוביליות חברתית, ולא עוזר. יש מספיק דוגמאות בעולם לעניין הזה. וגם רבין עצמו לא כל כך האמין בו, בינינו. לכולנו טוב יותר בלעדיו, ובוא לא ננסה אותו שוב.

      מותר להודות בטעות, זו לא בושה. מותר גם לומר שרבין היה רק בן אדם, שעשה טעויות, היה מנהיג פוליטי שקידם אג'נדה פוליטית, ולא משיח שהביא את הבשורה. אבל גם אני הגזמתי בהתייחסות הרצינית, לא?

      IP: 217.132.98.145 דווח על תגובה זו

    • תגובה לדוד וולף (ללא התלהמות)

      איל, 11/11/05 14:02

      ''1. הסכם אוסלו היה הדבר הטוב והנכון ביותר שקרה למדינת ישראל...''

      גם איש שמאל כיוסי שריד הודה שערפאת הונה את ישראל לאורך כל הדרך והנשיא קלינטון אמר בפומבי לערפאת - הרסת את פרוייקט חיי.

      הכנסת מיליציות הטרור מטוניס, דירדרו את אזורי יהודה שומרון ועזה לתהליך של מדינות המושתתות על משטרי טרור. אין הסטוריון שחולק על כך.


      ''2. רבין אכן הועלה לדרגת אליל מיתולוגי לאחר הרצחו על ידי התקשורת, אבל בחייו הוא הוביל את המהלכים החשובים ביותר בתולדות המדינה - מאלטלנה דרך ששת הימים ועד אוסלו...''

      אוסלו כנ''ל

      אלטלנה היתה פרשה כוחנית מפא''יניקית , שבמקום ליישב את המחלוקות בהם רצו להדבר האצ''ל , ניתנה פקודה בלתי אחראית לחסל אנשים ולהטביע את האוניה למרות שלא היתה שום יוזמה אלימה מצב האצל .

      הסיבה היחידה שכל הפרשה לא התדרדרה למלחמת אחים היתה הודות למנחם בגין שעצר את האצ''ל מלהשיב אש. (ורבין כינה את התותח שהטביע את אלטלנה ''התותח הקדוש'')

      מלחמת ששת הימים ישנם גם שבחים וגם ביקורות רבות על תפקודו של רבין.

      ''3. הבסיס הסוציאליסטי שעליו נבנתה ישראל, אותו אתה וחבריך בליכוד כל כך נהנים להשמיץ הוא השיטה היחידה שמסוגלת לאפשר לך ולהם איזה שהוא שיוויון הזדמנויות, מוביליות חברתית ויכולת להגיע לאן שהוא בחיים...''

      הסוציאליזם בארץ היה בחלקו הקטן מבורך וברובו הגדול קטאסטרופאלי , ממש כמו שניוון לחלוטין את מזרח אירופה בעוד מערב אירופה (הלא סוציאליסטית) התפתחה כלכלית ותרבותית אלף מונים.



      IP: 217.132.160.209 דווח על תגובה זו

    • הסכם נכון?

      פושעי אוסלו, 11/11/05 14:10

      כנראה שההסכם היה נכון לדעתך ולדעת האליטה כי הוא גרם למתנחלים להתחיל לחשוש לקיומם הפיזי ולבטחונם האישי במקום להמשיך את התהליך שהתחיל ב 77 ולסלק את השמאל והאליטות מהשלטון.
      אולי הסכם אוסלו היה נכון כי הוא סילק מהדרך כמה אלפי קולות ימניים/ דתיים/ מזרחיים? (רוב הפיגועים התרחשו בכבישי יו''ש וגוש קטיף ז''ל, עפולה חדרה ונתניה המזרחיות וירושלים הדתית. רק מיעוטם בתל אביב השבעה).
      מורשת רבין היא מורשת של דם.
      לא נשכח זאת.

      IP: 62.0.165.30 דווח על תגובה זו

    • ''תגובה רצינית''?!!!

      מוכיח בשער, 12/11/05 21:44

      אם זו תגובה רצינית, אני מפחד לראות מה זה תגובה לא-רצינית שלך. זה בטח או מאוד מצחיק או מאוד עצוב

      בכל מקרה, כדאי שתקרא שוב את מה שכתבת, ואולי תחוויר מעט כשתגלה שלא הסברת את עצמך בכלל(אלטלנה ואוסלו מהלכים חשובים.אהמ אהמ...?!), קבעת כל מיני עובדות בשטח בלי לבסס אותן, ולכן הוכחת אחד מהשניים הבאים:

      א. או שאתה עיוור כל כך עד שאתה מאמין בכל מיני דברים בלי שעשית בירור רציני לגביהם וניזונת רק מסיסמאת


      ב. או שאתה סתם סתום.


      בכל מקרה יצאת חומוס, וכמו שאני
      תמיד אומר:

      עדיף שתשתוק ותחשב כטיפש מאשר שתפתח אותו ותוכיח את זה

      IP: 147.236.33.35 דווח על תגובה זו

    • קראת את תגובתך אתה?

      האחיין זגמונד, 13/11/05 12:03

      גם להסרת השלטון היהודי מעל ערבים בא''י יש יותר מדרך אחת.
      כל המומחים ורוב הפוליטקאים מודים
      שהסכם אוסלו כפי שהוא היה מוטעה.
      כולם מודים שערפאת הונה.
      אבל לדתיים פונדמנטליסטים
      כמוך כנראה אין תרופה להשכנת
      הגיון במוח.

      IP: 85.65.55.76 דווח על תגובה זו

  • 12.

    בחירות בישראל זה כמו בסוריה

    דמוקרטיה בת*ת, 11/11/05 11:56

    לא משנה מה הצבעת, בסוף הסמול עושה מה שהוא רוצה.

    מי שמצביע הוא פושע שמשתתף בבתרמית הרצחנית הזאת.

    IP: 212.179.32.210דווח על תגובה זו

    • ואיך אתה מסביר את זה ?

      א, 11/11/05 13:35

      28 שנה הימין בשלטון, בארה''ב יש נשיא ימני כבר קדנציה שניה, הגוש הקומוניסטי התפרק, וה''סמול'' הישראלי עדיין שולט ?

      לא נראה לך שמשהו פה לא הגיוני ?

      IP: 85.64.209.26 דווח על תגובה זו

    • וגם לא SMALL

      לא סמול או סמאל, 11/11/05 14:02

      לפי הסבר האר''י בעת הבריאה האל צמצם את מקומו בכדי לתת מקום לנבראים. בחלל שנוצר בשל כך נוצקו הכלים החומריים בכדי לקבל את שפע האור האלוהי. אלא שבמהלך הבריאה נשברו הכלים בשל חוסר יכולתם להכיל את השפע. כך יצא העולם מסדרו ורק נצנוצי אור האל נמצאים בכלים השבורים.

      כל מהות ההיסטוריה מאז השבירה היא בניסיון התיקון. אבל בכל פעם כשכמעט מגיעים לתיקון המלא מישהו חוטא ומחזיר את הגלגל אחורה. האדם הראשון וחטא חווה והתפוח, נוח שהשתכר באוהלו, חטא העגל וכו.

      מן השבירה והקלקול נוצרה ממלכת הקליפות. ממלכת הצד האחר (הסטרא אחרא), צד ש מ א ל - ממלכת השטן הנשלטת ע''י סמאל ולילית שתפקידם להביא את הרע על העולם והאדם. את התפקיד הזה הם לא עושים לבד יש להם עוזרים רבים: האישה המפתה, העמלק, הגוי, החמור, הכלב, הנחש ושאר שדים ורוחות. וכולם אוספים כוח מחטאי האדם.

      ליהודים תפקיד קשה למגר את הרע ולהרבות במצוות. כל מצווה מייצרת מלאך שעוזר לטובים וכל חטא מייצר שד שעוזר לרעים.

      למי שעדיין לא מבין השמאל או הסמאל הוא מייצג הרוע, אותו יש להחריב, בו יש להלחם עד חורמה, הוא שמפריע להוציא את האור האלוהי הגנוז. ברגע שזה יקרה אורו של המשיח הגואל יתגלה.

      לא קשה לדמיין מה חושב אדם שמאמין במשנה הזו כלפי השמאל... עוד יותר מפחיד לדעת מהו הביטוי הפרקטי למלחמה בשמאל וברוע...

      IP: 80.230.116.209 דווח על תגובה זו

      • איפה האל שאתה מדבר עליו?

        יאנוש קורצ'אק, 12/11/05 09:53

        לאור כל האסונות שנפלו על העם היהודי ישנן שתי אופציות
        1]אלוהים הפך להיות אנטישמי ואפשר לבין למה לפי תגובתך
        2]אלוהים נשרף באושוויץ

        IP: 85.64.26.208 דווח על תגובה זו

      • שוב אתה ממחזר את המאמר

        נמאסת כבר, 12/11/05 23:30

        הלעוס שלך ושם מחשבות ומילים בפחות של אנשים שאתה לא מכיר. מנוול שכמוך - אין לך מושג בקבלה אבל יש לך מושג בדמגוגיה ואתה מנצל את הרשת להסתה. תתבייש.

        IP: 81.218.173.3 דווח על תגובה זו

      • יש כבר תוכנית כזאת ...

        מפיק טלוויזיה, 13/11/05 11:23

        משחקת בה אליסיה מילנו. כוסית אחולשקשוקה. נדמה לי שקוראים לתוכנית - Charmed.
        תמיד אמרו לי שיותר מידי טלוויזיה יכולה לדפוק לבן-אדם את המוח. בונא - מסתבר שאתה הראיה הטובה ביותר לכך.
        לילית, תיקון, קליפות, שדים, מלאכים ... אחי, או די עם הטלוויזיה, או שתצמצם את הצריכה.

        IP: 192.168.1.24 דווח על תגובה זו

  • 11.

    נו, מילא

    איוון, 11/11/05 11:41

    פשוט כך. עשה לנו טובה אראל, ותחזור לשגיונות. אתה צודק, אבל בשביל לומר את מה שהנורמאלי אומר לא צריך את הפסיכופת.

    IP: 217.132.245.31דווח על תגובה זו

  • 10.

    מה אתה יודע על דרור יצחקי ?

    יודע דבר, 11/11/05 11:35

    לא אתייחס לכל הכתבה בה אני מסכים רק לחלק מהדברים.

    לעניין דרור יצחקי - הוא האחראי הישיר ברמה הפיקודית לכל מה שקרה בכיכר באותו ערב.

    לו דרור היה אומר שבתכניות שאישר היה אמור להיות איש בטחון בנקודה בה היה צלם, או שהרכב היה אמור לאסוף את רוה''מ מהחניון התת קרקעי המבודד, או הוא אישית הורה לא להוריד את רוה''מ עד שלא מנקים את הרחבה אבל הדברים לא בוצעו, אז היה מקום למחשבה על קונספירציה.
    בפועל (ואני מכיר היטב את המערכת) מה שהיה זה רשלנות פושעת שכל אדם מוסר מקצועי היה סותם את פיו עד סוף ימיו לו היה אחראי לה.

    מה ציפית שיגיד עכשיו , אני האשם?

    הוא קופץ על עגלת הקונספירציה למרות שהוא יותר מכולם, כאיש יחידת המבצעים במשך 20 שנה יודע לאלו פרטי פרטים יורדים בתכנון מבצע בשב''כ,ולא על פרטים כאלו מטופשים היתה נופלת תכנית לירי לכאורה ברוה''מ.

    IP: 85.250.239.12דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      רונן, 11/11/05 13:44


      IP: 85.250.239.12 דווח על תגובה זו

    • לא מדוייק

      אביחי, 11/11/05 14:06

      דרור יצחקי מעולם לא טען שהוא לא התרשל בתפקידו.
      הוא כן טען שבנוסף לכשלים ביחידת האבטחה היו כשלים גם ברמה המודיעינית, כשלים אשר לא תוקנו לאחר הרצח.
      בשום מילה הוא לא תמך בתאורית הקונספירציה.

      IP: 84.109.165.104 דווח על תגובה זו

  • 9.

    כתיבה מדהימה......

    אני, 11/11/05 11:34

    התברכנו בך אדון סגל היקר, כן ירבו כותבים כמוך שמטיחים את האמת בפרצוף בלי התיפיפות מיותרת ופחד וחשש למעמד בבוהמה.......רוצים עוד הרבה כאלה ממך.......תודה רבה!!!!!

    IP: 217.132.230.160דווח על תגובה זו

  • 8.

    ענק. מסכים עם כל מילה.

    דוד, 11/11/05 11:26

    סגל - פשוט ענק.
    אומר את מה שחצי מהעם חושב ולא מעז להגיד מפחד האדונים.

    IP: 62.219.156.78דווח על תגובה זו

    • 100 0/0 (ל''ת)

      AVIVA, 11/11/05 15:06


      IP: 213.224.192.157 דווח על תגובה זו

  • 7.

    יפה מאוד! (ל''ת)

    יאיר, 11/11/05 11:25


    IP: 62.219.50.195דווח על תגובה זו

  • 6.

    כל כך רציתי

    שלמה, 11/11/05 11:22

    כל כך רציתי כבר זמן רב לבטא את הרגשותי בימי הזכרון לרצח רבין אך לא העזתי, פשוט פחדתי . תודה לך אראל סגל על ששימשת לי לפה.

    IP: 84.95.100.206דווח על תגובה זו

  • 5.

    אכן סרק סרק...

    אורי, 11/11/05 11:22

    הפעם אתה יותר משעמם ממרגיז.
    כמה פעמים אפשר למחזר את השקר: ''רבין היה ממנהיגי הטבח על האלטלנה'' ?, פעם הקדשת לעניין הזה כתבה שיקרית , אח''כ כתבת חצי התנצלות ובנית מונטאז ציטוטים שקרי מספרו המצוין של נקדימון האמת היא שרבין לא ירה כדור אחד על האנטלנה, הוא לא היה המפקד ולא סגנו , הוא כן נטל חלק בקרב שפרץ בבית הפלמ''ח, אותו תקפו אנשי אצ''ל (תוך כדי הריגת שני חיילי צה''ל). רבין רחוק מלהיות קדוש, חבל שאתה עושה בדיוק את מה שאתה מלין עליו ומנסה לשכתב את ההיסטוריה ולטפח תאוריות קונספירציה דרגה ז', אתה כמובן לא קורא לילד בשמו אלא מסתפק ב- ''העלאת סימני שאלה''...
    אז אחת ולתמיד, יש רוצח שהודה, יש תיעוד מצולם של הרצח, הרוצח נתפס עם האקדח המעשן ביד תרתי משמע ועד היום עשר שנים אחרי לא חזר בו מהודעתו.ובעניין השב''כ? כן השב''כ משתמש בשיטות פסולות, מוזר שאתה מופתע ומתפלא, מספיק היה לרפרף באחד מדו''חות ''בצלם'' מהעשור שקדם לרצח, מספיק להזכר ב''כשלון היתום'' מפרשת קו שלוש מאות, ככה זה כשרגילים לשחק בקקה, הסירחון מתפשט לכל הכיוונים לפעמים הוא גם נדבק במקלדת של בעלי טורים...

    IP: 85.250.95.119דווח על תגובה זו

    • תמימות או נמות (ל''ת)

      זלי''ז, 11/11/05 13:27


      IP: 85.250.93.223 דווח על תגובה זו

      • the blod on Rabin's hand

        chong, 11/11/05 14:32

        4000 victims of the Oslo acored!

        U banch of low life fony piece criminals.

        IP: 218.79.228.39 דווח על תגובה זו

        • לאמאשך' 4000 קורבנות על הידיים

          כד קטן, 13/11/05 11:15

          תשאר בסין, יא חתיכת דפוק. אנגלית של ילד בכיתה א'.
          לאמאשך' 4000 קורבנות על הידיים. אחד מהם זה אבא שלך - ולראיה - אתה באת לעולם.


          IP: 192.168.1.24 דווח על תגובה זו

    • קרא

      אניהו, 12/11/05 23:03

      http://planet.nana.co.il/n909/DethX2.htm

      IP: 80.178.154.214 דווח על תגובה זו

      • קראתי, איטריות קרות והבל הבלים

        אורי, 13/11/05 01:55

        קשקוש מארץ הקשקושים.
        ד''ר גוטמן גיבור הגיבוב הסהרורי הזה (שמעיד על קוראיו לא פחות מאשר על כותביו) בנוסף להיותו הרופא היחיד שהיה נוכח בכל שרשת הטיפול, קביעת המוות והניתוח שלאחר המוות הוא לא רק רק רופא מצוין הוא גם אחד האנשים הכי קרובים לי בעולם, הוא דוד שלי.
        עדותו נאמנה עלי בצורה מוחלטת ומה לעשות לה''דם. לא דובים, לא יער ולא קליע שלישי, הכל הבל הבלים, חיבור של שקרים עם חלקי פרוטוקולים שהוצאו מקונטקסט. אגב הימין הסהרורי פיתח תיאוריה שמוטי (ד''ר גוטמן - היום כבר פרופסור) מאויים ע''י השב''כ ושזה אפילו ניסה לחסלו בכדי להשתיק אותו, דפוק אחד הגדיל לעשות ופרסם לפני שנים אחדות באחד מבטאוני המתנחלים שד''ר גוטמן גוסס ממחלה מסתורית אחרי שהורעל ע''י השב''כ...
        אגב, רק היום נפגשנו לצהרים, שלומו כמובן מצוין ואשר לך אתה כמובן ראשי להאמין בדברי ההבל באצטלה הכאילו מדעית, קשה לשכנע חסיד שוטה, אבל דע לך שהכל הבל הבלים!

        IP: 85.250.95.119 דווח על תגובה זו

        • שמע, אני לא יודע במה בדיוק

          אניהו, 13/11/05 21:23

          להאמין.
          אני מאמין לך שאתה דובר אמת.
          מצד שני, יש הרבה דברים מוזרים ופשוט לא הגיוניים בפרשת רצח רבין.
          אני תומך במה שאמר השבת, ראש אגף האבטחה בשב''כ בזמן הרצח:
          הוא מעוניין שיפתחו את החקירה הזו שוב כדי לשים סוף לכל הדברים הלא ברורים.
          וכמובן שכך ישימו סוף לקוספירציות למיניהן.

          IP: 80.178.154.214 דווח על תגובה זו

          • שמעתי את מה שאמר ראש אגף אבטחה

            אורי, 13/11/05 23:47

            שמעתי היטב, ולא היתה בדל טענה לגבי קונספירציה זו או אחרת, מה שכן היה זו שרשרת מחדלים, פרי תרבות הסמוך הישראלית.
            סוכן מפוקפק, מידע שלא נבדק וחמור מזה לא הועבר לגורמים המוסמכים...
            המחדל נמשך בהתנהגות מערך האבטחה בעצרת - השטח ''הסטרלי'' חוסר העירנות של המאבטחים והעובדה שאנשים (כולל צלם וידאו!!) טיילו להנאתם בשטחים שולטים וכמובן העדר תכנית פינוי סבירה (הקונספירטורים ''מתפלאים'' מדוע איש לא דיווח לרופאים על פגיעת ירי בגב ושוכחים שמי שהביא את רבין היו נהג המום ומאבטח עם פציעה לא פשוטה בעצמו וזהו!!
            על המחדלים האחרונים שילם ראש אגף האבטחה בכסאו ובצדק (גם הוא סבור כך) קונספירציה אין, רק סימפטום עצוב של תרבות יהייה בסדר, הקונספירציה הומצאה למטרה אחת בלבד- טיהור הימין הקיצוני מאשמת הרצח!

            IP: 85.250.95.119 דווח על תגובה זו

            • אכן, לא היה בדבריו קונספירציה

              אניהו, 14/11/05 12:15

              אבל הוא מבקש לבדוק מחדש ולסגור את כל הפרטים, ועם זה, אני מסכים.

              IP: 80.178.154.214 דווח על תגובה זו

    • אתם נטפלים לזוטות

      מם, 14/11/05 17:43

      זה לא העיקר, כן אלטלנה או לא זה לא מרכז הסיפור, העיקר נכון מאוד רק לא המסקנה, אראל למה שלא תרוץ אתה לכנסת ותזיז פה דברים.
      איפה שלא תהיה אני איתך
      אראל לשילטון

      IP: 62.0.162.227 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד!

    מתפקד ליכוד, 11/11/05 11:19

    לפני עשר שנים השלטון ''הנאור'' שלנו היה מכניס אותך לכלא - גם על כתבות פחות מפורשות!
    (וזכור לדיראון המקרה האמיתי של ספר מירושלים שהוכנס למעצר וחקירה של שבוע, בגלל שענה ללקוח, ששאל מי הבא בתור - שמעון פרס.)

    IP: 80.178.15.116דווח על תגובה זו

    • אני זוכר את הסיפור הזה.

      אזרח, 11/11/05 13:27

      שמעתי אותו מטרמפיסטית ערומה שעלתה לילה אחד לרכב שלי.
      נתתי לה מעיל, ואחר כך מצאתי אותו על הקבר שלה.

      IP: 85.64.209.26 דווח על תגובה זו

      • אזרח, קרעת אותי! חחח (ל''ת)

        עזרח, 14/11/05 10:57


        IP: 82.166.249.210 דווח על תגובה זו

  • 3.

    צודק.

    מיכל, 11/11/05 11:18

    לצערי, הבנתי את זה כבר לפני כמה שנים ולא הלכתי להצביע כבר כמה פעמים.

    IP: 83.130.112.203דווח על תגובה זו

  • 2.

    לך תצביע

    מלך, 11/11/05 11:14

    אין אמנם הבדל מי מהרעים יעלה לשלטון, אבל לך תצביע למרזל או לערבים לאלו הקרויים השוליים הסהרוריים אך מדברים אמת
    אולי זה הניעור
    (אתה חושב שאכפת להם אם תחתוך לעצמך את האף?)

    IP: 212.235.22.58דווח על תגובה זו

  • 1.

    ענק

    כל מילה בסלע, 11/11/05 11:10

    בד''כ אני לא מגיבה לכתבות אבל הפעם נפעמתי מהמאמר שלך.
    כל כך נכון וצודק וכל מילה מיותרת.
    שבת שלום

    IP: 212.179.122.129דווח על תגובה זו