• 44.

    כל הכבוד!!!!

    יהודיה פשוטה=], 24/11/05 17:57

    אוףףף חבל שלא הייתי בכנס הזה!!!
    כל הכבוד לכל מי שהיה שם=]

    ימנים שליטה!!!!! :P

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פשוט מאוד

    איל, 23/11/05 17:56

    זהו כנס של אנים שמתנגדים למדינה, וחב''ד מתנגדים למדינה. אצלי 1+1=2. כמה אצלכם?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה ברור

    HFM, 20/11/05 12:28

    כי המרגנים/מממנים של הכנס היו חבדניקים אז מה השאלה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    טיפשים, מה הם לא יהודים.....

    מנחם, 16/11/05 09:20

    כולנו יהודים מה זה משנה חרדים ,מזרוחניקים, חסידים, כולם כולם יהודים זה מה שחשוב

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    החברה מחב''ד לא במדור 'יהדות'

    יואב, 14/11/05 22:30

    אלא במדור 'עבודה זרה' בעם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סכנה עצומה למדינה!

    יואב, 14/11/05 22:27

    האנשים שהשתתפו בעצרת הזו אינם באותה דת שאני מאמין בה ואין לי שום רצון לתת אפילו לגיטימציה לדעות האלו- הסתה פרועה ושנאה נוראית. דמוקרטיה צרכה גם לדעת להגן על עצמה נגד מי שמנצל אותה כנגדה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דת ישראל נגד מדינת ישראל...!!!

    אדי, 12/11/05 22:04

    המאבק בין הדת ללאום החלה בשחר ההיסטוריה של עם ישראל.
    זכורה לנו הצלחתו של שמואל הנביא לגרום לתבוסה בקרב עם הפלשתים, כאשר עשה דמורליזציה בצבא שאול כשנמנע מלברך אותם בצאתם לקרב.
    בית שני חרב כאשר קנאי דת יצאו למרד חסר סיכוי נגד רומא, ורצחו את המנהיגים המתונים שניסו לעצור אותם.
    הרבנים התנגדו לציונות שהיתה ביטוי ללאום היהודי, וכוחם לא עמד להם לפגוע בהקמת המדינה.
    תנועת חבד מנותקת מהמציאות, ומאמינה במשיח שתפקידו לבטל את אותה. היא אינה שונה מתנועות משיחיות בעבר, שהובילו את עם ישראל פעם אחר פעם לחורבן...

    הגב לתגובה זו

    • חילוני מטומטם

      נקמה קדושה, 14/11/05 11:33

      חילוני מטומטם שלא שווה תגובה.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    נו באמת..מה ציפיתם..חב''ד...

    אביחי, 11/11/05 10:30

    הכנס אורגן בכלל ע''י חב''ד ולא ע''י אף גורם דתי(-לאומי).

    ואך טבעי שבכנס שאירגנה חב''ד, שאף פעם לא הייתה תנועה ממלכתית-ציונית יותר מדי, יהיה קריאה להתנתק מהמדינה ולא לשרת בצה''ל.

    מה שכן, עם ובלי קשר לעצרת, אסור לשכוח את מה שנעשה ואת מה שהוחרב, ועד שהשותפים לפשעים לא יתחרטו על מעשיהם, אין סיבה לסלוח!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא קאפו. לא מגרש. לא פראייר. ל (ל''ת)

    חיה ובועטת!!!!!, 11/11/05 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא נשכח ולא נסלח (ל''ת)

    לא להתגייס, 11/11/05 08:41

    הגב לתגובה זו

    • יש!

      אלמוני, 11/11/05 12:02

      מה חשבתם,שהיינו רוצים לראות את נערי הגבעות עם נשק צה''לי בעודם מצייתים להוראות הרבנים?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אהבה

    חמסה, 11/11/05 08:30

    במצב הנוכחי של היום צריך להרבות אהבה וקרובלבבות בעם המפולג שלנו, ולא להיתעסק בשנאה והתלהמות.
    רק דרך ההסברה והפנים אל פנים אנחנו נגיע לעם ובעזרת ה' יתברך לא יהיה עוד פינוי נורא ואיום כמו בגוש קטיף וצפון השומרון. חיזקו ואימצו אחים יקרים ובעזרת ה' הקב''ה יהיה עימנו ויעשה איתנו חסדים.
    אבל חייבים להרבות אהבה בעם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל התגובות עד עכשיו,משמאל ומימ

    יודית, 10/11/05 23:42

    ומימין מלאות בזעם ובשנאה. זה מה שחשוב עכשיו?בואו ננסה לעשות משהו חיובי ביחד, משהו שכולם יכולים להסכים עליו.

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות?

      המורה אסתר, 11/11/05 05:58

      השנאה מצד הדתיים לא נולדה בגלל ההתנתקות כשם שכושי לא הופך עורו ונמר חברברותיו. בציבור החילוני הייתה הערכה רבה כלפי הנוער הציוני-דתי המגשים הן תורה והן ציונות. ההתנתקות חשפה ציבור שאיני יודעת מה גודלו האחוזי בקרב הציונות הדתית, שממלכתיות ואהבת ישראל רחוקים ממנו כרחוק מזרח ממערב וחיבורו למדינת ישראל קיים רק במישור ההגנה מפני אויב ערבי.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כתום נחוש - כנסו !!!

    שי, 10/11/05 22:59

    יאללה חברה, תתחילו לארוז.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי בכלל זוכר את ביבר?

    זיכרון קצר, 10/11/05 21:49

    תאמינו לי שגם את ההתנתקות כבר הספיקו לשכוח

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    טענת המתנחלים=טענת הפלסטינאים!

    הצופה, 10/11/05 20:16

    לחולירות הכתומות וחב''ד אותה תחושה ואותו זיכרון לגבי חיילי צבא הגנה לישראל כמו של הפלשתינאים. צחוק הגורל. בשני המקרים חיילי צבא הגנה לישראל מעוררים גועל, כאב, אטימות ושנאה. מישהו עם מצלמה חייב לערוך קטע שיראה להם את האמת. טענת הפלשתינאים וטענת הימין.
    מרכז שפוי!

    הגב לתגובה זו

    • ומה אתה רוצה לומר בזה?

      חנה, 10/11/05 20:24

      כמובן שאתה צודק.
      החיילים בתקופה האחרונה מתיחסים לאזרחים יהודים בדיוק כמו אל מחבלים.
      זה מה שמזעזע.

      הגב לתגובה זו

      • את טועה

        אלמוני, 10/11/05 21:42

        לאזרחים שומרי חוק החיילים מתייחסים יפה. אל אלה שמכים,שופכים חומצה וגורמים לתקרים בגלגלי מכוניות מתייחסים כראוי.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    אלה היהודים האמיתיים!

    בועז, 10/11/05 20:14

    ב''ה

    ראשית אני מאד יהיה מופתא אם תגובתי לא תצונזר... עיתונות חופשית לא?.... אז ראשית כל עם ישראל הוא עם עם היסטוריה מופלאה...חנוכה,פורים,תשעה באב וכו''ואכן בכל ההיסטוריה היהודית היו מקרים לצערנו שרוב העם הלך אחרי נביאי הבעל והכזב! אחרי נישות כאלו ואחרות שהוכחו לאחר זמן שהיו מקסמי שווא ללא תוכן אמיתי! כך היה בזמן עגל הזהב ,חזקיהו מלך יהודה ,היוונים, אחשוורוש חורבן הבית(אותם קיצונים שיצאו נגד חכמי ישראל ומרדו ברומי) ובזמן הקיבוצים הסוציאליסטים שחיקו את -''אמא רוסיה'' מולדת הטוהר ואחוות העמים...
    אך תמיד הייתה קבוצה קטנה -הלווים שבכל דור ודור שהרסה לכולם את ההצגה! אותם הזויים שהיו עוברים במחנה וזועקים ''מי להשם אליי.. '' אך רבותיי אותה קבוצה ''הזוייה'' תמיד ניצחה! ותבדקו ותגלו שאותה קבוצה הזוייה שיצאה למלחמה נגד יוון -האימפריה האדירה כשצריך או כשסיכנה את עצמה ויצאה מחוץ לחומות ירושלים כדי להגיע לאספסיאנוס מלך רומי על מנת לזכות ביבנה וחכמיה כך גם בימינו כשישנם רוב הזוי שחושב שמדינת ישראל היא רצון השם (חס ושלום) ורמיסת התורה והיהודים ששומרים את מצוותיה היא רצון השם... ישנה קבוצה קטנה אך שפויה שזועקת לכולם התעוררו המלך הוא עירום! מדינת ישראל צועדת לכוון השלילי בואו הבייתה חזרו לשורשים!
    ואכן רק אנשים כמו חב''ד שיש להם באמת אהבת ישראל אמיתית ויראת שמיים אמיתית (תבדקו אותם) יכולים לעמוד בצד האמת של רצון השם!
    ולכן קבוצה זו תנצח כמו בכל דור -ניצחון הרוח על הנהנתנות היוונית!
    יחי עם ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • בועז כל הכבוד!

      שי, 10/11/05 20:39

      בועז כל הכבוד! אכן תגובה לעניין !לדעתי כיום רבים מתחילים לחשוב כמוך!
      לגבי מעריב דווקא לדעתי אין שום סיבה שיצנזרו את דבריך אם אינם גובלים בהסתה!

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      מישהו, 10/11/05 21:45

      המדינה המודרנית הוקמה ע''י החילונים. כל התנועה הציונית היתה חילונית. אם זה היה תלוי בדתיים כולם היו באירופה ומושמדים. התנועה ה''י]פה''שלכם מוגנת ע''י המדינה ונעריכם משתוללים על הגבעות בכספי המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • שקרן!

        יהודה, 10/11/05 23:46

        אנשי העלייה הראשונה היו רובם ככולם דתיים שומרי אמונים. רק בעלייה השנייה השתלטו החילונים המרקסיסטים על הציונות.

        אולי גם תאמר שאנחנו חייבים את המדינה לסטאליניסטים בן גוריון ונורדאו?

        הגב לתגובה זו

        • you must be joking (ל''ת)

          erez, 13/11/05 23:27

          הגב לתגובה זו

      • תגובה למישהו...

        בועז, 11/11/05 08:25

        ב''ה

        קודם כל ''מישהו'' זה באמת שם יפה שמעיד על מציאות מוחשית....
        לגבי טענתך על ההגנה של המדינה כביכול...בו תספר באזה מקום נוסף בעולם היהודים מרגישים כל כך לא מוגנים? אפה עוד בעולם ניתן לגרש יהודים,לעשות לינץ ביהודים ובלי שום תגובה מצד רשיות החוק? אכן רק במדינה אחת בעולם! מדינת ישראל!
        נסיים באימרה שאמר ראש עריית ניו-יורק בשנת 2000 כאשר בארץ פרצה האינטפאדה השניה .גם במקומות נוספים בעולם המוסלמים ניסו לעשות מהומות אחד מהם היה ניו-יורק ואכן ראש עריית ניו-יורק הודיע שניו-יורק היא לא ישראל! בניו יורק לא ניתן לפגוע ביהודים!...
        אתה הבנת את זה מישהו...

        הגב לתגובה זו

    • מי שמדבר על הוזים

      מופתא כופתא, 11/11/05 06:05

      מצד מי שהאלילו את הלובביצ'ר כמשיח ומסרבים להפנים את מותו, קשה לדרוש שיהיה מפוכח כשהמדובר בתולדותיה של מדינת ישראל.
      ימי התהילה שלכם נגמרו באימפריית יוון. בבל ורומא הביסה אותכם והלכתם לגלות בגלל שנאת חינם. אותה שינאת חינם שאתם מפיצים מול כל מי שדעתו נוגדת את דעתכם, שאתם יכולים להביע רק בזכות צה''ל. צבא שרובו חילוני.
      אין מה לצפות מכם ותודה לאל שנחשפתם בקלונכם.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    בגלל הכתומים צריכים להתנתק

    בנצי א, 10/11/05 19:41

    באופן דחוף מההתנחלויות המיותרות
    ומרוב מישובי יו'ש. הכתומים האלה ובראשם הרבנים המטורפים והמסיטים
    הם פגע רע בעם ובמדינה. והם אם כול הצרות שלנו בכול המישורים הכלכלים החברתים ובעיקר הבטחונים . ובגללם יש לנו קרע חמור ומסוכן בעם הם הפרידו את המדינה לימנים ושמאלנים דתיים וחילונים. את
    ההתנחלויות המיותרות ביו''ש חייבים לפנות בהקדם כי בן כך יצתרכו לפנותם במוקדם או קצת במאוחר.
    וכדי לעצור את התפרעותם של הכתומים רצוי לזרז את הפינוי ויפה שעה אחת קודם...

    הגב לתגובה זו

    • בנצי שנה את שמך לאדריאנוס! (ל''ת)

      בני, 10/11/05 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    יאללה, תתנתקו כבר

    ישראלי, 10/11/05 18:12

    תפסיקו לאיים בהתבדלות מהמדינה ותתחילו לממש את האיומים. יאללה, חרד''לים זועמים שכמותכם, שחררו אותנו מנוכחותכם המעיקה ותנו לנו, היהודים הישראלים (וגם הערבים) - מעט שקט.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה רע בכיפה שחורה? (ל''ת)

    כיפה סרוגה*****, 10/11/05 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חוליגנים

    הצופה בכוכבים, 10/11/05 17:15

    סירוב פקודה??????

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חבל עליך, שטרנברג

    י''ש, 10/11/05 17:06

    פני התינוק שלך הם הונאה, אבל אני יודע שבסך הכל אתה בחור טוב, ערן, והנשמה שלך ספגה גם ערכי מוסר וקווים אדומים. התנגדת לקו המתון של גוש קטיף, דיברנו על זה הרבה פעמים, ועכשיו אתה מתלכלך עם חבורת הזבל של בנגביר ומרזל. אין להם קווים אדומים, אתה יודע, והאמת היא שחשבתי שיש לך יותר קלאס מזה. מכיר אותך טוב ערן, אתה מתפעל מכל האקטיביסטים האלה, גם אתה קצת אחד מהם - אבל אני יודע, פשוט יודע, שכשישבת אתמול ליד ברוך מרזל בא לך ריח לא טוב לאף. אתה יודע בדיוק למה אני מתכוון. אתה מתפעל ממרזל, אבל אתה לא מרזל. לשבת על הבמה ליד ברוך מרזל זה קצת להיות ברוך מרזל בעצמך, לא?

    הגב לתגובה זו

    • לא, הכנס היה לא מפלגתי

      ערן, 11/11/05 00:45

      וכלל נואמים המזוהים עם מפלגות ותנועות פוליטיות שונות שהמשותף להם הוא המאבק הבלתי מתפשר בגירוש.

      גם כך אין לנו מספיק אנשים כך שבוודאי שאי אפשר לפסול אף אחד, כי הבית בוער!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני יגיד לך למה כיפות שחורות

    שבאבניק, 10/11/05 17:06

    כי אצלם אין דיסוננס בין צבא לתורה, בין מדינת ישראל לארץ ישראל. הם יודעים בבירור מה נמצא במקום הראשון. כיפות סרוגות שקיבלו חינוך ממלכתי והגאולה שלהם עפי הרב קוק מתקשים להשתחרר מההערצה והקדושה שחונכו כלפי המדינה הצבא שריה ויועציה.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה יודע על תורת הרב קוק?! (ל''ת)

      שבאבניק, 10/11/05 22:18

      הגב לתגובה זו

      • הרבקוק היה מתבייש ומסתייג

        בנצי א, 10/11/05 23:40

        מהכתומים...

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    רק ככה ננצח

    לא ממלכתי, 10/11/05 16:53

    טוב מאד שיש גם ת'אנשים והרבנים הדושים האלה שלא מפחדים מהצבא של שרון ןהמשרה של שרון ואומרים את מה שיש להם רק בקיצוניות עם הערבים אנחנו ננצח

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    משהו יודע מה גורלו של החייל

    מזכיר נשכחות, 10/11/05 16:30

    שמסר את הנשק וסרב פקודה בזמן הגרוש בשידור חי? (נדמה לי בכפר דרום)
    הוא ירד מהכותרות ואף אחד אפילו לא מזכיר אותו.
    לא רק רבי ביבר גיבור, הוא הגיבור האמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • ניתן לברר בעמותת ''חוננו''

      חנה, 10/11/05 20:28

      הם יודעים על כל מקרי סירוב פקודה, ונתנו סיוע משפטי ואחר למי שהיה צריך. אם אתה מעוניין לעזור לאותו חייל ספציפי או אפילו רק לומר תודה, ברר זאת דרכם.
      http://www.honenu.org.il/site/index.asp?pg=home

      הגב לתגובה זו

    • ישב כחודשיים בכלא

      סגן בראלי, 10/11/05 22:58

      ושוחרר בערך לפני חודש

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    בבחירות ידידי

    מוטי אטלנטה, 10/11/05 15:58

    ברגע שהימין עולה,ואין הכונה לליכוד או למערך שאין בינם לבין יהדות כל זיקה,אלא לעם היהודי על כל גוניו החל בחרדים דרך כפות סרוגות וכלה בשומרי מסורת-לא כולל משומדים שונאי ישראל ומחבלים ,אז הבררה שנותרה לערבים ביהודה ושומרון:
    לבקש אזרחות בישראל ולחיות טוב.
    ולמחבלים - להגר,או להתאבד,
    -תבחרו!-חיוך-
    אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

    • ואללה, צודק (ל''ת)

      רוני, 10/11/05 17:07

      הגב לתגובה זו

    • הוא אינו עולה

      אלמוני, 10/11/05 17:29

      רק שהימין לא עולה. מספר הימניים האמיתיים בכנסת נשאר יציב לאורך שנים,והתחלת הנסיגות רק תוריד אותו כי כולם רואים שיצאנו משטחים וכלום לא קרה,הארץ לא רעדה והשמיים לא נפלו. תשארו באמונתכם זו,אנחנו נמשיך בדרכנו,נראה מי יגיע ראשון.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולי כדאי לדחוף את כל הפסיכים

    מרים, 10/11/05 15:43

    האלה איפשהו רחוק בשומרון לסגור את הדלת, שאף חייל לא ישמור על חיי הכפויי טובה האלה ושיחיו (או לא) בלי להפריע לרוב השפוי כאן....
    בקיצור 2 מדינות ל 2 עמים....

    הגב לתגובה זו

    • מריומה, יש לך כבר מדינה

      רונית, 10/11/05 16:29

      למען האמת 22 מדינות יש לך, והן כולן מסביבנו, את מוזמנת אחר כבוד לעבור לשם, הם הרבה יותר מתאימים לך.

      הגב לתגובה זו

      • לרונית

        אלמוני, 10/11/05 17:31

        יש לך בעיה,אנחנו הרוב. תקימו את ימיניסטן בגדה,תגנו על עצמכם,תפרנסו את עצמכם {נכון,זה קשה} ותעזבו אותנו בשקט.

        הגב לתגובה זו

        • חחחח כן אתם הרוב

          רונית, 10/11/05 18:39

          כמו שפרס מנצח בבחירות

          הגב לתגובה זו

          • לרונית

            אלמוני, 10/11/05 21:47

            פרס הפסיד לשמאלן גדול ממנו. חלק מהרוב שלנו הוא גם בימין,גם שם יש כאלה שתומכים בפינוי שלכם מכל השטחים.ראינו איזו תמיכה קיבלתם בזמן הפינוי.

            הגב לתגובה זו

    • מרים. את צודקת. רוב העם איתך (ל''ת)

      בנצי א, 11/11/05 00:08

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    די כבר להתייחס לחילונים

    רק, 10/11/05 14:59

    שמצפים מאיתנו לטענות בוגרות כמו אל ילדים בני שלוש!
    אנחנו כבר לא בסניף! כאן לא הולכים רק אחרי מי שעושה את השריר הכי חזק - הם רק יתייחסו אלינו כמו אל קעידה!
    אם אנחנו רוצים להוביל אנחנו צריכים להקשיב למה שהם מצפים, רוצים מקווים!
    די לאטימות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רציתי לבוא אבל לא יכולתי (ל''ת)

    יאיר, 10/11/05 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    החילונים/שמאלנים/ערבים

    מרמרוש, 10/11/05 13:47

    לא מבינים דבר אחד פשוט, עוד דור אחד(20-40 שנה)אנחנו נהיה הרוב במדינה, כמה גויים שתביאו(עכשיו מביאים פלאשמורה)זה לא יעזור לכם מול הריבוי הטיבעי הגדול אצלנו, אם עד לפני כמה שנים משפחה מתנחלת ממוצעת היתה בעלת 5-7 נפשות, היום הממוצע עלה כבר 8-9 נפשות, בעוד 20 שנה הילדים יגדלו, ויגדלו דור נוסף של 8-9 ילדים כל משפחה, לא צריך להיות מתמטיקאי גדול כדי להבין שמדובר בגידול אוכלוסיה עצום, הילדים מחונכים באותה דרך בה חונכו הוריהם, וגם הצבא(כבר לא כור היתוך) לא מצליח לשנות את אמונותיהם, ההקצנה בדעות רק תחריף(הממשל החילוני עושה את כל הטעויות האפשריות בעניין), נותר רק להמתין בסבלנות, חיכינו 2000 שנה אפשר בשקט להמתין עוד 20, המטרה סומנה, הדרך ברורה, התוצאה תושג .

    הגב לתגובה זו

    • ואתה לא מבין

      רייס, 10/11/05 14:53

      שהחילונים\שמאלנים\יפי נפש פשוט יעזבו...
      והם יעברו לחו''ל...
      ואתה תבכה על ההתבוללות הנוראית... ושוב יהיה רוב יהודי מחוץ לגבולות ארץ ישראל.. ושוב לא תהיה לך שמיטה ויובל... וכולנו נהיה חסרים את האות המיוחדת של האחים שלנו...
      אבל הי, בוא נמשיך עם השנאה והבדלנות!
      זה בטח מה שיעזור לנו!

      הגב לתגובה זו

    • חלום בהקיץ

      אלמוני, 10/11/05 15:47

      אתה שוכח את אלה מכם שמסירים את הכיפה והם רבים. כשתתחילו להתפרנס בעצמכם גם תעשו פחות ילדים. תוצאות הבחירות מעידות שאתם לא מתרבים וטוב שכך. ראינו כמה תמיכה היתה לכם בזמן ההתנתקות.

      הגב לתגובה זו

      • לאלמוני שלא מבין

        מרמרוש, 10/11/05 17:05

        עדיין אין לנו רוב ולא תמיכה ולכן נדרש עוד דור אחד כדי להשלים את המהפך, תמשיכו להביא ילד אחד (וכלב)ואנחנו נמשיך עם השמיניות שלנו, ונראה מי יהיה פה בעל הבית בעוד כמה שנים, כמו שאמרתי יש לנו סבלנות, לכם אוזל הזמן לא לנו.

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא מבין

          אלמוני, 10/11/05 17:34

          תחשוב קצת: בשביל להיות רוב צריך לגדול. בינתיים אתם לא גדלים. אתה מקוה שיקרה נס אך כפי שראית בהתנתקות-אין נסים. יש עובדות חיים .לפי העובדות אנחנו רוב מוצק וככ ישאר. אתה רוצה להאמין בניסים-שיערב לך.

          הגב לתגובה זו

          • אלמוני, אני מניח שגילך

            חבר של מרמרוש, 10/11/05 18:32

            לא יותר מ30 , אז זה אומר שבעוד דור (כמו שמרמרוש אומר) אתה תהיה בן 50 בערך , וזה טוב כי ישארו לך מספיק שנים לחיות תחת השלטון היהודי האמיתי שיגיע(אמנם תהיה כנראה בכלא כי זה מקומם של מומרים להכעיס,אבל לפחות נשאיר אותך בחיים), זה לא יהיה נס ולא בטיח זו תהיה המציאות.

            הגב לתגובה זו

            • לגזען הפנאט

              אלמוני, 10/11/05 23:14

              תודה על המחמאה,נילי קצת מעל 30. אתם במיעוט וכך תשארו. גם מצביעי הליכוד ברובם בעד החזרת שטחים,מי שמייצג אתכם אלו כמה הזויים מהמפד''ל וימינה. צורת הכתיבה שלך מסוכנת ואני מבין איך צמחו מביניכם באושים כיגאל עמיר,טירן פולק,בן-גביר ועוד.

              הגב לתגובה זו

    • חלום ליל קיץ

      בלעם שייך-אביר, 10/11/05 18:55

      מה שאתה לא יודע זה שהרופאים בבתי יולדות, בשקט בשקט, חוטפים כל ילד שני לאמא דתיה ומוכרים אותו לחילונים הכי גרועים - לסמולנים.
      אלה, הסמולנים, גם מפיצים גאז שקוף חסר ריח שגורם להמון דתיים שנחשפים לו להשתגע ולחזור בשאלה.
      ולא רק זה, לאחרונה הם ייבאו מרוסיה מיליון נוצרים רק כדי שאנחנו, היהודים האמיתיים נחזור להיות מיעוט. אין ברירה, צריך להתאבד המונית או להגר מא''י. חיכינו 2000 שנה בגלות והיהדות רק פרחה שם, אפשר בשקט להמתין עוד 2000. לא צריך לזרז את ביאת המשיח.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    חי ובועט

    אלמוני, 10/11/05 13:38

    אכן הימין בועט. בועט בחיילות,שופך חומצה על חיילים וגם אגרופים לפנים לא חסרים. מתי תבינו,ימין הזוי וטיפש,שהצבא אינו גוף עצמאי אלא הזרוע המבצעת של השלטון? מתי תבינו שאתם מיעוט מבוטל,שסופר ילדים בני אפס כדי להגדיל את מספר המשתתפים בהפגנות? יהיו עוד פינויים,כי העם רוצה ולא כי שטרן רוצה, אתם מיעוט שמתחיל להמאס.

    הגב לתגובה זו

    • את הבעיטה שאתה ודומיך

      איציקו, 10/11/05 13:54

      תקבלו, עוד לא קיבל איש מעולם, תכינו כרטיסי טיסה, שמעתי שבגרמניה אוהבים מויסרים כמוכם.

      הגב לתגובה זו

      • זו האמירה הכי לא יהודית ששמעתי (ל''ת)

        אמיר, 10/11/05 15:44

        הגב לתגובה זו

      • משוגע!

        אלמוני, 10/11/05 15:45

        הביטוי ''מויסר'' מעיד עליך כאלף עדים. איזכור גרמניה הוא חולני,חשבתי שכל הדתיים אוהבי ישראל המה ויהודי על אף שחטא יהודי הוא. כמיעוט נבוטל לא תוכלו לבעוט אותנו,תתנהגו יפה אז אולי נתייחס אליכם יפה בפינוי הבא. ראינו כמה תמיכה היתה לכם בציבור.

        הגב לתגובה זו

      • את ושאר המטורללים בכתום

        חושחש הנחש, 10/11/05 16:19

        תישארו במעלה שחין ג' ותקימו את מדינת יהודה...
        תישארו שם ואל תבואו לבכות שנסבסד אתגם ושנגן עליכם!
        קרציות!

        הגב לתגובה זו

        • חשישניק מסומם...

          גברי, 11/11/05 08:25

          חוצפן! האתם שאתה מדבר עליו שגרים ביש''ע מממנים את הסמים שאתה וחברים שלך בת''א מעשנים. חבורת בטלנים משתמטים. מתי כבר תרדו מהארץ שלנו חבורת צפונים מפונקים לכו כבר לחיות על חשבון האיחוד האירופי...

          הגב לתגובה זו

    • לא היתה חומצה

      דביר, 10/11/05 23:04

      החומצה היא סתם המצאה של התשקורת שלא יכלה לרדת מהעץ הגובה עליו היא עלתה. החיילים סתם נבהלו וכשבאו לבית החולים הרופא אמר שאין להם כלום. אבל התשקורת לא יכולה להודות באמת.

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת מסית ושקרן. רשע (ל''ת)

      ., 12/11/05 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני הייתי שם- ובקשר לכיפות...

    מתנחלת כתומה, 10/11/05 13:30

    אני הייתי שם. ונדהמתי מכמות השנאה והזעם על הצבא!!! אני ב-א-מ-ת יכולה להבין את הכאב של האנשים האלו, ואת היחס שלהם לחיילים. אבל ש-נ-א-ה????? זה באמת מה שלא חסר לנו במדינה שלנו! אני מכירה אנשים שלא יכולים להסתכל על חיילים אחרי שהם{האנשים, לא החיילים} היו בגוש או בצפון השומרון . אני באמת מבינה את הקושי שלהם, אבל אני חושבת שלא צריך להנחרים את הצבא לגמרי, להיפך, צריך לנסות להחזיר אותו להיות צבא ה-ה-ג-נ-ה לישראל, שתפקידו להגן על יהודים ולא לגרש אותם, ולא להסגר בתוך עצמינו. ואגב, היו שם מלא כיפות שחורות כי כמעט כולם היו חב''דניקים... ומי שאולי לא היה כתום..- היה שחור- אות לאבל... נקודהלמחשבה...
    נורא בכיתי בסרט, וריחמתי על הבן של אברי רן שעצור- באמת- על לא עוול בכפו...
    אלא אם כן אתם קוראים ליישוב ווהפרחת הארץ- פשע...

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! (ל''ת)

      אורי, 10/11/05 13:51

      הגב לתגובה זו

    • הצבא אשם ביחס כלפיו

      מוטי, 10/11/05 13:52

      לא היה צריך להפעיל את הצבא ,מי שהפעיל אותו שלא יגלגל עיניים לשמיים בתמימות, אני נוסע פעמיים בשבוע מהמרכז לצפון ובחזרה, יש לי רכב גדול ותמיד הוא היה עמוס חיילים וחיילות, מאז הגירוש אני לא לוקח שום חייל גם אם הוא יעמוד ב10 בלילה בצומת קדרים לבד, זו אמנם לא אשמתם הישירה אבל במלחמה לפעמים נפגעים גם חפים מפשע, ואנחנו נמצאים במלחמה מול הצורר הקם עלינו להורגנו(פיזית ורוחנית), והצבא הוא כלי שרת בידיו .

      הגב לתגובה זו

      • מגעיל.

        קובי, 10/11/05 15:42

        מוטי, אתה פשוט ממזר. להכעיס.

        ''אבל במלחמה לפעמים נפגעים גם חפים מפשע'' - אולי הצדקה להכות חיילים גם? או יותר מזה?

        הגב לתגובה זו

        • ''משנאך ה' אשנא'' (ל''ת)

          אין במה להתבייש, 10/11/05 22:10

          הגב לתגובה זו

      • למה שונאים דתים?? (ל''ת)

        משה, 10/11/05 16:02

        הגב לתגובה זו

        • שונאים מסיבה פשוטה

          בלעם שייך-אביר, 10/11/05 18:58

          משום שהדתיים שונאים חילונים. ליתר דיוק, את כל מי שלא כמותם. החרדים עושים זאת בגלוי. הדת''לים הסתירו את זה עד ההתנתקות.
          עכשיו קל יותר, ברור שהמדינה נחלקת לשניים וברור מה יקרה למיעוט הדתי בזמן הקרוב...

          הגב לתגובה זו

          • כן, זה די ברור מה יקרה למיעוט

            קלוצמך, 10/11/05 19:44

            הדתי. הוא יגדל ויגדל ויגדל לעומת החילונים שיעלמו מהר מהר כי הם לא מביאים ילדים והדתיים מביאים הרבה. ואז תהיה מדינת הלכה ו... אופס, בלעם זה לא מה שרצית להגיע אליו עם ה 3 נקודות שלך הא? לא נעים אבל הסטטיסטיקות מראות שזה מה שיקרה.

            הגב לתגובה זו

      • כמה שאתה צדיק (ל''ת)

        רחל אמנו, 11/11/05 06:23

        הגב לתגובה זו

    • ואני שונאת את צה''ל ללא נקיפות

      מצפון., 10/11/05 17:59

      מי שראה את צה''ל באותם ימים ארורים, יודע שהמדים האלו רק מעוררים חלחלה. אף חיל לא נראה היום כפי שהיה קודם.

      הגב לתגובה זו

      • תמשיכו לשנוא את צה''ל

        גלעד, 13/11/05 13:33

        ככה המוטיבציה להגן עליכם תרד עוד יותר (כבר עכשיו אתם לא להיט מי יודע כמה) וההתנתקות הבאה תתקרב אלינו ב''ה עוד צעד.
        הכל עובד לפי התכנית חבר'ה, המשיכו כך

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    הגלקטיקוס

    אריאל שרון, 10/11/05 13:23

    אם אתם חושבים שאני סיימתי איתכם
    אז אתם טועים השלב הבא אלו הישוב היהודי בחברון בדיוק מה שרבין תכנן
    ולא הספיק.לגבי החבורה הסהרורית
    שהוזכרה כאן יומם עוד יבוא אל תדאגו.

    הגב לתגובה זו

    • אדוני רה''מ, תיתבייש לך!

      תשאיר אימייל, 10/11/05 19:29

      איך עשית לנו כזה דבר?

      הגב לתגובה זו

      • Arik@GetReadyToPack.org (ל''ת)

        אריק מהתעלה, 11/11/05 07:44

        הגב לתגובה זו

        • מצחיק:) (ל''ת)

          גלעד, 13/11/05 13:30

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי המפיק של הסרט? (ל''ת)

    יוסי, 10/11/05 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אבל על זה התשקורת לא מדווחת!

    רון, 10/11/05 13:09

    הם מ-פ-ח-ד-י-ם!

    הגב לתגובה זו

    • אתה פה בטלפתיה?

      שפירא, 10/11/05 13:40

      עמוד ראשי של אנרגי זה מה? פאקמן?!

      הגב לתגובה זו

      • יפה שפירא! תשובה בסלע (ל''ת)

        עם עיקש תתפתל, 10/11/05 22:05

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא מעניין העם רוצה פרנסה !!!

    מ', 10/11/05 13:05

    לא מעניין יותר רוב העם הבין שיש להחזיר חלק גדול מהשטחים תמורת שלום הוא החליט על כך ממזמן המסר של היום ברור רוצים פרנסה בריאות חינוך ורווחה - כל הייתר מעניין הרבה פחות .

    הגב לתגובה זו

    • וזו בדיוק הבעיה

      מר ממוני, 10/11/05 23:04

      ''כולם רוצים רק פרנסה'' = רמת איכות חיים יותר גבוהה.
      בשביל זה יהיו מוכנין למכור לא רק את ארצם ומדינתם אלא גם את אמא שלהם...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חב''ד בין כה לא מתגייסים (ל''ת)

    אז מה בדיוק, 10/11/05 13:01

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      יאיר, 10/11/05 21:24

      אני חבדניק. וכן התגייסתי לאחר נישואיי ל3 שנים.
      אני ממש לא היחיד.

      הגב לתגובה זו

      • לאחר נישואיך... וקיבלת משכורת (ל''ת)

        ותנאים מיוחדים, 10/11/05 22:03

        הגב לתגובה זו

      • מדבר שקר תרחק, חב''ד לא מתגייס (ל''ת)

        אל תספר לי, 11/11/05 11:16

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני רוצה לראות דם!! איזה משעמם (ל''ת)

    hmm, 10/11/05 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הקשר בין חב''ד לבין הקיצונים

    ירון, 10/11/05 12:43

    בכנס השתתפו שני פלגים קיצוניים ביותר - חב''ד והימין הקיצוני. המשותף לשני הפלגים הוא שלשניהם השמיח מת מול העיניים, והם ממשיכים לטעון שרק הם צודקים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי!!! (ל''ת)

      חגי, 10/11/05 13:48

      הגב לתגובה זו

    • אתה כול כך צודק . . (ל''ת)

      ד, 11/11/05 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    האמת יוצאת בכיפות השחורות

    קובי, 10/11/05 12:33

    גם אם זה לא היה של חב''ד הכיפות היו צריכים להיות שחורות. הגיע הזמן להבין שיישוב ארץ ישראל והלל ביום העצמאות זה לא מה שמבחין בין חרדים לציונים דתיים!

    האנשים האלה הם חרדים, ולא משנה עם חובשים כיפה סרוגה או לא. הרב מלמד - חרדי ולא ציוני, וכן הרב לבנון, וכן תלמידיהם. זה לא קשור ל''ראשית צמיחת גאולתנו'' אלא ביחס ללימודי חול ואקדמיה, ביחס לנשים, ברצון האמיתי להיות חלק מהמדינה בפועל ולא רק באידיאולוגיה, ביחס של כבוד כלפי מי שלא מסכימים איתו, בין אם זה רב ציוני ''קטן'' בין אם זה חילוני, בנכונות להקשיב בלב פתוח.

    שתהפכו כולכם כבר את הכיפה לשחורה וזהו. זה יעזור לכולנו לקיים דו-שיח מתוך הבנה ברורה יותר, ועדיין מתוך כבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה צבע הכיפה?

    איתי, 10/11/05 12:07

    רועי שרון האם אתה מבין מדוע אנשים הולכים עם כיפות שחורות?
    בגלל החורבן.
    ודי לחכימא ברמיזא!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איך אתם לא מזכירים את זילבר?

    צופה מהצד, 10/11/05 11:59

    ואת גירסת הכיסוי שלו ללהיט העבר של להקת ''נטורי קרתא'' - 'בשלטון הכופרים אין אנו מאמינים'?
    מסמר הערב בלי שום ספק!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תאור מפחיד

    ג'ורג', 10/11/05 11:11

    שמתם לב לתאורים של הכתב שנראים כאילו לקוחים מתוך 1984 של אורוול. כל פעם שרואים את גולדשטיין\בשיא הקהל עומד על רגליו וצועק דקות ארוכות, אני שמח שהרוב היו עם כיפות שחרות ולא מהציונות הדתית.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ציבור הזוי ומסוכן

    דתי לאומי, 10/11/05 10:57

    זהו לא הציבור הדתי לאומי האמיתי. אלא מטורפים מסוכנים שמפוררים אותנו מבפנים. שאין להם דמוקרטיה אלא רק ממלכתיות מזוייפת. אנשים ציניים, נצלניים וחתרניים.
    אגב לא ראיתי שם כתום ראיתי רק הרבה צהוב של הרבי המשיח- והם לטעמי לא שייכים למחנה שאני חלק ממנו

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חב''ד ניצלו אותנו באופן ציני

    דנה, 10/11/05 10:38

    זאת לא היתה הפגנת ימין לצערי אלא כנס של חב''ד. בתור פעילת ימין מהציונות הדתית היתי בשוק- באתי לתמוך במגורשים ומצאתי עצמי מאזינה לקריאות נגד הרצל, אתחלתא דגאולה והצבא. חב''ד , עם כל הערכתי לתרומתם למאבק, מנסים להשליט את האידיאולוגיה שלהם על הציונות הדתית ו''לפקוח לנו את העינים''. מגוחך. שמתם לב שמובילי סרבנות הנוער לגיוס הם חב''דניקים שגם כך לא מתגייסים לסדיר?
    אני מאלה שחושבים שאכן צריך לדחות גיוס בעת הזו ולהפגין את מחאתנו להפיכת צה''ל לחברת כח אדם מושחתת אך מדינת ישראל מדינתנו היא ואכן ארוע אלוקי ניסי של אתחלתא דגאולה. השתלטות אנשים אלו או אחרים על מוסדות השלטון לא ישנו זאת.

    הגב לתגובה זו

    • חב''ד הקטליזטור ליציאה מאופוריה

      שרוליק, 10/11/05 19:21

      בלעדיהם היית היום ממשיכה לנופף בדגלי ישראל גדולים ..
      היית ממשיכה לחבק אנשים כמו דן חלוץ שלוחי קל.
      היית ממשיכה בלהט עיקש לברך את ראשי המדינה ..
      היית מחבקת בחום את החלטות הממשל..
      (דינא דמלכותה דינא )

      בקיצור צאו מהחלום, תחזרו להיות יהודים טובים

      הגב לתגובה זו

      • חב''ד - אנטי ציונים היו ויהיו

        דנה, 10/11/05 20:58

        אני עדיין מנופפת בדגלי ישראל גדולים, אף פעם לא חיבקתי את חלוץ, אני אברך חלק מראשי המדינה ואף פעם לא חיבקתי בחום את החלטות הממשל למרות דינא דמלכותה דינא. בקיצור- תישארו בכפר חב''ד ואל תנסו לשטוף לנו את המח.

        הגב לתגובה זו

        • האופוריה אופפתאותך למעלה מראשך

          שרוליק, 10/11/05 22:58

          את בטח מסוג אלו שצווחו באהבה ננצח ..
          את בטח מסוג אלו שייקח להם הרבה הרבה הרבה זמן להבין מה שמתחילים להבין ראשי הציונות הדתית היום ..

          אנסו אותנו .. אנסו אותך .. אנסו את העם . מה את מיישרת את החצאית ומאמינה בהם ?

          הגב לתגובה זו

          • ביום בו הפרזיטים האפלים יהפכו (ל''ת)

            לרוב -, 11/11/05 07:50

            הגב לתגובה זו

          • לא נשכח ולא נסלח! (ל''ת)

            אביבה זרביבה, 11/11/05 08:04

            הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד דנה! דברים כדורבנות!

      חב''דניק לשעבר, 10/11/05 21:59

      את צודקת בכל מילה.
      צריך להבהיר את ההבדל בין הייאוש שלנו מהמערכות הנוכחיות של המדינה לבין העובדה שאיננו עיוורים מכדי לראות את תהליך הגאולה שעובר על עם ישראל בדורות האחרונים.
      (בעיה שמשותפת לכל החרדים).

      נכונה גם אמירתך שמי מגם כך לא משרת בצבא לא יכול להטיף לסרבנות בעקבות האירועי ההתנתקות (דבר נכון לכשעצמו - באופן זמני בלבד).

      הגב לתגובה זו

      • אסופת קישקושים רדודה

        שרוליק, 10/11/05 23:01

        לא אוכל להתייחס מסיבה מובנת
        לאוסף הקשקשת מה שכן אני יכול להוסיף שבאופן עקרוני הבעיה של החרדים כהגדרתך היא בעייתך ..
        זה שהם לא מסתדרים עם המדינה זה בגלל שאוליי משהו במדינה הזאת
        בגאולה הזאת לא בדיוק מסתדר עם היהדות שאנחנו אמונים עליה ..

        הגב לתגובה זו