• 77.

    נתיהו לא ''הפתיע'' אותו''.

    יגאל כהן, 13/11/05 14:10

    מאיפה הבאת את הביטוי:
    ''נתניהו הפתיע אותו (את פרס)בניצחון''.
    איך אתה יכול להוציא מפיך את המילים ''פרס נוצח בבחירות על ידי....
    ולכתוב :''הפתיע''?
    אם ביבי היה מפסיד לפרס ,הוא היה מפתיע.
    אנחנו לא אספסוף נבער מדעת.
    אנחנו מבדילים בין ''הפתעה'',
    לבין היפוכה הגמור.
    כ'לאס.
    עם ביבי פרס היה הכי הכי קרוב לניצחון בכל חייו.
    אם היה לוזר שכמעט כמעט נוצח על ידי פרס ,הלא הוא ביבי.
    אז אתה מחפש ''הפתעה'' אולי היא כאן.
    ההפתעה היא :שביבי הלוזר,כמעט הצליח, ''להפתיע'' את פרס בניצחון.

    IP: 85.250.201.140דווח על תגובה זו

  • 76.

    אנחנו הלוזרים!

    חנה, 11/11/05 05:47

    מי שבאמת מכיר את שמעון פרס, יודע היטב שהוא אדם משכמו ומעלה... בעל חכמת חיים, ידע ואינטליגנציהץ אדם מתורבת ומוערך ע''י רבים בעולם כולו.
    לעומת עמיר פרץ שהוא כלומניק, מעאכר ... המדינה הזאת דפוקה!

    IP: 207.200.116.5דווח על תגובה זו

  • 75.

    תתפקחו !!!

    שפוי, 11/11/05 04:56

    פרס הוא האדם החיוני ביותר למדינה מזה 50 שנה !!!

    IP: 67.161.42.160דווח על תגובה זו

  • 74.

    לוזר?!

    Avi Ecuador, 11/11/05 04:39

    עם המשכורת שלו והתפקידים שלו ןההטבןת שהןא צקבך הרבה גאונים כאן היו מוכנים להחליף אותו.
    ואם הוא לוזר אז גם עם ישראל לוזר מכיוון שהוא מיצג אותנו.
    טוב, בטח שאני לא אוהד שלו והיה יפה שילך הביתה אבל הגזמתם.

    IP: 200.69.181.186דווח על תגובה זו

  • 73.

    קראו את 34 חחחזזזזזזזקקקקקקק (ל''ת)

    אני, 11/11/05 01:10


    IP: 80.178.207.6דווח על תגובה זו

  • 72.

    דם קרבנות השלום של אוסלו זועק

    ט.ל, 11/11/05 00:51

    מן האדמה.

    IP: 85.64.129.157דווח על תגובה זו

  • 71.

    רץ לבד ומניע שני (ל''ת)

    פחחחחחחחח...., 11/11/05 00:49


    IP: 80.178.207.6דווח על תגובה זו

  • 70.

    פרס לא לוזר-העם הזה לוזר

    משה, 10/11/05 23:42

    פרס גדול על הקקות החיים כאן בהרבה מספרים. בכלל אייני מבין את הריצה שלו לראשות הממשלה?
    לא כזה כבוד גדול להיות ראש ממשלה של חארות. בסופו של דבר לאן שלא תלך כאן הסירחון ידבק אליך.

    IP: 62.0.112.198דווח על תגובה זו

  • 69.

    פרס ענק בארץ של גמדים!!!!!!!!!

    צביקה בן פורת, 10/11/05 22:22

    פרס מדינת ישראל עוד צריכה אותך ואת כישוריך הידועים.
    תרומתך למדינה מקנה לך מניות
    נצח בביניין המערך ההגנתי בטחוני!!!
    אתה איש הנצח!!!!
    אוצר למדינה כולה!!!!

    IP: 84.94.197.126דווח על תגובה זו

  • 68.

    בבקשה, שימון: אל תלך עדיין!

    יהודי, 10/11/05 21:36

    עדיין לא חיסלת לגמרי את השמאל!...
    יש לך עדיין עבודה לעשות!

    IP: 71.245.252.6דווח על תגובה זו

  • 67.

    המרוץ הבא: (כשלון) לנשיאות

    נודניק, 10/11/05 20:09

    בואו נתערב שפרס רץ שוב לנשיאות
    בעוד כשלוש שנים . הרי הוא יהיה רק בן 85.
    (אל תדאגו. גם הפעם הוא יפסיד.)

    IP: 85.65.69.236דווח על תגובה זו

  • 66.

    אין לו תכונות של מהיג

    סלבי, 10/11/05 19:32

    אין דרך להביא את השלד הבורסאי הזה ששמו ''מפלגת העבודה'' למפלגה בעלת ערך משמעותי , שמוצריה כבוד האדם,החינוך, העיסוק, החברה, הכלכלה והשלום אלא ע''י מהפך. כל מפלגה דמוקרטית בעולם, מנהיגיה הם מנהיגים לטווח מוגבל, קדנציה אחת, שתיים וזהו, מפנים את הבמה לחדשנים אחרים. רק במפלגת העבודה כפי שהיא ב15- השנים האחרונות, מפלגה בולשוביקית , רוב חבריה הם רודפי בצע ושילטון מזמן לא משמשת תפקיד בחיי החברה הישראלית ובשום תחום, וגם נושא ההתנתקות היא פיקציה, בשביל זה לא הייתה צריכה להיכנס לממשלה.
    המהפך הזה שיזעזע את כל המדינה ובהחלט לא רק את מפלגת העבודה ועל בוחריה, הוא מהפך חברתי, והיחיד שיכול לעשות זאת היום זה עמיר פרץ. יקח קצת זמן למערכת לעכל זאת, אבל פתאום כל המפלגות עושים עליו ספין. כנראה שזה מוצר טוב. זה לגיטימי לגמרי שיכול להיות שהרבה יחשבו שהעבודה בראשותו לא תיקח את השילטון אבל להערכתי, אף אחד לא יכול אפילו לדמיין מה זה יעשה למפלגת העבודה, סוף סוף העם והרחוב יתחבר למקומו הטבעי, ששיווין הזדמנויות יאפשר להם חווית חיים אמיתית בעולם תחרותי ומתנכר. וכל העסקנים של מפלגת העבודה מנוכרים ומתנכרים, עם הערות מתנשאות במקרה הטוב, ויעשו טוב לעם הזה ולמדינה הזאת אם יפנו את הבמה לעשייה ע''י חברים חדשים..

    כחברת מפלגת העבודה מזה הרבה זמן מעסתי בתרגיליו המגוונים של פרס על מנת ליצור כביכול מצב שהוא ייבחר. ברצוני לאמר לפרס, אם היית מנהיג אמיתי לא היית צריך את כל הקומבינות, זה בעיר פוגע בך. אתה פשוט לא מנהיג, אתה ניחנת בכישרון רב של מגשר. לכן, היית מזמן צריך לאפיין את הבעייה שלך שאינך מנהיג טבעי, ולפנות את מרצך לעשייה שבה אתה טוב. זאת הסיבה שאתה תמיד תהיה במקום שני, אין לך תכונות של מנהיג.
    ברק, לדעתי בתהליכים שהוא היה מעורב בבחירות אלה, הוא קבר את עצמו, בעיקר לאחר הראיון האומלל עם גאולה אבן.
    וילנאי, פואד, רמון, אפריים סנה, שלום שמחון עשיתם טוב למדינה הזאת, אנחנו רוצים טוב יותר, אני מקווה באופן אישי, שבפריימרים, תמצאו את מקומכם הראוי.

    ברכות לעמיר


    IP: 62.0.179.249דווח על תגובה זו

  • 65.

    שייגמר כבר הבזיון- פרס הביתה

    אזרח פשוט, 10/11/05 18:27

    שמעון פרס- לך הביתה. תפסיק לדבר על דאגה לעתיד המדינה תוך כדי דאגה להווה של עצמך. אם אתה דואג לעתידינו- פרוש מהחיים הפוליטיים ולך הביתה. הבאת מספיק ציניות וכיעור ואגואיזם ואופורטיוניזם לעולם הפוליטי בארץ. 31 שנה של היאחזות בקרנות המזבח וחיפוש אחר כבוד (נשיאות המפלגה, נשיאות המדינה) הספיקו לכולנו. סע לטיול אצל חבריך בחו''ל, שחייבים לך כה הרבה על קניית ישראל בנזיד עדשים.

    IP: 217.132.104.248דווח על תגובה זו

  • 64.

    ה-מ-י-ת-מ-ו-ד-ד-י-ם

    pini, 10/11/05 17:44

    עמיר פרץ רץ להיתאחד עם זיכרו של רבין ז''ל. והשאלה היא אם הלך ביום הזיכרון כאשר המשפחה היתה?
    ובקשר למר שמעון פרס באמת מעניין מהי הסיבה להפסד בכל
    היתמודדות, על זה צריך ללמוד.
    כי זה ממש לא ברור, אלה אם חבריו לא סובלים אותו.

    IP: 82.81.139.41דווח על תגובה זו

  • 63.

    הלוואי עליי להיות כזה לוזר (ל''ת)

    אני, 10/11/05 17:20


    IP: 192.118.76.130דווח על תגובה זו

  • 62.

    הנינים מחכים לסבא

    יהושע עלוי, 10/11/05 16:26

    כמה אפשר להתרפק על תרומתו מלפני ארבעים ועשרים שנה, ולשכוח לו את תאוות השלטון ואת אסון אוסלו

    IP: 217.132.24.26דווח על תגובה זו

  • 61.

    חבל חבל

    דליק, 10/11/05 15:33

    פרס גדול עלינו ''ה''מנהיג טרם זמנו,
    פרוש לנוח כי העם הזה לא שווה אותך. הפסק להקשיב לעצות אחיטופל הם לא יעצו לך מאהבת מורדכי,,,,,,.

    IP: 84.94.15.215דווח על תגובה זו

    • כותבים אחיתופל, לא אחיטופל (ל''ת)

      מלומד דמיקולו, 11/11/05 00:51


      IP: 80.178.207.6 דווח על תגובה זו

  • 60.

    פרס הוא גדול המדינאים בדורנו

    יורם, 10/11/05 14:44

    אין שני לו בפוליטיקה הישראלית. תסתכלו מימינכם ומשמאלכם. מי נמצא שם? יחיאל חזן? גורלובסקי? גילה גמליאל? רוחמה? רצון? פואד? ענבל? אלי ישי? ניסים זאב? אלי בן מנחם? שירי ויצמן? דליה יציק?
    פרס הוא ענק. מדינאי משמכו ומעלה, אחד הגדולים בעולם. הטרגדיה שלו שהוא אהוד בחול יותר מאשר עם העבדים הבור והנבער בארץ שמגיע לו רק טיפוסים כמו הבאבא סאלי והבאבא ברוך והסנילי הזה מירושלים שכחתי את שמו שנראה כמו אחד מהחיזבאללה.
    פרס הוא ענק. עמיר פרץ הוא משהו אחר לגמרי - מנהיג פועלים, מנהיג מספנות, מנהיג רחוב, מן לך ולנסה ישראלי. הלוואי שיצליח, יגרוף אחריו את עדות המזרח שביבי דפק אותם עד העצם, ויוביל אותנו לשלום. אבל את פרס נזכור לנצח כגדול מדינאי ישראל שקם לנו מאז עצמאותנו.

    IP: 85.64.29.52דווח על תגובה זו

  • 59.

    למה להספיד הוא ירוץ שוב-2013 (ל''ת)

    איש חזון, 10/11/05 13:08


    IP: 217.132.14.233דווח על תגובה זו

  • 58.

    הלוזרים האמיתיים כאן הם....

    יואב מגוש חלב, 10/11/05 13:03

    אני לא ממש מסכים עם דעותיו של שמעון פרס לאורך כל הדרך אבל אני יודע להעריך את תרומתו הרבה למדינת ישראל לוזר זה אחד שמפסיד והולך הבייתה שמעון מנסה בכל כוחו להביא כאן לשינוי גם אם אינני מסכים לדרכו אני בהחלט מעריך את מאמציו לשנות כאן משהו .
    אל נשכח את תרומתו הענקית לביטחון לצבא למערכות הנשק שעוד ירו כאן בקרבין הוא דאג לדבר האמיתי . אם כך הלוזרים האמיתיים בכל הסיפור העצוב הזה הם חברי מפלגתו שבוחרים אדם כמו פרץ אני אפילו לא קורא לו מנהיג לא נראה לי שיש לו את זה ....אני בטוח ששרון יביס אותו בהליכה אני חוזר ללוזרים האמתיים תמשיכו לבחור כך בזכותכם הליכוד יישאר הרבה שנים בשילטון..

    IP: 62.90.144.148דווח על תגובה זו

  • 57.

    למה שמחה לאיד

    שרוליק, 10/11/05 12:18

    אם הוא לבד לא מבין, אל תעזרו לו בכך. זה מצב מאד לא נעים לאיש שכביכול בעל זוכויות רבות. עיקר הזכויות הם בחיבוקים עם ערפאת ודמגוגיה.

    IP: 85.64.96.232דווח על תגובה זו

    • כי אנחנו שמחים. (ל''ת)

      בההההה, 11/11/05 00:52


      IP: 80.178.207.6 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מסכן....

    דפנה, 10/11/05 12:09

    לא ריציתי שיבחר ,אבל אני מרחמת עליו

    IP: 85.65.140.184דווח על תגובה זו

  • 55.

    שמעון מה שלא הורג מחשל

    אני איתך שמעון, 10/11/05 11:54

    ובטח אדם כמוך בעל נסיון אדיר בתחום הפוליטי ואחד מעמודי התווך של המדינה הזאת אדם אשר אינו מושפע מאינטרסים אישיים (לא כמו כמה אנשים בכנסת)איש אשר מתגורר בבית צנוע ואיש פרטי צנוע. אתה הוא זה שבנה את המדינה הזאת שכח הגרעין של ישראל הוא בזכותך ולא הרבה אנשים יודעים זאת.
    ישר כח שמעון אתה יותר חזק מזה לך לך לדרכך והקם מפלגת מרכז עם שרון (יש אנשים שמתאימים יותר בתור מ''ס2 וזה לא דבר רע.

    IP: 85.250.235.26דווח על תגובה זו

  • 54.

    ההפסד המשמעותי ביותר: 1996

    ביביהו, 10/11/05 11:31

    אנחנו עד היום סובלים ממעשיו של ביבי נתניהו, האשמה מוטלת על שמעון פרס עצמו שלא השכיל להיבחר בתנאים אופטימליים עבורו.

    IP: 199.67.203.137דווח על תגובה זו

    • אחרי שרצח את רבין - מגיע לו

      בההההההההה, 11/11/05 00:56

      כנסו לאתר לזכר רבין:

      www.yitzhakrabin.co.il
      ותבינו...

      IP: 80.178.207.6 דווח על תגובה זו

  • 53.

    שמעון, תקים מפלגה לגימלאים (ל''ת)

    זאב, 10/11/05 11:21


    IP: 84.109.164.185דווח על תגובה זו

  • 52.

    שמעון השני (ל''ת)

    א, 10/11/05 11:15


    IP: 62.219.210.51דווח על תגובה זו

  • 51.

    כתבה ענקית (ל''ת)

    פרס הביתה!, 10/11/05 10:52


    IP: 132.70.221.248דווח על תגובה זו

  • 50.

    אין נביא בעירו ......

    אריה, 10/11/05 10:52

    ובטח לא פרס במפלגתו . פרס אינו כוס התה שלי ,אך עצוב לי עליו

    IP: 84.95.90.159דווח על תגובה זו

  • 49.

    בכל אופן, פרס מתפרנס לא רע

    בקריירה שלו, 10/11/05 10:33

    אולי לאלה שהצביעו לפרץ נמאס להיות לוזרים לפרס ולפרנס אותו כל חייו. אך מאלה כבר לא נותרו לו הרבה, אלא אם הוא בן אלמוות כמו השטן.
    את שני חבריו לפרס נובל לשלום הוא קבר כבר, ובלי שום צער.
    חתרן בלתי נלאה ועשיר כקורח.

    IP: 80.178.31.55דווח על תגובה זו

  • 48.

    החתרן הבלתי נלאה לא נגמר אף פע (ל''ת)

    ומפסיד ומפסיד ., 10/11/05 10:33


    IP: 217.132.248.172דווח על תגובה זו

  • 47.

    לפרס יש לו קפידה מה''חזון איש''

    ז.י., 10/11/05 10:31

    למי שלא יודע, ''החזון איש'' נתן קפידה על שמעון פרס, שתמיד יגיע מקום שני!!!

    IP: 84.228.90.28דווח על תגובה זו

    • למה? מתי זה קרה? (ל''ת)

      פרט והסבר, 10/11/05 10:57


      IP: 132.70.221.248 דווח על תגובה זו

      • לגבי הקפידה!!!

        ז.י, 10/11/05 13:41

        בשנות 50 למדינה.
        ''החזון איש'' אחד מגדולי הדור באותה תקופה, נתן חזקה על שמעון פרס, שהוא אף פעם לא יגיע ראשון , הוא כמעט יגיע ואז יפסיד,

        אני לא זוכר בדיוק על מה זה היה, אבל זה היה על אחד מהנושאים הרגישים שקשורים לדעת ומדינה, ושמעון פרס היה נגד.

        IP: 84.228.90.28 דווח על תגובה זו

        • הספור לא הגיוני

          חרדי, 10/11/05 17:25

          החזון איש זצ''ל נפטר בחשוון תשי''ד כלומר לפני 52 שנים.באותה עת לא היה לפרס מעמד של ממש ובוודאי שלא כזה שיכול לגרום ל''קפידה'' מצד החזון איש.אני גר בבני ברק כבר44 שנים ומעולם לא שמעתי את הסיפור הזה.לא נשמע הגיוני.

          IP: 62.219.210.51 דווח על תגובה זו

  • 46.

    חברה', זה לא כדורגל

    עמוס, 10/11/05 10:30

    לא שופטים רק לפי מבחן התוצאה. גם בלי לנצח, פרס עשה הרבה בשביל המדינה וראוי לתואר יותר מחמיא מלוזר. הרי לא הנצחון בפריימריס הוא העיקר.
    להבהרה: אני ימני ולא הצבעתי שמאל בחיים. אבל אפשר לתת כבוד גם לאנשים בצד השני

    IP: 129.64.164.62דווח על תגובה זו

  • 45.

    אנחנו לוזרים ולא פרס

    י.מ, 10/11/05 10:30

    יש לנו כשרון אינפנטילי להחמיץ הזדמנויות ולא לדעת להבדיל בין טוב להרבה פחות טוב. חבל!!!

    IP: 85.250.129.16דווח על תגובה זו

    • אני אומנם ליכודניקית אבל אנחנו

      פצצת אטום, 10/11/05 10:56

      הפסדנו. אתה מזה צודק הלוואי ושרון יקרא לפרס ואז חבל על הזמן

      IP: 212.179.32.210 דווח על תגובה זו

  • 44.

    בבחירות לועד בית אבות בר''א ג'

    יפסיד? לה...., 10/11/05 10:27

    בבחירות לועד בית אבות בר''א ג' לפרס יש סיכוים לא רעים להפסיד, שווה לנסות ?!

    IP: 10.234.15.1דווח על תגובה זו

  • 43.

    שימון חזור לנגב עזור לנו (ל''ת)

    אתה ענק, 10/11/05 10:09


    IP: 62.219.121.177דווח על תגובה זו

  • 42.

    ברוך שפטרנו מעושו של זה.

    גימלאי, 10/11/05 10:04

    עכשיו שרון צריך ללכת הביתה ודור שלם סיים את תפקידו הפוליטי
    חייבים להעביר את השלטון לדור צעיר ושונה מה שהיה קודם.

    IP: 85.64.50.90דווח על תגובה זו

  • 41.

    once a loser..always a loser

    shahar, 10/11/05 10:04

    cant change the fact!

    IP: 82.80.35.41דווח על תגובה זו

  • 40.

    יש לו גם זכויות

    הנימוסי, 10/11/05 10:02

    לשמעון פרס יש גם הרבה זכויות, ואסור לשכוח זאת. יחד עם זאת דומה, כי הוא היה מפסיד לבחירות וועד הבית גם אם היה גר בווילה.

    IP: 83.130.217.20דווח על תגובה זו

  • 39.

    שמעון פרס - יחיד בדורו (ל''ת)

    זיו, 10/11/05 10:00


    IP: 82.81.76.18דווח על תגובה זו

  • 38.

    ועמיר פרץ צריך אותו מאד לידו!! (ל''ת)

    שמעון לא לוזר, 10/11/05 09:21


    IP: 84.94.134.125דווח על תגובה זו

    • תשאל את ד' איציק. שתרם לה המון (ל''ת)

      שימון, 10/11/05 09:54


      IP: 84.228.108.6 דווח על תגובה זו

  • 37.

    הוא מקבל את מה שמגיע לו!!!!!! (ל''ת)

    @משה, 10/11/05 09:19


    IP: 60.224.89.104דווח על תגובה זו

  • 36.

    פושעי ההתנתקות

    אבי, 10/11/05 09:19

    פושעי ההתנתקות מתחילים לשלם את המחיר. לכולם נמאס מפרס, ובקרוב גם ימאס מכל המושחתים מהליכוד שהגו את התכנית שהרסה את המדינה. בסוף כולם ישלמו!!!

    IP: 217.132.74.26דווח על תגובה זו

  • 35.

    כשפרס היה ראש ממשלה הייתי גאה!

    רחל, 10/11/05 09:15

    כן, הייתי ישראלית גאה לשם שינוי. האיש ייצג אותנו בעולם בענווה ובגאון, כל מילותיו ונאומיו נאמרו בתבונה. הערצתי אותו והצטערתי בכשלונותיו. ישראל לא ראויה למנהיג כמו פרס ולא להיפך! התקשורת קשרה לו זרי קוצים מכוערים שלא מגיעים לו.
    חבל שהמדינה הזאת לא ידעה לכבד את חכמתו ותבונתו ובחרה לרוץ אחרי מתעתעים כמו נתניהו יפה התואר...

    IP: 81.218.232.214דווח על תגובה זו

    • נאיבית

      מפוקח, 10/11/05 10:08

      הלוזר הוא חסר כשרונות, תככן וחסר תבונה מדינית מינימלית (זאת בהנחה שפישלון אוסלו נעשה בתום לב). פרץ הוא עוד פחות ממנו, אבל איננו שנוא על הציבור כמוהו.

      IP: 70.31.209.193 דווח על תגובה זו

  • 34.

    גם אם היה גר בבית פרטי......

    זוהר, 10/11/05 09:08

    והיה מנסה להיבחר לועד הבית נראה לי שהיה מפסיד

    IP: 213.8.74.161דווח על תגובה זו

  • 33.

    לפחות יש משהו אחד שהוא טוב בו (ל''ת)

    טוב בלהפסיד, 10/11/05 09:02


    IP: 80.230.123.170דווח על תגובה זו

  • 32.

    גם לוזר יכל להגיע לגבורות

    שמחה, 10/11/05 09:00

    במדינה שלנו
    לכל התלמידים בכל הדרגים ובכל המוסדות ''תשכחו את השטויות של למודים תעזבו את השעורים וצאו לעשות חיים''
    ראו את פרס גם לוזרים לכל ארך הדרך מגיעים '' לגבורות''

    IP: 62.47.139.125דווח על תגובה זו

  • 31.

    שטויות

    אביחי, 10/11/05 08:59

    ההצגה של פרס כלוזר מאד שטחית ונכונה בקושי ברמה העובדתית.
    פרס השתתף בערך ב15 מערכות בחירות (ראשות מפלגה וראשות ממשלה).
    אף אחד אחר לא מתקרב בכלל לנתון כזה.
    מתוך כל המערכות האלה פרס ניצח 5 מהן (4 במפלגה ו1 לראשות הממשלה).
    אם פרס הוא הלוזר אז מי הם הווינרים ועפ''י מה הם נשפטים?
    האם ניצחון אחד בבחירות כאלה או אחרות מתייג אותם כווינרים?

    IP: 84.109.79.116דווח על תגובה זו

  • 30.

    העם לא אוהב את פרס, בצדק (ל''ת)

    אחד מעם, 10/11/05 08:49


    IP: 10.234.15.1דווח על תגובה זו

  • 29.

    גם אם יתמודד נגד עצמו - יפסיד (ל''ת)

    צוחק לאיד, 10/11/05 08:48


    IP: 84.228.42.26דווח על תגובה זו

  • 28.

    שמעון פרס כבר מפסיד מתוך הרגל. (ל''ת)

    והוא עדיין לא, 10/11/05 08:46


    IP: 62.0.90.73דווח על תגובה זו

  • 27.

    שמעון הלוחם הגדול (ל''ת)

    RUBEN, 10/11/05 08:41


    IP: 81.249.72.195דווח על תגובה זו

  • 26.

    לאדון אריק בנדר

    שי, 10/11/05 08:39

    בזכות הלוזר פרס אתה יש לך היום פצצות אטום שמונעות את השמדתנו!!!

    בזכות פרס הנשר שלנו ניצח במלחמת ששת הימים!!!

    בזכות פרס ירדה אינפלציה שאיימה על אצם הקיום שלנו (זוכר, מאות אחוזים בשנה?)

    בזכות פרס ורבין אנחנו במהלך של התנתקות מהשטחים !!!

    אז אם זה לוזר, אני מקווה שילדי יהיו כמוהו.



    IP: 85.250.239.12דווח על תגובה זו

    • אל תקווה זה יקרה על בטוח

      רמי ונה, 10/11/05 09:22

      לפי סגנון הדבור שלך ואני מאמין שאתה מחנך ילדיך ללכת בדרכיך, זה הולך לקראת על בטוח. אז תהיה רגוע חביבי. אין על מה לדאוג התפוחים בדרך כלל נופלים קרוב לעץ

      IP: 68.105.91.218 דווח על תגובה זו

    • קנית את כל הבלופים

      וותיק ויודע, 10/11/05 10:12

      צר לי עליכם יהודים תמימים. האמת כל כך רחוקה מ''הזכויות'' שכתבת עליהן.

      IP: 70.31.209.193 דווח על תגובה זו

      • לוותיק ויודע

        שי, 10/11/05 11:02

        קודם כל מתנצל על טעויות ההקלדה בהודעה הראשונה (אצם, נשר וכו).
        עכשיו לעניין:

        מי יזם והקים את הקשרים שלנו עם הצרפתים ? איזה נשק (מטוסים, פגזים וכו) הכריע את מלחמת ששת הימים ?

        מי הוריד את האינפלציה של הליכוד של 600% בשנה ?

        מי יזם ולחץ להקים את הכור האטומי למרות התנגדות מבית ? אגב, אותו נשק אטומי שלא מדברים עליו מונע את הכחדתנו, ולא כמה קרוואנים על הרי הטרשים בשומרון.

        בזכות מי החלה דרך שסופה התנתקות מהשטחים המקוללים ?

        אשמח לתשובה ממי שהוא כל כך ''וותיק ויודע''


        IP: 85.250.239.12 דווח על תגובה זו

    • לא היה נשר בששת הימים. שקר. (ל''ת)

      יורי גגרין, 10/11/05 10:20


      IP: 212.179.32.210 דווח על תגובה זו

      • כוונתי היתה נשק

        שי, 10/11/05 10:56

        זו היתה טעות הקלדה.

        IP: 85.250.239.12 דווח על תגובה זו

  • 25.

    פרס אתה לא לומד

    עמוס חגג, 10/11/05 08:30

    אני ידעתי שברק המליץ עליך .והתרגיל השקוף של וילנאי .הייתה צריך לדחות את שניהם .ברק הוא האסון הכי גדול שהיה למדינה שלנו .(תלמד לדחות בתורה הקדושה נאמר לא לקחת מכל אחד נדבה ) וילנאי הוא לא ניבחר לרמטכל ליכלך על כל המערכת ורואים זה שהיה רמטכל במקומו (מופז) מתי תלמד לא כל תרומה זה תרומה .התקשורת איתך תמיד וגם זה הבעיה שלך .

    IP: 82.81.13.195דווח על תגובה זו

  • 24.

    כור בדימונה, הוריד אינפלציה

    אורי זקס, 10/11/05 08:25

    אוסלו, אנטבה
    מי יזכור עוד 10 שנים את ה''ווינרים'' למיניהם שלא עשו כלום.
    בגין שצבע בתים, והחזיר שטחים.
    שמיר ש 8 שנים לא עשה כלום.

    IP: 212.179.183.245דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד

      הציוני, 10/11/05 08:37

      אבל עבר זמנו

      IP: 82.80.37.60 דווח על תגובה זו

    • הוא פוליטיקאי בגרוש

      שימון, 10/11/05 09:53

      ואתה היסטוריון בחצי מיל שמשלשל באופן אינסטינקטיבי את התעמולה המפלגתית

      IP: 84.228.108.6 דווח על תגובה זו

    • רבין: פרס חתרן בלתי נלאה

      צפונית, 10/11/05 10:01

      חסר המעצורים הזה הצליח להציג עצמו כאבי כל ההצלחות, ואת כל כשלונותין הצליח- בעזרת עדת הפודלים שלו- לטשטש.
      ומידע אישי אני יכולה לומר לך: הוא ''התלבש'' גם על הכור האטומי והציג אותו כהישג שלו. פרופ' ברגמן המנוח, כימאי דגול מהאוניברסיטה העברית, הוא אבי הכור הגרעיני.

      IP: 85.65.69.236 דווח על תגובה זו

      • צפונית צודקת במאה אחוז!

        לך הביתה פרס, 10/11/05 11:01

        אתם זוכרים את היום הולדת 80 המפואר שעשו לו כל שועי עולם? על שום מה? על ישום מוצלח של הסכמי אוסלו (החשובים עקרונית בפני עצמם)? על מזרח תיכון חדש? נכשל כשלון מוחלט בהבנת הפרטנרים הערבים, אשר מפחדים מאימפריאליזם כלכלי של ישראל.

        IP: 81.218.124.15 דווח על תגובה זו

      • פרופסור ברגמן ?

        ניר, 10/11/05 11:05

        את מתבלבלת בין מי שמבצע את עבודת ההקמה בפועל (מדענים וטכנאים) ובין מי שיוזם את הרעיון, משכנע את המנהיגים, מתווה את הדרך, קושר את הקשרים עם מדינות אחרות בתחום (צרפת, דרום אפריקה) ומביא את הכור משלב הרעיון לשלב הביצוע.
        האם פרופסור ברגמן התיימר לכל אלו? אני לא חושב.

        IP: 85.250.239.12 דווח על תגובה זו

    • פרס - אנטבה???

      תקראי את רבין, 10/11/05 11:49

      פרס-אנטבה???? רבין כתב בספרו שפרס לא ידע מה קורה בכלל, וזה רבין כתב.
      מה המעשה הגדול של פרס? - אוסלו?
      1500 יהודים נרצחו!!!!
      תמיד אצלו הערבים צודקים!!! יהיה מנהיג אצלם.
      אגב, הוא הקים את גוש אמונים שיהיו כלי נגד רבין

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

      • יש על זה ויכוח עד היום

        שרון, 10/11/05 16:14

        רבין טוען שהוא תמך בפעולה צבאית ופרס התנגד.

        פרס טוען ההיפך.

        אגב, קראתי את ''פינקס שירות'' של רבין, ומי שקורא שם את הפרק על המבצע בעיון, יגלה כמה סתירות פנימיות המובילות למסקנה שגרסתו של פרס אמינה יותר.

        זה גם מתאים לדעותיו הפוליטיות מאמצע שנות השבעים, אז היה איש ימין, אם כי במפא''י. הוא תמך בחום בגוש אמונים, ובהתנחלויות.

        משהו אחר כך השתבש אצלו, כנראה איזה בורג השתחרר.

        IP: 199.203.223.3 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לוזר בע''מ חוזר ומפסיד עוד פעם (ל''ת)

    המנצח, 10/11/05 08:23


    IP: 10.234.15.1דווח על תגובה זו

  • 22.

    שמעון דלתות נסגרות אחרותנפתחות

    ש.לוין, 10/11/05 08:05

    ההסטוריה לא יכולה לסלוח לאדם שנאחז בכל כוחו בקרנות השלטון ולא מרפה. ראה שמעון כמה מנהיגים גדולים ומוכשרים עזבו כבר את השלטון בארצותיהם , רק אתה שמעון נשארת מאחור. אתה חיי כל הזמן על העבר המפואר שהיה לך. אתה לא יכול להמשיך ולחיות באותם אשליות העולם נע קדימה הכל משתנה ורק שמעון פרס נשאר מאחור.
    אל תרים ידיים פשוט תהיה אצילי ותלך לדרך אחרת. צא ממפלגת העבודה בראש מורם אני בטוח שאירופה תטיל עליך תפקידים ממלכתיים מרשימים ותמשיך לעופף בכל העולם. אולי תהיה מזכ''ל האו''מ למשל. וזה מתאים לך מאוד. אז שמעון אתה באמת נתת את כולך למדינה , וזה מספיק. תלמד דבר אחד, אם הדלתות נסגרו לך כאן בואדי הם יפתחו לך במקום אחר .
    צאתך לשלום שמעון.

    IP: 217.132.90.185דווח על תגובה זו

    • אני במקומו הייתי נוסע לאמסטרדם (ל''ת)

      חמוד, 10/11/05 10:24


      IP: 82.80.161.76 דווח על תגובה זו

  • 21.

    ועכשיו חקירת רצח רבין (ל''ת)

    לפני שייתפגר, 10/11/05 08:04


    IP: 195.70.26.213דווח על תגובה זו

  • 20.

    שכחתם את הבחירות לועד כיתה ג'

    ציני ורציני, 10/11/05 07:54

    גם שם הפסיד

    IP: 121.33.1.14דווח על תגובה זו

    • אין גבול לגועל נפש! (ל''ת)

      רחל, 10/11/05 09:23


      IP: 81.218.232.214 דווח על תגובה זו

    • מפלגה קטנה של אנשים קטנים (ל''ת)

      מחמוד, 10/11/05 10:25


      IP: 82.80.161.76 דווח על תגובה זו

  • 19.

    הבנאדם הגון מידי לפוליטיקה (ל''ת)

    דרור, 10/11/05 07:30


    IP: 212.179.188.197דווח על תגובה זו

    • פרס הגון?''חתרן בלתי נלאה'' - (ל''ת)

      כך אמר עליו, 10/11/05 08:28


      IP: 85.250.11.212 דווח על תגובה זו

    • פרס איש פשרות - לא מנהיג

      סלבי, 10/11/05 19:39

      כחברת מפלגת העבודה מזה הרבה זמן מעסתי בתרגיליו המגוונים של פרס על מנת ליצור כביכול מצב שהוא ייבחר. ברצוני לאמר לפרס, אם היית מנהיג אמיתי לא היית צריך את כל הקומבינות, זה בעיר פוגע בך. אתה פשוט לא מנהיג, אתה ניחנת בכישרון רב של מגשר. לכן, היית מזמן צריך לאפיין את הבעייה שלך שאינך מנהיג טבעי, ולפנות את מרצך לעשייה שבה אתה טוב. זאת הסיבה שאתה תמיד תהיה במקום שני, אין לך תכונות של מנהיג.

      IP: 62.0.179.249 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הכל בגלל ''התרגיל המסריח''

    והרב, 10/11/05 07:22

    אחרי התרגיל המסריח של פרס היה רב שקלל את פרס שיותר הוא לא ינצח והנה התוצאות....

    IP: 194.90.25.27דווח על תגובה זו

    • אבל הוא הפסיד גם לפני...

      רוני, 10/11/05 08:41

      גם לפני התרגיל המסריח רשם לעצמו פרס כמה וכמה הפסדים... אני לא רואה שום קשר לתרגיל המסריח ולקללה של הרב... אם בכלל זה נכון שהיה רב שקילל אותו

      IP: 85.64.98.104 דווח על תגובה זו

      • לפני התרגי המסריח הוא ניצח

        פרס - חבל על, 10/11/05 09:58

        פעם אחת בפריימריס מאז התרגיל המסריח הוא רק הפסיד אפילו לנשיאות שהיה ברור שהוא ינצח
        חבל על הבזיונות

        IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

  • 17.

    shimon peres looser????

    ron messer, 10/11/05 07:14

    he might loose the small fights but overall he is a big winner. first israel wins a lot from having him. He did so much for that small country the list is way too long to put it in writing. The problem has always been the people around him , he never got the real 'field picture'. However shimon peres is a winner and always will be. God bless israel and who ever gets elected by its people.

    IP: 69.251.13.31דווח על תגובה זו

  • 16.

    ''לוזר'' - זה אנחנו ...

    אברהם, 10/11/05 07:08

    פרס - הוא הבבואה שלנו

    ב-65 - מסיני ברחנו
    עפ''י קמפ דיויד - מסיני נסוגונו
    בהסכמי אוסלו - ברחנו מערי הגדה (מזל שיש יהודים בחברון)
    מלבנון - ברחנו
    במלחמת הטרור - הפסדנו

    אז מה לנו מפרס ? זה אנחנו !

    IP: 83.130.183.153דווח על תגובה זו

    • את כל הנסיגות - מאחורי הקלעים

      מבשל פרס, 10/11/05 07:26

      בתור לוזר יש לו המון נצחונות

      IP: 85.64.206.17 דווח על תגובה זו

    • What an IGNORANT!

      THE MAN, 10/11/05 08:01

      We ran out of Sinai cause of the americas' president say that he'll stop the trade between Israel and United states that would cause Israel an enourmos damage!
      I think you just decieved yourself by saying that.
      Oslo was good agreement, you don't know how things could've changed from the edge to the top!
      Since we left Lebanon we've been attacked much less when we've been there.
      I guess dead soldiers are nothing to you.
      Fighting terrorism is not taking few years you know, even the big United States of America can't deal it for now, they've lost so many people in Iraq and keep losing more. Their people protest against the fighting there. Think when such a thing will happen here upon your country.

      IP: 82.80.160.2 דווח על תגובה זו

  • 15.

    שרון ופרס יפלגו מפלגותיהם ?

    דני, אזרח סקרן, 10/11/05 06:52

    תחזית די מציאותית: שרון שאיבד תמיכת מרכז מפלגתו, ופרס שאיבד תפקידו כיו''ר מפלגתו יפעלו בכוון של פרישת 'מחנותיהם' ממפלגות האם, תוך פילוגן, ויקימו ביחד 'מפלגת מרכז' חדשה, בעלת גוון לאומי-בטחוניסטי מתון. בידי ראש הממשלה הכוח לקבוע את תאריך הבחירות הקורבות לכנסת, ובידי משנהו, להשפיע על הקדמתן בטרם יאולץ ע''י עמיר פרץ לעזוב את הממשלה. מימין למפלגתם החדש של ששרון ופרס יתייצב 'מחנה' לאומני-התנחלותי ומשמאלה - מחנה חברתי ונוטה להתפשר עם הפלשתינאים. מפה פוליטית חדשה, עם שני ותיקיה במרכז. האמנם 'שירת הברבור' של בני ה-70-80 בפוליטיקה הישראלית ?! דני, אזרח סקרן ומעוניין

    IP: 209.88.180.98דווח על תגובה זו

    • ייתכן שאתה צודק ועדיף כך

      רוני, 10/11/05 08:48

      מאד ייתכן שהוותיקים, כמו שרון, פרס ואולי עוד כמה (לפיד ?) ייפרשו ויקימו מפלגת מרכז מתונה... לדעתי, ייתכן וזה יהיה טוב ואולי אפילו טוב מאד. שתי המפלגות הגדולות (ובעיקר מפלגת השלטון - הליכוד) התמלאו בהרבה חומר אנושי ירוד : עסקנים, מאפיונרים, פרוטקציונרים וסתם קיצוניים שמושכים לאלף ואחד כיוונים ולא מאפשרים לנהל את המדינה הזאת.... אולי מפלגת מרכז בראשות ''הזקנים'' תתן צ'אנס להתחלה חדשה (אם יהיה להם את השכל לגייס צעירים למפלגה ולהכשיר אותם כראוי)

      IP: 85.64.98.104 דווח על תגובה זו

    • אולי. אבל לא נשאר להם הרבה לחי (ל''ת)

      רמי ונה, 10/11/05 09:28


      IP: 68.105.91.218 דווח על תגובה זו

  • 14.

    Should have been President. (ל''ת)

    Avnera, 10/11/05 06:50


    IP: 195.93.21.1דווח על תגובה זו

  • 13.

    העם הפסיד... כמו תמיד... (ל''ת)

    אינשם, 10/11/05 06:47


    IP: 67.81.20.225דווח על תגובה זו

  • 12.

    busha wetipshut gdola

    dany, 10/11/05 06:45

    leam israel

    IP: 84.154.105.131דווח על תגובה זו

  • 11.

    מה האלטרנטיבה שלך, לוזר ?? (ל''ת)

    מני, 10/11/05 06:38


    IP: 212.25.105.251דווח על תגובה זו

  • 10.

    שכחתם את ההפסד של רפ''י

    מוסא, 10/11/05 06:38

    בשנת 1965 שימון הלוזר הנצחי היה אחראי להפסד של רפ''י בבחירות.

    צריך לזכור למרות שהוא מפסיד כרוני פרס מנהיג דגול, משכיל וחבר קרוב של המושחת מחוות השקמים. דליה איציק אומרת שהוא מגדולי המנהיגים בתבל.


    IP: 84.228.108.6דווח על תגובה זו

    • משכיל? הוא גמר תיכון? (ל''ת)

      יוס2, 10/11/05 07:14


      IP: 83.130.194.47 דווח על תגובה זו

    • ספרתי - הפסד 11 של פרס (ל''ת)

      מוסא, 10/11/05 08:10


      IP: 84.228.108.6 דווח על תגובה זו

    • דליה איציק

      מרשמלו, 10/11/05 08:44

      דליה איציק היא מגדולי המנהיגים בתבל...

      IP: 84.228.89.134 דווח על תגובה זו

  • 9.

    Retire already, loser

    Noam, 10/11/05 06:37

    Haven't you cause enough damage to the contry and the jewish people.
    Just fold up and disappear and everyone will be the better for it
    Sincerely
    Noam

    IP: 65.28.239.139דווח על תגובה זו

    • I think you're wrong

      THE MAN, 10/11/05 07:56

      Peres is the one who save our economy in the 80's, By people who messed it up and promote their own people and didn't care a thing about their citizens.
      I think that Peres is a loser, but he's a honest man who really old and saw so much, I think he Peres was your Prime-Minister things will be much better.
      Age doesn't mean a thing about working hard.
      I think Israel must change their leadership for younger genetration like in U.K(United Kingdom).

      IP: 82.80.160.2 דווח על תגובה זו

  • 8.

    הוא לא לוזר, אין לו מזל.

    גיא, 10/11/05 06:26

    תקשורת צבועה,במיוחד הניהול החובבני של האתר הזה.
    מעצבן אותי , במיוחד שמדובר באיש כמו פרס,ואני בכלל הצבעתי כהנא חי.
    לא

    IP: 80.230.201.93דווח על תגובה זו

    • נכון. ואתה איש מאד נבון.

      זרקאווי, 10/11/05 08:20

      נבון ? שטויות.
      אתה איינשטין !

      IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

  • 7.

    נכון. אבל אל תשכחו דבר אחד...

    סיון, 10/11/05 06:21

    הדרך של פרס ניצחה!!

    IP: 82.81.4.46דווח על תגובה זו

    • צריך להגיד: מורשת פרס (ל''ת)

      שימון, 10/11/05 08:12


      IP: 84.228.108.6 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לוזר הוא אחד שלא מנסה

    פוליטיקאית, 10/11/05 06:19

    שמעון פרס הוא לא לוזר. בכלל לא.
    הוא מתמודד ולא מפחד. זה שהוא לא נבחר לא עושה אותו לוזר. אלה שקוראים לו כך הם הלוזרים האמיתיים. הם מפחדים להתמודד אז הם מכנים אותו בשמות.

    IP: 63.249.103.105דווח על תגובה זו

    • לוזר מי שלא מתמודד...בתנאי

      הניה, 10/11/05 08:51

      אכן, יש צדק בסיסי ונכון מאוד בדבריך...בתנאי שאכן היה מתמודד ,מפסיד לפעמים ...אבל ג ם מנצח!!! לפעמים!!!! ההפסדים הרצופים הם הבעיה...יופי שמתמודדים, אבל אם מפסידים רצוף...כדאי להתמודד במקומות אחרים, יותר מתאימים, אולי!!!!

      IP: 84.110.64.144 דווח על תגובה זו

  • 5.

    LOSER PERES = LOSER SHARON (ל''ת)

    tal, 10/11/05 06:14


    IP: 69.123.201.88דווח על תגובה זו

  • 4.

    גם אם יתמודד מול עצמו, יפסיד!

    אלי, 10/11/05 06:12

    ואני לא בז לו.
    אני מרחם עליו.
    אדם מוכשר, מוערך, עתיר מעש.
    זה המזל שלו.

    IP: 83.130.199.115דווח על תגובה זו

    • נכון

      שימון, 10/11/05 08:11

      בשנה שעברה הוא קנה וילה, ועשה בחירות לועד הבית. גם בהן הוא הפסיד.

      IP: 84.228.108.6 דווח על תגובה זו

    • נכון, ''עצמו'' ניצח!! (ל''ת)

      שמשון, 10/11/05 08:40


      IP: 212.113.38.30 דווח על תגובה זו

  • 3.

    רק בישראל!!!

    טטיאנה הופמן, 10/11/05 06:00

    פוליטיקאי במפסיד ברציפות משנת 74 ממשיך להנהיג מפלגה.
    אהה...
    איזו מפלגה??!
    חחחחחחחחחחחח

    IP: 83.130.225.251דווח על תגובה זו

  • 2.

    קצת מסכן, אבל אשכרה מגיע לו (ל''ת)

    בחיים צריך לדעת, 10/11/05 05:58


    IP: 83.130.225.251דווח על תגובה זו

  • 1.

    @@ מתברר שאתה באמת ''לוזר''. (ל''ת)

    צ, 10/11/05 05:56


    IP: 82.166.234.52דווח על תגובה זו