• 17.

    זבל של מדינה,ששונאת את אזרחייה

    עמר, 08/11/05 23:46

    במקום לייצר אלפי מקומות עבודה ממשלת ישראל לדורותיה מבריחה אלפי אקדמאים מובטלים בעיקר מהנדסים,מבריחה חיילים משוחררים אחרי שניצלה אותם 3 שנים תמורת צלחת אורז+300 ש''ח לחודש.תמיד טענתי שהכל ענין של זמן:העולים שמגיעים לכאן כולל אלו עם כסף יעזבו תוך שנתיים שלוש לכל היותר,ככה זה שיש עוני מיתון עמוק אבטלה ולעולה חדש אין סיכוי למצוא עבודה(אם הצברים לא מוצאים את עצמם אז בטח שהעולים לא ימצאו את עצמם כולל המלומדים).שלא נדבר על הרמואיות השקרים והשחיתויות שפועלות בארץ 24 שעות ביממה במשך 365 יום בשנה כולל יום כיפור.

    IP: 217.132.110.222דווח על תגובה זו

    • מילה במילה מה שרציתי לכתוב

      ערן, 09/11/05 01:42

      אכן כך: טינופת של מדינה, שכל אזרחיה ראויים להתפנות לחו''ל.

      IP: 217.132.8.91 דווח על תגובה זו

    • גם אני עליתי מאיראן לפני 5 שניים

      דוד, 31/01/06 00:31

      וואלה גם אני עליתי לא מזמן מאיראן הם מכרו את מה שהיה להם אבל אנחנו לא מכרנו כלום עלינו בלי כלום אבל ברוך השם לעטלעט הסתדרנו אין מה לעשות זה החיים

      IP: 83.130.39.155 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אדרבה - בון וויאג' מוצ'אצ'וס! (ל''ת)

    אנטיפרזיטסקה!, 08/11/05 22:22


    IP: 84.109.99.239דווח על תגובה זו

  • 15.

    ברוך אתם לבוא אצלנו לאירן

    ראפסנג'ני, 08/11/05 21:59

    אתה וגם משפחה של אתה , אנחנו הרבה לשמוח אתם עושים לבוא בשביל אירן , אירן זה טוב , אירן זה יופי מקום וגם לא הרבה כסף .

    IP: 217.132.189.5דווח על תגובה זו

  • 14.

    ישראל תשרוד גם את זה...

    שמואל ג', 08/11/05 19:01

    פתחו חנות ולא באו קונים! ממש לא בסדר! כנראה שיש בישראל יותר מדי חנויות. כך שהעולים האלה לא עשו טובה לאף אחד כשבאו לארץ. יש בארץ מספיק סוחרים ופחות מדי אנשים משכילים. אלה שחוזרים לאירן מעלים את הרמה בשתי המדינות.

    IP: 65.198.133.72דווח על תגובה זו

  • 13.

    אם אירנים רוצים לחזור זה הסוף

    מוטי, 08/11/05 18:47

    מדינת ישראל הפכה להיות כל כך מושחתת שאפילו היהודים האירניים חוזרים לאירן המוסלמית הקיצונית ביותר!
    אתם מבינים את משמעות הנושא?[
    זו כבר סוף הדרך.

    IP: 217.132.3.139דווח על תגובה זו

  • 12.

    מה השוני בין כאן לשם?

    ישראלי, 08/11/05 15:39

    הנשיא שם פרסי?גם כאן פרסי
    שר הבטחון שם פרסי ?גם כאן פרסי
    רמטכ''ל הצבא שם פרסי?גם כאן פרסי
    אז בשביל מה לבוא ולחזור לשם?
    זאת ועוד הפרסים בכיינים?פה יותר
    הפרסים תחמנים שם?ומי אמר שפה לא?הפרסים תלו את המן?אנחנו כל שנה עושים זאת
    הם נלחמו בסאדם?ואנחנו גם!!!!
    אז שלא תגידו שלא אמרנו לכם,נו נו
    ובא לציון גואל

    IP: 62.0.190.109דווח על תגובה זו

  • 11.

    ישראל אוהבת עלייה ושונאתעולים

    AVIVA, 08/11/05 15:30

    עכשיו כולם יפסידו,היהודים יחזרו לחומיני שבהתלהמות הבאה יתחיל לטבוח בהם,וישראל תשאר עם פחות יהודים
    שכן גם ילדי היורדים עוזבים,אם להתבוללות באמריקה ,או לסיכון חייהם אצל ההאייאטולות.

    IP: 213.224.218.71דווח על תגובה זו

  • 10.

    העולים התיאשו חוזרים לאירן

    נעמי, 08/11/05 14:47

    מה חדש?
    את הטענות והאיומים האלה שמענו עוד ביציאת מצרים. גם אז העבדים רצו לחזור אל ''סיר הבשר'' - כנראה שהזכרון היהודי בתחומים מסויימים מאד קצר.

    IP: 24.103.10.14דווח על תגובה זו

  • 9.

    לא הגיוני לחזור למדינה כזאת

    אני, 08/11/05 14:17

    גם באירופה בתקופת השואה היו הרבה יהודית שטמנו ראשם בחול.
    למרות שיש הרבה אנשים שרע להם בארץ, זה תמיד עדיף על מדינה מסוכנת כמו איראן.
    העולים צריכים לחשוב לחשוב לטטוח ארוך ובארץ כמובן שצריך לעשות מאמצים כדי לקלוט אותם כמו שצריך ולא לאפשר להם להגיע למצב של חוסר כל.


    IP: 84.110.59.208דווח על תגובה זו

  • 8.

    הייתכן שיש לי בעיות עם הבנת

    ראובן מ., 08/11/05 14:02

    הנקרא ?

    בן אדם רק עלה לארץ וכבר פותח עסק ? מסעדה ? חנות ? מי שלא מכיר - בן יהודה זהו לב לבה של ירושלים .

    רוצה לחזור לאיראן -סבבה רק לדעתי ישחטו לך את הצורה .

    לכל אלא שדורשים להחזיר קליטה - האם הוא חייב לפי החוק ?

    ולדפוק שכתב על משכנתא : הרי מי שלוקח משכנתא ממשכן את דירתו. ירדת מהארץ והפסקת לשלם משכנתא ? בנק ישתלש על הדירה. עוד לא שמעתי שבנק בארץ הפסיד.

    IP: 212.199.244.236דווח על תגובה זו

  • 7.

    אל תעשו

    פקק תנועה, 08/11/05 10:59

    טובות תישאלו את מופז מה לעשות הוא טוען שהוא פרסי

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 6.

    זה מה יש!- לא מתאים הביתה

    חנה, 08/11/05 10:49

    רבותיי עולים יקרים!
    זה מה יש! זו המדינה אלה החיים, לסבים ולסבתות שלי בשנות ה-50 לא הייתה ברירה- לכם יש, לא מתאים ? לא רוצים? אז תחזרו לא נאחוז אתכם בכוח בכל מקרה ציונות גדולה לא נשמעת פה....בכל החלטה שלכם הגירה לארה''ב או חזרה ''הבייתה'' אנא אל תשכחו להחזיר את סל הקליטה... אולי נוכל להשתמש בו בכדי לשפר את חייהם של אלה שאין להם לאן לחזור-ילידי הארץ.

    IP: 83.130.60.150דווח על תגובה זו

    • לחנה הממש עדינת נפש

      יהודי, 08/11/05 11:26

      זה נכון שאין כאן ציונות, זה נכון שמי שלא מתאים הבייתה, וכ' וזה גם נכון שבעבר שנות החמישים והשישים היה כאן קשה בהרבה, אבל אני כצבר להנורים שהגיעו לכאן לאחר השואה, אומר לך זאת, ציונות אין כבר כאן מזמן ואם היא קיימת אצל מעטים אז מגרשים אותם מביתם, ציניות לעומת זאת יש כאן על כל צעד ושאל, ורמאות של עורכי דין , מתווכים, ובכלל קיימת כאן בצורה שאין לה אח ורעה בעולם המערבי, וזה מה שמטריד, וזה מה שהופך כאן את החיים לבילתי אפשריים, והציניות האכזרית והשנאה הפושה כאן ללא גבולות תהרוג אותנו בוודאות , המצב עכשיו הוא רק ההתחלה.

      IP: 85.65.123.127 דווח על תגובה זו

    • תגובה חזקה (ל''ת)

      חיים, 08/11/05 11:26


      IP: 132.72.64.194 דווח על תגובה זו

    • לחנה היקרה אני מסכים עם כל מלה

      איש חזון, 08/11/05 12:40

      אני רק תקוה כי המסר בתגובה שלך הוא לכל העולים,גם אלו שעלו מחבר העמים ולאחר שקיבלו את סלי הקליטה,לקחו את המשכנתאות,וחזרו
      לאמא רוסיה הוא באמת קורלטיבי!!
      ובא לציון גואל

      IP: 85.250.173.207 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה חדש במדינת הקומבינות!!!!

    משה, 08/11/05 10:23

    בטח שהם יברחו מהארץ שכולם כל הזמן מנסים לרמות אותם כל הזמן ! מתי תיתנו לאנשים ליחיות בכבוד ?

    IP: 60.224.89.104דווח על תגובה זו

  • 4.

    עולה מרוסיה בא בלי כלום חוץ מת

    עולה מרוסיה בא, 08/11/05 10:19

    עולה מרוסיה בא בלי כלום חוץ מתעודת רופא מזויפת אז אין לו מה להפסיד בארץ רק להרויח אבל הפרסים באים עם בוחטות וכשפרסי לא מרויח זה בעיה

    IP: 66.245.246.154דווח על תגובה זו

    • למגיב ה''אינטלגנטי''

      עולה מרוסיה, 08/11/05 13:09

      שמעת אולי על ראיונות/ מבחנים מקצועיים שמועמודים חייבים לעבור לפני קבלתם לעבודה?
      אם כן- אז איך אתה יכול להסביר שאלפי אנשי מקצוע רוסים עובדים בתחום (הרי הם מזויפים, לטענתך)?
      תגלה לי בבקשה איך עוברים את השלבים של קבלה לעבודה ללא שום ידע במקצוע שלומדים אותו כ-4-7 שנים.
      אני מחכה לתגובתך בקוצר רוח.

      IP: 81.218.72.69 דווח על תגובה זו

      • תשובה למתחכם הרוסי...

        אמיר, 08/11/05 13:57

        לידיעתך בהתחלה רוב הרוסים התקבלו לעבודה בגלל המשכורת הנמוכה.
        אחר כך חלק מהם נהיו מנהלים קטנים והכניסו לעבודה רוסים רבים.
        לי לא תוכל לספר לוקשים כי אני ראיתי את זה במו עיני.
        המדינה גם דאגה לדחוף רוסים לכל חור כמו לבתי חולים ולרכבת והתוצאות כולם רואים (טעויות בניתוחים ,תכנון לקוי של המסילה לירושלים).
        כולם יודעים שהרמה של המהנדסים והרופאים הרוסים היא לא גבוהה אבל
        זה שהמדינה מסכנת את אזרחיה זה כבר שיא השיאים,וזה ילך ויחמיר...

        IP: 80.74.102.98 דווח על תגובה זו

        • לאמיר

          עולה מרוסיה, 08/11/05 14:58

          תגובתך מאוד רדודה, לא משכנעת ומכריחה ניתוח קצר:
          כל האירגונים שספרתה הם ארגונים ממשלתיים (רכבת, בתי חולים..) שבהם רמת השחר וההטבות היא פחות או יותר אחידה לכל המתחילים ומשתנה בהתאם לוותק העובד.
          לגבי חברות הפרטיות- אז פה הטזה שלך מתרסקת לחלוטין- הרי ברור ששום מנהל לא ישלם משכורת למהנדס שלא תורם מספיק לעסק.
          לגבי פסים העקומים- תסכים איתי שלא רק מהנדסים עולים תיכננו את הפרויקט. מלבד גוף התיכנון קיים גם גוף ביצוע, פיקוח, ממוני בטיחות, מבקרים מטעם המשרד התחבורה ועוד 1001 גורמים המעורבים במימוש הפרויקט.
          בקיצור, למי את בא לבלבל ת'מוח, חבר יקר?
          אני עובד כאן שנים בטור מהנדס (למדתי באב''ג) ואני יכול להעיד שנתקלתי הרבה במהנדסים גרועים מכל העדות באופן שווה לגמריי.
          כך שאם יבוא אלי מועמד לראיון עבודה אני הכי פחות אסתכל על מוצאו ויותר על המטען שטמון לו בראש!

          IP: 81.218.72.69 דווח על תגובה זו

          • אני מדבר על הי טק (ל''ת)

            אמיר, 08/11/05 15:50


            IP: 80.74.102.98 דווח על תגובה זו

            • ואני מדבר על כל המשק (ל''ת)

              עולה מרוסיה, 08/11/05 19:48


              IP: 81.218.72.69 דווח על תגובה זו

            • אתה בהחלט חסר היגיון

              doctor, 08/11/05 23:49

              אתה כותב ''(טעויות בניתוחים ,תכנון לקוי של המסילה לירושלים).
              כולם יודעים שהרמה של המהנדסים והרופאים הרוסים היא לא גבוהה אבל
              זה שהמדינה מסכנת את אזרחיה זה כבר שיא השיאים,וזה ילך ויחמיר... '' לאחר מכן אתה אומר שהתכוונת להי טק????? ניתוח או סלילת המסילה זה לא הי טק ולא נעליים.
              כולי תקווה שבעבודה שלך אתה משתמש בשכלך טוב יותר

              IP: 212.179.135.101 דווח על תגובה זו

        • אני לא סומכת על רופא רוסי

          רותי, 08/11/05 15:07

          אז נכון, חלקם בעלי מקצוע טובים, אבל הבעיה שיש רבים שהם לא,
          אני לא סומכת על התארים שלהם.

          אני אישית למדתי לקח מר, ולכן אני הולכת רק לרופאים שלמדו בבית ספר לרפואה מוכר בארץ.

          IP: 84.110.59.208 דווח על תגובה זו

        • ראיתי במו עיני ואעיד בבית משפט

          ראיתי במו עיני, 08/11/05 18:57

          ראיתי במו עיני ואעיד בבית משפט אם צריך:בשנת 1990 היתי אקדמאית מובטלת מהנדסת בוגרת הטכניון,והלכתי ללשכה לאקדמאים לחתום אבטלה,מקום שהיה שומם לפתע תורים ארוכים והפקידה התחילה לקבל 3 ביחד פשוט משום שלכולם אותו סיפור: כולם מרוסיה כולם אומרים ''מיחנדסת'' כששואלים מה המקצוע שלהם וכולם השאירו התעודה ברוסיה - אז הפקידה מפנה אותם לרשם המהנדסים שיקבלו שם תעודה ויחזרו אליה לישום לעבודה- עם ''רופאים'' הסיפור היה מעט שונה מי שאמר שהוא רופא וכמובן התעודה ברוסיה...אמרה לו הפקידה לא לדאוג הוא ילמד קורס של 6 חודשים בתנאי מלון באוניברסיטת באר שבע ואז יעבור בחינות ויקבל תעודה,אגב בעיתונים קראתי כמעט שנה אחרי כן שאותם ''רופאים'' מפגינים כי נכשלו במבחן וטוענים שזה לא הוגן אין לי מושג איך זה ניגמר אני רק יודעת שמאז אצלינו במרפאת איתנים בנתניה הרופאים והרוקחים-כולם אבל כ-ו-ל-ם רוסים ואז ניזכרתי בבוגרי הפקולטה לרפואה בטכניון...איפה הם? אגב לי אמרו אז מעסיקים שהם מעדיפים לקחת מהנדס רוסי גם אם יתנו לו לטאטא את המשרד כי הממשלה מממנת חצי משכרם...וזה עוד הרבה לפני שבודקים אם בודקים - מי מהם עבד עם ה ק.ג.ב לפני שמקבלים אותם לתעשיה אווירית ותע''ש

          IP: 66.245.246.154 דווח על תגובה זו

        • אני עובד בבית חולים וכל

          doctor, 08/11/05 23:44

          רופא שעובד בתקן של בית חולים עם אותו ותק ורמת ההתמחות מקבל שכר זהה לחלוטין. לא חשוב מהיכן הוא.

          IP: 212.179.135.101 דווח על תגובה זו

      • ראיתי במו עיני ואעיד בבית משפט

        ראיתי במו עיני, 08/11/05 18:24

        ראיתי במו עיני ואעיד בבית משפט אם צריך:בשנת 1990 היתי אקדמאית מובטלת מהנדסת בוגרת הטכניון,והלכתי ללשכה לאקדמאים לחתום אבטלה,מקום שהיה שומם לפתע תורים ארוכים והפקידה התחילה לקבל 3 ביחד פשוט משום שלכולם אותו סיפור: כולם מרוסיה כולם אומרים ''מיחנדסת'' כששואלים מה המקצוע שלהם וכולם השאירו התעודה ברוסיה - אז הפקידה מפנה אותם לרשם המהנדסים שיקבלו שם תעודה ויחזרו אליה לישום לעבודה- עם ''רופאים'' הסיפור היה מעט שונה מי שאמר שהוא רופא וכמובן התעודה ברוסיה...אמרה לו הפקידה לא לדאוג הוא ילמד קורס של 6 חודשים בתנאי מלון באוניברסיטת באר שבע ואז יעבור בחינות ויקבל תעודה,אגב בעיתונים קראתי כמעט שנה אחרי כן שאותם ''רופאים'' מפגינים כי נכשלו במבחן וטוענים שזה לא הוגן אין לי מושג איך זה ניגמר אני רק יודעת שמאז אצלינו במרפאת איתנים בנתניה הרופאים והרוקחים-כולם אבל כ-ו-ל-ם רוסים ואז ניזכרתי בבוגרי הפקולטה לרפואה בטכניון...איפה הם? אגב לי אמרו אז מעסיקים שהם מעדיפים לקחת מהנדס רוסי גם אם יתנו לו לטאטא את המשרד כי הממשלה מממנת חצי משכרם...וזה עוד הרבה לפני שבודקים אם בודקים - מי מהם עבד עם ה ק.ג.ב לפני שמקבלים אותם לתעשיה אווירית ותע''ש

        IP: 66.245.246.154 דווח על תגובה זו

        • סיפור הזוי

          עולה מרוסיה, 08/11/05 19:34

          אני לא אומר, חס וחלילה, שאת משקרת... אבל עוד לא נתקלתי ברופא או מהנדס שהוא ''שכח תעודות בבית'' אך בכל זאת הוסמך בארץ כבעל המקצוע! אני אומר חד משמעית - אין כזה דבר! אם נוכל כזה מצליח לשכנע את פקידת הלשכה זה בהחלט לא אומר שהוא יצליח לרמות את הדרגים הבכירים יותר שכוללים הכרה וערכה של דיפלומה ומיון אצל המעסיק הפוטנציאלי.
          אני שומע את הסיפור המגוכח הזה כבר הרבה מאוד זמן אך מתפלא לשמוע את הטיעונים הקטנוניים האלה מבוגרת טכניון.
          אני חס ולילה לא מגן על כמעט מיליון יהודים רוסים אך מה לעשות בתוך מספר עצום כזה של אנשים תמיד יהיו נוכלים ונצלנים.
          פשוט יש לחשוב רציונלית ולקחת הכל בפרופורציה, גברתי, ולא לרוץ להאשים את כולם בהאשמות גורפות.

          IP: 81.218.72.69 דווח על תגובה זו

          • תפסיק להיתמם אתה מכיר את זה בט

            תפסיק להיתמם, 08/11/05 20:27

            תפסיק להיתמם אתה מכיר את זה בטח יותר טוב ממני בבקשה תבדוק בארכיוני עיתונים ובמשרדי ממשלה זה לא סוד הם עשו זאת ועם דלת פתוחה הרי ממי היה להם לחשוש כולם חוץ ממני היו רוסים

            IP: 66.245.231.124 דווח על תגובה זו

            • או. קיי.

              עולה מרוסיה, 09/11/05 00:18

              אין מה לעשות יש גם בוגרי טכניון לוזרים. אם את מלא שנאה כלפי עדה מסוימת, רק בגלל שהם ''רימו את המדינה@- את כנראה לא תסתפקי בתגובתי. הפולימיקה זו מיותרת לחלוטין. ביי.

              IP: 81.218.72.69 דווח על תגובה זו

        • אם תעבור את הבחינה

          doctor, 08/11/05 23:42

          לקבלת רישיון לעיסוק ברפואה ללא השכלה קודמת ורק אחרי קורס של חצי שנה אף בתנאי ''מלון'' בבאר שבע, אני מוכן לשלם לך

          IP: 212.179.135.101 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כולם עוזבים ללוס אנג'לס..... (ל''ת)

    פרסי, 08/11/05 09:50


    IP: 15.203.169.124דווח על תגובה זו

    • Usa סופה לאבדון!לא אסע לusa גם זה יהיה בחינם!אנ מתכנן לחזור לאראן

      המיד. ששון ישר, 04/08/15 05:57

      לצערי יקח זמן עד שאחזור לטהרן היכן שנולדתי

      IP: 80.246.133.106 דווח על תגובה זו

  • 2.

    החינוך ה''נאור'' וה''מוסרי'' בארץ!

    ירון, 08/11/05 09:34

    צריך לטפל בחינוך ובתרבות בארץ בדחיפות! מר''צ ושות' הוציאו את כל הערכים והרוח מהמדינה, הכנסת מקרינה שחיתות מוסרית וערכית, ואז מתפלאים שכולם מנסים לרמות את כולם.

    יהודי עולי אירן, אחי היקרים, אם נמאס לכם מלגור ולעבוד בשכנות עם מי שעובד עליכם, אזי עיברו אל ההתנחלויות בשטחים ולערי ישראל בגדה (אריאל, אפרת וכו'), לכו וראו היכן יש עדיין ערכין ורוח, אנשים עוזרים וישראל היפה...

    IP: 192.114.107.4דווח על תגובה זו

    • המתנחלים עם או בלי מרכאות הם

      עין, 08/11/05 11:23

      מעוזי הערכים והחינוך הטוב שעוד קיים בארץ.נכון.

      IP: 85.64.186.23 דווח על תגובה זו

    • פרסים לא ילכו להתנחליות

      ארכימדס, 08/11/05 11:32

      כפי שרבים מיושבי הערים הגדולות לא הולכים להתנחליות, וחלקם לא יודעים היכן ההנחליות, גם הפרסים שרק כסף מעניין אותם לא ילכו לשם, ציונות שהפכה למילה המתארת תמהונים נאיבים וטיפשים, לא מעניינת כאן במדינת הציניות האכזרית, כאן בעמק הבכא של הי טק בר חלוף וזמני, התנחליות ומתנחלים הם בבחינת עולם מטורף, העיקר זה הכסף והכסף הוא העיקר, היהודים חזרו להיות מה שהיו לפני השואה, ערב רב חסר ערכים למולדת ואדמה, אף אחד לא מוכן כאן להגן על אדמתו, ולכן היא לא תהיה שלנו, היא תחזור לידי הערבים שמוכנים למות למענה.
      וזה רק עניין של זמן, ודם.

      IP: 85.65.123.127 דווח על תגובה זו

    • מסכים עם ארכימדס חוץ מההכללה (ל''ת)

      על הפרסים, 08/11/05 13:35


      IP: 81.199.254.108 דווח על תגובה זו

    • בור,מה הקשר

      יוסי, 09/11/05 09:53

      בין מר''צ למה שקורה?אתה כנראה ליכודניק שרוף שמתקשה לקבל את השחיתות,רדיפת הבצע שכל כך מאפיינים את מפלגתך.
      את הרפש והביקורת המטופשת שלך תפנה למי שצריך ואלה נמצאים בעיקר בקרב המחנה שאתה מעריץ.

      IP: 212.235.7.77 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ישפדו אותם שם. (ל''ת)

    צ, 08/11/05 09:33


    IP: 132.72.190.86דווח על תגובה זו