• 56.

    פנחס ולרשטין

    איציק כהן, 12/01/08 18:31

    קודם כל היום אבי רואה הוא ראש המועצה ולא פנחס ולרשטין מחודש נובמבר 1997 נא לעדכן כי עד כמה שידוע לי הוא ראש מועצת יש''ע כיום ומאחל לכל עם ישראל בהצלחה אוהבים אותו ומעריכים אותו מאיציק כהן יו''ר רימונים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חזון ברית בין הבתרים

    זבולון, 10/07/07 08:17

    הוא החזון שצריך להחליף את חזון ארץ ישראל השלמה.
    חזון ארץ ישראל השלמה פילג את עם ישראל מכיון שיצרו אותו פוליטיקאים טפילים על גבו של עם ישראל.
    אבל חזון ברית בין הבתרים הוא ניצחי ואף פוליטיקאי לא יוכל לפגוע בו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תתחיל לטפל בבנימין

    רוני, 07/08/06 01:07

    פנחס היקר!
    אתה ראש מועצת מטה בנימין לפני שאתה חבר מועצת יש''ע.
    תתחיל לטפל בבנימין ובפרט בתל ציון אותה הזנחת מאד. כי לא ירחק היום ותראה אותנו עומדים בתור כדי להתקפל מפה.
    כבישים אוטובוסים. רבנים נורמלים. ילה תתחיל לזוז

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פנחס

    thhk, 03/12/05 23:39

    כל הכבוד לו ירבו כמותו בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מועצת ישע של שרון

    שמעון, 14/11/05 01:59

    איפה הם היו בזמן ההתנתקות במקום לארגן את ההמונים ביום ההתנתקות בכפר מימון ובמחסומים הם התישו את כל עם ישראל שבועיים לפני ההתנתקות וברגע האמת מועצת ישע נעלמה. מועצה חסרת ישע שחייבים להחליף את כל העומדים בראשה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נתניהו, אה?

    אשכנזיה, 09/11/05 23:13

    מתבייש בשם הספרדי שלך? להיכן נעלמה הגאוה שלך ? עשה טובה , באמת, הבנו את הקטע . אתה יכול לחזור למקורות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בשיא איש מימד-שליחותו מולאה (ל''ת)

    בהצלחה מסחררת, 09/11/05 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צודק! בשיא המאנ מניאק.

    אלעד נגל, 09/11/05 13:43

    האפס הכי גדול שהיה פה בשנים האחרונות

    איש מחורבן,שירקב.
    (דאג רק ל 30 מליון שיקבל בגלל ההתנתקות בעוד כל המפונים אוכלים קש)

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה מי אתה??

    אביבה זרביבה, 09/11/05 11:06

    לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

    • שמחת זקנתי אם את לא סולחת

      גלעד, 09/11/05 15:23

      יפה שכתבת בית קל במקום אל, יהיה מאד קל לפנות אותו

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם עפרה תפונה בקרוב (ל''ת)

    אמן, 09/11/05 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ראשי מועצת רשע - לכלא (ל''ת)

    ע.א, 09/11/05 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא יאומן

    זבולון, 09/11/05 09:27

    לא יאומן שיש עדיין ציוניים כאלה ביננו.
    אולי לא הכל אבוד

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מועצת חסרת ישע

    נתניהו1, 09/11/05 09:10

    פינחס ולרשטיין, התחלת כבר לחפש דירות בת''א?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הבבואה של פנחס מתגלה בקלונה

    שרעבי שליט''א, 08/11/05 22:30

    ולרשטיין ורעיו שרוים בהיתנתקות מהמציאות המדינית והבינלאומית,חיים חלום עיועים לא רציונלי ומגלמים את השפל המוסרי בו למשל הם חיים על דמים של חיילים ,נשים וטף ומנסים לשכנע אותנו שאדמה יותר חשובה מדם.צריך לעמיד אתכם לדין בעוון גזל עתידם של ילדינו ושל המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חזון ארץ ישראל השלמה

    ימני לשעבר, 08/11/05 20:27

    התנפץ אל סלעי המציאות, בדומה לרעיון ה''שטחים תמורת שלום''. מי שמוכן להתבונן במציאות בעיניים פקוחות ומפוכחות, ללא קשר למוצא האידיאולוגי שלו, אינו יכול לפספס את האבחנה הבלתי נמנעת הזאת. רוב הציבור, כפי שהוא מיוצג בכנסת, כבר הבינו את זה. ולרשטיין וחבריו, עדיין לא , וחבל. עיוורון מרצון לא יכול להצמיח שום דבר חיובי.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הפוסל במומו

    לא מבין, 08/11/05 18:45

    הפך לעסקן מיומן שדיבורו -אומנותו

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חשבתי שהוא עושה חשבון נפש

    חייל מפנה, 08/11/05 18:42

    צריך להיות קהה חושים להתראיין חודשיים אחרי הכשלון של עצירת ההתנתקות, במקום להתפטר בשקט ולהעלם מהזירה הציבורית.
    3000 שנה לא למדתם לקח ועדיין אתם לא לומדים. כל הזמן אותן שגיאות.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      עמית, 08/11/05 20:35

      הגב לתגובה זו

    • ג'ובנננננייייייקקקק

      ', 09/11/05 06:24

      למי יש גישה לאינטרנט באמצע השבוע?

      הגב לתגובה זו

      • ג'ובניק אבל נקנק אותכם יופי ! (ל''ת)

        בנחישות וברגישו, 09/11/05 08:56

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    נראה לי שהוא רגוע מדי

    כתומי, 08/11/05 17:47

    אחרי הטראומה שעברנו

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה נראה כאילו שהמגיבים השתגעו

    גדי, 08/11/05 16:56

    צועקים עליו שהוא קיצוני ופנאט, בקיצוניות ובשנאה רבות לעין ערוך מאלו שמובעות בכתבה.
    צועקים עליו שהוא שמאלן או שהוא מתיפייף בגלל שהוא ציוני.
    תגידו, השתגעתם לגמרי? אתם חושבים שאם לא תכתבו שטויות בצורה מעוותת ונוטפת משטמה לא יטרחו לקרוא את דבריכם? אולי זו הסיבה שמתייחסים לתגובות על כתבות באינטרנט כשיא הרדידות, במדיום הרדוד ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד לו (ל''ת)

    חילוני מפרגן, 08/11/05 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שמתם לב שהוא נשמע כמו רועי לוי

    ארז, 08/11/05 16:28

    בפעם הבאה שאתם שומעים אותו מדבר, תעצמו עיניים ותדמינו את רועי לוי. יש להם בדיוק את אותו הקול!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הסרט על ההתנתקות

    אבי, 08/11/05 16:24

    אדון פנחס ולרשטיין
    צפיתי בסרט שבו הופעת על ההתנתקות והגעתי למסקנה: אדוני הנכבד צא לפנסיה. כל האידאולוגיה שלך היא גיבוב של שטויות בריבוע וכל מטרתך הייתה לעשות הון פוליטי ולהכנס לכנסת. כמו כן אני מקווה כי ביום כיפור האחרון היכית על חטא פעמים נוספות באלה שפגעת בהם ובאלה שעלבת בהם.
    לך הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תתנו את הדין

    בעל דין, 08/11/05 16:16

    יבוא היום ולא רחוק הוא היום בו יתנו ראשי גוש אמונים את הדין על הפשע הנורא והבלתי הפיך בכל הקשור להתיישבות בישע.
    אני מתכוין לוועדות הקליטה שהוקמו בסוף שנות השבעים בטרשי השומרון וניפו רבים וטובים מחפצי ההתיישבות בשומרון. בעתיד הקרוב עומד להתפרסם ספר שבו מאשים כותבו את ראשי הגוש בכך שבשומרון לא יושבים היום מליוני יהודים. הספר מביא עדויות מצמררות ומסמכים רבים המאששים את ההנחה הנ''ל ואשר ראשי הגוש כקצובר, וייס, ולרנשטיין ועוד חסלו במו ידיהם את עתיד ההתיישבות ביו''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חשוב מאוד!!!! לכל מי ששכח

    בבב, 08/11/05 15:52

    א. לכל מי ששכח בנימין נתניהו הוא האיש שהוריד את קיצבאות הילדים, שזה דבר שהוא מאוד חשוב בציבור שלנו שיש יותר מילד וכלב, ולכן לאדם כזה אין זכות להיות ראש הממשלה פה במדינה.

    ב. כמו כן בנימין נתניהו בחר להיתפטר מהממשלה ההרסנית הזאת בדקה ה-90 ובמה הועילו חכמים???

    אסור לתת לאדם כזה לעלות שוב לשלטון ולהזכירכם מי החזיר את חברון??? בנימין נתניהו.
    מוחר למחשבה....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עוד נכונו לו גדולות

    פנחס,אל יאוש., 08/11/05 14:58

    פנחס וחברים נוספים במועצת יש''ע עוד יעמדו בראש הנהגת המדינה. הם מוכשרים, ישרים והגונים אלף מונים, מהנמושות שמנהלות את הפוליטיקה הישראלית. הואיל והדמוגרפיה תעשה את שלה והציבור האמוני יהיה בעתיד רוב בארץ, יחד עם שאר הציבור אשר נקעה נפשו מהסיאוב של הפוליטיקאים של היום, ישונו פני הפוליטיקה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אז מי שלא אלים הוא הומו שמאלני

    ????, 08/11/05 14:14

    המאבק היה אלים , היו הפגנות לא חוקיות (להזכירכם כפר מימון לא היה מסוכם ולא היה הפגנה באישור , רק לאחר שפרצו את המחסומים המשטרה נכנעה ואישרה) . אבל ולרשטיין לא ירה בחייל , אז כנראה זה לא מספיק ימני וציוני - לכן הוא מקולל כשמאלן .
    אין גבול לציניות ולמהירות שעובר אדם מלהיות מלך להיות ראוי לסקילה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מאושר מתגובות השמאל..

    י. פרוע, 08/11/05 14:10

    בניגוד לתמיד אני ממש שמח לקרוא את תגובות השמאל.
    לא עזר לך וליתר חברי מועצת יש''ע
    כל החיבוקים והנשיקות,לא רק שלא מנעתם את הגירוש אלא שהשמאל נוסף לשנאה הקבועה האנטישימית שלו למתנחלים עכשיו גם בז לך...
    גם קיבלת מלקות גם שילמת קנס וגם גורשת מהעיר...
    בתקווה שבגירוש הבא תלמד את הלקח.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ירי בגבו של נער ערבי

    יהודי, 08/11/05 13:21

    מה דעתו של מר וולרשטיין על ירי
    בגב של נער ערבי?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חבל שלא נשארת בקיבוץ

    יוקי, 08/11/05 13:02

    היית חוסך לכולנו את פרצופך המייבב

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רגע, הוא בעד טרנספר!!- כמו..

    מה רע?!, 08/11/05 12:36

    שביצע שרון. ונשאלת השאלה:
    מה רע לו?!

    למה הוא נגד שרון?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חטאת באי עזרה למי שרצה להתפנות

    פשעתם ובגדתם, 08/11/05 12:22

    ראשי מועצת יש''ע הם אחראים גם על תושבים שרצו להתפנות לפי החוק . אבל הם לא נקטו שום יוזמה לעזור להם . לא זה לא סותר - להילחם בכוח נגד הפינוי ולכבד את מי שרצה לחסוך לילדים שלו את המראות והבכי והצלקות. מועצת ישע היתה בעד מה שיותר צלקות והיסטריה ולכן לא נרתמה לעזרת מי שחשב אחרת . בכך בגדה בתפקיד שלה . זה כמו שראש עיריית י-ם יחליט לא לתמוך בתיאטרון ובמחול כי הוא חושב שזה מזיק לעם ישראל וירושלים .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל חייו עבד באמת רק 6 שנים ? (ל''ת)

    דרוש הסבר, 08/11/05 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פנחס,אתה מדבר???בושה!!!!!

    יהודי, 08/11/05 12:15

    את כל מפעל ההיתישבות ביש''ע החלה המפדל,והמשיכה לתמוך ללא הרף עד היום הזה,וכל זאת מתוך אמונה שלמה , ואתה מאד נהנת מהתמיכה הזאת,והיית חלק ממה שאתה מכנה הסטוריה,אז עם המפד''ל שייכת להיסטוריה אז גם אתה שייך לאותה היסטוריה,הבעיה שלך ושל חבריך היא תחושת הבגידה של הליכוד ועל כך אתם צריכים להרהר הייטב האם בעתיד לרקוד לפני פוליטרוקים מהליכוד ולשיר לכבודם שאו שערים ראשיכם כפי שרקדתם לפני אריק שרון,ומנחם בגין ז''ל,ולכן המפד''ל לא היסטוריה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הדת כשפחה של המדינה

    אבישי, 08/11/05 12:09

    אבדן הדרך של ולרשטיין ברור ונגלה: הכבוד אם לא הערצה למדינה ולצבא על חשבונה של הדת. כן, ידע בן-גוריון מה הוא עשה כשלא הפריד דת ממדינה - לא את כבוד הדת הוא הציל כי אם שיעבודה למדינת הלאום. ותוצרי השיעבוד הזה הם ולרשטיין ושאר הפחדנים (האמת שהם לא פחדו הם באמת מאמינים בצבא ובמדינה). הפסדנו במאבק לא עכשיו בקטיף אלא הרבה קודם, הפסדנו במאבק כשהצטרפנו לצהל וחינכנו את ילדינו לאהוב את המדינה ולרצות שמכבי תנצח באירופה, ושההיי טק יפרח, ושעמוס עוז ימכר בארהב.
    אין מחויבות כפולה, אין מחויבות למדינה ולדת, יש רק מחויבות אחת וצו אחד ותורה אחת.
    ולרשטיין עצמו אגב הפך לעבד של ממסד המדינה.
    עצוב

    הגב לתגובה זו

    • כבר לא המרן? (ל''ת)

      מה קרה?, 08/11/05 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה קרה לך?

    שאול, 08/11/05 11:59

    וולרשטיין שמאלני עוכר ישראל! הוא סוכן של שרון וסייע לו בפינוי ההתנחלויות ברצועת עזה. אבישי רביב קטן לידו. משת''פ של ממשלה שמוכרת את המדינה לערבים בתמורה לנזיד העדשים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הציונות החילונית הוביה אותנו

    שש, 08/11/05 11:57

    להתפוררות ערכי המדינה הדתיים!
    אין דבר כזה היום ציוננות...
    הציוננות החילונית תלשה הרבה עולים בתחילת המדינה מדרך הדת,
    מזרח תיכון חדש ואומלל התהווה,
    בנסיון להיות כמו ''העולם הנאור''
    הויתור על הר הבית היתה איוולת שהראתה עד כמה אנו מנותקים מערכינו!
    אז אין לה מה'' להתעשת''...
    כי הציננות מתה כבר מזמן...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פינחס,אתה מבולבל לגמרי,

    ציוני דתי, 08/11/05 11:45

    אתה זקוק למנוחה באופן דחוף,אתה יורה לכל הכיוונים פרט לרבנים,תחשוב על זה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    של נעליך, איש פוחז

    חנוך, 08/11/05 11:39

    כשאתה מדבר על יונתן בשיא. מי אתה שתכתיר אותו בתואר שיותר מכל הולם אותך ומאפיין אותך - אגו מאנייאק? תתבייש

    הגב לתגובה זו

    • אליך חנוך =- אתה ענק!!!!

      דבי, 08/11/05 12:22

      כל מלה בסלע חקוקה

      הגב לתגובה זו

      • בשיא - איכס!

        חיה, 08/11/05 20:23

        מספיק לראות את הפליטים עכשיו כדי להבין את זה.

        הגב לתגובה זו

    • בשיא - מלח הארץ

      ראומה דגן, 08/11/05 15:40

      אני מתקוממת נגד ההשתלחות ביונתן בשיא, שהוא איש ישר והגון ומגיע לו כל הכבוד על האומץ שגילה כשיבל את התפקיד כפוי הטובה והבלתי אפשרי לנהל את סל''ע. הכל קל ליידות אבנים ולהטיל רפש. בוש והיכלם מר ולרשטיין, תפארתך לא תהיה בדרך זו.

      הגב לתגובה זו

    • תסמונת דאום (ל''ת)

      רדיו בלה בלה, 08/11/05 17:32

      הגב לתגובה זו

      • ''תסמונת דאום'' זה חזק!

        חילוני, 08/11/05 23:57

        בטח בדיחה ישנה...טוב, אני לא מפה...

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    התאכזבתי קלות

    אביאל, 08/11/05 11:20

    אני מחבב ומעריך את ולרשטיין, אבל תגובתו בעניין דרעי מאוד לא הלהיבה אותי. ''מנהיג גדול''? ''מקווה שעוד יחזור''? בימיו של דרעי במשרד הפנים הרי הונחו היסודות ליחס המחפיר של המדינה כלפי גרי העבודה (עבירה חמורה על דרישה מפורשת בתנ''ך לאהוב את הגר) וכלפי ה''לא יהודים'' מקרב העולים (טוב, קשה לצפות להפתעות של פתיחות וחוכמה חדשה מאורתודוכס דתי, ופנחס בכלל זה).
    ובכלל, איך אפשר, כאדם ציוני דתי נאור יחסית כולרשטיין, לא להסתייג מהפרימיטיביות הדתית החשוכה והמתעמרת ב''זר'' מבית מדרשה של ש''ס ושל עובדיה רודף הכבוד? וכן, גם של דרעי הממולח והמאוד לא רוחני.
    אני עדיין מחבב ((וכו') את ולרשטיין, אבל חבל.

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה חתנו? (ל''ת)

      שמוליק, 09/11/05 15:02

      הגב לתגובה זו

      • לא, לא מכיר אותו בכלל (ל''ת)

        אביאל, 10/11/05 10:25

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    תרגעו קצת...

    נופר, 08/11/05 11:01

    הוא כנראה חושב שב7 מכונס בעצמו מדי,והוא כועס על מקור ראשון כי כתבו כתבה משמיצה על מועצת יש''ע.

    ולרשטיין קנית את ליבי,שאמרתי על הרב אבינר שהוא מושא להערצה.

    הרב אבינר לשלטון!:-)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אריה דרעי הורשע בשוחד

    ולרשטיין אומר, 08/11/05 10:46

    ולרשטיין כל כך מודאג פתאום מהשחיתות של שרון ( עד תכנית ההתנתקות זה לא הפריע לו כלל) . שרון עדיין לא הורשע - אבל יש אחד דרעי שהורשע וישב בכלא על לקיחת שוחד - זה במילים אחרות- שחיתות.
    לולרשטיין זה לא מפריע , הוא קורא לו ''מנהיג גדול'' ומת שהוא יחזור להנהגת המדינה. לא הפלשיתנאים יחרבו את ישראל - השחיתות שמרימה ראשה במיוחד זו של הנבחרים , שרון אם ימצא אשם - ודרעי המושחת עם חותמת , זה מה שיפיל את המדינה הזו .

    הגב לתגובה זו

    • היום כבר כולם מבינים ש (ל''ת)

      דרעי זכאי, 08/11/05 21:34

      הגב לתגובה זו

      • באמת? לא הודיעו על זה בחדשות

        גנב, מושחת, 09/11/05 08:59

        דרעי הוא בושה לעדה המרוקאית. איש שעלה לגדולה וניצל אותה ולכלך תנועה שלמה - לא רק לכלך אלא שגרם לאחרים שם ללכת בעיקבותיו בדרך השחיתות . במקום לנצל את ההזדמנות ולשפר את חיי העניים הדתים מזרחיים , הם עסוקים בסיגרים וגניבה

        הגב לתגובה זו

        • עוד שטוף מח אינפנטיל של (ל''ת)

          התשקורת העכורה!, 09/11/05 11:01

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    נשמע כמו בחור חיובי (ל''ת)

    hgi, 08/11/05 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פנחס היקר

    אסף, 08/11/05 10:10

    הראיון הזה מצביע יותר מכל על ההיסחפות של הציונות הדתית לפלגנות ומשיחיות.
    אפילו אדם כמוך שבמחוזותיך נחשב למתון יחסית חוטא בהשמצות, ביקורתיות חסרת פשרות כנגד אנשים ישרי דרך ושומרי חוק, בצד סלחנות לפושעים (נוער הגבעות) פורעי חוק, אלימים והזויים.
    דבריך מחזקים את הכיוון שלוקחת ההציונות הדתית המרחיקה את עצמה ממדינת החוק ושואפת להקמת דיקטטורה חומייניסטית שבפי תומכיה נקראת ''מלכות''.
    בשולי הדברים, לגבי האינטרנט - הוא אינו סכנה ! אפשר להתמכר לכל דבר וזו חולשת אנוש. אבל הבעיה היא באנוש ולא באינטרנט.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ולרשטיין,מאד התאכזבתי ממך

    רבקה, 08/11/05 10:03

    לא מצאתי בך את התכונות של ''אחרי'' וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חייבים למחות על הפשע ההומני

    פניה למועצתיש''ע, 08/11/05 09:58

    מועצת יש''ע חייבת להוביל קמפיין כנגד הפשע ההומני החמור שמתבצע כנגד המגורשים.זה נורא לראות אותם מתפוררים.
    איפה הנחישות של שרון לדאוג להם?
    אנא רק לכם יש את הכוח להוביל מאבק כזה.

    הגב לתגובה זו

    • אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו

      כשהם ירצו, 08/11/05 12:15

      יש מאות דירות מושכרות ריקות והם מעדיפים לבלות, עד שיחליטו איפה לגור , בבתי מלון. יש עשרות משפחות שכבר מתגוררות ביישובי קבע מסודרים עם שכנים וחברים מהיישוב הקודם . הכל עניין של רצון סחטנות והורות טובה

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה כזה מגעיל?????????.

        ריקי, 08/11/05 14:44

        נראה אותך בבית מלון עם 7 ילדים בחדרים נפרדים במשך שלושה חודשים ללא בגדים מתאימים ללא פרנסה ובחוסר וודאות לגבי עתידם?????????וכל זה בנוסף לטראומה של גירוש מבית,ובעיניך
        זה רק סחטנות???????????????????????????????????????????..

        הגב לתגובה זו

        • מותק הציעו להם בתים מושכרים

          הציעו להם וילות, 08/11/05 16:38

          אבל הם רוצים יותר . כפי שהוכיחו תושבי אלי סיני ששמו את הידיים המלוכלכות שלהם על חוף פלמחים . שם כל רבע דונם שווה יותר מ600 אלף $$$ . אז היה שווה לעשות את עצמם שהם כאילו ישנים באוהלים למשך חדשיים ולהשיג כזו חבילה של $$$$$ ולהרוס את החוף היפה הזה .

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    האיש הכי פאתטי.....

    חיים, 08/11/05 09:55

    שהופיע כאן בשנים האחרונות .
    איש לא חשוב ולא רלוונטי שהוא וחברייו עדיין לא הבינו שחלום ארץ ישראל מת לחלוטין .
    והאלוהים הזה שהם מדברים בשמו לא מינה אותם לדובריו ( שהרי כל מה שביקשו ורצו והתפללו אליו לא צלח )
    והוא ( האלוהים ) כנראה : שמאלני ולבטח לא דתי .
    פשוט כל כך.....כי עם עובדות קשה להתווכח !

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איפה אתם במאבק למען המגורשים?

    ריקוש, 08/11/05 09:54

    אין לי כנגד מועצת יש''ע כעס ואני מאמינה שהכל מאת ה'.
    אבל אני חושבת שעד שאחרון המגורשים יסודר עם בית ועבודה אסור לנו לשתוק צריך להפגין ולהעלות לסדר היום את הפשע הנורא שנעשה נגדם!אסור לנו להמשיך את חיינו כרגיל בעוד אחיינו סובלים כל כך!פשוט אסור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בהתנהגות לא מוסרית כלפי

      שמאלני, 08/11/05 12:47

      המפונים.
      כולנו יחדיו צריכים למחות על כך

      הגב לתגובה זו

    • סתכלי מסביבך

      vghjfgh, 08/11/05 17:25

      חמודה אולי את לא עושה מספיק אבל אני באמת מצטערת זה שאת לא שומעת על זה בתקשורת (וזה לא אשמתך זה פשוט שלמה שהתקשורת תראה דברים טובים שאנחנו הדתיים ימנים עושים?) זה לא אורמ שלא עושים אנשים יושבים ימים שלמים ועושים הכל למען המפונים אם את תלכי לאחד המלונות פעם את רתאי שיש שם עבודה אפילו לא לשניה מפסיקים והכל בהתנדבות ובכלל מה נראה לך שלא עושים כלום אז את טועה טעות גדולה כי הרבה הרבה אנשים עושים ויותר מדיי פשוט שלהם גם לא עוזרים מספיק.. אז אני מבקשת שלא תזלזלי ותבריי לפני שאת משמיצה אנשים בארץ..

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא מבין

    ישראלי, 08/11/05 09:54

    אני לא מצליח להבין איך הזרם ''היהודי'' במדינה שלנו גאה מוכן לאמץ יצורים כמו האיש באייטם הזה. מדוע זה מופיע ב- NRG 'יהדות'? מה הקשר שלו ליהדות?? זה שהוא נקשר לקרקע ומדכא עם שלם בשביל זה, לא הופך אותו ליהודי. לא אלה ערכים יהודיים (ר''ע ישעיהו לייבוביץ'). אולי בגלל זה חלק מהציבור מעדיפים לכנות עצמם ישראלים לפני יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נתניהו סיים את הקריירה הפוליטי (ל''ת)

    לפנחס ולרשטיין, 08/11/05 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתם המתנחבלים לא יהודים (ל''ת)

    ליוסי המתנחבל, 08/11/05 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ישראל תחזור בקרוב לגבולות 67 (ל''ת)

    לפנחס ולרשטיין, 08/11/05 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למתנחבלים החוליגנים כמו פנחס (ל''ת)

    ינון מגל הוגן, 08/11/05 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין כבר יש''ע ,רק יו''ש (ל''ת)

    עיתונאים תפנימו, 08/11/05 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ולרשטין-צבוע שקרן ונבל (ל''ת)

    ע.מני, 08/11/05 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שמאלנים? לא יהודים

    יוס2, 08/11/05 08:43

    צריך להבין את זה: השמאלנים לא רק שאינם יהודים אלא גם אנטישמים גמורים.

    הגב לתגובה זו

    • חוסר החינוך הביא להתיוונות (ל''ת)

      ירון, 08/11/05 09:38

      הגב לתגובה זו

    • הורי השמאלנים הקימו כאן בית

      רבקה, 08/11/05 09:51

      נטעו כן עץ אבל לא נטעו את השורשים בילדיהם. וכן מקור הבעיה

      הגב לתגובה זו

    • לטיפש ......כן כן ....אתה

      חיים, 08/11/05 09:58

      אינני יודע אם לצחוק או רק לחייך אבל כשאני רואה את אגלי הזיעה שלך ( מסריחים למדי ) בין מילותיך אני פשוט נהנה .
      אתה מבין : אנחנו לא יהודים ואנטישמים ובלה בלה ולמרות הכל אלוהים שעה דווקא לבקשותינו ולא לבקשת טיפשים וצבועים כמוך.......
      אז..... ??? !!!

      הגב לתגובה זו

      • לחיים

        דורון, 08/11/05 16:48

        אתה לא מבין ציניות? יא בור, באת לקלל ויצאת מברך

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא רציני נכון?

      כתומה, 08/11/05 11:19

      אין סיכוי שאתה מאמין בזה. ציניות?

      הגב לתגובה זו

    • אני לא יהודי? אני??

      רוני, 08/11/05 11:21

      די, בבקשה תפסיק ,אני נורא נעלב...

      הגב לתגובה זו

      • שמאלני הוא יהודי מומר, אומלל (ל''ת)

        וגייס חמישי!!!!, 09/11/05 11:07

        הגב לתגובה זו

    • יוס2 כתבו עליך שיר :

      ב. ארצי ומולדתי, 08/11/05 11:29

      אתה אפס ......

      הגב לתגובה זו

    • חב''ד? דין שניאורסון כדין ישוע

      תדי, 08/11/05 12:07

      הרי מת בעוונות, ולכן איננו המשיח.

      בור ומחרחר מלחמה כ-ולרשטיין הלז, דואבת הכיפה על ראשו.
      מלא שיטנה לכל מה שמריח מציונות שאיננה גזענות מסוחררת משיחיות כצלמו של זמרי זה המתכנה פנחס...

      הגב לתגובה זו

      • דין שקריך כדין שקרי שרון

        חבדני''ק, 08/11/05 15:40

        כל הדינים שאנשים כמוך אומרים
        מביא חורבן

        ולגופו של עניין תדע שאתה נשמע בן אדם רע מעללים אתה מכפיש את הרבי מליובאוויטש בלי שעשה לך כל רע ולהיפך כולם יודעים שהרבי דואג דאגה אמיתית לכל יהודי באשר הוא

        הגב לתגובה זו

        • איז פנינים אתה מצפהלשמוע ממי (ל''ת)

          שגר בתל-ביב שופ, 09/11/05 11:05

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    על מה הסכסוך עם מקור ראשון?

    קובי, 08/11/05 08:16

    מי יודע על מה מסןסכך ולרשטיין עם מקור ראשון?

    הגב לתגובה זו

    • אנא עראף, בטח השמאלנות של...

      יוס2, 08/11/05 09:07

      וולרשטיין. או יותר נכון להגדיר זאת כחנופה לשמאל וריקודי המה-יפית.
      עד שכל היהודים לא יבינו שהשמאלנים הם עמלק המודרני לא יגאל העם הזה.

      הגב לתגובה זו

      • הורי השמא ל פסחו על ילדיהם כאן

        רבקה, 08/11/05 09:54

        שורש הבעיה.
        הילדים כעסו על ההורים שהקדישו את חייהם למען הקמת המדינה ובתת המודע שלהם פועלים נגדה.
        יבוא יום וזה יתוקן.
        כי אין להם ארץ אחרת

        הגב לתגובה זו

      • וגם עם הרב שמואל טל יש לו בעיה (ל''ת)

        גיל, 08/11/05 11:03

        הגב לתגובה זו

    • בשבע

      מתנחל, 08/11/05 09:09

      גם עם בשבע יש לולרשטיין בעיה

      הגב לתגובה זו

    • הסכסוך עם מקור ראשון

      מיכאל, 08/11/05 09:20

      נדב העצני כתב לפני כשלושה שבועות מאמר/כתבה ארוכה שהשתרעה על פני כשלושה עמודים ובו האשים את מועצת יש''ע בכשלון המאבק כנגד העקירה - בתמצית. הטענה שלו הייתה שמועצת יש''ע, ברגע האמת, השתפנה, שיתפה פעולה עם הצבא והמשטרה בהרגעה ובמיתון המאבק, גינתה כל מי שניסה לפתוח במאבק קצת יותר משמעותי וכיו''ב.
      לעניין תגובתו של ולרשטיין - לעניות דעתי זו תגובה שאינה מבינה עיתונאות מהי. מקור ראשון נתן בשבוע שלאחר מכן מקום נרחב לשני מאמרי תגובה שהציגו עמדה מנוגדת לדעה של העצני.
      כדאי שבמועצת יש''ע יבינו שאם רוצים תקשורת אמיתית המגיעה לציבורים נרחבים, אי אפשר לדרוש ממנה להפוך לפמפלט כשזה נוח. טוב עשה מקור ראשון שהציג גם דעה לא פופולארית גם אם המדובר ב''כיבוס הכביסה המלוכלכת'' לעיני כל.

      הגב לתגובה זו

      • המאמר - של בועז העצני וגם

        תיקון טעות, 08/11/05 15:42

        הייתה תגובה יפה ומקיפה לכך מצידו של יעקב מדן, שענה להעצני אחד לאחד. היה שיח מצויין, כמו שעיתון דמוקרטי כמקור ראשון ונקודה ניהלו

        הגב לתגובה זו

        • צודק, טעיתי - בועז ולא נדב (ל''ת)

          מיכאל, 09/11/05 01:57

          הגב לתגובה זו

    • בגלל תחקיר שמקור ראשון פרסם

      ישראל, 08/11/05 10:10

      מקור ראשון פרסם תחקיר על כל הטעויות שמועצת יש''ע עשו במהלך הגירוש.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא תחקיר- זו דיעה של העצני

        לא מציאותי, 08/11/05 12:19

        כל מי שחושב שמאבק אלים יותר היה עוזר טועה טעות מרה. כי למרות מה שחושבים מתנחלים אחדים - אין התנחלות בלי כלל עם ישראל . פגעת בחייל - פגעת בהתנחלות . הפרת חוק - פגעת בהתנחלות . כי יש הרבה חילונים שמצביעים למפלגות ימין ומפד''ל אבל החוק וצה''ל קדושים בעיניו . כל חסימה ואלימות נוספים היו מרחיקים את המתנחלים מישראל . כמו שראיתם אתם כוח קטן , יעיל , פעיל , צעקני , סחטן - אבל קטן . אז אין מצב לפעילות חתרנית אלימה ולא חוקית שתביא להישגים .

        הגב לתגובה זו

    • העיתון דרש מהמועצה להתפטר (ל''ת)

      יוסי, 08/11/05 11:55

      הגב לתגובה זו

    • היתה כתבה על הכשלון של מועצת

      קוריש, 08/11/05 12:00

      יש''ע ב''יומן'', במקור ראשון לפני כשבועיים. נדב העצני כתב אותה והוא, כידוע, מאשים אותם בכשלון חרוץ בכפר מימון, שהוביל לביצוע ההתנתקות. הוא כועס שפרסמו את הכתבה ושהיא קיבלה את תמונת השער.

      הגב לתגובה זו

    • מה אכפת לך חטטן? הכל אתה צריך (ל''ת)

      לדעת???, 09/11/05 11:09

      הגב לתגובה זו