• 18.

    תגובה לתגובות

    תומר, 07/11/05 22:45

    חבורה של ימנים פרימיטיביים מסורסים. מה אתם מתלהמים? טאוב צודק בכל מילה ומשפט שלו. אני משוכנע שאין לכם מושג מה המצע הפוליטי של הימין בכלל ומהי דרכו של שרון בפרט. הימין כבר מזמן לא ימין. תפנימו את זה. תפסיקו להסתכל על הקנקן של גדי אלא על התוכן.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    העגילים מסמנים עבד נרצע של (ל''ת)

    הדיקטטור, 07/11/05 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גדי חמודי שים נזם באף ותתחפף (ל''ת)

    מרצה עאלק, 07/11/05 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גדי טאוב, כתבת גיבוב של שטויות (ל''ת)

    הרסו לך את המוח, 07/11/05 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שכחת רק דבר אחד..........

    דובר אמת, 07/11/05 14:41

    רבין היה נגד מדינה פלשתינית, יותר מכך אנשים כמוך הוא תעב. אבל לא חשובה האמת רבין נרצח לכן כל זב חוטם יכול לדבר בשמו. למען האמת בצורה מטפורית אתה הורג אותו שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ואלו הן העובדות:

    המודאג, 07/11/05 13:12

    איך הגענו עד הלום?
    רבים מזכירים את תחילתה של תקופה כ-1992 בעוד שזה היה ב-1991 עוד בתקופת שמיר כראש ממשלה, בעקבות מלחמת המפרץ הוקמה ועידת מדריד לאחר התגוננות הירואית מול מטחי הסקאדים שעוררו את התפעלות הערבים המתונים כמדינות המפרץ ולחתור להסכם שלום עם ישראל.
    ברם, עם סירובה של ממשלת שמיר להכיר באש''ף עם ערפאת בראשם כארגון לגיטימי (תזכורת: בימים ההם היתה נציגות של תושבי השטחים בראשות פייסל אל חוסייני שנקט במדיניות לא אלימה) המו''מ עם הערבים נתקע ושמיר הוכר בעני העולם כ''סרבן שלום'' וכתוצאה מכך עלה רבין לשלטון ב-1992 ומיד אח''כ בעקבות הסכם אוסלו יכול היה ערפאת להכנס לאיזור ולהסית את האיזור כולו (דיבור ב-2 קולות, אחת לערבים בערבית ואחת לעולם) להשמדת ישראל בעוד שישראל היתה חסרת אונים מולו, שכן היה מוגן על ידי העולם כולו ולא ניתן היה לחסלו פיזית.
    זו היא מורשת רבין אמיתית, ואת תוצאותיהם הנוראיות אנו חשים עד היום.
    יש לזכור כי רבין היה ידוע היטב כבטחוניסט מובהק ומה שקרה הוא שהוא נגרר ע''י יוזמתם האווילית של פרס+ביילין ל''מזרח תיכון חדש''.
    מרגיז להיווכח שוב כאילו המונח '' שלום'' היא משהו שרק השמאל רשאי לנכס אותו ואילו הימין והמרכז הם בחזקת ''אויבי השלום'', מחשבה דבילית זו שבה גדי טאוב משתייך אליה צריכה לעבור מן העולם ויפה שעה אחת קודם.
    ההכרה באש''ף היא המשגה (בהא הידיעה) הרה הגורל ששינה את פני ההסטוריה, אפשר היה להגיע להכרה בצרכים הלגיטמיים של הערבים תושבי השטחים ללא צורך בכל הרצחנות הזו שבאה מבית מדרשו של ערפאת.
    השאלה אם אם צריך להעמיד לין את ''פושעי אוסלו'' נתונה לשיקוליכם.
    לדידי, אוסלו היתה פעולה חסרת אחריות ממדרגה ראשונה של ממשלת ישראל והמשגה הגדול ביותר בהסטוריה של מדינת ישראל.
    ולסיום: חיבבתי מאוד את רבין ותמיד העדפתי אותו על פני פרס והרגשתי שאני מכירו היטב ולדעתי אין ספק
    שאילו היה חי היום היה חוזר בו מהסכם זה לאור הטרור המשתולל שנחזה בזמנו ע''י הימין (הקיצוני, יש לומר, בני בגין, למשל) שדווקא צדק בנקודה זו.
    הבהרה: הנני תומך בהחזרת רוב השטחים ושמירת הגושים בידי ישראל
    אך איני מאמין במו''מ לשלום באיומי טרור.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בעד מדינה פלשטינאית - בסעודיה (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 07/11/05 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה שנכון נכון

    נויה, 07/11/05 11:54

    בתור ימנית לשעבר, אני בהחלט מסכימה עם טאוב.
    מרבית הציבור הישראלי מלבד הימנים השרופים והמתנחלים, עברו למרכז המפה הפוליטית. לא ניתן להתעלם מהתמורות שחלו בעולם כולו.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיכי - ולכן חייבים להפרד

      יהודיה, 07/11/05 17:33

      יהודים במדינת ישראל ערבים בירדן

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדינה יהודית ודמוקראטית ?!?

    תוכנית אלון היא, 07/11/05 10:45

    קודם כל , כל הרעיון של נסיגה מהאזורים צפופי אוכלוסין של ערבים בשטחי יהודה שומרון ועזה היה הרעיון של יגאל אלון , עמיתו של רבין ל''אחדות העבודה'' סיעה בתוך מפלגת העבודה.

    אז קודם כל יש לייחס זאת לאלון , שיישם זאת ב''תוכנית אלון'' , תוכנית אשר משאירה את בקעת הירדן בריבונות ישראלית ומספחת ישובים יהודים הנמצאים ב''שטחים'' במידת האפשר.

    אבל מעבר לפתרון של ערביי השטחים , נותרה לנו עדיין הבעיה עם ערביי ישראל המהווים 20% מהאוכלוסיה ומתרבים בקצב גבוה בהרבה מהאוכלוסיה היהודית.
    מה איתם יהיה ?

    אם יש לנו מספיק יושר אינטלקטואלי להודות שמדינת ישראל תתקיים רק אם היא תהיה יהודית ודמוקראטית , אז איך נפתור את בעיית ערביי ישראל , הקוראים לעצמם פלשתינים ומזדהים בסתר או בגלוי עם המאבק למען הקמת מדינה פלשתינית על כל שטחי פלשתין (קרי מהירדן ועד הים)?

    איך נפתור ?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כשהפלסטנים יהיו הרוב ,רבין נצח (ל''ת)

    כ, 07/11/05 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בגידת האינטלקטואלים

    מיכל, 07/11/05 09:24

    בגידת האינטלקטואלים נמשכת, והם לא יניחו לעובדות לבלבל אותם באמונתם הפונדמנטליסטית.

    העם כל כך תומך ברעיונות הללו, שהמונים גדשו את כיכר פאריז בהפגנה בעד השלום, לפני כמה שבועות.
    כיכר פאריז נבחרה משום שהיה חשש שבכיכר גדולה יותר יופיע ''מטה הרוב'' עלק בכל עליבותו.

    האם זכורה הצעדה של עמי איילון ושבעת הגמדים בימי ההתנתקות?
    הימין לא מקיים הפגנה שיורדת מעשרת אלפים איש, ואלה צועדים להם בשם ''רוב העם''.

    אפילו כאן, במעריב, פורסמה כתבה על הצטמקותו של השמאל הישראלי, אבל טאוב לא שמע על כך, כנראה.

    ובכלל, לטעון שרבין הוא דוגמא למורשת של שלום, זכויות אדם ודמוקרטיה זהו טיעון שמאל אינטלקטואלי אפייני, משום שאין כל קשר בינו ובין רבין האדם, אפילו לא קצת (גדי טאוב, היסטוריון, כמדומני?).

    רבין קיבל את הסכמי אוסלו בדיעבד, אחרי שפרס ונעריו סיכמו את הפרטים מאחורי גבו והוא נגרר אחריהם (כפי שנגרר בזמנו אחרי שמיר בימי ממשלת האחדות וכפי שנגרר אחרי האמריקאים כשכיהן כשגריר בוושינגטון).

    איש זכויות האדם היה זה שראה את חזון השלום ''בלי בג''ץ ובלי בצלם'', ומתוך דאגתו הכנה לדמוקרטיה קנה את קולותיהם של אנשי החזון גולדפרב והד''ר שגב.

    הטענה הצבועה כאילו המתנחלים משתמשים בדמוקרטיה לצרכיהם לא הפריע לטאוב ולחבריו ישרי הדרך לתמוך במהלכים היסטוריים שנקנו במחיר וולבו ומשרד ממשלתי.
    כל כך חשובה בעיניהם הדמוקרטיה והמנהל התקין שהם הצליחו לבלוע את הצפרדע הזו ולשתוק כהרגלם - כשנוח להם.
    כשהמתנחלים מעזים לטעון טענה כלשהי על התנהלות שכזו הם מגלגלים את עיניהם וכביכול אינם יודעים במה מדובר.
    זוהי לא רמיסה של ערכים דמוקרטים ברגל גסה - ואם כן, הרי שברור שהכיבוש אשם, כי הוא אשם בכל.
    ככה זה כשיש אמונה פנאטית.

    הטיעונים הדמוקרטים הם חלק מחוקי המשחק בישראל של היום, והם חלק מהמאבק על הגמוניה ועל מקומן של אליטות ישנות וחדשות.
    הימין הבין שכדי לעורר שינוי יש לשחק את המשחק לפי הכללים של טאוב וחבריו, ולטעון בשם הדמוקרטיה וערכיה, רק כשנוח (והסברתי שהשמאל עושה בדיוק אותו הדבר). זהו מאבק ערכי ומאבק על שליטה ואם מישהו חושב ש''מטה הרוב'' מייצג את רבין המנוח או את המוני בית ישראל הוא כנראה זקוק לכמה אנדרה זי'ד וגו'רג' אורוול שיפקחו את עיניו (למרות שלרוב האינטלקטואלים האירופאים זה לא עזר)

    הגב לתגובה זו

    • איפה ראית אינטלקטואלים?? (ל''ת)

      בערוץ הילדים?, 07/11/05 11:15

      הגב לתגובה זו

    • בראווה מיכל

      חשוך ימי בינימי, 07/11/05 15:00

      לא קראתי הרבה מתגובותייך, אבל מה שקראתי - מצויין.

      יש לך את מה שאין לי, יכולת להתאפק ולהתנסח ברהיטות השמה ללעג ולקלס את היומרות האינטלקטואליות (''אלעק''... ביטוי שלמדתי מילדיי) של השמאל הישראלי הרדוד, הריקני, ההדוניסטי והשטחי עד אימה. מהתגובות שקראתי על דברייך פה ושם נראה שאת פשוט מוציאה אותם מכליהם, ובצדק!

      כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

      • תודה לך

        מיכל, 07/11/05 22:47

        ואל תמעיט בערך עצמך.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מאמינה

    גועל, 07/11/05 09:17

    כמה חסרי חיים פתטיים יש באתר הזה....
    מה אתם כאילו מחכים לכתבה כדי להעלות תגובה , יש פה אנשים חסרי חיים ברמות של בכי...
    צאו מהסרט מה אין לכם חיים פרט למחשב? נראה לכם שחוץ ממאשרי התגובות מישהו מתייחס אליכם? נמאסתם!
    אותם שמות של חסרי חיים ימנים קיצוניים ומפגרים!
    get a lifeeeeeeeeee!
    מרחמת עליכם.

    הגב לתגובה זו

    • אם כן

      קובי, 07/11/05 11:48

      מה את עושה פה?

      הגב לתגובה זו

    • תקשיבי ילדה

      מישהו, 07/11/05 12:42

      את לא חייבת לקרוא את התגובות שלנו.
      למה את מבזבזת את זמנך על חסרי חיים פתטיים ?

      איך אמרת :

      Get a Life !!

      הגב לתגובה זו

    • אני אתה

      אדיוטים!, 07/11/05 13:14

      היא צודקת יש פה אנשים חסרי חיים....סוף סוף מישהו אומר לכם את זה בפרצוף....כנראה זה ממש כואב לכם!
      תמצאו חיים דפקטים! אני קורא את כל הכתבות האלו לפעמים ולא תמיד חייב להגיב!
      תמצאו חיים ....תמיד אתם פה....פסיכים!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    השמאל חושב הציבור טיפש

    אלון, 07/11/05 09:03

    בס''ד
    למרות מה שכתבת אתה יודע שרוב העם היה והיום עוד יותר נגד ההתנתקות, כמו כן אתה יודע שרוב העם הצביע בעד שרון לא בישביל מה שהוא עושה היום.
    בטוח שברור לך שהשחיתות במדינה היא לא בגלל הרבנים אלא שיטת הממשל הדיקטטורית ודורסנית של אריאל שרון, שברור לכל שהיא לא דמוקרטית.
    ובמה שקשור לרצח רבין למרות כל מה שהתקשורת טפטפה לנו כל הזמן לאט לאט הולכת ומתגלה האמת, התקשורת לא תוכל זאת לעצור כי אלה העובדות וזה יורגש ביתר שאת בע''ה בבחירות הקרובות.
    לא מפליא שסופר או עתונאי בימינו מסלפים עובדות, אך שהסטוריון(על פי הגדרתך בכתבה)יסלף עובדות שברורות כמעט לכל זה באמת חמור אך יחד עם זאת זה משקף את דרכו של השמאל מאז קום המדינה!

    הגב לתגובה זו

    • מי מתעלם מהעובדות

      ציבור חכם מאוד, 07/11/05 09:52

      כל כך נוח לך לחשוב שהתקשורת הוא הגורם היחיד שמאמין במורשת רבין, שרוב העם נגד ההתנתקות, שהדמוקרטיה מושחתת בעוד שהרבנים נקיי כפיים. מי מתעלם כאן מהעובדות? איפה היה רוב העם הזה בהתנתקות? למה הם לא הופיעו במליונים לעצור את התהליך? למה בכל הסקרים האפשריים רוב מוחץ של העם בעד תהליך שלום ואף ויתורים כואבים? למה רוב הכנסת בעד הסכמי שלום וויתורים כואבים עם הפלסטינאים? מי מתעלם כאן מהעובדות?

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך

        אלון, 07/11/05 10:49

        אתה כבר יודע באיזה אמצעים השתמש שרון כדי להשיג רוב גם בממשלה וגם בכנסת.
        לגבי הסקרים הנעשים ע''י השמאל ברור מה התוצאות.
        המבחן האמיתי בבחירות הקרובות, וזה כמובן אם שרון באמצעים ה''דמוקרטים'' שלו לא יתאים את התוצאות לרצונות שלו.

        הגב לתגובה זו

        • אם אתה אומר

          ציבור חכם, 07/11/05 12:16

          אני שמח שאתה כבר מכין את התירוץ שלך לתוצאות הבחירות הקרובות ששוב יוכח שרוב העם בעד שלום. אולי תשנו קצת את הרטוריקה שלכם כי הוא כבר די משעמם. כל השמאל מושחת, התקשורת מגויסת והשב''כ רצח את רבין. אבל כנראה זה מה שעוזר לכם לישון בלילה. אגב אני עדיין מחכה להסבר מדוע ההתנתקות עברה כל כך בשקט ולא באו מליוני האנשים שמתנגדים למהלך הזה להציל את המדינה.

          הגב לתגובה זו

          • השמאל תמיד מצליח בסקרים (ל''ת)

            ומפסיד בבחירות, 07/11/05 12:43

            הגב לתגובה זו

          • תשובה למי שרוצה להמשיך לישון

            אלון, 07/11/05 13:19

            לא צריך להזכיר לך את כמות האנשים שהיו בהפגנות נגד ההתנתקות (למרות שמשום מה תמיד המשטרה והתקשורת היו מחסירים כמה עשרות אלפים), כולל הפגנה בכותל וכמו כן האנשים שכן הגיעו בזמן ההתנתקות למקום האירועים אך על זאת לא דווך, רק דווח על ''פעילים ימנים קיצוניים'', ובתור אחד שהיה שם אני יודע בודאות שזה לא כך, אתה בטוח לא תאמין אך אתה מוזמן בפעם הבאה לבוא ולהתרשם בעצמך.
            לצורך השוואה כמה אנשים היו בהפגנות בעד ההתנתקות? כמה מאות!
            כמו ששאלת, עכשיו אני שואל אפוא הרוב המוחץ??

            הגב לתגובה זו

            • תשובה של מישהו שהתעורר מזמן

              ציבור חכם, 07/11/05 13:57

              לאור העובדה שהמשטרה והתקשורת מסתירה את כל הנתונים ומוסרים נתונים כוזבים הרי שמראש אני נכנס לויכוח מפסיד. הבעיה שלי איתך ועם חבריך היא שהטיעונים שלך פשוט נוחים מדי. אם משהו לא נראה לכם התקשורת אשמה, הממשלה מושחתת, המשטרה מעלימה נתונים. שום דבר לא כמו שהוא נראה והכל קונספירציה אחת גדולה.
              לגבי הפגנות התומכים אם אתה סתם דוגמא תבקש מהעיריה לסתום חור בכביש איפה שאתה גר והם באים לסתום את בחור אתה תפגין בעד סתימת החור? מפגינים שאתה נגד משהו, לא שאתה בעדו. לגבי הרוב המוחץ הבחירות לא רחוקות מדי, אנחנו נראה איפה הם. למרות שאז תבואו ותגידו שהבחירות היו מושחתות והתקשרות כוזבת וכו'.

              הגב לתגובה זו

            • ניראה לי

              אלון, 07/11/05 14:27

              שעוד נכונה לך הפתעה גדולה בבחירות הקרובות


              להת' עד הפעם הבאה

              הגב לתגובה זו

  • 5.

    קישקוש בלבוש

    קיבוצניק, 07/11/05 08:58

    מנחם בגין שחתם הסכם שלום עם הגדולה והחזקה שבמדינות ערב, מצרים, תוך שהוא מחזיר את כל סיני עד לגרגיר האדמה האחרון, מורשתו היא לא רק עשיית שלום.

    אז בעל הצניעות והכבוד, מורשת רבין היא בטח לא עשיית שלום.

    רצח נתעב הפך ראש ממשלה בינוני ומטה - גם הסכמי אוסלו לא היו יוזמה שלו - למישהו שכאילו יש לו מורשת.

    אז בבקשה.
    קצת יושרה גדי

    יש הסבורים שמה שנכתב זו המציאות. זה מה שידעו הדורות הבאים.

    בטוחני, שכשהאבק ישקע, יחלפו השנים, רבין יקבל את מימדיו הנכונים והאמיתיים למרות נסיונות חוזרים ונשנים לפמפם לו מורשת.

    לטעמי, דבריו של ויצמן עייזר, הנשיא, בטכס האשכבה שלו, היא מורשתו, ''אכלנו יחד, שתינו יחד כמה דברים טובים...''
    הוא, רבין, לא הותיר כל חותם ממשי ומהותי בחברה הישראלית

    הגב לתגובה זו

    • תשמע,אתה חי פה במדינה ?

      asaf, 07/11/05 09:54

      לא השאיר חותם?

      אתה בטח השארת חותם!

      חוצפן!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    העם בעד מדינה פלסטינית - בירדן

    משה, 07/11/05 08:30

    השמאל ממשיך בתעלולים הלוגיים שלו.
    הערבים רוצים את כל ''פלסטין''- א''י השלמה. במילים אחרות=מדינת כל אזרחיה, והשמאל בתגובה ובשכרון חושים נמשך, מוכן לותר על עוד ועוד חלקי מולדת.
    א''י מולדת העם היהודי אינה נכס נדלני שניתן לשמאל או לשרון על מנת לספסר בו.

    הגיע גם הזמן שהשמאל יראה בירדן הקיימת את מדינה פלסטינית (65% פלסטינים), ויפסיק לעודד הקמת מדינות פלסטיניות נוספות. ביש''ע ובמדינת ישראל המצומקת.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מסכימה עם כל מילה

    דנה, 07/11/05 08:25

    סחטיין עליך גדי

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    טאוב הצליח לגרד מורשת.

    וולפרם פון זודן, 07/11/05 08:23

    כל הכבוד.
    עכשיו תגרד מורשת כזאת גם מאייל ברקוביץ'.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שקר!הרוב לא תמך בגרוש יהודים

    זאב, 07/11/05 07:40

    שקר של התקשורת הסמולנית! הרוב לא תמך בגרוש יהודים לא בבחירות שבהם דחה את תוכנית מצנע ולא במשאל מתפקדי הליכוד. שרון הדיקטטור הרס את הדמוקרטיה כששיחד חברי כנסת במשרות ופיטר שרים מתנגדים ערב ההצבעה בממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • הרוב לא תמך בגירוש - אני תמכתי

      מאשה, 07/11/05 19:00

      הרוב כן תמך!!! אני בניגוד אליך קוראת סקרים, אולי לא נתלית בהם, אך קוראת אותם - יש לי יד על הדופק. אין בעייה - תחזרו לחולות המסוכנים וסכנו את ילדיכם - בואו נעשה עסק - כל המתנחלים החוזרים - יגנו על עצמם ללא הצבא,יתחמשו באמצעים פרטיים ובניהם ובנותיהם הבוגרים יגנו על הוריהם וכל היהודים האמריקאים שכל כך התנגדו להתנתקות - שיבואו לאכלס את החולות המסוכנים בגוש קטיף.

      הגב לתגובה זו