• 145.

    מההה??? עמיר עוד חי?

    מישל, 22/01/06 11:13

    איך לא שמו את הבן זו... הזה יחד עם כל ''החברה'' בכלא? אלא נתנו לו חדר חמש כוחבים ו''פרטיות''. כן ובגלל זה המאניק הזה יושב ויושן לו בשקט. אני בטוח שרבין כל ערב לפני שהלך לישון, אמר תודה שהוא הגיע למיטה שלו חי.ותחשבו על זה!!! כנראה צריך להרוג מישהוא חשוב כדי לקבל תנאים של מלך.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    איזה אנשים רעים!!

    מישהי, 23/11/05 10:00

    אני לא מבינה כמה רוע יש במדינה הזאת!! אומרים ''אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה'' --
    אינני דתייה כלל, ואם זאת אני רואה בחומרה את מה שעושים לכל משפחת עמיר- הבן שלה עשה את זה- לא היא, ולו אישיות משלו...
    למה לא עושים ככה לרוצחי נהג המונית רוט? בגלל שהם מהרצלייה פיתוח?!

    המדינה שלנו בהתדרדרות מוסרית!!
    אנשים הופכים לקיצוניים יותר....
    איפה טוב הלב, איפה ההגיון?!!

    הגב לתגובה זו

    • ל''מלאך'' מהשרון

      חנה, 23/11/05 10:21

      את אמא שלו וכל המשפחה העמלקית הזו צריך לסגור ,משפחת ה''מחבל היהודי'' למשל, לא עוברת דבר דומה מהסיבה הפשוטה שאף פעם לא הביעו תמיכה בבן הרוצח כרוצח מלבד האמפטיה כלפיו כבן, על אחת כמה וכמה אם מדובר ב''גננת'' המטפחת תפיסה חשוכה כמו הנבלה הנ''ל מהרצליה וכל משפחתה איתה, השם ישמור מדתיים שמכירים רק תשע דיברות {אם לא פחות).
      דוגמת המחבל היהודי טובה יותר מדרק רוט, וגם במקרה זה מדובר בהורים לא אחראים אולי ,אבל ללא ספק הוקיעו גם הוקיעו את רצח הנורא שביצעו ילדיהם.''מלאך'' טוב לב שכמוך ,לכי חבקי עצים.

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    אני דווקא לא שמאלנית ולמרות

    אזרחית, 23/11/05 08:38

    זאת תומכת בשלילת זכויות כלשהן מהמשפחה הזו. אמו של הרוצח תומכת בו לאורך כל הדרך, לכן אין היא טובה ממנו. רצח ראש ממשלה בישראל הוא מעשה תועבה שיש להוקיעו ואיןם זה משנה אם מישהו מסכים או שאינו מסכים עם דעותיו הפוליטיות. ומי ''דואג'' לזכויותיו של הפושע הנתעב יגאל עמיר - איננו טוב ממנו עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • סתמי את הפה (ל''ת)

      יותר טוב ככה, 23/11/05 08:56

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך מ141 (ל''ת)

      עוד בנאדם שפוי, 22/01/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    רק עכשיו גן מגעילולה נסגר ???

    מלאכית, 13/11/05 09:27

    היו צריכים לעשות את זה יום לאחר הרצח המתועב של רבין על ידי יגעל עמיר .
    באותה חצר שבה שיחקו ילדי הגן , עמד המחסן שבו חגי עמיר בנה השני של מגעילולה החזיק את הנשקיה הפרטית שלו ועשה שם כל מני נסויים בחומרי חבלה למינהם.

    אבל כאן בארץ מתעוררים תמיד מאוחר מדי !!! וכשמתעוררים תמיד רוצים לשחק אותה יותר קדושים מהאפיפיור.

    הגב לתגובה זו

    • למלאכית

      משה, 03/01/06 17:56

      לא רק לסגור את הגן, היו צריכים לפוצץ את הבית.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    לארגן הסעות לגן של גאולה (ל''ת)

    יוגב, 07/11/05 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    Good news

    YisraeliChiloni, 07/11/05 10:27

    Yes, to vote with the legs.that is the right thing.also in other issues

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אני גרה בשכנותה ואני שמחה

    מורן, 07/11/05 08:09

    להביא את הילד שלי לגן שלה...
    הוא זוכה שם ליחס מעולה, ובנוסף לו שאר 30 הילדים...
    איני רואה כול קשר בין העליהום שעושים עליה בתקשורת ובין מעשהו של בנה..
    בנה משלם לחברה את חובו מעל ומעבר אפילו, ובהתץחשב בממצאים החדשעם נראה בעליל שלא הוא הרוצח, כי למעשה ממה שאני מבינה לא 2 הגדורים בגב הם שרצחו אותו כי אם הכדור שנורה מקדימה בבטן, וכבל אופן, הריני מרגישה סלידה עמוקה כלפי הממסד השמאלני שבמדינה שדואג להסתיר עובדות אמיתיות מהאזרחים, אפילו שעובדות אילו עלולות לטרוף מידיו את הנכס הכי גדול שיש לו לדעתו : האשמת ציבור שלם ברצח תוך כדי הסתה פרועה, וניצול ציני של השב''כ לשם מטרה זאת...
    ... ובכל מקרה כל עוד יגאל עמיר משלם את חובו לחברה, אין עילה להעביר עונשים מוספים על בני משפחתו...ענישה קולקטיבית אינה מקובלת במדינתינו ''הנאורה'' ו''הדמוקראטית ''

    הגב לתגובה זו

    • את שפויה?

      דנה, 07/11/05 10:03

      קודם כל בנה היה צריך לקבל גזר דין מוות על מעשהו - רצח!!!
      שנית ''נאורות'' ו''דמוקרטיה'' הן מילים שכנראה גם את ובטח לא משפחת עמיר מבינים את משמעותן. כך שטוב עשו ששללו ממנה את הזכות להיות כל סוג של גננת - מחנכת. עדיף שתשב בבית ותכתוב מכתבים לבנים שלה, שלא תראה עוד מחוץ לכתלי בית הסוהר לעולם!!!

      הגב לתגובה זו

      • כמובן שלא.

        אזרח, 08/11/05 21:20

        איזו אם שפויה תשלח את בנה לגן, כאשר בכל יום ייתכן שיהווה יעד לפיצוץ ע''י המחתרת הסמולנית או איזו קונספירציה של השב''כ ?

        גן ילדים שנמצא בלב סערה ציבורית כה עזה הוא לא מקום שהורה שפוי שולח אליו ילד, לא מטעמי הזדהות פוליטית, אלא פשוט מטעמי בטחון.

        הגב לתגובה זו

        • בקיצור כל השמאלנים כאן בעד (ל''ת)

          ענישה קולקטיבית, 23/11/05 09:18

          הגב לתגובה זו

    • כאלו כמויות של שגיאות כתיב ??!

      מיכל, 23/11/05 08:14

      מורן....
      מעניין למה את שולחת את בנך לשם...
      את פשוט תת-רמה.
      ורק תת-רמה שכמוך יכולה לשלוח את ילדך, שיתחנך ויהיה רוצח נתעב...

      הגב לתגובה זו

      • חוצפנית, מי את חושבת שאת?!!

        nn, 23/11/05 10:04

        מי את שתקבעי מי תת רמה, את צריכה להתבייש לשפוט אנשים בשל טעויות בכתיב ממחשב, את יהירה ושחצנית, את מכירה אותה בשביל לכתוב את זה...??!!!

        כל אחד בסוף מקבל מה שמגיע לו, לא משנה לאן הוא יתרחק או ילך, ואם את חושבת שהבן שלך יחונך בגן ורק שם- את טועה, ואת זאת הבורה כאן!!
        עם דיבור כמו שלך, הבן שלך בטוח לא מקבל את החינוך הנכון- חינוך מתנשא...
        תיזהרי- היום את למעלה- מחר למטה, שימרי על המחשבות שלך, טיפשה!

        הגב לתגובה זו

    • למורן האידיוטית

      משה, 03/01/06 18:02

      הראש שלך דפוק נקודה.
      אמא ששולחת את היקר לה להתחנך אצל אימו של רוצח, אשר גם מצדיקה אותו, מראה על טימטום גמור.

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    נו

    Avi Ecuador, 07/11/05 06:59

    גם רוצח כדוגמתו של יגאל עמיר יכול לכתוב רב מכר ולעשות אירגון צדקה שאפילו יהיה יותר ריווחי מהגן של אימו.
    ואם יוולד לו ילד יוכל אולי למצוא שם מתאים שגם השמאל ירגיש שהוא מנסה לחזור בתשובה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    פה גדול של אמא קטנה

    הדר1, 07/11/05 05:01

    אף אחד לא מצפה מאמא גאולה שתתעב את בנה, אך את מעשיו ודאי וודאי.
    היא בחרה לתת גיבוי למעשה הנתעב של בנה, ובצדק הורים לא רוצים גננת המטפחת רוצחים במוצהר.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    למה יגאל עמיר בבידוד, ממה הם (ל''ת)

    מפחדים ??, 07/11/05 04:44

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    החטא ועונשו... כל מילה מיותרת (ל''ת)

    מפוכח, 07/11/05 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    תגובה ל43

    מיכל, 07/11/05 00:03

    אתה יודע מה בעלה של גאולה עושה????
    מחתן את יגאל ...
    מאד מעניין היכן הוא עובד

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    לכל הממהרים לכתוב

    דווקא ימנית, 06/11/05 23:41

    נניח שהיה לכם ילד בן 4. נניח שהוא היה הולך לגן ''שלומית'' ונניח שאחרי 6 חודשים הבן של ''שלומית'' היה מורשע ברצח של מישהו על רקע פלילי. מה הייתם עושים? קצת חומר למחשבה...

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אני מתבייש להיות אשכנזי

    יצחק האשכנזי, 06/11/05 23:22

    להיות שותף לרודפים.
    אני מתבייש לקרא כתבה מגמתית זדונית בעליל. כנראה שהבון-טון מנצח.
    מדוע לא תתאספו ותבצעו פשוט לינץ במשפחת אמיר.
    הרוב שטוף המח, חדל התודעה, הכרתו ברמת ספוג מפגר. לפחות אותו הרוב צריך לךלהיות מודע שברמה התפעולית לפחות אוסלו הינו המחדל הגדול ביותר למין הפקרת ירושלים העתיקה בידי עבדאללה.
    מי יפצה את אלפי ההורים השכולים, האחמנות , היתומים קרבנות ''שלום אוסלו'' שנרצחו באמצעות הנשק שרבין, פרס, וביילין הסכימו למסור להם.
    מענין מי רוצח גדול יותר

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    למעריב

    Avi Ecuador, 06/11/05 22:41

    לא הגבתי כאן מיום רביעי בצהריים, כל התגובות שהיו בשמי עד היום לשעה זו הם של מתחזים שנהנים להכפיש, אידיוטים מדופלמים מהשמאל או ערבים שונאי ישראל, יוסופים למינהם שנותנים מחמאות לרוצחים או לעצמם.

    הגב לתגובה זו

    • את מי זה מעניין בכלל? (ל''ת)

      מי אתה הנשיא?, 07/11/05 00:13

      הגב לתגובה זו

      • ומי

        Avi Ecuador, 07/11/05 00:57

        השתין לכיוון שלך שאתה כל כך מתעניין?

        הגב לתגובה זו

  • 130.

    הכל מלמעלה יא דתיים קטני אמונה (ל''ת)

    לא תרצח, 06/11/05 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    גאולה אם הית מחליפה את שם הגן

    אזרח, 06/11/05 22:00

    לא היו סוגרים לך אותו למה לא חשבת על זה גן יצחק רבין בטוח שהית יכולה עוד להמשיך. פסטיבל רבין לא נגמר כל שנה ימצאו משהוא אחר ולהמשיך לעשות הון פולטי וגם הרבה מאוד כסף.

    הגב לתגובה זו

    • עוד הפעם, אלילות!

      gr, 23/11/05 10:09

      לא מספיק מקומות יש על שם רבין?!!
      מה הקשר?!!
      איפה הראש שלך?!!

      עם גישה כמו שיש במדינה הקיצונית הזאת, גם אם היא תעשה שמיניות באוויר- ירצו לפגוע בה בגלל מה שבנה עשה!!

      אם כך, מדוע לשאר הרוצחים לא עושים מה שעושים למשפחת עמיר?!

      אנשים!!! תשימו לב מה קורה כאן?!!
      צאו מזה!
      כל כך הרבה נרצחו במדינה הזאת על לא עוול בכפם, כל כך הרבה נרצחו בפיגועים- ועדיין יש רצון לשלום עם הערבים.....
      די!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    גברת עמיר חפה מפשע, פשיסטים!

    די להתעלל, 06/11/05 21:39

    די להתעלל במשפחת עמיר!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    יופי! (ל''ת)

    אורנה, 06/11/05 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    הורים לא רשמו

    שירה, 06/11/05 21:28

    את ילדיהם,בגלל שהשב''כ מסתובב שם וההורים מפחדים מהם.
    היתה מגמה ברורה לסגור להם את הגן.המדינה רוצה להעניש את כל המשפחה ברצח,ואם היתה יכולה היא היתה מכניסה לכלא את כל המשפחה לשמחתם של כל אלא שמאמינים שיגאל עמיר רצח.
    תשאלו את דמתי מי רצח,תקראו את הספר של ברי חמיש,תשאלו את פרס!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • רעיון הקונפירציה לא ישנה עובדה

      הספקולטורים, 07/11/05 03:42

      הוא היה שם,הוא החזיק בידיו אקדח טעון
      הוא כוון אותו לגבו של ראש ממשלה מכהן בישראל.
      הוא סחט את ההדק לפחות פעמיים .
      עד כאן אפילו ''הנבזה'' עמיר וכל בר דעת מסכים לעובדות.
      זאת אומרת.
      1) הוא קשר קשר לביצוע רצח..
      2) הוא ביצע ניסיון לרצח
      (היה במצב של עובר לירי)
      היו לו ניסיונות לרצח קודמים וזו לא פעם ראשונה- ע''פ עדותו
      אלו עובדות שאין עליהן מחלוקת גם כעת .
      היום יש מתווכחים האם כדוריו אכן פגעו ברה''מ , או לא ?
      או אם פגעו אך יש כדור נוסף מגורם אחר ומידת הקטלנות
      של שני הכדורים הראשונים או של הירי השלישי.
      גם אם הכדורים של המתנקש לא פגעו,
      רק על עבירות חמורות כמו ב,1 ו, 2
      כאשר מדובר בראש ממשלה ראוי שישב למאסר עולם.
      לדעתי הוא ירה פגע ורצח ומחפש להימלט מעונשו.

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    בלי לשרוף את המסכנה על מוקד (ל''ת)

    השמאל לא יהא, 06/11/05 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    העם עם גאולה עמיר

    אזרחית, 06/11/05 18:35

    העם עם כל מי שרוצה לחיות במדינה דמוקרטית.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    העונש לסמאל: אין שלום.

    נבלות, נמאסתם!, 06/11/05 17:06

    והלוואי ולא יהיה.

    הגב לתגובה זו

    • וגם לא SMALL

      לא סמאל או סמול, 06/11/05 21:17

      לפי הסבר האר''י בעת הבריאה האל צמצם את מקומו בכדי לתת מקום לנבראים. בחלל שנוצר בשל כך נוצקו הכלים החומריים בכדי לקבל את שפע האור האלוהי. אלא שבמהלך הבריאה נשברו הכלים בשל חוסר יכולתם להכיל את השפע. כך יצא העולם מסדרו ורק נצנוצי אור האל נמצאים בכלים השבורים.

      כל מהות ההיסטוריה מאז השבירה היא בניסיון התיקון. אבל בכל פעם כשכמעט מגיעים לתיקון המלא מישהו חוטא ומחזיר את הגלגל אחורה. האדם הראשון וחטא חווה והתפוח, נוח שהשתכר באוהלו, חטא העגל וכו.

      מן השבירה והקלקול נוצרה ממלכת הקליפות. ממלכת הצד האחר (הסטרא אחרא), צד ש מ א ל - ממלכת השטן הנשלטת ע''י סמאל ולילית שתפקידם להביא את הרע על העולם והאדם. את התפקיד הזה הם לא עושים לבד יש להם עוזרים רבים: האישה המפתה, העמלק, הגוי, החמור, הכלב, הנחש ושאר שדים ורוחות. וכולם אוספים כוח מחטאי האדם.

      ליהודים תפקיד קשה למגר את הרע ולהרבות במצוות. כל מצווה מייצרת מלאך שעוזר לטובים וכל חטא מייצר שד שעוזר לרעים.

      למי שעדיין לא מבין השמאל או הסמאל הוא מייצג הרוע, אותו יש להחריב, בו יש להלחם עד חורמה, הוא שמפריע להוציא את האור האלוהי הגנוז. ברגע שזה יקרה אורו של המשיח הגואל יתגלה.

      לא קשה לדמיין מה חושב אדם שמאמין במשנה הזו כלפי השמאל... עוד יותר מפחיד לדעת מהו הביטוי הפרקטי למלחמה בשמאל וברוע...

      הגב לתגובה זו

      • הפסל, במומו פוסל

        מי שמדבר?, 07/11/05 03:48

        מה שכתבת הוא הרוע.
        דבריך מייצגים רוע ורשע.
        איך אתה מעיז לפסול כך את מחנה השמאל השדרה המרכזית של התנועה הציונית וממקוממי עצמאות ישראל

        הגב לתגובה זו

    • עונש ? אתה קצת מתבלבל.

      סמולן, 08/11/05 21:15

      לא די לנו בפנאטים ימנים פונדמנטליסטים וצמאי דם ששפתם עברית, שאנחנו צריכים להוסיף עליהם עוד מליונים מאחיהם דוברי ערבית ?


      לא שלום אנחנו רוצים, אלא הפרדה.
      וחבל שלא השארנו גם את תושבי גוש קטיף בבתיהם שמעבר לגדר.

      הגב לתגובה זו

    • העונש לשמאל??? זה עונש לכולנו

      מיכל, 23/11/05 08:17

      כל אדם צריך לחתור לשלום...
      מה זה אומר ? שמלחמה היא מתנה לימין???
      באמת מגוחך !

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    והעמלקים מרימים ראש בעת ההיא (ל''ת)

    ובאשמתכם, 06/11/05 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    במהפך הקרב נממש על השמאל את (ל''ת)

    כל הטכניקות, 06/11/05 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    השבכ רצח את רבין וגאולה (ל''ת)

    סובלת, 06/11/05 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    היום מתה המדינה שאהבתי (ל''ת)

    להיות עם חפשי ?, 06/11/05 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    צריך לסגור כל גן של קיצוניםימנ (ל''ת)

    ימין פושעים, 06/11/05 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מי ישמור על ילדי הגן? השב''כ? (ל''ת)

    הגן של לריסה, 06/11/05 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    בהרצליה נסגר כל שנה גן (ל''ת)

    פרירים, 06/11/05 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מה הקשר לנקמה?

    מה הקשר לנקמה?, 06/11/05 14:47

    אם גן מסוים לא עומד בתקנים, צריך לסגור אותו. לא צריך לוותר לה בגלל שהיא אמא של הרוצח הזה.

    הגב לתגובה זו

    • וכל חסרי התקן סגורים ???? (ל''ת)

      תמים או רשע ??, 06/11/05 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    מדינה בזויה (ל''ת)

    ישראלי עצוב, 06/11/05 14:37

    הגב לתגובה זו

    • עשה טובה ופטור אותך מעונשך!!!! (ל''ת)

      מחזיקה אצבעות, 06/11/05 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    מה האמא אשמה? מדינת גועל

    מדינה מושחתת, 06/11/05 13:23

    החלטה ביזיונית של מדינה עלובה. האמא אשמה שהבן שלה לקח החלטה פרטית? הוא אדון לעצמו. מדינה זבל מענישה אנשים חפים מכל פשע. אני מתבייש

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מריח רע מאוד!

    חיפאי, 06/11/05 13:05

    לא יאומן שבמדינת ישראל יושבים כמה צרי עיין ורעי לב ומחליטים לנקום במי שלא דבק בו כל רבב של אישום פלילי. נכון שיגאל עמיר מעורר סלידה ונכון שהיצר הנקמני פועל מול כל מי שקשור אליו, אלא שאם מדינת חוק אנחנו, הרי צריך להימנע ממעשים שכאלה.
    המעניין הוא כי אותם שמאלנים נקמנים לא היו עושים דבר כזה למשפחות של רוצחים ערבים בשטחים.
    זה המוסר הכפול של השמאל הדהוי.

    הגב לתגובה זו

    • יש מסר שלילי בתמיכתה ברוצח

      היא תומכת בו, 07/11/05 03:51

      אבל מצד שני אין לנקום בה

      הגב לתגובה זו

    • צודק! דיברי חכמה סוף סוף!

      trgh, 23/11/05 10:11

      הלוואי ומכל האטומים במדינה היו מקשיבים יותר ומדברים פחות.....

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    גאלו אותנו מגאולה

    הפסיאטר המחוזי, 06/11/05 12:52

    מציע לה לפתוח במגום הגן, גן חיות, יש ניסיון בגידול חיות אדם, בזה היא היצליחה, אלוהים קצר חייה! ואת בנה שחררו מהכלא רק בארון.

    הגב לתגובה זו

    • גאלו אותנו מהשמאל הפנאטי

      טרופלדור, 06/11/05 14:37

      כמו זה של מחבר ההודעה מעלי.

      הגב לתגובה זו

      • טרופלדור

        יוסף, 11/11/05 06:02

        בעברית לא מחברים מלים כמו בהונגרית וגרמנית. כתוב טירוף לדור

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    אנחנו עם גאולה!! (ל''ת)

    90% מהעם., 06/11/05 12:44

    הגב לתגובה זו

    • 90%..חחח...שמענו עליכם

      שמאלני :), 06/11/05 13:04

      ראינו את עשרת אלפי הסרבנים שהבטחתם לנו את מליון חוסמי הכבישים...

      יאללה יאללה חפשו מי שיקשיב לכם

      הגב לתגובה זו

      • אתה מ''מטה הרוב''?? חחחח........

        אבו אל היג'א, 06/11/05 14:37

        2 אנשים בהפגנת אינטרנט?

        הגב לתגובה זו

      • מה הקשר??

        ?????????, 07/11/05 00:46

        מה הקשר בין מי שתומך בגן של גאולה למי שתומך בסרבנות?
        מה הקשר?
        למה לקשקש שטויות?

        הגב לתגובה זו

    • מהעם שלך, לא מעם ישראל (ל''ת)

      וצדק לכל!!!!!!!, 06/11/05 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    זה כל כך נעים לראות גן סגור

    ישראל, 06/11/05 12:41

    אתמול בחמש אחרי הצהריים
    ירדתי עם אמא למכולת ובדרך ראינו
    שהגן של גאולה סגור

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אפשר לתקן את העוול

    יעקב, 06/11/05 12:41

    לכל מי שרותח על הנקמנות,ויש לו ילדים ,ואפילו הוא גר מעט רחוק מ''גן גאולה'' מומלץ להעביר את הילדים לשם ושהשמאל יתפוצץ!!

    הגב לתגובה זו

    • ''והשמאל יתפוצץ''?

      חיים, 06/11/05 12:54

      משום מה חשבתי שגם נימין מתנגד לרצח, ואם כך מה לרצח ולמשפחת הרוצח לשמאל וימין?

      משפחת הרוצח מעולם לא גינתה את מעשה הרצח של בנם יקירם. המנגינות שעולות מבית זה הן בכיוון ההפוך דווקא. אז מי ההורה שרוצה שילדו ילמד בגן שכזה? הנושא לא קשור למחנות!!!

      הגב לתגובה זו

      • החיים התמים

        יהודיה, 06/11/05 18:37

        סגירת הגן 100% החלטה פוליטית

        הגב לתגובה זו

      • עברו כבר 10 שנים!!

        kjh, 23/11/05 10:17

        אנשים, איפה הפורפורציה!!!
        אנשים נרצחים מידי יום אם על ידי יהודי אחר או על ידי משו אחר...

        הגב לתגובה זו

  • 107.

    מוטב מאוחר מאשר אף פעם (ל''ת)

    אשכנזי הרצליה, 06/11/05 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הגן שניסגר

    כץ, 06/11/05 12:30

    ברוך השם

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אם היית מתנערת מהמעשים של הבן

    שגית, 06/11/05 12:23

    שלך יכול להיות שהיה לך עוד סיכוי גם לעבודה מכובדת אבל איך אפשר לסמוך על גננת שתומכת ברצח ועוד בפומבי?
    עשי את ההפרדה- את רשאית להמשיך לאהוב את הבן שלך אחרי הכל הוא יצא מהרחם שלך אבל מהמעשה את חייבת להתנער.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    להרוס את בית משפחת עמיר הארורה (ל''ת)

    JULIA, 06/11/05 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    להרוס את בית המחבל!!!!

    אני, 06/11/05 12:20

    10 שנים מאוחר מדי!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    האם סגרו את כל הגנים של פחות (ל''ת)

    מ 10 ילדים ??, 06/11/05 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לא לשכוח את חסות ליבנת (ל''ת)

    ממשרד החינוך, 06/11/05 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    העם אתך גאולה (ל''ת)

    אל תבליגי, 06/11/05 12:06

    הגב לתגובה זו

    • איזה עם? (ל''ת)

      ישראל, 06/11/05 12:14

      הגב לתגובה זו

    • אל תקרא לי עם ! (ל''ת)

      י, 06/11/05 12:21

      הגב לתגובה זו

      • גדול!!! (ל''ת)

        אני, 06/11/05 12:29

        הגב לתגובה זו

      • אפשר לקרא לך עמיר? (ל''ת)

        זיזי טריפו, 06/11/05 12:43

        הגב לתגובה זו

    • מרביתנו לא שייכים לעם שלך (ל''ת)

      וצדק לכל!!!!!!!, 06/11/05 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    לפרסם את שם המפקחת האיזורית (ל''ת)

    סייענית בזויה, 06/11/05 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    העמלקים מנצחים ואתם אדישים (ל''ת)

    מגיע לכם, 06/11/05 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    נקמנות של מדינה בזויה (ל''ת)

    והשבכ רצח, 06/11/05 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אתה טועה, אני מכיר הרבה אשכנז' (ל''ת)

    מתקו, 06/11/05 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אם ערבי כמו זה שרצח את גנדי

    דונה, 06/11/05 11:51

    אם זה היה אותו ערבי כמו זה שרצח את גנדי כל השמאלנים היו מלטפים אותו כבר ודורשים רחמים... מה איפה אתם עכשיו זה לא שמאלני אז אתם לא קופצים שונאי ישראל שכמוכם

    למה אף אחד לא עוסק בגנדי וברצח הזה ?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    גאולה

    גדעון, 06/11/05 11:46

    בכל מדינה נורמאלית, היו ההורים מפסיקים לשלוח ילדים לגן, בו הגננת לא יודעת ששני בניה מילאו את הבית בחומרי נפץ......

    היא ''לא ידעה''..

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אז יש עונש קולקטיבי או לא ? (ל''ת)

    איפה השמאל, 06/11/05 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    כול אלה המזוהים עם יגעל אמיר = (ל''ת)

    הם תימנים, 06/11/05 11:24

    הגב לתגובה זו

    • דוקא אני אשכנזי... (ל''ת)

      פרופ' אופנהיימר, 06/11/05 11:43

      הגב לתגובה זו

      • גם אצל אשכנזים יש תינופת ! (ל''ת)

        דוד, 06/11/05 12:24

        הגב לתגובה זו

        • ''תינופת''? חחח שמאלני אנאלפבית (ל''ת)

          אבשלום כפור, 06/11/05 12:42

          הגב לתגובה זו

          • הוא אנאלפבית, אתה עדיין טינופת (ל''ת)

            אבשלום כפרות, 06/11/05 12:48

            הגב לתגובה זו

            • מעדיף להיות ''תינופת'' משמאלני. (ל''ת)

              רב חובל, 06/11/05 14:36

              הגב לתגובה זו

            • גם אני מעדיף להיות תינופת,

              יהודי אשכנזי, 06/11/05 17:55

              ולא שמאלני נבהער מדעת וטינופת , חשוכת מרפא של אהבה אובססיבית לשונאי ישראל,!
              ואני מה לעשות לא תימני, אל צבר בן ליהודים ממוצא פולני ניצולי שואה, אני הבנתי כבר מזמן , מי הם הקפואים המודרנים שגרועים מאלה של השואה שכן הקפואים בזמן השואה עשו את שעשו מתוך ייאוש, פחד ואימה, ואילו אלה של עכשיו עושים את מעשיהם מתוך שינאה , ורחמים על האכזרים.

              הגב לתגובה זו

    • זה נכון. רוב התימנים הם טנופת (ל''ת)

      מכיר אותם, 06/11/05 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    משפחה ארורה!!!!! (ל''ת)

    קובי, 06/11/05 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מדינה דיקטטורית

    מוטי, 06/11/05 11:13

    כל ההורים השפנים והפחדנים שהוציאו את ילדיהם תתבישו לכם. מה האמא אשמה? נראה אתכם בגנים של נעמ''ת ששם נושכים הילדים אחד את השני וזה עוד גנים של השמאל. הרי השמאלנים הם הכי צבועים והכי אלימים פה במדינה. שיפסיקו לשחק אותה טובים וחסודים. הדתיים הרבה יותר מחונכים ותרבותיים מהשמאלנים המגעילים והצבועים.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מדוע לא נסגר לפני 10 שנים?

    בנצי א, 06/11/05 11:13

    ומדוע בכלל שלחו ילדים לגן של המשפחה המקוללת הזאת. בכל מקרה! צריכים וחייבים לנדות ולהחרים את המשפחה המתועבת עלי אדמות האלה. מצידי שילכו לכול הרוחות בן כך הם יורשי גהינום.
    ותודה לעירית הרצליה שסגרתם את הגן הזה למרות שזה מאוחר אך טוב מאוחר מאשר בכלל לא...

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה עם בנו של ברוך גולדשטיין...

    gefen rakuv., 06/11/05 11:10

    יש לישלול לו את רישיון הטיס?
    או לא?
    please take me out of here please.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    טוב מאוחר מאשר אף פעם לא

    אמא, 06/11/05 11:09

    הגן הזה היה בית חרושת לרוצחים וכל מי שהביא את ילדיו לגן הזה חשב כמו הרוצחת הראשית שגדלה בביתה 2 רוצחים (אם לא יותר).
    עכשיו צרך גם חוק שיסגור להם את הפה. דמוקרטיה דמורקטיה אבל מדובר בחבורת רוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש אלוהים !! העולם הוא לא הפקר

    מגיע לה !!!, 06/11/05 11:08

    המשפחה הזו צריכה לקבל צו גירוש מהארץ. הם ממילא לא חלק מאיתנו ולא שייכים לכאן

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בנים אכלו בוסר.......

    אשכנז-יה, 06/11/05 11:07

    ושיני הוריהם תקהנה !!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כל גן שמצאו בו חומרי נפץ

    היה נסגר מזמן, 06/11/05 11:05

    לרי מצאו אצל גאולה בגן חומרי נפץ , אז היא טענה שאלו הצעצועים של יגאל וחגי והשלטונות ויתרו לה . איך מקבלת אישה כזו רשיון להחזיק ילדים במקום בו החזיקו חומרי נפץ ?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אבל גאולה כבר קיבלה את העונש

    לריסה-הכלה שהיא, 06/11/05 11:04

    כמה משעשע גאולה קיבלה רוסיה גרושה עם ילדים ומכוערת - בתור כלה ליגאל המוכשר , הכמעט עו''ד . איזו בדיחה מעולה של אלוהים על חשבון גאולה . זה יותר גרוע מחילונית עבור התימניה הדתייה . חה חה חה חה חה .

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    העיקר שהבן שלה הולך לגיהנום (ל''ת)

    לא תרצח לא תרצח, 06/11/05 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    תושבי הרצליה: אלפי תודות!!!!!! (ל''ת)

    בזכותם הדבר, 06/11/05 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בדיוק כמו במשטר סטליניסטי

    qwer, 06/11/05 10:57

    לי זה מזכיר משטר שטליניסטי שפל. אין חופש ביטוי, ידי המדינה בכל, ובעיקר - המשפחה אחראית על פשעי בניה. עצוב, עצוב מאד.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    השמאל במערומיו

    י. פרוע, 06/11/05 10:55

    ככל שקוראים את תירוצי השמאל יותר מגלים עד כמה הם פתאטיים. ועלובים.
    השמאל הנאור מתגלה כאחרון החשוכים כשפוגעים ברבין שמזמן הועלה לדרגת אלוה.
    ואחר כך עוד דורשים שנסלח לפושעי הגירוש{שהם ביצעו את הפשע ולא בניהם}

    הגב לתגובה זו

    • לא במערומיו אלא בגגודלו הטבעי

      יעקב, 06/11/05 11:06

      השמאל הוא ''נאור'' ושומר חוק כשזה מתאים לו.
      תראה את התנהגותם העבריינית ואת הצפצוף על חוקי שמירת השבת.
      האם העלית בדעתך שלא יתנקמו בגברת עמיר?

      הגב לתגובה זו

      • חוקי שמירת השבת

        עוז, 06/11/05 11:33

        מה עדיף, חמוד, מאהבה או מיראה? מאוד עצוב שצריך לחוקק חוקים כדי לשמור על הדת.

        הגב לתגובה זו

        • השמאל הוא גדול פורעי החוק

          יששכר, 06/11/05 12:23

          ממש משעשע לראות איך בלי להתבלבל,כל אלו שאמרו שחוק זה חוק בנוגע לגירוש,מצדיקים את הפרת החוק בנוגע לשמירת השבת,או בנוגע להתנכלות לגאולה עמיר.

          הגב לתגובה זו

      • לי.פרוע וליעקב בורי הארץ

        רפי, 06/11/05 11:35

        לופ קחתם את עיניכם וקראתם קצת דברי אמת והיסטוריה על ''השמאל'' הייתם מודים לו על שהקים מדינה לכסילים כמוכם כדי שיוכלו לשפוך כאן את המילים הרדודות ולהראות לכל קורא שהינכם גזענים חשוכים אכולי שנאה מבורות ופחד. ''השמאל'' הקים המדינה שמר עליה ושומר עליה לא פחות היום לפני שתהפוך לאיראן של היהודים בגללכם ושכמותכם. מאז 1977 הימין שולט כמעט ברצף והביטו וראו למה הגענו. מוטב לכם השקיטו לפני שהבניין יפול על כולנו כן גם אתם ואמונתכם. שנאמר'' איש באמונתו יחיה...''-רק שלא ימות מזה

        הגב לתגובה זו

    • השמאל יקח בגדול הבחירות!!! (ל''ת)

      והימין שלנו?!, 06/11/05 11:42

      הגב לתגובה זו

      • מאז 77 הימין זוכה בשילטון

        ארכימדס, 06/11/05 18:01

        והשמאל בעזרת התישקורת, הבג''צ, ועדות הצבועים גונבים את השילטון מהעם, העם הוא ברובו ימני, נגד, אוסלו,! נגד ההינתקות, נגד מסירת חלקי ולדית לאויב,!
        בסופו של דבר הימין ועם יזכו בשילטון, ואז יבצע בנחישות וברגישות את רצון העם, ולכן אתם פוחדים, מרצון הרוב, אתם פוחדים ויודעים למה,!

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    10 שנים של הסתרת האמת

    הפרשן, 06/11/05 10:55

    בימים האלה מלאו 10 שנים של הסתרת האמת על רצח רבין. אז מצאו עכשיו עוד שעיר לעזאזאל בדמות גאולה עמיר כדי להסיט את תשומת הלב של הציבור מהטיוח המביש והנפשע של מה שבאמת קרה סביב רצח רבין. לפני זה השעיר לעזאזאל היתה מרגלית הר-שפי.

    בערוץ 2 הקרינו שתי כתבות מצמררות, יום אחר יום (סרט תעודה מעמיק וריאיון), שבהם אנשים הכי בכירים במערכת אומרים בפה מלא שמשהו כאן מאוד מסריח. אבל אצלנו הרשויות והתקשורת המפאיניקיות עוסקות בגן ילדים.

    הגב לתגובה זו

    • מי יעז לנקות את הסרחון?

      ד. שרון, 06/11/05 11:54

      הרי כולם שפנים וחוששים שמא יזהו אותם עם יגאל עמיר, למרות שבסרט השחזור יגאל עמיר היה במרחק של כמטר ואילו בדו''ח המעבדה כתבו שהירי היה מטווח אפס!!!
      נראה מי ירים את הכפפה וידרוש משפט חוזר ולפתוח את כל הדיונים שהיו בדלתיים סגורות! איפה זכות הציבור לדעת ?

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    יפי הנפש מוזמנים לרשום את בנם

    ליאת, 06/11/05 10:49

    כל המתנגדים והצועקים רדיפה מומזנים לרשום את ילדיהם לגן גאולה ...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    די! עד מתי תרדפו אם וילדיה

    אריה, 06/11/05 10:49

    נקמה....נקמה....ועוד נקמה זה מה שמניע את השמאל הישן והשמאל החדש שבליכוד .הלוואי והיו מרגישים כך נגד רוצחי היהודים .דמו של רבין אינו יותר אדום מדמם של ילדי שדרות הנרצחים .לעצור את הטרוף

    הגב לתגובה זו

    • עד אשר יעלמו לנו מהחיים לעולם (ל''ת)

      געולה מגעולה, 06/11/05 10:54

      הגב לתגובה זו

      • לגאולה מגאולה עונש קולקטיבי רק

        מני, 06/11/05 11:43

        אנשי השמאל הנאורים הם בעד עונש סביבתי על יהודים .אבל על ערבים זה גזענות די לצביעות

        הגב לתגובה זו

    • זו ההתמחות שלהם! הם גירשו

      היהפוך כושי, 06/11/05 11:42

      המוני אמהות וילדיהן מבתיהם והרסו את חייהם. וזאת, לאחר שנים בהן התירו את דמם של הילדים ואמותיהם, אבותיהם וסביהם.
      אלפי יהודים נטבחו בארץ ישראל, כי אותם אנשים הרודפים את משפחת עמיר, רודפים, מלשינים ומוסרים את עם ישראל, כבר עשרות בשנים.

      הגב לתגובה זו

    • כשהיא תפסיק להסית נעזוב אותה

      גאולה הטיפשה, 06/11/05 13:01

      ולא דקה לפני כן

      שהאמא של השרץ פשוט תשב בשקט בפינה, אז גם אנחנו נניח לה

      הגב לתגובה זו

      • תירדפו אותה והיא תזכה לאהדה

        אריה, 06/11/05 13:22

        מעולם לא שמעתי אותה קראת לרצוח את ראש הממשלה או כל איש אחר .ככל שתירדפו אותה כך היא ובנה יקבלו אהדה מהציבור שחומל על נירדפים .אתם בשמאל הסהרורי מפספסים את המטרה

        הגב לתגובה זו

    • להגלות את געולה ומשפחתה מהארץ

      בראון, 06/11/05 13:25

      ולהעיף אותם למקום נידח שלעולם לא נשמע עליהם יותר. ורצוי באחת
      החושות או המערות בתימן בדיוק מהמקום שהם באו מי שם...

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    עוד מעשה נבלה של הממסד השמאלני

    דרור, 06/11/05 10:48

    המושחת, שיזכה לתמיכת התישקורת,ולשתיקה מצד סמרטוטי הימין.

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת...מעשה עוולה זה רצח ! (ל''ת)

      תחזור לכיתה א, 06/11/05 11:10

      הגב לתגובה זו

      • אם היה מדובר באמא של מחבל

        דרור, 06/11/05 13:17

        פלשתינאי,כל צבועי השמאל הקיצוני,ששנאת יהודים חולנית היא המנוע העיקרי שלהם,היו פורצים בצווחות חמאס.

        הגב לתגובה זו

        • לאמא של מחבל היו הורסים את הגן

          שמאלני, 06/11/05 14:51

          וגם את הבית וגם היו לוקחים אותה לחקירה לכמה שבועות

          הגב לתגובה זו

    • דרור. הממסד הוא ימני זה 28 שנה

      בנצי א, 06/11/05 11:16

      ואין שום זכר לממסד השמאל את כל המשרות כבר חילקו מזמן למושחתי הליכוד ולכול מיני יצורים שלא מתאימים ואינם ראויים. אז אין לך מה להלין על ממסד השמאל...

      הגב לתגובה זו

      • רק בהגדרה מוטעית! (ל''ת)

        מדיניות שמאלנית, 06/11/05 11:43

        הגב לתגובה זו

      • טעות.הימין בשלטון והשמאל שולט

        דרור, 06/11/05 13:16

        זו המציאות. הימין הסמרטוטי לא שלט מעולם בממסדים של המדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני מציע לגאולה...

    רפי, 06/11/05 10:47

    להמשיך ולחנך אבל לא בהרצליה איפה שכל המתחסדים והמתייפיפים למינהם
    בדרום הארץ או בצפון הארץ יש אנשים אשר משוועים למחנכים אשר ידיהם מלאות בנסיון ולא כל מיני מורות אשר לא יודעות איך לדבר עם ילד שם ודאי וודאי תמצא לה עבודה ובשפע

    היא (גאולה) לא חטאה ולא פשעה
    אתם הם אלו שחוטאים בכך שאתם דנים אותה לחרם ונידוי
    אילו היא באמת היתה מחנכת לרצח היום היה לה צבא שלם אז תפסיקו עם הצביעות רק אתם מפסידים מכך שהיא כבר לא מחנכת את ילדיכם

    הגב לתגובה זו

    • ואכן יש לה צבא שלם:בעל+3 בנים (ל''ת)

      געולה מגעולה, 06/11/05 10:56

      הגב לתגובה זו

    • ואני מציעה שכל מי שתומך במשפ'

      עמיר-ימצא ..., 06/11/05 11:12

      מקום אחר לחיות בו . אתם כבר לא חלק מאיתנו
      לכו לכם מארצכם וממולדתכם
      מגורשים מגורשים מגורשים

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    עשר שנים תמימות

    הליכוד אינו, 06/11/05 10:46

    עשר שנים תמימות לקח למערכת שהושחתה ע''י פולטיקאים שרלטנים להגיע למסקנה שמושגי היסוד במוחה של הגננת עמיר מעוותים לחלוטין ואינה ראויה לחנך ילדים מלבד אולי רוצחים-את זה היא עשתה טוב. ולהורים שגידלו את ילדיהם אצלה מי יתן ולא תבקרו אותם אח''כ ''במקומות סגורים''

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו זה לא השלטון שסגר הגן

      געולה מגעולה, 06/11/05 10:58

      זה האזרחים שהדירו רגליהם ממאורת השרצים הרצחנית, המגדלת רוצחים ורוצחים בפוטנציה.
      לא השלטון היה עושה זאת הוא היה מגלה אותה עוד טרם שלח בנה ידו ''אל התער'', ואולי, אולי, מי יודע, רבין היה עודו בין החיים, וכל תהליך השלום היה נראה אחרת.
      אבל אפה של קליאופטרה הינו משחק מסוכן, ולא נרחיב בו.
      העיקר (ותודות לאזרחי ישראל) שהגב' הנאלחת הזו ומשפחה לא יתפרנסו עוד ע''י אזרחי ישראל וע''י ממשלת ישראל (כלומר, על-ידי!!!!)

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    גן הילדים

    דניאל, 06/11/05 10:43

    אם הרוצח היה ערבי היו הורסים למשפחתו את הבית! אז שיגידו תודה על ההפליה במשפט שעדיין לא הרסו להם את הבית. בנם שקיבל ומקבל גיבוי מהם למעשה האיום רצח!! ולכן היו צריכים גם להרוס להם את הבית לא רק את הגן.

    הגב לתגובה זו

    • אם הרוצח היה ערבי אזרח ישראל?? (ל''ת)

      האמנם???, 06/11/05 11:13

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!!! (ל''ת)

      אני, 06/11/05 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    היא לא חטאה!!

    אלעד, 06/11/05 10:36

    במה האישה האומללה הזו חטאה כלפינו!?
    אני בשמי ובשם חלק גדול ממצביעי ''עבודה'' וממתאבלי רצח יצחק רבין היקר מוחה על הלאום התקשורתי על המשפחה האומללה הזו!
    מי שצריך להיענש נענש! אנו חיים במדינה דמוקרתית ומערכת המשפט עשתה כבר את שלה!
    עשבים שוטים וכבשה שחורה יש בכל משפחה ואין לי כלפי אותה אישה מסכנה מאומה!
    רדו ממנה!!

    הגב לתגובה זו

    • החטא שלה..

      מיק, 06/11/05 10:40

      בזה שהיא מצדיקה את מעשהו של בנה

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם את הבית היה צריך לפוצץ .

    מבין עניין, 06/11/05 10:30

    דין משפחת הרוצח כדין כל
    משפחת מחבלי חמאס וגיהאד .

    הגב לתגובה זו

    • ביתו של הרוצח

      רחל, 06/11/05 10:44

      דין משפחתו כדין כל רוצח לאומני, הריסת הבית!!!

      הגב לתגובה זו

      • גם לערבים אזרחי ישראל לא (ל''ת)

        הורסים בית, 06/11/05 11:14

        הגב לתגובה זו

        • הרסו גם בתים של ערבי ישראל

          אני, 06/11/05 12:23

          יחי הבורות!!!!

          הגב לתגובה זו

  • 69.

    סגירת הגן

    נעמי, 06/11/05 10:29

    מפליא שעד היום לא סגרו את הגן!!!
    האמא שמגינה על בנה הרוצח שלא הביע חרטה ואשר חינוך האם והאב הביאו לרצח , לא ראוי שתהיה גננת. ואם דואגים לפרנסת המשפחה, האם יכולה לעבוד בנקיון!! כל עונש לא מספיק לאמא שנותנת גיבוי לבן הרוצח.

    הגב לתגובה זו

    • לשחרר את יגאל מיד!

      צומפי, 06/11/05 10:44

      הרי לדבריך אימו ואביו הם שהובילו וחינכו לרצח, אז מה אשם יגאל שקיבל חינוך כזה ???

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שהחיינו . הוסר האיום . (ל''ת)

    שולדבנד, 06/11/05 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בשעה טובה

    שחר, 06/11/05 10:22

    ומוצלחת, חבל רק שזה לקח כל כך הרבה שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לרון על הכרל בסגירת הגן

    טלי, 06/11/05 10:15

    רון מכובדי וכל הגולשים
    כן הגן נסגר.. ואני כמי שנמנתה על אוהביו ו של של רבין המנוח אינני ''מאושרת'' ואינני חוגגת אך מה שנעשה היה חייב להעשות .
    גאולה עמיר עמיר כ''מחנכת'' מיד לאחר הרצח (למעט אפיזודה קטנה) העניקה גבוי מלא לבנה ותמכה במעשהו , לגבי חגי בנה השני היא טענה שהוא יושב בכלא על לא עוול בכפו האמנם.
    רק לאחרונה התראיינה עמיר לאתרי אנטרנט ורשתות תקשורת והצדיקה את הרצח ''יש לשחרר את יגאל כי רצח פושע שהפקיר את עמו'' , והביעה תקווה לפגיעה במבצעי התנתקות..
    צר לי אך בבית כזה יגאל עמיר קבל תמיכה וכר פורה שתרם למעשהו הנפשע..
    אישה כזאת איננה רשאית לעסוק בחינוך..
    ה''תירוץ'' לכאורה שסיפק את העילה לסגירת הגן אולי מהווה רק נקודת חוק יבשה, אך בפועל הפעולה היתה צריכה להתבצע כבר לפני /10שנים. רון, איש אינ שונא את האישה, לו שתקה והמשיכה לעבוד ולא הביעה תמיכתה וןגבוייה לאלימוטת אני מניחה שהיא הייתה מורשית לעסוק בגננות עד הפרישה..
    ונאמר כבר, טוב מאוחר מלעולם לא..''

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    10 שנים מאוחר מידי

    חכם מימון, 06/11/05 10:15

    אני לא הייתי שולח את ילדי או נכדי לגן של אמא שמצדיקה את מעשה בנה
    האשה הזאת אין לה כל זכות לגדל את ילדי עם ישראל,

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בשעה טובה !!!

    דוד, 06/11/05 10:12

    כבר מזמו צריך היה הגן להסגר.
    לא כעונש לאמא או למשפחה,אלא מכיוון שאשה שממשיכה להאבק על
    צדקתם של מעשי בנה ועקרונותיו,אסור שתהיה דמות חנוכית ומשפיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    רדיפה לשמה

    שרית, 06/11/05 10:07

    אם זה היה היחס לכל משפחה ולכל ההורים שילדהם יושבים בכלא בעוון רציחה- היו לנו הרבה מאוד מובטלים בכורח.
    רדו כבר מהמשפחה הזו!

    הגב לתגובה זו

    • סליחה? היא חינכה לרצח!

      לא שוכחת, 06/11/05 10:25

      היא מסיתה לרצח! שני ילדיה ''יושבים'' על אותו עניין! היא לא הביעה מעולם חרטה, רק עצב על בנה! 10 שנים, ידידתי, זה 10 שנים מאוחר מידי! בואו נבדיל בין המפלצת ''גאולה'' לבין הורי רעי חורב, לדוגמה, שאצלם לא היה חינוך לרצח, לא היה חינוך לאי ציות למשטר דמוקרטי.הייתי אומרת שכשלת בתגובתך. יום נעים לך

      הגב לתגובה זו

    • לשרית, אני מעריץ אותך על האומץ

      avi ecuador, 06/11/05 10:32

      לאמר דברים נכונים גם אם הם אינם פופולריים! כל הכבוד!
      דרך הגב, בת כמה את ? סתם מתוך סקרנות...

      הגב לתגובה זו

    • שהמשפחה הארורה הזו תרד מאתנו,

      מיקי, 06/11/05 10:39

      עם הבן השלישי שלה שכבר גם פותח פה גדול. רצח הוא לא דרך לבטא עמדות כלשהן. ולהם לא רק שאין שום בושה, הם עוד מתגאים. וגם הבובולינה טרימבובלר. לא שמעתי אף פעם הורי רוצחים אחרים שמתגאים בבן שרצח.

      הגב לתגובה זו

    • מי אמר שזה לא קורה ?

      אבא, 06/11/05 10:42

      כל מי שנכנס לכלא, מכתים את משפחתו. וככל שהפשע חמור יותר, וככל שהמשפחה מזדהה עם הפושע ומגנה עליו - הכתם גדול יותר.

      אני בטוח שגם את לא היית נותנת לבן משפחת מקסימוב, לנהל את תיק ההשקעות שלך.

      כשמדובר על ילדים, הוריהם לא רוצים לקחת את הסיכון הקטן ביותר.
      אם היה מדובר במכולת שהמשפחה מנהלת - מילא.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מדובר בהתנכלות פוליטית-סניף

    רפי, 06/11/05 10:07

    מר''צ הרצליה מוחה על רדיפה של אשה שלא חטאה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הרצליה-אם הרצל היה מתעורר

    היה מיד רוצה, 06/11/05 10:06

    מיקס ישראלי מגעיל בהתגלמותו
    רק מי שיצא לו להיות מעורב שם
    יודע עד כמה זה נכון והשיא זה ה''נווה''
    הזה שמכונה ''עמל'' .והמבין מבין...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הבולשביקים ניצחו

    איש לפידות, 06/11/05 10:04

    לאחר מסע הכפשה ודמוניזציה, המתאים למשטרים אפלים אשר חלקם כלו בשנת 1945 וחלקם רק בתחילת שנות ה-90, התליחה המזימה. זה רק נותן לנו חשק להילחם ללא לאות לגילוי האמת, עד אשר החתרן שעודד את הרצח - יעוף מתפקידו הבכיר וישב בכלא.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות!

      avi ecuador, 06/11/05 10:38

      אתה בהחלט איש לפידות, אהבתי את סגנונך החד והמלוטש. נראה לי שהבחלט אנו רואים דברים עין בעין, היתי גאה להיות לך לידיד

      הגב לתגובה זו

      • רעיון טוב

        עוז, 06/11/05 11:27

        קח אותו ואת כל מרעיו לאקוודור ותעזבו אותנו בשקט.

        הגב לתגובה זו

    • וכשתתגלה ה''אמת'' ?

      אזרח תוהה., 06/11/05 10:45

      נניח שכל תיאוריות הקונספירציה יתגלו כנכונות - האם זה ינקה את חטאו של יגאל עמיר שכיוון וירה במטרה להרוג ?

      האם זה יקטין במשהו את אשמתה של אמו שתומכת ברצח ?

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לממשלת ישראל וכל הכבוד לעם

    בושה וחרפה, 06/11/05 10:02

    היהודי.איך יכול להיות שגברת עמיר האמא של הרוצח הנתעב לא רק שאינה יושבת בכלא אלא מגדלת ומחנכת ילדים .בושה וכלימה על שלא סגרו לרוצחת הזו''כן מי שתומך ברצח הוא שותף לרצח'' את הגן ושבסוף הוא נסגר רק בגלל משהו טכני''מיעוט הילדים שנרשמו לגן''.
    מילה טובה לעם היהודי על שלא שלח את בניו ובנותיו להתחנך וללמוד מפיה של אשה שפלה ומנוולת

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    התנהגותה בעקבות הרצח מחפירה!

    אייל, 06/11/05 10:00

    גאולה לא מוענשת בגלל פשעי בנה אלה בגלל דבריה ודעותיה שלה.
    מהרגע הראשון היא תמכה בבנה ובפעולת הרצח, ואני כבר לא מדבר על החינוך שנתנה לבניה שהביא לרצח הזה!!!
    העובדה שלא אטמו את ביתם או הרסו אותו רק מלמדת על חוסר הצדק במדינה!

    הגב לתגובה זו

    • בטח ,בטח

      יעקב, 06/11/05 10:19

      ''גאולה לא מוענשת בגלל הרצח''
      אני מניח שאתה באמת מאמין שיש מישהו ששואל גננת מהן דיעותה בקשר לרצח רבין...
      לא עדיף להודות באמת?

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה אתם מביאים את המשפחה לחרפת

    דבורה, 06/11/05 09:57

    רעב תנו להם לדבר אבל חיבים לעבוד היא גננת בחסד אליון היתה אולי תקחו אותם בחבילה תהרגו אותם וחסל תגמרו את הספורים הדבילךים האלה מי קבע שהיא לא יכולה לעבוד אולי גם תקחו מהם את הבטוח הלאמי

    הגב לתגובה זו

    • אם היא גננת בחסד עליון

      עוז, 06/11/05 11:26

      אז שהעליון ידאג לה לחסד.

      הגב לתגובה זו

    • אל תרחמי עליה

      אבנר, 06/11/05 13:22

      אף אחד לא מפריע לה לעבוד , שתיהיה ספרית או שתפתח מכולת . אבל בחינוך של ילדים אין לה שום זכות שתיהיה לה איזו שהיא נגיעה .

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לאשכנזים השמאלנים שעזבו

    avi ecuador, 06/11/05 09:56

    את הגן של גאולה,
    תתביישו לכם! נפל של נמושות!

    הגב לתגובה זו

    • שהיא תחנך את ילדך!!!!

      אני, 06/11/05 12:25

      כמו את יגאלי שלה ושלך!!!!

      הגב לתגובה זו

    • השאלה היא אם תרצה

      נועם סמואל, 06/11/05 14:00

      שאישה שאינה מצליחה להודות שהרצח הוא רע. לא לאמר שהאדם שביצע אותו הוא רע, זו הככלה רחבה מדי של כל מני תכונות, ולא הייתי מצפה זאת מאם, אלא שהרצח עצמו אינו מוצדק.

      אני לא.

      הגב לתגובה זו

    • אגב, אתה לא מתבייש

      נועם סמואל, 06/11/05 14:00

      להשתמש בציטוט של רבין?

      הגב לתגובה זו

      • המטרה שך הכותב היא להכפיש

        Avi Ecuador, 07/11/05 01:10

        ושנאה עיוואת ל AVI ECUADOR.
        לכן השרץ מתחזה.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    געולה מרביצה לילדי שמולנים

    גן געולה, 06/11/05 09:53

    מי השפוי שישלח את ילדו לגן ששני ילדי הגננת רצחו ראש ממשלה, והגננת האם תומכת במהלך , למה היא תחנך את ילדי הגן, איך היא תטפל בילד שיגיד מילה טובה על ראש הממשלה?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ל''צדיקים'' שזועקים בשם הדמוקרטי

    לילי, 06/11/05 09:52

    נעשה כאן צדק ולו בשל העובדה שגברת עמיר לא הסתירה את תמיכתה במעשי בנה, קרי, ברצח.
    היא רוצה, שתשאיר את הגן פתוח על אחריותה ועל אחריות ההורים ששולחים לשם את ילדיהם, אך לא תחת הפיקוח העירוני !
    אישה נתעבת זו היא הכל חוץ מאשר אשת חינוך, מוסר וערכים.
    יש להקיא מהחברה אנשים כמוה, שתומכים ברצח בשם האלוהים.
    הבן שלה לא פחות גרוע ממחבלי החמאס והג'יהאד האיסלמי והיא לא פחות גרועה מהורי המתאבדים שתומכים במעשי ילדיהם.
    אני שמחה שנלקח ממנה דבר מה היקר לליבה, ואולי היא תוכל לחוש, ולו במעט, את הכאב שחשו בני משפחת רבין על אובדנו.
    גם מה שההבן היקר לה עשה זו לא דמוקרטיה !!!
    שיירקב בכלא כל חייו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בושה וחרפה, מה הנקמנות הזאת?

    אתגר, 06/11/05 09:51

    התקשורת לא נחה ולא שקטה, עמדה מחוץ לביתה ושכנעה את ההורים לעזוב את הגן, בושה וחרפה.

    קראו השבת בעיתון ''על השרון''. פשוט נקמנות מרושעת.

    הגב לתגובה זו

    • לא לקחת את הכדור הירוק היום

      חכם מימון, 06/11/05 10:17

      בטח התבלבלת בכדורים,
      זו בושה?
      זו נקמנות?
      איפה את או אתה חיים?
      אמא שמגנה על מעשה רצח בדם קר של בנה אינה ראויה לנהל גן ילדים

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    הבעיה היא....

    בני, 06/11/05 09:51

    שלא שללו לה את זכות הדיבור המפולפלת בערס קיצוניות ושנאה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לחיילי הגירוש דורשים שנסלח

    זיו, 06/11/05 09:49

    אבל השמאל לא סולח לגאולה עמיר
    בגלל שהבן שלה רצח.
    ובבקשה לא לקשקש שאת האווירה הזאת הוא ספג בבית,עוד טרם ראיתי גן שנסגר בגלל שבנה של הגננת יצא לתרבות רעה מכל סוג שהוא.

    הגב לתגובה זו

    • חיילי הגירוש

      עוז, 06/11/05 11:25

      האלה מגינים עליך ועלי, איך אתה מעז לכנות אותם כך? חוצפן.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה עם הרוצח אלוני

    sish, 06/11/05 09:47

    אם לאבה שלו נשללה תעודה עו''ד ?
    בטח שלא הוא משלנו.
    מדינה מטופשת

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שהתבלבל בכדורים

      חכם מימון, 06/11/05 10:19

      בטח לקחת כדור ירוק במקום צהוב
      אלוני מעולם לא הצדיק את מעשה בנו ולעולם לא השתלח בתקשורת

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ?

      א, 06/11/05 10:29

      כל אחד מההורים שנמנע מלשלוח את ילדיו לגן, עשה את זה משיקול אישי - לא לסכן את הילד שלו, ולו בדבר הקטן ביותר.

      אם היא תמצא 10 ילדים שיירשמו לגן - היא תוכל לחזור להיות גננת.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה לקח 10 שנים?! (ל''ת)

    אורי, 06/11/05 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גם לגן של שימון לא אשלח

    אחד, 06/11/05 09:43

    כשמחנכים אחרי 10 שנים שכל נרצח זה ''קרבן שלום'' זה לא חטא זה טיפשות ממוהלת באכזריות לא טיבעית שהרי גם זאב מגן על גוריו

    הגב לתגובה זו

    • זו זכותך כמו זכות מחרימי געולה (ל''ת)

      געולה מגעולה, 06/11/05 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ככה זה שמחנכים לתשע דיברות (ל''ת)

    נח, 06/11/05 09:41

    הגב לתגובה זו

    • מה הם לא שמרו שבת??

      יששכר, 06/11/05 10:39

      כי חילול שבת לפי דין תורה חמור הרבה יות מרצח{סקילה לעומת סיף}
      אז אני מבין שאו שלשיטתך צריך לעשות זאת כל גננת שבנה מחלל שבת,או שאתה עוד אחד שכמתאים לו הוא מצטט מהיהדות אבל לא ממש מתכוון לזה.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הבעיה של משפחת עמיר היא ש...

    עם ישראל שונא, 06/11/05 09:38

    כשהעם שונא מישהו אין לו מה לחפש בארץ. השופטים, המנהיגים ופקידי השלטון שומעים את קול זעקת העם. אנשים שהעם שונא נענשים על אותו חטא פי עשר מאחרים לדוגמה: יגאל עמיר, ואנונו, טלי פחימה ...
    בעצם זו דמוקרטיה וככה צריך להיות.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יגאל עמיר גרם צער להוריו.

    אני, 06/11/05 09:38

    יגאל עמיר לא חשב רגע על משפחתו. על אמו שגידלה אותו ועל האב האומלל. ההורים אומללים ואפשר רק לרחם עליהם. הם לא ידעו ולא שלחו אותו לרצוח. הם גם קורבן ואף אחד לא היה מוכן להתחלף איתם.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא גאווה הביא להם הרוצח

      נולד/חונך בצלמם, 06/11/05 10:17

      מאיפה את/ה מביא את השטויות הבלתי תיאמנה האלה? שמעת את הגב' מגעולה? שמעת את דברי האחים המגעילים?
      צער? בושה?
      צער על כך שכבר אין לה פרנסה - אולי, אבל מאידך גאווה גדולה על הבן השפל והנתעב שהלך בדרך החינוך אותו העניקה ה''מחנכת הדגולה'' ושעשה מעשה אליו חונך וכוון כל ימיו.
      אז על מה בדיוק ההזדהות שלך???
      נפלא מבינתי!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ההורים האלה חולירות לא פחות

      בנצי א, 06/11/05 11:21

      ואף יותר שגידלו יצורים כאלה רוצחים מתועבים והם עוד גאים בזה. היו צריכים להשליכם לכלא ולסלקם מהמדינה לאותה הארץ שממנה הם באו...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה הבית לא נסגר ולמה האשכנזים

    לבד בחרם ולמה, 06/11/05 09:37

    הרבה למה והתשובות בתוך השאלות
    אבל העם הזה עדיין לא התבגר....

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה עם בעלה?היכן הוא עובד?

    שלום, 06/11/05 09:35

    האם לו יש רשיון לךמה שהוא עושה?
    אולי כדי לפרסם היכן מקום עבודתו...

    הגב לתגובה זו

    • נכון מה עם האבא??? (ל''ת)

      ירון, 06/11/05 09:40

      הגב לתגובה זו

    • שיחזור דחוף עם משפחתו לתימן (ל''ת)

      ארצי, 06/11/05 11:34

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה הקשר בין הרצח לסגירה

    חי, 06/11/05 09:32

    זה שבנה רוצח מתעב ונאלח מערבכת הצדק מיצת עמו את העונש הקבוע בחוק
    אם אם הרוצח הנתעב עברה עבירות מדוע אין מעמידים אותה לדין?
    אבל סגירת הגן ושלילת רשיונו מה בדיוק הקשר לרצח?
    מדוע קושרים זאת לרצח?
    אז היא תשמור על פחות משבעה פעוטות
    היכן כתוב שאסור לשמור על ילדים?

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר ברצינות ?

      שי, 06/11/05 09:38

      אם היא היתה מסתייגת ממעשיו אולי היה ניתן להצדיק את דבריך, אבל היא הרי תןמכת ברצח. עם גננת כזו אתה רוצה שילדיך יגדלו?

      הגב לתגובה זו

      • אם היא תומכת תעמיד אותה לדין

        חי, 06/11/05 11:11

        בעבירה הרלוונטית למעשיה או תמיכת
        אבל לא לסגור גן שאין בין אקט הסגירהלרצח ולו כלום
        זה רק פוגע במאבק ונותן לה נקודות בזכות הרדיפה
        פה זה לא משטר סטנילסטי

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    יגאל - ככה נראה עונש כרת!

    אבי, 06/11/05 09:32

    לא ברק מהשמיים, לא קריעת ים סוף: ככה פשוט, הקב''ה כורת את הענף הממאיר שחרוט עליו ''משפ' עמיר''.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולי עכשו, סוף סוף, יפתח עמיר

    את פיו ויספר את, 06/11/05 09:31

    את הרשיון צריך לשלול מגן שרון! אחת ולתמיד, ולבנות את הגן מחדש! וגם את כל סביבתו השורצת רמשים ותולעים!
    דרושה חברת הדברה!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''רוב האשכנזים עזבו''

    אסף, 06/11/05 09:30

    גזענות..........מהגננת.....

    ממש ''גן שלנו מה נחמד הוא'' (:

    הגב לתגובה זו

    • למה להיעלב? זו מחמאה גדולה (ל''ת)

      אשכנזי, 06/11/05 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ובערת הרע מקרבך תועבת יהוה הוא (ל''ת)

    דולפי בנש, 06/11/05 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הידיעה שעשתה לי את היום!!

    מרגלית הבלשית, 06/11/05 09:29

    באמת-10 שנים מאוחר מידי.
    אני מתפלאת על ההורים שהמשיכו לשלוח את ילדיהם ל''מחנכת'' הדגולה, גאולה עמיר.
    העובדה שהוציאה תחת ידיה אוסף ''תכשיטים'' כאלה מעידה יותר מהכל על דרך החינוך שלה.
    מי שראה את הכתבה בשבוע שעבר בערוץ 10 לא יכול היה להישאר אדיש.
    היא ממשיכה להסית (אדון מזוז בעל הביצים המשקשקות-איפה אתה??) והגדילה ואמרה שהיא מקווה שיבוא יום ויתלו בכיכר את כל מי שהיה מעורב בהתנתקות (כן, אתם קוראים נכון) והיא תהייה נוכחת בכיכר בגאווה, אם אפשר בשורות הראשונות כדי לראות את אותם אלה מוציאים את נשמתם. אני לא מצליחה להבין הורים שהמשיכו לשלוח את ילדיהם לגן הזה, לפושעת הזאת, אלה אם הם תומכים באידיאולוגיה הפנאטית שלה ומאמינים בדרכה. תנו לי סיבה אחרת!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פאשיסטים. תפסיקו להתנכל למשפחה

    מושיק, 06/11/05 09:28

    זו הדמוקרטיה שלכם? להתנכל למשפחה בצורה קטנונית? אתם רק מבזים את עצמכם. מנוולים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. ממש משפחה אומללה

      ברוך גולדשטיין, 06/11/05 09:53

      אולי נעשה איזו מגבית בשבילם. או נפנה לאו''ם שיגן עליהם.

      הגב לתגובה זו

    • מנוולים בני משפחת עמיר ותומכיה

      כואב בכיס אה???, 06/11/05 10:27

      על מה בדיוק אתה מלין? כואב לך על המשפחה, לך תממן אותה!
      סופסופ נכנסה בינה באזרחי ישראל, ובתהליך הדרגתי (איטי, איטי להחריד.....) החליטו ש''מחנכת'' בדמותה וצלמה של אם הרוצח, שלא רק שאינה מסתייגת ממנו, אלא עוד מהללת ומשבחת אותו, וממשיכה בדרכה ומחנכת גם את שאר ילדיה הצעירים בדרכו - סופסופ החליטו אזרחי ישראל כי לא זו הדמות שראוי שתחנך את ילדיהם.
      ולא זו בלבד, אלא אף יותר מכך - לא רק שאינם רוצים כי אורה ישזוף את תום ילדות ילדיהם, החליטו נכון כי לא מכספם תמשיך הגברת המגעולה להתפרנס ולהמשיך ולהזין את הרוח הרעה, את הרשע, את הזדון ואת הטירוף בהם היא דוגלת.
      אז מי שרוצה שמגעולה תמשיך להיות גנננת - שישלח את ילדיו אליה ויתבשם מריחה המבאיש.
      הללויה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • לא מדובר בהתנכלות

      נועם סמואל, 06/11/05 14:05

      כפי שלא הייתי קונה בקבוק קוקה-קולה שכבר נפתח מאדם שידוע במעשי ההרעלה שלו, כך גם לא הייתי רוצה שמישהי שאינה מגנה מעשה רצח תחנך את ילדי ההיפותטיים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    גאולה לא רוצחת.זו רדיפה חמורה! (ל''ת)

    ש ה, 06/11/05 09:22

    הגב לתגובה זו

    • איפה בדיוק הרדיפה?????????????

      כך יאה וכך נאה, 06/11/05 10:30

      בסה''כ נכנסה הבינה במוחם של עוד כמה הורים שאינם רוצים דבר וחצי דבר עם המשפחה המטורפת הזו.
      וכן - פחות מ-10 ילדים זהו כבר אינו גן.

      הגב לתגובה זו

      • איזו היתממות מגעילה!!

        גועל נפש, 06/11/05 11:15

        בטח גם תגיד שהעיתוי מקרי...

        הגב לתגובה זו

        • מגלגלי עיניים מקצועיים שכמותכם

          כואבת האמת אה?, 06/11/05 13:26

          ואתה - של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על היתממות מגעילה.
          שנת הלימודים להזכירך זה עתה נפתחה. חודש אוקטובר שהיה כולו חגים הינו תמיד החודש שבו מאפשרים למוסדות חינוך מעבר של תלמידים חדשים, ומה לעשות שלמגעולה לא רצו עד 31.10 להגיע יותר תלמידים (וטוב שכך!!!).
          אז לפעמים העיתוי נראה משונה, אבל כפי שכבר נאמר - צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים.
          ואילו אתם, מחרחרי הקונספירציה, מצדיקי השחור, הרצח והגועל הגיעה העת שתבלמו את פיכם המטונף ותתכנסו לכם טוב טוב בחשכת המשפחה המגעילה.
          כמוה - כמותכם.

          הגב לתגובה זו

  • 34.

    סוף סוף קצת צדק!!!!!

    קרן, 06/11/05 09:21

    מאוחר ב-10 שנים , אבל צדק!!!!
    אולי עכשיו היא תסתום קצת.....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לאמא של יגאל

    דניאל, 06/11/05 09:20

    העונש שלך הוא שבנך ירקב בכלא עד שימות.
    הוא ישב בין 4 קירות מול המצלמות משוכנע שהוא שליח האל והוא הציל את עם ישראל.
    אחרי כמה שנים דעתו תיטרף וכך הוא ימות בכלא, גלמוד וערירי.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מוטב מאוחר מאשר אף פעם

    אורי זקס, 06/11/05 09:20

    למרות שמפתיע שאפי איתם, יצחק לוי, ביבי ותומכיהם לא דואגים לשלוח את ילדיהם

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה חיכו כ''כ הרבה זמן? אפשר

    ישראלי, 06/11/05 09:19

    היה לשלול לה את תעודת הגננות מזמן. היה מקרה של מורה ערבייה, אחות של מחבל ששללו לה מיד את תעודת ההוראה במקביל למשפט נגד אחיה.
    במקרה של הרוצח ימח שמו - הקשר ברור עוד יותר - מה גם שהאמא המנוולת לא גינתה את מעשה הרצח, אלא תמכה בו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ובאה ג אולה לילדי ישראל! (ל''ת)

    פריש, 06/11/05 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הגיע הזמן

    גינגי, 06/11/05 09:16

    למה חיכו 10 שנים???!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה לא גרשו אותם מהארץ (ל''ת)

    צביקה, 06/11/05 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם היתי גר בישראל

    Avi Ecuador, 06/11/05 09:14

    הייתי שולח את ילדי בשמחה לגן של גאולה. אישה אמיצה בעלת ערכים ציוניים.
    גאולה, אל תתרגשי מכמה שמאלנים סהרוריים, רוב העם אוהב אותך.

    הגב לתגובה זו

    • השאר שם (ל''ת)

      ניר, 06/11/05 09:40

      הגב לתגובה זו

      • ני''ר = נמושה יונקת רפש (ל''ת)

        avi ecuador, 06/11/05 10:24

        הגב לתגובה זו

    • טוב שאתה רחוק

      ., 06/11/05 09:43

      השאר שם ותן לישראלים שגרים כאן לעשות עפ''י הבנתם. מרחוק אפשר לומר הכל ולהשאר ''נקי''.

      הגב לתגובה זו

      • לנמושה החוששת להזדהות

        avi ecuador, 06/11/05 10:13

        מי אתה שתתיף לי מוסר, פחדן עלוב שכמוך, אוכל חינם! אין סיכוי שבכל ימי חייך תתרום למדינה ולו פרומיל אחד ממה שאני תורם בכל יום גם אם אני מעדיף שלא לגור בישראל

        הגב לתגובה זו

        • אבי-כמה פעמים אמרתי לך.. (ל''ת)

          כדור ירוק בבוקר, 06/11/05 10:49

          הגב לתגובה זו

        • אתה טועה ובגדול אך זה לא הנושא (ל''ת)

          ., 06/11/05 14:07

          הגב לתגובה זו

        • ואתה ממש מזדהה - אה? (ל''ת)

          ציפי, 06/11/05 14:09

          הגב לתגובה זו

        • and

          ofer, 06/11/05 20:33

          who the fuck you think you are you cocksucker loser

          הגב לתגובה זו

    • לא מתגעגעים אליך, אל תחזור (ל''ת)

      געולה מגעולה, 06/11/05 10:31

      הגב לתגובה זו

    • ול''רוב העם'' אין 10 ילדים ?

      אזרח, 06/11/05 10:34

      איך זה ש''רוב העם'' אוהב את גאולה, ובכל זאת אין 10 הורים שרוצים לשלוח ילד לגן שלה ?

      גם בהרצליה יש לא מעט מצביעי ימין לא אשכנזים.

      לא נראה לך קצת מוזר ?

      הגב לתגובה זו

      • ידידי האזרח

        avi ecuador, 06/11/05 10:47

        קודם כל עלי לציין שאני מאוד מעריך את העובדה שלא בחרת להתלהם ולהשמיץ אותי כמו שני הנמושות בתגובות למטה. סוף סוף ישנו מישהו אשר נכנס לדיון ענייני גם אם דעתו חלוקה עם דעתי שלי, אבי אקוודור. יישר כוח על כך!
        טענתך היא בהחלט טענה מעניינת, יפה שאלת וכי איך לא נמצאו להם ולו עשר משפחות אשר ירהיבו עוז וישלחו את ילדיהם יקיריהם לגן גאולה. ובכן ידידי, התשובה לכך ברורה כשמש, הרי ידוע לכולם שרוב רובה של העיר הרצליה הם שמאלנים וגם אם יש רבים טובים אחרים אשר בתוך ליבם רוצים היו לראות את ילדיהם בגנה של גאולה הרי הם חוששבים שלא ידברו עליהם רכיל ומכאן, קל וחומר שהסיבה לנוכחות הדלילה בגן גאולה היא אופייה השמאלני של הרצלייה העיר ופחדנות לשמה מצד חלק מתושביה. האמן לי ידידי האזרח שאילו גאולה היתה פותחת גן ביישוב ציוני אמיתי ורבות הדוגמאות לכאלה, יצהר, מעלה אדומים, ירחיב ועוד, היתה לה תפוסה מלאה.
        מקווה שעניתי לך על שאלתך ואשמח להמשיך את הדיון בצורה תרבותית במידה ותרצה בכך

        הגב לתגובה זו

        • לא מדוייק.

          אזרח, 06/11/05 16:45

          לא יודע כמה שנים אתה חי בחו''ל, והיכן היית קודם, אבל אני הרצליאני, וחלפתי ליד הגן המדובר כמה פעמים.
          בניגוד לסטיגמה הרווחת על הרצליה, הגן נמצא בשכונה שבה ימני ''לא אשכנזי'' ירגיש מאוד בנוח, ולא יצטרך להסתיר את דעותיו.

          מעניין גם שמייד אחרי הרצח המשיך הגן לתפקד, ודווקא כשהדברים מתחילים להטשטש מעט ולהשכח אחרי 10 שנים, פתאום לא נמצאים מספיק תושבים אמיצים שישלחו את ילדיהם לגן ?

          האמת, לדעתי, פרוזאית יותר. בהתחלה, על כל הורה שהוציא את ילדו מהגן, נמצא הורה ''ימני'' שרשם אליו ילד אחר.
          אבל לאחר 10 שנים לא קלות, עם שני בנים בכלא, כנראה שגאולה היא לא אותה גננת שהיתה קודם, וההורים הרגישו בכך.

          ומכאן, פחת מספר הילדים, וההמשך ידוע.

          ככה זה בחיים האמיתיים - כולנו בני אדם, ולא רק סמלים פוליטיים או קורבנות קונספירציה.

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    היה צריך להרוס להם את הבית

    אהובה, 06/11/05 09:13

    משפחה נתעבת שגדלה ילדים נאלחים. לא רוצה לשמוע מהם או לראות אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    התעללות לשמה!

    דמוקרטיה, 06/11/05 09:11

    אין שום סיבה שבעולם שהם יקבלו את היחס הזה מהרשויות ועוד במדינה המאמינה שכל אחד נושא בעול מעשיו בלבד. אבל חז''ל היו חכמים יותר כשאמרו ''כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים''! בעוד משפחות של מחבלים מקבלים את כל זכויותיהם בארץ הזו ואוי למי שיעלה בדעתו לפגוע בהם, משפחתו של עמיר סובלת מהתעללות לשמה מכל הרשויות.

    הגב לתגובה זו

    • מה מחבלים מקבלים? (ל''ת)

      שוטר, 06/11/05 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם הבנים של שרון לא יצאו משהו

    ע', 06/11/05 09:10

    אולי נסגור את המדינה??

    קיימים מאות מורי הוראה שבניהם התדרדרו לתרבות רעה, בקצב הזה לא יישארו מחנכים במדינתנו.
    על סמך הגדרה זו כל הורה ששולח את בנו לביה''ס צריך להיזהר וכמובן שעל הרשעתם של בני המחנכים אין עוררין לעומת מקרה יגאל. (שכמובן הרג על רקע פוליטי. הוא אידיאולוג ולא נהנתן כמו שאר הרוצחים) לא אפאר חלילה את שמו אך גם לא אסגור לאימו את מקור הפרנסה.

    הגב לתגובה זו

    • זה כן נעים לראות גן סגור

      יעקב, 06/11/05 09:27

      יש לך בעיה בהבנת הנקרא. נסה לקרוא שוב והפעם לאט.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא כ''כ נעים לראות...

        דוד ביטון, 06/11/05 10:52

        הזדהיתי קמעה עם ע' אך לא הבנתי אותך יעקב.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד , סוף סוף !!!

    רונית, 06/11/05 09:10

    שלא יהיה להם מה לאכול , בושה להורים ששלחו את ילדיהם לגננת שמחנכת את ילדיה לרצח.
    אין רחמים!!! כמו שאין רחמים על הבן הרוצח שלה .. שירקב בכלא ושלא יאפשרו לו להביא ילדים עם הרוסיה שצריך לאשפז אותה בברבי....
    אין ספק שזו ידיעה נעימה להתחיל איתה השבוע...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אמא של מחבל -לא דמות מחנכת (ל''ת)

    גלית, 06/11/05 09:08

    הגב לתגובה זו

    • ואמא של חייל ישראלי עוד פחות

      יוסי, 06/11/05 09:24

      זה מחבל וזה מחבל, ההבדל הוא רק בטכניקה והטכנולוגיה. וכן, כמובן ההבדל הוא גם בשטיפת המוח החולנית שקיבל עם ישראל לדורותיו שההורג ישראלי הוא מחבל, וישראלי ההורג - עבודת קודש עבודתו.

      הגב לתגובה זו

      • יוסי, אתה חולה נפש

        חכם מימון, 06/11/05 10:24

        להשוות את הרוצח בדם קר לחיילי ישראל מסוגל רק חולה נפש שבטח ברח ממוסד סגור

        הגב לתגובה זו

      • יוסי. אתה דביל במשרה מלאה

        ארצי, 06/11/05 13:41

        שאתה משווה את האמא של הרוצח הנתעב עלי אדמות לאמא של חייל ,
        נכון שיש פו מחדל חמור שגייסו או אם
        גייסו את אחיו כי גם אחיו של הרוצח מזוהה עים הרצח הנתעב ביחד עים הוריו הרשעים המנוולים ימח שמם וזכרם...

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש בטחון שלא יגדלו כאן רוצחים

    ענת, 06/11/05 09:07

    שלא התחנכו בגן של גאולה עמיר??
    אשמח מאד לתשובה.
    ואולי אפילו מאותם ילדים שהוריהם חששו לשלוח אותם לגן של גאולה.

    הגב לתגובה זו

    • וגם אם לא אז מה???????????????

      געולה מגעולה, 06/11/05 10:43

      מגעולה אינה דמות חינוכית, וגם אם לא תגדל רוצחים נוספים, אסור לה לשמש בתפקיד חינוכי.
      חד וחלק!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    10 שנים מאוחר מדי (ל''ת)

    דנה, 06/11/05 09:06

    הגב לתגובה זו

    • טעות, 11 שנים מאוחר מדי (ל''ת)

      יוסי, 06/11/05 09:12

      הגב לתגובה זו

      • 40 שנים מאוחר מדי!!!!

        ציפי, 06/11/05 09:23

        40 שנים מאוחר מדי!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    פשע לגזול פרנסה ממשפחה.

    מוטי, 06/11/05 09:06

    אני מאמין שהרצח שבוצע על ידי בנה כואב לה מאד, היא בוודאי לא רצתה - בהמעטה - שבנה יהפוך לרוצח - והיא בוודאי לא חינכה אותו לכך ולא את כל הילדים שהוריהם פחדו לשלוח את ילדיהם לגן שלה.
    זאת בושה למדינה לחפש כל הזמן את המשפחה.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא ''חיפש'' אותם

      דניאל, 06/11/05 09:24

      הגן נסגר בגלל חוק עירוני.
      מי שסגר אותם אלא האנשים שלא רצו לשלוח את הילדים שלהם לגן של גאולה ''הנפלאה''.

      מספיק לשמוע ראיון אחד איתה בכדי להבין איך צמחו הרוצחים - ינקו רעל מינקותם

      הגב לתגובה זו

    • אם היתה שותקת היה לה גן

      ., 06/11/05 09:41

      אבל 10 שנים היא אינה סותמת פיה. במקום לגנות את בנה הרוצח היא אינה עושה זאת. אז מי רוצה שילדיו יתחנכו אצלה?

      הגב לתגובה זו

    • אתה חרש/עיוור??שמעת אותה??????

      געולה מגעולה, 06/11/05 10:46

      לא רק שאינה מסתייגת ממעשיו, היא עוד מחנכת את ילדיה הצעירים יותר להאדיר ולפאר את מעשיו!!!!!!!
      ופרט לכך - איש אינו גוזל פרנסתה.
      במדינה חופשית אנשים רשאים להחליט אצל מי ילדיהם לא יחונכו, ואיזו דרך אידאולוגית הינה מוקצית מחימת מיאוס ולא הם אלו שיממנו אותה.
      אז על מה אתה בדיוק מלין?
      ישנם כללים במשרד החינוך ובדיוק כפי שאם אני ארצה לפתוח גן ולא יהיו לפחות 10 נרשמים לא אהייה זכאית לכך, כך בשעה טובה אזרחי ישראל כפו על משרד החינוך את סגירת מאורת השרצים האידאולוגית הזו.

      הגב לתגובה זו

      • יפה תיארת את שם המגיב/ה (ל''ת)

        מוטי, 06/11/05 12:36

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא מספיק!!!!

    שוקי, 06/11/05 09:05

    את המשפחה הבזויה הזו יש לעקור מהארץ,אסור שיחיו איתנו,בטח הם יפנו לביטוח לאומי ואני אצטרך לממן אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה לקח לכם 10 שנים

    איציק-הגדול, 06/11/05 09:05

    למה לקח לכם 10 שנים לסגור את הגן הזה
    יש להכניס את האמא מייד לכלא.............

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    סופסוף!

    ערן, 06/11/05 08:59

    האישה האיומה הזו אשר גידלה פושעים בביתה,לא תוכל מעתה לגדל ולחנך ילדים תמימים.
    סופסוף מישהו התפכח

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מדינה פאשיסטית

    אזרח, 06/11/05 08:58

    ברוכים הבאים לברה''מ

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      געולה מגעולה, 06/11/05 10:47

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! אין כאן חוק וצדק!

      מפוכח, 06/11/05 11:16

      שלטון החוק - רק למען ערבים ושמאלנים.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    טיפול שורש נכון (ל''ת)

    רונן, 06/11/05 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תראו לי עוד גן אחד שנסגר

    מהסיבה הזאת!, 06/11/05 08:51

    סתם חיפשו תירוץ לסגור. מה היא אשמה?

    הגב לתגובה זו

    • האשכנזים אשמים

      מזוז התזוז, 06/11/05 09:57

      הרי רק הם ''עזבו''.

      הגב לתגובה זו

    • מה היא אשמה????????????????? (ל''ת)

      תקשיב לראיונות, 06/11/05 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לנדות משפחה זו מקהל ישראל

    וואשו, 06/11/05 08:48

    בגלל התנהגותם ל א ח ר הרצח
    אין להם כל הירהורי חרטה
    הם מחפשים כל דרך להצדיק מעשי
    בניהם החלאות

    משפחה זו תרשם לדראון עולם בדברי
    הימים של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה ! לגרש אותם מהארץ ! (ל''ת)

      שיחפשו...., 06/11/05 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש גם גנים פרטיים עם פחות מ-10

    תוהה, 06/11/05 08:46

    ילדים.

    יש משפחתונים עם 5 ילדים ואין שום בעיה.

    אני מבין שיש בעיה כשיש יותר מדי ילדים , אבל פחות מדי ...

    ואני באמת לא הייתי שולח ילדים לגם של הגברת.

    הגב לתגובה זו

    • מידע

      אחת, 06/11/05 09:19

      גן ילדים בחינוך רגיל בעל פחות מ- 15 תלמידים אינו מתוקצב על ידי משרד החינוך ולכן אינו מפוקח על ידו.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    דמוקרטיה נוסח ישראל

    עמוס חגג, 06/11/05 08:45

    למה עכשיו ? האמת אז כשהיה הרצח מה רוצים להראות פה .זאת דמוקרטיה זה כל כך שקוף .יציאתה חופשי לתקשורת מסקנה כל מי שיש לו דעות(לא שאני מקבל את הדעות שלה)שאין הם בעלי נטיה שמאלה שישתוק .במיוחד אם הוא רוצה להיתקדם במדינה הזאת .דמוקרטיה נוסח המזרח התיכון .בזה אנחנו דומים לשכנים.

    הגב לתגובה זו

    • אין

      גבי, 06/11/05 09:04

      בישראל אין דמוקרטיה בכלל, ובכלל שלא לחבר על זכיות האדם.
      מה שהולך במערכת המשפטית א ניתן לראות אפילו במדינות העולם השלישי,
      אנשים כאן נחקרים במשטרה ללא עורכי דין ולאחר הרשעתם בסופו של משפט, גם המשפחה ''משלמת'' על מעשי אחרים,

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה רק בגלל שהיא לא סתמה את הפה

    איילת, 06/11/05 08:45

    אילו גאולה עמיר היתה שומרת על שתיקה ולא מדברת שטויות בכל אמצעי התקשורת סביר להניח שהיו מניחים לה להתפרנס מהגן אבל בגלל שהיא רצה להביע את דעותיה הקיצוניות בכל מקום -התנכלו לה

    זו סמיכות מענינת לאירועי 10 השנים ולהתבטאויות של המשפחה לאחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המשך ציד המכשפות מנובמבר 1995

    לא נשכח, 06/11/05 08:44

    אחרי שהפכו את משפחת עמיר לשעירים לעזאזל של החברה הישראלית; אחרי שיצרו את פולחן רבין הסטליניסטי המעורר קבס; אחרי שחגגו את שנת העשור ל''רצח הנורא'' עם כל הטררם - לא שקטו ולא נחו אבירי הדמוקרטי עד שמצאו איך להתאנות לגאולה עמיר. התירוץ בדבר ''הרחם שילדה את הרוצח המתועב'' לא נשמע עומד בקריטריונים משפטיים של מדינה מתוקנת, אז מצאו קולב אחר לתלות עליו את ציד המכשפות: מספר נמוך מדי של ילדים. אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק.

    דעו: כולנו עוד זוכרים את ציד המכשפות שאחרי הרצח. על זה - לא נשכח ולא נסלח. הסולידריות שלי עם החברה הישראלית נסדקה אז, הרבה לפני ההתנתקות, כשהראיתם לנו את מה שהרגשתם כלפינו כל השנים אבל לא הייתה לכם הזדמנות לפלוט. ובכן, מסע הציד עדיין לא חדל. היום זה גאולה עמיר, מחר זה אתם ואני. כל זה - כאשר מאות משפחות של פעילי שמאל קיצוני ושל מחבלים ערבים מטונפים יושבות שוקטות ושאננות ללא דאגה לפגיעה במקורות פרנסתן.

    זבל של מדינה!

    הגב לתגובה זו

    • המצב כמו שתיארת אותו ממש טוב!

      שעיר לגמרי, 06/11/05 10:00

      תודה רבה על העדכון. נקווה שיימשך ככה. אהבתי את הנימוק של ''הרחם המתועב''. כמה שאתה צודק!

      הגב לתגובה זו

    • לא נשכח ולא נסלח (ל''ת)

      על רצח מתועב, 06/11/05 10:50

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חבל מאוד!!!

    חביבה רייך, 06/11/05 08:41

    אני מכירה הרבה נשים הרבה פחות ראויות לחנך שפתחו גן למספר מועט של ילדים ואנשים שפתחו פעוטון בביתם, בלי שום אישור
    אני חושבת שהניסיון שלה, והצלחתו כגן מבוקש מדבר בעד עצמו. מקוה שהיא תמשיך בעבודתה כגננת

    הגב לתגובה זו

    • חביבה בניך חונכו שם?

      אשטוון פישונט, 06/11/05 09:29

      אם כן כדאי שהשב''כ ישים עליהם עין כבר עכשיו.
      את נראת מסוג האנשים שמחנכים את ילדיהם להעריץ את משפחת עמיר. האם אתם מקריבים קורבנות למשפחת השלשול הקדוש?

      הגב לתגובה זו

    • למזלנו לא היה גן מבוקש (ל''ת)

      וטוב שכך, 06/11/05 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    דוקא עכשיו יש לשלוח הילדים לשם (ל''ת)

    הם אנשים טובים, 06/11/05 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סוף סוף,מוטב מאוחר...

    רז, 06/11/05 08:33

    מעניין אותי מי הפסיכים ששולחים את ילידיהם למיפלצת הזאת..

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה שנאה... בושה !

    רון, 06/11/05 08:24

    בושה למדינה שמאשימה הורים בחטאי ילדיהם. בושה לאנשי המדינה ששונאים ללא קשר לעובדות.

    ''אני לא הייתי רוצה לרשום את ילדי לגן כזה, ואני לא יודע למה מחנכים בו'' בטח לא מחנכים בו לרצח. ואני גם לא מאמין שאתה באמת חושב את זה.

    ''אני לא חושב שהמשפחה הזו צריכה לעסוק בחינוך'' - אז במה הם צריכים לעסוק ? קילוף בננות ? למה אסור להם לעסוק בחינוך, רק מכיוון שיצא להם בן סורר ?

    ''ההורים שרושמים את ילדיהם עושים זאת על אחריותם, ומרצונם בלבד'' - וואלה ?ואני חשבתי שזה על אחריות משרד האוצר. באמת חברה... אתם לא רואים את השנאה מבצבצת כאן מכל מילה ?

    אני חושב שאתם פשוט צריכים להתבייש בכתבה כזאת.
    זה לא מביא לכם כבוד לשנוא כל כך.

    הגב לתגובה זו

    • רון ידידי היקר

      azt, 06/11/05 08:32

      אין כאן שום עניין של ''כבוד ''
      ''יצא לה בן סורר'' ?!?
      הבן הסורר , כמו שאר האחים שלו הם פרי הטיפוח של שנים של הורים שחינכו אותו להיות כזה !
      וכן , ידידי המלומד , אני לא הייתי רוצה שאשה שחינכה ככה את ילדיה תטפל בילדים שלי !
      יכול להיות שישנה כאן שנאה , אבל המשפחה הזאת בהחלט עבדה קשה בשביל לרכוש את השנאה הזאת !

      הגב לתגובה זו

    • היכן אתה חי? מר רון

      צחי, 06/11/05 08:34

      א.ממליץ לך לשלוח את ילדיך לגן הזה עם אתה כזה חכם
      ב.לך קצת לאחור ובדוק את הגננת הזו ואת מה שהיה לה להגיד בעשר שנים האחרונות.
      ג.כן אנחנו שונאים אותה על מה שבניה עוללו מה הבעיה בזה?יש לה שני בנים ''מקסימים''
      ד.אם היה מדובר במחבל ערבי הרי היית קופץ שצריך לטפל גם במשפחתו אז תפנים,מדובר במשפחה שיצא ממנה מחבל,רוצח מתואב שאחיו סייע לו והכל יצא מבית הגידול של הגננת המדופלמת הזו
      ה.כאמור אתה מוזמן לשלוח לשם את ילדיך אנחנו מעדיפים שיסגרו את הגן הזה ואת המשפחה הזו יורידו מסדר היום הציבורי אחת ולתמיד!

      הגב לתגובה זו

    • מה סגירת גן מול רצח ראש הממשלה

      ג'רי, 06/11/05 08:36

      מה זה סגירת גן מול רצח נתעב...על מה מדבר בכלל...אנימ חושב שאתה זה מי שצריך להתבייש!

      הגב לתגובה זו

    • משפחת הפשע עמיר

      אריק, 06/11/05 08:37

      לרון,
      ברור שלבית יש תרומה לתפישה החולנית של פושעים בכלל ורוצחים בפרט. על אחת כמה וכמה כאשר שני בנים לאותה האם בחרו בדרך הפשע והרצח.
      אכן, סביר שלא מחנכים בגן לרצוח, אבל סביר גם שגב' עמיר רואה בעולם מקום בו כוח וכוחניות הם המפתח לפתרון בעיות. האווירה בבית עמיר, כולל כל חברי הבנים המטורללים אינה אווירה בה הייתי רוצה לחנך את בני, גם אם אין חינוך לרצח כפי שאתה טוען.
      אגב, בניגוד לדבריך, גב' עמיר ובני משפחתה זכו לפריבילגיות רבות מהחברה הישראלית - תאר לעצמך מה היה קורה לבית ולעסק של רוצח ערבי.

      הגב לתגובה זו

      • בישראל יש ציבור שלם שבחר

        בדרך הפשע!, 06/11/05 10:45

        אחד מראשיו היה יצחק רבין.
        ציבור שלם רצח את ההתיישבות בגוש קטיף. אלה פושעים מתועבים בהרבה מיגאל עמיר, הרבה הרבה יותר.
        אז תסתמו כבר את פיותיכם הצבועים!

        בארץ הזו מסתובבים עכשו צדיקי הדור, כשהם פליטים, בחסות ''מורשת רבין''. נשמותיהם של האשמים לא תמצאנה להן מנוחה לעולמים!

        הגב לתגובה זו

        • רצחו את ההתישבות

          עוז, 06/11/05 11:16

          העמיסו את כולם על רכבות ולקחו למזרח אירופה.

          תפסיקו כבר עם הדמגוגיות הזולות והשנאה העיוורת שלכם.

          נמאס כבר לשמוע את הגועל נפש שנוטף מכם.

          אתה יודע מה זו צביעות? צביעות זה שבערב הרצח, ישבו אצל ההורים שלי כמה חברים וברגע שהם שמעו מה קרה, התגובה הראשונה שלהם הייתה ''אנחנו חייבים להוריד את המדבקות מהרכב!''

          הגב לתגובה זו

    • צודק

      איזידור, 06/11/05 08:41

      היא לא צריכה לשלם את מחיר הסירחון של בניה. מן הסגירה עולה ריח ברור של נקמנות מצד העיריה

      הגב לתגובה זו

    • האם הורי רוצחי דרק רוט נענשו?

      רבקה, 06/11/05 09:03

      לא!!!!
      או עוד הורים שילדיהם רצחו בדם קר
      שכבר אני לא זוכרת את שמותיהם.
      אני בטוחה שמשפחת עמיר ובמיוחד האם לא חינכה אותו לרצוח. זאת היתה החלטה פרטית שלו.
      אז נכון שיש אידאולוגיה בבית - האם כולם הופכים לרוצחים??!!
      לדעתי זה פשע לגזול פרנסה ממשפחה, לא פחות מרצח.

      הגב לתגובה זו

      • אין דומה הורי רוצחי דרק רוט...

        אבי, 06/11/05 09:38

        להורי רוצח ראש הממשלה.
        את המשפחה הזו צריך להכרית מעם ישראל - בדיוק לפי מערכת הענישה ההלכתית שדוגל בה השרץ י-ג-ע-ל...

        הגב לתגובה זו

      • הורי הילדים הארורים שרצחו את

        מיקי, 06/11/05 09:47

        דרק רוט מעולם לא יצאו לתקשורת, לא הצדיקו את הרצח, ולא השמיצו את דרק רוט ז''ל.
        ולאחרונה גם הבן השלישי של משפחת הרוצח השמיץ את רבין כבוגד והצדיק את הרצח.
        חבל שלא מצאו סיבה או תירוץ לסגור את גן העשבים השוטים הזה לפני 10 שנים.

        הגב לתגובה זו

      • ההורים לא אבל האישה כן !!!

        דודי, 06/11/05 10:30

        אשתו של אחד הרוצחים של דרק רוט(אלוני), פוטרה ממשרתה כגננת בגלל לחץ ההורים שאימו להוציא את הילדים מהגן.
        מה היא אשמה ?
        בסך הכל היא התחתנה בידיעה ברורה ותוך כדי סיבוב בכחש של שב''ס עם רוצח ועברין כרוני שבקרוב ישתחרר וימשיך לרצוח ולפשוע.

        הגב לתגובה זו

    • נכון,איזו שנאה

      אש, 06/11/05 09:06

      מצד משפחת עמיר שהביאה אותם לכך שמעולם לא ממש ולא באמת הביעו חרטה על הרצח. בשקט וגם לא כל כך בשקט הם ממשיכים לטפח תומכים מטורפים לפשע הזה, ועוד בכיסוי של אמונה דתית.
      תשים לב גם לציטוט של גאולה : ''כל האשכנזים עזבו את הגן אחרי הרצח'' .
      מה היא באה להגיד? שהכל ענין עדתי? אבל הבעייה היא לא רק איתה. הבעייה היא עם עוד הרבה אנשים בארץ שהשנאה לאשכנזים (מי שזה לא יהיה..)מעבירה אותם על דעתם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטח בעד הריסת בתי הורי....

      מחבלים בשטחים, 06/11/05 12:27

      איזה צביעות של הימין הקיצוני!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הגיע הזמן אבל מאוחר מידי 10

    ר, 06/11/05 08:22

    שנים זה לקח איזה הורים שולחים ילד למקום כזה שהוא החביא חומרי נפץ בגלגלים של הנדנדה? גם כן מחנכת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי שולח ילדים לגן כזה ??????

    שאול, 06/11/05 08:20

    איזה הורה צריך להיות כדי לשלוח ילדים לגן כזה? מה לא מספיק העובדה כי 2 אחים היו שותפים לרצח עוד 2 מצדיקים אותו ע''י הפעלת אתר אינטרנט ואם ובעל המגנים על חוקיות מעשה בנם בכל הזדמנות שיש להם. היה צריך לשלול ממנה כל זכות לחנך ילדים ולא לאפשר לה לפתוח גן מעון או כל דבר מהסוג הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תהליך הגיוני ביותר

    פקק תנועה, 06/11/05 08:09

    שעובר על עם ישראל כפי שהפנים את תהליך אוסלו שכרגע זוכה להצלחה גדולה ברשותו של שרון ממפלגת הליכוד שהיתנגדה בזמנו לתהליך זה כעשר שנים לאחר האסון

    הגב לתגובה זו