• 27.

    אחוות גזענים

    הרב משה, 08/11/05 08:05

    ישראל בניגוד לאירופה כובשת מיליוני בני אדם, גוזלת את אדמתם ובמודע הופכת אותם לחוטבי עצים ושואבי מים.
    השוואה ביןהמתרחש בארץ והמתרחש באירופה היא העובדה שבשני המקרים מדובר באוכלסיה ''שנועדה'' להיות חוטבי העצים ושואבי המים של האיש הלבן נוצרי או יהודי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה סהרורי יקר

      שמאלני לשעבר, 08/11/05 09:18

      ישראל לא ''כובשת מליוני אנשים''
      1. בעזה אין כיבוש.
      2. בגדה 95% מהפלשתינים תחת שלטון הרשות.

      3. ישראל לא רוצה להפוך את הפלשתינים לשואבי עצים וחוטבי מים, דווקא שמאלנים כמוך מתעקשים שבאחריותנו להעסיק אותם.

      מה שכן לגבי ההתנחלויות -(גזילת אדמה ) אתה צודק.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    השמאל הישראלי יציל את אירופה.

    Metziuty, 07/11/05 15:14

    חייבים ללמוד איך הדברים התגלגלו בישראל.

    1) ארצות ערב פתחו במלחמה כנגד המדינה והפסידו...
    אז השאירו אותם בפנים ואנחנו הפכנו אחראים.

    2) הם מתרבים כמו משוגעים והפכו לבעיה...
    אז דיין פתח את הגבולות והכניס אותם לעבוד במדינה...

    3) הם פתחו באינטפדה קטנה...
    אז האוסלואידים חתמו אתם על הסכמים, עשו להם לגיטימציה בין העמים, העלו מטוניס את ערפאת, על 100,000 הרוצחים, נתנו להם אדמת מולדת, ומקומות קדושים, ונשק וכספים, והפכו את היהודים לקרבנות שלום חפים.

    4) הם פתחו באיטפדה שניה...
    אז ברק הציע להם חצי מדינה.

    5) הם הפעילו לחצים בין-לאומיים...
    אז שרון והשמאלנים החלו לפנות ישובים יהודיים.

    6) עוד לחיצה קטנה...
    ושרון עם מפלגות השמלנים מציעים להם:-
    * פלסטין מדינה נטו רק לערבים.
    * אך ישראל מדינה דו לאומית דמוקרטית עם 2 מליון ערבים מתרבים.
    * ישראל מתחייבת לפרנס אותם כל החיים.

    7) עוד לחץ מארה''ב על ''הסכמים''...
    וישראל פותחת להם מעברים, וחופש תנועה דרכה, וחשמל, ומים, ועבודה, וצהל מתחיב להלחם ב''רעים'' כדי לתמוך ב''טובים''. בקיצור הפכנו אחראים...

    אז איך כל זה עוזר לאירופים???
    הענין פשוט, היכן שישראל עשתה ''טעות'' שמאלנים יושבים מאחרי ה''שטות''.

    כל דרך שהציעו השמאלנים, התאימה בול לחיסול מדינת היהודים.

    הצעה לאירופים :-
    * קחו לעצמכם עדר שמאלנים כיועצים.
    * כל הצעה שיציעו לכם השמאלנים, תהפכו אותה על הפנים ותשתמשו.

    זו השיטה היחידה שתאפשר לכם לחיות עוד כמה שנים במדינתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה ידע עצום באיסלאם,אתה ממש

    איזה ידע עצום, 07/11/05 04:53

    איזה ידע עצום באיסלאם,אתה ממש אייטולה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טוחן מים, הימיני הזה

    נ. מאסלו, 07/11/05 04:34

    מה חידשת? באותה מידה יכולת לכתוב שהים כחול או שהמלפפונים ירוקים. ואיך זה בכלל קשור לישראל? דייסה חסרת טעם ופשר. אולי תעבור ל''הצופה''? מאיר עוזיאל כבר עושה שם קריירה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איזה ידע עצום באיסלאם,אתה ממש

    איזה ידע עצום, 07/11/05 04:09

    איזה ידע עצום באיסלאם,אתה ממש אייטולה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    האיסלאם סכנה לעתיד העולם

    התפכחות, 06/11/05 22:30

    אף אחד באירופה לא חייב כלום למהגרים המוסלמים , שבמקום להודות על ההסכמה לארח אותם הם יורקים בפרצופם .
    היהודים ידעו כמיעוט להשתלב להתבלט ולהצליח בכל מקום בו היו
    במקום להתבכיין כמו המוסלמים .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שתי הציבילזציות עלו על מסלול

    אאא, 06/11/05 22:06

    עימות חזיתי כולל.
    הסיבה היא החיכוך בינהן.
    יש שני מוקדי חיכוך : המהגרים המוסלמים במערב והמצודה הצלבנית ששמה ישראל.
    כדי למנוע מלחמת עולם 3 יש לעשות 2 דברים :

    1)להעביר את כל תושבי ישראל למדינות המערב (ממילא רובם המכריע רוצה לחקות את המערב ולהטמע בו)
    2)לגרש את כל המהגרים המוסלמים ממדינות המערב לארצותיהם.

    הגב לתגובה זו

    • רוב האירופאים יסכימו איתך על 1

      שמאלני לשעבר, 07/11/05 12:36

      שצריך לפרק את מדינת ישראל.
      לגבי גירוש המוסלמים - הם לא יסכימו.

      מדהים שאתה ושונאינו הגדולים ביותר מסכימים שצריך לפרק את מדינת ישראל ושהכל באשמתינו.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אירופה גירשה את היהודים

    יקי, 06/11/05 19:48

    וקיבלה את המוסלמים
    במקום נאורות וקידמה
    קיבלה רצח ברחובות - וכוח עבודה זול ולא חכם
    מגיע להם
    עכשיו שיתגעגעו

    הגב לתגובה זו

    • אירופה גירשה את היהודים

      אאא, 06/11/05 22:07

      כי הם השתלטו עליה מבפנים.
      אירופה הביאה מוסלמים כדי שיבצעו עבודות כפיים שאף אחד אחר לא רוצה לעשות.
      אין קשר בין 2 הדברים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    Only when the ''Land Lord'' will

    Abi, 06/11/05 19:11

    become crazy...I mean the
    European countries...fighting
    back against those Muslims fanatics driving them BACK
    to their original countries-just
    then,they might understand
    Europe is seriousand will punish harshly

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה רק מוסלמים עושים את זה?

    פריזאי חובב, 06/11/05 17:33

    יש לי שאלה שהרבה צרפתים שואלים כיום.
    בצרפת מתגוררים מאות אלפי ואפילו כבר מיליונים של סינים, הודים, יהודים ומזרח אירופים מכל סוג, רובם הם מהגרים מדור 1 או 2 שהם בניגוד לערבים שהם כבר דור 2-3 במצב יותר קשה מבחינת סטטוס, ידע בשפה וניסיון בצרפת.
    אבל כל המהומות נעשו בידי מוסלמים.
    האם זה מקרי ?
    למה בנים של מהגר רוסי הופכים לצרפתים לכל דבר, כדוגמה רה''מ לשעבר פיאר ברגוה ואחרים שעלו לצמרת צרפתי והם מהגרים מרוסיה בדור 2 ? למה בן מהגרים ארמנים אזנבור או יהודים גינסבורג או איב מונטן הפכו למס' 1 בתרבות הצרפתי. מישהו ממיליוני מוסלמים בצרפת שיחזר את דרכם ?
    כמה הודים מסתדרים יפה, למרות שצבע העור שלהם לא מתלבן ?
    למה סינים שולטים על תעשיית תקסתיל בצרפת ובנוסף נכנסים חזק בתעשיית היי-טק ? מישהו ראה שם ערבים ? למרות שפנים שלהם לא ממש אירופים. כמה אפריקאים נוצרים יש בצרפת, אף אחד לא יודע. הם לא כל כך הצליחו, אבל מישהו ראה מהם אלימות כמו כזה ?
    התשובה לשאלות הרבות האלה היא תמיד אחת : כי הם לא מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

    • ולמה הצרפתים בקמרון

      אאא, 06/11/05 22:08

      אלג'יריה וקנדה לא הפכו לערבים,אפריקאים ואינדיאנים בהתאמה?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    עד שנשים לא יזכו לשוויון... (ל''ת)

    חפש את האישה, 06/11/05 16:16

    הגב לתגובה זו

    • למה נשים צריכות שוויון?

      אאא, 06/11/05 22:11

      הקולוניאליזם האירופאי הלבן שוב מרים את ראשו רק שהפעם יריביו ,או שמא קורבנותיו, לא חוששים ממנו.
      לא המוסלמים,לא בדרום אמריקה,לא באפריקה,לא בישראל ולא במזרח אסיה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עונשם של הצבועים האירופאים

    נתן2000, 06/11/05 15:18

    האינתיפאדה בצרפת, הפיצוצים בלונדון ובמדריד והמתח הגואה בין המוסלמים תושבי אירופה לשכניהם הנוצרים, הוא העונש שמקבלים הארופאים הצבועים על העמדת פנים מתמשכת ועל הטפת מוסר לאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כישלון מהדהד של ליברלים

    יאיר, 06/11/05 15:14

    האינתיפאדה בצרפת היא הסיכה שמפוצצת את הבלון הנפוח של התיאוריות הליברליות ה''מתקדמות''.

    הליברלים עכשיו יתחילו לחפש תיאוריות חדשות.

    הגב לתגובה זו

    • לא,הם לא

      אאא, 06/11/05 22:12

      הם יאמצו קו הרבה יותר תקיף כלפי ישראל בתקווה שמדיניות אנטי ישראלית תרגיע את המתפרעים.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מעניין

    גל, 06/11/05 14:19

    האם יתכן, כי היהודים שהגרו לישראל מארצות האיסלם, נשארו רובם בעשירונים התחתונים כי הם קבוצה חברתית המאופינת בכך שיש בה מאפיינים מעכבי שינוי?
    נקודה למחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון,מעניין!

      AVIVA, 06/11/05 14:44

      .שר הבטחון ממוצא איראני,ורוב המושחתים- אשכנזים.
      כנראה יש משהו בתורשתיות של היהודים מפולניה הגורם להם להשניא עצמם על סביבתם.
      ואגב,לפני העלייה המאסיבית שלאחר קום המדינה,העשירון העליון היה על טהרת הספרדים.
      ראה מקרה בן יהודה שקופח עקב מוצאו ומצבו הכלכלי.

      הגב לתגובה זו

      • על מה

        גל, 07/11/05 07:46

        אדוני מדבר? לאהבנתי , מה הוא טוען
        ומה הוא אומר. אבל אני לוקח את זה על עצמי. אני כנראה המוגבל.

        הגב לתגובה זו

        • הפעם אני מסכימה ומודה ועוזב יר

          AVIVA, 07/11/05 15:37

          הפעם אני מסכימה
          ומודה ועוזב ירוחם
          ואמת,היהודים בכל פזורתם נהנו או סבלו מרמת הקדמה שמסביבם,מהרמב'ם עד איינשטיין.
          רק מה,זה לא אומר שיהודי מאיראן ירש את האופי השיעי או שההוא מגרמניה שבא ב36' יש לו נטיה לגזענות

          הגב לתגובה זו

    • ממש לא

      אאא, 06/11/05 22:14

      זה נובע מהקולוניאליזם האירופאי הלבן,מבוסס תורת הגזע,אשר הסמולנים הלבנים הם חלק אינגרלי ממנו.
      בכל מקום בעולם בו חיה קהילה שמקורה באירופה ביחד עם קהילה שמקורה ממקום אחר (אפריקה,מזרח אסיה,דרום אמריקה,מדינות ערב...) אתה רואה את אותה גזענות ואת אותו פיאודליזם אוליגרכי מבוסס צבע עור ותרבות.
      ואפשר כמובן להניח,כמו שהסמול הלבן מניח,כי כל המין האנושי נחות בהשוואה לנוצרי הלבן שמקורו באירופה.

      הגב לתגובה זו

      • מתגובתך

        גל, 07/11/05 07:43

        עולה שאתה מסכים שהמצב הנוכחי הוא ש''האדם הלבן'' הוא השולט.
        אבל אין לך את האומץ לענות על השאלה למה?

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    קצת מאוחר מדי

    AVIVA, 06/11/05 13:40

    ההתרבות המוסלמית המואצת,
    תפישתם את התרבות היהודית נוצרית כ''נחותה''
    ,עצמת ההרס והאלימות המוסלמית עם תאוות הרציחה הטבועה עמוק במבנה אישיותם,
    יגרמו,במוקדם או במאוחר,למלחמת אזרחים באירופה
    שתסתיים בנצחון מוסלמי.

    הגב לתגובה זו

    • מהי תרבות יהודית-נוצרית?

      אאא, 06/11/05 22:16

      המערב הוא תרבות נוצרית.
      התרבות היהודית,אין לה שום קשר למערב.
      את מתכוונת ל''תרבותם'' של הסמולנים הלבנים?
      היא לא זה ולא זה.יהודים,אתם בוודאי לא ובאשר למערב,אני מאלה הסבורים כי חיקוי נלעג,גלותי ומתרפס של אחרים לא נכנס להגדרה של תרבות.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הכתובת היתה ועודנה על הקיר.

    ריטה, 06/11/05 13:11

    מי שהכניס את האיסלאם לביתו , הכניס סוס טרויאני לחדר השינה שלו.
    מי שלא יכין עצמו למלחמת התרבויות שהביא על עצמו - סופו לראות עצמו מיעוט בארצו שנכבשה ע''י הברברים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להתנתק מפריז, אין פרטנר

    אוכל רגלי צפרדע, 06/11/05 11:50

    מציע לצרפתים לבצע התנתקות חד צדדית מפריז. (זה מקביל להצעות של הצרפתים לישראל).

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    המצב רק יחמיר

    אירופאי נטו, 06/11/05 11:09

    שנים במזרח התכון לימדו אותי להבין ערבים ואת הגישה שלהם שהיא בקצרה מבוססת על הרעיון לחפש סדקים ולהיכנס בהם.
    יש 5 מיליון מהגרים מוסלמים בארה''ב אבל אין מצב ששם הם ינסו לעשות את מה שהם עושים באירופה כי יש שם כח הרתעה ושלטון קשוח שלא יהסס לפתוח באש ולדכא את המהומה של הזרים כבר בניצניה, כבר לא מדבר על המקומים ''פארמרס'' בעלי ניסיון לקחת חוק לידיים ולהשליט סדר בכח זרוע ונשק חם.
    מה שקורה באירופה, בפריס בפרט - 10 ימי אינטיפדה מבלי שהשלטון יודע לתת תשובה או לפחות להעריך בצורה הגיונית את המצב, מראה את הסדק - חולשה של החברה האירופאית שאיבדה את כיוון ומוטיבציה להיאבק למען משהו, שמנה וחלשה שמוכנה לכל ויתור למען רגע נוסף של שקט שאין לה שום גורם מאחד, הסדק הזה הוא כו גדול שעלול להוביל לקריסת הבניין הישן הזה וערבים רואים את זה ונכנסים לסדק הזה עוד יותר.
    המהומות האלה לא יעברו, זאת רק התחלה וההמשך כבר לא בדרך, הוא כבר פה... והם לצערי צודקים, עוד קצת לחץ וזה יפול.

    הגב לתגובה זו

    • סדק נוסף...

      מאיר, 06/11/05 11:29

      הוא השמאל הליברלי הכופה את הפוליטקלי קורקט, הדוחה כל טענה בדבר הבדל תרבויות ושבשבילו האיסלאם אינו שונה מעוד תרבות. האיסלאם מנצל את הסדק הזה במלואו, סוחרי השנאה והמשטמה במסגדים מנצלים את חופש הביטוי האינסופי הניתן להם במדינות המערב ,כולל ישראל, כדי להטיף להרס התרבות המערבית, הדמוקרטיה והסובלנות שאירופה הגיעה אליהם אחרי אלפי שנים של מלחמות עקובות מדם.

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק! ליברליות 'משתוללת'

        אחת מהגליל, 06/11/05 13:56

        היתה מאז ומתמיד המנוף לכל מהפיכה. כמו חולשתה של רפובליקת ווימאר בעל החוקה הליברלית במובהק שהעלתה את היטלר לשלטון. זה, יחד עם רפיון ידיים של אנשים שבעים שמבקשים רק עוד קצת שקט..
        אם אירופה לא תדע לזהות את זה ולהשתיק את השמאל הקיצוני (וגם הפחות קיצוני) יקח להם זמן רב לזהות את אירופה שהכירו פעם.

        הגב לתגובה זו

    • המנטליות בארה''ב שונה

      לילי, 06/11/05 13:50

      בארה''ב מצפים מכל אחד להצליח בזכות עצמו, ואם הוא נכשל אז זאת אשמתו, ולא אשמת המדינה, המוסדות, המערכת או החברה.
      בכיינות ורגשות כיפוח אינם זוכים להאדה.
      באירופה,, המדינה נותנת למהגרים (דור שני ושלישי) קיצבאות, עזרה במגורים, רפואה חצי חינם וכדומה, ובכך נותנת להם להבין שהיא אחראית לאיכות חייהם ולכן הכתובת לטענותיהם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר על ארה''ב של פעם

        אאא, 06/11/05 22:18

        של עד מלחה''ע ה 1.
        כיום ארה''ב היא חברה מעמדית מאד עם מוביליות חברתית שואפת לאפס,בדומה לאירופה.
        אם זה לא ישתנה,ההיספנים יעשו בארה''ב את מה שהמוסלמים עושים בצרפת אם לא יצליחו לעשות שינוי פוליטי.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    לה-פן וכהנא הקדימו את זמנם...

    רק הפרדה!!!, 06/11/05 10:54

    האשליה שניתן לשלב מוסלמים כמיעוט שקט ולא אלים התפוצצה לנו בפרצוף במהומות אוקטובר, ולצרפתים עכשיו. מיעוט שגי'האד אלים הוא חלק מדתו ומורשתו התרבותית לעולם לא יחיה בשקט לאורך זמן - ולכן יש רק פיתרון אחד לנו לאירופה, להודו, לפיליפינים, ולרוסים - היפרדות כפויה מהמוסלמים.
    אף אחד לא טוען שהמוסלמים נחותים מבחינה גזעית יחסית לעמים אחרים, כך שאין במסקנת ההיפרדות שום יסוד גזעני - אבל דווקא בגלל שאין הם נחותים מאף אחד, חלה עליהם האחריות לדבקות במורשתם האלימה, אחריות עליה ישלמו בסופו של דבר ביוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אישה בונה אישה הורסת...

    עידן, 06/11/05 10:20

    הכל מתחיל בדיכוי הנשים בעולם המוסלמי.....
    ברגע שהנשים יקבלו זכויות ולא ישמשו בתי חרושת לילדים, אז יהיה שקט.....
    אני פשוט מרחם על המוסלמים שבגיל 18 קובעים לשני אנשים שהם יהיו נשואים כל החיים בלי קשר לאהבה או משיכה מינימלית.....משם מגיע כל התסכול שמתפרץ החוצה על העולם המערבי.

    הגב לתגובה זו

    • מגיל 12-14 ולא 18. (ל''ת)

      אבי גיל, 06/11/05 18:08

      הגב לתגובה זו

    • המערב והאיסלם דומים מאד

      אאא, 06/11/05 22:04

      שניהם צריכים להמחק.
      שניהם גרמו סבל למרבית המין האנושי.אם שניהם יחדלו להתקיים,המין האנושי רק ירוויח.
      לא האיסלם אשם במה שקורה בדרום אמריקה,לאינדיאנים בצפון אמריקה,לאבוריג'נים באוסטרליה ולמה שקורה באפריקה.
      זאת עבודה של המערב הרצחני,הגזעני והפרימיטיבי.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    טוב שהיה לך אומץ לומר את האמת

    פמיניסטית, 06/11/05 09:51

    אין לי שום סימפטיה לשוביניסטים שמדכאים אתהנשים שלהם. מי שאוהב דיכוי - שיקבל דיכוי בעצמו!!

    הגב לתגובה זו

    • המערב מתנוון וזאת ככל הנראה

      אאא, 06/11/05 22:02

      המאה האחרונה לדומיננטיות שלו.
      כאשר ישימו היסטוריונים את האצבע על מה היה הקליזטור לקריסת המערב,אין ספק שהפמיניזם יופיע בשלישיה הפותחת של כל היסטוריון.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שכחת את מהומות אוקוטבר

    נח, 06/11/05 09:44

    נכון שזה לא פוליטקלי קורקט לומר
    אבל אלמלא היד הקשה של המשטרה
    לא היית יכול היום לעבור בודאי ערה
    בדיוק כמו שאתה לא יכול להסתובב
    בשכם או בג'נין.
    אני ממש מציע לך לא לחיות באשליות
    נכון שרוב הערבים הישראלים רוצים
    דו קיום ולחיות בשקט .אבל יש
    מספיק כוחות איסלמיים קיצוניים
    בעיקר צעירים שעלולים להוביל
    של דבר את כל הצבור הזה
    למאבק גם נגד רצון הרוב.
    רק יד של ברזל מצד אחד
    תוך שמירה על זכויות הערבים
    מצד שני .תמנע או תקטין את הסיכון
    הזה.
    יתכן שגם האיום של לא מעט ישראלים
    שיבחרו להקיא מתוך ישראל את המשולש לתוך המדינה הפלשתינית
    במידה ויתחילו שם מהומות נוסח
    האינתיפדה גורמת לערבים הישראלים
    לחשוב פעמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כישלון המהגרים המוסלמים

    צרת כולם, 06/11/05 09:32

    להתערות בתוך מדינות המערב שקלטו אותם...
    האם הם מצליחים במדינות שלהם? לא. אז למה שיצליחו במדינות אחרות שכל-כך שונות מהם במנטליות?
    הדת המוסלמית מכשילה אותם, ולא יהיה להם סיכוי כל עוד יתנו לדת הזו לשלוט בהם. המקור אכן בהתיחסות האיומה של הגברים המוסלמים לנשים. ברוב המקומות נשים הן חזית החינוך וההשכלה. אמא לא משכילה תגדל ילדים לא משכילים ובכך, תנציח את הנחשלות. כאשר הם מדכאים את הנשים הם בעצם מדכאים את עצמם, הטפשים. מדינה לא יכולה להתפתח כשמחצית האוכלוסיה מושתקת.
    כל עוד ימשיכו להאשים אחרים בנחשלות שלהם, לא יהיה להם סיכוי להתקדם. הבעיה שכל העולם סובל מהטמטום שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • האם המערב התערה

      אאא, 06/11/05 22:01

      במדינות אליהם פלש או היגר?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם אצלנו ניסו ותודה לגיא רייף

    אוליבר טוויסט, 06/11/05 08:56

    רק תגובה נכונה של המשטרה במהומות אוקטובר 2000 מנעה אצלנו את מה שקורה היום בצרפת

    הגב לתגובה זו

    • תודה לגיא רייף?

      אורן, 06/11/05 14:19

      לאנשים זיכרון קצר, קצר מאוד. גיא רייף נתפס מרסס את קיר תחנת המשטרה שלו בתחמושת חיה, כדי להאשים ערבים. שכחתם מזה? הבנאדם חולה נפש מסוכן ואני מקווה שהוא יזרק לכלא וירקב שם. במילון לצד ההגדרה ''חמום מח'' צריכה להיות תמונה של הבהמה.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ציטוט מפרופ' חיים הררי

    מאיר, 06/11/05 08:44

    על מדינות האיסלאם
    ...שורש הבעיה טמון בכך שכל המרחב המוסלמי איננו מתפקד, תהא אשר תהא משמעותה של מילה זו, והדבר היה קורה גם אילו הצטרפה ישראל לליגה הערבית ופלשתין העצמאית היתה קיימת כבר מזה מאה שנה. 22 המדינות החברות בליגה, ממאוריטניה ועד נסיכויות המפרץ, מחזיקות אוכלוסיה של 300 מליון בני-אדם - יותר מזו של ארה''ב, וכמעט כמו של האיחוד האירופי לפני התרחבותו. המרחב היבשתי שלהן גדול יותר מארה''ב או מאירופה כולה. ל-22 המדינות האלה, עם כל הנפט ואוצרות הטבע שלהן, יש תוצר לאומי גולמי קטן מזה של הולנד ובלגיה יחד, ובשיעור של מחצית התל''ג של קליפורניה לבדה. בתוך התל''ג העלוב הזה יש פערים שלא יאומנו בין עשירים לעניים, כשרבים מדי מהעשירים עשו את הונם לא הודות להצלחה בעסקים, כי אם בעזרת שלטון מושחת; מצבן החברתי של הנשים גרוע בהרבה מזה שהיה בעולם המערבי לפני 150 שנה; זכויות האדם נמצאות מתחת לכל תקן סביר, על אף העובדה המגוחכת שלוב נבחרה כיושבת-ראש ועדת האו''ם לזכויות האדם; לפי דו''ח שהכינה ועדת אינטלקטואלים ערביים, ואשר פורסם בחסות האו''ם, כמות הספרים שתורגמו בכל העולם הערבי, קטנה בהרבה מאלה שתורגמו ביוון הקטנה לבדה; סך כל הפרסומים המדעיים שהפיקו 300 מליון ערבים קטן מזה של 6 מליון ישראלים; שיעורי הילודה באזור גבוהים מאד, ומגבירים את העוני, את הפערים החברתיים ואת ההתדרדרות התרבותית. וכל זה קורה באזור שרק לפני 30 שנה נחשב לאזור השני בעולם מבחינת עושרו, ואשר בשלב מסוים בהיסטוריה היווה אחת מהתרבויות המתקדמות בעולם.
    http://www.7th-day.co.il/hateror/mabat.htm

    הגב לתגובה זו

    • והאיסלם מאשים את המערב

      שמאלני לשעבר, 06/11/05 10:34

      בנחשלותו.
      העמדה הזאת מקבלת גיבוי גם מהשמאל המערבי שעדיין חדור רגשי אשם על פשע הקולוניאליזם.
      והנה קבלתם מלחמת תרבות ללא מוצא !!

      גם כאשר קמים שפויים בקרב המוסלמים שמנסים להצביע על שורש הבעיה האמיתי הם מושתקים בבוז ע''י ''כוחות הקידמה'' המערביים !

      ימיני הביא המון דוגמאות למצב האבסורדי הזה.

      הגב לתגובה זו

      • אסור לשכוח דבר אחד חשוב

        אאא, 06/11/05 22:01

        עד שהמערב פלש,אפריקה תפקדה,אוסטרליה תפקדה,דרום אמריקה תפקדה והאימפריה העותומנית תפקדה.
        המערב הרס את התרבויות המקומיות והוא אשם בזה,זה נכון,אבל אי אפשר להאשים את המערב לעד.זה לא תחליף לתיקון נזקים פנימי.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    הערות

    אאא, 06/11/05 08:37

    1)כשאתה מדבר על ''להשתלב'' אתה מדבר על מחיקת זהות.להבדיל מהסמולנים הלבנים שהם חסרי שורשים,זהות ושיוך האנשים הללו לא היגרו למערב כדי לוותר על זהותם אלא כדי לשפר את רמת חייהם.
    2)במוקדם או במאוחר,זה מה שקורה עם עובדים זרים.זה קרה ברומא עם מרד העבדים של ספרטקוס,זה קרה במושבות של בריטניה באוסטרליה וצפון אמריקה וזה קורה כיום באירופה.רק מבליט את מעשה האיוולת של הבאת עובדים זרים לישראל,מעזה או מכל מקום אחר.
    ממשלת רבין,הציפה את המדינה במאות אלפים מהם.ממשלת שרון ממשיכה באותו קו והסמול מנסה לאזרח כמה שיותר מהם.
    אם פרס היה מנצח בבחירות של 96,היום היינו נראים כמו צרפת.
    3)תפסיק לבלבל את המוח על השתלבות והטמעות.
    האם המהגרים האירופים אימצו את התרבות המקומית בדרום אמריקה? באוסטרליה? בצפון אמריקה? בישראל? באסיה? האם הם נישאו לנשים מקומיות ונטמעו או שמא כפו את דתם ואת תרבותם המערבית באותן שיטות בהן מפטמים אווזים?
    אני לא יודע איזה מין חינוך אתה קיבלת בבית,אבל אותי לימדו ההורים לא לדרוש מאחרים את מה שאני לא דורש מעצמי,ראשית כל.
    אל לו למערב לצפות ממיעוטים המהגרים לתחומו למשהו שהוא לא היה מוכן לעשות כשהיגר לתחומם של אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תוספת קטנה על האיסלאם

    מאיר, 06/11/05 08:15

    האיסלאם הוא לא רק ''מרכיב תרבות מעקב שינוי'' אלא בעיקר אידיאולוגיה ששונה מהפשיזם רק בכך שהיא דת עם אל ולא עם שליט מסויים בשר ודם וזה מה שגורם לשמאל הזוי וליברלי בעיניו, לאהוד את הפנטיות הזו ולהאשים במצב המוסלמים את המערב ולא את התרבות האלימה הזאת. כשעושים את המשוואה דת=דת מגיעים למסקנה המעוותת והאידיוטית שיהדות=איסלאם. אבל כמו שנכתב במאמר - כל הטרוריסטים כמעט הם מוסלמים. שימו לב, פסאודו ליברלים למיניהם: מוסלמים, לא יהודים, לא נוצרים ולא הינדים או בודהיסטים. רוב מעשי האלימות שהעולם עד להם בשנים האחרונות הם בשל תרבות הנותנת לגיטימצייה ואף מקדשת רצח, דיכוי, אונס ושאר מיני אלימויות - והכל בשם אללה.

    הגב לתגובה זו

    • טול קורה מבין עיניך

      מוסלמי, 06/11/05 10:20

      מר מאיר היקר בזמן שבאירופה הנוצרית רצחו ודיכאו יהודים,חיו להם היהודים בשלום ושלווה בעולם המוסלמי,הרבה יהודים שברחו מהנוצרים מצאו מקלט באימפריה המוסלמית.
      אבל מה לעשות שאתה ומי שכמותך בדעה''לא בלאום או הדת''ממשיכי שושלת היהודים כפויי הטובה ששיגעו את משה רבנו והעדיפו את עגל הזהב על פני משה ואלוהיו שבגללם ורק בגללם באו המכות על העם היהודי''תשאל את אלוהים כמה התרגז על העם היהודי הנפלא רק בגלל חלאות שכמותך''.
      כנראה שלא יצא לך לקרוא בתנ''ך שבגלל חלאות שכמותך אלוהים בכבודו ובעצמו הרג יהודים יותר מאשר הערבים.
      ואגב האיסלאם לא קורא להשמיד עמים אחרים וזה בניגוד ליהדות.

      הגב לתגובה זו

      • חלאה תקרא לאביך מולידך

        קובי הקאובוי, 06/11/05 10:58

        או לאמך הורתך.
        התקופה בה יהודים פרחו באיסלם
        היתה ימי הביניים.
        מאז העולם התקדם ואילו האיסלם
        נעצר וקפא על שמריו.
        סליחה, לא קפא על שמריו אלא נסוג
        לאחור בצורה מבהילה, מבחילה
        ומגעילה.

        הגב לתגובה זו

      • טול שתי קורות מבין עינך

        תשובה למוסלמי, 06/11/05 11:02

        היהודים (והנוצרים) בעולם המוסלמי היו אזרחים סוג ב'. נאסר עליהם השירות בצבא והוטל עליהם מס מיוחד. ליהודי אסור היה לבנות בית הגבוה מבית של מוסלמי, ובמקרים רבים הופעל על היהודים לחץ אלים להתאסלם. האלימות המוסלמית נגד היהודים החלה מהשמדתם הפיסית המוחלטת של השבטים היהודים בחצי האי ערב ע''י מוחמד, דרך ספרד המוסלמית - מולדתו של הרבמ''ם אשר נאלץ לברוח משם בגלל הלחץ להתאסלם, דרך חטיפת ילדים יהודים בתימן על מנת שיגדלו כמוסלמים, ועד הפוגרום ביהודים בבגדד בשנת 41.
        אז על איזו שלום ושלווה אתה מדבר...

        הגב לתגובה זו

        • ומה עם גזירות האלמואחידון?

          מיכל, 06/11/05 11:16

          שהביאו עשרות אלפי יהודים להתאסלם בתקופת הרמב''ם, והוא פסק כי הם אנוסים וכי יש לקבל אותם חזרה כיהודים.
          ישנם גם אנוסי משהאד בפרס, ובכלל כדאי קצת לקרוא ספרי חקיקה מוסלמים מימי הביניים כדי להפריח את השקר הבזוי, לפיו השלטון המוסלמי היה סובלני כלפי יהודים: שליטי ספרד היו ברובם סובלנים (וגם שם היו עליות וירידות).
          בכל מקום בספרד בו הגיעו האלמואחידון היהודים העדיפו לברוח לשלטון הספרדי הנוצרי, שגם לא היה סולבני במיוחד.
          תפסיקו לקשקש על סובלנות, בקיצור.

          הגב לתגובה זו

      • אין לי חשק להכנס לדיון...

        מאיר, 06/11/05 11:06

        תיאולוגי
        הטיעונים שלי הם פשוטים:
        11/9/2001
        באלי
        לונדון
        מדריד
        איסטנבול
        פריס (בשידור חי)
        ועוד ועוד ועוד...

        ותקרא את הציטוט מדברי פרופ' הררי בתגובה מס' 3. אם נשארת בחיים קח נשימה ארוכה ותקרא את כל המאמר בקישור המתלווה. אני בטוח שתשאר בדעתך ותמשיך להגן על הפשיזם התיאולוגי שלך.

        הגב לתגובה זו

      • האיסלם קיבל אותנו כאזרחים סוג

        יהודי, 06/11/05 11:15

        ב'.
        כל עוד היינו כנועים ורקדנו לפי חלילו של הרוב, הכל היה בסדר.
        ב-1941, היו פוגרומים נוראים בעיראק, ששמו קץ לדו קיום בין המוסלמים ליהודים. היום בכל המרחב הערבי לא חיים כמעט יהודים, מהסיבה הפשוטה, שהלאומיות שלהם מהווה סמרטוט אדום בעיני הערבים.

        הגב לתגובה זו

      • זה היה לזמן מוגבל בלבד, ולצורכ

        פפר, 06/11/05 13:07

        י המוסלמים אז

        הגב לתגובה זו

    • מאיר אתה 100% צודק

      שמאלנ עכשיו, 06/11/05 15:13

      אין ספק שהאיסלם הוא דת קטלנית.שכחת לציין את המופתי של ירושלים שכרת ברית עם היטלר.אבל צריך גם לזכור את הסובלנות של האיסלם בטורקיה,לאורך כל הדורות.כנראה שיש הבדל בין מוסלמי טורקי לבין מוסלמי ערבי כי גם הערבים הנוצרים נגועים בשנאת יהודים באותה מידה

      הגב לתגובה זו

      • לשמאלני עכשיו

        יוסי, 06/11/05 16:33

        לצערי תורכיה היא היוצא מן הכלל המעיד על הכלל.
        בתורכיה נשמרת החילוניות כמעט בכח, (כנ''ל באלג'יריה ובתוניסיה). ללא שמירה כזו גם מדינות האיסלם החילוניות היחידות היו גם הן נופלות לרגלי האיסלם הקיצוני.
        לצערינו, אין (כמעט) איסלם מתון. האיום של ''כבוד המשפחה'' רובץ על האישה המוסלמית באשר היא. התקווה שלי היתה בעבר התמרדות הנשים. הסיכוי לכך כיום קטן ביותר. אפשרות נוספת היא מהפכות חילוניות בארצות האיסלם ע''י גברים עם תודעה פוליטית וחברתית. אבל, כמה אתאתורכים אנחנו מכירים? לא הרבה.
        מה שנשאר - מלחמת עולם. לצערי, זו האפשרות הריאלית היותר (ובנסיבות הקיימות, גם ההומנית ביותר).

        הגב לתגובה זו

      • המופתי הירושלמי

        מאיר, 06/11/05 18:28

        הוא אחת הדוגמאות מיני רבות של מנהיג מוסלמי. לא רק הוא כרת ברית עם היטלר. בבגדד היו מהומות ראשיד עלי שהוא ותנועתו אהדו את הנאצים והוא שארגן את הטבח ביהודי בגדד בשנת 1941.
        בכלל, אהדה לנאצים ולמשטרים דיקטטוריים אחרים היא מנת חלקם של ערבים ומוסלמים. הערבים ובריה''מ, ערפאת-סדאם חוסיין ועוד. העובדה שאין דמוקרטיה איסלאמית למעט תורכיה החילונית תעיד על כך יותר מכל.
        האיסלאם היה סבלני בעוד מקרים ליהודים. לגבי היהודים בתורכיה אינני בקי, אבל זכור לטוב חסן החמישי מלך מרוקו שהתיחס יפה ליהודים. ניתן להסביר את יחס זה בכך שליהודים מעולם לא היו שאיפות לאומיות במדינות המוסלמיות ולמוסלמים היה נוח היחס הזה בשל כישורי היהודים במסחר ובכלכלה. כמו שהגיבו כאן קוראים אחרים.

        הגב לתגובה זו

    • איזה ידע עצום באיסלאם,אתה ממש

      איזה ידע עצום, 07/11/05 04:07

      איזה ידע עצום באיסלאם,אתה ממש אייטולה,אתה בטוח שאתה מאיר ולא מוניר במקרה?

      הגב לתגובה זו

      • למגן האיסלאם המתפעם

        מאיר, 07/11/05 11:46

        לומר שהאיסלאם נותן לגיטימצייה לפשעים נגד האנושות לא מצריכה להיות היאטוללה - צריך רק להביט במציאות.
        אני בטוח שכאדם נבון, ששכפל את תגובתו שלש פעמים, תידע לענות על השאלה מדוע האש פורצת במקום בו יש מוסלמים.

        הגב לתגובה זו