• 85.

    דתיים לא תורמים והם כן. (ל''ת)

    מירי קיקו, 06/11/05 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    די למלחמות!

    מוטי אטלנטה, 06/11/05 10:15

    זכרו שנשמת אלוהים בתוך גופכם
    והיא נשמה זכה,אז עד מתי תטמאו אותה במלחמות שוא.
    אלוהים שם אותכם כל כדור הארץ
    ספינת חלל הנעה במסלול קבוע והמכילה את כל אמצעי הקיום.( לא
    הצעצועים שאתם בונים)
    אתם אנשי הצוות האחראים לחיים על פני הספינה, אז מתוך שעמום המצאתם אויבים?ובמשך הזמן גם התחלתם להאמין בדמיונותיכם?!
    אז דעו שיש אלוהים בתוך גופכם וכל יום שאתם ממשיכים ללכת בעולמו עם צעצועי מלחמה אז אתם מהווים בושה גדולה עבורו-חזור בתשובה,אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    התייר היהודי שנרצח בפיגוע-

    חלק מאבריו, 06/11/05 09:46

    לאמו של הנרצח היה מאוד קשה, אך קיבלה זאת, והיום אותם ערבים שקיבלו התרומה, ובני משפחתו של ההרוג מאותו פיגוע, הם כמו משפחה .

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אולי לא נעים להגיד אבל 60 הוא (ל''ת)

    היחידי שצודק, 06/11/05 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    העם הפלסטינאי הפך לאספסוף אם

    ילד הפך למחבל, 06/11/05 09:43

    בושה וכלימה לכם. מסכנים החיילים אם איזה עם אספסוף וברברי הם צריכים להתמודד. תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    היו תרומות רבות רבות של יהודים

    לערבים-הגיע, 06/11/05 09:22

    גם הם.. מה כל הרעש הזה, אם כך?!?

    הטרגדיה האמיתית, שהעם הפלסטיני הוביל את עצמו לכזאת ברבריות שאפילו ילד בין ארבע שמכיוון אליך אקדח - אתה חושש ויורה אליו חזרה. זאת הטרגדיה האמיתית. ואת חשבון הנפש האמיתי, דווקא החברה הפלסטינאית צריכה לעשות. בטלוויזיה אתמול האקדח נראה ממש אמיתי, ואין להאשים את החייל.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מדוע

    פקק תנועה, 06/11/05 08:03

    הילדים הללו משחקים ברובה צעצוע ?ליפני מיספר שנים ראיתי ילדי ערבים משחקים ברובי צעצוע ענקיים מפלסטיק שניראו בדיוק כמו רובה אמיתי מה עומק מאחורי מישחקים א לו סימן שאלה גדול

    הגב לתגובה זו

    • גם ילדים ישראלים משחקים ברובים

      ישראלי, 06/11/05 09:22

      ענקיים מפלסטיק.
      מה עומד מאחורי המשחקים האלה?
      משחקי ילדים. רוצים להיות רמבו.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל הכבוד להורים

    mr pink, 06/11/05 07:01

    סוף סוף מעשה אנושי שמיצג את הרב השקט באזור. נמאס מהקצונים!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לתת לילד רובה כאשר מחפשים חמוש

    איברהים, 06/11/05 06:08

    מה ילד מסתובב עם רובה במצב הזה? הרי ברור שאף אחד לא יבדוק אם זה אמיתי או לא אמיתי
    לפחות שאחרים יחיו בזכות הילד הזה שלא אשם אלא הוריו שקנו לו את המתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ח''כ ברכה המתמחה בעידוד רוצחים

    פותח את הפה, 06/11/05 05:46

    .

    הגב לתגובה זו

    • ח''כ הערבים

      מוטי אטלנטה, 06/11/05 07:50

      ח''כ הערבים אבדו שליטה על לשונם,
      כאילו רק הם לבדם כואבים את הכאב של חפים מפשע שנהרגים.
      אז לידיעתכם, גם לחילים יש נשמה!
      ואם חשבתם שהחילים הם הזבל שלכם ,שהם יעשו את העבודה במקומכם להגן על משרותיכם בכנסת ואתם בכל הזדמנות תפתחו את הפה נגדם אז טעיתם.
      וכמו שתנועת כהנא הוצאה מחוץ
      לחוק, כך גם אתם תוצאו מחוץ לחוק,
      ואין אתם מעל החוק!-וזהו צדק!
      וגם אם אני חושב שהציבור המוסלמי במדינה צריך להיות מיוצג,מכל מקום אני שולל שיהיה מיוצג על ידי אויבי החילים.
      ויום הדין יגיע-או שאתם חוזרים בכם
      מהמלה ''רצח'' בהקשר זה ומתנצלים פומבית,או שחביבי אתה מחוץ לכנסת, והפעם כחוק!!!
      חיים ומוות ביד הלשון-אז נצרו אותה
      וכשהנכם נותנים הצהרות אז תפעילו צנזורה על לשונכם!-הרגזתם אותי!

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל שתינאי שנהרג מצה''ל הוא

    תמים,חף מפשע, 06/11/05 05:41

    זוכרים את אחמד דורא ?
    כל העולם רעש ובסוף התבררשהכל היה אחיזת עיניים ערבית.

    אז המלצה לחיילים:
    יש מולכם ערבי עם רובה?
    אל תחכו לראות אם הוא יורה בראש שלכם.
    אל תבדקו גיל ומין שלו.
    תכניסו לו מיד כדור בראש או בבטן,
    הוא ימות?
    שיהיה לערבים לבריאות.
    ואל תשימו לב לכל מה שרשעים גמורים המתחזים לאנשי אתיקה מקשקשים לכם.
    אין בין האתיים האלה אף אדם כשר, הם מאחזי עיניים.

    הגב לתגובה זו

    • המלצתך מיותרת

      מוטי אטלנטה, 06/11/05 06:49

      אם חילי צה''ל היו יודעים שזה נער עם רובה צעצוע אז הם לא היו יורים בו.
      וכל מלה נוספת מיותרת!

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא נראה שלמשפחה שלו ממש כואב

    שי, 06/11/05 05:24

    כי אם הוא החזיק רובה מגיל 11 מצעצוע אז בעוד שנתיים הוא היה מחזיק רובה אמיתי אז כנראה שהלך עוד מחבל קטן רק חבל שיאסין לא השאיר לו בתולות לפחות היה נהנה

    ולכל היפי נפש פה מה קרה בגלל שההורים שלו רוצים לתרום איברים אז פתאום הם נהפכו מצידכם למשפחה צדיקה ? לא ממש לא עדיף שיקבר שלם מאשר שיהודי יקח תאברים שלו שלא יצמח לנו איזה מחבל יהודי בטעות

    הגב לתגובה זו

    • לשי

      מוטי אטלנטה, 06/11/05 06:44

      אני מסכים אתך שאתה מחבל.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    נחומים

    מוטי אטלנטה, 06/11/05 05:23

    הצטערתי לשמוע שהילד נהרג.
    תהיה מנוחתו בגן-עדן,ניחומים למשפחתו.
    יש לפצות כספית את משפחתו אפילו שלאובדן אין מחיר.
    ושוב למחבלים,תניחו את נשקכם!
    ואני כולל באמירה זו היום את ח''כ הערבים שהתבטאותם הארסית והשימוש הציני שהם עושים במלה 'רצחי ולא במלה 'הרגי או 'טעות מצערת' היא כנשק ולא היתה מביישת את ראשי ארגוני החבלה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    החכי''ם הערבים

    David, 06/11/05 05:23

    שיהיו חכי''ם בפלסטין.
    שילכו לעזה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    The best picture to show

    Amonon Levavvi, 06/11/05 03:04

    http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/051104/ids_photos_wl/r3416390139.jpg

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    סקרן: היו מתנחלים/דתיים שתרמו?

    ליאור, 06/11/05 02:24

    משום מה לא נראה לי. לא היו תורמים אפילו עגבניה. איברים? אפילו ל''יהודים'' לא

    הגב לתגובה זו

    • מספר 70 הוא טינופת נטו.

      מירה אור, 06/11/05 05:36

      הוא כותב בלי שום מושג במציאות , וסתם מקשקש לו מה שנראה לו שיגביר את השנאה ליהודים.

      הגב לתגובה זו

    • 70 אני רוצה לאכזבך

      מוטי, 06/11/05 05:39

      כן

      הגב לתגובה זו

      • האמת כואבת!!!!!

        קרמון, 06/11/05 07:23

        אם 70 טינופת כי אומר את האמת אז מה את????????????

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    MADNESS!

    Veronica, 06/11/05 02:14

    אני לא מצליחה להבין משהו ... קודם כל הילד הזה נמצא באזור חילופי אש. למה? חוסר אחריות מצד ההורים,אני לא מכירה אף אחד שישים את בנו הקטין במצב חילופי אש ואז יתפלא למה חשדו שהוא מעורב. אין מה לעשות, לצערנו האויב לא יבחל באמצעים כדי ליצור אמפתיה כלפי המשפחות המסכנות. תרומת איברים ''לא משנה לאן תגיע'' כן,יפה. אולי התכוונו מכל הלב, אולי תעלול לעוד טיפה אמפתיה. זה לא משנה מה זה כל כך... אני לא רואה את ישראל מתחילה להוציא כתבות על ''ילד פלסטינאי טופל בבי''ח ישראלי'' ותגובות שאומרות ''ואו אצילים הם היהודים''. בקיצור- הילד היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון והוריו אשמים על כך. מצטערת שהוא נהרג, אך אפילו שקשה להודות... אם אני היתי במצב לא היתי עוצרת לחשוב שזה ילד בן 11 שמכוון עלי נשק. עוד יבוא, יבוא שלום....אבל עד שהוא יבוא, בבקשה בואו נשמור על עצמנו. שבוע טוב...

    הגב לתגובה זו

    • you are right (ל''ת)

      israeliabroad, 06/11/05 03:47

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    הייתי שם

    י.א, 06/11/05 01:29

    חבל כ''כ שפתאום אחרי ההתנתקות (כש''האויב'' היה מנחלים) נגמר לתקשורת החשק לחבק את צה''ל וחבל שמציגים את הדברים בצורה נכונה אולי עובדתית אבל מעוותת מאוד. אני לחמתי שם והילד האומלל לא ''נקלע בטעות'' לחילופי האש ולא ''החזיק רובה צעצוע'' הילד הזה יחד עם עוד ילדים הובא לשם ברכב שהוריד את הילדים לתוך האש כשהם אוחזים ברובים מפלסטיק שנראים אמיתיים לחלוטין (אין מה להשוות, כפי שרצה הצלם, בין M16 לנשק של הילד כי זה סוג אחר שנקרא שוט גאן ונראה ממש כך) הילד, כנראה עפ''י הוראה שקיבל, כיוון את הנשק לעברנו ודרך אותו. מאחר וזה נראה אמיתי לחלוטין לא היתה ברירה אלא לירות בו. ככל הנראה זה מה שרצו הנבלים הללו שהביאו אותו ע''מ שיוכלו לתקוף אח''כ את צה''ל כפי שעושים הח''כים הערביים מחרחרי המלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה משקר במצח נחושה. אתה טוען

      ישראלי, 06/11/05 09:25

      שההורים העלו את הילד יחד עם ילדים אחרים כדי להטעות את החיילים ולגרום לרציחתו.
      יש לך מוח מעוות.
      אם היו שונאי ישראל, לא היו מדברים כך לאחר מותו ותורמים את אבריו.
      תנחומיי למשפחה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    When you play with GUNS !!!!

    this is what ha, 06/11/05 01:24

    I wnt to tank that nice family for their good deed, and send my condolestion for their son,


    But, why do you play with GUNS
    celebrates with GUNS????

    why????????

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    סוף סוף נמצא הפתרון

    Yossi V, 06/11/05 01:17

    סוף סוף נמצא הפתרון ל'תרומת' אברים, ובא לציון גואל.
    מעתה, כל פעם שיהיה חסר במדינת ישראל הנאורה ורודפת השלום איזה איבר להשתלה, יקבל צבא ההגנה הוראה לצאת לצייד אברים.
    אופס, סליחה, טעינו ויש לנו חלקי חילוף.

    הגב לתגובה זו

    • I am SO sorry

      Ariella, 06/11/05 02:52

      that you are so sick. Unfortunately, there is no cure for your terrible condition....l

      הגב לתגובה זו

      • לאריאלה

        מוטי אטלנטה, 06/11/05 05:31

        אל תתיחסי אליו-הוא מחבל!

        הגב לתגובה זו

    • בהחלט רעיון מקורי. ראוי שיבחן (ל''ת)

      מירי, 06/11/05 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    כואב הלב, אבל יש עם מי לדבר. (ל''ת)

    וצריך גם הרבה, 06/11/05 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לקרוא

    דורון, 06/11/05 00:46

    תהיה זבל כל החיים שלך ותעשה פעם אחת מעשה טוב, יגידו איזו גדולה, כל הכבוד וכו'.
    תעשה מעשים טובים כל חייך,אבל תפשל פעם אחת , יגידו זבל של בנאדם.
    אין מה לעשות זה אופיו של המין האנושי.

    הגב לתגובה זו

    • למגיב

      carlington, 06/11/05 01:19

      עברתי על כל התגובות גנבת לי את המילים מהפה.כל מילה במקום!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מחווה יפה. אבל, צריך לזכור....

    רון, 06/11/05 00:21

    שיותר ערבים קיבלו איברים מיהודים מאשר להיפך.
    אז לא לעשות מזה עיניין גדול. הם עשו את מה שכל אחד, לא משנה מה דתו ומוצאו, צריך לעשות כדי להציל נפשות אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אנשים אצילי נפש, כל כך כואב...

    ערן, 05/11/05 23:58

    כואב איתם את מות הילד. כל כך עצוב ומקומם המוות הזה.
    מתי נשים קץ למחול הדמים?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לשאלתך

      יהודי, 06/11/05 00:27

      נשים קץ למחול הדמים כשנחסל את כל אנשי הדמים.
      ואם כל העם הפלסטינאי יכריז על עצמו כאנשי דמים, אז נחסל את כל העם הפלסטניאי.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    תרומת איברים של הילד ההרוג

    דנה, 05/11/05 23:57

    להיות אדם בכל מצב-זו גדולה .
    לקבל ולאהוב את האוייב -זו גדולה-כל הכבוד !
    להורים- שלא תדעו עוד צער...
    בתודה על המעשה האצילי-אם נלך בדרך של הערכה וכבוד,התחשבות והבנה-נגיע לחיים של אושר ושלווה-לחיי שלום ובטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד למשפחה. תודה על אצילותכם (ל''ת)

    אצילות הנפש, 05/11/05 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    העם ''המוסרי ביותר'' תיכנסו...

    ערבי, 05/11/05 23:44

    תיכנסו לאתר אמנסטי אינטרנציונל...

    70% ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה הם מתחת לגיל 16 ועוד 20 מנהיגים פוליטיים (שסוכלו מהאויר.. כלומר הוצאו להורג).

    וכולם נרצחו בגלל התנגדותם הטבעית לכיבוש.

    והילד הזה לא להתרגש.. סתם עוד ערבי.. מחבל

    תהרגו תרצחו אבל אנא אל תתהדרו בנוצות שלא לכם (העם המוסרי ביותר... הצבא החנון.. והעם החכם ביותר)

    אף דימוי לצערי אינו תואם את ישראל הנוכחית.

    שבוע טוב לשפויים שביניכם

    הערה: אני בז ומתעב את חמאס אך ישראל מתנהג-נמצאת באותה ליגה של תת מוסריות

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, לצערי הרב. (ל''ת)

      אורית, 06/11/05 00:24

      הגב לתגובה זו

    • חובה לירות ולהרוג ילדים-רוצחים

      שירה בן-שחר, 06/11/05 05:45

      הריגת אדם זה לא משחק.
      הגיל והמין לא רלונטים. עם הערבים שולחיים ילדים לפגוע בנו - אז יש חובה מוסרית להרוג אותם כמה שיותר מהר.

      המוני ילדים שלנו נהרגו רק בגלל התנהגות בלתי מוסרית של צה''ל שבמקום להרוג כל מחבל , לוקחים אותו עושים לו משפט , נותנים לו להיות בפנסיון-סוהר ואחר כך משחררים אותו שימשיך לרצוח.
      הריגת כל מחבל בכל גיל-חובה מוסרית.

      הגב לתגובה זו

    • אי אפשר לשפוט

      די להרג, 06/11/05 12:42

      התנהגות של חייל כאשר הוא מרגיש שחייו בסכנה. אם היית במצב לחימה והיו מפנים כלפיך נשק - האם לא היית יורה מיד? האם באמת היית ניגש ומתקרב לבדוק מה קרה?
      הגיע הזמן שהורים ערביים יפסיקו לשלוח את ילדיהם לאיזורים המסוכנים ואז להתפלא אם קורה להם משהו.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    משפחה אצילה!

    סמדר, 05/11/05 23:38

    מדהים ועצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תגובה לח''כ ברכה

    איתן, 05/11/05 23:25

    ממש לא נעים לקלקל לך את המסר אולם העובדות היבשות מראות על הרבה יותר תרומות איברים מיהודים (''הכובשים האכזריים'')לערבים (''האנושיים'') מאשר ההיפך.
    נהפוך הוא , בדרך כלל שמשפחה יהודית תורמת איברים של יקירה הנושא הלאומי כלל אינו רלוונטי.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ עגבניות

      יוסי, 06/11/05 00:56

      לך לך יהודי אציל ותמשיך להאמין לשקרים שמאכילים אותך ותמשיך למכור לנו את השטויות האלה.
      הכובשים אכן אכזריים ותרומות אבריהם נעשות רק כדי למסחר את הכיבוש.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    פוליטיקאים יקרים.

    שחר, 05/11/05 23:23

    תקראו, תשתקו, תפנימו.

    הגב לתגובה זו

    • וגם: התנצלו, התפטרו ופנו מקום

      סיגל, 06/11/05 00:26

      למי שמוכן לראות את השכן לא דרך קנה הרובה.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    להזכיר כליות של יהושע סלומה- (ל''ת)

    מישה, 05/11/05 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הורים גיבורים!!!

    גלעד, 05/11/05 23:15

    איזו התעלות נפש מצידם.
    תנחומיי למשפחה היקרה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כרגיל, ח''כ ערבים רוקדים על דם

    גל, 05/11/05 23:11

    כמה צפוייה היתה תגובתם של הצבועים והזולים שבחברי הכנסת....
    מדוע ה אינם מגנים כה בחריפות את רצח האזרחים היהודים בפיגועים מכוונים של בני עמם ?
    הם מנצלים ''היזדמנויות'' נדירות כגון זו, לנסות לפגוע במוסר של חיילי צהל.
    אנו לא ניתן להם להטעות אותנו. רק אתמול נהרג חייל בגלל זהירות יתר שבה נוהג צה''ל. חבל על הזמן שלכם ח''כ כנסת צבועים. בקרב הזה על אהדת התקשורת בארץ ומיוחד בעולם, מזמן הפסדתם. מי שמשתמש בטרור כה אכזרי, לא יזכה לשום סימפטייה בימים בהם אירן נידחקת לפינה, סוריה כבר מזמן שם, ורוסיה שפעם דאגה לכם, סובלת אף היא מטרור אכזרי, אפילו יותר, של מוסלמים. אולי הגיע הזמן שתשתנו את הדרך ותהיו חלוצים של העולם המוסלמי להצטרף לזרם השפיות. אני די סקפטי אם באמת תעשו זאת. אבל, בכל זאת, בואו נראה אתכם מפתיעים..

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גדלות נפש שתהיה מופת לכולנו!

    איילת, 05/11/05 23:02

    משתתפת באבל המשפחה על האובדן הנורא ומצדיעה על גדולת הנפש שהפגינה.
    הלוואי שניקח מופת ממשפחה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה יורים ?מעניין?כולם צדיקים.

    אוהד שמרון, 05/11/05 22:48

    מה יש מלחמה?
    מ סתם יורים?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עוד פוליטקאי שמנצל מצב עצוב

    דוד, 05/11/05 22:42

    עוד פוליטיקאי שמנצל שכול וכאב לרווח פוליטי אישי

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צבא של נבלות אנחנו!!!

    לוטם ארציאלי, 05/11/05 22:38

    לצאת מהכיבוש המגעיל הזה!!!
    בגלל 4000 מתנחבלים אנו הורסים את הצבא המושתן הזה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 06/11/05 01:00

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    גם אנו צריכים לעשות זאת?

    מיקי אהרוני, 05/11/05 22:36

    אחרי פיצוץ באוטובוס...7 הרוגים...22 פצועים...תינוק שנפטר בשולחן הניתוחים...גם צריך קירוב לבבות?
    ואני לא דמגוג!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא, אתה לא דמגוג.

      מירי, 06/11/05 01:02

      כדי להיות דמגוג צריך שכל. עפ''י תגובתך, נראה ששכל חסר לך.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני מקווה שלא ינקמו בו הערבים.

    נאוה אייזיקס, 05/11/05 22:31

    הוא הכריז כי גם ליהודי הוא נותן???
    אני מקווה שיצא מזה בשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תקראו מה קורה עם האחים בצרפת..

    תמיר כהן, 05/11/05 22:29

    המוסלמים קורעים את צרפת....

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צדיק אחד בסדום....

    יורם לירוני, 05/11/05 22:28

    לא להתלהב יותר מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא מדובשך ולא מעוקצך... (ל''ת)

    ירון חיימוביץ, 05/11/05 22:27

    הגב לתגובה זו

    • ולא מטיפשותך (ל''ת)

      חלי, 06/11/05 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד למשפחה

    מתנחל, 05/11/05 22:19

    יש הרבה פלסטינים בני אדם שנבראו בצלם אלוקים, לעומת ישראלים פנאטים קיצונים ומשוגעים.

    לח''כ א-סנע: לפי היהדות כל בני האדם בעולם נבראו בצלם אלוקים!

    זו טעות חמורה שצה''ל עושה. ומצד שני - הילד הביא את זה על עצמו. אם החיים היו חשובים לו (ולפלסטינים בכלל) הוא לא היה מסתכן כך.

    ואני, בתור מתנחל (!) מאחל תנחומים למשפחה, הלוואי וכל העם הפלסטיני היה כך.

    הגב לתגובה זו

    • מריח קצת מהתרפסות (ל''ת)

      רותם, 06/11/05 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מעשה מניפולטיבי על מנת לבלבל

    לא מתרשם, 05/11/05 22:14

    ראיתי בטלויזיה את ח''כ ברכה, מנסה לעשות הון פוליטי מזה, זה משחק!

    הגב לתגובה זו

    • אתה ציניקן....

      אורי, 06/11/05 00:31

      וגם אם זה הוא מעשה הפגנתי - יבורך.
      יבורך כי כמו מעשה מחאה, כמו מעשה אמנות הוא מכה באמת בפנים: האמת שההרג הזה אבסורדי ונתעב.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ח''כ ברכה קורא לזה אנושיות

    מיקי, 05/11/05 22:13

    לעומת ה''פראות של הכיבוש''. אין לו מילה אחת להגיד על הפראות של בני גזעו, שמפוצצים אוטובוסים וקניונים. היום בכל העולם.
    גם אין לו מה להגיד על רצח הערבי קעדאן ועל רצח הערבי חורי שעשה ג'וגינג בירושלים, שניהם נרצחו ''בטעות'' ע''י החברים של ברכה, שהתכוונו לרצוח רק יהודים.
    אז על הילד שמסתובב במהלך חילופי אש עם רובה צעצוע, כי הוריו לא יכולים להשגיח על כל עשרות הילדים שלהם, אין לי מה להגיד חוץ מ-ט.ל.ח.
    אנחנו נאלצים להוריד את הילדים שלנו לחדרים ממוגנים כשהערבים יורים קסאמים, אבל לערבים אין כל כך מודעות להגן על הילדים שלהם.
    גם המהירות בה החליטו לנתק אותו מהמכשירים מעידה על יחסם לחיים בכלל. ואם עשו זאת בתור אקט הפגנתי - אז גם שמץ אנושיות אין בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מרוב שנאה ועוורון אתם לא רואים

    פרנסיס, 05/11/05 22:05

    שגם הפלשתינים הם אנשים, לפעמים אפילו אצילים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פשוט תודה

    אמא, 05/11/05 22:03

    זה לא המקום והזמן לחשבונות בנוסח ''צה''ל לא אשם הילד היה חמוש וכו'' פשוט צריך לקום ולהגיד תודה למשפחה שבשעתה הקשה מוכנה לתרום אברים ושלא תחשבו שבעיתונות הערבית לא יגנו אותם. אז פשוט תודה ומשתתפת בצערכם-לאבד בן כואב לכל אמא בכל צד

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זיכרו כולם..

    יעל הצפונית, 05/11/05 22:01

    צריך לזכור את השם - משפחת חטיב.
    תרומת האיברים של הבן שנהרג מאש
    כוחותינו בטעות גדולה ונוראה, מוכיחה
    שלא רק שיש עם מי לדבר, אלא שמי
    שאומר שאין עם מי לדבר, מנסה לגזור
    עלינו מלחמת נצח. אומר דבר שטות ומוכיח שהוא גם לא חכם גדול. מופז ויעלון הם שוטי השבוע הזה. זיכרו ואל תשכחו- חטיב, משפחה פלשתינאית
    שרוצה שלום ומוכנה כנראה לסלוח
    על הטעות הנוראה של הצבא שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תגובות מצד אחד בלבד?

    צבי, 05/11/05 22:01

    יופי של איזון תקשורתי...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איפה היה ברכה בפגועי ההתאבדות?

    מוטי, אב לילד, 05/11/05 21:58

    בכל מילחמה שניכפת יש חפים מפשע, שיפנה לאבו מאזן לטפל בארגוני הטרור, לגבי הילד האומלל ובני משפחתו צר לי מאד ע''כ, ואני משתתף בצערם אף אחד מלוחמי צה''ל לא עשה זאת במכוון ותודה על התרומה, יהי זכרו ברוך והלוואי ויהיה הקורבן האחרון בסיכסוך המיותר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כיתרון האור על החושך

    אורי וייס, 05/11/05 21:57

    אצילותה עזת ויפת הנפש של משפחת הילד הנרצח לעומת הרצחנות הטרוריסטית של צבא הכיבוש הישראלי היא כיתרון האור על החושך.

    אמרו לי את מי מביניהם - המשפחה או הקלגס - אתם רואים כמופת שלכם, ואומר לכם אם אנושיות לבבכם.

    את הרוצח השפל של הילד התמים יש להעמיד לדין - בישראל או בטריבונל בינ''ל, ויפה שעה אחת קודם.

    אורי וייס

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רוב הנרצחים הפלסטינים ילדים..

    ערבי, 05/11/05 21:50

    תיכנסו לאתר אמנסטי אינטרנציונל...

    70% ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה הם מתחת לגיל 16 ועוד 20 מנהיגים פוליטיים (שסוכלו מהאויר.. כלומר הוצאו להורג).

    וכולם נרצחו בגלל התנגדותם הטבעית לכיבוש.

    והילד הזה לא להתרגש.. סתם עוד ערבי.. מחבל

    תהרגו תרצחו אבל אנא אל תתהדרו בנוצות שלא לכם (העם המוסרי ביותר... הצבא החנון.. והעם החכם ביותר)

    אף דימוי לצערי אינו תואם את ישראל הנוכחית.

    שבוע טוב לשפויים שביניכם

    הערה: אני בז ומתעב את חמאס אך ישראל מתנהג-נמצאת באותה ליגה של תת מוסריות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד, שלא ידעו עוד צער (ל''ת)

    דוד, 05/11/05 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ימחי איסמקום אמרתי לכם.

    יגאל כהן, 05/11/05 21:26

    אמרתי לכם ,הערבים לא נאצים.
    הפסיקו את הדמוניזציה של הערבים.
    אלה בני דודים שלנו ורק הנסיבות ונבואת גוג ומגוג מוציאים מהם את הרע כמו מאיתנו.
    ותודה לבני דודים על אצילות נפשם.
    אנא ואכוי עלא איבן עמי ואנא ואיבן עמי על איל ג'ריב.
    יהי זכרו של ילד השלום הזה ברוך.
    ואני מבקש את סליחת הוריו.

    הגב לתגובה זו

    • ועל ההוצאה להורג של 2 הילדים

      מיקי, 05/11/05 23:20

      ואמם בקיבוץ מצר שמענו סליחה ?
      ועל ריצוץ הגולגלות של 2 הילדים בתקוע שמענו סליחה ?
      ועל שלהבת פס שנורתה בזרועות אביה ע''י צלף שמענו סליחה ?
      כל מה שיש לי להגיד ט.ל.ח.
      ועל תרומת האיברים - יפה. תודה. אבל בלי התלהמות. נא לא לשכוח כמה ילדים פלשתינאים טופלו בבתיה''ח שלנו במחלות קשות וחיים בזכותנו !
      אלפית פרומיל של ''צדיקים'' לא עושה לי אורגזמה.

      הגב לתגובה זו

      • ועל הבל שנהרג במו ידי אחיו קין

        יוסי, 06/11/05 01:10

        ומה זו עקדת יצחק שלא צלחה בידי אברהם לעומת מעשה העקידה שנהג יצחק פס המטורף בבתו שלהבת והקריב את חייה לאלוהיו המטורפים.

        אכן, טל''ח אמיתי אתה:
        טמבל
        לעולם
        חושב שהוא חכם

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני ימני אבל אני מוריד כובע

    דודו קים, 05/11/05 21:18

    כל הכבוד אני מוריד את הכובע הלוואי שהמסה הקריטת אצל הפלאסטינאים הייתה יותר כמו משפחה זאת אולי המצב האיזורי היה נראה אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מחמם את הלב שיש אנשים כאלה (ל''ת)

    עינת, 05/11/05 21:12

    הגב לתגובה זו

    • הזהרי שמרוב חימום לא יפול לך

      מיקי, 05/11/05 22:50

      הלב לתחתונים. ובשביל אחד, כנראה (?) טוב לא צריך להתלהב. בסה''כ טיפה באוקיאנוס.

      הגב לתגובה זו

    • נכון. במיוחד כאלה שנותנים

      לא סובל חום., 05/11/05 22:50

      לילדים שלהם להסתובב עם צעצועים כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תפוח טוב אחד בארגז רקובים

    אובייקטיבי, 05/11/05 21:02

    ליבי ליבי עם ההורים בעלי הלב הרחב.
    באמת, כולי הערכה והלוואי ולא תדעו עוד צער.

    רק חבל שעל כל אחד כמוכם יש מאות אם לא אלפי חלאות מין אנושי.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל29

      נועה, 05/11/05 22:33

      אם לבבך אכן פתוח
      וראשך מלא בטוב
      מדוע אין דיי בניחומים ובאמירת הלל למשפחה שכולה ומלאת נשמה
      מדוע בא הכיעור עם הרק חבל שלך?
      האין בך יכולת להביע ניחומים ומילה טובה כך סתם כי אכן מגיע להם ניחומים וכל הכבוד?
      חשוב לרגע על מה שזה אומר עלייך

      הגב לתגובה זו

      • לנועה: למה? כי הוא חובש כפה (ל''ת)

        הרב בריח, 06/11/05 01:00

        הגב לתגובה זו

    • מגיב אחד רקוב

      תפוז, 05/11/05 23:02

      אם אין לך משהו חכם להגיד תשתוק

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני רוצה את הכליות שלו.

    עיסאם מחו'ל, 05/11/05 21:00

    שוות המון כסף .
    אני מומחה בשיווק.
    גם קרניות , אפשר.

    הגב לתגובה זו

    • 28 אין גבול לטמטומך

      מ''צ, 05/11/05 22:56

      תקוותי שאתה היית זקוק להשתלה ותקוותי שזה לא היה נקלט, כי לסתומים כמוך מגיע עונש

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    החיילים ראו פלסטיני חמוש

    טל, 05/11/05 20:52

    מה ציפיתם שהם יעשו?

    מלבד זאת, אשמת ההורים, מה הם שולחים את הילד שלהם עם צעצוע דמוי נשק במקום כמו ג'נין?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חסרי יש''ע?!?! (ל''ת)

    מה נסגר?, 05/11/05 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    HELLO?מישהו ראה את תמונת הרובה?

    עמי, 05/11/05 20:43

    איך מישהו בכלל אמור להבחין מרחוק שזה רובה צעצוע?!?!

    איך הורים אהבלים נותנים לילד לשחק ברובה כזה באיזור מלחמה?

    זה מזכיר קצת את האבא שנתן לבת שלו לשחק עם פיטבול

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! הילדים שלהם מסתובבים

      מיקי, 05/11/05 22:47

      כמו כלבים עזובים, זורקים אבנים ובקבוקי תבערה, וההורים בכלל לא מפקחים עליהם. אולי לא איכפת להם ?
      ואל תספרו לי שהאמא הערביה סובלת כמו האמא היהודיה. תראה אותן ''גאות'' במחבלים המתאבדים שלהם. וגם אוספות ''פרס כספי'' מכובד.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    צדיקים לתת להם אזרחות של כבוד (ל''ת)

    ארי, 05/11/05 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד להורים. אדם לאדם- אדם (ל''ת)

    תמר, 05/11/05 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עוד ח''כ דפוק

    המומה, 05/11/05 20:25

    המשפחה רוצה לתעל את האסון לשלום אבל הוא עושה עליהם פריים טיים. אי אפשר לחייב חומר אנושי קצת יותר טוב לשילטון?

    הגב לתגובה זו

    • וכרגיל מה שאלף אנשים יעשו

      שחר, 05/11/05 23:04

      תמיד יבוא עסקן שלטון ויקלקל.
      איך האפסים תמיד למעלה ?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    Just a thought

    Israle, 05/11/05 20:22

    Condolences to the family for the terrible loss imposed once again by Islamic terror. Bracha should be trilled for treason and put away for life!!!. His remarks insights terror and and he actively supports all Islamic groups wanting to “wipe us of the map”. If he represents any one in Israel – they should all be transferred to Gaza and leave this holy land to the chosen onces.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חסרי ישע בלי מרכאות

    תמיר, 05/11/05 20:17

    בין ה- ש' ל- ע'

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה שמת לב לזה?

      הילה, 06/11/05 00:34

      איזה מטומטם כתב את זה? עלק- חסרי יש''ע... או שאולי הוא רצה להכניס איזו בדיחה סאטירית מתחת לשרוול...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    shame (ל''ת)

    homeless, 05/11/05 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    TZaHal busha va harpa (ל''ת)

    homeless, 05/11/05 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד למשפחה!

    מישהו אוביקטיבי, 05/11/05 20:07

    אפשר להגיד שהיהודים רצחו את הילד שלהם בלי סיבה, וזה בעיקרון מה שקרה ואחרי זה הם עוד מסכימים לתרום איברים ליהודים. אני לא חושב שיש יהודי שקרוב משפחתו נהרג בפיגוע טרור והוא יסכים לתרום את איבריו לפלסתיני...
    אז אולי אנחנו לא עם סגולה.....

    הגב לתגובה זו

    • אולי תתאסלם ? (ל''ת)

      מיקי, 05/11/05 22:23

      הגב לתגובה זו

      • מיקי, אתה חיה. לא אדם. (ל''ת)

        עמוס הנביא, 05/11/05 23:51

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    תראו מה זה חיים של ילד

    שאול, 05/11/05 20:06

    האם לילד יהודי בן 11 שיסתובב פה בארץ עם רובה צעצוע יש סיכוי למות בגלל זה?

    תראו מה זה חיים של ילדים שנמצאים תחת כיבוש, אני לא מבין איך יש כאן אנשים שתומכים בזה, פשוט עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שלא היית בדולפינריום

      אלכס, 05/11/05 23:08

      או במלון פארק או באחד מהאוטובוסים או מסעדות שהתפוצצו שם ילדים קצת יותר מבוגרים.
      אבל נדמה לי שגם זה לא היה עוזר לך להבין - לפי תגובתך אתה פשוט מפגר.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה אתם לא יכולים פשוט להגיד

    תודה, ולשתוק?!, 05/11/05 20:04

    אורי

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תעצומות נפש אדירות .

    jonah, 05/11/05 20:00

    אולי זאת התחלה של בנית חומה שתעצור את סחף האלימות הדם והשינאה המטורפת בין שני העמים .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם אם זו טעות צריך צה''ל להתנצל (ל''ת)

    שלמה, 05/11/05 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ליבי עם ההורים יפי הלב והנפש

    גיא, 05/11/05 19:56

    לא בכל יום אנו נתקלים בגדלות נפש כמו של ההורים האלו, שתורמים את איברי ילדם לקירוב לבבות בין העמים. יש תקווה עם שכנים כאלה! אנשים גדולים מכולנו.

    הגב לתגובה זו

    • מה כל ההתמוגגות , הורים

      מחמד כהן, 05/11/05 22:16

      מוסלמים ''תורמים'' את ילדיהם שעודם בחיים למען הג'יהד ועורכים לאחר מיכן הילולת שמחות , אז איברים מילד מת זו סיבה להתפעל ? הצחקת אותי !

      הגב לתגובה זו

    • תרגיע. תראה איך הם מנצלים זאת,

      מיקי, 05/11/05 22:22

      בהנחיית ההנהגה הערבית בישראל, לפרובוקציה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    להורים, למה שלחתם ילד עם רובה?

    דן דן, 05/11/05 19:53

    ומה עם שאר הילדים שזורקים אבנים על החיילים?

    מי שזורק אבן ומסכן את החיילים, זכותם לירות בו !!!

    הגב לתגובה זו

    • זכותם! לא חובתם...! ויש תאונות (ל''ת)

      תמר, 05/11/05 20:34

      הגב לתגובה זו

    • אתה קולט מה אתה אומר???

      מזועזעת, 05/11/05 21:42

      שפשפתי את עיני שוב ושוב, אבל לצערי מה שכתבת לא נעלם -
      איום ונורא בעיניי שאתה נותן לגיטימציה לרצח הזה, שרבים כמוהו מתבצעים בלי שהם יגיעו לאוזני הציבור. ברגעים כאלה אני מתביישת להיות הגב של צבא כזה, וחלק מעם שאנשים בו מגיבים כמוך. אתה אדם פחדן, שהפך, בנוסף לכל, גם למסוכן! תתבייש ללך.

      הגב לתגובה זו

    • אם זה מה שיש לך להגיד

      שחר, 05/11/05 23:06

      אתה פשוט חרא

      הגב לתגובה זו

    • טיפש:

      עמוס הנביא, 05/11/05 23:50

      ומי ששולח חיילים לכבוש ולדכא עם אחר, האם גם לעם זה שמורה הזכות להתנגד?

      הגב לתגובה זו

    • אתה דפוק ועלוב נפש אני מתבייש

      דודו קים, 06/11/05 06:21

      בשבילך , יש יהודים זבל כמוך גם כנראה בארץ והרבה

      הגב לתגובה זו

    • השולח ילד עם רובה זה אתה (ל''ת)

      יוסי, 06/11/05 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נרצח ע''י משטר הטרור (ל''ת)

    אלדד ציון, 05/11/05 19:49

    הגב לתגובה זו

    • 10 למי אתה מתכוון?

      מוטי חיפה, 05/11/05 22:54

      הדבר היה נמנע אם הערבים באמת היו רוצים שלום, אבל שמעת מה מגיע מאירן?

      הגב לתגובה זו

    • גם לך אני אומר

      שחר, 05/11/05 23:09

      אם אין לך משהו חכם להגיד, אז תשתוק.
      לך ללמוד כמה שיעורים באנושיות מהאנשים האלו, לא יזיק לך

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בטח ביום חמישי היתה

    ל, 05/11/05 19:49

    ידיעה בעיתון שצה''ל הרג פלשתינאי חמוש בגנין

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אין דבר כזה פלשתיני חמוש

      אלכס, 05/11/05 23:17

      זה הכל תעמולה של צה''ל, הפלשתינים עסוקים רק בגידול פרחים ובתרומת איברים ליהודים.
      וכל המתאבדים וקסאמים זה רק פרובוקציה של מוסד.
      תגיד, להיות אידיוט זה נעים?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הכל עניין של חינוך.

    יוספה, 05/11/05 19:47

    כשהפלשתינאים ידעו לחנך את ילדהם שיש לשמור על קיום העולם וטיפוחו. אז הם לא יצטרכו לבכות על ילדים שנהרגים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לאחר שתוקם מדינה פלסטינאית

    דן, 05/11/05 19:46

    כל שונאי ישראל יצטרכו לעבור לשם. יעזבו את מדינת ישראל השנואה ורודפת הדם ויעבור לגור עם העם הפלסטינאי שלא מסוגל לפגוע בילד קטן.
    בתכלית
    ארגוני הטרור הודיעו לאחר היציאה מעזה שהם פותחים מסע טרור ביהודה ושומרון ותפקידו של צהל למנוע רצח של ישראלים
    אי אפשר לנהל מלחמה סטרילית בתוך מחנה פליטים כשחיילים נעים בלילה בתוך מחנות חשוכים , רואים תנועות ולא יודעים מי עומד מולם.
    כל חברי הכנסת הערבים יודעים שאין הוראה להרוג ילדים, ההרג הזה לא משרת את המטרות שלנו.
    הם מלאי שנאה למדינה ומנסים לעשות כל מה שאפשר למוטט אותה ואין להם מקום ביננו.

    הגב לתגובה זו

    • יופי ואיך זה קשור

      שחר, 05/11/05 23:18

      לתרומת איברים של ילד קטן במלחמה גדולה.
      תחסוך מאיתנו נאומים גדולים ובומבסטיים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שלא יעבדו עליכם

    שמעון, 05/11/05 19:43

    מחבלים פואנציאליים, ומדגרות מחבלים פוטנציאליות הם הם הבעיה האמיתית!!!

    הגב לתגובה זו

    • כשהבן שלך יזדקק להשתלה

      שחר, 05/11/05 23:11

      רק תזכיר לרופאים שאתה כתבת את התגובה האדיוטית הזו כדי שישימו אותך בסוף התור

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זוהי מלחמה

    רמי, 05/11/05 19:42

    במלחמות קורות טעויות אבל אל תשכחו מי משתמש בילדים במלחמה הנוכחית צר לי על הילד

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! (ל''ת)

      מיקי, 05/11/05 22:14

      הגב לתגובה זו

    • מי משתמש בילדים ?

      שחר, 05/11/05 23:15

      מי שולח ילדים בני 18 לעצור, להרוג, לחסום ?

      טמטום יש בשני צידי הגבול.

      למרבה המזל גם אנושיות יש בשני צידי הגבול כפי שהרגע הוכיחו לך.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אבל איך זה יתכן?

    ניב המגניב, 05/11/05 19:36

    אנחנו הרי הצבא המוסרי בעולם

    הגב לתגובה זו

    • לניב הטיפש.

      יודי, 05/11/05 19:50

      מה הייתה רוצה שיעשה חייל צה''ל נימצא מול נער עם נשק חם?

      רציתה שהוא יתן לו פרח. או זר פרחים?

      או שאתה מגמתי מהשמאל הקיצוני והטיפש.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפוטושופ עם הרובה פשוט גדול... (ל''ת)

    פשוט מלחמת, 05/11/05 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק בישראל

    גילי, 05/11/05 19:34

    תנחומים למשפחה,מקווה שצהל אכן מספר את כל האמת, לא שזה יעזור לנער ולמשפחה. רק בדמוקרטיה כמו בישראל יכולים ח''כים להשמיץ את משלמי המשכורת שלהם. מעניין שבפיגועים הם לא נשמעים נחרצים כ''כ!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הטרגדיה הנוראה באשמת הפלשתינים (ל''ת)

    אייזיק, 05/11/05 19:34

    הגב לתגובה זו

    • הטרגדיה הנוראית היא ...

      שחר, 05/11/05 23:16

      אנשים כמוך שעסוקים בלהאשים במקום לחשוב. תגיד תודה למשפחה ותשתוק

      הגב לתגובה זו