• 37.

    תגובה ל- 39

    סטודנט לתיקשורת, 09/04/06 15:21

    מסכים עם הביקורת החיובית על הכתבה. יחד עם זאת, כמה מהתגובות הם ביטוי ל''חופש הפיטפוט'' וחורגות מגבול הטעם הטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כתבה טובה וחשובה

    ישראל, 31/03/06 23:50

    ועל כותבי הרעה - שילכו לעזאזל ...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סיפורימפו (ל''ת)

    רוני המושתל, 11/11/05 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תגובה ל 34

    שירה, 05/11/05 23:18

    אתה בהחלט צודק.
    תקרא את הספר על רצח רבין של ברי חמיש.
    יש לו הוכחות שסותרות את כל הסיפור שהמדינה מוכרת לנו.
    תקרא ותבין.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כולנו היינו נוהגים לפחות כמוהו

    ירון, 05/11/05 18:40

    ואפילו מכר רק אחרי יעוץ.
    אחלה בן אדם יחסית לתאבי הבצע המסתובבים בנינו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לנועה בן ארצי?

      יוס2, 05/11/05 21:19

      שעשתה מיליון דולר

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    משהוא פה

    נובאדי, 05/11/05 18:17

    מסריח מאד, רואים בסרטון איך הצלם מתמקד זמן מאד ממושך על יגאל עמיר שישב על אדנית בטון, ולא פונה ע''י אנשי הבטחון, למרות שכל היתר פונו לחלוטין!!! משהוא רבותי לא כל כך מסתדר לי!

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה?

      אפי, 05/11/05 19:19

      מה שחסר הוא צילום האירוע בו ניסה יגאל עמיר להתנקש בחייו של רוה''מ ב-''יד ושם'' כמה זמן לפני ה-4 לנובמבר.
      עדותו בוועדת החקירה ובבית המשפט עומדת עד היום: ''פעלתי לבדי, רבין לא הגיע אז נסעתי הביתה''.
      לא צריך לחפש בכוח קונספירציות. הפאשלה של המחלקה לאבטחת אישים ברורה, העדפותיו של הצלם ברורות ונשאר רק הנסיון הנואל של הימין הדתי למחוק מעל עצמו את הכתם הנורא.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    רצח רבין

    אילן, 05/11/05 14:37

    למה כל כך קשה לאנשים להאמין שהרצח היה תוצאה של טיפשות (הקונספציה-אף יהודי לא יהרוג ראש ממשלה ישראלי) , ועקב כך ''ברדאק'' ישראלי טיפוסי בשמירה . ברגע שמישהו מפורסם נהרג לא מוכנים לקבל את האמת הפשוטה :
    צריך קיצוני אחד , אקדח אחד , וכדור אחד ! הרבה רצו במותו הפיזי ו/או פוליטי ו/או חברתי של רבין זה לא אומר שכולם היו מעורבים .
    השאלה הגדולה היא איך נתנו למיעוט קיצוני כל כך (ראה משפחת עמיר) לגדול בינינו .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה עם הגהה לכתבות?

    רביב, 05/11/05 12:14

    למה חצי מהמילים מופיעות פעמיים?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מעריב לא מפרסמים תגובות.

    עיתונאי, 04/11/05 22:04

    כתבתי תגובה לגבי איך בדיוק היה הרצח.
    מעריב לא פירסמו את זה.
    בטח גם את ההודעה הזו הם לא יפרסמו..
    די עם הצנזורה !
    די עם השקרים.
    תנו לאמת לצאת לאור.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא יעזור לכם...

    שמעון הצדיק, 04/11/05 21:40

    בסוף יתברר מי באמת רצח את רבין...
    מי נתן לו את ההוראה...
    ומדוע מסתירים את האמת כבר עשר שנים...

    הגב לתגובה זו

    • הבל הבלים הכל הבל

      גבי, 05/11/05 09:44

      קשה להאמין כמה אנשים רפי שכל עדיין נהנים לדבוק בתיאוריות הקונספירציה, המעידה בעיקר על מצם הנפשי המעורער ותו לא.

      הגב לתגובה זו

      • גבי אתה מתנהג כמו בת יענה

        האמת, 05/11/05 14:49

        עד כמה בן אדם יכול להיות טיפש?
        אם אתה בן אדם חושב..אז תפעיל את המוח. אל תנעל אותו.ותקשיב למה שאנשים אומרים.
        היה פה רצח של יגאל עמיר נכון, אף אחד לא מכחיש את זה .
        אבל תחשוב על משהו:
        מדוע צעקו סרק?
        מכיוון שאלו הכדורים שהם חשבו שיש לו במחסנית.
        מדוע חגי עמיר בכלא?
        מכיוון שהוא הכין ליגאל כדורי אקדח במקום כדורי הסרק שהוא קיבל מאבישי רביב.
        מדוע צילם קמפלר את החניה ולא את האירוע?
        מדוע הוא צילם עם חצובה?
        מדוע הוא התמקד מלא פעמים ביגאל עמיר?
        ואם הוא באמת צלם חובב ורצה לצלם את רבין יורד במדרגות...אז מדוע כאשר לא הייתה שום התרחשות, מדוע הוא לא הפסיק את פעולת המצלמה?
        אפילו צלם חובב היה חוסך בסרט צילום ומפחד שהקלטת תסתיים..
        ותחשבו על זה.

        הגב לתגובה זו

        • יום אחד תיחשף הפשלה של השב''כ

          לא מהמעופפים, 05/11/05 23:48

          רבין נפל קורבן כשנשלח כפתיון לרוצח. מי שסמך על יגאל עמיר שישתמש בכדורי הדמה שסופקו לו, הוא זה שמנסה לקבור את הפרשה. ברור שעמיר הרג את רבין, אבל היתה פשלה של השב''כ שרצה ללכוד אותו בפעולה ולא דמיין שרבין יהרג.
          ייתכן ורבין עצמו היה בסוד הענינים אבל לא חשב שהשב''כ יהיה כל כך תמים ולא יוודא שלא ירו כדורים אמיתיים.

          הגב לתגובה זו

          • רבין קיבל כדור בתוך האוטו

            פרס אשם, 11/11/08 14:48

            היה מישהו במושב האחורי שחיכה ''לטפל ברבין הפצוע'' עם אקדח ומשתיק קול

            ההוכחות משכנעות חבל''ז! לכו לצפות בהן!!!!!

            לא שמאלן ולא ימני ולא מאמין בשטויות או דת

            אנשים נורמאליים: לכו תראו איזה משוגע מביא לכם את האמת לפנים - אז תחשבו טוב טוב מי באמת משוגע אתם או הוא

            פרס הזמין את הרצח לבקשת בוש האב דרך ארגון CFR

            הגב לתגובה זו

  • 27.

    פראבדה מסייע למריחת הסיפור (ל''ת)

    תקשורת בזויה, 04/11/05 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    mm....

    jacob, 04/11/05 20:54

    this gentelman know more then what he looks like.his answer maight be good ,but not for me,for a typical norwegian-yes..it is impossible,that he did not got a ''typ'',he is mouving with the camera like he ''know''what is going to happend,his answer is just a retoric from the kitchen of the ''mastaers''.i do not say that Amir did not kill him,i do not say that somebody els shoot another bullet,what i say,is that the Scene''was cooked ''befor the ''chicken'' came to mesure the temperatures

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לדעתי לא קיבל מספיק כסף

    שלמה, 04/11/05 20:41

    הרי מי שעשה את רוב הכסף היו העיתונים והטלויזיות שרכשו את הזכויות.
    מדוע לא מגיע לבחור שעשה את הסיפור קצת כסף?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אבל למה כל דבר

    ענת, 04/11/05 20:40

    כתוב פעמיים! מה עם העריכה? זה הרי יכול להטריף ת'צורה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''נראה לי מוזר'' ?!...

    דניאל, 04/11/05 18:27

    מה בדיוק נראה לך מוזר?! דמויות מוצללות בתוך חניון אחורי של הפגנה? אחרי ה''הסבר'' הזה האירוע כולו והצילום שלו נראים תמוהים עוד יותר.

    דברי האיש ותשובותיו מעוררים שאלות במקום לענות עליהן.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כותרת משנה מבטיחה אבל..

    דני (עורך) דין, 04/11/05 17:55

    לא מקיימת. כל כך הרבה מילים ושום
    מיסתורין לא פוזר - להפך.
    לא ברור כלל למה הוא החליט לעלות על הגג ואיזה אירועים הוא תיעד קודם לכן, למה הוא התמקד ביגאל אמיר ואם משהו נראה לו מוזר וחשוד למה הוא לא אמר לאף אחד??
    כל העניין נותר תמוה וחשוד.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לרוני

    ענת, 04/11/05 17:11

    אל תתייחס לביקורות העלובות,אתה היית שם,צילמת וגם קיבלת כסף על זה.כל הכבוד לך,ותרגיש מצויין עם עצמך.
    ולכל אנשי הקונספירציה, קחו ספר טוב ותפסיקו להתעסק בשטויות.

    הגב לתגובה זו

    • לענת , המלצה לספר טוב

      שירה, 05/11/05 23:23

      מי רצח את רבין של ברי חמיש.
      מומלץ ביותר

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם רצח קנדי לא נפתר (ל''ת)

    אני, 04/11/05 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נדב צודק!!

    שיר, 04/11/05 16:27

    לפני שמבלבלים את המוח צריך פשוט לבדוק את העניין עד הסוף..אם לא יודעים במה מדובר אז זה לא שווה כלום..אני הבנתי שבדקו את הסרטון במעבדת וידאו וגילו שם שיש קטעים מודבקים.
    צריך באמת לבדוק ולחקור, אסור להתעלם.
    ואם ימצאו שזה שטויות אז זה לגיטימי.
    אבל קודם לבדוק.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חה חה חה

    מימי, 04/11/05 16:26

    כן, הוא התמקד דקות ארוכות בעמיר רק בגלל שהוא נראה לו בחור שעשוי להיות מעורב באירוע. מגוחך. הרי קמפלר לא אמור היה לדעת שיהיה איזשהו אירוע, לא?
    וכמובן, השאלות הרציניות באמת לא הוזכרו אפילו. כאילו שמה שמעניין פה זה למה הוא קיבל כסף. השאלות הרציניות הן כמובן מדוע ליורה בסרט של קמפלר השיער גזור בגובה ראש האוזניים בעוד עמיר, כמו כל דתי, לא גילח את השיער הצומח לצד האוזניים (הפאות). והשאלה המסקרנת שבעתיים, שצריכה להיות ברורה לכל מי שמביט בסרט: איך זה שלבחור היורה יש יד באורך מטר וחצי (שמגיעה עד צמוד לגופו של רבין)?
    חבר'ה, תפסיקו לסבן אותנו עם סרט שלם על החור השלישי בגופייה (כאילו לא גילו את זה כבר לפני עשר שנים החוקרים העצמאיים) ועם כתבות עם קמפלר שלא שואלות את השאלות הרציניות. הציבור דורש תשובה לשאלה מי רצח את יצחק רבין, ובסוף הציבור גם יקבל אותה. אם רק יתעקש.

    הגב לתגובה זו

    • מימי, את במקרה ימנית קיצונית?

      אייל שלהבת, 04/11/05 19:48

      מימי (אלעק) שלום. זה ברור שאי.טי הוא היצור בעל היד הארוכה שרצח את רבין, כפי שאת רומזת. ואגב, אלביס חי, היטלר היה חיזר וג'ורג' בוש נשלט על ידי מחשב. תיאוריית הקונספירציה שלך מקורית במיוחד: היא מתמקדת בתספורת של הרוצח בסרט המטושטש ומתעלמת לגמרי מהעובדה המרעישה שאחד משומרי הראש, כפי שרואים בבירור - צבע את ציפורני רגליו בלאק אדום !! כאילו דא !?

      הגב לתגובה זו

      • מה בדיוק רצה לומר (ל''ת)

        המשורר?, 05/11/05 18:23

        הגב לתגובה זו

    • you are RIGHT!!!! (ל''ת)

      fellow jew, 04/11/05 19:54

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    קונספירציה..זו לא מילה גסה

    נדב, 04/11/05 16:20

    בכל מקרה צריך להיות אמיתי..אדם צריך להיות אמיתי עם החברה שבה הוא נמצא..ולכן חשוב מאד לפני שמוציאים שם רע על אדם כלשהוא ולפני שמתעצבנים פשוט לחקור ולבדוק..ומי שלא חוקר לא יודע..ולכן חשוב מאד..לקרוא את הספר של ברי חמיש ''מי רצח את רבין?'' קשה מאד להתווכח שם עם העובדות..ומי שמצליח לחלוק על העובדות..אז סבבה..אבל העיקר להיות אמיתי!!!

    הגב לתגובה זו

    • ברי חמיש עובד על ספר המשך

      קרי חמיץ, 05/11/05 08:13

      שם זמני: ''איך עבדתי על שלושה מיליון פתאים במעמד הר סיני''.

      לא חשוב לקרוא את ספר של ברי חמיש. חשוב לראות מ-י קורא אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עדין לא ברור למה הוא צילם את ה

    א, 04/11/05 16:08

    הרחבה כל כך הרבה זמן ולא את האירוע עצמו

    הגב לתגובה זו

    • הסבר

      ל-א', 06/01/07 14:43

      מוזמן/ת לצפות בקטעי וידאו נוספים של קמפלר Kempler באתר YouTube

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    והנה חשיפה בלעדית:

    חשפן, 04/11/05 15:59

    דנה אינטרנאשיונאל היתה פעם גבר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כתבה כלכך משעממת!!! לא אמין (ל''ת)

    אורית, 04/11/05 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קמפלר, אתה מאה אחוז ואתה צודק

    אזרח, 04/11/05 15:42

    בכך שאלוהים קובע את הגורל.
    למה הוא יצר כל כך הרבה טמבלים, כמו חלק מאלו שהגיבו כאן, זה עניינו הוא, לא שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • טמבל הוא זה שלא שואל אף פעם (ל''ת)

      חיים, 04/11/05 23:15

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא משכנע

    אילתי1, 04/11/05 15:10

    צפיתי בסרט בכל הפעמים ששודר,יגאל עמיר היה השחקן הראשי,עם כל עשרות העיוותים סביב הרצח,כלום לא מסתדר לי,גם אחר התכנית אמש בערוץ 2,התחזקו דעותי שמשהו משובש פה בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האיש הזה מסתיר משהו מאיתנו !!! (ל''ת)

    שלום קאופמן, 04/11/05 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הוא גדול צלמי פלשתינה ויפו (ל''ת)

    זולטאן קלוגר, 04/11/05 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קמפלר, טרימבובלר, מה עוד?

    צלם אנוש, 04/11/05 14:43

    וחוץ מזה, הערפל סביב הצילום רק גובר. גם הכתבה הזו מסתירה משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ''שכחתם את האמת''

    אבי זר-בייבי, 04/11/05 14:28

    בהתחלה פורסם בעתונות שהסרט צולם ע''י תייר פולני... זוכרים? רק אח''כ הוכנס קמפלר לתמונה -
    עוד שאלה שמתווספת להרבה תמיהות...
    חקירה עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, כולם משקרים ...

      אדי, 04/11/05 15:00

      ואם אנחנו יושבים בשקט -
      אז לא מגיע לנו יותר

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה פשר הצביעות הזאת ?

    ולדימיר בָּטיטו, 04/11/05 14:22

    יובל רבין עזב את הארץ לכדי לעשות כסף בארה''ב .כל הצבועים היו מוכרים את הצילומים בסכומים גבוהים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כמש שילמו לך בשב''כ?? (ל''ת)

    סוכן לשעבר, 04/11/05 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כתבה חרטה ברטה. (ל''ת)

    מזויף, 04/11/05 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מס הכנסה

    ביביו, 04/11/05 14:15

    הוא שילם מס הכנסה על הכסף שקיבל מהצילומים?ומהעיתונות?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הוידאו של קמפלר באתר

    דוד רוטשטיין, 04/11/05 14:11

    www.yitzhakrabin.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שום דבר לא מצדיק קבלת כסף!!!

    דניאל, 04/11/05 14:02

    מדמו של יצחק הי''ד לא היה לאף אחד זכות להרוויח כסף!
    מדובר באחד האסונות הקשים במדינת ישראל מאז קיומה!
    לקחת כסף לצילום בעיניי זו חרפה!
    מסירת הקלטת למשטרה הייתה חובה אזרחית ואין שום שבח והלל על כך!!!
    עצמת האסון שמאז אנו חוטפים יותר פיגועים, ההרתעה שלנו אבדה, הבזיון שולט בכל מקום ואנו נחשבים כעת לעמי המדבר - רצח ראש ממשלה בישראל זה אסון טראגי לאומה היהודית!!!

    הגב לתגובה זו

    • Tembel Miztadek !!! (ל''ת)

      J.G, 04/11/05 14:25

      הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי?

      לדניאל, צא, 04/11/05 14:25

      אף אחד לא עושה כלום בשביל העיניים היפות של אף אחד.

      אין שום פסול למכור רכוש של אדם פרטי ולקבל עליו כסף. הוא מסר ואח''כ מכר באופן חוקי.

      הפשלה היא של השב''כ ולא של אף אחד אחר, וקמפלר, אולי קצת תמהוני, תרם יותר מכל דבר אחר לפתור מסתורין שהיה רודף אותנו עד אחרית הימים.

      אנחנו צריכים להכיר בעובדה הפשוטה שאנו עם המורכב מבשר ודם, והאדם הוא קנאי ואלים מטבעו.

      אתה צודק שרצח רבין הוא אסון למדינת ישראל, אז מה הלאה?

      הגב לתגובה זו

      • למגיבים, איני אדיוט ומצטדק!!!

        דניאל, 04/11/05 22:08

        תודה לכל התגובות עת ישנתי מעט אחה''צ.
        מכיר האיש שקיבל כסף.
        דעתי איתנה שהוא לא היה צריך לקבל כסף על דבר כזה ובעיני זה אפילו בצע כסף! אפילו אם שילם מס!
        הייתי כמוהו מוסר הקלטת מייד למשטרה והוא לא עשה שום טובה שכן זו חובתו האזרחית.
        אני לא ארשה לעצמי להתפרנס מהעצות שקיבלתי מכם פה וסמכו עלי שאיני זקוק לכסף כזה ולא מפאת שחצנות חלילה!!!
        עבורי רצח רבין היה אסון אישי שעלה לי בבריאות בנוסף לכל, מעבר לאסון הלאומי!!!
        לא מדובר בסרט על הקונקורד למשל שצלל לים ולא אפילו מגדלי התאומים או צילומים נדירים של אילן רמון ז''ל שהותיר בנו חלל!!!
        רצח ראש ממשלה בישראל, לכולכם אומר כמזרחן, זהו האסון הלאומי שלנו וראו לאן התדרדרנו מאז!!!
        אשר לכתבה שהצלם הינו אדם צנוע ורק עתה חשף עצמו, לא נכון כי הוא לא חשף עצמו כעת אלא מזמן ואני במקומו אפילו לא הייתי מסדר מצבי בבנק או ילדיי ונכדיי מכסף כזה!!!
        הייתי שמח אם היה תורם הכסף למרכז מורשת רבין ז''ל!!! חבל שלא עשה כך!!!
        ולשורה התחתונה מרבין למדתי להיות לוחם ושוחר שלום!!!

        הגב לתגובה זו

    • תחשוב פעמיים

      רונן, 04/11/05 14:31

      אתה מדבר על האסון, האסון והאסון!!!
      הצם במקרה הזה כמו בכל יתר המקרים בהם צלם לא מודע ולא יכול למנוע את הפשע הינו הדרך היחידה להראות לנו ולכל העולם את אשר אירע באמת ודרך זה לצמרר את כולנו על גודל המקרה. גם אם יקרינו את הסרט הזה 30 פעם ביום הוא תמיד יחזור לצמרר כל אחד מאיתנו ואולי אפילו יעזור במשהו במניעת הפשע הבא... ולגבי הכסף אם הצלם קיבל מידע מקדים ו/או יכול היה למנוע את הפשע בסדר, אבל במקרה הזה לדעתי אתה טועה ובגדול !!!

      הגב לתגובה זו

    • ומהצונאמי? התקפות בעזה? פיגוע? (ל''ת)

      סנטימטר מרובע, 04/11/05 15:57

      הגב לתגובה זו

    • אתה אדיוט !!!

      אברהם לב., 04/11/05 20:28

      משפחת רבין עשו ים של כסף מהרצח.
      עובדה.
      הנכדה הנחמדה שלו קיבלה מליון דולר על חשבון ספר שתכתוב . מישהו היה משלם לה את הכסף אם לא סבא שלה לא היה נרצח ?
      שלא לדבר על המרכז למורשת רבין ( מישהו יודע באיזה מורשת מדובר ??? ) שמעסיק ומפרנס עשרות מאינים שכמותך ?

      הגב לתגובה זו

    • נו באמת הראשונה שרצה לעשות כסף

      tz , n.y, 04/11/05 21:24

      מהרצח הייתה הנכדה נועה .

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איש ישר והגון

    אלעד, 04/11/05 13:46

    טוב שיש אנשים ישירים כמוהו, שמסר את הקלטת לוועדת החקירה לפני שמכר אותה.

    הגב לתגובה זו