• 71.

    תומכי הטרור לא נחים לרגע,

    דרור, 02/11/05 23:08

    והבג''ץ, הוא כמובן לא יאכזב גם הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אתמול

    רמי, 02/11/05 19:19

    חזרה הבת שלי הביתה בערב ושאלה אותי, עם מי לא הייתי רוצה שהיא תתחתן. אמרתי לה שיש הרבה מועמדים לתואר – עם מי לא הייתי רוצה שהבת שלי תתחתן – ולבטח ''הימנים'' כלולים שם. מבחילים האנשים האלה בחיי

    הגב לתגובה זו

    • אז מי יתחתן עם המפלצת ?? (ל''ת)

      ימני, 03/11/05 00:52

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אפילו הם דורשים מצה''ל להתחיל

    מנטה, 02/11/05 19:16

    להפציץ אותם ברצינות. נמאס להם מהמשחקים, אחרת הם יעברו לאל קעידה, לפחות שם , הם מרגישים שמתיחסים עליהם , ומפציצים אותם . כראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    I feel the need for speeeeed

    מייבריק, 02/11/05 19:08

    בג''צ ידחה את העתירה על הסף. בג''צ אינו מנחה גורמי ביצוע ממשלתיים איך לבצע את המדיניות. הוא תוקף מדיניות, אך לא את האמצעים הנדרשים למימושה, אם היא חוקית.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    למה מאפשרים ?

    אריה, 02/11/05 18:39

    אירגונים לא ישראלים מגישים בגץ נגדנו ? למה מאפשרים להם את זה ?
    אנחנו המדינה היחידה בעולם שפוגעת בעצמה ?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עתירה נוספת:

    שוקו, 02/11/05 18:36

    להפסיק את הבומים באוטובוסים/מסעדות/רחובות בישראל. אז נדבר על בומים על קוליים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שוב מנצלים את בג''ץ לכתוש אותנו

    נמאס לי, 02/11/05 18:33

    האויבים שלנו מנצלים באופן הכי ציני את המאפיינים המערביים שלנו כדי לכתוש אותנו ולהחליש אותנו. הרי אותם רופאים ללא גבולות לא אומרים מילה על הפצצות היומיות על ילדי שדרות....


    עד מתי בג''ץ ישתף פעולה ויסכים להיות החוליה החלשה של ישראל?

    מסר לשופטי בג''ץ - אך תעיזו להתערב!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    נחמד - האויב מכתיב איך להילחם

    חי, 02/11/05 18:15

    לא לחסל מבוקשים, לא לבומים העל-קוליים, לא ולא ולא ....
    אבל הם בשלהם: ממשיכים עם איומים, פיגועים, קסאמים ושאר ירקות.
    אם זה לא היה אצלנו במדינה - זו היתה בדיחה מעולה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    השלטון הצבאי הסתיים בעזה !

    ולבג''ץ אין, 02/11/05 18:14

    אין לנו יותר אחיזה צבאית או מדינית בעזה אין ממשל צבאי ואין כלום.
    הפלסטינים שולטים שם בשלטון עצמי.
    לכן אין לבג''ץ סמכות לדון בפעילות כל שהיא במקום.
    הברירה היחידה שיש לפלסטינים היא לפנות למועצת הבטחון, בדיוק כמו שאנו נוהגים כאשר אנו מותקפים מלבנון.
    אם בג''ץ בכל זאת יעיז לדון בעניין אזיי זאת ההוכחה לדיקטטורה השיפוטית שהרבה מדברים עליה בתקופה האחרונה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שיגידו תודה שזה רק בומים

    jak, 02/11/05 18:06

    בעתיד הם יקבלו גם פצצות אם הם ימשיכו בדרכם

    אנחנו לא נהיה סיסים לנצח

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    להפסיק עם הבומים ו......

    תפסיקו, 02/11/05 17:54

    ולזרוק שם פצצות אמיתיות ....
    לא לשחק בכאילו..........
    3 פעמים ביום למשך 10 ימים פצצה של טונה כל פעם.....
    ונדביר את מחלת הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תקסכו להם את הצורה תהרסו להם

    מצויין, 02/11/05 17:48

    הכול.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עונש לאוכלוסייה המעודדת טרור

    ישראלי, 02/11/05 17:32

    המלחמה היחידה המסוגלת להדביר את הטרור היא נגד אלה המסייעים לטרור תומכים בו ומעודדים אותו. אם האוכלוסייה תתנגד לטרור הוא יימחק.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זו התעללות מכוונת וביריונות

    רועי, 02/11/05 17:32

    היא לא אפקטיבית, והיא יוצרת שנאה לפחות באותה מידה שהיא יוצרת הרתעה.
    אין בפעילות הזו לא הגיון, לא מוסר ולא טעם.
    להפסיק לאלתר.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד הקסאמים זה מאהבה? (ל''ת)

      חחח, 02/11/05 17:40

      הגב לתגובה זו

    • להפסיק גם את שריקת הקסאם

      צביקה פיק, 02/11/05 19:11

      הרעש מפריע לי את מנוחת אחה''צ ואז אני רעב יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    משהו מתחשב בילדי שדרות

    גורי, 02/11/05 17:15

    אל תהיו צדיקים בסדום

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שיפסיקו באימונים בארץ

    שי, 02/11/05 17:15

    קודם כל שירגעו בבומים העל קוליים בארץ אנחנו יודעים שיש את זה אנחנו לא צריכים לסבול מזה כשהם באימון ליד היישוב שלנו.
    אחרי זה תדברו על עזה שם צריך להוריד את ההנהגה ואת כל התושבים שפעילים בארגון טרור

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שיפסיקו קודם את החראקות של (ל''ת)

    הערסים בכבישים, 02/11/05 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עתירה נגד הפיגועים (ל''ת)

    דני, 02/11/05 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חד וחלק - להמשיך

    ת. קיף, 02/11/05 16:43

    מי עתר לבגץ על '' ענישה קולקטיבית ובלתי חוקית של אוכלוסיה אזרחית''?????? . וקסאמים על שדרות שהורגים ילדים קטנים ברחוב זה חוקי ? . לא להפסיק . אוכלוסיה תומכת טרור חייבת לשלם את המחיר. טוב יעשה בית המשפט אם יסרב לדון בתיק. את עלות המשפט יש להשקיע בבום על קולי נוסף...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עתירה חדשה של הרופאים

    גנן לזכויות אדם, 02/11/05 16:41

    הרופאים לזכויות אדם הולכים להגיש תביעה נגד קיום מדינת ישראל כי לטענתם היא פוגעת ברגשות הפלשתינאים וגורמת לראשי החמאס סיוטים כך אמר ראש הארגון בטקס חניכת אנדרטה למען לוחמי השלום יחיא עייש והשייח יאסין. ראש הארגון הביע את תקוותו שאחרי השמדת ישראל יבינו הפלסטינאים שהוא אדם נחמד וישאירו אותו בתפקידו הרם וירחמו על משפחתו כי הרי הוא יהודי נחמד שלא כמו שאר הציונים שהם רעים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שילך לשתות מהים של עזה... (ל''ת)

    יהודי פשוט, 02/11/05 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למה?למה?למה?באמת.למה?

    שוטר חרש, 02/11/05 16:41

    זה הדבר היחיד שאני שומע.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רופאים בעד טרור = אירגון רפאים

    Surfers Logic, 02/11/05 16:33

    איפה הייתם כשבן חסותם של בני חסותכם גרם לבום בשוק של חדרה?

    אתם ממומנים ומונעים ע''י אותם גורמים המעודדים את הטרור הרצחני,
    אתם מעכבים את הכרעת וחיסול הטרור, אתם מחבלים במאמץ לשכנע את האוכלוסיה הפלסתינית לחסל בעצמה את פושעיה שבגללם שני העמים אינם יכולים לישון בלי בומים.

    פעילותכם מסייעת לטרור ובכך פוגעת בזכותם של אזרחי מדינתכם
    לחיות ללא אימת הטרור.

    אתם מנצלים את זכויות האזרח שהעניקה לכם מדינת ישראל, אתם מנצלים את חופש הביטוי והמשאבים שמעמידה לרשותכם מדינת ישראל כדי לסייע לאויבי המדינה שלכם.

    אתם נשבעתם לקדש להעניק ולהציל חיים, לשבועתכם אין משמעות אם
    אינכם חיים, חייכם והסיכוי לקיים את שבועתכם מותנים ותלויים בחייה ובקיומה בבטחון של מדינת ישראל.

    אנחנו, אזרחי מדינת ישראל החיים, אנכנו הבסיס והתנאי לקיומכם, ליכולתכם להגיש סיוע רפואי ולזכות הדיבור שלכם.

    אתם מנצלים את הכלים והיכולות שיש לכם בזכותנו- כנגדנו, בכך אינכם נבדלים מהרוצחים הפלסתינים המשתמשים בנשק שקיבלו מישראל כדי לרצוח ישראלים.

    מדוע אינכם פועלים בקרב האוכלוסיה הפלסתינית ומפנים לעברה את אותה דרישה ממש, להפסיק את הטרור, הקסאמים והמתאבדים לטובת כלל האוכלוסיה ?

    מדוע אינכם מגייסים למאמץ הפסקת הבומים הפלסתינים את הדוקטור חנאן אשראווי שדיוקנה מרצד כאן בתוספת הכרזה שיש לכם פרטנר בצד הפלסתיני?

    אתם חלק מהלוחמה הפסיכולוגית שמנהלים הרוצחים במטרה להתיש את אזרחי ישראל.

    לפני שבוע הייתה לכם הזדמנות להוכיח את הגינותכם, לרוצחים הפלסתינים יש נציג באו''ם, אתם לא דרשתם להגן על זכויות האדם של אזרחי מדינת ישראל, לא קראתם לגינוי הפלסתינים על אשר הם מעוללים לאזרחים תמימים, לא דרשתם סילוק נציג הרוצחים, אחיינו של אדולף ערפאת ממשפחת העמים.

    פעילותכם היא עלבון להיפוקרטס
    יוזמתכם מוכיחה שאתם היפוקריטים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    באמת שלא בכוונה ...

    צבי, 02/11/05 16:21

    זה יוצא מהטוסיק של המטוס. הלו עזה !!! מה איתכם? הקאסמים לא רק מרעישים הם גם מפחידים. הסיסמא היא: אם אין שקט פה אין שקט בעזה. כללי המשחק באש השתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודק צריל להפסיק

    חיפאי, 02/11/05 16:12

    אבל צריך במקום בומים אל קוליים לעשות בומים שישר הורגים.
    חוץ מזה מה דעתם של הרופאים מגלגלי העיניים האלה על הבומים שעשו לנו במסעדת מקסים ובמסעדת אפרופו?
    אבל יש לנו בית משפט עליון נאור.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אזרח, 02/11/05 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הפלה תחת הפלה

    הומור ציני, 02/11/05 16:12

    הפלות מטוסים הם לא יכולים לבצע עדיין אז הם מסתפקים בהפלות....

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יותר טוב סיוטים ממות מקאסאם!!! (ל''ת)

    ג'ו, 02/11/05 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תגישו תביעה לתיקון חוקי פיזיקה (ל''ת)

    ציקו, 02/11/05 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ההמלצה תתקבל בברכה כש.....

    הגיוני, 02/11/05 16:01

    עמותת רופאים לזכויות אדם והמרכז הקהילתי לבריאות הנפש בעזה יבקשו מבג''ץ הפלסטיני להפסיק את ירי הקסאמים ופיגועי ההתאבדות בטענה שפעולות אלה גורמות לסיוטים לילדים, להפלות, ולכאבי בטן וראש ולעיתים קרובות אף למוות !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני גר ליד בסיס ח''א ולא מפריע

    לי הבומים!, 02/11/05 15:51

    אני גר כבר 20 שנה ליד בסיס ח''א בנתיב בו עוברים המטוסים לקראת נחיתה. כל יום יש אימונים ויש בומים על קוליים שמרעידים את כל החלונות בבית. רופאים למען זכויות אדם מעולם לא ביקרו ולא יבקרו בבית שלי כי אין לי בעיה עם זה כצורך מבצעי. מה שכן רל''א צריכם להיקרא רלא''פ ולא רל''א: רופאים למען זכויות האדם הפלסטיני כי אלו היחידים שהם דואגים להם. דרך אגב ילדים בשדרות סובלים גם מ''בומים'' של קסאמים למה אינכם מרימים תלונה? צבועים!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד

      זרח, 02/11/05 18:18

      צביעות השמאל מעוררת בחילה. לו לפחות היו טוענים טענות זהות לגבי ילדי שדרות וכל שאר חלקי הארץ - היה אפשר להתייחס לצביעות הזו.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עמותה מתייפיפת זו...

    שמעון 101, 02/11/05 15:51

    היא הדוגמא לגייס חמישי בתוכנו!
    לפני שבוע כתבתי כאן תגובה על הופעתה של נשיאת העמותה - ד'ר
    רוחמה מארטון בתוכניתו של רזי ברקאי. והצעתי להם למהר לבית המשפט ולהגיש צו מניעה נגד צהל ומופז שיביא להפסקת הבומים. הנאלחים הללו הרימו את הכפפה!
    אני ממתין לארגון כדוגמת הכהניסטים שיסתמו לעמותה זו של גייס חמישי,
    את פיהם ופעילותם. מקומם בין חבריהם הערבים. אבל הם רוצים להינות משני העולמות, חיים בישראל המודרנית-דמוקרטית, תוך כדי נעיצת סכין בלב.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חלוץ עושה עוונטות

    דניאל, 02/11/05 15:46

    כמו ערס צעצוע שקיבל סובארו אימפרזה ליום הולדת ונוסע בשכונה עם מזרחית בפול ווליום

    אני מאחל לכל המגיבים הפטריוטים פה שישמעו בומים באמצע הלילה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הבומים יגדילו את הילודה בעזה

    הגננת יוכבד, 02/11/05 15:45

    מתעוררים באמצע הלילה ו.....בום

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    במקום לפנות לישראל שתפסיק את

    קרן, 02/11/05 15:40

    הבומים העל קוליים שיפנו לטרוריסטים שיפסיקו לירות קאסמים לישראל זה יהיה הרבה יותר אפקטיבי לפנות אליהם

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לכל הימנים הקיצוניים וחבריהם

    שפוי, 02/11/05 15:39

    לכל הגאונים שבינכם תקשיבו טוב טוב. אני לא בעד הפלשתינאים ומעולם לא הייתי שמאלני אבל אני מבין שבומים על קוליים אכן יכולים לפגוע נפשית ופיזית באוכלוסיה שהיא חסרת אונים. אני לא מרחם עליהם אבל יש גבול... יש אנשים שהם אשכרה חסרי אונים במובן שהם לא יכולים להלחם בארגוני הטרור אז כל הקריאות המטומטמות שקוראות לתושבים הפלשתינאים להלחם ב''הוריהם'' היורים קאסמים על ישראל הם מגוחכות ולא ראליות. אני מבין את הכעס והשנאה הגוברת נגד כל הפלשתינאים, גם אלו שממש לא קשורים ואינם תומכים בטרור, אבל תשתמשו בשכל שניתן לכם ותחשבו עם זה באמת יכול לעזור במשהו חוץ מאשר לגרום לאותם יצורים עניים ומסכנים (לא באשמתנו, אלא באשמת עצמם) להיות אפילו יותר מסכנים וחסרי אונים מאשר הם כרגע. ישנם חפים מפשע בינהם כמו שישנם חפים מפשע אצלנו. תתחילו להפנים את זה!!! הטמטום שמתפתח בקרבת המגיבים באתר הזה גובל באי שפיות

    הגב לתגובה זו

    • האשמתם את כל מחנה הימין

      מיXתפוזים, 02/11/05 16:22

      על כך שלא פעלו באופן אקטיבי על מנת למנוע את ההסתה כנגד רבין, שלטענתכם הביאה בסופו של דבר לרציחתו, אבל כשהדבר נוגע לפלסטינים שאין בהם *שום* ביקורת עצמית לגבי הטרוריסטים שבשורותיהם, המוסר שלכם שונה ב 180 מעלות... לי זה נראה צבוע ומוזר, ולך?

      הגב לתגובה זו

    • שהעניים והמסכנים יפסיקו לרצוח

      מלחמה, 02/11/05 18:16

      שהעניים והמסכנים יפסיקו לרצוח, אז ורק אז יפסקו האמצעים שכנגד.

      כידוע הכרע רוב המלחמות הוא בהבאת האויב למצב של אי רצון להמשיך להלחם, וזה , לדאבוננו, הפלשתינים עושים טוב יותר מאיתנו.

      כל מי שמצדד בהגבלת כוחו של צה''ל, עוזר לאוייב במלחמה הפסיכולוגית שהם מנהלים נגדנו.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הם מכירים את הסיסטם

    אילן, 02/11/05 15:36

    אנאלפבטים שמגיעים למדינה חופשית
    לומדים מייד את הסיסטם יותר טוב מאזרחיה.
    המקסיקנים המגיעים לקליפורניה מכירים את
    הסיסטם יותר טוב מהאמריקאים ומשתמשים בה
    לטובות הנאה כמו קבלת תשלומים קבלת שרות רפואי חינם
    קבלת ביטוח חינם ועד לקבלת עבודה.
    זאת ללא ספק נקודת התורפה של כל
    מדינה חופשית.
    גם רצחת וגם ירשת. נצלנים נטו!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומה עם הדדיות?

    חשוך ימי בינימי, 02/11/05 15:36

    לפני כמה שנים התפוצץ מטען חבלה גדול מתחת לביתי בשעות הלילה (הכוונה הייתה לפוצצו בשעת בוקר כשהרחוב הומה אנשים בדרכם לעבודה וילדים בדרכם לגנים ולבתי הספר, אך קרתה ''תקלה'' והמטען התפוצץ כמה שעות לפני המתוכנן).

    כולנו התעוררנו בבהלה (הרעש היה עצום, והאפקט עוד הוכפל בגלל שעת הלילה השקטה). תוך דקות התמלא הרחוב ביללות של עשרות סירנות משטרתיות ומד''א (ב''ה, בשעת הפיצוץ הרחוב היה ריק ולכן לא היו נפגעים).

    ילדיי נבהלו מאוד והשקענו הרבה בטיפולים פסיכולוגיים בעקבות המקרה.

    אודה למי שיפנה אותי לכתובת של בית המשפט העליון הפלשתיני, בו אפשר לעתור נגד פיגועים המהווים ענישה קולקטיבית נגד אוכלוסייה אזרחית ובלה, בלה, בלה, .....

    בעצם, לא תודה. נזכרתי. בית המשפט העליון של פלשתין יושב בגבעת רם בירושלים, ונשיאו הוא הרון אל ברדק.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    1,,,,2,,,,3 בוווווווווום . (ל''ת)

    בוווווווווום, 02/11/05 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יעתרו להפסקת פיגועים

    ורוניקה, 02/11/05 15:30

    מפיגועים יש פחות סבל? אנחנו במלחמה? אז לא להיאבק שלא יהיה כאב ראש?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אנשים מה-זה אינטלגנטים העזתים. (ל''ת)

    עונש מישמים, 02/11/05 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חחחחחח

    בום בום, 02/11/05 15:26

    איזה עתירה מצחיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם גם יצאו נגד זוכה פרס נובל (ל''ת)

    מיכאל, 02/11/05 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הבומים שלכם הורגים, שלנו רק

    מרעישים, 02/11/05 15:20

    חצופים ומטומטמים

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גם לטילי קסאם יש השפעה רעה...! (ל''ת)

    אדי, 02/11/05 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נהדר...

    נורית, 02/11/05 15:16

    האמת שריבוי האוכלוסיה הפלסטינאית היא בעייה קשה למדינת ישראל, ואם שלא במיתכוון הבומים העל קוליים , עוזרים לירידה בריבוי האוכלוסיה הרי זה מבורך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להפגיז רכוזי אוכלסיה!

    די להיות, 02/11/05 15:16

    אם הם לא מכבדים את אמנת זנווה, הם אינם מוגנים על ידיה. די להיות פריירים!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם

    נובאדי, 02/11/05 15:13

    פגועי השהידים המתפוצצים חדשים לבקרים הם עונש קולקטיבי, הגורם למות,רסוק ורטוש איברים, פציעות אנושות וכו, למה לא תגישו נגדם עתירה צבועים שכמותכם?
    זכויות האזרח עלאק.....

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לאירגון בריאות הנפש

    דורון, 02/11/05 15:08

    תיתעסקו קודם בחולי-נפש שיש לכם בעזה ואחר-כך נניח לכם.
    נ.ב פיגועים וקסאמים גורמים לא רק לתראומה אלה גם לפציעות נכות ועוד תופעת לווי שניקראת מוות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עתירה - הפסיקו את הפיגועים

    ונדרמולן, 02/11/05 15:06

    עמותת רופאים לזכויות אדם וכו' קובעת כי הפיגועים בארץ גורמים לסיוטים לילדים, כאבי בטן וראש. בכלל, כל המצב הוא כאב ראש, שאם היה לנו פרטנר לשלום - אולי היה נחסך מאיתנו ומהם...

    הגב לתגובה זו

    • מעולה! (ל''ת)

      ארז, 02/11/05 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כנראה שצה''ל מצא פתרון די יעיל

    SY, 02/11/05 14:58

    כדי להקשות על כל האוכלוסיה העויינת קרי הפלסתינים.
    כל עוד שאף חף מפשע לא מת צריך להמשיך ולא רק גיחה אחת אלא מספר גיחות ביום.
    בכלל אני הייתי בוחר בגיחה אחת שכוללת 2 מטוסים בעלי המנועים הכי רועשים שיש לחיל האויר ויש כזה דבר.

    הגב לתגובה זו

    • הפלות מהבומים זה לא מוות? של

      ישראלי, 02/11/05 15:25

      אדם חף מפשע?

      הגב לתגובה זו

      • לא! (ל''ת)

        לכל שאלה, 02/11/05 17:15

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין מקום לבג''צ להתערב

    יוספוס, 02/11/05 14:55

    במיוחד לאחר הטיהור האתני של חבל עזה מיהודים, לא מדובר בשטח ישראלי = ולכן אין כאן הפרה של חוק רעש מעל ריכוזי אוכלוסיה במדינת ישראל, הדין אותו דין לגבי הפצצת שנאי מתח בלבנון, להערכתי אל לבית המשפט להתערבב בנושאי לחימה ולהשאיר את הנושא לשר הבטחון, לממשלה ולועדת החוץ והבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין קץ ''להומניות''

    אמא, 02/11/05 14:52

    ומה עם בריאות הנפש של ילדינו?
    ומה עם חייהם של ילדינו? מבומים לא מתים מפצצות כן.
    כשהחמאס ידאג לילדי שדרות אנחנו נדאג לילדי עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שיפסיקו גם את הרעש של המטוסים

    ניסן, 02/11/05 14:52

    כבר כואב לי הראש
    הוא שיעבירו את נמל התעופה למקום אחר או שיעתיקו את אור-יהודה למקום אחר זה ממש מטרד

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בומים בשמי עזה זה מוסיקה אהובה (ל''ת)

    מוזיקאי שדרותי, 02/11/05 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תעתרו ללמפה, אנחנו יצאנו מעזה (ל''ת)

    יונק הדבש, 02/11/05 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שיעתרו לארגוני המחבלים נגד

    הקסאמים !!!, 02/11/05 14:48

    הקסאמים מהווים עונש קולקיטבי המנוגד לאמנת ז'נבה, ובניגוד לבומים - הם גם הורגים.

    הפלשתינים הם עם שגם רוצח וגם מתלונן שהקורבן מגן על עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • אין צורך בעתירה כזו, צהל מגיב

      רועי, 02/11/05 17:36

      מחבלים שיורים קסאמים מחוסלים. אין צורך לתבוע אותם בנוסף. זה יהיה מטופש.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ומה חשבתם יחליט בג''ץ?

    שיר, 02/11/05 14:47

    גוף מנוכר ומנותק מעמו ומצבאו, כפי שהחליט בנושאי הגדר, כפי שהחליט ב''נוהל שכן'' כך בג''ץ יתערב בשיקולים צבאיים ויסכן את חיינו. רק כדי שנהיה ''נאורים''

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאת צודקת!!! (ל''ת)

      רובי, 02/11/05 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם לנו הקאסמים גורמים סיוטים (ל''ת)

    מימו שדרות, 02/11/05 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בשביל מה עושים את הבומים האלו? (ל''ת)

    ארז, 02/11/05 14:44

    הגב לתגובה זו

    • ארז, ראה תגובה ל3

      עבור ארז, 02/11/05 15:49

      קרא את התגובה שכתבתי לתגובה מספר 3, שם כתובה התשובה לשאלתך חח (ממש חפש את המטמון)

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שמאל קיצוני התחרפן !

    ''רוסי'' הגיוני, 02/11/05 14:44

    הם עוד יידרשו לנקות כדורים לפני יריות ע''מ שלא לגרום למחבלים מחלות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני רוצה להגיש בגצ כדי שיפסיקו

    רחל, 02/11/05 14:43

    לירות קאסאמים.יו אמא אני מפחדת

    הגב לתגובה זו

    • את מוזמנת להגיש. אבל מה הטעם?

      רועי, 02/11/05 17:37

      נגד מי תגישי את הבג''ץ? נגד המחבלים? המחבלים הם הרי פושעים שלא צריך להוכיח את אשמתם, ושגם בג''ץ חושב שאפשר להילחם בהם.

      הגב לתגובה זו

      • מה שאתה אומר זה שצריך להוסיף

        jak, 02/11/05 18:09

        למשוואה עוד גורם
        והוא מחבלים יהודים

        אולי אתה צודק וזה יעזור
        אבל זה לא האופי היהודי לעשות דברים כאלה אז זה לא יחזיק מעמד

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מחר הם יבקשו בעזה שקט בצהריים (ל''ת)

    שלי, 02/11/05 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לי פתרון פשוט עבורם

    אבי, 02/11/05 14:40

    במקום להגיש עתירות ולחכות הרבה זמן, שיביאו לכך שייפסק ירי הקאסמים ואז באורח פלא ייפסקו גם הבומים וההפגזות ועד אז הם יכולים ליישם את העצה של ערפאת - שילכו וישתו את הים של עזה.
    צריך שיהיה גבול לחוצפה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שאלה לאירגוני השמאל הקיצוני.

    צ, 02/11/05 14:38

    מדוע שהבומים גורמים לחרדות לילדי עזה אתם קופצים?

    ולאומת זאת כשילדים ישראלים נכנסים לחרדה מאוטובוס. אתם פתאום נעלמים.

    האם אתם חושבים שהדם הישראלי הוא פחות אדום מהדם הפלשתינאי?
    או אולי מפני שאתם פשוט מגמטים וחד-סיטרים?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      אורן, 02/11/05 17:40

      כשיש פיגוע, גם אז אנחנו כותבים. אלא שאז אנחנו מזועזעים בדיוק כמוך או כמו כל איש ימין, ואתה לא מסוגל להבחין - אתה חושב שכל מי שכותב הוא איש ימין, ואין זה כך.
      ההבדל ביננו לבינך הוא שמבחינתך לפלסטינים אין דם, אין ילדים ואין נשים. ולכן לא צריך לדאוג להם.
      בשבילנו בני אדם הם בני אדם. אפילו אם הם פלסטינים.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה לאורן הצבוע והמתחסד

        הנביא יחזקאל, 02/11/05 18:17

        אתה וחבריך השמאלנים צבועים בני צבועים. אף פעם לא שמענו את מנהיגיכם ואת החכי''ם הערבים מגנים פיגועים באותו להט שהם מגנים בום על קולי.
        אני מקווה שצה''ל ימשיך את מה שהוא עושה ויעשה אפילו יותר עד שיצא למנווולים האלה שם החשק לפוצץ ולהרוג בכל הזדמנות שיש להם.
        מלחמה כמו במלחמה, לא פחות!!!

        הגב לתגובה זו

      • מעולה חבל שלא ניתן

        סקילה היה פתרון, 02/11/05 18:32

        ההבדל התהומי בין אנשים שפויים לאנשי השמאל הסהרורי הוא שאנו בניגוד אליך וחבר מרעיך לא חפצים בהשמדתה של מדינתנו ואיננו משמשמים כגיס חמישי בשרות האויב.

        אתה ודומיך מסדתם את הבגידה כזרוע פולטית הידוע לשמצה כשמאל הישראלי. לצערי הרב אתה שריד ליהודים שמכרו את אימם לאויב לכל אורכה של ההיסטוריה היהודית.
        אתם שרדתם לאורך כל השנים במחיר חייהם של יהודים שמתו כדי שהמורשת שלכם תמשיך. אתה בושה וחרפה לעם היהודי.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    הם לא הפנימו שהתנתקנו. (ל''ת)

    בום, 02/11/05 14:38

    הגב לתגובה זו

    • הם הפנימו את זה מצוין

      ואלה התוצאות, 02/11/05 16:02

      הפלשתינים הבינו שהטרור הבריח אותנו וכמו שהבטחנו הנסיגה נתנה רוח גבית מרשימה לטרור.
      אתה,בטפשותך ,האמנת,להתרברבות של חלוץ(''אם הם יעיזו לירות קסאם אחד'') או לאיומים של מופז(''מעכשיו הכללים השתנו'') הקסאמים נורים חופשי גם הפיגועים כבר פה,והצבא החזק בעולם עומד חסר אונים ובעיקר לא מסוגל להפסיק את הטרור..

      העם תמך ולכן העם ישלם...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מדובר בעותרים ערבים לכה הם (ל''ת)

    יזכו בבג''צ, 02/11/05 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''מסכנים ''- אז נפציץ אותם!!!!!!

    אאא, 02/11/05 14:37

    איזה מסכנים--- ההורים שלהם יורים קסמים וזה לא עושה רעש....

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סיוטים כאבי ראש זה לא מהקסאם? (ל''ת)

    יצחק מנור, 02/11/05 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צה''ל לא עושה זאת במכוון. (ל''ת)

    כך יוצא, 02/11/05 14:27

    הגב לתגובה זו

    • בטח שכן

      בטח שכן, 02/11/05 15:47

      בטח שצה''ל עושה את זה בכוונה, אבל גם בחוכמה רבה ובצדק. זהו מנגנון התרעה שגורם לעם הפלסטיני ללחוץ על ארגוני הטרור להפסיק בפעילותם כדי שחיל האוויר יפסיק את הבומים. הבעיה היא שהבומים עלולים גם לגרום לליותר קיצוניות בקרב נערים מתלבטים ואז הם יצטרפו לאירגוני הטרור הנוראים. אבל צה''ל יודע שרוב ההשפעה של הבומים תהיה הראשונה והטובה ולא השנייה הרעה... בקיצור, כל הכבוד לצה''ל ושימשיך להגן עלינו ולהילחם למען קיומנו בארץ הזאת !

      הגב לתגובה זו

      • אצל הפלסטינים

        חי, 02/11/05 18:21

        כל תגובה שלנו תגרום לנוער שלהם להיות קיצוני-
        כי אין קשר לתגובות שלנו - מתי כבר תבינו זאת???
        הם רוצים מז''ת נקי מיהודים.
        אז שישארו ברצון.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    יהודים מתוך בכי תעמולתי. (ל''ת)

    שהם יפסיקו, 02/11/05 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שיכול להציל חיי חייל צה''ל.

    לא להפסיק, 02/11/05 14:24

    לשמור בכל מחיר על חיי חיילינו היקרים.

    הגב לתגובה זו