• 38.

    חבל יפה שלנו מלך הארץ (ל''ת)

    די די לצרותנו, 02/11/05 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יהי זכרו ברוך!

    יהודי, 02/11/05 19:43

    למשפחה!
    בנכם היקר הצטרף היום לשרשרת הגבורה היהודית שהחלה בעת היותנו לעם דרך יהושוע בן נון, כלב בן יפונה, דוד המלך, המכבים, בר כוכבא, לוחמי גטו ורשה, גיבורי תל חי, לוחמי תש''ח, המחתרות, חטיבות הלוחמים, וכל חללי צבא ההגנה לישראל.

    ''צבי ישראל על במותיך חלל, איך נפלו גיבורים''

    היו גאים בבינכם יונתן, שבגבורתו ובשמו המיוחד חבר ליונתן בן שאול ויונתן נתניהו בהגנה על העם עד חירוף נפש.

    אף פעם לא נשכח את אלו שבזכותם אנו חיים כאן, בארצנו, ממשיכים לחיות, ליצור ולבנות, לקוות לשאוף ולהתפלל.

    יהי זכרו ברוך, מהשמיים תנחמו.

    יונתן, תהא נשמתך צרורה בצרור החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סתם זרקו אותנו מהבית

    יעקב, 02/11/05 11:56

    כל הגירוש היה לשווא,סתם ויתרנו על חלק מארץ ישראל שלנו.
    קורבנות הטירור ממשיכים לצערנו ליפול ואפילו ביתר שאת.
    לא חבל על אותם חיילים צעיריםשנפלו בגלל שגיונות השמאל ההזוי?
    האם מישהו מההזויים צפוי להתעורר בקרוב ולכלול בשיקןלים שלו את חיינו?
    או שעדיין השיקול היחידי ישאר מה יאמרו באיחוד האירופאי עלינו?

    הגב לתגובה זו

    • חזק וברוך! (ל''ת)

      בקרוב נגרש את, 02/11/05 13:03

      הגב לתגובה זו

    • לא סתם....

      גבי, 03/11/05 00:09

      אין קשר בין ביטחון מדינת ישראל לבין הכיבוש. טוב שחזרתם הביתה, למדינת ישראל, ותפסיקו עם הטענה המטופשת שההתנתקות הביא לטרור. זה עלבון לאינטיליגנציה: טרור היה גם קודם, בין היתר בגלל הכיבוש.
      אתם הדלקתם את האש, ועכשיו מנסים לכבות אותה.
      ואיך אומרים בשלום עכשיו: פינוי יתר השטחים, בקרוב אצלכם. קדימה.

      הגב לתגובה זו

      • לגבי מנס ציונה-שמאלני לא חייב להיות אידיות

        sailor, 16/03/06 17:22

        טרור לא בגלל היתנתקות? אך בגלל כיבוש? לפני קום המדינה נבז שפל היו פרעות ביהודים על רקע כיבןש? לאחר קום המדינה פידאיון פעלו בגלל כיבוש? כנרא שבנפשך החולה כיבוש מושג שונה מאשר אצל חבריך הפליסטינאיים! כן,הגברת הטרור והגברת הירי קסאמים הוא תוצאה של אמונה(וזה מה שחשוב) בצג השני שרק כך יעפו אותנו מכא! ומהוא רצונך נאצי אדום?!

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    הצעה לפתרון המצב הבטחוני

    רמי, 02/11/05 11:52

    לכל ידוע שממשלת ישראל מושפעת מהלחץ של מדינות אירופה, אמריקה והאו''ם למנוע לחימה נגד מרצחים פלסטיניים. ולכל ידוע שבג''צ מתערב בענייני ביטחון וכובל את ידי צה''ל בלחימתו נגדם.

    להלן ההצעות שאני מציע:

    1. לחוקק חוקים חדשים בכנסת שימנעו מבג''צ את התערבותו בענייני ביטחון. כי המחבלים חיים באיזור נטול חוקים ומגבלות לחימה כמו אצלנו וגם אין להם בג''צ שיגביל אותם. לכן, יש להם חופש פעולה מוחלט לרצוח ולהתעלל בגוויות הנרצחים והקורבנות. בג''צ יהיה חייב לטפל רק בעניינים הפנים-ארציים ולא מחוצה לה.

    2. לאחר שיבוטלו פסקי דין של בג''צ שהגבילו את לחימתו של צה''ל - יהיה צה''ל חופשי בלחימתו נגד המחבלים כולל ''נוהל שכן'' ועוד ולחסוך בחיי החיילים היקרים. כי המחבלים נטולי חסד ורחמים כמו לחיילינו.

    3. אין טעם לשבות מחבלים שנתפסו תוך כדי לחימה. עדיף להרגם על המקום. כי המחבלים האסירים ישוחררו בכל מקרה בכל מיני עסקאות של כניעת ישראל בפני אומות העולם.

    4. להחזיר צו הריסת בתי משפחות המתאבדים ולהגלות אותן לרצועת עזה לגלות עולמים.

    5. להשתמש כמה שיותר בכלי טיס לטיפול כירורגי במחבלים שעדיין שורצים באיזור, ולחסוך בחיי חיילים.

    6. לחוקק חוקים חדשים שימנעו עסקאות כלשהן לשחרור המחבלים שעדיין נותרו בבתי סוהר.

    7. להקשיח מו''מ עם הממשלה הפלסטינית ולמנוע הקלות מעבר במחסומים.

    הגב לתגובה זו

    • לרמי תפסיק לרחף

      מוטי אטלנטה, 02/11/05 19:12

      מעזה יצאת-נגמר!
      ועכשיו ספח את יהודה ושומרון ותן לאוכלוסיה שם אזרחות במדינת ישראל.!!!!!!!!
      וכשתלך בדרך התורה אף אויב לא יעמוד מולך
      אין עוד מלבדו

      הגב לתגובה זו

      • לרמי-פרוט הדרך בה תלך

        מוטי אטלנטה, 02/11/05 19:49

        1. אזרחות בישראל לאוכלוסיה ביהודה ושומרון
        2. הרחבת הר המוריה בעבודות עפר
        ובניית מקדשים נוספים לאלוהים.
        מקדש יהיה למוסלמים ליהודים לנוצרים ולדרוזים,וכל מי שמרגיש שייך לאלוהי אברהם.
        3. נתינת מעמד קדוש לעיר חברון בה קבור אברהם אבינו.
        4. לאפשר כניסה למערת המכפלה
        למי שרוחץ רגליו במים.(בקשת אברהם אבינו מהמלאכים)
        5.תיירות כלל עולמית לארץ הקודש
        ופתוח חקלאות ובתי מלון שיכולים לתמוך בזה.
        6.שמירת כשרות במדינה על מנת
        שכולם יוכלו לשבת בארוחה-בתאבון

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    דיי כבר ...תפסיקו

    אני, 02/11/05 11:52

    מה אתם חיייבים לדבר כל היום על שחיטויות? אולי פשוט תנחמו את המשפחה המסכנה שלא צריכה לקרוא פה את כל הריבים והדעות המפגרות ימין שמאל....רבאק אתכם...תרשמו תנחומיי ודייי


    תנחומיי למשפחה:(

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איזה נאחס להתעורר עם זה

    נורא, 02/11/05 11:49

    אסון איום :(
    איך אפשר לנחם את המשפחה על אובדן כזה?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מיתנחלי אריאל לחלוצה

    די לשקרים, 02/11/05 11:46

    המיבצעים חיפוי על הכניסות והיציאות של המיתנחלים במעברים באורנית ובאיזור אלפי מנשה .כמו כן ברק ובן עמי זוג שקרנים מדינה מפגרת.להקימם גבול כמו בלבנון .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יהי זיכרו ברוך

    מתנחל מהערבה, 02/11/05 11:43

    בבניין הארץ והמדינה תנוחם משפחתו.

    הגב לתגובה זו

    • שכתבת זאת, ותבורך. (ל''ת)

      אני מודה לך, 02/11/05 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד קורבן של הפוליטיקה של בג''ץ

    יוסף מנחם, 02/11/05 11:16

    אנו במלחמה
    אך מי ששולט באמת הם שופטי בג''ץ שעבורם חיי חילינו נחשבים הרבה פחות מנוחותו של האויב.
    האם בניהם של השופטים משרתים בצה''ל?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לזבל מ 18

    ורדי, 02/11/05 10:41

    חייל מכוחות הרשע אתה אומר - הלא עלייך מטומטם הוא מגן כדי שתוכל לשבת ליד המחשב שלך לבטח ולכתוב את השטויות הארסיות שלך בשקט מבלי שטובחים בך . שטיח תהיה לרגליהם של ההורים האציליים אשר חינכו את ילדיהם לערכים ולא לטפילות כמוך . בטח את ילדיך תחנך שיקריבו את האחרים במקומם . כך נולד דור של חולרות שיהרסו את החברה הישראלית כולה.מי יתן ולא יהיו עוד כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פסיקת בג''צ

    עופר, 02/11/05 10:36

    בזכות בג''צ יפה הנפש שלנו נהרג לנו חייל.
    במקום שהחיילים יגנו על עצמם הם תמיד צריכים לחכות שיפתחו עליהם בירי ואז להגיב....
    מדינה של חכמי חלם!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הם מאות מליוני רוצחים, ומדינת

    למה מצנזרים??, 02/11/05 10:29

    הפשע הזו מקריבה את קומץ ילדינו על מזבח ''קדושת החיים'' של חלאת המין האנושי.
    הם ימשיכו לטבוח בלי פילוסופיות מיותרות, ואצלינו ידברו גבוהה גבוהה על אי פגיעה ב''חפים מפשע'' וירצחו בדם קר את החפים מפשע, שנולדו לתוך איום של השמדה וגם מתים בו!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מישהו יודע מתי ההלויה?

    דרור, 02/11/05 10:27

    ואיפה היא מתקיימת?

    מן השמים תנוחמו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדינה שפויה? לאאאאאאאאאאאאאאאא

    אם ללוחם, 02/11/05 10:11

    תלמיד ישיבה מקבל שכר של כ2000 ש''ח מהמדינה ולוחם 700 ש''ח! רבותי, רק אנחנו אשמים שהמדינה היגיעה לחרבון כזה מי אים לא אנחנו העלינו ממשלות שגרמו לכך? ולאחר השחרור? מישהו ''שם'' עליהים בכלל?למשפחת הלוחם ממגלן תנחומי, צה''ל והי''ד.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      חיים, 02/11/05 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    Transfer to Jenin residents

    Mike, 02/11/05 10:07

    You transfered ''Gush Katif'' lets see if you can transfer Jenin to Gush Katif

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להכות בתשתיות

    מרחב שומרון, 02/11/05 10:05

    להרוס את כל הרכבים והדרכים באיזורים מוכי טרור ולהחזיר אותם רחוב אחרי רחוב שכונה אחר שכונה לימי הביניים עד שירגעו

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כאשר אוספים מן החיילים את נשקם

    אזרח מודאג, 02/11/05 09:56

    כאשר אוספים מן החיילים את נשקם בשל העובדה ששר הביטחון, שאול מופז מבקר אצלם, על מה הדבר מצביע ? הדבר ממחיש את מידת חוסר האמון שרוחשת הנהגת הצבא לחייליה והעובדה שהחיילים עצמם נפגעו ונעלבו מצעד זה קשורה אף היא קשר הדוק להדדיות השוררת בהבעת חוסר אמון כגון זה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עוד ילד יהודי יקר, שדמו בראש

    שרון והשמאל!, 02/11/05 09:53

    משתמשים בפינצות, כדי ללכוד נחש בתוך ערימת צפעונים.

    מדינת ישראל היא מובילת הטרור בעולם! מדינה מושחתת, המשתמשת בדמם של ילדים יהודים, כדי לרצות את מולך ההתייפיפות.

    את משלמת ואת תשלמי עוד, מדינה מזוהמת, שהשמאל ניכס לעצמו, ועושה באזרחיה כטוב בעיניו הרעות.

    הגב לתגובה זו

    • אך אסור לגדף את המדינה!!!

      אתה צודק, 02/11/05 10:37

      ולא את ראש ממ' ישראל. עקב תפקידו הרשמי כראש ממשלה. זה אסור, ואתה יודע שזה אסור.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    בשביל מה פצצה?!

    בני ווייל, 02/11/05 09:46

    הרי תמיד אפשר לשלוח חיילים- לעצור את המבוקשים, ואז לשחרר אותם ב''הסכמים'' תמורת כלום!
    אין טעם בעצירת מבוקשים כשיש מדיניות של ''שחרור מבוקשים בחינם'' מהצד השני.
    חבל על חייו של החייל אני כ''כ מצטער בשביל משפחתו. יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ישראל

    פקק תנועה, 02/11/05 09:23

    צריכה עוד פעם אחת להסביר לרשות הפלשטינאית שירושליים ביקעת הירדן צפון י ם המלח ושטחים ביהודה ושומרון הם חלק בילתחי ניפרד ממדינית ישראל שלא לדבר על רמת הגולן ואזור לטרון

    הגב לתגובה זו

    • לשם מה להסביר ?

      ד. שרון, 02/11/05 12:34

      צריך לחוקק חוק לספוח את כל השטחים המשוחררים, למדינת ישראל, כמו חוק רמת הגולן!
      ואז כבר כל הישובים יהיו שייכים לישראל כעובדה מוגמרת!!!
      כל העצורים לפני שישוחררו, קודם ישלמו את חובם למדינה ולחברה ורק אחר כך לדון אם לשחררם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''שלא תדעו עוד צער''

    אלכס, 02/11/05 09:22

    כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צער''

    ''בעצב תלדי בנים'' (בראשית, ג', ט''ז)



    כשאומרים לכם:
    ''שלא תדעו עוד צַעַר...''
    אתם יודעים, עד כמה,
    ביניהם לביניכם - רב וגדול הוא הפַּעַר
    הן כְּסִיל לא יבין זאת... לא אֱווִיל...
    לא שוֹטֶה... וודאי לא אִיש בַּעַר
    סָגוּר הלב ונָעוּל... מוּגָף לוֹ השַעַר.

    כי כשהם אומרים לכם:
    ''אנחנו כל-כך משתתפים בצַעַר...''
    אתם מרגישים עד כמה כבד היגון, עמוקה התהום, רחב הוא הפַּעַר
    אמת כּוֹאֶבֶת. נוֹקֶבֶת. צוֹרֶבֶת. דוֹאֶבֶת. שוֹאֶבֶת. חוֹתֶכֶת כתַּעַר.
    כְּלוּם אָכֵן, בְּאֱמֶת וּבְּתָמִים,
    זֶהוּ מַגָּש הכֶּסֶף,
    שאליו נתכוונו הנַעֲרָה והנַעַר ?

    לֵילוֹת קְרִירִים... לֵילוֹת קָרִים...
    לֵילוֹת יְקָרִים...
    לֵילוֹת קְפוּאִים... לֵילוֹת מַקְפִּיאִים...
    לֵילוֹת סוּמִים... לֵילוֹת חֲמוּסִים... לֵילוֹת כְּמוּסִים...
    לֵילוֹת טְרוּפִים... לֵילוֹת קְטוּפִים... לֵילוֹת רְדוּפִים...
    לֵילוֹת שְקוּפִים... לֵילוֹת כְּסוּפִים... הלְבָנָה חצי-סַהַר
    רוֹגֵש הלֵב והוֹמֶה... מָלֵא רוּחוֹת סָעַר
    הֵן איש חָכָם לא יבין זאת... לא שוֹטֶה... אף לא איש בַּעַר
    אָטוּם הלֵב וחָתוּם...
    איש לא יבוא בּוֹ, בשַעַר.

    כי כשהם מאחלים לָך, לְך, לכם: ''הלוואי שלא תדעו עוד צַעַר''
    אתם יודעים
    עמוק בתוך הלב פנימה
    כי מרוב קורבנות
    הם אינם מסוגלים אפילו
    ...לראות את היער.

    הגב לתגובה זו

    • הוותיקים ואלה שהצטרפו אליהם

      דע לך, 02/11/05 10:26

      אכפת באמת ובכל העומק. מה גם שזה קרה לנו עצמנו. לכן במקרה כזה גם לא נהוג לומר 'שלא תדעו עוד צער' כי הצער הוא קבע ויומיומי. אולם חיילינו נהרגים חלילה וחס, בגלל הפחד מהתקשורת, שלא נותנים לחיילים לפעול תוך הגנה עצמית מלאה כמו שצריך.

      הגב לתגובה זו

    • אלכס,

      אחות של רבקה, 02/11/05 10:29

      כתבת פשוט מדהים.

      זה שיר שלך?

      הגב לתגובה זו

      • תשובה לאחות של רבקה

        אלכס, 02/11/05 15:40

        השיר, לדאבוני הרב, הנו אכן שלי. יש לי, לצערי הרב, עוד הרבה שירים כאלה, שירי מגירה הייתי מכנה אותם משום שהם מעולם לא פורסמו. היחידים, אשר יודעים על קיומם הם ההורים השכולים עצמם, אלו הנוגעים בדבר, אשר קיבלו ומקבלים שירים אלה ממני. כן יודעים עליהם חיילי או קציני היחידות הנוגעות בדבר אשר מגיעים להלוויות ולאזכרות. הנני מחלק את השירים הללו סמוך לבתי הקברות ואף בבתי הקברות עצמם, לכל דורש ולכל מי שמבקש. הנני עושה כן כבר 13 שנים. הנני מוכן לשלוח גם לך ולכל מי שרוצה ומעוניין בשירים (בקובץ כ-400 שירים). רבים מן השירים הללו נוגעים בצה''ל ובהרוגינו כתוצאה מירי מבצעי, ''ידידותי'', אווירי ואחר . חורבן המסוקים, חורבן השייטת, חורבן צאלים א', חורבן צאלים ב' (הנני מכנה בשם ''חורבן'' את מה שנוהגים לכנות בצה''ל בשם ''אסון''), שירים על אסף רוזנברג ז''ל וגיל צוריאנו ז''ל חיילי יחידת חילוץ 669, ווידוא ההריגה אשר נעשה על-ידי חיילינו על המסתערב אלי אישה זכרונו לברכה, ההתחשמלותם למוות של חן כינרתי ז''ל, אביקם הופמן ז''ל, ערן חודידה ז''ל, ואסף אבני ז''ל, התרסקותו של טייס חיל האוויר אורי מנור ז''ל, הריגתו של חיים בר-נתן על ידי חיילינו ועוד ועוד לצערי. לא אתפלא, אם להתרשם על-פי נימת השתוממותך אם לא קראת למשל את שירו של שאול טשרניחובסקי ''ראי אדמה'', או את שיריו של חיים נחמן ביאליק (אלו העוסקים בחיים ובמוות), או את שיריה של רחל. אכן, יש מה לקרוא.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מלאך בן מלאכים

    מיריאל, 02/11/05 08:53

    עינים בוכות
    סערת רגשות
    עוד מלאך, נשלח למעלה
    דמעות של מלאכים
    דמעות של אוהבים
    הוא לא ישוב ,יותר הביתה

    עינים עצובות
    דמעות ,אשר חונקות
    ליבי ,זועק אלי מדוע
    הפרח ,כה קטן
    נבל ונעלם
    רק תפילה ,שואל מדוע

    איך הכאב ,כה גדול
    ריקנות שנותרה
    ולקחה את הכול
    געגוע ,כה עמוק
    ואתה ,יונתן נמצא רחוק
    עטוף בלבן ,אותנו עזבת
    הותרת כאב כה עמוק

    מלאך בן מלאכים
    למעלה
    הגן עלנו מלאך של אור

    הגב לתגובה זו

    • amen (ל''ת)

      miriam, 02/11/05 09:13

      הגב לתגובה זו

    • מלאך בין מלאכים

      +++, 02/11/05 10:48

      מחבקת את המשפחה שולחת השתתפות בצער הנורא שלהם, , אמן סלה על תפילת הכתובה בכישון כה רב, כתב יש מרגש ומורגש שנכתב מתוך הנשמה,
      מה שלא ברור לי בכתבה המדווחת על הארוע - מדוה החיילים נאלו למסור את נשקם בשיחתם עם מר מופז, האם מיסתתר מצפון לא נקי ופחד של מופז לעמוד מול החיילים שמבצעים את עבודתם ללא חת וללא מניפולציות של המנהיגים ששולחים אותם לבצע את העבודה? עוד לא שמעתי עד כה על שחיילים מוסרים את נישקם כשניפגשים עם שר או רמטכל, משונה, עצוב כל המצב וכל פעם שעוד נשמה מקריבה את עצמה - סימני השאלה מהבהבים מול המנהיגים. שמר מופז יעמוד מול החיילים עם מבט ישיר לעיניים כשהם בלבוש מלא עם הנשק שלהם שלא נותנים להם להניח אותו לדקה ביום יום

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תנחומי למשפחה....

    אורנה, 02/11/05 08:45

    איזו אבדה לאבד בן......
    אין מילים לתאר את האסון
    חיזקו ואמצו.....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איפה השלום והבטחון ?

    ד. שרון, 02/11/05 08:33

    שהבטיח ראש הממשלה? מילא שלום נראה רחוק, אך בטחון ? למה שלא יהיה מיד ? אם לראש הממשלה היתה הנחישות הנדרשת לעקירת יהודים מבתיהם ומעבודתם והפיכתם בין יום לפליטים חסרי בית, עבודה ואפילו בגדים לחורף, כי הכל נמצא במכולות וכדי לפתוח מכולה נדרשים לשלם כ- 7,000 $ והיכן ישים את תכולת המכולה אם אין לעקורים בית של קבע? ועל מה היתה עקירת היהודים? מישהו יכול היום להסתכל בעיני העקורים ולהגיד להם? כפי שכולם רואים; הטרור, הפגועים, נפילת החיילים, מה יצא לנו מזה, פרט לקנאה ושנאת אחים?
    ועוד ראש הממשלה אמר שאין לו כבר סבלנות האם העם צריך לבחור באדם שנגמרה לו הסבלנות? לראש הממשלה הבא ???

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תנחומיי ! (ל''ת)

    אילי, 02/11/05 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לילדי הגבעות זה לא יקרה

    מוטי, אב ללוחם, 02/11/05 08:20

    זה קורה רק ''לפריירים'' שהולכים לקרבי תמורת שכר עלוב של 700 ש''ח, כאשר ''אחיהים'' מהגבעות לא ישרתו ועוד כ50% מבני נוער בגילאי גיוס, להם אין ועד עובדים והסתדרות וכאשר מתגייסים הם פונים לשוק העבודה ולא זוכים אפילו לעבודה ראויה ו''אחיהים'' ואחרים כבר סיימו תואר ראשון וחסכו 3 שנות עבודה, ראוי היה שהממשלה תחוקק חוק כי מי שלא נלקח לצבא ישלם ע''כ מס משכרו שיועבר ללוחמים בסדיר, כמו בשוויץ למשל ולמשפחת משפחת לוחם מגלן צר לי ע''כ אין בפי ניחומים על אובדן הבן הי''ד, יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!!!

      צפירה, 02/11/05 08:52

      חבל על כל מילה נוספת. אני מסכימה איתך על כל מה שנאמר. היריעה קצרה מלתאר מה מרגישים הלוחמים שלנו והוריהם לעומת ה''גיס החמישי'' שיושב ו''תורתו אמונתו''. באיזו חוצפה הממשלה תומכת בהם כלכלית. אבל כמו שאמרתי - חבל על כל מילה נוספת.

      הגב לתגובה זו

      • 45% לא מתגייסים בכל מחזור כולם

        תורתם אומנותם?, 02/11/05 09:10

        איך מסתדר לך 45% שלא מתגייסים היכן האחרים

        הגב לתגובה זו

        • 13! תגובה לעיניין

          פנינה אם ללוחם, 02/11/05 10:02

          תגובה ראויה שמחייבת חשבון נפש לאומי ואים לו אולי יחפשו בקרוב סינים ותאילנדים לשרת בצבא כלוחמים, תנחומי למשפחת לוחם מגלן הי''ד מרשל''צ יהי זכרו ברוך לעד

          הגב לתגובה זו

      • לצפירה

        אילן, 02/11/05 09:11

        אם היית באמת יודעת מה זה גיס חמישי
        אז היית מוצאת שזה אנשים כמוך דווקא.

        הגב לתגובה זו

      • is sad and true

        hayal dati's, 02/11/05 09:36

        Our son leave our home in France, like many others young religious boys here, to make alia la-aretz and to serve in tzahal.We are proud of him and of all those young boys, but everything you say it's true. Pray God for them because nobody ells, in Israel or abroad, take care of their lives.

        הגב לתגובה זו

      • די במה שכבר אמרת, כדי להציב (ל''ת)

        אותך באסכולת, 02/11/05 11:39

        הגב לתגובה זו

    • תבדוק כמה קצינים דתיים במגלן -

      קצין דתי במיל, 02/11/05 08:57

      כנראה טעית בכותרת. מסכים לכל ימילה שלך בנושא לגייס את כולם. לידיעתך, 50% מהקצינים ביחידות השדה חובשי כיפות סרוגות שקראל להן נוער הגבעות

      הגב לתגובה זו

      • ל''אבא של הקצין''

        מוטי אב ללוחם, 02/11/05 09:13

        מי הגיב כאן על נושא דתי? אני מעריך כל אדם דתי וחילוני שמקיימים חוק ותורמים למדינה, כאשר המדינה לא נותנת להם מאומה לאחר שחרורם, או שתגובתך היא התחזות והיא כ''גנב שבוער עליו הכובע''

        הגב לתגובה זו

        • למי התכוונת נוער הגבעות? (ל''ת)

          קצין דתי במיל, 02/11/05 09:26

          הגב לתגובה זו

      • מסכים לחלוטין

        דרור, 02/11/05 10:32

        עם עובדות א''א להתווכח.
        כדאי שהציבור יתחיל להפנים כמה חיילים מ''הגבעות'' יש בצה''ל..

        הגב לתגובה זו

      • הוא צודק !

        לוחם במגלן, 24/02/06 04:47

        הוא צודק, לפחות חצי מהקצינים במגלן דתיים, ולא מעט מהם ''מתנחלים'' !!

        הגב לתגובה זו

    • זה ההבדל בינך לבין נוער הגבעות

      הרצחת וגם הסת?, 02/11/05 11:37

      אתה שונא ישראל, הם אוהבי ישראל.

      במקום להאשים את ממשלת ישראל שהפכה מזמן את חיילי צה''ל לבשר תותחים של האופורטוניזם המושחת של חבריה, שאזרחי ישראל משמשים אותם לקידום אישי, שחיילי ישראל הם כלים במשחקיהם הפוליטיים המלוכלכים, אתה מתבכיין, שלנערי הגבעות לא יקרה דבר כזה.
      נערי הגבעות מקריבים את עצמם, מרצונם, על גבעות ישראל. אילו היה תלוי הדבר בנערי הגבעות, שום יהודי, זה הרבה מאד שנים, לא היה נרצח בארץ הזו!
      מי שהיה נוסע ברכב ממוגן היו הנאצים הערבים ולא היהודים.
      איך הם בדיוק קשורים לאירוע הזה? למה, בדיוק, הזכרת אותם? חלאה!

      גם אם הם יסלחו לכם, אנחנו לא נסלח, לעולם! לא די בפשעים שאתם מבצעים נגדנו, היהודים, אתם גם ממשיכים בהסתה.

      חשבת על זה שאתה רצחת את הלוחם הזה, בשנאת ישראל שלך?

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ''על הרצחת''

        מ, אב ללוחמים, 02/11/05 13:13

        ממתי אדם/נער ''יהודי'' ''אוהב ישראל'' דופק מכות לסא''ל בצה''ל? הרכבת שאתם רוצים להסיע ולנתב את עם ישראל, ירדה מהפסים וע''כ עם ישראל ומרכז הליכוד אמר דבריו, לא מוצא חן בעיניך/עינכים, אני יכול להוריד למענכים את מיכנסי וזאת כדי ש...תישקו לי בתחת, רק תגובות כאילה מגיעים לאנשים ''מהגבעות''

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה עוצרים אותם....

    רפי, 02/11/05 08:09

    כנראה שמופז מעדיף לנחם אבלים מאשר לעשות פעולות הרבה פחות מסובכות

    שעכשיו יתן דין וחשבון למה היה צריך לשלוח את המיטב שבחיילנו במקום להפציץ מהאויר
    שעכשיו גם אהרון ברק יתן דין וחשבון בגלל נוהל מעצר מסובך ומיותר וביטול נוהל שכן

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שופטי בג''ץ: אני מתבייש בכם !!!

    איציק, 02/11/05 07:48

    בגללכם !!! אתם ביטלתם את נוהל מעצר שכן. אולי תלכו ותנחמו את הורי החייל ותסתכלו להם טוב טוב בעיניים !!!!
    אתם בושה למדינה שופטי בג''ץ.
    נא לא לצנזר את תגובתי כי מותר בדמורקטיה למתוח ביקורת על שופטים הם לא אלוקים !!!

    הגב לתגובה זו

    • הם רצחו גם את טלי חתואל

      קום התנערה עם, 02/11/05 09:58

      וחמשת ילדיה.

      הם מאמינים כנראה שהם השופטים, בהא הידיעה, אז כדאי שידעו שהם רק זבל לרגלי השופט העליון, מלך כל הארץ.

      מדינת ישראל רוצחת את אזרחיה. וכולכם יודעים זאת.
      יהודים חפים מפשע מושמדים בארצם, משום שקדושת חייהם של הנאצים קודמת בעיניה! כי הסיסמאות הן - לעשות ויתורים כואבים, אני מעדיף להיהרג ולא להרוג, תנו צ'אנס לשלום עד מוות....
      הייתם מאמינים שמדינת היהודים תהיה שפלה, ניבזית, מבוזה ושנואה יותר מסדום ועמורה? אז, לצער כולנו, זה המצב היום, כשחבורת פושעים שפלים מנהלת אותה!

      הגב לתגובה זו

      • למש' חטואל היקרה שלנו, ולמש'

        זה באמת נורא, 02/11/05 12:51

        כהן יבל''א. אנו כה מעטים... חמישה מיליון בים של 500 מיליון. כל אדם שלנו כה יקר, ונדיר.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    הי''ד! (ל''ת)

    צבי, 02/11/05 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    sad (ל''ת)

    -, 02/11/05 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם כותבים קלאצ'ניקוב אבל אני

    לא בטוח בזה, 02/11/05 07:32

    מעולם לא ספרו כמה יהודים נרצחו בנשק שאנחנו מסרנו לאויבנו

    עד היום לא דווח על אחד ואני בטוח שזה לא כך

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למחוק את ג'נין מעל פני המפה!

    משה, 02/11/05 07:30

    לשלום, כמובן

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ניחומים למשפחה

    מוטי אטלנטה, 02/11/05 07:27

    אין מלים כיצד לתאר את הכאב כל פעם שאני שומע על המשך ההרג.
    למה לא נושאים ונותנים עם האוכלוסיה ביהודה ושומרון-עזוב את ההם מעזה מהם לא יצא שלום. ביהודה ושומרון-דבר עם גדודי עז-אדין-אלקאסם הזרוע הצבאית של החמס.-אתם תוכל לעשות שלום.
    תן להם אזרחות במדינת ישראל וסגור עניין.

    הגב לתגובה זו

    • אתה רציני?

      אילן, 02/11/05 08:26

      מה ההבדל בין החמסניקים בעזה לחמסניקים שם?
      תנחת תנחת אתה וואחד רחפן, הצילו!

      הגב לתגובה זו

      • לאילן

        מוטי אטלנטה, 02/11/05 08:53

        שכח מעזה,ועכשיו התמקד ביהודה ושומרון יש שם אוכלוסיה דבר אתה
        על חיים משותפים.
        ומצא דרך כיצד לא ישפך דם.

        הגב לתגובה זו

        • למוטי

          אילן, 02/11/05 09:19

          תבין, מה שאתה קורא להם 'אוכלוסיה'
          שמה, הם יותר גרועים מעזה. קפיש?
          מאיפה יוצאים כל המתאבדים אתה חושב?
          מאיפה יצא המתאבד שהתפוצץ בחדרה?
          תתעורר!

          הגב לתגובה זו

          • לאילן

            מוטי אטלנטה, 02/11/05 18:27

            ידיעותיך בשטח מועטות אחרת היית מבין שביהודה ושומרון רק החמאס מייצג את האוכלוסיה ולא אף אחד אחר,ואני מציע לך לדבר אתם על אפשרות של חיים משוגעים ותדבר את השטויות רק לאחר שתמצה אפשרות זאת שכתבתי

            הגב לתגובה זו

        • לפני שאתה מקליד שטויות...

          דרור, 02/11/05 10:23

          כדאי לך לקרוא קצת על הפעילות של גדודי עז-אדין-אלקאסם הזרוע הצבאית של החמס. אם קצת תטרח, תגלה שגבולות 67 הם רק שלב בדרך למטרה הסופית שלהם.
          אין עם מי לדבר, לא בעזה ולא ביו''ש.
          תתפכח.

          הגב לתגובה זו

          • לדרור בת-ים

            מוטי אטלנטה, 02/11/05 18:29

            אני יודע אבל החמאס הוא הגורם
            שאתו יש לדבר ביהודה ושומרון ועז-אדין אלקסאם הם הזרוע הצבאית שלו-זה מה יש בי''ש-חיוך

            הגב לתגובה זו

    • מה זה מה זה?!

      תפנו אותם!, 02/11/05 11:02

      האוכלוסיה ביהודה ושומרון מוכנה לעשות שלום?!
      עשה לי טובה.. כי האזרחות שייתנו להם ממש תעזור, אז הם בטח ירגישו מחויבות נורא גדולה כלפי ישראל, ולא יהיו שותפים לפיגועים יותר, הם גם בטח יתגייסו לצבא, וישלמו מיסים!
      ערבים טובים, מה יש לומר..

      הגב לתגובה זו

      • למה זה מה זה?

        מוטי אטלנטה, 02/11/05 19:03

        זה בדיוק מה שאתה שומע:
        1. אזרחות בישראל
        2. הרחבת הר המוריה בעבודות עפר
        ובניית מקדשים נוספים לאלוהים.
        מקדש יהיה למוסלמים ליהודים לנוצרים ולדרוזים,וכל מי שמרגיש שייך לאלוהי אברהם.
        3. נתינת מעמד קדוש לעיר חברון בה קבור אברהם אבינו.
        4. לאפשר כניסה למערת המכפלה
        למי שרוחץ רגליו במים.(בקשת אברהם אבינו מהמלאכים)
        5.תיירות כלל עולמית לארץ הקודש
        ופתוח חקלאות ובתי מלון שיכולים לתמוך בזה.
        6.שמירת כשרות במדינה על מנת
        שכולם יוכלו לשבת בארוחה-בתאבון

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מבוקש שישוחרר חייל שלא יחזור?

    מציאות עגומה..., 02/11/05 07:25

    איפה ההיגיון בלעצור את אלו שישוחררו במוקדם או מאוחר . כשאנחנו מאבדים ילדים שלא יחזרו.... מלחמה היא מלחמה .... די למעצרים ולחימה נגד מחבלים חמושים . כאשר חיילנו חמושים ''בפינצטות'' לניקוי נקודתי.
    צאן מובל לטבח.....
    אז חיילים הרימו קול... במלחמה אין מנצחים..... אבל אים כבר נלחמים אז אין חוקים....החזק מנצח.......
    שאלוהים ישמור עליכם . ילדים של החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    3 מיליון מבוקשים פלסטינים בשטח

    חיימקה אהרון, 02/11/05 07:05

    שרון ימשיך לשלוח את חיילינו לרצוח ולחפש מבוקשים עד שיבוא עלינו אסון איום ונורא.
    במקום לחפש דרך לשלום.

    הגב לתגובה זו

    • שלום???

      יהודה, 02/11/05 08:33

      עם מי תעשה שלום? עם מחבלים?
      שכחת שנסוגנו מ25 ישובים ומאז הם ירו משם עשרות רקטות.
      אתה רוצה שלום?נצא כולנו מהארץ ונברח לאמריקה וגם שם
      הם ירדפו אחריך כי ככה בא להם.
      לפני שאתה מצהיר הצהרות כאלו שמציגות את ישראל כמחררת
      מלחמה אולי תדבר עם החברים שלך שיתפרקו מהנשק קודם.

      הגב לתגובה זו

    • תשוב למדינתך המקורית: אחת

      שקרן כזה, 02/11/05 10:30

      ממדינות ערב הרבות, ממנה סביר שמשפחתך הגיעה הנה בזמן המנדט באופן בלתי חוקי כרוב ערביי ישראל, ומיד שיקרתם שאתם פה מאות שנים וניהלתם טרור בדרישה ששום יהודי לא ימלט לכאן מהנאצים פן יתפוס את מקומכם.

      הגב לתגובה זו

    • במצולה.

      דגי-דג, 02/11/05 11:06

      הלוואי והיה עם ישראל כאהרון
      אוהב שלום ורודף שלום
      אך מי שהיום עושה שלום עם כולם
      סופו שיגמור במצולות הים.

      תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים! אין פרטנרים לשלום! איןןן!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הבית היה צריך להיות מושמד

    מיואש, 02/11/05 07:04

    ברגע שאיתרו את הבית היו צריכים להשמידו.
    ברגע שלא עושים זאת החברה חייבים להחשף ואז הם מטרות נעות.

    את הבית היה צריך להשמיד ואז לא היתה פורצת אש מתוכו.
    בכל מקרה היו צריכים להמיד את הבית במכת אש
    מטנקים ולהסתלק. בשביל זה יש טנקים .
    ולסיום, תודה רבה לבגץ על ביטול נוהל מעצר חשוב.
    ייתכן שאיבדנו חייל בגלל זה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה אמרתם בקשר לנוהל שכן?

    ניסן, 02/11/05 06:53

    שכל הצבועים והמתחסדים יבואו ללויה של החייל ויגידו להורים שלו שנוהל שכן זה לא הומני...

    הגב לתגובה זו

    • נוהל שכן לא היה עוזר

      גוסטב, 02/11/05 08:11

      נוהל שכן לא היה עוזר במקרה הזה, מכיוון שהמחבל הרג חייל בכוח מאבטח, ולא חייל בכוח שנכנס לבית.

      הגב לתגובה זו

      • ואם את השכן היו שולחים....

        רפי, 02/11/05 08:38

        לבדוק מי זה שבא אליהם

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    בשביל מה לעצור?

    ירון, 02/11/05 06:29

    פצצה 1 טון וזהו! לא חבל על החיילים?

    הגב לתגובה זו