• 43.

    לאור המצב הביטחוני שהולך ומידר

    פקק תנועה, 02/11/05 11:56

    ישראל חייבת לבצע נסיגה כדוגמת עזה כשהשטחים שאמורים להישאר תחת שילטון ישראל והם ירושליים רמת הגולן ביקעת הירדן צפון ים המלח לטרון ושאר השטחים ביהודה ושומרון ללא שום ויכוח משום גורם כלשהו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כתוצאה ממצב זה

    פקק תנועה, 02/11/05 11:39

    ישראל צריכה לסגת מהגדה על פי מודל עזה וכשהשטחים החשובים לישראל ישארו תחת שילטון ישראל ללא ויכוחים משום גורם כלשהו על פני כדור הארץ

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אז.........

    ג'קי, 02/11/05 01:30

    כל הכבוד למחסלים

    וכן ירבו המחוסלים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מדהים איך השב''כ זוכר את כולם!! (ל''ת)

    כל הכבוד, 01/11/05 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אחד מתוך מיליונים , עובדים לאט

    @ בנצי-א @, 01/11/05 22:18

    בקצב כזה יקח אלף שנה
    ואז יהיו עוד כמה מיליונים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תודה לכם, ותשמרו על עצמכם! (ל''ת)

    כל הכבוד, 01/11/05 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש אנשים שנושאים בעול במלחמה

    אייזיק, 01/11/05 21:27

    בטירור המוסלמי

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ההתנתקות הביאה שלום, לא?

    יואב, 01/11/05 21:27

    מה פתאום חיסול, הרי גירוש 10000 יהודים היה אמור להביא שלום! מה פתאום קאסמים, מה פתאום חיסול?
    השמאל מפיל עלינו את השמיים, והורס כל חלקה טובה.
    הגיע הזמן לשלטון טוב יותר ומושחת פחות.
    הגיע הזמן לשים סוף למשיחיות השקר של השמאל האלים.

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      אלי, 01/11/05 22:29

      מי סיפר לך שהפינוי אמור היה להביא שלום?
      הוא בסך הכל שלף לנו כמה קוצים מהתחת.
      תזכורות למצב האידיאלי בעבר:
      משפ' חתואל, אוטובוס הילדים, טנקי המרכבה, נגמ''שי ההנדסה.... מספיק לך כדי להבין שהמצב השתפר?
      ובנוסף, היום אפשר להפעיל תותחים ולעשות ''בומים'' מבלי להטריד את מנוחת היהודים.
      אני מעדיף יהודים ''מגורשים'' בבתי מלון מחיילים המשלמים בחייהם על שמירה על מעסיקי פועלים זרים.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה יפה (ל''ת)

        חיים, 02/11/05 00:50

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    כך יאה וכל צריך

    מאיר, 01/11/05 21:17

    צריך לחסל את כל המחבלים- שישאו בתוצאות, בכל מקרה תמיד הם ענסו להרוג אותנו.
    כל הכבוד לצה''ל :) רק כך!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אז שוב, הברכות לצה''ל פאתטיות

    חוסל קצין ס,ס,, 01/11/05 20:35

    אנו במלחמה לחיים או למוות מול הג'יהאד האיסלאמי - מליארד מוסלמים, מתוכם כשלוש מאות ערבים המבקשים להשמידנו, כשהם משתמשים ב''פלשתינאים'' להיות חוד הסייף שלהם. במקום לחסל את חוד הסייף, משפשפים לו מדי פעם את החלודה. ואז הוא משמיד עוד כמה ילדים יהודים.
    למה לא מחסלים את האויב?

    יהודים - רוצים להשמיד אתכם. לא מדובר בכמה רוצחים אקראיים. מדובר באומה ענקית הרוצה בהשמדתנו. מדינת ישראל רוצה ליצור את הרושם כאילו מדובר בכמה פנאטים. זהו שקר! זה שקר לקידום חיסול הישוב היהודים, בשלב ראשון, ביש''ע.

    אז הפסיקו לצהול ולחצו על ממשלת הזדון והדמים הזו, לרדוף את האויב ולא את היהודים!
    מדי פעם מחסלים רב טבחים אחד, כדי להשכיח את הפשע נגד העם היהודי, בכלל, ונגד רבבת יהודים, ישירות ובפרט.

    לא נשכח ולא נסלח!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שלוש שנות חיסול ממוקד לא עזרו

    גולני, 01/11/05 20:32

    ולא יעזרו גם הפעם. על כל אחד שמחוסל באים חמישה. האם זה הוכיח את עצמו? חוץ מאגו טריפ מלא אדרנלין הטרור רק גובר אחר כך. בלי שום קשר לשמאל ולימין-בלי שיחות בסופו של דבר שום דבר לא יקרה.
    בדיוק כפי שהבריטים לא הצליחו לחסל את הטרור נגדם בארץ, כך גם לא נצליח אנחנו. אלימות רק גוררת אלימות.
    אבל הפעם משהו אחר מדאיג, שכן ישראל בעצמה יוזמת שוב ושוב התקפות גם בזמן הספקת אש. את מנהיג הג'יהאד בגדה חיסלנו כי.. כי ככה, למרות הפסקת האש, וכעת גם כשהם בהפסקת אש אנחנו ממשיכים לחסל בלי שום קשר לכלום. מסקנה-סתם פינינו את עזה. טיפת האמון שעוד היתה לנו איבדנו. הטרור לא יפסק אלא יתגבר, וחיסול של מחבל או שנים מהליקופטר רק מחריף את הבעייה. כוח לא פותר בעיות, אלא רק יוצר חדשות. לצערי, כולנו הופכים שבויים בידי קצינים כוחניים שיוצרים מצד אחד הזדמנויות, אבל הם עצמם מפרים את הפסקת האש בתירוצים שונים. לא אתפלא אם מעכשיו הטרור רק יחריף שבעת מונים, למרות מחיאות הכפיים שאחד מתוך אלפים מחוסל מדי פעם. תשתית הטרור לא חוסלה כלל, כפי שזה נראה, ואבו מאזן יאלץ לעזוב ומישהו כוחני יותר יגיע במקומו. קצת שכל במקום עודף אדרנלין מאצ'ואיסטי לא היה מזיק, ושוב - אינני איש שמאל, אלא איש פרגמטי שרואה את המציאות כפי שהיא, לצערי.

    הגב לתגובה זו

    • אז רוצחים לא מענישים ???

      a, 01/11/05 20:42

      אז רוצחים לא מענישים כי קרבנם ממילא מת

      הגב לתגובה זו

    • זו בדיוק הבעיה - החיסול הממוקד

      יש למקד על כל, 01/11/05 21:47

      ותפסיקו עם ההשוואות הדביליות!
      איך אפשר לנצח ''טרור'', כשעושים חיסול ממוקד, נותנים רובים לאחרים, נותנים להם בסיסי תקיפה וערי מקלט, חותמים אתם על הסכמים של כניעה. איך אפשר לנצח ''טרור'', כאשר נכנעים לו?
      ואם אי אפשר לחסל את ה''טרור'' הזה, חובה לגרש את כל הערבים מן הארץ!
      יש לנו הזכות המלאה לחיות בארצנו, כמו לכל עם אחר, מי שמפריע - יחוסל!

      כל מי שמזדהה כ''פלשתינאי'', מודה למעשה שהוא רוצח העם היהודי. כי מעולם לא היה עם ''פלשתינאי'', והוא הוקם, כדי להצדיק את השמדת ישראל, על כן, כל מי שמקבל עליו את התפקיד, הוא רוצח-עם ובן מוות!

      תנסו להתחיל להבין את העובדה הזו.

      הגב לתגובה זו

    • הבריטים ריסקו את הטרור הערבי

      אוי שקרן!, 01/11/05 21:50

      בשיתוף ההגנה. הבריטים אישרו לאותם רוצחים שנשארו מהכנופיות להכנס לישראל (הטרור שערבים אלה ניהלו בארץ מומן ע''י הנאצים דרך מנהיג המפלגה הארצישראלית -הערבית השניה בגודלה, חוסייני, שהיה גם ראש הוואקף והיה בקשרים הדוקים עם אייכמן- ראה מסמכים באו''ם ובועד הערבי העליון, חתם על חוזה עם אייכמן שענינו רצח יהודי ישראל במחנות מוות בסיוע ערביי ישראל מתומכיו, אך גם מש' כאמל ואחרות היתה בקשרים מסוג זה עם הנאצים), אמנם הגירה באופן בלתי חוקי, אך הבריטים העלימו מכך עיין כמו שאיפשרו להגירה ערבית עצומה להכנס לארץ בזמן המנדט באופן בלתי חוקי, וכל המהגרים האלה, שכולם באו בזמן המנדט ממדינות ערב הרבות ואינם מאיזור ישראל, טענו מיידית שהם כביכול מאות שנים בארץ, ולא יניחו ליהודי אחד להימלט לכאן מהנאצים 'פן יתפוס את מקומם'. לא ריסוק הטרור היה הבעיה, אלא מידת השקרנות שלא תאומן של הערבים, שקידמה ישירות את רצח יהודי אירופה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ברוך השם שיש בעיות בליכוד!!!

    AVIVA, 01/11/05 19:50

    כלפעם ששרון צריך קצת ''לשבור ימינה'' הוא מוציא מהמאגר עוד כמה מנוולים ושולח אותם לעולם הבא.
    אני,כולי תקוה שזה ימשיך כך
    שגם ניהנה ממופע פרלמנטרי מעניין,וגם יותר חלאות יעופו בסערה השמימה לכיוון יאסין והבתולות

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד לצהל

    מעיין, 01/11/05 19:27

    מופזון להמשיך להכות אותם

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חיסון

    אבי, 01/11/05 19:21

    כל הכבוד, כן ירבו המחוסלים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה רק אחד?! (ל''ת)

    גיא, 01/11/05 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כול הכבוד! להמשיך כך

    בנצי א, 01/11/05 18:56

    ועכשיו אפשר וצריך לדפוק להם את הנשמה להמשיך בחיסולים ולהפציץ אותם ללא רחמים. וזא לאחר שידיינו
    היו כבולות שלושים ושמונה שנים. היום הסיפור הוא אחר הם כבר מתחילים לאכול את המרורים ובהמשך יוכלו בכמויות גדולות יותר. וכמה טוב שאנחנו כבר לא שם. ותודה לאריק שהוצאתנו מהמקום המקולל הזה הנקרה גוש קטיף...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שיזהר השמאל

    Avi Ecuador, 01/11/05 18:52

    מניפולציה שתביא את הפלסטינים לחוסר מוצא ושואה.
    שרון מפרק הכל...
    כמו שעשה לימין למה לא יעשה לשמאל?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    החיסול

    שחל, 01/11/05 18:49

    ישר כוח !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני לא מפסיק לחשוש שמא

    אזרח מודאג, 01/11/05 18:26

    תוך כדי אחד הכיסולים יפילו לנו מסוק , ואז כל המחוסלים לא יהיו שווים את הצוות שיפול לידי חיות אדם , מי יתן וחששותי הם חששות שוא .

    הגב לתגובה זו

    • אין אפשרות טכנית ש...

      איתן, 01/11/05 19:13

      במהלך חיסול גם אם יופל מסוק,יגיע צוותו לחיות אדם האלו שכן כל מסוק מלווה בגיבוי צמוד של מספר אמצעי כח מרחוק ומקרוב ובדרך כלל מיקום המסוק הוא מספר קילומטרים מיעד החיסול.

      הגב לתגובה זו

    • דן בשטח, המסוקים מחסלים לבטח

      אזרח לא מודאג, 01/11/05 19:23

      דן בשטח, המסוקים מחסלים לבטח
      אני לא מודאג בכלל
      אחרי כל חיסול הטרוריסטים הפלשתינים מודאגים אני רגוע יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מזל טוב, כן ירבו חיסולים! שרון (ל''ת)

    מתחיל לחזור, 01/11/05 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחלה עבודה (ל''ת)

    כל הכבוד לצה''ל, 01/11/05 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אחד פחות,תנחומים לשמאל,חח..... (ל''ת)

    רוסקיי, 01/11/05 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מופז - גבר, גבר,כל הכבוד ותודה (ל''ת)

    אני מבסוט היום, 01/11/05 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שרון הסמרטוט מנסה להראות שהוא (ל''ת)

    גיבור לא רק על, 01/11/05 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הוא תיכנן עלינו כבר חודשים... (ל''ת)

    מסוף קרני, 01/11/05 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מחיר קטן הם משלמים

    נקמה מתוקה, 01/11/05 17:54

    על רצח נשים וילדים ואנשים חפים מפשע.
    אלו מחבלים טרוריסטים מגואלים בדם נטו
    ואסור לאפשר להם לנשום גם בזמני שלום.
    הם אלו שיהרסו את השלום.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מופז, תמשיך להכות את המחבלים !

    אסף, 01/11/05 17:45

    ללא רחמים !!!! ללא היסוס !!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להמשיך הלאה להבא בתור (ל''ת)

    דודי, 01/11/05 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק הדברה תביא שלום

    ש, 01/11/05 17:32

    לא מדברים עם זוהמה

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,להשתמש בחומרי הדברה

      מדביר, 01/11/05 17:59

      לבער את השמאל ,והפלשתינאים.
      להשתמש בקוטלי החרקים(השמאלנים) הכי חזקים שיש.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    האם שרון מעונין רק בשלום למתים

    חיסול מביא פגוע, 01/11/05 17:27

    לצערנו החיסולים מביאים פיגועים.
    הפיגועים מביאים חיסולים.
    החיסולים מביאים פיגועים.
    הפיגועים מביאים חיסולים.
    החיסולים מביאים פיגועים.
    הפיגועים מביאים חיסולים.
    החיסולים מביאים פיגועים.
    נמאס? כן, לכולם! - אז למה שלא נעשה שלום במקום עוד כזה ''שלום למתים''?

    הגב לתגובה זו

    • מתי תבינו...

      עוז, 01/11/05 17:50

      שאין שלום עם פלסטינים הם רוצים להשמיד ולהשמיד...ולקחת כל חלקה טובה שלנו..

      הגב לתגובה זו

      • ולקחת כל חלקה טובה שלנו???

        ה''חלקה'' שלהם, 01/11/05 18:06

        ומה עושה ישראל?

        הגב לתגובה זו

        • החלקה שלהם כנראה שטוז עלה טוז (ל''ת)

          עוז, 01/11/05 18:41

          הגב לתגובה זו

      • ממה ששניכם אומרים...

        עוז 1, 01/11/05 18:19

        המסקנה היא שחייבים צריך לעשות טרנספר לערבים, גם לטובים וגם לרעים!!! פשוט איך ברירה אחרת. זה אכן מצער שהטובים צריכים לסבול אבל אם הם לא יכולים לשים קץ לטרור אנחנו נשים!

        הגב לתגובה זו

    • WHO'LL BE THE LAST TO DIE?

      האחרון שייהרג, 01/11/05 18:20

      מי שמת ודאי לא יחיה.
      זו הארץ של שנינו שלי ושלך, ולא שלי ושלי.
      ואם תרצה להיות מנומס, כנהוג במזרח תאמר: שלך ושלי.
      תרצה או לא--אנו אחים תאומים! לשנינו, ''בני אברהם'', שייכת הארץ. ואם איננו יודעים לחיות יחד, אז ''נתגרש'' וכל אחד יקח את חלקו. ןהם מסתפקים בכדה, עזה וירושלים הערבית סה''כ 21% משטח הארץ.
      אז צריך לקבל, להגיד יפה תודה ושלום. בואו נדאג לחיים. ונקמות והשמדה, ויש שמציעים עכשיו ''הדברה'' כאילו המדובר בחרקים ולא בבני אדם שעימם אפשר לדבר...

      ואם לא? ''האחרון שייהרג. אנא, סגור את השער לבית הקברות''

      הגב לתגובה זו

    • עצם קיום ישראל מביא פיגועים

      הסברה לשמאלנים, 01/11/05 21:57

      גם אם השמאלנים ינצחו וישראל תפסיק להתגונן על חייה, הערבים ימשיכו במלחמת ההשמד עד שכל יהודי ישראל יהיו מתים או במחנות ריכוז. כאשר היטלר דיבר על תכניותיו בשנות השלושים, הדומות לתוכנית הערבית של היום, היו ''חכמים'' שהרגיעו שאלה דיבורים ריקים. השמאלנים של היום דומים לאותם ''חכמים''.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרשות שלא עוצרת מחבלים למעשה (ל''ת)

    שופטת אותם, 01/11/05 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפלסטינים, אתם מפספסים בגדול

    שימון, 01/11/05 17:00

    אנחנו הופכים לאט אבל בטוח מידידכם לאויבים שלכם, מספיק לירות עלינו. תפנו 60 מעלות למקומות אחרים. במצב אחר הייתי מפרסם גינוי לסיכול הממוקד, אך עכשיו אני נרגש מהקאסם בלילה, שאין לי האנרגיות המתאימות לגנות.

    הגב לתגובה זו

    • דיסלקט. כישלון של מערכת החינוך (ל''ת)

      תושב האזור, 01/11/05 17:28

      הגב לתגובה זו

      • טמטום - כשלון של ההורים

        איןשם, 01/11/05 17:43

        אין קשר בין דיסלקציה או דיסגרפיה למערכת החינוך .

        הגב לתגובה זו

        • יש גם יש!

          תושב האזור, 01/11/05 18:21

          בדיסלקציה ודיסגרפיה ניתן לטפל במידה מסויימת, ואת הפתרונות שהנחילו בכל מערכת חינוך אחרת בעולם המערבי עוד לא הכניסו לארץ.

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    עוד פעם קסאמים? נמאס

    אריה, 01/11/05 16:57

    שדרות בני ערובה בידי הטרור ,די כבר

    הגב לתגובה זו

    • לפני כן כשישרו על שדרות כעסתם

      חיים, 01/11/05 17:05

      כי יורים עליכם וצה''ל לא מגיב, עשיתם הפגנות, ודרשתם שפוליטיקאים לא ייכנסו לעיר.

      עכשיו מחסלים את אלה שיורים את הקסאמים ואתה מתלונן? האם אתה באמת תושב שדרות או שתם פרובוקטור?

      אגב, על שדרות ירו קסאמים בהזדמנויות שונות בלי קשר לחיסולים - כמו אחרי התאונה במפגן החמאס ואחרי מעצרים בגדה. אז מה אתה מציע? לא לעשות כלום ולחטוף פיגועים בכל הארץ?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    תבורכו כל העושים במלאכה (ל''ת)

    אזרח, 01/11/05 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צעד קדימה לשלום ופגיעה בטרור

    נועמי, 01/11/05 16:52

    זהו צעד קדימה לפגיעה בטרור
    ולשלום.
    המחבלים ישלמו על כל פשעיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד. המשיכו כך

    חיים, 01/11/05 16:51

    סוף סוף נלחמים בטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    החיסול הוא תגובה טבעית....

    חושב כפלסטינאי, 01/11/05 16:47

    של מדינת ישראל לירי הקאסם על שדרות אתמול בלילה. לא צריך לראות את החיסול הזה כהסלמה או פגיעה של ישראל במדיניותה להבליג ולהיות בתעדייה.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם פיגועי התאבדות וירי קסא

      רן, 01/11/05 16:59

      גם הם תגובה טיבעית לחיסול?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני יורדת למקלט

    מסעודה, 01/11/05 16:46

    ומוצאת בו מפלט

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אי אפשר לחסל את הטרור אך אפשר

    לגבות מחיר, 01/11/05 16:46

    אי אפשר לחסל את הטרור אך אפשר לגבות מחיר גבוה על חיי ישראלים. כל הכבוד לעושים במלאכה פעם אחר פעם בדייקנות ובמקצועיות.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר גם אפשר!

      כתום, 01/11/05 16:56

      זה עניין של מחיר ואם הוא לא ישתלם לא יהיה טרור (והמחיר הוא לא בומים על קוליים הריסת בית ריק או ירי לעבר שטחים פתוחים)
      למשל אחרי חומת מגן היתה ירידה דרסטית בפיגועים - תן להם להתגעגע לחומת מגן עם מבצע גדול יותר

      הגב לתגובה זו

      • זה פשוט לא נכון!

        כחול, 01/11/05 17:04

        מבצע חומת מגן אפילו לא סייע בימים שהוא התנהל (הפיגוע באוטובוס ביגור תוך כדי)
        רק הגדר שבאה שנה אח''כ עזרה וגם זה בערבון מוגבל (מתנחלים וערבים ישראלים שהסיעו מתאבדים דרך המחסומים)

        הגב לתגובה זו

        • חבר כחול, אתה טועה

          חיים, 01/11/05 17:26

          מבצע חומת מגן חיסל את התשתית. גם היום, יותר משלוש שנים אחרי, איהתשתית שם עוד לא התאוששה. המבצע מהבחינה הזאת היה מוצלח ביותר. פיגוע האוטובוס ביגור תוכנן והיה מוכן ליציאה עוד לפני המבצע.

          הגדר עוצרת את המחבלים, אבל רק במקומות שבהם היא כבר בנוייה, וכידוע, פחות משלים הוקם ובמקומות מסויימים (כמו בדרום הר חברון) עוד לא הניחו מטר אחד של חומה או גדר.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני ''משתתף'' בצער השמאל הקיצוני

    צ, 01/11/05 16:44

    ואמי לא ציני.

    הגב לתגובה זו

    • לא מצטערים על החיסול , אידיוט

      דוד, 01/11/05 16:57

      רק על מותם של ישראלים חפים מפשע, שיהרגו כתגובה על פעולה שתכליתה הייתה נקמה, ותו לא.

      הגב לתגובה זו

      • הפלסטינאים לא צריכים סיבה לפוצ

        אילן, 01/11/05 17:37

        הפלסטינאים לא צריכים סיבה לפוצץ אדיוט!
        אם זה לא חיסול אז הם אומרים זה בגלל ''ההפרות''.
        מטרתם הכללית היא להתפטר מאיתנו ולהשמידנו
        לאט אבל בטוח ולהפוך את ישראל לישות כמו איראן.
        בגלל אדיוטים כדוגמתך הגענו למצב הזה.
        אני מקווה שבפיגוע הבא ימחקו לגמרי את קבטייה וג'נין
        מעל פני האדמה ויהפכו את אזור תרכיז הטרור הזה לאדמה חרוכה.

        הגב לתגובה זו

        • תרשה לי לחזק את ידך!

          עוז, 01/11/05 18:29

          אני רוצה הסבר קצר מהשמאלנים שלמעלה שיסבירו לי איך ניתן להגיע לשלום מבלי להגיב ולחסל את ראשי הטרור הללו.

          הגב לתגובה זו

          • @@@ לשמאל הקיצוני.

            נחום פארן., 01/11/05 18:52

            למזלנו ואתם בכללנו.
            שאתם במיעוט.

            אחרת. הינו הולכים קקן.

            הגב לתגובה זו

      • למי אתה קורא אדיוט ?

        ימני, 01/11/05 18:36

        שחצן עלוב נפש, אתה חושב שאתה ושותפיך הם היחידים שמבינים דבר. עוד לא קלטתם שאנחנו במלחמה כוללת כבר 100 שנים וכנראה שגם אף פעם לא תקלטו. אתם מזכירים לי להקות לויתנים שמתאבדות ע''י עליה על החוף. אתם גורמים ליותר חללים בישראל ע''י עידוד הטרור הערבי יותר מכל גורם אחר להוציא את בני בריתכם הערבים.

        הגב לתגובה זו

        • אתה צודק!!!!!!! (ל''ת)

          איתן, 01/11/05 19:15

          הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לצה''ל

      שמאלן, 01/11/05 16:59

      כן, תופתע. שמאלנים ציונים לא פחות ממך. וגם הם לחמו והרגו את מי שרצה לפגוע בנו. אני לא אתפלא אם הטייסים שמאלנים.
      אם היית מקשיב לדברי שמעון פרס מה דעתו על חיסולים ממוקדים של מחבלים ושולחיהם היית חשוב שהוא איש ימין קיצוני.

      אני שמאלני ואני ממש לא מצטער.
      כל הכבוד לצה''ל. לא להניח למחבלים ולמשלחיהם. יחוסל כל מחבל שפוגע בסיכוי לשלום.

      הגב לתגובה זו

      • השמאלנים האמיתיים בזים לך (ל''ת)

        שמאלן מעל הכל, 01/11/05 18:29

        הגב לתגובה זו

    • אני מקווה

      רן, 01/11/05 17:01

      שלא תצטרך להשתתף גם בצער משפחות ההרוגים של הפיגוע שיבוא בעקבות החיסול הזה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה גם לא מצחיק

      שמאלי קיצוני, 01/11/05 17:02

      אני משתתף בצער המדינה בצער המדינה שצריכה לשלם דמי אבטלה לאהבל כמוך

      הגב לתגובה זו

      • שאלה. לשמולני קיצוני.

        נור.יד, 01/11/05 20:03

        מעניין אותי לדעת. מהיכן אתה יודע שמגיב מספר-4 הינו מובטל? ? ?

        אשמח לדעת איך גיליתה זאת?
        אני בכל אופן מחכה לתשובה.

        הגב לתגובה זו

        • תשובה

          שמאלי קיצוני, 02/11/05 00:49

          כי אף מעסיק בר דעת לא יקבל אהבל שכזה לעבודה, לכן אני מסיק שהוא מובטל.

          הגב לתגובה זו

          • לשמאלי קיצוני.

            צ, 02/11/05 05:44

            אני לא יודע אם אתה אומר את מה שאתה אומר מתוך שינאה או מתוך בורות.
            אם תפרסם את הפקס שלך אני מבטיח לך שאני ישלח לך אתכל העתקי תלושי השכר שלי. מ1983.ורק לידיעתך. המעסיק שלי בעשר השנים האחרונות הוא פרופ' אבישי ברוורמן.
            אם זה אומר לך משהו.
            אז לידיעתך.
            שמאלן קיצוני קטן וטיפש.

            נו נו לך.

            הגב לתגובה זו

    • לכל מי שהשמיץ אותי.

      צ, 01/11/05 17:30

      מה קרה רק שלחתי תגובה אחת ופתאום כל השמאל הקיצוני משמיץ אותי?

      אני פשוט יודע שיש בתוכנו. אומנם בודדים. שהם יודעים לקפוץ רק שפלשתינאים נפגעים. ובצדק.

      אבל שישראלים נפגעים פתאום כולם נעלמים. כאילו שהדם היהודי הוא פחות אדום. או אולי שהיהודים הם עם נחות.

      אז לדעתי אין הבדל בין אדם לאדם ''''ולא'''' משנה מהו מוצאו.

      אני למשל לא ראיתי בחיים שלי אנשים מתנועות השמאל הקיצוני שמפגינים נגד הטרור הפלשתינאי.
      אני אף פעם לא ראיתי את אותם אנשים מהשמאל הקיצוני שיעזרו ויתמכו בנפגעי הטרור.

      אבל לאומת זאת נשות ווטש יודעות להפגין נגד חיילי צה''ל שמונעים בגופם את פיגועי המתאבדים.
      האנרכיסטים יודעים טוב מאוד להפגין נגד הגדר. אבל הם לא יודעים שלגדר יש תפקיד חשוב בהצלת חיים.
      אנשי גוש שלום יודעים להשתלח במנהגי העם הזה. אבל הם לא יודעים להשמיץ את רב המחבלים יאסר עראפת.

      ולאותו מגיב שטען שאני איש מובטל. מאיפה הוא יודע שאני מובטל? ? ?

      הכותב הינו איש שמאל. אך מתון שהינו בעד החזרת כל השטחים הכבושים הכבושים ובנוסף בעד התקפלות כזו או אחרת.

      אז לידיעתכם.
      ותחשבו על זה.

      הגב לתגובה זו

      • ל-4.

        יונית, 01/11/05 19:02

        אנו היושבים בציון גאים בך.

        ולכם השמאל הקיצוני.
        תמשיכו במלאכת הטימטום.

        ואנו נמשיך לצעוד קדימה. כמובן יחד עם צה''ל.

        הגב לתגובה זו

    • לכל יפי הנפש.

      חוני המעגל., 01/11/05 19:59

      קראתי את כל התגובות למגיב מס' 4.
      ורציתי לשאול את כל מי שיצא חוצץ נגד מגיב מס' 4.
      מדוע השמאל תמיד. אבל תמיד יוצא נגד כל דבר שמשרת או מסיע לאינטרס הישראלי?
      ולאומת זאת אותו שמאל. תמיד מגן על האינטרסים הפלשתינאים בחרוף נפש ולא משנה עם הפלשתיאים צודקים או לא צודקים.
      בחיי יצא לי לצפות בהפגנות משני הצדדים.
      אף פעם לא נתקלתי בהפגנה נגד הטרור הפלשתינאי. ששם הונפו שלטים של שלום עכשיו. בצלם או של יש גבול וכדומהם.

      וזה נותן המון חומר למחשבה.
      עבורכם כמובן.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד לצה''ל

    ארז, 01/11/05 16:43

    כל הכבוד לצה''ל-המשיכו כך למיגור כל המרצחיםן

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לצה''ל

    Q, 01/11/05 16:36

    מורידים אחד אחד, עד אחרון המבוקשים.

    זו הדרך החידה לפגוע במשלחים ובמסיתים שפוגעים בתהליך השלום.

    אם הרשות לא עושה את העבודה, יעשה זאת צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שיהיה בשעה טובה

    שפוי, 01/11/05 16:35

    כן ירבו וכן יאבדו כל אויבך ה'

    הגב לתגובה זו

    • ל-1.

      נירי, 01/11/05 16:43

      שיהיה בשעה טובה ומבורכת.

      הגב לתגובה זו

      • לא להפסיק בשום פנים ואופן!!!

        אילן, 01/11/05 17:30

        להתפטר מכל הפצצות המתקתקות.

        הגב לתגובה זו