• 66.

    אמנון שומרון מגזים..

    מאיר, 02/11/05 19:03

    נכון, התקשורת שלנו מלאה בדיווחים מזויפים וכשקוראים דיווחים בתקשורת על מתנחלים, צריך להזהר שבעתיים. בהקשר זה אפשר בהחלט לומר ''אנחנו אכן סובלים מתסביך רדיפה - בגלל שבאמת רודפים אחרינו''

    אבל אי אפשר לתת לפרנויה (המוצדקת) שלנו להחליף את תהליך החשיבה ההגיונית. סביר להניח שסא''ל שיק לא סידר לעצמו את הפנס האדמדם, סביר להניח שדוברת צה''ל לא שיקרה בעניין השבר בארובת העין.כמו כן, אפשר לומר במידה מסוימת של בטחון שסא''ל שיק זיהה את ילדי המתנחלים שחבטו בעינו, רגע לפני שהשתלט עליה השיק האדום.

    וזאת מכיוון, שסא''ל שיק מכיר מצוין (כמו רובינו) את מאכלסי יש''ע ויודע להבדיל בין יהודים לערבים ובין ''הכנסנו לו'' לבין ''וואחד בנה''.

    זה שהמשטרה משקרת לא פעם, והצבא מתחיל לסלף בעקבותיה, זה עדיין לא אומר שמישהו יעז להמציא ארוע כזה יש מאין. ולכן אין מה לבדוק, יש רק להצטער על כך שהמכים גם הם מאחינו (?)

    נכון, גם השמאלנים למדו לאחרונה ללכת מכות, להוציא עיניים לחיילים, לזרוק אבנים ולעזור למחבלים. זה לא רלוונטי לכתבה שעוסקת במתנחלים שהיכו חיילים. תלונה על דו פרצופיות של התקשורת, גם אם היא מוצדקת, לא יכולה להפריך את השיפוץ שעשו בפרצוף של שיק.

    הגב לתגובה זו

    • בכתבה לא נאמר שהאירוע הומצא.

      לא הבנת ידידי, 04/11/05 13:09

      אמנון שומרון טוען שהניצול הציני של האירוע לצורך השמצת המתנחלים, וחוסר הפורפורציות שבפרסום שקיבל, לצד חוסר איזון מוחלט בפירסום הדברים, מוכיחם שוב פעם את חד-צדיותה של התקשורת ואת היותה דוברת של השלטונות (כל עוד הם פועלים בשרות השמאל).

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה לא ברור????

    hanoch, 02/11/05 01:32

    יש קמפיין והוא נמשך ונמשך,צה''ל-ממשלה-תקשורת...נגד הימין!! שרון מוביל אותו בתקוה(שמתממשת)לקבל עתונות ויחסי ציבור מהמעולים שקיבל ראש ממשלה אי פעם.האמת....הוא מצליח!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ל55, אתה צודק! מי רצח את רבין?

    שמאלן, 02/11/05 00:04

    הרי הימנים רצח את רבין!

    ולכן,
    מותר להם לשתוק, להיעצר, לחטוף מכות, להיות מושפלים, להיות מגורשים, שוב לחטוף מכות ושוב לשתוק

    אסור להם להתגונן, להפגין, למחות, לכאוב, להגן על בתיהם, לקבל פיצויים, לפנות לבג''צ, ללכת בארץ ממקום למקום(שטח צבאי...), להופיע בתקשורת

    אבל הדבר שאסור להם באיסור גמור זה לדבר -איתנו השמאלנים- על כ''ק הדמוקרטיה!!!
    מי הם, רוצחי-רבין שכמותם, שידברו איתנו הציבור הנאור על דמוקרטיה?! מי הם שידברו בכלל?! הם הרי רצחו את כ''ק האדמו''ר רבין זצ''ל!!!
    צבועים שכמותם.....

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה יש לומר?אנטישמיות בהיתגלמות

    במדינת היהודים, 01/11/05 21:56

    העיקר הציבור הדתי-לאומי צריך 'להתחבר', 'להשפיע מבפנים', לשמוע קשקושים על-כך שהמדינה זה קודש ושהצבא זה קודש.
    העיקר ש'מנהיגי' הציבור שלנו טורחים לגנות כל גילוי התנגדות אמיתי לאותה מערכת אנטישמית
    וחוץ מגילה פינקלשטיין (תז''ל) אף פולטיקאי מ'שלנו' לא מקים קול זעקה על יחס השלטונות לאתו נוער נפלא (שככל הנראה יגדל ויצמח לדור הרבה יותר נחרץ ואמוני מאבותיו הפשרניים).

    צריך לקום ולאמר את האמת שכולם חשים ושזועקת מתוך כתבה זו ושהרב אליקים לבנון שליט''א משמש לה שופר בזמן האחרון.
    -אין לנו שום עניין עם המדינה בצורתה ובהתנהלותה הנוכחית!
    -אין לנו עניין להתערות בציבור החילוני שברובו הגדול שמאלני ומנותק מיהדותו ושורשיו!
    -יש לשאוף להעלות את המגינה שלב לעבר מדינה יהודית אמיתית! (ולא אנטישמית...)
    -יש לפתח יחידות בצבא לשומרי-מצוות בלבד כדוגמת הנח''ל החרדי.
    -אין לפנות לארכעות של בתי-המשפט בישראל (שחלקם בהדרדרותה של המדינה ידוע לכל) אלא לבתי-דין רבניים!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יישר כח לעיתונאי שאומר אמת (ל''ת)

    נחמה, 01/11/05 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    סמולנים טיפשים. (ל''ת)

    וגם, 01/11/05 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הבעיה היא שגם המתנחלים

    מגורשת חומש, 01/11/05 16:40

    ושאר הציבור הדתי מאמינים לבולשיט של התקשורת!די לתקשורת העויינת!
    חומש-עוד אבנך ונבנית!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האם אתם רוצים יחס זהה

    יוסי, 01/11/05 15:53

    לאלו שמקבלים מתפרעי בילעין.
    הסיפור פשוט. מכם, מתנחלים נכבדים, אפילו שאינני מסכים אתכם, אני אמשיך לחיות גם לאחר שיקבעו גבולות הקבע של ישראל. עם אנשי בילעין לא. אין לי גם כל משותף עם ''אנארכיסטים נגד החומה'', כפי שהם קוראים לעצמם, משום שקיומה של ישראל ובטחונה איננו שיקול במערכת השיקולים שלהם.
    לכן, תסלחו לי, מכם אני מצפה ליותר. מפלשתיני מבלעין (או אנארכיסט שחצה קוים) אינני מצפה למה שאני מצפה מכם. למרות שאני חלוק אתכם במחלוקת תהומית, בסופו של דבר אנו שייכים לאותה חברה.
    אז תסלחו לי שאינני עושה גזירה שווה, ואם שגיתי בכך שציפיתי מכם ליותר, אני מבטיח להשתפר בהמשך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה שנספוג מכות ונשתוק?!

      לא ממש הבנתי, 01/11/05 21:29

      מה אתה בעצם טוען?
      שבגלל שאנחנו לכאורה באותה סירה עם המדינה, אנחנו צריכים לספוג מכות ועלבונות ושאר מרעין בישין (כמפורט לעיל) מהמדינה ומוסדותיה ולשתוק,
      ואילו מתנגדי הגדר, דווקא בגלל עוינותם את המדינה, צריכים לקבל יחס עדין מהמשטרה והבנה בתקשורת ובבתי המשפט?...
      אין כאן איזו שהיא בעיה לוגית?

      ולמה בעצם ציפית מאיתנו? שלא נימחה על היחס שאנו מקבלים?

      הגב לתגובה זו

      • לא ציפיתי שלא תמחו

        יוסי, 02/11/05 06:21

        ציפיתי שלא תתנהגו בבריונות.
        לא נראה לך סביר?

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    צודק בכל מילה!! (ל''ת)

    מיכל, 01/11/05 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ומפגיני השמאל האלימים? מה איתם

    ברני, 31/10/05 21:38

    ? הם כל יום שישי משפילים את החיילים, זורקים אבנים, מקללים, וכן, גם מרביצים!?!? אבל כנראה שלהם מותר....

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תנו יד לשנאה

    נחום שחף, 31/10/05 21:11

    תנו יד לרצח האופי.
    ילדים בני 12?
    לא סיפור, כולו מתנחלים.
    ''מכות עם אלות על פלג הגוף התחתון הכי חביב עלי''
    על החתום
    ניסו שחם (שלא פותח רגלים בחינם).

    אנחנו הנאורים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין כמו שיעור בדמוקרטיה מהימין

    אזרח, 31/10/05 20:32

    כשאסיים למחות את הדמעות על מסכנותכם אוכל להגיב.

    בינתיים, תזכיר לי מי רצח ראש ממשלה?

    הגב לתגובה זו

    • שתי עוולות לא יוצרות צדק אחד (ל''ת)

      דודו, 31/10/05 21:23

      הגב לתגובה זו

    • ואין כמו המופרע של הכיתה.

      צל-בודד, 31/10/05 22:35

      המופרע של הכיתה הוא זה שרצח.
      בדיוק כמו שאף ימני לא יאמר שהציבור החילוני זורק בבילעין אבנים על חיילי צה''ל (למרות ששם כבר נהרג חייל ולא הוזכר דבר על כך) כי אצלנו לימדו שאם יש קיצוני או שניים או אפילו חמישים הם אולי יישמעו יותר אבל הם ממש לא מייצגים את הרוב הדומם.
      ואצלכם בכיתה לא לימדו את זה?

      הגב לתגובה זו

      • הבנת הנקרא

        אזרח, 01/11/05 00:13

        המאמר של שמרון כרך יחד את שמעון פרס עם זורקי האבנים בבילעין, מה אתה מבין מזה?

        איפה בדיוק נהרג חיל? עד כמה שאני זוכר הוא נפטר ממכת חום.

        הגב לתגובה זו

        • מכת חום כמו שיגאל עמיר לא רצח (ל''ת)

          שמאלן מגלגלן, 01/11/05 16:38

          הגב לתגובה זו

    • צודק, הרי מי רצח את רבין?

      שמאלן, 01/11/05 23:53

      הרי הימנים רצח את רבין!

      ולכן,
      מותר להם לשתוק, להיעצר, לחטוף מכות, להיות מושפלים, להיות מגורשים, שוב לחטוף מכות ושוב לשתוק

      אסור להם להתגונן, להפגין, למחות, לכאוב, להגן על בתיהם, לקבל פיצויים, לפנות לבג''צ, ללכת בארץ ממקום למקום(שטח צבאי...), להופיע בתקשורת

      אבל הדבר שאסור להם באיסור גמור זה לדבר -איתנו השמאלנים- על כ''ק הדמוקרטיה!!!
      מי הם, רוצחי-רבין שכמותם, שידברו איתנו הציבור הנאור על דמוקרטיה?! מי הם שידברו בכלל?! הם הרי רצחו את כ''ק האדמו''ר רבין זצ''ל!!!
      צבועים שכמותם.....

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    שמות השוטרים הוזכרו בטלביזיה.

    אתלה, 31/10/05 20:11

    לעולם לא אשכח את השוטר המושך בפאתו של נער בלונדיני שהפגין ברמת גן.. וגוררו על הכביש..הסרט נראה מספר פעמים בטלביזיה..גם בערוץ הכנסת.ו העם שתק..והעיתונאים -שתקו.השוטר הוא מן המשטרה של רמת גן.מיכאל איתן-מה היה סופו של היסם שהחדיר אצבעותיו לנחירי הנער ??-אנו רוצים לדעת האם נענש !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    צודק - צודק ושוב צודק !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 31/10/05 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תקשורת המגמתית יורה לעצמה ברגל (ל''ת)

    חיים, 31/10/05 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רק מלחמת חרמה בתקשורת הבזויה (ל''ת)

    חדל ברבורים, 31/10/05 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מילים כדורבנות!!!צריך עוד כמוך (ל''ת)

    ציונית, 31/10/05 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    העם נגד תקשורת עויינת!!! (ל''ת)

    אורי, 31/10/05 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    צהל התקשורת משת''פים של הדקטטור (ל''ת)

    כל מילה אמת, 31/10/05 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל הכבוד!!! הצדק עמך!!! (ל''ת)

    תמר, 31/10/05 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כולי תקווה שנראה מתנחל נפוח

    ניצן, 31/10/05 16:54

    ממכות שנתנו לו החיילים ובצדק.

    עד אז המתנחלים יכולים לנשק לי ב....

    הגב לתגובה זו

    • ואתה יכול לנשק לי....

      עילם, 31/10/05 17:20

      את הגב של ה...
      אדיוט.

      הגב לתגובה זו

    • כולי תקווה שנראה את ניצן

      רועי, 31/10/05 17:21

      אחרי לינץ' שיבצעו בו חבריו המחבלים

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    בסך הכל רצחנו איזה רועה ערבי

    יהודה, 31/10/05 16:49

    בסך הכל שרפנו איזה בית פלסטיני
    בסך הכל רצחנו איזה ראש ממשלה.

    לך לעזאל דביל

    הגב לתגובה זו

    • הדביל בדביליותו פוסל (ל''ת)

      נתי, 31/10/05 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אמנון התמים והצדיק.....היכנס

    יוני, 31/10/05 16:34

    אם אני הייתי משתלט על מבנה נטוש בצפון תל אביב המשטרה הייתה מגרשת אותי מיד ובאותה תקיפות, אבל אני לא ילד גבעות, ולילדים חסרי החוק והגבולות מותר הכל.
    הילדים ה''מסכנים'' בני ה12 נשלחו ע''י מנהיגות המתנחלים להקים עוד האחזות בלתי חוקית ולכן פונו במהירות ובנחישות.
    הבעיה היא שהמתנחלים שכחו מזמן מהו חוק ומהי ריבונותה של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה ערבי אתה יכול לעשות (ל''ת)

      מה בא לך, 31/10/05 20:34

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ''הילדים בסה''כ רצו להקים ישוב''

    יובל, 31/10/05 16:29

    מה זאת אומרת ''הילדים רק הצהירו על כוונתם להקים יישוב חדש'' ?
    אתה מתכוון לעוד מאחז בלתי חוקי שאם לא יעקר מיד ייהפך תוך שבועות ספורים לגבעה קדושה שאלוהים בכבודו ובעצמו קידש ולכן כמובן אסור לפנותה.
    מדובר בחבורת נערים משועממים ומסוכנים שנשלחו ע''י מנהיגות המתנחלים להקים האחזות בלתי חוקית (אתם זוכרים מה זה חוק?) ולכן פונו במהירות ובתקיפות.
    אם אני הייתי מנסה להשתלט על מבנה נטוש בתל אביב תגובת המשטרה הייתה זהה אבל אז אמנון לא היה קופץ להגנתי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כ-א-י-ל-ו מצטט מהכתבה

      מוטי שחר, 31/10/05 18:21

      גם אם הייתל 100% צודק( ואתה לא) ראוי היה לך שלא לשים את הכותרת שלך במרכאות (בהתחזות למצטט מתוך הכתבה).
      ולמה אתה תכל'ס טועה?
      כי כאשר בככיר המדינה בתל אביב הקימו עשרות אנשים מבוגרים אוהלים ומחו כנגד מה שהטריד אותם (העוני) הרי מדינת ישראל ובגיבוי של בתי המשפט השונים נמנעה מלפנות אותם.
      אני חוזר שנית: לא רק שהמערכת לא פינתה אותם בכוח אלא שהיא לא פינתה אותם בכלל !!!!!
      באותו האופן מדינת ישראל לא מפנה בכוח את מרבית הישובים הבלתי חוקיים שהקימו ערביי ישראל והבדואים בנגב ובגליל. יתר עלכן, חכי''ם שמזדרזים לגנות כל התיישבות לא חוקית של מתנחלים מבצעים אונס של החוק בשימוש בשיטת השלסם: בשלב הראשון מכנים את ההתנחלות הלא חוקית הערבית בשם: ''ישובים לא מוכרים'' ובשלב השני פונים לשלטון ומגלגלים עיניים: איך יכול להיות שלא מספקים בשנת 2005 חשמל ומים בלה-בלה-בלה? איך יכול להיות שחולה סרטן שגר בישוב ''לא מוכר'' לא יכול לשמור את התרופות שלו במקרר? וכו' וכו'.
      אז לכן אתה טועה ומטעה ובגדול !

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ולמה ראשי הציונות הדתית קונים (ל''ת)

    את השקר ומגנים?, 31/10/05 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא מפתיע

    יותם, 31/10/05 15:48

    למה אתה מתפלא? הם מכינים את הגירוש הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המהפכה האמונית קרבה ובאה!!!

    יהודי אמוני, 31/10/05 15:42

    27, אתה שמאלן ערב רב כמהה לדמם של יהודים אמוניים, התשקורת וכמותכה-גורו לכם מרוחה העולה של המהפכה האמונית.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    5% רודים ב- 95% בקול רעש גדול (ל''ת)

    רפובליקת ''1984'', 31/10/05 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    התשקורת שופכת דמם של המתנחלים

    מרוצץ הצפעונים, 31/10/05 15:29

    שנאה עצמית וארס שמאלני לא יסיטו את המהפכה האמונית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    2 מדינות ל2 עמים - ימין ושמאל (ל''ת)

    איציק, 31/10/05 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שימרון-מגלגל עיניים

    אלכס, 31/10/05 15:18

    כמו רבים מחבריו למשיחיות פורעת חוק המלווה בביריונות ואלימות והתחסדות - קוזקים נגזלים מקצועיים .

    הגב לתגובה זו

    • שומרון-טול קורה מבין עיניך

      בני, 31/10/05 21:11

      מתנחל גוזל אדמות

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מירי רגב: טעונת טיפוח היתה

    מכיר אותה, 31/10/05 14:56

    וטעונת טיפוח תהיה.
    ערסית מצויה- ויש דבר כזה.

    לא מבינה מימינה ומשמאלה. אבל שטופה באמביציה מטורפת.

    לא היתה עוברת - באחריות ! - בוחן בסיסי בהיסטוריה של עם ישראל או יהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אמנון, תיזהר ממני, מה נהיה?

    הנכדה של האחות, 31/10/05 14:43

    אסור לכתוב מאמרים כאלה אחרי מקרים כאלה. פשוט אסור.

    הגב לתגובה זו

    • למה ע.? (ל''ת)

      אביאדר, 31/10/05 21:55

      הגב לתגובה זו

      • בגלל שיש בהם שמץ הצדקה למעשה

        הנכדה של, 01/11/05 14:41

        גם אם לא התכוונת.
        מאמרים על התקשןרת העוינת לחוד ומאמרים נגד אלימות חצופה כזאת לחוד.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    ג מדמיע וכדורי גומי כמו בבלעין (ל''ת)

    און, 31/10/05 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להבין ולהפנים..

    כבשה כתומה, 31/10/05 14:28

    איננו חיים במשטר דמוקרטי האמון על זכויות אזרח, כי אם במשטר פאשיסטי, המכופך את חוקי היסוד לנוחותו. מוקדי הכוח של אותו משטר ,הם בית המשפט העליון, הפרקליטות, כשהפעם, באופן יוצא מן הכלל, גם הזרוע הביצועית -הממשלה, נתפסה בפוטץ' אנטי דמוקרטי בידי גורמים עוינים. אם בד''כ, משקל הנגד למשטר האוליגרכי נמצא בזרועות הביצועית והמחוקקת, הנבחרות אחת ל-4 שנים. הרי שהפעם, בניגוד לתוצאות הבחירות, השתלט גנרליסימו מושחת על ראשות הזרוע הביצועית והפכה לגרסה מאפיוזית של השמאל הקיצוני-פאשיסטי.
    התוצאה-שיסוי כלי השלטון כגון הצבא והמשטרה באזרחים אוהבי חירות הנאבקים על זכויותיהם. אותם צעדים בלתי חוקיים של קלגסי המשטר הרודני זוכים באופן קבוע לגיבוי עוור של התקשורת ''מטעם'', ''המטפלת'' בדיסידנטים שאין כל דרך חוקית או חוקית למחצה להשליכם לכלא. מכות, מעצרים ללא צו, פיברוק ראיות , עדויות שקר-הכל הולך.
    הדרך היעילה להלחם באותם מקרים- היא לחשוף אותם. אלא שהחשיפה הארצית אינה אפקטיבית בהיות סדר היום הציבורי מוכתב ע''י נאמני המשטר שבתקשורת התל-אביבית. חייבים לחשוף את פשעי המשטר (במיוחד בכל הקשור להפקעת זכויות אזרח בסיסיות) בחו''ל. למשל, אפשר לפנות ליהדות ארה''ב על מנת שזו תפעיל את חברי הקונגרס הרלוואנטיים, במטרה להעביר ''תיקון ג'קסון'' להחנקה כלכלית של משטר הדיכוי. ישנם עוד אופציות, כגון, הפצצת אתרי אנטרנט בחו''ל ופורומים זרים בתאורי מעשי הזוועה של גירוש אזרחים שלווים, הרס בתיהם, ושריפת בתי הכנסת ע''י (או ברשות) החוגים השליטים.העיקר יש להפנים-זו מלחמה. אין להכנע לרגש פסאודו פטריוטי, כי גרסת מדינת ישראל שלהם-אינה שלנו יותר.

    הגב לתגובה זו

    • כבשה צודקת 100%

      עילם, 31/10/05 17:23

      למרות שאני לא אוהב את השם: כבשה. נגמרה הגלות, מעכשיו אנחנו אריות.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לצערי אתה כ''כ צודק

    אוהדי, 31/10/05 14:08

    והגישה הזו של התקשורת כ''כ מאוסה עלי שהפכה אותי מאחת במרכז הפוליטי לימנית!!

    הגב לתגובה זו

    • באנשי השמאל יורים בואו נתחלף (ל''ת)

      און, 31/10/05 14:30

      הגב לתגובה זו

      • אנשי השמאל הוציאו עין ללוחם.

        יובל, כפר סבא, 31/10/05 15:01

        בגלל זה יורים בהם, ויפה שעה אחת קודם.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    ימני צבוע. על השמאלנים יורים. (ל''ת)

    ימני מגעיל, 31/10/05 13:42

    הגב לתגובה זו

    • נו, זה בגלל שהם מסוכנים יותר.

      עינת, 31/10/05 15:00

      הוציאו עין לחייל, מה אתה רוצה?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    החבר'ה רק עשו פיקניק!!

    קונספירטור, 31/10/05 13:35

    הם רק יידו פחית על ראשה של רגב, והם רק פוצצו את העין של הסמח''ט.
    והם רק מפנצ'רים רכבים של קצינים שבאים לנחם אבלים, והם רק מקיאים כאשר הם רואים את צבע החאקי של החיילים. אז מה בכלל נטפלים אליהם.
    הם באו לוודסטוק של השומרון, הם אינם בונים מאחזים לא חוקיים, כי בעיניהם הבניה שם חוקית, הם בכלל לא קיימים וזאת המצאה זדונית וקונספירציה של התשקורת.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בכפר דרום

    מתנחל, 31/10/05 13:29

    התקשורת דיברה על אבנים חומצה סודה קאוסטית. מה לא?
    זה היה בכותרות בכל מהדורת חדשות ב 48 שעות שאחרי, ואחרי שהסתבר שהכל שקר לא התנצלו.

    מאז אני לא מאמין לתקשורת, לא לדוברת צה''ל, וגם לא לפוליטיקאים.
    אפילו אם יש להם פנס בעין.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ביום בו יירו על מתנחל

    יוני, 31/10/05 13:28

    אתייחס לדבריך ביותר רצינות. עד אז מה שאני יודע הוא שלעולם לא נפצע מתנחל בצורה רצינית כתוצאה מאלימות חיילים או שוטרים, לעומת זאת זכור לי המקרה בו צלף של צה''ל ירה לאנרכיסט, שאפילו לא איים על החיילים, בברך והשאיר אותו מצולק לכל חייו.

    הגב לתגובה זו

    • הירי על מתנחלים בידי קבלן ערבי (ל''ת)

      בן יפונה, 31/10/05 13:34

      הגב לתגובה זו

    • אנרכיסט שנפגע

      אשר, 31/10/05 13:47

      האם יש משמעות העינך לכך שהנפגע ברגלו חבר לאוייב וניסה לפרוץ את גדר המגינה על אזרחי ישראל המתגוררים במרחק מאה מטר מהגדר ?

      הגב לתגובה זו

      • העובדות הן:

        יוני, 31/10/05 14:27

        שחבריו ניסו לפרוץ את הגדר אך הוא עצמו עמד במרחק ניכר מהם. לחיילים לא נשקפה כל סכנה ממנו או מחבריו ובכל זאת פתחו באש *חיה*. בזמן שירותי בשטחים צלפים של צה''ל היו יורים במיידי אבנים בברכים ובכתפיים. מכאן שסביר להניח שהחייל כיוון אל עבר חף מפשע והרס את חייו במכוון (פציעה בברך לעולם אינה מחלימה באופן מלא). החייל ומפקדו היו צריכים להיות מועמדים לדין אך כמובן שהדבר לא נעשה.

        הגב לתגובה זו

        • בלבלן מוח. לא קראת את הדו''ח

          רועי, 31/10/05 15:07

          גיל נעמתי (אותו אנארכיסט חסר ברך בצדק) היה עדיין עם הקאטר הענק (כלי לחיתוך מתכת) בזמן שפונה. הוא בעצמו חתך את הגדר, מה גם שלבש כאפיה.

          הגב לתגובה זו

          • טעיתי כאן

            יוני, 02/11/05 02:37

            ואתם צודקים. נעמתי אכן היה על הגדר וחתך אותה כשנורה. אני מתנצל, זכרתי לא נכון. בכל זאת הירי לא היה מוצדק. הוראות הפתיחה באש אומרות בברור שפתיחה באש תהיה רק במקרה של סכנת חיים, ולא נשקפה כזו לחיילים.
            אשר לאלימות נגד כוחות הביטחון - זו צריכה להיענש בחומרה בלי להתחשב בדעותיהם הפוליטיות של התוקפים.
            ''הווי זהיר בכבודה של
            מלכות שאלמלא מוראה איש את רעהו חיים בלעו''

            הגב לתגובה זו

        • שקרן. לא קראת את הדו''ח.

          יונית, 31/10/05 15:16

          גאותו אנארכיסט פונה, כשבידיו *עדיין* מכשיר לחיתוך הגדר, והוא נורה תוך כדי החיתוך.

          העיקר להמציא שקרים, בטח אף אחד לא יבדוק, הא?

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    הפתרון

    לא מה שאתה חושב, 31/10/05 13:27

    www.hakav.org

    לשימור גושי ההתנחלויות יש להחליף שטחים מאוכלסים

    וואדי ערה ואום אל פאחם וטייבה של טיבי: לפלסטין

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביום שיירו למתנחל בברך

    יוני, 31/10/05 13:26

    אתייחס לדבריך ביותר רצינות. עד אז מה שאני יודע הוא שלעולם לא נפצע מתנחל בצורה רצינית כתוצאה מאלימות חיילים או שוטרים, לעומת זאת זכור לי המקרה בו צלף של צה''ל ירה לאנרכיסט, שאפילו לא איים על החיילים, בברך והשאיר אותו מצולק לכל חייו.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם החייל שאיבד עינו

      אנאיכס, 31/10/05 13:55

      מידויי אבנים של האנרכיסטים השמאלנים בבלעין שמפגינים באלימות מידי שבוע עם ערביי המקום

      הגב לתגובה זו

    • חה''ן גולני כבוד!!! : ))) (ל''ת)

      מרץ 01, 31/10/05 14:22

      הגב לתגובה זו

    • אני מכירה באופן אישי אנשים

      יעל, 31/10/05 19:41

      ''כתומים'' שאושפזו עם פציעות קשות עקב התעללות של יסמניק''ים במהלך ההתנתקות על לא עוול בכפם,אבל אתה לא יודע את זה כי רשתות התקשורת סירבו לפרסם את התמונות

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הסבה להצמדות לדוברים היא

    עיתונאי, 31/10/05 13:25

    בעיקר עצלנות ושטחיות. ורצון להביא מה שיותר מהר את הידיעה לפני כולם.
    ו.. כן יש בהחלט חד צדדיות מובנית לטובת השמאל. קשה להתעלם מזה. יחד עם זאת האשם הוא בדרך כלל לא בכתבי השטח.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכותב המאמר!!

    כתום, 31/10/05 13:09

    כן יש חד צדדיות.
    כן מחקו את המתנחלים והעלימו את כאבם עם הגירוש המתועב.
    נכון היסמניקים מרביצים בלי חשבון.
    נכון הכל נכון.
    אבל לעולל מה שעוללו לבני שיק, ואחר כך להגיד שהוא דוגמן הבית של הצבא, ממש לא מקובל עלי!
    כן התקשורת מתים לראות, דם , דם ערבי, לרוץ לפרסם , דם יהודי, אפשר לדלג.
    אבל על חילים, שלנו, בנינו אבותינו, ילדינו, אסור להרים יד! נקודה!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק, צודק

    ארז, 31/10/05 13:04

    השנאה של העיתונאים למתיישבים לא נפסקה ולא תפסק לעולם. הגיע הזמן שאנחנו נפסיק לקרוא אותם, להתעניין בהם ולהקשיב להם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נוער הגבעות - פרובקטורי שב''כ

    ירון, 31/10/05 12:59

    זה הזמן לחשוף את האמת. הנער שנתן אגרוף לאל''מ שיק היה פרובוקטור מושתל של השב''כ. הוא עשה את זה, בהוראה ישירה של הדיקטטור שרון, רק כדי להכפיש את המתנחלים ואת הנוער הנפלא שלנו, ולהכשיר את הלבבות בציבור שתומך בנו, לגירוש הבא שמתכנן הדיקטטור, וגם כדי להסית את תשומת הלב מיוזמתו למנות את בוים לשר הקליטה. לפי תמונות המצויות בידי, חלק מן הנערים שהיו במקום דומים דמיון מופלא למניחי הדוקרנים ושופכי השמן, שנחשפו כבר בעבר כסוכני שב''כ. הכותב רצה לגלות את זה בעצמו, אבל מערכת NRG יהדות צינזרו אותו, כי הם בעצמם סוכני שב''כ מושתלים שנועדו להבאיש את ריחו של הציבור הדתי, הן על ידי עירור מדנים והסטת תשומת הלב לעניים גסים ושוליים כמו רווקות וטבילתן, הן על ידי ערעור הרמה הדתית של הציבור על ידי מתן במה לכל מיני דתילונים רפורמים, ובעיקר דרך המדור 5 שאלות קטנוניות שבזמן האחרון הוא חלש באופן חשוד.

    הגב לתגובה זו

    • ושרון פרובקטור של אבו מאזן?

      דנה, 31/10/05 13:51

      ומפלגת העבודה פרובוקטורים של השמאל הבינלאומי, ומפלגת הליכוד מושתלת של השב''כ, ומפקדי צה''ל מתחזים לקצינים בעוד שהם קלגסים מצ'צ'ניה. האם שכחתי עוד קונספירציות ופרובוקטורים?

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת, מפגרת

        עדו, 31/10/05 17:01

        אני מציע לך לקרוא שוב את התגובה, והפעם עד הסוף.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    להראות את העין השפוכה של חייל

    צופה, 31/10/05 12:43

    מדוע לא הראו את העין השפוכה של חייל צהל שענו נוקרה מזריקת אבן בבלעין ע''י המפגינים תומכי הערבים?

    הגב לתגובה זו

    • עין תחת עין -

      יעל, 31/10/05 16:10

      לנהוג במפגינים בבלעין ביוק כמו במתנחלים לחולרעות הללו לא מגיע שום הנחה מפני שהם שמאלנים

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''מילא רגב, שאולי זו הנקמה...''

    מנחם, 31/10/05 12:40

    ''...מילא רגב, שאולי זו הנקמה הקטנה שלה על הפחית שהושלכה על ראשה בגוש קטיף...''
    אתה לא מרגיש צביטה קלה לכתוב דבר כזה ?

    אתה לא מבין כמה אבסורד יראה כל יתר המאמר שלך ?

    אתה חושב שאפשר למחוק את כל השנים שבהם התעלמתם מרוב הציבור הישראלי ופגעתם בו ב''קטנה'' כמו שאתה אומר ?

    נו, אז מה אם יש אצלנו אלימות אתה אומר ... לזה אנחנו צריכים להסכים ? אתה, אני , מדינת ישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חברי המתנחלים...רעיון..(ציניות

    חותך שמאלה..., 31/10/05 12:13

    הרי נמאס לנו שמשמיצים על אלימות כביכול בה אנו נוקטים, לכן נעבור כולנו למחנה שלום עכשיו ובאמת נתנהג באלימות ונכסח כמה חיילים, ואולי הזרקורים ירדו מאיתנו.
    ...בציניות כמובן! נער שפוגע במתכוון באלימות בחייל אינו שייך למחננו, אבל הצביעות התקשורתית תחגוג מכל חובש כיפה שאיכשהו יעשה משהו שיראה כמו אלימות. וכבר אמרה אורנה בנאי בדמותה ''לימור'' בתוכנית רק בישראל: ''התשקורת עויינת'', ואני מוסיף: ברצינות!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עיין ערך -חבד

    יובל, 31/10/05 12:10

    עיין ערך בחב''ד
    מנדי ברוד עיתונאי פשוט נעמד להיות
    דובר כשאף אחד לא מינה אותו לתפקיד זה
    וככה הוא מתחלי לכלך ולסלף כל מיני דברים ולהציג המון דברים חשובים ועקרונים בצורה מעווות
    ככה זה שעיתונאים נהיים גם דוברים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    התעלמות מאבוד עין בהפגנת השמאל

    עוזי, 31/10/05 11:59

    כמה מעוותת יכולה התקשורת להיות ?!
    בהפגנות השמאל ליד הגדר באחד מימי ששי נהרג חייל בעת מרדף אחרי המפגינים..מי זוכר אותו ? מדוע הענין הושתק ?
    בשבוע אחר בהפגנה דומה איבד חייל את עינו מאבן של מפגין שמאל [ [אף פעם אין ''שמאל קיצוני''].מדוע הוא אינו מוצג ?
    התקשורת, האם רק עין אחת לכם ?
    מי מסמא אתכם ?
    עד כמה נטיה פוליטית יכולה לעוות את יושרכם ?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל מילה שווה זהב,להזכירכם חייל (ל''ת)

    נהרג בבילעין, 31/10/05 11:59

    הגב לתגובה זו

    • החייל נהרג ליד הר אדר

      תיקון, 31/10/05 17:45

      חייל ממוצא אתיופי שלצערי את שמו שכחתי.
      גברת דווידוב בקול ישראל ניסתה להציג את מותו מייבוש כדי להתיק את העובדה שהוא חטף אבנים מעד ונפל לתהום

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם היית קורא ליחס זהה למפגיני

    ישראלי, 31/10/05 11:56

    בילעין ולמתנחלים הייתי מאמץ את דעתך בחום.
    אבל אתה לא עושה את זה.
    אתה חושב שלמתנחלים יש יותר זכויות מאשר ללא מתנחלים. לכן, אני אומר, נערים מהימין חוטפים פחות מידי מכות לאור העבריינות שלהם. היה צריך לירות בחולירות מהמאחזים גז מדמיע וכדורי גומי. בדיוק כפי שעושים בכל יום שישי נגד מפגיני בילעין.

    הגב לתגובה זו

    • ''ישראלי'' אתה שקרן.

      יואב, 31/10/05 12:04

      מפגיני בלעין הם חלק מהתארגנות אלימה, שמטרתה היא פגיעה בחיילים. בכל פעם שהמפגינים הישראלים מגיעים (אבל לא כשהם אינם), ההפגנה מסתיימת בבריחתם ובזריקת אבנים מאסיבית, מתוכננת, על ידי חבריהם.
      היה צריך לשפוט אותם על בגידה, ולהושיבם בכלא.

      הגב לתגובה זו

      • יואב -גם המתנחלים זו התארגנות

        ישראלי, 31/10/05 19:23

        אלימה ומאורגנת שמטרתה היא פגיעה בחיילים ובציוד של צה''ל. בכל פעם שהמתנחלים מגיעים הם מתנהגים באלימות כלפי חיילי צה''ל.
        היה צריך לשפוט אותה על בגידה במדינה ולהושיבם בכלא.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    הבנתי! הפנס בעין הוא רק איפור!

    סתום בלחץ, 31/10/05 11:55

    קלגסי הצבא החזק ביותר במזה''ת הפליאו את מכותיהם בילדים בני 12!

    פתאום השתבש משהו (סמוך על צה''ל הלוזר הנצחי) וסמח''ט מחושל קרבות מקבל (מהשמיים?) פנס בעין...

    ואללה אמנון, עם כזה הגיון אל תיעץ לי אסטרטגית כשארוץ לבחירות לוועד הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מספיק להתבכיין

    דודי, 31/10/05 11:48

    אילו היית מגנה באותה נשימה את הנערים המכים ,אז הייתי אומר שיש משהו בדבריך,אני מניח שבקרוב אתה תנסה לשכנע אותנו שהקצין תקף את עצמו,כדי שלדוברת צ ה ל יהיה מה למכור ''נו באמת''

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המתנחלים הם אויבי העם הם יביאו

    ''עע, 31/10/05 11:35

    את הקץ לבית הלאומי.
    כל מקום בעולם בו הדת בסביבה
    יש אנדרלמוסיה וסלגן

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    המתנחלים הדתיים הם חלאות העם ה (ל''ת)

    אא, 31/10/05 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עדיף אמנון שומרון על כספיתון (ל''ת)

    אם דנקנר יחשוב, 31/10/05 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עוד עו''ד כזה ואבדנו

    עידן, 31/10/05 11:16

    ''אופורטוניזם...'',''צריכים לבדוק את העובדות לפני שפולטים דברים...''

    הפכתי והפכתי במאמר,פרקליט נכבד,וסך ההפרכות שמצאתי להתקפה על חיילי צה''ל וסא''ל שיק:אפס.

    אם הבעיה שלך היא שסא''ל שיק צולם לכלי התקשורת,זו באמת רק הבעיה שלך.
    אני רוצה לדעת כשפוגעים בחיילי צה''ל,בלי קשר לפעולות היס''מ (ומעניין שכולם יודעים מי אלה היס''מ ולמה הם מסוגלים,על אף הנסיון התקשורתי הממזרי לחפות עליהם).

    פרקליט נכבד, בקשה אחת לי אליך: אל תטען בכותרת של מאמר שבכוונתך להפריך עניין X ובמאמר עצמו לא תעמוד ביעד שהצבת לעצמך.

    תודה בשמי ובשם מי שלא רוצה לבזבז את זמנו על טורים צעקניים עם מעט תוכן.

    הגב לתגובה זו

    • אנא תבין

      עפר, 31/10/05 11:49

      כמו שלא דיווחו אמת במקרה של היס''ם - והרבה מקרים דומים - כך אי אפשר לסמוך על הדיווחים של העיתונאים ודובר צה''ל במקרה של
      שיק -

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה על המאמר (ל''ת)

    גבעות ירושלים, 31/10/05 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת (ל''ת)

    שמעון, 31/10/05 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חתיכת חוצפן

    יהודי-חילוני, 31/10/05 11:05

    אם אתה באמת רוצה להשוות את האופן שבו מתנהל צה''ל מול האנרכיסטים משמאל להתנהלות צה''ל מול נוער הגבעות? האם אתה בטוח שאתה מעדיף, שבמקום מכות (שמגיעות לאותם זבי חוטם), יתחילו חיילי צה''ל לירות כדורי גומי, רימוני הלם ורימוני עשן נגד מתנחלים? ההשוואה בין שני המקרים כל כך מקוממת ואווילית, ורק גורמת לעוד נזק הסברתי לציבור הדתי-לאומי. במקום להוקיע את האלימות, מטהרים אותה.
    מבלי להיות בקדומים אני יכול להבטיח לך שנ דברים:
    א. שלו היו אלו ערבים שהיו ''שוהים בחירבה ליד ישובם'', הסיפור לא היה מסתיים במכות. אבל ערבים הם כמובן אינם בני אדם שנולדו בצלם, נכון?
    ב. שהורים שפויים לא היו שולחים את הילדים שלהם בני ה-12 להפר צווים של צה''ל או כל חוק אחר לצורך העניין, ואם היו תופסים את הילדים שלהם עושים שטויות כאלה, היו מענישים את הילדים שלהם בחומרה רבה. אבל המתנחלים בקדומים הם אנשים מיוחדים. הם מעודדים הפרת חוק בוטה וגלויה ועומדים בחוד החנית של הפרת חוק וסדר. כפי שזה אף נשמע ממך - ''מה בסך הכל הם עשו? הפרו חוק? הפרו איזה צו צבאי מטומטם? נו, דחילק, מה אתם רוצים מהילדים? בסך הכל שיחקו מחבואים בחירבה והרסו כמה עצי זית, נו אז מה קרה?''
    במקום לשמוע אנשים רציניים מהציבור הדתי מוקיעים תופעות אלו, אנו שומעים האשמות כנגד כל העולם ואחותו מחדלי אישים כמוך. אחר כך, לאחר שקמים כמה צדיקים בסדום המנסים לבדוק מה לא בסדר בציבור הדתי, מיד קמים המלעיזים ותוקפים את ה''האשמה העצמית והשנאה העצמית''.
    חבר'ה תתעוררו - יש לכם בעייה קשה. אתם לא תהיו מסוגלים לפתור אותה כל עוד אתם ממשיכים לזלזל בציבור הישראלי ובחוקי המדינה. לא ירחק היום והשנאה כלפי המתנחלים תהפוך לממדים הרבה יותר חמורים מאלו המתוארים על ידי כותב המאמר הנכבד, ואז לא יעזרו הטענות נגד התקשורת ונגד ראשי השלטון ומוסדות המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להגיד, צודק. (ל''ת)

      אורון, 31/10/05 12:50

      הגב לתגובה זו

    • יופי של תגובה. כל מילה אמת!! (ל''ת)

      דנה, 31/10/05 13:47

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן. לך תשאל את מר שוורצמן

      יעל, 31/10/05 14:18

      החייל שאיבד עין כשניסה לפזר הפגנת שמאל, מה הוא אומר על התקשורת (שבטח מדווחת על זה כל הזמן, לא?) שעליה אתה מנסה כ''כ לגונן.
      וכמובן, הרי שמענו גינוי מכל שר וחבר כנסת, לא?

      (לא. לא שמענו)

      הגב לתגובה זו

    • ל''יהודי החולני'' - טול קורה....

      עינת, 31/10/05 14:34

      אתה משווה את ההתפרעות של השמאל האספסופי להתכנסות של ילדים בגיל 12-14 ??

      אתה משווה את חבירתם של רשעים מהשמאל למחבלים בפוטנציה מכפרים הערביים , ליהודים בני עמך ?

      תתבייש לך !

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד על היושר.נקודה למחשבה

    מגורש מכפר דרום, 31/10/05 11:05

    מדוע אתר מעריב לא מפרסם את המאמר במדור החדשות אלא רק במדור יהדות שממילא רוב הקוראים בו הם דתיים הנוטים בדעתם לימין!?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לאיש כפר דרום

      בני, 31/10/05 14:21

      אולי כי אין במאמר שום דבר שיהיה ראוי לעיונו של כל קורא אחר. הכותב מתרעם על פרסום הכאתו של סגן אלוף על ידי מתנחלים, כותב ש''עיתונאים צריכים לבדוק את העובדות לפני שהם הופכים מתנחלים למפלצות'' ומה מתברר - העובדות הן שמתנחלים אכן היכו סגן אלוף. אז מה ראוי פה לפרסום (חוץ מהגדרת האנרכיסטים כחבריו של פרס).

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''זה עיתונאים ? זה ''בררה''!!! (ל''ת)

    התשובה לשאלותיך, 31/10/05 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד שהאמת תצא לאור

    מגורש מחומש, 31/10/05 10:44

    סוף סוף מישהו מבין שיש שני צדדים למטבע ואין עשן בלי אש.
    אם הקצין הזה לא היה מרביץ כנראה שהוא לא היה חוטף בוקס בעין.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שגרשו אותך רק מחומש.

      אלפסי, 31/10/05 14:58

      כלומר - שוטר שעוצר סוחר סמים תוך שימוש בכח ''דורש סטירה'' - דין אחד לשוטר הממלא את תפקידו ולעבריין המתנגד להוראה חוקית (שהרי הצעירים שהקימו ''מאחז'' רק חיכו בסבלנות ובהשלמה עד שייאמר להם: צאו בבקשה, ואם רק היו מבקשים יפה היו כולם קמים ועוזבין בו ברגע).
      עם צורת מחשבה כזו היה צריך לשגר אותך למושבת עונשין רחוקה ככל האפשר.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פרסם עוד ועוד בסוף המאפיה תפול (ל''ת)

    יופי אמנון, 31/10/05 08:50

    הגב לתגובה זו