• 80.

    תגיבו למרות התגובות בתשלום (ל''ת)

    של הדיקטטור, 30/10/05 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ארורים סייעני הדיקטטור עד עולם (ל''ת)

    נזכור ולא נסלח, 30/10/05 20:03

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל הנסכת מושחתת ללא יוצא דופן

    משה, 30/10/05 15:45

    מן הראשון עד לאחרון.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יש לזרוק את נתניהו מן הכנסת

    יעקוב, 30/10/05 15:44

    ולא לתת לו להתקרב אליה אי פעם.
    עם ישראל תומך ומכבד את שרון ולא את ביבי.

    ככה זה עכשיו וכך זה יהיה.

    באר שבע

    הגב לתגובה זו

    • מי שהיה צריך לכבד

      Avi Ecuador, 30/10/05 19:11

      את שרון והשמאל או לפחות להתימר לסבול אותם הם הערבים.
      היו עושים להם את כל שהם לא יכולים ואת ההמשך הרחם המוסלמית בקו הירוק היתה משלימה.
      בסך הכל קצת סבלנות מהם לסבול את השמאל ''שלנו''.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ביבי טוב ליהודים אריק-למושחתים (ל''ת)

    תשאלו את עומרי, 30/10/05 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אריק שרון מושחת. נקודה.

    עידן, 30/10/05 13:38

    כל התגובות של אנשי יחסי הציבור שלו, שמנסים להפנות את האצבע כלפי האיש שהעם אוהב לשנוא = ביבי,
    לא ישנו את העובדה שאריאל שרון הוא ראש הממשלה הכי מושחת בתולדות ישראל.
    הוא הרס כל חלקה במדינה שעוד היה קיים בה מנהל תקין.
    את הנזק שהוא עשה למדינה ייקח עשרות שנים לתקן. להרוס נורמות של מנהל תקין אפשר בדקה....לבנות ולהנחיל נורמות של דמוקרטיה תקינה לוקח עשרות שנות חינוך...יש מצב שאנחנו פשוט הופכים בגלל שרון למדינה כמו יוון. וייתכן שהמצב הוא בלתי הפיך.
    מי שלא רואה את זה הוא או מסובב על כל הראש (ראה יגאל כהן) או פשוט נופל למלכודת של משרדי יחסי הציבור של שרון שמפנים את האש לכוונו של ביבי. אנחנו לא צריכים לעצום עיניים ולתת לזה לקרות, ביבי הוא לא האופציה היחידה לשרון.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נקעה נפשו של עם ישראל

    יגאל כהן, 30/10/05 13:07

    הגיע הזמן לצרף אנשים איכותיים לממשלה כמו זהבה גלאון ויוסי שריד.
    רק הם ייתנו תמיכה אמיתית לראש הממשלה, ויילחמו בנץ הורדרד דני נווה ובלבנת חבלה.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה יש לי פיצול אישיות

      יגאל כהן, 30/10/05 13:16

      פעם אני לכודניק....פעם אני ממרצ....
      אני לא סגור על עצמי....
      כשאני שומע ביבי אני מאבד עשתונות.

      נמאס מכל הביביבבונים...הם באים לי בחלומות.....יש להם סוכנים חשאיים בכל מקום והם מתכננים להשתלט על העולם.

      שמישהו יעזור לי .....אני לא מוצא את הכדורים שלי.

      הגב לתגובה זו

      • קרוק,אתה משלם לשוטים האלה?

        יגאל כהן, 30/10/05 19:17

        כי אם אתה משלם להם שיתחזו ליגאל כהן וידברו שטויות,אתה שם כספך על קרן הצבי.
        כבר אמרתי לך מזמן,שאנחנו לא אספסוף נבער מדעת.
        שני היגאל כהנים האלה רק מגדילים את המדורה שעם ישראל מכין לך.
        השקרנים שלך רק מכעיסים את העם יותר.
        אלה אם כן,אלה ביביבבונים.
        ואלה כידוע ,לא ניתנים לריסון.
        קרוק,בערבית על בוקר הכי גרוע אומרים:''סבח איל גרוד''.
        זה ההיפך מבוקר טוב.
        בוקר של קופים.
        מי שגידל קון בחייו יודע מה זה להתעורר בבוקר ולספור נזקים.
        והבבונים קופים לכל דבר ועניין.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    כמו שעשה לבגין

    תפוחי, 30/10/05 12:45

    צריך לגרום לכך שהוא יפרוש ויסתגר בחוותו. בדיוק כמו שהוא עשה לבגין.

    הגב לתגובה זו

    • טורף הכשים יטרוף אותנו

      יגאל כהן, 30/10/05 13:22

      הרוכל הנוכל ,שבמקלו עבר את הירדן הזה והיום הוא גר בחווה.
      מדבר על שחיתות.
      האיש שקונה ביוקר(בכספנו)
      מוכר בזול (את נכסינו)
      ומתעשר לאור היום ומרושש אותנו.
      האיש הזה שהחבר שלו סיריל קרן
      גם הפך ביחד איתו לעשיר אדיר.
      מדבר על שחיתות.
      שרון,לא נשארו לך שוטים לשטות בהם.
      קרא לעומרי.
      לך בטוב.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    בר-און- שרון ... ואיפה איילה ח

    עדי, 30/10/05 12:41

    איפה איילה חסון ??!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מושחתים נמאסתם....

    קיוטי, 30/10/05 12:18

    לדעתי - אין גבול לשחיתות .. נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לישכת שרון שותלת תגובות

    מפוברקות, 30/10/05 11:49

    זה בדוק!

    הגב לתגובה זו

    • אלה שרוניסטים, או שכירי חרב?

      יגאל כהן, 30/10/05 13:28

      מה דעתכם אחי?
      אתם יודעים להבדיל,בין השרוניסטים לבין שכירי החרב,17 משרדי הפרסום והיחצנות של אריק שרון?
      למשל:''אנטוני הופקינס,יניב רינגוולד,
      יוני גולדבלט לבב,אחד שמבין וכו'.
      אלה לגיון הזרים של היחצ''נים ש של עומרי ואביו.
      חיים,דרום, נראה כמו שכיר חרב,אבל אני חושד בו שהוא שוטה מדי ולכן מונה אותו בין השרוניסטים.
      אף אחד (אפילו לא בן הדיקטטור)לא ישלם כסף לשוטה הזה.
      ואני מכיר את חיי,דרום מאתר יש גבול.
      הוא אחד השרוניסטים המובילים שם.
      שם בקן הקוקיות הביילניות.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ביבי בנה את ביתו בשני ידיו,ידו (ל''ת)

    ע, 30/10/05 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי מושחת יותר-ביבי או שרון ? (ל''ת)

    ועדת פרס, 30/10/05 11:31

    הגב לתגובה זו

    • שניהם-ענקיים,צריך זכוכית מגדלת (ל''ת)

      קשה להבדיל, 30/10/05 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    עד מתי נסבול מראש ממשלה מושחת? (ל''ת)

    די לשלטון, 30/10/05 11:16

    הגב לתגובה זו

    • אבל הכי גרוע ...

      אדי, 30/10/05 11:31

      זה אנחנו

      הוא מושחת
      הוא משחד על חשבוננו
      הוא מגרש יהודים
      הוא הורס יישובים

      אבל הכי גרוע - אנחנו שותקים

      הגב לתגובה זו

    • עד שאתה,אני והוא והיא-יגידו : (ל''ת)

      די, מספיק, 30/10/05 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    עם ביום נקלוט קולטים (ל''ת)

    בומה, 30/10/05 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ביבי רוצה להיות שר הקליטה (ל''ת)

    שרה, 30/10/05 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    נתניהו - כמה טעויות אתה עושה?

    יעקב, 30/10/05 10:38

    ראשית אני מצהיר שאני תומך בך ומעריך אותך.

    אבל אתה זקוק לביקורת בונה.

    אתה חייב להכיר בכך שאין לך עכשיו את היכולת, כישורים והתמיכה הציבורית להפיל את שרון.

    אתה לא מעריך נכון את המחיר הפוליטי העצום ששילמת בפרישתך.

    עכשיו אתה מנסה לעשות את מה שלאזרחי ישראל נמאס כבר לחוות - קרי חתרנות ומניפולציות פוליטיות.

    המלצתי אליך היא איפא: צא לתקופת צינון. עבוד בשקט בתוך מפלגה, נסה להעיף את חבורת האנאלפבתים דוגמת חזן וגבריאלי כי אם הם ישארו כמועמדים לכנסת, רבים וטובים ימאסו בליכוד. (גם לי יהיה קשה מאד לבחור בהם שוב)

    עליך להיות שקט וממלכתי במיוחד בעת משפטו של עמרי שרון. אז רוה''מ יהיה נתון למתקפה חזקה ומי שלא יהיה ממלכתי ייפגע קשות מהציבור.

    הגב לתגובה זו

    • יעקב, היהפוך כושי עורו??? (ל''ת)

      אדי, 30/10/05 11:27

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט לא קולט כמה ביבי שוטה

      יגאל כהן, 30/10/05 11:36

      שוטה שמשטה בשוטים.

      הגב לתגובה זו

      • ''שמור לשונך מדבר רע...''

        יששכר, 30/10/05 13:31

        תזהר יגאל שמנו עליך עין.....

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    לשחד את המתנגדים

    בור ללא תחתית, 30/10/05 10:33

    שרון, תבטיח למתנגדים תיק של שר והם יצביעו בעד. איך אפשר לשמור על תקציב המדינה עם ניהול כזה של ממשלה. זאת ממשלת שוחד מושחתת. גועל נפש אמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • זו בדיוק התביע שלהם,לא להתבלבל

      יגאל כהן, 30/10/05 11:35

      הם מבקשים למנות שני שרים מהמורדים ,כדי שיתעללו באריק בממשלה.
      כאילו לא די לאריק מדני נווה הורדרד ומליבנת החבלה ומהתעלולים של ישראל כץ.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    שוב בראון??? סחטיין על האתנן. (ל''ת)

    חברון, 30/10/05 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לכל שונאי נתניהו

    מזכיר, 30/10/05 10:28

    בזכותו אתם אוכלים כיום, ובמקום לנבל את פיכם המלא, אתם כותבים שטויות.
    טבעי שהישראלי לא יודע לפרגן.

    הגב לתגובה זו

    • גם אלה שמחפשים אוכל בזבל?

      יגאל כהן, 30/10/05 11:33

      גם אלה שאוכלים בבתי התמחוי?
      גם הילדים שהולכים לישון רעבים?
      או שאתה מתכוון רק לילדים של ביבי,
      שאוכלים בקיסריה,בירושליים ובאמריקה?
      תכניס לך לראש שביבי התעשר על הגב שלנו.
      ביבי קרוב יותר לכלא רמלה,על עשיית עושר ולא במשפט,
      מאשר לראשות הליכוד.
      הקרוק חוזר למולדתו בקרוב.
      ואתם שכירי החרב תהיו מובטלים.

      הגב לתגובה זו

      • תזכיר לי מי ראש הממשלה?

        קפיטליסט, 30/10/05 13:00

        תגיד אתה חי בסרט בן אדם?
        אין לך בושה?

        אתם הליכוד בשלטון ובמקום שתטפלו באנשים שחיים בזבל, אתם מאשימים את שר האוצר שהתפטר לפני שלושה חודשים.
        מעניין שלראש הממשלה וכל השרים מהליכוד והעבודה אין אחריות לעוני בישראל.
        משרד הרווחה לא קשור לאנשים שמחפשים בזבל.
        משרד העבודה לא קשור למובטלים שלא מקבלים דמי אבטלה.
        אתה מדבר כאילו ביבי הוא ראש הממשלה, אז יש לי חדשות בשבליך אידיוט: אריאל שרון הוא ראש הממשלה והוא וממשלתו האחראים היחידים למצב הכלכלי חברתי ביטחוני.
        וכמו שאתה אומר, המצב על הפנים...
        אז אולי במקום להעביר ביקורת על האופוזיציה תתחיל להעביר ביקורת על מי שאחראי על המצב הזה.

        אבל נראה לי שאתה פשוט מובל בשנאה עוורת...ואתה גם קצת טיפש בנוסף לזה.

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    מצנע - הגבר היחדי ב''עבודה'' (ל''ת)

    אליהו מרגלית, 30/10/05 10:27

    הגב לתגובה זו

    • צודק - מצנע היחידי בעל עקרונות (ל''ת)

      משה לוי, 30/10/05 10:41

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ביבי פגע רע בפולטיקה הישראלית (ל''ת)

    ירושלמי ותיק, 30/10/05 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לביבי יש רק את האינטרסים שלו

    בנצי א, 30/10/05 10:11

    והוא חושב רק על עצמו. רק שכנראה שהוא עוד לא הבין שאת השרלטנות שלו כבר כולם למדו להכיר מזמן.הוא יכול אולי להרשים בתחמנות שלו את הבבונים באצטדיון טדי ובשוק מחנה יהודה. אבל הציבור בכללו לא כל כך פראיר כמו שהוא חושב.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שלו!גם של שרה,אבנר ויאיר (ל''ת)

      שרה, 30/10/05 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    *** נתניהו, זה רע למושחתים ***

    אבי, 30/10/05 10:07

    *** נתניהו, זה רע למושחתים ***

    קווים לדמותו של הפוליטקאי ההגון והמוכשר בישראל.

    המנהיג היחיד שניסה להציג אלטרנטיבה מקצועית (יעקב נאמן) ולשנות את מהות תפקידו של שר בישראל.

    ראש הממשלה היחיד שקיים את החוק שהגביל את מס' שרי הממשלה, ככתבו וכלשונו.

    האדם היחיד שהולך בדרכו ואינו נכנע לתכתיבי אנשי התקשורת החד-צדדיים.

    האיש שלא נכנע וממשיך לצעוד בדרכו, ולהתנהל עפ''י אמונתו וצו מצפונו... והדבר המרשים ביותר... הוא נוהג כך למרות שהוא יודע ש''התקשורתנים-ההגונים'' יצלבו אותו עקב כך.

    ביבי - צ'רצ'יל 2005

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%. ביבי הגבר היחיד! (ל''ת)

      שונא מושחתים, 30/10/05 10:36

      הגב לתגובה זו

    • אבי,למה לצחוק?או שאתה חולם? (ל''ת)

      בננה, 30/10/05 11:12

      הגב לתגובה זו

      • בננה ידידי, נא הצמד לעובדות...

        אבי, 30/10/05 11:53

        עובדה מס' 1: בממשלת נתניהו כיהנו 18 שרים, בממשלת שרון 28!

        עובדה מס' 2: נתניהו הנו רה''מ היחיד שמינה שר אוצר מקצועי, א-פוליטי.

        עובדה מס' 3: נתניהו הצליח (איזה הצליח, הבריק!) מקצועית בכל תפקידיו הממלכתיים. החל מהעלאת קרנה של ישראל כגדול שגריריה באו''ם בכל הזמנים, עבור למיגור הטרור כראש-ממשלה, וכלה בהצלת כלכלת ישראל כשר אוצר.

        אם זהו חלום או צחק בעיניך, סבר נא את אוזני ו''הסבר'' נא רצינות מהי...

        מדוע, תשאל, לא באו הישגיו הכבירים לידי ביטוי בתקשורת???

        התשובה, מכאיבה בפשטותה:
        בארצנו הקטנטונת, התקשורת, כבר מזמן אינה משקפת את המציאות, אלא, יוצרת אותה!!!

        ובמציאות התקשורתית המעוותת, אין מקום למנהיג לאומי דגול כמו נתניהו.

        הגב לתגובה זו

        • אבי משוהם, אתה צריך להצטרף...

          ליכודניק בדם, 30/10/05 11:57

          לצוות של ביבי.

          במקום כל המיכי רצון והענבל גבריאלי למיניהם.

          אם יהיו לצידו אנשים שפויים ורהוטים כמוך הכל יראה אחרת.

          הגב לתגובה זו

    • צודק

      עידן, 30/10/05 11:26

      אבל התקשורת שונאת אותו...ולכן אין לו סיכוי מול שטיפת המוח שעושים לאנשים פה.

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו טוב ליהודים שרון טוב...

      סתם אחד, 30/10/05 11:59

      למושחתים.

      גדול. אהבתי.

      הגב לתגובה זו

      • סתם אחד פרדסיה (בה''ח ) (ל''ת)

        מכיר אותך, 30/10/05 13:43

        הגב לתגובה זו

    • תגובה פרטית לאבי

      בננה, 30/10/05 13:19

      עונה לך בכל הרצינות רק לטעות שלך שהוא שר האוצר טוב ( היה-טוב שכבר לא ) . בהתחלה-כמה משפטים סתמיים אך בעיניי משמעותים. 1)-שבע לא מאמין לרעב. 2)במשפחה אבא דואג שכל הילדים יהיו שבעים,לפחות ששלושה-ארבע ילדים לא יכלו אוכל גם של שניים-שלושה ילדים אחרים וישאירו אותם רעבים,אפילו שאותו אבא מביא הביתה יותר אוכל. אפשרי עוד כמה משפטים-אך הסתפק באלו. מכאן לתיפקודו. בזמנו גדל כמות ילדים רעבים,גדל כמות אנשים עניים( לא אני ספרתי-נתוני רשמיים ! ). רפורמה במס : מי שמקבל 8000 ש''ח ישלם פחות 70 ש''ח מס. מי שמקבל 40000 ש''ח ישלם פחות 3000 ש''ח. כדי לממן את זה מיקרים משהו שיעלה ב70 ש''ח יותר בחודש ( לפחות ב70 ). למי שמקבל 8000ש''ח אין שנוי בנטו ( אך שר גידל לו הכנסת נטו ולא מפסיק לצפור על כך ). ומי שמקבל 40000 ש''ח קיבל תוספת לנטו-2930 ש''ח ! הרבה,הרבה מחבריו מקבלים סביב 40000 ש''ח ויותר ( עוד יותר נטו ! ).למה משמקבל 0.5 מיליון ש''ח בחודש ( ישנם גם כאלה ) צריכים לקבל תוספת לנטו כי 15000 ש''ח ? אבי אם תוכל להתמודד עם מה שכתבתי-יספר לך עוד סודות תיפקודו.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    תראו מי מדבר-שקרניהו התכמן!!! (ל''ת)

    דני, 30/10/05 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ביבי..שוב התעוררת??מחרחר רע!!! (ל''ת)

    אזרחית, 30/10/05 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    העיוור צוחק על החירש

    מוטי, אב ללוחם, 30/10/05 09:50

    לא יפה נתניהו וביחוד לאדם שהרס כל חלקה טובה בישראל, מיליון וחצי עניים, לא ישכחו זאת לעולם, הליכוד גמר וסיים דרכו החברתית/כלכלית, כן אני מתגעגיע לתקופת רבין ז''ל, אבל אים עם מטומטם ימשיך וישאיר את הליכוד בשילטון ויחשוב שחרה זה מוס שוקולד אז בתאבון

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    באמת ביבי ? אתה אף פעם לא עשית

    גונו, 30/10/05 09:35

    את זה. אתה טהור משחיתות, אתה סמל הדמוקרטיה הנקיה. אתה וכל שאר 119 חבריך הם מושחתים מאוסים. אין אחד שאני מאמין לו, אחד ! מחכה בקוצר רוח ליום הבחירות הבא, סליחה - היום החופש הבא שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למשמיצי נתניהו פה מסמול!!'

    אתם שקופים, 30/10/05 09:32

    לא יעזור לכם כל המימון נהאיחוד האירופי,נתניהו ראש הממשלה הבא של ישראל

    הגב לתגובה זו

    • סמול אביך.

      יגאל כהן, 30/10/05 11:30

      לא סמול ולא בטיך אצ'פר.
      עם ישראל נקעה נפשו מהקרוק.
      חוץ מהרבה שכירי חרב וכמה ביביבבונים.
      אגב,אתה שכיר חרב או ביביבבון?

      הגב לתגובה זו

      • רגיעון של הדס

        מושון, 30/10/05 11:52

        מה אה אומר יגאל?
        שלהיות ליכודניק משמעותו לקלל ולגדף חברי ליכוד אחרים?

        על מימוש אידיאלים שמעת?
        על מצע מפלגתי שמעת?
        על נקיון כפיים ודאגה אמיתית לציבור בוחרייך שמעת?

        זה שביבי לא סידר לך ג'וב בזמנו, זה לא אומר שאתה צריך להשמיץ אותו עד סוף חייך, זאת לא המשמעות של להיות ליכודניק.
        ואולי אתה צודק ג'ובים זה כל הסיפור של הליכוד ואתה ליכודניק אמיתי שדואג לתחת של עצמו ולא מעניין אותך שייישרף כל העולם.

        הגב לתגובה זו

      • תמצא לך שם אחר מתחזה

        יגאל כהן, 30/10/05 13:10

        יגאל כהן שייך לעולם ועד למרצ !!!

        אתם הליכודניקים המושחתים אין לכם בושה? שהפכתם גם אותי לליכודניק בעל כורחי?
        אתם קרוקים אחד אחד.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    המושחת ממשיך לשחד

    יאיר, 30/10/05 09:31

    שרון הדיקטטור ממשיך בדרכו המושחתת בשוחד למלחכי פינכתו ובאיומים נגד האחרים. זו הדרך היחידה בה הצליח שרון עד כה לכפות את דיעותיו בניגוד לדעת רוב חברי הכנסת של הליכוד ובניגוד לדעת מצביעיו. לצערינו חלק מאנשי הליכוד נכנעים ומצביעים בניגוד לצו מצפונם.
    אני מצדיע לנתניהו ולנאמני הליכוד שלא מתכופפים בפני הדיקטטור.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כמה קלה הדיקטטורה בישראל (ל''ת)

    מפחיד, 30/10/05 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מושחתים

    משה, 30/10/05 09:14

    אדם ישר איננו חבר בליכוד.
    ביבי ושרון מנהיגי מפלגת המושחתים.
    הצעתי לשנות את מפלגת הליכוד למפלגת המושחתים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בלעדיך גם תקווה לא תישאר.

    חנן וייס,סא''ל מ, 30/10/05 09:10

    ביבי, השתגעת ?!, חזק ואמץ

    כי בלעדיך גם תקווה לא תישאר.

    המצב קשה ביותר, ישראל על סף קריסה, הכלכלה -קלקלה, המסחר -קשה ביותר, יותר מדי שוק אפור, הבנקים לוקחים הכול, השחיתות מעבר לסביר, ידועה לכול ותקועה כי המושחתים נמצאים בראש עפ''י חוק.

    שכטר : ''ההסתדרות מאפיה ברישיון''.

    1. חב´ חשמל שיא השחיתות.
    2. תע''ש מאיימים במלחמה אמיתית, טנקים נגמ''שים וטילים.
    3. אמון הציבור בפוליטיקאים שואף לאפס, הבכירים ביותר מושחתים.
    4. העוני הגיע לרמה מסוכנת של מלחמת אחים, ביזה והרס.
    5. משטרה אין, כל אזרח צריך לשמור על עצמו.
    6. קרסו:
    6.1.1.1.1 צבא המילואים
    6.1.1.1.2 פרקליטות צבאית
    6.1 פרקליטות האזרחית
    6.2 אין אמון בשופטי העם, בגלל שיוך פוליטי, דרך בחירתם (וועדות מסדרות, אין שקיפות, אין חבר מושבעים רק פרוטקציה, חבר מביא חבר, הבן של.....הבת של....... מתחיל מהראש - בית משפט עליון ובג''צ).
    6.3 משפטים אורכים עד 10 שנים ויותר, בינתיים אנשים חוזרים לגלגול שני.
    6.4 ח''כ ושרים דואגים לג´ובים לחברי מרכז.
    6.5 פקידים בכירים דואגים לג´ובים לחבריהם ומשפחתם.
    6.6 כולם כבר למדו איך לגנוב, לשקר, לרמות ולטייח וכך סידור ג´ובים כללי הפך לנחלת הכלל, עמותות קמות השקם לבקרים, וגזל הקופה הציבורית הפך למשחק ידוע ומוכר.
    6.7 המשטרה באפיסת כוחות, שוטרים מצטיינים פורשים, ראה באתר ''משפחות השוטרים''.
    6.8 בוגרי ממר''ם, מחשבים, טכנולוגיה, מחשבים, הנדסה וכו´ צעירים בהם תלוי עתיד המשק, ''בורחים'' לארה''ב עם כל הטובים (ודאי לא ''נפולות של נמושות'', גם משפחתו של רבין שם).


    מר ביבי, נשארנו מתי מעט הגונים וטובים, מחוסר ברירה, או בגלל רצון נאיבי לתקן.

    אל תתרגש מכל המושחתים שמציקים לך. ''על ראש הגנב בוער הכובע'' כאן זוהי מדינת ה''להפך'' (שריד, לפיד ג´וניור) במדינה לבנטינית בלתי בוגרת כשלנו ישנם כאלו שלא שווים את האוויר שהם נושמים..

    בגילי וניסיוני יליד 1957
    מבין קצת יותר, הרבה יותר ממה שתאמין

    אל תשבר לנו כעת, כי אתה תקוותינו.

    לא קבע לשעבר


    http://www.nfc.co.il/archive/003-D-12519-00.html?tag=15-21-06

    הגב לתגובה זו

    • סממן ראשון של מינהל תקין

      חנן, 30/10/05 09:46

      בימים האחרונים בדק מזכיר הממשלה, ישראל מימון, עם היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, אם ניתן למנות את צחי הנגבי לתפקיד שר התמ''ת במקום אולמרט.

      הגב לתגובה זו

    • ''אדם אחד אמיץ יוצר רוב''.

      חנן, 30/10/05 09:50

      ''אדם אחד אמיץ יוצר רוב''.

      מייג´ר-ג´נרל אנדריו ג´קסון, כוחות היבשה של ארה''ב

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    החלטה נכונה כנגד השחיתות

    עופר, 30/10/05 09:08

    לא צריך להתיפיף, אלא לקום ולעשות מעשה כנגד ה''משפחה''. טוב מאוד ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ביבי חלוץ השחיתויות בממשלה (ל''ת)

    יוסי, 30/10/05 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שקרניהו שוב פותח את הפה

    הציבור מאס, 30/10/05 08:33

    האיש הכי הזוי בפוליטיקה הישראלית הכי מאוס והשקרן החתרן הבלתי נלאה פותח את הפה שלו שוב. אנחנו יודעים שכל הליכוד הוא מאגר שחיתות אחד גדול וביבי הוא אחד הגדולים שבהם.

    הגב לתגובה זו

    • ויפתח השם את פי האתון (ביבי) (ל''ת)

      נתניהו יצור, 30/10/05 10:22

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שרון יביא אותנו לשואה ובדרך הו

    יעקבי, 30/10/05 08:27

    א הורס את הדמוקרטיה .אם מדברים על קסאמים על כפרסבא אז למה היה צריך להחזיר את צפון השומרון? שרון שפוט של אמריקה ואירופה שרוצים להשמיד את מדינת ישראל!!! ת ת ע ו ר ר ו יהודים!!

    הגב לתגובה זו

    • השלב הבא

      Avi Ecuador, 30/10/05 18:48

      שגם הימין יביא לביטולה של ישרפלסטין בקו הירוק והפיכתה לשמורת טבע עולמית לדת.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    עיתונאי החצר יוצאים לקרב

    נתניהו צודק, 30/10/05 08:27

    כל ה'יגאל כהן' יוצים לקרב. מיהו 'יגאל כהן'.
    נתניהו צודק - מדובר בשוחד פוליטי לאור יום וזכותו של נתניהו לומר זאת. נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • ביביבבון,כל עם ישראל,יגאל כהן.

      יגאל כהן, 30/10/05 11:28

      תם עידן הביבים, בפוליטיקה הישראלית.
      עם ישראל נקעה נפשו מהרוכל הנוכל שלך.
      אם אתה אוהב את שרה,לך עזור לה לארוז.
      תכלה שנה וקללותיה.
      הקרוק קרס.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ההשחתה באה ממרכז הליכוד!

    מפוכח, 30/10/05 08:26

    ולכן שביבי לא יקשקש, הוא הרי לא מתכוון להעביר את חוק הפריימריס ולרסק את כוחו של המרכז (הוא הרי הצביע נגדו בכנסת). אצל ביבי, כרגיל, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ביבי זה מדינה

    עמוס חגג, 30/10/05 08:21

    אתה רוצה לחסל חשבונות על חשבון המדינה .תתבייש לך אתה עולה מיליונים למשלם המיסים .מה יש להבין אפילו המרכז לא רצה אותך .(קל וחומר רוב העם) די נימאסתה היו לך ביצועים טובים בכלכלה .(שוב טוב למדינה )עשיתה הכל על מנת להיבחר במרכז אמרתה הנה הייתי טוב בתור שר אוצר .לא הלך מה עכשיו אתה רוצה .שרון במלחמה תן שקט .אתה הרי נוסע הרבה תיסע זה לא תיאטרון רק לפני כמה ימים היה פיגוע מחריד .לך תנוח בבקשה (קח איתך את ברק )

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כמה שביבי רע, הוא עדיף שבעתיים

    אחד העם, 30/10/05 08:05

    על הדיקטטור המושחת..
    לפחות הוא לא בוגדני כמוהו, לא מושחת כמוהו, לא מניפולאטור כמוהו, לא אכזר וחסר לב כמוהו...
    אני לא מפקפק ולו לרגע שאת המהלך של עקירת יישובים יהודים על תושביהם מאדמתם, בצורה הנבזית כפי שזאת נעשתה, ביבי לעולם לא היה נותן ידו...
    מכל הבחינות , מ-2 רעות, הרעה הקטנה יותר , זה ביבי

    הגב לתגובה זו

    • ביבי כבר נתן את ידו לפינוי

      ישראלי, 30/10/05 08:21

      ביבי כבר נתן את ידו לפינוי כי הצביע חמש פעמים בכנסת ובממשלה על פינוי עזה. הוא גם דאג לפרוש כשכבר לא ניתן למנוע את הפינוי.
      בכך ממשיך ביבי את דרכו המפוארת של הליכוד שכל ראשי הממשלה מטעמו, חוץ משמיר, אמרו אף שעל ובסוף מסרו לערבים מקסימום שטחים - ראה קמפ דייוויד, וואי, התנתקות.

      הגב לתגובה זו

      • ובכל אופן יש הבדל

        אחד העם, 30/10/05 08:48

        קמפ דיוויד היה חוזה שלום עם מדינה ריבונית ( מצריים ), ומצב האי חוחמה והשלום הקר נמשך עד היום , 20 שנה אחרי..
        וואי, דובר על העברת חברון לידי הפלסטינאים... יישוב מאוכלס כולו ע''י ערבים, לא דובר אפילו שהקהילה היהודית תעקר מחברון וקריית ארבע ( והמדובר בכמה עשרות משפחות בלב ליבו של יישוב ערבי ), ןבעיקר דובר על הדדיות, בחינת ''תפסיקו את הטרור נעביר לכם את חברון, תמשיכו בטרור הנפשע, לא תקבלו מאומה''..
        במקרה של ''ההתנתקות'' ( כל פעם המילה המטומטמת הזאת מצחיקה אותי מחדש ), הייתה התקפלות חד צדדית, כניעה לטרור , על גבם של הציבור האמוני הטוב שבינינו, ואנשים אילו גורשו בחוסר רגישות משווע מביתם, ורובם מתגלגלים עד היום ממקום למקום באוהלים או בבתי מלון המשמשים להם ''כלובי זהב''...
        אין אפשרות להשוות את קמפ דיוויד למהלך האחרון של הגרוש מגוש קטיף, זהו מהלך מזוויע , שאם היה נעשה בכל מדינה ע''י הממשלה השלטת, היינו אומרים שלמדינה כזאת אין זכות קיום

        הגב לתגובה זו

        • אתה צודק חלקית

          ישראלי, 30/10/05 10:14

          אתה צודק בכך שיש התפתחות אצל ראשי הליכוד ומפעם לפעם הם מקבלים פחות ופחות על השטח שנמסר.
          ועדיין ביבי הוא מאדריכלי ההתנתקות, כי אם היה פורש קודם לכן היה סיכוי לבטל את המהלך. הוא חיכה עד הרגע האחרון כדי להיות בטוח שהפינוי יעבור כדי לא להפוך למוקצה אצל חבריו בארצות הברית.

          הגב לתגובה זו

    • תגובה לסופר בננתי (40)

      אלמוני, 30/10/05 08:33

      למרות שגרתי בגוש ופינו אותי ושכמוני
      אני לא כועס ומבין שהיו חייבים לפנות
      ולגבי שאר הדברים שכתבת שורות
      שלוש וארבע אתה צודק במאה אחוז
      ב י ב י י ו ת ר ג ר ו ע !!!!!

      הגב לתגובה זו

      • כפי שאמרתי, ביבי הרע במיעוטו

        cyrano, 30/10/05 09:04

        אגב, אתה יכול להבהיר לי למה ''היו חייבים לפנות '' ?...
        והרי השטות הזאת ''שטח כבוש '', אינה תופסת...
        השטח של כל ישראל הוא באותו רצף של היגיון ''כבוש''...החלטת אום-שמום אינה משנה את העובדות, המקום היה מיושב בערבים לפני הכרזת העצמאות על מדינתינו...
        הוחלט לתת לנו מדינה, ואנחנו החלטנו שלמדינה חייבים להיות גבולות שיתנו בטחון לתושבים... יש משהו יותר צודק מזה ?..
        ובאשר לכך, חיים בתוכינו כ-2 מיליון ערבים... אנחנו מתנכלים להם?..
        חחיהם איתנו כאן יותר טובים, אחרת מזמן היו עוברים לאחת מ-22 המדינות שלהם..
        רק 10000 יהודים היו ברצועת עזה, הם לא התנכלו ולא השפילו את המקומיים, ואם כן עשו זאת, אילו היו כמה יוצאי דופן שהיו יכולים לתת את הדין על מעשיהם אילו עשו זאת, אז למה לא יכלו להשאר במקומותיהם, אפילו תחת ריבונות פלסטינאית, כאשר ישראל מקבלת את כל הערבויות שלא תהיה התנכלות כלפי היהודים שייישארו ?..
        ערבים יכולים להיות בינינו, ויהודים אסור שיהיו ביניהם ?..
        איפה ההקבלה ?..
        ובכל אופן אם זאת הייתה החלטתם שלהם לעזוב בתנאים האלה, הייתי גם אני מצדיק את המהלך, כי אין טעם להחזיק יישוב ערבי כל כך צפוף בתוך גבולות המדינה, אלא שההחלטה לכך הייתה חייבת להיות של הכתומים....

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    מיקרים

    פקק תנועה, 30/10/05 07:54

    מסוג זה היו מיקימים גם אצל נתניהו אתמול לפיד היגדיר מצב זה מצוין בליכוד מאפחים חברי כנסת מפוקפקים ובמיפלגת העבודה הופכים חברי כנסת רציניים למפוקפקים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ביבי- אבא החתרנים הבלתי נלאים (ל''ת)

    אחד העם, 30/10/05 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אתם לא מבינים????

    chaim, 30/10/05 07:40

    במדינה ''דמוקרטית'' שלנו פתאם שרון הוא ישר, רק שיעשה עוד התנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ביבי הורג אותנו. (ל''ת)

    טפיל, 30/10/05 07:39

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זאב ובראון - לממשלת הקפאון ?! (ל''ת)

    כגן משה, 30/10/05 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תשמעו מי מדבר? שקרן וחמקן

    עודד, 30/10/05 07:16

    אז מי מדבר? מי שידוע לכולנו כמשחד קבוצות בימין ובחרדים, כולנו יודעים - שאם ייבחר, דבר ראשון יחפש קומבינה כדי לשחד את החרדים ולהחזיר רק להם את הקצבאות, תראו מי מדבר - אלוף הקומבינות והשקרים.

    הגב לתגובה זו

    • מי שיחד אותך?

      אילתי, 30/10/05 07:52

      ומי שיחד אותך?
      מי אליל הישר שלך?
      אפילו אם ביבי מושחת - זה אמור
      להצדיק שחיתות שהפכה לנורמה
      מדינית?
      בן אדם חושב בוחן דברים לא לפי
      סטיגמות יד שניה

      הגב לתגובה זו

      • רובינשטיין קיבל מביבי בחילה.

        יגאל כהן, 30/10/05 11:24

        אז כשהוריד אותו מעץ התלייה.
        לכו וקיראו מה חושב השופט רובינשטיין על הרמה המוסרית של ביבי ושרה.
        ועל הנטייה שלהם להכניס את היד שלהם לכיס שלנו ולקנות ככל יכולתם.
        מסיגרים ועד תיתולים.
        על חשבון הברון.
        הנובוריש הזה הגיע אלינו אביון.
        היום הוא אוליגרך.
        ביבי יותר קרוב לכלא רמלה מאשר לראשות הליכוד.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    כמה טוב לשמוע זאת ''מאיש ישר'' (ל''ת)

    איש, 30/10/05 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    סמל השחיתות ביבי מדבר בושה (ל''ת)

    סמי, 30/10/05 07:09

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ביביהו עלוב הנפש . חנטריש

    אזרח, 30/10/05 06:57

    מאופס .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מעניין

    Avi Ecuador, 30/10/05 06:36

    היום פתאום החלטות המרכז בליכוד רלוונטיות, לא היתה רלוונטית ההחלטה של הליכוד נגד הניתוק ששרון העלה בכנסת, אז תקראו את הכתבה ותקיאו (לא שאני בעד נתניהו ששותף לאותה בושה ואסון של הניתוק שגם הוא לא הצביע לפי מצפונו בכנסת ומצידי הוא ושרון שילכו הביתה, ציטוט מהכתבה למעלה:
    ''ליאור חורב, יועצו של ראש הממשלה, אמר בתגובה להתקפתו של שר האוצר לשעבר כי נתניהו לא הפנים את תוצאות ההצבעה במרכז הליכוד. ''המרצע יצא מן השק ועכשיו מתברר שוב שכל רצונו של נתניהו הוא להדיח את ראש הממשלה ולהוריד את הליכוד מהשלטון''. לדברי חורב, ''נתניהו כיהן בממשלה בה היו 28 שרים ולכן זה המשך חגיגת הצביעות הנואשת של האזרח המודאג-נעלם-נתניהו'', הוא הוסיף. ''




    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להסביר. להדיח שרון!

      אילן, 30/10/05 07:57

      העיקר לשחרר את העם מהרודן שרון ויפה שעה קודם

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תשכחו מבחירות - כנסו !!!

    מתנחל מהערבה, 30/10/05 06:21

    שרון, פרס לפיד וביילין - בעזרת תקנות שעת חירום ושופטי בג''צ - לא יתנו לשילטון לחמוק מבין ידיהם המושחתות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הצדיק דיבר. (ל''ת)

    המטיף, 30/10/05 06:16

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    על שלטון שליטים ולחצים

    Avi Ecuador, 30/10/05 02:03

    יום אחד התווכחו חלקי הגוף השונים מי מהם יותר חשוב ולמי יתנו למלוך: אמר הראש; אני הכי חשוב מכיוון שאני חושב ומפעיל את כולם, אמרו הרגליים; אני נושא את כובד המשקל של הגוף והראש ומביא אותו לאיפה שצריך, אמר הפה; אני מכניס את המזון לגוף ומאפשר לראש לחשוב ולגוף להתקיים... המשיכו להתווכח עד שהתחת אמר; אני הכי חשוב ורוצה למלוך על הגוף.
    צחקו ולגלגו כולם, אתה המסריח והפלצן אתה הכי חשוב?
    חחח, התגלגלו כולם מצחוק.
    אמר התחת, טוב נראה אותכם.
    יום ריאשון התחת סירב לחרבן; הבטן כאבה והרגליים היו כבדות, יום שני שוב סירב לחרבן והגוף התחיל לכאוב והראש להזיע, יום שלישי שוב סירב ולכולם כבר היה קשה, הגוף התפטל, הראש כבר איבד שליטה הזיע והתחיל להזות... מייד התכנסו כל חלקי הגוף וצעקו, אתה החשוב, אתה תמלוך עלינו.
    טוב, אז שתבינו, גם תחת יכול למשול לפעמים ולא תמיד הכל חוכמה, לפעמים גם לחצים עוזרים בלהשיג שלטון.

    הגב לתגובה זו

    • VERY VERY GOOD FUNNY...TY (ל''ת)

      MEIR YAEIR, 30/10/05 03:16

      הגב לתגובה זו

      • מודיפיקציה למשל יותם (ל''ת)

        Avi Ecuador, 30/10/05 05:29

        הגב לתגובה זו

      • על מישהו שכתב

        Avi Ecuador, 30/10/05 05:47

        על משל יותם האמיתי:
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/804/113.html
        תגובה 62

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    As long Sharon implementing

    Abi, 30/10/05 01:39

    EXTREME left policy-he
    can do what ever he desire with
    the silence of the Media&Court

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שמחתם

    קובי, 30/10/05 01:10

    על כשלון ביבי ,היה חסר רק שתצאו לרחובות לרכוד ,שרון משחק בכם כמו שמשחקים השליטים במדינות ערב ועולם שלישי בתושביהם ,אבל זאת המציאות העצובה והקשה משטר שמאלני קיצוני יותר גרוע מבתי הספר של מפיי שם חונך המושחת שרון ,חיזבלה בצפון הפך לחזית שנייה אירנית מול ישראל ,מספק נשק טכנולוגיה לפלסטינים בעזה ובגדה המערבית ,מאז כל הבריחות כל הגבולות פרוצים ,אבל התקשורת השמאלנית עשתה עבודת מופת הסיחה את הדעת ברצח אופי על ביבי בכדי לשמור על האטרוג שרון שבאומץ במרכאות כפולות מבצע כל מה שהשמאל דורש ,זה הוא האיש האמיץ במרכאות שבאומות המאוחדות מרכז האנטישמיות הריעו לו ,אבל כנראה בארץ יש הרבה עיזים שלא מבינים ורואים את המציאות ,

    הגב לתגובה זו

    • טוב שיש אותך שתאיר את עיניינו

      עז עיוורת, 30/10/05 02:35

      נשארו לך עוד שטויות שברצונך לנפוח?

      הגב לתגובה זו

      • אלה ביביבבונים,או שכירי חרב?

        יגאל כהן, 30/10/05 11:18

        מה דעתכם אחי?
        אתם יודעים להבדיל,בין הביביבבונים לבין שכירי החרב,17 משרדי הפרסום והיחצנות של ביבי?
        למשל:''אנטוני הופקינס,יניב רינגוולד,
        יוני גולדבלט לבב,אחד שמבין וכו'.
        אלה לגיון הזרים של היחצ''נים הביבים.
        יוסי 2 נראה כמו שכיר חרב,אבל אני חושד בו שהוא שוטה מדי ולכן מונה אותו בין הביביבבונים.
        אף אחד (אפילו לא הקרוק)לא ישלם כסף לשוטה הזה.
        ואני מכיר את יוסי 2 מאתר NFC .
        הוא אחד הביביבבונים המובילים שם.
        שם בקן הקוקיות הפייגליניות.

        הגב לתגובה זו

    • 100%

      חיים, 30/10/05 07:43

      משמח אותי שלפחות לא כולם עם ראש של יתוש ,ויש כמה שחושבים עדיין במדינה הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפיקציה התקשורתית חזרה. (ל''ת)

    להוציא את האויר, 30/10/05 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נתניהו מגלה את אמריקה מחדש

    שמחה, 30/10/05 00:26

    הייתי רוצה לדעת מתי מנוי שרים לא הייתה שחיתות , וממתי הפסיקו לקנות קולות
    ואם אתה תמים כזה אז תעזוב את זה , זה לא בשבילך הפוליטיקה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שרון ממשיך להשחית ערכית

    ורדית, 30/10/05 00:20

    שרון הבטיח לפני הבחירות כי ממשלתו תהיה בת 18 שרים בלבד וכך היה צריך לעשות . וכך צריך לעשות עכשיו. אבל כידוע אין קשר בין הבטחותיו לפני הבחירות ובין ביצועיו אחרי הבחירות . והוא ממשיך לחלק שלל למקורביו !

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גאון הכלכלה לראשות הממשלה... (ל''ת)

    שני, 30/10/05 00:06

    הגב לתגובה זו

    • הוא גאון כמו שהוא ראש ממשלה (ל''ת)

      יוסי, 30/10/05 08:23

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מאמינה לביבי

    מעיין, 29/10/05 23:38

    במצב שבו נתונה המדינה חייבים לתמוך ברה''מ לטוב ולרע!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא מאמין למעיין

      יוס2, 30/10/05 00:54

      במצב שבו נתונה המדינה חייבים להעיף את ממשלת השמאל הקיצוני לטוב(ליהודים) ולרע(עבור השמאלנים)

      הגב לתגובה זו

      • לא מאמין ליוס2

        ניקנור קוזילסיב, 30/10/05 02:15

        במצב שבו אתה נתון לטוב ולרע

        הגב לתגובה זו

    • לתמוך לטוב או לרע. אבל למה כל (ל''ת)

      הזמן רע???, 30/10/05 02:20

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נתניהו יצביע למען מינוי אולמרט

    ב.ק., 29/10/05 23:31

    שרון יפריד את ההצבעה על מינוי השרים ונתניהו ייאלץ להצביע בעד מינוי הקבע של אולמרט שונאו לתפקיד שר האוצר במקומו. ככה זה בפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • לא תהיה הפרדה בהצבעה, אלא...

      איתי, 30/10/05 00:33

      שראש הממשלה יהפוך את ההצבעה להצבעת אמון, מה שיקשה על המורדים להצביע נגדו - חלק יתקפלו, חלק ייעדרו וההצבעה תעבור.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם אני מעוניין להדיח את רה''מ

    אזרח ציוני, 29/10/05 23:23

    ראש ממשלה שהרס והחריב 21 יישובים יהודים בארץ ישראל תמורת כלום. ועוד רוצה להמשיך להרוס ולהחריב, שבז לבוחריו, שמלא בפרשיות שחיתות, גם אני רוצה להדיח אותו. ואני חושב שזה כבוד למדינה להדיח אותו.

    הגב לתגובה זו

    • חזק וברוך (ל''ת)

      מורי, 30/10/05 02:24

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הקרוק מברך ברכת כוהנים..

    יגאל כהן, 29/10/05 23:21

    שימו לב איך הרוכל הנוכל עובד עליכם עם כפות הידיים שלו.
    ממש תנוחה של ברכת כוהנים.
    בגלל זה הקרוק ''שונא פודיומים'',
    הם מפריעים לו לנפנף לכם בידיים ולכייס לכם את השכל.
    ''יסרוק איל כוחול מין איל עיין''.
    יכול לגנוב את הכחל מהעיין.
    ''אכו לובון הארמי''.
    האח של לבן.

    הגב לתגובה זו

    • אני מת על יגאל כהן:) (ל''ת)

      קבוצניק, 30/10/05 00:33

      הגב לתגובה זו

    • שכחת לקחת כדור היום?

      מושון, 30/10/05 11:39

      חחחח...אתה שרוט לגמרי בן אדם

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ראש הממשלה צריך להתבגר

    איש ימיני, 29/10/05 23:21

    וללכת לחוה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סוף סוף ביבי קיבל אומץ (ל''ת)

    אל תתקפל, 29/10/05 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הגיע הזמן להפסיק את השחיתות

    אריה, 29/10/05 23:18

    המדהימה של שרון ושותפיו.
    שרון הזה לא יודע גבולות, הוא יעשה כל מה שבא לו בין ברצון ובין באונס

    די כבר נמאסת עלינו, רד כבר מאיתנו, ותן לצעירים וטובים ממך לנהל את המדינה והמשק

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה נהפך להיות נורמה כבר לא ...

    סימה, 29/10/05 23:09

    מתרגשים מזה תן לי ואתן לך שרון הפך את זה לחוק בכנסת בלי הצבעה באיומים. אז מה אתה מתפלא את מי שמחפשים כל הזמן זה אותך! אני לא מפסיקה לקרוא שאתה מעשן סיגרים ושיש לך וילה בקסריה כמובן כשמדברים על העושר של שרון משווים את העושר גם שלך. לא חשוב מה יגידו הטיפשים חשוב מה אנחנו רוצים! ובטח לא את שרון.חזק ואמץ נתניהו..

    הגב לתגובה זו

    • צודקת סימה 0 כל מילה זהב! (ל''ת)

      שרה נ., 30/10/05 02:18

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ישראל מתנתקת ממרכז הליכוד!

    המתנתק הלאומי, 29/10/05 23:05

    די לבזיונות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כן, להדיח את הבריון הגדול (ל''ת)

    ב, 29/10/05 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    היידה ביבי - להרוס את הליכוד!

    איש שמאל, 29/10/05 23:04

    אין יותר טוב ממנו להעלות אותנו, השמאל, לשלטון - היידה ביבי

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא מאמין לביבי בגרוש. (ל''ת)

    נעים מאוד, 29/10/05 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    וביבי הרי מבין קצת בשוחד!!

    שמאל גאהההההה, 29/10/05 23:02

    מושחת נבזה.

    הגב לתגובה זו

    • משמיצן סדרתי

      מושון, 30/10/05 11:44

      בלה בלה בלה....

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    איפה אתם מתנגדי ההתנתקות?

    אברהם, 29/10/05 23:01

    שרון הרס והחריב עד היסוד את גוש קטיף וצפון השומרון, תמורת פיגוע בחדרה והחמרת המצב הביטחוני, ועכשיו הוא רוצה למנות את מקורביו לשרים, בגלל שתמכו בגירוש גוש קטיף, ואתם מחשים? אל תתנו לו להעביר שחיתות זו.

    הגב לתגובה זו

    • תסביר את זה ליגאל מ- 3 !!!!!!! (ל''ת)

      כהנא צדק, 30/10/05 09:15

      הגב לתגובה זו

      • כאן אתה אומר כהנא צדק.

        יגאל כהן, 30/10/05 11:12

        ובמספר 2 אתה מקשה עלי:
        ''האם יגאל כהן ליכודניק''.
        ה''ליכוד'' שלך זה כהנא ''חי או מת''.
        ואני אומר לך: לא כהנא חי זה ליכוד,
        ולא כהנא מת זה ליכוד.
        והשיקוץ המשומם שלך,הלא הוא הדגל הכתום,הוא טומאה גדולה יותר מהדגל האדום.
        בברכת חד נס.
        אתה יודע מה זה חד נס,פשיסט כהניסט פייגליני?








        הגב לתגובה זו

        • אני לא אמרתי כהנא חי - אלא צדק

          כהנא צדק, 30/10/05 11:31

          וגם שרון לא ליכודניק - אלא מפא''יניק שקרן ומושחת !!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

        • ליכודניק עאלק

          עידן, 30/10/05 11:40

          בגלל זה יש לך מעריצים בקיבוצים -
          תגובה 17

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    ביבי'לה, בוא הביתה, לאימא'לה!

    שרה'לה, 29/10/05 22:58

    די, די לבכות על ההפסד, בוא נעשה קוצ'י-מוצ'י ונשלים, ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בראון בוים ואולמרט מושחתים

    אזרח, 29/10/05 22:58

    כולם, כל השלושה, מושחתים ולא ראויים להיות שרים.

    שרון מוריד את מדינת ישראל נמוך יותר ויותר ברמות השחיתות שהוא יוצר

    הגב לתגובה זו

    • באום אחד מהיותר מוצלחים

      ., 30/10/05 09:31

      דווקא הוא יעלה את הרמה של השרים. חבל שאינו מחליף את שרת החינוך העלובה.

      הגב לתגובה זו

    • כולם עושים פיפי בבריכה!!!

      gili, 30/10/05 10:23

      בעבר כולם עשו פיפי בברכה יעני גנבו אבל מאז שמרכז הליכוד שולט במדינה
      אין יותר בושה להשתין מהמקפצה והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תחזור למכור רהיטים, שקרניקו (ל''ת)

    חיים, 29/10/05 22:52

    הגב לתגובה זו

    • שקרון ושקרניהו, מצחיק לא?

      הצמד, 30/10/05 06:08

      באמת עצוב

      הגב לתגובה זו

      • חיים דרום = יגאל כהן ?

        עידן, 30/10/05 11:43

        כי זה מסביר הרבה דברים.
        או שהם סתם שותפים לאותו חדר בבית הבראה לחולי נפש?

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפוטשיונר מזיע לנו פוטש חדש.

    יגאל כהן, 29/10/05 22:52

    הרוכל הנוכל ,שבמקלו עבר את הירדן הזה והיום הוא גר בקיסריה.
    מדבר על שחיתות.
    האיש שקונה ביוקר(בכספנו)
    מוכר בזול (את נכסינו)
    ומתעשר לאור היום ומרושש אותנו.
    האיש הזה שהחבר שלו איווט ליברמן גם הפך ביחד איתו לעשיר אדיר.
    מדבר על שחיתות.
    קרוק,לא נשארו לך שוטים לשטות בהם.
    קרא לעמדי.
    לך בטוב.

    הגב לתגובה זו

    • הטראומה שלך מביבי זה משהו

      כן, 30/10/05 06:06

      יוצא מהכלל.
      הוא רק צריך להגיע ליד המיטה שלך בלילה.
      קרוק

      הגב לתגובה זו

    • סע לצומת יד מרדכי ולך לחרטהויל

      כהנא צדק, 30/10/05 09:14

      לחרטה-וילות ותראה מה שרון השמאלני ובניו המושחתים עשו למצביעי הימין !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ביבי, נו..ואתה צח כשלג! (ל''ת)

    טלית שכולה תכלת, 29/10/05 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוף כמה שביבי נמאס !

    ליכודניק, 29/10/05 22:50

    די ! צא לנו מהחיים ! נמאסת אתה והחתרנות שלך. ממש מפחיד אם הוא יחזור להיות רוה''מ. הוא דפוק לגמרי.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל כהן, רחובות = ליכודניק?? (ל''ת)

      2 במקום 1, 30/10/05 02:24

      הגב לתגובה זו

      • שרון ובניו לכלא ! מושחת ואכזר

        לא ליכודניק, 30/10/05 09:09

        לכו תבקרו את המגורשים ותראו מה עשה חסר הרחמים בעזרת השמאל !

        הגב לתגובה זו