• 91.

    המכה חייל מכה פטור

    יאיר, 01/11/05 15:50

    הגיע הזמן שחייים ידעו שאם הם יכו הם יוכו

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שיק -הוכית ,בגלל עדינותך!

    רפי, 29/10/05 23:17

    המתנחלים- יותר גרועים מהמחבלים !

    אלה גרועים ואלה עוד יותר !

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כשהצבא יתחיל להגיב כלפי

    לא חיבוקים, 29/10/05 12:00

    אלימות המתנחלים באותו אופן שהוא מגיב כלפי הפגנות- הרבה פחות אלימות של פלסטינים נגד הגדר!!!!!!!!!!!!!!! אז לא נראה את המראות המבישים האלה של פניו הנפוחות של קצין צה''ל

    הגב לתגובה זו

    • חייל בלי עין - להזכירך!!!

      שרגא, 29/10/05 22:35

      את זה כבר ראינו בהפגנת השמאלנים!!! נגד הגדר - חוץ מזה - אני חטפתי מכות רצח!!! מהיסמניקי''ם - ועלבונות נוראיים משיק - אז שילח להסיט במקום אחר.

      אל תהיו טפשים! - אל תקנו כל מה שמוכרים לכם - בואו וראו בעצמכם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מסכן הסמח''ט. הרביצו לו והעליבו

    מלא רחמים, 29/10/05 04:42

    הרביצו לו. זרקו עליו ביצים. קרעו לו את הדרגות. הכניסו לו אגרוף לעיין. חתכו לו את הצמיגים. ומה הוא עשה? נעלב, מתבכיין, וזה ''כואב לו''.

    אלה האנשים שבטחון המדינה מופקד בידיהם? כשהפלשתינים יירו עליו גם כן ייעלב מזה? ועל הפלשתינים זה בטח יעשה רושם. העיקר שיש לו רכב צמוד, פקידה וסיכויים מצויינים להיות פעם אלוף בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מי שמרים יד על צהל או שהוא

    נראה אותם בארהב, 29/10/05 00:40

    אוייב או בוגד או לא שפוי.

    על כזו פעולה בארהב היו יורים בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כאן עובר הגבול

    נ, 28/10/05 21:01

    אינני מחסידי השמאל ואפילו מתעב אותם אבל יחד עם זאת לא יעלה על הדעת שקצין צה''ל יוכה ע''י מתיישבים, כאן עובר הגבול!, אסור לאפשר להם להרים יד ואם הם עושים זאת יש להכות אותם באותה צורה , להפעיל עלהם כוח ולכלוא אותם ולהביא אותם לדין. ישנה השפלה מזויעה בלראות את אותו קצין מלח הארץ מוכה וחבול בידי ילדים אדיוטים שחושבים שהכל מותר - אז לא הכל מותר, יש גבול .לצערי אני מתחיל להסתייג ממכם למרות שיודע שמאבק המתיישבים צודק, ככה אתם לא מגייסים תומכים ככה אתם מקבלים שונאים. תתביישו.

    הגב לתגובה זו

    • בסוף תישאר לבד

      בודד לגמרי, 29/10/05 07:29

      אתה מתעב את השמאל ומסתייג מהימין. בישראל אתה או זה או זה אין באמצע. אז מה, תישאר לבד? כמה עצוב!

      הגב לתגובה זו

    • שמעת את הצד השני??? (ל''ת)

      שרגא, 29/10/05 22:36

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    חייל

    מוניר, 28/10/05 18:54

    חייל ,זכור אסור לך להיות מוכה,ההבלגה שלך לא במקומה ומתפרשת אצלך פורעי חוק אלה כחולשה ויסלקו אותך

    הגב לתגובה זו

    • מוניר כל מילה שלך זהב (ל''ת)

      יוסי, 28/10/05 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    נגד אלימות. נגד צביעות

    רועי עפרון, 28/10/05 17:26

    איני מצדיק אלימות כלשהי. אלימות צריך לגנות ולעקור מהשורש. אולם סא''ל בני שיק, מי שעוקר יהודים מאדמתם, מי שמכה נשים וילדים ללא רחמים, מי שמחלל בתי כנסת ובתי מדרשות, מי ששורף ספרי תורה ועומד מנגד כאשר חיות אדם מחללים מקומות קדושים. מי שהפקיר, מפקיר וימשיך להפקיר ולהתיר את דמם של יהודים בארץ ישראל, אל יתפלא אם הזעם התפרץ כלפיו. לצערי, בעקבות גירוש יהודי גוש קטיף וצפון השומרון, צה''ל הפך עבור רבים לצבא אויב, ומול אויבים צריך להילחם!

    הגב לתגובה זו

    • השב''כ כבר יודע עליך מר עפרון? (ל''ת)

      להכות בהם, 28/10/05 17:52

      הגב לתגובה זו

    • רועי גם תורך יגיע בפינוי הבא

      יוסי, 28/10/05 19:52

      מה שעשה שיק זו החלטת ממשלה ואתה והכתומים הינכם פורעי חוק ובזכות אדם כזה אתה יושב בשקט בקצרין ובעזרת השם נחזיר את כל השטחים ואז לא יהיה על מי לשמור בהתנחלויות ושיק לא גירש אף יהודי כי רצועת עזה הייתה שטח צבאי ומעולם לא סופחה למדינת ישראללמדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    שורה אחרונה - היהודים צודקים (ל''ת)

    המדינה פושעת!, 28/10/05 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    להוציא להורג

    יגאל, 28/10/05 15:47

    יש להרוג במקום כל הפוגע בחייל/ת או שוטר/ת, אם מחבל בה לפגוע בחייל הורגים אותו במקום בלי ועדות חקירה

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אולי תרגעו כולכם! נמאס מהטמטום

    עצרו רגע!!!, 28/10/05 15:40

    מה קורה פה לכולם? מזדקים על המדינה?
    אני מציע קצת לחשוב לפני שמגיבים

    בצומת גוש עציון היה פיגוע רצחני לפני כשבועיים, בשוק בחדרה היה פיגוע רצחני שלשום ואנחנו פוגעים אחד בשני?!

    אחד הדברים הגרועים ביותר הוא שלא מכירים את העובדות, אז כדאי מאוד לברר מה באמת קרה לפני שמגיבים!

    ו..לאותם אלה שמגנים, מעניין אותי לדעת האם אתם מגנים את המהומות שנעשות באזור בילעין ואת תקיפות החיילים שם, את הפרובוקציות שמעוררים אנשי שמאל בחברון וכו'..
    מעניין אותי לדעת האם אתם מגנים על החוק גם כאשר זה נוגע לערבים...

    ו...לאותם אלה שבעד, עצרו שניה ונסו לחשוב על החינוך שאתם מעניקים לבני הנוער- האם זה מעשה חיובי?
    די לתת לשנאה חסמות את עיננו!

    בעוון שנאת חינם חרב הבית!

    בל נחריב את ביתנו!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לפטר את בני שיק!!!

    ליהי, 28/10/05 15:03

    ראינו איך פוצצת מכות נערים צעירים, לפחות אל תשקר. מזל שחטפת מזכרת, מקוה שתישאר על עינך לנצח, פושע מלחמה. רוצה להתקדם בתפקיד? תעשה זאת בדרכים ישרות ולא מלוכלכות. (אני יודעת שזה לא ''אין'' להתלונן על פעילי שמאל שרוצחים חיילים בבילעין אבל חשבתי לציין עובדה זו)

    הגב לתגובה זו

    • מטורפת! (ל''ת)

      ז שמאלני, 28/10/05 23:09

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    באמת מקרה מצער

    דנבי, 28/10/05 14:55

    אבל זה לא תפקידו של צה''ל לפנות מאחזים לא חוקיים,לא חוקי?-תפקידה של משטרת ישראל לאכוף את החוק. ואם כבר, צה''ל אוהב לפנות מאחזים לא חוקיים, בואו נא לדרום הארץ,יש הרבה הרחבות לא חוקיות של שטחים ופלישה לשטחים שאינם שלהם מצד הבדואים. ולכל אלו שאומרים שצריך להתנקם בהם,אם רק הייתם מנסים לפנות הבדואים,הם היו בהחלט מראים לכם מאיפה משתין הדג,גם אז הייתם מציעים לנקום?

    הגב לתגובה זו

    • מי ביקש להתנקם??

      צנחן במיל, 28/10/05 16:19

      מה את חושבת שכולנו ברברים??
      איש לא מבקש להתנקם בחרות הקטנות הללו. כל שמתבקש הוא לאכוף את החוק ביד רמה ובזרוע נטויה.
      צה''ל יבצע את המשימות שלו על אפם ועל חמתם. אם בדרך המדינה תהיה חייבת לכלוא 250 חרות קטנות במעצר יש לעשות זאת!
      אם חייל צה''ל מותקף, עליו להגן על עצמו בכח סביר על מנת להפסיק את ההתקפה ולעצור את המתקיף. אם חייל צה''ל חושש לחייו - עליו להיות מצוייד באמצעים שיאפשרו לו לבצע את משימתו עם מינימום סיכון לחייו (כדורי גומי למשל).
      אי אפשר לבוא עם כפפות של משי לכלב תוקפן ונושך. כלב שכזה דורש כפפות אזבסט וחינוך תקיף מחדש.
      זה מה שמתבקש ויפה שעה אחת קודם..

      הגב לתגובה זו

    • השטחים לא סופחו לישראל

      עו''ד, 29/10/05 07:33

      ולכן למשטרה אין שום סמכות לפעול בהם. כשתהיו רוב בכנסת תספחו את הגדה לישראל (נראה אתכם. אפילו בגין לא העז לעשות זאת) ואז המשטרה תוכל לפעול שם. הטיעון הזה חוזר כל הזמן. הגיע הזמן שתכניסו לכם את זה לראש.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כמה שקר ורוע

    אזרח מאלון מורה, 28/10/05 13:59

    שיק קיבל את הבוקס אחרי ששבר לילד שתי אצבעות אות ילד הכה בו הוא עלה ראשון לגבעה הזהירו אותו מראש שאף אחד לא יעלה לגבעה אבל הוא זורה מלח על פצע שלא הגליד ולא יגליד לעולם פצע ההתנתקות

    הגב לתגובה זו

    • למתנחל מאלון מורה..

      צנחן במיל, 28/10/05 14:21

      (שהוא במקרה גם אזרח).

      אולי תסביר לנו למה סא''ל בקבע, סמח''ט השומרון, האיש האמון בעיקר על בטחון המתנחלים באיו''ש.. למה הוא בחר לשבור לילד המסכן שתי אצבעות??
      אולי תסביר לי אדוני האזרח איפה היו ההורים של הילד? ולמה הילד לא היה בישיבה? ולמה הילד עוסק בפעילות בלתי חוקית השמורה בדרך כלל לפורעים מהצד השני? ומאיפה קיבל האומץ לאמר לסמח''ט שאין לו מעבר בציר? ועוד כהנא וכהנא שאלות טיפשיות..
      אדון אזרח יקר גם מתפרעי מהומות אוקטובר טענו שהפרובוקציה הייתה של השוטרים - אתה מאמין להם?
      נימאסתם !

      הגב לתגובה זו

      • ולמה הוא בחר להחריב התיישבות

        רק עכשו מגלים, 28/10/05 15:18

        יהודית? מה השאלה?
        הוא שבר לילד שתי אצבעות, כי לשמאל יש מלחמה לחיים או למוות עם העם היהודי!
        הוא אמון על הרס וחורבן.
        ראינו חמישים וחמישה אלפים, דוגמתו, חלאת המין האנושי, שעקרה התיישבות יהודית בארץ ישראל.

        הסמח''ט הזה צריך לעמוד לדין באשמת ביצוע פשעי מלחמה, ביצוע פשעים נגד העם היהודי ופשעים נגד האנושות.
        הסמח''ט הזה הוא חלאת האדם. המדים לא יוכלו לחפות על כך!

        הגב לתגובה זו

        • הכל מתגלה

          אזרח, 28/10/05 17:51

          יפה לראות איך נחשפת צביעות המתנחלים. הצבא הוא ה''שמאל'' ההורס התיישבות (נו, עשרים נערים מחוצ'קנים ונערות שאין להם דרך טובה יותר לפרוק את ההורמונים שלהם).

          עכשיו, שאנחנו יודעים מאיזה צד של המתרס אתם נזכיר זאת לעצמנו כל פעם שאנחנו נקראים למילואים לשמור עליכם וכל פעם שאנחנו משלמים מיסים כדי לממן חבורה פרזיטית ופורעת חוק.

          זוכרים את עזה? בקרוב אצלכם.

          הגב לתגובה זו

        • פסיכופטית. לאשפוז דחוף

          זיו, 29/10/05 12:49

          אחמדניג'אדים יש גם פה

          הגב לתגובה זו

    • i will kile you and then you

      yw, 28/10/05 14:27

      never try to hit somone f@#$$$%%

      הגב לתגובה זו

    • אצבעות הילד-אם נשברו-תוך כדי

      נמאסתם!!!, 28/10/05 17:00

      חיתוך הצמיג.
      כולכם שקרנים ופורעי חוק.
      חבל שלא נכנסו בכם חזק עוד לפני שנים, כשהתחלתם לקרוא לחיילים בשמות גנאי ולקלל.
      מהר להוריד לכם את הראש ולהיפטר מכם - נגע צרעת.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא לפנות יותר מאחזים!

    בנצי א, 28/10/05 13:31

    להשאיר אותם שם לתמיד ולאחר שצה''ל יפנה את האזורים האלה הם ישארו תחת חסותם האדיבה של הפלשתינאית. אולי הם יאפשרו להם להקים מאחזים באין מפריע...

    הגב לתגובה זו

    • הכי נכון לעשות ורק בתנאי

      cyrano, 28/10/05 15:24

      שיתנו להם נשק להגן על עצמם, ושלא יקראו להם יותר לצה''ל ולא יגבו מהם יותר מסים...
      אם הם אזרחים מדרגה שניה, כמו שאתה אומר, שיתנו להם רק את הזכויות רטואקטיבית לכך שעד היום הם היו אזרחים נאמנים של המדינה ויתנו להם לדאוג לעצמם.. בחינת לא מעוקצך ולא מדובשך...
      ורק שנראה טותך וחבריך הסמולים בתל אביב , מה תעשו כאשר המחבלים יבואו אליכם לדרוש מכם את שייח מונס הכבושה....
      מה תגידו להם כשיבואו אליכם עם סקאדם ופצמ''רים?.. שאתם רוצים שלום ?...שימשיכו להתנכל רק ליושבי הגדה ?.. או לחדרתים ?.. או ליישובים היהודיים בגליל ?..והעיקר יעזבו במנוחה את קיבוצי השומר הצעיר ואת הסמולים בתל אביב וחיפה ?.. או שעוד מעט תגיד לי שכל עוד אתם יכולים לעשות כסף , ממש לא מעניין אותכם ליחיות בארץ ישראל היהודית או בפאלסטין המוסלמית?.. והרי אתם ''נאורים''...

      הגב לתגובה זו

    • אין בעיה!!!

      ישראל, 28/10/05 15:27

      כבר הראינו שאנחנו יכולים להגיע להרבה מקומות, ורק השבוע הגיעו יהודים לחומש, זה לא מפחיד אף אחד, גם לקבר יוסף נכנסו בלי צבא!

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    פרי באושים

    דודי, 28/10/05 13:27

    זהו פרי הבאושים שגידלו דניאלה וייס ושאר מחנכים דגולים,שמגדלים רוצחים פוטנציאליים לתפארת ארץ הגהינום

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מה עם אלימות החיילים?

    מאחזת, 28/10/05 13:18

    היו שם ילדים קטנים והחיילים פשוט הכניסו להם מכות רצח, שלא יתגוננו???

    הסמח''ט מפחד מילד בן עשר... ה' ירחם עלינו

    הגב לתגובה זו

    • זו אלימות??

      צנחן במיל, 28/10/05 13:39

      תחזיקו את הילדים שלכם. שימרו שלא יעברו על החוק. דאגו שיפקדו את הישיבות ולא ינהלו מאבקים עם צה''ל בגבעות.

      אם כל זה לא יקרה. אם אלימות המפגינים תגבר. אני מבטיח לך שלא רחוק היום שאלימות החיילים תהיה אלימות אמיתית.

      ''שלא יתגוננו'' ?? .... גם כלפי פלסטינאים שטוענים שהם מגנים על עצמם מחיילנו היית מלמדת סניגוריה? - רחמי הכנים.

      הגב לתגובה זו

    • What parents abuse

      Benadam, 28/10/05 14:44

      what were 10 years old kids were doing there at the first place

      Have you guys decided to adapt the Paliwood strategy of hiding behind little kids

      Maybe one should arrest the parents

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לקרוע להם את הצורה...

    צנחן במיל, 28/10/05 12:51

    הצבא צריך לשנות פאזה. ניגמרו החיבוקים. כשתוקפים חייל צה''ל עליו להגן על עצמו בכל האמצעים.
    בכולירות התוקפות והמשתמשות באלימות יש להיכנס בכל הכח... הסמח''ט הזה היה צריך לצאת במקום עם פנס בעין ובכיינות, עם פנס בעין ושבעה חרות פצועות מפונות על אלונקות לבית הסוהר הקרוב.

    הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהוריד כפפות. הגיע זמן ליצור הרתעה גם אצל האוייבים מבית.

    הגב לתגובה זו

    • לחתוך לך את הביצים (ל''ת)

      שריונר מיל, 28/10/05 13:04

      הגב לתגובה זו

      • אתה מוזמן בכל יום

        צנחן במיל, 28/10/05 13:08

        נתראה במילואים הבאים...

        או שאתה הרמת גני המפציץ פה בתגובות..

        הגב לתגובה זו

      • אתה????

        מאור, 28/10/05 13:28

        אנשים שמדברים על דברים כאלה
        (ביצים) בדר''כ אמורים לעשות זאת
        בדיסקרטיות עם סקסולוג

        הגב לתגובה זו

    • סוף סוף-הרוב הדומם- רות עבור

      לתת עם הנשמע וה, 28/10/05 13:41

      אני שנים מדבר על זה.
      לתת עם הנשמע והלב לתת לתת להם מקות.
      סוף

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה פתאום חיילים מופעלים נגד אז

    ישראלי 1, 28/10/05 12:33

    מה פתאום מפעילים חיילים נגד אזרחים?
    חיילי צה''ל משרתים על פי חוק גיוס חובה, אין שום סיבה להפעיל אותם נגד אזרחים פורעי חוק. בשביל זה יש משטרה עם שוטרים מקצועיים.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לבלבל את הביצים

      תומר, 28/10/05 13:12

      המנוולים יעשו מה שברא שלהם ואח''כ עוד באים בתלונות שמישהו מעז לאכוף את החוק- אתה חושב שמישהו קונה את השטויות שאתה וחבריך פולטים מפיהם מלא הרפש.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מתי ייעצרו הלינצ'אים משפרעם? (ל''ת)

    דרור, 28/10/05 12:33

    הגב לתגובה זו

    • משועמם, אתה עושה עוד דברים

      זיו, 29/10/05 12:52

      חוץ מלהגיב כל היום באינטרנט (ולהוציא את הרפש שלך)?

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    כמה מפורעי בילעין נמצאים בכלא? (ל''ת)

    דרור, 28/10/05 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צודקים, אנחנו רוצחי חיילים

    דרור, 28/10/05 12:19

    יופי NRG תמשיכו להסית. אנחנו רצחים חיילים כל הזמן. כך נהגנו אתמול וכך ננהג גם מחר.
    אני מקוה שהפעם תפרסמו את התגובה גם אם היא לא נוחה לכם.

    הגב לתגובה זו

    • לדרור ,אין הסתה הכל אמת.

      Erez, 28/10/05 14:03

      כבעל דעות ימניות אני קובע באחריות וידע : השאבב שאתם גידלתם וטיפחתם מסוכן מהשאבב הערבי !
      הילדים האלה יגדלו ויהפכו לפורעי חוק וסדר בכל הנושאים ,סוג של פרעי אדם חסרי מעצורים שיוצאים מבית-הכנסת/מסגד לאחר שהמטיף/רב שלח אותם לעשות פוגרום.
      החיזוק המוסרי האחרון שהיה לתושבי יש''ע נכרת ע''י חבורת חוליגנים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ידידי

        אסף, 28/10/05 15:44

        הנוער שגדל בהתנחלויות הוא מדהים! אתה מוזמן לנסות להכיר אותו!

        ו...יש הבדל בין הגנים הציבוריים של ת''א לגנים הציבוריים של ההתנחלויות- בת''א יש בעיקר כלבים וחתולים, בהתנחלויות יש ילדים ונוער!

        אתה מוזמן לראות ילדים ונוער!

        הגב לתגובה זו

        • נוער עבריין וילדים מוסתים

          חיים, 28/10/05 17:09

          הרבי נותן הוראה והם כמו זומבים הולכים - ממש כמו העכברים אחרי החלילן מהמלין.

          ''נוער מדהים'' - מדהים שאחרי שהרביצו לחיילים הם עוד מוכנים להגן על היישובים המטונפים שלכם.

          הגב לתגובה זו

          • אחרי שהוצאתם את הזבל...

            אסף, 29/10/05 18:31

            אני בא מאזור ת''א, אני מכיר לא פחות מכם את הנוער החילוני, אני רואה אותו בדרום ת''א ובצפונה, שירתתי איתו בצבא ואני נפגש עימו בכל יום!
            אין לי שום דבר נגד הנוער שלכם! הם לא אשמים! אתם האשמים!
            גם אין לי שום דבר נגד בע''ח- בחצר ביתי יש סוסים וכלבים ואני אוהב אותם מאוד ומשקיע ומטפל!
            אבל הפרופרציות!

            כאשר אני בוחר בדת היהודית אינני בוחר במוות, בלעדיה אין חיי שווים מאומה! אינני נותן יד לכל אותם אלו אשר דיכאו אותנו בגלל דתנו, אינני שותף לסטאלין שניסה לשתק את היהדות!
            אני מנסה לגעת בחיים!
            ונכון, אהיה ישר!
            יש דתיים לא מעטים אשר אינם נוגעים בחיים, אשר אינם חיים, זו בעיה!
            אבל לא הדת היא הבעיה, לא היהדות!
            תפסיקו לפחד!!
            תנסו טיפה להקשיב!

            ולגבי עניין האוננות ד''ר רות, אני לא חי בהדחקה אלא הרבה יותר חופשי ממך בבחירה שלי!

            שבוע טוב!

            הגב לתגובה זו

        • ההתנשאות שלכם מעוררת בחילה

          נאורה ויפת-נפש!, 28/10/05 17:10

          מי ומה אתם שתעבירו ביקורת על תושבי תל-אביב?
          מה יש בהם, באנשים האלה, שבוחרים בחיים, שכלכך מרגיז אתכם - הבוחרים במוות?
          מה יש במי שבוחר לטפל בבעלי-חיים, שמעורר בכם כזה זעם עד שאתם נזקקים ללעג ולזלזול?
          במה אתם טובים יותר מאחרים שחיים את חייהם בשקט מבלי להכות ולהתפרע, והולכים לצבא וממלאים חובתם גם בהגנה עליכם - עוכרי ישראל?
          זו הבחירה החופשית שלנו, החופשיים, שמעלה לכם את השתן לראש?
          אלה החיים החופשיים שבהם אדם נותן דין וחשבון לעצמו ואחראי בפני עצמו ולא בפני איזה אלוהים בדיוני, שמקפיצים לכם את הפיוזים?
          זו הבורות שנכפית עליכם בלימודים של חומר עבש ובהתעלמות מכל העולם?
          מסתבר שהכל כאחד.
          לכו, יא אהבלים, תארגנו לעצמכם חיים.

          הגב לתגובה זו

          • החיים שלך ריקים מתוכן ועלובים (ל''ת)

            נ, 28/10/05 20:58

            הגב לתגובה זו

          • את לא מבינה - אלה ההורמונים

            ד''ר רות, 29/10/05 07:38

            הם חיים בהדחקה מתמדת. בניגוד לחילונים שמתחילים לקיים יחסי מין בגיל 16-17, את הדתיים האלה מלמדים שאפילו אם הם מאוננים זה פשע. כך שהלחצים מוכרחים להשתחרר איכשהו והם משתחררים על הסמח''ט המסכן. מול הלחצים ההורמונליים האלה ההטפות וההגיון לא עובדים. נסי להרגיע בבון מיוחם בספארי...

            הגב לתגובה זו

        • אני לא תל-אביבי ,אבל תן לי לתק

          Erez, 28/10/05 19:14

          פה מתחילה הבעיה שלכם ,
          ה ה ת נ ש א ו ת ,מדוע אתה חושב שהנוער שלכם טוב יותר ? מחונך יותר ? שומר חוק ? עדיפים בעיני החתולים והכלבים בגנים הציבוריים על התמונות שאני רואה.
          הדרך שלכם תביא לכליון כמו ''ההישג'' בפינוי הרצועה.
          הפסדתם תומכים.

          הגב לתגובה זו

  • 69.

    חיילים תגידו למפקד אני לא יכול

    יואב#, 28/10/05 12:03

    הרי אתם גם לא מעוניינים לעזור לאוייב הערבי
    אז למה???
    חבל על האלימות שנוצרת משתי הצדדים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תחזיר את הדרגות ותתפטר

    חייל, 28/10/05 11:43

    אם אתה משתפן מול קבוצת נערים מתפרעת ואינך יכול להכריע אותם תוך דקות ספורות, אינך ראוי להיות קצין לוחם בצה''ל.
    אם היית בהתנתקות אך לא זיהית שהם האויב, איסוף המודיעין והפקת הלקחים שלך לקויה ואינך ראוי להיות קצין לוחם בצה''ל.
    אם לא הבנת שבשטחים החוק ממומש ע''י הצבא ויש לך סמכות חוקית לבצע הן פעילות צבאית והן פעילות שיטורית לשמירת חוק וסדר, אינך ראוי להיות קצין לוחם בצה''ל.

    חוק הוא חוק וסדר ציבורי הוא סדר בכל מקום ולא חשוב מי מפר אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל הכבוד לנוער הגבעות!

    העם עם, 28/10/05 11:37

    תקפו אותם רק בגלל שרצו לבצע פשע נורא - יישוב ארץ ישראל.

    זה מזכיר לי איך תקפו את מגיני תל -חי , איך טענו שהעלייה בלתי חוקית וכיו''ב.

    ישנה בעיה - מדינת ישראל מתכחשת לערכי התנועה הציונית אך אל דאגה -עם ישראל לא יתן!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    היום - מאחזים מחר- ישובי קבע

    נוער הגבעות, 28/10/05 11:19

    למה מצפה סא''ל בצבא שמבצע פשעים נגד העם היהודי והאנושות?

    ארץ ישראל - לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ולמה מקפיצים לנו שוב עלילות

    ממשלת הרשע, 28/10/05 11:04

    על היהודים בחברון? כל כך שקוף, אך עובד כל כך טוב, שכבר אינם מתביישים -
    זו הקדמה לגירוש, שצריך להתקבל כגירוש ה''מתפרעים'', היהודים, כמובן, מחברון.

    הגב לתגובה זו

    • תקימו ממלכת יהודה ועופו מעלינו (ל''ת)

      נשבר לי מכם, 28/10/05 11:22

      הגב לתגובה זו

    • נראה אתכם לבד מול הפלסטינים?! (ל''ת)

      הנתנייתי שוב, 28/10/05 11:22

      הגב לתגובה זו

      • נראה אותך לבד מול הפלסטינים!

        נוער הגבעות, 28/10/05 11:34

        ועם צבא שבמקום להגן עליך - מגרש אותך.

        המתנחלים הם אזרחי המדינה ומתוקף כך מדיעות להם כל הזכויות.

        הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהם יהודים? (ל''ת)

      דודי, 28/10/05 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    כמו הבריון של השכונה שמתעלל

    מדינה פושעת, 28/10/05 11:02

    בילדים, ואז מישהו מחזיר לו והוא צורח - הוא הרביץ לי....
    כבר 38 שנה תוקפים את המתנחלים מסיבה אחת בלבד, אותה סיבה שהפעילה את התותח-הקדוש - ההגמוניה הצודקת של השמאל, ימח שמו.
    במשך עשרות שנים היה מפעל חייו של השמאל לתקוף ולהתעלל באנשים שמפעל חייהם היה בנין הארץ.
    ואילולא הכרתי אותם אישית, אולי הייתי גם אני נופלת קרבן להסתה הנאצית של השמאל.
    אך אני מכירה אותם. אנשים שכל עם נורמלי היה מתברך בהם.
    למשטרה אין בכלל מה לעשות שם. העזרה ההדדתית פועלת שם במלוא הקיטור. אוכלוסיה תרומית, שמצליחה להמשיך בשיגרת חייה החיובית, למרות כל הרשע מסביב - ישראלי וערבי.
    מצפים מהם לכופף את הראש תחת כל המכות, ללכת ב''כבוד'' כמו אנשי גוש קטיף לחורבן.
    הצבא המכוער הזה הוא ששיחק כדורגל בבתי הכנסת השוממים, כהקדמה לחיפוי על שריפתם.
    כבר לפני שנים אמר אהרון מגד שההסתה נגד המתנחלים אינה שונה מן ההסתה האנטישמית במשך כל הדורות של גויים נגד יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • משוגע! לך לפסיכיאטר דחוף!!! (ל''ת)

      נמאס לפרנסכם, 28/10/05 11:24

      הגב לתגובה זו

    • כשאת אומרת ''עזרה הדדית''

      אזרח, 28/10/05 17:57

      את מתכוונת לחלוקה של כספי המיסים שלי לכל אוכלי החינם שם? ניצול של ימי המילואים שלי?

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם חיי החיילים היו חשובים לך

    חיים, 28/10/05 10:54

    היית מפאשר להם להשתמש באמצעים לפיזור הפגנות, כמו שעושים בכל העולם ולא מגיע למצב שבו חיילים (וגם אתה) נמצאים בסכנת חיים מול צעירים עבריינים.

    הרכרוכיות שלכם בטיפול בביריונות עוד תעלה בחיי אדם. מה תגיד אחרכך למשפחות הנופלים?

    הגב לתגובה זו

    • יפעל כדבריך אלה יירו! משוגעים! (ל''ת)

      אתה צודק, 28/10/05 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני מפחד שחיילים יהרגו אותם.

    ישי, 28/10/05 10:50

    לפי איך שהסמח''ט הזה מדבר, בפעם הבאה הוא באמת ירה בילד בן 10.
    מה הלחץ אגרוף בפנים לא קיבלת אף פעם, מה אתה מתרגש?
    בהפגנות השמאל נגד הגדר נהרג לוחם מג''ב, וממשיכים בשגרה.
    אבל כאן במאחז עם ילד בן 10 אז הסמח''ט האמיץ נפגע ונכנס לכוננות אדומה.
    אתה באמת עלוב.
    לא שאני מצדיק מכות, אני גם כן כועס על המפונים שהיכו. אבל איפה הפרופורציות, אף אחד לא הטמין מטען, ירה בחייל או דקר שוטר, בסה''כ היכו אותו בפנים.
    כל ילד בבית ספר חוטף קצת מכות, אז בתור חייל אני מקווה שאתה יכול להתמודד עם זה, ולא להפריח איומים והפחדות באויר.

    תפסיק להיות דמגוג ותתחיל להיות חייל.

    כשיפסקו הפיגועים, והשלום ישרור באזורנו אז תתחיל לדבר.
    בהצלחה במלחמה בטרור, ותפסיקו כבר אם לוחמה ביהודים, תשאירו את זה לאחרית הימים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל אזור ביו''ש שיפגע בצהל

    מישהו, 28/10/05 10:41

    צהל ינטוש את השמירה על אותו ישוב וינהל משא ומתן להחזרה לרשות הפלסטינאית אולי זו הדרך להחזיר להם על רוע ליבם וחוץ מיזה אולי זה הזמן להתחיל בכלל להחזיר לפלסטינים את כל השטחים אין לנו מה לחפש שם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    סא''ל בצבא הגירוש שיק!

    ישראל, 28/10/05 10:39

    האם שמענו מישהו מבכירי הצבא מדבר כך אחרי שחייל איבד את עינו בבילעין, שמא רק כשמדובר במתנחלים זה נורא. איפה האמינות של צה''ל, כבר לא נשארו שום ערכים מערכי צה''ל, כבר 24 שעות מדברים על האלימות שהיתה במאחזים ואילו על עקירת עין של חייל בקושי דיברו!
    כשהמערכת פועלת באלימות, ובשקר כזה- אני לא מתפלא שהתגובה גם אלימה!
    תנו לנו לשבת בשקט בארצנו הקטנה, תפסיקו לשחק לטובת אוייבנו!

    הגב לתגובה זו

    • קן צרעות ישובך! מי כמוני מכיר! (ל''ת)

      מילואימניק אצלך, 28/10/05 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    יהודי גאה בן 10 משפיט מח''ט

    הרב ססובר, 28/10/05 10:38

    של צבא עלוב ופחדן.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מי שבא לגרש: דינו מוות (ל''ת)

    משה, 28/10/05 10:24

    הגב לתגובה זו

    • במדינה נורמלית

      יודה, 28/10/05 11:02

      היתה יושב בכלא

      הגב לתגובה זו

    • וזה יקרה! יש אלוקים! (ל''ת)

      גם הוא לא יסלח!, 28/10/05 11:05

      הגב לתגובה זו

      • איפה היה אלוקים בפינוי?

        חיים, 28/10/05 17:06

        ואיפה הוא נעלם לנו 2000 שנה?

        יגרשו גם יגרשו, את כל הפרזיטים והזעטוטים עם הדוקרנים.
        לראות את החולירות הקטנים מסולקים בשנית מההתנחלויות המטונפות יהיה תענוג גדול יותר מבפינוי עזה.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא ראית ילד עם סכין?

    גלעד, 28/10/05 10:14

    גש לביה''ס (חילוני כמובן) הקרוב למקום מגוריך, או לחילופין למתנ''ס הנוער, ותגלה כי כשם שכל ילדון נושא מכשיר סלולרי, גם הסכין הפף לציוד חובה. ואני כותב את הדברים כהורה חילוני כואב, שלא יודע איך הילד שלו יחזור הביתה מחר.

    הגב לתגובה זו

    • כמורה באזור פ''ת

      אסף, 28/10/05 16:14

      אני מסכים בצער!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    בצהל צריכים ליישם את הבא ..

    יוסי, 28/10/05 10:13

    להורגךהשכם להורגו וזה לא משנא אם הוא יהודי או ערבי החשוב שאני בתור חייל אחזור הביתה בריא ושלם וחייבים לטפל בחולים הכתומים ביסודיות ואין דרך אחרת הכתומים סכנה לישראל.

    הגב לתגובה זו

    • במדינה נורמלית

      אסף, 28/10/05 15:45

      היית יושב בכלא...

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ידעתם ששיק הוא ספורטאי מצטיין?

    זיו, 28/10/05 10:10

    ומחזיק בתואר אלוף העולם בשקרנות ודמגוגיה?
    האם מישהו יכול לחשוב על עצמו משקר בצורה כזו מבלי להניד עפעף?
    להתייצב מול המצלמות ולספר שילדים קטנים תקפו מאות חיילים?
    לראות כיצד חיילים מוסתים קורעים במכות נערות ולפרשן שהנערות תקפו את החיילים...
    שלא לדבר על החשש ממוות...
    {ממה בדיוק מהתקפת הצחוק שנחטוף?}
    אכן אין ספק שאסור שקצין מחונן כל כך חייב להתקדם בתפקידו.
    רק חבל שהשם לא מתאים ,אולי במקום שיק תחליף לשטיק?!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הם עדיין לא קלטו! אתם האויב!

    הלוואי ותחטפו, 28/10/05 10:10

    אתם האויב!
    אתם בחרתם לרכז את מלחמתכם ביהודים, במקום ברוצחים הנאצים הערבים.
    לאחר שגירשתם את היהודים, פצחתם ברננה - עכשו הזמן לסלוח. כדי שתוכלו לפתוח חשבון חדש ולהמשיך בפשעיכם.
    אז, זה לא יעבוד יותר. אתם הכיתם נערים יהודים המבקשים למנוע את המשך ביצוע פשעיכם נגדם. אתם מוסיפים כל העת רוב פשעים על רוב פשעיכם.
    אתם חלאת האדם. המשיכו כך, עד שהיהודים יגיע לנקודת ההבנה האולטימטיבית, שאתם אינכם חסינים מפני עונש על פשעי המלחמה שלכם. במקום לרכז את כל הכוחות למלחמה באויב, כבר עשרות שנים צה''ל מתרכז במלחמה על ה''שלום'', כלומר - לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל.
    העם הזה התאפק מאז ה''סזון''. כבר החרבתם את חבל ימית, הורדתם מן הקרקע עשרות היאחזויות יהודיות, אתם מונעים את בנית הארץ, ואתם תשלמו. הגיע זמן תשלום. ואסור שעם ישראל יירתע ויישען שוב על תורות שקר, כדי להניח לכם לעשות ככל העולה על רוח ממשלת הדמים והזדון הזו, המנוהלת בידי מאפיה, שכל ענינה - רווח אישי למובילי הפשעים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה יגאל עמיר הבא

      זיו, 29/10/05 13:00

      מפחיד כמה פנאטים!

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    קשרשן וברברן (ל''ת)

    משה גבתי, 28/10/05 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בעזרת השם הפינוי הגדול לפננו

    בנצי א, 28/10/05 10:04

    ובעזרת השם יפנו את רוב ישובי יו''ש
    וזה יתרחש בקרוב על אפם וחמתם של הסהרורים וההזויים ומטורפי נוער הזבעות על רבניהם המסיתים. וכל זה יהיה בראשות ממשלה ימנית.

    הגב לתגובה זו

    • ערבי מתחזה ומתנחלים לא הולך

      @ בנצי-א @, 28/10/05 11:49

      השם נתן ליהודים את ארץ ישראל
      ואתה בשמו רוצה לבטל את החלטתו
      תהיה כאבק ברוח
      וחזון הנביאים על שיבת ציון יתגשם
      בעזרת השם

      הגב לתגובה זו

      • הקב''ה נתן לנו הארץ הזאת

        בנצי א, 28/10/05 12:52

        לרשת אותה ולחיות בה. הוא גם הבדילנו מהגויים ואהב אותנו ורצה בנו והקב''ה הבטיח לנו ארץ-זבת-חלב-ודבש. אבל כנראה המציאות אחרת יתכן ואנו כעם ישראל אננו ראויים לכך . ויתכן ואלוהים עזב אותנו לאנחות. וגם המשיח לא מתחשק לו לבא ואפילו לביקור קצר. אנו חייבים העם היהודי בכללו להיות בני אדם ולהתאחד כעם אחד כמו שכתוב וניהיה כולנו אגודה אחת לעשות את רצונך בלבב שלם. דהיינו להיות אור לגויים ולשמש דוגמא לעמי העולם .
        ומה בנוגיע לארץ ישראל השלמה?
        אני מבטיח לך בנצי@ מארץ היהודים
        שזה יתגשם במלואה כאשר אנחנו
        נוכל לקיים את אותם עשרת הדברות כפי שהתחייבנו במעמד הר-סיני!!!

        הגב לתגובה זו

        • אתה נוצרי במקרה

          אסף, 28/10/05 15:47

          ''אבל כנראה המציאות אחרת יתכן ואנו כעם ישראל אננו ראויים לכך . ויתכן ואלוהים עזב אותנו לאנחות''
          זה ממש טקסט נוצרי...

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    אתם צריכים לראות מה קרה

    בילבול שכל..., 28/10/05 10:03

    למתנחל שהסמח''ט גמר אותו ורק אז תתחילו להשמיץ!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חתיכת בכיין תוריד תדרגות (ל''ת)

    בצבא שוקולד, 28/10/05 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שכחת שיש לכם כדורי גומי?

    דיקי, 28/10/05 09:59

    על מתפרעים ישראלים בבילעין הם עובדים מצויין - אני בטוח שגם על המתפרעים במאחזים הלא-חוקיים הם יהיו אפקטיביים. אם שכחת, יש גם המצאה שנקראת גז מדמיע, ועוד כמה הפתעות בפק''ל פיזור הפגנות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא נראה לי שהמצב יחריף (ל''ת)

    חביבה רייך, 28/10/05 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רק באנו להגן על המתנחלים.

    יש בעיה למדינה, 28/10/05 09:57

    הגענו עם 300 חיילים, כדי לפנות 150 מחבלים מתבצרים.
    הרי העבודה שלנו היא בעיקר לתפוס ולהרוג מחבלים כדי להגן על ישראלים.

    הכפנו אותם וחשבנו שהבעיה נפתרה, פתאום התמפלו עלינו 7 מחבלים, והחלו מכים, אשית נעלבתי כי ילד בן 10 חתך לנו את הצמיגים.



    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הגירוש לא מאחורינו ולא יחזור

    @ בנצי-א @, 28/10/05 09:56

    ההלם הראשוני שיצר שרון עם גיוס 60 אלף חיילים ושוטרים
    לגירוש 8 אלף יהודים
    וחורבן גוש קטיף
    מתפוגג
    וההתנגדות לפשע הגירוש
    רק מתחיל
    לפנינו ולא מאחורינו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני מפחד שיהרגו מתיישבים (ל''ת)

    שיתחיל להלחם, 28/10/05 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה לא ירית? כי הם מתנחלים?

    ישראלי, 28/10/05 09:53

    הרי אם היו פלשתינים או אנשי שמאל היית יורה עוד לפני שהיו מתקרבים לג'יפ לחתוך צמיגים.
    אם אתה מתנהג איתם בכפפות של משי, אל תתפלא שהם מעיזים לתת לך אגרוף בעין ומחר ידקרו לך חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הפצת ''תגובות'' התמיכה ע''יי אותם

    חולגנים, 28/10/05 09:50

    אותם חולגנים זבלבלים שהתשתתפו באלימות כנגד חיילנו מוצאים זמן מנוחה ומפרסמים תגובות באינטרנט, אבל חבורת פחי זבל שכמוכם יכולה לשכנע רק את עצמכם, חכו שהנורמלים מביננו יחזרו מעיסוקי היום ויגיבו כפי שאדם נורמלי ולא מפלצתי כמוכם יגיב

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בפעם הבאה פשוט תירו גומי (ל''ת)

    יואל, 28/10/05 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם התוקפים היו פלשתינאים

    חיים, 28/10/05 09:48

    הם כבר מזמן לא היו בחיים

    הגב לתגובה זו

    • א. התוקפים היו חיילים!

      מכה ילד יהודי, 28/10/05 10:16

      צה''ל מתעסק בהחנקת שיבת ציון ותוקף את היהודים הטובים ביותר! יהודים שאינם פוגעים בשום יהודי, להיפך, הם מנסים להבטיח את עתידנו בארצנו. הפושעים כאן הם החיילים!!!
      כשהחברים ה''פלשתינאים'' שלכם תוקפים, זה כדי לרצוח יהודים. בכלל לא משנה להם אם זה חייל מטונף או יהודי חלוץ.
      כשתתחילו לקלוט את ההבדל, אולי תהיה זו תחילת הדרך להפיכתכם לבני אדם! הדרך שאתם צריכים לעשות כדי להיות יהודים, עדיין ארוכה מאד.
      אתם רוצים ברצח יהודים... זה לא רק אתה. רואים את התגובות ומבינים כמה הנוער הזה צודק.
      כל נער מוכה, יעלה למכים תשלומי כפל וריבית בבית דין של מעלה!

      אילו היה הנושא שמירת החוק, לא היה הצבא עושה זאת. אך מדובר בצבא שכירי חרב של מאפיה רצחנית!

      הגב לתגובה זו

      • אתם מאפיה מבית המדרש החומייניס

        זיו, 29/10/05 13:03

        טי

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    גם בהתנתקות פחדת שיהרגו ולא (ל''ת)

    קרה כלום, 28/10/05 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    דין מחבל יהודי כדין מחבל יהודי

    דורון, 28/10/05 09:46

    יש ברוך השם כדורי גומי חצציות וגז מדמיע ,ומותר גם להשתמש באש חיה לצורך הגנה .
    חיילי צהל לסרב לצאת למלחמה בחיות האילו ללא הגנה ונשק.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פינוי זה לא תפקיד הצבא (ל''ת)

    חילים יקרים, 28/10/05 09:38

    הגב לתגובה זו

    • צריך להעביר את הפרטים לשב''כ

      מני, 28/10/05 10:40

      לזבלים , פחדנים , וסתם אפסים כמוך וכמו כל דומיך , צריך להעביר אתכם את הגדר לצד שני ולהשאיר אתכם שם . כי זה מה שאתם שווים . כך יעשה לאיש אשר הצבא לא נדרש לפנות, ילדים , נשים וזקנים כולם כאחד, כי אתם לא יודעים גבול מהו .

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך להשתמש בכח, לא לקחת סיכון

    דניאל, 28/10/05 09:36

    אחר כך ישאלו, איך לא ראינו? איך לא התכוננו לזה?
    הם חוליגנים מטורפים וחסרי גבולות! הם צריכים לשבת בכלא ולא להסתובב חופשיים! האנשים האלה הורסים את המדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ילד בן 10 עם סכין

    מומחה ילדים, 28/10/05 09:35

    פספסתם!! זה לא היה ילד. זה היה זומבי-חבד בשלבי ההתפתחות וכשהם גודלים הם הופכים ל''חיילים של האמונה''

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדוע לא ירו בפוגרומציקים ? (ל''ת)

    סמי, 28/10/05 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דמוניזציה של הילדים האילו

    cyrano, 28/10/05 09:35

    רק תחריף את הבעיה...
    עוצמת העלבון שלהם , עושה אותם חסינים בפני אמצעים אלימים שבאם יינקטו נגדם, יובילו אותם לרדת למחתרת, ואז הם אכן יהיו סכנה לקיום הדמוקראטיה, כי יפעלו בצורה מתוכננת, ולא מתוך כעסים ספונטאנים , דבר שנראה יותר כמעשים נמהרים הנעשים בעידנא דריתחא, אבל אין בהם סכנה ממשית, מכיון שהם עדיין ישמרו על כלל הברזל המנחה אותם ''יהודי לא מכה יהודי ''...
    העלבון שספג הציבור האמוני הזה של הכתומים בעקירתם מבתיהם וגרושם, הוא עמוק ודי שכל אחד מאיתנו ישים עצמו כמקומם בכדי להבין עד כמה בלתי אפשרי כמעט למחול על הזוועה שנעשתה וממשיכה להעשות לאנשים טובים אילו, שכל חטאם היה בכך שהם האמינו לכל ממשלות ישראל שיישוב ארץ ישראל בכל מקומות מושבה הינו בחינת אקט חלוצי מבורך בשביל המדינה...
    עלבון לא נמחק, אלא הולך ודועך עם הזמן ורק בתנאי שיפסיקו את המשך ההתנכלות להם הן ע''י חוגי הסמול הסהרורי, והן ע''י התשקורת הסמולית המגמתית והמתלהמת והן ע''י הפרובוקאטורים השב''כניקים ...
    והכי חשוב, יתנו להם סוף סוף את המגיע להם עפ''י כל דין , בתים ביישובי קבע באופו הקהילתי שהם מבקשים, שיהיו פחות או יותר ברמה של הבתים מהם גורשו...
    כל כך קשה לראות איך שהממסד הסמולי במדינה מתעלם ממצוקתם, ולועג ובז לכאבם , כשרואים בעליל איך שהם מתגלגלים מפה לשם, בבתי מלון עם 3 חדרים ל-8 נפשות המשמשים להם ''כלובים של זהב'' או בתוך אוהלים בתוך הקור והגשם שבעיני עדיפים על כלובי הזהב...
    .. ורק צריך לזכור שרק אתמול היה להם בית מכובד ככל אדם במדינה, ילדיהם היו בתוך חברת חבריהם והלכו לגנים או לבתי ספר כראוי לילדים בגילם, והם לא היו צריכים להרגיש מושפלים ומופקרים כפי שהם בצדק מרגישים כיום...
    .. מה הם אמורים להרגיש כשהם רואים את ההתעלמות סביבם, לנוכח ההשפלה שהם עוברים יום-יום, שעה-שעה ?...וההסתה נגדם , למה ועל מה ?...ובעיני רבים העוול שנעשה להם הוא לא רחוק מאשר להרוג אותם קצת, בטח יותר גרוע מכמה קללות או קריעת חולצה ?.או פיצוץ צמיג לאיזה אוטו...
    ואני טוען שכדאי להפסיק בעוד מועד את מסע ההסתה וההשתלחות נגדם ע''י חוגי הסמול, כי בסוף רק רע ייצא מזה , והרע יהיה לכ-ו-ל-ם... ובצדק

    הגב לתגובה זו

    • דמוניזציה?-תראה איך הוא נראה (ל''ת)

      ימולקין, 28/10/05 09:52

      הגב לתגובה זו

      • יש ילדות ששברו להן צלעות

        לעולם לא נשכח, 28/10/05 10:19

        וידים, בנסיונות קודמים ליישב את ארץ ישראל.
        המדינה הזו היא מדינה נאצית! נאצית! אתם, הגולשים, ההוכחה!
        ולכן המדינה הזו הולכת לאבדון. לא תיתכן מדינה ליהודים, לאחר אלפיים שנות שואה, שפורעת ביהודים על יהדותם ונמנעת בכל כוחה מלהכות את אויבי היהודים.
        לא תהיה לכם תקומה. איך חוגגי יום העצמאות עדיין לא קלטו זאת, זה נשגב מבינתי.
        הם מתפללים ''הלל'' על הקמתה של מדינת המאפיה הראשונה בעולם!

        הגב לתגובה זו

        • הגיברת צריכה טיפול ומהר-

          פסיכולוג, 28/10/05 13:18

          לצערי זה מדבק-עוד אחד עם פרנוייה של שואה-מהר לחזיר לברוקלין את היהודיה המבולבלת

          הגב לתגובה זו

        • אינני יודע אם אתה הדובר

          אסף, 28/10/05 15:51

          של הדת היהודית, אבל כאדם דתי- אם אתה הדובר- אני עובר דת...
          דבריך הם לא יהודיים, ואם ר' יוחנן בן זכאי, יהודה המכבי, בר כוכבא, רבי עקיבא, ר' שמעון בר יוחאי ועוד הרבה אוהבי א''י היו נוהגים כמוך ומדברים כמוך לא היינו!
          אתה אינך ראוי לתגובה, אך הדברים הנפשעים שאמרת אינם יכולים לעבור בשתיקה!

          אני מקווה שייתמו חטאים מן הארץ ותחזור בתשובה!

          הגב לתגובה זו

    • כול מילה אמת! (ל''ת)

      אבי, 28/10/05 10:03

      הגב לתגובה זו

    • אני חושב שהמתנחלים הם סכנה של

      אאא, 28/10/05 12:10

      דפקה הרעיון שירדפו אותם עד למחתרת הוא רעיון טוב כי אז נגלה באמת איזה סוג של יהודים הם(וסוף סןף נוכל לחזיר להם עם כול הכוח).כפי שהם רודפים את השמאול(לא שמאול קיצוני אלה מתון)לפינה צריך לירדוף אותם כיוון שהם סכנה למשטר הדמוקראטי היהודי.צריך ליגמור עם הזכיות היתר שלהם ולתת להם להבין שהם בעצם ממסה על העם היהודי ולא מגנים כפי שהם רואים את עצמם.
      אני במילאים קיבלתי מהם אבנים ואישית אני לא רואה אותם כיהודים.
      לא יכול ליהות שמשפחתי עברה את כול גלי האנטישמיות בחלקים של העולם-נילחמנו במילחמות ישראל גם בישביל משפחות המיתנחבלים בארץ ובעולם .והם מיתחסים אלינו כבוגדים וכו''ל האם זאות לא מילחמה?-לירדוף אותם לחסל אותם עד ליסוד בלי פשרות לטובת עם ישראל ולזיכרון ההיסטורי של העם.
      שלום לא בכול מכיר.
      שלום

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שמצ''ח יחקור איך הוא נפגע

    יעקב, 28/10/05 09:31

    איך תולשים דרגות כאשר הוא לובש שכפ''ץ קרמי?
    איך מכה בעין מהדלת של הרכב נהפכת לתקיפה?
    הדבר מחייב חקירה בילתי תלויה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בכיו של הקוזק הנגזל

    אסף - חילוני, 28/10/05 09:28

    אם תבוא אלי להרוס לי את הבית ולחסל לי את הפרנסה לא אקבל אותך בפרחים. אם אתה טיפש ואכזר מספיק כדי לא להבין מה שאתה עושה אתה בבעיה. צבא לא נלחם באזרחי המדינה שלו, זה אלמנטרי !!! זה מה שהופך אותך מחייל לקלגס. אז אל תתלונן. אנשים שרואים אותך פורץ להם לבית באמצע האוכל והורס להם אותו לפני ילדיהם לא אוהבים אותך. עד עכשיו התגובות שלהם היו מופתיות. נראה לך שהיית יכול להרוס באותה צורה מאחז פלשתיני או בדואי ? חוצפן.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לתת ליס''מ לבצע את העבודה

    אאא, 28/10/05 09:28

    צה''ל לא לומד לקח ושולח חיילים שידיהם קשורות ,להתעסק עם הנערים האלה.
    היס''מ כבר הוכיחו שהם בדיוק מתאימים למשימה זאת. אחרי מספר עימותים עם היסמניקי''ם המתנחבלים יחזרו לגודל הטיבעי שלהם.
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      מיקי, 28/10/05 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לאסור את המתפרעים לאלתר ולקחת

    הילדים מהוריהם,, 28/10/05 09:26

    זה לא חינוך! איפה העובדים הסוציאליים?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חברה איפה היתם בהתנתקות!!!! (ל''ת)

    שמשון, 28/10/05 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מגיע לך! למה לא ירית גומי?

    אשר, 28/10/05 09:22

    כי הם לא אתיופים/ ערבים/ חרדים/ מפגיני שמאל?
    תחטוף מכות, תושפל ותשתוק. אתה החייל והמפקד ואם אתה משותק תפסיק להתבכיין - תחזיר את הדרגות ותתפטר.
    אדוני הקצין - מעלת בתפקידך וביזית את המדים ואת הדרגות - אל תעמוד שם בלי מעש ועם ברכיים פקות ואח''כ תבוא לכל כלי תקשורת ותראה את הפנס בעין ותאמר עד כמה זה חמור.
    אם אחד כמוך שנמצא בשטח יום יום לא הבנת עד עכשיו עם מי יש לך עסק אז אולי החבר'ה האלה, באמצעות האגרוף לפנים, בעצם פתחו לך עין אחת ולא סתמו לך עין.
    תפעלו מהר ונחוש (את הרגישות תשאירו לבית) לפני שזה יהיה ממש מאוחר מדי.
    בקיצור: מגיע לך! בגלל איך ש(לא) פעלת. ודאי שצר לי עליך כאיש שבשליחותי נמצא שם וחוטף.
    תשמור על עצמך מהאוייבים שלנו מכל הצדדים ותחזור הביתה בשלום.
    סא''ל שיק - זו גם הזדמנות להגיד לך תודה על הכל וכשמדברים על קיצוץ נחוץ בהחלט בתנאי השירות של משרתי הקבע לא מתכוונים לאנשים מסורים כמוך וחבריך בשטח אלא אתה יודע טוב ממני על מי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם היו פלשתינים מכים את הקצין

    אבי מהגליל, 28/10/05 09:20

    הוא היה יורה ,אני בטוח,גם בפושעים האלה צריך לירות.לפחות ברגליים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה הוא מבלבל בשכל?

    פולי, 28/10/05 09:18

    תארו לכם שסמח''ט היה אומר שהוא מפחד ממחבלים, לא היה נשמע לכם קצת מוזר?
    הנוסחה מאוד פשוטה:
    יש אויבים? צריך להלחם. להלחם ולשתוק.
    אין אויבים? אין לצבא מה לחפש שם.
    עכשיו רק צריך להחליט אם אלה אויבים או לא.

    הגב לתגובה זו

    • הם בהחלט אויבי העם (ל''ת)

      פולי, 28/10/05 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ילד בן 10 נתן מכות לסמח''ט.

    חדי, 28/10/05 09:18

    ויאיאיאייאיאיאיאיאיאיייייי
    אני לא יודע אם לצחוק או להתפוצץ מצחוק,
    מה שבטוח שצריך להזהר ממפקדים כמוך,
    אם אתה לא יכול להגן על עצמך מילד בן 10 בוודאי שלא תוכל להגן על החיילים שלך מכמה מחבלים עם קלאצ' וכמה רימונים,
    איך אומרים
    אם הייתי חייל שלך ממש לא הייתי יושן טוב בלילה.

    הגב לתגובה זו

    • שאלה לחדי

      אלעד, 28/10/05 10:21

      נכון אתה דוס פרזיט שלא שירת ולא מתכוון לשרת בצבא?

      הגב לתגובה זו

      • חדי נשמע לך שם של דוס?! (ל''ת)

        חדי, 28/10/05 14:54

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    ובגירוש חיילים תקפו אזרחים! (ל''ת)

    לא נשכח לא נסלח, 28/10/05 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    קניתם את השנאה ביושר

    אלי, 28/10/05 09:14

    סמח''ט לא יקר שלי.
    אקדים ואומר לך, אני אומנם מתנגד בכנות לאלימות, ואף מזהיר חזור והזהר את ילדי, לא לנקוט אלימות נגד חילים או שוטרים.
    אבל, נקל לי להבין את השנאה האיומה כלפי חילי צג''ל (לא זו לא טעות, צבא גירוש לישראל). רק לפני חודשים הפכו חיילי צבא הנסיגה הזה, אלפי יהודים לפלטים בנחישות ובלי שום רגישות. אלפי יהודים הפסידו את ביתם, את רכושם, את מקור פרנסתם, ומאז הם כלואים בכלוב הנקרא מלון. ללא עתיד, ללא פרנסה, ללא בית.
    מה צפיתם, שנמשיך לאהוב אתכם, השנאה והתיעוב רק ילכו ויתגברו.
    כדי לעצור את זה. צריך, א, התגיסות לאומית אמיתית לטיפול במגורשי גוש קטיף, לבנית בתי קבע ויצירת מקורות פרנסה להם.
    ב, התחיבות ברורה וחד משמעית של קיום כללי משחק דמוקרטים. כלומר אם ראש ממשלה מתחייב בזמן מסע בחירות שדין נצרים כדין תל אביב, הוא לא יכול לפתע להפר התחיבותו. בלתי אפשרי להתחייב לקיים את תוצאות משאל מתפקדי הליכוד ולעשות את ההפך. גם אני שמאל ישרים מודים ששרון פעל בדרך לא דמוקרטית.
    רק אם יהיה ברור שלא יעשה שוב דבר כזה בדרך לא ישרה, אפשר יהיה לנסות להרגיע את הנוער הפגוע.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המתנחלים כל כך שונאים אותכם ש

    רווה משי, 28/10/05 09:13

    ממש כדאי לכם להזהר כשאתם מסתובבים לידם,
    אני אישית מצדיק את השנאה שלהם כלפיכם,
    אתם האנשים שהבאתם את התקשורת ללעוג להם בפינוי להראות כמה הם חלשים,
    איך צה''ל מנצח את המתנחלים ובשקט מגרש אותם מהבתים שלהם,
    ככה זה כשהחיילים בחבורות עם צלמי תקשורת כל אחד גיבור ישראל אבל כשאתה לבד עם שני חיילים גם אם אתה סמחט , זה ממש לא ימנע ממך לקבל מכות מילד בן 10,

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה נשמע ממש כמו אוייאאואייי

    עירן, 28/10/05 09:08

    ילד בן 10 הרביץ לי אואיאיאייאי
    הוא נתן לי מכות רצח,
    אואיאיאיאיאיאווייי אני שהייתי כמו אמא בשבילו,,,
    חחחחחח קצין בצהל סמחט מקבל מכות מילד בן 10
    פחחחח
    חתיכת ציקמוק.

    הגב לתגובה זו

    • עידן אתה בדחן עלוב

      Erez, 28/10/05 09:37

      אולי אתה צודק והגיע הזמן להתיחס ''לילדים'' האלה כבוגרים.
      אם זה היה תלוי בי הייתי מחרים את הנשקים שסופקו להם ע''י צהל ,מוציא כוחות מהשטח ומודיע לחמאס ולג'יהד איפה אפשר למצוא אותם. ''הילדים'' הללו גרמו נזק אדיר לנושא ההתנחלויות ואולי נעשה בחוכמה אם נשאיר אותם לבד להתמודד מול הישמעלים ,עם אבנים וסכינים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עם הנצח גם יודע לתת מכות!!... (ל''ת)

    גלעד, 28/10/05 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חרא של הורים וחרא של ילדים...

    חמורבי, 28/10/05 09:06

    וחרא של דור שגדל על תרבות של שנאה וגזילה.

    הגב לתגובה זו

    • חרא של מגיב (ל''ת)

      כב, 28/10/05 09:49

      הגב לתגובה זו

      • אכן (ל''ת)

        מכיר אותו, 28/10/05 13:26

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    הפחד שלו מוצדק-

    אבי, 28/10/05 09:05

    זו רק שאלה של זמן עד שזה באמת יקרה. לחוליגניזם ולפשע הביריוני של האנשים האלה אין מעצור, להיפך, העובדה שלא עושים להם כלום רק מחזקת את רוחם וגורמת להם להסלים. אומנם זו כבר קלישאה, אבל הכתובת על הקיר ובאותיות קידוש לבנה. אף אחד לא יוכל לטעון אחר כך
    ''לא ידעתי''.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני ממש שמח לראות אותך ככה (ל''ת)

    רמי, 28/10/05 09:05

    הגב לתגובה זו

    • אני הייתי שם

      שיל''ת, 28/10/05 09:29

      הוא יוצא מהג'יפ שלו ואמר ניראה מי יפוצץ לי את הגלגלים ואז 6 חברה פיצצו לו אותם
      אח''כ אתם אומריםשפיצצולהפ ת'גלגלים הם בעצמם רצו שיפוצצו

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    בשביל מה יש לך נשק?

    אזרח, 28/10/05 09:04

    ראינו שכאשר הצבא רוצה הוא יכול להגיב ובכוח. מי שנותן לחבורת פשיסטים מנוולת לפגוע באזרחים פלשתינים שלא יתפלא שאחר כך זה מגיע לסף ביתו.

    והצעה אופרטיבית, ראשי המתיישבים מעודדים מהנוער הנפלא שלהם? שיישלמו מכיסם (או מתקציבם של המועצות שלהם) את עלויות הפינוי.

    תארו לעצמכם, עוד נראה מתנחלים עובדים בעבודה אמיתית, ימות המשיח.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בני שיק אתה צדיק אורררגינל!

    שניר, 28/10/05 09:04

    יאלה לך תעשה חמוצים ותדחף אותם אתה יודע לאן,
    יצר הנקמנות שלך מביא אותך להוציא מהפה המלוכלך שלך אימרות משוננות כסכין קצבים,
    עשית מהמתנחלים רוצחים בדם קר
    רק אל תשכח דבר אחד חתיכת דראעק,
    אתה הלכת אליהם לא הם באו אליך הבייתה, ואם אכלת פצצה לעין זאת בעיה שלך ,
    כי זה ממש נשמע כמו
    אוייאיאיאיאייאיאיא הם נתנו לי אגרוף לעיןן אואואואואואואיייי הם הרביצו לי
    אתה קצין בצהל אתה, אתה גיבור ישראל?? אתה כולך צ'יקמוק עם 10 שניות של תהילה בטלוויזיה,
    את הילדים שלי אני לא אשלח לצבא שמגדל חלאות כמוך ומסמיך אותם למפקדים, אותם מפקדים מטונפים ששולחים חיילים תמימים להרוס חיים של משפחות בפקודות לא חוקיות!
    להזכיר לך .....
    כשאתה פושט את המדים אתה חוזר להיות כלום,
    סתם עוד איזה שחיף מכוער עם פנס בעיין,
    אף אחד לא מכיר אותך ואף אחד לא רואה אותך ממטר,
    אם תשחק באש תישרף!!!
    מי שמתעסק כל היום בחרא שלא יבוא בטענות אם כולו מסריח!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מתנחבלים לא? (ל''ת)

    דרומי, 28/10/05 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מכה בעין לא מצדיק שתהפוך למסית (ל''ת)

    אתה במדים!!, 28/10/05 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צריך להעניש קשות את הוריהם (ל''ת)

    מדובר במפלצות, 28/10/05 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ממש הקוזאק הנגזל! קצין חוצפן!

    יהודה ג, 28/10/05 08:59

    אתה מגיע לגרש יהודים באלימות יום אחרי פיגוע ומצפה שלא תזכה לתגובה הולמת? מה ציפית, שיחלקו לכם סוכריות? צה''ל יקר, לכו להלחם בערבים ולא ביהודים, תראו איך אתם נראים ולאיזו תת רמה הדרדרתם. בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אלימות

    יואב גל, 28/10/05 08:59

    אני נגד אלימות נגד חיילי צה''ל, אבל במקרים האלו של פינוי מאחזים ''בלתי חוקיים'' יש לבדוק היטב אם אכן המתישבים אלו שהיכו וחיילי צה''ל רק התגונו. כי בדרך כלל זה לא ככה ברגע שמביאים יס''מ הם ישר מתחילים במכות מטורפות, ולא המתנחלים. חוצמזה אני מסכים עם יוסי שאומר לפנות קודם כל את הבדווים בנגב שמזיקים למדינה הרבה יותר ממה שנראה!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    היום כל קצין יודע מה צריך

    יהושע פרוע, 28/10/05 08:59

    כדי להתקדם בתפקיד.
    רק צריך לרקוח עלילה הזוייה ככל שתהיה על ילדים בני עשר או נערות בנות 12 שתוקפות אותך ,ומיד אתה
    מסומן על ידי התקשורת כשמאלני נאור עם דיעות נכונות,כאלו שמתאימות לקצין נבון שישרת את האליטה ביעילות וללא שאילת שאלות מיותרות.
    אגב לאחר שצפיתי בטלוויזיה וראיתי כיצד ילד בן 13 מתעלל ב-4
    חיילים מגודלים שעל מנת להגן על עצמם פוצצו ותו במכות בעוצמה כזו שלו היה ערבי ממזמן היתה וועדת חקירה לא יכולתי שלא לחוש אמפטיה ורחמים לקצין האומלל...

    הגב לתגובה זו

    • הקצין הנעלב מפוצץ מאחורי הגב!

      יששכר, 28/10/05 09:26

      למי שלא ראה את חייליו של השיק
      מפוצצים במכות ילד בן 13 לא ראה
      אלימות מהי מימיו.
      יתכן ששיק אוחז שההגנה הטובה ביותר היא התקפה ולכן הוא רץ לטליוזיה לבכות על ה''אלימות''
      שהופעלה כנגדו ויתכן ששיק אוחז שהדרך הטובה ביותר להתקדם היום היא להפגין קו מחשבה פוסט ציוני על כל פנים אסור שאדם כמו שיק ימשיך לכהן בתפקידו לאחר שהנחה את חייליו להתנהג באלימות נוראית
      כל כך כלפי ילדים וילדות.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מפתיע

    ע.ג, 28/10/05 08:51

    אם הם יהרגו חיל זה לא יפתיע. המוזר הוא שהצבא עדין לא הבין שהוא ניצב בפני מחבלים ואינו מתנהג בהתאם אלא מתיחס אליהם כמו לילדים שעושים רעש בגן. צריך לבוא אליהם עם גז גומי ושאר אמצעים לא קוטלים ואם יתעורר צורך לירות אש חיה כמו שעושים עם המפגינים נגד הגדר.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש

      אסף, 28/10/05 09:31

      אם תירה באש חיה יירו עליך חזרה באש חיה ובצדק. מדהים עד כמה תאוות הדם של טיפוסים סהרורים כמוך משבשת לכם את החשיבה. מי ששולח צבא להרוס בתים של משפחות שלא יבוא לבכות אח''כ.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    די לבלבל את השכל.........

    סמי, 28/10/05 08:51

    לא ידקרו שום חייל!!!
    ואם חס וחלילה ידקרו זה יהיה פרובוקטור!!

    הגב לתגובה זו

    • אהה אם זה פרובוקטור

      דניאל, 28/10/05 09:03

      אהה אם זה פרובוקטור אז אין בעיה שידקור, אבל רק חייל אחד- כמו ה''פרובוקטור'' שירה בראש ממשלה.
      תגיד אתה חלק מהאסטרונאוטים
      שבכתבה!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש הבדל בינם לפלסטינאים

    מוטי, אב ללוחם, 28/10/05 08:49

    ואסור שיהיה הבדל, כדורי גומי זולים יותר מעיין נפוחה של מפקד/לוחם וחבלה ברכבים, הצבא חייב להעמיד כתנאי להשבת הסדר שימוש באמצעים כאילה ואים לו צפו לדברים גרועים יותר, גם אני מזהיר!!!!!!!!!!!! אותם נערים שעשו זאת אימם רחב גיאה בהם, לא! עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומה עם המאחזים בנגב???

    יוסי, 28/10/05 08:46

    ומה עם ההתנחלויות בנגב
    לא נישארה פיסת אדמה
    שלא היתיישבו בו.
    אני בעד פינוי כל מאחז לא חוקי
    בכל הארץ צריך להיות חוק
    אחד לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרסומות של ערבים בכל האינטרנט

    הרב''ט סמואל, 28/10/05 08:44

    מה הם מנסים למכור לנו שם בשלום עכשיו??

    לא עדיף שישקיעו את הכסף בפסיכאטרים שיגמלו אותם מסינדרום סטוקהולם?

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? על מה אתה מדבר?

      אבי, 28/10/05 09:08

      מעניין אם בכלל טרחת לקרוא את הכתבה. אין כל קשר בין הנאמר בה לבין תגובתך התמוהה

      הגב לתגובה זו

      • אתה עיוור?

        הרב''ט סמואל, 28/10/05 09:36

        אתה לא רואה את זה בכל חור?

        מי אמר שיש קשר לכתבה? יש קשר לדף האינטרנט.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    השנאתם את עצמכם על האזרחים

    לא הולך יותר, 28/10/05 08:41

    נתתם לפוליטיקאים לעשות בכם כבבובות, אל תתפלאו ששונאים אתכם.

    גם אני הפסקתי לשרת במילצית שלום עכשיו ומשפחת שרון, ילדי בודאי לא ילכו לצבא שבמקום להלחם ברוצחים המוסלמים מגרש יהודים מארצם.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק להיפך. מי שהשניא עצמו על

      מותק, 28/10/05 09:54

      האזרחים הם המתנחלים שמתנהגים ככה.
      כל אחד מהאזרחים שואל את עצמו למה המחט לא פרק למתנחלים האלה את הצורה, ולמה לא ירה לפחות באוויר.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוליגנים ,מנוזלים ופשיסטים. (ל''ת)

    רק עונש ראוי, 28/10/05 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לסמחֹט

    עומר, 28/10/05 08:35

    באמת כל הכבוד לו על האיפוק המדהים שהופגן על ידו וחיילו
    אני במקומו מזמן הייתי מפרק לנערים הללו את הצורה כולל אותו ילד בן עשר
    היכן לעזאזל נעלמו ההורים שלו שנותנים לילד בן עשר להסתובב עם סכין ולהשחית רכוש ככה? מרֹ בני שיק בפעם הבאה בבקשה ממך שכח מרגישות

    הגב לתגובה זו