• 92.

    הראל-טס לארה''ב מתנה על ביצוע

    שרון ומופז, 27/10/05 23:06

    הגירוש

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    נראה אותך גבר, חלוץ

    מי מפחד, 27/10/05 22:59

    שים לב, חלוץ: מה שצריך לעשות, זה פשוט לברוח מהקרב הזה. תודיע: ''צה''ל נלחם באויבים ולא באזרחים'' (בדיוק בנוסח שסהרורי הימין התחננו אליו), ותעיף את חייליך (כל צה''ל, למי ששכח)מההאחזויות. שלא יהיו שם חיילים בשביל לפנות - ולא בשביל להגן. הם רוצים לשבת שם? בבקשה. 10 נערים פסיכים מטר משכם, בלי צה''ל בסביבה, ועם הימורים באינטרנט על איך זה יגמר.

    אבל בשביל לברוח מהקרב, צריך אומץ, וקשה לי להאמין שחלוץ מספיק אמיץ.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה עם זכות השיבה למה השמאל מפח

    כתומה, 27/10/05 22:57

    מפחד

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    עדיף נוער כזה מנוער חילוני (ל''ת)

    מסומם,סכינים, 27/10/05 22:02

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אתה צודק (ל''ת)

      נכון מאוד, 27/10/05 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    נוער הגבעות הוא העתיד שלנו (ל''ת)

    רפי, 27/10/05 21:49

    הגב לתגובה זו

    • כמו שהקבר הוא בעתיד של כל אחד (ל''ת)

      נכון מאוד, 27/10/05 22:11

      הגב לתגובה זו

      • נוער הגבעות יביא את השלום

        אאא, 28/10/05 11:20

        השמאל הביא את אוסלו ואת הטרור הפלסטיני.

        הגב לתגובה זו

        • נוער הגבעות יביא את הגאולה (ל''ת)

          יגאל, 29/10/05 22:00

          הגב לתגובה זו

  • 87.

    נוער הגבעות

    ע.פ, 27/10/05 21:18

    הגיע הזמן שמישהוא כבר יתעורר, הרי הנוער הזה הוא סרטן בלב המדינה הציונית והחילונית , נשמעים רק לתורה וההלכה , הם לא רוצים לחיות במאה ה- 21 והגיע הזמן להבהיר להם שאין יותר שום ארץ ישראל השלמה , כאן זה לא תקופת אברהם אבינו , כאן חיים גם בין הים והירדן כמעט חמישה מליון ערבים !!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לנוער הגבעות

      נוער הגבעות, 27/10/05 21:31

      חלוצים אמיתיים

      מדובר בממשיכי דרכם של ''השומר'' (הפרו את החוק העותומני) המעפילים (הפרו את החוק הבריטי) , תנועת ההתיישבות החלוצית (בנו כפרים יהודים מבודדים בין אלפי ערבים) ושל הציונות הקלסית.

      לצערנו אנו מצויים כרגע בליקוי מאורות . מדינת ישראל אינה משרתת נכונה את האינטרסים של התנועה הציונית ושל העם היהודי. נוער הגבעות מהווים אלטרנטיבה נכונה כדי להחזיר את כולנו לדרך הישר!

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    חלוץ תתפטר

    יאיר, 27/10/05 20:54

    מי שהשתמש בחיילים לגירוש יהודים שלא יתפלא שמתייחסים אליהם כאויבים

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    התנהגות צהל כפיות טובה כלפי עמ

    אחד העם, 27/10/05 18:58

    העם ששלח אותו.
    והתנהגות המנהיגים כנ''ל ובכלל נמאס מכם חבורת שקרנים ומושחתים אותו אחד שאמר שהריגת פלסתינים גורמת לו ''תזוזה קלה בכנף'' כנראה לא דיבר רק על פלשתינים. זה אדם שאין לו ערכים חוץ מלקדם את עצמו ולרמוס (או לרצוח) את כל מי שעומד בדרכו.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תענוג לקרוא פה את התגובות

    רינוש, 27/10/05 18:30

    להבין שרובנו שפויים שמבינים שדן חלוץ חצוף שעוד לא נברא.
    לקרוא לטובים שבבנינו כהיו פושעים? היחידים שעוד יתנו דין וחשבון הם פושעי הגירוש.
    לא נשכח ולא נסלח, ישלם לכם ה' כגמולכם, ויחרבו ביתכם וחייכם, עליכם.
    בקרוב, אמן.

    הגב לתגובה זו

    • וואללה תענוג

      וואללה צודק, 27/10/05 19:14

      הרי אותו אחד (אולי אתה?) כתב את רוב התגובות נגד חלוץ. אז בטח שאתה נהנה לקרוא את עצמך.

      הגב לתגובה זו

      • מגיב הוזה- רד מהאשליה

        רינוש, 27/10/05 19:57

        גם כשאנחנו רוב, אתם תמצאו איזה שטות להיתכחש לזה...
        אפילו שאתם שולטים בכוח על כולנו, אנחנו רוב ואתם תבינו את זה יום אחד!
        אז אל תשלה את עמצך שאותו אחד כתב פה הכל.

        הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה להגיד שרוב העם בוגד? (ל''ת)

        זו הוצאת דיבה!, 27/10/05 21:26

        הגב לתגובה זו

        • אז לך תתבע אותו! (ל''ת)

          מזוז, 27/10/05 22:00

          הגב לתגובה זו

  • 83.

    הרמטכ''ל שותק בהפגנות בשמאל...

    יוסי, 27/10/05 18:30

    כאשר מפגינים של השמאל חוברים למחבלים ועושים לינץ בחיילים הגדר ההפרדה הרמטכ'' שותק...מעניין למה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חובה לקרוא, כנסו בדחיפות!!!!!!

    אחד שהיה שם, 27/10/05 18:24

    יופי נכנסתם עכשיו תצאו

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה שהצבא עושה יום אחרי פיגוע..

    העכוז המכני, 27/10/05 18:22

    במקום ללמד לקח את הג'יהאד האיסלאמי - רודפים חיילי צבא המדינה היהודית אחרי נערים יהודים שכל חטאם הוא שרצו ליישב חלקים מארץ ישראל.

    משהו פה רקוב.........

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הפעם הרב עלוב הפוליטי הגזים!

    יהושע פרוע, 27/10/05 18:21

    זה שישראל איננה דמוקרטית ונשלטת על ידי אליטה שמאלנית ,זה לא סוד אבל נדמה שהפעם אפילו
    את ההצגות השמאל הפסיק לעשות ופשוט מודה בפה מלא שמדובר בצבא הפרטי שלו.
    יושב לו הרמטכ''ל ומחווה את דעתו בעניין פוליטי מובהק.
    הרי עד לא מזמן היו מנסים לקחת מהצבא את התפקיד המשטרתי הזה{של פינוי אזרחים],ועתה לא רק שצה''ל עושה זאת לבדו אלא שהרמטכ''ל שהמתנחלים
    ממנים את משכורתו ומשרתים כחיילי מילואים בצבאו מטיף לאזרחים במדינה כיצד לנהוג!!!.
    האם מר חלוץ באמת מתרגש
    מילדים בני 8{!} ש''תקפו'' חיילים?
    ואם כן היכן היה מר חלוץ ,בשעה שעקרו לחייל עין בהפגנות האלימות{והפעם על אמת} בבלעין?
    היעלה על הדעת שרמטכ''ל בישראל לא הסתפק בביצוע המטלה הצבאית ויחווה את דעתו בסוגיות פוליטיות טהורות?
    הרי אף אחד לא סבור באמת שמישהו מהחיילים היה בסכנת חיים
    או קרוב לכך,מה אם כן גרם לחלוץ
    לצאת בהצהרות שכאלו?
    לצערינו תפקידו של רמטכ''ל בימינו הוא גם להיות פוליטרוק ולצאת בהצהרות פוליטיות שיעמו לאוזני הכת השלטת.
    הדמוקרטיה האחרונה במזה''ת קרסה סופית!

    הגב לתגובה זו

    • מאחר וניסית טענה ''משפטית''

      פרי מייסון, 27/10/05 19:12

      בין האשמותיך המגוחכות על ''האליטה השמאלנית'' (מי אלה? שרון? מופז?) נסית להגניב גם טיעון ''לגאלי'' שאין לו רגליים, כאילו אין זה תפקידו של צה''ל לפנות אזרחים.

      אז לידיעתך: לפי החוק למשטרה אין שום סמכות פעולה בשטח שאינו טריטוריה ישראלית. ולכן רק צה''ל (לצערנו) הוא האחראי על אכיפת החוק בשטחים. הרמטכ''ל לא הפך לשמאלני ולפוליטרוק. הוא עשה את מה שהחוק דורש ממנו: למלא את הוראות הממשלה. בכל מה שאמר אין שום הבעת דעה פוליטית בנושא ההתנחלויות. וזכותו המלאה לגנות את התנהגותם של מפרי החוק כלפי חיילי צה''ל. הבנת את זה יהושע הפרוע? עכשו לך תסתפר.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    נוער הגבעות = ג'יהד יהודי

    יורם, 27/10/05 18:18

    יש לטפל בהם בדיוק כפי שמטפלים בג'יהד המוסלמי.

    הגב לתגובה זו

    • נוער הגבעות = חלוצים אמיצים.

      נוער הגבעות, 27/10/05 18:36

      טעית ידידי,

      מקווה שאת השנאה שלך וההסתה שלך תתעל למקומות אחרים.

      כי אני מבין שיש לך הרבה אנרגיה.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    לא הצבא שלי (ל''ת)

    חייל מילואים, 27/10/05 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רמטכל בזוי של צבא פושט רגל (ל''ת)

    יהודי, 27/10/05 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    להעיף את הצבא מטיפול באזרחים (ל''ת)

    אידיוטים, 27/10/05 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    צבא הכנה לפלסטין (ל''ת)

    פושטי רגל, 27/10/05 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    צהל חכם על יהודים, והאוייב (ל''ת)

    חוגג בבלאטה, 27/10/05 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לך לגרש ערבים ולא יהודים

    משה, 27/10/05 18:05

    לכבוש חזרה את גוש קטיף!
    לגרש את האויב הערבי!
    להעמיד לדין את בוגדי אוסלו והגירוש!

    הגב לתגובה זו

    • למשה

      כתומה, 27/10/05 18:22

      אני חושבת שאתה צודק בכל אבל אתה חושב שזה מזיז למישהו מהממשלה המושחתת הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    וזה עושה עליהם הרבה רושם...

    דניס פפן, 27/10/05 18:01

    ''''האלימות הפיזית והמילולית נגד החיילים במהלך פינוי המאחזים היא בבחינת כפיות טובה כלפי חיילי צה''ל ומפקדיו, שעושים לילות כימים... בלה-בלה-בלה....''

    בטוח שהחיות הדו-רגליות האלה יתרשמו מאוד מההטפה הבכיינית של חלוץ, וממחר הם יתחילו להתנהג יפה...

    אדון חלוץ: הם מבינים שפה אחת: כח. אפשר להבין שמטעמים פוליטיים לא ירו בהם שעועית וכדורי מלח כמו שיורים במתפרעים ערבים. אבל לפחות תוודא שאיש מהם לא יגוייס לצה''ל? היית פעם מאוד קשוח בתחום הדיבורים (''מכה קלה בגוף של האוירון''). תתחיל להפגין זאת גם במעשים.

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שדיברת על טיפול בטרור

      אנטון בן עלי, 27/10/05 18:11

      עד שהבנתי שאולי התכוונת להתנהגות כלפי אזרחים בני עמנו.

      קשה לי להאמין כמה אתה שונא.
      מפחיד.

      יש לעצור את ההסתה נגד המתנחלים האמיצים.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא נשכח ולא נסלח לקלגסים!

    רונן, 27/10/05 18:00

    כל קלגס שגירש - יענש!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חלוץ

    מתנתק, 27/10/05 17:57

    מי שגירש אלפי יהודים מביתם ועשה אותם פליטים אינו בעמדה של הטפת מוסר לאף אחד. הגיע הזמן שהרמטכ''ל הבזוי הזה ידע היכן מקומו האמיתי ויסתלק.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק

      כתומה, 27/10/05 18:23

      אני חושבת שצריך להעמיד לדין כל מפנה ומפנה

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    כפיות טובה זה התנהגות הצבא!

    יואבי, 27/10/05 17:54

    כפיות טובה זה לשלוח חיילים לשדה הקרב ללא אפודים קרמים.*
    זה לשלם להם שכר של 20 שקל ביום(פחות מילד אסייתי שתופר נעליים לנייקי).
    זה אדישות למאבק חיילי המילואים.
    זה חוסר הנכונות לקרוא לשינוי היחס של החברה לחיילים ולהאבק על כך.
    זה לשדוד 50 מיליארד שקל מקופת המדינה ולטעון שזה לא מספיק.
    זה לשלם 10 מיליון שקל פנסיה לאיש קבע ולהגיד שבאזרחות מרוויחים יותר.
    זה לקבל 3 רכבים ובסוף לשפוט את הנהג שלך....

    רמטכ''ל יקר,סתום את הפה,אין לך זכות לבקר אותנו על כפיות טובה.

    יואב צור-שמאל ציוני!

    *מאז תחילת המלחמה הנוכחית-המלחמה על הבית-נהרגו למעלה מ 80 מחיילינו כתוצאה ממחסור באפודים קרמיים אמצעי מיגון,ומדיניות מיגון רשלנית.


    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים

      מוטי אב ללוחם, 27/10/05 19:15

      בושה גדולה שזה המחיר שחייל/ לוחם צריך לקבל בסוף החודש, כאשר הסרבנות תגדל לממדים גבוהים, האמן לי ששכר הלוחמים/חיילים יעלה, היום לוחם מקבל לכל שעת שרות בצבא ש''ח לשעה וחצי ש''ח לחייל (ניתן לבדיקה לפי 700 ש''ח לחודש ללוחם ו300 ש''ח לחייל רגיל) ולהם אין את עמיר פרץ ואים יש להם מזל אז יש להם הורים מבוססים.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    חלוץ

    אזרח פשוט, 27/10/05 17:52

    אל תעשה לאף אחד טובה, ותתפטר. מי שרואה את תפקיד הרמטכ''ל כטובה שהוא עושה לאזרחים, אינו ראוי לתפקיד הזה, גם לא לא לשום תפקיד ממלכתי אחר.
    תתבייש, ולך הביתה מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הצבא עסוק ימים כלילות בהגנה על

    זו האמת, 27/10/05 17:51

    מחבלים ורוצחי יהודים שמתחזים למוסקי זיתים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שחיילי צה''ל יטפלו בטרור

    נוער הגבעות, 27/10/05 17:47

    דן חמוץ מכסה את כשלונו בטיפול בטרור הפלסטיני. חכם גדול על נערים!

    הגב לתגובה זו

    • ל66 שאלה?

      מ''צ, 27/10/05 19:17

      רחב זו אימך?

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    דן חלוץ התרגל למשימות של פינוי

    cyrano, 27/10/05 17:46

    אזרחים שלוים ושומרי חוק...
    בעיניו, הוא עושה טובה שצה''ל, אשר צריך להגן על גבולות המולדת ועל אנשים שלא יהרגו מירי מחבלים, עוסק בלבצע מדיניות נפשעת של עקירת יישובים יהודיים ממקום מושבם...
    ...פעם חשבנו לתומינו שהמטרה של הצבא הינה לשמור על חיי תושבי המדינה, היום הבנו שמטרת הצבא הינה לבצע פעולות שיטור םנימיות ולשמור על ''האתרוג'', כאשר רציחתם של תושבי המדינה הפכה להיות משנית , והעיקר להצליח במשימות פינוי ועקירת יישובים יהודיים ממקום מושבם...
    לא פלא שלאט לאט צבא כזה מתרחק מנפשו של הישראלי , והגוף שאליו היינו מחוברים תמיד בלב ונפש יורד לנו יותר ויותר מהעיניים...
    ... וכמה חבל שהדיקטטור המושחת,
    בסיועם של עושי דברו האופורטוניסטים הביא אותנו לכך...

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    דע מאין באת

    לידיעה כללית, 27/10/05 17:39

    כאשר עם הוא טיפש ואכזר אזרחיו אזרחיו סובלים.

    הגב לתגובה זו

    • דן חמוץ בא ממינוי פוליטי!

      דן חמוץ, 27/10/05 17:56

      לא נשכח לרמטכ''ל הברברן על הפגיעה בחפים מפשע- ילדים שבסה''כ רצו ליישב את ארץ ישראל. אכן פשע איום ונורא!

      ואם כבר מדברים על בניה בלתי חוקית: מה עם הבדואים בנגב?

      ואם כבר מדברים על הפרת חוק: מה עם מבצעי הלינץ' בעדן נתן זדה?

      דן חמוץ == חכם על ילדים.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ג'ובניק, אל תדבר בשם החיילים

    חייל, 27/10/05 17:38

    אין זה סוד שרוב החיילים הסדירים בשרות מבצעי, מזדהים עם המתנחלים.

    הגב לתגובה זו

    • החיילים מודים לנוער הגבעות ...

      אריק, 27/10/05 17:53

      בזכותכם - קשה לנו לגרש יהודים
      כשאתם שם נאבקים בנו - אנו מרגישים שיש עוד ציונות בארץ הזאת

      המשיכו להפריע לנו

      הגב לתגובה זו

    • הייתי שם- ושירתתי בקרבי

      אני לא יכול, 27/10/05 18:01

      אני כתבתי שהייתי שם, בלילה הרצתי צחוקים עם החיילים ששמרו עלינו, כי שירתתי איתם בג'נין חודשיים קודם. היה גם להם מאוד נחמד שם והם אמרו שזה טוב אחרי כל הפיגועים שאנחנו עושים את המאבק שצה''ל היה צריך לעשות בעצמו. ולא, הם לא דתיים סתם מהנח''ל

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הייתי שם

    אני לא יכול לתת, 27/10/05 17:37

    השטח בו בנו את המאחז היה שייך ליישוב, בנינו סוכה ו2 מבניאבן-שאינן נחשבים מבני קבע. כשבא מח''ט עציון עם הצו שזה שטח צבאי עזבנו את המקום, ועברנו לגבעה ליד,לא בנינו שם וכשעלו שוב עם צו, פשוט התחלנו לחזור לישוב ברגל. כהגענו לכניסה למבנה של החברה לפיתוח גוש עציון, הקצין במקום נכנס וסגר, והשוטר בשם אלי זמיר טען לאחר שנשאל שזה סגור כי זה שטח פרטי- השוטר הבכיר במקום לא הודיע לבעלי המקום והיה לנו אישור להכנס, טענו שאנו רק רוצים לחזור לישוב, והוא הפנה אותנו לרדת לשדות (שאינם שלו- ולא הרשה לחזור בכביש) כשירדנו למטה התחילו לתקוף אותנו שוטרי מגב ועצרו את ראשוני ההולכים עקב הלחץ והרגשת הרדיפה אנשים רצו למקום תוך כדי פציעות קלות ואיבוד ציוד בגלל המגבניקים. יש לציין שאנו לא רצינו להעצר ולהפגע ע''י המשטרה ולכן עזבנו את המאחז מרצון- מצד שני בלטה העובדה שהשוטרים והמגבניקים פעלו מתוך כעס על הטיול החוקי שעשינו- והמפקדים בשטח לא ענו בבטחון כי הבינו שאנו לא עלימים ופעלו כפי שפעלו רק משום שלדרג הבכיר רק מעונין לרצות את הלחץ מהשמאל ולא לפעול ע''פ החוק (לזמן לבירור את ה''בונים הבלתי חוקיים'' ולא לעוצרם במקום) בעקבות נסיון של המשטרה לחמם את האוירה בזמן מעצר המנהיגה של הישובים באזור, ובעקבות כח מופרז הייתה התנגדות למעצר שהובילה לרצון המשטרה- מעצר בני נוער רבים.
    אני סומך אליך שתפרסם את הפגיעה החמורה בזכויותי- בכיבוש שטח פרטי (המפעל) וחוסר דמוקרטיות בפעולת כוחות ביטחון שלא ע''פ החוק.

    הגב לתגובה זו

    • --סיפורי הקוזק הנגזל למפגרים--

      BOBE MEISE, 27/10/05 18:20

      אם שוטרי המג''ב היו ''תוקפים'' אתכם... על ''טיול חוקי''... התוצאה הייתה אחרת.

      ועוד לא ראית מה זה ''שימוש כח מופרז'', שאל את שכניך הפלסטינים, ויסבירו לך...

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    להגן על המולדת זה לעשות

    בקפייר, 27/10/05 17:33

    דן חלוץ, אתה כולך רעש וצילצולים.
    בומים על קוליים עלק!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    על הגבעות היו עצי זית עד ש***

    שרפו אותם, 27/10/05 17:33

    ומאז הם טרשים, ומדבר...
    כפי שדורש המיתוס הציוני שטוען ש''לא היה כאן עד שהגענו ונטענו ו...''
    כי האימרה שלהם ''לא תעקור נטוע'' היא שיקרית ואינה מייחסת לנטיעות שקיימות אלפי שנים בגדה, לזיתים ''רומאים''. ולכן צריך לעקור אותם, את שורפי הזיתים, את רוצחי המוסקים, את גוזלי הצאן.
    וגם להעניש את מי ששרפו ועקרו 500 זיתים זה עתה בכפר סאלם, ואת מחרימי הצאן בכפר השקט עקבה, ליד ג'נין, את תופסי מאה דונם בג'בע ליד בית לחם, ואת ואת....
    לערי יהיה מה לעשות לבית הדין לפשעי מלחמה בהאג.

    הגב לתגובה זו

    • אם ''הציונים'' נעלבו שיתבעו לגרש

      די לכיבוש האלים, 27/10/05 18:13

      אם אתם שייכים ל''ציונות אחרת'' מדוע אתם שותקים כשבני העוולה נוהגים בפלסטינים (וגם בחיילים) באלימות ''בשם הציונות''???

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    תן לי להבין...

    קורא, 27/10/05 17:32

    ממה שהרמטכ''ל הנכבד אומר בעצם משתמע שאם הצבא שומר על אזרחי המדינה (כמו שהוא אמור) אז יש לו את הזכות להרוס את בתיהם ולגרש אותם בעוד שלאזרחים אין זכות למחות על כך?

    הגיון צרוף.
    טוב שיש לנו רמטכ''ל כזה...

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רמטכ''ל קשקשן וברברן (ל''ת)

    שרה גבעתי, 27/10/05 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    באמת התנהגות כפויית טובה

    לפרק את הצבא, 27/10/05 17:29

    במקום זאת הם צריכים להודות לחיילים שמגרשים אותם ושומרים בגופם על מחבלים שרוצחים יהודים.
    מאתה אמור ''צבא הגנה למחבלים וגירוש יהודים''

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ציונות דתית ז''ל

    עודד, 27/10/05 17:27

    אלו פירפורי הגסיסה האחרונים של התנועה הגיזענית הזאת שרק ביישה את עם ישראל.
    עכשיו כשהם אלימים נגד הגורם היחיד שמחזיק אותם בחיים, הם תוקעים לעצמם את היתד האחרון באידיאולוגיה המושחתת שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    די לנגח ילדים! תבצע תפקידך (ל''ת)

    רמטכל של תקשורת, 27/10/05 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אנרכיסטי הגדר קרובים ללבך יותר

    גנבו לי, 27/10/05 17:25

    בטח כל ילדיך איתם הא ?
    תמשיך ללקק לתקשורת על חשבון
    הילדים המקסימים האלה
    נראה לאיזה ג'וב זה יוביל אותך איש קטן ושפל

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כשהולכים לישון עם -שלא יתפלאו

    יהודי פשוט, 27/10/05 17:23

    למה ויתרו להם על ההתפרעויות בפינוי גוש קטיף ???

    הגב לתגובה זו

    • פשפש מי (ל''ת)

      שעשה, 27/10/05 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא נמאס לך להסית פודלון (ל''ת)

    אזרח גאה, 27/10/05 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל העם איתם יא מינוי פוליטי

    בעל קול, 27/10/05 17:22

    הרבה כולנו יודעים אפוא הרוב לא?
    לא סתם סרבתם למשאל עם הא?
    האמת זועקת לשמיים
    ובקרוב מאוד עוד תחריש את אוזניך
    האטומות
    פוליטיקאי קטן ומסיתן

    הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך אפס

      דני ב., 27/10/05 17:47

      מספר התומכים בפושעים הללו קטן ממנת ה-IQ שלך.
      אל תנכס את כל עם ישראל הסולד ממעשי הפושעים הללו.
      לו היו ערבים יובים לך בחצר הבית היית צועק גוועלד.

      הגב לתגובה זו

      • למעלה ממחצית העם התנגד לפשע

        אאא, 27/10/05 18:14

        מיעוט קטן שמאלני וברברן כפה את דעתו את הרוב - והכריח את עם ישראל לבצע פשע נגד האנושות ונגד עצמו - את פשע ההתנתקות.

        הפשע בוצע תוך כדי גניבת קולות הבוחרים ותוך כדי שוחד פוליטי .

        עם ישראל ידע כיצד להמשיך לחיות למרות ההסתה נגדו , למרות הטפשות וכמבן : למרות הטרור הפלסטיני .

        הגב לתגובה זו

        • מיעוט קטן מאד!

          מיעוטניק קטן, 27/10/05 22:04

          90% מהממשלה, 70% מהכנסת, 99% מהחיילים שביצעו. ממש מיעוט קטן.

          הגב לתגובה זו

      • דני, כבד את עצמך, ושתוק.

        רינה, 27/10/05 18:18

        כולנו תומכים בהם תמיכה מלאה!
        מעניין שלא ראינו שום ציוץ על האנרכיסטים שפוגעים בנפש ובגוף שבוע אחרי שבוע!
        אז די כבר לקחת את מיטב בנינו ולהציגם כפושעים!
        מדינת שמאל מגעילה שהופכת כל טוב לרע ולהיפך.
        בושה לכם.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    יום יום פוחדים על הבנים שבקרבי

    dafna57, 27/10/05 17:17

    באמת מספיק שיש לנו יום יום מלחמה עם הטרור,אז לפחות שלא יהיה מריבות בנים שמחליש אותנו.
    כן אני לא באה בויכוח על מה נכון ולא נכון,עכשיו אנו חייבים לתת שיהיה ל'קרבים כוח לנצח את הטרור,אולי לאחר שאולי נגיע למצב שיהיה הרגעה תוכלו שוב לשחרר את האמונה שלכם,אני מקווה שיתחיל לפחות שלום בנינו הקרובים,עם השכנים נסדר את זה אחר כך.דפנה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי שמתנהג כך לחיילי צ''הל גורלו

    רציתם טרנספר, 27/10/05 17:13

    כגורל ההרוגות בפיגוע לפני שבועיים גם הן ניבלו וקיללו את החיילים וזה עונשן (זהו שכלול של מעשיהן במשך כל השנה וביום כיפור נגזרו הגורלות ההה ?)

    הגב לתגובה זו

    • ....

      שמוליק, 27/10/05 17:26

      ולמה מתו האנשים בפיגוע בבחדרה
      מתי תבינו מי באמת האויבים שלנו

      הגב לתגובה זו

      • שמוליק צודק

        כתומה, 27/10/05 18:28

        אתם צריכים להבין שהאויבים שלנו הם הערבים והם גם אחינו [אברהם]
        אבל מה שאמרתם שהבנות בפיגוע לפני שבועיים מתו בגלל שאמרו משהו לחיילים זה כבר טיפשי חוצמיזה אני רוצה לראות את כל הצפונבונים האלה מתל אביב ברגע שיפנו אותם מה הם עושים [דין נצרים כדין תל אביב]
        חיימאושרים אחים שלי ושאנחנו נדבר רק על בנית ישובים ועל חיים טובים ולא על גרוש וטרור
        אוהבתותכם מאוד אחותכם הכתומה

        הגב לתגובה זו

    • בחייך...

      שמאלני, 27/10/05 17:42

      עזוב את האמונות הפרימיטיביות האלו לימין הדתי, אנחנו נהיה ראציונאליים.

      הגב לתגובה זו

    • מי שיורה על ספינה********

      רועי, 27/10/05 18:09

      שלא ייתפלא שירצחו אותו ,גם אם זה קורה אחרי 47 שנים.(זהו שכלול של מעשהו במשך כל השנה וביום כיפור נגזר הגורל ההה?)

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    כנסו כנסו

    st, 27/10/05 17:13

    הוא התכוון להגיד התנהגות העברינים בלתי נסלחת

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מחריבים בתי-כנסת ימים כלילות

    שונא חיילים, 27/10/05 17:12

    שומרים על מחבלים ומכיחם ביהודים ימים כלילות.
    איזה צבא יש לכם, יימח שמו ושם זיכרו והלוואי וכל חייליו יגיעו לגיהנום במהרה בימינו אמן!

    הגב לתגובה זו

    • אמן כן יהי רצון (ל''ת)

      ללו, 27/10/05 18:29

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    עדיף נוער גבעות מאשר נוער (ל''ת)

    שמאל על, 27/10/05 17:12

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק (ל''ת)

      ללו, 27/10/05 18:29

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    טיפשות של חכם

    איפכא, 27/10/05 17:11

    שיפסיק לפמפם אותנו בסיסמאות מזילי דמעה
    אני מדבר כתושב המרכז בלי שום קשר לישובי י''ש
    החיילים לא עושים טובה ליושבי התנ''ך
    המאסה של היישובים הללו מהווה חגורת בטחון לתל-אביב שיינקין והסביבה
    אוי לנו אם הגבול היה ביננינו לבין נבלי האדם הערביים
    הם היו מתחככים ישירות בנו ושום יחידה צבאית לא היתה מגינה
    החיילים המסכנים מסתובבים לא בסיביר אלא בין אויבים וידידים
    אוי להם אם היו סובבים החיות הדו-רגליות בלבד
    היש שכל בקודקודכם?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נוער הגבעות מול נוער המגבלות

    יוגב, 27/10/05 17:06

    את הארץ הזאת הקימו בכל הדורות נערי גבעות. פעם בעבר הרחוק חלק מהם באו אפילו מ''השומר הצעיר''. כך הוקמה המדינה. עוד יישוב ועוד יישוב ועוד יישוב תמיד על ידי נוער גבעות שכל מה שענין אותו זה האחיזה בקרקע הארץ הזו.
    גם פעם היו נערי גבעות והיו בליינים, בטלני בית הקפה, משוררים בפרוטה אוכלים וסובאים ונואפים. נערי הגבעות היו הולכים בלילה להקים עוד יישוב והפלצנים היו תרים אחר עוד בית קפה .
    גם היום זו פחות או יותר החלוקה.

    הגב לתגובה זו

    • יוגב, דברים כדורבנות! (ל''ת)

      שלום, 27/10/05 18:19

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד לנוער הגבעות

    כל הכבוד, 27/10/05 17:05

    כדאי שהצבא ישמור את האנרגיות שלו לטיפול במחבלים.

    כל הכבוד לנערים האמיצים: רק סיפוח יהודה ושומרון, התנחלות חדשה על כל פיגוע - יביאו אותנו לשלום המיוחל.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מכבסת המלים של חלוץ

    יואב, 27/10/05 17:05

    לא מדובר בכפיות טובה, אלא בפשעים פליליים חמורים. כל עוד ראשי המערכת, הפוליטית והבטחונית, מתייחסים לפשעים חמורים במינוחים שכאלה, אין כל סיכוי שהחוק והסדר ייאכפו. הגיע הזמן להפסיק להבליג ולפעול כנגד עבריינים כפי שצריך - באמצעות מעצרים, משפטים וענישה.

    הגב לתגובה זו

    • יואב, לך לסמים ולזימה שלכם

      רחלה, 27/10/05 18:22

      והלוואי ותבין שהריקנות שלכם היא העבריינות מספר אחד.
      בוש והיכלם כשאתה מדבר על מיטב הנוער שמשקיע כולו למען ערכים ואידאלים חשובים.
      מי אתה בכלל, אפס לרגלם.
      ותהנה בעוד מסיבה חסרת תוכן הערב.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ומה עם נער השמאל המידה בנובגדר (ל''ת)

    שוטר מג''ב, 27/10/05 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בני,המתנחל''מגן על הצפון-תודהלו (ל''ת)

    אמא לחייל מתנחל, 27/10/05 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יחס מובן

    אזרח, 27/10/05 17:00

    כשהחיילים השוטים מסכימים לשרת ככלבי שמירה של המתנחלים
    בל יתפלאו שהיחס אליהם יהיה כאל כלבים שוטים ........

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כשהחיילים ...

    אברהם, 27/10/05 16:59

    כשהחיילים שומרים על בטחון המדינה - אז הם שומרים על בטחון המדינה - וראויים לכל ההערכה.

    אבל כשהחיילים שומרים על האתרוג הרקוב - אז הם לא שומרים על בטחון המדינה - ובעצם הם מסכנים, וגם אנחנו, ובעצם גם אתם ...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    והשורה התחתונה אומרת! (ל''ת)

    נוער הגבעות הם, 27/10/05 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל רמטכ''ל נהיה יחצ''ן.תפסיק לבל (ל''ת)

    בל במוח תתחיל, 27/10/05 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פושע, בלום פיך!

    חשוך ימי בינימי, 27/10/05 16:51

    דן חמוץ, פושע נתעב ונקלה שכמוך. אתה גנרל ציני שלמען שררה מדומה וכבוד מדומה פיקדת על מבצע החרבת עשרות כפרים ויישובים, טיהור אתני גזעני ואנטישמי של חבל ארץ פורח, הגליית קהילות והפיכתן לפליטים בארצן, עקרת בתי עלמין והחרבת ישיבות ובתי כנסת. כל אלה מעשים ששום צבא בעולם לא עשה נגד יהודים מאז תום מלחמת העולם השנייה, פרט לצבאות האוייב הערבי באזורים שנפלו לידיהם ב-1948.

    צה''ל מגן היום על יהודים בערך כמו שעשה זאת הצבא האדום הסובייטי. הלא היה זה הצבא האדום ששיחרר את מחנות המוות והביס את הנאצים. אז מה? אז סטאלין היה ידיד היהודים? כך גם צה''ל ומפקדיו. לעתים יש להם אינטרס להכות באיזה מחבלון (בין הפצצת שטח פתוח להחרבת חירבה ריקה לאחר שהמחבלים הוזהרו מראש לברוח...).

    אז אל תקשקש בקומקום, פושע נאלח שכמוך. צה''ל היום הוא צבא עויין. אבל, עוד יבוא היום ותתן את הדין על פשעיך המחרידים. עד אז, בלום פיך.

    הגב לתגובה זו

    • ''מנהיגים'' צבא ושמאל

      Avi Ecuador, 27/10/05 19:17

      שהופכים את ארץ ישראל ארץ גלות אנטישמית ליהודים.
      אם ''ישראל'', ישרפלסטין בקו הירוק היא המדינה ששואפים ונגיע אליה, אין כבר מה לפחד ליהודים מגלות.
      כל גלות מערבית תהיה טובה ופחות מסוכנת מגלות ארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    נורא עצוב

    אפריש, 27/10/05 16:40

    ראינו אתמול את ''נחישות'' צה''ל ''למנוע בניה בלתי חוקית''.
    רק עצוב לראות שאת החוק כופים חד צדדית רק על יהודים. ביו''ש, רוב כמעט מוחלט של בתי הערבים נבנו ללא היתר או רשיון. מילא על קרקעות פרטיות, (עם קושאן מסודר מימי הירדנים - או אישורי קניה מאומתים) מדובר גם על גזל לאור יום של קרקעות מדינה וקרקעות ''נפקדים''.
    על בניה בערים ללא מתאר, על והשתלטות זוחלת על שטחים שולטים ,שטחי מפתח ואיזורים המיועדים בעתיד לתשתיות כבישים וחשמל.
    איפה הנחישות? איפה שלטון החוק?

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בצבא הכנה לפלסטין

      Avi Ecuador, 27/10/05 19:14

      שינו את יעודו.
      אולי פניה לבצג''ץ תעזרו.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הצבא שומר בעיקר על מחבלים

    חושף שקרים, 27/10/05 16:38

    שלא יספרו סיפורים על כפיות טובה או מלחמה בטירור. הפצצה של ''מרחבי קסאמים'' זו לא מלחמה בטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה המשוואה פה?!

    חזי, 27/10/05 16:37

    אנחנו שומרים עליכם ואתם בתמורה לא תעברו על החוק? מצד אחד אסור בכל מקרה לעבור על החוק, מצד שני אם הבן אדם מאמין באידיאל שלו ועובר על החוק אז הכפיות טובה לא שייכת לכאן, מצד שלישי מישהו מרמת גן שהצבא לא שומר על הבית שלו ממש מותר לו להרביץ לחיילים - זה לא ייקרא כפיות טובה? מצד רביעי - הצבא כבר כמה שנים לא כל כך כל כך שומר על ההתנחלויות, (על היישוב בית אל למשל שומרים מאבטחים פרטיים, כמעט לגמרי), חוץ מבומים על קוליים לערבים וגירוש ליהודים הצבא לא עושה כל כך הרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סדר העדיפות של הצבא השמאלני:

    רוב רוי, 27/10/05 16:36

    1. גירוש יהודים
    2. החרבת בתיהם
    3. וידו שריפת בתי-כנסת
    4. הגנה אקטיבית על מחבלים רוצחי יהודים
    5. הגנה על סתם פלסתינאים
    6. הגנה על עצי הזית של הפלסתינאים
    7. וידו שאף יהודי לא מעז להגן על עצמו מפני רוצחי יהודים
    8. הפצצת שטחים ריקים

    עם צבא כזה אני כבר מעדיף את הוורמאכט לפחות הם לא עבדו עלינו וסיפרו לנו כמה הם אוהבים ושומרים אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון אבל הגזמת בסוף וחבל (ל''ת)

      Avi Ecuador, 27/10/05 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''כפיות טובה''?!?!מה זה דיון?!

    איתן, 27/10/05 16:35

    אלו הם פורעי חוק שאמורים להיות כרגע במעצר,אין זה בבחינת דין ודברים.אני יכול להשתגע מאיך שדברים עובדים במדינה המסריחה הזו...למה אין מנהיג אמיתי שיעשה סדר בבלאגן?!?! יש טרור? זו מלחמה,וצריך להלחם!! יש שחיתות? זה ביוב שעולה על גדותיו ויש לעקור אותו מהשורש! יש אנשים רעבים?! לקצץ מיד משכורות בכירים לטובת תרופות ואוכל! יש פורעי חוק? ישר 3 חודשים מעצר! ערבים ישראליים מסכנים את בטחון המדינה? במקום שלילת אזרחות וגירוש מיידי לאחת ממדינות האיסלאם שמסביבנו! מה, זה כל כך מסובך?!?!?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רמטכ''ל יהודי נטול זהות יהודית

    ff, 27/10/05 16:35

    כשנשאל מה התמונה שהכי ריגשה אותו בימי קריעת היהודים מעל אדמתם ועקירתם מקהילותיהם תשובתו לא הייתה חלילה ניתוץ חיי משפחות שלמות או חלילה קריעת ילדים מביתם וחורבן עולמם התמים שלא לדבר על הרס ושריפת בתיי הכנסת שזיעזעו כל לב ערל שבערלים. תשובתו הייתה חד משמעית: ריצתם של מאות פלסטינאים לחוף הים של גוש קטיף ! מילה במילה מפי הרמטכ''ל ה''יהודי'' הראשון שהיה האחראי הישיר לחורבן עשרות קהילות יהודיות בא''י.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לפנות ומהר התנחלויות מופרעות

    מנשה, 27/10/05 16:35

    יש לפנות את כל ההתנחלויות שמצידה המזרחי של גדר ההפרדה ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שלושה דברים

    רבקה, 27/10/05 16:33

    א. המדינה שלנו לא מתוקנת.
    ב. מי שכפוי טובה פה זאת המדינה שהרשתה לעצמה לטרנספר עשרות אלפי יהודים מביתם לאחר שהתחננה אליהם שיבאו לגור שהם ולאחר ששפכו את דמם על כך.
    ג. חבל שלא צינו שחילים חנקו, הרביצו והתעללו באנשים שהיו שם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דווקא בימים קשים בהם החיילים

    שונא צבא יחיה, 27/10/05 16:32

    מחוייבים לגרש יהודים ולשרוף את בתי הכנסת שלהם היהודים מעיזים להתקומם?
    אין להם בושה ליהודים? כיצד הם מעיזים להתקומם נגד צבא ההגנה לרוצחי יהודים ולהחרבת בתי-כנסת?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כפיות טובה על גירוש?

    אברהם, 27/10/05 16:32

    גירשו אותם זרקו אותם מהבית ללא דאגה לפרנסה ובית, וזה נקרא שעשו להם טובה? זו התגובה הטבעית ביותר לחורבן והפוגרום שחוללה ממשלת ישראל בגוש קטיף. הגיע הזמן לבניה ולהפסיק את ההרס והחורבן. הגיע הזמן לשלוח את שרון מופז וחלוץ אדריכלי הגירוש והחורבן, הביתה!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי מאמין לך?

    דואג, 27/10/05 16:30

    בגירוש לא פעלת להגן על יהודים.
    אתה מגן על שרון ועל עצמך

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נוער הגבעות-מנהיגי המחר!!!

    מיכאל סרטון, 27/10/05 16:29

    הם היהודים אוהבי ישראל שינהיגו אותנו בעוד דור.
    הם ממש ממש מלח הארץ במלא מובן המילה.
    אשרי הנוער הזה .

    הגב לתגובה זו

    • הם חלאות הארץ ולא מלח - וביום

      עמיר, 27/10/05 16:41

      ינהיגו - ירדו מפה לא עשרות אלפים אלא 2-3 מיליון יהודים. שיישארו להגן על עצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חלוץ, אם לא תעמוד לדין בית דין

    אתה חלאת אדם!, 27/10/05 16:29

    של מטה, תעמוד למשפט בבית דין של מעלה. בכל מקרה, תשלם על הפשע שביצעת וממשיך לבצע נגד העם היהודי!
    על מה צריך להודות לך ולחייליך? על ששת אלפים פצמ''רים שנפלו על ילדים, ללא תגובה?
    על גירוש יהודים מבתיהם ושריפת בתי הכנסת שלהם?
    אתה אפילו לא קולט איזו חלאה אתה, שזו עדות נוספת לשפל המדרגה שאליה הגעת, ואולי שם נולדת!
    טינופת!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    פורעי השמאל הקיצוני בבילעין

    דרור, 27/10/05 16:27

    נהנים מדממה תיקשורתית מצד צמרת צה''ל, שליקוק לממסד השמאלני הוא כלי חיוני בקידום הקריירה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נגד הצבא?מי הם בעצם הצבא?

    לירון כהן, 27/10/05 16:27

    רק המתנחלים והימניים עושים היום מילואים.רק הציונות הדתית הולכת לקרבי וליחידות מיוחדות....למי הם קוראים ''נגד הצבא'' בושה וחרפה לממשלה ולצבא!!!

    הגב לתגובה זו

    • הצבא בשרות בעלי ההון השמאלני

      אלי, 27/10/05 16:38

      מי נפגע מהפיגועים העשירים או דלת העם שהולכים לשוק או נוסעים באוטובוסים ולהכות את המחבלים זה לא טוב לעסקים איך יקימו פרקים תעשיתים בעזה ואיך יעבירו את הטכטיל לירדן לא הגזמנו?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לילות כימים לגירוש יהודים

    שמש דוד, 27/10/05 16:25

    לא נשכח את רמטכ''ל הגירוש שהפעיל 3 אוגדות לגירוש יהודים אבל מול אויבים מתקשה להפעיל אוגדה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רק שזה לא יתדרדר ליריות...

    שלמי יוספי, 27/10/05 16:24

    מלחמת אחים זה הדבר הגרוע ביותר שיכל להיות לעם שלנו....

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גבעת שבות עמי תשוב ותאוייש! (ל''ת)

    נערת גבעות, 27/10/05 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זאת שילדה רביעיה בהר ברכה....

    תומר ישראלי, 27/10/05 16:23

    שתביא את כל 9 הילדים לשם !
    הם ציונים אמיתיים!!!
    אני מת על המתנחלים האלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חלוץ אתה לא עושה טובה לאף אחד

    זו החובה שלך, 27/10/05 16:23

    כמו שאני הגנתי על ישובי הצפון למרות שזו אוכלוסיה שברובה מצביע שמאל.
    אז תפסיק לבלב את המוח.

    הגב לתגובה זו

    • 15 אתה צודק אני אתך (ל''ת)

      חלוץ מיישר קו, 27/10/05 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''כפיות טובה''

    Avi Ecuador, 27/10/05 16:22

    ועל כפיות הטובה של הפלסטינים והרצח מקבלים פרסים ומדינה ומענישים יהודים?!
    אז מה אתה אומר שחסר רצח בשביל לקבל משהו ממוסא שרון ומצבא הכנה לפלסטין של היום?!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ברגישות ובנחישות

    דני, 27/10/05 16:21

    דני לך תפגיז שדות שוממים ותעשה בומים עלקוליים ותקרא לזה לשמור על בטחוננו. ליותר מזה אתה לא מסוגל

    הגב לתגובה זו

    • כמה נכון !

      יוסי, 27/10/05 16:34

      זה רמטכל יצרן ספינים

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נוער הגבעות = נוער היטלר

    אבי, 27/10/05 16:21

    אותה שינאה בוערת לכל מי ששונה מהם, האלימות הקשה, הטירוף. עוכרי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל - צבא היטלרי לגרמניה (ל''ת)

      רז, 27/10/05 17:17

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל-צבא בגירוש לישראל כנסו

        כתומה, 27/10/05 18:32

        צה''ל-
        צבא ההגנה לישראל-לא כרגע
        צבא ההגנה לישמעאל
        צבא הגירוש לישראל
        צבא העזרה לישמעאל
        אין יאוש עוד נחזור לגוש

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    בושה לחיילים שעוד מגרשים ....

    עקיבא סביונים, 27/10/05 16:20

    מדוע החיילים עוד מסכינמים לגרש אחרי מה שעברנו?
    הם לא מתביישים???

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ניגמרו ימי החסד

    יוסי, 27/10/05 16:20

    יד קשה ותפסיק לדבר על כפיות טובה הביזיון שהיה בהינתקות לא יחזור שנית הכתומים משחירים את ארצנו הגיע הזמן לטפל בכל הכולירע שנגע בישראל ביד קשה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התנהגות החילים --כפיות טובה (ל''ת)

    כלפי, 27/10/05 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הציונות הדתית בסוף תנצח!!!

    חיים בן-ציון, 27/10/05 16:18

    בתור חילוני ציוני אני מעריך את הציונות הדתית.
    הם בסוף ינצחו ובגדול.

    הגב לתגובה זו

    • הפסדתם מזמן, תתעורר חביבי... (ל''ת)

      אורן, 27/10/05 16:46

      הגב לתגובה זו

    • וזה יהיה הסוף של המדינה (ל''ת)

      חילוני, 27/10/05 16:46

      הגב לתגובה זו

    • תבקש מהם להפסיק את הקאסמים (ל''ת)

      יוסי, 27/10/05 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יודיעו הקצינים לחלוץ-נתפטר אם

    שרון אשם @@@, 27/10/05 16:18

    יודיעו הקצינים לחלוץ--
    נתפטר אם תשים לזה מייד קץ.
    מדוע יורים על פלסטינים שלווים בהפגנות בבלעין, ומתרפסים בפני ילדי כ''ך?

    הגב לתגובה זו

    • רק איום במרד יביא לפינוי מאחזי

      מלוח מדי, 27/10/05 17:01

      רק איום במרד של קצינים, ש''מטופלים'' ע''י ''נערי הגבעות'' יביא לפינוי המאחזים של המתפרעים.
      כדאי לשקול את זה כ''נשק אחרון'' להגן על כבוד צה''ל מנערי כ''ך...
      כי אחרת הפוליטיקאים אינם מבינים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כפיות טובה כלפי מלח הארץ....

    א, 27/10/05 16:17

    למה מגרשים יהודים בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • THE LAND IS TOO ''SALTY''

      הארץ-לא מטבח, 27/10/05 16:47

      וחוץ מזה ל-י-ד-י-ע-ת-ך
      ''מלח הארץ'' זה אימרה נוצרית...
      אז י.ב. (יאללה ביי)

      הגב לתגובה זו

    • זה מלח זה ? זה מנדבושקה (ל''ת)

      עידן, 27/10/05 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה מתחיל במכות ויגמר ביריות... (ל''ת)

    קרן אביגדור, 27/10/05 16:17

    הגב לתגובה זו

    • זו אזהרה, נבואה או תקוה?... (ל''ת)

      חשוך ימי בינימי, 27/10/05 16:44

      הגב לתגובה זו

    • לא,למה לא נראה לי!!!!לא (ל''ת)

      כתומה, 27/10/05 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד!!!המשכו בציונות!!!נצח

    רונן פרבשטיין, 27/10/05 16:16

    אני מצדיע לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ממש כפיות טובה

    אחד, 27/10/05 16:14

    זאת אוילות לחשוב שהנערים הם נגד הצבא, הם פשוט נגד מי שבא לפנות אותם (למרות שלאור המעשים האחרונים של הצבא כמו הטלת סגר על כפר בתחומי הקו הירוק גירוש יהודים מבתיהם מעורבות פוליטית בוטה - קצת קשה לקרוא לו צבא הגנה לישראל, ואני מבין אנשים שלא כל כך מחבבים אותו) אם אתה רוצה מר חלוץ היקר, אתה יכול לתקוף את החלטתם להקים נקודות חדשות או לתקוף את התנגדותם לפינויים אך יהיה זה אך טיפשי לכרוך את זה כהתנגדות וכפיות טובה לצבא

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אלה ה''חלוצים'' בניך הסוררים ###

    אלוף אלף קילו, 27/10/05 16:13

    הם למדו ממך אלוף אלף הקילו שמותר לחסל ''בן מוות'' אחד, ולהרוג 10 ילדים...

    ומה שצריך לעשות זה רק להוריד את כל השמירות על אותם ''נערי הגבעות''.
    להחזיר את הצבא, להפוך אותו חזרה מצבא כיבוש לצבא הגנה לישראל, ולגמור את ''מלחמת שלום ההתנחלויות'', לפני שהיא גומרת אותנו ואת הצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה נוער? זה חרה.

    רפי, 27/10/05 16:12

    נוער הגבעות זה המיץ של הזבל. פורעי חוק שיש למצות את הדין איתם בכל החומרה.

    הגב לתגובה זו

    • הם מלח הארץ - חולה נפש שכמותך! (ל''ת)

      רפי בוזגלו, 27/10/05 16:21

      הגב לתגובה זו

      • הם זבל הארץ (ל''ת)

        משה, 27/10/05 16:32

        הגב לתגובה זו

      • הם כמו המלח על הפצעים יא קוקו (ל''ת)

        יוסי, 27/10/05 16:32

        הגב לתגובה זו

    • ובני חארות חלאות אדם (ל''ת)

      מישהו, 27/10/05 16:24

      הגב לתגובה זו

    • אתה בעצמך מיץ מבאיש שמאלני.

      רונן בוסי, 27/10/05 16:25

      שמאלני מסריח!!!

      הגב לתגובה זו

    • ממש דיון אנטלגנטי אתם מנהלים (ל''ת)

      מספיק, 27/10/05 17:46

      הגב לתגובה זו