• 85.

    מתי תפנו כוח לאנסים וטרור? (ל''ת)

    בושה לחיילים, 30/10/05 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני הייתי באלון מורה-

    וכולם שקרנים!!!, 29/10/05 18:34

    היו אלימים בצורה מטורפת, ומי שמרביץ לנו- אנחנו נחזיר!!!!!
    א''י שלנו, ואף אחד לא ייקח אותה- גם לא צבא הגנה לישמעאל!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    החיילים היו אלימים

    ניר, 27/10/05 23:31

    החיילים היו אלימים, הנערים רק התגוננו. תשאלו את הבחור שחטף מכות מסגן מפקד החטיבה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    השוטרים העדינים

    אלימות ונחישות, 27/10/05 20:13

    והשוטרים העדינים לא כיסחו במכות את מי שהיה שם....
    אבל את מי מענין כש המתנחלים חוטפים מכות משוטרים וחיילים?!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    צבא של קוקסינלים פוליטים (ל''ת)

    בושקנדו, 27/10/05 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להעיף את חלוץ השמאלני הקיצוני (ל''ת)

    אריאל, 27/10/05 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    להוציא את צה''ל מה''שטחים''

    אהרון, 27/10/05 19:41

    המתנחלים יכולים להגן על עצמם לבד. אני מתנדב לעזור להם.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל הכבוד לנוער הנפלא!!

    רמי, 27/10/05 19:21

    אל תיכנעו

    החיילים הזבלים לא למדו את הלקח מגוש קטיף ונישארו חסרי מצפון
    לא צריך כזה צבא

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כל הכבוד לנוער הגבעות

    נוער הגבעות, 27/10/05 18:46

    חלוצים אמיתיים!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    החיילים היו צריכים לירות (ל''ת)

    raffi, 27/10/05 16:22

    הגב לתגובה זו

    • ואם מתנחל...

      רות, 27/10/05 17:49

      ואם מתנחל היה אומר את זה, היו מעמידים אותו לדין על הסתה...

      הגב לתגובה זו

    • נכון שאתה לא יהודי? (ל''ת)

      פרובוקאטור, 27/10/05 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    המתנחלים זה הטרור האמיתי (ל''ת)

    אלישע תישבי, 27/10/05 15:55

    הגב לתגובה זו

    • וקבוצת יבנה הם הרפורמים החדשי

      דתיי מחמד, 27/10/05 18:54

      קיבוץ יבנה ודומיהם הם הרפורמים החדשים שמציבים את ערכי השעה המערביים מעל ערכי הנצח של התורה.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא נסכים לעוד גירוש

    רזי, 27/10/05 15:31

    פשוט אין מצב! על כל יהודי שפונה יקום יישוב בארץ ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • המאזן כבר לא קיים

      מוטי אב ללוחם, 27/10/05 16:21

      שאלי אלדד וחבריו וגם את מורדי הלכוד שנפלו בגדול כדי להדיח את שרון עובדה הפסדתם!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    חלוצים נצר לגיבורי ישראל

    ברוך הגבר, 27/10/05 15:29

    הם גיבורי ישראל גיבורי ישראל גיבורי ישראל גיבורי ישראל גיבורי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לגדוע את היד ....

    אבי, 27/10/05 15:21

    המורמת נגד חיילי צ.ה.ל.
    לנהוג במתנחבלים כמו שנוהגים בהמון ערבי פרוע.
    מדוע מפקידים חיילים לשמור על אספסוף הערסים המתנחלים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך ועם 71

      אירציונלי, 27/10/05 16:07

      הדבר העיקרי הוא לחתוך לנערי הגבעות את כל המימון ,הספקת דברים חיוניים כמו חיבור לרשתות המים והחשמל ושמירתם ע''י יחידות צה''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה צה''ל מציב חיילים לשמור עלי

    אזרחית, 27/10/05 15:01

    ואחרי זה הם עוד מעיזים לתקוף חיילים ולהשחית ציוד שכולנו משלמים עליו!!!!!
    יש להכריז על האזור כעל ''שטח צבאי סגור'' ולא לאפשר להעביר להם אספקה - כולל מזון ומים.
    שישארו שם ב''ייסורים'', בלי חיבורים למים, חשמל, ושמירה של חיילי צה''ל!!!!
    עוד התנחלויות קיקיוניות שאח''כ יצטרכו להשקיע משאבים בפינויין!!!

    הגב לתגובה זו

    • כי החיילים פראיירים

      חיים, 27/10/05 15:12

      מתגייסים להגן על המדינה ובמקום זה משמשים 3 שנים כחברת אבטחה פרטית של חבורת חוליגנים שיורקים להם בפנים בכל הזדמנות אפשרית.

      הגב לתגובה זו

      • ממתי צה''ל שומר על יהודים ?

        אדי, 27/10/05 15:33

        ועוד כאן בארץ ...

        הגב לתגובה זו

        • כאילו הייתם מסתדרים יום בלעדיו

          חיים, 27/10/05 18:45

          כשנרצחו 3 טרמפיסטים ייללתם ובכיתם שצה''ל לא מגן עליכם מספיק.

          עכשיו צה''ל לא הגן עליכם בכלל.

          הייתי רוצה לראות אתכם יום בלי צה''ל. אף אחד מכם, בטלנים שנותנים לאישה לעבוד כשאתם מתפלפלים בישיבה, לא היה מטריח את עצמו לעמוד בש''ג.
          עם ציבור עצלן שחי על חשבון הציבור שגר בישראל וככה תישארו, עד שנפנה אתכם גם מיהודה ושומרון.

          הגב לתגובה זו

          • חיים, תפסיק לדבר שטויות

            יהודה, מתנחל, 29/10/05 18:53

            שכחת על מי אתה מדבר, חיים יקר. תפסיק להזכיר בערבוביא את הדתיים-הלאומיים והחרדים. ל-99.9 % של ה''מתנחלים'' יש עבודה משלהם, ולומדים תורה בזמנם החופשי. אני מאוד מעריך גם את החרדים, אשר מאמינים בדרכם ופועלים. אני לא מסכים איתם אך מעריך אותם. כל מה שאתה עושה, חיים יקר, הוא לשבץ מול המחשב שלך ולכתוב בודעות שנאה ושטנה לכל הציבור הדתי בארץ ישראל. ידוע שחולי האנטישמיות מופץ כיום בשמאל החילוני-הישראלי. אני מרחם עליך, חיים מסכן שלי, שמחלה זו תקפה גם אותך. עד שנמצא תרופה, בבקשה תשמור על הפה שלך. תודה.

            הגב לתגובה זו

    • כי החיילים הם מתנחלים! ואם

      מה תפקידו של, 27/10/05 17:29

      צה''ל לא יגן על ישובי החיילים האלה, הם יעזבו את הצבא הזה ויגנו בעצמם על בתיהם ומשפחותיהם!

      נמאסתם! השנאה מדברת מתוך גרונכם. לעולם לא תתבטאו נגד מבצעי מעשי טבח ביהודים, כפי שאתם מתבטאים נגד יהודים הבונים את ארץ ישראל.

      מי שמחריב ישובים בארץ ישראל, הוא פושע. ואתם יודעים את זה! ובמקום לבקש סליחה, אתם מוסיפים פשעים נוספים על פשעיכם הרבים!

      הגב לתגובה זו

    • קודם שצבא הכיבוש יפסיק לשמור ע (ל''ת)

      שיך מונס והקבוץ, 30/10/05 09:01

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    המשטרה והצבא משקרים (ל''ת)

    נוער, 27/10/05 14:52

    הגב לתגובה זו

    • ברור... הרי רק המתנחלים דוברי

      טום, 27/10/05 14:57

      אמת. והם גם לא מפרים איזה חמש מעשרת הדיברות בממוצע לשבוע.

      הגב לתגובה זו

      • רק ערוץ 7 דובר אמת (ל''ת)

        ינון, 27/10/05 15:04

        הגב לתגובה זו

      • נכון! רק המתנחלים צודקים!

        בכל מעשיהם, 27/10/05 17:30

        להוציא את רוקדי המה-יפית, כמו בנצי ליברמן ודומיו, שרק מזיקים לעם ישראל!

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    רק הם תקוותנו ועתידנו (ל''ת)

    לא צבא החונטות, 27/10/05 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רחמים

    הרחמן, 27/10/05 14:44

    לא מזמן החליטו ''המנהיגים שלכם'' [שלי הם לא ] לוותר למפונים שלא התפנו בהתאם להחלטות '' ממשלה'' ??? ולתת להם פיצויים כמו לאחרים שכן התפנו. אחר כך פנתה החכית מהמפדל בבקשה לוותר לנערים הנחמדים שניסו להרוג אותי ואתכם על הכביש .כעת הם מתרעים. מה נדבר ,אחרי שמראים לכלב שמותר לנשוך ,קשה להסביר לו את מי לא .

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מועצת פשע והרבנים לכלא היום!!! (ל''ת)

    כחול חזק, 27/10/05 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תנו לצה''ל לנצח...

    דג נחש, 27/10/05 14:40

    תנו לצה''ל לכסח...!
    רק אלימות הם מבינים...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הבניה הבלתי חוקית....

    מדינת יהודה, 27/10/05 14:37

    מהי סוכה אומללה לעומת רבי הקומות שהפלשתינים מקימים בכל מקום?
    צה''ל נמאסתם צאו מהשטחים והניחו לנו את הנשק חבורת רכרוכיות

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    על כל פיגוע- עוד ישוב חדש

    יעל, 27/10/05 14:35

    על כל פינוי - מספר הישובים המפונים כפול שתים חדשים!!!
    בקיצור ארץ ישראל יפה אז בואו ונתישב בה!!

    הגב לתגובה זו

    • תתיישבי ב''מדינת'' ישראל כאהבת

      מוטי, 27/10/05 14:45

      נפשך. הנגב עדיין מחכה שיפריחו אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    .נוער משובח

    ישראלית, 27/10/05 14:34

    על מה נזעקו כל שונאי היהודים גם אלו שבתוכנו?על נוער שמפגין אמונה ערכים אהבת הארץ ורצון להקרבה?את הנוער הזה תמצאו בסיירות בגולני וגבעתי.ואת השמוש באלימות למדנו מכוחותנו הנחושים והרגישים בגוש קטיף וסביבותיו

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    למה לא ראינו יס''מ בשפרעם ??

    גורן, 27/10/05 14:31

    כי שם היו עושים מהם קציצות. היס''מ המתוסכל מוציא את רגשי הנחיתות שלו מול נערות צנומות המחזיקות ביד אחד סידור. שם הוא בא על גדודיו וכובעיו הצבעוניים ומרביץ פוזות למצלמה . בשפרעם מול ערבים פראי אדם ורצחניים לא ראינו זנב של יס''מניק.
    ככה זה. כל כוחות הביטחון גזרו קופונים על גב העקורים והמגורשים שלא הראו כל התנגדות למרות שהיתה להם הזכות המלאה להפליק פה ושם לאיזה עיתונאי דפוק, או שוטר להוט מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הרכורכיות תתפוצץ לנו בעניים

    בנצי א, 27/10/05 14:30

    עד מתי יבליגו צה''ל והמשטרה מול החוליגנים הניקראים נוער הגבעות?
    מדוע לא מטפלים בהם ביד ברזל פעם אחת ולתמיד שילמדו כזה לקח שלא יעזו להרים יד ואף לגדף את חיילנו. אנחנו כעם ומדינה נראים כעלובי החיים מול החוליגנים האלה
    כאשר מלטפים אותם בכפפות משי .
    צריך אחת ולתמיד להוריד את כול המאחזים וההתנחלויות המיותרות תוך מספר שעות ושאיש מהחוליגנים האלה כולל רבניהם המטורפים והמסיטים לא יעיזו לצייץ!!!

    הגב לתגובה זו

    • פשששש...איזה חמום מוח (ל''ת)

      שנקינאי, 27/10/05 14:50

      הגב לתגובה זו

    • חופשי צריך להוריד אותם לברכיים

      טום, 27/10/05 15:00

      מה שהתחלנו לעשות יפה מאוד בהתנתקות. חייב להיות המשך.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא יהודי? (ל''ת)

        טום לא כתום, 27/10/05 16:10

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    גליקמן, הפכת לדובר צה''ל

    מרדכי, 27/10/05 14:23

    למה הכותרות הן טענות הצבא ולא טענות המתנחלים?

    הגב לתגובה זו

    • כי אתם כמו החמאס

      אמנון, 27/10/05 14:33

      כל מילה שלכם שקר

      הגב לתגובה זו

    • מרדכי, נוער הגבעות

      בס''ד עשהאל, 27/10/05 16:26

      הם בני רחב הם לא...בני ישראל כך אסור להתנהג לחיילים יהודיים, להפגין כן ,אלימות זה דבר שנאסר לנו משמיים, (אל תרים ידך אל הנער)

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ל-10, אחד ממנהיגי השמאל אמר

    מנפנפים בבורות, 27/10/05 14:23

    שלא אכפת לו שבנו יהיה איפיקורוס, אבל שלא יהיה בור ועם הארץ.

    הסיפור על רחב הזונה מופיע בספר יהושע ולא בהלכה. בהלכה יש פסיקות, דינים ודרך קיום המצוות!
    רחב, להבדיל ממך, הצילה יהודים. ולכן, גם היהודים הצילו אותה ואת משפחתה. לך אין סיכוי.
    הנערים המוסרים את נפשם על הארץ הם בניהם של הנשים הצדיקות ביותר בישראל. כאלה, שאת בכלל לא מסוגלת לעכל, מפאת היותך אלף דרגות מתחתיהן.

    הגב לתגובה זו

    • פחח המילה ''מוסר'' בכלל לא מופיע (ל''ת)

      בלקסיקון, 27/10/05 14:30

      הגב לתגובה זו

    • חחחחח.... קרעת אותי!!!!!!!

      אזרחית, 27/10/05 15:05

      ''...מוסרים את נפשם על הארץ....'' - עלק...

      הגב לתגובה זו

      • את לא יכולה לשער שמשקיעים

        את באמת, 27/10/05 18:10

        ונותנים עם כל הלב, את לא יודעת מה זה. מצבך מאוד עצוב. לגברת הנקרעת.

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    נמאס מהפעילות והשקרים של המתנח

    יוסי, 27/10/05 14:22

    כמו בגוש קטיף, גם כאן, המתנחלים מזיקים למדינה, עושים פעולות לא חוקיות, נוקטים באלימות ומשקרים, והכל בשם הדת כביכול.
    מבזים את היהדות ואת כבודו של השם יתברך. מביאים שנאה במקום אהבה ומזמינים מלחמת אחים במקום אחדות עם ישראל.
    די !!! אנא חיזרו לעם ישראל במדינת ישראל, ותפסיקו לזרוע אלימות והרס.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    איזו אלימות בהתנתקות?

    בוקי, 27/10/05 14:21

    זה מה שקורה כשקוראים תחזיות של עיתונאים ולא זוכרים שכל האיומים על אלימות מתנחלים היתה פלופ

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הקנאה מוציאה את השמאל מדעתו

    זיו, 27/10/05 14:14

    הנוער הנפלא של המתנחלים מצליח להוציא את השמאל המתוסכל משלוותו.
    לו רק היה להם עשירית מאותה מוטיבציה , לו רק היו נשארים להם אי אילו ערכים,,,
    אבל הדבר היחידי שמעניין את נוער שינקין הוא לקנות מותגים בקניון
    וציונות אצל הנוער בשינקין זה מקצוע שלומדים בכיתה ג.
    אז כל מה שנשאר זה להמציא סיפורים דמיונים על נערות בנות 16 שתקפו גוריליות מהיס''ם,,,
    אח ,כמה רוע יכול התסכול להוציא מאנשים,,,

    הגב לתגובה זו

    • על איזה נוער נפלא אתה מדבר?

      יעקב, 27/10/05 15:22

      נוער של ריקים ופוחזים, שפת רבים מהם עילגת (במיוחד של הבנות), החינוך שהם מקבלים מעוות את היהדות עיוות חמור ומסוכן.

      הנוער הזה רואה באדמה ערך נעלה יותר מהאדם - דבר המנוגד בתכלית הניגוד לרוח היהדות ומצוותיה.

      הציטוט המחריד ביותר ששמעתי מפי נער פוחז כזה הוא ''ארץ ישראל נקנית בייסורים'' .

      כן ייסורים של כל שאר עם ישראל שנאלצים להשקיע את מיטב אוצרות העם ומרצו כדי לרדוף אחר פורעים ופושעים שאינם מקבלים את דין המלכות ומורדים בה.

      ההנתקות בעזה הראתה לכל שמאחרי הזקנים והטליתות נמצאים בחורים בינוניים למדי עם רמת משכל די נמוכה שמצאו להם זהות קיצונית לאחוז בה.

      הרבנים של אותם בני נוער לובשים איצטלה של בני תורה אך אני מטיל ספק רב בבקיאותם בתורה וברמתם הרוחנית

      זעקות ה ''שמע ישראל'' שלכם אינם תחליף לביטוי רוחני אמיתי של האדם הם רק כסות על ערוות הקיצוניות והאלימות שלכם.


      הגב לתגובה זו

      • יעקב, אתה קודח, שכב במיטה,

        שמיל, 27/10/05 17:43

        ובבקשה: תרדם.

        הגב לתגובה זו

      • הופה הנה תגובה מעניינת!

        יהושע פרוע, 27/10/05 18:07

        מה אתה טוען מר יעקב,שהנוער הדתי בעל מנת משכל פחות מהממוצע?
        שהבנות עילגות?
        ובכן בתור אדם משכיל איך אתה מסתדר עם העובדות הפשוטות הידועות לכל?
        הרי ממוצע הציונים בממלכתי דתי גבוה משל הממלכתי ואם ניקח בחשבון ,שנוער ההתנחלויות לומד במוסדות היוקרתים של החינוך הדתי הרי שהפער בינם לחילוני הממוצע רק מתעצם...
        ובכלל אם השמאל אינו מעוניין להתיישב ביש''ע מדוע הם אינם מקימים יישובים בגליל?
        מדוע {כמעט} ולא קיימים גרעינים חילוניים נוסח הגרעינים התורניים בעירות הפיתוח?
        ובכלל מה הסיבה לדעתך לאחוז הגבוה כל כך של דתיים בסיירות???
        תחשוב יעקב הרי חזקה עליך שאינך ריק ופוחז...
        אגב על השטויותשכתבת על הרבנים אני לא מגיב, בוא נסכים מראש שאין לך מושג על מה אתה מדבר.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    עצוב-חבורת מטורפים שרוצים לגרו

    הנתנייתי, 27/10/05 14:08

    לגרור את כולם לאבדון

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שקרי התקשורת- כמו בהתנתקות! (ל''ת)

    צ'ומפי, 27/10/05 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תגובה לא ברורה של צה''ל

    דובי, 27/10/05 14:05

    לא הבנתי מדוע ''הקצין הבכיר'' אמר שדווקא בימים של פיגועים צה''ל מקצה כוחות לפינוי מאחזים. האם לא יותר חכם להקצות כוחות אלו ללחימה בטרור?

    מצד שני בשנה האחרונה גם ככה צה''ל זה גוף שלא ברור לי. בסך הכל הוא פינה 10,000 יהודים מהבתים. אכן, גוף לא ברור.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לדניאלה וייס

    אמא, 27/10/05 14:04

    אם את באמת חושבת עצמך ליהודיה איך את יכולה לסבול יהודים שמכנים יהודים נאצים?
    התשובה היא שאת לא טובה יותר מהחמאס והג'יהאד אתם דומים בקנאות שלכם לנשיא אירן יותר מאשר ליהודים.
    יהודי אמיתי לא היה נוהג כמוך וכמו חבריך.
    אולי כדאי לפנות את השטחים והפעם להשאיר אתכם טרף לפלסטינאים.
    אתם הרי דוברים אותה שפה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    36 צ ו ד ק !הראשות הפלסטינית- (ל''ת)

    יותר מתאימה, 27/10/05 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לשרוף לכם את הלשון השקרנית (ל''ת)

    חיים, 27/10/05 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תגידו, לא נמאס מהשקרים של צה''ל

    שמעון, 27/10/05 13:58

    הם אמרו שהמתנחלים הם יצורים מסוכנים שמתכננים לחסל חיילים, ולשתק את המדינה, ולהרים יד על חיילים, ולהשמיד שוטרים, ולהרוג אנשי יס''מ לארוחת הבוקר, ובסוף ראינו את אנשי היס''מ מרביצים לילדות שבריריות שלא יכולות לפגוע בזבוב, אז מה עוד פעם השקרים
    צה''ל מצלם פינויים כאלה ואם הוא לא היה רואה שרק המגבניקים הרביצו הוא מזמן היה מפרסם את התמונות, צהל אף פעם לא מפספס הזדמנות ללכלך על המתנחלים האימתניים

    הגב לתגובה זו

    • די לפשיזם הכתום הרצחני (ל''ת)

      און, 27/10/05 14:26

      הגב לתגובה זו

      • מלא און. אתה לא יהודי, נכון? (ל''ת)

        אוי מר און, 27/10/05 16:14

        הגב לתגובה זו

    • אבל כן יש כיום מגמה של מפקדים

      צה''ל לא אמר, 27/10/05 16:13

      לא ממש מהשטח, לדאוג לתדמיתם בתקשורת בכל מחיר, והתקשורת מסיבות 'סנסאציוניות' (צהובות) יוצאת נגד המתנחלים ונגד ישראל, כך זה בכל העולם המערבי, שאם זה נגד תשתית אותינטית זה טוב לתקשורת, והמפקדים הללו כיום, בדיוק כמקובל מכבר בצבא ארה''ב פשוט מנוהלים ע''י התקשורת.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    צה''ל IDF

    ראשי תבות, 27/10/05 13:54

    צבא הגירוש לישראל
    ISRAEL DEPORTATION FORCES

    הגב לתגובה זו

    • אם אתם ה''טובים''

      אביב, 27/10/05 14:18

      אז אנחנו שמחים להיות ה''רעים''

      הגב לתגובה זו

      • ואתה בושה לכומתה הסגולה

        לוחם ותיק, 27/10/05 14:58

        אני זכיתי להיות ממקימיה של החטיבה. ולא חלמתי להלחם ביהודים. כנראה שהמשיחיות של המאל מעבירה אותך על דעתך

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    אמרתי לכם!!!!!!! חשוב להכנס

    דניאל גלרי, 27/10/05 13:53

    אז לא נעים להגיד אבל אמרתי לכם הכל בספרי ''מלאכים בשמי יהודה'' המספר איך התחיל הכל ולאן זה עוד יגיע. ויש גם אתר:
    www.idea-f.net/ang/daniel.html

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ע ו ד - ק י ס ם - ל מ ד ו ר ה (ל''ת)

    הרוח נושבת, 27/10/05 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הצבא צודק! כך צריך להגיב (ל''ת)

    לפיגוע אמש., 27/10/05 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    24 אני מסכים איתך ב100% (ל''ת)

    מוטי, 27/10/05 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי שמכה לעצור אותו ולכלא

    אביתר, 27/10/05 13:40

    מי שמכה ומתפרע מול כוחות הביטחון לעצור אותו ולהכניס אותו לכלא לשפוט אותו ורישום פלילי ובגמר העונש לאסור עליו לכנס ליהודה ושומרון ולהעיף את המשפחה מיהודה ושומרון לעשות למתנחבלים
    סיכול ממוקד כמו למחבל ערבי לא לרחם עליהם ולא לוותר להם צריך להרוג כבר עכשו את הסרטן המתפשט

    המתנחבלים צריכים לדעת שהם מוצאים את עצמם מכלל מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • יד חזקה

      עידן, 27/10/05 13:55

      מה לעשות למפגין שמוציא עין לחייל?
      ע''פ קנה המידה שלך צריך להוציא אותו להורג.

      מה לעשות למפגינים שעשו לינ'ץ בשוטר מג''ב? ע''פ קנה המידה צריך להוציא להורד את כל המפגינים ולשרוף להם את כל הקיבוץ/כפר.

      דרך אגב בשני המקרים אלו היו מפגינים מהסמול.

      הגב לתגובה זו

    • פעם אחרונה שדיברו כמוך

      מושון, 27/10/05 14:08

      פעם אחרונה שמישהו אמר על יהודים שהם סרטן מתפשט זה נגמר רע.

      האנטישמיות מצאה לה פינה חמה בלב הסמול.

      הגב לתגובה זו

      • אתם לא יהודים - אתם מתחזים!!! (ל''ת)

        איש אחד, 27/10/05 15:08

        הגב לתגובה זו

    • נגד השמאל: מציגו כבלתי אנושי

      תיראו איך הוא, 27/10/05 16:16

      וחותר בעצם למלחמת אחים בין היהודים. פרובוקאטור.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    24 אתה צודק הם מבישיים אותנו

    חיים, 27/10/05 13:35

    24 אתה צודק הם מבישיים אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אלימות ב''התנתקות''???

    יהושע פרוע, 27/10/05 13:35

    קודם כל זה מכעיס שמשתמשים במונח הפוליטי התנתקות ,איך שלא תסתכלו על זה זה גירוש.
    ועכשיו לעובדות רבבת יהודים נעקרה מבלי שחייל אחד נפצע!
    היכן ה''אלימות'',כאשר בכל שבוע
    בבלעין נפצעים מספר חיילים על ידי מטורפי השמאל ושם המאבק הוא לא על הבית אלא על מטע זיתים!
    ובכלל היעלה על הדעת שקצין צהל יאמר שהפיגוע בחברון קרה בגלל רפיסות השמאל??
    אז איך זה שקצין תוקף את הימין ואף אחד לא מציץ?
    כיצד קצין בצה''ל מעיז ומחווה דיעה פוליטית פרופר שאין לה כלום עם מילוי תפקידו?
    מענין אם הוא היה עושה זאת אילולא ידע שבפרקליטות השמאלנית יגנו על כל אמירה שתתאים לדיעות שלהם.
    תקשורת מגוייסת,פרקליטות שמתפקדת כסניף מר''ץ וקצינים שסבורים שצה''ל הוא האחוזה הפרטית שלהם.
    מישהו עוד חושב שמדובר בדמוקרטיה?

    הגב לתגובה זו

    • צדקת בכל מילה

      מאיר, 27/10/05 14:02

      מהיכן לכך לעצמו הקצין הבכיר את האינפורמציה על האלימות הגדולה שהיתה בגירושי אלפי משפחות מביתם הפרטי בחבל קטיף ( מה שנקרא במכבסת המילים ''התנתקות'')
      כמה הרוגים ופציעים היו שם ?
      כמה כלי רכב הועלו באש ?
      על מה הוא מדבר.
      זה רק הבלטה של אמרות חסרות אחריות כדי להטת את דעת הקהל לכיוון הנכון.
      העיקר שבכותרת תופיע המילה אלימות ועדיף עם הביטוי '' הימין הקיצוני'' ( אין ימין סתם וחס ושלום הס מלומר '' שמאל קיצוני'')

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל ישע הם היום עשב שוטה

    פרחיה, 27/10/05 13:34

    האם באמת היו החיילים חייבים לסכן עצמם כדי לחלץ את המתפרעים מהטיולית של צהל אותה העלו באש וזאת אחרי שהצעירים תלשו את דרגותיהם של מספר קצינים בהם, סגן מפקד חטיבת שומרון שאף חטף אגרוף לפניו חתכו צמיגים, חיבלו בציוד צבאי נוסף, ולבסוף ניצלו את המהומה שפרצה כשהאש שהבעירו שרפה את הטיולית ונמלטו מהמקום. תגובת ראשי ישע ורבניו מוכיחה שאין מדובר עוד בעשבים שוטים. הרב אבינר, הנחשב למתון שברבני ישע הביע שמחה על הנוער הנפלא. הגיעה העת שממשלת ישראל וגם נציג הריבון, הכנסת, יחליטו מה לעשות במערכת המקבילה של שלטון שצמחה בשטחים ושמקור הסמכות שלה הם רבנים קיצונים. אחת משתי המערכות, המדינה שלנו או מדינת יהודה תיפול בסוף.

    הגב לתגובה זו

    • חייהם בסכנה, אתה לא בעסק.

      לא תלשו, 27/10/05 16:18

      ברור מי אתה.

      הגב לתגובה זו

      • ברור מי אתה

        פרחיה, 27/10/05 18:39

        חוליגן, סקינהד עם כיפה. וחיי שום מתנחל אינם בסכנה. להפך חיי הישראלים בתוך הקו הירוק בסכנה, אתמול נרצחו 5 ובחדרה והכל בגללכם.

        הגב לתגובה זו

      • ברור מי אתה

        פרחיה, 27/10/05 19:00

        חוליגן, סקינהד עם כיפה. וחיי שום מתנחל אינם בסכנה. להפך חיי הישראלים בתוך הקו הירוק בסכנה, אתמול נרצחו 5 ובחדרה והכל בגללכם.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    בושה הם קומץ קטן שמבייש את כל

    מתנחל מאריאל, 27/10/05 13:34

    בושה הם קומץ קטן שמבייש את כל המתנחלים פשוט בושה להכניס אותם לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חיסול ממוקד למנהיגי המתנחלים (ל''ת)

    שוקי, 27/10/05 13:31

    הגב לתגובה זו

    • למנהיגי השמאל !!!

      שמעון, 27/10/05 13:41

      אתה לא יודע מאתה אומר

      הגב לתגובה זו

      • ואתה לא יודע לכתוב

        מריוס, 27/10/05 13:57

        כמו כל הימנים הדגנרטים

        הגב לתגובה זו

        • התנשאות אופיינית

          עידן, 27/10/05 14:09

          של סמולני קטן מידות.

          הגב לתגובה זו

        • זו השיטה שלהם: להמציא כל מיני

          מר מריוס, 27/10/05 18:47

          רכילויות ושקרים, כמו נשים זקנות, כפי שפעם היו אומרים. הערבים הם ה'נשים הזקנות' של זמננו: רכלנים ללא גבול. זו הפוליטיקה שלהם.

          הגב לתגובה זו

      • בעזרת השם יפנו גם את אלון מורה

        חיים, 27/10/05 14:00

        ויפרקו את הישיבה הרקובה שמייצרת פושעים קטנים ואת ראשה שמצד אחד מקבל משכורת מהמדינה ומצד שני דוחף למרד ולפגיעה בה.

        הגב לתגובה זו

    • ממתי?

      מושון, 27/10/05 14:12

      האמריקנים נותנים ויזה לערבים?

      חשבתי שהם כבר לא נותנים לערבים להכנס לאמריקה.

      הגב לתגובה זו

    • המתנחלים אשכרה חמאס יהודי (ל''ת)

      עמית, 27/10/05 14:20

      הגב לתגובה זו

    • יהודי אינך . לא תעבוד עלי. (ל''ת)

      אתה אינך, 27/10/05 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ההתנתקות היתה אסון למדינה ולחב

    הלל הזקן, 27/10/05 13:20

    כבר היום אני שומע על יותר ויותר נערים דתיים המסרבים להתנדב ליחידות הקרביות בעקבות ההתנתקות ...
    כעת , לאחר ירידת מוטיבציה כללית
    בקרב הצעירים , גם לאלו שעוד הלכו לסיירות ולקרבי כאידיאולוגיה : נגמר .
    לא פלא שמחפשים אחר שבטים יהודיים נידחים באפריקה , שפתאום יגלו את יהדותם ואנו נגלה את חיילותם ...

    הגב לתגובה זו

    • זה רק אומר שהנוער בעייתי

      רציונלי, 27/10/05 13:49

      ולא חונך נכון

      הגב לתגובה זו

      • אתה הבעייתי, רציונלי.

        מסרב, 29/10/05 18:37

        בעייתי משום שאתה קובע החלטות כאלה בלי לדעת עובדות, כמו בשאר התגובות שאתה כתבת בדף זה... תודה שאתה מבקר את חינוכי, אך לפי דעתי ולפי משרד החינוך החינוך הדתי-לאומי הוא הוא שפורח כעת, ואנו, הנוער הדתי-לאומי, מניב את התוצאות ותעודות הבגרות עם הממוצע הטוב ביותר במדינה.. אנו מסרבים משום שחוקי התורה חשובים לנו יותר מעקירת יהודים מבתיהם...ואנו רואים שמראות מזעזעים אלו עלולים לחזור על עצמם... הצבא הפך במקום - כולו טוב, כלומר שהגן עלינו, ערבוביא של טוב ורע. ולכן ישנם נערים המעדיפים לא להסתבך עם השאלה, ולא מתגייסים. לי, לעומת זאת, ברור מה אני אעשה. אני יתגייס במלוא הגאווה כראוי ליהודי המגן על ארצו- אך! ברגע שאקבל פקודה החולקת על התורה- בלי קשר ליעותיי הפוליטיות- אסרב פקודה מיידית.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    חלוקת עבודה חדשה בין צהל-

    ו''ה ר א ש ו ת, 27/10/05 13:17

    כל אחד יעשה את העבודה,
    איתה יש לו פחות בעיה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מוכן להתנדב אד-הוק לראשות. (ל''ת)

      מילואימניק, 27/10/05 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה לא שולחים את חיל האויר (ל''ת)

    להשמיד את המאחז, 27/10/05 13:14

    הגב לתגובה זו

    • המקורית: אחת ממדינות ערב.

      למה לא תשוב, 27/10/05 18:11

      אתה יודע היטב מאיין באה משפחתך בזמן המנדט. חזור לשם.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אורי גליקמן = תעמולן אש''פי. (ל''ת)

    אלכס, 27/10/05 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אחיי גיבורי התהילה

    עידן, 27/10/05 13:04

    חזקו ואמצו כי עמכם הצדק!!!!!

    הפלסטינים בכל ארץ ישראל מקימים מבנים חדשים באופן לא חוקי.
    דבר קורה בירושלים המזרחית, בנגב, ובכל יהודה ושומרון, אף צבא לא נשלח אליהם כדי להרוס את המבנים הלא חוקיים. הצביעות של הממשל כנגד היהודים עוברת כל גבול נסבל.

    רק לפלסטינים מותר להקים יישבוים חדשים בנגב.
    רק לפלסטינים מותר לבנות איםה שבא להם מתי שבא להם.
    אם אתה יהודי ותסגור מרפסת ישר תועמד לדין.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אלימות יותר קשה??

    יניב, 27/10/05 13:04

    על איזה אלימות אתם מדברים?
    האלימות המילולית של התקשורת היא האלימה ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה כיבו את השריפה ברכב.. (ל''ת)

    מיקי, 27/10/05 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סוף סוף נלחמים על הארץ

    משה, 27/10/05 13:03

    כל הכבוד להם שלא מותרים ולא נכנעים לדיקטטור המושחת שעומד בראש

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל הכבוד

    אמיתי, 27/10/05 13:01

    לנוער הציוני היחיד שנשאר.
    ובושה לצבא המגרשים של שרון וחבריו.
    לא לספר הלבן.
    כן לחומה ומגדל.
    נאבק כמו בריטים, לצערי בקצב הזה של צבא אלים וקשה יהיו עוד הרוגים אני מקוה רק שמשני הצדדים.
    בעצם כבר היה הרוגים...בצומת הגוש, בחדרה בגלל רפיסותו של צבא הגירוש.

    הגב לתגובה זו

    • תתבגר ,זאת שנת 2005/6 (ל''ת)

      א, 27/10/05 13:53

      הגב לתגובה זו

      • כל כך הרבה זמן עבר

        מושון, 27/10/05 14:14

        וכלום לא השתנה......פורעים ביהודים על בסיס שבועי, והמשטר הוא פרו-פלסטיני.

        הגב לתגובה זו

      • תשס''ו (ל''ת)

        אמיתי, 27/10/05 15:23

        הגב לתגובה זו

    • אין בכם שמץ של ציונות

      עמית, 27/10/05 14:22

      אתם פנאטים דתיים שמשתמשים בציונות בתור תירוץ לפשעיכם

      הגב לתגובה זו

    • די לפשיסטים המשטמטים הכתומים (ל''ת)

      און, 27/10/05 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי שמכה חייל לכלא! (ל''ת)

    אזרח יהודי, 27/10/05 13:00

    הגב לתגובה זו

    • מי שמכה אזרח תמים - לכלא

      גולנצ'יק, 27/10/05 13:16

      נערים אלו - אזרחים תמימים של מדינת ישראל חטאו חטא חמור ביותר- הם בסך הכל רצו ליישב את ארץ ישראל!

      אין מנוס להשוואה בין חלוצים צעירים אלו - לבין המעפילים שעברו על חוקי המנדט הבריטי.

      העם היהודי ניצח אז - וינצח גם עכשיו.

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר בין האנשים שנלחמו בבר

        עמית, 27/10/05 14:28

        בבריטים לבין פורעי החוק הפנאטים שממררים לעם ישראל את החיים היום.
        כן יש קשר בין אותם פנאטים לבין החמאס והג'יאהד האיסלמי - גם אלה וגם אלה אויבי השלום ומחרחרי המלחמה

        הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להכניס את כל הפלסטינים

      מושון, 27/10/05 13:22

      לכלא....תהיה מציאותי.

      הגב לתגובה זו

    • גז מדמיע כדורי גומי ומאסר עולם (ל''ת)

      און, 27/10/05 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לעצור את המטורפים האלו! (ל''ת)

    מפוכח, 27/10/05 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חיילים גיבורים, חפשו לכם אוייב (ל''ת)

    אחר להתעסק איתו, 27/10/05 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מחבלים

    ע.ג, 27/10/05 12:46

    הגיע הזמן להתיחס לגורי הכלבים השוטים האלה כמו לחיה מסוכנת שמפיצה מחלות ולהשתמש נגדם בירי כדי לחסל את הנגע.

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שאתה מדבר על מחבלים

      כל הכבוד, 27/10/05 13:01

      על כן עצתי לך :

      שמור את זעמך לטיפול במחבלים הפלסטינים.

      ואת המתנחלים המקדמים את האינטרסים של העם היהודי - תן להם לעזור לי ולך: כדי לקדם את השלום והבטחון .

      תודה רבה.

      הגב לתגובה זו

      • מי אמר שהוא יהודי? (ל''ת)

        עידן, 27/10/05 13:19

        הגב לתגובה זו

        • איזה אינטרס מקדמים המתנחלים?

          חיים, 27/10/05 13:26

          האינטרס להחליף את כל הגלגלים ברכבי צה''ל או האינטרס לרענן את שורות הצבא (על ידי פגיעה באלה שעוד משרתים)?

          מדהים לראות את המילים ''מתנחלים'' ו''שלום'' באותו משפט...

          הגב לתגובה זו

          • חיים - למה לשקר?

            עידן, 27/10/05 13:34

            אין מספיק טיעונים נגד המתנחלים שאתה חייב לשקר?

            הגב לתגובה זו

            • מעניין שאתה לא מפרט

              חיים, 27/10/05 14:01

              כשאין טיעונים נגדיים, צועקים שהאחר משקר...

              הגב לתגובה זו

            • קבל טיעון

              עידן, 27/10/05 14:27

              אתה טוען שבעקבות פגיעה של מתנחלים בחיילים, מספר חיילים בצה''ל עזבו את השרות הצבאי. או לפחות טוען שזאת המטרה של המתנחלים.

              אני טוען שזה שקר ואין לך הוכחות לשטויות האלה שאתה פולט כמו ילד בן שנתיים.

              מסכים איתך שמתנחלים ושלום לא הולכים ביחד, כי כל עוד שאריות הסמול (כמוך) חיים בארץ הם לא ייתנו להם מנוח לעולם. אבל כמה זמן עוד נשאר לך לחיות...? 20, 30 שנה, הילדים שלך במילא יהיו נשנשים או יחיו בניו יורק. העם היהודי ייתגבר גם עליכם.

              הגב לתגובה זו

            • אין לי הוכחות, רק סיפור.

              חיים, 27/10/05 14:52

              אין לי נתונים לגבי מספר החיילים בצה''ל אבל זאת עובדה מוגמרת שנאמרת בכל מקום שפחות ופחות מוכנים להתגייס, יותר נערות מתחמקות בטיעון שהן דתיות ומה שהכי בולט ביחידות המילואים הוא שאנשים אחרי גיל 35 כבר לא מגיעים. גדודים נסגרים ואנשים כבר לא מוכנים להתנדב.

              המנטרה החוזרת שהחילונים ייעלמו בעוד 20 שנה היא אותו הניגון שמפמפמים לכם למוח. בינתיים מי שנמצא בניו יורק אלה בעיקר אחיכם מסאטמר שתולשים אחד לשני את הזקן במריבות האחים על ירושת האב.

              בינתיים עמוד השידרה הכלכלי, הבטחוני והתרבותי בישראל אלה החילונים ואתם הנטע הזר שמשניא את עצמו ויורד, מרצון, לשוליים. העם לא אתכם. המאבק הכושל נגד ההתנתקות הוכיח זאת.

              אתה חושב שהילדים שלי יברחו בעוד 30 שנה? מספיק רק לראות כתבה בת 10 דקות על המתנחלים ולראות כמה מהם טוענים שישראל כבר לא המדינה שלהם ולא הצבא שלהם ולהבין מייד שכשתיגמר חגיגת התקציבים להתנחלויות ולישיבות, כולכם תיברחו מפה, למקום אחר שבו יתנו לכם לחיות על חשבון משלם המיסים המקומי.

              העם היהודי רואה אתכם על הגבעות ונגעל. אתם ילדיו הרוחניים של שבתאי צבי.

              הגב לתגובה זו

            • את הסיפורים תשמור לחברים שלך

              עידן, 27/10/05 16:32

              דרך אגב אני חילוני. חבל סיפור כל כך ארוך שמופרך בשנייה.

              מעניין שהדתיים הם רק אחים שלי ולא שלך....אני לא מכיר ערבים בשם חיים....

              הגב לתגובה זו

            • תפריח, בבקשה.

              חיים, 27/10/05 18:48

              כל כך הרבה זמן ורק עכשיו העלת את הקטע שאני ערבי? אפילו לא טרחת לקרוא לו ''סמולן''.
              לקח לך זמן...

              הגב לתגובה זו

        • לחסל את הקוזקים חובשי הכיפות (ל''ת)

          יהודי, 27/10/05 14:28

          הגב לתגובה זו

    • סתם לירות

      אני, 27/10/05 13:05

      כמה שאתה סתום ומטורף משנאה.

      הגב לתגובה זו

    • נשמע דוקא רעיון מוצלח. (ל''ת)

      אילת, 27/10/05 13:24

      הגב לתגובה זו

    • הם אנשים רעים וצריך לעצור אותם (ל''ת)

      און, 27/10/05 14:28

      הגב לתגובה זו

      • 'הנשים הזקנות' של זמננו: כה''ז

        הערבים הם, 27/10/05 18:49

        מרכלים וממציאים רכילויות. זו הפוליטיקה שלהם, הענין שלהם בחיים.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    בושה הם קומץ קטן שמבייש את כל

    מתנחל מאריאל, 27/10/05 12:45

    בושה הם קומץ קטן שמבייש את כל המתנחלים פשוט בושה להכניס אותם לכלא

    הגב לתגובה זו

    • יהודים הם לא בטח קוזקים בתחפוש (ל''ת)

      און, 27/10/05 14:29

      הגב לתגובה זו

    • חשבת פעם, שאתה הבושה? (ל''ת)

      רקדן מה יפית!, 27/10/05 14:58

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש

      נער גבעות גאה, 29/10/05 18:25

      אני כ ''כקומץ קטן'' מתבייש בך אשר איבדת כל זהות יהודית-דתית ומפחד משונאינו ''אחינו'' השמאלנים היהודים... בהקמת גבעת מעוז ההר אני מראה לכל ישראל והעולם שעוד התנתקות לא תהיה! אנו נחיה בכל ארץ ישראל- שלנו, ולא צריך לתת הסברים פוליטיים-הסטוריים לשייכות א''י לעם ישראל.. אנו ''חבורת פושעים'' אשר קשבת לתורתנו, אשר קדמה לדיעותיכם הרבה הרבה זמן... חוקי התורה קודמים לחוקי המדינה ( שהיא, לכאורה ראשית צמיחת גאולתנו). לכן, ''מתנחל מאריאל'' תשאל את עצמך: אני צריך להתבייש?! למה? כי אני לא מפחד לעמוד על העקרונות שלי? לצעוק ''גוועלד '' כאשר יהודים, אחים שלי, פועלים בשנאה כזאת נגדי? תפתח מעריב של שבת תראה איך שוטר חונק חבר שלי בעיתון ותגיד לי שאנחנו הפושעים.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מצוין-להחזיר את כושר ההרתעה

    דורון, 27/10/05 12:44

    שמועצת יש''ע איבדה לנו!!!

    לא נוותר על ארץ ישראל ונבהיר לכולם לעולם לא עוד התנתקות ובכל מחיר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חבורת חולרות...

    רז, 27/10/05 12:40

    נמאס להבליג..צריך להכות במתנחלים הפארזיתים ביד קשה
    תנו לצהל לנצח...

    הגב לתגובה זו

    • מכות

      תנו להם, 27/10/05 13:02

      האם היית מבקש מצהל לנצח גם היו ערבים מתפרעים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לטפל בטרור היהודי כמו בג'יהאד

    אסי, 27/10/05 12:39

    מחבל הוא מחבל. לאסור, לגרש, לפוצץ בתים.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה חושב שלא ידענו עד כה

      למה החרבתם את, 27/10/05 14:24

      יודעים מזמן שאתם שונאי יהודים בכל הוויתכם החולנית.
      תתפלא, אולי לא, אבל הנערים האלה יירשו את הארץ! יגעת ומצאת - תאמין.
      לא יגעת, לא תמצא!

      הגב לתגובה זו

    • והערבים הם הקוזאק הנגזל. (ל''ת)

      זה אינו יהודי, 27/10/05 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ככה התחילו הנאצים

    שומר ישראל, 27/10/05 12:34

    לעקור אותם מהשורש אחרת הם יעקרו אותנו. נמאס מהם. הם חושבים שהם יכתיבו סדר יום לאומני. היגיע זמן שיפול האסימון לממשלה אחרת הממשלה תיפול בגללם

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    להלחם בכל הכח נגד צבא הגירוש! (ל''ת)

    משה, 27/10/05 12:34

    הגב לתגובה זו

    • IDIOIT (ל''ת)

      ornit, 27/10/05 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מרוויחים ביושר את השם מתנחבלים

    גיל אזולאי, 27/10/05 12:33

    להשלים את הגדר, לפנות משם את צה''ל ולסגור את השערים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!! (ל''ת)

      שונא מתנחבלים, 27/10/05 13:13

      הגב לתגובה זו

      • שלא ציינת שאתה גם שונא יהודים. (ל''ת)

        רק חבל, 27/10/05 17:57

        הגב לתגובה זו

    • ואיזה שם מרויחים ביושר המרכזים (ל''ת)

      יהודים בגבולות, 27/10/05 13:33

      הגב לתגובה זו

      • אתה מטורף (ל''ת)

        מריוס, 27/10/05 13:58

        הגב לתגובה זו

    • כל העתומים הם ערב רב (ל''ת)

      מור וקינמון, 27/10/05 14:29

      הגב לתגובה זו

    • ואתם מרוויחים את הכינוי עוכרי

      איתן האזרחי, 27/10/05 14:39

      ישראל.
      חלוץ יהודי המתנחל באדמתו גיבור גיבור גיבור גיבור גיבור גיבור

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד, ילדים! לא ניתן עוד

    את ארצנו למשיסה, 27/10/05 12:27

    מדינת ישראל רוצה מלחמה ביהודים, אז היא תקבל אותה!
    אסור לחזור על בזיון גוש קטיף!

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      א, 27/10/05 12:36

      יש להפסיק כל התנחלות

      הגב לתגובה זו

      • ולא יהודים. פרובוקאטורים. (ל''ת)

        ברבארים, 27/10/05 18:14

        הגב לתגובה זו

    • כניראה שהגננת בידיוק הלכה... (ל''ת)

      ל ח ר ב ן !, 27/10/05 12:58

      הגב לתגובה זו

    • נוער דפוק משתמשים בכם ומתעשרים

      משה, 27/10/05 13:00

      נוער נוער הזהרו נפלתם ברשתם של נוכלים ולא אוהבי ארץ ישראל
      הזבלים האלו עוד יהיו מליונרים על הבשר שלכם ראו הוזהרתם .

      הגב לתגובה זו

    • מחר יש טיול עם הגננת להר-הבית. (ל''ת)

      יהיה כף-חיים, 27/10/05 13:05

      הגב לתגובה זו

    • איפה המועצה לשלום הילד נרדמתם

      משה, 27/10/05 13:06

      השתתקתם נאלמתם חייה הילדים בסכנת מוות מיידי. איפה אתם
      אאאהההה אתם בשביתה
      כשמדובר במתנחלים
      וולה לא ידעתי
      חזרתי בי ביי.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד לנער למען ארץ ישראל

    מני, 27/10/05 12:26

    כל הכבוד לנער אין נער יותר טוב מזה
    ובעזרת ה' ננצח ומשיח יבוא היום
    ואז יהיה רק הוא יעשה את אחדות

    הגב לתגובה זו

    • גם הנו-נאצים חושבים

      xxx, 27/10/05 12:55

      שהם עושים את זה לטובת המדינה והלאום.
      גם הם ''פטריוטים גדולים''
      פועלים ''לטובת'' הלאום ,גם אם זה מנוגד לחוק.

      גם הם חושבים כך...

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר על אבו-מאזן?

        עידן, 27/10/05 13:24

        כשאתה מדבר על נאו נאצים?

        או סתם על ילדים פלסטינים שמניפים את דגלי הנאצים בהפגנות.

        הגב לתגובה זו

        • למה אבו-מאזן? הוא מדבר על עצמו (ל''ת)

          בגוף שלישי רבים, 27/10/05 15:00

          הגב לתגובה זו

          • הוא מדבר עליך!-מתנחל (ל''ת)

            שלום עכשיו!, 27/10/05 18:25

            הגב לתגובה זו

        • כל פורעי החוק

          xxx, 27/10/05 23:04

          כולל נוער הגבעות

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד לנערים האמיצים

    כל הכבוד, 27/10/05 12:26

    חיילים הזהרו!

    ראש הממשלה בא נמצא שם.

    אל תחרגו מסמכותכם.

    הגב לתגובה זו

    • ברוך שלא עשני ילד זבל שלמתנחל

      משה, 27/10/05 13:08

      ילדים עם איי קיו של קוף

      הגב לתגובה זו

      • המתנלים

        יוסי, 27/10/05 13:24

        לפני שאתה כותב תברר את % האקדמאים בהתנחלויות הוא יותר גבוה מהמקום שבו אתה גר

        הגב לתגובה זו

        • אקדמאי הוא לא בהכרח אינטילגנט

          מריוס, 27/10/05 13:59

          או שאינטילגנט כמוך לא מסוגל להבין את זה

          הגב לתגובה זו

        • תארים מפוברקים של מכללת אריאל?

          חיים, 27/10/05 14:04

          רמה נמוכה יותר מבשאר מכללות פח הזבל בארץ.
          ההשכלה הגבוהה בישראל ירדה לזנות, כל אהבל שלא קיבל אפילו תעודת בגרות יכול להתקבל ללימודים במכללה, אם רק יש לו מספיק כסף לכך.
          כל הפרסומות ברדיו למכללה העלובה הזאת לא יעזרו. היחידים שלומדים שם הם מתנחלים שקיבלו חינוך נחות המערכת החינוך הדתית ולא היו מתקבלים לאף אוניברסיטה רצינית.

          הגב לתגובה זו

          • חיים אתה פשוט קשקשן

            עידן, 27/10/05 14:33

            מאיפה אתה מביא את השטויות האלה. על האוניברסיטה העברית שמעת? לך תראה מי לומד שם.
            על אוניברסיטת בר אילן שמעת?
            כאילו סמולנים לא לומדים במכללות קיקיוניות....חחחחח...אתה פשוט הורג אותי עם היעות הקדומות שלך ...

            חחחח...אני לא מאמין שהגבתי ברצינות לשטויות שלך. נראה לי שאני אמנע מעתה לנסות לנהל איתך דיון ענייני.

            הגב לתגובה זו

            • דיברתי על מכללת אריאל

              חיים, 27/10/05 14:53

              לא על בר אילן והעברית, שהן אוניברסיטאות סוג ב'.

              לפחות אתה מסכים איתי בעניין המכללות הקיקיוניות, שלצערי גם שמאלנים וגם ימנים לומדים במוסדות העלובים האלה.

              הגב לתגובה זו

            • חיים, יש לך בגרות? (ל''ת)

              אלקס, 27/10/05 16:17

              הגב לתגובה זו

            • אלקס, אתה מחפש מורה פרטי?

              חיים, 27/10/05 18:48

              אני נותן שיעורים, 40 שקל לשעה.

              הגב לתגובה זו

      • לא קוראים משה. אבל כל אחד

        מוכן להתערב, 27/10/05 16:46

        היה מתבייש בו.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגובה ל-5, רק הכחול לבן ינצח (ל''ת)

    ליאור, 27/10/05 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ב''התנתקות'' לא היתה שום

    אלימות., 27/10/05 12:26

    תושבי גוש קטיף הלכו כצאן, ואפילו חבקו את הפושעים.
    זה לא יחזור על עצמו. על אלימות ''ממלכתית'' יש להשיב באלימות עממית, יהודית, מתבקשת. מלחמה על ארץ מולדת איננה נעשית בנעימות. במלחמה כמו במלחמה!
    צריך לסיים את החגיגה המקאברית של השמאל. יש לעצור את מלאכי החבלה.
    נבנה ארצנו ארץ מולדת
    כי לנו לנו ארץ זו
    נבנה ארצנו ארץ מולדת
    זה צו דמנו זה צו הדורות.

    נבנה ארצנו על אף כל מחריבינו
    נבנה ארצנו בכח רצוננו
    אש חירות בוערת
    קץ עבדות ממארת
    עוז תקווה מזהרת
    בנו יסעירו הדם
    צמאי חירות
    קוממיות
    נצעד באון לקראת שחרור העם!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה חקוקה בסלע!! (ל''ת)

      דורון, 27/10/05 12:45

      הגב לתגובה זו

    • חחחחחח

      א., 27/10/05 12:46

      הלכו כצאן ... רצחו שם ילדים ,נשים
      בתאי גז .
      איזו אלימות היתה שם....
      שברו לכם את כל העצמות ומאות הרוגים.
      ממש פושעים החיילים .

      אתה פנט .
      יש לך מדינה אבל אתה חיי בחלומות של כיבוש כל א''י
      המדינה הזאת הולכת להיות מדינת עולמם שלישי סגנון איראן בגלל פנטים כמוך.
      וכל עוד זאת מדינת חוק ,פורעי חוק לכלא.

      אגב ,לא היה עוד פינוי הומני כזה בהיסטוריה
      וכן היו פינוים וחילוף אוכלוסיות בהיסטוריה למי שלא יודע.

      הגב לתגובה זו

      • כבר 15 שנה מנסים לתת שטחים

        הלל הזקן, 27/10/05 13:22

        תמורת שלום , ובמקום זאת מתפוצצים ...
        אז אל תמהר לחשוב שאתה החכם היודע כל , כי בינתיים השיטה הזאת הוכחה ככישלון מוחלט ...

        הגב לתגובה זו

        • תטפל בטרור ותחזיר שטחים

          א, 27/10/05 13:46

          ואם לא ידעת בזמן אוסלו מיהרו לבנות ולתפוס יותר שטח כדי לקבוע עובדות בשטח

          התנחלות אנחנו מנסים עוד מהרבה לפני 15 שנה ...''קיר הברזל'' הידוע
          ומה ?!

          הגב לתגובה זו

          • שהערבים ישובו למדינותיהם

            לא להחזיר, 27/10/05 16:47

            המקוריות: מדינות ערב.

            הגב לתגובה זו

  • 12.

    השמאלנים הוציאו עין לחיל בבלען

    תושב עין חוד, 27/10/05 12:25

    וגרמו למותו של שוטר.

    מישהו שמע על זה?

    הגב לתגובה זו

    • מה, לא שמעת?

      ירון בדיכאון, 27/10/05 13:11

      קודם כל זה היה בבילעין ושם אדוני הנכבד הייתה הפגנה שקטה של פעילי שמאל לא חמושים שגם לא הייתה להם כל כוונה להפוך את ההפגנה לאלימה. אבל לצבא ההגנה לישראל יש שיטות לפזר גם הפגנות כאלה, הם שולחים לאירוע מסתערבים האחרונים נכנסים לתוך ההפגנה ומצליחים ליצור פרובוקציות כמו זריקת אבנים על החיילים והשוטרים מה שנותן לגיטימציה לפתוח באש של כדורי מלח, רימוני עשן וכדורי גומי ואחר כך יש בלגאן. אלו השיטות של הצבא שלנו לפזר הפגנות של שמאלנים ואז מתפלאים שחייל נפגע.

      הגב לתגובה זו

      • הרגתם שוטר מג''ב....

        ירון, 27/10/05 13:38

        במקום לשבת בכלא אתה מגיב באינטרנט.

        לפי הטיעון שלך אני מבין שאם הצבא עושה פרובוקציות מותר לסמולנים להוציא עיניים לחיילים. מקומ בכלא רק על עצם הטיעון הנלוז הזה.

        הגב לתגובה זו

      • נגד החיילים? פרובוקאטור.

        אה, אז פתאום, 27/10/05 18:00

        ההפגנות הפרו-ערביות אלימות ללא גבול. חזור למדינתך המקורית: אחת ממדינות ערב הרבות, ואל תכביר עלינו זיופים אינטרסנטים.

        הגב לתגובה זו

        • לא בדכאון על הוצאת עיין לחייל

          מר ''ירון בדכאון, 27/10/05 18:18

          או על הריגתו. מפחיד אותי שאתה בחיפה.

          הגב לתגובה זו

        • הדמיון 'הפורה' של הערבים

          ליפול לקלחת, 27/10/05 18:20

          השקרים שלהם. מקומם לא כאן. שיפיצו שקרים בארצם, ולא אצלנו.

          הגב לתגובה זו

      • פרובוקאציות? חתיכת שקרן כרוני. (ל''ת)

        ועוד: המסתערבים, 27/10/05 18:00

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    שלוחה של החמאס והג'יהד

    נוער הזוועות, 27/10/05 12:24

    אלה נוער אוהבי ארץ ישראל - אלא מטורפים שאין להם אלוהים.
    קדימה לכלא או לבתי מושגעים שם מקומם.

    הגב לתגובה זו

    • כן באמת משוגעים

      עידן, 27/10/05 13:43

      במקום לפוצץ דוכני פלאפל כמוכם הם בונים כמה בקתות. באמת חולי נפש. איך הם בכלל חושבים לבנות משהו יהודי בארץ שבה כל יום אתם מפוצצים כמה יהודים בשביל הכיף?

      הגב לתגובה זו

    • אותך, אך במוסד ערבי ולא בישראל (ל''ת)

      מר ''נוער זוועות, 27/10/05 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה לעשות? יש לי מסר

    אם ללוחם, 27/10/05 12:23

    בהלכה הייתה אחת ששמה רחב, אילה .....ילדיה!

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאת אם לאימפוטנט

      דירקטור, 27/10/05 12:27

      סתם מתחזה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש להם אהבה וכולנו מפסיד (ל''ת)

    אורי זקס, 27/10/05 12:23

    הגב לתגובה זו

    • נקווה שהם נגמלו מן האהבה! (ל''ת)

      אסור לאהוב, 27/10/05 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חבל שחילצו אותם מהטיולית

    גיל אזולאי, 27/10/05 12:20

    הם סימפטיים בדיוק כמו מחבלי החמאס והג'יאהד

    הגב לתגובה זו

    • ואתה חכם בדיוק כמו שחקן כדורגל (ל''ת)

      בעל עסק מיהוד, 27/10/05 12:24

      הגב לתגובה זו

      • אתה מוכר לבן???? (ל''ת)

        ש.ז, 27/10/05 12:40

        הגב לתגובה זו

    • חבל שאמא שלך הולידה אותך

      משה, 27/10/05 13:01

      כל הכבוד לנוער הזה הלואי וירבו כמותו בישראל

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לשבור להם את העצמות... (ל''ת)

    דוד, 27/10/05 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הציתו את הרכב שבו הם נסעו?

    מישהו אחר, 27/10/05 12:19

    הם רוצים להיות שהידים כמו בחמאס? קיצוניים הזויים ומסוכנים!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכתום ינצח את השחור! (ל''ת)

    יאיר, 27/10/05 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לבוא עם גז מדמיע

    לל, 27/10/05 12:16

    הם כבר ינגבו עיניים עם הסמרטוטים הכתומים שלהם, יתפנו לבד ויבכו לאמ-אמא שלהם
    פושעים ומופרעים חסרי חינוך

    הגב לתגובה זו

    • מופרע פושע וחסר חינוך. מה אתה

      לל : אתה, 27/10/05 16:48

      יודע? לא כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חבלנים נבלים ועוכרי ישראל (ל''ת)

    ג.לוי, 27/10/05 12:15

    הגב לתגובה זו

    • נכון שזה נשמע קצת מוזר, אבל (ל''ת)

      החבלנים הם, 27/10/05 12:49

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל שומר על התחת שלך

        חיים, 27/10/05 13:03

        ואתה מזהם את שמו

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבל שלא נשרפו עם הטיולית

    אב ללוחם, 27/10/05 12:09

    חלאת המין האנושי שמרביצים לחיילים!

    הגב לתגובה זו

    • שקלת לקבל אזרחות גרמנית?

      בילאל, 27/10/05 12:19

      בשנות ה30 היית אזרח של כבוד ללא ספק.

      הגב לתגובה זו

      • צודק כל מילה אמת

        חיים הצפתי, 27/10/05 12:28

        אין מילה אתה צודק

        הגב לתגובה זו

      • לא קשור (ל''ת)

        א, 27/10/05 12:28

        הגב לתגובה זו

    • הנשרפים אתמול בחדרה, עדיין לא (ל''ת)

      סיפקו את שנאת, 27/10/05 12:34

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין דבר כזה 'התנחלות לא חוקית'

    צה''ל לא אשם, 27/10/05 12:04

    של יהודים בא''י (שאינה פרטית, אלא כשליחות). זה עוות בסיסי בתפיסה.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה

      רציונלי, 27/10/05 12:22

      אבל אין דבר כזה יישוב אזרחי בגבולות מפורזים מחוץ לגבולות המדינה
      והכל טוב ויפה.

      הגב לתגובה זו

      • אך בגלל עוות הסטורי ותרבותי

        אסור להתבטא, 27/10/05 13:06

        לא נתפסים כאן שטחי א''י כחלק אינטגראלי מישראל. זו טעות. לחוק צריך להיות בסיס תרבותי הסטורי מאוד עמוק, כדי שיהיה תקף, ולכן אין תוקף להכרזה ששטחי א''י אינם שייכים לישראל. כל זה צ''ל בעיקרו מושכל ולא מעשה, ואין לעבור כשיטה על החוק, אלא לשנותו.

        הגב לתגובה זו

        • תשובה

          רציונלי, 27/10/05 13:42

          דבר ראשון:
          כאיש חילוני ושפוי אני אומר לך
          כי שטחי א''י זה עניין לא ברור בכלל ,ומשיחי.
          מה היא ומה גבולותיה בכלל ?
          אפילו אנשים שדיברו איתי על א''י נתנו לי להבין שזה גוף אמורפי
          א''י כל ההיסטוריה שינתה את גבולותיה ומי בכלל לא גר פה ?
          אולי יש צורך להחזיר את גבולות של תקופת מלכות דוד
          ואולי חלקינו רק בממלכת יהודה ?
          וזה שהיא כולה של יהודים זה הבנה סובייקטיבית

          דבר שני:.
          אני הייתי שמח אם גבולות אפילו של ירדן ולבנון היו גבולות מדינת ישראל
          אבל הם לא, וזה טיפשי לחשוב על זה בכלל.
          אני מבין שאנשים דתיים מחוברים נפשית לשטחי א''י התנכיות
          אבל זה גם לא מה שצינות בכלל חיפשה וגם פשוט חסר הגיון
          יש לקבל את העובדות שיש שם אוכלוסייה של מיליוני פלשתינאים שחיו שם
          ולעולם לא יקבלו שלטון יהודי הנכפה עליהם .
          אם היה אפשר באמת לשלוט עליהם אני אתמוך ,אבל אי אפשר.
          וזה שנביא כזה או אחר היה שם אין משנה עובדה כי הם היום ודורות שלהם חיו שם
          וזה לא גבול מדינת ישראל אפילו שזה חלק מישראל אבל לא מדינת ישראל
          המדינה קמה על ציונות שבסיסה מדינה יהודית , בסוף מדינה יהודית בא''י
          אך לא כל א''י כמדינה יהודית, זה לא מסע צלבני !

          כיום אנחנו מדינה חילונית נאורה
          מדינה יהודית שרוצה לשמור על המסורת היהודית
          לא מדינת הלכה, כך שהחוקים הם מעל הדת.
          ועל פי חוק מדינת ישראל גבולות המדינה הם גבולות הקו הירוק 67

          הגב לתגובה זו

          • אולי חילונית אבל לא נאורה כלל (ל''ת)

            חי, 27/10/05 13:52

            הגב לתגובה זו

            • טוב, זה כבר עניין יחסי (ל''ת)

              רציונלי, 27/10/05 14:08

              הגב לתגובה זו

          • כל הכבוד, הסבר מצויין! (ל''ת)

            תודה, 27/10/05 14:21

            הגב לתגובה זו

            • הסבר? תעמולה ריקה פרופר! (ל''ת)

              ופירטתי כאן, 27/10/05 15:25

              הגב לתגובה זו

          • הסבר גרוע וחלש

            שפוי, 27/10/05 14:56

            לפי ההגיון הרציונלי אין גם שום היגיון שיהודים יגורו באזור נחשל ופרמיטיבי במזרח התיכון, בין מיליוני פלסיטינים שלעולם לא יקבלו שלטון יהודי על חלק כלשהו בארץ ישראל (להזכירך - הסכסוך לא התחיל ב 67).

            לפי הרציונל החילוני הנאור שלך עלינו לעבור לחיות בארה''ב או באוסטרליה להתעקש לחיות כאן ולסכן את החיים זה סתם מסע צלבני דתי פרמיטיבי.

            הגב לתגובה זו

            • תשובה לשפוי

              רציונלי, 27/10/05 18:39

              אם ההגיון שלך אומר שאתה צריך לגור באוסטרליה אתה מוזמן לעבור .
              זאת בעיה שלך ואני לא אמרתי דבר שכזה ,אולי זה מה שחיפשת שאומר.
              אני גר בישראל ואין לי שום רצון לעבור גם אם יש לי בארה''ב מספיק ידידים שיקבלו אותי

              הסכסוך התחיל מזמנים קדומים עוד מתחילת הצהרת בלפור
              ומה רצית ? שהערבים ישתקו אם אומרים להם שהאזור הזה היה של יהודים
              שהיו אולי כמה אלפים רק אז?
              כמובן שאלו הפגינו ,מה זה מזיז להם שליהודים אין בית ?
              אבל יהודים נלחמו על ההישרדות וחיפשו בית ,ולא היה שום עניין דתי
              אפילו אוגנדה התקבלה בתחילה.

              בתקופה זו עוד נלחמנו על כל פיסת שטח וגבולות המדינה שונו מועידה לועידה
              כיום המצב שונה ,אנחנו לא נלחמים על הבית , הם נלחמים על להישאר בא''י
              ולנו יש מדינה שאני מקבל אותה ,מדינה על גבולות 67~
              מדינה יהודית שאני רוצה לשמור כיהודית ואני חושב שהמשך עדיין של חומה ומגדל
              רק יזיק כי מה אתה רוצה לעשות עם מיליוני ערבים בשטחים אם תספח אותם ?
              ואחר כך עוד מופתעים שהם מתנגדים .
              גירושם ?! זה לא מציאותי ,סליחה.
              ואם אתה חושב שגבול 67 זה טיפשי ,תשאל את כל מפלגות הימין אף של בגין והשמאל ,למה הם נשארו עדיין הגבולות ולא סופחו שטחים ישע ,כי אף אחד לא משלה את עצמו ומבין שאין מנוס משתי מדינות
              בא''י .

              כמו שאמרתי האמת יוצאת לאור ...
              בעצם כל העניין הוא פה לא קשור ללחימה בטרור בכלל ,יש פה שני עמים שרוצים לגרש אחד את השני
              ואני אומר די !
              אותנו לגבולות 67~ ושהם יקבלו את מה שיקבלו ,ירצו יותר יקבלו בראש וילמדו כי יש להם סיבה טובה להפסיק להילחם ,זאת לא מלחמה על הישרדות כמו שהם רואים זאת כים.

              הגב לתגובה זו

          • אינך יכל להעיד על שפיותך!

            חילוני=מתנכר, 27/10/05 15:24

            אין המטורף מעיד על שפיותו.
            עם חזר לארצו לאחר אלפיים שנה! איך אתה מסביר את זה באופן רציונלי? איזה עם מפוזר ומפורד בין העמים, קומץ פה קומץ שם, מצליח לשמור על זהותו, על תורתו האחידה, אפילו על הניקוד והטעמים? איך אתה מסביר את זה באופן רציונלי?
            איך אתה מסביר שפרופסור מברלין ומורי מתימן מקיימים בדיוק, אבל בדיוק אותם חגים דינים ומשפטים?
            ולמה ההתעקשות על האמורפיות של ארץ ישראל? יש מסמך אחד ויחיד בעולם המעיד על הארץ שהיא ארץ היהודים, אין אחר, למה להתכחש. למה מתאמץ יהודי להפקיע את המסמך שיש לו, גם כשאחרים עושים זאת. והאחרים עושים זאת, כי היהודונים הראו את הדרך.
            ארץ ישראל היא משהו ממשי מאד, ויש הרבה מאד מצוות התלויות בארץ, חקלאיות ואחרות, שאינן נוהגות בחו''ל.
            אין בעולם דבר ממשי יותר מן המקשה היהודית האחת - עם, תורה וארץ!

            הגב לתגובה זו

            • שתובה ל ''חילוני=מתנכר''

              רציונלי, 27/10/05 19:16

              מסכים ,אין האדם יכול לשפוט את שפיותו
              זה הוא עניין עם שאלה יותר מידי סובייקטיבית.
              אבל אני אקח סיכון ,אתה יודע מה ? מסיבה אחת פשוטה:
              אני אקבל ומוכן לקבל כל דעה מנוגדת אפילו לשלי אם זאת הגיונית
              אני ר-צ-י-ו-נ-ל-י ז''א תן לי הגיון ולא אמונה .
              יש לי כבוד לדת ,דת יכולה להיות דבר יפה אבל אני אומר לך כמה דברים :
              ''עם חזר לארצו לאחר אלפיים שנה איך אתה מסביר את זה באופן רציונלי''
              בזכות הדת וההסתגרות מהגוי נשמרנו נבדלים מהנוצרים ,זה נכון.
              אבל לולה הציונות החילונית לא היינו חוזרים לפה בכלל, היו פה עדיין כמה אלפי פנטים
              שהערבים לא היו אפילו שמים עליהם והאלו היו עוד אלף שנה מחכים לנס.
              לולה הפסקת ההסתגרות מהעולם בקומונות של אז ,לא היינו מגיעים בכלל לרמת כח שיש לנו כיום
              וגורלנו היה כגורל אינדיאנים .
              אם היינו אולי אף יותר רציונלים אולי אף לא היינו מגורשים מ א''י
              ולא קמים על האימפריה הרומאית מאות פעמים תוך מותם של מיליוני יהודים עוד בתקופות קדם.

              אין אני רוצה לצאת כנגד המסמך הזה שאתה מדבר עליו ,קטונתי .
              אך אני יודע עובדות וחיי על פי העובדות.
              צר לי , אין נסים בעולם .
              הפסדנו נגד הרומאים,הבבלים ,האשורים....
              גרמנים חיסלו לנו 6-7 מיליון ,הפרעות ברוסיה הרגו ילדים ונשים
              שלא היה עוול בכפם אפילו בבתי הכנסת ,דבר לא עזר להם.
              אדם החיי רק על אמונה עיוורת ולא שומר על עצמו ה' לא שומר עליו
              גם הגבולות א''י לא באמת היו של יהודים ואז גם היהודים הפכו לשני ממלכות , איך זה בכלל?
              וישראל חייה על כוחה של פצצת האטום והחייל הפשוט ולא איזה כח מיסטי של ה'
              היא הפסידה מול רומאים כי לא היה לנו הכח הצבאי לנצח אותם ולא סיבות אחרות
              עלו הם העובדות ידידי.

              ואני רוצה להיות על פי המציאות לא על פי אמונה .
              מציאות והגיון ,כי כל פעם שאנחנו מקבלים בראש כשהעדפנו אמונה על מציאות
              אין תשובה טובה לדת למה, רק חיפוש אחרי עוד סיבות שיש להאמין בהם [אולי...אולי בגלל ...אולי]


              ''איך אתה מסביר שפרופסור מברלין ומורי מתימן מקיימים בדיוק, אבל בדיוק אותם חגים דינים ומשפטים?''
              אגב הם לא , כזכור לך גם היהדות מפולגת לזרמים .

              הגב לתגובה זו

          • חילונית נאורה'' . הוטעית.

            אין דבר כזה, 27/10/05 17:04

            הארגון המדיני נובע במהותו מהדת, וראה ניטשה- החילון המוחלט גורם להתפוררות הארגון המדיני וכך בכל המערב. אתה רוצה יותר מדי, זה לא קיים במציאות, מצטער. עלינו להיות יותר ריאלים באשר לאפשרויות המציאותיות ו''מדינה חילונית נאורה'' אינה אחת מהם. אשר לשטח שודאי ידועה לך ההיסטוריה של המשפט הבינלאומי לגביו, שנמסר ליהודים לצורך שיקומם כעם מטעם העולם ע''י חבר הלאומים באמצעות המנדט: אי אפשר לטעון עפ''י החוק הבינלאומי שאינו שייך לישראל. מבחינת היישוב הערבי עליך לדעת שרובם הגיעו לאיזור בזמן המנדט, ובניגוד לו (באופן בלתי חוקי ספציפית, לא רק עפ''י פרשנות סעיפי המנדט ). מדובר בד''כ בערבים מכל קצווי העולם הערבי, שאזרחותם המקורית , ולפי חלוקה מספרית, קודם כל סעודית, אח''כ תימנית, מצרית, סודאנית, עיראקית, הודית, ועוד ועוד. אך אני מסכים שהשאלה האם קיים בכלל עם יהודי, היא שעומדת על הפרק (כאמור אין בעיה לגבי שאלת הגבולות, זה טעון פיקטיבי שמישהו ניסה לשכנע אותך בו), היות והיהודים נטשו את הבסיס היחיד המגדיר אותם כעם: היהדות במובן ההילכתי (וראה פרופ' ליבוביץ).

            הגב לתגובה זו

    • כנראה לא שמעת שהקימו מדינה חוק

      ליאור, 27/10/05 12:24

      ית בארץ ישראל ושמה מדינת ישראל.
      ולפי חוקי מדינה זו ההתנחלות אינה חוקית. אני מקווה שעכשיו הבנת.

      הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק הענין - מדינה

        אנטישמית בא''י, 27/10/05 12:48

        חוקי מדינת היהודים, המשתפת פעולה עם תואמי הנאצים, מוריהם (תרפ''ט) ויורשיהם, אינה מחייבת את העם היהודי.
        זו לא התפלמסות ולא דמגוגיה. המדינה הזו פועלת, בצורה הגלויה ביותר, לקעקוע כל זכויות היהודים, כולל זכויות כלל אנושיות, כמו, הזכות לחיים והזכות לנחלת אבות.
        זו מדינה פושעת, בדיוק כמו גרמניה בשעתה!

        הגב לתגובה זו

        • הזכות לחיים והזכות לנחלת אבות''

          א, 27/10/05 12:59

          הצחקת אותי.
          לכולם פה יש ''והזכות לנחלת אבות''
          איזו מין זכות זאת ?!
          אבל המדינה מנסה לשמור על השפיות ואתה מקבל את זה כאנטישמיות
          אתה פועל לקעקוע המושג אנטישמי

          הגב לתגובה זו

          • ותרבותי בישראל. זו תעמולה בלבד

            לערבים אין חלק, 27/10/05 13:31

            שהשתרשה לצערנו. הם לא היו כאן והם לא גיבשו, ובודאי לא כאן, עם. יש די הוכחות הסטוריות לכך, שרובם היגרו (באופן בלתי חוקי בזמן המנדט, ואף עשו הכל כדי למנוע הצלה בחוף ישראל מבני משפחתך ועמך שנרצחו בשואה, בעודם מהגרים לכאן מכל מדינות ערב במספרים עצומים, ומשקרים מיידית שהם כאן מאות ואלפי שנים, וזו סיבה מספקת מצידם למנוע מיהודי נרדף אחד להימלט לכאן) אך אתה רוצה לדבוק דוקא בהצגת הדברים הערבית.

            הגב לתגובה זו

            • אבל זה מטומטם !

              רציונלי, 27/10/05 14:37

              קודם תקרא את תגובתי ל '' אסור להתבטא''

              ומה כל העניין עכשיו על מה שיך למי ?!
              אולי נחזיר הכל לאיטליה בגלל אימפריה הרומאית ?
              תבין אותי
              אני איש מרכז ולא הצבעתי לאנשי השמאל
              אבל ככל שאני מדבר יותר אם אנשים כמוך אני מבין רק כמה שהשמאל צודק
              מה עם כל העניין של ''התנחלות שומרת על ביטחון '' אפילו אתם מבינים עכשיו שזה שקר
              מה עם כל העניין של ''רבים רוצים יותר ! הם רוצים לגרש אותנו''
              אבל בסוף השקר יוצא לאור ! אין סיבה אחרת להתיישבות
              אם לא הסיבה הצלבנית שבה!
              כל העניין הוא בשטחי מורשת
              אז איזו זכות יש לנו לדבר על כך שערבים רוצים הכל ? ומה עם היהודים ?
              הם צדיקים גדולים?!

              לטנגו צריך שניים וזה מה שאיש מרכז רוצה להראות .

              הגב לתגובה זו

      • שאלה לי לגאון בשם ליאור!

        ישראל, 27/10/05 12:51

        אם כן, למה לא כופים את החוק על הערבים שבונים ללא אישור, הם בונים בתים כהמשך לסימטת הגבורה בחברון שבה נהרגו 12 לוחמים וביניהם מח''ט חברון דרור ויינברג הי''ד, ולמה אין אכיפה כלפיהם בכבישים כשהם נוסעים בפראות ומסכנים חיי אדם, איפה האמיתיות והיושר שלכם???

        הגב לתגובה זו

        • תשוה במקום ליאור

          א, 27/10/05 13:12

          איזה מן טענה זאת ?!
          זה כמו הגנש שסיפר לשוטרים : ''אבל לא רק אני גונב...ויש אפילו רוצחים''

          נו אז יש לטפל גם בהם
          זה לא מצדיק כלום.

          הגב לתגובה זו

          • כנראה שהמילה צדק זרה לך....

            עידן, 27/10/05 13:40

            על הביטוי ''איפה ואיפה...'' בטח גם לא שמעת.

            הגב לתגובה זו

            • איפה פה הצדק ? (ל''ת)

              א, 27/10/05 14:19

              הגב לתגובה זו

        • למתנחבל בקרית ארבע

          הרצליאני, 27/10/05 13:13

          אם עד היום לא הייתי בטוח למה איני רואה בכם את אחי, עכשיו אני משוכנע לגמרי.
          מי שהתיר לכם לעלות על הקרקע עשה טעות גדולה.

          הגב לתגובה זו

      • לליאור הטועה והמטעה

        יששכר, 27/10/05 13:30

        חברון איננה חלק ממדינת ישראל, חוקי מדינת ישראל לא תופסים שם, אז אל תדבר שטויות.

        הגב לתגובה זו

        • האינטגראלי של ישראל לחברון

          מר יששכר, 27/10/05 13:43

          רחוק מאוד מלהיות ''שטויות'' וכאשר אין מביאים אותו בחשבון, מכחישים ומנסים לקבור אותו, מגיעים למצב הנוכחי, של העדר תשתית יציבה מכל בחינה.

          הגב לתגובה זו

          • לליאור הנשמה

            יששכר, 27/10/05 14:03

            אתה יודע טוב מאד שהריסת המאחזים זה קטע פוליטי ללא שום קשר לשלטון חוק זה או אחר.

            תראה לי את החוק של מדינת ישראל שאוסר ליהודי להקים מאחז על אדמה ששייכת לו בשטחים הכבושים.
            אולי אתה צודק....אבל לא נראה לי שתמצא חוק כזה.

            הגב לתגובה זו

            • לא צריך חוק ,יש הגיון (ל''ת)

              רציונלי, 27/10/05 14:19

              הגב לתגובה זו

            • נכון אבל מצד שני גם הקמת

              ש, 27/10/05 15:52

              התנחלויות בלב ששטח ערבי זה עניין פוליטי....

              הערבים בונים כי יש להם צורך קיומי בעוד בתים.
              המתנחלים בונים כי הם רוצים להציק לערבים.
              אין גוף בישראל שמטפל בדרישות וצרכי הבנייה והתכנון של הערבים ביהודה ושומרון. לכן הם חייבים לבנות בניה לא חוקית כדי לחיות.

              המתנחלים עושים זאת כדי לפגוע בערבים.

              הגב לתגובה זו

            • הם הגיעו ברובם בניגוד למנדט

              זה אינו שטח, 27/10/05 16:39

              מכל מדינות ערב. שטח זה הוכר ע''י העולם משום שהיה ריק, כמקום שבו ישוקם העם היהודי הנרדף. השטח כלל את א''י המערבית והמזרחית. בשנת 22 נמסרו כשני שליש ממנו לערבים וזו ירדן, באישור(אם כי ודאי לא בשמחה) המנהיגות היהודית דאז כולל ז'בוטינקי, והחלק הנותר כולל יהודה ושומרון צ''ל ישראל. לא ניתן עפ''י החוק הבינלאומי לקבוע שיהודה ושומרון אינם של ישראל. זה ענין של פוליטיקה, מאזן כוחות, דמוגראפיה, וכמובן- כשמדובר ביהודים, מצבם מראש אינו טוב, משום שהם שייכים לעם קטן שחלקים ניכרים בעולם עוינים אותו. לכן הכרת העולם בשטח המגיע ליהודים ע''י חבר הלאומים דוקא צריכה לקבל יתר חוזק ותקפות, שלמרות כל הנסיבות נגד היהודים, העולם החליט על כך. אבל כל זה בתנאי שיש בכלל עם יהודי. היות והארגון המדיני (וראה ניטשה) מקורו דתי, והמדינה מתפוררת בכל המערב עקב ניתוק משרשיה הטבעיים האלה, הריחוק מהם עלול באופן מעשי למוטט את ישראל. הנה כדוגמא לכך: בטחונם של יהודים או 'יהודים' שאין להם קשר ליהודה ושומרון. הם באמת מאמינים שאין להם, לא כגישה פוליטית. אבל נכון שזה פרט. הבעיה של העם היהודי עמוקה בהרבה, שהוא בעצם אינו יהודי משום שלפחות באופן ציבורי אינו מכירבכך שהוא יהודי.

              הגב לתגובה זו

        • ליששכר - נכון !

          מוטק'ה, 27/10/05 15:16

          ומכייוון שאין זה חלק מהמדינה,
          אין זכות לתושבים אלה להצביע בכנסת, אין הם יכולים לשרת בצה''ל, אין להם זכות לשאת דרכונים ישראליים, ובעיקר אין סיבה שצהל יגן על אדמה זו.

          מסכים.
          גם אתה ?
          תיזהר במה שאתה אומר ..
          חרב פיפיות.

          הגב לתגובה זו