• 83.

    מופז ושרון אשמים!!!

    צפצפ, 27/10/05 19:40

    בהסרת המחסומים הפנימים ובדילול כוחות הצבא בגדה!!
    עכשיו הפלסתינים העבירו מלא חגורות נפץ למקומות מיסתור בגדה ובישראל ומה שנותר להם זה להעביר פלסתיני ''תמים'' לאסוף את החגורה ולהיתפוצץ!!!!
    אנחנו עוד נשלם הרבה על רפיסות שרון בפני השמאל והאמריקאים, שרון לך לשמיר ולמד להגיד לא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ממש מלחמה בטרור

    אילת, 27/10/05 19:35

    לירות לשטחים ריקים וחוץ מזה
    למה נותנים למפלצות האלה להכנס לישראל
    זהו שורש כל הרע

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יופי. נתנתק עוד פעם ?

    יוסי הטמבל, 27/10/05 18:43

    לפעול נגד הטרור זה טוב.
    שלום זה עוד יותר פנטסטי.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    סוף מעשה במחשבה תחילה

    יוכי, 27/10/05 18:01

    ניתן לראות לאן הובילה אותנו הנהגתו של ראש הממשלה - לא ביטחון ולא שלום אלא רק התגברות הטרור - כאשר משדרים לערבים ולעולם חולשה ומתקפלים ממקומות ששייכין לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בא להקיא מהצהרות מנהיגינו-עאלק (ל''ת)

    דוד שחם, 27/10/05 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הייל שרון (ל''ת)

    כבשה כתומה, 27/10/05 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מילים מילים מילים. שרון=מחזמר (ל''ת)

    נמאס משרון, 27/10/05 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בואו נחשוב לרגע שהמצב הפוך @@@

    אין תחליף-לשלום, 27/10/05 16:35

    ואם זה היה להיפך, למשל:

    אבו מאזן: לא אפגש עם שרון עד שישראל לא תנקוט פעולה ממשית נגד כ''ך, ולא תפרק את ההתנחלויות הקיצוניות, מהם יוצאים אנשי הטרור שפוגעים במוסקי הזיתים...

    ומה אמר שרון?
    שרון: לא אפגש עם אבו מאזן אם הרשות לא תנקוט פעולה ממשית נגד הטרור

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה משווה טרור ערבי

      אאא, 27/10/05 17:41

      למתנחלים?
      בגלל אנשים כמוך שמנסים להיות חכמים אנחנו נראים כפי שאנחנו נראים.

      הגב לתגובה זו

    • ואללה, צודק...

      קורא, 27/10/05 17:41

      הרי כ''ך היא ממש החמאס, יש לה 40% מהקולות הישראלים בבחירות ואנשיה רוצחים ערבים כל הזמן באמצעות מטענים וירי על מכוניות.

      ...אתה שמאלני חסר תקנה, אתה משווה בין פגיעה בעצים לפיגועים (כמו בחדרה לדוגמא)?!

      השמאלנות הוציאה אותך מדעתך. אתה צריך עזרה מקצועית.

      הגב לתגובה זו

    • u are crazy my friend

      get your pills, 27/10/05 17:45

      but fast

      How can you compre some stupid kids behavior with planned mass morder? with media/ ''education'' brain washing, from birth about killing, blood, blood blood....

      as i told you go get your pills...before you walk into a light pole!

      הגב לתגובה זו

    • כמה מוסקי זיתים נהרגו ??

      שמאלני לשעבר, 27/10/05 17:46

      תזכיר לנו אולי כמה פיגועים נגד ערבים בוצעו ?
      כמה טרוריסטים יהודים מסתובבים חופשי ?

      אז כנראה שהמצב לא ממש הפוך...
      טמבל שמאלני מצוי !

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    יתפטרו שרון ומופז וייפסק הטרור

    כי הם ורק הם, 27/10/05 16:26

    אם לא יהיו התנחלויות לא יהיה טרור וטרטור העם השכן ייפסק. ואז הם יבינו שאין עוד סיבה לתמוך בג'יהאד ובחמאס. ולא יצטרכו לפרוק מהם את הנשק, כי התמיכה של הציבור הפלסטיני בהם תדעך.

    אז כדאי לנו, וכדאי להם. כמו שאומרים באנגלית ITS A WIN-WIN SITUATION

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    דין נצרים כדין תל אביב (ל''ת)

    דרור, 27/10/05 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הרוגי הטרור שווים יותר

    נורי, 27/10/05 16:08

    נשמע נורא? זה באמת נורא. אבל זו גם עובדה. כמה הרוגי טרור היו בשנה שעברה? 50? 60? כמה בתאונות דרכים? 500? 600? אם הפוליטיקאים היו משקיעים רק 10% במניעת תאונות דרכים ממה שמושקע בטרור היו היום בישראל מאות ואלפי אנשים עדיין חיים. לא חאראם?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ממשלת שרון צריכה להתפטר NOW

    אם זה לא היה כה, 27/10/05 16:07

    היא המביאה עלינו אסון אחרי אסון,
    בזה שהיא מסרבת להתקדם לשלום.

    ושלום עושים עם אויבים, שותפינו לארץ ולצרות שמביא הסכסוך ששרון וחבריו לממשלה לא רוצים לגמור.

    רק פשרה תביא פתרון. הפלסטינים מוכנים, ואם תרצה יש עם מי לדבר!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יש שרון יש טרור יש מופז יש גם!

    מדוע צה''ל מנצח, 27/10/05 16:02

    על מה היה שרון בונה את עתידו הפוליטי אם יום אחד היה נפסק הטרור?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שר החוץ הרוסי:

    Avi Ecuador, 27/10/05 16:02

    מחר אני נוסע לאיראן, יש לך אולי קצת אורניום מר שרון?
    שרון: לא, אני עסוק עם וונצואלה, האמריקאים מפריעים לי.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פספוסים

    גור אריה יהודה, 27/10/05 15:33

    דבר ראשון - ושוב נראה לי שכל המגיבים מפספסים את הנקודה החשובה והיא הגיס החמישי - 8-9 ימים לפי '' דבקה'' שהה המחבל במקום כל שהוא במשולש, וזה אומר שצריך להטיל עוצר על המשולש וחיפושים מבית לבית כדי למנוע פיגועים נוספים. עונש קולקטיבי יצעקו חברי השמאל וידידהם חברי הכנסת הערבים - לא יתכן מצב שמחבל יהיה בבית מוגן והמשפחה המסעיית קרובים ואפילו סתם אנשים שלא ראו או שמעו וכדומה, אז עונש קולקטיבי נראה מוצדק.
    רעיון - חזרה למשטר צבאי למשולש כמו בשנות 50

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כל הכבוד ל 3 אישי הכנסת

    יעקוב, 27/10/05 15:33

    לשרון , למופז , לרמטכ''ל

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל עוד שרון בשילטון

    נועמי, 27/10/05 15:24

    אני יושנת בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • שיעבירו אותו למוקטעה

      Avi Ecuador, 27/10/05 16:07

      גם אני אשן.

      הגב לתגובה זו

    • מה בגלל הלילות הסוערים שלך (ל''ת)

      יוסי, 27/10/05 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    שרון,יש לך פרטנר לשלום בפרסומת (ל''ת)

    כאן, 27/10/05 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לגייס את פנסיונרים עם נשק נגד

    שומר, 27/10/05 15:19

    טרור !

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שמתם לב לפרסומת בראש הטוקבק?

    דורה, 27/10/05 15:15

    אין גבול לציניות???

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    רק צ'חצ'חים תומכים בליאכוד ! (ל''ת)

    דוד, 27/10/05 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ליכודניקים,נמאסתם ,הביתה ! (ל''ת)

    שמאל, 27/10/05 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לזרוק עליהם אטום (ל''ת)

    אריה, 27/10/05 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אוהבים אותך אריק. חזק ואמץ. (ל''ת)

    נועם, 27/10/05 15:06

    הגב לתגובה זו

    • על החתום ערפאת (ל''ת)

      Avi Ecuador, 27/10/05 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הכתבה על הנחש קורעת.....

    לכל האידיוטים, 27/10/05 15:00

    השיכורים מביאים לנו את החדשות המצחיקות:)
    לפחות קצת שקט מכל הבלבולי מוח שלכם על הפוליטיקה יש פה אנשים פשוט חסרי חיים באתר הזה שרק מחכים לכתבה כדי להגיב...ומגיבים כמו פסיכים...אולי תחפשו חיים אצם לא רואים שאין גם ככה עם מי לדבר? בגג על כל 200 אנשים תקבל תגובה אחת...לכו דברו עם ההורים או משהו!

    הגב לתגובה זו

    • לאדיוט הראשי{אתה}

      אסי, 27/10/05 15:13

      בנתיים אני רואה שאתה המשעומם וחסר חיים שהטרחת את עצמך לכתוב תגובה שלא קשורה לנושא בכלל בקיצור תמצא לך חיים

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    שרון אמר את האמת לעם וקיים

    בנצי א, 27/10/05 14:59

    את הבטחתו. ערב הבחירות האחרונות אמר אריק שרון שיהיו ויתורים כואבים. וזה למעשה היה
    הקמפיין שלו במרוץ הבחירות. ולשם
    כך הוא זכה בנצחון סוחף ורבים ממתנגדי ומתעבי הליכוד בחרו עבורו.
    ואת הבטחתו לעם הוא קיים והוא ימשיך כך בדרכו בנצחון גדול יותר בבחירות הבאות עם ליכוד או בלי ליכוד!!!

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב גם דין ת''א כדין נצרים (ל''ת)

      כי שרון תמיד, 27/10/05 15:09

      הגב לתגובה זו

    • כשאומרים הרבה שקרים

      Avi Ecuador, 27/10/05 15:12

      כמובן חלק מהם מתברר למישהו שזה אמת.
      אולי מחר לצערי עוד יעשה שואה למישהו, מקווה שלא ליהודים.
      אז על קצת מה ''אמת'' של ש(ק)רון בבקשה לא לצחוק חזק:
      ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''

      ''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר?
      אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה.
      שילחו אותם הביתה!!!''

      מי אמר דברים אלה?
      שרון.
      לאיזה שרון יש להישמע?
      לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם?
      אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח?
      ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל.
      היה צריך פשוט להתפטר!!!
      איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!

      הגב לתגובה זו

      • ובמבט נוסף

        Avi Ecuador, 27/10/05 16:05

        חבל ששרון לא היה באופוזיציה; לפחות היה מארגן את המתנחלים שבחרו בו להתנגד ומוצא צירים חדשים להתנגדות לפינוי נגד השמאל, אולי מהבריקאדות היה מצליח לבטל את תוכנית ההתנתקות מהשכל וההגיון.
        בעצם השמאל היה עושה ממנו שוטה הכפר ומלביש עליו אי יווני.
        בג''ץ?!
        מה אתם דואגים.

        הגב לתגובה זו

        • ובמבט נוסף 2

          בנצי א, 27/10/05 17:01

          אילו ביבי היה היום ראש הממשלה
          הוא היה נסוג לגבולות 67 תמורת כלום. וזה מה שהוא יעשה אם חו''ח הוא יחזור לשלטון. ימים יגידו!!!

          הגב לתגובה זו

          • עזוב ביבי ועזוב שטויות

            Avi Ecuador, 27/10/05 17:10

            יש נס ערפאת והאינתיפאדה לדור עגל הזהב שאפילו מנהיג לא הצמיח בדורנו.

            הגב לתגובה זו

      • איזה פרצוף יש לשרון? תיכנס

        הגננת יוכבד, 27/10/05 16:29

        בשנת 1972, יום אחד לפני ששרון השתחרר מצה''ל, הוא התקשר לשמואל תמיר ז''ל שהקים באותה תקופה את מפלגת ''המרכז החופשי'' וביקש להצטרף.
        תמיר הזמין את שרון לפגישה, שבה סיכמו שניהם על הצטרפותו של שרון למפלגה.
        בתום הפגישה, ביקש שרון מתמיר את מסמך קוי היסוד של המפלגה החדשה לשם עיון ושניהם קבעו, שתוך יומיים יקיימו מסיבת עיתונאים, בה יודיע שרון על הצטרפותו ל''מרכז החופשי''.
        בדיוק יומיים לאחר מכן, ביום ששניהם היו אמורים לקיים מסיבת עיתונאים, זימן שרון לבדו מסיבת עיתונאים והודיע על הקמת מפלגה חדשה בשם ''שלומציון''. מצע מפלגת שלומציון, היה זהה מילה במילה למצע ''המרכז החופשי'' אותו קיבל משמואל תמיר ז''ל.
        שבועיים לאחר מכן, התקשר שרון לתמיר ושאל אותו: ''אתה כועס עלי?''
        ''אני נדהם'' ענה לו תמיר.
        ''אני מתפלא עליך'' ענה לו שרון. ''כל צה''ל יודע שאני נבלה ואתה לא ידעת?''.

        הגב לתגובה זו

        • גם אני נדהם

          Avi Ecuador, 27/10/05 17:51

          ומקווה שזה לא נכון, הגדרת חלאה.

          הגב לתגובה זו

    • כשמשקרים כל כך הרבה שקרים

      Avi Ecuador, 27/10/05 15:54

      כמובן חלק מהם מתברר למישהו שזה אמת.
      אולי מחר לצערי עוד יעשה שואה למישהו, מקווה שלא ליהודים.
      אז על קצת מה ''אמת'' של ש(ק)רון בבקשה לא לצחוק חזק:
      ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''

      ''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר?
      אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה.
      שילחו אותם הביתה!!!''

      מי אמר דברים אלה?
      שרון.
      לאיזה שרון יש להישמע?
      לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם?
      אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח?
      ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל.
      היה צריך פשוט להתפטר!!!
      איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    פול גז ברוורס

    Avi Ecuador, 27/10/05 14:57

    שרון עושה את כל ש''צריך'' בכדי לבנות את עגל הזהב פלסטין, הם לא מסוגלים לבד, בטח בלי לרצוח יהודים.
    שרון צריך לנדב להם את צבא הכנה לפלסטין בכדי שיבנו אותם.
    קורבנות?
    ''שלום'' ומזרח תיכון עשן, סליחה, חדש קוראים להם.
    למה לא לתת לרשעים פרסים על רצח שנאה ורוע?
    הרי אנו יהודים, יענישו אותנו כשמשהו או מישהו לא בסדר.
    שרון אסון לאומי לעם ישראל.
    מוסא-שרון היה צריך לפעול מהמוקטעה, אולי משם היה מפעיל בשלב ריאשון צבא פלסטיני לעשות ניקוי אתני לערבים ''ישראלים'' בקו הירוק, היה מסביר לפלסטינים כמה לא לוגי לחיות בין יהודים; בין שאהידים לאומיים מהשמאל שיש ביניהים הרבה קניבלים שמאבדים את עמם לדעת.

    הגב לתגובה זו

    • אבי,תתבגר ! (ל''ת)

      Peruany, 27/10/05 15:08

      הגב לתגובה זו

      • אתה מכיר את הסיפור

        Avi Ecuador, 27/10/05 16:12

        על בגדי המלך החדשים?
        הילד צעק שהמלך ערום.
        מזל שהוא לא היה מבוגר; אף אחד לא היה ''יודע''.

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    ישראל חייבת להעביר בדחיפות

    yair1, 27/10/05 14:57

    לפלשתינים שטחים ריקים בתוך תחומי הקו הירוק (מה שנחשב עדיין ישראל), כדי שלחיל התותחנים ולחיל האויר יהיו מספיק שטחים ריקים לצורך בזבוז תחמושת יקרה (פגזים, טילים ופצצות מטוסים}.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחח אהבתי אחי (ל''ת)

      שמוליק, 27/10/05 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מדובר בכשלון לכל רוחב הממשלה!

    יקנעמי, 27/10/05 14:42

    החל מהמפוטם הראשי וכלה באחרון האינטרסנטים היושב במשרד ממשלתי כלשהוא.
    כולם נכשלו!
    קרוב ל-1000 יהודים נרצחו בתקופת שלטונו של שרון. זה מריח כמו כשלון, זה בוכה כמו כישלון, וזה כואב כמו כשלון.
    המפוטם צריך לעוף הביתה יחד עם ראשי הצבא ומערכת הבטחון!

    הגב לתגובה זו

    • אם ביבי היה ראש ממשלה כבר

      אורי, 27/10/05 14:48

      לא היתה לנו מדינה

      הגב לתגובה זו

      • ביבי,נוה,כץ,לימור-מתוקים של... (ל''ת)

        דוד, 27/10/05 15:17

        הגב לתגובה זו

      • ביבי היפסיק את הטרור לגמרי -

        עדי, 27/10/05 15:21

        וכאן אנו עושים במכנסיים בגדול.
        אימפוטנט סינילי.

        הגב לתגובה זו

        • ביבי ביב בי י קשקשן

          בני, 27/10/05 15:49

          לא דובים ולא יער, האיש לא הפסיק כלום.

          הגב לתגובה זו

          • תגובה

            יקנעמי, 27/10/05 17:41

            1. אכן, ביבי הוריד את מספר הנרצחים בתקופתו לממוצע של 2-3 יהודים נרצחים בשנה, מה שאף אחד לפניו לא הצליח.
            2. אני לא תומך בביבי. גם הוא יעשה כמעט אותו הדבר כמו שרון, רק כדי ששחלטונו ישרוד. כמובן, הוא יעשה זאת באופן יותר דמוקרטי, בגרירת רגליים, ביתר פקחות ויתר יחסי-ציבור, אבל הראש אותו הדבר.
            3. אני תומך בפייגלין. כן! רק הוא יושיע אותנו. שרון וביבי - שניהם חוששים מעליית כוחו, והדרך של שניהם נכשלה!

            הגב לתגובה זו

  • 54.

    אבו מאזן=הפיגוע בחדרה

    אילן, 27/10/05 14:37

    אבו מאזן קרא לחמאס ולג'יהד להוציא
    פיגוע גדול.
    רק לפני 3 ימים אמר שתגובתם על הרג הפעיל
    היא תגובה מצחיקה כשהתכוון לירי על שדרות.
    בכך קרא להם להוציא פיגוע גדול יותר וכל
    זאת דרך התקשורת בלי להסתיר דבר...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תפסיק לקשקש ותתחיל לעשות.

    ש.צ, 27/10/05 14:29

    במקום לתת להם מתנות תתחיל
    לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה מה קורה כשלא נוקטים קו ברור

    cyrano, 27/10/05 14:26

    ומזגזגים על כל צעד ושעל ובלבד להמשיל לשבת עלה הכסא...
    כי, כאשר מפנים יישובים יהודיים על אלפי תושביהם נותנים רוי גבית שאין כמותה לטרור, אשר לא תוכל להחלישה בהמשך גם עם אלפי בומים אל-קוליים ואלפי הפגזות על דיונות, או משפטי מחץ למיניהם, כגון ''נחסל את הטרור בכל מחיר ''...
    דומה הדבר כאילו קנית אוטו למישהו שעבר באדום, אחר כך מה תגיד לו?.. אל תעבור באדום ?..
    אבל כשכל המטרה היא מלחמת השרדות וכל האמצעים לשם בריחה מלתת דין על שחיתויות שבוצעו כשרים ומקדשים מטרה זאת, איך תדביר את נגע הטרור באופן יסודי ?.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רצינו מנהיג ימני קיצוני ????

    משה 14, 27/10/05 14:23

    ומה קיבלנו מנהיג שמשך שמאלה חזק והוא לא מסוגל לידאוג לביטחון אזרחי המדינה ,אז בבקשה תפנה את מקומך שרון וחזור לחוה לידאוג לצאון שלך בזה אתה טוב,יש לך היסטוריה של לוחם ועכשיו יש לך היסטוריה של שקרן ונוכל ,אז ליפני שיהיה לך היסטוריה של מנהיג שהפקיר את אזרחיו לאויבי המדינה ,בבקשה חזור לחוה הכבשים ממתינים לך שם תעשה לכולנו טובה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • רצינו מנהיג נורמלי,לא קיצוני ! (ל''ת)

      דוד, 27/10/05 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    שרון- תביס ותכפר !

    דפנה, 27/10/05 13:50

    כי רק אתה יכול היום במדינה.

    כך גם תכפר על הפינוי.

    חזק ואמץ !

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    טרורXXX דרכים לחיסולו

    מוקי מן, 27/10/05 13:45

    קשה לי אישית לפגוע בשרון.ישראל לטוב ולרע חייבת לו לא מעט עם זאת זקנתו מעוררת תהיות רבות באשר להגיון המסתתר בדבריו האחרונים.את הטרור לא ניתן להדביר אלא לאחר ייבוש מוחלט של הביצה.ממש כמו יתושים הם זקוקים למקווה מים עומדים [רצוי מעופשים]את הטרור ניתן להדביר בדרך דומה .איך? פשוטלעורר בפלסטנים אימה ופחד אישי מתגובה צהלית קשה ומזעזעת.כאשר הפחד מצהל יגבר על שטיפת המוח ייפסק הטרור.לא דקה אחת לפני.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין מנהיג ששולל הסדר מדיני

    מתנות ופינוקים, 27/10/05 13:39

    לצערנו עדיין אין אחד כזה. לא לנדאו ולא ליברמן. אנחנו צריכים להשמיע את קולנו ולייצר מנהיג שיחלץ אותנו בדרך של מילחמה בלי משאות ומתנות. עד שלא יקום כזה אנחנו נהיה בתוך טרור בלי שום דרך לעצור אותו ולהינצל ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להפציץ שטח ריק-ממש מועיל!!!!

    שרית, 27/10/05 13:32

    כל עוד הם לא סובלים החגיגות שם ימשיכו.

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע פצצות ופגזי סרק (ל''ת)

      נחסוך כסף!, 27/10/05 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    האם עוד 4 חודשים נרשה היתנתקות

    נוספת?, 27/10/05 13:28

    אנחנו אלה שמגיבים כאן כלכך חזק נגד ההנהגה הכושלת. האם כעבור זמן נירגע נישכח וניבחר שוב בשרון? האם ניתן לו ולחבריו שוב להוביל היתנתקות? האם בסופו של דבר כאשר יגיע רגע הבחירה ההחלטה וההכרעה על חלקים מירושליים האם אז שוב ניתן את קולנו או את שתיקתנו בעד חיזוק המחבלים ומדינה פלשתינאית? אחים וחברים הזיכרון צריך להיות ארוך מאוד ובחיבור אליו צריכה להיות החלטה לכל הזמנים שאני ואתה ואת לא נותנים יותר יד לחיזוק המחבלים. היום לפי התגובות 99% נגד החזרת שטחים ומגעים מדיניים כל שהם. אבל מחר כאשר המתים יהיו בקיבריהם האם שוב ניטעה ונסכים לתת ולשאת עם המחבלים? זה כל אחד יבטיח לעצמו לעמו ולאלוקיו שלא יקרה לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    במקום תיסבוכת של עוד שנים

    להחליט מילחמה!, 27/10/05 13:19

    וסוף לסבל הנפשי של מיליוני אזרחינו וסוף להרג הבלתי פוסק בפיגועים וטילים. מה עדיף להמשיך לסבול ולהיסתבך יותר ויותר עוד שנים ארוכות או להכריז עליהם כאויבים לכל דבר ולגמור אותם במילחמה קצרה וסופית. ההחלטה הזו קשה אבל קלה מלהמשיך להיסתבך יותר ויותר. הגיע הזמן שהעם יאמר את דברו כי ההנהגה איבדה עשתונות מזמן. בואו ניצור מהפכה בהנהגה.

    הגב לתגובה זו

    • מי יעשה מהפכה? אתה ושש חבריך

      עמית, 27/10/05 14:55

      לימין הקיצוני? אנחנו רואים הריי בכל סקר מהו כוחו האמיתי של הימין הקיצוני. אפילו במרכז הליכוד שימני בהרבה מרוב מצביעי הליכוד הפסדתם...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    התגובה של ישראל רק

    שמחה, 27/10/05 13:14

    מעודדת את הטרור !!! כי הפלשתנים רואים ''שמעצמת העל של המזת ''מפעילה את כל צבאה עם כל הטכניקה המתקדמת ,וזה לא מזיז לאף אחד
    ואילו פלישתני מתאבד אחד גורם
    לתןהו ובוהו במדינה

    הגב לתגובה זו

    • כי המעצמה מפחדת מהחלטה קשה

      ומיתנהגת כשוטה, 27/10/05 13:36

      כשנחליט לגמור אותם ניגמור אותם כלכך בקלות. כי הם באמת לא כבדים ולא שוים כלום. רק שדרוש אומץ להחליט שאין איתם דיבורים ולא נותנים להם לגיטימציה לגמרי לא. ואז נכה בהם כמו שהיכינו במצרים ובסורים ונגמור עם הבעיה הזו בזמן קצר. ולישראל שלום ושקט.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תרגום שפת שרון לעברית

    דובי, 27/10/05 13:13

    נמשיך להפציץ שטחים ריקים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כפני העם פני מנהיגיו (ל''ת)

    אלי, 27/10/05 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שרון יודע לפעול רק נגד יהודים (ל''ת)

    יוסי, 27/10/05 13:09

    הגב לתגובה זו

    • אז בטוח לא שירתת בצהל (ל''ת)

      יוסי, 27/10/05 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    שרון קשקשן

    קשקש, 27/10/05 13:06

    האיש כבר אמר ב-2003 שנמצא הפתרון לחיסל הטרור וכלום לא קרה.

    רק סיפוח יהודה ושומרון , המשך הפניית משאבים לשם, והתנחלות על כל פיגוע, חינוך לערכי הציונות האמיתית , רק צעדים אלו יובילו לנצחוננו התודעתי ולניצחוננו בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האם שרון יסיק את המסקנות...

    ד. שרון, 27/10/05 13:01

    ויתפטר ? כי אם לא, אזי מדוע אינו מפגין את הנחישות במלחמה בטרור, כמו שהפגין בעקירת יהודים?
    האם יכול להסביר לעם (לא שהעם יאמין לו יותר, אבל בכל זאת) מדוע הנחישות שהפגין כלפי עקירת היהודים, היא לא הנחישות שיפגין כלפי הטרור ? אלא סתם דיבורים בעלמה ?
    בעוד ראשי מפלגת העבודה, במקום להיות אופוזציה לוחמת, הם תומכים בו! או שכנראה אין יותר מפלגת עבודה, אלא גרורה של שרון!

    הגב לתגובה זו

    • עיזבו את שרון חפשו מנהיג חדש (ל''ת)

      שיתחייב להילחם, 27/10/05 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    שקרן, שקרן, רק בנייך פועלים (ל''ת)

    להרויח עוד כסף, 27/10/05 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אריק המציא את הגלגל בומים

    דוד, 27/10/05 12:53

    אריק אלוף העולם בנחום חקום

    הקים מהקרשים את אבו מאזאן

    וכל אנשי אוסלו כולל פרס ברק

    וכך זה נראה בעולם אנחנו לא צודקים

    במקום גולדפרב ושגב בראון ובאום

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שרון שקרן

    שרון, 27/10/05 12:32

    מי מאמין לו?

    האיש נכשל : פילג את העם, החליש את יכולת העמידה של ישראל, דפק את הכלכלה, הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם נכה בהם כמו באוייב לכל דבר

    ננצח מהר ובקלות, 27/10/05 12:27

    לא כדאי להיפטר מפיגועים קסמים אינתיפדות טילים נשק כבד וחדיש וכוליה? אז הדרך קלה לביצוע והיא לנתק מגעים מדיניים ולהכריז עליהם מילחמה כאויב לכל דבר. ואז יותר מהר ויותר קל ממה שמשערים ננצח אותם. ונשיג שלום אמיתי בכוח ההרתעה בלבד. ובלי קישקושים של דרך מדינית ושיחות מדיניות ארוכות טווח וקצרות טווח הסדר קבע הסדר ביניים וכל הצרות הטיפשיות האלה. די מכל הדרך הטיפשית חלמאית ואומללה. שבענו די מהשטויות שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה נטפלתם אליו? הוא שקרן?

    אבל יש אלוקים!, 27/10/05 12:17

    זוכרים את כרזות הענק, לפני הבחירות הישירות לראשות הממשלה?
    שרון - שלום ובטחון.
    כשראיתי את הכרזות האלה, החלטתי סופית, שאני, לבלוף הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, לא אתן יד יותר. ולא הצבעתי!
    כל הדיוט ואידיוט יודע, ש''שלום'' זו מילת הקוד להמשך ויתורים של היהודים לטובת רוצחיהם.
    הרי שרון, כמו כל המצביעים, מעולם לא האמין ש''ויתורים כואבים'' ונפשעים ומתועבים, יביאו שלום. כשמנהיג מבטיח לך שלום, לאחר כל הויתורים שכבר נעשו, ושהביאו רק טבח על טבח, לא ייתכן שאינך יודע למה הוא מתכוון!
    אילו הבטיח שרון את הדברים שהבטיח צ'רצ'יל לעמו - דם, יזע ודמעות, עד הניצחון, היתה הצדקה להצביע לו, כלומר, אילו ניתן היה להבטיח, שאכן זה מה שיעשה.
    אך שרון הביא עלינו ויתורים כואבים, והרבה מאד דם יזע ודמעות עד לאבדון. בינתיים - גוש קטיף וצפון השומרון. וכל זה היה ברור מלכתחילה!!!
    ומה היתה ההצדקה להצבעה - ''יש לך מישהו אחר''? לא! רק הליכוד יכל להביא חורבן, באין אופזיציה להליכה כצאן לטבח.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות!!!

      עידן, 27/10/05 13:47

      אף פעם לא חשבתי על זה כך.....אתה צודק בכל מילה.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי הצבעתי שרון,לא ידעתי

        דנה, 27/10/05 14:36

        שזה יגרור לכזו מדיניות.
        אך ש ו ב אין הנהגה,כי נתניהו יותר גרוע (ויתר על חברון).

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    בג''צ לא מרשה להרוס בתים!!! (ל''ת)

    של ערבים, 27/10/05 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כדי לאפשר מלחמה בג'יהאד,

    ומן השמים יגמלו, 27/10/05 12:09

    עליך ועל כל שריך וכל חברי הכנסת מן השמאל ומן הליכוד - להתפטר! לאלתר! כל דקה נוספת שאתם שולטים על העם הנרדף הזה, היא סכנת נפשות. פיקוח נפש של ממש!
    עצם הגדרת הג'יהאד הכל-ערבי, כ''טרור'', היא הטעיית העם העומד לפני השמדה טוטאלית.
    שרון, לך הביתה והודה לאלוקים על הטמטום של העם הזה, שאינו מעלה כלל בדעתו להעמיד אותך לדין על ביצוע פשעים מזוויעים נגדו!

    הגב לתגובה זו

    • שרון מעודד ומגביר טרור ע''י

      היתנתקויות, 27/10/05 13:09

      מה מצפים כאשר הטרור מישתלם במידה המלאה ביותר. כך הכריז אבו מאזן שלא הדיבורים הביאו להשג ההיתנתקות אלא הנשק ורק הנשק. הוא לא חושש כלל להכריז את כוונותיו לשלום. הוא בטוח בפיגור הישראלי שימשיך לתת בכל מצב בכל זמן. מה קרה לעם חכם ונבון הזה שמיתנהג בפיגור שעולה בחיי נפשות עוד ועוד. הגיע הזמן לחזור לעצמנו ולהכריז שניגמרו הדיבורים לנצח ואנחנו מנהלים מיד מילחמה באויב קטן ומושפל שהרים ראש יותר מדי. nrg תצנזרו את זה?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי מחליט על תגובה-קונדוםליזה -

    אמנון, 27/10/05 12:08

    רייס או החבורה העלובה שמכנה את עצמה ''ממשלת ישראל''???

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שרון לך הביתה נמאס ממך ומהשקרי (ל''ת)

    ליכודניק, 27/10/05 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שרון המרשים כבר לא מרשים אףאחד (ל''ת)

    הפיגעים ימשיכו, 27/10/05 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שרון חזק נגד הכתום וחלש מאוד (ל''ת)

    נגד מחבלים, 27/10/05 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ==רוצים את נתניהו--חובה לקרא==

    פרופסור גלעד, 27/10/05 12:03

    יעבור עוד הרבה זמן עד שהציבור יבין את נתניהו,נתניהו מקדים את זמנו בכמה עשורים,כרגע רק למי שיש מחשבה עם ראיה קדימה יכול להבין ולהעריך את נתניהו גם בכלכלה וגם בביטחון.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו=שקרניהו לא רוצים אותו

      נהנתניהו פססה, 27/10/05 12:24

      תפסיק ללקק נבל הזה שקרניהו הציבור אינו סובל יותר את השם הזה הוא לא יוכל לעולם להיות עוד ראש ממשלה במדינה הזו אולי באמריקה.

      הגב לתגובה זו

      • יגעל, החלטת להתחזות לנהנתניהו. (ל''ת)

        לא יעזור לך, 27/10/05 12:59

        הגב לתגובה זו

        • נתניהו החזיר את חברון. (ל''ת)

          זוכרת, 27/10/05 14:39

          הגב לתגובה זו

          • מעניין, כל השמאלנים נגד נתניהו (ל''ת)

            ביל, 27/10/05 15:33

            הגב לתגובה זו

          • נתניהו יחזיר הכול. (ל''ת)

            תיזכרו., 27/10/05 17:57

            הגב לתגובה זו

        • באיזו מדינה נתניהו רוה''מ...?

          מני, 27/10/05 15:05

          כי כאן שונאים אותו ברמות מטורפות.
          כמה שאתם מנותקים...

          הגב לתגובה זו

    • מבטיח לך

      רציונלי, 27/10/05 12:34

      ביבי יעשה מה ששרון עושה
      כשיבחר תזכר במה שאמר ...
      ''יש לכבד הסכמים בין לעומיים''

      כך שזה עושה פוזות ככל אופוזיציונר
      אך בסוף אין מנוס מהמציאות.

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        עידן, 27/10/05 13:48

        רק לנדאו!!!

        הגב לתגובה זו

    • נתניהו האיש הנכון

      שלי, 27/10/05 12:40

      רק הוא יכול להתמודד עם הערמומיות של הפלסטינים

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו האיש הלא נכון

        שלך., 27/10/05 17:55

        הוא יכול לעבוד טוב על הבבונים ועל כל האומללים במדינה. ולכן הם בהמוניהם יצביעו עבורו.

        הגב לתגובה זו

    • עוד פרסומאי של שקרניהו

      הצחקת אותנו, 27/10/05 13:30

      לאט לאט ובערמומיות מנסה שוב שקרניהו לחזור לזירה בעזרת היועצים שלו. אז....
      שקרניהו ... אף אחד לא שם עליך עוד. חזור לאמריקה.

      הגב לתגובה זו

    • מעדיף את קדפי על נתניהו....... (ל''ת)

      ישראל.........., 27/10/05 13:41

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק את קאדפי מספקות

        יוסי, 27/10/05 17:17

        שמונה נשים ואת ביבי כל נשות ישראל
        לא יספיקו לו וזה מה שיש לו בראש רק מין.

        הגב לתגובה זו

    • אין גרוע מביב שקרניהו......... (ל''ת)

      שקרניהו........, 27/10/05 13:44

      הגב לתגובה זו

    • השילוב-נתניהו,שרון,מופז,יעלון

      דפנה, 27/10/05 13:56

      ודיכטר מנצח !

      צה''ל ענק. השב''כ ענק וכל זרועות הביטחון.

      תחזור נתניהו, ומהר, עם שרון.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    קל מאוד לנצח את הפלסטינאים.

    רק להחליט, 27/10/05 12:01

    שנילחמים באויב ולא בחבר למשא ומתן.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עד שינצח בפרימריז הוא מתכוון

    אשר, 27/10/05 12:01

    חבל שהוא משתמש בצבא לצרכיו
    הפוליטים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אויב לכל דבר להילחם כמו ש

    נילחמנו במצרים, 27/10/05 11:59

    ובסורים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להכות וביחד להבטיח עוד שטחים- (ל''ת)

    הנהגה חלמאית, 27/10/05 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שרון נותן אבו מאזן לוקח

    מ, 27/10/05 11:54

    תן להם עוד ועוד מארצנו ודמנו מןפקר ועל תעשו דבר הכל למרעית עין

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשנות צורת מחשבה

    הצביעו בעד, 27/10/05 11:53

    שרון - אתה יודע שאין דרך להפסיק טרור אז אולי היגיע הזמן לשנות כוון מחשבה?

    המלחמה הזו לא תסתיים בקרוב, גם לאומים אחרים נלחמו דורות רבים

    הצב מטרה ברורה של ''הקטנת מחיר המלחמה'' שלנו וגזור את הפעולות הנדרשות גם אם הן אינן מקובלות על אחרים

    לא ניתן לזגזג ודרושה עיקביות מתמשכת

    לאפשר מסחר פרושו אנטראקציה שחלק מתוצאותיה הם סינון לקוי ומכאן פגועים

    עם אויבים אין מסחר!


    ולכל מי שטוען שסיכול גורר פיגוע - סימן ש''קנית'' את משוואת האויב

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הטרור לא יפסיק כשמבטיחים להם

    שטחים. לטיפה, 27/10/05 11:53

    הטרור לא יפסיק בשיטה הטיפשית להכות ובד בבד לתת להם לגיטימציה והבטחה להמשך משאות ומתנות והיתנתקויות ומפות דרכים ומדינה פלשתינית ושומרון וחלקים מירושליים. מה אתה מצפה מהם? כאשר אתה מעודד ומחזק את שיטתם. לא חסרה להם אדמה הם הרי חפצים בכל המדינה ובהשמדתנו. זאת לא השקפת עולם אלו הם דבריהם שחוזרים עליהם השכם והערב מאז ומתמיד ללא הפסקה. הדרך היחידה להפסיק מותם של יהודים בארץ ע''י קסמים טילים ומיתאבדים היא- להחליט שהם אוייב גמור כמו כל האוייבים ולהילחם בהם כמו שנילחמנו במצרים ובסורים. אז ננצח הרבה יותר בקלות ובמהירות ממה שמשערים היום. כבר לא נהיה בפניקה איומה מפיגועים ואין מה לעשות נגדם ואין לבעיה פיתרון וכוליה. קל מאוד לנצח את הפלסטינאים רק בתנאי שמחליטים שהולכים לנצח אותם וכל המשאות ומתנות והיתנתקויות ומפות דרכים זה עיניין שהיה רק בעבר בלבד ומכאן ולהבא לא יהיה עוד לעולם. אז מה אנחנו רוצים מבצעים צבאיים או לגמור עם הסיפור באמת?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מתי התחילו לפעול נגד הטרור?

    שונאת שקרנים, 27/10/05 11:51

    כדי להמשיך צריך קודם להתחיל.
    מתי ממשלת ישראל פעלה ברצינות נגד הטרור? על כל פיגוע הערבים מקבלים פרסים:
    פינוי ישובים, פתיחת מעברים, הקלות וכן הלאה.
    על מה בדיוק השקרן מדבר?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבומים העל קוליים יימשכו

    ד, 27/10/05 11:49

    הפעילות נגד הטרור מתבטאת בראיונות בכייניים ובבומים על קוליים ברצועת עזה.
    מעורר רחמים.
    אם זה לא היה קורה במדינה שלי זה הי מאד משעשע.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תפציצו עוד בית ריק?

    חיים, 27/10/05 11:48

    עוד ירי ארטילרי ''מרתיע'' על שטחים ריקים?
    אולי תעשו בום על קולי קטן מעל עזה?
    איפה התגובה לירי רקטות על ישראל? איפה המאבק בטרור? איפה גדר הבטחון שהתחלתם לבנות לפני 5 שנים ומאז אתם רק מתמזמזים איתה ו60% ממנה עוד תקוע בבתי המשפט?
    במקום לרצות את אבו-מאזן - שמנסה לרצות את החמאס והג'יהאד, תנסה לדאוג לבטחון העם שלך, ותעיף את שר הבטחון העלוב, מופז, הזה לכל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה אתם מפציצים אותי???

    שטח, 27/10/05 11:45

    בחייאת אללה שלא עשיתי כלום. תמיד שאפתי לשלום עם שטחים ישראלים. כעת אין לי אמונה בכם. אמא, זה כואב. אני מקווה שבקרוב יעבור פה ד''ר טרקטור ויישר לי את הכוויות.

    הגב לתגובה זו

    • גדול!! (ל''ת)

      ביטלס, 27/10/05 12:12

      הגב לתגובה זו

    • כי לעם הישראלי אין כבוד (ל''ת)

      ל''שטחים'', גם לא, 27/10/05 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הדבר הכי חכם שצהל עושה לערבים (ל''ת)

    בומים על קוליים, 27/10/05 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נמאס ממך יא שקרן! לך הביתה! (ל''ת)

    נשבר לי משרון, 27/10/05 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    actions talk louder than words

    concern citizen, 27/10/05 11:37

    Sharon do more and talk less maybe this way you will gain some respect, we rather see heart surgury than root canal

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שקרן שאחראי לאלפי קורבנות (ל''ת)

    זאב, 27/10/05 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''דין נצרים כדין ת''א''

    שרו''ן= שקרן, 27/10/05 11:35

    ''אכבד את תוצאות משאל המתפקדים .''

    ''ההתנתקות מזיקה לפלסטינים''

    מישהו עוד מאמין לשרון?

    הגב לתגובה זו

    • אני

      חיים, 27/10/05 11:51

      יש לך בעיה ?
      גם הוא שקרן ,אך לפחות עושה מה שצריך יותר טוב מהאחרים שעושים פוזות

      הגב לתגובה זו

      • שרון כולו פוזה

        שרון = פוזה, 27/10/05 13:13

        משחק אותה ימני ומתפקד כשמאלני

        משחק אותה חזק מול הטרור ומקבל פיגועים בשקט

        נמאס משרון הפוזאי.

        ושנינו מסכימים שהוא שקרן כרוני....

        הגב לתגובה זו

        • האמת כן

          חיים, 27/10/05 14:03

          הוא שקרן, לא יותר ולא פחות מכל האלטרנטיבות.

          על לנדאו - גם כתומך ההתנתקות אומר שהוא לפחות[ ככל הידוע לי פחות ]מושחת אך אני לא אוהב את המדיניות שלו

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    כשמפציצים שטחים ריקים אז....

    חלטורה של, 27/10/05 11:33

    מה קורה לצהל הוא החליט לעשות רק בומים לפלסתינאים הם לא מתרשמים מזה. שליחת רקטות כל כך יקרות לשטחים ריקים ממחבלים לא עושים רושם על אף אחד . אז אדוני ראש הממשלה תפסיק לחלטר ולעבוד עלינו בעיניים צריך לפגוע בטרוריסטים ולחסל מהם בכמויות וכל יום לא לעצור ולא לשקוט לא לנוח רק לעבוד ולהמטיר אש תופת . זה הכיוון וזו התכנית שיכולה להביא את המחבלים לשפוך לאגר , כל פעולה כפי שעושה כיום צהל לא עושה מאומה אלא רק מגבירה את הנחישות שלהם להמשיך ולפעול.

    הגב לתגובה זו

    • מה רצונך? גי'נוסייד?

      אב ללוחם, 27/10/05 11:59

      קל לשבת ולהקליד כאשר הלוחמים נושאים בנטל, כבר 100 שנים העם סובל ממטורפי הטרור הערבי, איפה תלמידי הישיבות? למה הם לא מתגייסים למלחמה נגד הטרור? כמה מהם נימצאים מתחת למצבות בבתי קברות צבאיים? לך ותבדוק!

      הגב לתגובה זו

      • בשביל מה אתה צריך את בחורי

        כל אידיוט פוצה, 27/10/05 14:31

        הישיבה? שגם הם, כמו שאר חיילי צה''ל, יאוננו על הערבים?
        מה שמדינת ישראל עושה, זה אכן - ג'נוסייד. רצח העם היהודי בארצו.
        חובתו של עם להגן על עצמו ולא על רוצחיו!
        אם העם הזה רוצה לחיות, הוא חייב לחסל את האויב שאינו מניח לו לחיות. מה ברור יותר מזה, לכל אדם עם שמץ של מוסר?

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    שרון-תפסיקו להיות אימפוטנטים

    יוסי, 27/10/05 11:32

    ולהאשים את הרשות

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קאטש 22

    שמעון 101, 27/10/05 11:31

    שוב אנו עדים למצב בו הזנב מכשכש בכלב! מתקפה רחבה שתמשך מספר ימים ותגובות שיקטפו חיים אצלנו.
    ממשלתנו בחרה את דרך האי-מוצא, והיא יודעת היטב מדוע כך בחרה.
    על פי רמת האנגלית השגורה בפי חברי ממשלתנו הם פשוט התבלבלו קצת: אמרו להם בוושינגטון שרח' ללא-מוצא אוCoule de sac משמעותו דרך/רחוב שקט בשכונה מאד אמידה וכי כניסתו ויציאתו אחת היא. אין לנו מוצא אלא להחליף ממשל גרוע זה שמשחק כל השנה החיי תושבי המדינה כאילו היינו הרולטה הרוסית בידיהם.
    ואל לנו להמתין לתאריך הבחירות, הזמן הוא כעת.מעניין שכאשר חולים רוצים להכניס תרופה מסוימת אל סל הבריאות הם יודעים להפגין מול קריית הממשלה בי-ם, כשמדובר בחיינו ממש, אנחנו מגרדים בראש והולכים לקניון.

    הגב לתגובה זו

    • טול קורה מבין עיניך

      קוסמופוליט, 27/10/05 12:09

      לפני שאתה לועג לרמת האנגלית של נבחרינו, תבדוק שוב באיזו שפה אומרים Coule de Sac...
      ולגוף הדברים - למרות שכנראה הסיבות שלי מאד שונות משלך, אני מסכים אתך שהממשלה הזו, כמו כמה לפניה, היא לא דמוקרטית והרסנית למדינה. הבעיה שכמו שאמר שלום חנוך, ''הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם'' - אנחנו לא מענישים בבחירות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נמאס לי.

    דיי, 27/10/05 11:28

    לא מאמינה לאף מילה. הם משקרים אותנו. לא סופרים אותנו. אזרחי מדינת ישראל נמצאים בסכנה אמיתית. אין אלטרנטיבה לשלטון. מצב מסוכן.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ''נמשיך לפעול עד להפסקת הטרור''.

    שמענו את זה כבר, 27/10/05 11:24

    גם לפני 1000 הרוגים דיבר שרון על מלחמה בטרור, אבל לא נתן לצה''ל באמת אור ירוק לחסל את הטרור. בומים על-קוליים לא הרגו ולא יהרגו אף מחבל... לעומת זאת אף אחד לא פגע באף אחד מעשרת אלפים המחבלים שהשתתפו בהלווית ראש הג'יהד האיסלמי....

    אז... שלא יעבדו עליכם... שרון יחסל פה ושם כמה מחבלים, אבל זה לא יעצור את הטרור או הקסאמים....

    הגב לתגובה זו

    • הם כן פוגעים!

      עוז, 27/10/05 11:49

      הם פוגעים בשטחים מהם יורים עלינו קסאמים וזה ''ידוע'' שאי אפשר לירות משם שוב.

      הגב לתגובה זו

      • מה שידוע שממשיך משם הירי בזמן (ל''ת)

        שצהל כן יכול, 27/10/05 12:07

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ההכרזות של שרון הפסיקו להצחיק

    בלה בלה בלה, 27/10/05 11:24

    הצמד חמד מדולדלי האיבר, שרון את מופז, הפסיקו אפילו להצחיק אותי. למשמע ההכרזות והאיומים שלהם, אני אפילו כבר לא מגחך כמו פעם.
    שרון הסנילי חסר חוט השידרה המוסרי, שזיקנתו מביישת את בחרותו, עדיף לו שיפרוש וילך ללטף איזה כיבשה או פרה שנקנתה בכספי שוחד שקיבל.
    ומופז? אולי תפתח כבר חנות לשטיחים?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פקה פקה פקה פקה

    פקה, 27/10/05 11:21

    די לשחק בקקה
    השטחים הריקים לא עושים טרור
    במקום להפחיד את אף אחד מהתקשורת צריך לפעול בחכמה ולצוד את הטרוריסטים אחד אחד בלי הרבה דיבורים גם לא אחרי

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תיזהר

    פקק תנועה, 27/10/05 11:19

    שטיפול השורש שעליו הכריז שר הביטחון לא יצליח . במיקרה וטיפול השורש לא מצליח כאבי ה שיניים איומים ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מישהו מאמין לו?

    ישראל, 27/10/05 11:19

    השקרן מספר 1 בתולדות המדינה, הפך את חיי האזרחים פה להפקר

    הגב לתגובה זו

    • המממ... מי מאמין ?

      חיים, 27/10/05 11:54

      רק חברי ליכוד שלא הפילו אותו
      ורוב העם על פי סקרים

      אאא כן ,אין סקרים אמיתיים שהם נגד הרצון שלך

      הגב לתגובה זו

      • נא קרא תגובה ל-2++

        דוד צימרמן, 27/10/05 12:53

        עצם העובדה שרבים ( אפילו הרב) מאמין למישהו ,לא אומר כלום...

        תזכורת: ב-1939 כאשר פלשו הגרמנים לפולין,כל ( אני חוזר כ-ל) מנהיגי היהודים ,הרגיעו את היהודים וטענו שיהיה בסדר.

        אבי ל-א האמין להם.הוא היה במיעוט.

        אבי ניצל. אני נולדתי.

        אילו שהאמינו ,אמונה יעוורת '' במנהיגים'' ( למרות שהעובדות ,כבר אז היו הפוכות..)מתו!!!!!!

        הערה קטנה: אני מציע לך לדבר עם הערבים הישראליים ( שיחה חופשית,בלי פחד) הם ''לא רואים את שרון ממטר'' .
        אומרים שטוב שהוא בשילטון!!!!
        מדוע??
        כי אם היה מישהו מהשמאל ,שרון היה מוציא לו את המיץ...וטוען שהוא בוגד..

        זוכר את סיסמתו: מי בעד חיסול הטרור????
        טרור חוסל??????????????.

        הגב לתגובה זו

        • לא בושה

          חיים, 27/10/05 13:59

          בכלל לדמות אותו לנאצי ?
          אפילו נגיד והוא מושחת ושקרן וטיפש
          בסדר לגיטימי לחשוב כך,אבל לדמות את זה לשלטון הגרמני ?
          אתה מבייש את מותם של 6-7 מיליוני יהודים שלא ניצלו

          והאמת זה לא נכון בכלל
          האמון שלי לא נולד מהמנהיג ,
          המנהיג עושה את מה שאני מאמין בו
          גם לפני שהוא היה מנהיג .

          רואה את ההבדלים ?!.

          הגב לתגובה זו

          • מומלץ לקחת קורס בהבנת הנקרא..

            דוד צימרמן, 27/10/05 14:34

            דימיתי את שרון לאותם '' מנהיגים'' יהודים בפולין שהרוב ( ברב טיפשותו) האמין לשטויות ההרגעה -הבטחה שלהם...

            הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      אמר ועשה, 27/10/05 12:11

      השקרן הכי גדול הוא ביבי
      אין סיכוי שמישהו יעבור אותו

      הגב לתגובה זו

      • מי עדיף?

        מצידי, שילכו, 27/10/05 15:59

        שרון שקרן ומושחת.
        ביבי רק שקרן.
        אז מי עדיף?

        הגב לתגובה זו

    • א-נ-י לא!!. אבל:

      דוד צימרמן, 27/10/05 12:19

      וזאת לצערי עלי לציין,שעצם העובדה שהליכוד בראשותו ( לפי הסקרים) עלול לקבל 32+ מנדטים, אומר שיש מספיק אנשים שמאמינים לו!!!!

      ( דרך-אגב: 32+ מנדטים,מספיקים על מנת לשלוט ''עד שמשיח יבוא'').

      כפי שכבר אמרו לפני:

      יהודים בגולה היו המגזר היותר חכם באכלוסיה.
      אולם משהגיעו לישראל הם הפכו לציבור של טמבלים!!!

      וכפי שאמר ח''כ אריה אלדד:
      '' הציבור מטומטם ,הציבור ישלם''!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין אמונה בך שרון!!!!

    מעיין, 27/10/05 11:16

    ''נמשיך לפעול עד להפסקת הטרור''
    כן בטח... כל מילה שלך סוכר
    מה אתה חושב שהעם מאמין לך כבר הפסקנו לקנות את השקרים שלך!

    הגב לתגובה זו