• 66.

    ימח שמו של נשיא אירן.

    pini, 18/01/06 09:17

    הוא רק הצהיר שלמדינת ישראל אין זכות קיום. ושהיהודם ילכו לגרמניה שם מקומם. והאום שמום שבן גוריון הגדול כינה. כמובן בליגלוג. כי ידע שהם מיצגים יותר את הצד הפלשתיני. ולו אמריקה עמדה שם להגן על האינטרס שלנו, מי יודע מה היה קורה חלילה. הנה אין אנו מופיעים בשמנו ארץ ישראל. על המפה שהיתה תלויה בבנין האום. ולנגינת ליבם של האדישים לתופעה המוזרה והמסוכנת לנו. עמד שם שגריר אמריקה באום. ואמר את דברו. כמובן שהם היתנצלו בחצי פה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הקב''ה לא ברא אתכם. אחרימן ברא (ל''ת)

    הורמיז, 06/11/05 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אל לעם היהודי לשכוח שהמן הרשע

    פרעה, 30/10/05 22:33

    היה חלק מהעם הפרסי. ולצערנו הרב,איראן של אז, היא איראן של היום.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פיגועים

    אחמד, 27/10/05 14:21

    אני מציע לאירנים להזדין בפה המלכלך שלהם ולהפסיק עם השתויות שלהם ולדאוג לעצמם

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פרסי לא מידוני

    איש חזון, 27/10/05 12:11

    למחוק את הנבלה הזה עד חג פורים הבא עלינו שהשמחה תהיה כפולה ! ובא לציון גואל

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אירן לא

    פקק תנועה, 27/10/05 11:31

    יכולה לימחוק את ישראל מכון שהמדינה הפלשטינאית תימחק גם היא דבר שני יתכן שלאירן לא מפריע שמדינה ערבית אחרת גם היא תימחק מעל פני כדור הארץ כולל ערביי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • קרא תגובה מס 42 (ל''ת)

      מיXתפוזים, 27/10/05 16:23

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לאורך כל ההיסטוריה

    גבריאל, 27/10/05 09:48

    תמיד קיימת מפלצת תורנית שמזיקה לעולם, אבל תמיד החיים מביסים אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לאחמדינג'אד

    מוטי אטלנטה, 27/10/05 09:45

    דיר בלאק המשפחה שלי גרה בישראל ואם יאונה לאחד מהם רע אז אני אישית ארדוף אותך עד קצה העולם-דיר בלאק! ואם אתה עדיין לא יודע אז לשנינו יש אותו ראש,כי שנינו בני אברהם אז שוב תזהר במה שאתה אומר ועושה! והגיע הזמן שכולם יבינו כי החיים זה לא הפקר ונשמתו של אף אדם אינה הפקר! ויחפשו דרכי שלום לפתור בעיותיהם!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אז מה הבעיה?

    מוטי אטלנטה, 27/10/05 09:20

    שיכנס לחנות יקנה מפה של המזרח התיכון ויתאמן בלמחוק-מעבר לזה הוא לא יכול לעשות דבר!-חיוך ועוד,שיזהר שהאמריקאים לא ישמעו אותו,יש להם מלאי של פצצות אטום המכוונות להרגיע כל אחד שמאבד שליטה על לשונו!-חיוך ועוד ,כי נמאס להם לטרטר את צבאם,הרי אפשר לפתור הבעיות בבום אחד מבלי לסכן חיי חיילים-לא? וזו לא בדיחה, אז תרגע!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    טוב,לנשיא אגודת הידידות ישראל (ל''ת)

    איראן,לא נמנה, 27/10/05 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    IRAN must be wiped out

    DAGA, 27/10/05 08:22

    When someone make a direct threat to our existance it is not a big deal When that man is an extrimest moslem heading a fanatic Iran, that is need to be dealt with If we will not hit and wipe out 50-80% of Iran including their Nuks, we will get attacked later TIME TO TAKE THE 2-3 MILLION PALESTINIANS AND DUMP THEM IN IRAN, JUST BEFORE WIPING IT OUT

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שלום עכשיו

    שלום עכשיו, 27/10/05 02:43

    אני בטוח שאנשי שלום עכשוי שמחים מדבריו. לחסל את המדינה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא יאמן - כנסו:

    מיXתפוזים, 27/10/05 01:40

    אין אזכור של העניין ב CNN, ב FOX NEWS, וב SKY NEWS ב BBC אירופה יש איזכור בקטן בו כתוב: ''Israel warns of Tehran 'danger' '' כלומר ''ישראל מזהירה מסכנתה של איראן כאילו ואין שום בסיס עליה מסתמכת האמירה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ספר בנושא איראן

    יותם, 27/10/05 01:35

    מישהו מכיר ספר מתח בנושא איראן הגרעינית?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הספר ''אני הנבחר'' צופה מה יקרה

    ארנון, 27/10/05 01:24

    שווה קריאה למי שמתעניין. נכתב על ידי איש מערכת המודיעין. חוץ לעסק זה ספר מתח די קול

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מדוע האמריקאים מתעסקים בסוריה?

    הגובלין הירוק, 27/10/05 00:35

    האם חכם יותר לבלום את הסורים כאשר מחכה מעבר לפינה מעצמת רשע פסיכוטית? כדאי לשתק את האיראנים האלה כמה שיותר מהר. אולי אני אקפוץ לבקר שם, יחד עם טומבסטון, ההובגובלין ואולי אפילו ונום. אני בטוח שלאחמדניג'אד אין סיכוי מול הסיניסטר סיקס.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צודק !

    רוני ערמון, 27/10/05 00:32

    האנרכיזים ינצח !

    הגב לתגובה זו

    • האירנים הם ממש לא אנרכיסטים.

      בני, 27/10/05 13:41

      באירן זורקים מטומטמים כמוך לכלא... לעומת זאת כאן אתה יכול להשמיע את דעותיך.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה מתחילה ונגמרת

        Avi Ecuador, 27/10/05 14:35

        כאשר לא זורקים רק מטומטמים וגם ''חכמים'' כמוך זורקים לכלא. אני מעדיף לשמוע ''מטומטמים''.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    IF YOU WANT TO SHOOT..SHOOT

    AVIVA, 27/10/05 00:18

    הם בטוח יזרקו עלינו את הפצצה,כשתהייה להם,מדוע לא לזרוק עליהם קודם?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הפרסומת בראש התגובות ממש אירונ

    אחד העם, 26/10/05 23:36

    מעציב לחשוב שיש אנשים בתוכינו שבאמת ובתמים מאמינים שפני הערבים לשלום...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רגע לפני שנמחק מחווה הומניטארי

    שפוי, 26/10/05 23:29

    ושמדינת ישראל תזדרז להציע רגע לפני שנמחק - סיוע הומניטארי לבני האור באיראן.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הכל באשמתנו, אם רק היינו

    שלום עכשיו, 26/10/05 23:25

    אם רק היינו נותנים את תל אביב- היה כבר ממזמן שלום

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    האיום טוב לנו! כנסו ותבינו...

    אהוד יערי, 26/10/05 23:13

    זה ייצור עליהם לחץ בנל''א, ויחזק את החשדות בדבר הנשק הגרעיני!!! תודו שלא חשבתם על זה...

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את הספר ''אני הנבחר'' ותבין

      ארנון, 27/10/05 01:29

      שבעצם האמריקנים התקועים בעיראק לא יעשו שום דבר ולמעשה האיראנים יצליחו להשיג נשק גרעיני למרות הכל. ישראל לא מסוגלת לחסל את היכולת האיראנית. מה יקרה אם האייטולות יהיו עם הגב לקיר בעקבות מרד? האם הם ילחצו על הכפתור?

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שלום

    שלום, 26/10/05 22:56

    אולי נחזיר לו את כל השטיחם ונעשה שלום,,,,,,,,חחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • איפה הנשיא שלנו ללחוץ לו יד?

      לנקה, 27/10/05 00:42

      ושאלה. האם ישראל סייעה לאיראן לאחר רעידת אדמה שהייתה שם לא מזמן כי היו ארגונים ישראליים התכוננו לצאת לסייע לאנשים באיראן

      הגב לתגובה זו

      • מה רע בזה

        ירו, 08/05/06 19:04

        הציבור האירני נשלט בכוח. גם הם לא אוהבים את השלטון .70-80% היו רוצים להעיף את האייטולות.לכן אין רע בלהציע סיוע.הישראלים ידעו שהאיראנים יסרבו אך עצם ההצעה מגיע לאוזני האזרחים ולשם שינוי הם שומעים משהו חיובי מכיוון ישראל.

        הגב לתגובה זו

    • שלום איזה שטיח להחזיר לו ?

      רפי, 01/11/05 23:57

      שטיח פרסי ?

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא נורא... אמרת, שילמת

    Shimod, 26/10/05 21:54

    זוהי הכרזת מלחמה, ולעד נזכור את דבריו של המנוול הזה. איראן וסוריה מהוות יעד מושלם לישראל. :) :) :)

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש לכם טעות רבותיי!!!

    מיXתפוזים, 26/10/05 20:43

    מי שמייצא את המהפכה האיסלאמית זו ערב-הסעודית. איראן רק מיישמת את מה שהמטיפים העליוניים בערב הסעודית מעודדים. זוהי טקטיקה ידועה. דוגמאות לטקטיקה הזאת: השוטר הטוב, השוטר הרע או אבו-מאזן לעומת הג'יהאד. העולם הערבי הבין כי כדי להשיג את המטרה חובה עליו לדבר בשני קולות, הדבר מקנה לו זמן לבסס את מעמדו הצבאי, חופש לבסס את כלכלתו דרך מדינות ''מתונות'', ומרחב מדיני כולל שמטרתו ''לא לפגוע באיזון'' של המדינות המתונות. ע''פ ערב הסעודית, מחיר חיסול איראן על כל תושביה הוא מחיר כדאי תמורת חיסול ישראל על כל תושביה. הראיה האיסלאמית היא ארוכת טווח, איכות חיים לטווח קצר זה עניין לגמרי חסר חשיבות לעומת הגשמת המטרה האיסלאמית - כיבוש כל העולם וחיסול כל ה''כופרים''. אילולא הייתה ארה''ב תלוייה בנפט הסעודי, הקולות הקוראות להשמדת המערב היו יוצאים גם ערב הסעודית באופן גלוי וחד משמעי. וזו גם בדיוק הסיבה למה דווקא היא נבחרה להיות - ''השוטר הטוב''.

    הגב לתגובה זו

    • לוגי ומעניין (ל''ת)

      Avi Ecuador, 26/10/05 21:16

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חיסול מדינה איננו בסמכותו

    הסתייגות חשובה, 26/10/05 20:40

    חיסול של מדינה איננה בסמכותו של נשיא מדינה, אלא צריך לעבור הליך החלטה מסודר ברשויות הבין-לאומיות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הוא מכין את דעת הקהל...

    מיXתפוזים, 26/10/05 20:29

    בעולם הערבי ליום בו תהיה ברשותו פצצה גרעינית. כמו כן הוא מסייע לסוריה בייצור נשק כימי על מנת לפתוח במהלכה משולבת כנגד ישראל. איראן וסוריה שניהן נמצאות בלחץ של העולם המערבי וסביר כי לא ניתן למנוע התערבות צבאית זו או אחרת. חרם ברמה המדינית יהיה חסר משמעות ורק יפתח שווקים חדשים מצד רוסיה, שמאמציה לשפר את הכלכלה גוברים על שיתוף הפעולה שלה לשלום במזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    טוני בלייר הבוס של אייטולות

    @ בנצי-א @, 26/10/05 20:25

    אייטולות הושתלו על ידי קרטר באיראן אירופה הצליחה לחסל את מרגלים של אמריקה ושתלו את אייתולות שלהם בתפקידי מפתח בעזרת אנשי חיזבולה בהנהגת נז'אד אחראי לפרשת בני ערובה אמריקאית בטהראן הנפט הזול עם חוזים לטווח רחוק עיוור את עיני העולם הנאור וישלמו את המחיר עם ריבית באירופה נז'אד היה דמות מרכזית בכלא אוין במו ידיו עשה וידוי הריגה לאלפי אסירים שהוצאו להורג בכל פעם שיש בעיות פנים קשות למשטר הרשע תוקפים את ישראל זה תמיד עובד

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה מגוחך להתרגש מהקשקוש של

    אזרח המדינה, 26/10/05 20:09

    הנשיא האיראני. אז הוא אמר. בפועל איראן מוקפת למעשה ע''י האמריקנים ( אפגניסטן ממזרח ועיראק ממערב ) , מה שאומר שהם מוקפים גם ע''י ישראל. לא רק המערכת שלהם לייצור הגרעין פגיעה ושברירית כתוצאה מכך, אלא גם כל תעשיית הנפט. בסופו של דבר הנשיא הזה משקשק הרבה יותר ממה שנדמה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בוא נשחט כבש ונאכל חומוס ביחד.

    הוא לא הובן, 26/10/05 20:00

    ''הוא לא התכוון. הוא בכלל אוהב אותנו. סתם הוא עושה עצמו. הם לא היו רוצים להרוג אותנו. זה אנו שאשמים בכל. מתי תבינו שיש לנו עסק עם דת מטורפת

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ממהפכן חוטף אמריקאים בשנות

    אורי, 26/10/05 19:57

    ה70 הפך להיות נשיא איראן. מה יהיה איתכם ערבים אתם לא רוצים להפוך לבני אדם. אנחנו אומים לא אוהבים אחד את השני אבל לא הייתי רוצה ששום מדינה תימחק. למה רק ערבים מייצרים כזו רמה של טרור.

    הגב לתגובה זו

    • כי הם א פ ס !

      דוד, 27/10/05 13:23

      כי הערבים כנראה לא מסוגלים לטוב מזה. במה יתעסקו? במדע?במחקר?אין להם את היכולות.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    תגובה ל 34. ערבי הגיוני??!!

    יהודי הגיוני, 26/10/05 19:55

    חמוד שלי! אם היו משמידים 6 מיליון ערבים בתירוץ של גזע נחות אולי היית מבין משהו על קיום תחת איום אבל עצם זה שאתה משוטט להנאתך באינטרנט ונהנה משאר מנעמי הדמוקרטיה הציונית רק מראה כמה כל זה לא מוערך על שכמותך! דרך אגב איזו תרומה אתה תורם למדינה שנותנת לך שירותים ציבוריים כמו חשמל,מים , ביבוב , הגנה אזרחית , ביטוח לאומי? שרות לאומי שירתת? עדיף לך לשתוק - חמוד שלי כי אם אתה היית חי באיראן חייך היו נראים אחרת בוודאות - תתבייש לך!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזו פניקה בין המגיבים מטה

    ערבי הגיוני, 26/10/05 19:22

    אירן המפחידה גורמת לכם לעשות במכנסיים חמודים שלי?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      כן, 26/10/05 20:00

      מי שחושב ורציונלי יודע שהשמאל שלנו היא הבעיה ובלעדיו אתם כאן הייתם אגדה או אולי ארכיאולוגיה.

      הגב לתגובה זו

    • not all of you

      Yosi, 26/10/05 20:15

      have pants

      הגב לתגובה זו

    • יהודי מאד הגיוני

      יהודי בוטח, 27/10/05 08:13

      טוב שאתה ואחיך יודעים את האמת שהחזקים והחכמים באזור הם אנחנו ולא אתם,אמנם אני מבין שלא נחמד לך עם העובדה אך מה לעשות שיהודים חכמים וחזקים ותמיד יהיו כך מולכם!!!

      הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי

      יהודי הגיוני, 27/10/05 08:16

      שנינו יודעים מי עושה במכנסיים וזה לא אנחנו.

      הגב לתגובה זו

    • ראינו את ערפאת שלך ואת המופתי

      מאיר, 27/10/05 09:31

      מתחפשים לנשים ובורחים כמו עכברים. צורה לך ולעמך.

      הגב לתגובה זו

    • א י ז ה בדיחה!

      חנן, 27/10/05 13:19

      אתה יודע כמונו שבלחיצת כפתור אחד שלנו לא תהיה אירן ולא שאר מדינות ערב,וכמובן שישראל תעשה זאת אם נרגיש בצורך .בינתיים אתם רק מקקים מספיק תרסיס פליט נגדכם.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    עם ישראל מזוכיסט

    אופיר, 26/10/05 19:05

    כאשר אני קורא את התגובות האינפינטיליות של עמך ישראל, אני נחרד מצד אחד ומשועשע מצד שני. במשך הדורות אמרו העמים שעם ישראל איננו מסוגל להקים מדינה. נראה לי שהם צדקו. ההלקאה העצמית עוזרת לאויבינו. ההתבטלות בפני העמים ממוטטת אותנו מבפנים. את איראן חייבים למחוק מהמפה. היא המדינה המסוכנת לעולם. אנחנו לא חושבים על הרס מדינות אחרות. הם חושבים ומתכננים כל הזמן כיצד לייצא את המהפכה המוסלמית וכיצד להפוך למדינה בעלת השפעה עולמית על חשבון עמים אחרים. תתעשתו בני ישראל. תהיו גאים ולא מתרפסים. תוציאו את הגלות מעצמכם.

    הגב לתגובה זו

    • you are doing

      Yosi, 26/10/05 20:15

      yourself what you are criticizing . there are many people that are making lots of worries in the world hearing the threats.. relax

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ומה שרון עושה בנידון??

    ד''ר גל, 26/10/05 18:46

    עסוק בלתת מתנות לטרור ודאוג להקלות לחלאות הפלסטינאיים.במקום לטפל באיום ממשי כמו האיום האירני-שאני מאמין שהנשיא שלהם עומד מאחורי המילה שלו-רה''מ שלנו עסוק בפרשויות שחיתות ובלשחק משחקי כסאות.אם נצטרך להשען על משענת הקנה רצוץ ששמה ארה''ב,אז צר לי לומר לכם שאנחנו לפני שואה במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ומה אתה היית עושה?

      נדב, 26/10/05 19:08

      כלקח מהפצצת הכור העיראקי, האיראנים פיזרו את הפיתוח הגרעיני שלהם במקומות רבים. רוב המומחים טוענים, שבמצב כזה לא ניתן לחסל את הפרוייקט הגרעיני שלהם במכה אחת, כמו שעשינו בעיראק. אז מה תעשה? תפציץ את אירן באטום מראש? תשלח לשם עוצבה משוריינת? בפועל, יש רק כוח אחד בעולם שיכול להתמודד עם הסכנה האיראנית, והכוח הזה הוא ארה''ב. אמנם יותר נעים לחשוב שגם אנחנו יכולים, אבל זה כנראה פשוט לא נכון.

      הגב לתגובה זו

      • זה סיבה לנשק לרגלים שלהם?

        רבקה, 26/10/05 19:27

        אז מה אם אנחנו לא יכולים. זה לא אומר שצריך לעזור להם למחוק אותנו. אגב, זה ממש אירוני שמעל לתגובות בכתבה הזאת יש פרסומת של משהו שבתכל'ס אומר שהערבים רוצים הידברות... מה לעשות, זה הצחיק אותי. אנשים פשוט משפילים את עצמם ומשקירם ומעוותים כדי שאח''כ יוכלו לכתוב על המצבה שלהם (אחרי שנרצחו ע''י אחד מה''מידברים'' שלהם) ''הוא היה בן אדם נאור''? זאת המטרה של המדינה שלנו? המטרה של הציונות (למי שעוד נשאר לו קצת)? המטרה של הדם שנשפך פה כדי שנמשיך את המנגינה הזאת? ממש חבל. אני בן אדם מאוד מאוד אופטימי אבל בכל זאת קשה לי להאמין שלא יגרשו אותי עוד 20 שנה.

        הגב לתגובה זו

    • סתום סתום עוד אחד שחושב שהוא יכול להעביר ביקורת על שרון

      חזילמן, 14/01/06 13:20

      מי אתה חושב שאתה יא מאעפן כולם יודעים שהצעדים של שרון הם הצעדים הכי נכונים וכולם צריכים לסמוך עליו בעניים עצומות הוא איש האשכולות הכי איכותי שמדינת ישראל ידעה אז קפל זנב וסתום

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי צריך את המדינה הציונית?

    נועמי, 26/10/05 18:15

    שרק גורמת לכל הצרות בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • את מותק, פשוט לאכול אותך... (ל''ת)

      צמחוני, 26/10/05 20:39

      הגב לתגובה זו

    • הייל נעמי (ל''ת)

      בייב ציונית, 27/10/05 00:34

      הגב לתגובה זו

    • על אחת כמה וכמה

      Avi Ecuador, 27/10/05 14:33

      מי צריך את המוסלמים לפי ''ההגיון'' שלך?!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    השמאל יכול להרגע

    יהודי ציוני, 26/10/05 15:32

    השמאל יכול להרגע מהסיבות הבאות 1 הכונה רק לציונים 2 אירן מפתחים את הגרעין רק לצורכי שלום 3 מלחמת הטרור תתחיל רק אם תקום מדינה פלסטינאית 4 גם היטלר ניסה ולא הצליח

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רוצה טיפקס? (ל''ת)

    jak, 26/10/05 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ישראל היא גורם

    Avi Ecuador, 26/10/05 15:26

    מאחד לתרבות האיסלם לביצוע תוכנית השלבים של השנאה והשלטון, האבסורד שבעניין שאם הם חס וחלילה יצליחו בעזרת השמאל מישראל והמערב שמעודדים רשע ונותנים לו פרסים ומדינות, זה יהיה האסון הגדול ביותר גם שלהם, אפילו את התקווה יאבדו החיות ויסבלו ללא סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שלום עכשיו

    mario, 26/10/05 15:07

    די לכיבוש באיראן

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תלונה מידית למועצת הביטחון

    שלמה, 26/10/05 15:07

    יש הזדמנות להוציא עוד תיק במועצת הביטחטון על איראן על רצונה להשמיד עם , בעוד הנאצים השמידו והיו מסתירים או מכחישים את ההשמדה אך נראה שהוא רוצא להעלות עליהם בכוונות ההשמדה בהכריזו קבל עולם על רצונו להשמיד. ישראל צריכה לתעד את רצונה של אירן ולבקש להוציאה מהאו''ם. רע לא יצא לנו מזה אלא להפך.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בקרוב רעידת אדמה באירן חכו ראו (ל''ת)

    דודו, 26/10/05 15:06

    הגב לתגובה זו

    • אמן

      שלום, 26/10/05 22:54

      אמן כן יהי רצון

      הגב לתגובה זו

      • A mini nuke between their (ל''ת)

        cracks among th, 27/10/05 07:15

        הגב לתגובה זו

    • אמן

      יריב דויד, 28/10/05 15:44

      עם מיליוני הרוגים ממש עכשיון אמן! '' והגויים חרוב-יחרבו''.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שלום עכשיו

    הראל, 26/10/05 15:05

    אתם רואים? עקרנו בסה''כ כמה אלפים מבתיהם והסכמנו למסור לערבים אדמות, וסוף סוף אפשר להינות מניצנים של פיוס ושלום עכשיו. עכשיו, כולם אוהבים אותנו ומכירים בקיומנו, בשלום ואחווה. תודה לשרון, לתומכיו הנאמנים וישרי המלך, לעליון ולכל תנועות השלום נתמכות האירופאיים, שמאמציהם הנאורים, הפילנטרופים והבלתי נלאים הביאונו לרגע זה של הגשמת חלום היסטורי, של עם החוזר למולדתו, למרחב מחייה ראוי ולגבולות מוכרים. כל מה שצריך הוא שלום עכשיו. השאר יבוא כבר לבד.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה 100% (ל''ת)

      אילנה, 27/10/05 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מתנגד!

    ערבישראלי, 26/10/05 15:02

    ישראל לא צריכה להימחק מהמפה העולמית! צריך לעצב אותה פשוט מחדש ולהפוך אותה למדינה דמוקרטית, לכל אזרחיה!

    הגב לתגובה זו

    • קןדם למחוק את פשיזם האיסלמי (ל''ת)

      עצבני, 26/10/05 15:27

      הגב לתגובה זו

    • usa

      shadi, 26/10/05 16:11

      and what r u going to do when it bacome a democratic coountry? Are you going to ask for more rights? dream on my friend. The jews will never give you right and will never accept you as a citizen so stop dreaming. we are an arabs for them not israeli so be strong and call your self and arab not israeli. stop accting like someone who is afraid to say the truth. Jews only love them selves that why the whole world hate them

      הגב לתגובה זו

      • בחייך השמאל אוהבים אותכם

        Avi Ecuador, 26/10/05 21:44

        אם היו פועלים בלוגיקה איסלמית עם הכוח של צה''ל אתם הייתם ארכיאולוגיה בארץ ישראל. כנראה יש ללמוד ממכם...

        הגב לתגובה זו

    • יש איזו מדינה מוסלמית

      Avi Ecuador, 26/10/05 19:07

      דמוקרטית?! אתה חושב כשתעלו לשלטון עם הרחם המושנת, סליחה, מיומנת... תסבלו את השמאל, שתעשו ליהודים דמוקרטיה? בחייך, צריך להפרד; חתונה לא עובד.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    השטויות שלנו ושל ארה''ב

    מתבונן, 26/10/05 14:59

    היחיד שיכול היה לשבת לטמבל הזה על הביצים הוא סדאם חוסיין, המשוגעים היחידים שהרגיעו את איראן היו העירקים(זוכרים את מלחמת 10 השנים). האמריקאים (ואנחנו) שכחו כלל חשוב: כשאתה מתעסק עם נחשים תמיד טוב יותר שניים שרבים ביניהם. כשנשאר אחד, צפע כמו צפע, הוא תמיד יחפש את מי להכיש. יוחזר סדאם לשילטון :)

    הגב לתגובה זו

    • nice

      dodly, 27/10/05 01:50

      or maybe we fined him a new sadam

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פציפיסטים ואוהדי מכב''י תתאחדו:

    אורי, 26/10/05 14:47

    לשלוח את טל ברודי לאירני- הוא פעם אמר שאנחנו על המפה, או אולי לשלוח את האו''ם, גם הם אמרו...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה ייגמר במלחמת עולם שלישית

    יוסף, 26/10/05 14:45

    הרי המוסלמים במוקדם או במאוחר ייתקפו וארה''ב תגיב ואז המזרח הרחוק יצטרף למוסלמים בשביל מערכה שנייה מול ארה''ב ואז אירופה תתפלג כשהמערב עם ארה''ב והמזרח עם המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

    • פשששש,איזה ניתוח מבריק.... (ל''ת)

      יוסף המספר, 26/10/05 15:07

      הגב לתגובה זו

      • from here

        Yosi, 26/10/05 20:08

        it looks fairly realistic

        הגב לתגובה זו

    • 20 you wright

      nissim, 20/05/06 06:06

      you 100% wright

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא להתעלם ולתקוף את הכור באירן (ל''ת)

    אורי, 26/10/05 14:44

    הגב לתגובה זו

    • מתי תבינו שלא מדובר בכור אחד? (ל''ת)

      זו תעשיה שפרושה, 26/10/05 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה מה שקורה שנותנים חופש ביטוי

    משה 14, 26/10/05 14:41

    הזבל הזה קיבל במה באום וכשיו הוא נובח,אבל לא נושח,חיבים לחסל אותו עם הכור האטומי שלו ליפני שהוא ינחית מקה עלינו אחרי הכול הוא מחבל כמו כולם!!!!! אני מיתגעגע למנחם בגין עליו השלום רק הוא היה מסוגל לעשות סדר בבלגן ,שרון קטן שמפחד מקונדוליסה ומבצע כל מה שהיא מבקשת מימנו ,אולי הוא מאוהב בה?????

    הגב לתגובה זו

    • it is good

      Yosi, 26/10/05 20:07

      a dog htat is barking is more dangerous. besides, the nations heres him, know about his intentions and listen also to what he is saying in his country even more carefully

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה לך להתאמץ? ישראל תפול לבד

    יחזקאל מרמת גן, 26/10/05 14:41

    שמור את האנרגיות לבזיזה אל תקנו במקדונלד'ס

    הגב לתגובה זו

    • כן, מפריעים לשמאל ''ול''מנהיגנו''

      Avi Ecuador, 26/10/05 16:11

      להתאבד לאומית.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    קאמסאן הפרסי הזה

    חיים, 26/10/05 14:33

    רוצה הכל, מרוב קמצנות שכח לדבר כמו בו אדם

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שידאג קודם כל לארצו

    mr pink, 26/10/05 14:33

    ואחר כך שיתעסק עם הבעיות שלנו...

    הגב לתגובה זו

    • he is doing it

      Yosi, 26/10/05 20:06

      to his opinion. That is the trouble

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מפגר יותר מקודמו האייטולה (ל''ת)

    שאשא, 26/10/05 14:24

    הגב לתגובה זו

    • לא מפגר בכלל !!!!

      אורי, 26/10/05 14:48

      לקרוא לנשיא אירן מפגר היא תגובה המעידה על התעלמות מהמציאות.זהו רוצח פוטנציאלי שאני חייבים להתקיפו בכדי להתגונן מפניו. לקרוא לו מפגר זו בעצם בריחה והתעלמות מהמציאות. זהו נשיא פאנטי של מדינה גדולה וחזקה המפתח נשק גרעיני במהירות. הוא לא מסתיר את כונותיו. יש לכן לחסלו לפני שיזיק ויבצע חלילה את זממו.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים עם כל מילה

        רפי, 26/10/05 15:15

        הטוב שבנחשים רוצץ את ראשו...

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    מדהים...הוא דומה לסלאח שבתי

    max, 26/10/05 14:20

    ואולי זה הוא.

    הגב לתגובה זו

    • לי הוא מזכיר את עלי באבא (ל''ת)

      ושבעת הגמדים, 26/10/05 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    להפציץ עכשיו

    חיים, 26/10/05 14:14

    לא לחכות לקבל את המכה מאירן עכשיו לצאת להגנה התקפית להפציץ בצורה כזו שהעם האירני יעמיד לדין את מנהיגיו הרצחנים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אנחנו אשמים - בואו נרד על ארבע (ל''ת)

    בגלל הכיבוש, 26/10/05 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דווקא צודק הפרסי (ל''ת)

    אה...אה...אה..., 26/10/05 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יאללה בוש יש עוד זבל להוציא (ל''ת)

    גולו סנגם, 26/10/05 14:04

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להישען כל פעם על ארה''ב

      רציונלי, 26/10/05 14:12

      בסופו של דבר ישראל תפעל. והעולם ישמח כי אנחנו עושים את העבודה השחורה ,אך יעשה פוזות של שומרי שלום ויגנה אותנו. ויש לי הרגשה שהמצב יכול להוביל אף למלחמה

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה מזכיר לי בדיחה עגומה

    שמואל ל, 26/10/05 14:03

    יש להניח שישראל של בן גוריון הייתה מוחקת את טהרן מהמפה ולא מחכה לחסדי שמיים,ואילו ישראל של היום מזכירה לי בדיחה שאבי סיפר לי בילדותי ..בהחלפת משמרות בחדר לידה פולני קראה האחות שזה הגיע איזה תינוק יהודי חמוד! איך את יודעת שהוא יהודי שאלה האחות מהמשמרת הקודמת בתמיהה?נורא קל אמרה חברתה יש לו אצבע בפה ואצבע בת..

    הגב לתגובה זו

    • אם זה לא היה כלכך עצוב זה היה

      גיל, 26/10/05 14:10

      מצחיק

      הגב לתגובה זו

    • בן גוריון היה מוחק את איראן???

      שי, 26/10/05 14:42

      למה אתה מניח ככה ? בן גוריון קיבל את הצעת החלוקה של האו''ם, דבר שפנאט ימני כמוך לא היה מקבל, בן גוריון יצא למבצע קדש רק אחרי שהובטחה לו השתתפות פעילה של המעצמות (בריטניה וצרפת), בן גוריון נסוג ללא תנאים מסיני, בן גוריון הגיב בפעולות תגמול מינוריות לרוב הפיגועים... מה שכן הוא עשה (וחבל שלא עושים היום) זה לתת בראש לכל מי שמעז להמריד בגלוי כנגד השלטון החוקי והצבא. אתה בטוח שאתה מעוניין שנלך בדרכי בן גוריון???

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    קונדוליסה - הצילו!!! (ל''ת)

    גוגל, 26/10/05 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אמא, מה זה ''איראני''?

    מיXתפוזים, 26/10/05 14:02

    כדאי לתעד אותם, עוד מספר שנים נוכל ללמוד עליהם רק מחומר ארכיוני.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ממש היטלר...

    ד, 26/10/05 14:02

    צריך לנטרל אותו לפני שיהיה מאוחר מדי. חוץ מלדבר על זה אף מדינה, גם לא ארה''ב, לא עושה כלום. אסור שההיסטוריה תחזור לעצמה.

    הגב לתגובה זו

    • you right in 10000%

      Kami, 26/10/05 14:10

      I hope that our politics people are also understanding that.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אחרי שיגמרו עם ישראל

    יעל, 26/10/05 13:58

    יגיע תורם של המערב ושל הנצרות הכלל עולמית. מתחילים בקטן ולאט לאט מגדילים שאיפות. אבל האידיוט לא מבין שהוא מסכן את עצמו ואת מדינתו בשטויות שהוא פולט. חוץ מזה, נדב (תגובה מס' 1) צודק לגמרי.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    וואלה (ל''ת)

    ארז, 26/10/05 13:57

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה, מחמוד. יש פה סמולנים

      ערן הבוחן, 26/10/05 14:49

      שיעשו עבורך את העבודה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כנסו - חשוב!!!

    חוקר צבאי מדיני, 26/10/05 13:56

    יש לי תחושה לא מוסברת שהוא לא כל כך אוהב אותנו...אני אוסף ראיות למחקר מדיני - צבאי מעמיק יותר. עכשיו צאו ותנו לי להתרכז במחקר.

    הגב לתגובה זו

    • תתרכז, תתרכז

      שששש...שקט, 26/10/05 14:33

      אנחנו ממתינים בסבלנות לתוצאות מחקרך.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מזכיר לי

      Avi Ecuador, 26/10/05 21:20

      צייד שמחפש ועוקב אחרי צעדי הדוב בכדי למציא אותו והדוב עומד מעליו. הפתעה!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכל מי שמחפש סימטריה

    נדב, 26/10/05 13:47

    אירן קוראת להשמדת ישראל, וישראל לא קוראת להשמדת אירן. אין שום סימטריה. ישראל זקוקה לנשק גרעיני על מנת למנוע את השמדתה, בעוד שאירן רוצה נשק גרעיני, כדי להשמיד את ישראל. לכן, הגרעין הישראלי אינו מצדיק גרעין אירני.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      שם, 26/10/05 14:38

      הגב לתגובה זו

    • נו ומה עושים עם החוכמה שלך!?

      עין לציון, 26/10/05 14:56

      יקירי המסקנה שלך היא בגדר פלוספיה בגרוש, אבל כדי לשרוד כאן באוקיינוס המוסלמי השורץ כרישים מהזן המסוכן ביותר צריך יותר מכך, למשל צריך הנהגה עם ראיה , ואומץ, ובעיקר עם מעשים, ולצערנו אין לנו את כל אלו, במקרה הטוב יש לנו ואשתמש בדברי בני פלד מפקד חיל האויר ז''ל, במקרה הטוב יש לנו וועד קהילה שיושבים ומחכים או למותו של הפריץ, או למותו של הכלב, ובינתיים שעתנו מתקרבת, כי היא תלויה באייטולות, והם מה לעשות עושים חשבון רק לאללה!!

      הגב לתגובה זו

      • ומה עושים עם שלך?

        נדב, 26/10/05 18:42

        מה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית? יש אנשים רבים שנוהגים לטעון, שמכיוון שלישראל יש נשק גרעיני, גם לאירן יש זכות כזו. דבריו של הנשיא האיראני מלמדים על המופרכות של המשוואה. זה כל מה שאמרתי. זו לא פילוסופיה, אלא אמת פשוטה, שיש מי שכופר בה, כנראה מתוך הצורך להאשים את ישראל בכל דבר. לא דיברתי על פריץ ולא על הנהגה, ואין לי מושג מה מצאת להתנפל עליי בעניין הזה.

        הגב לתגובה זו

        • נו, אז זה אמת ואז מה?

          Avi Ecuador, 27/10/05 20:54

          הם אומרים שאתה משקר, האמת גם ש''מנהיגנו'' בונים את הרשע ונותנים לו לגיטימציה, מעודדים אותו. הרי ישראל מעודדת רצח בתושביה במדיניותה ונותנת פרסים לרוצחים. הרי זה גם אמת שישראל מבטלת את עצמה והופכת ללא רלוונטית, אז האמת שלך קטנה יחסית להרבה אמת שאנו היום עוברים בעולם, נו, וגם אמת שהשמש מביאה לגשם ולפעמים למבול. לתרבות שלהם יש סיבה של איסלם שצריך לשלוט וכל שקר או אמתלה שיכולה להועיל להם כשרה ובכדי לשכנע אידיוטים (לא מתכוון אליך) אז גם זה יכול לעזור להם ולא אתה ולא אני נוכל להסביר את ההגיון ובאמת זה גם לא חשוב, חשוב מה שיעשה ויקרה.

          הגב לתגובה זו

    • איך ההגיון שלך עובד?

      Avi Ecuador, 26/10/05 21:22

      זורחת השמש ויורד גשם שלפעמים גורם למבול לכן לא צריכה לזרוח השמש בכדי שלא יהיה מבול.

      הגב לתגובה זו

      • אני ממליץ על קורס בלוגיקה

        נדב, 26/10/05 22:09

        איך הדוגמה שנתת מקבילה להגיון שלי - באמת שאני לא מצליח להבין.

        הגב לתגובה זו

        • ההגיון

          Avi Ecuador, 26/10/05 22:23

          בחוסר ההגיון

          הגב לתגובה זו