 |
5.
למה רק רשלנות ?? כנסו
אזרח זוכר,
מדינה מושחתת,
26/10/05 09:41
|
ולמה להאשים את הרופאים הרוסים?? בואו נראה מה עושים הרופאים הישראלים?? לפי דוח מבקר המדינה האחרון של כב השופט אליעזר גולדברג 39 חולים מתו בבתי חולים עקב ניסויים רפואיים שבוצעו בגופם עי רופאים ללא ידיעתם ובניגוד לחוק . ובכל זאת אנו נתקלים בשתיקה מוחלטת משר הבריאות וממשרד הבריאות שמחפים על המערכת וחמור יותר שתיקה מצד מר מזוז ופרקליט המדינה שמחובתם לפתוח בחקירה על פרשה חמורה זאת ואילו מר מזוז מועל בתפקידו יחד עם הפרקליטות המושחתת ועושה הכל כדי לטאטא פרשה זאת מסדר היום הציבורי. ככ חמורה מאוד שתיקת התקשורת בנושא זה . כולם מתייחסים כאילו מדובר ב39 עכברי מעבדה ולא ב39 חולים שהפקידו את גופם בידי רופאים שרצו תואר ''פרפסור'' בכל מחיר . ולמה ההשתקה ?? כי החולים הם מדלת העם , [ הן לא יעלה על הדעת שרופאים יבצעו ניסויים רפואיים בניגוד לחוק על תושבי כפר שמריהו ורמת אביב ] ואילו הרופאים, מנהלי מחלקות ומנהלי בתי חולים הם אליטות בני אליטות שמחותנים ומקושרים עם אליטות מתחום הפרקליטות הכנסת השרים והתקשורת ולכן השתיקה סביב פרשה זאת וכאן אין טעות מצערת כפי שקרה עם האחות אלא בניסויים מכוונים ומתוכננים ולמרות שראו שחולים מתו המשיכו בהם וסך הכל מתו 39 איש בניסויים אלה . היכן כל הכתבים לעינייני בריאות מדוע איש מהם לא מעיז לכתוב על זה??? פשוט כי הוא יודע שמשרד הבריאות יחרימו אותו ואת העיתון או את הערוץ שלו . ..זעקי ארץ אהובה... אנחנו הפכנו לזימבאבוה של מוגאבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חרטטן ברמה.
ל"ת
אחד העם,
26/10/05 10:41
|
|
 |
תגובה לאחד העם .
אזרח מגיב,
ישראל,
26/10/05 11:12
|
זה נורה נחמד וקל לזרוק תגובות מטומטמות שמעידות על הכותב אותם . לעיניין קראת את דוח מבקר המדינה האחרון ??? האם הפרשה בדבר מות 39 חולים בבתי חולים עקב ניסויים רפואיים ללא ידיעתם ולכן ללא הסכמתם ובניגוד לחוק , מופיעה או לא?? אם לא אתה צודק . אבל העובדה היא שזה כן מופיע . שמעת שנפתחה חקירה בפרשה זאת ???? אז אתה צודק , אבל עובדה היא שלא נפתחה שום חקירה ולא היה שום דיון . אז מי החרטטן או שמא אתה לא אחד העם אלא אחד האליטות???? אם יש לך אומץ תגיב אבל לעיניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אחד העם,
27/10/05 10:37
|
אין קשר בין מקרי המוות שצויינו בכתבה לבין ניסויים רפואים. הטעויות שנעשו וגרמו למותם המיותר של החולים היו טעויות אנוש ולא מעשים מכוונים או רשלנות מכוונת. כל נסיון להציג את הנעשה בבית החולים כקונספירציה אפלה נגד המאושפזים לוקה בפרנואידיות אופינית. ניסויים בבני אדם הם דבר שעובר בקרות רבות ולרוב החולים יוצאים נשכרים מהם באופן מיידי, למשל תרופות וטיפולים שלא נכנסים לסל הבריאות. נכון, לפי תוארי האקדמי אני עלול להחשב על ידי נמוכי מצח כ-''אליטה'', אך מבט בתלוש המשכורת שלי יצרף אותי בקלות ל-''דלת העם''. מאוד נוח לחבוט בקהילה הרפואית, במיוחד אנשים שלא מבינים דבר וכאלו שלא ראו את המצב בחו''ל. אתה מוזמן להגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
רשלנות צועקת
איריס,
תל-אביב,
26/10/05 02:37
|
בעקב מחלתו הקשה של אבא, ביליתי'', לאחרונה רבות בבתי חולים. לעולם לא אשכח את ימיו האחרונים כשהוא מתענה ונאנק מכאבים. כשפניתי לאחות (במקרה רוסיה) וביקשתי שתיתן לו משהו לכאבים היא שאלה: ''הוא אמר לך שכואב לו''?, אבי שלי גוסס, בוכה, אינו מסוגל לדבר!!! והמטומטמת שואלת שאלה כזו... כעבור יומיים אבא מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כותרת פופוליסטית
הנתנייתי,
25/10/05 23:24
|
כמה חולים מטופלים במערכת הבריאות בשנה ? מאות אלפים - מליונים במערכת הפועלת בתת תקצוב עם עומסים בלתי הגיוניים, והכותב מציג ארבעה מקרים בשנתיים זו הוכחה לטענה על מין רשלנות כוללת ??????? אמת כל מקרה הוא טרגדיה נוראית למשפחה ולחולה אם נותר בחיים, ויש לתקן ולעיתים גם לפצות אבל מכאן ועד כל מיני הערות דרמיטיות על ''מערכת'' שלמה שפועלת כאילו ברשלנות המרחק גדול (אולי יאיר הכותב את עיננו וילצביע על מערכת הפועלת בהקפים ובתנאים מסוג אלה ברמת טעויות נמוכה יותר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי יודע כמה מקרים לא התגלו
ל"ת
חשבונאי,
26/10/05 09:29
|
|
 |
2.
מעולם , לא האשימו אותי ברשלנות
ד''ר חורש,
חיפה,
25/10/05 17:50
|
מעולם , אבל מעולם , לא האשימו אותי ברשלנות. נכון שאני יהיר אבל זה רק בגלל שאני נערץ על הקולגות שלי , אבל אני לא רשלן. הפסיקו עם ההאשמות ומיד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלאה היהירות
איריס,
תל-אביב,
26/10/05 02:20
|
|
 |
1.
מקבלים טיפול כמו ברוסיה...
עודד יערי,
24/10/05 18:32
|
יש פה המוני רופאים עלובים שלמדו ברוסיה...אני כבר לא מתייחס להתנהגות שלהם האנטיפטית...מה אתם מצפים לטיפול מערבי?הרמה של הרופאים הישראליים גם לא מה שהייתה וזה הכל מתבטא במות החולים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחלקות בבתי החולים מוצפים
אזרח המדינה,
25/10/05 16:39
|
ברופאים שסיימו לימודיהם ברוסיה. כמו כן המחלקות מוצפות באחיות ממוצא רוסי. אינני יודע אם עובדה זו מדרדרת את רמת הרפואה בבתי החולים, אבל אני יודע בוודאות שזו הסיבה שהיחס לחולה הפך בשנים האחרונות לגס רוח, חסר סבלנות ומתנכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב
איריס,
ת''א,
26/10/05 02:23
|
לצערי בשנה האחרונה, עקב מחלתו של אבי, ביקרתי רבות בביתי חולים וראיתי את הרמה הנמוכה והזלזול של הרופאים והאחיות, בעיקר מאלה שהגיעו מרוסיה. בושה וכלימה.
הגב לתגובה זו
|
|