• 165.

    תמשיכו לגרבץ ולקוות....

    שפוי זמנית, 01/11/10 19:53

    אם היה טיפת שכל למערכת היו מגיבים בירי של טיל על כל טיל מאז שהחלו הקסאמים מעזה.
    זה לגיטימי. שום מדינה לא תסבול טילים שמשוגרים לשטחה מבלי להגיב.
    ככה, אחרי כמה טילים היו מסיימים מהר מאד את העניין.
    חוסר תגובה מעודד את הפלסטינאים ומעלה את התעוזה ואת המוטיבציה, והעם המסכן ישלם את מחיר המנהיגות הרקובה.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    תמשיכו לגרבץ ולקוות....

    שפוי זמנית, 01/11/10 19:50

    אם היה טיפת שכל למערכת היו מגיבים בירי של טיל על כל טיל מאז שהחלו הקסאמים מעזה.
    זה לגיטימי. שום מדינה לא תסבול טילים שמשוגרים לשטחה מבלי להגיב.
    ככה, אחרי כמה טילים היו מסיימים מהר מאד את העניין.
    חוסר תגובה מעודד את הפלסטינאים ומעלה את התעוזה ואת המוטיבציה, והעם המסכן ישלם את מחיר המנהיגות הרקובה.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    להוסיף עוד 1 ק''מ יגיעו לרעננה

    אבי, 14/07/10 16:52

    להוסיף עוד 5 ק''מ יגיעו להרצליה
    ובכלל תל אביב צפופה יותר קל לפגוע

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    נשלח להם טילים של קראבליו חזרה (ל''ת)

    הפועל כפר סבא, 25/10/05 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    למכירה דירה בכפר סבא דחוף

    ברווז במטבח, 25/10/05 02:56

    לכל המרבה במחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    תתביישו לכם!

    כפרסבאית גאהה, 24/10/05 13:54

    לכל האנטישמים שביניכם שאומרים שיש לפנות את כפר סבא!! אני חושבת שאתם בכלל לא מבינים מה שאתם מוציאים מהפה שלכם לכו מהר לשטוף אותו בסבון!!! תתביישו לכם!! רק באשמת אנשים כמוכם נאבד את ארצינו היחידה!!! ממש בושה לשמוע אנשים כמוכם!! אני מתביישת שיש בארצי אנשים כמוכם!

    הגב לתגובה זו

    • את בלונדינית?

      מישהו, 26/10/05 12:11

      את בלונדינית?

      הגב לתגובה זו

    • אל תכעסי זה התפקיד שלהם

      אריה, 29/10/05 16:31

      אל תכעסי, מדובר בחבורת ערבים ויהודים המשתפים איתם פעולה ,שהתפקיד שלהם זה להפיל את רוחנו ולקרוא לנו להתפנות מכל מקום בו אירע פיגוע כך הם רוצים שנפנה את שדרות ,חדרה ,ועכשיו הם מכינים נפשית את כפר סבא.אין מה לעשות אנחנו דמוקרטיה היחידה באזור ובני הדודים שלנו מנצלים אותה .התגובה שלנו צריכה להיות ציונית מצד הממשלה ולא צינית מצד שרון -אולמרט

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    יא חסרי השכלה!!

    מישהי, 24/10/05 13:31

    כפר סבא זה לא התנחלות

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    כ''ס שטח כבוש, נא לפנות מיד.

    שמאלני, 24/10/05 09:33

    כי הכיבוש משחית ורק פינויי כ''ס והשרון והשפלה ומישור החוף יביא שלום אמת.

    ..שכחתי את הגליל והנגב אבל אחרי שנפנה הכל הערבים יקבלו אותנו בגבולות המוכרים שישארו לנו.

    ואז יפתחו שגרירויות וסילבן שלום יתקבל בברכה בבירות ערב.

    ואז האמרה של הנביא פרס ''מזרח תיכון חדש..'' תתקיים במלואה ואף אחד לא ילעג לו יותר.

    הגב לתגובה זו

    • חבל על מאמצי השמאלנים

      נתנייתית, 25/10/05 22:59

      עם הערבים לא יכול להיות שלום לעולם-''עשיו שונא ליעקב'' חבל על המאמצים של השמאלנים.

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    כפר סבא מכשול לשלום!

    יסמין, 24/10/05 09:22

    יש לצאת מכפר סבא ומיד! מגיע לפלסטינים האדמה שלנו. מה פתאום ובאיזה זכות אנחנו יושבים כאן בארץ הזאת? לפנות מיד את המקומות לפני שהקסאמים יגרשו אותנו.

    גאונים הערבים האלה! הלאה עוד קסאם!

    הגב לתגובה זו

    • אם כ''ס זה שטח כבוש אז...

      נתניה, 25/10/05 23:13

      כדאי לך לעקור לחו''ל שם אין בעוית של שלום עם ערבים

      הגב לתגובה זו

    • תשאלי את אבא מי נתן לכם את רמת אביב?

      חן, 22/02/06 13:02

      לכי חמודה תלמדי היסטוריה, גם מתחת לבית שלך היו ערבים פעם.
      אבל זה בסדר כי בפריז יהיו לך הרבה חברים

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    לא נורא !

    גלילי, 24/10/05 09:03

    נראה לי שכמה קסאמים על כפר סבא/ רמת אביב יכולים רק לגרום לכמה אנשים לחשוב קצת יותר בהגיון ולנטוש את הזיות הסמול (ותתחילו בכך ש''סמול'' זה לא שגיאת כתיב )

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    להתנתק מיד מכפר סבא !

    מוש, 24/10/05 08:53

    ולשכן את תושבי כפר סבא בקרוילות בנגב !

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    להתנתק מכפר סבא עכשיו

    דוד, 24/10/05 08:47

    מה יש לנו לחפש שם

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אין שופ ספק - הכתומים הפנימו ! (ל''ת)

    הם יעברו לכפר, 24/10/05 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ל145,146,149-פסיכוזבר ! (ל''ת)

    פרואני, 24/10/05 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    לא מוכנה שבני ימות על כפר סבא (ל''ת)

    דרורית, 24/10/05 05:34

    הגב לתגובה זו

    • למה את דואגת?!

      Avi Ecuador, 24/10/05 05:56

      השמאל מסבירים לך שזה להקמת פלסטין ועכשיו רק צריך לדון על מספיק משואות ועל זכויות אם בפלסטין.

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    עאלק 7 ק''מ...

    ש', 24/10/05 01:59

    צוחקים עליי?
    מגן קפלן שבכפר סבא רואים את קלקיליה...

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    לאמר לכם את האמת

    Avi Ecuador, 24/10/05 01:22

    אני יותר מודאג מזה שיתנו לשמאל ול''מנהיגנו'' שיעשו להם את העבודה.
    היה נס ערפאת והאינתיפאדה שכאב מאוד קרוב לוודאי יהיה נס כואב נוסף בכפר סבא ובשייח מוניס...
    עד שהעם שלנו לא יתנער ויבין מה הבעיה הדרך והכיוון שהוא ברוורס זה יקרא נס.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    לצאת מכפר סבא, לצאת לצאת לצאת (ל''ת)

    בהיסטריה, 24/10/05 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    צוואה

    ש', 24/10/05 00:22

    אני צריכה להתחיל לכתוב את הצוואה?

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    כנראה

    Avi Ecuador, 24/10/05 00:19

    מתנחלי כפר סבא ושייח מונית צריכים להתנתק.
    אין טעם להקריב למען ההתנחלויות.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    הכל בגלל מנטליות ועובדה פשוטה

    Avi Ecuador, 23/10/05 23:48

    אנו לא הסברנו למוסלמים שבאחריותם ולא באחריות צה''ל או מוסא שרון לדאוג שלא ירצחו יהודים אלא על חברת הרוצחים ואם רוצחים ביהודים עושים טרנספר לפי תוכנית אב לכל הישובים הערבים ביהודה ושומרון ואם אי אפשר אז פשוט לומדים מהמוסלמים איך מנצחים והמוסלמים בעתיד יוכלו ללמוד בירדן על ארכיאולוגיה בישראל שאין בה פלסטינים.
    צה''ל צריך ללמוד איך ליצור ארכיאולוגיה לדורות הבאים וזאת מכיוון שהפלסטינים מסבירים כל כך ''יפה'' למה.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    מברוכ

    Ahmad, 23/10/05 23:30

    המטרה הבאה טפטוף טילי קסאם על ת''א

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    תפונה כפ''ס לאלתר (ל''ת)

    איש ימיני, 23/10/05 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    גם זה בגלל המתנחלים? (ל''ת)

    אשרף חורי, 23/10/05 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    עלק להתנתקק!!

    תכנסוו!, 23/10/05 22:26

    כפר סבא נמצאת בלב המדינהה.. זה עיר ולא התנחלות שהביאו אליה דוסים שיישארו שם כדי לעשות דווקא.. אז תירגעו עם ה''להתנתק'' שלכם..
    וחלאס מה זה אשכנזים דם כחול יאללה יאללהה..יש פה שכונה רק של תמנים אז ששש..בכפר סבא יש כמעט כל העדות אז אל תשחקו אותה מקופחים טובב?!

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק!!

      מישהי, 24/10/05 13:32

      אתם כל כך חסרי השכלה אם אתם חושבים שזו עוד התנחלות מלאה בדוסים שעושים בלאגנים

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    שהעגל של שרון ישמור על כ''ס (ל''ת)

    אבו מרזוק, 23/10/05 22:04

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    יש להסיק מסקנות!- להכנס...

    מתן, 23/10/05 21:50

    יש להסיק מסקנות מדבר זה אחרי שלא הסקנו מסקנות מהסכם אוסלו....
    אלו הם פירות ההתנתקות! 214 צודקת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אופס... פרט קטנטן ששכחו לספר

    טל, 23/10/05 21:43

    קסאם על כפר סבא? תקשורת, ממשלה, צבא, למה לא עדכנתם אותנו לפני שלושה חודשים בפרט הפיצפון הזה?
    סתם היה נחמד אם הייתם מתייחסים אלינו כמו גדולים ומספקים לנו קצת מידע כזה שנשפוט בעצמינו...

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אמרנו לכם, היזהרנו אתכם. (ל''ת)

    ימני, 23/10/05 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    מדובר לכל היותר ב -3 ק''מ

    מטר, 23/10/05 20:42

    מי מדד 7 קמ????

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    באוגנדה יש קסאמים? לא !!!!!!

    Z, 23/10/05 19:31

    הרצל צדק.
    היינו צריכים להתיישב באוגנדה.
    אני לא מוכן להילחם על כפר-סבא.
    לא מוכן להלחם על רעננה, חיפה, צפת, עכו, אילת, באר-שבע, ירושלים, טבריה ואפילו על עפולה אי לא מוכן להילחם.
    אני מוכן להילחם רק על רמת-אביב.
    למה?
    כי ברמת-אביב גר שמעון פרס, גדול המדינאים בכל הדורות ואחד מגדולי עם ישראל בכל הזמנים. חוזה המזרח התיכון החדש שהולך ומתגשם לנגד עינינו יום יום ושעה שעה.
    כל כך גדול הוא האיש, שאני בטוח שכשהוא התנבא דרך רוח הקודש השורה עליו על המזרח התיכון החדש, כבר אז הוא צפה את הקסאמים ואת האינתיפאדה שבה נהרגו למעלה מ1000 יהודים, את הפיגועים וכו'. ברוב גדלותו הוא לא נכנע למציאות שמסביבו והמשיך בחזונו הכביר ללא חת.
    כל כך גדול הוא האיש, שרק עבורו אני מוכן להילחם.
    הוא אפילו יותר גדול מה Z שלי.

    הגב לתגובה זו

    • ענקקקקקקקק (ל''ת)

      ניר, 23/10/05 23:58

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    אלה הם - ''פירות ההתנתקות'' - (ל''ת)

    מירב, 23/10/05 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    חובה להכנס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אבי, 23/10/05 17:58

    חברה בא נהיה רצינים הרי כמו שאנחנו רואים אנחנו עומדים לחזור לגלות בשלישית אז הפעם נקדים תרופה למכה במקום שאלפים אם לא מאות אלפים יספיקו למות לפני שנעזוב חייבים לדרוש מהממשלה.. לקיים הפגנות מול שגרירות ארה''ב.. שיהדות העולם גם תפגין שארה''ב תיתן גרין קארד למקרה ביטחון שלא ניצטרך לשחות לים חבל על כל רגע שעובר ואלפי יהודים בסכנה חייבים ויזה עכשיווווווווווו!!!!!!!!!!! יהודים אל תסמכו על הפוליטיקאים כולם שם מושחתים שידאגו רק לעצמם יהודים תתעוררו תכינו ויזה מעכשיו לפני שיהיה מאוחר אל תגידו שלא אמרנו לכם

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו שמים מבטחנו בשם

      יהודי טיפוסי, 23/10/05 18:43

      למה אתה פסימי? כשהשם עימך (שמים קצת לדרך בבקבוק מים מינרלים) אין לך מה לחשוש.
      תודה על העצות המועילות. ללא ספק הן מקוריות ויעילותן ברורה לכל. איך לא חשבנו על זה?

      הגב לתגובה זו

      • כן בטח

        אבי, 23/10/05 19:04

        אתה מאותם אלה דתים שהאמינו עד הרגע האחרון שהפינוי בגוש קטיף לא יהיה!!! תפסיקו לעצום את העינים שלכם ושל העם לא עוד נלך כצאן לטבח כמו בשואה.. נכין דרכונים מראש

        הגב לתגובה זו

    • אם הייתה אביבה הייתי נכנס (ל''ת)

      חץ שלוח, 23/10/05 18:59

      הגב לתגובה זו

    • למה לא ניסית למנוע את הגירוש

      יאיר, 23/10/05 23:18

      אתה הרי ידעת שמההתנתקות יצא רק רע אז למה תמכתה בתוכנית הפסולה מלכתחילה כי עכשיו מי שמפחד יברח לחו''ל

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    יש פה כמה אנשים פשוט ז...

    אתם מעצבנים, 23/10/05 17:37

    לדוגמא 90. מה זה להחזיר את כפר סבא לא צריך אותה? כי אתה לא גר שם נכון? בוא נפנה אותך מהבית לא צריך אותך. ולכל האחרים שממלמלים משהו על כפר סבא שהיא התנחלות ולא בשטח מדינת ישראל. אתה מדברים בלי לדעת כפר סבא זה בתוך שטח ישראל בדיוק כמו תל אביב! אז אל תעצבנו ואל תציעו לפנות אנשים מהבית לפני שאני יפנה לכם ת....

    הגב לתגובה זו

    • דין נצרים כדין תל אביב שכחת?

      חיים, 23/10/05 18:59

      אז אולי דין כפר סבא כדין נצרים למה בעצם לא, הרי שרון הכריז על מכירה פומבית של הארץ בעקבות ירי הקאסמים על גוש קטיף אז יאללה לפנות את כפר סבא, לממשלה יש ניסיון רב בגירוש יהודים מאדמתם אז אחת שתים שלוש ארבע, לפנות את כפר סבא....

      הגב לתגובה זו

      • לפנות את תל אביב!!!

        נתנייתית, 25/10/05 23:39

        אם אתה מעוניין שחיי אדם ייהרסו, אז בבקשה תהרוס את שלך ולא את שלי

        הגב לתגובה זו

    • כפר סבא תוחזר לאלתר !!! (ל''ת)

      גושק טיף, 23/10/05 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    ל119

    כפרסבאית, 23/10/05 17:29

    למ לדבר אם לא יודעים? כפר סבא נמצאת בתוך תחום הקו הירוק וזה לא מקום מסוכן. שיפול לך קסאם על הבית אז תדבר/י

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    רק טיש יכול לתקן את המצב

    יותם, 23/10/05 17:16

    לחילופי אוכלוסיות ולא רק לדיבורים על חילופי אוכלוסיות, הצטרפו לטיש ב- tish.org.il

    הגב לתגובה זו

    • טיש זה שיט ברברס? (ל''ת)

      רבי קישקיש, 23/10/05 18:44

      הגב לתגובה זו

      • טיש זה ההיפך מהשיט שיש לנו

        שרית, 24/10/05 09:32

        ההיפך מכל הפוליטיקאים הגועל נפש שיש לנו, ההיפך מהשחיתות, ההיפך מכל המניפולציות, ההיפך מהטימטום שפשה בכנסת, ההיפך מהנבחרים הלא-מובחרים, ההיפך מהשקרים, ההיפך מהאחד בפה ואחד בלב, ההיפך הגמור מהאיכות הירודה של מרכזי המפלגות ששולטים במדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 129.

    הפתרון

    אריאל, 23/10/05 16:06

    חילופי אוכלוסיה כמו במדינות הנאורות
    לא ירצו להתנהג בצורה נאורה צריך להיות נחושים כמו עם תושבי גוש קטיף. מאחר ופה לא מדובר באחים צריך לסדר את הבולדוזרים ביישור קוו וליסוע ישר מזרחה עד היכן שנחליט על פי טווח הקסאם... באמת אוכלוסיה כבושה זה לא טוב... בירדן יש הרבה שטחים פנויים.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    זה קו אדום - נגיב בחומרה

    זאב, 23/10/05 15:51

    נפוצץ שלושה אסלות בקלקיליה.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ל-111

    שפוי, 23/10/05 15:41

    אם גם לפני אוסלו ההתנתקות וכו' היו פיגועים אז למה עשיתם את אוסלו ההתנתקות וכו'?! אתם לא יכולים להאשים בכל דבר את המתנחלים

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מה, הגדר לא עוצרת קסאמים??????

    מדינת חלם, 23/10/05 15:35

    להפסיק את בניית הגדר עכשיו!!

    הגב לתגובה זו

    • ממש יעזור

      יהודי גאה, 25/10/05 23:41

      את עוד לא יודעת שקסאמים עפים באוויר? הם לא קשורים לגדר

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    שטויות. קצת חפצים מעופפים (ל''ת)

    איש מעופף, 23/10/05 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    טוב מאוד - בוקר טוב שמאלנים!!!

    גיל, 23/10/05 15:12

    פיקחו עיניים ואוזניים, לכו לסדנאות בשדרות וקרית שמונה - תצאו מהבועה!

    שלום יהיה רק עם יכולת הרתעה, דבר בעייתי אחרי שסירסתם את צה''ל!

    אני מציע לאנשי ''ווטש'' שיעשו משמרות בלילות, שיתריעו על קסאמים.....

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    בבחירות הבאות כולם מצביעים:

    ימני מציאותי, 23/10/05 15:05

    ליברמן!

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מי יקח אחריות?!

    יהושע פרוע, 23/10/05 15:01

    משפחת שרון שבזכות פשע הגירוש נמלטה מבית הסוהר?
    אולי משיחי השלום שהביאו את מדינת ישראל לידי סכנה קיומית?
    ואולי האלוף שטרן שביצע ביודעין פקודה לא מוסרית שגרמה לפגיעה קשה בבטחון המדינה?

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לכפר סבאים אין מה לחשוש

    נח, 23/10/05 14:59

    אם כבר יש ישובים הרבה יותר
    קרובים והרבה יותר אטרקטיבים
    שכן בהם גרים גנרלים לשעבר
    ועוד .
    בנוסף לזה הם יושבים על
    שטחים מעבר לקו הירוק
    כך שבעיני העולם זה לא
    יהיה בלתי מוצדק.
    אין שום אפשרות להתמגן נגד
    הקאסם וזה גם מיותר שכן לבסוף
    אריק שרון יבצע עוד התנתקות
    ויחזיר את כולם אל מעבר לקוי 67
    אריק ומדינת ישראל כבר
    עלו על מסלול הנסיגה לקוי 67
    יתכן שזה ידחה לאחר הבחירות
    אבל זה הכיוון .

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מה אתם אומרים...???

    חוד החנית, 23/10/05 14:59

    בחייכם....
    קאסם על כפר סבא... סיפורי סבתא..
    לא יכול להיות...
    איך לא חשבו על זה קודם...
    רק רגע... בעצם אני נזכר פתאום, שנדמה לי ששמעתי משהו כזה... אמממ... אההה, נזכרתי, אבל זה איזה מתנחל קיצוני אמר את זה, אז לא התייחסתי לזה...
    בעצם אני כן, אבל התקשורת זלזלה...
    הבנתם ת'בעיה...???
    נ.ב. אם יפול קסאם אחד על השרון נגיב בכל הכוח... בלה בלה בלה...
    תקנו אותי אם אני טועה...

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לא מוכנה שהבן שלי ישמור על

    אמא חמישית, 23/10/05 14:53

    קומץ מטורפים שהחליטו לגור במקום מסוכן כמו כפר סבא.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מוכנה

      רוני, 23/10/05 17:50

      לפנות את כפר סבא מיד!!!!!!! את הקומץ מתנחלים מטורפים שעדין גרים שם נמאסתם עלוקות

      הגב לתגובה זו

      • כ''ס זו לא התנחלות

        אחת, 25/10/05 23:44

        זו עיר!!!

        הגב לתגובה זו

    • זה לא מקום מסוכן

      אחת, 25/10/05 23:43

      ישובי השרון הם לא מקומות מסוכנים! אולי גם את מטורפת שהלכת לגור במקום ''מסוכן'' (הוא יהיה מסוכן אם הוא יהפוך לקו התפר)

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    כשבאוצר מאיימים על קיצוץ

    דניאל, 23/10/05 14:49

    במשרד הביטחון פתאום כפר סבא נמצאת בסכנת קאסמים. עד מתי נאכל את הלוקשים של הגנרלים ושל מערכת הביטחון.

    הגב לתגובה זו

    • עד מתי נאכל את הלוקשים (ל''ת)

      של מפגרים, 23/10/05 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    אז נחזיר גם אותה ואת כל המדינה

    אפי, 23/10/05 14:41

    כי מה זה בכלל ארץ ישראל?
    אופציה נדלנית הרי ,לא ארץ אבותינו... אז הינה אנו סובלים מהטעויות של עמנו שוב ושוב

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    להגיב במטח MLRS למקורות הירי

    שמאל שפוי, 23/10/05 14:23

    זה מה שהיה צריך לעשות מזמן בעזה
    בלי קשר לזה שמגיעה להם מדינה וצריך לסיים את הכיבוש
    אם הם רוצים מלחמה צריך לתת להם בראש באותה צורה אבל פי 100

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    להחזיר את שדה ורבורג !

    רונית, 23/10/05 14:18

    שייך לפלסטינים !

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    יופי עכשיו ירדו מחירי הדירות

    יעל, 23/10/05 14:16

    מה הם חושבים לעצמם?
    שיקום אחד ויגיד היום שזה האיזור היוקרתי ביותר במדינה !
    איפה שיש פוטנציאל לקאסאם ומרגמות לעולם לא יהיה המקום איזור בטוח להקמת חיים!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ואם אז לא נגיב בירי אינטנסיבי

    מיקי, 23/10/05 13:31

    על אוכלוסיה ''אזרחית'' שלהם - אכלנו אותה. לא ייתכן לתת להם חסינות שאינם נותנים לנו. ופשעי מלחמה לא יכולים להיחשב כשנלחמים ביצורים בלי שום קוים אדומים.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לא אלחם על כפר סבא

    אאא, 23/10/05 13:24

    לא מוכן לחיות על החרב.

    כמה חיילים נקריב על כפר סבא.

    צריך להתנתק גם משם ויפה שעת אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!

      אחד העם, 23/10/05 13:58

      ששלום עכשיו ילחמו על כפ''ס.

      הגב לתגובה זו

      • נעשה זאת, כמו במלחמות הקודמות. (ל''ת)

        אל תדאג., 23/10/05 14:48

        הגב לתגובה זו

        • הבעיה היא שהפעם החלפתם צד

          ישראל ישראלי, 23/10/05 15:08

          ואתם נלחמים עם הערבים נגד היהודים.

          הגב לתגובה זו

    • אין לנו ילדים למלחמות מיותרות (ל''ת)

      על כפר-סבא, 23/10/05 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    זה החלום של הימין הקיצוני

    ג, 23/10/05 13:19

    טילים על מרכז הארץ, ובכלל פיגועים והרס משרתים את מטרות הימין הקיצוני. ככה הם יוכלו לקפוץ על הגגות ולצעוק לשווא ''אמרנו לכם'' (פיגועים היו גם בלי קשר להתנתקות, לאוסלו ולשלום, מטומטמים). אם יהיה שקט ושלום, יפונו מן הסתם עוד התנחלויות, משהו שהם לא ממש רוצים בו...

    הגב לתגובה זו

    • ג את(ה) אידיוט

      ישראלי, 23/10/05 14:01

      כבר 120 שנים הערבים הורגים יהודים, לפני הקמת המדינה ולפני מלחמת ששת הימים כלומר לפני שהיו ''שטחים''.
      על איזה חלום ועל איזה ימין קיצוני אתה מדבר??

      הגב לתגובה זו

      • הוא גם בוגד (ל''ת)

        תוספת, 23/10/05 14:53

        הגב לתגובה זו

        • ומכוער (ל''ת)

          כשאר חבריו, 23/10/05 15:24

          הגב לתגובה זו

      • תבדוק את תגובה 98

        ג, 23/10/05 15:17

        בדיוק לזה התכוונתי, ולא קראתי אותה כשכתבתי את זאת... אין מה לעשות, הקאסמים משרתים את הימין (והחמאס) מבחינה פוליטית. זאת עובדה. אין קאסמים = הימין ייחלש מאוד.
        קיצור צריך לקחת מטורפים צמאי דם כמוך ולזרוק אותם יחד עם זורקי הקאסמים לקיבינימאט (עזה)

        הגב לתגובה זו

        • יקירי

          ענת, 23/10/05 21:47

          אז אולי כדאי לספר את התובנות שלך לפלשטינים, הם בטח יפסיקו מיד עם הקסאמים...

          הגב לתגובה זו

    • ושיעופו הקאסמים תאשים את מי?

      ש.צ, 23/10/05 14:55

      את היהודים \ מתנחלים ...

      אם הקאסמים משרתים את הימין הקיצוני (לטענתך) אז למה השמאל
      הסהרורי תומך בטרור הערבי?
      ואם היו פיגועים בלי קשר להתנתקות ולאוסלו וכך הלאה אז למה מנסים לעשות שלום?
      מזמן הבנתי ששמאלני זה סוג של מחלת נפש.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה רוצה, פסיכופט? (ל''ת)

        חולה נפש, 23/10/05 15:13

        הגב לתגובה זו

    • נורא מ48-53 עד שהקימו את

      הרי זה ממש נורא, 23/10/05 18:01

      יחידה 101. הטרור גם נמשך למרות יחידה זו, עד שמדינת ישראל יצאה למלחמת 56 (וזאת לפי ההיסטוריון עילם שאינו 'ימני' ואף לא 'מרכז') ,נאלצנו לצאת למלחמה כדי להפסיק את הטרור ב56. וזה רוצה לספר פה שהטרור בגלל איו''ש. הוא שקרן, הוא מנהל פה תעמולה ערבית.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    כל יעד בארץ זה ענין של זמן!!!!

    @משה, 23/10/05 13:19

    מתי תבינו שחיסול מדינת ישראל זה מה שהם רוצים ,ואלו שמשלים את עצמם וחושבים שיהיה שלום אי פעם יתעוררו למציאות חדשה,עד שהם לא ישנו את קו המחשבה ויעמינו בקיום מדינת ישראל אז אולי יהיה מצב של שלום,אני יודע שהאחוז הגדול של הפלסתינאים רוצים ליחיות בשלום איתנו,מי יתן ויום אחד יהיה שקט באיזורינו המרויחים הגדולים יהיו הפלסתינאים,רק שיקבלו שכל ויתחילו להילחם בחמס וכל הפלגים שרק גורמים לעוד סבל לנו ולעם הפלסתינאי!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    17 מציע פתרון מדהים, הקשיבו לו

    נשק יום הדין, 23/10/05 13:11

    איך לא עלה בדעת מדינת ישראל לעשות שימוש בכלי המתוחכם הזה.
    הראש היהודי ממציא פטנטים !!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    כנסו - חשוב

    אריק , ספקולטור, 23/10/05 13:09

    כל הפרסום הנ''ל מטרתו להוזיל את מחיר הדירות בכ''ס ...הלא יש ישובים רבים בטווח באיזור יוש.
    היום השמיים נקיים - המחירים בשמיים.
    מחר - הקסאמים בשמיים , מחירים ברצפה.

    הגב לתגובה זו

    • טמבל (ל''ת)

      אני, 23/10/05 13:29

      הגב לתגובה זו

      • דביל

        fila, 23/10/05 14:40

        יכולת להגיד את אותו הדבר על מודיעין, מכבים רעות

        הגב לתגובה זו

    • מעונין לקנות דירה ברמת-אביב ג'

      הסבלן, 23/10/05 20:16

      יקר שם.
      ממתין בסבלנות.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    נראה, רק שיעיזו.......

    דפנה, 23/10/05 13:00

    אני לא מקנה בהם אם ויממשו את זממם וישגרו טילים לאזור השרון. אני בטוחה שאם זה יקרה אזי יימחק אותו הכפר שממנו שוגר הטיל. אז דיר בלקום חמאסניקים.

    הגב לתגובה זו

    • מצדיק וכל הכבוד

      איציק, 23/10/05 13:16

      שעוד אנשים חפים יפגעו, לשם שתוכל להגיד ''אני צדקתי'' ?
      רק משום שזו אוכלוסיה (אגב לא כולה בכלל) של אנשים עמידים ? ..
      שאולי חלקם המסויים תמכו בהתנתקות ?

      הגב לתגובה זו

    • וואלק נקרע להם ת'צורה!!! (ל''ת)

      מושיקו, 23/10/05 13:32

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק לחיות באשליות

      מדינה שמפקירה, 23/10/05 20:11

      שרון הוא אריה בלי שיניים.
      זיקנתו מביישת את בחרותו.
      האיבר המדולדל הזה לא יעשה כלום אלא אם כן איזה קסאם יפול על חוות השקרנים שלו ויהרוג איזה כיבשה, פרה או כלב.
      חיות המחמד שלו, חשובות לו יותר מאזרחי המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    תושבי כפר סבא לא יהיו פריירים

    Cap, 23/10/05 13:00

    תושבי כפר סבא לא יהיו פריירים
    אם משהו יטריד את מנוחתינו
    וההמשלה והצבא לא יגיבו כפי הנדרש
    אנחנו 100,000 במספר
    ועוד יישובים נוספים בסביבה
    נטריד את מנוחתם של כל חברי הממשלה
    וכל חברי הכנסת 24 שעות ביממה

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כפר --סבא

    אריק שרון, 23/10/05 12:57

    להחזיר את כפר סבא ובכך נחסל את האיום ונחסוך דם

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים!!!1

    מתישב, 23/10/05 12:55

    אין מה להכחיש עובדה!

    הגב לתגובה זו

    • האם זה כך?

      מישהו אחר, 23/10/05 13:08

      ואם לא הייתה התנתקות... אז מה היה?

      אם לא הייתה התנתקות היה עכשיו שקט? לא היו נוחתים קאסמים בכפר סבא כבר לפני חודשים?

      ההתנתקות הצילה חיים. ההתנתקות גרמה לאבו מאזן ולחמאס להכנס לקרבות. ההתנתקות הייתה החלטה נכונה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא צודק

        יניב, 24/10/05 07:21

        אם לא היתה התנתקות אז לא היה להם מוטיבציה לפעול בכיוון הזה ,אך מכוון שהם ראו את הפרס שמגיע למי שעוסק בטרור אז מדוע שאנחנו נבוא אלהם בתלונות
        זו התגובה המתבקשת שלהם על הפרס שהם קבלו !!

        הגב לתגובה זו

  • 103.

    ''מזרח תיכון חדש''

    חיפאי, 23/10/05 12:52

    שקרני אוסלו, פרס ביילין וכל מורשת רבין לסוגיה.
    הינה לכם התוצאה.
    וכמובן שרון וההתנתתקות.

    500 הרוגים מהצד שלהם על כל קאסם, וזה יפסיק מהר מאוד.
    פינוי העיר קלקיליה לשבוע כל פעם שיש קאסם.
    להפסיק להם חשמל מים וטלפונים לשבוע.
    רק בדרך זו נבהיר להם את נחישותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    היכונו לביאת הקסם (ל''ת)

    פיסל, 23/10/05 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חשבתם שגירוש 48 יעבור בשקט

    גיא, 23/10/05 12:41

    באו הפולנים ב48 וגירשו את הערבים וציפו שזה יעבור בשקט. צריך לפנות את יפו שייח מוניס(רמת אביב) חיפה ואז הערבים יבינו שאנחנו רוצים שלום כן גם בבאר -שבע יש מסגדים ליד פיקוד דרום שברוב חוצפה הפכנו אותו למוזיאון יש להחזיר.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    חבל שיש ליהודים שר בטחון מחדל

    בר כוכבה, 23/10/05 12:40

    מופז
    רמט''כל הבריחה מלבנון
    הבריחה מעזה
    הבריחה מקבלת החלטה באירועי קבר יוסף
    הפקרת רון ארד מסירת דורני ועובייד
    תמורת פושע וסוחר סמים
    הפקרת ציר פלדלפי למצרים דרכו חודריםאמצעי לחימה שיבוא לביטוי בשנה הקרובה
    לזכותו יזקף כניסת אל קעידה לתחומנו עם כל האידאולוגיה המשתמעת מכך
    ובסוף ממון הטרור הוא ישירות עי
    משרד הביטחון והעומד בראשו
    כשני שליש מתקציב הכנופיות במוקטעה מופנה לרכישת אמלח ושלומים לארגונים השונים לקנותם
    תמשיכו להכניס את הראש בחול
    בסוף נחנקים

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    נבנה עוד כמה כבישים...

    מסעודה, 23/10/05 12:13

    ובסוף הם יקבלו הכל במתנה .

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מתי בתל אביב

    אלי, 23/10/05 12:07

    הזהרנו אתכם אמרנו לכם התחחנו בפניכם אל תעשו את הפשע הנורא של גירוש יהודים. ידענו שהקסאם יגיע.
    עכשיו אכתוב משהוא לא יפה. אני מחכה שהם יצליחו לשפר את טווח הקסאם. שיצליחו לפגוע בתל אביב. שיתפוצצו קסאמים ליד בתי הקפה שבהם ישבו יפי הנפש וצהלו בעת שהקלגסים שחורי המדים גרשו יהודים מבתיהם.
    אני כבר הבטחתי לחברי שאקנה בקבוק יין משובח, כשיפול הקסאם הראשון בתל אביב

    הגב לתגובה זו

    • אולי תתאבד כמו ''גיבורי'' מצדה ?

      שי, 23/10/05 12:27

      זה מתאים לפנאטים כמוך...
      מה הקשר בין הפינוי לירי מהשומרון ????

      הגב לתגובה זו

      • לא יפה! אנחנו מאחלים לך את זה (ל''ת)

        אבל בלב, 23/10/05 15:41

        הגב לתגובה זו

    • אני שותה איתך לחיים! (ל''ת)

      קיקו, 23/10/05 12:59

      הגב לתגובה זו

      • גם אני גם אני! (ל''ת)

        ציקו, 23/10/05 14:21

        הגב לתגובה זו

    • 98 פרצופו האמיתי של המתנחל (ל''ת)

      נוף, 23/10/05 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אוליי נחזיר את כפר-סבא ? (ל''ת)

    אריק, 23/10/05 12:05

    הגב לתגובה זו

    • אולי נחזיר את כל ישראל וזהו (ל''ת)

      לימור, 23/10/05 13:12

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    מה רציתם שלא יפלו טילים?

    ימינצקי, 23/10/05 12:04

    הנוסחה פשוטה מאוד:
    מי שבורח מהאויב האויב רודף אחריו.
    ומי שרודף אחריו האויב בורח ממנו

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה יש להם לחפש שם?

    אני, 23/10/05 12:00

    בהתנחלות המבודדת הזאת ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    עזבו אותכם

    מרק, 23/10/05 11:51

    שיינקין בטווח? לא? אז הכל בסדר. שדרות , כפר סבא , מה אכפת לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    תקראו את 76 - למרות שהוא עדין (ל''ת)

    מידי, 23/10/05 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אז מה, שיפנו את ההתנחלות הזאת.

    מתנחל, 23/10/05 11:42

    הכפר סבאים יפונו לכפר שמריהו לחצר של המפלצת ממר''ץ. לא לדאוג, המפלצת תברח לחו''ל כך שאין חשש להרעלה כללית. בכל מקרה הציבור מוזהר שלא להתקרב למפלצת פחות מ-10 מטר. הכיעור החיצוני והפנימי יכול לגרום לשיתוק ומות מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מופז: ''אין כל מגבלה מבצעית...''

    מושון, 23/10/05 11:37

    וכשהפציצו כל יום את גוש קטיף היתה מגבלה??
    מופז מבחין בין דם לדם!
    מתנחל זה לא כפר-סבאי...זה ברור.
    לא נורא בבחירות הבאות ניפגש.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לפנות את כפר סבא ונתניה מהר

    נתי, 23/10/05 11:37

    לתת אותהם לפלסתינים לא צריך אותם

    הגב לתגובה זו

    • את מי לא צריך?!

      נתנייתית, 25/10/05 23:53

      לפי דעתי את ב''ש לא צריך-שיפנו את ב''ש מי צריך אותה? עיר מבודדת ודפוקהבדרום- התנחלות באזור הבדואים.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    השמאל קנה דירות בחו''ל (ל''ת)

    ירח, 23/10/05 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אז בואו נתנתק ויהיה שלום (ל''ת)

    שמאל אוהב, 23/10/05 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שגם האשכנזים יחטפו...קדימה

    max, 23/10/05 11:33

    אני כולי כמיהה ,שיפלו קסאמים על רעננה וכפר סבא,ערים מבוססות עם אוכלוסיה אשכנזית שבעה ומדושנת.
    ואז...אז נראה מה תעשה מדינתנו רבת ההוד והגבורה.
    כל עוד עיירות פיתוח ,סופגות אש..זה בסדר,זה רק ''צעצוע מעופף'',ורק מרוקאי או אתיופי ...שנהרג

    הגב לתגובה זו

    • הם יקבלו פיצויים ויבנו וילה על

      החוף בפולין, 23/10/05 12:08

      ככה זה השחורים תמיד נדפקים.

      הגב לתגובה זו

    • אז זה מה שישמח אותך

      אלי, 23/10/05 12:25

      שעוד אנשים חפים יפגעו, לשם שתוכל להגיד ''אני צדקתי'' ?
      רק משום שזו אוכלוסיה (אגב לא כולה בכלל) של אנשים עמידים ? ..
      שאולי חלקם המסויים תמכו בהתנתקות ?

      זה מה שישמח אותך ? אולי גם תגמור בדרך ?

      מצטער שאני דמגוג.. ממש עצבנת אותי ..

      הגב לתגובה זו

    • זה נשמע לי כמו: אוי אוי אוי

      ניר, 23/10/05 12:29

      שוב דופקים את המזרחיים...אוי אוי אוי

      הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע כמו שסני''ק טיפוסי (ל''ת)

      עובד, 23/10/05 12:46

      הגב לתגובה זו

    • איזו חוצפה!

      עצבנית, 23/10/05 13:39

      סליחה! איך אתה בכלל יכול להגיד דבר שטחי שכזה! סטיגמות לא עובדות יותר! בכפר סבא יש אנשים מכל הסוגים, הצבעים והמינים! וכך גם בשדרות! זה שאזור השרון נחשב לאזור יותר יוקרתי מהדרום זה רק עניין של מיקום בסך הכל! אז תפסיק לאחל דברים שאח''כ תצטער עליהם! זה ממש עצוב לי שיש באמת אנשים שחושבים בצורה כל כך מכוערת!

      הגב לתגובה זו

    • יש שם דווקא הרבה תימנים....... (ל''ת)

      תימני, 23/10/05 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מכינים אותנו כמו מטווח ברווזים (ל''ת)

    פרח, 23/10/05 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תודה אריק!

    ישראל, 23/10/05 11:21

    תודה רבה לאריק מלך ישראל...
    אולי נתנתק גם מכפ''ס?!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    גדר בין העם למפנתזים מיבננו. (ל''ת)

    רמי, 23/10/05 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    שדרות מיעצת לתושבי כפ''ס

    אריה כהן, 23/10/05 11:16

    הצעה לתושבי כפר סבא והשרון ,אל תהיו פרירים כמונו בשדרות ואל תמתינו עד שהצעצוע המתעופף,כדברי הגאון ויסגלס,ירדוף אחכם ואת ילדיכם עד המיטה 24 שעות ביממה .קומו מבעוד מועד והשמיעו את קולכם כי לקולכם יש הד ולא כמונו שקולנו לא נשמע .5 שנות עוברים עלינו וזר לא יבין זאת ומאחל לכם מכל הלב שלא תבינו זאת לעולם ,אך אנא הרימו זעקתכם בעבורנו

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לא מוכן שבני יסתכן בגללם

    אבא של לוחם, 23/10/05 11:15

    אני אבקש מבני שלא יסכן את חייו למען הגנת חבורה העשירים מהעשירון העליון ,כל אחד ידאג לעצמו ולישובו. אם כדי להגיע לשלום עם הפלסטינאים צריך להחזיר את כפר-סבא ,רעננה טובה שעה אחת קודם..

    הגב לתגובה זו

    • מתי היית פעם אחרונה בכפר סבא? (ל''ת)

      ., 24/10/05 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הערכה חדשה??????? (ל''ת)

    היסטוריונית, 23/10/05 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בוקר טוב אליהו.....

    א, 23/10/05 11:06

    כבר שנתיים שהימין מזהיר את הסהרורים תומכי הגירוש מזה ורק עכשיו נזכרו בצה''ל?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    זה באמת יהיה מזרח-תיכון חדש (ל''ת)

    שמעון פה-הרס, 23/10/05 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    והמפקיר הלאומי מופז יברבר (ל''ת)

    כהרגלו, 23/10/05 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כנסו דחוף!!!! זה משהו ממש חשוב

    דוד אבוטבול, 23/10/05 10:42

    עכשיו אולי ארצות הברית והשמאלנים יראו שאי אפשר לסמוך על הפלשתינים ושיצאנו מעזה לחינם!!!!!!
    ושהמתנחלים צדקו בכל מילה שהם אמרו 100%!!!!
    אז אני פונה ל''שלום עכשיו'' ואני אומר להם שיתביישו להם אם הם רוצים לפנות עוד ישובים כי בסוף הקסאמים יגעו גם לתל אביב!!!!!
    אני רוצה תגובות...

    הגב לתגובה זו

    • וקודם היה שקט ?

      אמיתי, 23/10/05 12:33

      אתה חושב כמו ''אבוטבול'' מרוקאי טיפוסי : עם הרגש, בלי שכל, לא בקור רוח , בהיסטריה.
      היו טילים גם קודם, ואין קשר לפינוי. יירו טילים, נטפל בזה בדרך צבאית כמו שמטפלים בכל מדינה שתוקפת אותנו.
      תראה את האמריקאים בעיראק שפועלים ללא שום מגבלות מצפון וכוח ועדיין אוכלים חרא שאנחנו לא נהיה מסוגלים לעמוד בו (אולי אתה כן, שהיית טבח ושבניך יהיו שקמיסטים)

      הגב לתגובה זו

      • אמיתי, אתה לא יותר טוב

        ימינצקי, 23/10/05 12:53

        אם תחשוב קצת תגיע למסקנה שעכשיו שצה''ל כבר יצא מהמקום הם יכולים לירות ביתר חופשיות.
        וכשצה''ל במקום ומפריע להם לעבוד היכולת שלהם יורדת בהרבה.

        חומת מגן כבר אמרתי?

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    יש הבדל בין דם לדם

    פריאל-ליד שדרות, 23/10/05 10:40

    עד היום ירדו מאות קסאמים על שדרות, וזה איכשהוא עובר בתודעה הציבורית של הפוליטיקאים והציבור הישראלי, כי הם שדרותים ''נחותים''.
    ברגע שיפול קסאם על מעוז השמאלנים, אני בטוח שהמקרה לא יחזור כי התגובה של צהל תהיה חזקה כך שלא ישתלם לערבים.
    צהל כן יכול לעצור את הקסאמים, השאלה איזה מחיר מוכנים הפוליטיקאים שלנו לשלם בדעת הקהל הבין לאומית והפנימית.
    לעצירת הקסאמים על שדרות לא יהיו מוכנים לשלם את המחיר.
    לעצירת קסאמים על תושבי המרכז - כל מחיר !!!
    יש גזענות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אכן כך ! (ל''ת)

      טל, 23/10/05 10:50

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה לא כותב דברים ברורים

      לשים הכל, 23/10/05 11:14

      היית צריך לכתוב:
      תושבי שדרות הם סתם מרוקאים ואתיופים, שממשלת הליכוד הגיזענית לא סופרת אותם ממטר.
      לעומת זה, תושבי כפר סבא, הם ברובם אשכנזים בעלי דם כחול, ששרון לא יעבור בשתיקה על פגיעה בשערה משערות ראשם.

      הגב לתגובה זו

      • בולשיט!

        האמת המרה, 23/10/05 12:03

        ממשלת הסמרטוטים המושחתת והרופסת , לא מסוגלת, לא רוצה, ולא יכולה להגיב, מדובר בשיתוק עקב סיבות מורכבות,!
        לא יגיבו על כלום ובשום מקום,!
        ימי יגידו,!!

        הגב לתגובה זו

      • גם שרון חטף

        yoram, 23/10/05 15:59

        גם בחווה של שרון נפלו קסאמים והוא לא הגיב איך זה?

        הגב לתגובה זו

        • שרון עדיין לא חטף

          לשים הכל, 23/10/05 16:35

          הקסאם נפל בשטח פתוח בתוך חוות השיקמים ולא גרם כל נזק.
          אם הקסאם היה פוגע בכיבשה או בכלב של הרודן, אני מתאר לי מה היתה תגובתו.
          הצרה עם רודנים היא, שהם מחשיבים ואוהבים חיות מחמד יותר משהם מחשיבים ואוהבים בני אדם ואינני רוצה להביא דוגמאות מההיסטוריה.
          חוץ מזה, כשאתה כותב ''לא הגיב'', זה לא לגמרי מדוייק. מיד כשהקסאם נפל לרודן הגיזען בחווה, הוא הורה לצה''ל להציב סוללת תותחים מול הרצועה. הדבר אכן פעל את פעולתו ומאז אין קסאמים על החווה.

          הגב לתגובה זו

  • 75.

    המרחק ממש ממש לא נכון...

    כפר סבאי, 23/10/05 10:40

    בין השכונות המזרחיות של כפ''ס לקלקיליה יש בקושי כמה מאות מטרים. 7.1, זה כמו שמסומן במפה- בין מרכז קלקיליה למערב כפ''ס

    הגב לתגובה זו

    • ביצוע המדידה

      שושו, 23/10/05 14:07

      הוא מדד את המרחק בין קלקליה לצומת רעננה

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    ידעתי שזה יקרה,לא היינו צריכים (ל''ת)

    ירון, 23/10/05 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים!!!! (ל''ת)

    יוני, 23/10/05 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    המתגרים מהשרון = עצם בגרון!

    יואב, 23/10/05 10:35

    כפר סבא, גוש שגב בגליל, ושאר ההתנחלויות הם כמו גוש בגרון: לא לבלוע, לא להקיא. יש להעביר מייד את כל המתנחלים האלה לתל אביב, ומוטב לניו יורק.
    יש לתת מייד פרס נובל לשלום לאריק שרון, על תמיכתו במאבק בערי להשמדת היהודים.
    טעיתי? אולי היום אינכם חושבים כך. בעוד שנתיים שלוש התקשורת תפמפם את הכל כל כך טוב, שגם אתם תאמינו בהבלים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • יש אישור!=התקבלת לגהה (ל''ת)

      מוטי, 23/10/05 10:39

      הגב לתגובה זו

    • השמאל כובש. הימין מחזיר

      ימני טיפוסי, 23/10/05 10:42

      שמת לב?

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הפחדה שיקרית

    איציק, 23/10/05 10:35

    מאד מעניין שמערכת הביטחון מפרסמת את ה''חשש'' דווקא עכשיו שמדברים על קיצוץ שכרם של אנשי הקבע (=אוכלי החינם).

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחחח....זו הרמה של הסמול? (ל''ת)

      אלכס, 23/10/05 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מיתנחלי אריאל לחלוצה

    יי, 23/10/05 10:25

    מזל שהשכנים שלנו ערבים,אין גבול יכולנו לחיות פו בשקט כבר ליפני 30 שנה.עם שיטור משוטף ומאוזן בגשרים בירדן ברפיח ובנתב''ג.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    53 תתבייייש!

    דן, 23/10/05 10:16

    לועג לזקן סנילי שעדיין מדבר בלילה לחבר שלו יאסר ושלא מסוגל להגיד משפט אחד שהוא לא סיסמא

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    להתנתק גם מכפר סבא!!! (ל''ת)

    דביר, 23/10/05 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יהיה גדול מה רע

    דני, 23/10/05 10:07

    לדעתי אם ירו קסאמים על השרון זה יהיה גדול כי אז שרון יחשף במערומיו ובכל עליבותו הרי שרון גיבור בעיקר על יהודים גיבור על יהודים ומושחט עד היסוד.
    דרך אגב אם וכאשר יירו טילים לעבר השרון אז הממשלה תאים כמו כלב שנובח אבל לא תפעל לעצור את התופעה באמת והדבר יוביל לאינתיפדה שלישית אינתיפדה של טילים נשק כימי נשק מלוכך ועוד.
    תקנו אותי אם אני טועה

    הגב לתגובה זו

    • מיתנחלי אפרת לירושלים

      יי, 23/10/05 10:30

      מזל שהשכנים שלנו ערבים. אין גבול לחוצפה ולזילזול יכולנו לחיות פו בשקט ובשלום כבר 30 שנה.
      הכול בשם השקרים של ברק ובן עמי בעניין ההצעות הניבות מעגל דמים נוסף ומיותר .דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייידיייייייייייייייייייייייייי.

      הגב לתגובה זו

      • פו הדב חי בשלום

        ימני טיפוסי, 23/10/05 10:45

        אבל הניבים והניבות של אויביו כירסמו אותו.
        מי נתן לך רשיון להקליד?

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    העיקר ששרון (אריאל) בטוח

    כבש, 23/10/05 10:02

    ההתנתקות עוד תתפוצץ לנו בפנים

    הגב לתגובה זו

    • לצאת מכפר סבא עכשיו!!!

      יוני, 23/10/05 10:18

      למה תושבי כ''ס צריכים להפריע בנוכחותם לתהליך השלום?
      הם סתם מתגרים בערבים.מחרחרי ריב.שיצאו משם! שיחזרו ל''ארץ''...
      אם הגענו עד כאן לא ניתן לכמה אלפים למנוע מהעם את השלום המיוחל...
      עד מתי???

      הגב לתגובה זו

      • לפרק את המדינה, היא מסוכנת

        א, 23/10/05 10:37

        המדינה הזאת אסון לכל היהודים, ויש לפרק אותה לאלתר.

        הגב לתגובה זו

        • לפרק אותך אתה מסוכן (ל''ת)

          פרוק לגורמים, 23/10/05 18:26

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    חזרו בתשובה, לא חבל?

    המחזיר, 23/10/05 10:00

    מסמכים שנגנזו עלידי ה CIA מביתו של אינשטיין מוכיחים למעלה מכל ספק שיש אלוהים ויש השגחה ישירה, פרטית וכללית.

    כמובן המסמכים נגישים רק לשליטים, אבל בסוף הם יהיו נגישים לההמון הבער והפשוט (אף כי חושב שהוא משכיל וחכם עד מאד...)

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מהו פוטניצאיל המרחק של קאסם

    שי, 23/10/05 09:59

    מהו פוטניצאל שיגור המרחק של קאסם

    הגב לתגובה זו

    • הפונטיציאל גדול

      פוטו פוטיני, 23/10/05 10:46

      איזה מאה מאתיים קילומטרים ערביים. קילומטר ערבי זה כל דבר ממאה מטר עד אלף קילומטר

      הגב לתגובה זו

    • קצת פחות מ-10 ק''מ.

      אלכס, 23/10/05 11:14

      הערכת אמ''ן שהפלסטינים מפתחים קסאם בטווח של 15 ק''מ.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה מזכירים רק את כפר סבא ?

    מה עם בית שאן, 23/10/05 09:59

    הרי בגלל גרוש היהודים מכגים וגנים, חומש ושאנור הטילים מתקרבים גם אליהם.

    הגב לתגובה זו

    • מי זה בכלל ?

      צפונבוני, 23/10/05 12:48

      איפה זה בית שאן ועפולה ?? מי סופר אתכם בכלל ?? יש שם רק כמה מרוקאים ואשכנזים דפוקים. מה שחשוב זה רק הנדל''ן של כביש החוף וצפון ת''א.

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם נתניה

      נתניה, 26/10/05 00:02

      גם לנתניה

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    בבקשה, עכשיו כבר ניתן לומר

    אמרנו לכם !!!!!, 23/10/05 09:56

    אין מה לעשות, מי שבורח לא מפסיק לברוח ומי שרודף לא יפסיק לרדוף. כבר מאה שנה שטרור ערבי אכזרי מכה ביהודים בארץ ישראל ואנחנו לא לומדים כלום. עכשיו הגיע הזמן לשלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חחחחחחחח!! כבר מת לעלות על הגג (ל''ת)

    כבשה כתומה, 23/10/05 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ההורים שלי בשנת 1962-1967

    יורם, 23/10/05 09:54

    חטפו בשכונת יוספטל בכפר סבא הרבה פגזים וקטוישות!!!!
    לנו זה לא חדש!!!!
    הם עדיין מתגוררים שם!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יוספטל? עכשיו אני מבין למה היא

      אלי-מלך, 23/10/05 10:10

      הפכה לשכונה של פושעים, מסוממים, רוצחים ועבריינים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה להחזירנו לתקופה ההיא (ל''ת)

      נוסטלגי רצח, 23/10/05 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    רציתם אוסלו, לא?

    נביא השקר, 23/10/05 09:54

    הזהירו אתכם, לא פעם ולא פעמיים. עכשיו תאכלו אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להציב סוללת תותחים בכפר סבא

    ב.ק., 23/10/05 09:48

    ולהורות לה לפתוח באש אלטילרית לכיוון מקורות הירי של הקאסם.

    הגב לתגובה זו

    • שהתותחים לא ידיקו כל כך

      חשוב, 24/10/05 06:02

      ושיכסו שטח נרחב.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הקסאם ומכסחת הדשא

    א. , קצין לשעבר, 23/10/05 09:46

    לפני 'חומת מגן' היו לנו בדיוק אותן הבעיות.

    בכמה ערים ביו''ש היתה תשתית לייצור קסאם שהגיעה לבשלות מבצעית, אך לאחר המבצע היכולת ירדה כמעט לאפס, ונשמרה כך במשך מספר שנים.

    אם יש צורך בעוד מבצע כזה - יפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • היו גם 13 מילואימניקים

      יאיר, 23/10/05 10:03

      שערב קודם אכלו סלט עם רוקט מול הטלויזיה ויום אחר כך הפכו לגופות מרוטשות רק בגלל שמישהו מטומטם בפיקוד החליט לשלוח אותם פנימה לתפוס כמה מבוקשים במקום להוריד פצצה של טון.
      אז מה אתה מציע הפעם קצין חכם שלנו??

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא מבין אותך

        א., 23/10/05 19:52

        יש ברשות הפלסטינית שלושה מליון ערבים , שמוסתים נגדנו בחמת רצח. אלו נתוני הפתיחה.

        אי אפשר להתמודד עם זה בשום דרך נטולת חסרונות.

        השאלה היא מה עדיף: לשבת בחיבוק ידים ולהתבכיין על זה שעוד מעט יהיו טילי קסאם בקלקיליה וטול-כרם, או לקום ולפעול נגד זה בנחרצות.

        אני לא נכנס לחשבונאות הנוראה של דם מול דם. זה ברור שנעשות טעויות, וסביר שהאסון בג'נין נגרם מתפיסה שגויה. טעויות קשות נעשו בכל מלחמות ישראל. אז מה, לא היה צריך לצאת אליהן, רק בגלל זה?

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    כשזה יקרה האם מישהו יתן את

    יהושע פרוע, 23/10/05 09:45

    הדין?
    אזרח שעובר עבירת תנועה נדרש לשלם מידית קנס או שרשיונו נשלל,אם משפחת שרון והשמאל ידעו לקצור את כל התשבחות מאומות העולם על ''תעוזתם'' ו''התרומה לשלום'' האם במידה והקונספציה תיפול נזכה לראותם על ספסל הנאשמים בעוון הפקרת המדינה???
    גרימת מות ברשלנות פושעת של מאות אזרחים אינה סיבה מספקת לכך???

    הגב לתגובה זו

    • לא תזכה ולא תזכה....

      מושיקו, 23/10/05 10:06

      לה לה לה לה לה

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שהם יועמדו לדין!

        יעקב, 23/10/05 10:34

        בדיוק כמו שפושעי אוסלו נתנו את הדין על מעשיהם...
        דרך אגב ''מושיקו'' מלשון קופיקו??
        כי לקוף בגן חיות יש בערך את אותה תבונה שנצרכת לכתיבת התגובה שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    גדר בגבול המצרי - ועכשיו! (ל''ת)

    מפוכח, 23/10/05 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    להודיע עכשיו שאם יפלו קסאמים (ל''ת)

    לא תקום מדינה, 23/10/05 09:44

    הגב לתגובה זו

    • ממש מפחיד את הערבים

      ימינצקי, 23/10/05 12:12

      צריך להודיע להם שירסקו להם את הצורה (ולא רק להודיע)

      הגב לתגובה זו

      • צודק ! (ל''ת)

        למחוץ את הטרור, 23/10/05 13:07

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה עם הרכבת, שימון?

    דוד, 23/10/05 09:40

    אנא פעל לזירוז הקמת ''המעבר הבטוח'' מעזה ליהודה ושומרון.

    הרי לא יתכן שהפלשתינאים התמימים ינצלו זאת להעברת אמל''ח ומומחים ליצורו מעזה ליהודה ושומרון.

    דרך אגב, מה עם הנמל ?
    ושדה תעופה?...

    מה יגידו השמאלנים ההוזים מהשרון
    לאחר שהטילים יפלו על ראשם?
    גם אז כנראה האסימון לא יפול....
















    מזרח תיכון חדש...

    הגב לתגובה זו

    • השקעת- דוד (ל''ת)

      אלדד, 23/10/05 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    להעביר את קלקיליה לרצועת עזה

    יוד, 23/10/05 09:40

    אם מותר לגרש יהודים, אז למה לא לגרש ערבים?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה עם פרדסיה?

    דני לוין, 23/10/05 09:38

    עלינו לא יירו?
    בחייתכום

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אידיוטים: הפתרון פשוט!

    זיוה, 23/10/05 09:38

    כמו בין גרמניה וצרפת: לצאת מכל השטחים הכבושים.

    פעם נוספת:
    כל השטחים הכבושים

    ואז לכונן שלום בין שווים.

    אם לא הבנתם אז תאכלו אותה.
    בגדול.
    ואני לא אתאבל על מתיכם.

    הגב לתגובה זו

    • זיוה, את גורמת לי בחילה

      יוד, 23/10/05 09:43

      זיוה, יש לך שם של מחלה

      הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו לא נתאבל עלייך! (ל''ת)

      ט.ל, 23/10/05 10:15

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנית בע''מ

      BIBI, 23/10/05 10:41

      אם הבת שלך תצא עם ערבי והוא יבוא אלייך הביתה את גם תרגישי שאת בשטח כבוש ?

      הגב לתגובה זו

    • לחזור לגבולות החלוקה?

      אלכס, 23/10/05 11:16

      או לאירופה?

      הגב לתגובה זו

    • תגובת ברל כצנלסון לזיוה ודומיה

      בשם ברל כצנלסון, 23/10/05 11:20

      ''כל עוד אפשרי הדבר,שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל,ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות,וכאן ידבקו בו חיידקי שנאה לעצמו,של עבדות בתוך מהפכה,והטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלסטינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח-אל יהא מצפוננו שקט''
      [ברל כצנלסון,כתבי ברל,הוצאת פועלי ארץ ישראל,פרק ח',עמ' 18]

      הגב לתגובה זו

    • זיוה זה לא מחלת מין? (ל''ת)

      ט, 23/10/05 11:37

      הגב לתגובה זו

    • ''כבושים '' ??? !!!

      אייל, 23/10/05 11:46

      שטחי יהודה ושומרון וחבל עזה אינם כבושים !
      לא היו מעולם שטחי מדינות ערביות, אלא רק שטחים מוחזקים, תשאלו אותם ! , ובכלל העם הערבי שיצא מחצי האי ערב ןבכיבושיו- כיבושי האיסלם- הגיע מהאוקינוס האטלנטי במערב ועד פרס והודו במזרח, היתיישב גם בישראל - ארץ היהודים. והגיע הזמן ש NRG ומורי בתי הספר בישראל ילמדו זאת בשעורי ההיסטוריה, או הידע עם והמדינה.

      הגב לתגובה זו

    • המתים הפעם יהיו שלך !

      קברן, 23/10/05 12:40

      וכל הצפונבונים מכפר סבא רעננה ורמת אביב ש 10000 פליטים לא מזיזים להם, כי הם יהודים, מתיישבים מגוש קטיף וצפון השומרון.. ואיש לא יתאבל על המתים שלך... גם לכל הצפונים שישארו זה לא יזיז. להיפך - כמו שאמר לנין: ככל שיהיה רע יותר יהיה טוב יותר.

      הגב לתגובה זו

    • תסלחו לה, היא הורעלה

      עוקב, 23/10/05 15:02

      תסלחו לה, היא הורעלה ע''י המפלצת ממר''ץ. היא עברה בכפר שמריהו והמפלצת פתחה את הפה והשפריץ פגע בה. אין עדיין טיפול. ניסו נסיוב נגד קוברות ואפילו זה לא עזר.

      הגב לתגובה זו

    • לי זה לא אכפת אם שמך הוא מעוות (ל''ת)

      כמוך זונת ערבים, 23/10/05 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    בקסאם הראשון שיפול בכוכב יאיר

    גוני, 23/10/05 09:37

    כל קלקליה תהיה באוויר!!!
    הבית של שר הבטחון זה לא שדרות!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא לדאוג

      אופטימיסט, 23/10/05 15:04

      יש למופז בית חילופי בעומק 100 מטר במרכז ת''א.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ברור - להתנתק מכפר סבא . (ל''ת)

    דני, 23/10/05 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ועדת חקירה

    דודי, 23/10/05 09:26

    יש לחקור מדוע המודעין ישראלי לה הזהיר את ראש הממשלה על הסכנות
    פינוי חבל קטיף

    הגב לתגובה זו

    • הוא הזהיר אבל לא רצו לשמוע

      ימינצקי, 23/10/05 12:15

      העדיפו לעשות מה שנוח,

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ביבי הביתה למה הוא דיבר על זה?

    אורי, 23/10/05 09:24

    בגלל שהוא דיבר על זה, אז הפלשתינים אימצו את רעיונות העוועים שלו. פויה, קישתא!

    הגב לתגובה זו

    • יפה דיברת, אבל

      אהרן, 23/10/05 09:59

      התקשורת לא תיתן לביבי שום קרדיט על הבנתו האבסולוטית את הטרור ודרכיו.
      כי התקשורת לא רוצה אנשים שלא הולכים בתלם השמאלי, וחוזים שחורות, אפי' אם החזיון הוא נכון!!

      הגב לתגובה זו

      • הדבר היחידי שביבי מבין

        ימני מאד, 23/10/05 15:08

        הדבר היחידי שביבי מבין הוא איך לנצל את אספסוף הערסים הפושעים הפרימיטיבים משתמטי צה''ל של מרכז הליכוד.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    תבינו את הסמול

    סימני, 23/10/05 09:24

    הסמול לא רוצה ספרדים בישראל כבר למעלה מ 200 שנה הוא רוצה לחיות כמו מאז ומתמיד עם הערבים

    הגב לתגובה זו

    • סמול=שמאל (ל''ת)

      תלמדו לכתוב, 23/10/05 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    חדשות טובות!

    לא תמים, 23/10/05 09:24

    לכל אלה שהיו בעד הגירוש שידעו שיש מחיר לכך שעשרת אלפים יהודים הפכו לפליטים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכיבוש בגדת הירקון משחית,

    אור, 23/10/05 09:23

    יוחזרו הבנים מכפר סבא מייד.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין מה לדאוג

    השמאל השפוי, 23/10/05 09:22

    אם נבצע את התוכנית של שלום עכשיו על ביטול עוד מאחזים וישובים והתנחלויות בשומרון,והעיקר,שיהיה בתיאום מלא,אני חוזר,בתיאום מלא,עם הפלשתינים,החיים כאן יהיו ורודים.תיאום מלא זו נוסחת הקסם.או אם תרצו הקסאם.

    הגב לתגובה זו

    • מוכן.ואם זה לא יצליח ,נוכל סוף

      בשם בן גוריון, 23/10/05 09:49

      סוף להוציא להורג אותך וכל דומיך,שדירדרו אותנו מאפס פיגועים כמעט עד 1992 עד למצבנו היום?

      הגב לתגובה זו

    • השמאל אינו שפוי!

      ישראל, 23/10/05 09:52

      אתה חושב שהם יירגעו לפני שהם יקבלו הכל, הם יעשו משהו למנוע מהחמאס לפגע, אתה חי בסרט, ואתה חושב שהם יירגעו לפני שיקבלו את ירושלים וזכות השיבה, איפה השפיות שאמרת? אתה לא מבין שהשורש של ישמעאל זה לשנוא את ישראל ועם ישראל בעוונותיו מפרנס ונותן כח לישמעאל לפגוע בו, אז חייבים להתייחס בהתאם, דבר ראשון- להשתדל לא לתת לו כח ע''י העבירות שלנו, דבר שני- לא לפחד להילחם בו.
      ''עושה שלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל''

      הגב לתגובה זו

    • ראה תגובתי לזיוה-49,כך לגביך (ל''ת)

      בשם ברל כצנלסון, 23/10/05 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא BIBI רק TIBI

    bibi, 23/10/05 09:21

    כולכם וכולכן עוד תלקקו לביבי תתחת כדי שיעשה לכם ולכן טובה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה הוא עשה כשהיה רה''מ???

      אלון, 23/10/05 10:02

      הוא הפסיק את הטרור?
      לא היה פיגוע במחנה יהודה ובאפרופו?
      מה הוא עשה כשהיה פיגוע?
      האם הוא חיסל את הטרור?

      ערפאת קיבל ממנו ויתורים טריטוריאליים והוריד את גובה הלהבות מתי שהתחשק לו.

      הגב לתגובה זו

      • אלון צודק !! או שלא......

        bibi, 23/10/05 11:10

        רשמת פה את כל הפיגועים שהיו בתקופתו !! (שנתיים וחצי) באמת קל לזכור !! כי מאז שביבי לא ראש ממשלה יש 2 פיגועים כל יום וזה כבר שגרה....כמו שכבר שנתיים וחצי לא שכבת עם אשתך......וזה כבר שגרה.....ואתה זוכר רק את 2 ''הפיגועים'' שנתת לה בתקופת ביבי !

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    המרחק בין כ''ס לקלקיליה: 1.8 קמ

    ע, 23/10/05 09:20

    תבדקו את המרחק מהבתים האחרונים בכ''ס לבתים הראשונים של קלקיליה ותיווכחו שאני צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    היה שווה? (ל''ת)

    ד''ר חן, 23/10/05 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מעניין: אף שמאלני לא הגיב. (ל''ת)

    בטח מתחבאים..., 23/10/05 09:19

    הגב לתגובה זו

    • התשובה הם קונים בית בחו''ל (ל''ת)

      טוב לב, 23/10/05 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    שיהאב 3 על ת''א גם עניין של זמן

    AA, 23/10/05 09:18

    ולא יוצאים בכותרת ראשית כזו

    הגב לתגובה זו

    • על צפון ת''א,התחלת הגמול על פשע (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 23/10/05 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אמרנו לכם!!!!!!.....

    יחזקאל, 23/10/05 09:17

    עד מתי??????????.
    עד מתי??????????
    עד מתי??????????

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שימו לב לניסוח: ''טפטוף טילים''.

    גיל ר., 23/10/05 09:13

    סך הכל גשם כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הקדמה לתקציב המדינה ,שכחתם !

    כפר סבאי, 23/10/05 09:13

    כמו כל שנה. הבוקר התפרסם בעיתונות על כך שהאוצר רוצה לקצץ בתקציב הביטחון. לאור מה שהיה רשום ב צומת השרון , ביום שישי האחרון, נראה לי שמסע ההפחדות של הצבע החל על מנת להצדיק תקציבי ביזבוזים בהמשך.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הבעיה של צה''ל

    הראל, 23/10/05 09:09

    בלי קשר לכתבה.
    הבעיה של צה''ל היא שהערבים המתיימרים לקרוא פלשתינאים לא מפחדים מצה''ל.. ולכן יש צורך [וכך גם היה ברצועה] לכ''כ הרבה חיילים על המשמר. אם צה''ל היה קצת יותר תקיף, היה מספיק שיעמוד שם חייל אחד, אבל חייל שכולם רועדים כשהוא עובר לידם. אבל לא, צה''ל נשלט ע''י השמאל הנאור- ושאנחנו נפגע בחיי אנוש? הרי הם חפים מפשע! המחבלים הם מיעוט! =\

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אבל פרס ורבין קיבלו פרס נובל ! (ל''ת)

    יכול להיות?, 23/10/05 09:08

    הגב לתגובה זו

    • העולם תמיד היה פרו ערבי.לכן כל

      דרך בן גוריון, 23/10/05 10:31

      מי שיקדם חורבן ישראל יקבל פרסים.אום שמום אמר בן גוריון ולא קיבל אף פרס,אבל הקים מדינה והמשיך לקיים אותה בזכות זה

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    למכירה וילה 6 חדרים בכפ''ס

    אלון, 23/10/05 09:08

    50000$(חמישים אלף דולר)

    נו טוב- 50000 ש''ח.

    אוףףף, למה אף אחד לא קונה???

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לתושבי השרון :

    בני, 23/10/05 09:05

    אתם לא מבינים שברגע שאתם שותקים על חוסר התגובה של צה''ל לעבר יישובים רחוקים כמו שדרות, אז בסוף זה גם מגיע אליכם ?
    אם צה''ל היה פועל בתקיפות להפסקת ירי קסמים על שדרות, אז הפלסטינים היו רואים שממש לא כדאי להם לירות עלינו קסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדהים!!!!

    יאיר, 23/10/05 09:05

    מדהים עד כמה עיתוני מולדת לפני 12 שנים מנבאים בדיוק את המצב כיום מבחינת הטרור. כולם אמרו שמדובר בחבורת משוגעים שהם כותבים שיהיו פצצות מרגמה על ישובים יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ישראל איבדה את כושר ההרתעה שלה

    יעקב, 23/10/05 09:04

    מה שהרס את ההרתעה של ישראל היא המשוואה השמאלנית הבוגדנית שלפלסטינים מותר לירות פגזים ורקטות על אוכלוסייה אזרחית כי זה נחשב מאבק בכיבוש אבל לישראל מותר לפגוע רק בטרוריסטים (בקושי) כי פגיעה באזרחים פלסטינים היא פשע בין לאומי.

    חייבת לבוא מייד החלטה והכרזה ברורה וחד משמעית שירי תלול מסלול מתוך ריכוזי אוכלוסייה תגרור ירי תגובה ללא כל אבחנה מי נמצא באיזור המטרה.

    ישראל תהיה חייבת לעמוד בלחץ הבינלאומי שהפלסטינים ומדינות ערב יפעילו אבל הנוסחה חייבת להשתנות.

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון, אך מאוחר מדי

      משה, 23/10/05 12:33

      יעקב היקר, עד כמה שדבריך צודקים - לאחר ההינתקות הנפשעת,הגליית יהודים וגזל רכושם - ''מדינת ישראל'' איננה יכולה יותר לעשות שום דבר אקטיבי. רק נגד יהודים השלטון פועל ביעילות ובנחישות. אין כל אפשרות לשנות זאת, אלא אם המדינה הנוכחית תיהרס ועל חורבותיה תקום (גם אם לאחר הרבה זמן) מדינה יהודית אחרת, שונה לחלוטין. מצטער.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולי זה יביא סוף לכיבוש

    סוזנה, 23/10/05 09:04

    אמן סלה.

    הגב לתגובה זו

    • יביא סוף לנסיון הכיבוש הערבי

      נעמן, 23/10/05 09:26

      זה יביא סוף לנסיון הכיבוש הערבי
      אינשאללה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אולי שפוי אבל בור גמור בכל

        דרך בן גוריון, 23/10/05 10:35

        הקשור לשפה הערבית,תעמולה ערבית וההסטוריה הציונית. אני ,במקרה ,לא כזה

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    אז שוב הימין צדק (ל''ת)

    ירונה, 23/10/05 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אמרנו לכם (ל''ת)

    ימין קיצוני, 23/10/05 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין סיכוי לקסאם, הרי בנינו גדר

    כבשה כתומה, 23/10/05 08:54

    איזו חוסר התחשבות.

    הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי לקאסם הרי עשינו שלום (ל''ת)

      מפגר שמאלני, 23/10/05 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אפשר למנוע ירי השיטה!!!!

    קאסם יביא, 23/10/05 08:52

    יש לאתר את השטח המדוייק ממנו ישלח הטיל הראשון ולהשמיד ברדיוס של קילומטר את כל הסביבה . ניראה מהיכן יבוא הטיל השני.
    הוא לא יבוא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק באלף אחוז!

      ישראל, 23/10/05 09:58

      יש פסק הלכה שמתיר לפגוע במחבלים שמסתתרים בין חפים מפשע, או מחפים על פשע, גם במחיר שהחפים מפשע ייפגעו.

      הגב לתגובה זו

    • אתה יהודי - תספוג..

      צדק תרדוף, 23/10/05 10:44

      אתה שייך לעם הנבחר.. לעם הנאור.. אך לצערינו העם הזה אף פעם לא נעור להבין שהוא לא רצוי פה ושתמיד הוא יחיה על החרב..

      הרעיון שלך לא יתבצע גם אם כפר סבא תחרב עד היסוד, תמיד הראש היהודי של ה SMALL יגיד זה באשמתינו.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לעלות אותם לעזה מספיק ודי

    גבריאל, 23/10/05 08:47

    הם כמו סרטן בגוף האדם . צריך לעשות ניתוח.....

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הופה! מישהו אמר את זה קודם???

    זכור לי משהו..., 23/10/05 08:43

    מישהו התריע?
    מישהו ניבא?
    לא, הם סתם חבורה של משיחיים!!

    עכשיו הסמולאנים יאכלו את הכובע?
    לא ולא!!
    כבר 13 שנה הם מבטיחים לנו שלום. למה שעכשיו הם יבינו שעובדים עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    על בית עזרא ומופז בכוכב יאיר (ל''ת)

    הקסאמים יפלו, 23/10/05 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אפשר לישון בשקט !!!

    שמחה, 23/10/05 08:40

    לפי הטונות של שבחים שנשפכו על חלוץ ומופז ,ולאור המאמר האחרון במעריב עם שפיכת טונות של שבחים על שרון שהוא אלוף הנצחונות אז אתו אפשר רק לנצח ,והמאמר הזה באמת מיותר ואפשר לראות ,מאמר שעבר עליו הכלח.
    אז שינה עריבה עם חלומות (פ)ז

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני מוכר את הדירה ומתנתק .....

    דני לוי, 23/10/05 08:33

    הגם משם נתנתק ?
    הגם משם נעשה ויברח?
    עד איפה נלך כצאן לטבח ?
    עת לעור מהשינה !!
    לקבל החלטות ולהביע קול מחאה !!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    על כל קאסם, ירי צרור געפילטע

    פישמעכער, 23/10/05 08:32

    די לדיבורים, התחליו להישתמש בנשק האמיתי והסודי.

    מרגנמות געפילטעפיש יוציאו להם את החשק לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      מישהי, 24/10/05 13:34

      איך לא חשבנו על זה קודם??
      מדהים!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ומה עם רעננה?

    אזרח מודאג, 23/10/05 08:31

    פנינת הנדל''ן הזו עשויה להפוך לעיירת רפאים,אם קסאמים יגיעו אליה.מקלקיליה בטווחים הנוכחיים ניתן אף לפגוע בה.
    פגיעה שגם עוזי כהן,כל יכול,יתקשה לשקם.

    הגב לתגובה זו

    • כפי שח''כ אריה אלדד אמר:

      דוד צימרמן, 23/10/05 08:44

      העם מטומטם ,העם ישלם!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הצעה לפתרון הבעיה

    אבי מהגליל, 23/10/05 08:26

    מיד אחרי הקסם הראשון על כפר סבא,ירי מרגמות 52 או 81 על מקור הירי,פעמיים שלוש ,ואין יותר קאסמים.אם צה''ל חושב שהוא לא יכול לעשות זאת שיתנו לכמה כפרסבאים מרגמות כאלה שהם יירו אותם ויודיעו לתקשורת שאת המרגמות ירו ארגון להגנת השרון,(שילכו לחפש מי זה הארגון הזה)

    הגב לתגובה זו

    • אחלה של רעיון

      ג.ש., 23/10/05 08:49

      הבעיה שהשמאל ינסו להסגיר את היורים כ''פושעי מלחמה'', ולא יוכלו לנסוע לחו''ל.

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה טיפש....טוב שלא הצעת

      הבעל שם טוב, 23/10/05 09:26

      לזרוק עליהם חבילות נודלס גדולות כדי ליצור הרתעה. מרגמה 52??? אתה רציני???????????

      הגב לתגובה זו

    • כמה מטומטם אבי מהגליל!

      ישראל, 23/10/05 10:20

      מרגמות 52 ו81, יש יותר סיכוי שהפצצות יפלו לך על הראש מאשר יגיעו למקור הקסאם!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש להחזיר מידית את כפר סבא

    אריה, 23/10/05 08:20

    ושדרות. ויפה שעה אחת קודם!

    הגב לתגובה זו

    • נכון. יש לדון כ-ע-ת בפיצויים!!

      דוד צימרמן, 23/10/05 08:36

      יש להקים ובאופן מ-י-ד-י את '' מ-פ-ה''
      ( מנהלת פינוי השרון..),להעביר חוק בכנסת לאמור:
      ''שלאור התקדמות הגדולה לשלום המיוחל לדורי דורות,עם ישראל( עפ''י הסקרים שנערכו ע''י לשכת ראש הממשלה..) מוכן להקריב את השרון ולכן תושבי השרון יהיו זכאים ( עפ''י קריטריונים שיאושרו ,כמובן בבג''צ) לפצויים .''

      הגב לתגובה זו

      • צודק צריך כבר מעכשיו

        אבי, 23/10/05 17:43

        לדון בפיצויים אני לא רוצה להיזרק אח''כ כמו המתנחלים לרחובות.... אשמח אם מישהו יתן פה פרטים לאן אפשר לפנות?

        הגב לתגובה זו

    • יוחזרו כל היהודים למדינת מוצאם (ל''ת)

      מקום היהודים, 23/10/05 09:03

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט מה יש לנו לחפש בכפר סבא?

      אני מהאו''ם, 23/10/05 09:10

      בשביל כמה יהודים שחיים בכפר סבא כדאי לטרפד את השלום העומד בפתח?,!
      די לנו מההשקעות בהתנחליות המיותרות, צריך לפנות את כפר סבא, וכמובן שגם את רעננה, ויפה שעה אחת קודם, מינהלת סלע המנוסה בפינוי יהודים ובשיקומם המלא, תטפל גם במפוני כפר סבא\ רעננה \ הוד השרון\ וסוף סוף ובוא השלום והארץ תישכן לבטח,
      אין סיבה להמשיך ולסכן את חיי חיילנו , בשהייה מתגרה בין הערבים הרבים של קלקיקליה , חבלה , שכם, ושאר הערים של הפלשתינאים שוחרי השלום, שכן כרמי הזייתים שלהם לא יכולים להיות מעובדים כל זמן שכפר סבא מאוכלסת ביהודים שתמגרים בהם וממררים את חייהם.
      די לכיבוש,!

      הגב לתגובה זו

      • צודק מאה אחוז!!! (ל''ת)

        ASDF, 23/10/05 11:33

        הגב לתגובה זו

      • אני מקווה שאתה ציני

        אני לא מאמינה!, 23/10/05 14:34

        אני באמת מקווה שאתה ציני!!! אם לא אז כדי שתרד מהארץ כי אנחנו לא צריכים אנשים כמוך כאן במדינה ואתה צריך להתבייש!

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    אמרנו לכם

    צחי מאיר, 23/10/05 08:17

    ''ההתנתקות תתפוצץ לכם בפנים'' זוכרים?!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ליבש את הביצה....

    א, 23/10/05 08:16

    יש לפנות כול כפר שמימנו יוצאים
    יורי הקסאם .
    רק את השפה הזו הם מבינים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טילים על כפ''ס?

    ששש, 23/10/05 08:11

    רגע אנחנו לא מדברים על שלום? מה קורה פה. תחליטו.

    הגב לתגובה זו

    • מי מדבר על שלום

      לימור, 23/10/05 13:30

      זה ברור שהפלסטינים יעשו שלום רק
      אחרי שתחזרו להם את כל הארץ,
      ואז אולי כן אולי יהיה שלום

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שוב הקלישאה האינפנטילית....

    אוליב אויל, 23/10/05 08:06

    אין פתרון צבאי לטרור?
    אם צה''ל יפסיק למגן ולברוח אלא לעשות את כל מה שצריך להגן על אזרחי מדינת ישראל ,הכוונה - לתקוף ולמרר לטרור את החיים שיברחו ממקום למקום כדי לשרוד.
    אנחנו נוכל לחיות במדינה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם הם יעזו לירות -אנחנו לכבוש (ל''ת)

    חזרה נשבע לכם, 23/10/05 08:03

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!! (ל''ת)

      כבשה תמימה, 23/10/05 08:57

      הגב לתגובה זו

    • ניכבוש מלפפונים, זייתים,

      מוסקצ זייתים, 23/10/05 09:15

      בטח ניכבוש, ניכבוש ירקות, ניכבוש את עלבוננו,. ניכבוש את פנינו , ניכבוש אלק, חזרנו להיות עם אמה, של סבון , תודות למדינות האיפוק, שרון הגיבור, וחלוץ רמטכ''ל הגירוש, ומופז סר הביטחון לשיטיחים פרסיים,
      חבל על הזמן שלנו, הערבים הפסיקו להיותל טיפשים ורואים היטב עם מי שי להם עסק: עם ערב רב שעסוק בבורסה, עסוק בטיולים לחו''ל, עסוק בשינאהע עצמית, עסוק בהרג הדדי בכבישים, עסוק בעושק וברמיה של אחד את השני,
      הערבים הבניו שההנתקות היא רק תחילת דרכה של המדינה היהודית אל חורבנה הוודאי,!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עברנו את פרעה

    צביק הפיק, 23/10/05 08:02

    נעבור גם את זה !

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הסכם אוסלו שולתתתת !!!!! (ל''ת)

    יוסי בייליש, 23/10/05 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה הם חארות הרי עשינו (ל''ת)

    איתם שלום לא?, 23/10/05 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכל יהיה תלוי בתגובה שלנו...

    חמורבי, 23/10/05 07:57

    אם נגיב חזק וכואב אז יחשבו פעמיים לפני כל קסאם.
    אם נעבור בשתיקה ההמשך ידוע.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    להעבירבדואים מבריחים אחריהגדר

    הגיוני לא?, 23/10/05 07:56

    מי ידפוק הכל?
    בג''ץ-שונאי ישראל היהודית...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מרדכי אליהו

    ח.ב.ר., 23/10/05 07:55

    '' היה לא תהיה ''

    הגב לתגובה זו

    • אני מאוד מקווה שזה לא לעג!

      ישראל, 23/10/05 10:03

      אל תתעסק עם זה, אנשים לא ראו נחת יותר אחרי שביזו צדיקים בסדר גודל של הרב אליהו שליט''א.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אומר ש

        פה ושם, 23/10/05 12:49

        ''אל תתעסק עם זה, אנשים לא ראו נחת יותר אחרי שביזו צדיקים בסדר גודל של הרב אליהו שליט''א.''

        ואללה? באמת? יש לך סטטיסטיקות מוכחות?

        בוא, נעשה ניסוי קטן: אני אומר ''שילך להזדיין מחרחר המלחמה, מחלל השם, הרב אליהו'' אם חטפתי, אז חטפתי, ואם לא, אז אולי לבורא עולם לא כל כך אכפת מהרב אליהו? מה אתה אומר?

        הגב לתגובה זו

        • אני אומר לך על זה. בחירה שלך. (ל''ת)

          רמי, 23/10/05 13:19

          הגב לתגובה זו

    • חכמת הרב אליהו

      י.ס, 23/10/05 11:49

      ''היה לא תהיה'' נאמר כלשון תפילה ולא לשון עובדה . כך גם פרסם תשובה כתובה הראשון לציון הרב אליהו לתושבי גוש קטיף ששאלו אם לארוז לפני הפינוי:מי שירצה יארוז, ומי שימנע מלשתף פעולה עם הגירוש הנורא- יבורך!'' כדאי לך למוד לפני שמגיבים!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בוא נתנתק מכפר סבא (ל''ת)

    אני, 23/10/05 07:51

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מתחבר (ל''ת)

      תושב כפר סבא, 23/10/05 09:17

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הנבואה של

    פקק תנועה, 23/10/05 07:50

    ממשלת הליכוד כניראה שתיתגשם

    הגב לתגובה זו