 |
48.
מה עשינו?
איילת,
כרמל,
17/05/07 19:09
|
אני יושבת בבית ובוכה וחושבת מה עשינו שאנחנו מקבלים כזה אונש היום אוד משהי מהישוב נפטרה מסרטן אישה כולכך טובה! למה כולם מתים שנה אחרי שנה?? מה עשינו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מתת שלי!
אני,
בית חורון,
14/12/05 14:38
|
ה' תמיד אמרו לי שאתה קוטף את הוורדים הכי יפים שבזר כדי שהגן שלך למעלה יהיה מלא ורדים יפים! מתת וכינרת היו אחד הוורדים הכי יפים שהכרתי! מתת שגרה בישוב שאני מתגוררת בו, עד שהתחתנה הייתה מלאה אור ואהבה! אני פשוט לא יכולה לתאר את יופי ואופיה...היא אהבה את הארץ והתורה כל ערב שבת הייתה עושה שיעור תורה לנשים!!!!
שמעתי סיפור על מתת...
כמה ימים לפני שמתת נרצחה היא עלתה בטרמפ עם חייל והם התחילו לדבר...ואז החייל אמר לה שמגיעה לו מזל טוב כי נולדה לו בת! ומתת אמרה לו שיקרה לבת שלו ''איילת השחר'' (לא זוכרת למה...) ואז החייל אמר לה שלא, כי זה לא מתאים להם הם משפחה חילוניה!
כמה ימים אחרי המפגש של מתת עם החייל נרצחה מתת בידי מרצחים בגוש עציון!
וכששמע על זה החייל שלקח אותה בטרמפ הוא קרא לביתו ''איילת השחר''.
סוף!
הכל קרה בבום אחד גדול! איך זה יכול להיום שמתת מתת רוזנפלד נרצחה בפיגוע! אני עדין לא היכלתי את זה...אף אחד עדין לא היכל את זה זה היה כזה מהיר ולא יאמן!
מתת את כל כך חסרה לנו......אני ממש זוכרת את החיוך שלך!! את היית מלאה שמחת חיים וכל טוב!
ה' ינקום דמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כנרת
תלמידה של כנרת,
גוש עציון,
23/10/05 18:44
|
כנרת הייתה המורה שלי!! אני רק רוצה להגיד למשפחה שהם יכולים להשאיר את המבחנים אצלם... אני ממש עצובה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כנרת
בתאל,
ביתר,
23/10/05 09:27
|
הכרתי את כנרת מהמכללה היא היתה ילדה חיננית, מלאת שמחה, מקסימה, לא עשתה רע לאף אחד. תמיד שמחה לעזור.... אני לא מבינה איך אנחנו יכולים לשתוק על דבר כזה..... פעם כשהערבים היו הורגים לנו אחד היינו הורגים מהם עשר.... כדי שיפחדו וזה באמת עזר..... הערבים הם עם פחדן הורגים אנשים שאין להם אפשרות להגן על עצמם... נראה אותם חיילים מול חיילים... אנחנו יכולים להשליט עליהם פחד עם קצת יותר אומץ מכוון הצבא והממשלה שלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
כנרת אהובה אני כ''כ מתגעגעת...
ל"ת
אורלי,
19/10/05 20:12
|
|
 |
43.
לכולם מגיע לחיות
יוסי,
אפרת,
18/10/05 21:45
|
א. מילות נחמה למשפחות השכולות. ב. כמה מתומכי ההתנתקות מצדיקים רצח?! גם לכתומים מגיעים חיים ותפקידו של צה''ל לשמור על כלם. גם כאלו שהפגינו נגד פעילותו של צה''ל. מתת קצינה מעולה בעברה, נערה ערכית וכנרת גם היא מיוחדת במעלותיה, אך חיים מגיעם לכלם, גם למי שמתנגד לדעותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ומה אומרים בחווה??
ל"ת
כבש בעדר,
18/10/05 03:25
|
|
 |
41.
ומה אומרים בחווה
ל"ת
בעד חיסול הטרור,
18/10/05 01:30
|
|
 |
40.
משתתפים בצערך, רבקה.
ל"ת
המחתרת הסגולה,
17/10/05 22:45
|
|
 |
39.
A new version to Arik Einstein
Abi,
Toronto,
17/10/05 22:06
|
song: MY little Journalist
How can you sleep at night my little Politician -after all the bloodshed...when your sit is more important than Jews lives So you gained a few more month as a minister or Parliament member-doing what the manager from the farm ordered
Is it worth one inocent Jewish ? child life My hope is that someone will sing it...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
Dont waste more lives
David,
17/10/05 22:06
|
The nation has been wasting many lives in the name of religeon, holy place, grave of our forefathers etc. Time has come to wake up, leave these awful place in the heart of Arab dwellers and come back home. In the settlers have a death wish then it is ok by me as long as our soldiers dont have to protect them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
Avi Ecuador,
18/10/05 03:44
|
לפלנטת חלם יש יבשות לתת. אחר כך תמשיך מאריזונה, קליפורניה טקסס, ניומקסיקו, סליחה, יבשת עכו, יבשת יפו, יבשת שייח מוניס, יבשת המשולש לאי של שרון. עוד אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I have a better solution
ahabal,
18/10/05 07:32
|
ברגע שמוצאים את האשם ברצח, על משפחתו ללכת לבית הוריו ולירות בבני משפחתו. לאחר מכן להוציאו להורג. זה אולי לא הומני, אבל מאוד יעיל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יהי זכרם ברוך.כואב הלב מאד.
כחול,
17/10/05 20:03
|
לפלסטינים צורת לחימה בזוייה במיוחד, ולצאת מהשטחים צריך וראוי. אין קשר בין הדברים ובטח לא אשמת ''שרון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
Z'L
SF,
USA,
17/10/05 16:55
|
|
 |
35.
may God comfort you!!!
ל"ת
a jew,
17/10/05 16:25
|
|
 |
34.
צבא הגנה לאבו מאזן בפעולה
@ בנצי-א @,
ארץ יהודים,
17/10/05 16:06
|
פרס ושרון מחזקים את אבו מאזן לפי דרישת אירופה וביילין בקורבנות אנושיים יום יום לפי מנהג פאגאני והעדר במרכז ליכוד סורס עם מיקרופון חתוך בקאטר של עומרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
למה ללכלך את נוער הגבעות ביום
מוטי,
ישראל הקדושה,
17/10/05 15:53
|
|
 |
32.
איך אתם מסוגלים?!
עדי,
תל אביב,
17/10/05 15:13
|
הבנות האלו היו שתי בנות שכ''כ אהבו את עם ישראל ואת כולם, הן פעלו עבור זה ואני מכירה אחד מבני הדודים של מתת שמספר כמה שהיא עבדה בשביל קירוב לבבות עם ישראל, אז איך אתם מסוגלים להתחיל לריב אחד עם השני על זה?! הן לא מתו משום סיבה כי אנחנו לא יכולים לדעת את הסיבה, הוא שם למעלה עושה את החשבונות ואתם לא יכולים לומר שהם נהרגו מסיבה זו או אחרת. דבר אחד אפשר לומר- עד שלא נעשה מעשה (ואני לא מדברת כרגע על נקמה) זה לא ייפסק.
שנשמע בשורות טובות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מאד מאד עצוב אבל חשוב לדעת!
חדווה עמית,
אילת,
17/10/05 15:11
|
ארגוני הטרור מתריאים השכם והערב שכל עוד יתבצעו מעצרים של מבוקשים וחיסול פעיליהם אזי יהיו פיגועים והרשות עומדת מנגד ואינה עושה דבר. האם צה''ל לא צריך להפסיק עם פעולות יזומות אלו וכך לחסוך קורבנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מאמין - כזו תמימות!
חי,
מרכז,
17/10/05 20:16
|
לפני ה'פעולות' היזומות היו פיגועים - שכחת?? פיגועים היו מאז שיש יהודים באזור. אם לא יהיו מעצרים - הטרור ישתולל פי כמה וכמה. רק הפרדת לאומים תפתור חלקית הבעייה. ולא הם יקבעו כיצד - אחרי נסיונות שבים וחוזרים לחסלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחי -חשוב!
אלימות מביאה אל,
תל אביב,
17/10/05 23:12
|
תמימות? איפה אתה חי? לפני שהיו מעצרים היו פעולות אלימות אחרות . נראה לך שהם הורגים ומתאבדים לשם הריגת יהודים? (קל לחשוב שכל העולם אנטישמי-אך מועיל יותר לחשוב מציאותית) .אתה לא חושב שאנשים רוצים לחיות אורח חיים נורמלי ובכבוד כפי שאתה רוצה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מתת שלי היית פשוט מושלמת
חברה,
גוש קטיף,
17/10/05 14:43
|
מתת שלי, את בדיוק מסוג האנשים שכל כך מתאימים שישארו לנצח צעירים ויפים, במשך שנתיים הגנת על תושבי נצרים היית מתצפתת כמפקדת על מחבלים, היית פשוט מושלמת, כמו בקלישאות אחת שכולם אהבו, אחת שכולם רצו את קירבתה עם חיוך מושלם, ולב ענק. ובלי טיפה אחת של רוע. אני אוהבת אותך כל כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתגאגאת
דבורה,
כרמל,
24/12/05 20:46
|
|
 |
29.
יהי זכרם ברוך
כרמית שליט,
בת ים,
17/10/05 13:42
|
אני משתתפת בצערכם הרב שתזכו להרבה כוח בהמשך הדרך ותיהיו חזקים. החג הזה יהיה עצוב מאוד בשביל כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לאריאל שרון
אני,
17/10/05 12:47
|
אמרתם שיצאתם מהשטחים כדי שיהיה שלום ושפחות ימותו... אבל שני דברים אתה לא מבין- 1- זה לא בדיוק עוזר... (טוב אולי עכשיו אתה מבין אבל זה קצת מאוחר מדי...) 2- אני (ואני בטוחה שגם עוד רבים) מוכנה להקריב את חיי למען המדינה וא''י בכל רגע נתון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיבי טוב ילדונת!
SAS,
17/10/05 19:58
|
האלוף אריאל שרון מפקד אוגדה 143 הציל את עם ישראל מתבוסה במלחמת יום הכיפורים! האוגדה חצתה את התעלה הערורה למרות שבאותו לילה מר נהרגו למעלה מ 700 חיילים ישראלים הן בחצר והם בקרב על החווה הסינית! הצנחנים של דני מט מהצנחנים , חט 14 בפיקודו של אמנון רשף האגדי והגדוד של עמרם מצנע והגדוד של אהוד ברק וגדוד 890 של הצנחנים בפיקדו של אציק מרדכי הגבר שבגברים הצילו את עם ישראל והצליחה הצליחה! אני זוכר את הרגע שאל''מ ג'ני טנא קצין ההנדסה הפיקודי נהרג בחצר! איתו נהרגו לפחות ממאה חיילים מהפגזה יעילה של המצרים את לא יודעת מזה מלחמת יום הכיפורים! אריק' מלך ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקריב. כל אחד והשריטה שלו
ל"ת
שפויה,
17/10/05 17:50
|
|
 |
בזכות כאלה אנשים את/ה חי/ה.
חי,
מרכז,
17/10/05 20:18
|
אם לא היו פוגעים שם היו פוגעים במרכז בדיוק כפי שעשו ועוד יעשו. רוצחים שרוצים אזור נקי מיהודים. הדרך שלך שגויה מעיקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא
ל"ת
עידן,
שוהם,
17/10/05 14:53
|
|
 |
27.
יהי זכרם ברוך
ל"ת
רציונלי,
17/10/05 12:29
|
|
 |
26.
תגובה לפיגוע
צפורה,
השרון,
17/10/05 12:24
|
|
 |
25.
משתתפת בצער המשפחות
טבריינית,
טבריה עילית,
17/10/05 11:51
|
למשפחות השכולות אני משתתפת איתכם בצערכם כי אני ממש מבינה אתכם רק בשבוע שעבר ערבי בן כלב דרס את בת דודה שלי למוות שהיא הייתה כמו אחותי ובת דודה השניה פצועה קשה בבית חולים נאבקת על חייה אין מילים פשוט כך כל קשה לקבל את זה תהיו חזקים ורק מה שנותר לנו להגיד זה ''ברוך דיין האמת''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זו התגובה הזו?
זרח,
17/10/05 16:18
|
|
 |
אין שופטים אדם בשעת צערו אבל..
דודו,
17/10/05 14:14
|
האם גם ליהודי שעושה תאונת דרכים היית קוראת ''בן כלב''? האם אותו בחור טברייני שהרג בתאונה מזעזעת חברת ילדות שלי (סיפור אמיתי) הוא ''בן כלב'' או שרק ערבים הם כאלה??? מסקרן אותי לדעת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זה הדרך של הערבים להודות לשרון
רואה חיובי,
נווה שלום,
17/10/05 11:46
|
הפלשטינים מאוד אוהבים את שרון. הם יודעים שיש לו קשיים בהפחתת מספר היהו'דים, אז הם עוזרים לו. זה לא כל כך נימוסי לפי הנהוג אצלנו, אבל, רבותי, אסור לנו להיות גזענים, ולהתנשא מעל השכנים האהובים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רואים את התמונות והלב נחמץ!!!!
ל"ת
רבקי,
17/10/05 11:25
|
|
 |
כי לכם היהודים יש לב חמוץ
סמוליאל,
רמת השרון,
17/10/05 19:06
|
|
 |
22.
עיברית שפה יפה
עיברי,
17/10/05 11:18
|
כאשר אני קורא חלק מתגובות פה אני אומר לעצמי כמה טוב ששפתנו ''העיברית'' לא נפוצה בעולם כמה חשוב ששונאינו בכל העולם לא יקבלו את ה''הכשר'' לשינאתם מכך שיראו איך יהודי מגיב כאשר אחותו או ביתו או בנו נרצחים ...כן מגיב יקר היא אולי לא הייתה לה את אותה הדעה שלך בכל דבר אבל לו הייתה זו אחותך הקטנה החומודה זו שמחייכת לך זו שמרגיזה אותך.. אחות לכל דבר ..האם גם אז הייה לך אפשרות לתת הסברים (רציתי להגיד הסברים טיפשיים אבל אני לא חושב שמילה כזו פשוטה יכולה להכיל את הכל) למה גם אם אני מצטער על כך שנהרגו חפים מפשע שנרצחו בדם קר ילדות או ילדים שכל מה שהם חטאו זה שהם חייכו מול כל אדם ואולי גם בכו פעם ואולי גם .... צר לי אני אומנם לא חי במדינתנו ואני שמח שפה אין אף אחד שמביו עיברית אין אף אחד שיראה עד כמה אנחנו יכולים כאשר אנו רוצים להיום נבערים .. כואב לדבר כך על אח גם אם הוא לא חושב כמוני .. אבל אחי היקר האמן לי שלא עלייך אני מדבר אלא אליך אל ליבך אנא כבד צער יגון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יש! תפסנו את הפטנט!!
סמוליאל,
רמת השרון,
17/10/05 11:14
|
זה הפטנט בו נוכל לגמור את כל פורעי החוק הכתומים האלה, שרצו להשאר בבית שלהם וסרבו להיהפך לאבק אדם במצוות צוות התקשורת של החווה. פשוט מאוד: נפנה את הזבל הזה מישוב אחד, נסביר ל''פלשטינים'' שזה מכיוון שלכל היהודים אין כבר כח וחוץ מזה הם מבינים את הסכנה שבכתום, ונוריד מחסומים בישוב השני. רק נוודא שהטובות ביותר ילכו ראשונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עתר לערבים תגיב שם
ל"ת
מוחמד,
17/10/05 14:48
|
|
 |
אני פשוט בהלם
לי,
17/10/05 12:16
|
איך אתה מסוגל לכתוב דבר כזה אני ממש מקווה שאתה לא יהודי כי אם אתה כן אנחנו ממש בבעיה תתבייש לך אין לי מה לכתוב יותר מי זה שאני המומה ומזועזעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר להכנס מזה להלם?
אחד העם,
רמתיים,
17/10/05 18:01
|
מה את לא יודעת מה זה ומי זה הסמולנים? הסמולנים עוזריהם מצוות יועצי התקשורת של החווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגרת. הוא היה ציני
ל"ת
פ,
17/10/05 16:33
|
|
 |
זה לא המקום להיות ציני
ל"ת
לי,
19/10/05 09:37
|
|
 |
הוא ציני לדעתי
ל"ת
תמר,
17/10/05 16:32
|
|
 |
זה מתחזה. את לא מבינה ציניות?
יהודי,
17/10/05 16:12
|
|
 |
אתה יהודי ולא מכיר סמולנים?
ל"ת
עליק יהודי,
באיזה חור,
17/10/05 18:12
|
|
 |
20.
אין הרוגים - יש נרצחים !!!!
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
17/10/05 11:14
|
|
 |
19.
אם היה אלוהים
דני,
17/10/05 11:08
|
|
 |
אם אתה היית אלוקים
מיכל,
17/10/05 15:16
|
אתה היית יודע למה זה שם, אבל כיוון שלא אתה ולא אני אלוקים, אנחנו לא יכולים לדעת איזה חשבונות הוא עושה, א''א להבין למה הם נרצחו וזה לא תפקידינו, אנחנו צריכים לדאוג שדבר כזה לא יקרה יותר, אני חושבת שאף אחד לא רוצה לחזור לימי ה''כל יום פיגוע'' והאדישות שנוצרת לנו בעקבות זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עדיין שרון חביב ''הרוב''?
נסים גבאי,
נתניה,
17/10/05 10:55
|
מינה צמח: קשקשי עוד סקר למען הבהר לנו ששרון הוא המועדף עלינו. נעזוב את החכמים (כמליון וחצי) שכבר עזבו וחיים בחו''ל... מה איתנו שעדיין מקווים? עוד שרון? עוד שחיתות? עוד לתת להם צ'אנס? האם לא הגיע הזמן להחליט שזו המדינה שלנו, שיש לחיות בה, ואם הפלשתינאים לא רוצים לתת לנו לחיות, אז בטחונית, לטפל בהם ללא כפפות של משי?''. או שאני טועה? אולי מותם של שלושה פרחים אלה, מובן לאחרים?! אני הייתי עולה על בריקאדות עד שאחד מכל 120 ''הנבחרים'' היום היה עף לכל רוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יש לי רק שאלה קטנה...
אילנה (שמאלנית),
יפו,
17/10/05 10:51
|
הרי אתם לא מבינים. ארגוני הטרור ובינהם גם פלגים ממש מתוך הרשות מאיימים השכם והערב שעל כל עצירת מבוקשים או חיסולם יהיה פיגוע. הם מצליחים בד''כ לבצע את זממם והתוצאה מאד כואבת. האם זה לא צריך להדליק בממשלה, משרד הבטחון ובצה''ל נורה אדומה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל עוצר רק פצצות מתקתקות.
אלכס,
17/10/05 21:09
|
|
 |
16.
תנחומים למשפחת רוזנפלד המורחבת
משפחת באום,
שוהם,
17/10/05 10:48
|
למשפחת רוזנפלד, יהושוע כל האחים האחיות וכל הילדים משתתפים אתכם באבלכם הכבד. מן השמים תנוחמו. אוהבים ומחבקים אתכם שמשי ומיכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אל תחשבו ש-13 מדבר בציניות!
ל"ת
ובהחלט להשוות,
לגבלס/נאצים,
17/10/05 10:48
|
|
 |
14.
שתהיו בעניינים, עזה עוברת ליו''
אביב,
17/10/05 10:34
|
עזה עוברת ליו''ש. והמתנחלים שבעצמם כבר וויתרו על יהודה ושומרון, שלא נמאס להם לאהוב את המדינה ואת הצבא שלא מסוגל להגן עליהם, ששומרים על קשרים טובים עם מח''ט שמאלני שלא מתרגש אם פישל בשלוש גופות. הם, המתנחלים האלה הולכים לאכול שנתיים שלוש של פיגועים תו''כ בניית גדר סביבם והוצאתם אל מחוץ לגבולות ולקונצנזוס (''אבל למה הלכתם לגור אל מחוץ לגדר?'' ''לא הייתה שם גדר מטומטם!'') אחר כך יבוא פינוי (אף אחד כבר לא מסתיר את זה. וזהו. בדיוק כמו בגוש קטיף. זו הטכניקה של הטרור ושל השמאל. של הרוצחים בסכינים וחגורות נפץ ושל הרוצחים בעט וטור בעיתון: קודם יוצרים טרור- וגורמים לעם להתייאש- מה שבדר''כ קורא די מהר, אחר כך מקיפים הכל בגדרות ותיל ומחסומים- במקום להיכנס בפלסטינים, ואז אומרים : ''מה אתם עושים שם!? זו מציאות בלתי אפשרית!!'' הם לא זוכרים שברצועת עזה הכל היה שקט לפני חמש שנים- בלי גדרות- הרמטכ''ל עצמו אמר בראיון חג ש''הוא שמח לראות פלסטינים מגיעים לים אחרי עשרים שנה'' (!)- רב אלוף(!) לא יודע שלפני הטרור (חמש שנים) כל ערביי הרצועה נסעו בכל הכבישים וירדו לים חופשי דרך עזה?! ואם ככה מדבר חלוץ- מה יגידו אזובי הגדודים? וכך יהיה ביהודה ושומרון. השמאל ניצח הערבים ניצחו. שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל ניצח= הטרור ניצח
ל"ת
חביבה,
17/10/05 11:14
|
|
 |
הם לא ניצחו
jak,
17/10/05 11:08
|
|
 |
אמן!
ל"ת
זרח,
מרכז,
17/10/05 20:19
|
|
 |
אני רוצה מאד לקוות שאתה טועה.
מאסו בארץ חמדה.,
17/10/05 10:52
|
אבל אם זה מה שיקרה, אז זה בדיוק מה שהעם הזה ראוי לו. אלפיים שנה שמר הקב''ה על הארץ הזו, כארץ ציה וצלמוות, למען בניו שיבואו לבנותה. אך דא עקא, שלא כולם בניו, והם חפצים רק להחריב ולהרוס את מה שבנו הבנים, והבנים המטומטמים קוראים למהרסים ולמחריבים ''ממלכתיות'' ומסייעים להם להחריב שוב את הארץ. אז, איך אומר משל הקדמוני - כרה בור ויחפרהו, ויפול בשחת יפעל... כמה חבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה כזה דבר-קב''ה..
גדי sfg,
17/10/05 11:17
|
|
 |
how MADE you?? and th world??
ל"ת
why are u here?,
17/10/05 16:23
|
|
 |
נתפנתה משרת יועץ..
מ,
17/10/05 14:10
|
|
 |
13.
שלושה פחות לתשלום פיצויי פינוי
ל"ת
יוסי,
באר שבע,
17/10/05 10:31
|
|
 |
איך אפשר להיות מרושע כל כך.
חי,
מרכז,
17/10/05 20:21
|
או קהה רגש כל כך. מחר יהיה פיגוע במרכז , מה תגיד אז? שחסכו בביטוח לאומי??? עם אנשים כמוך לא צריך אויבים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יוסי ביילין/שריד בגילגול
אלכס,
17/10/05 21:11
|
|
 |
12.
הפתרון היחיד
רציונלי,
17/10/05 10:28
|
טרנספר לסמול הקיצוני שביילין ושריד בראשו....אחרי זה נפתור את בעיית החמאס בשתי דקות. מישהו זוכר ששריד וביילין גינו את מדינת ישראל על חיסול ראשי החמאס? זוכרים איך שריד אמר שזו טעות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיתרון יותר טוב הוא...
עוד,
יותר,
17/10/05 11:37
|
...לטרנספר נבערים מדעת כמוך. הישר לעזה, אל אחיך ה''פלשתינאים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אללי! יהודונים כבשים!!
עילם,
חיפה,
17/10/05 10:22
|
שלוש שעות אחרי הירי ואני עובר בצומת. שלוש נערות יושבות שם וצוחקות כאילו לא קרה כלום. אף אחד כבר לא מתרגש מעוד רצח..פחות רצח. אפילו המתנחלים כבר לא עושים מזה רעש. יהודונים כבשים.
מח''ט עציון מתראיין בטלוויזיה. (אמ16 זרוק מאחוריו ב'תלה גולני' כאילו לא היה שם ירי שעה קודם.) ''אני מצטער וליבי עם המשפחות, אבל זה או פיגועי רכב חולף- כשהצירים פתוחים, או פיגועי ירי מהשוליים- כשהצירים סגורים.'' (!!!) אל''מ בצה''ל! בגזרתו נרצחו שתי נערות ונער בטרמפיאדה מטר ממפגש 'הדודות'. המחבלים המתינו בצומת באין מפריע כדי שהמקום יתמלא, ירו וברחו. ולשמוק אין משהו יותר טוב להגיד- במקום לבקש סליחה ולומר שפישל. או להגיד שהאוייב הצליח לדפוק הפעם, אבל אנחנו נתפוס אותם ונדחוף להם את הביצים לפה (למה אף פעם אנשי צבא לא מדברים בצורה ברורה) במקום זה הוא מתראיין בפנים של קרח ומודיע: ''אין לצה''ל פיתרון, אנחנו לא נחסל מחבלים. זה או זה, או זה, תבחרו!'' אללי! יהודונים כבשים!
ועודד בן עמי שכבר החליט בשידור שהכל תוצאה של אין גדר. אין גבול לאיוולת! גוש עציון יהיה בפנים אז צריך שם ביטחון. אבל כבישי יו''ש שיהיו בחוץ.. מהם פחות אכפת לנו, שימותו. ומה הקשר לגדר? זה פאקן פיגוע מרכב חולף! אללי יהודונים כבשים!
התקשורת וויתרה על יו''ש, וממילא חצי מהעם. הצבא וויתר על יו''ש. והכי עצוב- המתנחלים כבר וויתרו על יו''ש. אללי יהודונים כבשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקווה שאתה טועה.
חי,
מרכז,
17/10/05 20:23
|
לא נוכל לשמור הכל בידינו - אבל בלי ספק לא נצא מכל הגדה. גוש עציון היה וישאר שלנו וכן ירושלים. עבור שקט אפשר לוותר על אזורים מסוימים -אבל לא על הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף
כל הכבוד,
לעילם,
17/10/05 16:54
|
מישהו שאומר את הדברים כמו שהם. רק מה שיותר עצוב זה שאנחנו תקועים במדינה שעוינת את תושביה ואזרחיה. מלקקת לארה''ב שדפוקה בעצמה ופיתרון לא נראה באופק אנחנו נרצחים ונטבחים בשם ההומניות הומניות???? אמריקה פירקה את אפגניסטן, עיראק, פקיסטן ומדינות רבות בעבר ובהווה ואנחנו צריכים לנשק לקונדי ולשבת בשקט בושה בושה בושה לנו ולממשלה שמייצגת ומובילה אותנו לטבח בשם ההומניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה פנינה. תודה עילם.
ל"ת
חובה לקרוא,
17/10/05 16:20
|
|
 |
גרוע יותר מ'כצאן לטבח'.
צ,
17/10/05 14:13
|
כאשר הובלנו כצאן לטבח בשואה לא היתה לנו ברירה. כיום יש ברירה, והממשלה האוילית נמנעת ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעניין
זהבה,
צהלה,
17/10/05 12:46
|
|
 |
אכן מח''ט בלי בושה
אורי,
רמאללה,
17/10/05 11:13
|
גם אניראיתי אותו בערוץ שתיים. פשוט בושה שזה מי שמגן שם שעל המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עילם, אתה כל כך צודק!
ל"ת
חגית 555,
17/10/05 11:12
|
|
 |
100%
ג'וקר,
יו''ש,
17/10/05 10:45
|
אני מסכים עם מה שהאנשים אומרים פה. ואני מסכים שאם הפיגוע לא קשור לבנאדם לא אכפת לו בכלל (אולי זה קצת מדגדג לו בבית שחי). אבל אחרי שאתה עובר את הטראומה הזאת אני חייב לציין שהפיגועים נראים לך הרבה יותר קשים וקרובים אליך ואתה מתחיל(רק מתחיל) לקלוט איך המשפחות של הנרצחים מרגישות. לי אישית נרצחו בתחילת החופש שני חברים(לא כל כך קשורים אחד לשני) מאז אני מתחיל להרגיש חרא אחרי כל פיגוע ,אולי לא להרבה זמן, אבל לפחות זה מזיז לי. רוב האנשים מתייחסים לזה כאל שיגרה, אבל מי שעבר את הטראומה כבר לא מרגיש ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אלוהים מעניש את הפושעים!!
איל,
17/10/05 10:10
|
|
 |
השמאל = גיס חמישי....
אלכס,
17/10/05 21:14
|
ללמוד מארה''ב, 'ידידתנו' הגדולה, מה עושים לגיס חמישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עושים???
ל"ת
מה?,
עושים?,
18/10/05 00:03
|
|
 |
ועכשו השמאל והערבים כבר
ל"ת
שמים?,
17/10/05 10:45
|
|
 |
תתבייש
ללא שם,
17/10/05 10:36
|
אתה פשוט טיפש אין צורך לדבר בכח כשאין באמת מה להגיד זוהי שעה קשה אנשים נרצחו תתעורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא טיפש, הוא רשע.
ל"ת
---------------,
17/10/05 11:28
|
|
 |
גם וגם...
ל"ת
איש,
17/10/05 14:14
|
|
 |
9.
לחברי מרכז הליכוד תודה
מושחתים נמאסתם,
17/10/05 10:09
|
|
 |
8.
מבטיחים לנקום!!
ל"ת
יהודי,
17/10/05 09:57
|
|
 |
שלא תעיז לקחת את החוק לידים
רציונלי,
17/10/05 12:31
|
|
 |
המדינה זרקה את החוק לפח האשפה
ל"ת
עכשו הוא הפקר,
מותר לכל אדם,
17/10/05 13:45
|
|
 |
7.
דבר ראשון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
17/10/05 09:35
|
אלו שתי נירצחות מיסכנות שלא עשו שום דבר לאף אחד כמו תאומות חבל דבר שני להעביר את כל ערביי הגדה לרצועת עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לא עשו שום דבר'' ??
מיתמם,
17/10/05 10:11
|
מתת שירתה כקצינה בצה''ל וכשסיימה את השירות פיקדה על חוליית מתפרעי יש''ע שהסתננו לגוש קטיף והפריעו לחבריה של מתת לבצע פקודה חוקית של ממשלת ישראל, כנסת ישראל וביהמ''ש העליון.
כנרת אפילו לא שירתה בצבא אלא שירתה שירות לאומי.
חבל על שני הפרחים האלה שנקטפו ע''י בני עוולה, אבל מצד שני אי אפשר לסבול יותר את השקרנות המלווה כל הודעה פשיסטית מגעילה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים = ג'ובניקים
אלכס,
17/10/05 21:16
|
אחוזי הגיוס בקרב השמאל נמוכים מאוד, ורוב המתגייסים ממילא מגרבצים 3 שנים בבסיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלכס - הלוחם בדרכים!!!
שמאלן,
ת''א,
18/10/05 00:09
|
הלוואי תשתלטו כבר על המדינה!!! לפי התגובות שלך תוך חמש דקות אין כאן בעיות יותר!!! רק להזכיר לך: בגין החזיר את סיני (שמאלן?), נתניהו לחץ יד לערפאת והחזיר את חברון (סמולן??), שרון נסוג מעזה (האמא של השמאלנים!!!). אם כך - מי ימני??? איפה אתם??? קדימה - קחו את הבחירות הקרובות ולעבודה!!! (רק תנו חנינה לשמאלנים מסכנים, אחרת - מי ישאר???)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרות לאומי הוא שרות לכל דבר.
חי,
מרכז,
17/10/05 20:31
|
הלוואי שכל המשתמטים היו נותנים שנה או שנתיים לשרות המדינה. בדרך כלל יש בזה יותר תועלת מאשר בשרות צבאי של נערות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המיתמם הזה הוא באמת אדם רקוב
ל"ת
מהשורש,
17/10/05 11:26
|
|
 |
ובגלל שהיא ניסתה למנוע
אתה חלאה!,
17/10/05 10:41
|
מחיילי צה''ל לבצע פשע נגד העם היהודי, רצחו אותה ערבים, שלא הכירו אותה, כשעמדה בטרמפיאדה ולא עשתה דבר, לבד מלפטפט, כנראה, עם בת דודתה, שנרצחה גם היא. וגם לה הגיע, כי היא עשתה ''רק'' שירות לאומי במקום לשרת בצבא ולגרש יהודים מארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יהיה זכרם ברוך...
אלכס,
17/10/05 09:33
|
|
 |
חיסול הפלסתינאצים זה לא נקמה
ש,
17/10/05 10:22
|
זה פתרון חוקי לגמרי, עקב היותם זיהום קטלני זה הכרחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לחסל את ערפאת!!!!
!,
17/10/05 09:27
|
|
 |
יוווּ, אתה רציני?
עראפת,
18/10/05 19:30
|
ורק בשביל להסיר ספק. אם לא שמעת חדשות בתקופה האחרונה. עראפת מת, קבור עמוק ולצערינו מת מוות טיבעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום חג לסמולני המצוי
רציונלי,
17/10/05 10:42
|
|
 |
יום עצוב - כמו כל יום כאן!
!,
17/10/05 11:06
|
אני שמח בשבילך שיש לך תשובה עניינית להערתי הצינית. והרי אין לך, וזה בדיוק העניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי יותר מתשובה עניינית
רציונלי,
17/10/05 19:16
|
אבל אני לא חושב שיש מקום להומור ציני בכתבה על הספדים.
אם התגובה שלך היתה עניינית הייתי מגיב באופן ענייני, כל מה שרצית זה לשים ללעג את מחנה הימין במין הומור ציני שכזה.....שמתאים ליהודי אנטישמי.
אין שום פסול בקריאה לחסל מנהיג טרור כמו ערפאת, עצוב לראות צורר כזה מת מוות טבעי. העם היהודי בארץ ישראל נהייה כל כך חלש שאפילו קריאה לחיסול כנופיית הטרור שבראשה עומד אבו מאזן לא יוצאת מפיו. כרגע כל כוחנו מופנה להלחם בגיס החמישי שאתה מייצג.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הם נרצחו בדם קר, בצליפות
לא נשכח ולא,
נסלח לשמאל!,
17/10/05 09:26
|
ישירות, כבברווזים במטווח! עם ישראל נרצח בארצו, כשהוא חף מכל פשע! גם לנוכח רצח מתועב ונפשע כל כך, השמאל ממשיך בפזמוניו. לאלה אין לב ולא שום ערכי אנוש. כל עינויינו בארצנו, נזקפים לגורם אחד בלבד - השמאל הישראלי. הוא מנוכר למורשת ישראל. ואת זה מסרבים לקלוט. מסרבים לקלוט, שכאשר הצדק כולו לצידנו, אסור לשתף כל פעולה עם תורות מסוכנות ולא מוסריות. מעולם לא היה הצדק עם השמאל, ובגלל החרדה מפני ''קרע'' שקיים ממילא, הולך העם הזה עם כל קפריזה של הרשעים, ונטבח בשיטת הסרט הנע. מאז שבנו להיות ''עם חפשי בארצנו'', לא היה לנו גם יום אחד של שלווה, בגלל השמאל, המפזר בנדיבות צ'אנסים לרוצחים ומצדיק רצח יהודים, כשאין לו שום הצדקה! חלאת האדם הזו, שאין לה זכות לדריסת רגל בארצנו, מעדיפה את רציחתנו על כל מתת שמוכנים לתת לה. נצטבר פה נסיון רב שנים ורב קברים, והם, השמאל, אינם מפסיקים להתעלל בנו - ''אין שטחים כבושים אין פיגועים'', כל מלה, כל מושג וכל תובנה במשפט הזה הם שקרים כה עצומים, שפשוט מעייף לענות עליהם שוב ושוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה
חי,
מרכז,
17/10/05 20:27
|
אבל צריך להיות מציאותי. עבור הסדר סביר - כולל הפרדת לאומים - צריך לוותר על חלקים מהחלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הרצח בוצע .....
יהודי,
17/10/05 10:17
|
האם הרוצחים מצומת גוש עציון, השתמשו בנשק החדש שהם אמורים לקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית קצת
חייל סמולני,
17/10/05 10:15
|
מרוב תסכולך לחפש אשמים למצבו העגום של הימין הקיצוני הדתי, התעוורת ואינך מסוגל להבחין מי אויבך האמיתיים.
צה''ל הסמולני והמשת''פי לא הגיב לירי כי הוא עסוק בלמחות את כוויות החומצה ועלבונות ה ''נאצים'' שהטיחו בו אנשים כמוך.
עכשיו אולי תתעורר ותתחיל לחפש מי באמת ירה ותבין את מה שלא הבינו הימנים בארץ - יש גם יום למחרת ההתנתקות וזה אותו רוה''מ ואותו שר בטחון ואותו רמטכ''ל ואותו ראש אכ''א שידיתם בהם אבנים, ואותו צה''ל שרמסתם אותו ואותה משטרה שהתזתם עליה חומצה - שינסו להגן עליכם (אם עוד נותרה בהם מוטיבציה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה צה''ל עסוק בימים אלו?
סמוליאל,
רמת השרון,
17/10/05 11:24
|
יפה הערת שצה''ל - הצבא הגיבור, החכם, המוסרי, הרגיש, היהודי, אוהב החיילות ותאב הקידום, עסוק בימים אלו עד מעל לראש, ולא מתפנה להגן על הזבל הכתום. יפה גם ציינת שצה''ל הגיבור עסוק בניגוב. אלא, שזה לא ניגוב חומצה אלא ניגוב כתמי מים זכים. מים וקצת דמעות. של המפונים האכזריים. מפונים שלא שמו לב שגם דמעות יכולות להרטיב שחפ''ץ שחור של יס''ם. ואז, מה יש למתת, כנרת ועוז להלין? שפעם הבאה ייזהרו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ששונאי ישראל כמוך ראויים
לתגובה,,
17/10/05 10:38
|
אך גם לו התיזו המגורשים חומצה בחיילי צה''ל, הם היו צודקים!!!!!! אילו היתה זו חומצה, היינו שומעים כל יום על הניתוחים הפלסטיים שהברגים הקטנים המסכנים צריכים לעבור. ושופכי ה''חומצה'' היו עומדים למשפט ראווה מצולם בטלויזיה. ומי שמבצע את מדיניות היודן-ריין הוא נאצי! פשוט כך! אלפי יהודים נרצחו בארץ הזו, אך ורק בגלל השמאל! זו פשוט עובדה. עם אויבים לא עושים שלום, באויבים נלחמים ומחסלים! אבל אתם שונאים את המתנחלים, ולכן מוכנים גם לשתף פעולה עם המרצחים הערבים, כי אותם אתם שונאים פחות. זה כל הענין כולו. ושום דבר לא ינקה אתכם מן הדם השפוך ולא מגירוש היהודים, שלפחות אחד מהם מת מהתקף לב, למרות שהיה תמיד בריא. ולא נשכח את אלה ששרפו את עצמם, מרוב ייאוש! לאו דווקא ''מתנחלים'', כי אתם מובילים את העם הזה לאבדון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההבדל בינך לבין חמאס? שניכם
ל"ת
שונאים את חיילי,
צה''ל,
18/10/05 17:29
|
|
 |
קפוי טובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מישהו,
איפה שהוא,
17/05/07 19:13
|
איך אתה מדבר זה החיילים שלנו הם שומרים אליך!!!!!!!! בלדהים לא הייתה כאן יה קפוי טובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין יותר ימין
גלעד,
ת''א,
17/10/05 17:12
|
הימין הולך ונעלם - זו עובדה. רוב גדול בעם כבר הבין שארץ ישראל השלמה זה לא חלום, זה סיוט. צעקנים מתלהמים ומסיתים כמותך הם ממש שירת העורב, בעוד זמן לא רב תהיו כל-כך מעטים שכבר יקל לאשפז את כולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדמוגרפיה חושבת אחרת ממך...
אלכס,
17/10/05 21:21
|
בעוד 20-30 שנה, יהיה כאן רוב דמוגרפי מוצק של דתיים לאומיים וחרדים, ואז יהיו לכם (השמוקלנים) שתי אפשרויות: א. לחזור בתשובה. ב. לחזור לאירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בהכרה???
גלעד,
ת''א,
17/10/05 23:52
|
אם ניתן לכם להמשיך לנהל כאן את המדינה אז עוד 20-30 שנה יהיה כאן רוב דמוגרפי של ערבים, כדאי שתתעורר. ההתנתקות מהשטחים נועדה בדיוק בשביל לפתור בעיה זו, רוב העם בעד התנתקות מעוד שטחים בשביל לפתור בעיה זו. מדהים שדווקא הימין שלוקח לעצמו את הזכויות על המדינה היהודית לא מבין זאת. רק השמאל הקיצוני דואג לרווחת הפלשתינאים ומטיף לחזרה לגבולות 67 מסיבה זו. רוב רובו של הציבור בעד נסיגה בשביל הפרדה ובשביל פתרון הבעיה הדמוגרפית.
והתיחסות קצרה לאיומך - אם אתה מתכוון תוך 20-30 שנה להפוך את מדינה למדינה חומניסטית, אירן היהודית, אז כן - אני מעדיף אירופה או ניו-יורק. לשמחתי מדובר בעוד חלום שחור שלא יתגשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מגננה לשרון בכל ערוצי התקשורת
ל"ת
עד לשיתוק,
כל האתרים,
17/10/05 09:23
|
|
 |
2.
ירצדו התמונות עד יום מותך שרון
ל"ת
מחיר ההימלטות,
ממשפטי שרון,
17/10/05 09:14
|
|
 |
1.
לקבור בגוש דן, שרון לא צפוי,,,
ל"ת
כדי לא לנייד,
שוב קברים,
17/10/05 09:13
|
|