 |
81.
יש ארוחות בחינם, כנסו שסניקי''ם
מ''צ,
17/10/05 09:23
|
|
 |
אתה צודק!!! לידיעתך!!
סא''ל אביב גפן,
גיבור תרבות,
17/10/05 10:48
|
ש''ס מפלגה שלישית בצה''ל.. בבחירות... אך מה לשונא יהודים עם עובדות?? טינופת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אים אינכים מאמינים בבג''צ
מוטי,
17/10/05 09:19
|
|
 |
79.
החירש צוחק על העיוור
מ''צ,
17/10/05 09:18
|
חינוך שלא מחנך לערכים לאומיים ולא שוליח ילדיו לשרת בצבא שידאג להאכיל את עצמו, אותנו הם מאכילים מירורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
בג''ץ צודק בכל מילה! כל הכבוד!
ל"ת
מפוכח,
17/10/05 07:58
|
|
 |
77.
רומא נפלה בגלל שחיתות מוסרית
טל,
הוד השרון,
17/10/05 01:21
|
מדינת ישראל תישפט בהיסטוריה על מוסר רקוב שהוליך להתנוונות ושקיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
בג''צ חלק משלטון המיעוט ה''נאור''
הקול היהודי,
16/10/05 23:34
|
בתגובה להחלטת בג''צ שדחה עתירה להחיל את מפעל ההזנה על כלל מוסדות החינוך החרדי בעיר ביתר עילית, מגיבה תנועת הקול היהודי :
''כמנהגו בקודש מקפיד בית המשפט שאיננו גבוה ואיננו צודק להתעמר בכל ערך יהודי, להצר את צעדי הציבור היהודי ולפסוק באופן הגורם לכל אדם הגון לחוש אי נוחות רבה.
תחושת הניכור מבתי המשפט בכלל ומבית המשפט העליון ובג''צ בפרט, אותה חש הציבור היהודי בארץ ישראל, הולכת ומתעצמת וחושפת לעיני כל את אובדן הלגיטימיות של המערכת המשפטית בעיני הציבור היהודי בארץ ישראל.
תנועת ''הקול היהודי- מחזירים את המדינה לעם'' שוללת את הלגיטימיות השלטונית של המשטר הקיים ופועלת באמצעים דמוקרטיים לשחרור הרוב היהודי משלטון המיעוט הקורא לעצמו נאור.
http://www.kolyehudi.org/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא תרוצו בבחירות?
מינה צמח,
17/10/05 00:35
|
|
 |
שקליקת בג''צ תרוץ לבחירות.
כבשה כתומה,
חוות הקרנף,
17/10/05 09:10
|
נראה את מר ''הכלשפיט'' וגב' ''יש-לי-מסטר'' עוברים את אחוז החסימה. באשר לנציגי הימין-אל לך לדאוג. לרוב, הם דווקא זוכים בבחירות (רק על מנת להשדד מאוחר יותר ע''י אותה חבורה מרחוב צלאח-אדין המסרבת בתוקף להציג את עצמה ואת השקפת עולמה לבחירה חופשית ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
בג''ץ = אמנות הפאשיזם במסווה
איציק,
16/10/05 23:28
|
|
 |
74.
בג''צ-גילדה אנטישמית ואנטיציונ
כבשה כתומה,
חוות הקרנף,
16/10/05 22:04
|
מיסודה של חבורת פוליטיקאים מן השמאל האולטרה קיצוני.
לכו לבחירות-חולירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הזנת ידי החנוך העצמאי
helen,
jerusalem,
16/10/05 21:42
|
מענין למחבל קונטאר שלמד באופן עצמאי לבגרות נתנו שלוש ארוחות ביום על חשבון הקופה הצבורי איפה היתה אז הגברת פולישוק וכל יתר יפה הנפש??????? הלן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אין ארוחות חינם
פרחיה,
16/10/05 21:18
|
הבגץ צודק. אי אפשר להחזיק במקל בשתי קצותיו. אין מכריחים את מוסדות החינוך העצמאי לקבל את תוכנית הליבה, או ללמד פיזיקה או תורת האבולוציה, או כל מקצוע אחר, כי אז הבגץ יפסוק שאסור להכריח הורים ללמד מה שאינם רוצים שילדם ידע. אך מי שרוצה לקבל צופרים והטבות חייב להתפשר. החרדים רגילים לקבל הכל ולא לתת דבר בתמורה. הם מקבלים קיצבאות יוצא צבא, למרות שהם לא משרתים בצהל, והערבים לא. אם יתכבדו ויקבלו את תוכנית הלימודים ויהיו כפופים להנחיות משרד החינוך יזכו גם בארוחות. אין ארוחות חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנשקים קיר אם פיתקה ומשקופים
דש,
17/10/05 02:23
|
סוגרים לגידול הממאיר את מקורות התזונה חבורה שעשתה את היהדות לתעשיה לא יהיה קל אבל זה יעבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דש חחח.את בעיית סכינאות בתיה''ס
שלכם פתרת????,
?????,
17/10/05 10:51
|
טפל בקריסת החינוך האלים שלכם ובמועדוני הזבל ואז כשתצליח תעביר ביקורת על אומה שאינך מגיע לקרסולי הקטן שבהם.. חוצפן מצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
FREACHA. ONLY JEWS CAN SAY
MEIR YAEIR,
U S A,
17/10/05 02:11
|
|
 |
מה את אומרת פרחה!!
פרחה נו באמת,
16/10/05 21:30
|
1_אין דבר כזה קצבת יוצאי צבא.. 2_מה רצית שגם הם יצטרפו לבתיה''ס שלכם עם הסכינאות החוצפה האונס קבוצתי ומועדוני הזבל ?? לא הגזמת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צפיתי שתבין
פ,
16/10/05 22:09
|
קודם רד מהעצים ואחר כך למד לדבר ושאל את מוריך ויגידו לך שחרדי זכאי להטבות יוצא צבא גם אם לא ראה את הבקום מבפנים. לא שמעתי שהאלימות של הדתיים והחרדים פחותה יותר. בבית הספר של ילדי דווקא לומדים ולא מתאמנים בסכינים. ובחוצפה הציבור שלכם יכול לעשות לילדי בית ספר. שמעת על הנערות של איתמר בן הגביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאבותייך התנדנדו על העצים,
איציק,
16/10/05 22:57
|
|
 |
באמת כתבו הסטוריה פרימיטיבית
דרווין,
16/10/05 23:19
|
בתור הסטוריה, כל הספרים שאבותינו כתבו הם מאוד פרימיטיביים. למשל, הוכח מזמן שהעולם לא נברא תוך שבוע, ושמוצא האדם מהקוף (ואתה הוכחה טובה לכך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
להפסיק לשלם מס הכנסה
ל"ת
פריירים,
16/10/05 20:54
|
|
 |
70.
בג''צ מיצג את הערבים והשמאל
ל"ת
רפי,
16/10/05 20:42
|
|
 |
הפעם הוא דוקא מייצג אותי מצוין
יהודי ימני,
מאוד,
16/10/05 20:53
|
|
 |
69.
לכל המגדפים: קראתם עד הסוף?
זלצמן,
חיפה,
16/10/05 20:13
|
בפסיקתו אומר בג''ץ: ''המדינה פותחת את שעריהם של בתי הספר הממלכתיים לפני כל ילדי ישראל, ''יבואו אותם ילדים ויזכו בכל ההטבות שהמדינה ורשויות הציבור מעניקות...'' וזה כולל גם את החינוך הממלכתי דתי.
אז איפה כאן האפליה, האפרטהייד ומחנות הריכוז (כפי שהמליץ מס' 62)?
איסתרא בלגינא קיש קיש קריא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זלצמן, למה אתה שואל, הרי לא
תבין את התשובה,
16/10/05 21:08
|
הם רוצים חינוך שאתה אינך מסוגל לתת להם! הם רוצים חינוך שמערכת המעלה בדעתה להכניס את שירת דרויש ורביקוביץ, לא תוכל לתת להם! הם רוצים את אותו סוג החינוך, שעליך שנוא כל כך, וזו לשון המעטה! ויש להם הזכות לכך! זו לא רק זכות, זו חובה - לחנך את ילדי ישראל על ברכי ישראל סבא! ולא על ברכי זלצמן ויוסי שריד. בכל מדינה בעולם היו מבינים את זה, אבל בישראל, המדינה המובילה בעולם באנטישמיות, לא יבינו את זה.
הפסיקה הזו, כמו פסיקות רבות אחרות, היא גזל הציבור! המסים שאני משלמת נועדו לבנין יש''ע ולקידום החינוך היהודי בארץ ישראל, אך המדינה גוזלת את הכסף הזה ומעניקה אותו באופן בולשביקי למלחכי פנכתה. מספיק נורא, שבמשך עשרות שנים אנו נאלצים לשלם משכורות עתק לאנשים המובילים אותנו לאבדון - לשרון, לפרס, לשריד, לרן כהן, לזהבה גלאון ולכל שאר שונאי ישראל. שנים אנו נגזלים, ועכשו הבג''צ עוד מגדיל לעשות ומכרית מזון מילדי ישראל. - על מכרם בכסף צדיק ואביון בעבור נעליים... אילולא הבטיח הקב''ה שלא יהיה עוד מבול על הארץ, זה כבר היה בא מזמן. אבל אנחנו רואים הרבה מאד ''דוגמיות'', וזה לא הסוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'' ישראל המדינה הכי גזענית...''?
על מה אתה,
מדבר....,
17/10/05 02:51
|
י''שראל המדינה הכי גזענית בעולם......'' על מה אתה מדבר? אתה יודע שבצרפת, אסור לתלמידים ללבוש סממנים דתיים (כמו כיפה לדוג') איך אתה משמיץ את הדמוקרטיה מחד ומאידך מצודד בחינוך שלא מלמד את יסודות הדמוקרטיה... קודם תעשה קצת שיעורי בית, ורק אח''כ תגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך צודק\ת
זלצמן,
חיפה,
16/10/05 23:15
|
כששלחתי את משפחתי המורחבת ל''ריאלי'' ולא לבי''ס עירוני בחיפה, כי ה''ריאלי'' בפירוש יותר טוב, שילמתי את שכה''ל מכיסי ללא טענות וללא תחושת אפליה, כי הדבר נעשה מתוך בחירה חפשית.
לגבי המיסים: אני, למשל, מתנגד לכך שהמיסים שאני משלם ילכו ליש''ע, אבל הם כן הולכים לשם, כבר הרבה שנים. ככה זה בדמוקרטיה. האזרח משלם. הממשלה מחליטה מה לעשות בכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף לרעוב ,על חינוך רקוב..
ל"ת
גלאי מתכות,
בבתיה''ס,
16/10/05 20:29
|
|
 |
68.
ש''ס = שנוררים סדרתיים!!!
ל"ת
חמורבי,
16/10/05 19:07
|
|
 |
כל המדינה שלכם חייה משנור!!!
יענקל טורנהיים,
סאטמר USA,
16/10/05 19:38
|
|
 |
67.
לאכול את העוגה שתשאר שלימה
דש,
16/10/05 18:51
|
לא מכירים במוסדות הציבורים של מדינת ישראל אבל מבקשים תמיכה בתי ספר פרטים שמיצרים בורים מסרבים לספק לתלמידים כלים שיגדלו להתמודד אם המאה העשרים ואחת ומלמדים אותם בגיל צעיר לקבץ נדבות ושמשלם המיסים יממן להם ארוחות באיצטלה של שמירת מסורת אולי גם ארוחה חמה בקמרה אובסקורה לתלמידים שלומדים צילום לשם שמירת המסורת היהודית מזל שיש בית הדין הגבוה לצדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
גם מחנות ריכוז ניתן להכשיר כחו
חי,
שדרות,
16/10/05 18:46
|
ניתן גם להכשיר כחוק ובשם החוק והצדק מחנות ריכוז אפשר לקבוע בחוק שניתן לנשון רק כך וכל אוויר וכן הלא וכן הלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדרן אתה.
ל"ת
כלבוטק פורטה,
16/10/05 20:53
|
|
 |
65.
מי שעושה אפרטהייד זה ישי וכל
יהודי חרד,
16/10/05 18:45
|
ישי ואוכלי החינם שמסביבו הם הם שעושים את העוול לעם ישראל.גם להם יש את הכתר על שנאת החינם שנוצר בארץ מאז יווסדה של התנועה העלוקתית ששמה ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לנמק מה עלוקתי בהם?
ל"ת
להקת ''בת -שבע'',
16/10/05 18:54
|
|
 |
בוא ונבחן את המפלגה
הבוחן הבוחן,
16/10/05 22:59
|
המפלגה הסקטוריאלית, מייחדת הכספים הייחודיים, שלך:
כמה אשכנזים במפלגה של ישי? מה דעתם של ישי ואנשיו על מדינת ישראל? האם מפלגת ש''ס תומכת בציונות כמו העבודה או הליכוד, או כמו רע''ם? היכן מיוצגים פלחי האוכלוסייה הבאים אצל ש''ס: הרפורמים החילונים הערבים העולים החדשים האשכנזים המשוחררים הסטודנטים הנשים הגאים
האם מפלגה שסוגרת את שעריה (שיהיה ברור: *סוגרת את שעריה*) בפני הנ''ל עקב הבדלי אמונה/מוצא/מין יש לה זכות לטעון שמתייחסים אליה ואל ציבור בוחריה בגזענות??
אז זהו שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
להכנס לחונטה המשפטית
ל"ת
להכניס חרדים,
לחונטה,
16/10/05 18:33
|
|
 |
63.
לכו לצבא - קבלו ארוחה !!!
ל"ת
יוני,
16/10/05 18:02
|
|
 |
אתה צודק!!!לידיעתך !!
סא''ל אביב גפן,
גיבור תרבות,
16/10/05 18:10
|
בצבא היתה ש''ס מפלגה שלישית בגודלה..\ אך מה לשונא יהודים עם עובדות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
בקרוב: מחנות ריכוז.
יוזף,
בירקנאו,
16/10/05 17:42
|
שלילת ההכרה בילדים באשר הם, כבני אדם הראויים לאוכל כמו כל אחד, היא השלב הראשון. בשלב הראשון הם לא בני אדם. בשלב השני ג'וקים מותר לרסס בחומרי הדברה. בשלב השלישי: מדינה נקייה מדוסים.
שאלה: כמה זמן זה ייקח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתשליך הקרוב קפוץ בעצמך
ל"ת
אוויל מתלהם,
16/10/05 18:11
|
|
 |
הכל נובע מקריסת החינוך ..וקנאה
ל"ת
ותיסכול מפריחת,
חינוך יהודי,
16/10/05 17:52
|
|
 |
חינוך יהודי מעורר קנאה?
אכול קנאה,
17/10/05 04:53
|
ללמד ילדים להתנדנד מצד לצד ולמלמל תפילות שהם לא מבינים את פירושם זה חינוך מעורר קנאה? זה שהם יוצאים ממוסדות החינוך החרדיים בלי שום כישורים לפרנס את עצמם וכל מה שהם יודעים זה לעשות ילדים זה מעורר קנאה? תסתכל בראי איך אתה נראה עם המשקפיים והכפה והקרחת והכרס והקילע והפלאטפוס והמערידען, אולי זה מעורר קנאה? אין אצלכם לא חינוך ולא יהדות. רק בורות וטפשות. בעצם הטפשות של המגזר שלכם היא על גבול הפיגור השכלי (וגם זה צריך לדעתך לעורר קנאה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אני נראה בסדר לא???
לב לבייב דוס,
העשיר בארץ,
17/10/05 10:56
|
הייתי מייעץ לך פעם להביט איך נראה סוטול שלכם בקריז .. המקפץ בשרותי הפאב עם לשונו הנוזלת בריר הזרע על נערה אומללה בניגוד לרצונה עד כלות זרעו ,, עם ג'ל מסריח על ראש מגולח בחציו שנראה כקוף שברח באמצע תיספורת וחוזר לביתו בלילות שבת מתנונדנד חי במקרה הטוב.. מי אתה הלועג בחייך!!! אתה תבקר עם יהודי ??זבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שמתם לב שהחרדים והדתיים תמיד
השמאל לא סוחט,
מקבל בלי להת,
16/10/05 17:40
|
סוחטים? איך זה קורה? איך זה שהחילונים והשמאל לעולם אינם סוחטים, והם במצב הרבה יותר טוב מן החרדים והדתיים? נורא פשוט. הם מקבלים בלי להתאמץ. דעו לכם שכך היה תמיד - במשך כל השנים שהקבוצים סוחטים את המדינה, הם מפיצים את התעמולה השטירמרית נגד המתנחלים. הקבוצים קבלו בגלל שהם פראזיטים ופישלו, ישובי יש''ע, פשוט נבנו, וזה עולה כסף. אבל השמאל לגיטימי והמתנחלים לא. לכן השקעה לגיטימית היא לא לגיטימית ו''השקעה'' פושעת, היא לגיטימית! הורי הילדים הלומדים במערכת החינוך של ש''ס, כולם עובדים ומשרתים בצה''ל. אבל מאז שש''ס נכנסה לתמונה, יש הרבה פחות פשע בקרב בני עדות המזרח. הם למדו בדרך הקשה, מי הוא השמאל ומה הוא החינוך שמציע השמאל. הגיע הזמן שנאמני העם, התורה והארץ, יפסיקו לשלם מסים למדינת הבג''צ/שמאל הזו! אני מתנגדת בתוקף, שבכספי המסים שלי יממנו חינוך אנטישמי בישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשכנזים לגטימיים והמזרחיים לא
איציק,
16/10/05 22:55
|
ככה היה תמיד...
לפנות לבג''ץ בעניין אפליה עדתית זה כמו לתת לחתול לשמור על השמנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ש''ס וכל החרדים עושים אפרטהייד.
עמית,
16/10/05 17:21
|
החילונים יתגייסו והם יהנו מכל העולמות, החילונים יהוו חמורו של המשיח עבורם??? לא בטוח........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הקוזקים הניגזלים
גלאט כשר,
16/10/05 17:17
|
תראו מי שמדבר על גיזענות! חרדים שוביניסטים שונאי ישראל שמחנכים את ילדיהם לבדלנות, חוסר סובלנות, וכפייה דתית על כאלו שלא מאמינים בהוקוס פוקוס . הם שולחים את ילדיהם ללא כל אפשרות בחירה מצד הילדים, לבתי ספר ''חרדים'' דורשים מהציבור לממן אורח חיים זר ומוזר, ומצפים שנכבד את הבדלנות, אי העשייה, הכפייה, החיים על הקופה הציבורית, ללא שום תרומה לכלל, אלה רק לעצמם.שיגידו תודה על הסובלנות שהציבור מגלה, סובלנות שהם מעמידים במיבחן השכם והערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
במסדרונות בית המשפט מסתודדת
לוק,
טטואין,
16/10/05 16:41
|
אנרכיה שיפוטית של ממש.
העם חייב לרסן את המערכת המשפטית.
אני מצטרף לכל הקוראים גני על מערכת המשפט.
צריך לפרק שם את הכל ולהקים מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה שאין להם אלוהים !!!!!
ל"ת
רחם השם,
16/10/05 18:16
|
|
 |
57.
שופט אינו אמור לחוקק חוקים
שמחה,
הרצליה,
16/10/05 16:38
|
אלא רק לליישם אותם, בישראל יש 2 סוגי מערכות יחסים: שמור לי ואשמור לך --נטור לי [טינה] ואנטור לך, כאשר זה נקשר לערבוב החמור של רשויות וסמכויות [שלא יעלה על הדעת] בעוד רבים מהפוליטיקאים עסוקים בשוד הקופה הציבורית HAFRATA=FART=גזילה עסוקים השופטים ב''חקיקה מהספסל'' כפי שבוש התבטא לאחרונה-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כל ישראל ערבים זה לזה.
ניצן יהודי,
תל אביב,
16/10/05 16:33
|
עם ישראל עורו משנתכם , אנחנו עם כבר למעלה משלושת אלפים שנה !!! ''ואהבת לרעך כמוך'' - אלה הם הילדים שלנו העתיד של העם היהודי בבקשה תהיו טובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
החרדים הם אבי אבות הפרטהייד
בנצי א,
16/10/05 16:28
|
והם המפרדים. והסלקטורים הגזעניים והאפליות הגדולות. וברוך-השם יש אלוהים שהגיע הזמן שיטפלו בבעיה הזאת בצורה רצינית ע''י חקיקה של בית המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית המשפט איננו מחוקק
ארז,
16/10/05 17:03
|
זה תפקידה של הכנסת, ותפקידו של, בין השאר, ח''כ ישי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הצעה לממסד ולציבור האשכנזי,
איציק,
16/10/05 16:27
|
שלמו לנו, המזרחיים, קצת כסף רק כדי שנוכל להתחיל חיים חדשים בארה''ב כדי שלא נפריע לכם יותר פה עם הצבע עור שלנו והמנהגים והתרבות שעוד נשארו לנו אחרי כל מה שהתאמצם כל כך וגם הצלחתם למחוק, ותשארו לכם פה עם הערבים וה''שלום'' של רבין ופרס שלכם, עם העקשנות הפרימיבית שלכם לשלוט ולרדות במי שהחלטתם שנחות מכם. תקיימו לכם מדינה חילונית(בקיצור נוצרית בראשות טומי לפיד...) כמו שתמיד חלמתם וככה כולם יהיו מרוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בארה''ב תצטרך לעבוד!
ל"ת
דיר בלק,
16/10/05 20:07
|
|
 |
הנה עוד קיבוצניק בטלן וגזלן...
ל"ת
איציק,
16/10/05 22:45
|
|
 |
סע למומבסה
ערן סיו נפשי,
16/10/05 18:30
|
|
 |
נו באמת
פראיירים,
לא מתים,
16/10/05 18:26
|
''המנהגים והתרבות שעוד נשארו לנו'' ??? אה, אתה בטח מתכוון למעילים השחורים הארוכים והכובעים שלובשים תלמידי ש''ס. ככה התלבשתם במרוקו ? באמת חשוב לשמור על התרבות והמסורת, במיוחד כשאתם שפוטים של החרדים האשכנזים, שאפילו לא מוכנים לקבל את הבנות שלכם לאולפנות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המעילים השחורים היא התקרנפות
איציק,
16/10/05 22:40
|
מזרחי בממסד הדתי בדיוק כמו ההתבטלות המזרחית בפני האשכנזים החילונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סע לשלום, המפתחות בפנים...
ארז,
16/10/05 17:04
|
|
 |
תחשוב על זה כפיצויים על כל
איציק,
16/10/05 22:52
|
הסבל שעבר על המזרחיים שהיו צריכים לסבול את מחלות הנפש שהבאתם איתכם מאירופה ה''נאורה'' שלכם. על כל הרגשי נחיתות שיצרתם אצלם, על זה שהפכתם כל כך הרבה מהם לפושעים ועבריינים כשלא השארתם להם ברירה ואפשרות להתפרנס בכבוד רק בגלל המוצא שלהם. וזה רק על קצה המזלג...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמוחקים תרבות שלמה בכח
איציק,
16/10/05 22:41
|
|
 |
53.
מי שהפך את הילדים החרדים לסוג
סטודנט,
16/10/05 16:21
|
ב' זה המפלגות החרדיות וש''ס בראשן - אחרת מי היה מצביע להן?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
חינוך חינם יש כזה דבר?משפט גם?
יוסי א,
נתניה,
16/10/05 16:18
|
החינוך הממלכתי מתהדר כביכול בחינוך חינם,שעולה לנו ההורים בחינם יקר מאוד,לעומתו החינוך החרדי יכול להתגאות בחינוך חינם אמיתי הלכה למעשה,אבל בדיעבד שני המוסדות אמורים לתת חינוך חינם,אז מה זה משנה אם הוא ממלכתי או לא, את בית המשפט ירום הודו ,כמה שהוד והדר ויראה וכבוד חסר שם,אמנם ילדי אינם נמנים עם החינוך הזה ,אבל לעמוד מהצד לנוכח אטימות הלב של בית המשפט כלפי ילד באשר הוא ילד של מערכת חינוך? מבחינתי מערכת המשפט בישראל פשטה את הרגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם דודו טופז אמר:
מיXתפוזים,
16/10/05 20:33
|
חוק חינוך חובה חינם: ראשי תיבות: חחח''ח (חה חה חה חה )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי חדשות בשבילך
פראיירים,
לא מתים,
16/10/05 18:22
|
אתה משלם גם את חינוך ה''חינם'' של ילדיך במערכת הממלכתית, וגם את חינוך ה''חינם'' החרדי ה''אמיתי הלכה למעשה''. מאיפה אתה חושב מגיע הכסף שמאפשר להם לא לקחת גרוש מהורי הילדים שלומדים אצלם ? מהמסים שאתה משלם כאזרח עובד ותורם למדינה, בזמן שהם יושבים לך על הצוואר ומוצצים לך את הדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם מישהו חזר בשאלה
יוסי א,
נתניה,
16/10/05 23:17
|
אדון יקר,אינני יודע מה שמך אבל בכל זאת אקרא לך אחי, לא משנה מה יהיו דעותינו וכמה הן חלוקות,אך תלמד דבר אחד,לעולם אל תשנא את אחיך מפני שהשנאה מחלישה את השונא,לכן תשמור על הבריאות,היו כאלה שחזרו בשאלה,למדו באוניברסיטה הוציאו דוקטורטים ופרופסורה ,לאחר כל מחקריהם וככל שלמדו והשכילו יותר,הסתבר להם שהכל נמצא כבר מקדמא דנן בתורה,אילו היה לך האומץ ללא התחייבות,לפתוח ספר ולנתח אותו ,היית מעשיר את הידע שלך ולא היית מגיע למסקנות כל כך לא בריאות כלפי ילדים,שלצורך העניין נקרא להם תינוקות של בית רבן,שבגלל זה דווקא הם הועלו למוקד עי צוררים ימח שמם,כל זאת בגלל שהם יהודים ומצידך כל זאת בגלל שהם דתיים יראי השם לא כמו אנשי המפדל וכל אחד אחר שעובד ודתי,לא שאין שם פרזיטים,כמו בקיבוץ שקיבל לא מעט כסף,אגב גם בשס ישנם הרבה שעשו עושים ויעשו צבא ומילואים לידיעתך,או כמו בחברה הישראלית בכל ערי הארץ אשר אינם עושים צבא,אינם עובדים,מתמכרים לסמים ולאלכוהול פורצים לנו לבתים למכוניות ועושים מעשים שההגיון הפשוט לא קולט ולבסוף על אפינו וחמתנו הם הןפכים לנטל על המדינה,
כעת תיגש למאזני הצדק של בית המשפט,שים את הילדים של שס מצד אחד ושים את אלה מצד שני ותאמר לי את מי אתה מעדיף או יותר נכון האם בכלל כל מה שאמרת הוא פליטת פה מבליא לתת עליה את הדעת בכובד ראש,אני אשמח אם תחזור בך ואסלח ואשכח כי כך נוכל לשפר את החברה,בהבנה לבעיותיו של האחד לשני נזכה להפריח את שממת ליבנו חג שמח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי, אני מצטרף לכל מילה שלך.
ל"ת
לוק,
טטואין,
16/10/05 17:13
|
|
 |
51.
ארץ אוכלת יושביה.
שופטים שפוטים.,
16/10/05 16:16
|
אני נמצא בצפון אמריקה וכאו יש חוק של ההחזר של עד 50% משכר הלימודים. ולכן יהודים רבים שולחים את ילדהם לבתי ספר פרטיים יהודיים בפרט ושאר פרטיים בכלל. אם אדם לדוגמא שולח את ילדיו לבתי ספר פרטיים קתוליים הוא מקבל החזר של כמעט 100% . רק בישראל השופטים הם שפוטים של השמאל . יכלים להכיר ברגשות הערבי /ההומו ומי לא. חוץ מהדתיים ולא משנה אם מדובר במתנחלים שתורמים את חייהם למדינה או בחרדים. ריבון העולמים . מה הקשר בין בחירת מסלול לימודים לבין הטבה כללית שניתנת לכל עם ישראל כולל הערבים אם ערבי ישראל יכולים ללמד על הנקבאה ולקבל .אז גם החרדים יכולים ללמד תלמוד ולקבל. מספיק עם הצביעות הזאת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד על כל מילה
ל"ת
די לצביעות,
17/10/05 03:07
|
|
 |
50.
אצל החילונים דוקרים המון
איציק,
אשדוד,
16/10/05 16:13
|
בבתי ספר שלהם סכנת סיכנאות פי עשר גדולה יותר מבתי ספר חרדים. מוזר שרוב הכתבות על דקירות בבתי ספר זה בתי ספר חילונים. לא תראו כמעט כתבה על דקירה בבתי ספר חרדים. ע ו ב ד ה !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואצל החרדים בועלים קטינות
ארצי אור-יהודה,
16/10/05 16:47
|
ותראה כמה פעמים תמצא בעיתון על מעשים מגונים בנשים נשואות ובעילת קטינות ומעשה סדום בקטינים והם חרדים ואף רבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן !!שנאה ללא עובדות!!!!!
עופר גלזר,
נאורות העושר,
16/10/05 17:17
|
ביום 1 יש לכם יותר פשע מבחרדי מקום המדינה בדוק, לכן אין תחנת משטרה בריכוזי החרדים.. וגם רוצח חרדי אין מקום המדינה ימותו הקנאים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
למה שנעבוד אם אפשר לנוח
האברך שמעיה עזר,
16/10/05 16:10
|
מה רע בזה שש''ס משיגה את כספי משלם המיסים לטובתנו הנה השבוע התעמקנו בסוגייה תלמודית חשובה מאין כמוה לעתיד הכלכלי של המדינה,הסוגייה החשובה והרלבנטית לחיינו היא סוגיית קשירת גמל בערב שישי.אלמלא הכספים שש''ס משיגה בעזרת הסחטנות שלה לא יכולנו קוראים יקרים להעשיר את המדינה בעוד כמה פרסי נובל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרסים
לא מבין,
רחוק,
16/10/05 18:09
|
צריך לתת פרסי דרווין לכל דורש : למשל מממממ..... לזה שהמציא פסק הלכה האוסר לפתוח מטריה בשבת או להרוג כינים בשבת (אני שומר את הגזירי עיתונים לכל דורש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתן פרס הנובל קיבל חינוך חרדי
גוסטאב,
ירושלים,
16/10/05 18:06
|
גדל בקהילה החרדית העצמאית בפראנקפורט דמיין, גרמניה, והיטלר חמס ממנו מזון וצרכים בסיסיים אחרים. באמריקה יכל לשקם את עצמו, וכיום הוא מביא כבוד לעם כולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך !!!
דני,
16/10/05 18:15
|
יש לפרופ' אומן גיס ,,פרופ' קנאי מגדולי המתמטיקאים בעולם במכון ויצמן גם דוס שחור.. מועמד לפרס נובל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פרס נובל למתמטיקה
ל"ת
תיקון העולם,
16/10/05 20:33
|
|
 |
גם פרופ' אומן מתמטיקאי!!
תיקון העולם,
16/10/05 20:51
|
יש למקצוע שלוחות!! ופרופ' קנאי שייך גם לתחום הפיסיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
פותחים את השערים לכולם
מייק,
ת''א,
16/10/05 16:10
|
בואו אלינו לחינוך הממלכתי. מובטח לכם רמת לימודים ירודה, מורים שברובם הם חרפה, אלימות גואה, סכין לכל תלמיד, לבוש מרושל, נימוסים גרועים, אבל תקבלו אוכל. לדעתנו זו עסקה טובה. לחם ושעשועים במקום חינוך וידע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ביגיע אפיכם נאכל לחם
אםרים פישל אברך,
16/10/05 16:03
|
בישיבה שאני לומד בה ומתחזק תיקנו את ספר בראשית יש שם טעות במקום ''ביגיע אפיך תאכל לחם''צריך להיות כתוב''ביגיע אפיכם נאכל לחם''.הודות לש''ס להם אנחנו מצביעים אנחנו יכולים לנוח 7 ימים על חשבונכם יא פריארים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן!!!
ל"ת
לב לבייב,
16/10/05 17:17
|
|
 |
46.
הגיע הזמן שתהיו כמו כולם
אמא,
16/10/05 16:02
|
שתלכו לשרת בצבא שתלכו לעבוד ותפסיקו לעשות יותר ילדים ממה שידכם משגת לגדל. מדוע אנחנו צריכים לתת לכם מפעל הזנה? תדאגו לעצמכם כמו רב העם הזה. קיפוח? בעלי לא לובש לא לבש ולא ילבש את החליפות היקרות שאתה רק השד יודע מאיפה יכול להרשות לעצמך לקנות. תקנה פחות, תבלה פחות, ותתן את הכסף למי שמגיע לו, למסכנים. אתה מקפח את המסכנים יותר מכולם כי אתה גוזל מפיהם ועושה לביתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
גם לילדיי אין הזנה בבי''ס
דני,
חילוני,
16/10/05 15:59
|
אני מכין להם כריכים ופירות כמו גדול למה הדוסים לא יכולים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני גם לא קיבלתי ארוחות חמות
asaf,
16/10/05 15:58
|
בביה''ס ממלכתי רגיל
יש פה מישהו שקיבל????
אז על מה הם בוכים??, אני לא מבין???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ש''ס אויבת המזרחיים מס. 1
המרן מוטי שרעבי,
16/10/05 15:56
|
כמזרחי המכיר בערך ההשכלה המודרנית טכנולגית יודע שבתי האולפנה של ש''ס מטפחים בערות ועדר טפילים שיאכל ביגיע כפיהם של אחרים.ש''ס הקימה גטיאות של עוני ומצוקה וכלאה את בני עדות המזרח בעשירונים התחתונים כי זה אסטרטגית זה משרת אותם.אז הקוזק הניגזל אלי ישי מגלגל את עיניו לשמיים ומחפש מאין יבוא עזרו כדי להמשיך לקנות מצביעים עתידיים לש''ס.כמזרחי אני מבקש אנא שחררו את טפריכם מבני עדות המזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל ש''ס אני מתבייש במזרחים
ל"ת
ואני מוצאי,
כורדי זכו,
16/10/05 21:39
|
|
 |
עוד מתקרנף מצוי...
ל"ת
איציק,
16/10/05 16:29
|
|
 |
איציק -הוא מתקנף.....
עמית,
16/10/05 17:23
|
|
 |
מקווה שגמרת כיתה ג'
ל"ת
איציק,
16/10/05 22:53
|
|
 |
42.
שההורים שלהם יעבדו תמורת האוכל
ל"ת
A,
מרכז,
16/10/05 15:54
|
|
 |
41.
אפרטהיד?
י. בן חיים,
16/10/05 15:53
|
טוב היה עושה מר ישי אילמלא היה מתבתא בצורה שלא תסגיר את היתו חבר כנסת מטעם ש''ס שכל מה שמעניין אותה הוא חליבת הקופה הציבורית על חשבון הרעבת שאר ילדי ישראל לפי הכלל אני אחיה והעני החילוני ירעב , וזאת בימקום לתבוע את קיום מפעל ההזנות על כל ילדי ישראל מר ישי בוש לך והיכלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חרדים הם-בם האפארטייד
עמוק בבוץ,
שאול תחתון,
16/10/05 15:45
|
מאז ומתמיד המגזר החרדי היו בדלנים. לא הסכימו ליטול חלק במעשה הציוני. קראו לנו ''משיחי שקר'' או ''החמור של המשיח''. עכשיו (ותמיד כשמדובר בכספים) הם טוענים שהם מופלים לרעה. רבותי הרבנים: בהתחשב לתרומה האפסית שלכם לקיום מדינתנו אנו מחליטים שהינכם מקבלים כבר היום הרבה, הרבה יותר מן המגיע לכם. העם הזה צריך להתאחד כדי להפטר מחלקים לא פרודוקטיווים. ולכם הרבנים: כוונו את אנשיכם לחיים שלמים ופרודוקטיוויים בחברה ובהוואיה הישראלית. השתתפו בצבא (בלב שלם ולא למען בצע כסף), צאו לעבודה כמו כולנו, שלמו מסים כפי שהחילונים עושים. אז ורק אז נוכל לשבת שוב לשוחח על זכויותיכם. קודם קיימו את חובותיכם כאזרחים. ======================
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אז מה חדש? שימשיכו כך, עד
נומרוס קלאוזוס,
במזון!,
16/10/05 15:43
|
שהיהודים יבינו סוף סוף שזו לא מדינה יהודית, וצריך לתת לה לנשור מגוף ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הבוז למדינה ''יהודית'' פושעים!!!
יוני,
16/10/05 15:41
|
|
 |
מצטרף לתפילה
ל"ת
אלי,
16/10/05 16:30
|
|
 |
37.
רוצים זכויות?קודם תמלאו חובות!
ל"ת
אבי,
שרתו בצבא,
16/10/05 15:40
|
|
 |
36.
אלי ישי מה הוא קופץ
ארי,
דריה,
16/10/05 15:38
|
אתה צריך עוד כמה בורים שיישארו ללאהשכלה ועניים לכל חייהם כדי שאתה תעשה לביתך ולמקורבייך ת ת ב י י ש ! 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד תוצאה של ''כור ההיתוך''
ל"ת
רמי,
16/10/05 16:31
|
|
 |
35.
בארה''ב בדיוק הפוך
יצחק,
י-ם,
16/10/05 15:36
|
בארה''ב בתי ספר הפרטיים אינםזכאים לתמיכה מהקופה הציבורית בגלל הפרדת הדת מהמדינה, אבל הדבר היחידי שהם כן זכאים אלו תוכניות התזונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הבג''ץ מראה כמה הוא מוסד עלוב
אאא,
16/10/05 15:35
|
ילדי החרדים העניים יורעבו בגלל שהם לומדים תוכנית לימודים שונה מהחילונים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שהם בחרו להיות מיוחסים
עמית,
16/10/05 17:25
|
|
 |
33.
ואהבת לרעך כמוך
ל"ת
אוהב ישראל,
ארץ הקודש,
16/10/05 15:34
|
|
 |
32.
השמחה וייללות השבר מוקדמים מדי
אבי,
דרום,
16/10/05 15:31
|
אם לשפוט מנסיון העבר השמחה של ח''כ דורון ויללות הנהי של החרדים מוקדמים מדי. מכיוון ששוב שרון זקוק להם, הם כהרגלם יסחטו אותו ולא נתפלא אם התוצאה תהיה בדיוק הפוכה - החרדים יקבלו מפעל הזנה והממלכתיים לא - כי הרי אין כסף לכל לגבי החינוך הערכי שלהם שבו משתבח ח''כ איתם - ראינו את החינוך הזה בהתנהגותם הבריונית כלפי השר אולמרט וכלפי האלוף שטרן, שלא להזכיר את זוג ההורים הנחשדים בהתעללות מינית בתינוקם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כמו שאף בית ספר פרטי לא
a,
מרכז,
16/10/05 15:30
|
יעלה על דעתו לבקש מהמדינה מפעל ההזנה, כך גם צריך להיות הנוהג בחינוך החרדי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אין ארוחות חינם!!!!!!
ל"ת
משה העובד,
16/10/05 15:27
|
|
 |
וואלה פגעת בומבה!!
ל"ת
הדוד חלפון,
16/10/05 16:18
|
|
 |
29.
לחשין יש מניות בטבע,לעניים לא
ל"ת
אבי,
מרכז,
16/10/05 15:26
|
|
 |
28.
שיעשו קמח...
ילד רעב,
16/10/05 15:23
|
קראתי את החלטת בג''ץ בהתרגשות. אח'כ נזכרתי שאת הכסף הזה הציבור ה''חרדי'' חולב בתוכניות והסכמים אחרים . בקיצור, זריית חול בעיניים !!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בן ישי
גדעון,
16/10/05 15:20
|
היה ברור שבן ישי יספר סיפורים, כח כל מטרתו היא לסחוט כספים. גם את החינוך החרדי עצמו המדינה לא צריכה לממן. שיממן אותו ''צא בחוץ''.... שימכור את ה ב.מ.וו שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הפוך על הפוך
אשכנזי מקופח,
חיפה,
16/10/05 15:20
|
|
 |
25.
הקול קול יעקב הידיים ידי אירופ
רני,
16/10/05 15:17
|
|
 |
24.
להמשיך בקו הזה
מייק,
16/10/05 15:16
|
אני מציע שכל מוסד שלא ישירו בו התיקוה ויניפו את דגל ישראל - לא יקבל הקצבות מהמדינה. אני מציע שכל מי שלא יקבל את תכנית הליבה שעיקרה הצהרת אמונים למדינה ולמוסדותיה, לא יקבל קצבת ילדים. עכשיו בוא נראה את בג''צ מאשר את זה ואת מרץ טוענת שהערבים חולבים את המדינה, מה שהם באמת עושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
זו רק ההתחלה חרדים רק ההתחלה
חילוני,
16/10/05 15:10
|
הדבר הכי מסוכן לחרדים הוא שקט מדיני-מאחר שמיד העניים יופנו אליהם.
הם הבאים בתור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
קצת שכל במדינה
אורן,
16/10/05 15:10
|
איזו חוצפה לדרוש מימון מהמדינה למרות שזו רשת עצמאית. שיממנו לעצמם ארוחות חמות אם הם לא רוצים ללמוד בחינוך הרגיל כמו כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
טוב מאוד.
עודד,
16/10/05 15:10
|
יאללה תחקקו שאסור לגדל פיאות וזקנים צריך להפוך את החרדים לבני אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ועל כך נאמר - טוב שיש בג''ץ
המשך בפנים,
16/10/05 15:08
|
פשוט מפחיד לדמיין איך הייתה נראית המדינה שלנו בלי בג''ץ. כשרק הפוליטיקאים ברמת הביבי עושים כאן הסכמים על חשבון כלל הציבור...הכל לרווחתם הם. בלי עקרונות, רק אינטרסים. מזל שיש בג''ץ. ככל שיהיו כאן יותר חרדים, תהיה יותר בורות, יותר פשיעה, יותר שחיתות והמדינה תדרדר מהר יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להאמין לבורות שלך
מייק,
ת''א,
16/10/05 16:15
|
היכן יש יותר פשיעה, אלימות וכו' בחיפה ות''א החילוניות או בבני ברק וירושלים החרדיות. איך אפשר לומר על ציבור שלומד מגיל 3 יותר מ-8 שעות כל יום שהוא בור. אולי הוא לא לומד מה שאתה מעדיף אבל לומר שהוא בור ??? האם גם מי שלומד ספרות של ימי הביניים הוא בור בעיניך. ואם לא אז תסביר לי בבקשה מה ההבדל ?? או מי שעושה בגרות ???!! במחול !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש יותר פשיעה אצל החרדים...
ינקי ברקוביץ,
מאה שערים,
16/10/05 17:26
|
|
 |
תשאל את חיים מילר
ינקי ברקוביץ,
מטרסדורף,
16/10/05 17:58
|
מי שרוצה לדעת יודע ומי שלא אוטם אוזניים ומסתיר עיניו כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על תבלבל את המוח!!!!!
ל"ת
אלי פימשטיין,
אור הנאורות,
16/10/05 18:12
|
|
 |
אם מסתירים מהיכן אתה יודע????
ל"ת
חנן גולדבלט,
16/10/05 17:45
|
|
 |
יודע מהתקשורת הישראלית
ל"ת
שמואל,
כפר שמריהו,
17/10/05 01:14
|
|
 |
שקרן !!!!תן שמות!!!
ל"ת
השופט אזר ז''ל,
קרבן האור,
17/10/05 13:04
|
|
 |
19.
אני לא מאמין שאני חי כאן אני
ראכ,
16/10/05 15:01
|
|
 |
חחחח גאון
אבל אידיוט,
16/10/05 18:15
|
תסע, תסע לארה''ב. שם מוסדות חינוך פרטיים לא מקבלים אגורה שחוקה מהמדינה, אבל מי אני שאקלקל לך את האשליות. דרך אגב, '' אני אסע'' לא ''אני יסע''. חינוך טוב קיבלת, אה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ש''ס מפלגה שאבד עליה הקלח
ארז,
16/10/05 15:00
|
הדבר היחיד שש''ס יודעת לעשות היא להזדעק ולתקוף בחריפות את כל העולם ואחותו. ומה בדיוק הם עושים בשביל המדינה???
תשובה: לא עושים כלום. רק מדברים.
ש''ס לא רלוונטית, אבד עליה הקלח. והם יודעים את זה. לכן הם רק עושים רעש, והרבה רעש. ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש''ס המפלגה המושחטת ביותר
בנצי א,
16/10/05 21:54
|
וזה הוכח מעל לכול ספק והעובדה שבין נבחריה הבכירים ישבו בבתי הסוהר ועוד רבים ''וטובים'' היו בחקירות משטרה וכיכבו בעיתונות זה אומר הכול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לכתוב. כלח ולא קלח
מייק,
ת''א,
16/10/05 16:04
|
|
 |
17.
כל הכבוד לבג'ץ.החלטה כהלכה
נעמה,
16/10/05 15:00
|
חייבים לשים סוף לתופעה המבישה של אפליית כלל האוכלסיה למען ילדים המקבלים 'חינוך' לקוי ומעוות חסר ערכים לאהבת המדינה והמולדת , ללא ידע בהסטוריה ומדע,והשכלה כללית , תוך ניצול מחפםיר של האוכלוסיות החלשות כמו גם עולי רוסיה שנקלעים לתומם לתוך מחול השדים מעורר פלצות זה של הזויים פרימיטיביים במסווה של דת. אין שום סיבה לתת להם בכלל כספים לכלום ויש לבטל את המוסדות המחפירים האלו אשר מביישים את הציונות ומדינת ישראל של 2005, כאשר בראש ה'חינוך' המפואר הזה עונמד אדם אשר לנגד עיניו עומדת הקללה והטלת אובות וידעונים , כשפים וחרמות על אנשים נורמליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפרה עלייך-פה מפיק מרגליות
כן תירבי...,
19/10/05 15:07
|
|
 |
רחמנות עליך.
מייק,
ת''א,
16/10/05 16:06
|
|
 |
רחמנות עליך
ליפשיץ,
גאולה,
16/10/05 17:27
|
|
 |
16.
החלטה אמיצה...... ברכות....
ל"ת
דוק,
קריות,
16/10/05 14:58
|
|
 |
15.
מה ששונה מסמולן מצוי! קבס!!!!
ל"ת
אין גבול לשנאה,
של בג''צ לכל,
16/10/05 14:57
|
|
 |
14.
ש''ס מנציחה עוני בערות ושנאה
ל"ת
אזרחי,
16/10/05 14:56
|
|
 |
13.
יפה דרש
דוד,
פתח תקוה,
16/10/05 14:51
|
אכן, ארוחה חמה לילדים קטינים, היא זכות הקשורה לתוכנית הליבה, או השד יודע מה . אלא שמערכת שגיבתה התעללות בקטינים תוך רמיסת הזכויות המשפטיות . מערכת שהקודקוד בה אמר יפה דרשת לשופט שכינה חרדים כינים , לא אמורות להיות כל ציפיות ממנה . לפחות טוב שאין כל מסוה או מראית עין של הגינות . רק טוב יצא מזה, שכן כיום כל דתי מחמד, או חרד מחמד יודע שאין לו למה לצפות או למה לקוות מקרבה לחברה הכללית בארץ . היבדלות ברורה מחברה מושחתת, בהחלט רצויה . רק הצעה אחת לי, לכו מכאן והשאירו את החרדים עם הערבים בארץ, הם הסתדרו איתם בהחלט טוב לפני פרוץ התנועה הציונית בשנות העשרים של המאה העשרים, ועשרים ושתיים אלף גויות בקרקע על בסיס לאומנות אתאיסתית ומנוגדת לרוח המזרח הדתית, הם די והותר לנסיון שנכשל בכל קנה מידה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מוצא חן בעינך החברה שלנו?
דימה,
דרום,
16/10/05 23:23
|
|
 |
12.
בג'ץ תחשוב כמוני תאכל!
נ...,
16/10/05 14:47
|
|
 |
מי שבחר בהיבדלות אלו החרדים
מאיר,
זיכרון,
16/10/05 17:30
|
|
 |
מה רצית?????
לא מבין,
16/10/05 17:54
|
|
 |
מה בילבולי הביצים??
עופר גלזר,
נאורות האור,
16/10/05 17:49
|
כל המדינה הזו חייה משנור !! בחייך!!!! תשקיע מאמץ בחינוך הרקוב שלכם עדיף!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בג''ץ שוב נטפל
ל"ת
מורן,
16/10/05 14:47
|
|
 |
10.
סוף סוף צדק,
ע,
16/10/05 14:44
|
|
 |
9.
האם גם יפסיקו לאבטח אותם ????
יאיר,
16/10/05 14:39
|
לפי ההיגיון של בג''צ, משרד החינוך והמשטרה גם פטורים מלאבטח מוסדות חינוך לא-ממלכתיים. כי אם הם לא שייכים לממלכתיות, אז שום דבר לא מגיע להם מהממלכה. הרי זה בדיוק ההיגיון של בג''צ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה באמת לאבטח אותם
צדוק,
י-ם,
16/10/05 16:06
|
אלוהים מגן עליהם לא? ולר דיברנו כשהם חולים הם פונים לרופאים השם יברכם ולא לאיזה רב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק-שיממנו מאבטחים מהכיס
ל"ת
ככ,
16/10/05 15:54
|
|
 |
כן!
חייל,
16/10/05 15:52
|
הם מוגנים ע''י שמים והרצון האלוהי שאין להפרו. כשהם גדלים הם ''מתים באוהלה של תורה תוך שירות בצבא השם''. כך אמרו, אז שיקחו אחריות על דבריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל הכבוד לבג''ץ !
ראובן מ.,
16/10/05 14:39
|
ציטוט :
''הורים שהחליטו שלא לקבל שירותי חינוך חינם אין כסף במסגרת החינוך הממלכתי, לא קמה להם זכות לדרוש מן המדינה כי תממן את הוצאות לימודיהם של ילדיהם'' הם הוסיפו.
לטענת שופטי בג''ץ, המדינה פותחת את שעריהם של בתי הספר הממלכתיים לפני כל ילדי ישראל, ''יבואו אותם ילדים ויזכו בכל ההטבות שהמדינה ורשויות הציבור מעניקות...אם חרף זאת יבחרו הוריהם של ילדים, שלא להידרש לחינוך הממלכתי אלא לחינוך הניתן במוסדות אחרים, אל יבואו בטענה כי אין מזכים אותם בארוחה חמה''.
לחרדים יש בד''ץ שסוחט מאתנו הון תועפות על כשות שרובנו לא צריכים , ושהוא יספק להם ארוחות.
אגב כשדוסים יתחילו להניף דגל ולשיר בבוקר את המנון התקווה - גם הם יקבלו ארוחות , אה.. סליחה , גם בחינות בגרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשיתי בגרות אך איני שרה התקוה
שולי,
בני ברק,
17/10/05 01:18
|
התקשורת מכלילה, משמיצה, ואחר הבג''ץ פוסק, שאם איני דוגל בהשקפת עולם של תיאודור הרצל או חיים ארלוזורוב או איזהו מנהיג ציוני שמאלי או ימני - איני ראויה לקבל מזון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כפייה חילונית במיטבה.
א.,
16/10/05 14:36
|
זכותם ללמוד ולחנך את ילדיהם איך שהם מבינים ולקבל מהמדינה מה שכל ילד חילוני מקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה בי''ס פרטי, שישלם מכיסו
עובד,
16/10/05 16:02
|
במיוחד כשמדובר בבתי ספר המנציחים עוני בערות ופיגור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שהסכינאות אצלכם לא
מטריד אותך????,
16/10/05 17:46
|
|
 |
זו רשת פרטית
ל"ת
מע,
16/10/05 15:53
|
|
 |
ממש לא
וירוס,
16/10/05 15:50
|
זכותו של גוף להפסיק את מפעל החינוך של תאים סרטניים המלמדים תאים סרטניים אחרים איך להרוג את הגוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מעניין אילו העותרים היו ערבים*
רועי,
י-ם,
16/10/05 14:36
|
למשל מבית ספר מקלנסוואה. תאמינו לי,ששופט סדום מר חשין היה מצווה על המדינה לתת את שירותי ההזנה לאותו בית הספר ללא דיחוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ביה''ס הערבי היה פרטי
מליקה,
16/10/05 17:31
|
הוא היה מקבל נאדה בריבוע , בדיוק כמו שצריכים לתת למוסדות התורה החרדיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק...
ל"ת
איציק,
16/10/05 16:25
|
|
 |
5.
הילדים החרדים במה חטאו .
אאא,
16/10/05 14:35
|
הם חיים ברמת חיים נמוכה ובשל מאבק של בג''ץ בתוכן הלימודים שלהם לא צריך להרעיב אותם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מרחם על החרדים
רבי נחמן,
16/10/05 17:32
|
|
 |
ובמה חטאו הוריהם? בחינוך
ל"ת
היהודי שנותנים,
לילדיהם?,
16/10/05 15:48
|
|
 |
בטלנות אינה חינוך יהודי
ל"ת
ז. פרויד,
16/10/05 16:19
|
|
 |
וסכינאות כן?????
ל"ת
השופט אזר ז''ל,
קרבן הנאורות,
16/10/05 17:47
|
|
 |
4.
לנפגעי הצונאמי כן מגיע?
מוטי,
חיפה,
16/10/05 14:34
|
החילוניים הצבועים האלה ושונאי הדת יודעים לאסוף תרומות לנפגעי הצונאמי וההוריקן ולילד חרדי מסכן לא מגיע? עד לאן אתם יורדים עם הרשעות שלכם שופטים קטנים ועלובים? ומה עם יוסי שריד ההומני? למה הוא לא זועק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו לבג''צ את ה''אוכל חינם'' !
ירחם השם,
16/10/05 18:15
|
|
 |
3.
אתם באמת סוג ב' !!!
אלי,
16/10/05 14:33
|
מה חשבת כי החגיגה תימשך לעד!!!
אתם תיכנסו למסגרת ממלכתית ומאמינה במדינת ישראל ולא במדינת הרב הליצן עובדייה יוסף ואז גם אני אתמוך בכם כחלק של אזרחי המדינה עם זכויות וגם חובות ששחכתם מה זה או בכלל איכם מכירים במושג !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שירעבו!
לאוהבאתכם,
בית שמש,
16/10/05 14:29
|
עדיף עכשיו ושלא ישריצו ישבו לנו על הכיס לעוד 70 שנה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את אומרת????!!!
לב לבייב,
16/10/05 15:29
|
ואני מממן בתי סוהר מפוצצים בסחורה שלכם תוצאות קריסה חינוכית ,עם סחורה לעוד 100 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר
לאוהבאתכם,
בית שמש,
16/10/05 17:42
|
כולם שם כבר חזרו בתשובה!!! באמת! גם אותם אולי צריך להרעיב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כך!!רק יהדות מחנכת אדם
בני סלע,
גיבור האור,
16/10/05 18:05
|
ולכן שיקום אסירים ע''י תורת-ישראל הוא השיקום המוצלח עם תוצאות .. בסה''כ מחזרים להם מה שנלקח מהם בממלכתי הרקוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הצבא
ל"ת
דימה,
דרום,
16/10/05 23:16
|
|
 |
1.
אולי תסביר לי יולי תמיר
אלון,
16/10/05 14:24
|
למה לא יכול להיות שילד יסבול בגלל החלטות הוריו אבל יכול להיות שהכנסת לא תחוקק חוקים שימנעו מהוריו לקבל החלטות כאמור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שזו לא תהיה מנת חלקו
היהודים.,
16/10/05 15:46
|
של ילד חילוני, שהוריו בחרו לנתק אותו מן העם היהודי? לא תצליחו להפריד בין העם היהודי לבין דתו/מורשתו. ועליכם לדעת כי אנו עם קשה-עורף, וכאשר יענונו, כן נרבה וכל נפרוץ! החינוך החרדי/דתי רק יתפשט יותר. כשיהודים רואים לאילו דרגות של אנטישמיות מביאה ההתנתקות ממורשת ישראל, הם יצילו את עצמם אצלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים הם עם קשה עורף????
אריה וילף,
רחוב יונה,
16/10/05 17:35
|
הם מתעקשים מאוד להיות בטלנים מקצועיים ולקבל בשביל זה משכורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מערכת החינוך שלך הפכה אותך
לוק,
טטואין,
16/10/05 16:26
|
לאידיוט גמור.
''עם קשה-עורף'' זה לגני, ולכן איך תעיד על עצמך כי קשה עורף אתה?!
הגב לתגובה זו
|
|