 |
35.
יש למישהו תשובה ל-30?
ל"ת
אז, נא להקליד!,
14/10/05 15:24
|
|
 |
34.
אולמרט באמת פושע!
ל"ת
חומש,
חומש,
14/10/05 10:35
|
|
 |
אנו מתירים להתפלל עם העברינים
shsu,
16/10/05 10:08
|
לא יודע מה איתכם, אבל אצלנו בבית הכנסת התחילה התפלה באמירה - ''על דעת המקום ועל דעת הקהל... אנו מתירים להתפלל עם העברינים''. אם כך, ניתן להתפלל עם אולמרט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אולמורט -לא נשכח ולא נסלח!!!!!
ריקוש הכתומה,
14/10/05 10:23
|
בשם 10,000 משפחות אומללות שפינו אותם בנחישות והיום זרוקות ברחבי הארץ ללא קורת גג וללא פרנסה. אולמרט אתה שותף לפשע ההומני הזה!!!!!!!!!!!!!ואנחנו נזכיר לך את זה כל הזמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אולמרט בישל את הדייסה ...
ריקי,
14/10/05 10:15
|
|
 |
31.
זה הכיפור שלכם-הכתבים החילונים
יוני,
13/10/05 23:52
|
אם הייתם צמים ומתפללים, היו לכם חוויות אחרות! הייתם כותבים על תחושותיי, ותחושות של רבים אחרים! ולא על תחושות ספציפיות של מי שבטח עבר את הכיפור כעוד יום שיגרתי, ומצידו יום הכיפורים אלו החדשות הפסימיות השיגרתיות שלכם.
די כבר עם המגמתיות שלכם.
[למי איכפת בכלל מה קרה לאולמרט או מי זרק אבנים]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מענין כבר 2000 שנה
פיהוק,
14/10/05 08:32
|
אתם הדתיים חיים במועקה שיש לכם זכרון קצר במיוחד ולכן אתם חוזרים על אותם טכסים אוויליים כל שנה, שלא תשכחו. אותנו זה משעמם.
אנחנו ממילא לא מאמינים באלילים שלכם, בשלל המנהגים הפגניים המתלווים להם ובצורך הכפייתי לבקש סליחה מאלוהים המתאכזר אליכם אלפי שנים בלי שיתייצב ולו פעם אחת כדי להסביר לכם איפה טעיתם. אותנו זה משעמם.
יש לך מספיק עיתונים, רדיו וטלוויזיה דתית. שם תוכל ליפול על צווארו של הדתי הקרוב ביותר ולספר חוויות מסעירות מהצום ותחושת ההתפעמות התוקפת אותך כל פעם שמיצי הקיבה שלך עולים על גדותם.
אותנו מעניין מאד כשקבוצה קיצונית, מוסווה שיקרית לנאמני א''י, קוראת תיגר על מוסדות השלטון הדמוקרטי באמצעות אבנים (קדושות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה.... תפסיק לבלבל את
יאיר,
גאה,
14/10/05 09:38
|
השכל.... אם אתה לא יהודי אז מה אתה? ישראל מושתת על היהדות!!!! יש לך בעיה? לך לארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
איפה הפירוט על האמבולנסים
חשבון נפש!,
13/10/05 23:11
|
שנזרקו עליהם אבנים? מעריב, יש לכם איזה הסבר, למה החליטו כולם שחרדים יידו אבנים באמבולנסים, למרות שלא מצויין דבר כזה? ואתם יודעים שאילו היה מקרה כזה הייתם מציינים אותו בשמחה. תפשפשו במעשיכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מצטער - זה לא סיכום יום כיפור
לתשומת לב העורך,
13/10/05 22:51
|
הסיכום הנכון הוא: מליוני מתפללים גדשו אלפי בתי כנסת להתיחדות עם בוראם ובתפילות של רשות המתנסים וארגון צוהר נרשמה הצלחה גדולה. אם רוצים ניתן להמשיך - עם כל זאת נרשמו מספר ארועים חריגים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 29: אהבתי את התגובה
לילכית,
13/10/05 23:50
|
|
 |
תגובה לעניין
בני,
רמת גן,
14/10/05 08:47
|
מסכים עם כל מילה, מי יתן ושלכבוד השנה החדשה, עורכי העיתונים, באינטרנט ומחוצה לו, יקחו לצומת ליבם את הרעיון שצריך לתת דגש קודם כל לארועים האופטימיים, החיוביים ובעיקר - עיקריים ולא לדברים הטפלים.
כל טוב ושנה טובה לכל עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
זה עם ישראל. מקווה שאתם מרוצים
א',
13/10/05 22:49
|
לזרוק אבנים על אמבולנס.
ואחר כך לשים כיפה ולבקש סליחה.
תתביישו לכם. אני יודע שאני מתבייש בשבילכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך מצווה עליהם ראש השבט הפגאני
נעמה,
13/10/05 23:14
|
ועדר השוטים הפרימיטיבי עושה זאת - כי הוא לא מכיר בחוקי המדינה הציונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפרוש של ''פגאני'' ?
אלון,
רמת גן,
14/10/05 10:37
|
|
 |
27.
על פי מה קבע מעריב שמדובר
באב שבנו גורש?,
13/10/05 22:33
|
לא אני ולא איש מבני משפחתי גורשו, אבל, אילו נכנס אולמרט לבית הכנסת שלי, הייתי ניגשת אליו, אומרת לו מה דעתי עליו ומסתלקת מבית הכנסת בו שוהה הנבל הזה! חורבן גוש קטיף זה חורבן העם היהודי! ואילו מסר אולמרט את תל-אביב הייתי עושה בדיוק אותו הדבר, וגם המתפללים בבית הכנסת הגדול שתקפו אותו מילולית. מוזר שאנשים נשארו עד לסופה של התפילה בהיכל אחד עם היצור הזה, ולא יצאו לבתי כנסת אחרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון - תלוי באיזה מעגל.
בן אחי גורש,
מנצרים!,
13/10/05 23:12
|
|
 |
אנו מתירים להתפלל עם העבריינים
שישו הקטן,
16/10/05 10:08
|
לא יודע מה איתכם, אבל אצלנו בבית הכנסת התחילה התפלה באמירה - ''על דעת המקום ועל דעת הקהל... אנו מתירים להתפלל עם העברינים''. אם כך, ניתן להתפלל עם אולמרט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
''גם בחג''?!
Me,
ישראל,
13/10/05 22:16
|
הלו? זה יום שבו מתענים כזה כאילו? לא חוגגים אותו ורק לחלק מהאנשים הוא עשוי להיות שמח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חג - מודים לאלוקים שנתן לנו
שמוליק,
13/10/05 23:17
|
|
 |
זהו חג! זה לא תשעה באב!
שנה טובה.,
13/10/05 22:34
|
העינוי הוא כדי להיפרד ככל האפשר מן הגשמיות ולעסוק רק בקדושה. אבל זהו חג, ולא סתם חג, אלא הקדוש מכולם. נא לא לנפנף בבורות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מצב בריאותי של הצמים
אלמונית,
הרצליה,
13/10/05 22:04
|
אם לאנשים יש בעיות רפואיות והם צמים - עליהם לשאת בתוצאות של עצמם. הבן אדם צריך להיות קשוב למצב גופו כדי לצום - אם מרגיש סחרחורת וכל מיני בעיות - עליו לדעת שיש מצב של פקוח נפש. למה כל כך הרבה אנשים הגיעו לעלפון וסחרחורת - לפי דעתי זה מחוסר מודעות לגופם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לזלצמן (21) הזכרת לי סיפור
מעלילי הדם,
לדורותיהם!,
13/10/05 22:03
|
דומה עלילת הדם והדברים
שחק, שלימים התפרסם בעקבות פרשית הרגול שבה היה מעורב, התפרסם בשנת 1964 כאשר שיגר לעתון 'הארץ' מכתב למערכת ובו סיפר כי היה עד ראיה למקרה שבו חרדים מנעו טפול רפואי מגוי שהתמוטט בעצומו של יום השבת וגרמו בכך למותו. במכתבו המשיך שחק וטען כי בעקבות המקרה פנה לבית דין רבני כדי לברר אם החרדים נהגו כהוגן. לטענתו, הרבנים הצדיקו, לדבריו, את המעשה ואף שבחו את החרדים שנהגו כראוי בכך שהתעלמו ממצוקתו של הגוי.
המכתב עורר סערה גדולה בתקשורת החילונית שעטה בחדוה על ההזדמנות לתקוף בפראות את היהדות, את הרבנות הראשית ואת הרבנים בכלל. כמו במקרים דומים רבים, איש לא טרח לבדוק את מהימנות הספור התמוה או לברר את זהותם של ה'חרדים' ו'הרבנים' שהיו מעורבים כביכול במעשה. מכתב סתמי למערכת העתון הספיק כדי להצית סופת אש אנטי-דתית וצריך לזכור שהאוירה הצבורית בישראל של אז טרם נרגעה מפרשת הילד יוסל'ה שוחמכר.
הדי המעשה הגיעו גם לחו''ל לאחר שעתון יהודי בבריטניה פרסם כתבה נרחבת אודות הספור ואף הוסיף מאמר מערכת בו השמיץ במלים קשות את ההלכה והרבנים. ההתקפות החריפות נגד היהדות הביאו את הספור לתשומת לבו של הרב הראשי לאנגליה דאז, לורד עמנואל יעקובוביץ, שהחליט להכנס לעובי הקורה.
החקירה העלתה חרס
את ממצאי חקירתו פרסם הרב יעקובוביץ כעבור חדשים אחדים בכתב העת הרבני 'טרדישן'. מאמרו של הרב יעקובוביץ נפתח בצטוט ארוך ממכתב ששיגר לו הרב הראשי לישראל, הרב אונטרמן, בו הוא מבהיר את עמדת ההלכה וקובע חד משמעית כי יש לחלל שבת גם לצורך הצלת חייו של מי שאינו יהודי. ברם, החלק העסיסי במאמרו של הרב יעקובוביץ מופיע בהמשך, כשהוא מתאר את מאמציו לברר את מהימנות הספור עצמו. יעקובוביץ מספר כיצד ערך בדיקה מקיפה בבתי חולים בירושלים, המקום שבו התרחש כביכול המעשה, שוחח עם בתי דין רבניים, בירר אצל רופאים. מאמציו העלו חרס בידם. איש לא ידע, לא שמע ולא הכיר מקרה מהסוג המתואר במכתב. (!) מול הנתונים הברורים שהוצגו בפניו לא נותרה לשחק ברירה והוא נאלץ להודות כי הספור כולו היה בדוי(!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כולנו יהודים
אנתרופולוג,
13/10/05 21:53
|
יש כל מיני כתות ביהדות. יש יהודים חילונים, יש רפורמים, יש חרדים ויש שבתאים. אצל הכת החרדית יש מנהג לזרוק אבנים בשבתות ובחגים. השבתאים\משיחיים (שקל לזהות אותם לפי הסרטים הכתומים) תמיד מתאסלמים או מתנצרים בסופו של דבר. אבל עד שזה יקרה כולנו יהודים טובים. אנחנו אחים, אבל אחים ששייכים לכתות שונות ביהדות, כמו הסונים והשיעים אצל המוסלמים. אללה אכבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפואנטה שלך?
יהודי מא''י.,
13/10/05 22:14
|
חוץ מלהביע את שנאתך לדת? ולגלות בורות בקשר לשבתאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא לשפוט אנשים עד שתיהיו במצבם
יהודי מאוכזב,
13/10/05 20:55
|
לזרוק אבנים על מכוניות שנסעו בצום ?!?! איזה מן מנהג זה . אני מתייחס לשורש הבעיה . זה פוגע בדמוקרטיה ! אם מישהו מחליט (לא משנה אפילו מה הסיבה) לנסוע בחג/צום/כל זמן אחר , זהו בחירתו שלו , ועל האחרים לכבד את זה , למרות שזה בניגוד לרוחם/ מנהגם! ואני אפילו לא מתייחס לזריקת אבנים !!! שזה בכלל מעשה ונדליזם בפני עצמו ! פשוט גועל נפש , ומעשים כאלו רק גורמים לי להתרחק מהיהדות ולזלזל בה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הסבר: למה זורקים אבנים
זלצמן,
חיפה,
13/10/05 20:54
|
הסביר לי חרדל''ש (חרד לשעבר): ''כשהיינו ילדים חיכינו כל השנה ליום כיפור כדי לזרוק אבנים על מכוניות. זה היה הכיף שלנו''. מה לעשות, זה החינוך שהם מקבלים.
וכידוע, הם ''היהודים האמיתיים'' (לפחות זה מה שהם חושבים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זצלמן מנובל שקרן
אלעד,
תל אביב,
13/10/05 22:37
|
החרדים לא מלמדים את הילדים לזרוק אבנים ביום כיפור . מי שזורק אבנים הם לרוב חילונים עבריינים שמחפשים עוד הזדמנות לפרוק את רישעותם בדיוק כמו השקרן שקורא לעצמו זלצמן וז רק בכדי לחרחר עוד שינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...
....,
דרום,
13/10/05 22:21
|
זה מה שמפחיד. שזה מה שנקרא היום יהודי אמיתי. בא לי להקיא.
תיראו מה קורה עם העם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זלצמן - אתה הולך מחיל אל חיל
ישר לגיהינום!,
13/10/05 21:59
|
אתם כולכם עלובי נפש! הקנאה אוכלת אתכם! זה מה שעושים הילדים שלנו ביום הכיפורים, כן?
הנכד שלי, בן העשר, צם כל היום, למרות שאינו חייב. ''וסבתא, עמדתי כל תפילת נעילה...''. אז פלא שהקנאה אוכלת אתכם? הרישעות שלך, זלצמן, היא פרשה בפני עצמה, והיא גם תזכה בעונש הראוי! ושיבושם לך.... מזכיר לך משהו?
ילדי המתנחלים, שהשלכת מבתיהם, עמדו היום בתפילה, אלה הם צדיקי עולם. ואתה, הפושע, מה עשית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים בשם אומרם
זלצמן,
חיפה,
13/10/05 23:52
|
1. זלצמן. לא ''זצלמן''.
2. אם כבר אז ''מנוול''. לא ''מנובל''.
3. כל מה שעשיתי היה להביא דברים בשם אומרם (וייתכן שבכך הבאתי גאולה לעולם). הסיפור אמיתי ומפי חרדל''ש.
4. נחמה לכל הנעלבים: אולי כל זורקי האבנים הם אלה שבגיל מאוחר יותר מורידים את הכפה? כך שבדיעבד הצדק יהיה עמכם :-)
5. גמר חתימה טובה (יש זכות ערעור עד הושענא רבא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגבת במקום הלא נכון! וגם
ל"ת
24 תגובה שלי,
לאנטישמיות ש,
14/10/05 15:18
|
|
 |
.....
.....,
13/10/05 22:21
|
|
 |
מראש השבט הפגני שלו המסית
ל"ת
נעמה,
מצווה לקלל,
13/10/05 22:53
|
|
 |
מהכרות עם זורקי האבנים
ארז,
13/10/05 23:08
|
ביום כיפור אלה בעיקר חילונים ששמים כיפה כשצריך אבל רוב השנה הם מסתדרים יופי בלי כיפה ובלי תפילות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תפילות''יום כיפור של כולם''-מרגש
אורנה,
תא,
13/10/05 20:51
|
השתתפתי בפרויקט של הרב מלכיאור בתפילות לחילונים ודתיים יחד בגימנזיה הרצליה - היה ממש מרגש. פעם ראשונה שהרגשתי חלק מהחג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלכיאור 100%
מסכים,
13/10/05 21:41
|
חבל שיש רק אחד כזה (ומיליון פנאטים שמעוררים שנאה לכל מה שקשור ביהדות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חבל שקיבלו אותו בביה''כנ שלי
ל"ת
מתפללת,
חורב, י-ם,
13/10/05 20:48
|
|
 |
יפה מאוד, ''מתפללת''
מעדיף,
13/10/05 21:45
|
|
 |
למי אתה מתפלל, אם בכלל?
ל"ת
המתפללת צודקת!,
13/10/05 22:14
|
|
 |
18.
זה מוזר שהציבור החרדי מצד אחד
חילוני שפוי,
13/10/05 20:47
|
מקיים בהתלהבות את ''מצוות יום כיפור'',שעיקרה בקשת סליחה על חטאים ופשעים, ומצד שני מבצע פשעים וחטאים ביום שהוא כל כך מקדש ע''י זריקת האבנים הברברית.
חרדים, אתם לא קצת סותרים את עצמכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחילוני שפיוי
גם חילוני,
קיבוץ X,
13/10/05 23:13
|
החרדים זורקים אבנים ביום חול והחילונים עושים זאת בשמם ביום שבת וחג. אל תאמין לכל מה שבעיתון ובמיוחד כשזה מיועד לעורר בך את היצר הקדמון של שחנאת הדתיים. אם המשטרה הייתה תופשת את משליכי האבנים במקום לעסוק בשטיוית העסק היה נפסק מיידית אצל כל סוגי החוליגנים ללא הבדל דת, לאום וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבית הכנסת הגדול לא מתפללים
אפילו הקב''ה,
לא סלח לו!,
13/10/05 21:04
|
חרדים! יש להם בתי כנסת משלהם, שבהם מתפללים תפילת אמת ולא תפילת ראווה! למה אתה חושב הלך האולמרט דווקא לבית הכנסת הגדול? רוב מתפללי בית הכנסת הגדול הם תיירים, יש גם סנובים ויש יהודים מצויינים, כמו אלה שלא קנו את הפוזה של אולמרט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ובבת-ים נסעו ביהיום-בושו לכם
ל"ת
גם בחולון ,ביפו,
13/10/05 20:36
|
|
 |
כיפור
מישהי,
13/10/05 22:26
|
זה מה שאתה עושה ביום כיפור?? מסתכל מה אחרים עושים? מה זה עניינך?? אתה את החשבון נפש שלך תעשה לעצמך, ותשאיר לאחרים את החשבון נפש שלהם. זכותם לנהוג ביום כיפור. אולי תיידה אותם באבנים? כי אז אתה בטוח עושה מה שהיום הזה נועד בשבילו.
היום הזה נועד שכל אחד יעשה את החשבון נפש שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
השנה לא הרגישו את יום כיפור
לא ברור למה,
13/10/05 20:34
|
היתה הרגשה שהשנה לא הרגישו את יום כיפור כבעבר. היה באוויר משהו מאד טכני ולא חגיגי, לא ''יום כיפורי''. מי עוד שותף להרגשה? אני לא מדבר על מי שבילה 90% מהזמן בבית כנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי זאת הסיבה?
הגבאי,
13/10/05 21:17
|
|
 |
כי השנה נמאס להתחשב ברגשות
חילוני,
13/10/05 21:16
|
חובשי הכיפה! כתבתי לפני החג שזה מה שיהיה וזה מה שקרה. עד עכשיו לא האמנו ביום כיפור, אבל בצנעה, בתוך הבית. למראה בריונות ''נאמני א''י'' הבנו שעבדו עלינו 38 שנים והגיע הזמן שנוריד את הכפפות. אין שום התחשבות ברגשות דתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה
דועך,
13/10/05 21:59
|
|
 |
מצער לשמוע על השנאה הגורפת שלך
יהודי מא''י.,
13/10/05 21:54
|
כמו שאני מכבד את זכותך להיות חילוני, עליך לכבד את זכותו של כל אדם להאמין במה שיחפוץ. הקריאות ''לא להתחשב ברגשות דתיים'' ו''להוריד את הכפפות'' מראות על שנאה קולקטיבית בה אתה לוקה, ובגישה מפלה ואלימה. ולמד כמה שיעורים על העולם בו אתתה חי, מכובדי. לא כל מי שצם או מאמין הוא חובש כיפה. לא כל מי שחובש כיפה הוא מנאמני א''י, ולהפך. לא כל מי שהוא מנאמני א''י בריון, ואף יש לומר, רוב. כמה הכללות שגויות בכל כך מעט שורות. כמו כן, איזו בריונות? 8,000 אנשים גורשו מבתיהם, אחרי התנהלות לא דמוקרטית בעליל של ראש הממשלה (שנאמר: ''חוקי, אבל מסריח''). הרוב העדיפו בכלל לעזוב בעצמם. אלה שנשארו ניהלו מאבק כמעט לא אלים, כששיא האלימות הוא התבצרות על גג. אמור לי, אדוני, אם היו מגרשים את תושבי עירך, נדמה לך שהמצב היה דומה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שצעק על אולמרט-אתם פושעים
ל"ת
למתנחבל לשעבר,
13/10/05 20:33
|
|
 |
14.
כמה בני אדם מפגרים!!!גם יהודים
ירדן,
13/10/05 20:32
|
|
 |
13.
נוסעים ופותחים חנויות-בושה להם
ל"ת
ערביי יפו,
13/10/05 20:31
|
|
 |
12.
והלכתי היום מאזור ליפו ולבת-ים
ל"ת
צמתי ביום כיפור,
13/10/05 20:30
|
|
 |
11.
מטומטמים זורקים אבנים
מישהו אחר,
13/10/05 20:10
|
בין אם זה על אמבולנסים או על מכוניות פרטיות, למה זורקים אבנים?
לא רק שאתם מבקשים לפגוע במישהו, אתם עוד עושים זאת ביום כיפור, ביום קדוש.
טמטום ראשון זה לזרוק על אמבולנס, שמבקש להציל חיים. פעם הבאה שההורה / סב שלכם יחטוף התקף לב ביום כיפור, יזרקו על האמבולנס שלו אבנים. תחשבו על זה.
טמטום שני זה לזרוק על מכוניות פרטיות אבנים. האם אתם יודעים מי נוסע במכונית? דיברתם איתו? שאלתם אותו מה הדבר הנורא שקרה לו שאילץ אותו לנסוע ביום כיפור? שנה שעברה היה סיפור על אדם שהסיע את אשתו ההרה לבית חולים (להוליד), וזרקו עליהם אבנים. מה היה קורה עם אחת האבנים הייתה רוצחת את העובר? רצח ביום כיפור זה צדק?
אל תזרקו אבנים. תוודאו שהילדים שלכם לא זורקים אבנים. אתם לא יודעים במי אתם פוגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי וכולם היו חושבים כמוך..
ל"ת
נועה,
ת''א,
13/10/05 22:25
|
|
 |
10.
הילדים של החינוך החילוני
שמוליק,
גב''ש,
13/10/05 19:59
|
מסתובבים ברחובות בכיפור, מנצליםפ שודדים דוקרים.. ו:
משטרת זבולון עצרה נער בן 14, תושב הקריות, לאחר שעל פי החשד השליך אבנים וניפץ שמשה של ניידת משטרת התנועה בצומת צבר. נזק נגרם גם לתחנות אוטובוסים ולרמזורים בצומת צבר ובצומת איצטדיון קריית חיים (מהעיתונט המתחרה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יותר גרוע?
נעמה,
13/10/05 22:14
|
דתי מנוול שמוסת על ידי ראש השבט הפגני שלו להרוס תחנות אוטובוס ולזרוק אבנים על אנשים שלא כמוהו או נער שהגיע לזה כי להוריו איו מספיק כסף לחינוכו או בגלל שהמדינה לוקחת מהוריו מיסים גבוהים כדי לממן דתיים שזורקים אבנים בשם 'דת'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהה.. אז לחילונים יש תרוצים
שמוליק,
13/10/05 23:16
|
|
 |
הנה הפרוטוקולים של זקני ציון
יאיר,
צפת,
13/10/05 20:17
|
|
 |
9.
אולי מישהו יכול להסביר לי סוף
מהישוב,
צפון השרון,
13/10/05 19:46
|
מדוע זורקים אבנים על אמבולנסים?? לא אבין זאת לעולם!!!! איך שלא מסתכלים על זה (מבחינה דתית, מבחינה רוחנית, מבחינה לאומנית,מבחינה ספורטיבית) זה בלתי נתפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני התפללתי בבית כנסת ליד מאה
א,
13/10/05 20:18
|
שערים והיה אמבולנס שהסתובב שם כמה פעמים לידי, ואף אחד לא זרק אבנים {יש לזכור שבמאה שערים יש את הקצוניים ביותר]כך שנראה לי שזה שקר כדי להכפיש את החרדים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
מישהי,
דרום,
13/10/05 22:33
|
בדיוק.... שקר. אם לרגע תוציא את האף שלך מהספר תהילים תיראה מה באמת קורה. אולי תבוא כיפור הבא לבאר שבע, וניראה מה תגיד אחרי שתיראה את כל מעשי האלימות (מכל סוג שקיים) שמעוללים פה חובשי כיפות. זה לא שקר. זאת האמת המכוערת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש לא שקר
לין,
ת''א,
13/10/05 21:52
|
פשוט כנראה שהפעם החרדים במאה שערים היו יוצר אנושיים מהדתיים במקום אחר. אולי בגלל שהם הקיצוניים ביותר, הם גם נותנין יותר ערך ל''קודש החיים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בריונות במסווה של דת. הרי מי
אפרת,
13/10/05 19:45
|
שבאמת מאמין לא יזרוק אבנים על אמבולנס. למה לא עוצרים את מיידי האבנים? למה לא מענישים אותם? למה ההפקרות הזאת? יקבלו עונש ראוי ולא יזרקו יותר אבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יום כיפור שקט ורגוע
סמי,
קרית אתא,
13/10/05 19:43
|
|
 |
6.
אבל!זה לא מנע מאבירי הדת...
צדיק,
עין-השופט,
13/10/05 19:42
|
לבקש סליחה ומחילה ... על זה נאמר ''יהדות במיטבה'' אהוד והעקר לא לפחד,לא לפחד כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר לסלוח -
מתנחל,
ב''ש,
13/10/05 20:25
|
|
 |
זה מדהים הדו-פרצופיות הזאת,
חילוני שפוי,
13/10/05 21:01
|
הרבה יותר אנשים פונו מביתם ע''י ההוצאה לפועל בעקבות קשיים בתשלום המשכנתה, מהם אתה מתעלם????? הם לא גרו באיזור מעורר מחלוקת בלב אוכלוסייה של מיליון מוסלמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?!
יהודי מא''י.,
13/10/05 22:03
|
איזה דמיון יש בין אדם שלא משלם את חובותיו לבין אדם שהממשלה שלחה להתישב באזור עוין? אולי תשווה את זה גם לאנשים שאין להם בית בעקבות הסופה בניו אורלינס, או לאנשים שפונו מביתם כי המבנה אינו ביטחותי? דרך אגב, גם אתה מתגורר באזור מעורר מחלוקת שבו יש מליוני מסלמים - עבר הירדן המערבי. תשאל את החמס, שההתנתקות חיזקה, ושואף לגרש את כל היהודים מא''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדו פרצופיות היא שלך.
מתנחל,
ב''ש,
13/10/05 21:41
|
יש הבדל עצום בין הוצאת אדם מביתו בשל כספים שהוא חייב , לעומת טיהור אתני (אפרטהייד) לקולקטיב שלא חייב לשום אדם מאומה אלא ההיפך- רק תרם ונתן למדינה .
ולהזכירך א''י היא גם אזור מעורר מחלוקת בתוך כמעט מיליארד מוסלמים , אז מה נתפנה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון, היא שלך!
חילוני שפוי,
13/10/05 23:24
|
יש הבדל עצום, הפונדמנטליסטים היהודים נשלחו לעזה מתוך כוונה לספח שטחים, והאנשים שבחרו להתיישב שם הם לא אנשים תמימים ולכן גם חלה עליהם האחריות לקחת בחשבון אופציה שבעתיד יפנו אותם.
לעומת זאת, משפחות שלמות שבסה''כ קנו בית אם זה במרכז ואם זה בפריפריה, כדי לגור ולנהל חיים נורמלים נזרקים לרחובות כי כל הכסף הולך למימון את ההגנה על אותם יהודים פונדמנטליסטים שהולכים ליישב איזורים שנויים במחלוקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על חטאים בין אדם לחברו
לא שוכח,
ולא סולח,
13/10/05 20:13
|
יום הכיפורים לא מכפר .
וגם לנו יש זכות לא לסלוח בפרט שיש מגורשים שחודשיים (!!!) כבר, אין להם איפה לגור ואיפה לעבוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למה על אולמרט?
אורי,
13/10/05 19:33
|
איפה הצעקות על כל אותם רבנים ''מנהיגים'' שהבטיחו לכל שההתקנתקות לא תצא לפועל וגרמו לכל אותם פתאים שהאמינו בהם, בשם , ובעצמם ונשארו עכשיו פעורי פה ומחפשים משכן לגור בו? חומיניזם? קטן עלינו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה לא מראה על חוכמה יתרה...
לא שוכח,
לא סולח,
13/10/05 20:16
|
|
 |
4.
מה שמאלני כמו אולמרט עושה...
יוס2,
13/10/05 19:32
|
|
 |
ושמאלני זה לא יהודי?
יהודי מא''י.,
13/10/05 22:06
|
הנה כך שללת את היהדות של מליונים על לא עוול בכפם. אז מה, יוס, אתה היהודי המושלם, וכל מי שחושב אחרת ממך אינו יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי היהדות שייכת לך ולשכמותך?
ל"ת
זלצמן,
חיפה,
13/10/05 20:49
|
|
 |
אולי מנסה לנקות את המצפון?
נקודה,
למחשבה,
13/10/05 20:19
|
ועוד משלם על זה המון כסף, אבל - יש דברים שכסף וקומבינות לא יכול לקנות, כמו שרגילים במרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוס2 הרגע הסתיים יום הכיפורים
שפוי,
13/10/05 20:17
|
יוס2 הרגע הסתיים יום הכיפורים, אם צמת חבל על המאמץ, לא עשית כלום. עוד לא עברו שעתיים מסיום תפילות הסליחה וכבר אתה מתבטא בצורה כזו.
חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעיה להתבטא כך?
אבשי,
ר''ג,
13/10/05 21:48
|
|
 |
אבישי מר''ג לפי הבנה שלך
משה רבנו,
13/10/05 22:28
|
בבחירות הבאות יש לכם ''הדתיים הלאומיים'' כפי שאתה קורא להם, לפחות 25 מנדטים. אז מה הבעיה? תכבשו מחדש את הרצועה ותחזרו לגור שמה וזו כמובן תהיה החלטה דמוקרטית כי זו החלטה שנוחה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו מן אמת היא הקובעת...
יהודי מא''י.,
13/10/05 22:16
|
|
 |
הוא צריך לקבל הכשר מדרקס כמוך
ל"ת
כהן,
רכסים,
13/10/05 20:05
|
|
 |
3.
אולמרט -לא נשכח ולא נסלח
כתום,
13/10/05 19:30
|
אותך וכל חבר מרעיך שהיו שותפים לחורבן הנורא בגוש קטיף .
אות הקין ירדוף אתכם עד עולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמע נא אינגל'ה יש לך עד...
חנוך,
בית עובד,
13/10/05 20:33
|
הושענה רבה הזדמנות פז לבקש סליחה ומחילה גם...מהשטות הזו חזור בך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים !
ל"ת
גם כתום,
13/10/05 20:16
|
|
 |
2.
אין מחילה למגרשים!
אבשי,
ר''ג,
13/10/05 19:26
|
|
 |
מסכים איתך
חיים,
יהודה=פלשתין,
13/10/05 20:18
|
|
 |
ואת זה ינקת מחלב אמך..פאשיסט
מנוחין,
באר-מנוחה,
13/10/05 20:02
|
|
 |
אתה רוצה להסביר?
ל"ת
אבשי...,
13/10/05 20:28
|
|
 |
אני אסביר לך
שנה טובה,
13/10/05 20:51
|
אני לא הגבתי קודם, אבל אני אשמח להסביר. תראה, לא הייתי מרחיקה לכת ואומרת פאשיסט, אבל ברור שאתה לא מבין מה זאת דמוקרטיה. במדינה דמוקרטית, צריך לאפשר לשר להתפלל, גם אם דעתו מנוגדת לשלך. לתקוף ביום כיפור, זה משהו שהאדם שנעקר מביתו עוד יכול לעשות... אבל הקהל חייב לרסן אותו. בתור נציג של מיעוט די קטן בחברה הישראלית (דתי-לאומי אני מניחה...) וגם לא ממש חביב על רוב הציבור (תראה כמה מהר נשכחה ה''טראומה'' של גוש קטיף.) לך, יותר מלכולם יש אינטרס להגן על ריבוי הדעות בחברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינה דמוקרטית מותר
ט.,
מרכז,
13/10/05 23:50
|
במדינה דמוקרטית מותר לאנשים להגיד מה שהם רוצים, גם אם זה בבית הכנסת, ולא רק לאפשר לכל אחד להתפלל. מנפנפים בנושא הדמוקרטיה אבל לוקחים מה שנוח... מותר היה לאנשים לאמר את דעתם על השר ''הנכבד''. רק שבגלל שהם דוסים מה שהם אומרים זה לא ''דמוקרטי'' בעיני מישהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיעוט ורוב
Xקיבוצמיק,
13/10/05 23:22
|
גם מי ששיך לשמאל (יליד קיבוץ השומר הצעיר) רואה את ההתנהלות הלא חוקית של שרון. אז אל תדברי על מיעוט קטן וחסר חשיבות. כל מצומקי השכל ו/או האינטרסנטים ו/או אוכלי הפרורים שאוכלים משולחנו של השמן עדיין לא יכולים להחשב ''הרוב''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה על ההסבר אבל...
אבשי,
ר''ג,
13/10/05 21:47
|
הציבור הדתי לאומי הוא לגמרי לא מיעוט. 40 אחוז מקציני צה''ל זה ממש לא מיעוט ו 50 אחוז מילדי כיתה א' לשנת הלימודים הנוכחית זה ממש לא מיעוט קטן. ולגופו של עניין אני ממש לא חושב שאולמרט הגיע כדי להתפלל כי כל בר דעת מבין שאי אפשר להחריב בתי כנסת, להתגאות בכך ולאחר מכן להופיע לתפילת יום כיפור... לגבי חביבות בציבור הדתי לאומי, אני לא יודע מהיכן את הגעת, אבל הציבור הזה בהחלט אהוד היכן שהוא אמור להיות ואני מתכוון לעיירות הפיתוח ולשכבות שנעזרות בנו מדי יום ביומו. אני לא מצפה להיות אהוד ע''י השכבות השמנות שבערים הגדולות אלו היושבים על השמנת ושכואב להם לראות את הלהט שבו אנחנו מביאים את האמת היישר לפיתחם. ודבר אחרון, דמוקרטיה?! אמרת דמוקרטיה?... חשבתי שאני יודע מה זה בל אחרי הגירוש הנורא שהתבצע בשם הדמוקרטיה ע''י רמיסת החלטות הציבור, כניראה שבאמת לא הבנתי מה זה. שנה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאשיסט זה מי ששולח -
לא שוכח,
לא סולח,
13/10/05 20:22
|
|
 |
1.
בקיצור מי צריך מחבלים. אנחנו
ישראלי,
13/10/05 19:24
|
פוגעים בעצמנו ביום כיפור. למה? כי אפילו בבית הכנסת לאנשים אין אלוהים ועושים מה שבא להם. אם על אמבולנס שמציל חיי אדם מיידים אבנים בשם תורה - אז אין לנו על מי להלין.
הגב לתגובה זו
|
|