• 84.

    לגהנום כל אחד יכול להיכנס בכל מיני תירוצים

    r2d2, 21/11/06 15:26

    אבל לגן עדן אי אפשר להיכנס אם כל מיני תירוצים ובלי ויזה מתאימה,תבינו לבד.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אינטרס או אמת? חומר למחשבה והסתכלות לעומק

    דינה, 03/10/06 15:17

    תחשבו קצת בהגיון ?!!! איזה אינטרס יש לאנשים במקום נידח שלא קשר בכלל ומונתק מבעולם להגיד שהם בני שבט מנשה אינטרס כלכלי?הרי הם בכלל לא מכירים את המציאות כאן!!!הם תמימים ולכן עים קצת היגיון עזבו את התירוצים הכלכליים חברתיים וכל זה אים תסתכלו תראו שיש באמת תמימות וראשוניות באנשים האילו שהם נקיים מאינטרסיים אנוכיים הם באמת יהודים אמיתיים שסהכ האבות שלהם גולו לפני הרבה שנים ואיבדו את זהותם האמיתית ולכן אני מבקשת ממכם קצת אהדה קצת ואהבת לרעיך כמוך בלי יותר מדי השערות תקבלו אותם בזרועות פתוחות ולא רק אותם כל אדם שבעתיד יראה את עצמו כחלק מהשבטים האבודים לא משנה איפה שימו לב וראשוניות ולתמימות אין להם שום אינטרס כלכלי או מניע אחר הם בכלל לא מכירים את ישראל אבל יודעים מה הם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    קצת שיעור להתעוררות הלבבות

    אריאל, 03/10/06 15:09

    אתם צריכים לדעת אחת ולתמיד כי כל עשרת השבטים האבודים לא חיים כיהודים ולכן יש לגייר אותם אל תצפו שיביאו לכן יהודים ישר אתם צריכים לדעת שאנחנו כלומר מי שנחשב יהודי היום ממש מבטן ומלידה בכל קצוות תבל הינו נצר לשני שבטים שלא איבדו את הזהות שלהם שבט יהודה ושבט בנימין וקצת משבט לוי ולכן כתנאי לביאת המשיח על היהודים משבט יהודה ובנימין להביא את אחיהם עשרת השבטים האבודים תדעו לכם כי חלק מהנבואה התגשמה הראושנים שהגיעו לכאן הם חצי שבט המנשה וצפו לעוד שבטים אבודים שיתגלו ולכן אל תתפלספו יותר מדי וקבלו אותם באהבה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בורות במאמר ובורות יתר בתגובות

    פרשן, 09/03/06 19:35

    ראשית העיתונאי מגלה בורות בגיאוגרפיה, אייזול היא בירת מדינת מיזורם ולא כפר נידח. מספר תושביה מעל ל-300 אלף , ולכן אינה כפר.
    שנית הגיור לא היה חשאי
    לגבי מגיבים- אין מצב של יהודי גנטי. אין מבחן גנטי ליהודי . ואם תבחנו חלק מהעולים מרוסיה תמצאו נוצרים טהורים

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כפר נידח?

    רחל, 09/03/06 19:06

    אייזול איננה כפר נידח אלא עיר הבירה של מיזורם, חבל שכותבי כתבות מטעים במידע לא מדוייק

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מי הביא את בני מנשה

    אברהם, 16/10/05 10:32

    כידוע להצלחה אבות רבים וגם כן נהוג במקומותינו לקחת קרדיט על דברים לא לך במיוחד אם זה הצליח , ובכן בני מנשה טופלו כבר מלפני שלש שנים ע''י הרב דוד מאמו שלי''טא שהיה סגן מנהל בית הדין לגיור שלצערינו דאגו שלא יזכה במכרז פעם נוספת מסיבות השמורות עם ''הרב'' דרוקמן ,ולכן למען גילוי נאות טוב שהגולשים ידעו מי טיפל במסירות ובצניעות בבני מנשה ודרך אגב כל ההוצאות היו מכיסו הפרטי היו שלום

    הגב לתגובה זו

    • מאמו

      גר צדק, 26/10/05 14:47

      כל הכבוד לרב מאמו. כל מי שמכיר את הנושא יודע כמה הוא טרח להצלחת הענין. חבל שיש במדינת ישראל כפיות טובה

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אדם יקר שהיתגיר שלנו

    איל, 13/10/05 23:36

    כל אדם שהיתגיר יהודי לתמיד ויש לקרבו כאחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מבחינה גנטית הם לא יהודים

    ארי, 13/10/05 23:10

    כמו שגם הוכח שמבחינה גנטית האתיופים בארץ לא יהודים
    אך לפי ההלכה אפשר לקבל את המגויירים לעם היהודי

    הגב לתגובה זו

    • העובדות האמיתיות הם?

      ירון, 14/10/05 12:02

      שבני המנשה הם צאצאים של שבט המנשה, הם התבוללו רוחנית והתנצרו ע''י המסיונרים בגלל שהם ראו בנצרות כמה שהוא דומה ליהדות
      הם לא התבוללו עם עם אחר, הם התחתנו ביניהם, אז הם זרע ישראל.

      ולגבי יוצאי אתיופיה יש שוני בקהילות
      העליות הגדולות במבצע משה ומבצע שלמה, שבהם הגיעו 17 אלף מבני העדה האתיופית, הם למעשה בני ישראל האמיתים, המספר של יותר ממאה אלף מבני העדה האתיופית הוא
      מוגזם ובכלל לא נכון, היום יש כ-25 אלף שהם בני ישראל, השאר הם הפלאשמורה או כל מיני קבוצות שונות
      לא ידועות הם נוצרים, והם לא זרע ישראל, למה לא התייחסת לרוסים
      רוב מוחץ מהבאים מברית המועצות
      לשעבר הם אינם יהודים, רובם
      הם גם לא צאצאים של יהודים, לא אבא ולא סבא.

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה המצאת את היהודי הגנטי?

      פרשן, 09/03/06 19:36

      גם לך ידיד אין שום סימון גנטי של יהודי

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    נקבל אתכם באהבה,בואו מיד!

    נגה, 13/10/05 21:05

    עוד 200 מבני מנשה יוסיפו רבות לישובינו, אנא בואו עכשיו ומיד,
    יש לנו דירות וקרוונים,

    בלה. צבי וכמובן יהודית.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מחפש

    גגג, 13/10/05 18:05

    משהו מכיר אחת כזאת
    מאוהב בהם ומחפש חברה בת מנשה

    הגב לתגובה זו

    • מישהו שחיפש

      מיכל, 08/01/06 17:18

      אני מכירה אותן כי אני חלק מהן

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    למה לקחת אנשים מאושרים

    ראי המציאות, 13/10/05 15:25

    ולאמלל אותם ע''י הבאתם לישראל .

    אין להם השכלה מתאימה ולא בסיס כלכלי איתן בכדי לשרוד כאן בלי להיות נטל על החברה הישראלית .

    בהודו הרבה יותר טוב להם מאשר יהיה להם כאן אי פעם .

    הגב לתגובה זו

    • ממש אחלה שם

      ישראלי, 16/10/05 10:19

      לא נראה לי שהיית מעדיף במקומם להישאר שם. הם רוצים במפורש לעלות.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא מותק אני לא הודית

    קטיה, 12/10/05 22:46

    אני נולדתי ברוסיה.
    לא שזה ממש משנה...אני ישראלית גאה. מקווה שהם לא יעברו את מה שהעדה שלי עוברת כאן יום-יום.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איזה תגובות..האנשים

    קטיה, 12/10/05 20:44

    עוד לא הגיעו וכבר תראו את רמת הגזענות...מתיי תבינו שזה לא משנה מאיפה היהודי הגיע הוא עדיין יהודי בדיוק כמוך אם לא יותר טוב, למה אתם תמיד חושבים שאתם טובים יותר כי בניי -העדה שלכם עלו לישראל יותר מוקדם? מתיי תבבגרו ותבינו שעד שאנחנו (היהודים) לא נספיק עם השנאה הזאת כלפיי עצמיייינו, שלום לא יהיה בארץ. הבעיה היא לא עם הערבים, הבעיה אצלנו. אם אנחנו נתאחד ונעשה משהו ביחד כעם אחד, ישראל תראה בהרבה יפה יותר.
    גמר חתימה טובה.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאת הודית לפי התגובה (ל''ת)

      יש לי שאלה, 12/10/05 22:33

      הגב לתגובה זו

      • דווקא צודקת הבחורה.

        חולון, 14/10/05 20:06

        ידוע שיהודים זה עם ששונא את עצמו.

        הגב לתגובה זו

    • מבין אותך קטיה. (ל''ת)

      רועי, 14/10/05 05:31

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ברוכים הבאים, אחים יקרים. (ל''ת)

    אילן, 12/10/05 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הרי אפשר לקחת כל שבט נדח בעולם

    טפשים, 12/10/05 04:02

    ולהצהיר בקולי קולות שהוא מצאצאי השבטים ולך תוכיח שאחותך לא...מה אתם עושים למדינה הזאת שקיבצה את שארית הפליטה ממשרפות הנאצים ימ''ש ומידי המוסלמים בארצות ערב ? במקום להביא את האמיתיים אתם ממציאים לכם ''יהודים'' ומביאים אותם לכאן וכל זה כדי שלאנשי הסוכנות תהיה עבודה ויזכו לתרומות מקהילות עשירות ברחבי העולם ?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הרב סולומון מפ''ת צודק ! לכן

    נו הנה ההוכחה, 11/10/05 22:51

    לא מחתן את יוצאי הודו -והנה ההוכחה !!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ב''ה. ''בשר תותחים להתנחלויות''

    ברוכים הבאים, 11/10/05 19:07

    נכון, הם מגיעים ל''התנחלויות''! אלא לאן יגינו, לשיינקין? הם מחפשים את היהדות על כל מריכיביה, ומובן מאליו שהם רוצים לקיים את מצוות ישוב הארץ.
    ראיתי אותם חוגגים ביום העצמאות בנווה דקלים, עם חבריהם מבית הספר, אם רק תשמע ולא תביט, תהיה בטוח שצברים מדברים.
    לאחר זמן לא רב הם גורשו מנווה דקלים, אז אלה כבר לא ''בשר תותחים של ההתנחלויות'', הם נרדפי שונאי ההתנחלויות.
    אבל הם ימשיכו לבנות את הארץ!
    הם בוודאי ובוודאי יותר יהודים מיוסי שריד ומבנצי א. כן ירבו!
    ואת הגויים הרוסיים, שמצביעים לסיעות עוכרי ישראל, ולכן הועלו, יש לגרש מכאן!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גועל נפש של תגובות

    יחזקאל, 11/10/05 16:50

    לפני שאתם כותבים תגובות כל כך מגעילות, לכו להכיר כמה מבני שבט המנשה. הם אנשים נהדרים, לפחות כל מי שאני הכרתי. הם עובדים קשה למחייתם ואני בטוח שהם יגיעו רחוק פה בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים טובים-בסדר ,אבל מה הקשר

      אתה מה זה, 12/10/05 04:04

      ליהדות לכל הרוחות ?????????????

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    איך זה תמיד שהשבטים הכי עניים

    כסף כסף, 11/10/05 15:50

    באתיופייה או בהודו או בכל חור אחר בעולם, פתאום קמים בוקר אחד ומגלים שהם בכלל היו יהודים לפני אלפי שנים ?

    הגב לתגובה זו

    • אם זה הכסף, זו לא הוכחה שהם

      ואת הכסף שלך, 11/10/05 20:56

      יהודים?
      מה שבטוח שאתה אנטישמי!
      וגם זו הוכחה שהם יהודים, אם הם אינם מוצאים חן בעיניך. אנטישמים אינם אוהבים יהודים!

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ישו

    אני, 11/10/05 15:13

    בואו נחדש את יהדותן של ישו וחצי מהעולם יהיה יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צריך למלא את המדינה 25000 עזבו

    יוני, 11/10/05 14:05

    25000 יהודים עזבו בשנה האחרונה את המדינה,וצריך לדאוג לכך שהמדינה לא תתרוקן אז מוצאים/ממציאים יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    טיול לרבנים

    רוני, 11/10/05 13:43

    במקום לנסוע להודו,אפשר לגייר את הפלסטינאים.אבל אז לא יהיה טיול להודו.

    הגב לתגובה זו

    • במקום ללחוץ ידים מגואלות בדם

      והכל על חשבוני!, 11/10/05 21:04

      יהודים, אפשר להכות בערבים, אבל אז לא יהיו לסילבן, לשרון, לפרס ולפושעים נוספים נסיעות, נון-סטופ לחו''ל!

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מדינה מנשית?

    מ, 11/10/05 12:58

    אם הם כבר יהודים, למה מגיירים אותם?

    אם הם שייכים לשבט מנשה למה שלא יקיימו את המנהגים של השבט שלהם במקום את המנהגים שיהדות אשכנז פיתחה יותר מאלף שנה אחרי ששבט מנשה יצא לגלות?

    ולמה התגובות פה כל כך גזעניות? (גם מי שבעד וגם מי שנגד)

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רק עשו טובה

    מיטל, 11/10/05 12:36

    כשאתם מעלים אותם לארץ ,אל תשלחו אותם לפתח-תקווה. יש שם רב מושחת,סלומון שמו, שאוכל כספי ציבור ומטיל ספק ביהדותם של אנשים ואינו מאשר להשיאם.
    פשוט הקדימו תרופה למכה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא עוד שם?

      עוגניה, 11/10/05 12:59

      אנשים רעים ךלא ניגמרים

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    קומיקס בעתון 'דבר לילדים' שאז

    מאוד נוגע ללב, 11/10/05 12:22

    כחילוני, נודע לי מאותו סיפור מצויר שליהודים היה כהן גדול פעם, ולפי הסיפור הוא הוברח מהרומאים לבורמה, ושם הוסתר. כאילו שמחברי הסיפור הזה חשו במשהו אמיתי, והטמיעו אותו בסיפור הילדים הזה. מאוד מעניין. אני תמיד זוכר את הסיפור (שהופיע בהמשכים על השער האחורי של העתון 'דבר לילדים').

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בשר תותחים-כמו האתיופים!!!! (ל''ת)

    רמי, 11/10/05 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כבר לפני חצי שנה קראתי בהודו

    שי, 11/10/05 11:44

    כתבת רבות בעיתונים המקומיים על השבט הזה והטענות של ישראל ושלהם שהם ממוצא יהודי ושהם שבט מנשה האבוד לפי הכתבות, הממשלה ההודית וגורמים שם מרגישים מאוד ממורמים בנושא וטוענים שישראל טועה והשבט הזה שהוא בין העניים של הודו ישמח על כל רעיון שיוציא אותו מהחיים הקשיים והעניים באיזור הזה( מרביתם בלי חשמל בלי דרכי גישה וכו)והעוני בארץ ישראל הרבה יותר קורץ(למרות הנוף היפה אצלהם)בהודו טוענים שלמרות שיש מספר מנהגים שדומים ליהדות יש הרבה מנהגים אחרים ששונים מהיהידות

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מעשה אצילי -חזקו ואמצו (ל''ת)

    פרופ' יעל מורן, 11/10/05 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מעדיף אותם על הגיור הצהלי

    שמעון 101, 11/10/05 11:02

    צ.ה.ל. מגייר חיילים ממוצא רוסי, קבוצה שכזו פגשתי ליד הכותל ושמעתי הערות אנטי ישראליות מפי חיילים אלו שהיו ב''מסע גיבוש'' מלא שנאה לארצנו ולעמנו. בלי בושה אמר לי אחד החיילים האלו שהוא רק קוצה להרגיש בכיסו את תעודת הזהות הכחולה. אותה יקבל מיד בגמר הגיור.
    אין סיכוי קל שבני מנשה יתנהגו כמו חיילים אלו. בצבא מודעים לשנאתם של חיילים אלו אותם הם מגיירים, אבל הטימטום בצהל ידוע.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מזל שהם חום בהיר

    אני, 11/10/05 11:00

    לאתיופים עושים את המוות ופה מצאו ''קורבנות '' חדשים לגיור כדי לקבל תמיכה כלכלית מהעולם.
    שוב מחפשים ''כושים'' חדשים?

    הגב לתגובה זו

    • ערבי. האתיופים ידועים כעדינים

      שטויות ושקר, 11/10/05 12:26

      ואינטיליגנטים בישראל. אני מכיר כמה הודים והודיות (מצפון הודו), והם יפי תואר. אתה סתם גזען ומסית.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא נכון - שיכתוב המציאות

    אריה, 11/10/05 10:47

    הם לא גויירו בחשאי. הכל היה גלוי, והופיעו על כך פרסומים בתקשורת. במו עיני ראיתי בNfc.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אזרחות רק לפי קריטריונים

    חוק אזרחות חדש, 11/10/05 10:37

    כמו בקנדה ואוסטרליה שם יש שר מיוחד לנושא.
    יש לתת רשיון עבודה לפי שילוב של תרומה אפשרית לכלכלה (השכלה וניסיון עבודה רלוונטי) במקצועות נדרשים לכל רבעון.

    וגם: תעודת יושר ובריאות.
    והוכחה לרמת הון אישי מינימלי.

    לאחר מספר שנים אם אין תיקים פלילים- לתת אזרחות.

    המתקבלים ארצה חייבים להצהיר על רצון לדבר עיברית בבית ולהוכיח בקיאות בתרבות עיברית.

    אם לא ישונה חוק השבות מיידית -דור שלם של משכילים צעירים יברח לאותם מדינות שיתגמלו אותו.

    נ.ב.
    חוק השבות, אם ימשיך, חס וחלילה, יחול בעקבות לחץ בין לאומי גם על ערבים.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי כל ההתפלפלויות המטורפות

      מיקי, 11/10/05 14:04

      והחולניות בתגובה 37 בענין ''מיהו יהודי'', אני גם כן חושבת כמוך - אחרי 57 שנה צריך להציב בפני אזרחים פוטנציאלים את הדרישות שציינת. זה גם יוציא את העוקץ מכל צרחות ה''גזענות''.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כנראה שמשעמם ברבנות

    pnina, 11/10/05 10:34

    אז הם יוצרים לעצמם ''מבצעים קשים''. כל זה ממש שלא לצורך, מה רע לאותם בני מנשה במקום בו חיו. הרי לכאן הם יגיעו כדי להיות מושפלים ולנטל על החברה שממילא לא בטוחהנ בצורך האמיתי לקלוט כל פליט שמכריז על מעין קירבה ליהדות. ממש חלם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אנו מדינת היהודים לא הישראלים

    דובי, 11/10/05 10:33

    לפי התגובות פה של כמה אנשים, נראה שהם חושבים שמדינת ישראל היא המדינה של מי שחי בישראל. לכן צריך לגייר אנשים, שאין שום קשר עם היהדות, אבל חיים פה, אבל לא להתעסק עם יהודים בעולם.

    אז זהו שתפקיד המדינה הוא לדאוג לכל היהודים בעולם.

    המדינה קיימת 57 שנה, ואנשים כבר שכחו על מה ולמה היא כמה - בית לאומי לעם היהודי. ועל זה נאמר בפרשת השבוע ''וישמן ישורון ויבעט''.



    והערה אחרונה - לא מדובר בגיורי קפיצה. מדובר באנשים שלמדו לא מעט, וכאלה שלא למדו מספיק, לא גויירו. ובכלל הגיור הוא לחומרא. בסה''כ מדובר ביהודים מומרים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הצל רודף אחרי הבורחים

    מושון, 11/10/05 10:29

    כנראה יש לבחור יותר כסף משכל .ובוודאי הוא לא גר סשכונה הצפופה אליה יוזרמו וידחסו היהודים החדשים. המטרה למי שלא הבין ביא לדלל את אוכלוסיית הפלישתים במדינת ישראל ,לא על ידי הגבלת ילודה אלא על ידי ייבוא כאלו ,שמה שלא יהיה לא תעשו מהם ערבים .אבל עד שלא יתפרו את הרחם הפלשתינאי ואת הפה של ביילין [אומר שאין בכלל בעיה דמוגרפית] זה לא ייגמר. אנחנו ניגמר קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יהודים אמיתים לא רוצים לגור פה

    יהודי בדרך לUS, 11/10/05 10:16

    לכן צריך למצוא מישהו שמצבו עוד יותר גרוע או גרוע ביותר וישראל בשבילו זו באמת עלייה בייחס למה שיש להם עכשיו, מדובר בפלאשמורה וסינים עם הודים או גוים מחבר העמים שיושבים בחורים ואין להם אפשרות לצאת למרכזים מתועשים.
    הבעיה שהם ל א י ה ו ד י ם ואני בתור יהודי לא רואה בהם לא אחים, לא מישהו שיש לי איתו משהו משותף, הם לא יצליחו למצוא את עצמם בחברה ישראלית הקשה, העצבנית ולא סובלנית ותחרותית מאד ולבסוף ייזרקו לשולים מאיפה יחזירו לנו אלימות ופשע בדורות הבאים - רואים את זה אצל אתיופים, דור חדש שלהם זה פשוט מכה איומה ואלימה ברמות שלא ידענו פה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בשר תותחים להתנחלויות

    קצב, 11/10/05 10:12

    הסיבה היחידה שמביאים לכאן את המסכנים האלה, היא כדי שיעבדו בהתנחלויות וישמשו בשר תותחים ליחידות צה''ל בשטחים, שמיום ליום פחות ופחות אנשים מוכנים לשרת בהן - חוץ ממטורפי המתנחלים, ומיעוטים חסרי תקווה כמו האתיופים והדרוזים המסכנים שאין להם שום מסלול קידום אחר בארץ - וכעת גם ה''יהודים'' ההודים האלה...

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג גם שאתה וחבריך תזעקו (ל''ת)

      לעזרה ,, 11/10/05 13:25

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ++++ דמי אבטלה וביטוח לאומי ++

    ריאלי, 11/10/05 10:10

    1. מדינת ישראל לא זקוקה ליבוא חיילים לארץ.
    2. מספיק שהישראלים יתגייסו ולא ישתמטו.
    3. כל מי שרוצה להתגייר בארץ מתעללים בו שנה לפני שמסכמים לבחון אותו.
    4. כמה קיבלו הדיינים מהצד [כן שוחד] בשביל הדבר הזה.
    5. ברור שכל אחד מאותם ''ייהודים'' יעלה לפי חוק השבות ואחרי שיקבל תעוד זהות יביא איתו 200-300 קרובי משפחה שיהיו ראויים לגור בארץ גם אם הם לא יהודים ולקבל דמי אבטלה וביטוח לאומי על חשבוננו.
    6. אחרי 10-15 שנים יתראיינו לטלויזיה ויטענו שקיפחו אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אז פתאום ''גיור קפיצה'' זה בסדר?

    אסי, 11/10/05 10:01

    כאשר בג''צ דורש שוויון לזרם שרוב יהודי העולם בדורנו משתייכים אליו (הרפורמי), אז אומר לנו הממסד הרבני בארץ: ''אי אפשר להתגייר בקפיצה, מה אתם עושים צחוק מהגיור?''

    אבל כשזה מתאים לאג'נדה של עסקני הדת בארץ, אז ניתן להכשיר תוך שבוע גיור בקפיצה, גיור בדילוג וגיור בניתור.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדובר בגיור קפיצה

      אבי, 11/10/05 12:50

      לא מדובר בעסקנות.
      מדובר בעתיד של העם היהודי.
      בני מנשה בניגוד להרבה אנשים שמעוניינים להתגייר - עושים זאת מסיבות אידיאולוגיות - ומרצון להיות חלק מהעם היהודי.
      בג''ץ הכשיר ע''י גיור קפיצה - גיור של אנשים שמעוניינים לעבוד במדינת ישראל ואין בהם ובין יהדות שום דבר.
      חבל שטענתך שיטחית .
      היהדות אינה גזע וכל אדם שרוצה להיות יהודי ולומד תורה ובקי בהלכות יכול להיות יהודי - כמובן לאחר שבדקו אותו.
      בג''ץ הפך את היהדות לשוק - כל מי שרוצה יקנה - את יהדותו - ואסור שזה יהיה המצב.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כול הכבוד

    נתניה, 11/10/05 10:00

    כול יהודי חשוב מי שיהודי מהם צריך לעלות בכלל כול הקהילות הקטנות שיש בעולם של 500 1000 או 30 אלף יהודים צריכים להעלות שלא יהפכו לנוצרים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סיפור ששמעתי בנפאל- תקראו

    מאיה, 11/10/05 09:59

    סיפור ששמעתי מהרב חזקי - שמחזיק את בית חב''ד בנפאל

    יום אחד נכנס לבית חב''ד בקטמנדו בחור עם חזות בורמזית, הרב חזקי היה בטוח שמדובר במישהו שנכנס בטעות למקום, הבחור ניגש לבית הכנסת, לוקח סידור, מחייך לעצמו - ועדיין הרב בטוח שמדובר בסקרן נטו - ואז הוא מכניס את היד לכיס ומוציא כיפה.
    מדובר בבחור מקהילת בני מנשה שחיים במיזוראם על גבול הודו- בורמה, בקהילה זו שמרו על מנהגים שונים במשך אלפי שנים בלי לדעת בדיוק מה מקורם, הם היו נחים ביום שבת, מדליקים נרות ביום שישי ועוד, עד שהחליט אחד התושבים לבדוק מה מקור המנהגים.... וכך הם בעצם גילו ע''י מחקר שהם יהודים שהוצרכו להמיר את דתם אבל המשיכו לשמור על חלק מהמצוות בסתר.
    בקיצור, לכל הספקנים, מדובר בקהילה גדולה שהחלה לחזור למקורותיה לפני שנים, הם מקיימים מצוות והיהדות חשובה להם, מטיילים ישראלים מעטים שהגיעו לאזור יוכלו לספר לכם על כך....
    אז קצת אמונה - אם לא באלוהים - אז במין האנושי ובמניעים של אנשים... אם תקבלו את אותם עולים בספקנות וציניות ככה גם תיראה הקליטה שלהם.... ואם תאמינו בהם ותקבלו אותם עם חיוך... יש סיכוי שנהיה כולנו באמת עם אחד.
    שנה טובה לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • למאיה

      מוטי אטלנטה, 11/10/05 10:51

      באמת סיפור נוגע ללב,תארי לך שכל המהגרים היום מהמדינה לרחבי העולם בעוד אלף שנים ימצאו את בני בניהם ברחבי העולם כשהם עדיין מדליקים נרות ביום שישי עושים קידוש וכו,
      האם לדעתך יוצרכו לעבור תהליך גיור או יקבלום כיהודים?-חיוך

      הגב לתגובה זו

    • כמיליון וחצי ורובם המכריע

      שמעתי עליהם, 11/10/05 12:48

      נוצרים. הם סיפרו כך: הם הגיעו לשם ב''דרך המשי'' מפרס כנראה, ובידם ספר תורה, אך אחד הקיסרים הסינים שרצה לאחד את האיזור ע''י כפיית תרבות אחת, הורה לקרוע את הספר שנחטף מהם ע''י החיילים הסינים והושמד. מאז חיו באובדן במשך מאות שנים עקב זאת שהיה להם רק ספר תורה אחד, ואז הגיעו לאיזור מסיונרים נוצרים ובידם הספר. לכן התנצרו. בעשרות השנים האחרונות מיעוט זעום מהם שבו ליהדות.

      הגב לתגובה זו

    • thanks maya

      jewboy, 11/10/05 16:23

      after reading all the negetive responds from all the clowns here its great to read such a bueatiful and positive respond from you , keep it up girl and shana tova

      הגב לתגובה זו

    • לא כל מי שמדליק נרות ונח בשבת

      סיפור שלך, 12/10/05 04:11

      הוא יהודי. צריכים קצת להבין יותר את הנושא מלכתוב דברים שטחיים כמו שאת כותבת כאן. בכל ההסטוריה הקהילות היהודיות היו מאוחדות ושמרו על מצוות התורה והיו בקשר עם א''י ובבל.אפילו התימנים הרחוקים שמרו קשר עם חכמי ישראל ובתוכם הרמב''ם המפורסם.כל השאר נכחדו ונעלמו בין האומות.רק מי ששמר מצוות וחי בקהילה היהודית ידע שהוא יהודי .ועכשיו לטענתך כל שמגג שמדליק נרות הוא יהודי? לכי ולמדי קצת הסטוריה יהודית ואני ממליץ על האנציקלופדיה העברית.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    קודם לגייר אלה שבארץ

    ada, 11/10/05 09:54

    יש במדינה הרבה אזרחים טובים שרוצים לקשור את עתידם עם העם היהודי ועושים להם קשיים ולימוד יותר משנה
    אני מבקש מהרבנים אשר עשו פעילות יפה ומבורכת לעשות אותו מבצע גם בארץ כי עובדה אם רוצים זה אפשרי

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אבל את ילדי המהגרים הזרים,

    אבסורד, 11/10/05 09:42

    שגדלו והתחנכו בישראל מגרשים מישראל!

    הגב לתגובה זו

    • כל עוד עולים כיהודים שיבואו

      דן, 11/10/05 10:14

      כחילוני וכאחד שגר בחו''ל חשוב לשמור על הצביון היהודי של המדינה. בתקופה בה מגיעים מרוסיה מהגרים ולא עולים יהודים, ונותנים לעובדים זרים להישאר, חשוב עוד יותר שיגיעו יהודים.כבר כיום בין הירדן לים יש פחות מ 50 אחוז יהודים. תודות לסוכנות היהודית..

      הגב לתגובה זו

      • דן, הגזענות שלך כ''כ בוטה ודוחה

        א, 11/10/05 13:41

        שאשכרה בא לי להתאסלם כדי לא להיות חלק מאותו קולקטיב שאתה נמנה עליו

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    האם בני המנשה יהודים באמת?

    רועי, 11/10/05 09:42

    השאלה אם אכן בני המנשה יהודים או לא במוצאם היא שאלה קשה שאין עליה תשובה חד-משמעית. מצד אחד הם אכן שמרו על מנהגים יהודיים כמו למשל שמירת השבת, אך מצד שני הם נראים סינים לחלוטין, ולכן כנראה שהייתה ביניהם התבוללות עצומה עם בני המזרח.

    הגב לתגובה זו

    • למה ללכת רחוק? תסתכל עלינו.

      מיכל, 11/10/05 10:12

      גם אנחנו תוצרים של התבוללות. יש הרבה קווי דמיון בין מי שבא מאירופה - לבנונים, מהמזרח - יותר כהים. הרי האם היא שקובעת את היהדות ולא שני ההורים.
      כל הסיפור הוא קוריוז, מיסיונריות יהודית.

      הגב לתגובה זו

    • רועי היקר!

      דודי גנוט, 16/10/05 19:41

      ברצוני להאיר את עיניך ולומר לך שבני המנשה אינם י'הודים.
      בני המנשה, כשמם כן הם- בני מנשה.
      חלק מעשרת השבטים האבודים.
      המכנה המשותף ביננו הוא שכולנו מבני ישראל ואנחנו שומרים על תרבות עתיקה בת כמה אלפי שנים.

      הגב לתגובה זו

    • למה אני נראה כמו יהודי? אני לא בטוח

      הברירה הטבעית, 19/09/09 19:27

      אני יהודי זה בטוח בא ממזרח אירופה ממשפחה שהיגרה בשלב כלשהו מאיזור גרמניה לפי התנ''ך העם היהודי הוגלה לפני כ2000 שנה מאז הייתה התבולולות וברירה טבעית של האבולוציה והנה לך אדם שנראה אחרת.
      תראה את האינדאנים בדרום מקסיקו וגוואטמלה למרות הכיבוש הספרדי והקונליאיזם והכנסייה הכתולית ושאר המיסיונרים הם עדיין נראים אינדיאנים ושומרים על אורח חיים שכזה למרות שרובם גם נוצרים אדוקים אפילו אדוקים מדי יש לציין מפה תקח קצת צפונה או דרומה צפונה תגיע לאיזור וואראקרוז, מקסיקו סיטי, פואבלה, גוודאלחרה - דרומה תגיד להונדורס לערים כמו לה סייבה וסאן פדרו סולה
      בכל האיזורים שציינתי זה איזורים שהכובש הספרדי השמיד וגירש באופן יסודי את האינדיאנים ושם התיישבו ספרדים ואנגלים בעיקר אבל גם צרפתים והולנדים המראה בגדול יותר לבן אבל עדיין לטיני ושוב כאן נכנסת הדוגמה שלי לברירה הטבעית
      בישבת אמריקה אנחנו מדברים על מאות שנים כאן מדובר על אלפי שנים וזה די מובן למה הם נראים ''סינים'' תהליך האבולוציה גרם להם להראות יותר ויותר אסייתים כי הם התיישבו ביבשת אסיה
      פשוט מאוד אין דבר כזה מראה יהודי DNA יהודי או כל שטות אחרת יש DNA דומה לאשכנזים כי הם נשמרו מהתבוללות ואותו הדבר לספרדים ולכל מרכז יהודי אחר
      מה גם שהם משבט מנשה אז זה גם מלכתחילה שונה כי אנחנו יהודים = יהודה שבט יהודה והם שבט מנשה אז הנבדלות היא פוטנציאל ליותר מ2000 שנה

      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    שובו בנים שובבים...

    אאא, 11/10/05 09:39

    ואני מתכוון למגיבים, כל אחד פנינה, כל אחד מרגלית, יהלום.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תודה לכבוד הרב,חזק ואמץ!

    שבו הביתה, 11/10/05 09:35

    אחינו הטועים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קודם שידאגו לגיור בישראל

    בני, 11/10/05 09:33

    לא חסר פה אנשים שהם לא יהודים ורוצים להתגייר. אז במקום לחפש במקומות נידחים בעולם את ''השבטים האבודים'' ,כדאי שידאגו לעזור כאן בארץ למי שמעונין בגיור.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    היהודים האמיתיים היו ארים!

    מאיינצר, 11/10/05 09:32

    מחקר חדש מוכיח שהיהודים שהיתיישבו כאן עוד בתקופת התנ''ך היו לבנים עם שיער בהיר ועיניים כחולות-רובם!
    אבל במשך שהות אותם היהודים שאני קורא להם''היהודים האורגינליים''
    בארצות אירופה היו כל מיני שבטים שכיבלו את הדת היהודית כהדת היחידה ונהפכו ליהודים!,בין רבי השבטים ש''היתגיירו'' הבולטים והגדולים במספרם היו ''החזארים'' שתוואי הפנים שלהם דומים לקווקזים של היום!
    החזרים חיו בגבולות של רוסיה והגנו
    עליה מפני הטטרים והמונגולים!
    לכן יש הרבא יהודים אשכנזים עם שם משפחה אשכנזי אבל תוואי פנים של
    ספרדי.
    לגבי המרוקאי,תאמנים,עירקים וכו:יש לי רק דבר אחד להגיד והוא ש95% מהם לא יהודים בגנים!

    הגב לתגובה זו

    • ata idiot

      roy berlin, 11/10/05 09:45

      befor you speek you must know what is arier .. dabil!

      הגב לתגובה זו

    • בואינה אתה מטומטם ברמה !

      ניסים, 11/10/05 09:56

      כל מה שאמרת בדיוק ההיפך !
      היהודים אריים ?
      אתה שפוי ? מאיזה בית חולים אתה מדבר ?

      היהודים הם שמיים והארים זהו גזע צפון-אירופי נורדי שלו שייכים הגרמנים , ההולנדים הדנים וכל שאר עמי סקנדינביה. תגיד אתה שפוי מה הקשר בינינו לבינם ?
      אנחנו שייכים לגזע של שם והאריים לגזע של יפת. חתיכת דביל התימנים הספרדיים וכל עדות המזרח הם 100% יהודים ודווקא אצל האשכנזים יכולות להיות השתרבבויות של גויים במהלך ההיסטוריה מכיוון שהצבע המקורי של היהודין הוא לא לבן נוסח אירופה ובטח שלא עיניים כחולות אלא כמו כל הצבע של המזרח התיכון שהוא שחום.
      זה נכון שהיהודים היו קצת יותר בהירים מהמצרים הקדמונים אבל עיניים כחולות ?? שיער בהיר נוסח אירופה ? אתה שפוי ?
      אפילו באירופה זיהו את היהודים על פי השיער השחור שלהם והעיניים השחורות. על מה אתה מדבר ? מטורף !
      לך יש שם של גוי גרמני ואתה עוד מטיף לנו מי יהודי ??????
      ערב רב שכמוך !
      תתנדף.

      הגב לתגובה זו

      • ערסים, לא נמאס לכם ?

        אשכנזי, 11/10/05 12:03

        אתם עסוקים כל כך בסיווג גזעני עד שזה ממש משתלט על חייכם:
        כולנו בני אדם, כולנו יהודים, ומי שיאמץ את תרבות המערב (השכלה, עבודה ושמירת חוק) יתקדם בחיים.

        אגב, לכל מי שמתכוון לענות לי עכשיו על סמים, מועדונים ודקירות שיברר מאילו עדות רוב המעורבים בכך.

        גמר חתימה טובה.


        הגב לתגובה זו

        • תחזור לאירופה ותאמץ את ''התרבות

          בני, 11/10/05 12:18

          שאף פעם לא היית חלק ממנה .
          ל''אשכנזי'' (אם בכלל אתה מודע למקור השם?

          הגב לתגובה זו

        • עוד דבר: גזענות, אירוצנטריות,

          בני, 11/10/05 12:19

          ושלילה של תרביות אחרות היו חלק מתרבות ''המערב''

          הגב לתגובה זו

          • ופתיחות זו המצאה מזרחית כידוע.

            ניר, 11/10/05 13:58

            הכרתי אדם ממוצא תימני שהתחתן עם אשה ממוצא עיראקי. משפחתו (הורים +11 אחים ואחיות) לא דיברו איתו 25 שנים.
            לא סתם יש בית כנסת לכל עדה ותת עדה מזרחית, ולא סתם המזרחיים (לא המתקדמים כמובן) מייד מסווגים כל אחד על פי מוצאו.
            אגב, אני נשוי באושר לאשה ממוצא מזרחי (כבר 17 שנה) ומכיר את נושא הגזענות וה''חום המזרחי'' מקרוב.

            הגב לתגובה זו

            • על ויזניץ וגור וברסלב ובעלז..

              אבי, 13/10/05 13:34

              כולן ערים במזרח אירופה שחסידיה לא מתחתנים עם יהודי העיר האחרת.

              הגב לתגובה זו

    • למאיינצר

      מוטי אטלנטה, 11/10/05 09:57

      להגיד שהתימנים אינם יהודים זה כמו להגיד שאתה לא חמור, ואתה כן-חיוך

      הגב לתגובה זו

      • למאיינצר

        מוטי אטלנטה, 11/10/05 10:39

        וזה שאמרתי לך שהתימנים והעיראקים והמרוקאים בודאי שהיו יהודים, אין זה פוסל את העובדה
        כי היו גם בעלי עיניים כחולות ובעלי שיער בהיר ואפילו ג'ינג'ים כדויד המלך.
        כיון שידעו את העובדה הפשוטה שנסיון לשמור על טוהר הגזע ונישואי קרובים מביאים ילדים מפגרים בגלל קרבת הד.נ.א ,הרחיבו עוד ועוד את מעגל הזיווגים-חיוך

        הגב לתגובה זו

    • יהודי ממזרח איאופה הם קווקזים

      ada, 11/10/05 09:59

      תרשמו מחקר חדיש יותר
      יהדות ספרד יודעים את זה אבל בגלל כבוד האדם לא פוסלים אותכם בכל טקס דתי

      הגב לתגובה זו

    • טפשות ובורות של אנטישמי

      ליאור, 11/10/05 10:02

      אוויל וכסיל שכמוך אם באמת היית מבין ויודע הסטוריה יהודית ועולמית אז אולי היה אפשר להתייחס אלייך ברצינות... רק כדי לסבר את האוזן : כוזרים ולא חזרים... היהודים הספרדים הם הצאצאים האמיתתיים של שבט יהודה שכן הספרדים לא התבוללו בגולה כמו האשכנזים .
      נ.ב: הדוגמה הטובה ביותר לאיך נראו היהודים היא ישו שחזותו היא בהחלט מזרחית.
      אם כן ידידי הבור והגזען שכל כך מתגאה באשכנזיותו מיהו יהודי אמיתי?

      הגב לתגובה זו

      • הספרדים והמזרחים אינם רק היחיד

        בני, 11/10/05 10:27

        משבט יהודה והאשכנזים מבנימין, זה שטות כמו השטות שהביא האדון הקודם

        הגב לתגובה זו

      • לליאור

        שי, 11/10/05 11:58

        לא שאני מתעסק בממבו ג'מבו הגזעני שאתה שקוע בו, אבל יש לי שאלה: מנין לך איך נראה ישו ?

        הגב לתגובה זו

      • מתק' התנ''ך הם חתים שהתגיירו

        היהודים הבהירים, 11/10/05 12:55

        כמו אוריה החיתי. הם באמת נחשבים עם הודו אירופי. היהודים כלל אינם גזע אלא איחוד תרבותי, וכפי שאמר רב סעדיה גאון שבאמת היה גאון (כי גאון היה אז תואר כבוד):''אומתנו אינה אומה אלא בתורתה''. כלומר שהלב של היהדות הוא כלל לא גזע, ובודאי לא גזענות.

        הגב לתגובה זו

    • אתה משוגע עם ישראל מומצא ארי ב

      בני, 11/10/05 10:25

      וכנראה גזען ודומן (אשפה) לבן, הארים כביוכל נדדו מהודו לאירופה. רק לידיעתך אירופה מעורבבת אתנית.
      הכוזרים (ולא החזרים בהגיה הרוסית) היו קבוצה אתנית טורקו-מונגולית ולא ''ארים'', ואין כל עדות כמה מהם נשארו או התגירו (יש אזכור בספר היוסיפון, ואזכור בפראבדות הרוסיות, וכמובן על בסיס שמועה זאת נכתב ספר הכוזרי של ריה''ל.
      מבחינה גנטית תפוצות ישראל דומים זה לזה מכומזום y (וישנה התאצה אף לערבים). כן גם לך למרות (להנחתי) שאתה מתגע או ממציא לך שורשים גנטים שיקשרו אותך לרוסיה וישלבו עם זהותך האתנית של ישראל (יהודי).

      הגב לתגובה זו

    • תלמד קודם לכתוב בלי שגיאות (ל''ת)

      חתיכת טמבל, 11/10/05 10:59

      הגב לתגובה זו

    • יהודי אשכנז

      אבי, 11/10/05 11:36

      יהודי אשכנז הגיעו למזרח אירופה - ממערבה בסביבות שנת 1300.
      בעקבות עלילות הדם הגירושים והפוגרומים בצרפת אנגליה איטליה וגרמניה הם היגרו לפולין ליטא ואוקראינה (הסלאביות) אך המשיכו לשמור על שפה מערב אירופית (גרמנית).
      הקראים בקרים ובליטא (כיום יש להם קהילה ברמלה) דיברו שפה תורכית וכנראה מוצאם מהכוזרים.
      הסיבה שהאשכנזים בהירים היא שהילדים שנולדו ממעשי האונס בפרעות נחשבים ליהודים ולא בגלל גויים שהתגיירו

      הגב לתגובה זו

    • יש כ''כ הוכחות מדעיות על קירבת

      לדעתי אתה:, 11/10/05 12:51

      גנים, למשל בין כל היהודים הכוהנים בעולם, שאני בטוח שאתה פרובוקאטור ערבי. מלבד זאת, היהודים כלל אינם גזע, אלא לאום תרבותי, ע''ס תרבותם, שהיא ביסודה דתית.

      הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש גמור

      חיפאי, 11/10/05 13:08

      ויש האומרים שרוב יהדות אשכנז הם בכלל רוסים סלאביים שמוצאם הוא מן הכוזרים המומרים.

      את זה כמובן חושבים באש''ף, ואתה לא רחוק מהטפשות של העם הערבי וטיעוניו השקריים.

      הגב לתגובה זו

    • אילו היה פרס נובל

      אני, 11/10/05 22:26

      לטימטום,
      הייתה הזוכה המאושר של השנה!!
      אבל אולי עדיין לא מאוחר,הפלשתינים בטח יציעו *לקנות* ולהפיץ את *דעותותיך* *הגאונות*!!!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    החלטה הזויה של רב ראשי

    אלי, 11/10/05 09:25

    כיצד קבע הרב עמאר שאלו יהודים? מעמדו לא מאפשר לו לקבוע קביעה שאינה מתבססת על נתונים. בל נשכח, מדובר בקהיליה מתרבות אחרת לחלוטין שאינה קשורה במאום לכל דבר יהודי. העברתם לתרבות ישראלית מערבית תתרום רק לתסכול מתמשך בחברה הישראלית. השלב הבא יהיה לגייר את כל השחורים באפריקה המלים את עצמם ומקיימים מנהגים הקשורים למחזור האשה. רק רב בור יכול להגיע להחלטה הזויה שכזאת. 10 השבטים נעלמו ואינם, באותה מידה שמאות אלפי יהודים באירופה התבוללו במהלך ה300 שנים האחרונות ולא כל מנהג שלהם הדומה קצת ליהדות הופך אותם ליהודים. אני בטוח שכל מזה רעב בהודו או בכל מקום אחר בעולם יטען שהוא יהודי וירצה להגר לישראל ולשרת בגולני

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נהדר !!!!

    חיפאי, 11/10/05 09:19

    איזה עם יפה יש לנו, אחרי 2000 שנות גלות מתאחדים שוב כל השבטים.
    ולכל הציניקנים, אנא יום כיפור בא עלנו לטובה על כל המשמעות של יום קדוש זה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרס נובל הבא לא ייצא מהם

    יהונתן, 11/10/05 09:17

    רק מצביעים לש''ס

    הגב לתגובה זו

    • גם ממך לא וגם ממני כנראה

      חיים, 11/10/05 10:30

      אבל מהם אולי ''הזהרו בבני ענים כי מהם....''

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מישהו פה ירד מהפסים? (ל''ת)

    נ.מ., 11/10/05 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה לעזוב מקום כל כך יפה במזרח

    למען הגיהנום?, 11/10/05 09:09

    החיים פה גם ככה קשים עד בלתי אפשריים. נשגב מבינתי איך החבר'ה האלו עוזבים מקום משגע כדי לבוא לפה ולהיתקל בבירוקרטיה הבלתי אפשרית, בפקקים, בפיגועים, בטירוף על הכבישים, באבטלה...
    שיהיה להם בהצלחה, מכל הלב.
    גמר חתימה טובה לכולם!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רמת אביב, רמת השרון

    מארק, 11/10/05 08:54

    יש להעלותם ארצה ולישב אותם ברמת אביב, רמת השרון ובעוד כמה ישובים של יפי נפש.

    הגב לתגובה זו

    • הייתי שם אותם בעין הוד (ל''ת)

      אבו אל היג'א, 11/10/05 09:06

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      שי, 11/10/05 12:05

      ניסו להכניס כמה אתיופים לבית ספר באור עקיבא וראינו איזה יחס הם קיבלו שם מהמזרחיים בעלי ה''רגש והנשמה החמה''.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לימוד ציונות כהכנה לגיור? (ל''ת)

    מה הקשר, 11/10/05 08:51

    הגב לתגובה זו

    • בודאי היית מעדיף ללמד אותם

      סושיהו, 11/10/05 09:01

      להיות חוטבי עצים ושואבי מים או לחלופין להכין סושי.

      הגב לתגובה זו

      • האם הציונות היא דת חדשה?

        מה הקשר?, 11/10/05 12:15

        ממתי תולדותיו של בן גוריון מהוות כרטיס כניסה לעם היהודי?
        או אם תרצה, מה הקשר בין תולדותיו של בן גוריון לדת ישראל?

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    לכל הבכיינים

    משה, 11/10/05 08:46

    כשלא מגיירים אתם אומרים למה לא מגיירים? וכשכן מגיירים אתם רק בוכים אוי מה שמדינת ישראל עשתה לכם במשך חמישים שנה הפכה אתכם לגזענים בכיינים שכל היום מקטרים. הרי הם אחינו שאבדו מלפני אלפיים שנה צריך לשמוח שמוצאים אותם ומי שעצוב וכועס כנראה שהוא לא מהאחים

    הגב לתגובה זו

    • למשה

      מוטי אטלנטה, 11/10/05 09:11

      לצערינו גם היהודים היום צריכים גיור
      כי שכחו את תורת משה,הם קוראים את זה כלאחר יד אבל אינם מתכונים להקים את אוהל-מועד,כי אוהל זה פשוט מדי לטעמם והם חומדים ארמונות ווילות וקוטגים ומגדלי יוקרה בלבם-אבל עוד 2-3 רעידות אדמה של 9 בסולם ריכטר עם 18 רעשי לואי של 7.5 בסולם וכולם חוזרים לאוהל.-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואם לא מתגייסים ? יוק!איןגייור (ל''ת)

    sandalin, 11/10/05 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לשנות את חוק השבות

    bhr, 11/10/05 08:39

    העם היהודי כבר לא בסכנה, ולא צריך לתת אזרחות אוטומטית לכל נבער שטוען שלפני 2000 שנה אבות אבותיו היו בני ישראל שגם אז היו עובדי אלילים(ולכן הושמדה ממלכתם).

    יש לנו פה מספיק בעיות עם העליות הקודמות והצפיפות היא הגבוהה בעולם. מה עם מקומות עבודה מה עם השטחים הפתוחים.

    וחוץ מזה הגיע זמן שמי שמקבל אזרחות ילמד קצת על המדינה ולא רק על הדת

    הגב לתגובה זו

    • מי שנבער פה הוא אתה, אולי

      גי דה ליזיניאן, 11/10/05 09:05

      תסע מפה ותשחרר אותנו מהצפיפות והבערות?

      הגב לתגובה זו

      • יש לך שם מוזר. אתה יהודי ? או

        מיקי, 11/10/05 11:54

        סתם טרמפיסט על זכויות עולים ?
        או בעד גירוש כל יהודי שדעותיו לא דומות לשלך, אבל בעד זכות שיבה לפלשתינאים ה''מסכנים''.

        הגב לתגובה זו

        • אתה באמת נבער...

          גי דה ליזיניאן, 11/10/05 12:42

          חפש בגוגל את השם שלי ותפסיק לשאול שאלות דביליות.

          הגב לתגובה זו

          • תודה (ל''ת)

            מעניין, 11/10/05 13:17

            הגב לתגובה זו

          • חפשתי. מצאתי.ההתמחות שלי היא

            מיקי, 11/10/05 13:41

            לא היסטוריה, אלא מחשבים ומוסיקה. אז נדלג על ההתנשאות.
            ובכל זאת תוהה למה אתה ''מגרש'' אזרח ישראלי בלי להתייחס לטיעונים שלו. גם אם גם הוא לא יודע מי היה ליזיניאן ?
            ומה אתה יודע על בודהה ו''פרות קדושות''....

            הגב לתגובה זו

  • 26.

    ושבו בנים לגבולם

    hgi, 11/10/05 08:02

    אחיינו שבמזרח, מחכים לכם.

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן מתלהב

      שי, 11/10/05 09:01

      אתה לא תשיא להם את בתך, ולא תסכים שבניך ילמדו איתם באותה כיתה, לא תתן שישוכנו בשכונתך על מנת שלא יורידו את ערך הדירות, ובפעם הראשונה שמי מהם יסתבך בפלילים אתה הראשון שתקפוץ ותצעק: הגויים האלו, ידעתי!!!

      הגב לתגובה זו

      • הפוסל במומו פוסל... (ל''ת)

        איתן, 11/10/05 09:09

        הגב לתגובה זו

      • דבר בשם עצמך

        יחזקאל, 11/10/05 12:15

        הם גרים בשכונה שלי, לומדים בבית הספר המקומי, מתחתנות/ים עם בני/בנות עדות אחרות, ובאופן כללי הם אנשים מאד נחמדים.

        הגב לתגובה זו

        • בני עדות אחרות...

          שי, 11/10/05 13:59

          אבל חלילה לא עם בנך או בתך...

          הגב לתגובה זו

          • כשיגיע היום, אשמח

            יחזקאל, 11/10/05 16:44

            אצלנו ביישוב הם מתחתנים עם בני כל העדות (במיוחד עם עולים מרוסיה). באשר למשפחתי שלי, הבת הגדולה שלי תצטרך לחכות לפחות עד לבת מצווה שלה בשביל להתחתן, ואז אשמח אם תבחר אחד משבט המנשה.

            הגב לתגובה זו

  • 25.

    רב בישראל ולא יודע מזה גיור...

    בושה, 11/10/05 08:02

    גיור אמיתי זה תהליך לפחות של שנתיים כי מי שרוצה להיות יהודי זה אומר שהוא בוחר ללכת בדרך התורה ועד כמה שאני יודעת לא תוך שבוע חוזרים בתשובה. הגיור הזה מהווה סקנה של היתבוללות . ביכלל יש הרבה רוסים בארץ שלא יהודים ויש להם תעודת זהות והחכמים הגדולים של הכנסת ושס הורידו את הלאום כחה שמאוד הגיוני שעוד שנה שנתים תהיה היתבוללות בארץ .מסכנה מיום ליום מדינת ישראל הורסת את את המדינה את הכסף שהם נותנים לכל העולים הגוים שעולים לארץ הם יכולים לתת למשפחות ניזקקות. חבל

    הגב לתגובה זו

    • עוד גאון (ל''ת)

      קלארק גייבלס, 11/10/05 08:10

      הגב לתגובה זו

    • לבושה

      בושה, 11/10/05 08:37

      לפני שמדברים בכלל צריך לדעת את ההלכה. הם לא גויים הם יהודים אבודים כל הגיור שנעשה כאן הוא לחומרה, מכיון שהם במשך השנים נשאו אחיות ואשת איש ואם לא נגייר אותם יהיו הרבה ממזרים(לידיעתך בן מאשת איש הוא ממזר)

      הגב לתגובה זו

    • ל 26 - ה''סקנה'' האמיתית היא את

      שי, 11/10/05 09:07

      ושכמותך: המתיימרים להיות עם הספר אבל לא מסוגלים לכתוב תגובה בת ארבעה משפטים ללא שגיאות כתיב:
      סקנה ?
      כחה ?
      ביכלל ?
      אני כבר לא מתייחס לניסוח שמזכיר לי את בני כשהיה בכתה ב.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    השמאלנים רוצים רק עבדים מהמזרח (ל''ת)

    פיליפיני, 11/10/05 08:01

    הגב לתגובה זו

    • טעות!!

      דובי גל, 11/10/05 08:11

      הם רוצים גם ערבים.

      הגב לתגובה זו

      • והמזרחים עם הלב החם...

        ניר, 11/10/05 09:09

        לא מסכימים ללמוד ביחד עם אתיופים, ומלמדים את ילדיהם להתעלל בהם. שמענו עליכם עם ה''לב החם''. כל כך חם שזה שורף.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברוכים הבאים!!

    שמאלן, 11/10/05 08:01

    כל יהודי מהגולה יתקבל פה בברכה (למעט ע''י השמאלנים שמעדיפים רק ערבים).

    הגב לתגובה זו

    • כן-ספר את זה לרוסים ולאתיופים

      נס 2005, 11/10/05 09:27

      מוסדות הדת ,שאני מקווה שאפילו מוגבל כמוך יסכים שהם לא חשודים בשמאלנות,קיבלו אותם ממש בברכה ובחום, הם היו כ''כ אדיבים שכמה עולים מאתיופיה היו כ''כ נפעמים שהם פשוט התאבדו.
      אז במקום לבלבל ת'ביצים אולי תספר לנו מה עשית למען קליטת העליה מאז שנולדת?חוץ מלקטר על השמאל שזה נחמד, אבל מה לעשות-לא שייך וגם לא עומד במבחן המציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אלו שבתמונה נראים לי סינים

    דני, 11/10/05 07:59

    לאור הכשלון הענק של הבאת האתיופים למדינה (אני לא קורא להם יהדות אתיופיה), נראה לי שהפשלה הבאה עומדת לפתחנו.
    מי החכמולוג שמוצא ''יהודים'' באזורים הנידחים ביותר בתבל?.
    אולי כדי לפתור את הבעיה הדמוגרפית בואו נגייר את הסינים (לפחות העירוניים שבהם מפותחים), הרי הם הולכים להיות המעצמה הבאה, וכך ללא קשיים מיוחדים ישראל תהפוך למעצמה מספר אחת בעולם, תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • לדני

      דני דין, 11/10/05 08:39

      מי שמדבר כך כנראה אינו מזרע ישראל אולי מערב רב

      הגב לתגובה זו

      • תזכיר לי מה עשית?

        נס 2005, 11/10/05 09:32

        איך בדיוק תרמת לקליטת עולי אתיופיה בארץ,שאתה מטיף כאן על זרעים?חוץ מלזרוק אותם בקראוונים ואח''כ בשכונות מצוקה מה עשו איתם?תכנס למוסדות לנוער-עברייני ולא עברייני תראה כמה אתיופים יש שם,ואני מאשים בזה רק את המדינה לא אותם,ותבין למה לא צריך להעלות את בני המנשה.המדינה הזו לא ידעה ועדיין לא יודעת לקלוט עליה, הרבה בזכות חוקי הדת הגזעניים.מדינה שקיימת כבר קרוב 57 שנה ועדיין אזרחיה צריכים בתי כנסת ספרדיים ואשכנזים, היא מדינה מפגרת שכל עולה חדש שמגיע לכאן ואין לו כסף-יהיה אומלל.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    טמטום!

    רינה, 11/10/05 07:54

    חשבתי שהיהדות אינה דת מסיונרית

    הגב לתגובה זו

    • לפעמים עדיף לשתוק

      דינה, 11/10/05 08:02

      ולא להראות לכולם כמה אתה לא חכם.

      הגב לתגובה זו

    • לרינה טמטום

      ריטה, 11/10/05 08:41

      תקראי טוב את הכתבה מי שביקש זה הם ולא אנחנו. ועד כמה שאני יודע מסיונר זה בכח לא

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא להביא אותם ושכמותם

    דרומי, 11/10/05 07:44

    מדוע אף פעם לא נמצא שבט אבוד מבני ישראל למשל בשוודיה, צרפת, הולנד וכו'.
    האם ע''מ ''להגדיל''את העם היהודי אנו צריכים להביא לארץ את כל החלכאים והנידכאים מהעולם השלישי?
    מה עם טיפול בעוני והרעב שכבר קיימים במקומותינו?
    האם כבר פתרנו את בעיות החינוך, הבריאות והמחסור בארצנו?

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה הגעת. (ל''ת)

      גאיה, 11/10/05 08:00

      הגב לתגובה זו

      • לגאיה

        דרומי, 11/10/05 12:35

        כניראה שאת לא יודעת מה קורה בארץ.
        לא ראית את החולים שאין עבורם תקציב.
        את לא מכירה את הנעשה במערכת החינוך.
        את שוכחת את מצב הכבישים.
        אולי לא שמת לב לבעיית ביטחון האישי (אין תקציב להחזיק שוטרים במס' הנדרש לפי קריטריונים מערביים).
        ועוד ועוד ....
        למרות שפתך הבוטה אני מאחל לך גמר חתימה טובהץ

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    מחפשים '' יהודים''...בנרות!!!!!!

    דוד צימרמן, 11/10/05 07:43

    שאלות למחשבה:

    1. האם החיפוש אחרי '' יהודים'' ( הם יהודים כמו שאני אסקימוסי..) נועד לתת תחליט,פרנסה לכל מיני אוכלי חינם,שחיים מתרומות???

    2. האם החיפוש הנואש אחרי '' יהודים''
    נועד להביא חיילים חדשים לצהל (
    כי יותר ויותר מצעירים ל-א מוכנים להתגייס??)

    3. או האם ההדגשה כי הבורמזים ( סליחה יהודים חדשים עפ''י ההכלה..)יתגייסו לצהל ,אמור להוות הכשר ציבורי לעצם עליתם ולהוצאת סכומים פנטסטיים עליהם,במקום לשפר את חיי הישראליים '' השבויים'' שכבר נמצאים כאן???????.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מיבצע

    פקק תנועה, 11/10/05 07:42

    יוצא מהכלל צריך לגייר עוד הרבה מתושבי כדור הארץ. מאתיים איש זה לא מספיק .ולעלות לארץ את כל צאצאיי שבט מנשה

    הגב לתגובה זו

    • ומי יספק להם עבודה, אתה? אין ע

      בודה בארץ יש אב, 11/10/05 08:38

      טלה, אנו לא צרכים עוד מקרי סעד אלא מוחות שבורחים, בעלי השכלה לא מקבלים פה מה שמגיע להם וכעת מביאים עוד אנשים שיכולים למלא אלא רק תפקידים פשוטים ועבודות מזדמנות. ותקום צעקה גדולה שהעוני בעליה והמדינה לא משקיעה מספיק כדי למגר את הבעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    האם אתה יודע?

    מוטי אטלנטה, 11/10/05 07:37

    האם אתה יודע שהנוצרים הם יהודים?
    האם אתה יודע שהמוסלמים הם יהודים?
    האם אתה יודע שהדרוזים הם יהודים?
    האם אתה יודע שהיהודים הם יהודים?
    כי מי שקבל עליו תורת משה-הוא יהודי-חיוך
    ואף כי הפרשנויות שונות מכל מקום כולם יהודים-חיוך
    ואלוהים הוא זה שכתב את תורת משה.!!!
    ואת הפרשנות כתבו בני האדם.!!!
    וכל אדם נוהג כפי שאמו חנכה אותו
    ומכאן נובעים ההבדלים.
    ואלוהים הוא אחד במימד הרוחני וכולל גם את אלו
    שלא נולדו ל-4 הדתות שציינתי ואפילו אם אינם מכירים במציאותו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש בארץ זרים מעולים לגיור אפרי

    יעקב, 11/10/05 07:35

    אם חסר למדינה אנשים טובים לגיור היא לא צריכה לישלוח שליחים להודו , יש לנו עובדים זרים מצוינים שלא ביקשו כלום מהמדינה אף פעם והם מקיימים את עצמם בכבוד ואפשר לגיירם , אני עובד בהודו וההודים במצב הכלכלי הנרוע שלהם יגידו מה שאגיד להם כדי להגיע לארץ , אני מוכן להראות לכם את זה . יש לנו מדינה מטומטמת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    משחקים באש ובקקה!

    H, 11/10/05 07:25

    מדינת ישראל מדממת את צעיריה לחו''ל. חמישים אלף חיים בעמק הסיליקון בקליפורניה. מאתים אלף בעלי אזרחות אירופית ועוד מאתיים אלף בתהליך! הכל ינוע מערבה. אי אפשר להתקבל לאוניברסיטאות!
    אין עבודה, משכורות עלובות, משכנתא חונקת, מחירי דלק בשמיים בגלל מדיניות מיסוי הרסנית
    זאת המדינה היחידה ששונאת את צעירייה באופן רשמי! תדאגו לצעירים עכשיו או שתאבדו אותם! הציונות מתה אף אחד לא ממש רוצה לחיות פה יותר(חוץ מהפלשתינאים). רבנים אמריקקים הזויים מחפשים לנו תחליפים בכל מני פינות נידחות בעולם. ישראל מאבדת עשרות אלפי צעירים בכל שנה!
    אני בדרך לאירופה לאחר הצבא.
    אובגוסט 06 עד מתי?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתה טיפש, אלו יהודים מלידה!!!!

    חקרתי את הנושא, 11/10/05 07:23

    פשוט הרבנים שלנו לא יכולים להיות בטוחים ביהדותם ולכן הם עוברים תהליך גיור פורמלי, מה שאומר שהם היו כבר יהודים לא פורמלים כלפי הרבנות הקשוחה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרטים שלא ידועים:

    ש הלוי, 11/10/05 07:14

    בני מנשה - כשניים וחצי מליון אנשים נפלאים שחיים בשתי מדינות סמוכות בהודו.
    בני מנשה החזיקו במסורת יהודית כל הדורות והאמינו ש''אחינו יהודה'' יבוא ויגאלנו''.
    בני מנשה הוטעו ע''י המסיון והתנצרו.
    בקרב בני מנשה של היום יש תנועה של עזיבת הנצרות וחזרה ליהדות.
    הרבנות הכירה בהם בשנה האחרונה. צפויים לעלות לארץ בעשר השנים הקרובות כשלוש מאות אלף אנשים נפלאים מהם.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא יהודים ולכן לא יעלו! (ל''ת)

      F, 11/10/05 08:03

      הגב לתגובה זו

    • לאט לאט ישראל הופכת לארץ נבערת

      לאט, 11/10/05 08:55

      מתחילים להביא מאות אלפי אנשים חסרי השכלה וכישורים ומצפים מהישראלים הותיקים שישלמו כדי לתמוך בהם עד סוף החיים.
      בגלל זה החינוך למדעים סובל.
      בגלל זה עול המיסים הוא גבוה והמשכורות נמוכות.
      מי שיש לו השכלה ומקצוע מבוקש עוזב.
      הרבנים מחפשים עוד חרדים לקבל עוד תקציבים.
      בסוף יישבו אותם ביוש והם יהרסו כל סיכוי שזאת תהיה מדינה נורמלית או שיקבלו פיצויי עתק.

      הגב לתגובה זו

    • טועה ומטעה

      אחד שיודע, 11/10/05 10:11

      החבר'ה האלה לא היו קשורים מעולם בכל דרך שהיא ליהדות, עד שהגיעו המיסיונרים הנוצרים.
      מסיבות שונות הם החליטו שהם יהודים ולא נוצרים.
      הדרך הקלה לוודא את קשריהם עם היהדות היא דרך בדיקת דם פשוטה, שתוכיח חד משמעית אם יש להם קשר גנטי כלהשהו לעם היהודי.
      כמובן שבדיקה זו לא בוצעה (או בוצעה ונגנזה) כיוון שהתוצאה ברורה - אפס אחוז התאמה.
      הסיבה היחידה שמביאים טאותם לכאן היא כדי שיעבדו בהתנחלויות וישמשו בשר תותחים ליחידות צה''ל בשטחים, שמיום ליום פחות ופחות אנשים מוכנים לשרת בהן - חוץ ממטורפי המתנחלים, ומיעוטים חסרי תקווה כמו האתיופים והדרוזים המסכנים שאין להם שום מסלול קידום אחר בארץ - וכעת גם ה''יהודים'' ההודים האלה...

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי גייר את מי?

    מוטי אטלנטה, 11/10/05 07:09

    בני מנשה הם מעשרת השבטים כלומר ''יהודים'' מלה שכיום כוללת את כל 12 שבטי ישראל.( ולא רק את שבט יהודה).
    אז לי לא ברורה המלה ''גוירו.'' האם התכוונתם להרחבת הידע ביהדות?.
    ואפילו אם היו גוי וגויה אשר מקבלים עליהם ''נעשה ונשמע'' יש לרשום בתיקם יהודי ואין להחמיר במקום שאלוהים הקל.
    והמלה גרים שבתורת משה מתיחסת לכאלו שקבלו עליהם רק את 7 מצוות בני נוח ולא את היהדות וגרים בארצך.


    הגב לתגובה זו

  • 11.

    השתגעתם?

    נירה, 11/10/05 06:56

    ממה הם יחיו?יש להם מקצוע?או שנצטרך לתמוך בהם?אין לנו מספיק עוני בתוך הארץ,אנחנו צריכים להוסיף עוד .

    הגב לתגובה זו

    • כחלק מה''מזרח התיכון החדש''

      מיקי, 11/10/05 13:08

      דן פין-אס והחרדים רוצים להתאים (להוריד) את הרמה כדי שנשתלב במרחב הסובב אותנו. מוצאים בכל מיני חורים נידחים פסבדו-יהודים, מגיירים אותם לחומרה, והנה לנו תוספת חרדים, מרובי ילדים ועניים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא מיתמודדים עם העולים שהבאתם

    @משה, 11/10/05 06:43

    ואתם מביאים עוד ,רק אל תביאו עוד עולים ותתיחסו אליהם כמו אזרחים סוג - ג ממש בושה איך שבארץ לא לומדים מהעבר ועדין מיתיחסים לעולים לא יפה,האתיופים עדין סובלים וגם הרוסים ,אז בבקשה להכין את השטח ליפני שמוסיפים עוד עולים ,?????

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אופיר פינס - אל תיתן להם לבוא

    המום, 11/10/05 06:40

    ישראל הופכת למזבלה של העולם השלישי, והרבנים פועלים במרץ לקדם את התהליך כי ככל שהאוכלוסיה תהיה יותר מפגרת כוחם יגבר. על שר הפנים לחסום הגירה של ''גרים'' כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גזען (ל''ת)

      מחמוד, 11/10/05 08:42

      הגב לתגובה זו

      • מחמוד - מה אתה עושה כאן ?

        מיקי, 11/10/05 13:05

        ואגב גזענות - כמה יהודים חיים בארצות ערב ? וכמה יחיו אחרי שתהיה לכם מדינה פלשתינית על יד מדינת ישראל, לא במקום ?

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק

          מחמוד, 11/10/05 16:35

          לכן ''המום'' הגזעני לא יותר טוב. השמאלנים (סמולנים) הם הגזענים הכי גדולים. הבנת הפוינטה.

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    היו להם ניירות ממשה רבינו. (ל''ת)

    ברוכים הבאים, 11/10/05 06:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פתאם אפשר לגייר מהר ויעיל? (ל''ת)

    מוזר, 11/10/05 06:10

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כן ירבו (ל''ת)

    שושו, 11/10/05 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכותרת הבאה :גוירו 20,000,000

    שלמה, 11/10/05 06:09

    קודם כל צריך לגייר את הילדים של שלמה עמר, ואת כל הרבנים ''גדולי הדור'' - משיחי השקר , שהבטיחו ללמאמנינים שלהם מגוש קטיף שלא יהיה פינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כעת ישלחו אותם להתנחלויות...

    @בושה למדינה@, 11/10/05 06:06

    השתגענו על כל הראש.

    מה הדוסים האלה לא עושים כדי שיהיו להם עוד מצביעים לאגודה, ש''ס או האיחוד הלאומי!!

    אולי נגייר 2 מיליון סינים ונשלח אותם להתנחלויות?
    כך בטוח לא יחזירו אותם לעולם כי אז סין גם תתערב בסיכסוך עם הפלסטינים?

    הלוואי ו''הדוסים'' החדשים האלה יתחתנו עם חרדים אשכנזים טהורים, נראה איך הם יגיבו???

    ירדנו ממש מהפסים, כנראה שהיהודים החדשים האלה יביאו לנו את פרסי הנובל בעתיד...

    הגב לתגובה זו

    • החנטריש הפחדן מי מפחד מגיור?

      ברוך, 11/10/05 07:07

      מצידי שיגיירו כמה שיותר בני-מנשה
      מצוין -עולים מרוסיה טוב מאוד-
      אין תיקווה לעם קטן ואם כבר יש
      שרוצים להתגייר אז אהלן וסהלן

      הגב לתגובה זו

    • לבושה למדינה

      מוטי אטלנטה, 11/10/05 07:13

      אנו נשקול את הצעתך לגייר את הסינים ואותך נשלח לחינוך מחדש-חיוך

      הגב לתגובה זו

    • נקודה למחשבה.....

      ---------------, 11/10/05 08:58

      נכון, הם מגיעים להתנחלויות משום שאף מקום אחר לא מוכן לקבל אותם ולפרוס עליהם את חסותם. בהתנחלויות הם מוגנים, מטופחים, ומתערים אט אט בקהילה הכללית.
      מישהו מוכן להתחלף?

      הגב לתגובה זו

      • ולמה???

        נס 2005, 11/10/05 09:41

        אף מועצה מקומית לא מוכנה לקלוט אותם כי ראשי המועצות יודעים כמה כסף צריך להשקיעה בקליטה-והם יודעים שאין להם את הכסף הזה בקופה.לעומתם בהתנחלויות אין שום בעיה - התקציב הוא לא שלהם הוא מתקציב המדינה,אז מה רע?אפשר למצוץ עוד קצת מהמדינה ואח''כ גם יהיו עוד אלפיים איש שישפחו חומצה על חיילים-זה נפלא.

        הגב לתגובה זו

      • מתערים ???

        שי, 11/10/05 10:03

        תראה לי יותר משני מקרים בהם בת ממגזר חובשי הכיפה הסרוגה וצפונה התחתנה עם יוצא אתיופיה???

        הגב לתגובה זו

        • שכן שלי, שגר בת''א

          חיים, 11/10/05 10:28

          רוצה עוד מקרים

          הגב לתגובה זו

          • שכן שלך ?

            שי, 11/10/05 16:03

            שכן שלך הוא ''בת ממגזר חובשי הכיפה הסרוגה'' ?

            הגב לתגובה זו

  • 3.

    להביא יהודים לאדמתם?

    אזרחית, 11/10/05 06:02

    מישהו פה התבלבל. אם הם יהודים, למה צריך לגייר אותם?

    הגב לתגובה זו

    • לאזרחית

      אזרח, 11/10/05 08:52

      תעייני במה שעניתי לבושה בתגובה 26 ותשכילי

      הגב לתגובה זו

    • גיור לחומרה

      !!!!!!!!!, 11/10/05 09:00

      משום שעם השנים הם איבדו הרבה דינים ומנהגים יהודים, חלקם אף התערה בחברה הגויית ובניו שבו ליהדות.
      בגלל מיקומם הנידח וחוסר הקשר עם קהילות יהודיות מבחוץ היה עליהם לעבור גיור לחומרה, הם יהודים אבל כדי שזה יהיה וודאי וסופי הם עברו גיור.

      הגב לתגובה זו

      • לפני שאתה קופץ עם הרעיונות...

        יוחנן, 11/10/05 12:17

        אל תלך כל-כל רחוק,יש מספיק אנשים בארץ שזקוקים לגיור לחומרה,מספיק שתציץ כמה כתבות אחורה ותיוכח לדעת כמה יהודיות הולכות עם ערבים...התבוללות אמיתית בארץ ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • יהודי לא מגייר יהודי

        יהודי, 11/10/05 12:22

        מי ש''כח את הדת וקצת התערה'' צריך לעשות גיור לחומרה?יש מספיק כאלו בישראל,בעיקר בכנסת, ששונאים את הדת היהודית ולא מקיימים אותה, לא נראה לך שהם צריכם לעבור גיור לחומרה. והרי יהודי,גם אם המיר דתו,נשאר יהודי.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    למגיבים מלאי הבערות

    מרעול צהוב, 11/10/05 05:56

    אלו בשורות טובות.היהדות ,בניגוד לנצרות,למשל,איננה מיסיונרית.ככזו מי שרוצה לבוא בברית משה רבנו וישראל,בטרם גיל מצוות יכול להתגייר .לאחר מכן הסיפור סבוך הרבה יותר,דווקא משום שהיהדות איננה מעוניית בכרטיס חופשי למועדון.היהדות איננה ההתאחדות לכדורגל ולכן,לשמוע על בעלי רצון להצטרף ליהדות,משמחת ונעימה
    חתימה טובה לכל בית ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה היית גר בחור בהודו

      כסף, 11/10/05 09:05

      והיית מגלה שע''י הצטרפות ליהדות בגיור של שבוע ישפכו עליך טונות של כסף לא היית עושה את זה ומספר התמיד רצית להיות יהודי?

      הגב לתגובה זו

      • ם שומרים על מנהגים יהודים

        מדורות, 11/10/05 20:27

        שקיימים שם יהודים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד הרפתקאה משוגעת

    זקן, 11/10/05 05:51

    לא חסר לנו הצרות עם הפלשמורה?

    הגב לתגובה זו