• 33.

    שפרה, התגעגעתי! (ל''ת)

    שרון, 16/11/05 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אמרו שיקרינו שוב את סרטי במעלה

    יעלי, 05/11/05 16:23

    בחודש נובמבר, מתי זה יהיה בדיוק? ואיפה? למישהו יש מושג?

    הגב לתגובה זו

    • תתקשרי לבית ספר במעלה בירושלים (ל''ת)

      מושיק, 10/11/05 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ברך את השחקנים בעוד תפקידים . (ל''ת)

    רודי, 29/10/05 11:52

    הגב לתגובה זו

    • אמן יהיה רצון. (ל''ת)

      אמונה, 01/11/05 08:27

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    סרט מקסים ומאוד רגיש, מומלץ. (ל''ת)

    אסף, 20/10/05 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תפילה יפה אבל ארוכה מדי

    המקצר, 13/10/05 01:45

    לא פלא שרבש''ע מפסיק להקשיב באמצע ולא מקיים את הבקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זוג מקסים, הם עדינים ומוכשרים.

    שלווה, 12/10/05 12:57

    בטח הם יפתרו את הבעיות שלהם במהרה.

    הגב לתגובה זו

    • הם זוג באמת? או שחקנים מוצלחים (ל''ת)

      יוכי, 14/10/05 16:01

      הגב לתגובה זו

      • שחקנים מוצלחים (ל''ת)

        מה פתאם, 15/10/05 19:42

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    תודה....

    ערן, 11/10/05 10:33

    שתהיה שנה טובה לכולם/ן....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    סרטי מעלה מספקים חומר ויזואלי

    קרדיט לתמונה, 11/10/05 00:22

    החלק היפה ביותר במאמר זה הוא התמונה של הזוג משבע ברכות. אבל אולי זה לא כל-כך צנוע לפרסם את התמונה שבה הכלה בכותנת לילה כשמדובר בכלל בשלב של היכרות עוד הרבה לפני שהזוג נישא ...?

    הגב לתגובה זו

    • התמונה היא מליל הכלולות. אפשר

      יוסי, 11/10/05 12:48

      לראות את הסרט ולהיות מעודכן. שחקנים מאוד מוכשרים וכדאי שנראה אותם בעוד סרטים.

      הגב לתגובה זו

      • מתי אפשר לראות את הסרט ואיפה? (ל''ת)

        ניסו, 14/10/05 16:03

        הגב לתגובה זו

        • תשובה לניסו צפון, הסרט מוקרן ב

          רחל, 17/10/05 15:38

          יום רביעי בפסטיבל הסרטים בחיפה במוזיאון היפני בשעה 10 , הפרוט מופיע באינטרנט בפסטיבל הסרטים בחיפה.

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאן נעלמה עינת ברזילי?

    מחלון וכליון, 10/10/05 20:58

    למעלה משבועיים אנו ממתינים בכליון משקפיים לפניני העט שלה. מישהו שמע או ראה או ידע?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חובה לקרוא את 23

    דתיה עלק, 10/10/05 20:19

    זהו לב הבעיה זה לב הענין
    תפתחו כבר את העיניים!!!
    ההפרדה בחינוך הדתי ''חולה'' ולא אנושית

    רווקה 30 בתחילת ההתפכחות

    הגב לתגובה זו

    • נו אז מה עושים? אני כבר אם,

      וזו בעיה רצינית, 11/10/05 08:22

      היום עם כל ההתפתחות של הרשתות החרד''ליות (נועם, ברקאי...), בתי הספר ממ''ד מתרוקנים, ונשאלת השאלה מה לעשות עם הילד?

      אני לא רוצה את ההפרדה האובססיבית הזו, מצד שני כן חשוב לנו חינוך למצוות. ויש עוד הרבה משפחות באותו מצב. איך מחזירים את השפיות?

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        דתיה עלק, 11/10/05 10:50

        דעתי האישית
        (מניחה שאת אמא ואולי אבא)
        תני את החינוך הדתי שאת מעוניינת בו בבית
        כי בסופו של דבר אותו ילד שגדל בחינוך מופרד מטבע הדברים יגדל להיות גבר שלא מתחיל להבין מה זה ''אשה'' ובעל אמונות פנימיות לא בריאות לגבי מה זו אהבה זוגיות וסקס. איך ידע לבחור נכון בת זוג? איזה בית הוא מסוגל לבנות?
        איך תהיה התקשורת שלו עם אשתו?

        והילדה שגדלה להיות אשה כשתגיע לגיל למצוא לה בן זוג..תבחין בחכמה כי הגבר הדתי הממוצע (לא כולם) לא מספיק מפותח רגשית (שלא באשמתו) לעומתה (כי הבנות פחות ''סגורות'' לעולם בחינוך שניתן להן) ואולי תגיע למסקנה

        שניהם הגבר והאשה מצד אחד לא מוצאים את בן זוגם כי אין ביניהם התאמה. מצד שני ''אמורים'' להשאר בבתוליהם! ואני לא מדברת רק על סקס. אני מדברת על אינטימיות על מגע . (איך אפשר?) פה מצב החרדים הגיוני יותר כי נישאים בגיל צעיר)
        התוצאה תסכול מרמור ודכאון (רבות מחברותי הבתולות הקדושות והטהורות שהן מדהימות חכמות יפות ועוד מלא דברים וכמובן גם אני- בפירוש בדיכאון) או במקרים אחרים עזיבה של הדת או בחירה בבן זוג חילוני....
        (זה רק חלק...)
        כלומר תשובתי היא שאכן זה מצב שתצטרכי כהורה להחליט איך את רוצה את העתיד. ולבחור בדרך בה לפי הבנתך הנזק לילד שלך יהיה פחות גדול.

        דבר נוסף, עצם הדיון על הנושא מראה שאנחנו לפני שינוי..וזה טוב. אלא שבשבילי ובשביל הדור שלי זה כבר מאוחר

        הגב לתגובה זו

        • דתיה עלאק

          ברטו, 11/10/05 15:32

          דתיה צרי קשר

          אבי

          rabbi_ab@yahoo.com

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    הסיבה לרוקות מאוחרת היא....

    ברטו, 10/10/05 18:34

    דתיים מופרדים מהנקבות כבר בגיל צעיר

    עוד בבית הספר, דואגים הורים מודאגים ושאר נשמות צדיקות לדאוג שכל זכר דתי יופרד מכל מפגש עם נקבה דתייה בדיוק באותם אנרגיות של חיפוש אובססיבי סביב הביעור חמץ ...

    וזו בעצם אותה מחלה....בשורש...

    מרוב דאגה למנוע בעיות מינוריות ...יוצרים תופעות לוואי ושופכים את המים עם התינוק


    הגברים הדתיים גדלים בבועה שלהם

    והנשים הדתיות גדלות בבועה שלהן

    כיום, עם התפשטות הידע וההתנסות

    ישנו קיטון בכח הקהילה ויותר דגש על התפתחות הפרט

    כלומר במילים פחות מפוצצות

    כיום כל דתיה היא לא ''אישה מן המגזר הדתי''...

    אלא היא ''מגזר'' בפני עצמו

    הסבירות שדתיה לא תפסול גבר מטעמים דתיים הוא קלוש

    כי הסיכווי להתאמה על פי תורת המשחקים, היכולת להתאים זכר לנקבה היא אפילו לא נמצאת במישור הפיתרון התימטי, המאבק אפילו לא נמצא על לוח השחמט ולא שואף לפתרון בשום צורה

    דתיות רצות ועושות תואר ראשון

    ושני
    M.A.
    שזה ראשי תיבות של ''מחפשת עדיין''...

    כי היא מצאה חתן

    הגבר הדתי בשלב זה של האבולוציה שלו הוא עדיין עשב שוטה בלי כללי נימוס לכבד אישה לא אינטימית ולא מילולית ולא תפיסתית

    כל מה שהוא יודע זה לצטט הלכות ולחיות בתוך הגבולות החמורים של מה ששטפו לו את הראש

    הגברים הטובים מתחתנים

    ונשארנו עם יםםםםםםםםםם רווקות ''מקצועיות''

    מעל גיל 28
    רופאות, עורכות דין

    עם פה גדול

    והתנשאות

    הן באות אחרי כל כך הרבה זמן לפגוש את גבר חלומותיהן

    ומגלות שהמאמץ לא היה שווה

    והן נשארות ברווקותן ובבתוליהן
    עד יזוב דם ותחלוף תקופה

    והן מסכנות ואומללות
    ולא חוות אינטימיות כי הרב אמר שאסור

    עד שנשבר להן
    והן יוצאות מהסרטים של עצמם ומחליטות לחולל שינוי

    להיפתח, להכיר , לא לפסול
    ואפילו לצאת עם גבר לא מהמגזר

    כי ככה

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק-והחילונים כולם נשואים

      שישו הקטן, 10/10/05 19:03

      צודק - הרי ידוע לכל בר דעת ששיעור הנישואים (או החיים בזוגיות מאושרת וארוכת שנים) בקרב בני הציבורים שגדלו בחברה מעורבת ומתירנית - גבוהים הרבה יותר...

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא דיבר על חילונים

        jak, 10/10/05 21:18

        ויש משהו בדבריו
        אז בבקשה לא לתקוף

        הגב לתגובה זו

    • תודה שדיברת בשבילי (ל''ת)

      דתיה עלק, 10/10/05 20:09

      הגב לתגובה זו

    • רק חבל שההיפך הוא הנכון

      מירי, 10/10/05 21:07

      הביני''שים שחיים בנפרד מבנות מתחתנים באחוזים יותר מהר מאלו שגרים מעורב, למשל בביצה הירושלמית.
      ככל שאתה מכיר יותר בנות אתה מתבלבל יותר ועוד פחות יודע מה אתה רוצה, ורק חושב על עוד 12346743 הבנות האחרות שאתה מכיר שאולי הן טובות יותר.

      הגב לתגובה זו

    • למה יש רווקים ? מומלץ לקרוא

      מרקו, 10/10/05 21:11

      כי הרבנים לא מסבירים להם באופן חופשי כמה טוב להזדווג , זה עדיין נתפס כחטא ולא מדברים על הזיווגחופשי חופשי אז יעללה צריך לעורר יותר התאוה החיובית אצל הבחורים , כמה עצוב לראות גברים דתיים בגיל שלושים + שמה שהם עושים עם גולת הזהב שלהם זה רק להעביר מים מהכליות אל האסלה. וגם עצוב לראות בנות שלא יודעות איזה גן עדן יש להן ממש אצלם בתוכן, ובגופן ממש , והם מסכנות מקסימום מעבירות פדים סופגים ליד גן העדן , והחיים עוברים סתם עוברים להם ולהן בלי לטעום טעם של חיים אמיתיים , של קדושה והתעלות ע''י הנאת הזיווג, בקיצור תבינו ש'אמריקה ' ו'גן העדן' נמצא בשפיץ ובחריץ של כל ז' ונ' , וחבל''ז כל כל יום מבוזבז בהשתנה בלבד!!!

      הגב לתגובה זו

      • הרבנים לא מטיפים להזדווג-שטויו

        גילה, 11/10/05 09:11

        בתורה כתוב לא טוב היות האדם לבדו המטרה של הב''א להתחתן ולהקים משפחה

        הגב לתגובה זו

      • הוי מרקו כמה שאתה צודק (ל''ת)

        מבין עניין, 11/10/05 22:27

        הגב לתגובה זו

    • אני בשוק

      זלי''ז, 11/10/05 00:35

      כולכם פה מדברים שטויות ,לצערי אין לי כח לכתוב כ''כ הרבה בשביל לענות לכל השטויות פה.

      הגב לתגובה זו

    • אצל החילונים שחיים מעורב וכל

      שירה, 11/10/05 09:08

      היום מסתובבים עם בנות מגיל צעיר לאר ראינו שהם מתחתנים מוקדם גם להם יש אותה בעיה. אצל החרדים למשל עם כל ההפרדה מתחתנים בגיל צעיר.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    יעזור, כמו שעזר לגוש קטיף (ל''ת)

    נתי, 10/10/05 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה?

    הדר, 10/10/05 15:40

    זה בעיקר מופנה ליובל שבתחתי הרשימה...
    אם זה לא אצבע אלוהים אז מה הסיבה לרווקות שלנו, הדתיים?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חבל מאוד שזה לא פורסם יותר

    ש, 10/10/05 14:57

    חבל שלא פרסמו מספיק, וחבל שזה ביום שיש עצרת סליחות בחברון... בשורות טובות לכולם בע''ה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אי אפשר לקצר את הנוסח

    ר, 10/10/05 14:42

    הנוסח ארוך ממש מסובך. אני מציע תפילה קלה יותר.

    שדי מחלן ורחמן מצא לי חתן
    שכינה תמה ותמימה מצאי לי כלה.

    הגב לתגובה זו

    • Long Text

      ZAR, 10/10/05 21:05

      I think there is a spelling mistake too: ''Bat Zugato'' should instead read ''Bat Zugo''...

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    סגולה בדוקה למציאת בן /בת זוג

    יעקב, 10/10/05 14:28

    ללכת 40 יום לפאב.

    הגב לתגובה זו

    • :-) (ל''ת)

      שרה, 10/10/05 14:53

      הגב לתגובה זו

      • תן כתובת של הפאב! (ל''ת)

        אביעד, 10/10/05 18:19

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני רוצה להתגרש סדרו לי תפילה

    י, 10/10/05 14:24

    למה רק לרווקים ולרווקות יש תפילות.
    אני רוצה להתגרש ואשתי לא נותנת לי, אפשר לסדר ברכה גם בשבילי!

    הגב לתגובה זו

    • ברכה אורגינל

      הבא-בא ביסלי, 15/10/05 02:46

      אני מברך אותך,
      שלא תדע מחמותך
      ושלא תדע את אשתך,
      ואיך שאתה נראה-
      שלא נדע.

      דע לך מאין אתה בא,
      ולאן אתה הולך,
      כי לאבא של הכלה,
      יש נבוט שמפרק פרה,
      אפילו אדומה.

      בברכה,

      הבא-בא במבה

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה דווקא פורסם בירושלים? (ל''ת)

    דרור, 10/10/05 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נוסח התפילה ופרטים נוספים

    דוסילנד, 10/10/05 14:04

    באתר דוסילנד:
    www.dosiland.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    במקום להתפלל לקיר, תסתכלו אחד

    על השני(ה)., 10/10/05 14:03

    רק ככה תכירו בן(ת) זוג.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אצל הדתילונים כל שמוק מחבר

    תפילה !!!טפשות, 10/10/05 13:57

    נסיון עלוב לתפילות עם ישראל שנתחברו ברוח הקודש

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאנך מכיר את הרב אלנקווה

      בתיה, 10/10/05 14:25

      צדיק בן צדיק הבן אדם

      הגב לתגובה זו

    • ''גאוות הד''ל'', כתבת?

      יעקב, 10/10/05 14:29

      לאפס כמוך יש עוד הרבה מה ללמד את הד''ל על גאווה.

      הגב לתגובה זו

    • בכל המקום אשר תזכיר את שמי (ל''ת)

      אבוא אליך, 10/10/05 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שאלה

    שרית, 10/10/05 13:49

    מתי יש להגיד את התפילה הזו? היום בערב... גם אני לא מצליחה להגיע לכותל?
    שתהייה לכולנו שנה טובה וגמר חתימה טובה

    הגב לתגובה זו

    • כמדומני,

      ירדן, 10/10/05 16:48

      גם מי שלא יכול/ה להגיע לכותל, טוב ורצוי ומבורך שיגיד את התפילה אפילו בביתו (ואולי טוב אם יגיד אותה דווקא בשעה בה מתחילה העצרת, 18:30..), ויכוון לכוונת כל כלל האנשים שנמצאים בכותל, שבאותו רגע מי ייתן וגם תפילתו שמרחוק תתאחד יחיד עם כל תפילות האחרים ונענה בסיעתא דשמיא במהרה בימינו.

      בעז''ה הלוואי ויפתחו כל שערי השמיים ושערי גן העדן של אותן נשמות שחפצות להתאחד לנשמה אחת, מי ייתן ויפתחו השערים -
      והוא יענה לנו,
      עננו.

      הגב לתגובה זו

      • תפילת הרווק

        לברכה והצלחה, 15/10/05 02:48

        אלוהיי נשמה,
        סדר לי בחורה,
        מנוסה אך בתולה,
        עשירה אבל צנועה,
        נאה אך חסודה,

        בקיצור,
        סדר לי פנטזיה
        (500 קלוריות על מקל,
        20 שנה בתחת)

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    הבעיה היא שבחורות מחפשות כסף

    אוריאל, 10/10/05 13:28

    יש בעיה כיום שבני זוג מחפשים האחד אצל השני כסף או בית ורכוש.
    אישית יצאתי עם בחורות והעניין הסתיים די מהר:כאשר האחת לאחר פגישה ראשונה שאלה כמה אני מרויח כבר לא היה מבחינתי טעם בהמשך,אחרת שאלה דוקא לאחר פגישה שלישית איזה רכוש צברתי ועניתי לה כלום והפעם היא זו שסגרה עניין.בעבר אנשים היו נישאים בגלל אהבה אמיתית והיום הרוב כלל לא חושבים/חושבות על אהבה אלא על ניתול כלכלי ועל כן יש הרבה גירושים ומעט נישואין

    הגב לתגובה זו

    • בחורות רואות כמה צעדים קדימה.

      נעמה, 10/10/05 16:06

      לאחר מספר שנים שרמת האהבה יורדת וגם אין כסף למחייה זה ערובה לגירושין. צריך לבדוק את השידוך היטב ולא להחפז. הבעלים תמיד רוצים ללמוד ולנוח בכולל ורק האשה מפרנסת, אז החיים בלי כסף נראים גרוע ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד שישנה מישהי שמצביע על

        מושיק, 10/10/05 16:31

        הבעיה העיקרית של רוב הזוגות.

        הגב לתגובה זו

      • תדייקי-החרדים,לא ה-גברים!!!!!! (ל''ת)

        אלון, 11/10/05 13:59

        הגב לתגובה זו

    • אהבת הממון והסיבה לעיכוב...

      נגה, 10/10/05 20:11

      נכון. זה כואב וזה עצוב מאד. אני, למשל, בתור בחורה מעידה על עצמי שבאמת אינני מחפשת כסף....מה שחשוב לי זה האהבה. בלי קשר אמיתי אין שום סיבה להתחתן.
      אני בת 25, טוב לי עם עצמי ואני לא ממהרת לשום מקום...סה''כ, נישואים זה התחייבות, אחריות...אבל, מצד שני, נראה שזה גם נחמד להרגיש שאי שם בעולם יש מישהו שאוהב אותך וזקוק דווקא לך, ולא לכסף שלך, ולא לדברים חיצוניים אחרייים, אלא לקרבתך, לנפשך היחידה הקשורה באופן ייחודי לנפשו הייחודית. אבל, כנראה בגלל חשיבתי ונפשי המעט נאיבית, אני נשארת עדיין רווקה...כי הרבה חושבים על ההנאות שהם יכולים להרוויח מקשר של נישואים כאשר ה''אני'' קודם ל''אחר'' בקשר, וזו השגיאה ובגלל זה קשרים לא מחזיקים מעמד. לא אומרת שאחד צריך להקריב את עצמו למען האחר, אבל צריכה להיות מין תחושה של הקרבה הדדית...ולא, מה הקשר יועיל לי? ואם לגברת אין מיליון דולר בבנק, והיא לא נראית כמו חתיכה לא נורמלית שכל גבר מסובב אחריה את הראש, אז אין בכלל על מה לדבר....
      בשלות לנישואין, זה לשים את עצמך במשלב גבוה יותר בסולם הערכים והאידיאלים בחיים. אני לא אומרת שצריכים לוותר ולסבול, אלא צריך להבין אחד את השני, להתבונן היטב, ולא ישר לשפוט, להיפגע, להרים את הקרבולת כמו תרנגול, ולסוג אחורה....
      ברור, לכל אחד יש דרישות, אבל הוא צריך מעט גם להסתכל על עצמו, מה הוא יכול להציע.
      כל עוד הקשר יבנה על סמך מה כל אחד מהצדדים מביא לקשר, ברגע שמשהו ממה שכל אחד מהצדדים הביא נעלם, הקשר נעלם עימו.

      ברגע שהקשר בנוי על קשר נפשי, ויש אהבה, ולא משנה מה כל אחד מביא עימו, הקשר ישאר גם אם דברים אחרים יעלמו עם הזמן...
      אני מאחלת לכולנו שנזכה להכיר את גרעין הטוב שקיים בכל אחד ואחד ושנזכה להכיר את אהבת חיינו האמיתית, השמורה לנו ארבעים יום לפני לידתינו.
      גמר חתימה טובה וכל טוב ובשורות טובות לכולם.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    התמונה למעלה שייכת סרט מקסים

    אודי, 10/10/05 13:21

    של בוגרת בית ספר במעלה בשם חן. הסרט מעלה את בעיית הזוגיות בתחילת החיים המשותפים. שחקנים מוכשרים שכדאי שעוד נשמע עליהם. מי שרוצה לראות אותו תהייה הקרנה בחו''ל המועד סוכות יום רביעי בפסטיבל הסרטים בחיפה. סרט קצר ומקסים, מומלץ ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תפילה

    ח.ב.ר., 10/10/05 13:07

    התפילה הזו בחסות שני הרבנים תועיל כמו התפילות נגד ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

    • הכל לטובה!

      שיר, 10/10/05 14:32

      מהמקום שאנחנו נמצאים קשה לנו לראות התמונה שרחבה של האירועים, כאישה מאמינה אני למדה שהכל ל
      טובה ואת זה נדע בעתיד בדיעבד!
      שנה טובה ומתוקה!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל המכוערות יהיו שם (ל''ת)

    חבל''ז, 10/10/05 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    צריך בית ספר ובני עקיבה מעורב!

    אמא מודאגת, 10/10/05 12:52

    אנחנו לוקחים את הילדים בשלבי עיצוב האישיות הרגישים ביותר (והיום אפילו ''הגדילו לעשות'' ומתחילים ביסודי), ומפרידים ביניהם לחלוטין. בתי ספר (לא סתם כיתות) נפרדים, שבטים נפרדים, מה לא.

    כל קשר בן-בת, אפילו של ידידות אפלטונית -יש כזה דבר- זוכה לגינויים בגלל ''חוסר צניעות''.

    אחרי זה מצפים מהם להתחתן עם בני המין השני תוך שלושה חודשים ועוד להסתדר במערכת יחסים מסובכת כמו זו של משפחה דתית בימינו, עם כל הקשיים מסביב.
    איך?

    לדעתי יש כאן בעיה גדולה מאוד, ועדיף שהרבנים והמחנכים ישימו דגש על צניעות ושמירת הגבולות ב-ת-ו-ך כיתות מעורבות (אפשר ללמד ספורט וקודש בנפרד), ולא ירימו עוד ועוד גדרות , אשר מונעות מהילדים ללמוד להסתדר ביחד בקשר בריא שאינו כולו התנזרות ממין.

    בני 15 לומדים בישיבה תיכונית ולא מעיזים להסתכל על החברה של האחות בת ה-11 מפאת צניעות.

    נו באמת.

    הגב לתגובה זו

    • ועכשיו כולם מחפשים שבתות לפו''פ (ל''ת)

      אלון, 10/10/05 14:55

      הגב לתגובה זו

    • בני עקיבא. (ל''ת)

      ילד מתוסכל, 10/10/05 15:07

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות !!! (ל''ת)

      אריה, 10/10/05 17:24

      הגב לתגובה זו

    • לא ולא!!

      לא!!, 10/10/05 19:03

      הנתונים מראים שאת טועה:

      החילונים שחיים במעורב לגמרי- מתחתנים בגילאים מאוחרים מאוד- יותר מהדתיים.

      החרדים שחיים נפרד- מתחתנים מוקדם.

      וחוצמזה- גם אצל הדתיים יש הרבה פגישות בין בנים לבנות- בבני עקיבא למשל.

      והלוואי-הלוואי שמה שכתבת בשתי שורות האחרונות היה נכון.

      הגב לתגובה זו

      • כן וכן!

        כן!, 15/10/05 02:49

        ענו לך, מרגיש טוב?

        הגב לתגובה זו

    • אמא את צודקת.

      מיכל, 11/10/05 13:53

      או שמתחתנים צעירים מדי או שמגלים את נפלאות משחקי ''אמת או חובה'' ומסיבות מעורבות בגיל הפתטי - 25 ומעלה. וגם אז מסתכלים אחד על השניה ולא יודעים מה לומר.
      שלא לדבר על בחורה שמסיימת תואר שני שיוצאת לבליינד דייט עם מישהו שלא יכול להבין מדוע מישהו לומד מדעי הרוח ו''מה יצא לך מזה''. מקסימום עו''ד או רו''ח ולא חלילה משהו שקשור לרוח.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש להוסיף פנויים ופנויות

    דנה, 10/10/05 12:51

    ישנם כאלה ורבים שמחכים לפרק ב בחייהם.
    יהי רצון שיתקבלו תפילותנו!

    הגב לתגובה זו

    • ישנה התעלמות

      גיל, 11/10/05 14:04

      כמעט במופגן מהגרושים והגרושות האלמנים והאלמנות שאצל חלקם זה ענין של גורל או כל הגדרה אחרת ואצל חלקם אלו נישואי בוסר הנגרמים כתוצאה מהלחץ החברתי החזק להתחתן. בעקבות כך נשארות צלקות מעצם הפיכת האדם לאדם נחות סוג ב די להתעלמות יש להבין שעל אף שהדבר פוגע באידליה הוא קיים ורק הולך וגדל. החברה הכל כך סטראוטיפית שלנו המכונה המגזר חייבת בעיתוי הנוכחי לבוא חשבון עם עצמה ובדגש על חשבון ולא הריסת כל חלקה גם אם היא טובה. ובכלל למנסים להשוות בין החברה החילונית לדתית הניחו לכך קצת קשה להשוות הן מבחינת המגמות והן מבחינת סדרי הגודל ובודאי מעצם העובדה שיש כל כך הרבה זיוף בחיקוי של החברה החילונית. גמח''ט לכולם ויותר השלמה

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הודעה לרווקים חשוב לקרא

    spongebob, 10/10/05 12:48

    במקום להתפלל עדיף לכם לקחת אוירון ולטוס לברזיל או לאוקריאנה מולדובה לטביה ועוד מדינות עניות

    קחו לכם בחורה חתיכה אנטלגנטית שתעשה לכם הכל

    גם אם תפלתכם תענה אתם תזכו בישראלית שאחרי שנתיים התחת שלה יהיה גדול יותר מנגמש והפה שלה יהיה מסריח כמו גורה

    הישראליות לא שוות את כל המאמץ תאמינו לי

    הגב לתגובה זו

    • חוצפן

      תת, 10/10/05 14:21

      בטח יש לך כרס של אבטיח ואתהשעיר גם באוזניים חוצפן מי תרצה אותך אם גישה כמו שלך. אתה סתם ממורמר לך תחפש היית מת לאישה מסורה ונאמנה כמו רוב הישראליות נראה אותך שמישהי לא יודעת לדבר עברית תהיה איתך ותרושש אותך צא מהאנטי אבל בכל זאת שנה טובה ושתמצא שידוך טוב והוגן

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שהן ירוששו אותך ...

      טטו, 10/10/05 19:23

      מהמעט שיש לך הן לא ישימו עליך אפילו ז.. כי אם הישראליות הן כמו שאתה מספר אז מה הן יחשבו עליך ?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הסגת גבול!!!

    דורון, 10/10/05 12:38

    התחום הזה של עריכת תפילות למען הרווקים והרווקות, הוא של הרב דוד בצרי.
    לא יפה מצד הרב אלנקווה לפלוש לתחומיו של הרב בצרי, שהוא מומחה בעל שם עולמי בתיקוני זיווגים.

    הגב לתגובה זו

    • הרב יוסף אלנקווה

      אחת מהדרום, 10/10/05 13:08

      הוא יהודי יקר וצנוע. בין השאר פועל רבות בעזרה לזוגות ובקבלת החלטות עד לחתונה. (אני אישית מכירה זוג חברים שרק בזכותו התגברו על הסבכים והיום הם נשואים ומאושרים).
      אינני יודעת מי עומד מאחורי ארגון התפילה, אך אינני חושבת כי הכוונה היא להסגת גבול תחומו של הרב בצרי.
      מדובר בתפילה ציבורית רגילה ולא בתיקון קבלי - תחומו של הרב בצרי.

      ולמה לא?
      הלוואי ויהיו הרבה תפילות לרווקים מכל הכיוונים והזרמים.

      הגב לתגובה זו

    • הקמת מעקה

      תהילה, 10/10/05 14:07

      מה הקשר? האם הרווקים הם של רב אחד? וזה נראה שהתפילה הזאת היום היא תפילה שונה , תפילת ציבור שכתב אותה רב ידוע ולא תפילה של מקובלים עם קמיעות.

      הגב לתגובה זו

    • קנאת סופרים תרבה זיווגים

      רווק, 15/10/05 02:50

      אקח ברכה מכולם,
      ואחלק את הקרדיט לכולם בבוא היום...

      אפילו לך,

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עוד פעם הדוסים בורחים לאלוהים

    יובל, 10/10/05 12:25

    במקום תפילות חסרות תוחלת, כדאי שהרווקים והרווקות הדתיים (גם אני רווק, בן 30, שמשנה ממש בימים אלה את התנהלותו לאחר טיפול פסיכולוגי מעמיק. חילוני, אגב) ישאלו את עצמם מה הסיבה לרווקותם. הסיבה קיימת, זו לא רק אצבע אלוהים.

    מייאש לגלות שהדתיים (חלקם לפחות) מסירים מעצמם כל אחריות ונשענים פעם אחר פעם על אלוהים. לא פלא שהם מפותחים פחות מבחינה רגשית ואינטלקטואלית ממקביליהם (מבחינה סוציו-אקונומית) החילוניים.

    גמר חתימה טובה והרבה מעשי אהבה בשנת תשס''ו הבאה עלינו לטובה.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק להפך

      יאיר, 10/10/05 12:37

      אם הבנתי נכון משיחות בין חברים, התפילה צמחה מעולם העשייה. יחד עם כל הפעילויות והמעשים, שלצערנו לא רובם מצליחים - פונים ומתפללים.
      ואם תקרא את התפילה תראה שהיא פונה למישור שעליו אתה מדבר- בבקשה מה' שיעזור לנו הרווקים להפעיל שיקול דעת נכון ולקבל הכרעות נכונות בדרך לחופה.
      התפילה באה בדיוק מהמקום של לקיחת אחריות עלינו ובנקודה הזאת פונים ומתפללים לפעול בדרך הנכונה.

      ויישר כח גדול למארגנים.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למגיבים

        יובל, 10/10/05 17:47

        ראשית - סליחה. אכן לא קראתי את הכתבה בשלמותה לפני שהגבתי. עשיתי זאת מכיווןשרק אתמול שמעתי על בחורה דתיה בת פחות מ-30 בהריון, הנופלת למעמסה כלכלית כבדה על משפחתה ואיכשהו מתעלמת מכך וטוענת שאלוהים יעזור. יבורכו יוזמי הפעילויות להתפתחות עצמית במגזר הדתי.

        יש להבהיר - התייחסתי לאלה בציבור הדתי שאינם חיים את המציאות כפי שהיא מתוך האמונה המוחלטת באלוהים. יש רבבות עניים כאלה בקרב משפחות חרדיות, ולא חסרים גם בקרב הדתיים הלאומיים. כמובן שהדבר תקף גם אצל רווקים, עם סימפטומים שונים.

        באתי מהעולם הדתי, והיום, כשאני משווה בין חברי הדתיים (חלקם לשעבר, עם חלקם אני בקשר עד היום) לאלה החילוניים (שעמוסים כמובן גם הם בבעיות, אלא שהם נחושים לתקנן), אני לא יכול להימנע מלקבוע: חברי החילוניים מלאים שמחת חיים גדולה הרבה יותר, הם חיוניים ויצירתיים יותר, פחות פוריטניים, פחות סגורים, יותר מלאי ביטחון, יותר מחפשים אתגרים אישיים (לא רק במונחי קריירה, גם בהתמודדות עם כל מה שקשה להם, דווקא עשיית מעשים הנמצאים בתחום הקשה להם).

        עוד מהיכרותי עם העולם הדתי (משפחתי) - קיימת גם שם התפתחות אישית, רק שהיא באה בשלבים מאוחרים יותר (כשהלהט הדתי מתחלף בהסתכלות ריאלית על המציאות, עם ההתבגרות), ולרוב אינה מתבצעת ''עד הסוף''.

        יש כמובן עוד מה לכתוב, אך לא אאריך יותר מדי, לטובת מאשרי התגובות באתר.

        כל טוב.

        הגב לתגובה זו

      • השלמה לתגובתי השניה

        יובל, 10/10/05 17:51

        אגב, אינני שולל כלל תפילה כמעשה בעל ערך. גם אני לוקח בחשבון שיש חשיבות להפצתן של אנרגיות רוחניות לכיוונים שאיננו מכירים. רק שקודם לכך, ברור לי, יש לעשות הכל ברמה האישית.

        דוגמא לנקודה אליה אני מתכוון: הדת והאמונה בהבטחה האלוהית על ארץ ישראל מונעת מדתיים רבים לראות את המציאות כפי שהיא: אנו מצויים בסכסוך טריטוריאלי שבו יש שני צדדים. ההבטחההאלוהית לא לוקחת זאת בחשבון, או שהיא נוקטת לשון אכזרית ביחס לגויים (כיבוש שבעת העממים בלא רחמים), באופן שאינו מקובל בעולם בו אנו חיים.

        בברכה, וגו'.

        הגב לתגובה זו

    • אתה הכי מפותח ריגשית כנראה

      דוד, 10/10/05 12:46

      החילונים מפותחים יותר ריגשית ואינטלקטואלית? מאיפה לקחת את הלבן הזה?

      הגב לתגובה זו

    • טוב השם לכל...

      דנה, 10/10/05 13:01

      יובל לעניות דעתך תפילות לא עוזרות מניסיוני הן כן עוזרות במיוחד אלה שבאות מהלב, אנחנו המאמינים לא בורחים לאלוהים אנחנו פשוט מכירים בקיומו ישתבח שמו!
      יהי רצון שבשנה הבאה עלינו לטובה תתנסה בתפילה ובקשה ותקבל מענה לכל בקשותיך- טוב השם לכל ורחמיו על כל מעשיו!
      גמר חתימה טובה!

      הגב לתגובה זו

    • הלווו? לקרוא למדת?

      מ, 10/10/05 13:09

      כפי שכתוב בכתבה, הארגון עוסק במון צדדים של המיור המעשי (הכנת שדכנים, ייעוץ לרווקים וכו')
      בנוסף הם ארגנו את התפילה ש(תרצה או לא תרצה) היא חלק בלתי נפרד מהחיים הדתיים.
      המתפלל לא אומר - ''ה' צריך לעשות הכל ואני אשב רגל על רגל''
      אלא- ''אני עושה את ההשתדלות שלי בכל המישורים ומבקש מה' שיתן לי את ברכתו (=סייעתא דשמייא)''

      אז נא לקרוא מה שכתוב ולא להתנפל...

      הגב לתגובה זו

    • אז מה באמת הסיבה?

      הדר, 10/10/05 15:24

      אם זו לא אצבע אלוהים אז אני שואלת מהי באמת הסיבה לרווקות?
      ''שלנו'', הדתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני שבה ואומרת- זה לא בסדר

    מאיה, 10/10/05 11:59

    שבסוף הדרך 2 שמו שני רווקים
    חמודים עד מאוד - אריאל טלבי ועובד בן חורין, כאשר לא בדקו מראש שעובד החביב - הוא לא רווק ושאריאל המתוק - מסנן כמעט כל הצעה! זה לא מקובל עלי!!!
    צריך לשמור את המקומות האלו לא רק לדתיים חמודים כמותם אלא גם לכאלה שפתוחים להצעות (ורווקים)!

    הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי

      שרון, 10/10/05 12:35

      שסוף הדרך היא תחרות של ספורט אתגרי ....ולא תכנית שידוכים אבל...כנראה שטעיתי....
      חוצמזה, עובד גרוש=פנוי אז...איפה הבעיה?

      הגב לתגובה זו

      • גרוש = משומש וכנראה עם

        ארז, 10/10/05 13:42

        בעייתיות מסויימת ביכולת להיות בקשר זוגי יציב. להכנס לקשר עם שכזה זה סוג של קניית חתול בשק.

        הגב לתגובה זו

        • ...

          שרון, 10/10/05 14:21

          א.הבנתי שהוא היה נשוי כחודשיים.
          ב.מה הקשר עם ''קניית חתול בשק'', לדעתי אסור למהר להתחתן, צריך לדעת ולהכיר טוב טוב את המיועד לפני שמתחתנים וזה תקף גם לרווקים.
          כיום, יש כלכך הרבה מתגרשים, גם בציבור שלנו, לא נראה לי שאפשר להכליל שכולם נתקלו באותם בעיות והתגרשו.
          אין לעשות הכללות על ציבור שלם, כשם שאי אפשר להכליל שכל הרווקים לא התחתנו משום שאינם מוצלחים דיים.
          אני מודה שאני מראש אעדיף לא לצאת עם מישהו גרוש, אבל זה בגלל שאני מעדיפה בחור בעל נסיון חיים דומה לשלי (גם בהשכלה , מראה ובכלל..)

          הגב לתגובה זו

        • כן, אבל לפעמים מקבלים נמר. (ל''ת)

          יעקב, 10/10/05 14:31

          הגב לתגובה זו

    • אכן חמודים

      רלי, 10/10/05 13:48

      במיוחד אריאל טלבי שהיה מדריך פסיכו' שלי ובזכותו יש לי 734 :)
      (בלי להשתחצן בציון שלי חלילה...........)

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לעורך: רווקוּת או רווקוׁת

    אמא, 10/10/05 11:56

    ברך גם את הרווקים!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • איך משיגים את הפונט של הניקוד? (ל''ת)

      גידי, 10/10/05 21:08

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך פונט

        אורי, 10/10/05 23:04

        תלחץ על caps lock ואז shift+מספרים

        הגב לתגובה זו