 |
64.
לגרש אנשים מסוג זה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
19/01/06 13:24
|
|
 |
63.
לשלול מהם אזרחות +עונש מרתיע
ל"ת
אזרח ערבי ישראל,
19/01/06 12:33
|
|
 |
62.
העונש לא מספיק ולא מרתיע חבל
מלי,
השרון,
19/01/06 11:27
|
זו דעתי היה צריך להחמיר עם כולם .בפגיעה בבטחון המדינה או בתכנון פיגועים מה היה קורה אם זה היה יוצא לפעול זה לא מספיק מה שקיבלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
בלתי נתפס
מבקש הסבר,
10/10/05 13:27
|
אנשים שהודו בבגידה במדינתם ובקשירת קשר לרצח המןני של אזרחים חפים מפשע נדונים ל 8 שנות מאסר? חשבתי שזה עונש שיותר מתאים לגניבת סובארו יד שלישית או לכל היותר להחזקת 50 גראם חשיש ולא לאדם שהודה בפשע בסדר גודל כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מרצ אשמה וגם בג''צ
שי,
10/10/05 09:10
|
וכמובן הפוליטיקאים הערבים, אלה שדוחפים למתן אזרחות לפלסטינים מהשטחים במסגרת ''איחוד משפחות''. הרי רוב ערביי ישראל הם אנשים שקטים שלא רוצים להסתבך עם השלטונות אבל באים העבריינים האלה ממחנות הפליטים בגדה ומסיתים אותם. להפסיק לאלתר את נוהל ''איחוד המשפחות'' !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מה הפלא?אלה חברים בשלום עכשיו
ל"ת
שמואל,
09/10/05 21:53
|
|
 |
58.
לתלות אותם על המגדלים
ל"ת
יד קשה,
09/10/05 20:46
|
|
 |
57.
ומדינת ישראל החכמה תשחרר אותם
קלוצמך,
09/10/05 20:18
|
עוד מעט במסגרת המחוות המטומטמות לאבו מאזן!!!! מתי תבינו שהמחבלים שאין להם דם על הידיים זה רק מכיוון שהם לא הספיקו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מעניין אם השאירו לו את האזרחות
ל"ת
אין לי ארץ אחרת,
09/10/05 16:59
|
|
 |
55.
לזרוק אותם ממגדלי עזריאלי
ל"ת
אלון,
09/10/05 16:37
|
|
 |
54.
דין מוחמד בלסייף
עלה,
מכה,
09/10/05 16:26
|
|
 |
אשכנזים לא מבינים ערבית
אביאל,
09/10/05 16:38
|
המטומטמים דנים ערבים לפי חוקי הדמוקרטייה וכך הם מגבים את ידי הרוצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי הכללות בבקשה
ל"ת
אשכנזי מברה''מ,
09/10/05 22:15
|
|
 |
53.
החכ''ים הערביים פשוט בושה.
דני,
חיפה,
09/10/05 16:24
|
היכן הגינויים של החכ''ים הערביים . אחמד טיבי פשוט תתבייש אתה וכל החכ''ים הערביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DANI YOU SHOULD BE SHAM
meir yaeir,
U S A,
09/10/05 21:50
|
FOR LETING ARABS BE IN THE GOVERMENT OF THE JEWISH COUNTRY..ISRAEL IS JEWS ONLY..AND JEWS WILL HAVE PEACE WITH DEAD ARABS ONLY ...DO YOU GET IT STUPID DERTY WEAK AND WICKED JEWS .. WELL DO YOU ??YOU MUST GET EVERY ARAB IN ISRAEL OUT OR DEAD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אם היה פעיל ימין שחשוד בפיגוע
ימני,
פה,
09/10/05 16:13
|
והיו עושים עימו עסקת טיעון. כל התקשורת והשמאל היו זועקים לשמיים הייתכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
נפלתם על הראש עסקת טיעון???
ל"ת
פרקליטות,
שמאלנית,
09/10/05 16:11
|
|
 |
50.
8 years what a joke
ל"ת
JUDGE,
09/10/05 15:59
|
|
 |
49.
צריך לשרוף את המחבלים, כן כן
ro,
09/10/05 15:55
|
לא התבלבלתי. אפילו את משפחותיהם להעלות על אוטובוס או משאית, ולדרדם לתהום.
לצפות במחזה הזה צריך להביא את המחבלים שיראו מה קורה למשפחותיהם.
הייתי אפילו מוסיף לצפייה גם את המנהיגות שלהם, טיבי, עזמי, בראכה וכמובן את המנהיגות היהודית השמאלנית.
זו הדרך ורק זו, וכך אולי יפנימו שהטרור יפגע גם בהם, כמו שנאמר, שן תחת שן, עין תחת עין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אין להם ממה לחשש-בקורב ישוחררו
כואב,
09/10/05 15:48
|
לדאבוננו ממשלות ישראל ממהרות לשחרר רוצחים שפלים בסיטונאות, בטענה שאין להם דם על הידיים.
זו תהיה גם המצב שלהם, הם ישוחררו הרבה יותר מהר ממה שהם חולמים.
כי החלמאים האמיתיים נמצאים, לדאבוננו, בצד שלנו, היהודי-ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מדינה מזוכיסטית
מוטי,
קריות,
09/10/05 15:47
|
כנראה מערכת המשפט שלנו דפוקה אים על נסיון לפוצץ את מגדלי עזריאלי הולכים על עסקת טיעון. כאן מישהוא דפוק. אוי ואבוי אם היו מצלחים. חשבתם פעם אזה תנאים משופרים יש למהבלים בכלא, הם יכולים לגמור ללמוד מהנדס על חשבון משלם המיסים .וזה קורה רק במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנכון!
ל"ת
יוני,
09/10/05 16:39
|
|
 |
46.
לא מתביישים גם להודות
העיקר שהעונש,
09/10/05 15:41
|
|
 |
45.
רק השמאלנים קונים בטייבה
ל"ת
תושב חיפה,
09/10/05 15:37
|
|
 |
44.
''ערביי ישראל'' סכנה ...
אבי,
ירושלים,
09/10/05 15:33
|
|
 |
43.
עונש על בגידה וטרור ?
ל"ת
דיכי,
09/10/05 15:28
|
|
 |
42.
עסקת המאה- תנו את טייבה, טירה
ל"ת
אום אל פחם ועוד,
מתנה לפלשתין,
09/10/05 15:28
|
|
 |
41.
ובטח האזרחות תשאר לו
מרק,
נתניה,
09/10/05 15:28
|
כמה טיפשים אנחנו יכולים להיות. לא נותנים אזרחים לנוצרים מרוסיה שמוכנים לשרת כאן בצבא ולהועיל למדינה אבל נותנים אותה לרוצחים פלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שקיבל אזרחות ישראלית
ל"ת
עם מטומטם-אנחנו,
טיבה לפלסתין,
09/10/05 15:25
|
|
 |
39.
מתחת לפני העור כל ערבי אויב!
אריק,
09/10/05 15:22
|
זה עניין טבוע גמו גן שרק מחכה להזדמנות לפהפרץ. להקשות עליהם עד שלא ירצו עוד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
דוקן יהיה בן 34 כשישתחרר
חנוך,
נתניה,
09/10/05 15:19
|
ויוכל לחיות חיים רגילים למרות שאם לא היה נתפס בזמן היו נהרגים עשרות אנשים. האם המבחן בישראל הוא רק מבחן התוצאה? מה עם מבחן הכוונה? האנשים הללו תכננו בקור רוח את רציחתם של עשרות אנשים. למה לא להטיל 25 שנות מאסר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כשישוחררו ניתן להעבירם לקיבוץ
ל"ת
שם אוהבים אותם,
חפציבה,
09/10/05 15:10
|
|
 |
36.
פיצוץ מגדלי עזריאלי
אורי,
חיפה,
09/10/05 15:05
|
אם עבור תכנון פיצוץ מגדלי עזריאלי מקבלים רק 8-15 שנות מאסר אז אל נתפלא אם כבר קיימים מתכננים נוספים -אם היתה התכנית מצליחה היה כאן אסון כדוגמת אסון מגדלי התאומים בניו-יורק אבל כאשר בתי המשפט הנאורים שלנו עסוקים בנוהל שכן ובחוקיות גדר ההפרדה אז את מי מענין תכנון פיגוע של אלפי הרוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נא לא ללכלך על טייבה.
רמי,
תושב טייבה,
09/10/05 14:57
|
נא לא ללכלך על טייבה. אם קראתם את הכתבה טוב כתוב , יליד מחנה הפליטים בלטה . אלה המשתפים של מדינת ישראל. ימותו הגזענים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הם יקבלו חצי שנה על תנאי
משה מכרכור,
09/10/05 14:55
|
כל השמאלנים יגנו עליהם. השמאל הואובי ישראל - חד הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
טוב, עוד 8 שנים הם ינסו שוב
ל"ת
א,
09/10/05 14:55
|
|
 |
עוד 8 שנים המגדלים הללו לא
רספוטין,
09/10/05 15:30
|
יעמדו, שכן העידוד שהטרור מקבל כאן , ממשלת הגירוש, ומבג''ץ הכניעה וההתרפסות, ומציבור הכבשים הכללי, רק מקרב את היום שבו יתרחשו כאן מספר מגה פיגועים, שלאחריהם יהיהו עוד אינטיפאדות בסדרי גודל כאלה שלא ידענו עד כה, 8 שנים הייתם מתים, בעוד 8 שנים אני בספק אם גטו ההיטק\והבורסה בכלל ישרדו, 8 שנים הייתם מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ככה אתה מחזירים לנו? למה?
איתי,
09/10/05 14:46
|
אנחנו נותנים לכם, ערבים ישראלים* יקרים, אזרחות ישראלית ונותנים בכם אמון וכך אתם מחזירים לנו?! אני מכבד אותכם באמת, ואני לא איזה מרוקאי ששונא ערבים. אבי סיפר לי שבעבר כשהיחסים בינינו עדיין היו טובים היו לו הרבה ידידים ערבים והוא סיפר לי שהם ממש טובים! אז למה??? למה לעשות פיגוע?! ואם אתם לא אוהבים* או לא נאמנים למדינה שלנו יש לכם מבחר ענק של ארצות בהם גרים ערבים נוספים. ולנו יש רק מדינה אחת. בילבד. גם את זאת תרצו לקחת?*
* לא מתייחס לכולם, כמובן. אני מאמין שיש יהודים וערבים רעים וטובים באותה מידה. ככה חינכו אותי הוריי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי חינכו אחרת ...
אדי,
הרצליה,
09/10/05 15:34
|
|
 |
31.
למה דווקא את עזריאלי ?
ולוולה,
09/10/05 14:43
|
מעניין שהיעדים שנבחרו ( עזריאלי , רכבת ישראל ), כולם באחריות מ''י ישראל . מדוע ארגוני הטרור לא בוחרים יעדים שנמצאים באחריות השב''כ? התשובה : בית הספר לאבטחה של משטרת ישראל .... הוא פשוט לא קיים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אנשים שנתפסים עם באנג מקבלים
פרופורציות?,
09/10/05 14:17
|
|
 |
29.
לשחרר אותם מיד !
שמאלני,
09/10/05 14:11
|
|
 |
פחחחח עצוב אבל נכון.
ל"ת
קטשופ,
09/10/05 20:23
|
|
 |
28.
ערביי ישראל למופת
ל"ת
אנטיטיבי,
09/10/05 14:09
|
|
 |
27.
ביטוח לאומי גידל אותם!
ל"ת
קיקו,
09/10/05 14:08
|
|
 |
26.
מה גם בזה עסקת טיעון? מטומטמים
ל"ת
קיקו,
09/10/05 14:04
|
|
 |
25.
''הפתעה''
רואה ניכוחה,
צפון,
09/10/05 13:55
|
''הופתעתי'' בלשון המעטה למקראה הידיעה . ערביי ישראל הינם גיס חמישי ותחת עלה התאנה של מדינה דמוקרטית חותרים תחת אושיות השלטון והחוק. יש לשלול לכאלה שסרחו את אזרחותם בנוסף על המאסר בפועל שנגזר עליהם. למען יראו וייראו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה גיס חמישי
ל"ת
לא יודע,
09/10/05 15:14
|
|
 |
הגייס החמישי
אנציקלופדיה,
09/10/05 17:25
|
גייס חמישי- כשהגנרל פרנקו והפשיסטים התכוננו לכיבוש מדריד במילחמת האזרחים בספרד הודיע הגנרל שהעיר תיכבש בעזרת חמישה גייסות, אבל יש לך רק ארבע, הגייס החמישי ענה פרנקו גר בעיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי.
ל"ת
קלוצמך,
09/10/05 20:23
|
|
 |
death
yasin,
09/10/05 14:03
|
|
 |
24.
הפרקליטות לא קובעת את
ע,
גליל,
09/10/05 13:54
|
חומרת העונש היא רק ממליצה על בית המשפט להחליט אם לקבל את עיסקת הטיעון לא תמיד השופטים מקבלים הם לא חיבים כלום לאף אחד אז לתשומת ליבכם אנא התחילו להפעיל את מחבש התגובות לטובת קיומה של המדינה וזכות התושבים ליחיות בשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עסקת טיעון על פיצוץ עזריאלי?
ל"ת
ריטה,
תל-אביב,
09/10/05 13:52
|
|
 |
22.
חכו! ביהמ''ש צריך לאשר העונשים
טרוריסט מחפש,
עו''ד יהודי,
09/10/05 13:50
|
אולי המסכנים יקבלו פחות שנים...
על סמך השנים האחרונות, כנראה העונשים שיוטלו עליהם יהיו נמוכים מהרשומים בכתבה.
חוץ מזה, הם גם יכולים לבנות על טוב ליבנו (או יותר נכון- על תמימותנו) לתת להם קיצור מאסר ואולי אפילו איזו חנינה.
היהודים צריכים לצאת ולהפגין נגדם, בדיוק כפי שהם מוחים על הטרוריטים מארועי אוקטובר 2000.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שירקבו בכלא.
גדי,
חיפה,
09/10/05 13:40
|
שלא ישוחררו בשום עיסקת חלופין. העונש בהחלט לא מספק, ואינו בגדר יראו ויראו. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עיסקת חילופין אתה מדבר?
רואה שחורות,
09/10/05 13:56
|
הם אזרחי ישראל..לכן אי אפשר להחליפם ולהעבירם ל''פלסטין''.
כשהם ישוחררו הם ימשיכו לנוע בחופשיות במדינה ולהמשיך במסעות הטרור שלהם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תגובה למדיניות הגזענית תוקפנית
שי,
09/10/05 13:33
|
|
 |
אתה מאמץ שם יהודי ע''מ ליצור
בעל כושר,
הבחנה,
09/10/05 13:48
|
רושם שיש הסכמה של יהודים למעשים . אינך אלא אחמד או סלמאן , הדבר מאוד שקוף , אז תעבוד על הפלחים מהכפר שלך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא הבנת שאתה נמצא על חבית
שי,
09/10/05 14:04
|
חומר נפץ , בשל מדיניות האפליה כלפי הפלסטינים, אז אני מציע לך לראות ממצבה של סרי לנקה. תבין לא היהודים ולא הפלסטינים הולכים להעלם, ההפרדה לא תצליח במתכונתה הנוכחית, אלא אם נחזור לגבולות 67 ונפרק את כל התנחליות. כדוגמת גוש קטיף. עוד 10 שנים הפלסטינים יהיו 6.2 מיליון אז תעשה אתה את המתמתיקה אולי מדינה דו לאומית עדיפה שי שרק בת''ז הוא רואה את עצמו כיהודי (לא הולך לצום או להתפלל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי, אל תדאג, לא רואים בך כלום
לא מסתכלים עליך,
09/10/05 14:48
|
לא משנה מה כתוד בת''ז שלך, אף אחד לא רואה בך לא רק שאתה יהודי ובכלל לא רואים בך שום דבר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כל פעם אני חושב על זה
באי,
09/10/05 13:25
|
כל פעם שאני עובר ליד עזריאלי אני חושב על זה. נראה לי שזה עניין של זמן.
לא הייתי רוצה לעבוד שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
והיהודים קונים בטייבה
מיטל,
ראשלצ,
09/10/05 13:23
|
|
 |
חרם על הערבים!
ל"ת
כולם אויבים.,
09/10/05 16:56
|
|
 |
אני לא קונה מערבים
ל"ת
שפוי,
09/10/05 13:58
|
|
 |
הערבים הם המנוע של המדינה
ג'בארין,
אום אל פחם,
09/10/05 15:24
|
תדע חברי כי אנחנו הערבים המנוע של מדינת ישראל ,המדינה הזאת שלנו כמו שלכם ,אז אל תעשו עצמכם כל כך נאמנים לארץ, איפה הייתה בזמן הטבח בשפרעם איפה הייתה בזמן שהרגו 13 צעירים אלה לא אזרחי המדינה ....... תתביישו באמת ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מצב לקנות מערבי
ל"ת
me,
09/10/05 15:02
|
|
 |
אחרי אוקטובר 2000 אני מחרים.
ל"ת
קניתי קודם,
09/10/05 14:45
|
|
 |
17.
דמות פוליטית
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
09/10/05 13:23
|
ידועה בארץ אמרה. שמערכת המישפט בארץ לא מושחתת . כניראה שדבריו יצאו מהקשרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שר הפנים של שינוי אחראי לכך
*,
09/10/05 13:21
|
|
 |
לא נכון
דורון,
09/10/05 14:45
|
בשנת 2000 היה שר הפנים שרנסקי ואחר-כך אלי ישי פורז היה שר הפנים רק ב2003-2004
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדי עובדים זרים, איחוד משפחות
גרונם,
09/10/05 15:18
|
רק מדיניות מחמירה שמי שרשאי להחשב לאזרח ישראלי הוא בן הדת הישראלית כהלכה או בן לאב יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצב ילך ויחמיר
לא אוהב,
ערבים,
09/10/05 13:42
|
מהפח אל הפחת- שר הפנים של שינוי היה ''מתון'' יחסית לנוכחי- פינס מהעבודה. אני לא רוצה לחשוב כמה אזרחויות ישראליות הוא מאשר לחבריו הפלסטינים. (הרי הם רוצים רק לגור כאן בשקט....כן בטח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אז נחכה 8 שנים שיהיה את הפיגוע
ל"ת
אובי1,
09/10/05 13:21
|
|
 |
אם בג''ץ לא בטוח שתהיה פה מדינה
פסימי,
09/10/05 14:44
|
|
 |
העיקר שיש למה לצפות!
אופטימי?,
יותר פסימי..,
09/10/05 13:44
|
|
 |
14.
תקשיבו היטב לאביגדור ליברמן
א.ד.,
09/10/05 13:20
|
רק הפרדה מקסימלית בין יהודים לפלשתינים תביא שקט. יש לגשת מייד לתוכנית חילופי השטחים בה יועברו לשליטת הרשות הפלשתינית ישובי המשולש ומזרח ירושליים (כ 500,000 פלשתינים סה''כ) ובתמורה תספח ישראל שטחים אחרים (גושי ההתיישבות הגדולים ועוד..)
אחרת בחיים לא יהיה פה שקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבים תמורת שטחים
יהודי,
ישראל,
09/10/05 15:03
|
להעביר את כל הערבים לירדן/מצרים/לבננן/סוריה ובתמורה ניתן להם שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיום חוץ מליברמן אין בכלל גבר
ליברמן לממשלה,
09/10/05 14:43
|
כיום חוץ מליברמן אין בכלל גבר אחד בפוליטיקה ישראלית, כולם פה אפסים מאופסים כולל את שרון עם בנו השמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
דור,
אשקלון,
09/10/05 14:05
|
אני מסכים עם לברמן ,הרעיון שלו של שרק אנשים שנאמנים למדינה ישארו ומי שמעדיפים לגור מדינה פלסטינאית פשוט יעברו לשם הוא הכי הגיוני שיש. זו לא גזענות ,ערבים ישראלים שמאמינים במדינת ישראל ישארו כאן ומי שלא רוצה שיעבור.
לכן את הקול שלי כבר יש לו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביגדור ליברמן הוא פושע מלחמה
שי,
09/10/05 13:35
|
רק התנערות מהאידלואגיה של מדינת היהודים, והחלפתה למדינת כלל אזרחיה תביא פתרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלשתינים ותומכיהם-פושעי מלחמה
להתנתק משי,
09/10/05 14:11
|
מגיע ליהודים מדינה משלהם אחרי שהעולם הוכיח עד כמה הוא לא סובלני בלשון המעטה כלפיהם. אם המדינה הזו תהיה מדינת כל אזרחיה הרי שבמוקדם מאד היא תהפך לפלשתינית והיא בוודאי תתנכל ליהודים. דוגמא לאחרונה היא מפינוי גוש קטיף. הם הרי לא יכלו לסבול כל נוכחות יהודית, ואפילו מבנים של יהודים בתוך השטח הריבוני שלהם. טרנספר מוחלט של יהודים גם אם השטח היה ''כבוש'' (ואל תשכח למה הוא נכבש, בוודאי לא בגלל שהם אהבו אותנו). מעבר לכל זה-ישנה הבטחה תנכ''ית לזכות הקנינית של העם היהודי (אבל רק לגבי מי שבאמת יהודי) על הארץ הזו. ''ידידי'' זה לא ילך הרעיון הנואל על מדינת כל אזרחיה. לא רק פה אלא גם בכל מדינות המערב החופשיות בהן מתקיימת עתה מלחמה נגד הטרור של העם המוסלמי הגזעני שאינו מכיר תודה למארחיו ורוצה בכוח הג'יאד להשתלט על אירופה, אמריקה, רוסיה לשעבר, על ארצות ערב החילוניות, וכמובן על ישראל. תהיה לצד העם הקטן שלך. לפלשתינים יש 1.5 מליארד מוסלמים פנטים ונבערים כמוך שיגנו עליהם אוטטומטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא מהריחוף
סתם אחד,
09/10/05 14:11
|
לא תהיה כאן מדינה דו לאומית גם בעוד 1000 שנה - ואם תהיה סכנה למציאות כזאת, תפרוץ כאן מלחמה בין יהודים לערבים שעוד לא נראתה כמותה.
צא מהריחוף ותתחבר למציעות מר מעופף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אמרת
בן-חורין,
09/10/05 14:41
|
עדיף להילחם כבני-חורין בעד ארצינו, חופש ומדינה עצמאית שלנו על ''שלום'' במדינה מוסלמית קיצונית בתור ''זימים'', עבדים של ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ממש עונשים מרתיעים....
השופט שלמה,
09/10/05 13:20
|
במדינה מתוקנת ודמוקרטית כו ארה''ב, טרוריסט מבית היה מקבל גזר דין מוות, ובמקרה הקל מאסר עולם.
למי שלא יודע, בית הדין הצבאי יכול להטיל גזר דין מוות, אבל אנחנו יותר מדי מרחמים עליהם, ואז זה חוזר לנו בפרצוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו המציאות
יוסי כהן,
קריות,
09/10/05 14:29
|
עם כל הכבוד למר שלומו מי היסמיך אותך להיות שופט .אומנם העונשים פו בארץ אנם מספיק מרתיעים אך מפו ועד עונש מוות זה זילזול באיטלגנציה .אנו מדינה נאורה כמו ארצות הברית אך אל לנו להרשות לעצמנו להפעיל את הגזר דין מוות היות וזה עלול להוות תקדים לבאות ולחזור אלנו כמו בומרג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ו-8 עד 15 שנה זה עונש הולם ?!
ל"ת
ש.,
ראשל''צ,
09/10/05 16:12
|
|
 |
נכון פולרד מסכן לא סיכן שום
גדעון,
09/10/05 13:47
|
אמרקאי ויושב על מסמכים כבר 20 שנים ואנו היהודים נותנים למפילי מגדלים עם אלפי הרוגים 8שניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אזרח ישראלי - אתה לא מתבייש?
ל"ת
סיימון,
דימונה,
09/10/05 13:18
|
|
 |
11.
לפי דעתי המדובר במוסלמים !!!!!
את האמת צריך,
לומר ולהבין,
09/10/05 13:18
|
המוסלמים הכובשים צועדים לעבר יצירת עולם איסלאם .
צריך להבין את זה ולהתגונן מפני זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גאון!מי עוד יכול לעשות זה?
ל"ת
לא גאון,
09/10/05 14:37
|
|
 |
אם השמאל והמערב ימשיכו
Avi Ecuador,
09/10/05 17:28
|
לעודד את המוסלמים הם יעשו זאת לעצמם. דע לך שלנוצרים יש מנטליות שונה מליהודים ורף הסבלנות שלהם מאוד נמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
גם אני שוקל להשמיד את הגלקסיה
שפוי מלחמה,
09/10/05 13:17
|
מה זו הכותרת המתלהמת הזו? ''לפוצץ את עזריאלי'' כאילו הם תיכננו גרסה ישראלית של ה- 11 בספטמבר.
סביר להניח שמה שהם תיכננו, אפילו לא מתקרב לפיגוע הראשון במגדלי התאומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עיסקת טיעון
ח.ב.ר.,
ירושלים,
09/10/05 13:16
|
אולי מגיע לנו אזרחי המדינה לדעת ולהבין עיסקאות הטיעון בענין זה. עד היכן מגיע האבסורד והטמטום במדינה הזו ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עסקות טיעון
עמיר,
נהריה,
09/10/05 13:37
|
אני מסכים איתך ב 110%. הרשות השופטת במדינת ישראל מתנהגת כרשות מנותקת לחלוטין מהמציאות הקיימת כאן : זה בא לידי ביטוי בעסקות הטיעון שהם מוכנים לקבל, בעונשים המגוחכים לרוצחים שנוהגים בכבישים, לאנסים, לפדופילים, לאלה שמכים נשים ועוד.
יש צורך בבדק בית ברשות הארורה הזו. הם לא מבינים שבגלל הריפיון שהם מגלים בבתי המשפט הפשע משתלם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ערביי ישראל בשירות הטרור
היהודי,
09/10/05 13:16
|
למי שלא גילה זאת עד היום, זאת המציאות האכזרית שאנו צריכים לסבול- גייס חמישי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איפה היה אחמד טיבי ?
ד. שרון,
המרכז,
09/10/05 13:15
|
כששלושה מתושבי טייבי תכננו לפוצץ את מגדלי עזראלי ? האם יש לו מה להגיד על כך ? הרי הוא מתנהג כאילו שגר בעזה ולא בישראל ! מצפים לתגובתך אחמד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיבי - יטען שזו היא תוצאה של:
גרמי,
כפר סבא,
09/10/05 14:20
|
א. קיפוח המגזר הערבי. ב. תוצאה מתסכול של אי הרצון של ממשלת ישראל להמשיך לסגת מכל שטחי הגדה ומזרח ירושלים וכמובן בעיות הפליטים. ג. עוד יטען שהודעה זו בא כתוצאה מכפייה של השב''כ על הנחקרים ובעצם הם חפים מפשע והכל עללית דם.
חברי הכנסת הערבים מבינים היטב את המושגים הדמוקריטים מנצלים אותם בצורה מעוובתת. הדמוקרטיה מבחינתם הוא דמוקרטיה רק כאשר זה משרת את האינטרס שלהם, כאשר הם יתפסו על חם במעשה החכים הערבים מתחבים ולא מוכנים לקחת האחריות על המגזר שלהם.
לצערנו הפולקטאים היהודים לא רחוקים מהם בעוות עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה, מתכנן את הפיגוע הבא...
ל"ת
דוכן חומוס,
בטייבה,
09/10/05 14:07
|
|
 |
6.
נו. אז מה?!
א.,
''יש גבול'',
09/10/05 13:15
|
|
 |
כמה ''עשבים שוטים''רצחו מעל 3000
יהודי פשוט,
09/10/05 14:35
|
כמה ''עשבים שוטים'' הפילו מגדלים בניו-יורק ורצחו אלפי אנשים. אם חלילה יקרא דבר כזה אף אחד לא ישב פה בשקט כי כל אי-אפשר להמשיך. בביטוי ''דו-קיום'' רוצים קודם כל ''קיום'' וזה כנראה לא מתיישב עם המילה ''דו'' במציאות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גבול = יש טמטום!
למיעוט השמאלני,
09/10/05 13:35
|
|
 |
5.
שימו לב-מדובר על ערבים ישראלים
עידן,
רמת השרון,
09/10/05 13:15
|
אותם אלה שיש להם תעודת זהות כחולה, ויש להם אפשרות חוקית להיכנס לכל מבנה ומקום, בדיוק כמונו, היהודים.
זאת לא תופעה חריגה בכלל..
היו כבר מאות אם לא אלפי מקרים שהתגלו, שבהם ערביי ישראל מסייעים לאויב.
על כן יש לרנספר אותם מפה, ועד אז שאנחנו, האזרחים היהודים, נחרים אותם ולא נעסיק אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך לרנספר אותם!
כהנא צדק,
גן עדן עם 72,
09/10/05 14:24
|
|
 |
לגרש גם נרקומנים, ואנסים, ו..
אסף קרמר,
תל-אביב,
09/10/05 14:22
|
יופי של פתרון, אבל מה הקשר ל''ערביותם''? אולי לגרש גם את הנהג השיכור שרצח 4 אנשים בתאונה? ואת מי שהרג חייל (דרוזי! אגב) במועדון בחיפה? ואת כל שאר האנסים, והנרקומנים - רשימה בעיתון, כל יום! ההצלחה שלהם (של כל הזבל הנ''ל, כולל זוממי הפיצוץ) היא קודם כל בגלל המחדלים של כולנו. בחינוך, בחלוקת משאבים, בענישה, בחוסר מעורבות, ו... הרשימה ארוכה. ''לרנספר'' (כפי שכתבת) איננו פתרון לכלום (יש מספיק דוגמאות איומות בהיסטוריה), זהו אקט שטחי וזמני (כי יבואו אחרים), ואם כבר יש לך אנרגיות למשהו - כדאי לחפש איך עוזרים לתקן, ולמנוע, כי שם!! הבעייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרון לבעיה
משה,
ים,
09/10/05 15:24
|
אסף או שאתה תמים או שאתה טומן ראשך בחול כדי לא לראות. גם אם תתן להם את כל ההטבות בעולם הם עדיין יראו בך גורם זר שיש להרחיקו מהאיזור. הפתרון הם שם ואנחנו פה . בסך הכל להזיז את הגבול. הם ישארו בבתיהם ובאדמתם ויהנו מהאזרחות הפליסטינאית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרמר
דן יואב,
רמת גן,
09/10/05 15:18
|
חבל על מילותיך אתה מפגין רמה גבוהה מאוד של נאיביות ואפילו ילדותיות במידה מסויימת. אין כל דבר שיצדיק טרור או אלימות מטורפת מסוג כזה. לגבי המדיניות אותה יש לנקוט לדידך, אז הבן שסוציאליזם כזה כבר חלף מן העולם. אולי הכושים בארה''ב גם יתחילו להפיל מגדלים ומטוסים? תמיד יהיו עניים ותמיד יהיו מקופחים. עוד לא שמעתי על אם חד הורית שתכננה פיגוע... הבן כבר שיש כאן שנאה תהומית שניזונה מרובדים עמוקים בדת האסלאם ומתלבשת על בעיות שקיימות, אינני מכחיש זאת, בכל חברה מודרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בטח שהם הסכימו לעסקת הטיעון
Ice machinE,
מרכז,
09/10/05 13:14
|
8 שנים זה ''על הניר''. הוא ירצה בכלא 6 שנים ואז ישחררו אותו על התנהגות טובה ולאן אתם חושבים שהוא יחזור, להיות איש הגון ואזרח טוב? הוא יחזור ישר לידיים של החמאס והג'יהאד לתכנן עוד פיגועים. היה צריך לכלוא אותם לכל החיים עד שיירקבו בכלא בלי אפשרות לחנינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
טיבי?? אתה עדיין רוצה שיוויון?
ל"ת
עידו,
חיפה,
09/10/05 13:13
|
|
 |
2.
אפשר להבין את זעמם
שי,
09/10/05 13:12
|
כנגד חברה גזענית, מפלת ערבים ולאומנית, השוללת מאדם שמשפחתו ישבה כאן דורי דורות את זכות הקיום, בשל אידאולגיה שזאת מדינה ליהודים (מדינת דת), אני מבין אותם ואת זעמם יש לחתור לפתרון של מדינה דו לאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראת את הכתבה?
ל"ת
קטשופ,
09/10/05 20:19
|
|
 |
אתה בטח לא יהודי
Avi Ecuador,
09/10/05 17:30
|
ואם אתה מבין כל כך גדול אולי תלך לגרמניה עם שני פצצות אטום? נו, אנו היהודים לא הבנו למה שנבין קניבאל אידיוט כמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי,''תבין'' אותם בבית קברות (חס)
ל"ת
מטומטמים נמאסתם,
09/10/05 14:30
|
|
 |
לשי:מדינה יהודית אינה מדינת דת
אורן,
09/10/05 14:18
|
מאיפה לקחת את השטות הזאת? היהדות היא קודם כל לאום! הרצל, חוזה מדינת היהודים, היה חילוני גמור! אתה פשוט לא חכם בלשון המעטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם עלינו להיות נאמנים להגדרה
שי,
09/10/05 15:07
|
הרי המכנה המשותף לנו הוא הגדרה הדתית, אני מוגדר כ ''יהודי'' לפי ההלכה, אולם אין אני רואה את עצמי כיהודי. כמו שאין ''אומה איסלמאית'' (אלא רק דת איסלמאית) אין צורך במדינה יהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה מצדיק פיצוץ רכבת ??!
יואל,
09/10/05 13:42
|
שום דבר לא מצדיק טרור, גם לא כיבוש. טרור זה רצח אזרחים חפים מפשע שלא עשו רע לאיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום דבר לא מצדיק אלימות קיצוני
שי,
09/10/05 15:19
|
|
 |
תגיד לי משהו יא שמאלני מסריח
סער,
חדרה,
09/10/05 13:42
|
אין לך מה לעשות חוץ מלרשום תגובות כל היום? יא שונא ישראל נאצי מלקק לערבים את התחת אמן שהמשפחה שלך תתפוצץ בפיגוע תופת יא מסריח לך תתקע את אורי אבנרי בתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי אבנירי תרם רבות למדינה הז
שי,
09/10/05 14:36
|
מציע לך לקרוא את ספריו בשדות פלשת, והצד השני של המטבע. לפני שאתה משתלח באדם שתרם מדמו וזיעתו לארץ. וגם הוא הבין את החשיבות של מדינה דו לאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סער קצת הגזים אבל אמר נכון מאד
ל"ת
''רוסי'' עצבני,
09/10/05 14:28
|
|
 |
סער, סתום ת'ג'ורה
ל"ת
אינסטלטור,
09/10/05 13:53
|
|
 |
1.
שרון ישחרר אותם בעסקה הבאה
דנה,
תל אביב,
09/10/05 13:12
|
|
 |
אל תטעי, מדובר על ערביי ישראל
המשיב הלאומי,
09/10/05 13:32
|
ולא פלסטינים.
דבר זה חמור עשרות מונים מפלסטינים שרוצים לבצע פיגוע, כיוון שלערביי ישראל ישנה אזרחות ישראלית מלאה, בדיוק כמוך, לכן אין להם את בעיית הנגישות לכל מקום שירצו, כולל בנייני עזריאלי.
ולהם לא ניתן לבנות חומה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתום את הפה !
------,
------,
09/10/05 13:48
|
אני ערבי ישראלי ואזרח מדינת ישראל ואני לא מוכן לעשות בשום פנים ואופן את מה שהאנשים האלה תיכננו לעשות כי אני אוהב המדינה ונאמן לה - אבל יש לי את הזכות להגדיר את עצמי כפלסטינאי כי כך אני באמת ואף בנאדם בעולם לא יכול לשלול ממני את הזכות הזאת -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תטפלו במגזר שלכם, אחרת
יהודי ישראלי,
09/10/05 14:26
|
אז תטפלו במגזר שלכם, אחרת יהי מאוחר מדי. אף מדינה ואף עם לא יכול לסבול מצב שבו יושב מיוט שמייצר בן-לאדנים שכאלה, שיושבים בתוך תוכינו וחושבים איך לרצוח ולטבוח בילדיינו ובנו. מספיק לראות ולשמוע את הח''כים שלכם כמו טיבי וברקה. אף פעם לא היה לי איבה כלפי אף אחד על רקע גזעי או אתני, אבל אתם הגזמתם ואם יקרא חלילה משהו במימד שחלאות האלה תכננו, אז התגובה תהיה באותו מימד ואף אחד לא יעשה הבדל כי גם עליך כחלק של החברה הערבית יש אחריות במה שקורא בה ותתכוננו לשאת בה באופן מלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי הישראלי
הדאגן,
09/10/05 14:26
|
איזה עונש היית מציע לתת להם? הרי גם אתה ומשפחתך יכולים להפגע ברכבת או במגדלי עזריאלי או בכל מקום אחר בו מבצעים פיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כזה דבר
עופר,
מרכז,
09/10/05 14:17
|
לפחות תתטען כי אתה ישראלי מוסלמי=אזרח ישראלי בעל דת מוסלמית. לא יתכן מצב אמביבלנטי כזה בו אתה מגדיר עצמך כנאמן לשתי ישויות לאומיות שונות בתכלית {לפחות כל זמן שקיימת מלחמה בין שתי ישויות אלה}. לפלסטינים ה''ישראלים'' די לכם להחזיק המקל משתי קצוותיו. לא יתכן כי תהיו אזרחים נאמנים למדינה כל עוד אתם נהנים מקצבות מל''ל ומשירותים ממלכתיים עדיפים ובו זמנית לאעון כי אתם בעלי הגדרה עצמית לאומית שלא יכולה לדור בכפיפה אחת עם הישות הלאומית הישראלית
הגב לתגובה זו
|
|