• 41.

    הכתב שם הביא איתה ריאיון מבריק (ל''ת)

    חמי, 10/10/05 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שמאלני לשעבר הם כל אותם

    קובי הקאובוי, 09/10/05 21:57

    6 מנדטים, ששה מנדטים (!!!), לא
    פחות, שהיו בעבר למרצ וכיום יש
    לה רק 6 במקום 12.
    לא 6 מצביעים פחות כי אם 6
    מנדטים פחות. 200,000 מצביעים
    פחות ממה שהיו לה בשנים 92' עד 96', זה שמאלני לשעבר.
    למשל אני.
    למשל ד''ר יובל שטייניץ שהיה בשלום
    עכשיו והתפכח ועבר לליכוד.
    למשל הסופר איל מגד שבעבר אף
    הצביע לחדש.
    למשל חלק ממכרי ושותפי לעבודה.

    וזה לא אומר שמשמאלן לשעבר הופכים להיות כהניסט בהווה.

    יו, שי, אתה חתיך, אם הייתי אשה או
    הומו הייתי מציע לך הצעות זימה...

    חתיך חתיך אבל רדוד ועלוב ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • קאובוי קאובוי,

      יצחק לויט, 10/10/05 07:57

      אבל עם מנת משכל של אינדיאני. תשאל את עמרי שרון, הוא כבר יסביר לך

      הגב לתגובה זו

      • אתה דפוק, גזען ומנוול

        מישהו, 10/10/05 20:39

        למה מה? לאינדיאנים יש מנת משכל
        נמוכה ???

        ואגב, אותו קובי הקאובוי צדק.

        יש הרבה מאוד מהשמאל, שמאלה
        מהעבודה, קרי מצביעי מרצ וגם מצביעי
        חדש שעברו טיפה, או הרבה, ימינה.

        גם חדש קבלה פחות מנדטים מבעבר,
        אם כי לא ברמה דרמטית, אבל בעיקר
        מרצ נפגעה.
        ירדה בחצי ממה שהיתה !

        הגב לתגובה זו

      • שמאלן שמאלן - אבל גזען !

        טונטו, 11/10/05 11:27

        לא למדת ששמאלנים לא אמורים להביע דעות גזעניות על אינדיאנים ?
        אתה גם מקלל במקום לענות - אולי אתה שי גולדן ?

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מודה - גולדן באמת גאון !

    שמאלני לשעבר, 09/10/05 14:12

    הוא מבין עמוקות בסכסוך הישראלי פלשתיני ויודע מה קרה בקמפ דייויד כדי לספר לנו שאהוד ברק מדבר שטויות וערפאת הוא חובב שלום.
    הוא גם מכיר את כל השמאלנים לשעבר, יודע מה הם חושבים ויכול לקבוע שעולמם קרס עם ההתנתקות.
    תוך כדי הוא הספיק לקרוא 'לאשה' ולהגיע למסקנה שיעל בר זוהר גמורה.
    לא לפני שקבע בפסקנות כמומחה משפטי, שמזוז הוא יועץ משפטי מושחת, מסקנות מח''ש זה כסת''ח וגיא רייף אשם.
    כמובן שגם בתור הסטוריון מדופלם הוא יודע לקבוע שטרומן הוא פושע מלחמה על שהטיל פצצה אטומית על יפן.
    לא סתם המעריצים שלו אומרים שהוא גאון.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יב''ז מגעילה אותי (ל''ת)

    מיכאל, 09/10/05 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לדוביד שוויצר בטן ותחת גדולים

    סמי, 09/10/05 07:21

    הוא לא היה מאמן, הוא היה אבי
    תורת הבונקריזם בכדורגל הישראלי

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נחמד לקרוא,

    mm130, 09/10/05 06:55

    בוקר טוב. (-:

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שמאלן לשעבר- אחד שהחל לחשוב. (ל''ת)

    המטיף, 09/10/05 06:30

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ילדים - להפריד!!

    שרה אמנו, 09/10/05 06:22

    די למריבות ולמכות. אנחנו ערב יום הכיפורים.
    ושי.אןף איתך כמה שאתה חתיך

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שובו המלבב של הנביא הגרפומן.

    אילון, 09/10/05 01:58

    נראה שחסרו לי הלהט הנבואי והררי המילים, בכללן התארים הלוואים ושאר החברה הטובים.
    איפה היה כל העת שי גולדן הזה, ומי המתחזה המשועמם שהחליף אותו לאחרונה?
    16 צודק כמובן בכל, למעט הנימה השלילית.
    מה רע חביבי במעט התלהמות יוקדת ונטולת פרופורציות על הטריוויאלי ועל הקרדינאלי, ללא אבחנה וללא סדרי עדיפויות לסוף השבוע?
    ראה איזו התרגזות בריאה יצאה לך. האם התרגזת כך אי פעם על יעל בר זוהר עצמה?
    חיזוק חיובי לגולדן הישן הנמרץ המאוהב במילותיו שוחר המדון צר האופקים ורחב היריעה. שי גולדן של וואלה.
    ובברכת כנסו דחוף!!!!!! נפרד.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני מת לתמוך בך אבל

    חי לשעבר, 09/10/05 01:42

    אני לא מגיע.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גולדן, רק מהתגובות אתה יכול לה

    בתוך עמי, 09/10/05 00:55

    יות מבסוט.
    איפה תמצא עוד אוסף טוקבקיסטים הזוי כזה!
    יחי עם ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איזה גרפומן אוף (ל''ת)

    ענת, 09/10/05 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ניפנוף מגוחך ב''אהבת חינם''

    אמיר, 09/10/05 00:04

    כשזה נוח לכם אתם נזכרים במשפטים מפוצצים כמו ''אהבת חינם'', יעני- אז מה אם תמכתי בפשע מוסרי (התנתקות), העיקר ''אהבת חינם''....

    גועל נפש של יפי נפש מזוייפים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שמאלני קיצוני, גולדן רטריוור (ל''ת)

    שמאלני לשעבר, 08/10/05 23:06

    הגב לתגובה זו

    • זה שמאלני לשעבר אחר-לא אני (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 09/10/05 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    באופן הכי אובייקטבי

    דניאל, 08/10/05 22:55

    מסכים או לאמסכים עם דעותיו הפוליטיות,אבל איך אפשר לומר שהוא לא יודע לכתוב? כבר מזמן לא קראתי כתיבה כ''כ שנונה ומקורית..אז אלא אם כן יש פה שנאה על רק ע אישי שאני לא מכיר,אנשים בבקשה להירגע כי אתם מדברים שטויות

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כותב מחונן

    מוטי, 08/10/05 22:22

    וכל הימנים משתוללים כי הוא שם להם מראה מול הפרצוף

    הגב לתגובה זו

    • ועכשיו למיטה מוטי - כבר מאוחר (ל''ת)

      מחר בית ספר, 09/10/05 12:33

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תראה איך הרגזת את הקופים

    אפי, 08/10/05 22:18

    מהימין שי....עבודה מצויינת!!

    הגב לתגובה זו

    • תראה איזה ביטויים לעוסים

      המחלקה הסגורה, 08/10/05 23:19

      עד זרא אתה מושך מהשמאל.
      פתח התוכי את ספר הקלישאות הגדול בפרק כינויים מהמאה ה17- והתחיל להעתיק.
      (אבל לפחות גרמת לאדם אחד להרגיש טוב עם עצמו).

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו דווקא מבסוטים !

      קופיקו, 09/10/05 20:36

      כשאנחנו רואים איזה אפסים נשארו בשמאל - נשאר רק לחייך!

      אתם תמשיכו להתפעל מהכתיבה של
      כתבים שמאלנים כמו גולדן איך הוא ''מכניס לנו'' ואנחנו נמשיך לנהל את המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כשתחכים , אם תחכים ...

    לילי, 08/10/05 21:21

    תהיה גם אתה ''לשעבר''.
    עד אז נקרא את הגיגיך ונגחך ביגון על היותך מושך בעט ונמשך באף...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    Cynicism as crook’s cover (ל''ת)

    AMR, 08/10/05 20:57

    הגב לתגובה זו

    • why in english?

      why, 08/10/05 22:23

      תכתבו בעברית. פה זה לא ברוקלין!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    YES, Past Leftist--YES (ל''ת)

    AMR, 08/10/05 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש עוד כמה עניינים שלא כתבת

    יעלי, ערפאת,, 08/10/05 20:51

    אין לשי האומלל על מה לכתוב אז הוא מחרטט על מה שקרה ועושה ניתוח דה לשמעטא. יאללה , לך לנוח ותחזור עם רעיונות חדשים לכתוב עליהם. כי כתיבת חינם משעממת למוות - זה באמת יחריב את הבית ה 3 .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טוקבקים-מה זה כל הכתבות למעלה?

    המחלקה הסגורה, 08/10/05 20:49

    טיזרים המקדמים את העלילה. זה הכל!

    הגב לתגובה זו

    • האתרים בחרו בטוקבקים במודע.

      C-cyclist, 09/10/05 03:16

      אתרי החדשות בארץ יצרו את הטוקבקים בהשראת אתרים בחו''ל, והם ידעו שהם פותחים את הדלת לדיון ציבורי, לבסטות בשוק, ולקול הרעם. זו גם היתה בחירה מודעת במצב בו הכתבה אכן מייצגת קדימון לרשימת תגובות, שכמות החומר הכתוב בה ארוך פי כמה וכמה מהכתבה.

      וכשחשבנו שאפשר לברוח מזה לאתר עיתון הארץ - גם זה החליט לעבור לטוקבקים לפני שנה, למרות שהיה אפשר להגיב לכתבותיו בוואלה.


      האתרים חושבים שהטוקבקים ייצרו גולשים קבועים, ויתנו חשיפה לפרסומות. מזל שהפרסומות לא מופיעות בתחתית העמוד, ברשימת הטוקבקים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    גולד אנד לייט

    שירה,ירושלים, 08/10/05 20:30

    גולדן המתוק!אתה חכם,שנון,וגם חתיך לא קטן,אז מה בעצם צריך יותר מזה?תפסיק להתרשם כבר מאנשים מתוסבכים שמקנאים בך ,וכותבים בשמות שונים הם סתם מקנאים !ות'אמת יש במה....אז אל תפסיק לעולם !!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מבריק. גולדן שולת22222222!!! (ל''ת)

    י.כ, 08/10/05 19:45

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה קראת הכל , אני חותכת (ל''ת)

      את הז*ן שאין, 08/10/05 20:51

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מבינה

        טלי, 08/10/05 23:07

        לבעלך אין ז***ן?

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    כותב נפלא

    לי, 08/10/05 19:20

    תענוג לקרוא כתיבה ברמה כל כך גבוהה. שונה לטובה בנוף. :)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גולדן, אנאלפבית נבער!!!!

    אל תעבדו עלי, 08/10/05 18:55

    כן, הרבה: !!!!! תראה כאן. וכי מה אני יכול לעשות? אני ימני אנאלפבית שלא סידרו לו טור בעיתון, וכל מה שיש לי זה טוקבקים, ואילו אתה.... אתה שי גולדן!!!!!
    שי גולדן שכותב כמו תיכוניסט בינוני, עם ערימות של תארי לוואי (''תובנה פלסטית'' , ''נחילי ארבה מורעבים'' ועוד קישקושים טיפוסיים לעיתון בי''ס).
    נו מילא. בעולם שבו הפיקיות מחלקות עצות לבני נוער ולרבין יש ''מורשת'', גם אהבל כמוך יכול לקבל טור בעיתון.
    עם ביקורת טלוויזיה שלך אני יכול לחיות. לראות אותך יושב מול עופר שכטר וכותב זה בהחלט דבר נסבל ואף מתקבל על הדעת. אך למנות את עצמך נביא בפתח? מטיף בענייני מוסר וחושף צביעות פוליטית?
    מאז יאיר לפיד לא נראתה דוגמא דוחה יותר לאדם שמאמין לפרסום של עצמו. אחרי סבב של חלוקת ציונים לאורנה בנאי ראית את שמך מתנוסס בעיתון ואמרת לעצמך: ''כנראה אני יודע משהו שאני לא מבין'' והתחלת לדבר פילוסופיה פוליטית. ''השמדת אוכלוסין על קרע אתני''... על מה ועל מי אתה מדבר? מה שחשוב זה שזה נשמע מוסרי וסופיסטיקייטד. יש לי תחושה שאתה פשוט מגעגע כמו ברווז אחרי ססמאות אוויליות שקראת איפשהו (מה שודאי גרם לך לחוש אינטלקטואלי עם הכל).
    ''אנולה גיי'' והארי טרומן... אם לא הייתי מפה לא הייתי מאמין. שופט אירועים היסטוריים - שאני מוכן לערוב שאין לך שמץ של מושג אמיתי בהם- לפחות כאילו היה הר-סגור (שאני די בטוח שאתה רואה בו איזה אוטוריטיה מכובדת, כמו כל האהבלים שלא מבינים הסטוריה אבל רוצים לעשות רושם על בחורות). אתה באמת חושב שיש לך מספיק ידע לפתוח את שאלת הירושימה לדיון? כי לי נדמה שכל מה שאתה מכיר בעניין זה ססמאות סטייל ''השמדת אוכלוסין'' ו ''פוליטיקלי דפקט'' ומקום הגידול הטבעי שלך הוא בכתבות על הקוק שלקחה או לא לקחה קייט מוס ומה אמרה יב''ז למי ומתי.
    כל טמבל עם מקלדת נהיה לי קרל מארקס.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מדאיג אותי

      עליזה העצובה, 08/10/05 20:32

      אבל מאד מאד מאד מאד
      אני קצת מרחמת עליך וקצת דואגת לך.
      נראה לי שאם לא תשיג משרת כתיבה מהר, אתה עלול להשתגע ואולי אפילו לפגוע בעצמךץ
      צ'יל, בחור נחמד. הוא לא הרביץ לאחותך הקטנה,הוא בסה''כ כתב טור בעיתון.
      איזה לחוץ, אמאל'ה.......

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים שיעזור לי אבל..

      שמואל א', 08/10/05 20:40

      אתה כותב בדיוק כמוהו. אתה פשוט שי גולדן של הימין. קראת את התגובה שלך??כל הדברים שאמרת עליו, הכל נכון לגביך!!
      אתה מבין בכלל שאתה קומדיה?

      הגב לתגובה זו

    • תחי השטחיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      המחלקה הסגורה, 08/10/05 20:59

      אם היינו רוצים לסבול מאמרים מרדימים היינו קוראים את הארץ!!!!!!!!!!!!!!
      (((((((((גם את הכתבה שלנו לא צלחנו. נרדמנו בדוביד שוויצר)))))))))))........

      הגב לתגובה זו

    • האהבל הוא אתה-ל 16

      leon, 08/10/05 21:20

      מרוב תארי ה''טמבל'' וה''אהבל''
      ברור שריגשי הנחיתות שלך היו בלתי ניתנים לריסון-
      אם הר-סגור איננו אוטוריטה בתחום ההסטוריה בשבילך אז כנראה שיכול להיות שכולנו ''אהבלים'' (כולל הר-סגור) ורק אתה מבין בהסטוריה.
      אני ושי גולדן ממשיכים לצפות להמשך הגיגך.
      שנה טובה לך מכל ה''אהבלים''

      הגב לתגובה זו

    • גש למקרר,

      פריזר, 08/10/05 22:06

      קח משם קוביות קרח, שפוך על עצמך ותצטנן קצת. הקנאה שלך מעלה אותך בלהבות.אתה עושה בושות

      הגב לתגובה זו

    • איזה אפס

      מוטי, 08/10/05 22:22

      איזה אפס. חחחחחח הקנאה הורגת אותך,הה?

      הגב לתגובה זו

    • 16-וואלה איזה ניסוח...סחתיין (ל''ת)

      כותב יפה הבחור, 09/10/05 00:01

      הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!! (ל''ת)

      ימני מתמיד, 09/10/05 06:15

      הגב לתגובה זו

    • ת'כלס זו תגובה שכתובה מעולה

      OD, 09/10/05 08:05

      לכתבה שכתובה מעולה.

      עכשיו יאללה בראש!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אדיוט בהווה. איזה גיבוב שטויות (ל''ת)

    חסרות קשר, 08/10/05 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איזה 0 עגול אתה.. (ל''ת)

    שמאל אוביקטיבי, 08/10/05 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אכן כתבה ''כדת יעל וישראל''

    C-cyclist, 08/10/05 15:32

    לינק שמדבר על תופעה פוליטית אמיתית - נטישתם של 10 מנדטים ימינה בגלל המציאות הלא מלבבת של המזרח התיכון, וכתבה ש80% מתוכנה ''תרבותי''-סלבריטאי-רכילותי.

    לדעתי זו התגלמות ה''סמול'' במהותו - השאלות הרציניות על איפה טעה השמאל, ומה הוא יכול לעשות כדי לשפר הופכות לעילה לירידה על הימין, וכשזה נעשה אינטלקטואלי מדי - ה''סמול'' צריך לברוח לעולם הצר כנמלה של הסלבריטאים והרכילות.

    השמאל צריך לשאול את עצמו את השאלות הבאות:

    1- מדוע העניים לא מצביעים שמאלה?

    2- מדוע הפלשתינים לא מחמיצים הזדמנות להעלות את הימין (הפלת פרס וברק)

    3- מהו התפקיד של השמאל במדיניותהפנים?



    הסמול יכול להמשיך להקדיש את כל כולו ל''דת יעל וישראל''.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לנבוח והשיירה תעבור

      גלעד, 08/10/05 17:11

      השאלות שלך לא מעניינות ולא רלוונטיות, כמו שלא רלוונטי בעיני איזה חשבון נפש הימין עושה או מה הוא יכול היה לעשות,
      מה שרלוונטי זה שהימין אימץ את האג'נדה של השמאל (הגיע הזמן באמת...) והטעות הגדולה ביותר של התנועה הציונית לפני 38 שנים מתוקנת לאט ובבטחה ע''י ממשלות ישראל.
      ואתה ידידי יכול להמשיך לחיות בהרגשה שעולם השמאלנים הוא עולם צר ושטוח, אם זה מה שמגביר את תחושת ה''אני צודק'' שלך.
      יחי ההיגיון והשפיות...

      הגב לתגובה זו

      • אמרתי מילה רעה אחת על השמאל?

        ירדתי על הסמול!, 09/10/05 03:00

        השמאל הוא שם קולקטיווי למספר תנועות פוליטיות, שתפקידן להציע פתרונות אלטרנטיביים לבעיות הפוליטיות. מצבו של השמאל הפוליטי בישראל הוא שיש לו 35 מנדטים בלבד (50 אם סופרים את שינוי). גוש פוליטי במצב כזה חייב לעשות חשבון נפש, אפילו אם הוא הצליח ליישם את מדיניותו דרך המחנה היריב.

        הסמול העיתונאי-ברנז'אי-רכילותי מתעניין יותר ביעל בר זוהר, שלה מוקדשים 80% מהכתבה. הכאילו-דיעות הכאילו-שמאלניות של הסמול הם רק כרטיס חברות בסקטור חברתי מסויים, רק חזרה על סיסמאות שהם שמעו ממישהו ששמע אותם פעם מאיש מפלגת שמאל, או פעיל שמאל. התוכן הרדוד של הסמול ונכחותו בכל רבדי התקשורת הביאו לכך שאינך מסוגל להבחין בין השניים. חבל.

        הגב לתגובה זו

    • עזוב-זה גדול על גולדן

      שמאלני לשעבר, 08/10/05 18:37

      גולדן לא מסוגל להתעמק ,לדון, לנמק ,להסביר להוכיח ולהדגים.
      הוא מסוגל רק לשרבט וללהג.
      בין קשקוש על רכילות וסלבס, הוא זורק איזה תובנה פוליטית מבית אורי אבנרי וזה כנראה מספיק עבור נערים חנונים דחויים מ''נוער גוש שלום '' שהוא מושא הערצתם.
      ראה הטמבל שהשווה אותו לפירה עם כבד..

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    וואלק כותב מדהים

    טלי, 08/10/05 12:51

    שנון ומתוחכם. אהבתי :-)

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    STAM TEMBEL

    INEVICTOS, 07/10/05 21:21

    ALEK ITONAI

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לקרוא אותך זה כמו לאכול כבד עם (ל''ת)

    פירה. הכי טעים, 07/10/05 18:55

    הגב לתגובה זו

    • ראוי שבשבוע הבא הטור יתייחס (ל''ת)

      לטוקבק הזה, 08/10/05 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    באמת קראת ''לאשה''? באמת? (ל''ת)

    כי אם כן, זאת, 07/10/05 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תגובה ל3 : אבל לכתוב הוא יודע

    פוסט ציוני, 07/10/05 16:36

    זה בטח גם מטריף אותך..

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לתפארת מעריב

    קרליבך, 07/10/05 16:04

    גולדן,
    אתה מציל את כבוד מעריב. תענוג לקרוא אותך. בין כתבנים כמו בן דרור ימיני, לבין מגלומנים מילוליים דוגמת אסף עינברי החגיגי מתמיד, אתה משב רוח רענן.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה אבל אל תשכח

      עמית, 07/10/05 19:03

      את ארל סגל ויהונתן גפן. חוץ מהשלושה האלה אין אף דבר לקרוא במעריב היום.
      ולא שבידיעות המצב יותר טוב בהרבה

      הגב לתגובה זו

    • לתפארת פוסט ציון אתה מתכוון

      א, 07/10/05 19:32

      אם ימיני הוא בשבילך ''כתבן'' וגולדן הוא ''משב רוח רענן''
      אתה כנראה אידיוט או שמאלני קיצוני

      או שניהם....

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף שחטו את הפרה

    דודי, 07/10/05 14:21

    תודה לך שי גולדן והציון שלך
    10 גולדנים

    הגב לתגובה זו

    • מי זו הפרה?

      גוי, 07/10/05 18:34

      אם זה הימין אז מסכים איתך אבל אם זו יעלי אז למה ללכלך ככה?

      הגב לתגובה זו

      • מי זו הפרה?

        דודי, 08/10/05 08:51

        ובכן הפרה היא התקשורת הרדודה שיוצרת לנו אייטמים אוויליים כי באמת זה ממש לא מענין מה אכלו לארוחת הבוקר יעל/פנינה/מורן/וכל שאר הסלבס סוג א ב ג ד מה דעתך?
        אבל מצדך לשחוט את פרת הימין זה בסדר?אוי לנו אנשי השמאל שיש בקרבנו גוי כמוך

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    שי...לא נקבל אותך לימין אתה לא

    רבי חנניה, 07/10/05 14:10

    יהודי מספיק...סורי

    הגב לתגובה זו

    • הוא גוי פרנדלי.... (ל''ת)

      גוי, 07/10/05 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אתה משתייך לשמאל המוביל את

    ישראל- להיות, 07/10/05 11:49

    ראו הוזהרתם! אם כל הנאורות והצדק, שכחתם שבסופו של תהליך גם לעם היהודי מגיע מדינה קטנה משלו. אתם משתייכים לאותו שמאל הוזה שמוביל את כולנו למדינה פלסטיניאית אחת במקומה של מדינת היהודים, ולא לצידה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? (ל''ת)

      מה הקשר?, 07/10/05 18:07

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטח תומך ביבי

      גלעד, 08/10/05 17:04

      לחוץ, מלחיץ והיסטרי.
      ההפחדות המטופשות האלה כל כך לא רציניות, שקשה לענות לך בחזרה בצורה הגיונית.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה פתטי גולדן....

    שמאלני לשעבר, 07/10/05 11:25

    שמאלני לשעבר זה לא בהכרח ימני קיצוני בהווה.
    אפשר לתמוך גם בהתנתקות וגם בזכות ההגנה העצמית וההגדרה העצמית שלנו, אני יודע שזה קצת מורכב לאדם רדוד כמוך – אבל מה לעשות זו האמת.
    אני קראתי לך כתב תרבות רדוד ושטחי והסברתי גם למה , אתה בחרת לקלל אותי כמו ילד קטן או יותר נכון כמו טוקבקיסט ליכודניק מתלהם שאתה בעצמך שונא.
    אתה אכן כתב תרבות רדוד ושטחי בעבר בהווה ולצערי גם בעתיד.
    תלמד לקבל ביקורת – או שתפסיק לקרוא טוקבקים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יא אללה איזו צמרמורת

    מושיק, 07/10/05 09:56

    דוביד שווייצר המלך. בנאדם מאיפה הבאת אותו?? גדול גדול

    הגב לתגובה זו

    • רעיון לסקר מעולה בספורט:

      אדום עולה, 08/10/05 13:05

      מי יותר טוב: דוביד שווייצר או דרור קשטן??? הצבעה לאוהדי הפועל בלבד.
      נראה אותכם עושים את זה NRG!!

      הגב לתגובה זו

      • דוביד שווייצר היה הגדול מכולם

        ברור שדוביד, 08/10/05 20:55

        בכל הזמנים. ולא רק בהפועל. הוא המאמן הכי גדול בכל הזמנים בישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    השם שמאלני לשעבר הוא קוד ידוע

    ימני לשעבר, 07/10/05 08:56

    למגיבי הימין בשכר...
    הם כנראה עדיין לא הבינו שהקרב נגמר, הם הובסו (וסביר להניח שלא יקבלו את משכורת ספטמבר) ומעכשיו כולנו ימניים לשעבר...:-)

    הגב לתגובה זו

    • כן בטח...

      מגיב לא בשכר, 07/10/05 19:35

      כל מי שלא חושב כמוך הוא בהכרח ימני מגיב בשכר.
      אחרת, איך יתכן שאדם עם דעה עצמאית יחשוב אחרת מסמולני כמוך ??

      הגב לתגובה זו

      • אחד צודק (ל''ת)

        דתי לשעבר, 08/10/05 11:41

        הגב לתגובה זו

    • אתה יודע, טמבל שמאלני..

      המחלקה הסגורה, 08/10/05 20:51

      אם תעצום עינים, תוכל לדמיין שאתם בשלטון ושערפאת עדיין חי.

      הגב לתגובה זו

    • עד כה מי שנתפס בקלקלתו

      דובי, 09/10/05 01:32

      הם ארגוני השמאל.

      זה ידוע ש''שלום עכשיו'' ומטה ז'נבה מעסיקים מגיבים בשכר, ושאת הסרטים הכחולים חילקו אנשי תמורת שכר, שחלק מהמימון לשלם את אותו שכר הגיע מהאיחוד האירופאי.

      הגב לתגובה זו