 |
107.
הפצ''ר צודק !
אריה,
מבשרת,
07/10/05 16:26
|
בושה לבית המשפט, בושה לוועדה - לא נתנו שום עונש משמעותי בגין העבירה הנפשעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
כשפרקליט קטן עושה צל-יש חושך!
ל"ת
רועי,
רמת השרון,
07/10/05 16:06
|
|
 |
105.
החל המירוץ של הפצ''ר לכס המשפט
ל"ת
ישראל,
נתניה,
07/10/05 15:58
|
|
 |
104.
הטרדה מינית כלא 400
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
07/10/05 11:19
|
מוזר, שופט בכלא 400 (חיילות), קצין בכיר נחקר בעניין הטרדה מינית של חיילות בזמן משפט.
השופט לא הועמד לדין ודרגותיו עמו.
הפצ''ר וראשי הסנגוריה הצבאית הראשית, אף המליצו לקצין השיפוט הבכיר להיחקר בפוליגרף ו/או תחת היפנוזה.
החקירה ארכה כ-3 שנים.
הקצין טען להגנתו כי הפיקוד הבכיר המעורב בפרשה, מכוער . וכי המדריכות הטרידו אותו מינית, אבל בניגוד לפיקוד הבכיר הטיפש הוא בעל חוש הומור והוא מסתכל על הנאמר מזווית שונה, בגלל הקב''א והדפ''ר שלו, שגבוה מממוצע הקב''א והדפ''ר של כל המטכ''ל לדורותיו.
מתיק החקירה במצ''ח התבררו העובדות הבאות. מדריכות כלואות ובהן מפקדת הכלא נחקרו, וצוטטה מדריכה האומרת:
'' אתה הקש''ב הכי חמוד (חמוד, להבדיל מנחמד) בכלא ואנחנו הכי אוהבות אותך'',
מדריכה אחרת הוסיפה כי הקש''ב נחמד מדי, עדין, ספונטני ורגיש, מאד תרבותי, מתחשב ומקשיב היטב, כמו''כ חוקר את הבנות ואינו ''מחפף'', ולכן משפטיו אורכים זמן רב, מעבר למקובל.
הקש''ב הוסיף וטען כי בגלל היותו, מולטי מיליונר, הוא יכול לקנות נשים, ואינו נמשך לחיילות עם ''חלב על השפתיים'' והופעה לא מחמיאה לאישה.
לא קבע לשעבר
קצין משטרה צבאית
איש עסקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
הטרדה מינית כלא 400
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
07/10/05 11:19
|
מוזר, שופט בכלא 400 (חיילות), קצין בכיר נחקר בעניין הטרדה מינית של חיילות בזמן משפט.
השופט לא הועמד לדין ודרגותיו עמו.
הפצ''ר וראשי הסנגוריה הצבאית הראשית, אף המליצו לקצין השיפוט הבכיר להיחקר בפוליגרף ו/או תחת היפנוזה.
החקירה ארכה כ-3 שנים.
הקצין טען להגנתו כי הפיקוד הבכיר המעורב בפרשה, מכוער . וכי המדריכות הטרידו אותו מינית, אבל בניגוד לפיקוד הבכיר הטיפש הוא בעל חוש הומור והוא מסתכל על הנאמר מזווית שונה, בגלל הקב''א והדפ''ר שלו, שגבוה מממוצע הקב''א והדפ''ר של כל המטכ''ל לדורותיו.
מתיק החקירה במצ''ח התבררו העובדות הבאות. מדריכות כלואות ובהן מפקדת הכלא נחקרו, וצוטטה מדריכה האומרת:
'' אתה הקש''ב הכי חמוד (חמוד, להבדיל מנחמד) בכלא ואנחנו הכי אוהבות אותך'',
מדריכה אחרת הוסיפה כי הקש''ב נחמד מדי, עדין, ספונטני ורגיש, מאד תרבותי, מתחשב ומקשיב היטב, כמו''כ חוקר את הבנות ואינו ''מחפף'', ולכן משפטיו אורכים זמן רב, מעבר למקובל.
הקש''ב הוסיף וטען כי בגלל היותו, מולטי מיליונר, הוא יכול לקנות נשים, ואינו נמשך לחיילות עם ''חלב על השפתיים'' והופעה לא מחמיאה לאישה.
לא קבע לשעבר
קצין משטרה צבאית
איש עסקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
זה מעבר לאידיוטיזם,זה ומפיריזם
ל"ת
אשכנזי,
07/10/05 09:54
|
|
 |
101.
הפצ''ר=לא חכם ולא צודק!רוע לשמו
ל"ת
פצרצר,
07/10/05 09:44
|
|
 |
אתה לא מבין ?
איש חזון,
07/10/05 12:16
|
אתה לא לא מבין זה מישהו שמוביל אותו לעשות כן, מי שהוביל את המהלך הזה הוא הוא שמוביל את הפצ''ר להמשיך ולהתעלל באלוף,זה פוליטיקאי קטן ועלוב שמושך בחוטים! ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100% יש ריח של נקמה!!!
ל"ת
@משה,
08/10/05 12:37
|
|
 |
100.
האשכנזי נטפל לדרוזי ולמזרחי
ריקי,
07/10/05 09:00
|
כאילו שהקצינים האשכנזים לא התפרעו עלינו הנשים בצהל ובגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
התלהבות יתרה כאפקט היפוך
העין הפקוחה,
זכרון יעקב,
07/10/05 07:22
|
האלוף מרדכי נשפט ונענש ע''י ערכאה שיפוטית אחת לה היו כל הכלים הראויים ומכלול מפורט של עובדות התיק. עירער למחוזי ונדחה.ערער לעליון ונדחה. עם זאת לא עירער איש על העונש שנקבע בבית המשפט . למרות זאת הועלתה דרישת הפרקליט הראשי לשלילת דרגות האלוף, ודרישה זו נדחתה פה אחד. לעירעור שהגיש כעת הפרקליט הצבאי הראשי שתי תוצאות עגומות: אלה שחשו ספק מסויים באשר לאשמת האלוף ייטו כעת ''להגן'' עליו ושלא לתמוך ציבורית ''ברדיפה'' כפי הבנתם. הקבוצה השנייה שהאימינה בהליך המשפטי, בעירעור, בדחיית העירעור, בדרישה הנוספת של הפצ''ר ודחייתה בידי שלושה אלופים, מתחילים להרהר האם כל הערכאות הללו עשו עבודתם ברשלנות? האם לא נסתיימה מלאכת הצדק? האם אכן נפלו פגמים כה חמורים בכל הערכאות שדנו בתיק? להבנתי טעות הייתה בידי הפצ''ר בפנייתו לבית הדין הצבאי העליון בעירעור נוסף. תקוותי היא שאם ידחה בית הדין הצבאי לערעורים את פניית הפצ''ר, ינהג הוא כפי הבנתי וימסור התפטרותו לראש המטה הכללי באומרו: לא האמנתי בכל שרשרת הצדק וטעיתי; אני הולך הבייתה! ושלא יפנה לקבלת משרת שופט ברבות הימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין צדק בארץ יש נקמה זה שקוף!
ל"ת
@משה,
08/10/05 12:04
|
|
 |
98.
עד שלא ימות לא יניחו לו
דורין,
צפון,
07/10/05 07:00
|
נהוג להעניש פעם אחת איציק מרדכי קיבל את שלו הניחו לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
להדיח מייד את הפרקליט הצבאי.
ל"ת
אור,
תא,
07/10/05 06:57
|
|
 |
96.
עד איפה אתם רוצים לרמוס? דייי!
ל"ת
אילנית,
ראשל''צ,
07/10/05 06:47
|
|
 |
95.
ההיסטוריה הצה''לית עמדה לו...
אורי,
07/10/05 06:38
|
בייש את ההיסטוריה הצבאית וניצלה למטרות אונס. האם יש הבדל בין אנס דרוזי לאנס יהודי?,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
לא שם עין על הפצ''ר.
ל"ת
אחד ,משה [דיין],
עין חילוואה,
07/10/05 06:21
|
|
 |
93.
אני מתחיל האמין....
אשכנזי,
07/10/05 06:15
|
ברדיפה על רקע עדתי. ממש שערורייה שהפצ''ר פתח במסע צלב נגד מורדכי. מדוע יש לקחת את עברו של האיש? האין זה מספיק שהאיש קם והסתלק מההווה? הניגוד לפןליטיקאים אחרים שהיו עד היום מתחבאים מאחורי חסינותם, הוא קיבל את עונשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
תגובה לאילו שנמאס וליבם בוכה
אשה,
07/10/05 06:08
|
לנשים שנפגעו מהנורמה האיומה שמרדכי מייצג נמאס לכאוב שנים על שנים בסתר ובבושה! די כבר עם המחשבה המעוותת שלכם שנשים הן חפץ מיני עבור הגברים - ובמיוחד בין החיילים ''הגיבורים''. לכו תתנדבו לחוות אונס כדי להבין עד כמה לא מגיע לאף אחת ולאף אחד את ה''תענוג'' שהאלוף ה''מכובד''העביר לבנות. ניראה אותכם מרחמים עליו אחרי ''החוויה''. אני מקווה שהערעור יתקבל - לא מגיע לו הדרגות. הוא לא ישב אפילו יום אחד בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
עושים לאיציק משפט דרייפוס
spongebob,
07/10/05 06:01
|
יוסי גינוסר העליל על איציק עלילת דרייפות ואחרי זכה להיות יועץ ראש הממשלה רבין
אנשי השבכ שהשתתפו בעלילה קודמו במדינה מתוקנת היו מושלכים לכלא למשך הרבה זמן
רשימת הקצינים שבצעו מעשים הרבה יותר גרועים מאיציק משה דין אורי בורשטיין אלוף משנה שלום גרוסמן אלוף משנה גיורא ענבר תת אלוף ניר גלילי תת אלוף ניצן נוריאל אלוף משנה כולם בצעו מעשים גרועים יותר ואף אחד לא דן בהורדת דרגתם
אחר כך אומרים שבמדינה שלנו כולם שווים
אני ממליץ לפצ''ר להיות חכם ולא צודק טיפש
איציק ליבי אתך ואני מאמין שיבא יום ואתה תראה לכל הנבלות האלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד אלפי קצינים לרשימה!!!!
ל"ת
@משה,
08/10/05 12:08
|
|
 |
90.
מה יש גילוי חדש?
אין מה לערער,
07/10/05 05:31
|
במקום לבזבז את זמן בית הדין, בגלל השפלה אישית, מוטב לפצ''ר לעסוק בעשיית דין לטרורסיטים ומשתפי הפעולה, אחרת עלולים להחליט לא להחתים אותו לכהונה נוספת. ( אסור לערב צבא ופוליטיקה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
הניחו לו! ! מגעילים
ל"ת
ב.ע,
ראשון לציון,
07/10/05 04:49
|
|
 |
88.
מרדכי = צביעות ובלוף
ל"ת
חוגי,
07/10/05 04:31
|
|
 |
87.
אלוף שהפך לעלוב
ל"ת
ס'תכלו לו ב....,
07/10/05 04:30
|
|
 |
86.
הדרגות לא מעניינות אלא ההטבות
דרגות או מכולת,
07/10/05 04:28
|
כי עם דרגות לא הולכים למכולת לא בונים בית לא קונים רכב חדש...אבל עם הפנסיה והתגמולים והתמלוגים או או מה אפשר לעשות....וגם אפשר להס'תכל להרבה בנות ב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנסיה של אלוף=דירה בשכונת יוקר
ל"ת
אורי,
07/10/05 06:42
|
|
 |
85.
ס'תכלו לו בעיניים...
ל"ת
חרמן,
07/10/05 04:25
|
|
 |
84.
שיתעסק עם אוננות החיילים
ארז,
07/10/05 03:51
|
זאת הרמה של הפצ''ר. לפי התגובות כאן נראה שנמאס לאנשים לשמוע שוב על ההתעסקות החולנית בענין של מרדכי. התחושה הציבורית היא שהנושא מוצה וכל המוסיף גורע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
יש להחמיר בעונשו כפליים
ל"ת
טיפוסי,
07/10/05 03:51
|
|
 |
82.
המעשים הנתעבים של הנבלה הזה
ל"ת
ניצל את סמכותו,
07/10/05 03:48
|
|
 |
81.
התלהמות והתבהמות, נבלות שכמוכם
ל"ת
ידובר בבתכם,
07/10/05 03:44
|
|
 |
80.
אלוף אנס שניצל דרגותיו בחיילות
ל"ת
יש להחמיר,
07/10/05 03:43
|
|
 |
79.
general ..mardechi
oded,
hertselia,
07/10/05 03:38
|
|
 |
78.
לפעמים צריך גם שכל
משפטן,
07/10/05 03:09
|
משפטן טוב הוא בעל ידע משפטי נרחב הנובע מלימוד אבל גם שיודע לקרוא תמונה חברתית נכון. לצערי הפצ''ר איננו ניחן ביכולות הבנה ראויות מתי הציבור ורוב רובם של המשפטנים חושבים שדי, עד כאן, כל דבר נוסף זו התעללות בגוויה. מה טעם לפתוח עוד תיק הוצ''לפ למי שבין כה וכה פושט רגל. מה טעם בהליך זה זולת אגו מנייקיות של פצ''ר לא חכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פצ''ר וחכמה-תרתי דסתרי
ל"ת
מוטי,
07/10/05 04:29
|
|
 |
77.
מישהוא מחפס אותו ריח של נקמה!
ל"ת
סמל ראשון,
07/10/05 03:09
|
|
 |
76.
מימסד דפוק שלא יודעים צדק!!!!
ל"ת
@משה,
07/10/05 02:51
|
|
 |
75.
שיישפטו את כולם
ל"ת
חייל שראה מספיק,
07/10/05 02:01
|
|
 |
74.
הגדרה ישראלית למשגה
מורה לדגדוג,
משגה,
07/10/05 01:31
|
הוא רק שגה בגלל כמה משגים לוקחים ממנו דרגות...? משגה= הגדרה בעברית לעצימת עיניים מול פשע פלילי (רק בישראל). אני מאחל לכל אלה שחושבים שהאלוף שגה, שישגה כך עם אחותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
למה לז..ג מגיע דרג
גבר,
חברה בקריסה,
07/10/05 01:15
|
כך יעשה לז..ג שמנצל דרג כל הכבוד לפצ''ר קצין שניצל דרגותיו והטריד מינית, צריך שישללו ממנו דרגותיו. נראה שוועדת שלושת האלופים בחרה באופן לא מפתיע להתייחס רק לעברו הצבאי והתעלמה מעברו המיני. איזה מסר הם מעבירים לגברים בכלל, לנשים בכלל ולקצינים בצה''ל? מדוע הודעת ''מקורביו'' שמרדכי יעזוב את הארץ נשמעת כמו איום? את מי זה אמור להפחיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
תפסיקו לרצות את זהבה גלאון
שלמה,
חיפה,
07/10/05 00:28
|
די כבר ! נמאס.
אני לא אוהב במיוחד את איציק מרדכי. הוא עשה מעשים חמורים ונענש על כך.
הדרגה שלו לא קשורה לנושא והוא רכש אותה על ידי גבורתו וחרוף נפשו בצבא (למשל בחווה הסינית).
זו תעודת עניות למערכת המשפטית (התביעה) שהיא רודפת אותו. מערכת משפטית צריכה חוש מידה ולא לנוע כעלה ברוח לצלילי כל אופנה וסדר יום מבית מדרשה של זהבה גלאון וחבריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הרידו לדרוזי שיורידו גם למרדכי
ל"ת
נורית,
07/10/05 00:23
|
|
 |
70.
בחיית אמאשכם: תעזבו אותו וואלק
בבר אבולעדרה,
קדש ברנע,
07/10/05 00:22
|
מה אתה רוצה ממנו? תחתוך לו את הזין וזהו. הבנאדם כבר לא ייעשה מילואים,לא יהיה שר, לא ח''כ, גם לא יעצור טרמפים יותר לבנות. מה נותר לו? רק העבר הצבאי שלו. וואללק שחרר אותו אחי. תן גז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
זה לא פצ''ר זה פצמ''ר.
ל"ת
שאול סעיד רשל''צ,
חבר מרכז,
07/10/05 00:15
|
|
 |
68.
הגיעה הזמן שתעזבו אותו בשקט
אא,
07/10/05 00:10
|
הוא כבר שילם על הטעות ולא הבנתי מה הקשר בין הפשע לבין הסרת הדרגות
את הדרגות הוא השיג דרך מלחמות ושירת את צהל תקופה ארוכה!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הפרקליט הצבאי הראשי תת-אלוף אב
דודו,
07/10/05 00:09
|
תפסיק לשפוך את דמו של גיבור ישראל כל מה שמעוללים לא מוצדק זאת רדיפה אשכנזית צריך להפסיק עם זה ולהחזיר את כבודו של מרדכי אני מאמין שהכל עלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מערכת משפט מושחתת-ברצותה רודפת
ל"ת
אריה,
06/10/05 23:58
|
|
 |
65.
אין דרג, אין ...
גבר,
חברה בקריסה,
06/10/05 23:55
|
כל הכבוד לפצ''ר קצין שניצל דרגותיו והטריד מינית, צריך שישללו ממנו דרגותיו. נראה שוועדת שלושת האלופים בחרה באופן לא מפתיע להתייחס רק לעברו הצבאי והתעלמה מעברו המיני. איזה מסר הם מעבירים לגברים בכלל, לנשים בכלל ולקצינים בצה''ל? מדוע הודעת ''מקורביו'' שמרדכי יעזוב את הארץ נשמעת כמו איום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
כל הכבוד לפצ''ר
אע,
06/10/05 23:54
|
|
 |
63.
אלוף ישאר אלוף
אברהם,
06/10/05 23:48
|
נמאס מכל השטויות של הפצמ''ר אבי מנדלבליט. גם בהפגזה הזו הוא צריך לדעת שלא יעזור לו הרבה. יצחק מרדכי, כאלוף נתן את כל חייו לצבא, אעפ''י שעשה כמה משגים, ושיקולים שונים אחרים כגון היותו ספרדי לא צריכים למנוע את הורדתו בדרגה, לכן עזבו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
יש פצ''רים שדורכים על אחרים
אלון,
06/10/05 23:43
|
כדי להתקדם ויש כאל המתקדים בכוחות עצמם, לדעתי הפצ''ר מכין לעצמו את הקידום לאחר הפרישה מצה''ל הוא צריך שיכירו בו , אולי אין הוא עילוי בפני עצמו, חשוב שידרוך על אחרים כדי לקבל פרסום !! אם זה כך זה חבל !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ומה עם הדרגות של משה דיין?
מתנחל מהערבה,
ערבה,
06/10/05 23:41
|
אם למרדכי שוללים את הדרגות - את משה דיין צריך להוריד לדרגת טר''ש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
איציק, האמת כמה השכבת ?
קצין מיל,
פיקוד צפון,
06/10/05 23:37
|
הקשקשנים מדברים על 2-3 חיילות חה חה חה ווללה לו ידעו כמה, היו מתפוצצים מצחוק. שירתתי תחת פיקודך ומה שראיתי זה אורגיות בשרשרת וכולנו שתקנו פן יבולע לנו, ספר להם איציק על תורנות הבנות אספקת העינוגים..... 3 ביום רק שיגרה ומכסה מינימאלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב ההוכחה
שאול,
08/10/05 01:51
|
|
 |
59.
די לרדיפה!!
שם מעפן,
06/10/05 23:36
|
האיש באמת עשה מעשים מגעילים ובלתי הולמים בנאדם כמוהו והוא אכן ניצל את מעמדו כדי לספק את תאוותיו אבלל האם פתאום כולם שוכחים את העובדה שבעבר הוא הגן על מדינה שלמה בפיקודו בצבא ובכך הגן על אלפי אנשים אם לא יותר נכון שקשה להשוות בין מעשיו הנוראים לבין שנותיו בצבא אך האם זו סיבה לרדוף אותו ללא הרף ולשלול ממנו את הדבר היחיד שעוד נותר לו -דרגותיו והוא איבד מספיק!!!! אני חושב שהעניין ייצא משליטה ואנשים מחפשים אקשן במדינה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הניחו לו לנפשו! זה לא הוגן!
ל"ת
יוסי,
ירושלים,
06/10/05 23:32
|
|
 |
57.
במונחי החוק הפצ''ר הטריד בטוח
אוריון,
06/10/05 23:31
|
|
 |
56.
נימהסתם.
יוגב,
הדרום,
06/10/05 23:31
|
יש גבול לרדיפת האדם. האדם שילם כבאר יותר מכל אזדח במדינה על אונשים כבדים יותר. תירדו ממנו חלות אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מי דוחף את הפצ''ר? לחקור!
ל"ת
אריק,
06/10/05 23:30
|
|
 |
54.
הפצ''ר יכול לעבוד ברכבת
מוטי חיפה,
06/10/05 23:28
|
|
 |
53.
אם מרדכי צריך להענש, גם הפצ''ר
אריק,
06/10/05 23:28
|
הרי הוכח שלמרדכי הלבישו תיקים. למה לא ישסעו חיילת נגד הפצ''ר? זה כל-כך קל ללכלך. והפצ''ר משתף פעולה עם המלכלכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תגובות כל סוטי המין באתר
להורידו לטוראי,
את הרב-אנס,
06/10/05 23:27
|
יש להחמיר בעונשו כפליים משל סתם אנס טיפוסי אלוף שניצל דרגותיו ומרותו לעשות כחפצו בחיילות הנתונות לפיקודו. נראה כיצד תגיבו חולי/סוטי מין כאשר ידובר בבתכם ואו אחותכם, מיד ה-''מנגינות'' יתחלפו בהשתלחות, התלהמות והתבהמות, נבלות שכמוכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקשקשן
ז,
08/10/05 01:48
|
ע''פ בית המשפט , לא מדובר באונס. ודאי אם יקרה משהו לקרובה לי, אדבר אחרת,וזה אומר כי אני צודק, או אוביקטיבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
להוריד! כי מגיע לו כך
רוני בנימין,
כ''ס,
06/10/05 23:23
|
מה יש לאל''מ דרוזי מטומטם ובעל יצרים בלתי נשלטים כן מורידים את דרגותיו וליהודי הזה שעשה בדיוק את מעשים מגעילים לא יורידו? ל ה ו ר י ד את דרגותיו של האדון איציק מרדכי ומיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
איציק המציק ועאטף המלטף.
גמד שלמה,
06/10/05 23:23
|
תדע כל אם עבריה שהפקידה גורל בנותיה בידי מפקדים ראויים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
צדק צדק תרדוף!!
R,
06/10/05 23:20
|
|
 |
לא יכלו להגן על עצמן?
שאול,
08/10/05 01:43
|
צריך להקים ועדת חקירה שתבדוק איך קרה שצמח פה דור של נשים חסר אונים,שאינו בשל לחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הפצ''ר מלקק לתישקורת וללובי
דרור,
רמת גן,
06/10/05 23:16
|
הפמניסטי האלים. אין לו בושה והוא ממשיך את ההתעללות באיציק מרדכי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
יצחק מרדכי
רונן,
תל אביב,
06/10/05 23:14
|
מה ההתרגשות והתדהמה של המקורבים ההמומים. למה אתם לא המומים מהמעשים המכוערים של הנל.קצינים אחרים נשפטים ביתר חומרה . אחד שהתחתן עם עשירה. הולך ל''שבת'' (קצת לנוח ) אז למה לא לשפוט את ה''גיבור'' שניצל את מעמדו רק בגלל דרגותו. אז שילם עד הסוף וכמה שיותר. כי הוא בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאחל לך
Avi Ecuador,
07/10/05 18:26
|
שאם יש מישהו ששופט פעם גם אחרי, שישפוט אותך באותה מידת חומרה שאתה שופט אנשים. הוא נשפט ונענש; מספיק קניבאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מסכן ! תעזבו אותו כבר!
אור גרציק,
תל אביב,
06/10/05 23:13
|
חאלס כבר חאלס אז מה אם אפשר לקבל על כזה דבר הרבה ריטינג הבן אדם פשוט מסכן רמסתם אותו הרגתם אותו חאלס כבר מספיק הוא כבר קיבל את מה שמגיע לו אולי חאלס?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הפצ''ר - אתה רק עושה נזק, קרא:
אורית,
מרכז,
06/10/05 23:11
|
אין שום הגיון ו/או תמיכה ציבורית בהמשך הסגה הזו. אתה טובה ומטעה. אל תתבלבל, האדם נענש דיו וכול המשך רק יביא להשגת ההפך מהרצוי. האנשים למיניהם עוד עלולים לחשוב שרק עניינים אישיים מעורבים כאן...הנח לאיציק מרדכי להמשיך את שארית חייו בשקט מסויים. אין צדק בהתעללות הזו. אל תהיה יותר קטן ממה שאתה (ועל זה נאמר: ''כשאנשים קטנים עושים צל גדול זה סימן שהשמש שוקעת...'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
די להתעללות באיציק מרדכי
אבי,
האנוי,
06/10/05 23:08
|
קבל את העונש וזה סוף פסוק. חבל לי שמעד אבל אין שום סיבה למשוך ולרדוף אותו עד סוף החיים. הרויח את דרגת האלוף בעבודה קשה ובמלחמות. אין לזה שום קשר לאונס. שהפצ''ר יתעסק בענינים אחרים ובחיזוק המשמעת הרופפת בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
Leave him alone-Victim of lies
Isaac,
LA,
06/10/05 23:07
|
Thoes woman each one of them are not inocence.To wake up one morning to join in a feeding frenzy of one good man and a patriot.They have prostituted themself twice 1)for them self 2)for the prosecutor.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
למה שלא יורידו??
ניר,
פ''ת,
06/10/05 23:06
|
אם לקצין שעודד סרבנות מתוך אידיאולוגיה בלבד הורידו את הדרגות לטוראי אז למה שלאיציק שלנו שפעל מתוך יצרים מיניים בלבד לא יורידו? נדמה לי שמעשים מגונים קצת יותר חמורים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
איציק מרדכי
אייל,
ירושלים,
06/10/05 23:01
|
|
 |
40.
די - תעזבו אותו העסק מוצה
שמאל שפוי,
06/10/05 22:55
|
מדובר באדם שאי אפשר לאמר בשום צורה שלא נענש קשות , עכשיו זה כבר התעללות, שיהיו גיבורים על מאפיונרים ולא עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תעזבו אותו בשקט
ל"ת
אורי,
06/10/05 22:53
|
|
 |
38.
patzar
ez-bz,
n.y.,
06/10/05 22:49
|
yes tank u
patzar u gave me the best exuse to where i m now tank-u
הגב לתגובה זו
|
|
 |
spell check
Dan,
07/10/05 02:35
|
Before you make your comments here about a man who is 101% better then you check your spelling. and we sure dont need iliterate people like you in Israel, so stay where you are and maybe one day you will learn how to write some proper ENGLISH
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, דן דן....
ז,
08/10/05 01:35
|
שלא כדעתך, אין לי בעייה שיהיה בישראל ,למרות שיש לו שגיאות כתיב, ההיפך,האיש יודע להגיד הרבה במשפט אחד, בניגוד אליך , שמנסה באריכות לומר משהו שחוץ מלהרגיז ולהצביע על אישיות כותבו,לא תורם דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מספיק כבר
יונה,
06/10/05 22:46
|
עזבו את האלוף (מיל') איציק מרדכי בשקט הוא נענש על מעשיו כפל כפליים חוץ מדרגות האלוף מה נשאר לו כבר חוץ היסטוריה הצה''לית שלו שהשיג תוך חירוף נפשו בשדות הקרב
זואת כבר רדיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תעזבו את האיש!
קובי,
ירושלים,
06/10/05 22:41
|
הוא סבל גם ככה יותר מדי בגלל משהו שספק שעשה (כזכור העדה ניסתה לחזור בה במהלך המשפט אבל זה נמנע ממנה ע''י התביעה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שיר על הפצ''ר הפיצפון פיצי.
יודע יודע,
06/10/05 22:38
|
הוא אמיץ כעכבר הלא הוא פיצי הפצ''ר.
הוא גיבור על חלשים ומופעל על חוטים.
אל תכנוהו הפצ''ר הדפ''ר הוא סה''כ חסר חוט שידרה שנגרר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפור על סעדו.
ל"ת
סופר סתם,
06/10/05 23:04
|
|
 |
חתיכת זובור פואטי הרבצת פה!
ל"ת
נודים רק רעש,
06/10/05 22:53
|
|
 |
34.
צביעות ישראלית
שלו,
06/10/05 22:38
|
במדינה שהשחיתות,השוחד,הניצול,חוסר זכויות אדם,הם נורמה מקובלת,שמתקבלת הן בהבנה והן בקריצה. פתאום מחליטים לנהל מלחמה מוסרית,ולרמוס אדם אפילו אם אינו טלית של תכלת,אני חושב שהוא שילם במטבע קשה. אבל הצביעות הישראלית,היא בהחלט ''לתפארת מדינת ישראל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ''יהודים'' רוצים דריפוס
ל"ת
Avi Ecuador,
07/10/05 04:11
|
|
 |
מתי שהו צריך להתחיל
שמחה,
07/10/05 00:19
|
להצטרף לקהילה האנושית ולהפרד מהמזרח תיכוניות עם הסטנדרטים המוסלמים אחרת נגיע למצב שאשה לבד לא תוכל לצאת לבד לרחוב בלי לוי של גבר כמו באירן או ערב הסעודית או אפגניסטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
איזה אמיץ הפצ''ר ממש גיבור.
הפצ''ר שנגרר.,
06/10/05 22:14
|
|
 |
32.
די! תרדו ממנו! הוא שילם את
חן,
ירושלים,
06/10/05 22:08
|
|
 |
31.
אשכנזים או לא אשכנזים ?
דדי,
06/10/05 22:08
|
|
 |
גזען או לא גזען?
ברנר,
06/10/05 23:53
|
|
 |
שלושת השופטים המזכים היו אשכנז
ל"ת
ד''ר עמירם גונן,
תל אביב,
06/10/05 23:38
|
|
 |
למעונינים
ז,
08/10/05 01:13
|
|
 |
30.
די לעינוי
סמי אלקלעי,
ירושלים,
06/10/05 22:07
|
דווקא היום בתאריך הסטורי 6.10 שלושים ושתיים שנה אחרי מלחמת יום הכיפורים בה הוכיח איציק מרדכי מה שרבים וטובים לא יעשו כל חייהם דווקא היום צריכים לחזור לעניין דרגותיו וזאת על אף כל מה שעשה הוא נענש מספיק הרפו מאיציק מרדכי די לעינוי גם לאיש יש כבוד שנהטובה וגמר חתימה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בושה
חיים,
ספרד,
06/10/05 22:06
|
בושה למדינה ובושה למנהיגהה, מפקדי צבאה, ותושביה על שאינם יוצאים בהמוניהם ועומדים לצידו בנוסח ''כולנו אשמים'',כל אחד מאתנו עבר בשרותו הצבאי מעמדים של עקיצות מילוליות, ליטופי מפקדים, ויותר, חלילה לי מלחשוב או להצדיק מעמדים שכאלו ואני מגנה מכל וכל את השימוש בדרגה למעשים אלו אך האיש, יצחק מרדכי, אחד מגיבורי ישראל לדורותיה, גיבור שחרף נפשו עבור השופטים אותו כיום, האיש קיבל את שלו בשפיטה בית המשפט והציבור, משפחתו נפגעה, חיי הנשואים שעלו על השרטון הזה, האיש שלם את חובו לחברה במלואו!!! הניחו לו לנפשו, תנו לו לחיות את חייו, הסבל הרב שהוא עבר ועובר יום יום הם תשלום מספיק כבד,וליצחק היה חזק, אל תתן לעלוקות למצוץ את דמך, אני אתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי לא מכיר קצין ש..
חיימקה,
קנדה,
07/10/05 05:10
|
קיים יחסי מין במישרדי מחנה צבאי שירים את ידו.. בתי הסוהר יהיו מלאים בקצינים.. אני בטוח שחיילות קיימו יחסי מין מרצון..אני בטוח..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוחה שאתה סתם אדיוט
בטוחה,
07/10/05 06:12
|
|
 |
ל-'בטוחה'
ז,
08/10/05 01:12
|
|
 |
28.
על זה כבר אמרו רבותינו
אישיהודי,
06/10/05 22:05
|
על דאטפת אטפוך וסוף מטיפיך יטופון, אני מניח שמנדלבליט יבין את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לחמתי עם גיבור ישראל ב1973.
נועם בלום,
06/10/05 22:04
|
הפצ''ר משועמם כפי הנראה. היה מומלץ להפסיק את הטרור של ראש המערכת השיפוטית בצה''ל כנגד האלוף גיבור ישראל. על מעשיו הלא תקינים הוא כבר נענש ע''י בית המשפט. גם מבחינה ציבורית. יצחק מורדכי אף לא פוצה על עלילת הדם שרקחו סביבו ראשי השב''כ בפרשת קו 300. אין מחלוקת שאלוף שלושת הפיקודים היה קצין מוכשר ואף אמיץ. במילחמת יום הכיפורים היה מופת לחייליו. כל לכל מורשת הקרב של צה''ל לדורותיו. רק לפני שנה שמענו שהוא הוטעה ע''י מפקד האוגדה וסגנו [אוג' 161] שבאי העברת המידע על גודל הכוח המיצרי בחווה הסינית גרמו למותם של עשרות מלוחמי גד' 890 ועוד עשרות לוחמי היחידות הנוספות בקרב הנורא ההוא. עם משעממם לך אדוני הפצ''ר העמיד את האלוף ברן על כך לדין. כן גם את סגנו. עם עוד משעמם לך העמד לדין את מי שגרם למחדל השבתת חטיבת השיריון הסדירה בעת זו. פרשת מרכבה סימן 4. אך עם דם אתה לא ראית בקרבות ישראל אל תישפוך את כבודו/דמו של האלוף המוערך איציק מורדכי. אך עם רוצה אתה להעמיד לדין ולהוריד בדרגות את אלו שחטעו לצה''ל העמד לדין והורד את דרגותי של רב אלוף משה דיין שגנב עתיקות ומכר אותן במיליוני דולרים. כן שכחתי עליך גם להעמיד לדין את ראשי אמן לדורותיהם על שהערכותיהם אף פעם לא תאמו את המציאות. העמד אותם לדין על התרשלות. עם עד סיום הקדנציה שלך יהיה לך זמן פנווי, אני אוסיף לך לרשימה עוד כמה גנרלים. למשל עיזר וויצמן שקיבל שלמונים. אך את האלוף יצחק מורדכי עזוב. מה שהוא עשה למען הביטחון של מדינת ישראל, ספק רב עם יזדמן לך לעשות. הוא גדול עליך בכמה מספרים. כן גם לאחר שטעה ועשה מעשים שבית המשפט הרשיע אותו בגינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רלבנטי בכלל
אראל ישראלי,
08/10/05 00:19
|
בצה''ל קיים סעיף 533 לחוק השיפוט הצבאי, תשט''ו - 1955, המחייב שלילת דרגותיו של מי שהורשע בעבירות בהן הורשע אלוף (מיל.) יצחק מרדכי. מכוח אותו חוק נשללו דרגותיהם של קצינים ונגדים לא מעטים שהורשעו בעבירות חמורות פחות, ובעקבות הרשעתם (בבתי דין צבאיים ולא בבית משפט, ובהיותם בלתי מיוצגים ע''י עו''ד המצוינים רם כספי או נבות תל-צור) נשללו זכויותיהם הפנסיוניות כגמלאי צה''ל. שהרי לא גמלת טוראי כגמלת אלוף. קבלת החלטת הוועדה, תגרום לאיפה ואיפה במערכת החוק הצבאי. וכי מדוע יש להפלות אותו לטובה? בשולי הדברים הערה נוספת. צה''ל ניהל הליך זה של הורדה בדרגה כנגד מנכ''ל מעריב, סרן (מיל.) עופר נמרודי. ההליך היה עקר משום שנמרודי לא חי תודות לתגמולים מן הצבא, והוא איננו לובש מדים כבר יותר מ 10 שנים, כפי שטען פרקליטו בבג''ץ 4304/44, צה''ל לא זימן אותו לשירות ואין הוא משרת במילואים. התחושה שלי היא שמיצוי ההליך כנגד מר נמרודי נועד אך ורק על מנת להתעמר בו, להשפילו, לבזותו תחת הניסיון אולי להוכיח שדין אחד לכולם. בשם עקרון זה דחה בג''צ את עתירתו של מר עופר נמרודי והתיר לצה''ל להמשיך בשלילת דרגת הסרן , אותה הרוויח ביושר לא פחות מיצחק מרדכי. למיטב ידיעתי עופר נמרודי לא ישן על מיטתו עם פיז'מה שעליה כותפות להשחלת דרגות סרן... ואגב, מה ההבדל בין מי שזכה לדרגתו בשדה הקרב לבין מי שזכה בהן בשירות צבאי במשרד? משזוהי עמדת בג''ץ, אינני מבין את החלטת הוועדה בפרשת יצחק מרדכי, אלוף רב מעללי מין, הטרדות, שימוש בכוח, בשררה וכיוצב'. חמלת יתר איננה מתאימה, לצערי, במקרה של יצחק מרדכי. ככל הנראה, ייאלץ בג''צ להתמודד עם השאלה הזו בקרוב.
צודק הפרקליט הצבאי הראשי שערער על ההחלטה התמוהה, שלא לומר, המאכזבת הזו. לא רדיפה פוליטית אף לא עדתית מתנהלת אחרי איציק מרדכי, כי אם גביית תשלומו על עברו המחליא, שרק עליו הורשע בדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
enough is enough
ron rutberg,
los angeles,,
06/10/05 22:02
|
There is no excuse for sexual harrasment of any kind and it should be met with the appropriate punishment. Aluf Mordechai paid a heavy price for his transgressions and taking away the rank of a true hero will not further deter any future molesters. It is time to say: Enough is enough!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
נקמנות לשמה וליקוק ללובי הנשי
חי,
שדרות,
06/10/05 21:55
|
לא תיקום ולא תיטור אבל פה יש גם נקמה גם רצון להיפרע וגם רצון להתחנף ללובי מסויים שכולם יודעים מה כוחו ואת מי הוא מייצג והפרקליט הצבאי סתם נמושה שמבקש לגזור קופון על גבו של המורשע מרדכי ולהתחנף ללובי שבבוא היום אלי יזכור שזרק לחמו על פני המיים אחרת אין להבין את התנהגות הפצר הועדה אמרה דבריה שיקולי הפצר מן הסתם היו לנגד עיניה ולמרות זאת פסקה שאין מקום להורידו בדרגות אז למה אדון פצר? מה אתה מנסה להרוויח מהחלטתך לעתיד לבוא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הוא כבר נענש, מספיק קניבאלים!
Avi Ecuador,
06/10/05 21:55
|
תתאמצו עם הפלסטינים שהיום מקבלים פרסים ומדינה על רצח מאידיוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עניין שמיטה?...
עליכם השלום,
רחוק רחוק,
06/10/05 23:47
|
מה זה קשור לפלסטינים? אתה חתיכת עלוב שאפילו כשאין לו משהו לכתוב אז נדחף בכוח אפס מאופס מח של ציפור אקוודור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דוגמא לאידיוטיות
Avi Ecuador,
07/10/05 03:35
|
|
 |
23.
טוראי מרדכי
יפת נפש,
06/10/05 21:54
|
צריך להוריד אותו בדרגה מה זה בכלל סבל מספיק הלוואי וכל מי שחושב שהנבלה הזה סבל מספיק יחווה את הסבל שעברו הבנות האלה ושהיקירים לו יעברו את הסבל שעברו הבנות כי רק כך יבין מהו סבל אמיתי. מרדכי ניצל את סמכותו כקצין ולכן צריך לקחת ממנו את מה שנתן לו את הכח לבצע את המעשים הנתעבים הללו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפת נפש?
ש,
08/10/05 01:06
|
|
 |
22.
משפט דרייפוס מרדכי
ל"ת
1+1,
06/10/05 21:50
|
|
 |
21.
פצ''ר בלי לב
שושי,
06/10/05 21:47
|
היכן היית שאיציק מרדכי נלחם במלחמת יום הכפורים. הוא לא נענש מספיק.? איציק מרדכי קבל את דרגותיו בצדק מי אתה שתחליט שצריך לקחת לו את הדרגות בושה לך SHAME ON YOU/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיש חרף נפשו
חייל של איציק,
צפון,
06/10/05 22:04
|
בשביל המדינה,ועכשיו כמה חדלי אישים רוצים להשפילו עד עפר תתבישו לכם-רודפי צדק כביכול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מבחינתי רב''ט לא מגיע לו
ל"ת
טוב מאוד,
06/10/05 21:46
|
|
 |
19.
ה פ צ ר = בזבוז משאבים
אפי,
06/10/05 21:44
|
סתם שאלה ולאו דווקה בעינינו של האלוף מרדכי האם מי מאנשי הפצר שירת אי פעם שירות קרבי ביחידה לוחמת והאם יש מי מהם שיכול להעמיד את עצמו במקום אותו חייל ולשפוט אותו האם אנשי הפצר חסרי תעסוקה עד כדי התעסקות אובססיבית בענינו של אלוף שפרש מהשרות לפני שנים רבות שלענין הדרגות אין שום השפעה אופרטיבית האם כבוד האדם באשר הוא ( לפי תקדימי הפצר) חל על מי שלא שירת בצהל כלל וכלל ואילו אנשי צבא ומשוחררי שירות אינם כלולים בהגדרה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי הפרקליטות הצבאי
עומרי,
מרכז,
06/10/05 22:01
|
בתשובה לשאלתך האנשים האלה לא יודעים מה זה קרבי. אלה אנשי ניירת במלוא מובן המילה, החבר'ה שנהנים מכל השחיטות בקריה ולעיתים הם חסרי עבודה למשך חודשים.
היתרון היחיד שלהם זה שהם לפעמים עושים את העבודה שלהם אבל לרוב אלה אנשים שמחוץ לבית משפט לא היית מתאמץ לירוק עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
די, מספיק.
ל"ת
האיש הקטן,
ת''א,
06/10/05 21:44
|
|
 |
17.
הפצ''ר לא נתן את הדרגות לאיציק
סטיב,
06/10/05 21:44
|
נראה שיש לפצ''ר טינה אישית לאיציק מרדכי. לא יכול להבין מה רוע הלב הזה איציק מרדכי שלם על טעותו. פצ''ד רשע תעזוב אותו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הפצ''ר-גיבור המזגן ואמיץ הדפדפת
יודע יודע,
06/10/05 21:43
|
במקום לקבל החלטה אמיצה החליט הפצ''ר הנגרר לקבל החלטה פחדנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההחלטה היתה מוצדקת
הגינות,
07/10/05 05:50
|
|
 |
הגינות?
ז,
08/10/05 01:00
|
מי אומר כי החלטה הגיונית נגזרת מרצון הקורבנות? ודאי שהסיכוי להחלטה נכונה רב יותר מאילו שלא היו מעורבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מי הם מקורביו שנדהמו?
דיוגנס,
חבית,
06/10/05 21:41
|
כנראה אלופים ותתי אלופים במיל. שגם הם כמוהו נהגו להטיל מרותם על רב''טיות צעירות בנות 19 שהיו תחת חסותם, והם נהגו לכפות עצמם עליהן בנוסח''מיידלה, בואי תעשי לי טוב''! לא מובנת התדהמה של המקורבים, ויש למצות עם האלוף שסרח את הדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך עד הסוף
איש חזון,
06/10/05 22:23
|
אני מסכים איתך ב-100%רק שגם את הקצינים שגם הם סרחו כפי שאת מתארת בתגובה יעמידו לדין וימצו עימם את מלוא חומרתו,כמי שגם היה בצבא ושירת מספר שנים גם במילואים אני יודע בוודאות שאת צודקת אז שוב אם למרדכי אז לכולם(בל נשכח כי המקרה של מרדכי גם היה לפני יותר מ-10 שנים)אז שלא תטעני כי הקצינים שעליהם את מדברת כבר השתחררו או אינם בין החיים!אם לאחד אז לכולללם. ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם כולם נהגו כמרדכי.
דדי,
06/10/05 21:54
|
זו הייתה נורמה בצבא. לאט לאט המצב השתנה. ההכרעה בעניין אינה פשוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והגיע הזמן שהנורמה תסולק!
ל"ת
אשה פגועה,
07/10/05 05:47
|
|
 |
14.
איזה פצ''ר אכזרי.בלי לב
יפעת,
06/10/05 21:39
|
איציק מרדכי נענש מספיק. יש לו המון זכויות על הארץ הזאת. היכן היה הפצ''ר המרושע שאיציק מרדכי נלחם בתעלה ביום כפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הבת שלך הייתה הקרבן שלו
ג'ו,
06/10/05 22:38
|
|
 |
ל- ג'ו
ש,
08/10/05 00:53
|
אם הבת שלך היתה קוראת כאן ,לא הייתה שולף המשפט השחוק והפשטני הזה,שלא מביא הערכה רבה לכותבו. אגב ,הכותבת לא ציינה שהוא מסכן, ההיפך,הי ציינה כי יש לו המון זכויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו הרבה בנות
Avi Ecuador,
07/10/05 18:29
|
שהחברה הפלסטינית כמכלול הביאו לרצח בנות, מקווה שלא שלך בינתיים. אז למה להם פרסים ומדינה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ו תהפוך את צד התקליט
יודעת,
07/10/05 06:20
|
אם הבת שלך... ואם הבת... החיילות לא היו תמימות. הוא לא אנס אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות
ז,
08/10/05 00:56
|
ודאי אם הבת שלי היתה קורבן הייתי אומר דברים אחרים, נו אז מה? זה אומר כי אני צודק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה קרה מר מנדלבליט?
אזרחית,
06/10/05 21:37
|
משהו צריך לעצור דחוף את הקצין המשועמם הזה! מספיק עם המלחמות האישיות. די נמאס...................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני מרחם על הפצ''ר הזה
איש,
06/10/05 21:33
|
אני ממש מרחם על הפצ''ר הנכבד,אין לו כנראה דברים אחרים או שלא נותנים לו לטפל במקרים אחרים וכך יש לו הרבה זמן לבזבז משאבים של הצבא בערעורים ערטילאיים כמו זה של איציק מרדכי,מענין כמה יכולה להיות משכורתו של הפצ''ר הנ''ל אם זאת כל התעסקותו בחודשים האחרונים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
גם לקצינים בעבר וגם לאלו שמתו
איש חזון,
06/10/05 21:28
|
אם כבר אז תלך עד הסוף תבקש להוריד גם לקצינים בעבר ששמענו כי הטרידו ואף יותר מזה, וגם לאלו שכבר מתו יש להוריד את הדרגות ושידוע כי עשו מעשים הרבה מאוד יותר חמורים מאיציק מרדכי,אל תחכה לך על כך אני איתך בדרך הזאת עד הסוף. ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
Waht about mr Sharon?
ל"ת
josh,
Boston,
06/10/05 21:13
|
|
 |
9.
מה הקשר
שירה,
מרכז,
06/10/05 21:06
|
לעזאזאל בין מעשי הנבלה שלו לדרגות? מי שחושבת או חושב שהדרגה משנה , טועה.יש רבטים וסמלים שמנצלים מינית חיילות עושים בהם מעשי נבלה וכו'. אף אחת לא נאנסה או לא נאנסה בגלל הדרגות. שרתתי מספיק שנים בצבא וראיתי מספיק מקרים. ודי רדו ממנו הוא כבר נענש לכל חייו ,כמו שלצערי החיילות סובלות כל חייהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
enough is enough, give the poo
ל"ת
riki,
06/10/05 21:06
|
|
 |
7.
זו כבר מלחמה פרטית של הפצ'ר
תרדו כבר,
ממרדכי,
06/10/05 21:03
|
הפרקליטת הצבאי הראשי אינו יכול לערער .הועדה החליטה והיא הפוסק האחרון. כניראה יש לו לפצ'ר הזה חשבון אישי נוקב עם מרדכי . או שהוא רוצה להיות יותר קדוש מהאפיפיור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פצ''ר+חשבון אישי
דוד,
מרכז,
06/10/05 21:32
|
אכן, לפצ''ר יש חשבון אישי עם איציק מרדכי ומן הראוי להביא זאת לידיעת הנוגעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תכתוב, מדוע ברמזים???
טורונטו,
טורונטו,
07/10/05 00:08
|
|
 |
6.
הפצ''ר הוא טיפוס נאלח
ל"ת
פצ''ר,
06/10/05 21:02
|
|
 |
5.
אני מרחם על איציק מרדכי
ש. מ.,
06/10/05 20:57
|
ויחד עם זאת אני סבור, שלמען הטמעת המסר בציבור, נכון יהיה להוריד ממנו לפחות דרגה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך רחמים,
ש,
08/10/05 00:44
|
|
 |
4.
מערכת המשפט מערערת עצמה למוות
ב.ק.,
06/10/05 20:54
|
|
 |
3.
MASPIK
Tal,
NY,
06/10/05 20:54
|
Stop it,enough,enough it is enough.There was a decision.There is no respect.What ever he did he got punished for or did not has nothing to do with being an excellent soldier.Leave him in peace.Each dog his day will come and What goes around,comes around.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הדרגה היא לא שלו
מיקו,
ירושלים,
06/10/05 20:54
|
שוכחים שהדרגה היא לא שלו, הדרגה היא של צה''ל. לא לוקחים משהו שהוא שלו פור-גוד אלא צורת הערכה של צה''ל על פועלו. היה נחמד, שלח ידיים, עשה דברים שלא היה צריך לעשות, שיפסיק להתבכיין ויהנה מהפנסיה (ויגיד תודה שאת זה לא לוקחים לו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לוקחים דרגה גם הפנסיה יורדת
דרג,
06/10/05 21:12
|
ויקבל בהתאם לדרגה שיקבל, וזה ממש משמעותי. הוא עוד יזדקק לבתי תמחוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הורדה בדרגה אינה עונש. זו מניע
Y,
06/10/05 20:52
|
ה של זכות שהיתה שמורה למי שהתחייב להיות משכמו ומעלה. מכיוון שאין זה המצב, אין סיבה שהצבא ''יתהדר'' באנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפצ''ר דפוק
nisim,
ny,
06/10/05 21:19
|
|