• 79.

    מלכודת האיסלאם

    יוסי בן חור, 20/11/15 10:24

    בבתי הכנסת לא מסיתים נגד העולם אלא מוחים נגד שנאת חינם ליהודים אף שהיהודים תרמו ותורמים לאנושות ואילו במסגדים מסיתים להחלפת תרבות המערב בתרבות האיסלם כי אי-סלם זה אין שלום

    IP: 79.179.160.240דווח על תגובה זו

  • 78.

    אצל המוסלמים הכל מתחיל באיסלאם ומסתיים שם.

    עמרן א., 28/09/15 15:07

    הפגנה משותפת, ערבים מהגדה ויהודים, אזרחים יהודים אנשי שמאל מפגינים ומשליכים אבנים לעבר כוחות צהל בגלל החומה מסביב. אצל הישראלים מהשמאל זה מסתיים כשהמעבר חופשי, אצל הערבים זה מתחיל כשהיהודים בקוו הירוק והאיסלם הקיצוני, החמאס, איראן והגיס החמישי קמים עלינו לחסל אותנו.

    IP: 109.186.186.89דווח על תגובה זו

  • 77.

    בכל הכבוד בן דרור אתה טועה

    מיכאל ב, 15/07/15 19:45

    כמי שרואה את עצמו כאחד שמעריך אותך מאד (לטעמי העיתונאי ההגון ביותר בארץ) אני חושב שבנקודה זו אתה טועה. אין מקום להשוואה בין שתי הקבוצות. נפלת למלכודת שנראית טריביאלית אבל מאד מטעה.

    IP: 31.210.186.186דווח על תגובה זו

  • 76.

    ובכל זאת אתה טועה.

    פייר, 28/09/14 19:34

    בן דרור ימיני, אתה טועה.

    IP: 93.19.28.173דווח על תגובה זו

  • 75.

    מה זה אוסף השטויות האלה?

    אנטי שמאל, 01/08/12 09:59

    תסתובב בפריז, אמסטרדאם ומרסיי ואתה תבין שהאיש הזה צודק.
    אל תגיד באותה נשימה מוסלמים ויהודים כי היהודים האירופאים ניסו לעשות הכל בשביל להשתלב וניסו להיות חלק מהחברה האירופאית ומשום מה אירופה הקיאה אותם האיסלאם לעומתם מנסה להרוס אותה ועל זה אמר קדאאפי ''יש לנו 50 מיליון מוסלמים באירופה ויש סימנים שאללה יעניק להם ניצחון, בלי חרבות, בלי רובים אנחנו לא צריכים מחבלים מתאבדים'' בקיצור המטרה של האוכלוסייה הזאת בכלליות היא חיסול התרבות האירופאית בעוד המטרה של יהודי אירופה הייתה שונה.
    אתה לפעמים מכיר בטעויות שלך רק בדיעבד אז זה בדיוק מה שהמאמר הזה עושה, אירופה רק עכשיו למדה להבין את הטעות החמורה שהיא עשתה לפני 60 שנה ואת התוצאות שלה אל תלך ותהיה צבוע ותגיד שהמוסלמים באירופה שקולים ליהודי אירופה זה לא נכון.

    IP: 79.177.226.127דווח על תגובה זו

    • אתה צודק ב95 אחוז, ואפרט:

      מיכאל ב, 15/07/15 19:41

      היהודים אכן משתלבים בכל מקום שהם באים. ולמרות הבדלי תרבות מסוימים הם הובילו את אירופה (ולא רק) להישגים בלתי מבוטלים כמעט בכל תחום, המוסלמים של ימינו מחפשים פרנסה מחד גיסא ואין להם (לפחות לרובם המכריע) שום רצון להשתלב אלא לנצל כפי שחלק גדול מהם עושה בארץ. יש קהילות של מוסלמים שמשתלבים אבל זה רק חלק.

      IP: 31.210.186.186 דווח על תגובה זו

  • 74.

    טוב בגדול השתכנעתי, למרות שקודם גם הצהרתי על אי אלימות כלפי מוסלמים.

    דניאל, 13/06/11 00:21

    עכשיו כשקראתי את כל המאמר הבנתי שכן אתה יוצא נגד האסלאם הרדיקלי וה'אנטי(שמים)ציונים' למיניהם, והמלכודת האמיתית היא הגזענות החדשה נגד המוסלמים, למרות שהיא מפתה כי סופסוף לא שונאים אותנו.

    כבר הזכרתי שצריך לתת לך פוליצר?

    IP: 46.117.140.24דווח על תגובה זו

  • 73.

    ישנם כמה אי דיוקים. שליש מהמוסלמים בבריטניה מובטלים, איך הגעת לעובדים?

    דניאל, 13/06/11 00:14

    היום הנתונים שקופים ועומדים לפנינו: היהודים היו רופאים, עורכי דין, מדענים, אנשי תרבות אומנות ורוח, פילוסופים גדולים ויהודי אחד יצר את מה שמתנוסס על רבים מדגלי אירופה. ובעיקר היו הם המצפון של העולם.

    המוסלמים שליש מהם לא עובדים (בניגוד למה שנאמר בכתבה) והם מתכננים לא רק פיגועי תופת אלא להשליט אימפריה מוסלמית באירופה, דבר זה נשמע ברבים ממסגדים בכל רחבי אירופה.

    ומתאקלמים? אוי באמת.. באמת!!! כמעט הכול מודים שכל הליך אינטגרציה של המוסלמים נכשל.

    רק המחשבה על פגיעה במוסלמי אחד לאור האמור לעיל שגויה ופסולה מיסודה, בכך אין ספק. אבל המסר הוא שהמערב חייב להפסיק עמ מדיניותו הפייסנית, ולדוגמא ללמד ברבים את סיפור השואה (על אף ה'רגישות המוסלמית' לנושא), לפסול מראש כל מפלגה השוללת את הדמוקרטיה, לגרש מאירופה את כל מי שניסה לעשות פעולת טרור, השתתף בארגון טרור או עודד טרור ברבים וכו'...

    IP: 46.117.140.24דווח על תגובה זו

  • 72.

    I disagree

    Israeli in Uk, 21/09/09 13:03

    You cannot compare the level of violence and intolerance between jews and muslims. I live in the UK and I feel scared to be known as a jew, but I have never met a muslim who felt scared to be recognized as a muslim. why? because no one is as violent as them. when it comes to violence - they are on the lead and the others are terrorised by it.

    IP: 213.120.90.59דווח על תגובה זו

  • 71.

    פרא אדם

    משו מהמקורות, 02/08/09 21:35

    אתם יודעים מי הראשון שזכה בתואר הנבחר 'פרא אדם' (בראשית טז' יב')?
    כשתרצו לתאר מישו תאמרו עליו הוא אדם יפה, נכון?
    התורה דקדקה מאוד בנוסח שלה, המהות שלו היא פרא, הוא נראה כמו אדם.
    תלבישו אותו מחלצות, תלמדו אותו חוכמות, אבל אם תתקרבו יותר תמצאו פרא משתולל (מתפוצץ אם תרצו) והרסני עם מבט אפל בעיניים.
    כשלמדתי בטכניון גרתי עם בחור חכם מאוד, מצטיין דיקן, שאלתי אותו אם הם כ''כ נחמדים כמו שאתה מדבר עליהם, אז למה אתה לא מסוגל לצאת החוצה ולבקש מהם שיהיו קצת בשקט (כבר 2 בלילה, כמעט כל לילה)? אתם יודעים הוא לא יצא?
    כי הוא פחד!
    פחד מהאליטה של הערבים בארץ, עשירים, שמן הסתם קיבלו חינוך טוב, שהתקבלו לאחד המוסדות הכי יוקרתיים בארץ ובעולם, חשבתי אם מהם אתה פוחד, אם כשזה מגיע לפנים מול פנים, תכל'ס, לא דיבורים יפים באולמות מליאה, לא נוח לך, אתה רוצה לישון והם לא מגלים התחשבות, אז איך תדבר עם האחים שלהם אי שם?
    למה אף אחד לא מתרגש במיוחד ממהגרים סינים הודים או תאילנדים באירופה? למה זה רק הם?
    האמת, גם על ענתה התורה ''ידו בכל ויד כל בו'' (בראשית טז יב') הוא מתגרה בכווווולם וכולם שונאים אותו.
    מי שיש לו חברים ערבים יודע,
    אתה לא יכול לסמוך עליהם.

    IP: 89.138.143.97דווח על תגובה זו

  • 70.

    לינק לכתבה המקורית

    ד, 17/10/05 17:12

    http://www.gentiuno.com/articulo.asp?articulo=1865

    IP: 62.0.112.152דווח על תגובה זו

    • thanks (ל''ת)

      israeli in Uk, 21/09/09 13:03


      IP: 213.120.90.59 דווח על תגובה זו

  • 69.

    גזענות וצביעות.

    משה, 17/10/05 11:02

    עוד לא קם גזען שאין לא הסברים מדוע גזענותו מוצדקת ועוד הוא יסביר ויראה באותות ומופתים מדוע הוא איננו גזען.
    קל מאוד וגם חשוב לבקר את הגזענות שמעבר לים אך חשוב יותר לבקר ולהאבק בגזענות שמבית כי פה ניתן להשפיע אך במאבק שבגזענות מבית ימיני וחבריו מתנהגים כחרשים אילמים ועיוורים בשתיקתם והבנתם את הגזענות והכיבוש הם נותני הליגיטמציה וחומר הדלק לגזענות שמבית.

    IP: 85.250.100.235דווח על תגובה זו

    • התבלבלו לך העובדות - לקרוא!!

      שמאלני מפוכח, 17/10/05 11:48

      אם ימיני הוא גזען ימני שתומך בכיבוש - מעניין מיהו בעיניך שמאלני. ימיני פרסם כל כך הרבה מאמרים נגד הכיבוש - ואפילו כינה אותו אפרטהייד וטען שההתנחלויות הן האסון הגדול ביותר של ישראל.
      אז מאיפה המצאת את השטויות שלך? אני יודע! גם אני עברתי חוויה דומה. כל מי שתומך במדינה יהודית כמוני וכמו ימיני - הופך בעיני השמאל הקיצוני ל''גזען ימני''.

      IP: 128.1.1.137 דווח על תגובה זו

      • מתי ימין יצא נגד הכיבוש

        משה, 17/10/05 15:38

        בעקבות תגובתך עברתי על כתבותיו האחרונות של ימיני כי יתכן שטעיתי באיש ובדעותיו.
        לצערי מלבד התקפות על אנשי שמאל אין שום אמירה כנגד הכיבוש.
        יכול להיות שימיני חושב בליבו שהכיבוש הוא דבר רע אך הדבר איננו בא לידי ביטוי בכתבותיו ולמעשה הוא מצליח להסואות את דעותיו ''השמאליות'' כך שגם איש ימין מתנחל יכול לחתום על כתבותיו בלב שלם. בכל מקרא במידה וטעיתי באיש אני מתנצל.

        IP: 85.250.100.235 דווח על תגובה זו

        • טעית בגדול - להבא למד את החומר (ל''ת)

          ליאור, 18/10/05 05:19


          IP: 81.218.113.18 דווח על תגובה זו

  • 68.

    ההבדל בין גזענות א לגזענות ב = (ל''ת)

    ש-א צודקת, 16/10/05 02:11


    IP: 132.64.37.62דווח על תגובה זו

  • 67.

    ההבדל בין ימיני לאברי גלעד

    עדנה, 15/10/05 09:21

    אברי גלעד הקריא את המאמר הזה בלי שום ביקורת או פרשנות. ימיני מציג את המאמר וחותך אותו לחתיכות, וגם טוען שהמאמר מפוברק ואין בכלל כזה עיתונאי.
    זה ההבדל בין חפיפניקיות לבין עבודה רצינית של פובלציסט שידוע דווקא כמבקר קטלני של העיוורון האירופי מול האיסלאם באירופה.

    IP: 81.218.168.214דווח על תגובה זו

  • 66.

    ערבים בעלי ת.ז. כחולה

    שאול, 10/10/05 16:22

    הערבים החיים בתוכנו אינם טלית שכולה תכלת. ראינו את ה''הזדמנות'' שתפסו עליה טרמפ באוקטובר 2000 טוב נהגה אז המשטרה. ראה דבריו של הסופר אלי עמיר. אין לסמוך עליהם. בתרבותם אין כבוד לאמת. הערבי הבודד הוא אדם נחמד ונהדר. הערבי בקהילה הוא שונה לחלוטין, הוא ההיפך הגמור.

    IP: 80.178.109.133דווח על תגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    אורי, 09/10/05 19:23


    IP: 163.203.130.69דווח על תגובה זו

  • 64.

    i could not

    asaf, 09/10/05 01:45

    have say it better
    myself.

    IP: 162.84.215.13דווח על תגובה זו

  • 63.

    החיפזון מהשטן, ימיני

    דורון, 08/10/05 23:47

    תן לאירופה לגמור לנקות את הדם ששפך האיסלם, תן לה לגמור להתאבל, לגמור להתרגז, לגמור להתגונן מהדם שהאיסלם מאיים להמשיך לשפוך על אדמתה, לפני שאתה דוחף את היהודים כסמרטוט ניקוי לפשעי הטרור האיסלמי.
    החיפזון מהשטן, ימיני. עוד יהיו לך מספיק הזדמנויות לתקוע אותנו לסיפור הזה. תן לענן השאהידים להתפזר קודם. תן לאחים המוסלמים לעזור לפזר אותו. אחרת עוד יאשימו אותך בצדקנות, או גרוע מזה.

    IP: 82.80.48.99דווח על תגובה זו

  • 62.

    אם אני מוסלמי-אירופאי, הייתי

    גל, 08/10/05 22:26

    בורח על נפשי, בהכירי את ההסטוריה האירופאית. צריך חוסר אחריות משווע לחשוב ש''לי זה לא יקרה'', או שאלפי שנים של הרגלים ישתנו דוקא עכשיו, לכבוד הקורבן התורן הבא, המוסלמים.

    IP: 212.179.204.146דווח על תגובה זו

    • אם אני אירופאי ליברלי

      הייתי, 09/10/05 01:11

      בהכירי את ההיסטוריה המוסלמית ויחסה ליהודים נוצרים ובני בלי דת.

      הייתי חושש מלומר לי זה לא יקרה.


      הייתי חושש לומר שחבורת כאפיות ינצחו את המערב.

      הייתי חושש כי הכאפיות ניצחו את המערב לכל אורך המזרח התיכון.

      לא מלמדים את זה בבית הספר אבל זה קרה ועוד איך ובגדול . בענק.

      IP: 85.250.166.238 דווח על תגובה זו

    • המוסלמים אינם יהודים

      אאא, 11/10/05 02:16

      הם לא הולכים כצאן לטבח.
      הם ישיבו מלחמה שערה.

      IP: 85.130.133.139 דווח על תגובה זו

  • 61.

    סיפור אוסטרלי של הרבי והקאדי.

    Metziuty, 08/10/05 19:58

    עקב פיצוצים של אתרי תירות בבאלי, והתראות על פיגועים בתוך אוסטרליה, התפתחה שינאה מובנת למוסלמים האוסטרלים.
    המוסלמים ראו את עצמם נפגעים והגיבו... כמה איומים והם השתתקו.
    היום הממשלה מקשיחה משמעותית של החוקים כנגד הטרוריסים, ובמקביל מאלצת את המוסלמים לגנות כל ארוע טרוריסטי.
    זה המצב נכון להיום.

    סיפור מלפני כ-3 חודשים :-
    רב שהיה גם מורה בבית ספר יהודי הגיע למסקנה אליה הגיע בן-דרור ימיני.
    הוא הזמין בתאום עם האימם את כיתת הבנות שהוא לימד לכיתה מקבילה בבית ספר מוסלמי, כסמל לתמיכת היהודים במוסלמים הנפגעים.

    בשיעור ההתקרבות שאל האימם את תלמידותיו...
    מה תעשו אם יש לכם שכן יהודי, הזורק את הזבל שלו לתוך החצר שלכם.

    והוא השיב, תסתכלו לו בעיניים ואל תגידו דבר, תכניסו את הזבל שהוא זרק אלכם לתוך הפח שלכם, בשקט בלי להתלהם, כי זה טיבעם של היהודים, אין מה לעשות, פשוט תראו להם שאנחנו יותר טובים מהם.

    התלמידות היהודיות התקפלו, הרב בויש, לבסוף הגישו תלונה לקאדי שהתנצל על כי לא הובן כראוי.

    תגובתי לבן-דרור... זה סיפור של מקרה בודד במלברון, ואולי היהודים יסבלו מהשינאה למוסלמים, אבל אסור ליהודים, בשום אופן ופנים לשתף פעולה עם מוסלמים. הם שונאנו, ויאכלו אותנו חיים.


    IP: 61.68.188.92דווח על תגובה זו

  • 60.

    סיפור אוסטרלי של הרבי והקאדי.

    Metziuty, 08/10/05 19:56

    עקב פיצוצים של אתרי תירות בבאלי, והתראות על פיגועים בתוך אוסטרליה, התפתחה שינאה מובנת למוסלמים האוסטרלים.
    המוסלמים ראו את עצמם נפגעים והגיבו... כמה איומים והם השתתקו.
    היום הממשלה מקשיחה משמעותית של החוקים כנגד הטרוריסים, ובמקביל מאלצת את המוסלמים לגנות כל ארוע טרוריסטי.
    זה המצב נכון להיום.

    סיפור מלפני כ-3 חודשים :-
    רב שהיה גם מורה בבית ספר יהודי הגיע למסקנה אליה הגיע בן-דרור ימיני.
    הוא הזמין בתאום עם האימם את כיתת הבנות שהוא לימד לכיתה מקבילה בבית ספר מוסלמי, כסמל לתמיכת היהודים במוסלמים הנפגעים.

    בשיעור ההתקרבות שאל האימם את תלמידותיו...
    מה תעשו אם יש לכם שכן יהודי, הזורק את הזבל שלו לתוך החצר שלכם.

    והוא השיב, תסתכלו לו בעיניים ואל תגידו דבר, תכניסו את הזבל שהוא זרק אלכם לתוך הפח שלכם, בשקט בלי להתלהם, כי זה טיבעם של היהודים, אין מה לעשות, פשוט תראו להם שאנחנו יותר טובים מהם.

    התלמידות היהודיות התקפלו, הרב בויש, לבסוף הגישו תלונה לקאדי שהתנצל על כי לא הובן כראוי.

    תגובתי לבן-דרור... זה סיפור של מקרה בודד במלברון, ואולי היהודים יסבלו מהשינאה למוסלמים, אבל אסור ליהודים, בשום אופן ופנים לשתף פעולה עם מוסלמים. הם שונאנו, ויאכלו אותנו חיים.




    IP: 61.68.188.92דווח על תגובה זו

  • 59.

    תגובה ל 1 אופיום...

    Avi Ecuador, 08/10/05 17:27

    מעניין
    קודם כל בטח תסכים איתי שהיהודים שרדו בגלות כיהודים אך ורק בזכות הדת אחרת מה ההגיון היה להיות יהודים ולא להתבולל כבר מזמן?!
    אני אומר לך זאת כאחד לא דתי שמכיר במורשת ומאיזה באר אני שואב את זכותי לארץ ישראל.
    מה היה מחזיק חילוני 2000 שנה בגלות ולסבול בגלל היותו יהודי?
    לא לוגי?
    בשביל מי ומה?
    בשביל חילוני אידיאליסט שאולי הוא איזה קומוניסט שתומך בלנין או בסטלין אולי?
    בשביל איזה אידיאולוגיה אידיוטית אחרת ותורה של שנאה עצמית אולי?
    עכשיו; עם הרצל החילוני אולי היית מגיע לאוגנדה ואיזו זכות יש לך על אוגנדה?
    ואיזו זכות יש לך על ישראל ללא הדת והמורשת שאנו היהודים יצאנו ממנה?
    הרי התיאוריה של השמאל מסבירה לאויבנו שאנו כובשים, לא מסבירים להם ששיטחי האדמה האלה ביהודה ושומרון ועזה הם שלנו ואם היה בהם קצת היגיון או בוא נגיד יושר גם היו מסבירים לרוצחים שבזכות זה שהם כל כך טובים איתנו ואנו מאמינים בהם אנו ניתן להם במתנה חלק מארצנו, לא מסבירים להם שיהודים יכולים לחיות גם בפלסטין ולא צריך לעשות ניקוי אתני ליהודים כמו שלא עושים ניקוי אתני לערבים ''ישראלים'' בקו הירוק.
    טוב, נחזור לשואה; לאחר השואה נוצר מצב מיוחד במינו שלא היה יכול כנראה להיות מצב ''טוב יותר'' לעם היהודי, למה אני מתכוון; אירופה היתה קרועה וחבולה, חלק מהאנשים שם שראו את סבלם של העם היהודי ומצפונם הציק להם וחלק אחר רצה להיפטר מהיהודים שהיו צריכים לפתור להם את הבעיה בארצותיהם, לא רק שמאל או חילונים רצו מדינה יהודית והיו כל כך גאונים חכמים וגיבורים אלא הגויים עצמם דחפו והביאו להקמת מדינת יהודים כשחשבו שזה הוגן ויפתור להם דרך אגב הרבה בעיות ויעיף את היהודים השנואים מארצותיהם אולי, הם חשבו על מדינת יהודים וגם באומות המאוחדות ובוועידת סן רמו בשנת 1920 כבר דובר על עידוד הקמת מדינת היהודים והמנדת הבריטי קיבל את האחריות לישב יהודים במדינת ישראל ולא היה בכוונתו חילונים.
    אז שוב, מדינת היהודים הוקמה עקב מצב חד פעמי שנוצר ושלא היה נוצר ללא קיומו של העם היהודי הדתי, אתה חושב שהאירופאים היו רוצים להיפטר מהשמאל שלנו אם הם היו חיים שם?
    טוב, נאמר בציניות.
    עכשיו, כל ההקרבה של השואה וכל הסבל של העם היהודי וכל העמידה שלו על ערכים אמונה ותקווה במשך אלפי שנים ללא מולדת אין לה שום ערך אם הכוונה היא ל''מדינה'' שהשמאל מביא אליה?
    זו בכלל לא תהיה מדינת יהודים אלא סתם עוד מדינת גלות אנטישמית יותר מכל מדינה מערבית, בקו הירוק, שתהפוך לדרום אפריקה ותהיה של ערבים עם הזמן.
    בקיצור, החוכמה של השמאל הפכה לאידיוטיות ומדינת ישראל היא בכלל לא תהיה של יהודים אלא מדינה דו לאומית במקרה ''הטוב'' כשהמוסלמים יסכימו אולי לחיות עם מי שהם רואים כשטן וכטמא והנוצרים בטח לא יסכימו (כשיתעוררו) למדינה חילונית שתערער את יסודות הדת שלהם עם מצעדי גאווה של חילונים בירושליים.
    ישראל פשוט היום הולכת לחיסול או ביטול בשלב מסויים הימין יתמוך ואומות העולם יהפכו את ישראל לשמורת טבע של דת לכל הדתות בעולם, מעין מדינת הוותיקן של העולם.
    על השמאל להמשיך באידיוטיות ו''להצליח'', כמובן שגם המוסלמים לא יפריעו לשאהידים קניבאלים לאומיים מהשמאל.

    IP: 200.63.253.193דווח על תגובה זו

    • תפסת מרובה, לא תפסת

      הדת אופיום לעם, 08/10/05 20:46

      לא חבל על המרחב האינטרנטי? תשובתך ארוכה כגלות ואינה עונה כמעט על שום נקודה שהעלתי. אם תקרא בעיון את מדינת היהודית של הרצל, תוכל להגיע למסקנה כי כל התאוריה שלך שווה כקליפת שום.
      אחרי הכל, הדתות כולן, ללא חריגים, הם אסון אקולוגי של ממש ויביאו לקץ התרבות האנושית. החזון שלי הוא עולם ללא גבולות וללא דתות, כפי שכתב ג'ון לנון בשירו האלמותי IMAGINE

      IP: 217.132.204.117 דווח על תגובה זו

      • דת השמאל אולי?!

        Avi Ecuador, 09/10/05 00:21

        יש לך תחליפים היום לתת לאנשים תקווה?!
        עותק שכתבתי מזמן:
        מדע דת ושמאל

        מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
        המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
        התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
        הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
        עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
        לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
        שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
        הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
        טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
        אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
        את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
        ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
        אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
        ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.



        IP: 200.63.253.193 דווח על תגובה זו

      • מקווה שהתשובה הקודמת

        Avi Ecuador, 09/10/05 00:46

        שלי תעבור ואם לא קרא שוב את הקלודמות, יש לך הסברים על כל שניסית להביע, חבל שאתה לא מבין במי אתה צריך להלחם, בטח לא בעצמך ובטח אני לא האוייב שלך.
        תבקש ממישהו שיסביר לך את שכתבתי.

        IP: 200.63.253.193 דווח על תגובה זו

      • טולסטוי אמר שאלוהים הוא

        השוטר, 09/10/05 01:14

        שווה בנפשך שלא היה שומר שכזה לאורך התקופה הארוכה שבה לא היה חשמל ???

        שווה בנפשך שדין החזק השולט לא היה ממוגר באופן (גם אם לא מלא) על ידי השוטר שבחושך ???

        לומר שכל הדתות רעות זה פשוט אווילי כי הדתות הן מה שהשפיעו יותר מכל על התקדמות האנושות מאז בריאתן הן איפשרו יצירת סדר חברתי גם במקומות שאילולא הן לא היה נוצר סדר שכזה.

        הבעיה היא לא בדתות אלא בפרשנות יש פרשנים דפוקים גם אצל היהודים וגם אצל המוסלמים.

        הבעיה היא שהפרשנים המוסלמיים מפחידים אותי בהרבה.

        IP: 85.250.166.238 דווח על תגובה זו

      • הדתות יצרו את התרבות

        אאא, 11/10/05 02:14

        האנושית ות המוסר האנושי.
        מרבית הרצחנות האנושית מקורה בתנועות חילוניות (נאציזם,קומוניזם,קולוניאליזם ופמיניזם).
        אתה רוצה עולם ללא גבולות?
        במזרח התיכון יש גבולות ויש עמים במדינות נפרדות.
        לא טוב לך? תהגר למערב עם הקוסמופוליטיות שלך.

        IP: 85.130.133.139 דווח על תגובה זו

        • תגובה לאאא

          משה.ק, 16/10/05 11:46

          במשך כל ההיסטוריה האנושית וגם היום המלחמות היו על כיבוש ושליטה כאשר בחלק מהמקרים הכיבוש והרצח נעשו בשם הדת ובחלק מהמקרים בשם אידיאולוגיה כזו או אחרת.
          גם במתולוגיה היהודית בהתחלת הדרך היהודים השמידו עמים וגזלו את אדמתם.
          תפסיק לקשקש.

          IP: 132.66.246.244 דווח על תגובה זו

      • הדתות יצרו את התת תרבות

        משה, 16/10/05 12:07

        מי שמנע במשך אלפי שנים כל פיתוח וקידמה היו הדתות.
        לדתות היו ויש את כל התשובות לכל השאלות ולכל בעיות העולם כאשר בפועל גם החכם באדם לא ידע ליצר ניר טואלט.
        מי שגזל את המשאבים החברתים במשך אלפי שנים היו כוהני הדת והשלטונות.
        אני מציע לכל חבורת הצבועים שיעזבו את הרפואה המודרנית ויפנו לרפואת הרמב''ם .
        אני מציע לחבורת הצבועים המקדשים את הדת לזכור שאורך חיי האדם במשך אלפי שנים היו רק כ 40 שנה.

        IP: 132.66.246.244 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מאמר חשוב. צריך לתרגםII

    חמדה, 08/10/05 17:07

    זה מאמר שצריך לשלוח לכל אלה ש''הציבו'' את המאמר באתרים שלהם, כדי שהמתלהבים יבינו לאיזו מלכודת הם נכנסים.

    IP: 212.179.239.195דווח על תגובה זו

  • 57.

    עיניים להם ולא יראו

    אביאל, 08/10/05 16:51

    להשוות בין היהודים, שלא זממו להרע לאירופה - להיפך - ובין המוסלמים, שרבבות מהם מעורבים בטרור פעיל באירופה, ומיליונים תומכים בשתיקה ועוד מיליונים סתם שותקים (אוקיי, אז נרשמו בצרפת חמישה מוסלמים שיצאו בגינוי, ועוד שלושה בספרד. אכן מגמה) - שלא לדבר על מאות מיליוני החיילים של האיסלם הקיצוני המרושע והפרימיטיבי ברחבי העולם?
    ואחר כך עוד לטעון שמדובר כאן בכלל ב''מלכודת אנטישמית ליהודים'' (!) לא למוסלמים - ליהודים. שוב אנחנו.
    בנאדם (כלומר, בנדרור), אתה יכול לרשום פטנט על הגזמות מפותלות.

    IP: 82.80.48.99דווח על תגובה זו

    • יש הרבה מוסלמים שרוצים לחיות בשלום

      שמאלני, 16/08/06 00:01

      כמוני וכמוך, ולעשות עליהם הכללות רק מוביל לגזענות

      IP: 62.0.115.28 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מצנזורה יצא איסלאם

    ומסתמית פיות, 08/10/05 16:27

    חבל מאוד ששמאלני הכניעה וצנזורי השתיקה של מעריב לא נותנים לציונים להתבטא .

    חופש הדיבור אינו נחלתם של מוסלמים בלבד.

    במשך שלוש שנים הקזתי דם וזיעה כדי להגן על חופש הדיבור והעיתונות של כל אזרחי מדינת ישראל.

    ואילו עתה, זכות הדיבור למוסלמים ושמאלנים בלבד.

    ציוני שחושב כי המוסלמים הם הכובשים צזור יצונזר.

    ...וכך הלכו הם כצאן אל האיסלאם ...

    IP: 85.250.166.238דווח על תגובה זו

  • 55.

    את שמו של המאמר נתן אירופי אחר

    המחלקה הסגורה, 08/10/05 16:15

    לפני שנים רבות. החטא ועונשו.

    IP: 82.80.178.77דווח על תגובה זו

  • 54.

    אי צדק

    עלי, 08/10/05 16:14

    אני כי מוסלמי לא מבין את האירופים שהם שלטו בעמי ערב ובמוסלמים מאות שנים היה בסדר מבחינתם
    המוסלמים שגרים באירופה הם לא שולטים באירופה ולא מדכאים את האירופים הם עובדים בעבדות הכי נמכות וחלקם הגדול היה משט''פים של הקולונילזם שבגדו בבניעמם כמו הרבה אלג'רים ששטפו פעולה עם עם הצרפתם ושיצאו יחד עם הצרפתים בספו ש/ל דבר האירופים היו האדונים השולטים בעמי ערב והמוסלמים עובדים כמשרתים באירופה

    IP: 85.64.177.223דווח על תגובה זו

  • 53.

    בעניין המוסלמים באירופה,

    אזרח המדינה, 08/10/05 14:37

    התוצאה תהיה הפוכה מזו של היהודים. בסופו של דבר, המוסלמים ישמידו עשרות מליוני אירופים, עד שהאמריקאים, איך לא, יבואו ויצילו את אירופה. ליהודים לא היה גב. למוסלמים יש גב ענק - מדינות ערב, נפט, כח גרעיני. אכן יש אמת בכך שהספירה לאחור של אירופה הנוצרית החלה במחנות ההשמדה של אושביץ וטרבלינקה ומיידנק ובירקנאו.

    IP: 80.178.86.213דווח על תגובה זו

  • 52.

    נקמת ששת המיליונים!

    קורן נאוה, 08/10/05 11:25

    אירופה ''הנאורה'' ו''התרבותית'' שלא יכלה לשאת בקרבה שישה מליון יהודים חיוביים ונאורים שרק תרמו לחברה ולתרבות- נאלצת לבוא על ענשה מידה כנגד מידה והיא נכבשת ע''י מיליוני מוסלמים עויינים ללא מלחמה- זה קורה לה בדרכי ''שלום'', דמוקרטיה, פלורליזם, זכויות האדם, חרותו ואחוות העמים סיסמאות השמאל המשיחי לדורותיו.
    רק מדוע ולמה כשקמים גויים הגונים כמו העיתונאי הספרדי שהיכה על חטא במאמרו: ''אירופה מתה באשוויץ'' וציין עובדות גלויות - מוכרח הישראלי תורן לקפוץ ולקלקל לנו את החגיגה והתקווה?

    IP: 83.130.202.145דווח על תגובה זו

    • האידיוטיות היא תורה בחלם (ל''ת)

      Avi Ecuador, 08/10/05 17:32


      IP: 200.63.253.193 דווח על תגובה זו

    • אוי ואבוי אם החגיגה חיה משנאה כלפי האחר (ל''ת)

      מישהו, 25/03/06 14:23


      IP: 88.152.203.135 דווח על תגובה זו

  • 51.

    מאמר וניתוח לעניין

    ציונה, 08/10/05 11:11

    מזמן לא קראתי מאמר מעניין כל כך בנושא האנטישמיות והניתוח עילא לעילא!

    IP: 81.218.73.162דווח על תגובה זו

  • 50.

    למה תמיד יש איזה יהודי שמגן על

    בני, 08/10/05 08:45

    המוסלמים ?
    שימו לב שהתלונות של האירופאים הם על המוסלמים !!!!! לא על המהגרים הסינים, ההודים ,הדרום-אמריקאים ,הישראלים, היהודים וכולי...
    ובתור ישראלים, אנחנו הרי יודעים שכל הטענות נגד המוסלמים נכונות. אבל תמיד יש איזה יפה נפש (כמו שופטי בג''ץ שביטלו את נוהל שכן) שחייב להיות סניגור של המוסלמים.
    ולמגיב 42 - אני מזרחי.

    IP: 212.179.154.75דווח על תגובה זו

  • 49.

    הי חברים, הרגעו! מה שמפריע זה

    בוזגלו הבן של, 08/10/05 08:42

    גם לי כמו לרבים אחרים הגיע המאמר הזה ב מאיל מארה''ב לפני זמן מה,
    אפשר להיתווכח עם העובדות והמסקנות, אבל הן בסך הכל מתארות מגמות בחשיבה האירופית.
    אשר לכאורה חשיבה הגיונית (כי פתאום הם גילו שמי שהולך לישון עם... הם נושכים אותו בבוקר ) ותומכת ביהודים שהם האלטרנטיבה הטובה של הרע במיעוטו ( איסלם - ערבים).

    יש לומר את האמת :
    * באירופה, של טרום מלחמת העולם השניה ואפילו תוך כדי, לו היו מקיימים סקר דעת קהל, תוך שמירת חשאיות הנשאל
    והיו מציגים לנשאלים שאלה אם היהודים יחוסלו אחת ולתמיד, בשקט, ובכך אירופה תשוחרר מנוכחותם לעד.
    אין לי ספק שרוב האירופים היו מסכימים לכך, ובתנאי שלא יערבו אותם בכך, יודעים למה ?
    כי רובם היו נוצרים שגדלו על ברכי האנטישמיות והשנאה ליהודי באשר הוא, והיהודים הרי די הצדיקו את הדימוי הזה.

    אז אירופה לא אהבה אף פעם יהודים, וגם לא היום,
    האירופים היו מוותרים על אינשטיין ועל מרקס ועל פרויד, עד היום ישנו וויכוח האם החברים האלה תרמו לאנושות או הזיקו לה.

    היום לא אוהבים ערבים - מוסלמים, כי אלה עושים הכל כדי שישנאו אותם.
    שנאה זאת תמיד מחלחלת לעמך, ששינאתו היא מאוד שורשית ומופשטת.

    לעניין המאמר, לא מבריק ולא חרתבונה.
    לא היתמוגגתי מנחת בגלל החיבה שנוצרה כלפי היהודים כי אני שונא שפתאום אוהבים אותי כמו חיית מחמד. יותר חשוב לי שיפחדו ממני ויכבדו אותי, בלי אהבות.

    בן דרור מתקומם על זה שכיביכול הכותב מזדהה כעיתונאי,
    אתם יודעים זה מקנה לזה איזה שהיא הילה וחלשיבות ועמקות וסמכות.
    כפי שפעם נהגו להנמיך קול ורכשו כבוד לחבר-אגד שעבר סקרבת מקום, וכאשר קצין בצבא פתח את הפה הס הושלך וכולם הביטו בו בערגה, ואחרכך הסגידה לכל מה שתוארו היה עו''ד, והיום זה עיתונאי אלק, שמחשיבים עצמם כמעצבי דעת קהל.
    ומכאן נובע שיש משקל לדברים.
    מי שכתב יכול להיות כל אחד שם בעולם הווירטואלי, תחת שם כזה או אחר, שום טיפש לא היה כותב תחת שמו האמיתי,

    אני חושד שהכותב הוא יהודי שיושב בארה''ב, ומנפיק מאמרים. או שלקח מאמר ושיפץ אותו כך שיראה תומך ביהודים באופן לא סביר.

    דלגו הלאה, מה יהיה הסוף עם שרון
    יכנס או לא לכלא ?





    IP: 84.95.101.78דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד לתגובה (ל''ת)

      חיים, 08/10/05 12:15


      IP: 203.156.27.86 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אני אומר את הדברים כבר כמה ימי

    שפין, 07/10/05 23:58

    ימים. אמן ואמן בן דרור!
    הנה דוגמה לדיון שהתפתח בנושא באחד הפורומים באינטרנט:
    http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?whichpage=1&topic_id=1602948

    IP: 80.179.95.191דווח על תגובה זו

  • 47.

    איך אמר קוהלת

    פ, 07/10/05 23:53

    ''מה שהייה הוא שיהיה מה שנעשה הוא שיעשה ואין כל חדש תחת השמש''

    IP: 67.70.66.250דווח על תגובה זו

  • 46.

    לא תבעירו אש בשבת

    אנטוני הופקינס, 07/10/05 21:08

    המוסלמים לקחו הכל ,למעט את כיבוי האש בשבת,אם תדע למה ,אז תדע שכתבת בבלת.

    IP: 217.132.229.68דווח על תגובה זו

  • 45.

    ימיני- רד מהטעון המופרך...

    קומפורטי, 07/10/05 20:59

    ...שמנהיגי ערביי ארץ ישראל כמו עזמי בשארה וטיבי מפיצים שיטנה נגד מדינת ישראל בניגוד לדעת בוחריהם. הרי בשארה נמצא בכנסת לא בגלל שיש לו פנקס אדום של מפא''י, הוא נמצא שם כי הבוחר הערבי שלח אותו לכנסת פעם אחר פעם. לבוחרים הערבים ניתנו מספיק הזדמנויות לא לבחור בבשארה אם הם באמת היו חושבים שעמדותיו לא מיצגות אותם.

    IP: 142.150.240.62דווח על תגובה זו

  • 44.

    מלכודת ?

    2005, 07/10/05 20:24

    כתוב :
    ''בכל טקסט גזעני יש, תמיד, התבססות על דברים נכונים. כך בטענות הישנות נגד היהודים''.

    אדון ימיני הנכבד,
    אני מציעה שתקרא רק קצת פרופגנדה
    אנטישמית של הנאצים ואז תבוא ותתקן את המשפט האווילי שלך הנ''ל.

    התגובה שלך מעוררת תמיהה ודחייה.

    מה בכלל הקשר בין שיתוף הפעולה שקיים הערבים ליהודים, שרובו ככולו מונע מאספקטים כלכליים לבין האשמות על היות המוסלמים פנאטים ומחבלים מתאבדים ?

    כך רואה אותם העולם. ואתה - יפה נפש צבוע - בא ומגן עליהם ?

    IP: 81.218.225.6דווח על תגובה זו

  • 43.

    The Arab Muslim world

    Abi, 07/10/05 20:04

    has enough support without
    Mr Yemini efforts to be
    ''politically correct''

    IP: 70.28.224.141דווח על תגובה זו

  • 42.

    המזרחים הם ערבים!!!

    אשכנזי, 07/10/05 19:48

    זו הסיבה היחידה שימיני כתב את המאמר הזה. הוא לא רוצה להגן על הערבים אלא על הפרענקים!

    IP: 82.80.180.166דווח על תגובה זו

    • שניכם מתוסבכים לגמרי!!!

      יהודי מיואש, 07/10/05 21:14

      גם אתה וגם הכתב עם כל הכבוד לשניכם ואני נכנס לרגשות שלכם כי למדתי זאת בתפקידיי בעברי בשירות המדינה, נשמעים מתוסבכים על כל השכל....
      היום יום 7/10/2005 ולפני בדיוק שלושים ושתיים שנה הסתערנו על המצרים בקרבות כשחברנו בגולן לא דפקו חשבון לסורים ולחמנו להגן על המדינה היקרה שלנו שעמדה להתרסק בגלל שטויות ואף אחד לא דיבר על פרענק ואשכנזי והדם נשטף כמים כמו היום לצערנו בפיגועים הארורים ואתם מדברים שטויות ממולאות במיץ עגבניות כאשר חזון כל הדורות היה להקים בית בישראל לעם היהודי על התפוצות שלו.
      בחיי שבא לי גועל משניכם אך אתפלל לשנה טובה ומבורכת שתפסיקו לעסוק בנושאים המכוערים הללו!!!
      שנה טובה וגגמר חתימה טובה!!!

      IP: 84.94.111.252 דווח על תגובה זו

      • ישנה גזענות גם בישראל

        שחם, 08/10/05 19:25

        וזה שאתה מתעלם, לא פותר את הבעיה.....

        IP: 83.130.237.78 דווח על תגובה זו

        • למה לא תשוב למדינתך האותינטית

          גם מר שחם, 09/10/05 00:11

          מצרים, ערב הסעודית. נא לבחור.

          IP: 62.0.187.44 דווח על תגובה זו

          • יהודי מדינות ערב

            אאא, 11/10/05 02:10

            רוצים לחיות כיהודים.
            אתם רוצים לחקות את אירופה.לכן,יש להחזיר אתכם הביתה לפולין,לרוסיה ואוקראינה כדי שתוכלו להיטיב לחקות את אירופה שאתם כלכך מעריצים.
            יהודי מדינות ערב אינם ערבים ויהודי אירופה אינם אירופאים (למרות השאיפות והיומרה).

            IP: 85.130.133.139 דווח על תגובה זו

    • ואתה בטח ערבי. (ל''ת)

      בטח ערבי, 07/10/05 21:21


      IP: 71.251.0.217 דווח על תגובה זו

    • בראבו !!!

      שומר מסך, 07/10/05 23:51

      תמשיך! אתה ממחיש לקוראי האתר עד כמה הגזען האשכנזי הנפוץ הוא מפגר וחולה.

      IP: 85.250.203.120 דווח על תגובה זו

  • 41.

    לבן דרור

    שמחה, 07/10/05 19:37

    אנא תן את המקום הנכון לקומץ היהודים
    היהודים לא עכשיו ואף פעם לא היו כל כך חשובים כפי שאתה מנסה להסביר !!!אל תנסה ליחס את כל ההרחשויות בעולם בגלל היהודים ונגד היהודים ! אנחנו משחקים תפקיד שולי.זה היה תמיד שהגדול והחזק השפיל ניצל ואם היה צורך לא היסס להרוג אותו.אני אזכיר מה שקרה ''ליהודים הארמנים ''בטורקיה ,לקבוצות האטניות בברית המועצות וכו וכו ומה עשו היהודים הטובים שלנו לקבוצה האטנית שקראו לעצמם פלישטינאים
    המושג ''יחידה 101 ''אומרת לך אולי משהו ?אז בו נניח את המושג אנטישמיות למקום הנכון!!!

    IP: 62.47.147.33

  • 40.

    Interesting reading....

    mm, 07/10/05 19:35

    http://www.danielpipes.org/article/3022

    IP: 71.251.0.217דווח על תגובה זו

  • 39.

    טיעונים מעניינים אך כוזבים

    כלב בן יפונה, 07/10/05 19:24

    אנא תן דוגמא לאיינשטיין,פרויד,מארקס מנדלסון אצל אחינו-אחיך הערבים.
    הערבים באירופה מוצצים את לשד מדיניות הרווחה של מארחיהם,היהודים בימי הביניים נאלצו לשלם מיסים לפריץ ולשליט.
    לא זכור לי שהיהודים ניסו לחבל ולעסוק בטירור אלא אם אתה מקבל את עלילות הדם כפשוטם.
    נכון אצל הערבים אין שנאה עצמית כפי שהדבר מוצא את ביטוי בין השאר בהשוואותיך המגוכחות.
    שהיתי שנים רבות באירופה ולא נתקלתי בהשפעתו של הזרם המוסלמי הרפורמי -מושג שהוא אוקסימורון.
    בבקשה אל תיתן להשקפותיך שזכותך להחזיק בהן לשנות את האמת ההיסטורית-אירופה אכן מתה באוושוויץ.

    IP: 85.65.24.13דווח על תגובה זו

  • 38.

    ימיני, הפתעת אותי מאוד! (ל''ת)

    הקורא, 07/10/05 19:24


    IP: 82.80.180.166דווח על תגובה זו

  • 37.

    ''היהודים בלתי יצרנים''

    Avi Ecuador, 07/10/05 18:55

    גטאות,אנטישמיות?!
    גם היום אומרים זאת ''יהודים'' על דתיים, מתנחלים, רבנים...
    ''סוף סוף'' יש לנו אנטישמיות כחול לבן שהשמאל ''שלנו'' מיצג כל כך יפה, כמובן בצמוד למילים ולהגדרה של הכותב הפעם.

    IP: 200.63.253.193דווח על תגובה זו

    • when we have

      ofer, 07/10/05 20:42

      people like you among us that is allready more then enough Dogi

      IP: 69.196.68.149 דווח על תגובה זו

      • Stupid ofer (ל''ת)

        ofer, 07/10/05 21:39


        IP: 71.251.0.217 דווח על תגובה זו

  • 36.

    פעם היה טפש קטן אם זיפים שאמר

    אנטי יוכוס, 07/10/05 18:53

    האויב של אויבי הוא חברי. הייתה לו כפיה, והוא מת כנראה מאידס.
    איך קראו לו ברח לי ...

    IP: 207.44.132.115דווח על תגובה זו

  • 35.

    טועה בשתי נקודות:

    הראל, 07/10/05 18:30

    1. חצי הכוס המלאה מלמד, שיש חשבון נפש והכאה על חטא. מה רע בזה? ראוי שהחשבון איתם ישאר פתוח מעתה ועד עולם, אבל יש לקבל בברכה הרהורי חרטה.
    2. הערבים אינם מיעוט נרדף, כך שההקבלה אינה במקומה.

    IP: 65.167.62.189דווח על תגובה זו

  • 34.

    הכל מתחיל מהדת

    אבי צנעני, 07/10/05 17:29

    הרמב'' ם הפציר ביהודי תימן
    לא להתאסלם כי האיסלם הוא כמו
    פסל מת בעוד שהיהדות היא גוף חי
    ובימינו אלה מתבררת לכולם לכוונתו (אלא שיש להוסיף ולהעיר שהרמב''ם
    הצטרך להסביר את זה ליהודי תימן
    משום שכנראה חשו בנוח מדי בקרב המוסלמים, בלי אינקוויזיציה ופוגרומים, ועם הרבה שמש וגת)

    IP: 203.156.27.247דווח על תגובה זו

    • טעות בידך

      יאיר, 08/10/05 10:10

      הרמב''ם הפציר ביהודי תימן לא להתאסלם מפני ש... נגזר עליהם שמד (או תתאסלמו או תמותו) ולא בגלל שהם הרגישו נוח מדי, בוא אתן לך עוד גזירות שנפלו על יהודי צנעה (ואתה צנעני אמור לדעת):
      הוצאת יתומים יהודים מרשות הקהילה ואיסלומם
      טחינת קמח עבור הצבא
      עבודות כפייה בניקוי ביובים (ג'ורות)

      אכן קשים הוא חייהם של יהודי תימן והם דבקו בעמים ואמונתם כנגד כל הסיכויים

      IP: 82.80.52.198 דווח על תגובה זו

      • תודה על ההערה

        אבי צנעני, 08/10/05 12:10

        סבתי באמת נאלצה להתחתן בגילה
        תשע אחרת היו נאלצים למסור אותה
        ל''בעלים'' מוסלמי בגיל 12 כי היתה יתומה, אבל מצד שני מעולם לא הפסיקה להתגעגע לתימן ול''גן העדן'' שלדבריה היה שם.

        IP: 203.156.27.86 דווח על תגובה זו

  • 33.

    Copy, paste, distribute...

    link, 07/10/05 17:21

    The following article is circulating in Europe.
    Well, as they say: ''Oops..''.


    Europe Died in Auschwitz By Sebastian Villar Rodriguez
    September 23, 2005

    I was walking along Raval (in Barcelona) when all of a
    sudden I understood that Europe died with Auschwitz.
    We assassinated 6 million Jews in order to end up
    bringing in 20 million Muslims!

    We burnt in Auschwitz the culture, intelligence and
    power to create.

    We burnt the people of the world, the one who is
    proclaimed the chosen people of God.

    Because it is the people who gave to humanity the epic
    figures who were capable of changing history (Christ,
    Marx, Einstein, Freud...) and who represent the origin
    of progress and wellbeing.

    We must admit that Europe, by relaxing its borders and
    giving in under the pretext of tolerance to the values
    of a fallacious cultural relativism, opened its doors
    to 20 million Muslims, often illiterates and fanatics
    that we could meet, at best, in places such as Raval,
    the poorest of the nations and of the ghettos, and who
    are preparing the worst, such as the 9/11 and the
    Madrid bombing and who are lodged in apartment blocs
    provided by the social welfare.

    We also have exchanged culture with fanaticism, the
    capacity to create with the will to destroy, the
    wisdom with the superstition. We have exchanged the
    transcendental instinct of the Jews, who even under
    the worst possible conditions have always looked for a
    better, peaceful world, for the suicide bomber.

    We have exchanged the pride of life for the fanatic
    obsession of death. Our death and that of our
    children.

    What a grave mistake we made!





    IP: 71.251.0.217דווח על תגובה זו

    • Thanks... (ל''ת)

      mm, 07/10/05 19:19


      IP: 71.251.0.217 דווח על תגובה זו

  • 32.

    תפסיקו עם ההתיפיפות הזאת...

    משה גולדברג, 07/10/05 16:55

    המוסלמים, נכון להיום, הם אויבינו.
    מה שרע להם, טוב לנו.
    אגב: למי יש לינק? רוצה להפיץ...


    IP: 71.251.0.217דווח על תגובה זו

    • אנחנו חולקים אותו גורל

      עזרא, 07/10/05 19:10

      אנחנו היהודים, והמוסלמים, גם נכון להיום וביתר תוקף באשר לעתיד, חולקים אותו גורל פחות או יותר וכדאי מאוד שנבין את בעיקר בהקשר האירופי.
      יהודי

      IP: 217.132.205.242 דווח על תגובה זו

      • הם רואים בנו אויב.

        ספי, 07/10/05 22:24

        אנחנו לא חולקים איתם כלום...
        חוץ מ: משחק סכום אפס... מה שרע להם, טוב לנו. ולהפך...

        IP: 71.251.0.217 דווח על תגובה זו

      • גורל. להד''ם. הם מאות מיליונים

        איננו ומעולם לא, 09/10/05 00:06

        ואנו עם קטן ונרדף. כשכדאי להם הם 'מסכנים' ו'סובלים מאנטישמיות'. עם זאת, מה שמפריע במאמר הוא שעצם רצח בני עמנו בשואה הוא מעשה זוועה כזה, שהם 'היו צריכים' להכיר בו ככזה, הרבה לפני שנפל עליהם האיסלאם, ואין ב20 מיליון הערבים כדי אפס קצהו של עונש על רצח ששת המיליון. אין בכלל עונש שישווה לזוועה הזו.

        IP: 62.0.187.44 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מבקשת לינק למאמר באנגלית! (ל''ת)

    חשוב במיוחד, 07/10/05 16:50


    IP: 82.80.29.152דווח על תגובה זו

  • 30.

    In Denmark, most do not work (ל''ת)

    James, 07/10/05 15:14


    IP: 130.226.172.129דווח על תגובה זו

  • 29.

    רק יהודי מעוות מסוגל לכתוב את

    מתוסבכים, 07/10/05 15:14

    המאמר של ''רודריגז'' ואת התגובה של בן-ימיני.
    אך בעולם הפוסטמודרני - הכל יתכן!

    IP: 62.0.188.26דווח על תגובה זו

  • 28.

    ימיני החכם - תן דוגמא

    מתעב בורים, 07/10/05 14:57

    מעניין איך שלפת בקלילות: ''בכל טקסט גזעני יש, תמיד, התבססות על דברים נכונים. כך בטענות הישנות נגד היהודים.''
    אולי תואיל לתת דוגמא?

    IP: 83.130.228.30דווח על תגובה זו

  • 27.

    ימינית תפסיק להגן על המזרחיות

    בוזגלו מיבחני, 07/10/05 14:21

    מר ימיני,
    ברור לכולם מדוע אתה מגן על הערבים... אתה ושכמותך תתקדמו יותר אם תודו בטעות ותשנו את שאיפותיכם לעתיד (את העבר כבר לא ניתן לשנות)

    IP: 85.250.186.103דווח על תגובה זו

  • 26.

    תיקון

    אני, 07/10/05 13:20

    א. רובם עובדים: שטיות רובם מקבלים כספי מדינה ועובדים בשחור
    ב. נזקקים לא משלמים מיסים
    ג. בין טולרציה וכפיה הבדל גדול (ראה ערך נסיון הפיכת ערבית לשפת חובה בביה''ס בגרמניה בשנת 2002)
    ד. ה''גטאות'' וכו. נצרו בכדי לשמור על תרבותם הברברית של הערבים בתוך אירופה והתנועה היא פנימה לרדיקליות ולשנאה ולמחשבת הלי מגיעה הכל, ולא לטולרצזציה כפי שאפשר ללמוד ממאמרך.
    לסיכום אומר רק שבאירופה לא ''שונאים'' את המוסלמים אלה מבינים לאט לאט מי הם ומה בעצם הם רוצים. מבחינת האיסלם הפונדמטליסטי אין מלחמה זו אלא המשך למילחמה נגד מסעות הצלב
    אם אפשרות לניצחון סופי, הצלחתם היא כו גדולה עד כי רוב העולם המוסלמי כבר בעדם ובעיקר בתוך אירופה בה הנגישות לשטיפות המוח כה גבוהה(אינטרנט טלוויזיה וכו)

    IP: 195.93.60.148דווח על תגובה זו

  • 25.

    בקיצור הולך להיות ''שמח'' בעולם (ל''ת)

    אלי, 07/10/05 13:17


    IP: 80.178.48.66דווח על תגובה זו

  • 24.

    מי זה העיתונאי

    ש, 07/10/05 13:07

    מי שיכול למצוא את העיתון הספרדי שפירסם את המאמר שיקום. ספק אם קיים בכלל עיתונאי בשם זה? המקום היחידי בו פורסם המאמר נמצא ב-http://www.freerepublic.com/focus/f-news/1491866/posts

    IP: 80.26.87.31דווח על תגובה זו

  • 23.

    הבדל קטן

    שוקו, 07/10/05 12:30

    היהודים לא היו סכנה דמוגרפית והם לא היו טפילים. לעומת זאת כיום, אירופה נמצאת עם מיעוט מוסלמי שהולך וגדל באופן מטורף באמצעות הגירה והתרבות טבעית (אם עשרה ילדים למשפחה דלת אמצעים נחשב טבעי).

    נכון שלא כל המוסלמים כאלה, אבל יש אספקט גדול של הקהילה המוסלמית שתומך בטרור ובדרך החיים המוסלמית והאנטי מערבית. אין שום דבר גזעני בלזהות את הבעיה הממשית הזאת. כל השוואה לקהילה היהודית של מלחמת העולם השניה היא דמגוגיה שמאלנית רדודה ומאוסה.

    IP: 193.119.133.199דווח על תגובה זו

    • דווקא יש מקום להשוואה, אחי

      עזרא, 07/10/05 19:05

      ערב השואה היו באירופה מעט יותר מ-11 מליון יהודים מעל 5 מליון בבריה''מ לשעבר, וזה על אוכלוסייה קטנה בהרבה מאשר היום (קרוב למחצית). כיום יש באירופה כ-20-21 מליון מוסלמים מתוכם מעל 5 מליון בצרפת. גם אנחנו עשינו הרבה ילדים למשפחה - בעיקר במאה ה-19 למניין הערלים. במלים אחרות, היהודים ערב השואה היוו בערך אותו אחוז באוכלוסייה האירופית שהמוסלמים מהווים היום באוכלוסייה האירופית.

      IP: 217.132.205.242 דווח על תגובה זו

      • מצדי...הם אויבים שלנו... (ל''ת)

        מצדי..., 07/10/05 22:29


        IP: 71.251.0.217 דווח על תגובה זו

  • 22.

    איפה אפשר לקרא את המאמר המקורי

    JACK SPARROW, 07/10/05 12:28

    או לפחות את זה שנכתב באנגלית?
    יש למישהו לינק?

    IP: 85.10.64.178דווח על תגובה זו

  • 21.

    ליהודי 14

    ישראלי, 07/10/05 11:59

    כן שמעתי אתה לא?לא היה רצח באשדוד של בחור מחבר העמים רק בגלל שהוא דבר ברוסית וזה הפריע למישהו?
    אתה ממש תמים תעקוב קצת אחרי האלימות בין בני הנוער ושליפות הסכינים ותווכח לדעת שהרבה מאד מהמקרים הם על רקע עדתי.

    IP: 84.94.38.249דווח על תגובה זו

  • 20.

    ימיני, תקרא משהו שיעניין אותך

    בוזגלו, 07/10/05 11:54

    הרבה בני משפחה שלי גרים בצרפת, ואני מבקר שם הרבה וגם מדבר צרפתית.
    רוב הקשרים שלהם הם עם משכילים מוסלמים. יש להם גם ויכוחים קשים אבל יש להם הידברות. המשכילים ההמוסלמים שונאים ומתעבים את הפנאנטים המוסלמים.
    מה שחשוב הוא, שאצלם זה ברור שאם תחזור שוב האנטישמיות נגד המוסלמים, גם היהודים ייפגעו ממנה, ואם תחזור האנטישמיות נגד היהודים, גם המוסלמים ייפגעו.
    האנשים האלה הם מיעוט קטן אך יש לזכור שזו ההנהגה לעתיד. אני כבר מתרגם את המאמר ושולח להם. אני חושב שהם ישמחו שניתוח כזה מופיע בעיתון ישראלי.

    IP: 128.1.1.137דווח על תגובה זו

    • בוזגלו - המרוקאי המשתכנז

      מרוקאי אסלי, 07/10/05 13:05

      תפסיק כבר ללקק להם, זה לא יעזור לך. אתה לא מבין שבשבילם אתה ערבי ותישאר ערבי כל החיים.

      IP: 82.80.180.166 דווח על תגובה זו

      • מי זה להם??

        בוזגלו2, 07/10/05 18:07

        למי הוא מלקק? לימיני השכנזי?

        נראה לי שאתה סובל מעודף קשה של רגשי נחיתות.
        מותר לך להיות גאה בזה שאתה מרוקאי, רק אל תשכח שלא זה מה שהופך אותך למטומטם שאתה.

        IP: 192.114.45.238 דווח על תגובה זו

    • הדת המוסלמית

      Avi Ecuador, 07/10/05 19:02

      מפחדת מהמערב תרבות ומשינוי, הם תומכים בשלטון ומצד הדת אין להם סובלנות ורצון להשתנות.
      גם הדת היהודית להבדיל לא רוצה להשתנות אבל היא לא דוחפת לשלטון ובטח לא לאלימות וכוח הזרוע או להמרה.
      החברה היהודית עם כל הבעיות שלנו וחוסר השלמות שקיימת בכולנו היא חברה שמקדשת את החיים לאומת חברה שמקדשת את המוות וראה ערך בתולות...

      IP: 200.63.253.193 דווח על תגובה זו

  • 19.

    קצת התבלבלת. תהיה נאמן לעובדות

    יצחק רביב, 07/10/05 11:48

    ההתייפיפות הפופוליסטית היא להגן על הערבים, להגן על הקראן כ''הומאני'' ולתקוף כל דבר יהודי ובייחוד דתי. לא ראיתי אצלך סובלנות כשהיה מדובר במתנחלים...
    אז העובדות הן שאני לא יכול לסובב את גבי בבטחה לשום ערבי בעולם, כי סטטיסטית הוא עלול לתקוע לי סכין בגב. זו אינה גזענות אלא עובדה שנסמכת על סטטיסטיקה. היהודי לא היווה מעולם איום על איש בעולם. אנחנו הראשונים להגן על הטרור. הכשרנו את אש''פ בארה''ב, הנשיא ה''חכם'' שלנו הכריז השבוע שאבו-מאזן - טרוריסט ורוצח עם קבלות ודם על הידיים - הוא ''איש אציל''. אז תשמור לעצמך את התלקקות של היהודי עם רגשי הנחיתות ואל תשתף אותנו בה.

    IP: 85.250.127.194דווח על תגובה זו

    • יהודים וערבים היינו הך בעיניהם

      עזרא, 07/10/05 18:41

      מי שדיבר עם אירופים והיה באירופה וראה את היחס, את הגזענות, את העוינות הסמוייה הקיימת כמעט תמיד אצל רוב מכריע בקרב האירופים זוכר ומרגיש היטב שבעיניהם אנחנו היהודים, והערבים הם חלק מאותו דבר. ולא רק שבן דרור ימיני הוא יהודי עם רגשי נחיתות בהקשר הזה אלא שהוא מתאר את המצב כפי שהוא. המוסלמים ובעיקר הערבים נמצאים באותה המשבצת פחות או יותר שאנחנו היהודים היינו בה באירופה עד שנות השלושים. ושלא יהיה לאיש ספק, בנסיבות אחרות כותב המאמר היעני מחבב יהודים, היה שורף אותנו בדיוק כמו פעם. אנחנו עדיין אותם יהודים.

      IP: 217.132.205.242 דווח על תגובה זו

  • 18.

    סימטריה קדושה? שיעור בגזענות..

    יוסי, 07/10/05 11:33

    הפלורליסט המודרני מטבעו מחפש את הסימטריה (הקדושה?), את הרע שבטוב ואת הטוב שברע. לצערנו, ההכרזה שאין לבן ושחור לעיתים אינה נכונה. לעיתים יש צודק וטועה, ורשע וטוב. החשש מגזענות והכללה גורמת לעיתים לשפיכת המים עם התינוק. האם מעתה ואילך אין מאפיינים תרבותיים לקבוצות אוכלוסין שונות? כולם זהים? כולם מאופיינים באותן נורמות תרבותיות והתנהגותיות? בוודאי שלא. לצערנו, תרבות האיסלם הוכיחה עצמה כתרבות אלימה וחשוכה. האם כולם כאלו? בוודאי שלא. אולם לצערנו, היוצאים מן הכלל מצביעים במקרה זה על הכלל. האם יש מאפיינים כאלו בתרבות היהודית? בודאי, ההבדל הוא בכמות ובמאסה הקריטית. איפה הגבול בין זה לבין גזענות? הגזענות תופיע כאשר תתבצע הכללה מהכלל אל הפרט, כלומר, כאשר יטען כי המוסלמי באשר הוא הינו אלים, היהודי באשר הוא הינו רודף בצע וכד'. ובכך אין אנו עוסקים.

    IP: 85.65.17.63דווח על תגובה זו

    • קראת מה שכתבת???

      המגיב, 07/10/05 12:07

      קבוצת פנאטים מוסלמים עוסקים בטרור ואתה גורס שהאיסלאם היא דת חשוכה ואלימה.תרבותם היא כזאת.ולפי הגדרתך זאת גזענות. .
      היהודים הם מעטים. תעשה חשבון . כמה מוסלמים שווה גולדשטיין יהודי אחד. או זאדה או היהודי שהרג שלושה פלסטינאים ליד שילה? כמה מוסלמים יש בעולם ??? מיליארד ??יותר??לפי הגדרתך אתה גזעני.

      IP: 80.178.194.76 דווח על תגובה זו

      • קבוצת פנאטים מוסלמים?

        יוסי, 07/10/05 12:42

        קבוצה? מזכיר לי דיונים על ''עשבים שוטים''. ואגב, מנהיגי הדת היהודית מעודדים טירור לא מעט, אבל....ההשוואה עם הטירור האיסלאמי קצת מוגזמת.
        הטירור האיסלאמי פרוש על פני כל העולם והחשוב מכל, הוא נתמך על ידי מדינות מוסלמיות. הוא נמצא בהודו עד אירן, עיראק ועד פלסטין, אירופה וארה''ב.
        הנכון הוא, ואת זה אני מוכן לקבל שעיקר הטרור נובע מהארצות הערביות המוסלמיות.
        אגב, מה בנוגע לצד השני של המטבע, כלומר, תרומת היהודים והמוסלמים לתרבות ולמדע? לא לשכוח להשתמש באמצעים סטטיסטיים גם שם, הממ...בעצם אין צורך. מספרים אבסולוטיים מספיקים.

        IP: 85.65.17.63 דווח על תגובה זו

        • זה לא הדת .זה האנשים....

          המגיב, 08/10/05 10:34

          טור לא קשור בדת כזאת או אחרת. טרור קשור בבורות,לחשכת דעות ועמדות.וכאלה אפשר למצוא בכל דת,ובכל ציבור. להילחם בדת זה פיספוס וגזענות.צריך להילחם בבורות ובפנאטיות בכל אשר יהיו. אז אולי יש סיכוי.
          גם לגבי התרבות והקידמה אתה מדבר מתוך חוסך ידיעת ההיסטוריה האנושית.לאו דווקא בעידן החדש.
          אני מזכיר לך שהאלגברה נולדה אצל המוסלמים.האירנים הם עם ענק..זה שהאייטולות שלהם איבדו כיוון זה לא עושה אותם ,את העם,פחות טובים מאיתנו.
          אגב שכחת את משטרי הגנראלים בדרום אמריקה? והטרור בגרמניה ואיטליה??והנתיב הזוהר בפרו...ועוד מאות מחתרות אכזריות וטרוריסטיות לא פחות..והם לא ערבים ולא מוסלמים.אז...יש חיות אדם בכל חברה ובכל דת.כל אחד מהם משתמש בשם של אידאולוגיה או דת כזאת או אחרת להצדיק את מעשיו .

          IP: 80.178.195.17 דווח על תגובה זו

          • דת נאורה? אין חיה כזו...

            יוסי, 08/10/05 12:44

            אבל זאת דעתי. עצם האמונה בהשגחה פרטית אשר אמורה לכוון את מעשי ביום יום נוגדת את המחשבה העצמית ומסירה אחריות עצמית.
            בעניין האלגברה, די משעשע שכאשר מדברים על תרומה חיובית לאנושות, חובבי האיסלאם מזכירים את האלגברה. נכון, אלגברה...ומה עוד ???
            בעניין הטירור, להשוות את אירגוני הטירור הלא ערבים/מוסלמים וטירור הערבי זה בערך כמו להשוות גנבי מכוניות אקראיים למאפיה הסיציליאנית.
            כל טוב!

            IP: 85.65.17.63 דווח על תגובה זו

          • הטרור היה דגל האיסלאם

            למן הייווצרותו, 09/10/05 01:17

            למד היסטוריה חביבי.

            תקרא קצת על יהודי ערב הסעודית , בטוחני כי לא פגשת מעולם יהודי שעלה מערב הסעודית נכון ???

            תגלה למה ותבין את שאלת מיליון הדולר= מדוע היכן שיש מוסלמים אין יהודים ???

            IP: 85.250.166.238 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ימיני, אתה צודק

    פרחיה, 07/10/05 11:28

    ימיני, הפעם אתה צודק. מי שנכווה מגזענות מתלהמת, והיה קורבן רדיפות נוראות, רק משום שסבתו היתה יהודיה, אסור שייתן יד לגזענות מסוכנת לא פחות, רק משום שעל הכוונת שלה מי שנחשבים לאחי אויבינו, המוסלמים המהגרים. מי ערב לנו שהגזענות הפושטת כדליקה בשה קוצים לא תגיע גם אלינו.

    IP: 83.78.163.200דווח על תגובה זו

    • פרחיה-תמכת בגרוש יהודים-גזענית (ל''ת)

      יעקב, 07/10/05 12:04


      IP: 84.110.25.177 דווח על תגובה זו

  • 16.

    למה אנחנו תמיד הכי יפים?

    דני, 07/10/05 11:23

    ימיני, עד שקם סוף סוף איזה ארופאי ומדבר בגלוי על הבעיה הראשונה ביבשת, אתה בא ותופס את תפקיד הליברל ''שחס וחלילה לא יעשו להם מה שעשו לנו!'' וזה בסך הכל אחרי שמישהו הוציא מאמר(שאגב, אין בו גילויי אנטישמיות. לא לכאן ולא לכאן)
    כולה מאמר! לא טבח ולא הסית. אני מציע לכולם לקרוא את ספרה של אריאנה פלאצ'י:''הזעם והגאווה'' להבנת הבעיה המוסלמית בארופה ובעולם.

    IP: 83.130.43.243דווח על תגובה זו

    • אוי דני דני דני

      vv, 07/10/05 12:12

      אתה אותו גרמני שישב וכעס על היהודים ב 38

      רק שבמקון גרמני אתה יהודי ובמקום יהודים אתה מדבר על מוסלמים.

      צריך מוח פיצפון כדי לא לראות את הזהות המוחלטת.

      IP: 212.235.16.181 דווח על תגובה זו

      • אוי www.zbala.com

        המחלקה הסגורה, 08/10/05 16:23

        צודק, לגרמני באמת היה מה לכעוס. אחרי אינספור פעולות טרור של היהודים נגד הגרמנים לא מפליא שנמאס להם. שלא לדבר על העדר תרומה תרבותית ומדעית (כזו שנמדדת ב25% זוכי פרס נובל יהודים).
        צריך להיות עוור שמאלני שטוף מוח כדי לשכוח את זה.

        IP: 82.80.178.77 דווח על תגובה זו

  • 15.

    חשובה האמת ולא דעות קדומות

    אפרים, 07/10/05 10:59

    כפי שמתארת תגובה 11 את המצב בבריטניה הרי אנחנו בסירה אחת עם האירופאים משום שגם כאן מייחלת האוכלוסיה המוסלמית בחלקה הגדול קודם למדינת כל אזרחיה שבעצם תוביל תוך ניצול רוב דמוגרפי למדינה מוסלמית ואיני יודע מאיפה שואב כותב המאמר את הסקר שנערך לאחרונה שרוב המוסלמים בארץ מקבלים את ישראל כמדינת העם היהודי אני חושב שזה עורבא פרח. ההבדל היחידי בין כאן לאירופה הוא שהערבים הישראלים גם מאמינים בזאת שליהודים בכלל אין זכות בארץ הזו וגם שהם הערבים נושלו וזאת תוך השמטת עובדות מהותיות כמו תוכנית החלוקה שלא התקבלה על דעת הערבים ומלחמת השחרור שנכפתה על היהודים אבל את תוצאותיה הם רואים ככיבוש. באירופה הם מנסים לכפות את מרותם למרות שהם אפילו לא טוענים שזו אדמתם אבל התהליך בעיקרון זה אותו תהליך ואנחנו צריכים דווקא להצתרף לאירופה בהוקעתו כי כאמור מה שקובע הן העובדות ויפות הנפש בעיניין זה תהיה רק בעוכרינו.

    IP: 85.65.185.15דווח על תגובה זו

    • ממש לא

      אאא, 11/10/05 02:05

      אנחנו במזרח התיכון,שהוא מרחב מוסלמי.
      אם נשאף להיות מערביים,אנחנו נטע זר בדיוק כמו דרום אפריקה.

      IP: 85.130.133.139 דווח על תגובה זו

  • 14.

    למה ללכת כל כך רחוק

    ישראלי, 07/10/05 10:58

    אצלנו לא קיימת גזענות בין יוצאי ספרד ואשכנז?
    עניי עירך קודמים.
    תתעסק קצת בגזענות שלנו האחד כלפי השני.

    IP: 84.94.38.249דווח על תגובה זו

    • נסחפת, לא?

      היהודי, 07/10/05 11:33

      עדייין לא שמעתי על רצח שהיה על רקע עדתי

      IP: 84.228.231.217 דווח על תגובה זו

      • על 1000 ילדי תימן שמעת? (ל''ת)

        אאא, 11/10/05 02:04


        IP: 85.130.133.139 דווח על תגובה זו

  • 13.

    גזענות? בכלל לא...

    האמת, 07/10/05 10:29

    המוסלמים באירופה, בניגוד ליהודים לא ניסו מעולם להשתלב בחברה אליה היגרו. הם יצרו לעצמם מובלעות של קיצוניות אשר מטילה אימה על האירופים הליברלים, שבאמת רצו לעזור להם. כאשר העז מנהיג הולנדי לכתוב מאמר בבגנות יחסו המפלה של האיסלם לנשים, הוא נרצח בידי קיצונים מוסלמים. 20 מיליון המוסלמים באירופה הם ראש הגשר להפיכת אירופה לרפובליקה איסלמית-זו לא גזענות אלו דברי מנהיגי אל קעידה... בניגוד לנו, לאירופאים ימאס בסוף, והם יגרשו את כווווולם... ספרד גירשה פעם את יהודיה וגם את המוסלמים שחיו בה, כך שזה עוד יכול יחזור.

    ולסיום שאלה למר ימיני - אם רוב ערביי ישראל מתונים כדבריך, איך זה שהם מצביעים באופן שיטתי לאלו שאתה מגדיר כקיצונים?


    IP: 85.64.134.83דווח על תגובה זו

    • סנוב, באירופה כבר היית?

      !, 07/10/05 11:06

      רק פרובינציאל עיוור יכול לטעון שהמוסלמים חיים בגטאות באירופה. חלק גדול מהמוסלמים, כמו שימיני כתב, השתלבו היטב בתוך כל שדרות החיים האירופאים - ובדיוק כמו במקרה של היהודים בעקבות האמנציפציה - דווקא זה מה שמעורר את השנאה והגזענות כלפיהם, דבר אשר מכשיר את הקרקע לגיוסם על ידי ארגונים כמו אל-קעידה...

      IP: 132.74.157.105 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק אבל בעיקר טועה

      קובי ל הקאובוי, 07/10/05 12:36

      הטעות שלך היא בקשר להצבעת
      ערביי ישראל.

      ראה, את דעותיי הניציות-ימניות מכירים כל מי שגולשים ב-ynet
      ובמעריב nrg. ככה שאי אפשר לאמר
      עלי שאני פרו ערבי או פרו מוסלמי.

      ולעניין הצבעת ערביי ישראל.
      חצי מהם, כן, כן, עובדתית חצי מהם
      מצביעים למפלגות יהודו-ציוניות,
      כגון מרצ, מפלגת העבודה, ש''ס,
      מפד''ל, ליכוד וגם מתי מעט לשינוי.
      הרוב מבין המפלגות היהודו-ציוניות
      כמובן זה מרצ ומפלגת העבודה.
      רק חצי מערביי ישראל מצביעים לח
      חר חרא עזמי בשארה או אחמד טיבי
      או מפלגות קיצוניות ערביות אחרות !

      IP: 84.228.161.35 דווח על תגובה זו

  • 12.

    דווקא הסובלנות הביאה את השואה

    נוסטרדמוס, 07/10/05 10:24

    נראה אבסורד ?
    אבל זה נכון. אילו הבריטים והאמריקאים לא היו סובלניים כלפי הנאצים, אלא היו מחסלים אותם מיד בהתחלה, כשהם התחילו להתחמש, כשהם ''שמו זין'' על כל האיסורים שהוטלו עליהם לאחר מלחמת העולם ראשונה, אילו לא הקריבו את צ'כוסלובקיה על מזבח הסובלנות, אילו לא היו מוכנים לקבל את סיפוח אוסטריה, אז השואה לא היתה מתחוללת.
    אותו הדבר עם המוסלמים. אם נשחק בלהיות סובלניים, דמוקרטיים, פלורליסטים וליברלים היום, נצטרך להתמודד עם איסלאם אכזרי, רצחני גדול וחזק פי אלף שנמצא בתוך תוככי העולם המערבי ויחסל אותו מבפנים. לא מאמינים ? זה בסדר, אף אחד לא האמין שהגרמנים יעשו את מה שהם עשו. הם הרי עם כ''כ תרבותי, לא ?
    ספרו את זה לכל היהודים שלא ברחו מגרמניה ואירופה כי הם לא האמינו. אגב, אותו דבר נכון גם לגבינו פה בישראל. כל מי שחושב שאי פעם יהיה שלום פשוט מסכן את כולנו ואת הדורות הבאים.

    IP: 62.0.85.112דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל דבריך (ל''ת)

      אזרח, 07/10/05 14:28


      IP: 80.178.104.113 דווח על תגובה זו

    • yes but

      moski, 07/10/05 15:59

      germany now is a central part of europe and the ''free west'' it's amatter of power and time, drieven on the oil of human drama.

      IP: 80.56.17.130 דווח על תגובה זו

    • אכן, עולה מדבריך ניחוח בית שחי (ל''ת)

      דורון, 07/10/05 18:40


      IP: 80.230.115.197 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אין לך מושג ירוק מה קורה

    אירופה, 07/10/05 10:15

    היהודים באירופה דוחפים את האף לאן שלא צריך.
    גם באוסטרליה קיים אותו סיפור.
    מגיעים מוסלמים מכל מיני ארצות נחשלות ובמקום להתמזג באורח החיים המקומי הם מנסים לכפות את דעתם במסגרת הפוליטיקלי קורקט על תושבי אותה מדינה.
    יש מקומות בבריטניה שם לא מדליקים יותר קישוטי חג המולד ברחוב כי אולי זה יפגע במוסלמים. יש שירים שלא משמיעים (שמזכירים את אלוהים, גן עדן וכו') כי אולי זה יפגע במוסלמים.
    הבריטי הממוצע לא רוצה מסגד ליד הבית עם מואזין שיקרא לתפילות ומוסלמים שמתפללים ברחוב.
    לאזרח הבריטי הממוצע מתחיל להישבר מזה והוא הופך להיות יותר קיצוני.
    היהודים, מלבד מיעוט חרדי קטן, הם חלק מבריטניה ולא מעוניינים לשנות את בריטניה להיות מדינת הלכה יהודית. המוסלמים שם אומרים שיעדיפו מדינת הלכה מוסלמית. על כך אומרים הבריטים, אם לא טוב לכם, תחזרו הביתה.
    יש הבדל גדול בין היחס של הבריטים להודים ההינדים (קבוצה חרוצה, יצרנית, משתלבת בבריטניה, לא רוצה להפוך את בריטניה להודו) לעומת היחס הרע שלהם לפקיסטנים ולבנגלדשים המוסלמים שהרוויחו את ההתייחסות הזאת ביושר.
    הבריטים אומרים שמי שהיגר לארצם עשה זאת כי לדעתו זאת ארץ טובה יותר מארצו הקודמת ואם זה לא מוצא חן בעיניו שייתכבד ויחזור הביתה ולא ינסה לשנות את בריטניה.
    לכן, יהדות אירופה צריכה לשבת בשקט ולא להיכנס לויכוח לצד המוסלמים כי מזה הם רק יפסידו.

    IP: 82.81.110.179דווח על תגובה זו

    • אם מה שאתה אומר נכון...

      פליקס, 07/10/05 16:32

      אז קודם כל, כלח הכבוד לבריטים.
      שנית כל צריך ליישם אותה שיטה לערביי הארץ.
      ואני לא גזען חס וחלילה, אבל אם ערבי ישראלי חושב שישראל צריכה להיות מדינת הלכה מוסלמית ושלא טוב לו פה, הוא מוזמן לעוף לאחת ממדינות הערב הרבות.

      IP: 84.94.29.39 דווח על תגובה זו

    • אירופה, כמה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      בלונדה, 08/10/05 01:47


      IP: 65.96.72.164 דווח על תגובה זו

  • 10.

    תגובה למאמר

    תומר, 07/10/05 10:05

    מאמר יפה מאוד . כל הכבוד .
    מי שמשלה את עצמו שאנשים ששונאים מוסלמים רק בגלל דתם הם אוהבי ציון דגולים בכל נימי נפשם צריך להיות עיוור או טיפש - הרי מנקודת מבט אירופאית המרחק בין מוסלמים שמים ליהודים שמים קטן הרבה יותר מכפי שנדמה לנו .

    IP: 132.68.250.108דווח על תגובה זו

    • תגובה לתגובה למאמר

      פירקל פיט, 07/10/05 14:35

      זוהיא תגובה יפה מאוד, כל הכבוד
      מי שמשלה את עצמו שזו תגובה פחות נאורה ויפה מהמאמר משלה את עצמו.
      וגם התגובה על התגובה על המאמר נאורה ויפה מאוד מאוד.

      IP: 80.178.204.34 דווח על תגובה זו

  • 9.

    יש משהו נכון בדבריך, אבל -

    בלונדה, 07/10/05 09:55

    מר ימיני, יש גם סתירה.
    אתה מלגלג בצדק על ''הבלי הרלטביזם התרבותי'', שזו גישה המחייבת שיוויון בין כל התרבויות, ומעודדת שוני וגיוון מבלי להבין את הסכנה לתרבות האם המערבית.
    יוצא מכך שאתה כן רוצה בעליונות ובשליטה של התרבות המערבית.
    איך אפשר גם לפתוח את הדלת לרחם המוסלמית, וגם להישרד תרבותית מערבית? זה פשוט לא יקרה, משום שאפילו יש חלק ''רפורמי'' באיסלם (קרח לוהט...) ההסטוריה מוכיחה שקבוצה נחושה וקיצונית תמיד משתלטת. אולי לא צריך לשנוא מוסלמים, אבל מאד מאד צריך להיזהר מהם...

    IP: 65.96.72.164דווח על תגובה זו

  • 8.

    ותודה שהדלקת את נורת האזהרה (ל''ת)

    צודק- יש להזהר, 07/10/05 09:50


    IP: 62.219.153.172דווח על תגובה זו

  • 7.

    אני לא מאמין שאני מסכים איתך!!

    !, 07/10/05 08:50

    אני הולך לבדוק שאין לי חום...

    IP: 132.74.157.105דווח על תגובה זו

  • 6.

    יש הבדל ענק...

    מאיר, 07/10/05 08:23

    אכן, המהגרים קשי היום מארצות האיסלאם באו לחפש עתיד טוב יותר, אבל שם הם נתקלים במטיפים במסגדים שפורחים מהר יותר מסניפי מקדונלד ומחזירים אותם לעבר האפל של ימי הביניים. קשה להניח שיש פה יד מכוונת ותכנית ארוכת טווח, אבל מצד שני אין להתעלם מהמצוקה, העוני, השחיתות והעדר חופש הביטוי הנהוגים בארצות מוצאם של המהגרים המוסלמים. מצוקה זו - יחד עם הליברליות הנהוגה בארצות אירופה - אינם עונש טבע אלא דרכם (המתוכננת היטב) של השליטים בארצות האיסלאם לשלוט בנתיניהם באמצעות בערות ודיכוי כל יוזמה. שליטים אלה, למרבה הפלא, נעשים מאוד ליברלים כשמדובר בהרשאה להגירה לארצות הכופרים הנוצרים - מדוע? כי עי''כ הם ''מייצאים'' את הבערות והנחשלות לאירופה, ביודעם שרחמם של הנשים המוסלמיות הוא הנשק הביולוגי האולטימטיבי שבסופו של דבר יגבר על הנאורות והטכנולוגיה המערבית. אמנם, לא מעט מוסלמים משתלבים בחברה המערבית בה הם נמצאים, אבל הרבה יותר מזה נשאר דבק במסורתו, הולך למסגדים יחד עם ילדיו המתבגרים, ויחד הם שומעים את דברי התרעלה של המטיף. מכאן הדרך קצרה ללבם של יחידים מתבגרים המאמינים שכל צרותיהם נובעות מהמערב המדכא, וכך נוצרים מה שנקרא ''התאים הרדומים'' של אל-קעידא ודומיהם. אם כך, נכון שבראשם של המהגרים קשי היום אין איזושהי תכנית ארוכת טווח לכיבוש המערב, אבל הם רק החיילים. הגנרלים נמצאים במסגדים במערב ובארמונות בארצות המוצא.

    IP: 84.94.1.128דווח על תגובה זו

    • נכון מאד (ל''ת)

      ביג לייק, ב2013..., 11/07/13 17:35


      IP: 81.218.71.68 דווח על תגובה זו

  • 5.

    גם אתה עוצם עיניים, מיסטר.

    David, 07/10/05 07:40

    אין שום דבר טוב בקיצוניות,
    לא ימינה ולא שמאלה.
    אסור לעצום עיניים משנאת מוסלמים.
    שנאה שלנו אליהם
    שנאה שלהם לנו.

    צריך למצוא את שביל האמצע, שביל האיזון, שביל הזהב.

    IP: 24.185.78.210דווח על תגובה זו

  • 4.

    עוד דבר

    אאא, 07/10/05 06:55

    את מה שאמרו על החרדים אז באירופה....אומרים היום הסמולנים הלבנים בישראל.

    IP: 85.130.133.139דווח על תגובה זו

  • 3.

    אנטישמיות היא שנאת יהודים

    אאא, 07/10/05 06:48

    שנאת מוסלמים היא שנאת אויב ששואף להשתלט על העולם ולכפות עליו את האיסלם.
    בהשוואה למוסלמים,הנאצים היו חבורה של פאציפיסטים.
    נא לא לשכוח את זה כשאתה הופך אותם לקורבנות.
    מספיק להתבונן בגורלם של כל המיעוטים שחיו במדינות האיסלם.
    כולם,ללא יוצא מהכלל,הושמדו או גורשו.

    IP: 85.130.133.139דווח על תגובה זו

    • אתה צריך לבקש סליחה מהגרמנים

      ff, 07/10/05 12:14

      כי בתגובה שלך את מסכים איתם באופן מלא לכל מה שקרה אחרי 35

      IP: 212.235.16.181 דווח על תגובה זו

  • 2.

    שנאת האויב איננה גזענות

    אאא, 07/10/05 06:46

    אין למוסלמים מה לחפש במדינות המערב.
    כמו שהם לא מוכנים לנוכחות מערבית אצלהם,אין להם מה לחפש במערב.
    מי שלא מאפשר בניית כנסיות על אדמתו,באיזה זכות תובע הקמת מסגדים על אדמה של אחרים?
    המוסלמים פלשו לאירופה במה שנראה יותר ויותר כמסע צלב מוסלמי מודרני.
    את המוסלמים לא יהיה מנוס מלסלק לחלוטין מהיבשת.

    IP: 85.130.133.139דווח על תגובה זו

    • ''לסלק את המוסלמים מהיבשת''-לא!

      דחילק, 07/10/05 20:14

      המוסלמים האלה הם העונש של אירופה, על מה שעוללה ליהודים במשך אלפיים שנה.
      תן לנו להנות קצת, דחילק...

      IP: 71.251.0.217 דווח על תגובה זו

  • 1.

    האיסלם הרפורמי?

    אאא, 07/10/05 06:44

    נפלתי מהכיסא מצחוק.
    מתי עשית הסבה לתחום המד''ב,דרור?

    IP: 85.130.133.139דווח על תגובה זו

    • גדול! (ל''ת)

      הלולב, 07/10/05 10:10


      IP: 217.132.182.67 דווח על תגובה זו

      • כל הדתיים הם יגאל עמיר וכהנא

        !, 07/10/05 10:22

        ומי שלא חושב כמוני, ''עשה הסבה למד''ב''... נכון, טמבלים?

        IP: 132.74.157.105 דווח על תגובה זו

        • בזכות הדת והדתיים

          Avi Ecuador, 07/10/05 19:12

          העם היהודי שרד 2000 שנים ללא מולדת.
          בטח שלא היו אלה חילונים ובטח לא היה שורד העם היהודי איתם ובטח ללא מולדת.
          לפי ההגיון שלך סבא שלך היה יגאל עמיר.

          IP: 200.63.253.193 דווח על תגובה זו

          • בליל של כביכול אמיתות שקריות

            הדת אופיום לעם, 08/10/05 00:40

            המולדת לעם ישראל נחזתה ונתגשמה אך ורק ע''י קומץ של יהודים חילונים לחלוטין, בראשם הרצל האנטי קלריקלי. אילו היה זה תלוי בדתיים לא הייתה קמה מולדת לעולם. רבני מזרח אירופה אסרו על היהודים לעלות לישראל וגרמו לשואה.
            גם היום החרדים סולדים מהישות הציונית ומשמתטים מכל מחוייבות למדינה בד בבד עם ניצולה המקסימלי לצרכיהם. הדת ממיטה אסונות על האנושות כולה , וכיום האיסלאם הוא איום אסטרטגי על שלום העולם ואצלנו החרדים הם איום אסטרטגי על מדינת ישראל נוכח הריבוי המפלצתי שלהם הממומן ע''י החילונים.
            בדיוק כמו המוסלמים באירופה.
            טוב יעשו האירופאים אם ישלחו את כל המוסלמים למדינות מהן באו ויתחילו לעבוד העצמם.

            IP: 217.132.204.117 דווח על תגובה זו

            • העליה הראשונה

              אאא, 11/10/05 02:00

              היתה דתית מאד.
              בכל יישוב היה בית כנסת ומקווה.
              חילונים לא הקימו את המדינה.זאת אגדה חסרת בסיס היסטורי.

              IP: 85.130.133.139 דווח על תגובה זו