 |
31.
מעתה: נוהל שופט בג''ץ
אורן,
07/10/05 12:28
|
אני ממליץ לחיילי צה''ל לשלוח בסיטואציה שכזו שופט בג''ץ לבית. אם הוא חוזר אפשר להכנס..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הבגץ הבא חיסול מדינת ישראל
ל"ת
באופן חוקי,
07/10/05 02:11
|
|
 |
29.
לבגץ עדיף חיילים הרוגים
ל"ת
מתועבים,
07/10/05 02:06
|
|
 |
28.
חייבים להקשיב לבגץ
יהושע פרוע,
07/10/05 01:58
|
אין ספק שההחלטות הנאורות של הבגץ ,צודקות אולם קיים חשש מובן ,שאינם מגיעים בזמן לשטח,או חמור מכך אינם מיושמות בהתאם. לדעתי , בדומה לבית המשפט שהוקם בתקופת הגירוש מקטיף ,יש צורך דחוף בהקמת בית משפט שכזה ,שיעמוד ליד כל מחסום צהלי , וכל חייל שיחרוג מהוראות הבגץ ישפט מידית. אפשר בבוא הזמן גם לשלוח שופט תורן שייצא עם החיילים לפעולות . יש בכך יתרונות נוספים שכן המפגינות מ''מחסום ווטש'' יהיו קרובות לבעליהן שישפטו במחסום ומלבד זאת השופטים יתנו דוגמא אישית ,במידה והרעיונות הנאורים שלהם לנוהלים חדשים לא יצלחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ללוחמים בעיקבות החלטת בג''ץ
מוטי, אב ללוחם,
ארץ החיים,
06/10/05 23:35
|
עדיף להיות שפן חי בכלא מאשר אריה מת ללא ''הנוהל שכן'' ותשאלו את שופטי בג''צ אים יש להם ילדים לוחמים בשטחים! ועל מצפון של מי והיה ויהרגו לוחמים עקב בטול ''הנוהל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שילדי השופטים יבצעו את הנוהל
ל"ת
אבי,
חיפה,
06/10/05 23:21
|
|
 |
25.
בקרוב-בג''ץ מבטל את צהל
ל"ת
אוי לבושה,
06/10/05 22:58
|
|
 |
24.
גזרות תשסה תשסו
פליט יהודי .,
.ישראל,
06/10/05 22:35
|
בשנה האחרונה עברנו גזרות קשות ומטומטמות אבל האטימות ורוע הלב עדין ממשיכים לשבור שיאים. כעת נותר רק להורות לנו לפשוט את צווארנו לרוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
SEND ONLY SHKENAZIM INFRONT
MEIR YAEIR,
U S A,
06/10/05 22:29
|
|
 |
22.
העם נוהל פיצוץ טוב יותר?
נועם,
06/10/05 22:18
|
נוהל שכן הוא נוהל הומני ביותר. הוא קיים בצהל עוד מתקופת מלחמת השיחרור ב1948. האם מעדיף בית המשפט לפוצץ כל בית חשוד בטרור על דייריו? נוהל שכן מאפשר להעזר באזרח לצורך הרחקת אזרחים ממקום בו עלול להתנהל קרב. הוא מאפשר לנהל משא ןמתן באמצאות צד שאינו פגיע ע''י המחבל המסתתר. הרי לא בכל מקום ניתן לקרוא ברמקול לפינוי בית חשוד. אף מרבית חיילי צה''ל לא דוברים ערבית. ביטול הנוהל רק יגדיל את מס' הנפגעים מקרב האוכלוסיה הפלסטינית האזרחית. כן יגרום להרס מיותר של בתי מגורים חשודים. חבל ששיקול הדעת בידי שופטים מלומדים במקום בידי מי שנלחם פיזית בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אוי לבושה!
לולה כיבוש,
תל-אביב,
06/10/05 22:14
|
על מדינת ישראל להרכין ראשה על בניה שחטאו, ששיספו, שרצחו, שלא שת ליבם אל האחר, אל השונה. אוי לבושה על שקציני צה''ל אינם מנידים עפעף עת תומכים בהרג מכוון של חפים מפשע, בשימוש ציני בכאב, באוזלת היד ובגופם של אזרחים שחייהם אינם חיים. אם יש צדק שיופע מייד. די לכיבוש, אוי לבושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אפשר גם נוהל וולקאן
נ,
ת''א,
06/10/05 21:38
|
|
 |
וולקן לא טוב
דובי,
06/10/05 23:08
|
הירי בוולקן יקר להחריד. יותר זול כבר להפגזיע עם רקטות לאו או RPG. עוד יותר זול להביא דחפור ולשטח את הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה יעשו
Avi Ecuador,
07/10/05 03:28
|
|
 |
19.
מושחתים: לכלא!
נשיא,
06/10/05 21:26
|
נפוטיזם בבית המשפט העליון... נשיא ביהמ''ש העליון מתרועע עם עבריין... היועץ המשפטי לממשלה מעיד עדות שקר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אז אולי נוהל שכנה, או דוד
חיילי צהל לא,
יהיו הפקר,
06/10/05 21:05
|
מה זה משנה העיקר שישתמשו בהם להגן על חיילי צהל ותפסיקו להיותץ הומאניים כלפי כנופיות רוצחים. להגן בכל מחיר על חיי חיילי צהל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You totally right
Ron,
NYC,
06/10/05 21:45
|
Whatever we need to do to stop the terror Because I don’t see the human rights organizations against terrorist
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מזל שצעד אווילי זה מאחורי-אבל
חייל משוחרר,
06/10/05 20:48
|
|
 |
צבא שהופכים את ייעודו
Avi Ecuador,
06/10/05 21:19
|
לצבא הכנה לפלסטין. מצבא העם הופכים אותו לצבא השמאל והערבים. מעניין אם יתגייסו ימנים בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שייגיסו ימנים
חיים,
דרום,
07/10/05 03:26
|
אחרת מי יבשל? מי ינפיק ציוד באפסנאות? מי יהיה נהג בוס?
ואל לנו לשכוח את משגיחי הכשרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מר כל יכול אוי לך אם בנייפגע
ל"ת
אמא של חייל,
06/10/05 20:45
|
|
 |
15.
מצאתם תמונה יותר מכעורת מזו?
דני דן,
06/10/05 20:44
|
|
 |
14.
מפגרים כלכך
יחיחל,
טןו,
06/10/05 20:38
|
|
 |
בג''ץ= יש גבול, מתוחכם.
ל"ת
האגודה למלחמה,
בסרטן,
06/10/05 20:44
|
|
 |
13.
לאמהות חיילים
שלום,
06/10/05 20:38
|
תעברו לאמריקה רק שם ילדיכם יללחם בטרור בלי בגץ ובלי ידיים קשורות רחמנות על החיילים שיפלו למען ''הצדק'' עם מחבלים רוצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך עידוד לירידה
Avi Ecuador,
06/10/05 20:58
|
ואומר לך את האמת, גם ממשלת ''ישראל'' והשמאל. מסבירים לנו שאין היגיון להלחם על מדינה אתנית פלסטינית נקיה מיהודים ועוד מדינה ישרפלסטין מעורבבת עם אנטישמיות כחול לבן. גמובן שאין לי כלום נגד תגובתך, רק הערה והארה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
STUPID STUPID STUPID !!!
amir,
06/10/05 20:36
|
|
 |
11.
בד''כ לא אוהב את בג''ץ אבל...
אלימלך,
06/10/05 20:33
|
בדרך כלל אני לא מסכים עם בג''צ ( בלשון המעטה ) אבל יש משהו שגוי באילוץ אזרחים שאינם מעורבים ( תמימים או לא ) וסיכון חייהם. מצד שני, גם חילי צה''ל הם אזרחים שחייהם בסכנה בגלל החיות הנקראות גם בשם ''ערבים''. הפיתרון הוא פשוט: לא צריך לתת התראה מוקדמת. היכן שמסתתרים מחבלים, להפגיז את הבית. זה לגיטימי. כך לא יסוכנו חילי צה''ל, לא יבוצע מעשה שהינו באמת לא מוסרי של שימוש כמגן חי באנשים שאינם מעורבים, והיתרון ברור: פחות מחבלים, ופחות נדל''ן ערבי.
להלן אתגר: להוריד בנין בו מתבצרים מחבלים כך שיפול אנכית מבלי לפגוע בבנינים חפים מפשע מסביב ! בהצלחה לקציני החבלה של חיל הנדסה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בד''כ לא אוהב את בג''ץ אבל...
אלימלך,
06/10/05 20:32
|
בדרך כלל אני לא מסכים עם בג''צ ( בלשון המעטה ) אבל יש משהו שגוי באילוץ אזרחים שאינם מעורבים ( תמימים או לא ) וסיכון חייהם. מצד שני, גם חילי צה''ל הם אזרחים שחייהם בסכנה בגלל החיות הנקראות גם בשם ''ערבים''. הפיתרון הוא פשוט: לא צריך לתת התראה מוקדמת. היכן שמסתתרים מחבלים, להפגיז את הבית. זה לגיטימי. כך לא יסוכנו חילי צה''ל, לא יבוצע מעשה שהינו באמת לא מוסרי של שימוש כמגן חי באנשים שאינם מעורבים, והיתרון ברור: פחות מחבלים, ופחות נדל''ן ערבי.
להלן אתגר: להוריד בנין בו מתבצרים מחבלים כך שיפול אנכית מבלי לפגוע בבנינים חפים מפשע מסביב ! בהצלחה לקציני החבלה של חיל הנדסה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בג''ץ: פקידים שחורגים מסמכות.
עורך-דין,
06/10/05 20:30
|
|
 |
8.
שמו קץ למעשה הנבלה
דודי קינג,
י-ם,
06/10/05 20:30
|
לט כל הערבים מחבלים, ולא כולם רוצחים. כשלוקחים אדם ומשתמשים בו בתור מגן אנושי הופכים את כל המשפחה שלו למחבלים, והופכים את המדינה שלנו לקצת יותר קרובה לחמאס. כל כך פשוט וקל לא להתאמץ במחשבה ולומר ''כל הערבים מחבלים'' ו''צריך להרוג את כולם''. המציאות שונה. כמו שלא כל עם ישראל הם כהנאיסטים, לא כל הערבים הם חמאסניקים. כמו שלא כולם כאן חיות צמאות דם, גם שם יש אנשים שרק רוצים שלום, על קרקע משלהם. פשוט מאוד - הם גם בני אדם.
רק חיות אדם רוצות לחסל את כל בני העם האויב במלחמה, גברים נשים וטף. רק חיות טרף מטורפות. בני אדם בעלי נשמה מבינים שיש חיילים ויש אזרחים, יש מחבלים ויש סתם אנשים. המציאות היא אף פעם לא שחור ולבן - אלא אם כן אתה גזען, שזו דרכו היחידה לתפוס את העולם, משהו בסגנון ''הגזע הארי - כן, היהודים - לא!'' או ''ערבי טוב הוא ערבי מת''. רק אדם שפל, חסר נשמה וצלם אנוש יקח פלסטיני לא חמוש, שלא ניסה לעשות לו כלום, וישתמש בו כמגן חי וכמגלה מוקשים אנושי במשך יומיים - ואז יזרוק אותו במקום שנמאס ממנו. אשכרה מזכיר גרמנים. מחליא.
גם אם זו הייתה מלחמת מגן לגיטימית מעשים כאלו היו מעשי נבלה שבני אדם, ובוודאי יהודים שמודעים להיסטוריה שלהם, לא עושים עולם. על אחת כמה וכמה כשזו מלחמה מיותרת, מתועבת, ומטומטמת על שטחים שאין לנו מה לחפש בהם.
פשוט צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם! צאו משם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח פרוזק. הרגע.
וועד הבית,
06/10/05 20:52
|
זאת מלחמה: בינינו, לבין הפלשתינים. הנה המשוואה: אם הם מתייחסים לאזרחינו כאל מטרה לגיטימית, הרי שלאזרחים שלהם לא מגיע יחס אחר. בקצור: יחס גורר יחס.
ולענין הבג''ץ: אין להם סמכות להתערב בנושא, יותר מאשר יש סמכות לוועד הבית שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שבגץ שם קץ לחרפה
פרחיה,
06/10/05 20:44
|
מדוע קשה לציבור להבין שלא בגץ הוא הקושר את ידי צהל אלא הכיבוש. שכל עוד ישראל היא הריבון בשטח היא אחראית לשלום הפלשתינים ולמרות שכוחה בלתי מוגבל היא אינה רשאית לעשות כל דבר. יש אמנת זנבה הרביעית המונעת מהכובש להתעלל באוכלוסיה כבושה ומי שמפר הוא פושע מלחמה שמקומו על ספסל הנאשמים בהאג. למה הם לא מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נוהל שכן
מוסה,
מרכז,
06/10/05 20:30
|
נוהל הריסת בית עם דחפור במקום שבו מסתתר מחבל כדי לחסוך בחיי א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ומה עם הבת של השכן אותה גם לא
ל"ת
יתנו ל--------@,
לא מתקבל,אין,
06/10/05 20:22
|
|
 |
5.
בג''ץ פועל כבועה
א',
ב',
06/10/05 20:20
|
של צדק במדינה בלתי אפשרית. בלי קשר לדעתי על ההחלטה, השופטים בבג''ץ בונבוניירה אחד אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בועה או נכון יותר תא סרטני?
שמאל שפוי,
06/10/05 20:42
|
כנופיית אהרון ברק , ששחיתות מפלגת הליכוד היא אפר לרגליה מסכנת את קיומה של ישראל.
פרופסור רות גביזון , שגדולה עשרות מונים מחבורת הצבועים המושחתת צריכה לעמוד בראש מערכת המשפט והחבורה הקודמת מאחורי סורג ובריח בבית סוהר, של פושעים בטחוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מוסר הכליות של ממסדי השמאל
קצין חי''ר,
במיל.,
06/10/05 19:59
|
מביא אותנו לחורבן.
בג''ץ=''יש גבול'' , דה פקטו
בשם אומניקיות של מי שמסתכלים מלמעלה -חיי חיילי צה''ל הופכים הפקר. הטיעון ש''השכן'' לא שייך, מוציא מהקונקסט את המציאות של מלחמה מול עם של אויבים, במין הסתכלות אירופאית מנותקת מהעובדה שמדובר במלחמה מלאה. שלא יהיה ספק, במקרה של בריטים או אמריקאים בעיראק -דיונים כאלה היו מגוחכין, מראש. להם ברור שחיי חייליהם חשובים מאלה של אזרחי האויב.
אבל טירוף המערכות נמשך-
כך היה במקרה של לוחם השייטת מורן ורדי- https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/916/578.html
תדע כל אם עברייה, כי שופטי בג''ץ מוכנים להעדיף את חיי אזרחי האויב על חיי בנה, על מזבח הנאורות המזויפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בראבו בראבו זירו אלפא .......
דן חלוץ,
06/10/05 19:59
|
בראבו בראבו זירו זירו אלפא בראבו בראבו שניים ציפס אחמד חומוס קולה אחד ........... בזמנך החופשי אתה יכול לעשות את הפצצה על הבית של המבוקש אני נתתי הוראה לעבור לנוהל פצצה טון כרגע נתתי אישור לטייס שלי אני אעשה הכל על מנת לשמור על חיילי צהל אני לא רוצה להגיע למצב שאני אצטרך להסביר לאמא שכולה שאיבדנו את בנה היקר בגלל שבגץ החליט שחיי המבוקש שווים יותר מחיי בנה תסלחו לי אני רוצה לראות מה קורה עם הטייס שלי
בראבו בראוב זירו אלפא הגעת כבר לבית של זה ששהביא לנו את החומוס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם חי באספמיה. דן חלוץ הוא
קצין אכ''א,
06/10/05 20:52
|
|
 |
GREAT ! THANK YOU!!!
ל"ת
GOOD,
06/10/05 20:29
|
|
 |
אהבתי גדולללללללללללללללל
שני,
06/10/05 20:09
|
|
 |
2.
בג''ץ מוכיח כי אנחנו מדינת חוק
גולש,
06/10/05 19:59
|
מבלי לדעת מה תוכן העתירה וההחלטה, ממש תענוג לראות את האיזון בהחלטות בג''ץ לאורך זמן, אשר מוכיח מפעם לפעם, כי שלטון החוק בישראל הוא ערך עליון. ללא משוא פנים או כוח בלתי מרוסן של גורם זה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם מבצעי הלינץ בשפרעם?
ל"ת
מדינת חוק,
בדיחה,
06/10/05 20:33
|
|
 |
נוהל ''חברמביאחבר''זה מדינתחוק??
משפטן,
06/10/05 20:50
|
תשאל משפטנים מה דעתם על בג''ץ של אהרון ברק ותבין הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
''איש השנה'' הולך מחיל אל חיל -
עכשו תבינו למה,
נבחר לאיש הש,
06/10/05 19:52
|
מהפקרת גוש קטיף לפצמ''רים של המרצחים, דרך גירוש היהודים מן החבל, דרך הפקרת חיי חיילי צה''ל ועד חורבן ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוץ לא רוצה להיעצר בלונדון
לונדון,
06/10/05 20:43
|
וכך גם האלופים והאוגדונרים. לכן אין בעייה שחיילים ייהרגו כל זמן שאף אחד לא יראה אותם אחראים לחריגות מאמנת ז'נבה וינסה לשפוט אותם כפושעי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|