 |
58.
אהרון ברק היקר:
כ,
06/10/05 23:44
|
כשבוועדה לבחירת שופטים(שהשתלטת עליה ברוב ערמומיותך) ישבו אנשי צבא, אז ורק אז, תוכל להתחיל להתערב בפקודות הצבא. הנוהל החכם הזה פועל כבר חודשים רבים, ועוד לא שמענו על ערבים שנהרגו מכך, אך מי יודע כמה חיי חיליינו-בנינו ניצלו בזכותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
נוהל שכן מת; יחי נוהל D-9
ל"ת
הגיוני,
שיח' מוניס,
06/10/05 21:41
|
|
 |
56.
שופטים-כמה אפשר להיות מנותקים?
נ,
ת''א,
06/10/05 21:09
|
פשוט לא להאמין!!!, שופטי ישראל תגידו היכן אתם חיים ?, באיזה פלנטה אתם חיים? , היכן הרגישות שלכם כלפי החיים של החיילים שלנו ?, איך הייתם יכולים להגיע להחלטה הזויה שכזו?, זה זילות בחיי חיילנו ,אבל אל דאגה העיתונות השמאלנית עמכם , היא תתמוך בכם ואתם תוכלו כך לקבל לגיטימציה להחלטה ההזויה והמנותקת הזו. כנראה שאתם חיים במקום אחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לא הבנת, קצין צה''ל בכיר באיו''ש
מכינים את,
הגירוש הבא..,
06/10/05 19:55
|
בגלל מדיניות מדינת ישראל ייהרגו חיילים באיו''ש, ואז התיקשורת שוב תנצח על המקהלה העממית - בנינו נהרגים בגלל המתנחלים - ואז תהיה הדרך פתוחה לפני דן חלוץ ואריאל שרון לשלוח את צה''ל, שיוכיח שהוא ''צבא העם'' לגרש את העם מיהודה, מן השומרון ומבנימין, לטובת האימפריאליזם הג'יהאדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
היתי מציע
רמי,
06/10/05 19:46
|
במקום נוהל שכן נקרא לזה נוהל סבא ואז יגישו גם על זה בג''צ וכך יקח זמן עד שישבו וכך חוזר חלילה בכל פעם בשם אחר עד שנגיע לנוהל ברק ונראה עם זה יעזור-(הכונה למחבלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שופטי בג''ץ מוזמנים ללכת לדבר
א,
06/10/05 19:29
|
עם המחבלים...
אהה.... אופס זה עדיין יהיה נוהל שוכן... שופטי בג''ץ מרגישים בנפשם שכנים של המחבלים וככה הם מתנהגים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
צחוק הגורל
Avi Ecuador,
06/10/05 19:29
|
מפריעים לצבא הכנה לפלסטין של היום להקים את מדינת הרשע. הפלסטינים אין להם סבלנות שיעשו להם את העבודה ולא מסתפקים בקורבנות שמוכנים להקריב ל''שלום'' עגל הזהב. טוב, לפעמים יש גם ניסים כואבים. ו''מנהיגים'' שהחזון שלהם פלסטין וישראל בקו הירוק עם 0 שטח ושקשוקה של ביצים. חזון של אידיוטים כנראה והפלסטינים לא מאפשרים לנו. איזה מזל?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
דם הנופלים על ידי בג''ץ!
אדם,
06/10/05 18:40
|
''הפעולה בשכם בה נהרג סרן רענן קוממי מהשייטת, והוסיף כי חייו היו יכולים להינצל אם היה נעשה שימוש בנוהל.''. לידיעתכם: מאות בחורים נפלו למען ''טוהר הנשק''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אף אחד לא אמר ש הצבא מקום בטוח
סתו,
נתניה,
06/10/05 18:35
|
מסוכן להיות חייל בשטח כבוש, אלה החיים והחיים קשים.....
אי אפשר להיות כובש ולא לשלם מחיר מי שרוצה להיות פושע מלחמה בבקשה, רק שיזכור שהוא יכול, ובצדק לשבת כל ימיו בכלא אירופי
ואיך יסתכל לנכדין בעיניים אחרי ששלח חפים מפשע למחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך ל-באלי שם אין פושעי מלחמה
ל"ת
ali,
06/10/05 19:40
|
|
 |
באיזה קלילות את מקבלת את
מיקי,
06/10/05 19:39
|
סיכון חיי החיילים שלנו. ובאיזה ''הבנה'' את מקבלת את השטניות של האויב. בטח יש לך גם הסבר מחוכם לשואה. כמו ''קשה להיות יהודי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסתיו- כנסי!
איה,
06/10/05 19:22
|
סתיו- הגיע הזמן שתביני שהערבים הם האוייבים שלנו. בהתנתקות הם הכריזו מול המצלמות שהם מעוניינים להעיף אותנו מהארץ הזאת. אין מה לעשות ועד כמה שזה כואב אני מעדיפה שהחיילים שלנו יצאו בריאים ושלמים גם אם זה אומר שערבי שהוא חלק מעם שהוא האוייב שלנו יהרג ע''י העם שלו. מלחמה זו מלחמה ואין מה לעשות... שתהיה לך שנה טובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
השופטים מנותקים מהעם.
העם,
06/10/05 18:35
|
איפה שרת, אם בכלל, ברק? היכן משרתים, אם בכלל, ילדי השופטים? שתהיה לשופטים האלו שנה רעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לשלוח שופטי בג''ץ
ל"ת
זאב,
06/10/05 18:16
|
|
 |
47.
נוהל שכן
סניור ווקרה,
בסביבה,
06/10/05 18:01
|
על מה נזעקתם מכובדי ? וכי יכול היה מר ברק לפסוק אחרת ? ועכשיו לפתרון המציאותי אין שכן בסביבה וגם אם יש אסור לקרוא לו,נכון ? אבל יש די ניין בסביבה ונחבר לו מגפון ונבקש בעברית ובערבית מהדיירים המכובדים לצאת מהבית וניתן להם גם זמן סביר ואז מתחילים להזיז את הבניין ושוב שולחים תזכורת במגפון קאפיש ? אפשר גם לשלוח ס-מ-ס לבית המשפט העליון שלא חרגנו מהוראותיו ושום שכן לא מעורב בפעולה
ועכשיו ברצינות מה שקובע זו המציאות בשטח קרי אי סיכון חיילי צהל והמבין יבין(ואם לא נסביר לו עם מגפון) שנה טובה לכל השכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז בג''ץ יאסור על נוהל מגפון.
ל"ת
ברק 013,
06/10/05 19:18
|
|
 |
כי אחמד (טיבי) יגיד שהמגפון
מיקי,
06/10/05 19:36
|
הוא מעל הדציבלים החוקיים וגורם להפלות אצל הערביות והתקפי ''לב'' אצל הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי
ל"ת
א,
ב,
06/10/05 18:12
|
|
 |
46.
מי יגן עלי שופט עברי הרודף????
ל"ת
לירן לפני גיוס,
06/10/05 17:53
|
|
 |
45.
מאז משפט דמניוק אנני מאמיןלבגץ
ל"ת
מאיר,
06/10/05 17:51
|
|
 |
44.
שופטים יהודים רצחו את בני-נמאס
ל"ת
אם שכולה,
06/10/05 17:51
|
|
 |
43.
בגץ זרקו יהודים לקיבינימט
בגץ זרק יהודים,
06/10/05 17:48
|
אם בגץ אישר את פינוי בני אדם ממקום מגוריהם בגלל גחמות פוליטיות של פוליטיקאים מושחתיםבני מושחתים של משפחת שרון אז מי זה הצבא שיעמוד בדרכו של הבגץ להפך המדינה כאן מתחילה לפתוח לעצמה את החתח עד שיקרעו אותה גם שמאלנים וימניים מבפנים והערבים יזיינו אותה בתחת עד שתתפוצצו כולם ונתאבד ביחד עם משפחת הפשע של סיריל קרו ושות @שרון@בראון חברון@אבו זבל ואבו דאבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
פגז של טנק יסדר הכל
ציוני בדם,
06/10/05 17:41
|
אין בעיה נספיק לעשות שימוש בנוהל שוכן ככה היה למחבל אפשרות לצאת בחיים ולהנות על חשבון המשלם המיסים היהודי שאותו המחבל רצה לרצוח עכשיו הוא יצא מפוזר ממש כמו השייח יאסין המפוזר מכפר עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אח, מגדל השן, מגדל השן.....
ל"ת
רופא שינים,
06/10/05 17:39
|
|
 |
40.
בקרוב: שופטים עם דם על הידיים
ל"ת
מקס,
06/10/05 17:31
|
|
 |
Rules of War
Yoav Peled,
Netania,
06/10/05 21:56
|
100% Right! The legal system, especially the international one, is very slow to adjust to the changing reality on the ground. Wars between armies, with or without civilians casualties, are a thing of the past. Today the greatest menace is terror organizatios which adhere to no rule and no convention, least of all the Geneva Convention, which even the Nazis pretended to respects vs. a vs. Combatants, not Jews. Fighting according to these archaic rules againsrt suicide bombers and beheaders and plain hijakers should be left to the Honorable members of Barak's Court and their children. The other menace id rogue states like Iran, North Korea and Syria, which do not adhere to any civilized rule of law, and sooner or later will have to be dealt with accordingly - sooner safer than later. That is, if ''Hafeitzey Hayim Anachnu'' Otherwise, let Beilin and Barak rule , and find a safe haven elsewhere.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
למה אף אחד לא נותן דברים על:
מיXתפוזים,
06/10/05 17:24
|
כך שחוקי המלחמה שנכתבו כבר לפני שנים רבות אינם מתאימות כלל לפעילויות טרור, שפשוט לא היו קיימות בזמנו? יבואו נא השמאלנים יפי הנפש ויגידו לי, באם נוהל שכן הוא אסור לפי אמנת זנבה, האם יהיה מוסרי להרוס את הבניין על אזרחיו החפים מפשע, על מנת לנטרל חוליית טרור הפועלת מתוכו? (כי זה מותר על פי אמנת זנבה!) דבר נוסף שעליו לא נותנים את הדין, הוא כי בכל מצב בו מחליטים להצמד לאמנת לחימה זו או אחרת, חייבת להיות הדדיות. האם הפלסטינאים עומדים, מנסים, מתיימרים ליישם את חוקי האמנה במלחמתם? אלו הם חוקי המשחק! מלחמה היא רבותי פעולה דו צדדית, הנסיון לציירה כדבר שניתן להיות חד צדדי הוא נוכלות רשעות וחוסר אחריות. השלום גם כן לא יכול להיות חד צדדי, וזו אחת הסיבות שבגללה אוסלו היה אסון ידוע מראש, והקמפיין של ביילין, הוא מסע הזוי שגובל בליקוי נפשי ותובנתי קשה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
החוצפה הנוראה והמוטרפת!!!
יוסי מטלון,
06/10/05 17:19
|
כאבא של חייל קרבי אמיתי שופטי האולימפוס מתכוננים לסכן את חיי בני וחבריו ,אלו שבאמת מסכנים את חייהם השכם והערב עבורם ועבור שאר עם ישראל . וכל זה עבור מטורפי האיסלם צמאי הדם האכזריים וחבריהם הבוגדים מ-''יש גבול'' ושאר הזבלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
האמת על ''נוהל שכן''
מיXתפוזים,
06/10/05 17:12
|
נוהל שכן בפועל חוסך פצועים והרוגים לא רק מחיילי צהל כי גם אם מהפלסטינאים. ללא נוהל שכן הסיכוי להגיע לעימות מזויין גבוה הרבה יותר, ונסיון העבר הוא ההוכחה הטובה ביותר לכך. נראה שהצביעות השמאלנית לא יודעת גבולות, ולפעמים, הוצאת דיבת ישראל רעה, גוברת על הרצון לעשות את הדבר הנכון ולהביע למינימום פגיעה בחיי אדם באשר הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מי שמפחד להילחם בעצמו..
ל"ת
שיתפטר,
ת''א,
06/10/05 17:08
|
|
 |
ברור מי אתה. החיילים לא שלך,
מר 38,
06/10/05 20:25
|
אז בלשון המעטה, ממש לא אכפת לך מה יהיה איתם. עלי לא עבדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות.
ל"ת
הכוונה היתה,
למר 36,
06/10/05 20:44
|
|
 |
35.
בג''ץ או אנחנו ?
אזרח,
מן השורה,
06/10/05 17:06
|
מי יותר גרוע, הבג''ץ שממשיך לפסוק נגדנו, או אנחנו שממשיכים לשתוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ןמי עתר? ארגון עדאללה...
הלוחש לשמאלנים,
06/10/05 17:03
|
שדואג לשיוויון זכויות לערבים: לא רק שלא יצטרכו ללכת לצבא, גם כשהם מחבלים פלסטינים בשטחים - אסור לסכן את חייהם. שיוויון לפי עדאללה: רק יהודים צריכים למות, רק יהודים צריכים לשלם מיסים, רק יהודים צריכים לתרום שנים מחייהם לשירות המדינה (וחס וחלילה שאיזה שהוא ערבי יעשה שירות לאומי או משהו. זאת גזעמות לפי עדאללה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק - נמאס מבג''צ
איילת,
צפון,
06/10/05 17:13
|
ומהמהפיכה השיפוטית של ירום הודו ברק שהפך את הכל לשפיט. אנחנו לא חיים בנורבגיה או בשוודיה - אדון ברק, תרד מהאולימפוס!! מאז המהפיכה הזאת ארגונים כאלה חוגגים, והם לא עותרים לבג''צ חלילה על שוויון חובות, רק זכויות הם רוצים. הגיע הזמן שיהיה שוויון זכויות לנו - ליהודים החילונים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
גזענים
עלי,
חיפה,
06/10/05 17:01
|
כול אלה שעונים לכתבה גזענים בני גזענים אף אחד לא חושב שצריך לסיים את הכיבוש ולגמור עם כל השטיות האלה ולחיןת בשקט
3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו המולדת שלנו. אתה הגזען
זה לא כיבוש,
06/10/05 20:29
|
באתם הנה ברובכם בזמן המנדט ומיד המצאתם שאתם כאן מאות שנים ולא תניחו ליהודי אחד להימלט לכאן מאירופה, פן 'יתפוס את מקומכם'. איני רוצה בערבים אזרחי ישראל, בגלל חלקם הנסיבתי בתוצאות השואה. מקומכם במדינותיכם המקוריות מהן היגרתם הנה (בניגוד לחוק המנדטורי) בזמן המנדט: מדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על הטרור שלכם נגד אזרחים
מיקי,
06/10/05 19:33
|
אין לך כמובן מה להגיד. לא רק כאן. בכל העולם. תמיד יש לכם ''סיבות'' לפיגועים השטניים שלכם. בדת שלכם לא מכירים את המושג ''טוהר הנשק'' ו''טוהר המידות''. למוסלמים הכל מותר בכל העולם. עוד מעט יגמרו את מלחמת הדת הארורה שלכם כמו שגמרו את מלחמת העולם השניה. עוד קצת סבלנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצר הנקם
עלי,
חיפה,
06/10/05 20:37
|
רק רוצה להגיד לכל אלה שחושבם כל הזמן על נקמה ,שגנדי כמובן המנהיג ההודי ( לכל אלה שחושבם על נקמה עין תחת עין בסוף נשאר עוורים,,,,)..................... צדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלי מה עם הכיבוש הערבי במדינת
ציוני בדם,
06/10/05 19:22
|
עלי מה עם הכיבוש הערבי במדינת ישראל? גזען בן גזען בן אלף גזענים!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-33
אורלי,
06/10/05 18:56
|
|
 |
שימוש לא נכון במילה ''גזענים''
אבינועם,
06/10/05 17:51
|
לכל היותר אתה יכול לקרוא להם ''לאומניים'' או ''לאומיים'' אבל השימוש שלך במילה ''גזענים'' אינו מבוסס על המציאות. לך ולמד את המשמעות של המילה גזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הנוהל החדש: להזהיר ולפוצץ הבית
ההסטוריון,
06/10/05 16:55
|
רבותי, מ אתם מתרגשים ? אתם חושבים שצה''ל יסכן את חייליו שלא לצורך ? מי שייפגע מכך הם הפלשתינים עצמם. אם בעבר אפשר היה למנוע את פיצוץ הבית בו מסתתר המחבל על יושביו, עתה הנוהל יקוצר. יש להזהיר את בני הבית ברמקול כי הוא עומד להיות מפוצץ, ואז לפוצץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ג'ובנקים
נ,
06/10/05 16:54
|
אף אחד מבניו של שופטי בית המשפט העליון שרת או ישרת ביחידה קרבית עובדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רוצים להרוג אותנו?????
מ''פ בצנחנים,
06/10/05 16:49
|
למה? לא מספיק אנחנו מסתכנים? הרי אם אח של המחבל נכנס לבית הוא מודיע לו שהוא נכנס , מה הסיכוי שירה בו?? ואם ירה באח שלו , אז עדיף שהוא ימות ולא חייל שלנו. אני מקווה שלפחות יחשבו על אופציה שבה מחבל שלא יוצא מהבית אין סיבה לשלוח אליו ''שכן'' אך כן ניתן להפיל עליו את הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הריבונות היהודית לא תלויה בבגצ
אבי אפרת,
תל אביב,
06/10/05 16:45
|
הבריטים היו רותמים קרון לפני הקטר, שעליו היו מושיבים כמה עשרות מקומיים שיעלו על המוקשים שאויביהם היו מניחים להורדת רכבות מן הפסים. הם עשו זאת במסגרת שמירת זכויותיו של האדם הבריטי. בג'צ פועל בשם זכויות האדם באשר הוא אדם והוא צודק. על מנת לשמור את זכויותיו של האדם היהודי לא תהא ברירה אלא להפעיל ציוד מכני כבד ובאמצעותו להרוס בתים ולהוריד רחובות ושכונות שלמות שבהם יש חשש להימצאותם של לוחמי טרור ערבים. כשהיה רפול מח'ט הבקעה הוא אסר בפקודה הסתערות על מערות ו/או בתים ו/או לתוך פרדסים. הפקודה היתה לכתר ולהביא את הציוד המתאים: טנק, להביור, טרקטור, מטוס. לא צריך לסכן ולו אפילו חייל יהודי אחד בקרבות עם מחבלים ערבים. יש לאפשר להם להילחם עד טיפת דמם האחרונה מבלי להסתכן.לא צריך להיחפז ולא צריך להידרש לגילויי גבורה. גם אם הם בורחים לא צריך להצטער .ממילא אי אפשר יהיה להשמיד את כולם ואין צורך להאכילם בבתי כלא. הקרב על הריבונות היהודית ברץ ישראל לא תלוי בהשמדתו של טרוריסט אחד יותר או פחות. הקרב הזה גם לא תלוי בבג'צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פשוט לא יעצרו מבוקשים
כנסו,
06/10/05 16:45
|
וחזרנו לנקודת האפס. תחשבו על זה, ברק לא טיפש - הוא פשוט בעד הפלסטינים. אם יעצרו פחות מבוקשים - יגבר הטרור. יגבר הטרור - יהיה לחץ לתת שטחים. לחץ לתת שטחים - יתנו. יתנו - יבקשו עוד ... וחוזר חלילה עד הסוף (של המדינה ושלנו, ברק יוכל לבקש מקלט מדיני - אל תדאגו לתחת שלו - הוא לא צריך נוהל שכן...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הגיע הזמן...
משה, משפטן,
06/10/05 16:45
|
לשים מחסום לפקידי בג''ץ. ראשית: לפרסם היכן, אם בכלל, משרתים ילדי השופטים. שנית, להגדיר בחוק מה הן, בדיוק, סמכויות הפקידים, ולכתוב בפרוש: כל דבר שאינו נכלל ברשימה זו, אינו נתון לסמכות בג''ץ. שלישית, לקבוע בחוק, ששופט החורג מתחום סמכותו, עובר עבירה של ''מעילה באמון''. עבירה שיש עמה קלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
צריך למחוק את הבית.
חיים,
ירושלים,
06/10/05 16:44
|
בג''ץ צודק אסור להשתמש בנוהל דבר המסכן אדם חף מפשע.במקום לסכן את החיילים יש למחוק את הבית ואם המבוקש לא רוצה לצאת אז להרוס את הבית על יושביו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בג''צ הורג חיילים
חייל,
06/10/05 16:42
|
|
 |
24.
שילכו הם לעצור מבוקשים
ל"ת
רוצחים,
06/10/05 16:41
|
|
 |
23.
לקחת את שופטי בג''ץ במקום ''שכן''
לחץ,
רעננה,
06/10/05 16:39
|
כך נרוויח 3 ציפורים במכה אחת. 1. לא נסכן את חיילי צהל 2. נפעל על פי הוראת בג''ץ 3. ונוכל לרענן את קבוצת המנותקים ממגדל השן ודי לחכימא ברמיזא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חייל יקר מה עדיף ל''שבת''
לחץ,
רעננה,
06/10/05 16:34
|
או ''לשכב'' בעת פעולה בשטחים חשוב מה עדיף ''לשבת'' בכלא או ''לשכב'' בקבר ודחוף את החלטת בג''ץ למקום הראוי לה. ושסבא ברק ישלח את הנכדים שלו למוות על ידי טרוריסטים. עם טרוריסטים אין חוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אתם באמת לא מבינים?
IH,
06/10/05 16:31
|
או רק עושים את עצמכם? בג''ץ קבע שזה לא חוקי ולא מוסרי לקחת אדם חף מפשע תחת שלטון זר (שלנו) ולהתחבא מאחוריו כשאנחנו מול קנה של רובה- לא ידעתם שזה דבר מגעיל לעשות? זה חדש לכם שבמדינה נורמאלית זה לא חוקי?! כמובן שהמציאות בשטח היא אחרת, הפחד אמיתי ולא תיאורטי וכך גם הכדורים, אבל אנחנו צריכים לשים לעצמנו גבולות לא? אני בטוח שמחר או מחרתיים תגיע ידיע על נסיון הברחת חומר נפץ בעזרת ילד בן 4 או משהו כזה וכל המגיבים כאן כנגד החלטת בג''ץ יתחילו להתלהם בנוגע לפלסטינים וכמה שהם ''חיות'' ולא מוסריים כמו צה''ל. אם אתם רוצים את זכות התלונה- תרחצו קודם כל בניקיון כפיכם! אם אתם רוצים להתלונן על חוסר אנושיות, היו קודם אנושיים, אחרת יסתכלו עליכם ויצחקו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בג''ץ הוא עלה התאנה המוסרי שלנו
גיא,
ריאלי,
06/10/05 16:30
|
בכל פעם שבג''צ פוסק נגד נוהלי הכיבוש, מתעוררת סערה קטנה בארץ, תכליתה להציב אותנו, בעיני עצמנו, ככובשים מוסריים. באותו זמן ממש שבג''צ מתעסק עם נוהל זה, הצבא מנהל מלחמה אכזרית באוכלוסיה אזרחית, הרבה פעמים סתם, ללא כל הצדקה בטחונית. למשל: מעצרים מינהליים, שרירות לב במחסומים. מניעת עבודה ממליוני אנשים בלי להפריד בין אשם לחף מפשע וכולי. בג''צ אינו עוסק בכל אלה, וכך נוח לנו, להיות אכזריים, ומוסריים לכאורה בעת ובעונה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגיא ה''ריאלי''
מיXתפוזים,
06/10/05 17:36
|
נכון, לא תמיד מעצרים מנהליים מוצדקים, אבל אם מתוך 20 מעצרים מנהליים לא מוצדקים, 1 חשף מידע שהביא לסיכול פיגוע במרכז הארץ, מי אתה שתחליט מה מוצדק ומה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לכל הקצינים הבכירים: אל תאיימו
זוסיה,
06/10/05 16:28
|
אנחנו נעקוב אחריכם מאד מקרוב. אתם תעמדו לדין בפני בית הדין הבינלאומי לפשעי מלחמה על כל אותם פשעים שלא ימוצא עמכם הדין עליהם בידי בתי הדין של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשלח אותך זוסיה...
עוקבי,
בני ברק,
06/10/05 20:04
|
הרי אתה לא אזרח כבוש אותך ושכמותך נשלח לקרוא למבוקשים...
גמר חתימה טובה ליהודים ולחסידי אומות העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג משת''פ
ההסטוריון,
06/10/05 16:57
|
אל תדאג, אנחנו נפסיק את נוהל שכן ונפעיל נוהל חוקי לגמרי - נזהיר ונפוצץ את הבית על יושביו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תחפש מי ינענע אותך
ל"ת
חיים,
06/10/05 16:52
|
|
 |
18.
ומה עם הזכויות של הכלבים ?
מוקי הכלב,
מכלאת כלבים,
06/10/05 16:28
|
אני מציע שגם הכלבים בצה''ל יעתרו לבג''צ נגד הנוהל לשלוח אותם לנשוך מחבלים. נו באמת איזה ריח רע יש למחבלים וזה גם מסוכן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הדם לא של בני שופטי בג''צ
ל"ת
דם חיילינו,
הפקר,
06/10/05 16:21
|
|
 |
16.
בג''ץ נתן תמיכה למכתב השמניסטים
יואב,
06/10/05 16:21
|
|
 |
תמיכה במכתב בעקבות בג''ץ
ג'ו,
06/10/05 16:54
|
מפריעים לחיילים להגן עלינו אז מה הצבא צריך לעשות אולי לשלוח את אהרון ברק בתור ידיד המחבלים וזה יהיה מגן כפול...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מענין כמה נזק עוד נסבול מהבגץ
אילן,
06/10/05 16:20
|
לא אתפלא אם האיראנים יעתרו בקרוב לפסיקה נגד הפצצת הכור לצרכי שלום... שלהם. עד לשנות ה80 היה לנו צבא נחוש וחזק, היום יש לנו את שריד ובגץ שפשוט מפרקים לנו את מערכת הבטחון מהמשטרה עד לצבא. אנשים מפחדים לירות במחבל עד שנהיה מאוחר מדי. הפלסתינאים גם למדו את הסיסטם שלנו וחגגו בעתירות שגרמו ללויות שהיו יכולות להמנע. בתים שימשו מחבלים ומטעים ששימשו מחבלים לא נהרסו ועלו לנו בדם ובכי. ישראל ממשיכה להדק לעצמה את החבל סביב צוארה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך:
מיXתפוזים,
06/10/05 17:32
|
שמעון פרס, בזמנו התנגד לתקיפת הכור העיראקי, ועקב הדלפה נודע לו הדבר, המבצע נדחה בשל כך במספר חודשים, ואילו היה נדחה בעוד מספר חודשים כנראה שהיה מביא לאסון אקולוגי על עיראק. פרס עד היום טוען כי אסור היה לתקוף את הכור העיראקי, למרות שלכל העולם כבר ברור כי ישראל עשתה את המעשה הנכון ללא שום ספק. האיראנים לא צריכים לעתור כאן לבג''ץ, את הדברים הגרועים ביותר בארץ ובחו''ל עושים דווקא אלו החיים בתוכנו, וקוראים לעצמם שמאלנים נאורים ויפי נפש. אני קורא להם בוגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הכיבוש הוא זה שמסכן חיילים!!
רז,
06/10/05 16:20
|
|
 |
הגירוש הוא שמסוכן - די לגירוש
ל"ת
ולטפשות,
06/10/05 16:46
|
|
 |
13.
פושעי אוסלו לדין מייד!
ל"ת
ישראלי,
06/10/05 16:17
|
|
 |
12.
יש להפעיל נוהל געפילטע זה הנשק
מוישה הדייג,
06/10/05 16:11
|
האולטימטיבי, שום מחבל גם לא מאלקעידה יעמוד מול זה. ירי מכמה מטולי געפילטע במקביל יכניעו גם את הקשוחיןם שבהם. למה אתם מחכים, ? בג''ץ ? אין חשש עד כמה שידוע לי אין חוק בין לאומי שמגן על קרפיונים.
אבל אתם יודעים מה ? דייה לצרה בשעתה. שבגץ יפסוק שנוהל געפילטע אינו חוקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בג''ץ מנותק מהעם
שלמה,
חיפה,
06/10/05 16:08
|
החלטה אומללה שנתקבלה במגדל השן של אהרן ברק. תמהני אם יש לו בנים או נכדים המשרתים ביחידות קרביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגץ מנותק מהמציאות!
איל,
06/10/05 16:25
|
''עיקרון בסיסי...הוא האיסור על שימוש בתושבים מוגנים כחלק מהמאמץ המלחמתי של הצבא התופס'' קבע נשיא בית המשפט. במילים גבוהות אלו אומר ברק: למחבלים מותר לפעול מתוך אוכלוסיה אזרחית ולצהל אסור בכלל להגיב. הגיוני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כאילו זה משנה..כבר היה בגץ כזה
אבישי,
מרכז,
06/10/05 16:08
|
שאני הייתי בצבא אמרו לנו שיש כזה בגץ כבר ופשוט קראן לזה נוהל בן דוד במקום שכן...בשטח המפקדים יעשו מה שהם רוצים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני מילואים כבר לא יעשה!!!
אובי1,
06/10/05 16:08
|
|
 |
8.
זה דווקא משפר את המצב
משפטן,
תל אביב,
06/10/05 15:58
|
אם אסור לשלוח תושב מקומי להזהיר את תושבי הבית, אז הברירה ניצבת במלוא חריפותה: או להכניס חיילים ולהסתכן בהריגתם או אפילו לקיחתם כבני ערובה או לתת אזהרה ברמקול ואחר כך פשוט להוריד את הבית. אם אין פתרון טכני שלישי אז בברירה בין שני אלה ברור שחיי החיילים קודמים. לכן אפשר לראות את הפסיקה הזו דווקא כמסייעת ללחימה. מגיעים, כורזים, ואם לא עוזר - מפוצצים. נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, ברק ינטרל גם את
ל"ת
האפשרות הזו...,
06/10/05 16:47
|
|
 |
הלואי ואתה צודק.
ל"ת
מילואימניק,
חיפה,
06/10/05 16:21
|
|
 |
7.
שופטי ישראל - יקירי הפלסטינים
בועז,
ת''א,
06/10/05 15:58
|
אין ספק שחודש מילואים בחברון או בג'נין היה מוסיף שיקול דעת וקצת פרופורציות לשופטים המלומדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
טוב מאד-בג''ץ הופך פחות רלבנטי
קצין,
מדינה מופקרת,
06/10/05 15:57
|
למי שעדיין יש ספקות בכך - קיבל עוד הוכחה שהטריבונל המכונה בג''ץ מקומו לא יכירנו במדינה מתוקנת ואין עוד עם אחד נורמלי שנוהג לפע ה''צדק'' של בית המשפט ה ''ג ב ו ה ה'' לצדק. צדק יש רק בשם לא בפסיקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הילדים שלי לא ילכו לצבא כזה
ל"ת
זוליץ,
כנען,
06/10/05 15:55
|
|
 |
גם לא שלי!
ל"ת
אב,
06/10/05 16:14
|
|
 |
4.
אפשר להרוס את הבית קודם..
אסף,
06/10/05 15:54
|
למה להזהיר מחבלים? הרבה יותר יעיל לחסל אותם ואז לשאול אם הם רצו להסגיר את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שופטי בג''ץ מנותקים
תמיר,
06/10/05 15:53
|
|
 |
2.
נוהל שכן-פשע מלחמה
ש,
06/10/05 15:43
|
מותר לצהל להילחם בטרור, מותר לירות טילים על מכוניות עם מבוקשים(ואחר כך למצוא שרק 14 ילדים נהרגו). אבל נוהל שכן קובע שמותר לקחת סתם בן אדם, כבן ערובה ולהכניס אותו למצב מסוכן מאוד. זה כמעט כמו לירות בחפים מפשע. זה פשע מלחמה.
הכותב הוא חייל בקרבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שתקבל משימה לתפוס
מבוקש,
06/10/05 16:49
|
ותיתקע עם המוסריות שלך. חבל על הילדים שלך שפחות חשובים לך מהמחבלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
IH,
06/10/05 16:25
|
בעיית הבנת הנקרא היא שלך אלכס הציטוט הנפלא שלך הוא הגדרת הנוהל אם תחשוב לרגע (ממש רגע קצר, שלא יכאב) תבין שמתנדבים פלסטינאים לשירות צה''ל אין הרבה ולכן המתנדבים מנודבים. מדובר על טקטיקה ידועה- קח אזרח, תתחבא מאחוריו(בצדק יש ממה לפחד) ותראה מה יקרה, בשימוש עוד מיימי ג'ינגס חאן, שהיה עושה את זה לאוכלוסיות שלמות שכבש והצעיד אותן לפני צבאו בדרך לכפר/עיר השכנה- המתגוננים היו נאלצים לטבוח בשכניהם כדי להגיע לצבא התוקף עצמו- טוב שהרבה השתנה מאז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך בעה עם הבנת הנקרא
אלכס,
ת''א,
06/10/05 16:11
|
חייל יקר,
אני מציע לך לחזור לב''ס ללמוד לקרוא לשפר הבנת הנקרא. בכתבה בפרוש צוין: ''לפי הנוהל, ייגש אזרח פלשתיני, שייתן הסמכתו לכך, לבית המבוקש, ידפוק על הדלת ויבקש ממנו לצאת.''
קרא את הקטע כמה פעמים עד הנפילת האסימון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לאלכס
נדב,
תל אביב,
06/10/05 16:25
|
מעניין מה תהיה תגובה של אזרח פלסטיני חף מפשע לחייל עם נשק שמבקש (עם סוכריות ופרחים נכון?) ממנו את הסכמתו לנוהל שכן... תעשה טובה אחי... :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go fuck urself
ל"ת
mark,
06/10/05 16:06
|
|
 |
1.
לשלוח שופטי בג''צ לתפוס המחבלים
מילואימניק,
06/10/05 15:29
|
אני בטוח כי השופטים הנאורים יעשו זאת בקלות ובדרך נאורה.
המחבלים ודאי יצאו אליהם עם זר פרחים [ורימונים] ויזכו לחיבוק אוהב.
עד מתי ימשיך הטירוף הנאור לסכן חיים של בנינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גניבת סמכויות
בני,
נתניה,
06/10/05 17:46
|
בגצניקים המורמים מעם מספר משפטנים שנבחרו על ידיי פחות מצביעים שבחרו בבני לוועד הכיתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים שונאי ישראל!
ל"ת
אב,
06/10/05 16:16
|
|
 |
השמאל מצדד בישמעלים
אילן,
06/10/05 16:46
|
''ואפנה על ימין או על שמאל'' בראשית כד מט. כלומר, אליעזר אמר אלך אל בנות לוט או אל בנות ישמעל. ישמעאל מתחבא אותיות 'שמאל'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
אלון,
06/10/05 15:48
|
|