• 34.

    עוד התרעות חמות - לוהטות!!!

    נביא, 06/10/05 12:11

    משרד החוץ האמריקני מזהיר את תושבי ארה''ב שלא לנסוע לישראל. במיוחד מומלץ להתרחק מירושלים. המקום השני הכי מסוכן: תל אביב.
    מקורות במימשל מזהירים כי תיירים חסרי אחריות שיחליטו לנסוע למקומות אלה, מסכנים את נפשם ואל להם לצפות לכל עזרה בחילוץ או בטיפול רפואי במקרה אסון.
    ''כפסי משלם המיסים המאריקני'', הבהיר מקור בכיר, '' לא נועדו למימון הרפתקאות של נערים חסרי אחריות שנוסעים לאן שבא להם''.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ממש צודק!!! (ל''ת)

    מיטל, 06/10/05 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שילכו לכל הרוחות

    ח.ב.ר., 06/10/05 08:11

    מי שיוצא לטייל ומצפצף על כל רשויות הבטחון . לא מוכן לממן הצלה או חילוץ של הרפתקנים שכאלו.המדינה לא צריכה לשחרר אפילו לא מחבל אחד בגלל חוסר חינוך ומשמעת, ויידע כל מי שיוצא לאזורים מסוכנים ואסורים שזו אחריותו האישית והבלעדית להחלץ מהתסבוכת אליה הוא הכניס את עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אתה החוליה החלשה (ל''ת)

    שלום, 05/10/05 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המדינה חינכה את בניה לחוצפה

    דרור, 05/10/05 21:47

    הזו של ''מגיע לי'', ולכן איש לא יפעל נגד המופקרים האלו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדינת כל מחלציה

    נעמי כפיר, 04/10/05 23:54

    מזדהה לחלוטין עם תגובתו של מס' 24!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שולמן ישלם

    עודד ב, 04/10/05 01:08

    מקריאת חלק מהתגובות נראה שיש ישראלים החושבים שבאם הם תושבי ישראל ומשלמים מס הרי שיש להם ביטוח לכל הצרות האסונות והתחלואים על פני כדור הארץ ממדינת ישראל .אז מה יש לדאוג.
    אבל, האשמה איננה בבחורים הללו . מי שאשם בהלךהמחשבה הזו זו המדינה שלא השכילה לעשות ופשוט להודיע בכל אמצעי התקשורת בצורה חד משמעית שמדינת ישראל איננה אחראית לאזרחים שלא ישמעו לאזהרות בנוגע לפעולות טרור , והמדינה איננה אחראית למי שנקלע לצרה במהלך פעילות הנושאת אופי פרטי כגון כל מיני טיולי הרפתקאות בין בארץ ובין בחו''ל.
    אולי ואני חוזר אולי יעשו כמה חברה חושבים לפני שהם קופצים לאיזו הרפתקאה .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא מומלץ לשקר לפני יום כיפור

    הלפגוט תוסיף לך, 03/10/05 18:53

    שקר מספר 1: ''התנהלות חצופה, שתמציתה התעלמות מפורשת מאזהרות הגורמים הממונים, ודרישה תקיפה להתערבות המדינה כאשר הצרות מגיעות, באה לידי ביטוי בסדרת הפיגועים הקודמת בסיני.''

    כולם יודעים שאין ולא כלום בין ההתראות שכביכול היו בידי השב''כ/מוסד (חולית חמאס מסתובבת בסיני) לבין מה שהיה באמת (אל קעידה מפוצצים את סיני כמו שהם עשו בלונדון, מדריד, באלי וניו יורק).

    שקר מספר 2: ''במשרד החוץ ביטאו בצורה מדויקת את המיאוס מהתנהגות המטייל הישראלי, לאחר שאותרו ששת הישראלים שנעלמו בבוליביה. גם אז הכתובת היתה על הקיר, אבל אלו העדיפו להתעלם''

    איזה כתובת? מה כתובת? מדובר על טרק שהתברבר (בהזדמנות נסביר לך מה זה טרק, אם וכאשר תחליט שאתה רוצה לחיות ולא רק להזהיר את כולנו מהחיים), ועל חברות הביטוח שחילצו. אתה לא שילמת על זה פרוטה שחוקה. בשביל זה בדיוק יש ביטוח.

    שקר 3: ''אם הכל יעבור בשלום, נזכה עוד לשמוע אותם לועגים למזהירים. ''בישראל יותר מסוכן'', הם יגידו, ויטפחו לעצמם על השכם. אם, חס וחלילה, העניינים יסתבכו, הטענות יזרמו כמו יין''

    גם אם לא הכל יעבור בשלום, עדיין בישראל יותר מסוכן. לא שמענו טענות אחרי הפיגוע הקודם בסיני. וגם לא בתל אביב. בכלל, טענות אחרי פיגוע אנחנו משום מה שומעים רק אחרי פיגועים ביהודה ושומרון, שעליהם עדיין אף אחד לא הוציא אזהרה.

    שקר 4: ''מדינת ישראל הוכיחה לא פעם שהיא דואגת לאזרחיה. המדינה הקטנה הצליחה לאתר את כל אזרחיה שנספו באסון הצונאמי במזרח''

    אכן למתים המדינה הזאת דואגת יפה. לחיים (לדוגמה בחורה בשם כינרת, שנפצעה בפיגוע באלנבי) - קצת פחות.

    שקר 5: ''מדינת ישראל לא צריכה לקחת אחריות על חוסר האחריות של אזרחיה. אם יש כאלו שמוכנים להמר על חייהם, הם חייבים לדעת שהם צרכים לשלם את המחיר''

    מדינת ישראל לא לוקחת אחריות על חוסר האחריות של אזרחיה. היא לא לוקחת אחריות על חסרי האחריות שמעיזים לחצות רחוב במעבר חציה. היא לא לוקחת אחריות על חסרי האחריות שנוהגים במכוניתם בכבישיה המסוכנים, היא לא לוקחת אחריות על ילדים חסרי האחריות שהולכים לבית הספר בלי נשק להגנה עצמית, היא לא לוקחת אחריות על חסרי האחריות שמעיזים לרקוד בדיסקוטק, והיא לא לוקחת אחריות על חסרי האחריות שבחוסר אחריות מעיזים להיכנס לים בחוף מורשה עם תחנת הצלה סגורה כי המדינה העדיפה לצמצם במצילים, ובמקום זה להחזיק את המטה המיותר למלחמה בטרור. היא לא לוקחת אחריות גם על חסרי האחריות שמעיזים לקבל התקף לב או מחלות סופניות בלי להתחשב בכך שבתי החולים שלה לא משהו.

    בכלל המדינה לא לוקחת אחריות על אזרחיה, ותאמין או לא הלפגוט, זה בדיוק התפקיד שלה, והסיבה שאנחנו (אני ורבים אחרים) משלמים לה כל כך הרבה מיסים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה ונכון !

      אזרח, 04/10/05 08:09

      הרי אם גם לגופים אחרים היתה סמכות ''להזהיר את הציבור'' היינו שמעים אזהרות ממשטרת התנועה לא לצאת מהבית בערב החג (מישהו לא ידע שתהיה תאונה אחת לפחות ?) מהמשטרה, שלא לצאת לבלות, וממשרד החינוך, לא לשללוח ילדים לבתי ספר השנה.

      אזהרות של המטה ללחימה בטרור צריכות להתפרסם כדי שיתחשב בהן מי שרוצה, אבל אם הן הופכות לכלי של שליטה על תנועת האזרחים, הרי שבכך הטרור השיג את מטרתו בלי שנורתה יריה אחת.

      הגב לתגובה זו

    • מותר לך להתעלם

      מנש, 04/10/05 18:33

      אבל קודם רק תבקש מן המשפחה , אם וכאשר חלילה, לא ללחוץ על הממשלה לשחרר מחבלים תמורתך !!!

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה צריך להוסיף שעה בצום

        שוב אני, 04/10/05 23:41

        על זה שבזה הרגע עזרת לטרור לנצח. בקשר למשפחה שלי תהיה רגוע: הם יבקשו לשחרר רק אנסים, נהגים שמדברים בפלאפון בלי דיבורית וכאלו שהולכים לדיסקוטק עם סכין בכיס, (אה, בעצם את כל אלו משחררים במילא).

        הגב לתגובה זו

        • אין סכוי שאוסיף שעה בצום -

          מנש, 05/10/05 17:57

          מי שיכול לעזור לטרור לנצח זה כניעה לטרור.
          לשיטתך המנעות מנסיעה לסיני היא כניעה לטרור. אבל מה היא מטרת הטרור ? אם הוא נועד למנוע נסיעה לאתרי תיירות - אזי אתה צודק ועלי להוסיף שעה בצום.
          אבל
          אם המטרה היא לחטוף ישראלי לצרכי מיקוח ועל זה מדובר היום , הרי המנעות מנסיעה היא המעשה הנכון ואינה מהווה כניעה !
          בוא נסכם שאם המשפחה של כל אלה שנסעו לא תבקש את שיחרורם תמורת מחבלים אז כולנו נאחל להם דרך צלחה.

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    איזה בולשיט

    עמי, 03/10/05 17:04

    אתה יודע יפה מאוד שיש אולי ארבע מדינות בעולם שאין לגביהן התרעה. אז אלא אם כן מישהו הלך לנופש באפגניסטן- כן, המיסים שלנו צריכים לממן את החילוץ שלהם (שלא ברור לי בדיוק למה אתה מתכוון בזה. לפי מה שהבנתי חברת הביטוח אחראייות לעניין). ואם כבר- למה לא מפריע לך שה-669 מחלצים מטיילים בתוך ישראל? זה כן בסדר? זה ניצול נכון של כספי הצבא? ואיך זה שהוצאנו כל כך הרבה כסף על אבטחה של מאות מאחזים בלתי חוקיים (וכן חוקיים)? למה ח''כים לשעבר צריכים אבטחה צמודה? ומה עם נסיעות באוטובוסים?אנשים שרוצים לטייל, זאת הבעיה שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    THEY HAVE THE RIGHT 2 B WRONG

    the bum, 03/10/05 15:08

    this is a foolis article. this is a democrcy, and i can do what i whant legaly and not what the government tells me

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הזדהות מלאה

    דוד, 03/10/05 12:06

    מסכים עם כל מילה.כולי תפילה שלא יקרה כלום. אם חלילה יקרה, חייבים להתעמת אחת ולתמיד עם תופעה זו ולא להכנע לדמעות התנין של אותם חוצפנים

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תרחיש אפשרי

    דן, 03/10/05 10:13

    מספר צעירים נחטפים מדינת ישראל נדרשת לשחרר הרבה אסירים פלסטינאים עם דם על הידים
    דעת הקהל היא שאין לשחרר מחבלים
    הורי הצעירים לוקחים חברה ליחסי ציבור
    העתונות מפגיזה אותנו בידיעות על מעשיהם הגדולים של הצעירים, בצ'אטים יש מי שמנתב את הכעס למתנחלים ''שבשבילם מוכנים לתת את הכל'' אחותו הקטנה של אחד הצעירים בוכה בטלויזיה, מתברר שאחד החטופים חולה במחלה קשה ואם לא ישחררו אותו מיד הוא ימות וכו' וכו'
    והסוף? זוכרים את טננבאום?

    הגב לתגובה זו

    • מבריק אחי

      דמגוגיה בגרוש, 04/10/05 23:45

      יפה ששכחת לציין איפה. כי אכן התרחיש הזה אפשרי בסיני, אבל באותה מידה גם בכל מקום אחר. לפני שבוע זה קרה בירושלים. אז אולי לא ניסע גם לירושלים?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''לשלוח את החשבון'' לא יעזור

    עידן, 03/10/05 09:57

    הרי אף אחד שחוצה את הגבול לא חושב שהוא יפגע מארוע טרור (אחרת הוא לא היה חוצה את הגבול) ולכן האיום של זה שאם הוא יפגע מארוע טרור הוא גם יצטרך לשלם כסף לא ממש ישנה לא. אם כבר, אז להעלות את דמי הביטוח לכל מי שנוסע לסיני בצורה משמעותית

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נופש בסיני הוא החו''ל האפשרי

    גיא, 03/10/05 09:55

    היחיד שחלק מהישראליים יכולים להרשות לעצמם. ולהישאר בארץ זה לא תמיד נופש (וגם יקר הרבה יותר). ומה אנחנו אומרים כשהאמריקאים שמזהירים מביקור בארץ?

    והאם אנו רוצים שמילוי החובות שהמדינה מטילה יהיו תנאי למילוי חובות המדינה כלפי אזרחיה? (פינוי עזה למשל)

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חדר מצב במשרד החוץ

    אריה, 03/10/05 09:32

    אם הייתם יודעים על מה הורים/חברים מתקשרים ומה הם דורשים בצעקות כמובן, הייתם מבינים כי מזמן עברנו את הגבול.
    יש להודיע לכל עם ישראל כי כל מי שמטייל מחוץ לגבולות המדינה - עושה זאת על אחריותו ועל חשבונו.
    לכן - צריך לבטל את חדר המצב ולהתחיל לגרום לישראלים לקחת אחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה בנוגע לשטחים ?

    המתנחלן, 03/10/05 09:31

    למה בדיוק צריך לתת לישראלים ללכת לשם ולהסתכן ? צריך למנוע מלסיע לכל ישראלי שנוסע לשטחים !!!

    הגב לתגובה זו

    • אני אסביר לך סהרורון !!

      ציוני שפוי, 03/10/05 11:41

      ההתנחלויות הן תחת שלטון מדינת ישראל ואחריות בטחונית של צה''ל - לא של מדינה זרה.
      ולגבי כניסה לאיזורים שבשליטת הרשות - הצבא מונע את זה.

      הגב לתגובה זו

      • תחת הכיבוש התכוונת !!!

        מתנחלון, 03/10/05 14:56

        סהרורון תיקרא לאחותך...

        הגב לתגובה זו

        • הבית שלך זה ''הכיבוש'' סהרורון !

          ציוני שפוי, 06/10/05 09:04

          כל המדינה הזאת היא ה''כיבוש'' אבל לפחות כרגע נמצאת בשליטת מדינת ישראל אשר מקבלת אחריות בטחונית על השטח.

          עכשיו הבנת סהרורון ??

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה בדיוק הקשר לבוליביה ?

    דודידו, 03/10/05 09:28

    מה אתה מקשקש בדיוק על דברים שאינך יודע עליהם דבר וחצי דבר ?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חייבים לשלם!!!

    אזרח שאכפת לו, 03/10/05 07:51

    אינני מסכים עם הטענה כי המדינה לא חייבת לעשות לאל ידיה על מנת לסייע לאותם מטיילים הנמצאים באזור אסןר/מסוכן, אלא לחייב את הנוסע בהוצאות החילוץ, שהרי הסכום מחולק בין משלמי המיסים - למה שלא ייתבע מאותו נוסע חסר אחריות. אני בטוח שלאחר מקרה או שניים, כבר לא יהיו פסיכים שיזלזלו....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מסכים ב-100%

    משה, 03/10/05 07:17

    אסור לממשלה לקחת אחריות ולשלם מחיר יקר וכואב (במיוחד לאזרחים שנפגעו ואיבדו את יקיריהם).
    מי שנוסע למרות האזהרות שישא בתוצאות.
    אין מקום לרחמים על טפשים.

    הגב לתגובה זו

    • tam

      moski, 03/10/05 09:09

      without ''tipshim''god wouldn't be invented..

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    חוצפה למתנחלים שגרים בשטחים

    ברקוביץ, 03/10/05 05:57

    ואח''כ מבקשים עזרה מהצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגדלו קחו אחריות אזרחים יקרים (ל''ת)

    תינוק, 03/10/05 03:09

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חוצפה

    בת, 03/10/05 00:47

    למטילים מבוליביה היתה חוצפה להתראין, אבל לחוצפה הראשונית אנחנו , הכתבים וערוצי התקשורת שותפים.
    מה פתאום לתת לחוצפנים הללו במה לתאר את '' הרפתקאותיהם''? למה זה צריך לענין מישהו?

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?? (ל''ת)

      מה, 03/10/05 01:32

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יניב הלפגוט

    לילי, 03/10/05 00:11

    אהבתי!
    עוד לא ראיתי כתב שמעז כמוך לעמוד ולהגיד סוף סוף את כל האמת הכל כך נכונה!!! כל הכבוד, באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה לגבי ירושלים?

    גיל, 02/10/05 23:02

    למה לא מזהירים את אזרחי ישראל מביקור בירושלים.
    הרי יש עשרות התראות חמות על פיגועים וחטיפות בירושלים אבל המטה המכסתח שומר על שתיקה.
    שקודם יזהירו אותנו לא לנסוע לירושלים ואחר כך יפיצו קשקושים לגבי חו''ל.
    אולי תשאל את עצמך למה לא נותנים התראות לגבי יישובים בישראל ובי''ש ככה היו יכולים לחסוך גם כן הרוגים ופצועים, אבל אתה ראש קטן.
    מעניין שהתראות כאלה אף פעם לא מגיעות לגבי מדריד או לונדון או חבל הבסקים או צפון אירלנד אלא רק לגבי סיני ו/או תורכיה על מנת להבטיח שהתיירים הישראלים ייתקעו באילת ושרק בתי המלון היקרים להחריד ירוויחו.
    זה כל פוליטיקה קטנה ומגעילה, והעינייים שלך טחו מלראות זאת ואתה מנוצל לטובת המנגנון המושחת ביותר (כמעט) במדינת ישראל.


    הגב לתגובה זו

    • כל פעם שיש התראה-מתריאים! (ל''ת)

      לילי, 03/10/05 00:30

      הגב לתגובה זו

    • תשובה לגיל

      בבית כמו בחו''ל, 03/10/05 09:59

      למה קשה לך להבין שמדינה (כל מדינה) מתפקדת ומחלצת הכי טוב כשקורה משהו בתוך השטח שלה ?? שכחת שהמצרים לא נתנו לכוחות שלנו להיכנס כדי לחלץ פצועים מסיני?

      למה לא מזהירים באותה מידה באירופה? נכון- גם כי היחסים שלנו שונים, אבל גם (ובעיקר) כי אירופה יותר מתקדמת ממצרים (רפואה, חילוץ וגם פחות אזרחים עוינים).

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הצעה קונקרטית

    קוקפיט, 02/10/05 23:01

    את הגבול הרי אי אפשר לסגור, לפי תנאי הסכם השלום עם מצרים, וגם מדובר בתקדים מסוכן. הדבר ההגיוני ביותר לעשות הוא להחתים כל ישראלי שעובר את הגבול לסיני, בניגוד להמלצות המטה ללוחמה בטרור, כי הוא מבין את הסכנה הכרורכה בנסיעתו וכי מתחייב לשאת בכל הוצאות עתידיות לחילוצו.

    הגב לתגובה זו

    • למה להחתים? זה צריך להיות (ל''ת)

      ברור, 03/10/05 00:08

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד (ל''ת)

      ענת, 03/10/05 00:20

      הגב לתגובה זו

    • זאת הצעה טובה .כדאי למשרד המשפ

      עופר גבועי, 03/10/05 07:40

      המשפטים ןחוץ לבדוק זאת.

      הגב לתגובה זו

    • אין בעיה

      אני חותם, 03/10/05 18:25

      דקה אחרי שכל מי שנוסע לקרני שומרון, בית אל, קרית ארבע שלוש שתים אחת אפס חותם.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מילים כדורבנות, יפה דיברת (ל''ת)

    מותק, 02/10/05 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כמו לילדים קטנים

    שמעון זגורי, 02/10/05 22:04

    פשוט לסגור את מעבר הגבול כדי שאף אחד לא יוכל לעבור, ונגמר הסיפור.

    הפיתוי שלהם גדול מדי: זול, יפה, זולה, שקט, סמים, בלה בלה בלה.

    זה כמו לשים סוכריה לילד מול הפרצוף, עדיף פשוט להחביא לו אותה...

    הגב לתגובה זו

    • זגורי היקר. לך תחפש

      שי, 02/10/05 22:24

      מה זה הקישקוש הזה על סגירת גבולות. חלפו ימי בריה''מ מהולם

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מסכימה עם כל מילה

    זואי, 02/10/05 21:48

    זה חוסר אחריות לנסוע לסיני אחרי כל ההתרעות על חטיפה. גם אני כמו רבים אחרים רוצה לנסוע לסיני, אבל מה לעשות! אלו שנוסעים מסתכנים בחטיפה ואחכ מדינת ישראל צריכה לשלם את המחיר הגבוה. שוכחים הגיבורים שנוסעים לסיני את המחיר שששילמה המדינה בעבר וגם לאחרונה עבור טננבאום - שחרור רוצחים עם דם על הידיים

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עקרונית אתה צודק. אבל

    גרישם, 02/10/05 21:42

    מדובר בעיקר בהתראות על חטיפות. לא על ''פיצוץ''. מה שווה כל ההתפלמסות אם היא נעשית בנושא לא רלוונטי?

    גם די ברור שהאזהרות הן כסת''ח של המטה ללוחמה בטרור שמבוסס בעיקר על הודעת החמאס על כך שהוא מתכוון לחטוף ישראלים, ולא על ''מידע קונקרטי''.

    לגופו של ענין הכותב צודק. יש לציית להתראות, וחבל על ההוצאות והנזקים שייגרמו אם התקלה תקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה אתה מבלבל ת,מוח, יה פאשיסט?

    אבי צנעני, 02/10/05 21:39

    מדינת ישראל לא מחלצת אף אחד משום מקום
    מי שחילץ את הישראלים מבוליביה הם חברות הביטוח
    הצונאמי היה אסון טבע ייחודי וכל הכבוד לעזרה
    אם יש פיגוע זה אירוע פוליטי ולכן המדינה מעורבת
    ואנחנו נטייל לאן שנרצה על אפם ועל חמתם של הטרוריסטים

    הגב לתגובה זו

    • קצת וולגרי אבל

      אורן, 02/10/05 23:13

      צודק במיליון אחוז

      הגב לתגובה זו

    • נראה אותך...

      לילי, 03/10/05 00:23

      לא מאחלת אבל נראה אותך יושב בבית כשהבן שלך או הבת שלך או אפילו אחד ההורים שלך נמצאים במקום כזה וקורה אסון כל שהו... אז נראה אותך מדבר ככה, איפה שתרצה ומתי שתרצה.
      ושוב אני ממש אבל ממש לא מאחלת לך את זה!!!
      ושתהיה לך שנה טובה.

      הגב לתגובה זו

    • תרגע יא שמאלן !!

      עודד, 03/10/05 11:37

      מדינת ישראל השקיעה באיתור וחילוץ בסיני (צונאמי באמת אסון טבע ולא קשור לענייננו)
      אין שום סיבה שאזרחי המדינה ישאו בהוצאות של אזרחים בלתי אחראיים שמתעלמים מהתרעות קונקרטיות.
      אתה בתור שמאלן צריך לשמוח שהכסף יושקע בהגדלת הקצבאות במקום לחפש ילדי שמנת כמוך !!
      ובאמת אתה יכול לטייל לאן שאתה רוצה אבל על חשבונך - ואל תצפה שנשחרר טרוריסטים בשבילך !!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לכל הביטחוניסטים

    יניב, 02/10/05 21:27

    ואולי המדינה הטטאליטרית רוצה למנוע מאזחיה את טיפת השקט שהם יוכלו להפיק ולהכריח אותם לאכול את החרא שכולם מאכילים אותם פה כל היום?
    (ע.ע. - מוסוליני, סטאלין, המדינה זה אני, וכדומה...)

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש חולה (ל''ת)

      אמיר, 03/10/05 08:33

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה לא מזהירים ישראלים מהשטחים

    דיקי, 02/10/05 20:53

    קצת לא ברור לי הקטע הזה שמקפידים להזהיר בחומרה ישראלים לא ליסוע למקומות כמו תאילנד, אבל לקפץ על גבעות השומרון - למה לא, ברוכים הבאים.

    למישהו יש ספק איפה יותר מסוכן? למה להשקיע *מיליארדים* באבטחת טיפשים שמקימים מאחזים *לא חוקיים* בשטחים, ולא לחלץ ישראלי שסך הכל רצה קצת זולא בסיני?

    הגב לתגובה זו

    • לדיקי: ב-2 מלים: אתה צודק. (ל''ת)

      Motek!, 02/10/05 22:00

      הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      ., 03/10/05 06:24

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מתי בדיוק ביקשו עזרה?

    55, 02/10/05 20:38

    אני לא מבין מה הטובה הגדולה שישראל עושה למען נפגעים?

    מי שמשלם מיסים צריך לקבל את כל העזרה שהוא נפגע. זו המלצה לא לסוע-לא חוק ולא איסור.

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      בועז, 02/10/05 21:03

      מי שמשלם מיסים זכאי לעזרה בתחומי המדינה, לא בכל העולם. אם תייר בלגי נעלם על האוורסט נראה לך שממשלת בלגיה תשלח משלחת? כן, בטח. מי שמתעלם מהתרעה חמה(=ידיעה קונקרטית על גוף מבצע ותכנית), שזו תהיה בעיה שלו.

      הגב לתגובה זו

    • עזרה-כן, חוסר אחריות-לא

      אבי, 02/10/05 21:20

      זו אכן המלצה ולמעט סיבות בטחוניות מובהקות לא ניתן למנוע את תנועת אזרחי המדינה, אבל יש גם דבר שנקרא אחריות לאומית של האזרחים פה. כאשר יש התרעה כל כך ממוקדת צריך לכבד אותה - אם לא אכפת לאנשים מהחיים שלהם, אז לפחות שיהיה אכפת להם מהמצב הדיפלומטי, המנטלי, הבטחוני (שלא לדבר על סיכון חיי אדם אחרים) אם וכאשר תתממש חלילה ההתרעה הנ''ל. זה לא רק עניין של כסף (למרות שאם כל אחד שמשלם פה מיסים, ינהל את חייו בחוסר אחריות שכזה, מהר מאד קופת המדינה תימצא את עצמה ריקה עוד יותר מהריק שבו היא נתונה כעת). זה גם תופס לגבי התירוץ הקלוש של אלו שנסעו לסיני בטענה ש''אפשר למות באותה מידה גם בתל אביב וגם בסיני''. אין מה להשוות בכלל את הקטסטרופה שתיקלע אליה המדינה במקרה של חטיפה בסיני.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הרוב אומר את זה. בואו ניישם.

    בלונדה, 02/10/05 20:16

    לשם שינוי, בואו נדרוש את יישום הדברים הללו, ושכל החוכמולוגים ישלמו באבי אביהם בעד החילוץ, ובעד כל ההוצאות שתהיינה קשורות בנסיון להצילם.
    אני איבדתי את שארית הסימפטיה כלפי ישראלים המסתכנים סתם, בשביל הכיף.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים ב-100% ויש הצעה מעשית!!!

      מסכים, 06/10/05 12:14

      שיפעילו את אותו היגיון על המתנחלים האלה, שמתעקשים לגור במקומות מסוכנים ולבזבז מיליארדים מכספי משלם המיסים על הגנתם! למה אני צריך לממן את כל יושבי המאחזים המטורפים הללו, שצריכים פלוגה שלמה ללוות את הילד לחוג גמרא? להודעי להם מייד שיצאו משם,ואם הם נשארים - זה על אחריותם בלבד!

      הגב לתגובה זו