• 114.

    העיקר

    יהודיה גאה, 24/10/05 09:38

    העיקר שכשמחבלת רוצחת 40 בני אדם נכלאת ומשתחררת כעבור 3 חודשים אין פוצה פה. אם זה לא היה כל כך עצוב, זה הייה מצחיק.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    פושעי ''שלום אכזיו'' - לדין (ל''ת)

    עוד נתחשבן !, 23/10/05 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כמה נמוך אפשר עוד לרדת

    סתם 1, 23/10/05 07:34

    מפלס השנאה העצמית של אנשי שלום עכשיו עולה ועולה וערכם כבני אדם ואזרחים ישראלים יורד ויורד

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    דרוששמות של בכירים בשלום עכשיו (ל''ת)

    עם כתובת, 03/10/05 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    פגע בזרועו השמאלית הקיצונית

    פשתידא, 02/10/05 20:30

    אז השמאל הקיצוני מחפש את הפוגע
    במקום לשים לפלסתינים חוסמי עורקים.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הכו בשטינקרים !

    חופשי בדעותיו, 02/10/05 20:01

    באוויר ביבשה ובים, רידפו אחריהם עד למחילותיהם, ציבטו ובעטו בפיגריהם.

    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ארגון הטירור '' שלום עכשיו''

    יהושע פרוע, 02/10/05 19:07

    מהווה את הסכנה הקיומית הגדולה ביותר למדינת ישראל.
    נכון הוא לא הוציא לפועל במישרין אף פיגוע, אבל אותו ארגון קקיוני שמונה כמה אלפי חברים משליט את עמדותיו ההזויות על כל מדינת ישראל.
    ל ''שלום עכשיו'' אין צורך בבחירות ממילא כל מוקדי הכח במדינה מצויים בשליטתו הבלעדית.
    התקשורת המשטרה ואין צורך לומר בתי המשפט.
    כמה עגולי מישקף מצפון תל אביב
    הביאו עלינו את הסכמי אוסלו ההזויים
    שאת פירות הביאושים שלהם אנו אוכלים עד היום :1300 הרוגים!!
    שלא לדבר על פגיעה משמעותית ביכולת ההרתעה של ישראל.
    והנה עתה ספין חדש מתרגש עלינו :
    ליצני שלום עכשיו שמודאגים מהקשיחות שבה מטפל צהל במחבלים ,יסיעו למשטרה ללכוד את ''הפושע המסוכן'' מיצהר.
    העובדה שמאות מבוקשים חורשי פיגועי תופת מסתובבים חופשי אינה מפחידה את ''שלום עכשיו''{ממילא רוב הזמן הם באירופה וגם כשהם בארץ הם לא נוסעים באוטובוסים}
    אלא יהודי אמיץ מיצהר שהחליט שחייו קודמים לחיי ערבי.
    אני חושב שתמונה זו של סדר העדיפויות של שלום עכשיו משקפת את הצחנה שנושבת מארגון זה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    למה יש היום צנזורה הדוקה כל כך

    הגליקמן יושב, 02/10/05 18:30

    ז' סיון תשס''א - אסרו חג שבועות - בדרך ללויה בירושלים

    גלעד
    גלעד יקיר השומרון, גלעד של הצבא, של החטיבה, האבא של ישובי השומרון, של אמנה, של יש''ע, גלעד של ישוב איתמר מרגע הולדתו. אך יותר מכל ובתוך כל אלה, גלעד שלי ושל ילדינו, של כל המשפחה המורחבת.
    כל-כך הרבה מעגלי חיים סביבך ואתה מוצא בכולם את מקומך, מקיים את היעודים הרבים שהצבת לעצמך והם רבים כל-כך עד שאפשר לכתוב עליהם ספרים. אבל תמיד בשותפות אמיתית שיתפת אותי ואת הילדים בכל הנעשה במעגלים השונים. ולכן ידענו מצויין לתמוך ולשלוח אותך בשלמות למקומך.

    פעם אתה מפקד במדים ופעם מפקד על אזרחי ואפילו מפקד בפיג'מה של בית החולים ובמרפאה בעת פציעתך לפני חודשיים. שהכל יהיה כמו שצריך ובסדר ומעולה, תמיד בהומור שאין לו דוגמא, וגם על זה אפשר לכתוב ספרים.

    הכל אצלך היה עצום, עוצמה שבאמת אין לה שיעור והיא מדבקת אנשים להידבק בך.

    באופן מיוחד ולזכרון לילדינו אני רוצה לציין את יחסך לסבים וסבתות במשפחתנו – לאבא שלי ז''ל שחיבבת מאוד והתאמצת לשמחו במשך מחלתו, לסבתות שרה משני הצדדים, לסבא בנימין בטלפון יומי שלא ידאג ולסבא מנחם בביקורים בדרך לצפון.

    אני בטוחה שהקב''ה אוסף אליו בשעה קשה זו את כל מי שיכול לעזור לנהל טוב יותר את ענייניו של ישראל מלמעלה, והרי זה בדיוק התפקיד המיוחד שלך כאן, רק שעכשיו עלית בדרגה כלפי מעלה ותהיה קמב''ץ במחלקת הסנגוריה על עם ישראל שליד כסא הכבוד, לנהל את בוא משיח צידקנו ותחית המתים.

    יהי רצון שילדי ישאבו כוחות ואומץ לב מכל תכונותיך אלה ובעז''ה, בזכות משפחה גדולה, תומכת, אוהבת וכואבת – ביחד נגדל ונאדיר כח. זה בדיוק מה שאמרת לי תמיד, ובמיוחד כשהצלחתי לדבר איתך אחרי כל פיגוע – את תסתדרי, את חזקה ויש לך משפחה נהדרת והמון המון חברים.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ''המתנחל שהרג פלשתיני ונמלט...''

    פגע וברח?, 02/10/05 18:24

    אתמול בצהריים דיווח אליצור כי ירה בכלי רכב פלשתיני בצומת בית פוריק, בין ההתנחלויות איתמר והר ברכה שבשומרון. אליצור סיפר שירה אל טרנזיט כחול, שניסה, לטענתו, ''להורידו מהכביש'' ולפגוע בו.

    אליצור המשיך בנסיעה והזעיק את כוחות הביטחון, כדי לחלצו. כוחות ביטחון והצלה איתרו בזירה את ג'בארה, שנהג בטרנזיט, כשהוא פצוע קשה מירי בראשו ובחזהו. דקות לאחר מכן מת ג'בארה מפצעיו, בדרך לבית החולים בשכם.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ל''שלום עכשיו'' יש דין של מוסרים

    פוסק הדור, 02/10/05 18:20

    ''שלום עכשיו'' מלכלכים על ישראל ועל אלופי צה''ל בעולם.
    אני לא ידעתי אם יש אמת בטענותיו של היורה שזו עלילה פוליטית...
    אך כאשר ''שלום עכשיו'' מצטרפים למרדף אחריו, אני נזכר באלופי צה''ל שהם רודפים. ואני מאמין שזו אכן רדיפה פוליטית...

    חבל מאוד שזה כך
    ועל פי דין תורה יש להם דין של ''מוסר ישראל למלכות'' שיש התר להרגו

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מי הקרבנות, מי הרוצחים

    ומי הסייענים?, 02/10/05 18:18





    הנצחה

    רמי חבה
    בכ''א אייר תשמ''ז נחטף בפאתי הישוב ונרצח במערה קרובה והוא בן 8 במותו.
    תרצה פורת
    ביט' ניסן תשמ''ח הותקפה קבוצת נוער מאלון מורה שיצאה לטייל בשומרון. הקבוצה אולצה להכנס לכפר הערבי ביתא, שם נרצחה תרצה במהלך המהומות בכפר.
    עפרה פליקס
    נולדה ב-יב' סיון תשל''ה. נורתה מן המארב בדרכה מבית אל לאלון מורה ב-ה' שבט תשנ''ה.
    אבנר כפיר חזי
    נולד בט' תשרי תשל''ז. בצבא שמש כחובש קרבי, ונפל בלבנון בעת שליוה שירה בדרך למוצב הבופור בי' אדר ב' תשנ''ז.
    הרב שמעון פורטל
    בסוכות תשנ''ו נקטפו בדמי ימיהם הרב שמעון ובתו מטליה בדרכם לירושלים מאלון מורה.

    מטליה פורטל
    ר' הלל ליברמן
    בשבת 'שובה', ח' תשרי תשס''א, כששמע על פינוי קבר יוסף והריסתו יצא ר' הלל לכיוון קבר יוסף ונעלם. גופתו נמצאה למחרת, ערב יוה''כ, נקובת כדורים בסמוך לשכם. בן 36 היה במותו.
    הרב בנימין הרלינג
    בערב הושענא רבה, כ' תשרי תשס''א, יצאה קבוצת מטילים מקדומים אל מזבח יהושע שבהר עיבל. במהלך הטיול נפתחה אש על המטילים. במהלך חילופי האש שנמשכו מספר שעות עד לחילוצם של המטילים נהרג הרב הרלינג.
    אריה אגרניוני
    נרצח בליל טו' אייר תשס''א, בעת ששמר בהתנדבות בחוות בנימין (ע''ש הרב הרלינג הי''ד) השוכנת כ-7 ק''מ מזרחית לאיתמר.
    מאיר ליקסנברג
    נולד ב-ה' אדר תשכ''ו. ב-ט' אלול אלול תשס''א נורה מן המארב בשובו מעבודתו בישיבה הגבוהה באלון מורה אל ביתו שבאיתמר.
    יצחק קנר
    במוצאי חג ראשון של פסח תשס''ב חדר מחבל לישוב אלון מורה ונכנס אל ביתה של משפת גביש. הוא הצליח להרוג את ההורים דוד ורחל, את בנם אברהם ואת הסבא יצחק קנר.
    דוד גביש
    במוצאי חג ראשון של פסח תשס''ב חדר מחבל לישוב אלון מורה ונכנס אל ביתה של משפת גביש. הוא הצליח להרוג את ההורים דוד ורחל, את בנם אברהם ואת הסבא יצחק קנר.
    רחל גביש
    במוצאי חג ראשון של פסח תשס''ב חדר מחבל לישוב אלון מורה ונכנס אל ביתה של משפת גביש. הוא הצליח להרוג את ההורים דוד ורחל, את בנם אברהם ואת הסבא יצחק קנר.
    אברהם גביש
    במוצאי חג ראשון של פסח תשס''ב חדר מחבל לישוב אלון מורה ונכנס אל ביתה של משפת גביש. הוא הצליח להרוג את ההורים דוד ורחל, את בנם אברהם ואת הסבא יצחק קנר.
    ארז הרשקוביץ
    נרצח ביום ג' יד באב בבוקר בפגוע של המחבל המתאבד בטרמפיאדה שליד אריאל

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ארגון החפים מפשע-איזור

    איתמר ברכה., 02/10/05 18:10

    יום ו' - כ''ו מנחם אב:
    רבש''ץ איתמר נרצח תוך הגנה על הישוב
    הנרצח: שלמה מילר הי''ד אב ל-7 ילדים
    מערוץ 7
    15:13, 13 אוגוסט 2004 / כ''ו באב תשס''ד
    הרב רונצקי מאיתמר: ''שלמה אכל ונשם ביטחון''
    שלמה מילר הוא הנרצח ה-13 ביישוב איתמר. שלמה הי''ד הגיע לאיתמר מדרום אפריקה לפני יותר משבע שנים. בשנתיים האחרונות שימש כרכז הביטחון של היישוב (רבש''ץ) והיה חבר גם במזכירות היישוב. הרב אבי רונצקי מאיתמר סיפר כי ''שלמה היה בן אדם שאכל ונשם ביטחון. זוהי אבידה גדולה מאוד לישוב שספג כבר כל כך הרבה מכות''.יצויין כי אתמול, בטקס החלפת מפקד חטיבת שומרון, שיבחו הנוכחים את מילר על עבודתו. שלמה החליף בתפקיד את רכז הביטחון הקודם, יוסף טוויטו, שנרצח בפיגוע חדירה לפני כשנתיים. שלמה הי''ד הותיר אחריו אישה, אסתר ושבעה ילדים.
    בועז שבו: ''שלמה היה אדם טוב, הפיגוע מחזיר אותי אחורה''
    בועז שבו, שאיבד את אשתו ושלושת ילדיו בחדירת מחבל לביתו באיתמר שבשומרון. סיפר לכתב ערוץ 7 עוזי ברוך על היכרותו עם שלמה הי''ד שנרצח הבוקר: ''שלמה היה אדם טוב שליווה את משפחתי אחרי האסון שעברנו. הפיגוע הזה מחזיר אותי אחורה, אין לי מילים... כרכז בטחון עזר לכולם והיה אכפת לו מכל אחד ואחד בישוב''.

    הגב לתגובה זו

    • שיגרתי עוד כמה דוגמאות ליעילות

      ארגון החפים, 02/10/05 18:21

      איפה הן?

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    מקומות מסתור אפשריים

    מריוס, 02/10/05 17:24

    יצהר, כפר תפוח, איתמר, אלון מורה, קריית ארבע, בת עין,הישוב היהודי בחברון.

    לא אזיל דמעה אם היישובים הנ''ל יימחקו מחר על יושביהם.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ןמה אם רצח יהודים ע''י פלשתינים

    אנטישמים!, 02/10/05 17:12

    אני מגנה בכל תוקף את מעשהו של המתנחבל אך גם את מעשי הפלסטינים, דבר ש''שלום עכשיו'' לא עשו מעולם. שלום עכשיו הינם הזרוע היהודית של החמאס. גם הם רוצים מדינה פלשתינית על שטחי A ו B ויהודית בשטח SEA

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מגעילים שימו קונדום שלא תתרבו! (ל''ת)

    ציוני אוהב ישרא, 02/10/05 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    עוד כותרת וזמן שידור

    זאב, 02/10/05 16:02

    צריכים לשאר בתודאה על מנת להצדיק קיומם והתקשורת מספק הסחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    המשטרה והאינטרפול צריכים לחפש

    מאיה, 02/10/05 15:43

    האם אין זו חובת משטרת ישראל למצוא את העבריין המורשע בהריגה, שיגזר עליו מאסר ממושך, ולעצור אותו. ואם אינו בארץ עוד לפנות לעזרת האינטרפול? המשטרה לא חייבת לחפש את החתול שלי שאבד, אני בעצמי מפיצה תמונות שלו ושואלת מי ראה אותו. יהושע אליצור הוא עבריין נמלט. במדינה נורמלית היה מורשע ברצח מדרגה ראשונה ונשלח למאסר עולם. אז לפחות שיתפסו אותו , והשופט שהרשה לאדם כה מסוכן לשבת במעצר בית אינו ראוי לכהן כשופט.

    הגב לתגובה זו

    • מאיה, את היית שם? רוצחת יהודים (ל''ת)

      את יודעת כמה דם, 02/10/05 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה זה ''מתנחל''? כזה שגליקמן

    ושלום עכשו, 02/10/05 14:38

    ושלום-עכשו וגוש-שלום ותמר גוז'נסקי החליטו שהמקומות בהם הם חיים, צריכים להימסר לנאצים!
    מה זה ''מתנחל''? גם הילדים והנכדים שלי הם ''מתנחלים'', הם חיים בארץ ישראל, במקומות, שהחלאה הנ''ל החליטה שצריך להחריב, כי הם מזכירים יותר מדי את התנ''ך.
    מה ההבדל במעמד האזרחי, ואיני מתכוונת לתהום המוסרית, בין שונא ישראל, אורי גליקמן, לבין אדם שגר דווקא באריאל ולא בתל-אביב?
    האם כותבים גם - תושב הקו הירוק רצח?
    מה שבטוח, לגליקמן מתאים לשיר את השיר -
    אז איך אתה ישן בלילה
    אחרי שפיכת הדם,
    איך אתה נרדם
    מנוול!

    הגב לתגובה זו

    • אהבת ישראל, רק ביטוי ריק

      פרחיה, 02/10/05 15:05

      לא שלום עכשיו ולא גוזנסקי אלא שני שליש מאזרחי המדינה ו 70 מ 120 חברי הכנסת החליטו על פינוי עזה, שלא נמסרה לנאצים, כפי שדלית ממוחך החולה, אלא לבעליה, הפלשתינאים. אני חושבת שכולנו, ובעיקר המתנחלים ובעיקר מאיתמר צריכים להתבייש על רוצחים בדם קר כמו אליצור, שפוגעים בכולנו. ובאשר לך, עם כמות השנאה לבני עמך המטפטפת מהדברים שלך, נראה לי שליבך לא יחזיק מעמד בשנה הקרובה ואפילו אלף ברכות שנה טובה לא יושיעו אותך עוד. שנה טובה.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אנשי שלום עכשיו גם מבוקשים על

    הרג יהודים, 02/10/05 14:34

    הרג יהודים
    בטרור הפלסטני הם תומכים וחייל שהיגן על עצמו מפני מוות הם בוכים
    את הלינץ החייתי והברברי שלא ניתן לתאר בשני החיילי מילואים ברמאללה
    וכל הפיגועים וכל הנכים שנהיו בעקבות הפיגועים עם ישראל חזק וטוב אחרי גירוש שלום עכשיו מארצנו
    אנא מכם פרסמו את האמת לעמי

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    את רוצחי עדן נתנזאדה תפסתם ?

    מושבניק, 02/10/05 14:11

    צבועים.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    וזה בקשיש -

    קורה...., 02/10/05 13:31

    מחבל פלשתיני פרץ הבוקר עם מכוניתו מסוג סובארו (הנושאת לוחית זיהוי פלשתינית) מחסום של צה''ל סמוך לקלקיליה, דרס במחסום חיל, הגיע לפתח תקוה ושם חטף מכונית וולוו, ועלה על דרך ז'בוטינסקי בכיוון רמת גן.

    בדרכו ביצע המחבל פיגוע-דריסה נוסף - פצע שוטר פצעים בינוניים, ולפי המידע הראשוני, הוא פגע בדרכו גם בחיילת. סמוך למכון מור בבני ברק, נורה המחבל ונהרג.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    פיגוע דריסה בצומת אזור, שמונה

    נרצחים,, 02/10/05 13:24

    זהו קציר הדמים הקשה של החודשים האחרונים: 34 פיגועי ירי בגבולות ישראל ובשטחים, מאז פיגוע אוטובוס הילדים בכפר דרום בנובמבר שנה שעברה, ועד הפיגוע האחרון בנתניה. בפיגועים הללו נהרגו 31 ישראלים ועשרות רבות נפצעו.

    מאז נובמבר האחרון כמעט ולא עבר יום אחד, שלא היו בו פיגועי חבלה. מרבית הפיגועים היו פיגועי ירי לעבר מכוניות נוסעות.

    מתוך מספרם הגבוה של הפיגועים נזכיר את הגדולים והקשים ביניהם, אלה שגרמו למספר האבידות והפצועים הרב ביותר, ואלה שצוינו במערכת הביטחון כפיגועים שיש בהם ''קפיצת מדרגה'' מבחינת התעוזה והתחכום של המחבלים.

    4.3.01 - פיגוע תופת בנתניה. שלושה אזרחים נהרגו ועשרות אנשים נפצעו בפיגוע של מחבל מתאבד במרכז נתניה. ארגון החמאס לקח על עצמו את האחריות לפיגוע.

    1.3.01 - פיגוע בצומת מי עמי שבוואדי ערה. אדם אחד נהרג ו-11 נפצעו, כאשר מחבל פוצץ מטען חבלה במונית מסחרית. ארגון פלסטיני בשם ''גדוד השיבה'' נטל אחריות לפיגוע. ההערכה היא, שמדובר בארגון השייך לתנזים של הפתח.

    14.2.01 - פיגוע דריסה בצומת אזור. שבעה חיילים ואזרחית נהרגו ו-25 נפצעו, כשמחבל יחיד, נהג בחברת ''אגד'', דרס חיילים ואזרחים שעמדו בטרמפיאדה בצומת אזור. מבצע הפיגוע, עלא חליל אבו עילבה, חבר בחזית העממית לשחרור פלסטין, אולם גורמים פלסטינים אמרו, כי פעל על דעת עצמו בלבד.

    1.1.01 - פיגוע תופת בנתניה. 191 אנשים נפצעו בפיצוץ שנגרם ממכונית תופת חונה במרכז נתניה. המחבל נהרג בפיגוע. קבוצה בשם ''החלל סעד סאייל'' נטלה את האחריות לפיגוע. הקבוצה היא חלק מגדודי אל אקצה, ארגון שנטל אחריות על מספר פיגועים בישראל.

    31.12.01 - פיגוע ירי על כביש עוקף רמלה סמוך לעופרה. שני אזרחים, בנימין זאב כהנא ואשתו, טליה כהנא, נהרגו. ארבעה מילדיהם נפצעו. ארגון פלסטיני בשם ''הקדושים של האינתיפאדה'', חלק מארגון ''גדודי קדושי אל אקצה'', נטל אחריות על הפיגוע.

    28.12.00 - פיגוע בקו 51 של ''דן'' בדרך פתח תקווה בתל אביב. 13 פצועים בהתפוצצות מטען חבלה באוטובוס. תנועת החמאס קיבלה על עצמה את האחריות לפיגוע, שהיה, לטענתה, ''בתגובה לתוקפנות הישראלית''.

    22.11.00 - פיגוע תופת בחדרה. שני הרוגים וכחמישים פצועים בהתפוצצות מכונית תופת ליד אוטובוס של ''אגד''. ההרוגים: מאיר ברהמי מגבעת אולגה ושושנה ריס מחדרה. מנהיג החמאס, השייח אחמד יאסין, אמר בתגובה לפיגוע, כי זוהי תגובה טבעית של הפלסטינים על הרג יומיומי שמבצעת בהם ישראל.

    20.11.00 - פיגוע באוטובוס הילדים בכפר דרום. שני הרוגים ותשעה פצועים, חמישה מהם ילדים בהתפוצצות מטען חבלה באוטובוס תלמידים בדרום הרצועה. בצה''ל העריכו, כי מנגנוני הביטחון של הרשות עומדים מאחורי הפיגוע.
    (04.03.01 , 16:41)

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מסך התגובות כאן ניתן לחשוב שכל

    נח, 02/10/05 13:19

    הימנים/הדתיים תומכים ברצח בדם קר.


    ולא היא...

    אתם מבאישים את ריח הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    האויב האמיתי של העם היהודי

    יהושע פרוע, 02/10/05 13:19

    הרי אף אחד לא מעלה בדעתו שאליצור הרג סתם ככה את הערבי, אפילו לא הערבים עצמם.
    אבל את מה שאפילו הערבים לא מעיזים לטעון ,מסיתים אותם לכך חברי שלום עכשיו.
    אותו ארגון רדיקאלי שגרם ליותר הרוגים מכל אחד אחר במדינת ישראל
    שם לו כרגע למטרה , את התססת השטח בשומרון על מנת להזמין לחצים להתנתקות הבאה.
    השם שלום עכשיו יאה לו כמו השם בגץ לסניף מרץ בירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא כן

      טלי, 02/10/05 13:30

      אני דווקא כן מעלה על דעתי שאליצור הרג ככה סתם ערבי כמו שאני מעלה על דעתי שברוך גולדשטיין הרג ככה סתם או יגאל עמיר -גם ככה סתם הרג את מי שלא הסכים לדעתו. ישיבתכם בשטחים מלכתחילה היא ענין גזעני נוטף שנאה והאמת צריכה להאמר, הייתם שמחים אם לא היה שם אף ערבי

      הגב לתגובה זו

      • פחימה, השתחררת מהכלא ?

        שי, 02/10/05 14:00

        הרגו ''סתם ככה'' כי בא להם ?
        אולי כי נמאס להם לשבת בשקט מול מחזות הטבח ביהודים שביצעו המרצחים הפלסטינים, כאשר ממשלת ישראל כבולה בהסכמי אוסלו ונתונה ללחץ אירופאי/אמריקני ולא יכולה לעשות כלום...
        יש לכם, לשמאלנים, קיבעון מחשבתי שאומר שאם ניתן לערבים מה שהם רוצים הם יעזבו אותנו. העניין הוא שהם לא רוצים אותנו כאן.
        אז אם אתם לא רוצים להילחם בהם, תלכו למדינה אחרת ותחיו טוב, אבל אתם לא יכולים לחיות פה, לראות איך טובחים בנו, לעצום עיניים, ועוד להאשים אותנו (בין אם אלה תמהוניים שהורגים ובין אם אלה כוחות צה''ל) בהרג !! יש גבול לחוצפה !!

        הגב לתגובה זו

      • יש הבדל עצום בין המקרים

        יהושע פרוע, 02/10/05 14:47

        עם כל הכבוד לשנאה העצמית
        שלך אי אפשר לומר שעמיר או
        גולדשטיין רצחו סתם.
        זהו שקר גס שמתעלם מהעובדות.
        אפשר לגנות את מה שעמיר עשה אבל חייבים להודות ,הוא כיוון את הכדורים לאדם מסויים.
        גם גולדשטיין עשה זאת לקבוצה מסויימת רצחנית ולא לערבים חפים מפשע.
        ולפני שאת קופצת עם נתן זאדה אז נכון ,זה יןותר דומה לפיגוע אבל זה יוצא מהכלל
        בבחינת אדם נשך כלב.
        ולכן צריך לצאת מהנחה שאליצור לא הרג סתם את הערבי אלא עשה זאת כהגנה עצמית

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    לנדות אותם מקרבנו לשלוח אותם ל (ל''ת)

    חחחח שלום עלק, 02/10/05 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    זה מראה כמה שנאה יש להם ליהודי

    יוסי, 02/10/05 13:07

    כי אם היו עוזרים למשטרה
    גם בחיפוש רוצחים ערבים
    או בכלל אז הייתי מבין.
    אבל שזה יהודי.....
    זה רק משנאה ועזרה לאויב

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    רודפי בצע חולניים

    שי, 02/10/05 12:28

    מי ששואל את עצמו, ממה מתפרנסים ''מתנדבי'' שלום עכשיו הנלהבים - חפשו את התשובה אצל יוסי ביילין.
    השרלטן הגדול במדינה קיבל 6 מליון אירו מהשוויצרים כדי לקדם את יוזמת ז'נבה הוירטואלית שלו.
    הוא משאיר לעצמו ולחבריו 3-4 מליון אירו בצד, ובשאר הכסף מדווח לשוויצרים על פעולות שביצע כדי לקדם את ה''שלום'' באיזורנו. אחת מהפעולות היא מימון פעילותן של קבוצות כמו תעיוש ושלום עכשיו שעוסקות בקידום אינטרסים פלסטינים על חשבון היהודים.
    היצורים הדוחים האלה גורמים לי להבין איך ולמה נוצרו ''הפרוטוקולים של זקני ציון'' ...

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    איפה הגיבור ?

    איציק היהודי, 02/10/05 12:16

    צריך לקבל צל''ש, על הבא להורגך השכם להורגו , וכך יעשה לכל אחד בין שהוא מוסלמי ו בין שהוא שמאלני משת''פ עם המחבלים למינהם , ולפני כן , חובה להוציא את השמאל אל מחוץ לחוק כמו שהוציאו את כהנא ואנשיו, וכן לישפוט את אנשי אוסלו, על סיוע לרצח מעל 1000 יהודים,

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מי האחראי לכך

    איש ימיני, 02/10/05 12:05

    שהמילה ''הריגה'' מופיע במרכאות משל בית המשפט קרץ בעינו והמיר להריגה בשעה שכולנו יודעים שהמדובר ברצח פשוט.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שלום עכשיו זו

    פקק תנועה, 02/10/05 11:51

    קבוצה הסובלת מבעיות פילוסופיות ופסיכולוגיות המעורבות בעינינים חברתיים ומדיניים שפוגעים בעם היהודיהם לא מזעים את הצדק של עם ישראל ועבודתו של אריאל שרון לפיתרון צודק באזור

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לבער את התועבה מתוך עמנו

    תדי, 02/10/05 11:47

    עם הספר לא יהפוך לחבורת מרצחים אלימה.
    יש אחריות בהיותנו העם הנבחר, והוא עשיית הטוב בעיני יהוה, הבאת הדברים לכדי שלמות.
    אם מהפלסטינים אנו דורשים מיגור העוסקים הטרור, בשורותינו נעקור כל החושב כי טרור הוא דרך פעולה לגיטימית.

    לא יהיה טרור יהודי. החובה היא שלך!!!

    הגב לתגובה זו

    • אכן, אסור שיישאר גם איש שמאל

      אחד בארץ, 02/10/05 12:24

      השמאל, יותר מעושי דברו, הערבים, אחראי לרצח אלפי יהודים בארץ ישראל!
      יהודים אינם מעיזים להגן על חייהם, מפני עינוי הדין שיבוא אח''כ.
      כל מהלכי ה''שלום'', שהם יזמת השמאל, הביאו, כאמור, לטבח אלפי יהודים, והרוצחים מחפשים אחד שלא רצה למות, והקדים לירות בחלאה!
      לגרש את כל השמאל מן הארץ! ויפה שעה אחת קודם חורבנה הסופי של מדינת ישראל!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    טפשים !

    שמאלן ידוע, 02/10/05 11:38

    אתמול בערב דפקו לי את המכונית ושברו את הפנס האחורי [הימני !!!]. פניתי למשטרה ובתגובה נמסר לי כי אינם מצליחים לאתר את הפוגע.
    התחננתי, ירדתי על ברכי, הזלתי דמעות, אולם לשוא.
    אם מישהו מ''שלום עכשיו'' יכול לעזור לי, אז אנא עשו זאת.
    השם והכתובת שמורים במערכת.
    אגב,
    גם גנבו לי מנגו מהגינה. יכולים גם כאן לעזור ?
    אותו שם ואותה כתובת.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אופנהיימר התאפק שלא לצחוק

    יעקב, 02/10/05 11:33

    כשהטיח את טענותיו המטורפות.
    המשטרה שנשלטת ביד רמה על ידי הפרקליטות תעיז לא לעשות דבר לאדם שתקף ערבי{שלא לדבר על הריגתו}???
    מאוחר יותר שכשהטיח את האשמותיו בבית המשפט ,הוא נאלץ לתת למישהו אחר לקרוא,מחמת הצחוק שאחז בו.
    האם יש מוסד בארץ שמזוהה יותר עם השמאל הראדיקלי מאשר הבגץ???
    הסיבה היחידה להאשמות המטורפות האלו היא ויכוח טאקטי בתוך השמאל בין שתי אסכולות
    האסכולה הראשונה מעוניינת למתן לזמן קצר את העמדות הפוליטיות במשטרה ובבגץ על מנת
    ליצור רושם מוטעה בציבור של כאילו איזון .
    והאסכולה השנייה רוצה לוותר על הנסיון מכיוון שלדעתהשאין בו צורך מכיוון שגם ככה
    אין שום חשיבות לכעס הציבורי ש ממילא מדוכא על ידי השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    האם ניתן לשכור את השירות שלהם

    חיים, 02/10/05 11:18

    כדי לעצור את מבצעי הלינץ'
    בשפרעם ?
    פשוט לא יאומן כי יסופר.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שלום עכשיו = אנטישמיות (ל''ת)

    יוסי, 02/10/05 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    תודה יריב על חשיפת פרצופכם (ל''ת)

    הבוגדני, 02/10/05 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שיחפשו הסבר לשטויות הס' אוסלו

    יובל, 02/10/05 11:03

    מאז ההסכם כ-1400 ישראלים נרצחו בזדון. חלק ניכר מהם -מספר מאות מתוכם נרצחו בעת שליטת יוזמי אוסלו - פרס .רבין ז''ל .ביילין. ושריד .
    אני מצפה כי שלום עכשיו תחפש את האמת ותסביר לנו מדוע נרצחו יהודים בעת שליטתם בישראל בעת שקידמו את הסכם אוסלו והיה להם שותף אמיתי בדרך השלום--ערפאת . אנא לא לקרא להם קורבנות השלום . אלה הקורבנות של משיחי השקר החדשים .

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא לדבר - לעשות

    איש ימיני, 02/10/05 11:02

    בהתאם למיטב השיטות הקומוניסטיות-פשיסטיות-נאציות הקים השמאל הפוסט-ציוני מספר ארגוני חזית דוגמת ''שלום עכשיו'',''יש גבול'', ''תעאיוש'' ועוד שרצים מסוג זה.

    לפחות חלקם אם לא רובם של ארגונים אלה נהנים ממימון נדיב של גורמים אנטי -יהודים גלויים ומוסווים או בעלי אוריינטציה אנטי -יהודית ישראלית עיין ערך האיחוד האירופי. ארגוני חזית אלה מנצלים את החופש הדמוקרטי הקיים במדינה ופוגעים בבטחון האישי של כל אחד מאזרחיה.
    הדברים נעשים בתחכום רב, ניתוח האיפורמציה הכתבה והאינפורמציה הנוספת המופיע בתגובות מעידה על שפל המדרגה אליו הגיעו אנשי גופים אלה.
    יש לזכור כי ללא פעולות מהסוג הנעשה על ידיהן - לא יוזרמו אלהם כספים.
    בטוווח הקצר אפשרות הפעולה היחידה הנה לרודפם בכל מקום על ידי הקמת משמרות מחאה ליד בתיהם, מקומות עבודתם, בתי הספר של ילדיהם. בקצרה -נידוי חברתי-כלכלי שלם.
    בטוח הבינוני יש להפעיל חקיקה עוקפת בג''צ שתאפשר להכריז עליה ם כסוכנים זרים - זאת בכפיפות לקריטריונים מסויימים.

    הגב לתגובה זו

    • הגנה על רוצח

      יגאל, 02/10/05 11:18

      לא צריך להגן על רוצח
      אתה תוקע לעצמך גול עצמי, אם הוא חושב שזו היתה הגנה עצמית הוא לא היה בורח.
      אנשים כמותו יוצרים כתם לכולנו.
      צריך לגנותם ולהוקיעם מתוכנו

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא היה בורח אם היה צדק אמת

        !!!, 02/10/05 11:47

        שבית המשפט העלין מחליט לותר על הגדר שמצילה חיים של אזרחים ישראלים בגלל נוחות של פלסטנים משהו רקוב שם ואי אפשר להשים אותו בזה שאין לו אימן בבתי המשפט

        הגב לתגובה זו

      • קבעת שהוא רוצח!

        המראה, 02/10/05 12:31

        ובכן אין לאיש הגון אמון בבית המשפט פה,!
        הכל רקוב כאן, כולל השמאל המטורף!
        אין אדם הגיוני שישים מבטחו בבית המשפט הזה,!

        הגב לתגובה זו

        • במי להאמין בבית המשפט השמאלני

          חלוץ, 02/10/05 13:13

          גם אם הייתי גונב תפוח
          הייתי בורח כי היו עושים ממני
          גנב גדול ומקבל מאסר של כמה
          שנים .רק בגלל שאני מתנחל

          הגב לתגובה זו

    • ההתלהמות המגעילה שלך

      דוד מחיפה, 02/10/05 12:13

      הינה זלזול באינטלגנציה!!
      אתה בשנאה העיוורת שלך גורם לי להקיא!!

      הגב לתגובה זו

      • לא אני גורם לך להקיא

        איש ימיני, 02/10/05 20:53

        אלא העובדות.
        לא ראיתי את אנשי יש גבול מבקשים להוציא צווי מעצר בין לאומיים כנגד אנשי חמס, פעילי חמס, מגייסי כספים לחמס.
        לא ראיתי את אנשי שלום עכשיו מבקשים את נפשם של משלחי קאסמים כנגד אזרחים שלווים ראיתים מבקשים את נפשם של קציני צה''ל העושים להצלת תושבי שדרות ואשקלון ולו במחיר חייהם -כן חייהם של תושבי עזה ודיר אל באלאח.
        לא ראיתים פוועלים כנגד הלובשים חגורות נפץ אבל לא שמעתים תומכים ב''נוהל שכן'' זה ברור הנחתם המרכזית הנה כי ככל שירבה מספר הרוגים מקרבנו כן נמהר להסגיר שטחי מכורה בידי אלהשאבותיהם שתפו פעולה עם הנאצים.
        כנראה שכל אדם שפוי צריך להפשיל חולצתך ולהקיא לתוכך.

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    בקשת עזרה

    יהודי, 02/10/05 11:01

    אני מבקש משלום עכשיו להכין מודעות ''מבוקש'' לכל פושעי אוסלו - אשר אחראים למותם של למעלה מ-1500 ישראלים שנרצחו רק בגלל שחשבו שהם יהודים (גם אם הם היו ערבים).

    אין יותר צביעות - מהצביעות של השמאל. די לשנאת חינם!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    די לטרור היהודי

    יוהושפט, 02/10/05 11:00

    הגיע הזמן שבמדינה יתחילו למגר את הטרור היהודי ממדינתנו והצעד הראשון הוא לפשוט על כפר תפוח יצהר ואיתמר(כמו לשם השוואה על טול כרם וקלקיליה) ולעשות פעילות יזומה על מנת לתפוס מבוקשים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    איפה שאול מופז והסיכול הממוקד (ל''ת)

    משה, 02/10/05 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אם כל כך בוער להם, מה עם אנסים (ל''ת)

    סתם רוע לב., 02/10/05 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פשוט חולי נפש,צריך לרסס אותם (ל''ת)

    ברעל עכברים, 02/10/05 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ולמה לא לחפש אחר מחבל פלסטיני?

    אלי, 02/10/05 10:57

    אתם יודעים למה?

    כי אתם צבועים שונאי יהודים ימניים.

    זה מה שאתם ואל תסתתרו מאחורי אצטלא של שוחרי חוק!

    לא אכפת לכם שיהרגו יהודים, אמהות וילדים, העיקר שהגדר המסכנה לא תחצה את השדות של אחמד מבילעין.

    גועל נפש.

    איבדתם את כל האינסטיקטים הטבעיים והבריאים של האדם.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אופנהימר העמלקי פורח תודות (ל''ת)

    לפושע המתועב, 02/10/05 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כל הכבוד למעריב

    חיים, 02/10/05 10:55

    שמשתף פעולה עם שלום אך-שווא והמשטרה והצבא ומערכת המשפט והשב''כ והמוסד וכנראה גם המשטרה הפלסטימאית שקמה מחדש כדי לעזור לכולנו לאתר את האיש המסוכן ביותר.

    ממש תודה לכולכם. אני נרגש מאוד לדעת שהאיש המסוכן ייתפש.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שלום עכשיו יגרמו שנגיד שלום

    gal, 02/10/05 10:53

    למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''עוזרים'' למדינה ועוזרים לאויב

    תומר, 02/10/05 10:53

    תנועה התומכת בגלוי באויב.
    יגע יומם לעמוד למשפט העם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    להפיץ באינטרנא את תמונת הבוגד (ל''ת)

    יריב אופנהימר, 02/10/05 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    סוף סוף מישהו מציג את האמת

    רותם, 02/10/05 10:51

    במערכת האכיפה הישראלית דם ערבי לא שווה דם יהודי. איזה רוצח יהודים היה יוצא למעצר בית אחרי הרשעתו???? נקודה למחשבה לכל דורשי הצדק בישראל!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    את הבוגדים לא צריך לחפש (ל''ת)

    כולם מכירים, 02/10/05 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולי שיעזרו למצוא רוצחי יהודים

    קו 300, 02/10/05 10:48

    למשל את הערבים הישראלים שרצחו את ז'אן בכור במאורעות אוקטובר הידועים?
    או למשל את מהערבים שעו לינץ' בחייל הכפות?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כתבה לא מדויקת

    ירון, 02/10/05 10:46

    הרכב הפלסטיני עקף מחסום צה''ל דרך השטח. למרות שברכב היה רק פלסטיני אחד, באו להעיד חמישה...
    ההגנה הביאה ניתוח בליסטי של מומחה לפיזיקה שטען שזוית הפגיעה אינה אפשרית ממקום עומדו של אליצור. אליצור אכן ניסה לסמן לו לעצור, אך הפלסטיני ניסה לדורסו ולברוח.
    להזכיר שאליצור הינו לא יהודי שהתגייר ובא להצטרף למדינת ישראל.
    להזכיר שיריב אופנהיימר איננו שופט או שוטר או אפילו דומה... להזכיר שיריב אופנהיימר ב''הפגנת הרוב'' הסית לפגיעה במתנחלים ''ללא רחמים''...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שלום עכשיו, קאפוס בשירות החמאס (ל''ת)

    ניצול שואה, 02/10/05 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אתם לא צריכים אויבים. יש לכם (ל''ת)

    חמיס מערור, 02/10/05 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שלום עכשיו-סכין בגב

    דרור, 02/10/05 10:38

    ואין בכך להצדיק שום רוצח, אלא רק להביע את התיעוב והבחילה שאני מרגיש כלפי עוכרי ישראל האלו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לפרסם תמונות ראשי שלום עכשיו (ל''ת)

    להוקיע ולהחרים, 02/10/05 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רוצחים פלשתינאים הם לא מחפשים (ל''ת)

    דרור, 02/10/05 10:37

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת

      י., 02/10/05 11:29

      כשערבי רוצח יהודי כל המשטרה, השב''כ והצבא יוצאים עליו.
      אם מאתרים אותו בבית בשטחים, מפוצצים את כל הבית על כל מי שנמצא בו כולל ילדים ונשים.

      בשביל מה צריך את שלום עכשיו כדי לתפוס מחבלים?

      רק מה, כשמדובר ברצח של ערבים, מוסדות המדינה לא מצליחים להתמודד.
      יכול להיות שזה בגלל התכום של המוח היהודי, יכול להיות שזה בגלל שהמדינה שלנו גזענית, יכול להיות הרבה דברים אבל בכל מקרה, אם המשטרה לא מסתדרת, נעזור לה קצת.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מחפש כאן ?! (ל''ת)

        יהודי, 02/10/05 12:53

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    ''שלום עכשיו ''- מבוקשים

    ציוני, 02/10/05 10:35

    על הבגידה בעמם ומדינתם בעת המלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בראש ''שלום עכשיו'' יו''ר ערבי

    מירב, 02/10/05 10:29

    עכשיו תעשו את החשבון לבד ותבינו שאת האנשים האלה צריך לשים מאחורי סורג ובריח-שלום למתחזים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני לא מבין?

    מ''צ, 02/10/05 10:28

    שלום עכשיו החליפו את המשטרה, למה לא מתנדבים למצוא את הרוצחים של הומלל היהודי שצולם לפני הירצחו? ואני דווקא לא מהימין הקיצוני!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אנשים, אתם מגעילים אותי.

    חילוני, 02/10/05 10:27

    אני לא אדם קיצוני בדיעותי אבל קריאה בתגובות של תמיכה בהריגה וגזענות כפי שנהוג לא מהיום במדור יהדות של nrg, גורמת לי גועל נפש מכל המגזר שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • מי זה ''שלכם''?!!! (ל''ת)

      סתם איש, 02/10/05 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מדוע לא עוזרים למצוא מחבלים?

    סגן מפקד, 02/10/05 10:25

    ואני מתכוון למחבלים בעלי זהות פלסטינאית.... (הבהרה ללוחמי החופש השמאלנים, המעונינים לשחרר את ישראל מעול היהודים)

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השמאל גיס חמישי בלב העם היהודי

    אפי, 02/10/05 10:21

    אופנהימר עוד מעט ראש השנה -לא מאוחר לעשות תשובה -ויש הרבה על מה (חרחור ריב,הסתה,שנאת חינם,עזרה לשונאינו ועוד)
    ולכל אלו שישר מקללים את החשוד -הראיה שלאחר הטראארם התקשורתי כבר הורידו לו את האישום להריגה וגם זה כדי שהשמאל והערבים לא יתרעמו שאין כתב אישום

    הגב לתגובה זו

    • 51 יש להבדיל

      שמאלני שפוי, 02/10/05 11:08

      בין שמאל מטורף לשמאל שפוי, אני חושב שתפקיד המשטרה לתפוס חשודים ברצח, לפי מיטב ידיעתי עד היום אסד ואבו מאזן לא ממהרים לתפוס את רוצחי חרירי ועוד ''ידידים'' בשטחים

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    רעיון ותשובה לשמואל חיבים לקרא

    לוציפר, 02/10/05 10:19

    צריך לפרסם תמונות של המשת''פים היהודם משלום עכשיו בכל המדינה
    מי שירים את הכפפה יראה איך השמואל הישראלי נגוז

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצוין (ל''ת)

      ב.ל, 02/10/05 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    תעמולה שמאלנית זולה

    זיו, 02/10/05 10:17

    בוקר אחד התעורר השמאל הקיצוני והרגיש שרמת האמון של תושבי המדינה בבגץ ובמשטרה שואפת ל-0
    כל ילד יודע שהמשטרה משמשת כמליציה הפרטית של השמאל ולגבי הבגץ הרי שלא רק שהוא הזרוע החוקית האלימה של השמאל, הבגץ הוא סניף נוסף של שלום עכשיו בירושלים.
    מה עושים?
    הפוך על הפוך.
    מפברקים זעם ,כביכול על הארגונים האלו. על מנת לנסות ולתת משקל -נגד לטענות הרוב היהודי השפוי.
    אל דאגה רבותי ,מר אופנהימר שבקושי הצליח להביא 700 איש להפגנה בירושלים , לא חושב באמת לתפוס את אליצור.
    זה בסך הכל תרגיל תעמולה בולשביקי עתיק יומין.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שלום עכשיו מזכיר לי יהודים מלפ

    ציוני בדם, 02/10/05 10:16

    שלום עכשיו מזכירים לי יהודים מלפני 60 שנה גם אז רדפו אחרי יהודים מתי יוציאו את התנועה הארורה הזו מחוץ לחוק?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מעניין שהם לא רודפו אחרי רוצחי

    ציוני בדם, 02/10/05 10:15

    מעניין שהם לא רדפו אחרי רוצחי החייל אולג שייחט ז''ל החייל עדן זאדה מעניין ששלום עכשיו רודפים יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שלום עכשיו - חבורת שונאי ישראל

    ו. א., 02/10/05 10:14

    שלום עכשיו, חבורה עלובה של מלשינים שדואגים לאנשי החמס והג'יהד האיסלאמי.
    עכשיו אודי אדיב הבוגד מגן שמואל קטן עליהם. בימים האחרונים הם עושים תעמולה למחבלים של החמס שינתן להם להשתתף בבחירות ברשות.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רוצחים ערבים משתחררים בעסקאות (ל''ת)

    יהודים לא, 02/10/05 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פעל מתוך הגנה עצמית! הבא להרגך

    השכם להורגו!!!!, 02/10/05 10:11

    מה זה הניסוח המגמתי הזה: ''לאחר שלא היה ניתן להוכיח כי לא פעל כהגנה עצמית''. אם אי אפשר להוכיח כוונה תחילה - זה לא רצח, ואם אי אפשר להוכיח שהוא משקר בטענה כי זה היה מהגנה עצמית - אז כנראה שהוא לא משקר.
    שמאלנים - נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם כבר אז כבר...

    מיקי, 02/10/05 10:01

    בהתחשב בהתקף הפעלתנות שתקף את תנועת ''שלום עכשיו'' יש לנו עוד כמה רוצחים לתפוס.
    מה עם רוצחי נתן זאדה?
    מה עם אלה שרצחו את הנהג היהודי באירועי אוקטובר?

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מתעסקים עם רוצחים ערבים.

      מיקי, 02/10/05 11:34

      הם ''מבינים'' אותם. הם רוצחים ''בגלל הכיבוש''.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ע''ז נאמר..........

    יאיר, 02/10/05 09:57

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו!! פשוט בושה אין מילים בפי להגדיר את זה פשוט כמו היהודים שעזרו לגרמנים בשואה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תמונת המבוקש - כנסו

    נעמן שפוי, 02/10/05 09:51

    http://maya.spd.co.il/~ilanb/images/zbeidi.jpg

    להלן תמונת מבוקש אשר תפיסתו תקדם את השלום באיזורנו.

    הגב לתגובה זו

    • יריב,עכשיו יש תמונה תתחיל

      חיים, 02/10/05 10:42

      לחפש אותו

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    תמיד כיף לשמוע אתכם

    יהודה, 02/10/05 09:51

    כל מספר שבועות מתעורר שמאלן אחר עם ''רעיונות חדשים''.
    ואני לא פשעתי לא גנבתי אני אף עוזר לחלשים לפעמים {לצערי לא מספיק}אז למה זה מגיע לי על הבוקר לקרוא עליהם במעריב הרי יש להם עיתון משלהם אנטי ישראלי בשם הארץ .
    ביננו מר אופנהיימר הרי אתה חי כל בוקר רק כדי לעצבן אותנ ו נכון?
    צא לחופשה של חודש לפני החגים .צא לנו מהווריד .רד לנו מהגבה .תחזור לפחות רק אחרי החגים
    תן שקטטטטטטטטטטטטטטטטט
    שנה טובה יא טמבל

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שלום עכשיו אנשי הבועה ויפי הנפ

    ב, 02/10/05 09:50

    הנפש למה מחפשים צדק פואטי למה?
    כי יש שני צדדים במשחק של הטרור?
    דיי כבר נמאס ממכם אתם עוזרים להעמקת הקרע שקיים מימלא בעם - מספיק עם החיים בסרט להמיל את הערבים הטובים והמסכנים נכון שאנחנו לא מקלים אליהם בחייהם אבל היו להם מספיק הזדמנויות לנשות ( גם עכשיו אחרי שעזבנו את עזה) יש להם הזדמנות נו ומה אז?
    תפסיקו לחפש כותרות וספינים תהיו הוגנים עם עצמכם אכפת לכם משוויון מאכיפת זכויות תלחמו למען שני הצדדים - ולא אני לא ימני קיצוני או דתי פשוט אוהב תמדינה משרת אותה במילואים ומסכן את חיי ונשאלת השאלה בשביל מי בשבילכם?
    בגלל ההד השלילי התקשורתי רודפים אחרי קצינים בעולם שתפסו והגנו בגופם מפני מחבלים מתאבדים עוזריהם ושאר שליחי השטן הרעש והפה שמדבר הוא שלכם ושל הפלסטינים יוצר סטיגמה שכל חייל לוחם הוא רוצח וזה לא ככה - אני חוזר משירות מילואים ואני יודע שלמרות הכאב ואובדן החברים יש מוסר כלפם והוא חי ונושם ואני יכול להסתכל מול המראה ולהיות גאה ומה איתכם ?!?

    הגב לתגובה זו

    • כ''אשת-בועה'' אני מוחה בתוקף.

      אנחנו אנשים, 02/10/05 10:55

      סליחה. אנשי הבועה הם חכמים (לרוב), ויודעים מה טוב בשבילם. גם ברמה האישית, גם ברמה הציבורית. ותמצא אצלנו מעט מאוד הזויים מהזן שלום עכשיו. אולי כאלו שרוצים להיפתר מהשטחים שלא יקראו להם למילואים יותר, אבל לא כאלו שאוהבים להרפס מול ההמון ה... תת-רמתי הזה, ולא להרוס את המדינה.

      ומבחינתי , שישלחו את שלום עכשיו לעזה וישאירו את המדינה לשפויים בניינו.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    איפה הם כשהורגים יהודים?

    אסף-חיים, 02/10/05 09:44

    צביעות לשמה.
    בחיים שלי לא ראיתי אותם מפרסמים כרזות על רוצחים ערבים, האם יכול להיות שאין כאלה?

    ביזיון.
    ''מי שמרחם על אכזרים, סופו שיתאכזר על רחמנים''

    הגב לתגובה זו

    • ציינת רוצחים ערבים

      מודאג, 02/10/05 10:46

      גם היהושוע הזה הוא רוצח שבגלל שהקורבן היה ערבי אז הוא נשפט על הריגה. מזכיר קצת דלת מסתובבת

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ומה עם המחבלים הערבים?

    בנימין, 02/10/05 09:42

    אותם לא צריך לתפוס, נכון?

    אה, סליחה, אליבא דשלום עכשיו הם ''לוחמי חופש'' נאצלים. סליחה.

    הגב לתגובה זו

    • אך מה שמדאיג אותי זו פסיקת

      אתה צודק. הם, 02/10/05 11:22

      ביהמ''ש. כיצד ידעו שדברי האיש שהוא סתם נסע לתומו ונורה ע''י יהודי נכונים? לא הביאו כאן כל עובדות. הכתבה הזו שטחית ומזלזלת. מה אירע במשפט, מה האינפורמציה שנמסרה. ודאי ראית את הכתבה ''פוליבוד'' של הסי אן אן, דבר שאנו המש' הותיקות בישראל יודעים באופן בסיסי היטב, ואומר זאת באופן תקצירי: אנשים אלה פשוט 'פסולים לעדות' מפני שהם כה''ז מציגים ומערבבים דמיון ומציאות ואינם יודעים בעצמם את העובדות. ב''פוליבוד'' נחשף שהם פשוט מציגים שיטתית כיצד הם ''נורים ומתים'' ע''י צה''ל, לרשתות זרות. גם כתב ע'2 לדוגמא שידר ומשדר את סיפוריהם, כי הוא 'אהבל אשכנזי'.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    שלום עכשיו אף פעם לא עזרו לתפו (ל''ת)

    שי, 02/10/05 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדינת ישראל מעדיפה בדרך כלל

    לסלק את, 02/10/05 09:39

    שהיהודי יוכיח שהוא היה בסכנת חיים, ואת זה הוא יכל להוכיח רק כשהוא כבר מת, כמו צ'רלי שלוש, איש ימ''מ, שלא העיז לירות ברוצח, למרות שזה כבר רצח לנגד עיניו ילדה/חיילת שיצאה מביתה ביום ראשון בבקר לבסיס.
    צ'רלי ראה וירה לעבר הרגלים, הרוצח התנפל עליו ודקר גם אותו למוות. וליהודים היתה אורה ושמחה וששון ויקר - ''אני מעדיך ליהרג ולא להרוג''.

    מתי נראה סוף סוף את כל שלום עכשו נהרג, ובלבד שלא יהרוג.
    מתנחלים שהגנו על חייהם ישבו שנים בכלא, מדינת ישראל מקימה עוד ועוד ועדות חקירה לבדוק למה השוטרים ירו בנאצים בגליל ולא חיכו שעוד יהודים יירצחו ועוד בנקים ישרפו. וכל זה בגלל השמאל, אותה חלאה, שגם דורכת על טליתות.
    אם עם ישראל לא יבין בזמן, שמדובר באויב מתועב יותר מכל אלה שידע העם היהודי לדורותיו, הוא יאבד!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ומלשינים אל תהיא תיקווה (ל''ת)

    עפר, 02/10/05 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נראה לכם שהוא רצח אותו סתם?

    ישראלה, 02/10/05 09:38

    אני מכירה מתנחלים לפני ולפנים, ובחיים לא אאמין שהם מסוגלים לעצור ערבי כדי לירות בו.
    שטויות כאלה פשוט לא ייאמנו.
    מעל לכל ספק שזו היתה הגנה עצמית!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מממ.. גרמני בשירות המדינה?!

    אבי, 02/10/05 09:36

    שוב המדינה אוכפת חוק בסלקטיביות. רוצחי ערבים? הם יכולים להישאר במעצר בית. או לטוס לגרמניה. בעצם, שם הוא ירגיש בבית, האיש המפופק הזה שרוח גרמנית ישנה אינה זרה לערכיו הרצחניים. טוב לפחות ששלום עכשיו עושים משהו

    הגב לתגובה זו

    • צבוע ומלוכלך. גועל לקרוא אותך.

      מר אבי, 02/10/05 13:02

      אתה כזה שקרן חתרן, זה כ''כ דוחה. איזה אדם מגעיל ומסריח. ואני משוכנע שמשלמים לך. אתה לא עובד פה חינם.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בשש מלים - ימח שמו וזכרו של

    שלום עכשו!, 02/10/05 09:33

    כנגד ששה מליוני יהודים שהושמדו ב''שואה'', וכנגד ששת המליונים שהם מתים להשמיד!

    הגב לתגובה זו

    • מישהו מטפל בך?

      יש דרכים, 02/10/05 10:40

      רק בקש עזרה, בטוח שמישהו יהיה מוכן לסייע לך....

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    חמישיית הבלשים והכלב

    אניד בלייטון, 02/10/05 09:32

    חמישיית הבלשים והכלב שוב מנסה להתחרות במשטרה ולשחק בשוטרים וגנבים. השטינקרים של המדינה עדיין לא התבגרו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יריב אופנהיימר - סרטן בגופנו (ל''ת)

    ולמלשינים בל תה, 02/10/05 09:30

    הגב לתגובה זו

    • ראוי לטיפול כמותרפי ככל גרורה (ל''ת)

      מומחה אונקולוג, 02/10/05 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    תקופת הסזון חוזרת ????? (ל''ת)

    מי מה ולמה, 02/10/05 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    האם גם אחרי רוצחי היהודי .....

    שורו הביטו וצחק, 02/10/05 09:27

    מירושלים שנרצח לפני שבוע הם עורכים מצוד??

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תסגירו קודם את פושעי אוסלו (ל''ת)

    יוני יובנטוס, 02/10/05 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שלום עכשיו הם משתפ''ם של החמאס (ל''ת)

    ישראלי גאה, 02/10/05 09:21

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה! החמאס הוא משת''פ

      של שלום-עכשו, 02/10/05 09:43

      להזכירך, אילולא ארגוני השמאל בישראל, מזמן לא היו אש''פ, פת''ח, חמאס, ''ג'יהאד איסלאמי'', ''ספטמבר השחור'', חללי-אל-אקצה וכו'. כל הדבר הזה שנקרא ה''עם הערבי הפלשתינאי'', שזה ארגון הגג של כל הארגונים האלה לרצח העם היהודי, היה מחוסל מזמן, ולנו היו שקט ושלום. אבל השמאל לא נותן!
      כלומר, לא נותן להכות בשכירי החרב שלו, ולהם הוא כן נותן, נשק, ארץ ולגיטימציה לחסל את הישוב היהודי בארץ ישראל!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ליריב אופנהיימר

    שי, 02/10/05 09:21

    מתי חיפשת בכזו התלהבות מחבל פלסטיני נמלט שרצח יהודים?
    אתם צבועים ודוחים אנשי שלום עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הג'יהד היהודי מבית מדרשו של

    רועי, 02/10/05 09:21

    הופנהיימר עולה דרגה....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם המשטרה ובית המשפט הקל ביחסו

    דרג, 02/10/05 09:20

    אליו. אז מה אתם רוצים לתקן ''עול'' בלעשות עול
    אחר??
    זה רק בגלל הטמטום שלכם ''שלום עכשו'' האיש ברח ונבהל מהעליהום שלכם.
    אם אתם באמת רוצים לעשות ''טוב למדינה''
    ולא פועלים על ידי כוחות מגמתיים שמשתמשים בכם (כפי שניכר היה מאז ומתמיד) . תתנו לכוחות החוק לעשות את מה שמוטל עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ואיך זה בדיוק תורם לשלום?

    אורי, 02/10/05 09:18

    תנועת שלום עכשיו היתה מאז ומתמיד, לא תנועת שלום, כי אם תנועה המעודדת את המחלוקת והעימות, תנועה שלוקחת לאורך כל הדרך עמדה חד צדדית קיצונית. תנועת ריב ומדון ששופכת שמן למדורה בכל מקום שרק אפשר. אילו היו לוקחים על עצמם לרדוף גם אחרי מבוקשים פלשתינים (וחסרים כאלה, שידיהם מגואלות בדם?) הייתי מאמין לכוונות ה''שלום'' שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גליקמן שהיה המש''ט הלשין וברח (ל''ת)

    זכות הציבור-אלי, 02/10/05 09:17

    הגב לתגובה זו

    • ומה קרה לו? נתפס? נשפט? (ל''ת)

      מה קרה, 02/10/05 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שהיה מפקד השייטת , הלשין וברח (ל''ת)

    ל-15 אלי גליקמן, 02/10/05 09:16

    הגב לתגובה זו

    • ומה קרה לו? נתפס? נשפט? (ל''ת)

      mm, 02/10/05 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגרמני הזה כבר בחו''ל

    מושיקו, 02/10/05 09:15

    הכתבה ממש מגמתית. מה פירוש:
    ''הקליע ניפץ את שמשת החלון וחדר לזרועו השמאלית של הפלשתיני, שנפטר מאוחר יותר מפצעיו.'' לא שמעתי שמחדירת קליע לזרוע - נפטרים. הוא שוחרר ממעצר עד תום ההליכים (למה בעצם ?) ובערבות מגוכחת של 3,000 ש''ח (לא מצויין בכתבה, נדמה לי שזה הסכום). לדעתי, רשת ההגנה על פסיכים - רוצחים דאגה לחלץ אותו מגבולות המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • לא ראית כמה ערבים

      צדיק שלום, 02/10/05 11:53

      נהרגו במהומות אוקטובר בגלל כדור ביד או בברך? ערבים = שקרנים.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    שלום עכשיו קבעו שהוא רוצח

    סטודנט, 02/10/05 09:13

    אפילו שמערכת המשפט המירה את ההאשמה להריגה , ובנוסף כל אדם נחשב חף מפשע עד שהוכחה אשמתו.

    \וחוץ מזה מתי לאחרונה 'שלום עכשיו' דאגה למציאת רוצחים פלסטינים שהיחס בינהם ליהודים הוא אחד לאלף ?

    במילה אחת צביעות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעולם הם לא רדפו אחרי ערבי

    יאיר, 02/10/05 09:12

    שרצח תינוקת.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לוחמי השייטת שנהרגו בלבנון

    ישמעאל, 02/10/05 09:02

    תמיד חשבתי שנושא ההלשנה שהביאה לנפילת לוחמי השייטת בלבנון לא נבדק.משום מה כשאני נדהם לקרוא על יצר ההתנדבות שתוקף את חולי השמאל אני נזכר בלוחמי השייטת היקרים ,שלוחמי החזבאללה חיכו להם ''במקרה'' במקום נחיתתם וצעידתם.

    הגב לתגובה זו

    • הממ...יש בזה משהו...

      מאיר, 02/10/05 09:15

      באמת סיפור מוזר..

      הגב לתגובה זו

      • הוא ערבי פרובוקאטור, שמרחרח

        עיזבו, 02/10/05 11:43

        פה דם.

        הגב לתגובה זו

      • עוד קונספירציות, משועממים?

        חיים, 02/10/05 11:47

        אחרי שהסיפור שפרס והשב''כ רצחו את רבין לא תפס, עכשיו מנסים משהו חדש? השייטת? אולי שלום עכשיו גם אחראיים לאסון המסוקים, למלחמת יום כיפור ולהופעה המבישה של ריטה באורוויזיון?
        המממ... ''יש בזה משהו''...
        חבל שבקודקוד שלך אין משהו...

        הגב לתגובה זו

    • אז מפקד השייטת הלשין לחיזבאללה (ל''ת)

      אלי גליקמן שהיה, 02/10/05 09:15

      הגב לתגובה זו

      • לא. אבל ''מישהו'' כן. ולא ימני . (ל''ת)

        כנראה,, 02/10/05 10:57

        הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה פסיכי לגמרי? (ל''ת)

      13, 02/10/05 09:59

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יריב אופנהיימר=שערורייה (ל''ת)

    מביך, 02/10/05 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה היינו עושים בלי כל הצדקנים? (ל''ת)

    תצילו גם אותי.., 02/10/05 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה השמאל הקיצוני עדין.........

    מ, 02/10/05 08:49

    חושב שהוא השפוי?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שלום עכשו - סכין בגב! (ל''ת)

    עוזי, 02/10/05 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לשלום עכשיו.

    אלמוני., 02/10/05 08:47

    אל תתעמצו.
    אני שלחתי אותו לחו''ל

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שוב פעם אנו רואים ש...........

    א, 02/10/05 08:46

    שהשמאל הקיצוני הינו חד-סיטרי.
    מדוע אין השמאל הקיצוני משתף פעולה עם גורמי הביטחון בכדי לסכל פיגועים בישראלים?
    האם דם הישראלים פחות אדום מדם הפלשתינאים?
    אי- הצדק הזה זועק לשמים.
    להזכירכם. הטרור יכול לפגוע גם בשמאל הקיצוני.
    אז תתחילו לחשוב מהשכל ולא מהנעל.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מצפה שהם יעשו?

      מישהו אחר, 02/10/05 09:02

      ישימו שלטים עם התמונה של מחמוד א-זהאר באמצע תל-אביב?

      הם פועלים לתפוס רוצחים שהם מסוגלים לתפוס. מחמוד א-זהאר לא הולך לקפוץ לראשון לציון בזמן הקרוב.

      הגב לתגובה זו

      • בטח! (ל''ת)

        עכהנ, 02/10/05 09:27

        הגב לתגובה זו

      • הוא לא יקפוץ זה בטוח

        רנטיסי, 02/10/05 10:04

        אבל בטוח שהוא רוצה לשלוח לשם איזה חבר שלו עם חגורת נפץ תואמת...

        הגב לתגובה זו

      • אני מצפה, למשל, שיחשפו ויפיצו

        מיקי, 02/10/05 10:44

        את שמות ותמונות מבצעי הלינץ' בשפרעם. הרי יש להם אמצעים להגיע לכל מידע במדינה - מסוקים לאיתור התחלות בניה בהתנחלויות וכו'. הכל במימון אירופאי.
        כמו כן אני רוצה לדעת אם הם הולכים למילואים ומשתתפים בלוחמה בטרור, או שהם מהסרבנים ומהמסיתים לסרבנות.

        הגב לתגובה זו

      • שלום עכשיו מסתובבים בכפרים!!

        ירון, 02/10/05 10:51

        שלום עכשיו ותעיו''ש מסתובבים חופשי בכפרים הפלסטינים/ערביים אז למה שלא ישימו שלטים גם שם? אולי כי אז ירצחו גם אותם? ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''...

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מתי ייענשו מבצעי הלינץ משפרעם? (ל''ת)

    לינץ בשפרעם, 02/10/05 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מדוע המלשינים לא מחפשים מחבלים

    ישראלי, 02/10/05 08:38

    מדוע המלשינים לא עוזרים בחיפושיהם ללכוד מחבלים שרוצחים יהודים. להפך, חברתם טלי פחימה נאשמת בעזרה לטירור. ומי זוכר את הקבוצה מגן שמואל שהורשעה בריגול? ועוד ועוד

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים במדים הורגים מחבלים

      אתה אידיוט, 02/10/05 10:14

      אז תפסיק לבלבל את המוח. חיילים ששונאים את המצב בשטחים עדיין תופסים והורגים מחבלים.
      מתנחלים פחדנים מחפשים ערבים חסרי הגנה כדי להתעלל בהם או להרוג אותם.
      שום פצמ''ר לא יצא אף פעם מגוש קטיף לכיוון עזה.
      מתנחלים לא יוצאים עם נשק נגד חמושים פלשתינאים אלא רק נגד מסכנים לא חמושים.
      אז תפסיקו לעשות מיהושע אליצור גיבור גדול.
      שקולניק לפחות ירה במחבל שנתפס - ועשה את הדבר הנכון.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שלום עכשיו: דואגים לאויב... (ל''ת)

    שלום, 02/10/05 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אמון הציבור הדתי בבתי המשפט- 0

    אביחי, 02/10/05 08:36

    באמת לא משנה פרטי המקרה הספציפי.
    למה למשל, לא טרחו לציין בכתבה שהכביש בו נסע היה באותו זמן אסור למעבר של ערבים?
    זה לא בא להקל מעונשו, אבל זה עדיין מראה על מגמתיות.

    לציבר הדתי אין כלל אמון במערכת המשפט!

    ד''א, מעניין למה ארגוני השמאל לא מנסים לתפוס מחבלים ערבים?

    הגב לתגובה זו

    • אימון הצבור היהודי בבתימשפט-0

      משפטן, 02/10/05 08:44

      וזאת לידיעתך.

      הגב לתגובה זו

      • אמון הציבור המסורתי בבתי משפט0

        חי תחת, 02/10/05 10:53

        חוץ מהשמאל הקיצוני ומהערבים, אף אחד כבר לא מאמין לבתי המשפט של האליטות השולטות בכח הזרוע בארץ.

        הגב לתגובה זו

      • לא טרחה לקרוא את התיק נגדי

        אבל הנה, 02/10/05 11:49

        והסתייעה בידידתה התובעת, עורכת דין מושחתת ביותר (המרצה כמובן באוניברסיטה ומשמשת מודל אנושי לסטודנטים) שסיפרה לה במה מדובר. השופטת כתבה : 'השתכנעתי לחלוטין שהנ''ל (אני) אדם רמאי ומושחת (כך היא כתבה ללא כל קשר לכלום, היא היתה שופטת רשמת בלבד)' ובסופו של דבר נדרשתי לשלם מאות אלפי שקלים על לא עוול בכפי, ושמעתי שהעו''ד לקחה את הכסף וסרבה בכלל להעבירו לזוכים במשפט(!). הפסיקה היתה בהעדר כל התיחסות לתקדימים בנדון.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    2015

    ישראל, 02/10/05 08:31

    בעוד כעשר שנים ייתלו בחוצות העיר שלטים בנוסח הבא: ''מבוקשים אנשים שהשתייכו לתנועת ''שלום עכשיו'' שהובילו את המדינה לאבוד זהות ולאבדן דרך לאומית''.
    על החתום: ממשלת ישראל..

    הגב לתגובה זו

    • זה בסדר גם לפני 10 שנים אמרו

      יהושוע, 02/10/05 08:42

      באז שנות השמונים קולות מפגרים כמו הקול שלך אמרו את זה. אבל מה לעשות, בסופו של דבר, כל הממשלות עושות מה ששלום עכשיו קוראת לעשות. שלום עם מצריים עשינו? עשינו. מלבנון יצאנו? יצאנו. מנצרים יצאנו? יצאנו. אז תמשיך לקרוא את קולות הפילוג וההסתה שלך, ומזל שיש ממשלות חכמות (יחסית אליך) שעושות את הדברים הנכונים. אז כפרה עליך, אל תתרגש יותר מדי...

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מתגאה מה

        אלדו, 02/10/05 08:54

        להסגיר יהודי על שניסה להגן על עצמו ? עברתם כבר כל גבול ,אם בית המשפט חשב שהוא רוצחל הוא לא היה נשפט על הריגה ,אבל אין אמונה גם במשפט על הריגה בגלל שבתי המשפט והפרקליטות מכורות לשמאל הקיצוני .
        נכון שכל ממשלות ישראל עשו את שתבעתם לעשות אבל מי אומר שזה נכון? יבוא יום ואתם תראו במו עיניכם כשם שראיתם את פרעות אוסלו, כשהערבים יכבשו את שאר הארץ אתם תוצאו להורג ראשונים מבין היהודים בכדי שאף אחד לא יזעק להם שהייתם הומניים עם הרוצחים הערביים.
        אתם לא טובים יותר מהקאפו בזמן מלחמת העולם השנייה , גם הם היו יהודים,וגם הם עשו רק את המוטל עליהם.

        הגב לתגובה זו

        • קראת את התיק?

          מנשה, 02/10/05 10:54

          או שאתה אולי סומך על התקשורת של ערוץ שבע? תתביש לך!

          הגב לתגובה זו

      • יש לעשות שלום ויש בגידה

        ציוני בדם, 02/10/05 10:17

        ושלום עכשיו בוגדים והם יתנו את הדין על עך

        הגב לתגובה זו

      • אם רבין לא היה נרצח אף אחד לא

        @, 02/10/05 10:46

        היה שומע אלכם אז שתוק

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אופנהיימר, חפש את זביידי...

    עילם, 02/10/05 08:26

    אם שלטון החוק בישראל כל כך חשוב לך.
    משהו נדפק אצל השמאל. זה פשוט לא להאמין, מדיניות האיפה ואיפה שלהם בביכור הרוצחים הערביים על היהודים.
    לך לטלי פחימה, חברה בתנועת הבגידה שלך, ותשאל אותה על מבוקשים. בוגד.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''כבודה האבוד של מערכת המשפט''

    הלינץ' בשפרעם, 02/10/05 08:25

    כבר למעלה מחודשים מאז נרצח בלינץ' אכזרי נתן זאדה בהיותו כפות, וזאת לעיני שוטרים, ואיש לא נעצר ולא נתן את הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדוע

    פקק תנועה, 02/10/05 08:13

    אירגוני השמאל לא פועלים נגד הטרור וחותפיו של נוריאל?

    הגב לתגובה זו

    • כי בזה המשטרה הצבא והשב''כ מטפל

      עידן, 02/10/05 08:38

      אתה רוצה ששלום עכשיו תצא לחקור מחבלים מתאבדים וכו'? אל תגזים. אבל מה לעשות שהמשטרה והמדינה לא עושה כלום כנגד טרור יהודי????

      הגב לתגובה זו

      • טרור יהודי יש רק במוחם הקודחשל

        יהודי, 02/10/05 08:45

        השמאלנים........

        הגב לתגובה זו

        • הכל קונספירציות!

          מישהו אחר, 02/10/05 09:04

          שמן על הכביש, נינג'ות, מטעני דמה, סודה קואסטית... הכל קונספירציה. נתן זדה, קונספירציה אני אומר לכם! קונספירציה!

          הגב לתגובה זו

          • צריך

            פקק תנועה, 02/10/05 11:38

            להסביר לשלום עכשיו את המשך מהות הטעיות המדיניות חברתיית שהיא מבצעת

            הגב לתגובה זו

            • צריך להסביר לך

              עידן, 02/10/05 13:32

              את לכתוב טוקבקים בלי שגיאות.

              קודם כל תלמד עברית, ואחרי זה תטיף מוסר!

              למה מי אתה בכלל???

              הגב לתגובה זו

      • לעידן מירושלים

        אמנון, 02/10/05 08:53

        ''אל תגזים'' אתה כותב. באמת מי מגזים כאן. פתאום שלום עכשיו נהפכה לגוף אוכף חוק. כמובן נגד יהודי מהימין. הרי בעיניהם הערבי שפיגע ורצח, או טלי פחימה הבוגדת הם בכלל קרבנות. מטורפים!

        ולטענתך שהמשטרה והצבא מטפלים במבוקשים הערבים ולכן שם שלום עכשיו לא ''פועלת''- הרי המשטרה מטפלת גם בזה, כי הוא נתפש והורשע- וגם זה מפוקפק- שכן האזור היה סגור לנסיעה ובאוירה של טרור ניתן היה לחשוד ברכב.

        אלא- תמיד הסמולנים כמוך ימצאו רציונליזציה זו או אחרת להצדיק את מעשיהם הנלוזים והנפשעים. תתביש!

        הגב לתגובה זו

        • אתה כותב שטויות מצויין

          עידן, 02/10/05 10:51

          אתה גם יודע בדיוק מה שלום עכשיו חושבת ועושה.
          לדמגוגיות המטופשות שלך אני לא אענה.
          אבלמה קרה לך? פתאום אתה כועס ששלום עכשיו מחפשת פושע??? ועוד אתה מדבר על רציונליזאציה... אם זה מעשה נלוז ונפשע- אני גאה בו.

          הגב לתגובה זו