• 23.

    מדוע אינכם מפרסמים זאת?

    ששי, 05/10/05 20:30

    בשביל מה צריך את הבדיקות ברוב המוחלט של המקרים? כדי שאמו של התינוק תרצח אותו? כדי שהרופא יחתוך את בשרו לגזרים? האין זו התוצאה ברוב המקרים? למעלה ממליון תינוקות נרצחו במו ידיהם של ישראלים ''נאורים'' שאין להם אלוקים. במו ידיהם הם בצעו פשע נורא המטריף את הדעת. בשל תאוות בצע שפלה, בשל אגואיזם מטורף, בשל שיקולים אסטטיים וכו קבעו כי יש לרצוח בדם קר את התינוק שקול זעקתו לא נשמע. אין לי מילים להביע את שאט הנפש והגועל שאני חש כלפי חילונים המקשקשים על מוסר ואחריות כאשר הם בלא הנד עפעף אחראים לשואה שרק זו הטלריסטית מסוגלת להתחרות בה. כשאין אלוקים גם אמא מסוגלת לשחוט את בנה וחברה הישראלית היא הראיה.

    הגב לתגובה זו

    • לגברים אין זכות לדבר על הפלות.

      שושה141, 05/10/05 21:01

      היות ולא הגבר הוא שצריך לשאת את ההריון, לעבור את הלידה, ואחר כך לטפל בעצמו בתינוק פגוע ובאחיו הנוספים (כי במגזר המדובר הנשים הן המטפלות העיקריות אם לא היחידות של כל אוסף הילדים הנ''ל) ולכן לגברים אין זכות בכלל לדון בשאלת ה''לא הפלה כן הפלה''.

      הגב לתגובה זו

      • שושה - פסולת פמיניסטית פתטית

        אהובה, 05/10/05 22:48

        הוא שואל על ''לא תרצח'' וכל שיש לך לענות לו הוא ברברת פמיניסטית?

        אני עצמי אשה ולא רואה קשר בין האיסור לרצוח לבין מינו של הקובע זאת. הקישור הזה מעורר רחמים מגעיל ומטיל ספק בכשרותן של הפמניסטיות להביע דיעה על איזשהו נושא בעולם מכיוון שכל דבר נוגע מבחינתן במלחמת המינים.

        נראה לי שהגדשת כאן את הסאה וחבל שכתבת את מה שכתבת.

        הגב לתגובה זו

      • עם מי את מתווכחת

        מבקר בגנחיות, 06/10/05 09:55

        כמובן שאת צודקת, אבל זה מדור שכמעט ורק דוסים קוראים אותו. חבל על הזמן. עדיף להתווכח עם הקירות.

        הגב לתגובה זו

    • בחיי שזו אמת- כנסי

      אסתרקה, 21/10/05 10:33

      שמרתי פעם בשיבא על תינוק חולה של אשה חרדית שאינני מכירה , והיא ספרה לי על ילד אחר שלה שעבר נתוח בעודו בבטן אמו , וכך חייו נצלו. כמובן שאת הבעיה גילו באולטראסאונד. לא הכל שחור ולבן, אם כי ידוע שבישראל כמות הבדיקות הטרום לידתיות היא ללא פרופורציות לעולם הרחב. אבל אולי שוה בשביל להציל תינוק פעם בכמה זמן, מה דעתך?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    תלוי ברב

    עמי, 03/10/05 18:32

    כמו בהרבה מיקרים אחרים, גם כאן, הפסיקה תלויה ברב. תמיד הרב יכול לימצוא נימוקים לכך שהעובר מסכן את האם ( גופנית או נפשית).הכל תלוי למעשה בגישתו ובגישת הקהילה אותה הוא מנהיג. כל רב יכול לימצוא נימוקים ופילפולים לדעה זו או אחרת המנוגדת לה, דבר ההופך את הדת היהודית לשבויה בידי רבנים, מפגרים פחות או יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש כאן סקירה הלכתית חד מימדית

    שרון, 03/10/05 05:32

    יש מחלוקת גדולה בין הפוסקים לגבי הפלה. העמדה המוצגת כאן היא של צד אחד בלבד.

    די אם נזכיר את הרב וולדינברג, ''ציץ אליעזר'', מגדולי פוסקי דורנו, וחרדי שחור לכל הדעות, שמתיר הפלה בתנאים מסויימים כאשר העובר פגום.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אבישי אתה לא פוסק !!!

    יאיר, 02/10/05 22:11

    הדברים לא כל כך פשוטים.
    יש מקרים בהם מתירים הפלה.
    ובודאי לפני 40 יום.
    ישנה מחלוקת בפוסקים על מקור האיסור להפלה וחומרתו.
    אז אנא ברר הסוגיה ופרסם התנצלות אם צריך.

    הגב לתגובה זו

    • לא פוסק אבל הוא צודק (ל''ת)

      למה לשחק אותה?, 03/10/05 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדוע אינכם מפרסמים זאת?

    ששי, 02/10/05 21:42

    בשביל מה צריך את הבדיקות ברוב המוחלט של המקרים? כדי שאמו של התינוק תרצח אותו? כדי שהרופא יחתוך את בשרו לגזרים? האין זו התוצאה ברוב המקרים? למעלה ממליון תינוקות נרצחו במו ידיהם של ישראלים ''נאורים'' שאין להם אלוקים. במו ידיהם הם בצעו פשע נורא המטריף את הדעת. בשל תאוות בצע שפלה, בשל אגואיזם מטורף, בשל שיקולים אסטטיים וכו קבעו כי יש לרצוח בדם קר את התינוק שקול זעקתו לא נשמע. אין לי מילים להביע את שאט הנפש והגועל שאני חש כלפי חילונים המקשקשים על מוסר ואחריות כאשר הם בלא הנד עפעף אחראים לשואה שרק זו הטלריסטית מסוגלת להתחרות בה. כשאין אלוקים גם אמא מסוגלת לשחוט את בנה וחברה הישראלית היא הראיה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    סיפור מהחיים בענייני הפלה

    אחת עם, 02/10/05 21:04

    שכנה שלי- צעירה ונחמדה, שיש לה בעית לב גנטית, פלוס איטיות מסויימת, נישאה במז''ט, ובניגוד לעצת הרופאים נכנסה להריון. בחודש החמישי הסתבר שיש לעובר בעיה קשה בהתפתחות הראש, והרופאים לא נתנו לו שום סיכוי לשרוד. הם פנו לרב גדול שהתיר לעשות הפלה, אבל הרופאים אמרו שבגלל בעיית הלב היא לא תעמוד בלידה המוקדמת, והדבר הפחות מסוכן הוא לידה טבעית. כאשר התינוק נולד, האם והתינוק היו בטיפול נמרץ בסכנת חיים ויצאו מזה ב''ה. להפתעת כולם התינוק שרד.
    הוא היה בהחלט בעייתי, עם ראש גדול ובעיות התפתחות רבות, אבל האם לא יחסה לכך משמעות רבה (אולי בגלל היותה איטית במקצת),. היא אהבה אותו, טיפלה בו במסירות רבה, ובעיקר שמחה בו מאוד. היא חוותה את כל השמחה שבאמהות. כל המשפחה מסביב תמכה מאוד ושמחה גם היא בתינוק. הוא החזיק מעמד עד גיל חמש, ואז נפטר מזיהום. הדבר כמובן גרם לשברון לב לאם. המתאבלת עליו ומספרת לי לעיתים על געגועיה ועל אהבתה אליו.
    אני הרבה פעמים חושבת על זה, ואומרת לעצמי איזה מזל שלא יכלו להפיל אותו בזמן. עם כל הכאב- נראה לי שהשמחה והחוויה שהילד הזה העניק לאמו היו עצומים. הוא נתן לה משהו שלא היה לה סיכוי לקבל אף פעם, אם היו מפילים אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    we all do check up on our baby (ל''ת)

    bullshit, 02/10/05 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההבדל בין עין הוד לגוש קטיף

    דובי, 02/10/05 11:10

    את גוש קטיף הקימו על חולות שוממים. את עין הוד הקימו לאחר שירשו משם ערבים.

    והנה האמת שאף אחד לא יגיד: השמאלנים מנסים לנקות את מצפונם על בתיהם שנבנו על בתי ערבים, בכך שהם יטענו כלפי הפלסטינים שהם וויתרו וויתורים כואבים בכך שפינו ישובים יהודים (שלא נבנו על כלום, וזה מאוד מאוד כאב לשמאלנים), ולכן גם הערבים צריכים לוותר על עין חוד.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק רציתי להסביר את הבסיס

    חנה, 02/10/05 10:54

    מדוע נשים חרדיות לא מפילות, העיקרון הוא שכל אישה מאמינה שמה שאלוקים נתן לה הוא מתנה ועם המתנה הוא נתן לה כוחות להתמודד איתה, ברגע שאדם מאמין בעיקרון הבסיסי הזה הוא מוכן להתמודד עם כל מה שהאלוקים מביא לו, הוא פשוט מאמין שזה שליוחת שהוא עכשיו צריך לעשות... שיהיה לכולנו שנה טובה!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם ד''ר זקוק להבנת הנקרא...!!!

    אדי, 01/10/05 18:53

    מי שסבור שההתנתקות נועדה לשרת את הצדק של הפלשתינים, אינו מבין כלל במה המדובר.
    ההתנתקות היא צעד פוליטי של ממשלה לגיטימית, שנבחרה על מנת לקדם את האינטרסים של מדינת ישראל.
    אפשר להתווכח לגבי ההגיון והתועלת הצפויים לנו ממהלך זה, אבל אין טעם ליחס לו כוונות שלא היו בו.
    עין הוד שוכנת בשטח שמוכר כמדינת ישראל על ידי אומות העולם.
    נסיון להשוות אותו לגוש קטיף אשר לא סופח, ולא הוכר מעולם כשטח של מדינת ישראל על ידי אף אחד, הוא מעשה איוולת...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    השתדלות (ל''ת)

    אהבתי, 01/10/05 13:29

    הגב לתגובה זו

    • אז שישתדלו להתחיל לעבוד.... (ל''ת)

      לא ככה?, 01/10/05 19:35

      הגב לתגובה זו

      • תשתדל לשתוק (ל''ת)

        שת, 01/10/05 23:22

        הגב לתגובה זו

    • ''השתדלות'' (ל''ת)

      אז מה זה בסוף?, 01/10/05 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כתבה מרשימה ומעניינת (ל''ת)

    כמו כל שבוע, 01/10/05 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    I know real case about a baby

    a fello jew, 30/09/05 19:21

    that was very damaged. the doctors gave him few month to live. and R wosner was matir to abort in the 7 month.

    so each case is diferent... you got to ask

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה שייך שחרדים לא עושים בדיקות

    א', 30/09/05 19:03

    ואם חרדים בדרך כלל לא עושים בדיקות, זה כן מצדיק את הכפשת המשפחה הזו שכן גילתה אחריות ונבדקה ?

    הרי המקרה הזה יכול להיות דווקא צידוק לא לבדוק - הנה, כשהשם לא רוצה, כל הרופאים והבדיקות לא עוזרות.

    אני כמובן לא מאמין בכך, ואפשר לראות גם לפי מועד הכתיבה שאני חילוני, ובכל זאת, צריך לגלות הגינות בסיסית לכל אדם.

    הגב לתגובה זו

    • החרדים טענו שהשמיצו כל החרדים (ל''ת)

      ולא רק המשפחה, 30/09/05 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שוביניזם במסווה של הלכה..

    שושה141, 30/09/05 19:00

    נורא ברור..
    מי שקובע שאסור להפיל הם גברים.. מי שצריכה אחר כך לטפל בילד פגוע ולא להזניח את שאר הילדים היא האשה..
    שלא לדבר על הרב ה''גדול'' עובדיה שאני מוכנה להתערב שאם ביתו היתה נאנסת, הוא ועוד איך היה מריץ אותה להפלה ''דיסקרטית''.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מראש השנה לראש השנה יש חילונים

    יניב, 30/09/05 16:33

    שעובדים משלמים מיסים שלחרדים יהיה כסף לשלוח לוטו.

    הגב לתגובה זו

    • בלי תפילה ותורה היית נימחק (ל''ת)

      מזמן מהארץ, 30/09/05 18:17

      הגב לתגובה זו

      • מוכן לקחת את הסיכון... (ל''ת)

        א, 30/09/05 18:57

        הגב לתגובה זו

      • נמחק ??? תוכיח !!!

        חילוני חרד, 30/09/05 18:59

        כמה קל להאחז במשהו שאי אפשר להוכיח אותו.
        להזכירך גם יהודים טובים ששמרו על המצוות , התפללו, נהגו קלה כחמורה וכדומה נמחקו.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    כתבה מעניינת. מסכימה עם הרב

    אליס, 30/09/05 16:18

    בן-ציון מוצפי על זילות המושג 'השתדלות'. גם אני בתור חילונית לא אוהבת את זילות הערכים שעושים הפרסומאים גם לחילונים.
    אהבתי את הבדיחה בסוף הכתבה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כמה חיילים שומרים על עין הוד ?

    מהרהר, 30/09/05 15:40

    כמה חיילים מתו על הגנת היישוב ?
    כמה כספים שמיועדים לזקנים, לבריאות, לחינוך וכו הגיעו בסופו של דבר לעין הוד ?

    הגב לתגובה זו

    • הוגש במימון האיחוד האירופי

      גלה אלמגור, 30/09/05 17:03

      ע''י תושב עין הוד ''רודף שלום'' שמוכן לוותר למען השלום על הרבה שטחים ובתים, אבל רק אם מדובר על בתים של אחרים, רצוי יהודים ימנים.
      אפשר לחשוב שהחיילים ששומרים על הגבולות כולם, כולל הספינות ששומרות על המים הטריטוריאליים, אינם שומרים גם על עין הוד.
      יאללה ''מהרהר בקול רם'', חתיכת דמגוג רדוד , פולש אלים וכובש מושחת ששדד בכוח הנשק בית של פלשתיני, לך חפש לך סיסמאות נבובות חדשות.

      הגב לתגובה זו

      • אוי חמודי מודי

        עדיין מהרהר, 30/09/05 17:52

        זה שתדחוף בכל חור את ה''הוגש במימון האיחוד האירופי'' לא יעזור לך, זה לא יהפוך לאמת כי זה פשוט לא.
        לעומת זאת , הקפיצות האינסופיות שלך בכל מקום שהסתכלתי במרחב האינטרנטי דווקא מעוררים בי את החשד שאולי לך נותנים ממון בעבור דבריך הנבובים. אם כן שיבושם לך.

        ועכשיו נחזור לשאלתי האמתית:

        האם אפשר להשוות את עין הוד (יישוב שהוקם בשנות ה- 50) שבמקרה או לא מעניק ערך מוסף לחברה הישראלית כולה (אמנות, תרבות, צימרים, מסעדות, תיירות וכו) והצורך לקיימו הוא מינימלי, ליישוב שכל מטרתו לנכס שטח , בשביל להראות כמה אנחנו ''גברים'' ובדרך לרמוס את החוק הבינלאומי וגם כמה אנשים שחיים שם ככה במקרה ובנוסף לשאוב ולמצוץ את משאביה הסופיים של המדינה ?

        הגב לתגובה זו

        • זה לא עניין עקרוני כלל

          איל, 30/09/05 23:11

          ברמת העקרון, אם אתה ציוני אמיתי, אתה צריך לתמוך בגירוש כל הערבים מכל שטחי ארץ ישראל. אבל רוב העקרונות אינם קדושים. יש כמה שכן- חיי אדם למשל. פינוי עזה הוא לא הכרזה שליהודים אין מקום בארץ ישראל וזהו אינו תקדים לפינוי עין הוד, זו החלטה של יתרונות וחסרונות, ורבים החסרונות בהחזקת עזה מהיתרונות. כך גם לגבי שאר השטחים. לישראל יש יותר סיכוי לפרוח, להצליח ולהשאר בחיים בלי השטחים מאשר איתם. זה עניין של פשרה ריאלית ולא החלטה אידיאולוגית.

          הגב לתגובה זו

          • לשמאלנים יש סיכוי לפרוח...

            יוס2, 01/10/05 09:01

            בלי ארץ-ישראל. וזה מה שיקרה בסופו של דבר. יבוא יום והוא לא רחוק בו תגיעו למסקנה(שחלק מיכם כבר הגיעו עליה) שהארץ הזאת רק בולמת אתכם ומפריעה לכם לברוח, ואז תארזו מיזוודות ותחזרו הביתה - לאירופה וכו'. כמובן שאחרי שתסלתקו מכאן אנחנו, היהודים, נשאר עם החורבן וההרס שהשארתם לנו. את החיים שלכם תצילו אבל אותנו תידונו למאבק יותר קשה ואכזרי.

            הגב לתגובה זו

            • כמה צביעות

              מירי, 01/10/05 11:09

              התרומה של השמאל להקמתה ולתחזוקתה של א''י ממש לא מבוטלת, לא בעבר ולא בהווה.

              אתה צודק בהחלט, הנה השמאלן הגדול והידוע שרון, עושה בדיוק מה שהשמאלנים הקטנים אמרו לפני הרבה מאד שנים. אני בטוחה שגם ביבי היה עושה את אותו הדבר.

              ד''א - הם לא יהודים ? אני לא יהודי ?
              מישהו שחושב אחרת ממך הוא לא יהודי ? אההה - הבנתי - הרב אבינר לא יהודי.

              הגב לתגובה זו

          • ומה עם המסגד

            יוסי, 01/10/05 09:36

            קרוקוצקין מתחיל שם עם המסגד של עין הוד. האמנים עשו במסגד מסעדה שבה אוכלים חזיר ושותים בירה. על זה שותקים.

            הגב לתגובה זו

        • איזה ערך מוסף מעניק עין הוד?

          יוס2, 01/10/05 08:54

          שמותר לגרש ערבים ולגור ליד המגורשים במרחק אווירי של קילומטר וחצי? הלכה הטענה המוסרית של השמאל.
          אולי שמותר לגרש ערבים רק בגבולות המדינה? עפ''י החלטות האו''ם, ודאישת כל העולם למעשה, הפליטים צריכים לחזור לבתיהם - הלך גם הטיעון המוסרי וגם הטיעון המשפטי של השמאל.
          כלומר, כל טענות השמאל עומדות על כרעי תרנגולת במקרה הטוב.

          הגב לתגובה זו

        • לזה שמהרהר, בעניין עין הוד

          essie, 01/10/05 09:35

          ללא קשר לנושא הפוליטי, עין הוד מעניק ערך מוסף לקבוצה קטנה ופלצנית אחת שחושבת את עצמה לאליטיסטית. כל המשאבים והמענקים הכספיים שהמדינה שפכה שם, הם על חשבון ילדים בעיירות פיתוח שמערכת החינוך בישראל מזניחה אותם. זו האמת הפשוטה. וכך קורה בעוד מקומות ועם עוד כמה קבוצות פלצניות בארץ שחושבות שהן נותנות ''ערך מוסף'' 'טיזי' לחברה הישראלית!
          אז היגיע הזמן להפסיק להרהר ולהתחיל לחשוב לעומק ולראות את המציאות.
          שנה טובה

          הגב לתגובה זו

          • ל- essie

            עדיין מהרהר, 01/10/05 11:04

            שנה טובה גם לך, שנת בריאות, אושר, שלום וביטחון.

            אחלה - בוא נעזוב פוליטיקה (למרות שהכנסת אותה בדלת האחורית כשהבעת את דעתך על מי שנמצא שם).
            אשמח אם תראה לי על מה אתה מדבר כשאתה אומר שהמדינה השקיעה משאבים ומענקים כספיים לעין הוד? אח''כ בוא ותוכיח לי שמה שהושקע שם היה על חשבון הילדים בעיירות הפיתוח שמערכת החינוך בישראל מזניחה ?

            רוצה לחשוב לעומק, יאללה בוא נעשה את זה. מדינת ישראל קיבלה ומקבלת הון מיובא בסדר גודל שאף מדינה אחרת בעולם לא מקבלת(בוודאי לא ביחס למספר התושבים או לגודלה). אתה רוצה להגיד לי שכל הכסף הזה נשפך על ''עין הוד'' ודומיה ?
            לא נראה לך שהטיעון בעייתי ?
            מנגד כסף שהושקע ועדיין מושקע בשטחים שמעולם לא סופחו לא''י זה לא נראה לך כבזבוז ?

            אין לי בעיה, אם מדינת ישראל רוצה לבנות כבישים, מערכות חשמל ואינסטלציה ולקיים יישובים יפים ומפוארים (ולא חס וחלילה לקבוצות אליטיסטיות בניגוד למתנחלים שהם הלוא כלל לא אליטיסטים) , תקום ותספח את השטחים. איש לא מונע את זה ממנה ומרגע זה השטחים הם חלק משטחי המדינה ע''פ החוק וחייבים לתקצב אותם כמו כל שטח אחר.

            הגב לתגובה זו

            • בכל הקלקולציות שאתה עושה

              כתומה בנשמה, 21/10/05 10:46

              בענין מתנחלים על חשבון זקנים - אל תשכח שמתנחלים אלו אזרחי מדינת ישראל, משרתים בצבא ומשלמים מסים [שלא לדבר על מגזר חקלאי שהכניס למדינה ג'ובות נאות של יצוא משובח] , ולכן יש להפחית את מה שמגיע להם ממילא כאזרחים. דהיינו אם היו מקימים את ישובם במקום אחר כמוך- זה גם היה עולה כסף . בנת?

              הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם תושבי נווה דקלים גורשו

    שלומי, 30/09/05 14:29

    מהחולות הריקים שהם הפריחו, קל וחומר שתושבי עין הוד צריכים להיות מגורשים מבתיהם הערביים.
    איך אוהבים לומר הטוקבקיסטים הסמולניים: שלמה ארצי, תתחיל לארוז.

    הגב לתגובה זו

    • קצת רקע

      שמאלן, 30/09/05 17:53

      לפי הסבר האר''י בעת הבריאה האל צמצם את מקומו בכדי לתת מקום לנבראים. בחלל שנוצר בשל כך נוצקו הכלים החומריים בכדי לקבל את שפע האור האלוהי. אלא שבמהלך הבריאה נשברו הכלים בשל חוסר יכולתם להכיל את השפע. כך יצא העולם מסדרו ורק נצנוצי אור האל נמצאים בכלים השבורים.

      כל מהות ההיסטוריה מאז השבירה היא בניסיון התיקון. אבל בכל פעם כשכמעט מגיעים לתיקון המלא מישהו חוטא ומחזיר את הגלגל אחורה. האדם הראשון וחטא חווה והתפוח, נוח שהשתכר באוהלו, חטא העגל וכו.

      מן השבירה והקלקול נוצרה ממלכת הקליפות. ממלכת הצד האחר (הסטרא אחרא), צד ש מ א ל - ממלכת השטן הנשלטת ע''י סמאל ולילית שתפקידם להביא את הרע על העולם והאדם. את התפקיד הזה הם לא עושים לבד יש להם עוזרים רבים: האישה המפתה, העמלק, הגוי, החמור, הכלב, הנחש ושאר שדים ורוחות. וכולם אוספים כוח מחטאי האדם.

      ליהודים תפקיד קשה למגר את הרע ולהרבות במצוות. כל מצווה מייצרת מלאך שעוזר לטובים וכל חטא מייצר שד שעוזר לרעים.

      למי שעדיין לא מבין השמאל או הסמאל הוא מייצג הרוע, אותו יש להחריב, בו יש להלחם עד חורמה, הוא שמפריע להוציא את האור האלוהי הגנוז. ברגע שזה יקרה אורו של המשיח הגואל יתגלה.

      לא קשה לדמיין מה חושב אדם שמאמין במשנה הזו כלפי השמאל... עוד יותר מפחיד אותי לדעת מהו הביטוי הפרקטי למלחמה בשמאל וברוע...

      הגב לתגובה זו

      • לשמאלן. נמאסת עם הקטע הזה

        והוא מלא טעויות, 30/09/05 23:57

        כמה פעמים תכתוב אותו? מספיק

        הגב לתגובה זו

        • אם קשה, תעצום עיניים כמו שתמיד

          שמאלן, 01/10/05 07:51

          אתם עושים מול העשבים השוטים... תעקור אותם מן השורש ואשתוק !

          הגב לתגובה זו

          • שמאלן מזכיר את ה'משיח מצפת (ל''ת)

            שגר בצרפת, 02/10/05 00:06

            הגב לתגובה זו

      • בורות או רשעות ?

        מקובל חובב, 02/10/05 12:56

        נושא השמאל בקבלה נולד הרבה לפני הביטוי שמאל וימין של היום .

        הגב לתגובה זו

      • לא ידעתי אם לצחוק או לבכות...

        אסתרקה, 21/10/05 10:40

        אתה מגייס את ה''ידע'' שלך בקבלה כדי לומר שיש לנו איזה שהוא ציווי למגר שמאלנים? תזהר, זאת הסתה פרועה ! לידיעתך, דתיים אינם עוסקים בקבלה, רק החילונים! וחוץ מזה, מה הקשר בין שמאל מדיני לשמאל במובן של הסטרא אחרא? במחשבה שניה,אולי אתה הסטרא אחרא!

        הגב לתגובה זו

    • כרגיל, לא יודעים להבדיל בין

      סטודנט, 30/09/05 18:37

      שטח שישראל מגדירה כשטח ישראלי, לבין שטח שישראל מחזיקה בכיבוש צבאי בלבד, לפי הגדרתה עצמה.

      מה שעצוב, שיש ייצוג משמעותי למפגרים הללו, כפי שאפשר לראות בכנסת - עשרות ח''כ ימניים משיחיים פאנאטיים.

      אוי גוועלד.

      הגב לתגובה זו

      • כרגיל השמאל מתגלה במלוא כיעורו

        יוס2, 01/10/05 08:57

        ...המוסרי. הרי אתם כל הזמן טוענים שאנחנו היהודים לא נאורים ולא מוסריים. והינה מתברר שהשמאל כן מצדיק גירוש ונישול של אנשים מאומה אחרת מאדמתם.
        נ.ב.
        הטיעונים שלך גם לא תופסים מבחינה בינלאומית - לא מבחינת החוק הבינלאומי וגם לא מבחינת הקונצנזוס הבינלאומי - שניהם מחייבים את שיבתם של תושבי עין-חוד לבתיהם בעין-הוד.
        אז בפעם הבאה שאתה מדבר על מפגרים תביט קודם במראה ותראה אחד כזה.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    אבישי תעשה לי ילדה (ל''ת)

    רווקה, 30/09/05 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כתבה מרתקת ויסודית.

    אלי, 30/09/05 13:11

    הלוואי וכל הכתבות המתפרסמות כאן היו ברמה, בדיוק וברצינות כמו המאמר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לפעמים הוא מתבטא באופן חיובי

    ז'יד, 30/09/05 12:44

    '' ד''ר אמנון רז קרקוצקין, יהודי ושמאלני יקר ומרתק''.
    צפוי. לא מפתיע אצל מי שבאופן קבוע מחפש פגמים, או מנסח עובדות בצורה פוגעת, בציבור החרדי.
    כמדומה שהנ''ל גם פרסם סרט משמיץ על ידידיהם של הוריו.
    התנהגות צפויה אצל הלעקערס - לחסני ... .

    הגב לתגובה זו

    • די די די עם פאבלוב,

      קובי, 30/09/05 15:36

      אבישי בן חיים ממש לא אנטי חרדי ואת הרגישות בה סיקר את הגירוש, יכולים ללמוד בבי''ס לעיתנאות חרדית
      אז די כבר עם ההתניה הקלאסית שלך.
      תגיב לגופו של עניין. ורצוי בלי שגיעוט קטיב...

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת להשוות את גוש קטיף

        לעין הוד?, 30/09/05 19:34

        זה ענייני? בעיני אבישי הוא יהודי יקר, את מי זה מעניין? כולה רצה לפרגן לד''ר העלום.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    ה' נתן,ה' לקח,

    יהי שם ה' מבורך, 30/09/05 11:11

    שלא תדעו עוד צער.

    הגב לתגובה זו