• 59.

    גילוי דעת מביש

    איתמר, 18/12/06 22:05

    זו ממש לא תעודת כבוד מבחינתו של הרב אבינר, שנכשל בלשונו ומתקשה כתמיד להודות בכך. לא קשה לשים לב כמה רבנים חשובים בציונות הדתית אינם חתומים על הגילוי דעת הזה, שאיננו אלא מתן הכשר ציני של רבנים, רובם עלומי-שם, לתפיסת עולם חשוכה ופונדמנטליסטית, המוצגת בצורה מביכה. יש לשים לב גם לכך שגילוי הדעת מתעלם באופן מוחלט מהסיבה להרתעמות של הרב אבינר ועל דבריו בנוגע לנשים, ומתמקד במאבק על ארץ-ישראל, מטעמי נוחיות

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    וגם אני רוצה להביע את תמיכתי (ל''ת)

    הרה''ג טלי, 02/10/05 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    Aviner Yom Hadin

    rona, 02/10/05 13:26

    Aviner has to add:
    On the sin to be rebel on Talmidei Hachmaim
    On the sin to be self pride
    On the sin to be clown
    On the sin of Nida
    On the sin to be Flavius

    I hope that this year you will do Techouva.
    It seems that you have no more Rabbi where to take advice.It's the worth situation.
    For all the friends of Aviner it's time to seek for a real rabbi .

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ראש השנה

    אלי, 02/10/05 09:31

    בואו לא נשכח שמחר בערב ראש השנה- יום הדין. בואו נהייה קצת זהירים בדברינו שלא ניכשל חס ושלום בפגיעה איש באחיו קל וחומר ברבנים מכובדים. להזכירכם בית המקדש נחרב לא ביגלל שוויתרו על חלקים מארץ ישראל אלא בגלל שנאת חינם.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד. (ל''ת)

      לא נוסיף מחלוקו, 02/10/05 11:43

      הגב לתגובה זו

    • שים לב! בגלל שינאת חינם

      נתי, 02/10/05 13:42

      ולא בגלל שינאת אמת

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    חלק מהרבנים החותמים חתמו מתוך

    קובי, 02/10/05 02:51

    חלק מהרבנים החותמים חתמו מתוך לחץ. הדבר בדוק וברור, לפחות על כמה מקרים. הרבנים ניסו להשתמט ולא לחתום והופעל עליהם לחץ גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לכל משמיצי הרב אבינר...

    אביעד הנחמד., 01/10/05 23:58

    ראש השנה ויום כיפור בפתח, תכוונו חזק בקטע של ''על חטא שחטאנו לפניך בלשון הרע''.במקרה שלכם אתם רשאים להוסיף : ''על חטא שחטאנו לפניך בביזוי תלמידי חכמים''.

    שנה טובה!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חשוב מאד יוזמה חיובית

    עגבניה עם נשמה, 01/10/05 22:45

    נמאס מהקיצונים המתפלגים כמו עמבות. זכותם להביע דעתם לבחור לפרלמנט להפגין לכתוב לצעוק לצרוח ולהפגין ואני אעמוד לרשוןתם בענין זה. לא להשפיל תלמידי חכמים זה לא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רוב הרבנים החתומים הם צעירים-

    בן תורה, 01/10/05 21:06

    מאוד! ולא מוכרים לאיש

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה בשוק?!

      דובי הראל, 02/10/05 08:34

      אם רשימת הרבנים למטה לא מוכרת לך, אל תחתום ''בן תורה''. כי גם אם אתה לא בן תורה, את הרבנים האלה חובה להכיר.

      אגב - מאחר וכל הויכוח התעורר סביב נושאים שקשורים לגוש קטיף, ולא לנושאי טהרת המשפחה, אז חובה לציין שהרבנים הרשומים למטה, כולל הרב אבינר הטריחו עצמם להגיע לגוש. בזמן הגירוש הרבנים המחרימים, החתומים על העצומה הראשונה, לא היו עם האנשים בזמן הצרה, אלא היו מעל האנשים. נחש למי האנשים יקשיבו.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    די לביזוי התורה!

    אברהם, 01/10/05 21:00

    כולנו תלמידי הרב קוק זצ''ל שלימד אותנו לכבד אחד את השני גם אם יש חילוקי דעות. ביקורת עניינית על דרך של רב מסוים, מקובלת, אך מכאן ועד להשמיצו, הדרך רחוקה אסורה ופסולה. לגבי ענייני הדמים, אם אכן, הכל ענייני ואמיתי, אז זו שאלה לגדולי הדור, וגדולי הפוסקים, שמה שהם מכריעים ושוב באופן ענייני יש לקבל. ודי להוסיף השמצות ולכלוך, לנושא ענייני הלכתי.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הלכו הזרזירים אצל העורב

    אחד, 01/10/05 20:03

    מספיק להעיף מבט ברשימת החותמים כדי להבין בצד של מי אני, לפחות, ולא, זה לא הצד של רפי פרץ וה''טובים''..
    יהי חלקי עם החולקים.

    הגב לתגובה זו

    • הלכו הזרביבים התכוונת להגיד!

      יענקל, 01/10/05 22:08

      שילכו כבר! כל הזרביבים ויעזבו אותנו בשקט
      מושחתים נמאסתם!

      הגב לתגובה זו

    • אחד מחיפה

      ניסים, 01/10/05 22:41

      אתה פשוט עיוור צבעים
      אני דווקא חןשב שאם הרב דרורי מצטרף לרשימה אני איתו
      כל הכבוד

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל האמת ב-aviner.net! (ל''ת)

    חיים, 01/10/05 00:41

    הגב לתגובה זו

    • לא להכנס. זה סתם הוצאת שם רע (ל''ת)

      ליאור, 01/10/05 19:47

      הגב לתגובה זו

      • דוקא אתר מעניין מאוד (ל''ת)

        רינת, 01/10/05 21:05

        הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות. זהו לשון הרע אבל

      לתועלת, 01/10/05 21:11

      הוצאת שם רע זה איסור לפרסם ולדבר על דבר שקר. אך דבר אמת שהוא נו ברע זהו לשון הרע. אך פה מדובר בתעולת לאנשים שייתכן ויחטאו בגללו לכן יש להתיר. העדויות האלו נכנונות ואני אישית דיברתי עם אדם שנכח במקום האירוע.

      הגב לתגובה זו

    • אוסף שקרים בזויים ומפוברקים

      נתנאל, 01/10/05 21:29

      והחוברת, כבר כתב עליה הרב צפניה דרורי שאינה אמת

      ועיין באתר
      www.havabooks.co.il/aviner

      הגב לתגובה זו

    • ה' ירחם....עליך!!!

      אברהם, 01/10/05 22:58

      ערב יום הדין, וכל מעשיך הם לשון הרע, הכפשת שמו של תלמיד חכם מובהק!!! מחילה תצטרך לבקש ממנו ישירות. הרי ידוע שכל רב שהוכפש הוא נשאר לנצח והמכפישים נעלמו, וכך גם יהיה עם מרן הרב שלמה אבינר שליט''א. כולי צער ממה שקורה לטובים מאנשינו. יהי רצון שכל הקשיים הללו יזרזו את ביא הגואל במהרה בימנו אמן.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הסוס הטרויאני שלנו

    אביתר, 30/09/05 15:48

    נמאס כבר מסהרורי הקיצונים שתופסים מכל טמבל שלמד קצת תורה- רב.
    כבן לציבור הדתי אני פשוט מתבייש ממה שקורה כאן, כל ילד עם זקן מרגיש שהוא יכול לתקוף את הרב אבינר ולהשמיץ אותו.
    תשארו בגבעות שלכם ותרקדו עם כל הג'ויינטים שאתם לוקחים- ופשוט תעזבו אותנו, הציבור הדתי השפוי, בשקט.
    אה ודרך אגב- אם בסוף לחילונים גם ימאס מכם ויחליטו להעיף אתכם- אל תקראו לנו לעזרה!

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      חילוני, 30/09/05 17:18

      לחילונים כבר נמאס מהם והמכות הקטנות ''ברגישות שלא ירגישו, בנחישות כדי שיכאבו'' כבר בדרך.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    רבנים ליגה ג' (ל''ת)

    גריזים, 30/09/05 15:10

    הגב לתגובה זו

    • ואתה ליגה ז' (ל''ת)

      צביקה, 30/09/05 16:33

      הגב לתגובה זו

    • אלה מנהיגי האומה

      משה, 01/10/05 21:30

      לכל אחד מהם אלפי תלמידים. והם ענקים כל אחד בפני עצמו.

      לגבי פוסק, תשאל את הרב עובדיה, שאמר שהוא תומך ברב ורק לא חתם כי הוא נגד עצומות וכד'. אתה מוזמן לשאול אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    טוב, מה אני כבר מבין?

    דורון, 30/09/05 14:37

    שאלה קצת מוכרת, שתזכה בתגובתו המבטלת של הקהל המצוותי, מאת ישראלי חילוני (המאמין לגמרי באלוהים ואוהב עד כלות את התנ''ך):
    תגידו, אתם לא מרגישים מבוכה גדולה ותפלות עמוקה מכך שכל העולם המכונה ''אמוני'' עומד עכשיו למבחן הציבור על כתם דם סרוח בתחתוני אישה? ויותר מכך: האם לא הגיע הזמן לדעתכם לתת לכל אישה לספור נקיים בעצמה ובחדריה - אם בכלל תחפוץ בכך - ולהפסיק להטריד בכך גברים? האם אתם מתחילים לקלוט לאיזו רמת גיחוך וסילוף של רוח התנ''ך הגיע העניין הזה (ומקביליו הרבים ביהדות ההלכתית)?
    אחים יקרים, אתם תקועים בגלות. תקועים עמוק. כל ''ספרות החוכמה וההלכות'', כל ''התורה'' (כלומר, הגמרא) שאתם נשענים עליה, הפכה לכם למלכודת סבוכה ורודנית. עובדיה יוסף הוא רק פרי באושים בולט במיוחד.

    הגב לתגובה זו

    • נראה שלא שמת לב, שענין

      צריך להורידו מן, 30/09/05 16:38

      הכתם אינו מעניין איש, כמעט!!
      זעמו של הציבור הוא על סיוע אבינר לחורבן גוש קטיף, אות וסימן להמשך, שהרי הוא אינו מתחרט, וכנ''ל כל שאר משיחי ה''ממלכתיות'', ה''מחבקים את צה''ל'' שביצע פשע נורא ואיום כל כך נגד העם היהודי, ומונעים מן הברגים הקטנים והמלוכלכים לקלוט את גודל הפשע, שאין לו מחילה!
      מילאו פקודתו של דיקטטור אכזרי וחסר נשמה, לא נשמת יהודי ולא נשמת אדם!
      שרודף את עמו, כדי לשאת חן וחסד לפני מהרסינו ומחריבינו מבית ומחוץ!

      הגב לתגובה זו

      • אבל הכתם נשאר על הקיר

        דורון, 30/09/05 18:54

        אני יודע כמובן שהכתם הוא לכאורה רק אמתלה, אבל בשוך כל מהומת הכעס המוצדק על שרון (אני לא שותף לניסוחים שלך בעניין זה), עדיין יישאר כתם הנידה הזה, כמייצג איזו תלישות עמוקה של הציבור הדתי-הלכתי, שאולי גם היא איפשרה לתלוש אותו ככה מאדמתנו, בלי שתרעש כל הארץ.

        הגב לתגובה זו

    • חושב שחידשת משהו?

      מאיר, 01/10/05 22:57

      עיקרה של היהדות הנו ההלכה והיא זו ההופכת את היהודי לכזה. כל שאר הדיונים על מחשבות והשקפות הנם שעשועים נחמדים ותו לא.

      אתה חלק מעולם מסויים ורואה את היהדות בהתאם לכך. לא אתווכח עמך כאן, רק אזכיר כי כל גדולי התורה ללא יוצא מן הכלל הקדישו את חייהם לעיסוק בלתי פוסק בפרטים הקטנים הללו שאתה כה סולד מהם. אם נזכור שגדולי התורה הללו מתאפיינים בלימוד בלתי פוסק מאז הילדות באופן שאין לו שום מקבילה בעולם המוכר לך ונזכור כי העם היהודי באופן יחסי הוציא מוחות מעולים בלי פרופורציה לגודלו ולא נשכח כי רוב העם לאורך ההסטוריה עסק בפרטים הלכאורה מאוד טפלים הללו - הרי שאו אתה מטומטם או שהעם היהודי לדורותיו הוא המטומטם.

      וכאדם שמתעסק עם היהדות ומעט לעומק, ברור לי מיהו המטומטם באמת. אתה מאוד לא תאהב את התשובה שלי אבל ארמוז לך שעד שאתה מבזבז מזמנך ומכלה כוחותיך כדי לפרק את המחשב לגורמיו ולנסח את היחסים בין חלקיו השונים, מן הראוי שתעסוק בשאלה למה המכלול הקרוי מחשב מיועד ומה אפשר להפיק ממנו.

      בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • הלכה שהפסיקה ללכת

        דורון, 02/10/05 01:27

        היו תקופות שהעיסוק בנידה (ובעניינים מעשיים פרטניים אחרים) היה אקטואלי ומשמעותי. אלוהים, בכל תקופה, בהחלט מצוי בפרטים (פרטי התקופה) ו''גם למראה נושן יש רגע של הולדת''. אבל זה כבר מזמן, ממש ממש מזמן, לא אקטואלי, כל עניין הנידה ודומיו. זה כבר מזמן מנותק מהמציאות. זה כבר מזמן ''הלכה'' שהפסיקה ללכת (פעם היא ידעה ללכת עם הזמן והצרכים). והרי עוד בתנ''ך דיברו הנביאים על אותו מצב שבו העיסוק בפרטים הופך לעניין אוטומטי טפל המסתיר את העיקר, ''כי חסד חפצתי ולא זבח'' וכיו''ב.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    אבינר, אתה שבתאי צבי של הדור (ל''ת)

    רינה, 30/09/05 14:15

    הגב לתגובה זו

    • רינה יש לך כתם גדול! (ל''ת)

      שירה, 01/10/05 19:49

      הגב לתגובה זו

      • גם לך, מטומטמת. (ל''ת)

        טמטום =, 02/10/05 08:23

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    נכנסתי לאתר אבינר,נט

    ממש מיותר!, 30/09/05 13:49

    הוידאו הוא במקום, אבל כל השאר, במיוחד התמונה, נוסח שטירמר, מיותר.
    לא נכנסתי לעדויות האישיות, כדי שלא להיכשל בשמיעת לשון הרע.

    כל מי שמכיר אותי יודע, כבר שנים רבות, כמה אני ''אוהבת'' את אבינר ואת הטפתו לאהבת חינם, דווקא לרשעים, ודי בדברים גלויים לכל, כדי לשלול את דרכו.
    אבל לא צריך למרוח ליכלוך רב כל כך, זה זול ומיותר לגמרי!
    הנזק איננו לאבינר, אלא למנהלי האתר. אנשים יחשבו שאלה עלילות המצוצות מן האצבע, וכל אמינות האתר, נדונה לכליה.
    תיטיבו אם תסירו את האתה הזה!

    הגב לתגובה זו

    • למה עלילות מצוצות מהאצבע??

      חיים, 01/10/05 00:38

      יש שם מספר רב של עדויות מפורטות בעניין האלימות של אבינר בנוו''ד ומספר רב עוד יותר בעניין דיני הנידה. לאור זאת, למה שמישהו יחשוב שמדובר בעלילות מצוצות מהאצבע? איך אפשר להוכיח אותן יותר ממה שעשו באתר החשוב הזה?

      הגב לתגובה זו

      • חיים זה לשון הרע מכוער (ל''ת)

        לענ, 01/10/05 19:49

        הגב לתגובה זו

      • שקרים. על כל אחד אפשר להמציא..

        אליהו, 02/10/05 09:47

        כל מי שבין קצת בהלכה מבין שיש פה מחלוקת הלכתית ותו לא.
        גם הרבנים החתומים ''נגד'' הרב אבינר לא חתמו בעצמם.
        על חלק מהם אני יודע זאת בוודאות.

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    יושבים על פי הר געש ומסתכלים

    לצדדים, 30/09/05 12:02

    שיר השירים רבה פרשה ב ד''ה ד ד''א ענה

    אמר ריש לקיש דור שבן דוד בא בית הוועד יהיה לזנות והגליל יחרב והגבלן ישום ואנשי הגליל יסבבו מעיר לעיר ולא יחננו וחכמת הסופרים תסרח ויראי חטא ואנשי חסד נאספים והאמת נעדרת ופני הדור כפני הכלב, ומנין שאמת נעדרת שנא' (ישעיה נ''ט) ותהי האמת נעדרת וסר מרע משתולל, להיכן הולכת דבי ר' ינאי אומר הולכת ויושבת לה עדרים עדרים במדבר, ורבנן אמרי דור שבן דוד בא חכמי הדור מתים והנותרים עיניהם כלות ביגון ואנחה וצרות רבות ורעות רבות באות על הצבור וגזרות קשות מתחדשות ומשתלחות עד שהראשונה קיימת אחרת באה ונסמכה לה, אמר ר' נהוראי דור שבן דוד בא הנערים ילבינו לזקנים ויעמדו הזקנים בפני הנערים (מיכה ז') בת קמה באמה כלה בחמותה אויבי איש אנשי ביתו ובן אינו מתבייש מאביו, ר' נחמיה אומר קודם ימות המשיח, עניות ירבה ויוקר הווה והגפן תתן פריה והיין יסריח והמלכות כלה תהפך למינות ואין תוכחות, אמר ר' אבא בר כהנא אין בן דוד בא אלא בדור שפניו דומין לכלב, אמר רבי לוי אין בן דוד בא אלא בדור שפניו חצופות וחייב כלייה, אמר ר' ינאי אם תראה דור אחר דור מחרף ומגדף צפה לרגלי מלך המשיח, הה''ד (תהלים פ''ט) אשר חרפו אויביך ה' אשר חרפו עקבות משיחך, מה כתיב בתריה ברוך ה' לעולם אמן ואמן.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    וזה מן ''החשמונאי'', שבט התש''ד

    אין חדש תחת, 30/09/05 11:50

    ''... מגמתה של הספרות של אומה משועבדת הרוצה בחירות היא לעורר ולהשריש את האהבה העזה לארץ המולדת, לזכרונות העבר, למסורת האבות; לכל דבר שקדוש לאומה ושלמענו היא חייבת להקריב את הכל. ספרות כזו שואפת גם בכל האמצעים לעורר ולחזק את האהבה לחירות ואת השנאה העמוקה והעזה לשעבוד ולכל משעבד, לכל כובש שהשתלט בארץ המולדת. ספרות כזו מטפחת זכרונות קדומים, פרקי קרב וגבורה של הדורות הבאים. היא באה לומר, שאילו לא מלחמתם וגבורתם והקרבתם של אלו לא היתה האומה קיימת כיום, נוכח כל מה שעבר ושהיה עלול עבור עליה. ומיהו העם אשר גם ברגעי חולשתו ואפיסת כוחותיו לא יתעורר לזכר ההוד שבגבורת האבות ולא יחליט החלטת-עוז להמשיך מלחמתם?
    כי לא נלחמו האבות ולא שפכו את דמם הקדוש בכדי שבניהם יפקירו באפס-מעשה את הנחלה המקודשת שכבשו הם בשעתם ושקדשוה בחרבם ודמם''.

    כל כך פשוט, כל כך נכון, כל כך צודק, כל כך מתבקש!
    ואצלינו, היהודונים, הכל להיפך!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדוע מערבים הלכה ופוליטיקה?

    דתי לאומי, 30/09/05 11:44

    איני מבין מה קורה כאן. את האתר המבזה את הרב אבינר יש להוקיע בכל מקרה, כי הוא ביזוי לכבוד התורה. וגם רבנים שהורו שאין לו לפסוק בענייני אישות, יכולים להצטרף לגנות את האתר. בנושא ההלכתי, מה הקשר לפרסומים בעד ונגד. זו שאלה הלכתית גרידא, שגדולי הדור צריכים להכריע.
    שלישית, חבל שבמקום לדון בלקחים מכשלון המאבק בהתנתקות, הופכים נושא זה לאישי, של מאבק ברב זה או אחר. יש להוציא את הפוליטיקה מהוויכוחים הציבוריים, ולדון בגופם של דברים ולא של אנשים וקל וחומר לא של רבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    במקום להושיע את העם, עוסקים

    בדברי הבל, 30/09/05 11:34

    להלן דברי אלוקים חיים, מתוך גליון ''החשמונאי'', אדר התש''ד (1944) ''31 במרס,
    רבים מפחדים מתאריך זה. רואים בו יום הכרעה, אנו לא כן אתנו. פחד לא אחזנו אימה לא אפפתנו. איתנה כסלע היא אמונתנו, השקפתנו, כי ברצות ה' ובהערות עלינו רוח מלחמה ממרום, שום גוי מושל לא יוכל לנו, לא יוכל למכורתנו-מולדתנו.
    'הספר הלבן' אשר מועד ביצועו חל בתאריך זה, איננו בשבילנו 'הלכה למשה מסיני'... כשם שאיננו מאמינים שגאולתנו תבוא מסד עמים ומדינות - כן איננו מאוכזבים מהספר הלבן.
    כאשר הגענו חי-מהר למסקנה שהצהרת בלפור אינה המעשה הסופי לגאולתנו, כך אנו מבינים שהספר הלבן אינו יכול לחסל ולקצץ את תקומתנו במולדתנו. אך יש אסון והוא נעוף בזה שאנו מסתכלים תמיד החוצה לראות: מה החליט הגוי? התהיה גאאולה לישראל, או לא תהיה? ואיננו יודעים ומבינים כי באולתנו וחרבננו בנו הם תלויים ולא בזולתנו. אם נחתור לקראת ההוד הנסתר, כאשר חתרו החשמונים הקנאים וכל מקדשי השם מדור דור, לא יהיה מקום לכך שהגוי יוציא לנו ספרים טובים אם רעים, את מגילת חרותנו נכתוב אזי אנו בעצמנו.
    מלכות ישראל אינה צעצוע-שעשוע. מלכות ישראל אינה דבר של מה בכך, שבמתנת-חינם ובגמילות-חסד נקבלה. עוד בימים אפלים קדומים - הדומים בהרבה לימינו - שאל ר' יהושע את רבי עקיבא, במה זכה יהודה למלכות? והתשובה היתה: מפני שקדש את השם...
    ובימים אלה אין לנו אלא להשמיע באזני ישראל השכם והשמע: קדשו את השם והגעתם למלכות...''

    דברי אלוקים חיים שלא נס ליחם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    Aviner leaves with honours

    mali, 30/09/05 09:36

    I think that this guy thinks very highly of himself.
    Halakha it is not a story for a child Aviner.
    Please don't disturb Maariv with your ego issues.Each one has his Rabbi and it is not new that u are not really versed in Thora.Thora is not friendship
    Chana Tova and good luck in your new way Aviner.
    I think that next you have to deal with your issues in order to avoid troubles.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רובם חסדי טאו או רבנים רפורמים (ל''ת)

    הלחי השניה, 30/09/05 09:23

    הגב לתגובה זו

    • נכון הרבנים האלה רפורמים...

      בושה!, 30/09/05 10:37

      איך אתה מעז בכלל???
      הרה''ג יעקב פילבר שהרב צבי יהודה אמר לו לכתוב ביאור לאורות הקודש והתשובה!!
      הרב דב ביגון שמחזיר אנשיחם בתשובה וגורם לקידוש ה' עצום!
      הרב מוטי אלון שמפיץ את התורה בין כל עמ''י!!!
      הרב אלי סדן שבזכותו גם תלמידים שהתורה לא כל כך ''מעניינת אותם'' הולכים להתחזק וללמוד תורה לפני הצבא!!
      הרה''ג צפניה דרורי שנשלח ע''י הרב צבי יהודה בעצמו להקים ישיבה בקרית שמונה!
      וזה עוד מצטרף לרה''ג צבי טאו שהוא אחד הממשיכים היותר אמיתיים של הרב צבי יהודה זצוק''ל!
      מאיפה העזות מצח הזאת לקרוא לגדולי עולם אלה רפורמים!!
      א-לוקים ישמור. לפחות עכשיו אני בטוח שאנחנו באתחלתא דגאולה -
      ''ונערים פני זקנים ילבינו''

      הגב לתגובה זו

      • תת רמה

        אברהם יצחק, 30/09/05 15:18

        אז לרבנים האלה יש זכויות בתחום העסקנות, או בהשמעת שיחות במחשבת ישראל -

        האם זה הופך אותם לידענים בהלכה?

        איזה פונקציה יש לרב רפי פרץ מול הראשל''צ הגר''מ אליהו?

        איזה השווה בין הרב אלי סדן לגאון הרב יעקב יוסף?

        מה הערך של הרב אלעזר נאה מול הגרז''נ גולדברג?

        איזה השוואה בין הרב צפניה דרורי לגר''א שפירא?

        הגב לתגובה זו

        • שרובם חזרו בהם או התכחשו למכתב

          אז זהו, 01/10/05 21:33

          הרב גולדברג אמר שהוטעה וחזר בו, הרב אליהו אמר ''איני עוסק בנושא זה וכל עוד לא שמעת זאת מפי אל תאמין''.

          כך שתחשוב טוב, לפני שאתה נופל פתי לפני חתימותיהם. מה עוד, אם אינו ת''ח מדוע הם ''מרשים'' לו לפסוק בדינים אחרים? מדוע נזכרו רק עכשיו שהרי פוסק יותר מ30 שנה? מדוע רק אותו תוקפים הרי לפי מחקרו של הרב אלרן יש יותר מ-3 ת''ח ענקים שבדור שפוסקים להקל כמוהו?

          כל המסמכים ניתנים לקריאה:
          www.havabooks.co.il/aviner/

          הגב לתגובה זו

        • אני אענה לך

          דובי הראל, 02/10/05 08:53

          אתה לא תאהב את זה - אבל שאלת, אז הנה:

          בזמן שגירשו את הגוש, הרב רפי פרץ היה שם, הרב שפירא לא.
          בזמן שנכנסו לבתים, הרב אינר מנע שפיכות דמים, הרב אליהו אמר ''היה לא תהיה''.
          אחרי הגירוש הרב מוטי אלון הגיע למלון כדי להיות עם המגורישם, אף אחד מ''הרבנים ההחשובים'' שלך לא היה שם.

          יש מושג באידיש - ''א-צדיק אין א-פעלץ'' - צדיק בגלימה. צדיק אמיתי כשרוצה להתחמם מדליק את האח, ומתוך כך כל סביבתו מתחממת. צדיק שמתחמם, כי הוא מתכסה בגלימה, לא מאציל כלום על הציבור. אני לא יודע איפה היו ה''רבנים הגדולים'' כשגרשו את הגוש. אני יודע היכן היו הרבנים ה''קטנים'', שלמעשה הם הענקים האמיתיים.

          הגב לתגובה זו

  • 37.

    איני מתפלאת על רשימת החותמים

    נעמה, 30/09/05 09:18

    זה שאין להם דיעה אחידה והכל מפוצל ומבולבל אצל הרבנים אומר
    דרשני - יתכן והם שפנים פחדנים.
    איני יודעת אם הם חתמו מתוך ''אחוות
    רבנים'' או שהם מסכימים עם דרכיו??
    אני בספק? בכל אופן אצלי הרבנים
    הצליחו להוריד מאמונתי בהם.
    הרב/הטייס פרץ שהתחבק עם המגרשים ממש הסב לי אכזבה גדולה
    בלשון המעטה. אני עדיין חושבת איך
    יתכן להתנהג כך? ועוד לתת דוגמא כזו לתלמידך?
    אני בדילמה חזקה איך תיתכן התנהגות כזו מצד רב? אולי מי מהקוראים יסביר לי את התנהגותו.
    ועל היתר ....

    הגב לתגובה זו

    • השוואה

      ישראל, 30/09/05 10:48

      כשגזרו לילדי תימן את הפיאות אאחד לא חשב להרביץ, לקלל ולחרף את חיילי צה''ל כי לכולם היה ברור מהי משמעות של עם ללא שלטון, ייסורי הגלות ובראשם השואה האיומה היו נהירים לכל מבין ואילו עכשיו יש הטפשים ששכחו הכל וחושבים שאם החיילים ראו לןנכון למלא פקודה דינם נידוי וכדאי להתנתק מהם.
      כדאי שנבין שגורל אחד לכולנו ולא נצליח לברוח מאחינו לא ע''י יישובים בודדים ולא ע''י קללות ואיומים וכי''ב

      הגב לתגובה זו

      • דברים מטומטמים כאלה מזמן

        הדרך הקלה ביותר, 02/10/05 07:28

        לא שמענו. אתה פרנקיסט?
        הכל מורעל, אז נצטרף ונהיה גם אנחנו רעל?

        הגב לתגובה זו

    • תימה!

      שלומי, 30/09/05 13:34

      לא יודעים מאומה בהלכה???

      הגב לתגובה זו

    • הסבר לנעמה

      ממלכתי, 01/10/05 22:33

      נעמה היקרה
      בימנו יש בירור נוקב מה מקום המדינה ביחס אלינו.
      ישנם רבנים שטוענים שכל המדינה היא מעשה שטן ואין לה קיום מפני שהיא נשענת על יסודות חילוניים.
      לעומתם ישנו ציבור לא קטן שדובק בשטית הרב אברהם יצחק הכהן קוק, אשר טען בניגוד לרוב הרבנים באותה תקופה שדווקא זו הדרך של הגאולה וכך לאט לאט מתקדמים כאשר הבסיס הוא חילוני.
      כעת אנו נימצאים בשלב קריטי שבו אנשים שהגדירו את עצמם כציונים נמצאים בנקודת משבר חזקה מאוד בעקבות ההתנתקות.
      גם את זה צפה הרב קוק, וכעת אנחנו רואים שאין יותר שטח אפור, או שאתה ממלכתי או שאתה לא אין אמצע!.
      הרב רפי פרץ, ושאר הרבנים החתומים על מכתב התמיכה ברב אבינר הינם ממלכתיים. וסוברים שערך המדינה לא פג.
      (אם את רוצה להרחיב בעניין יש חוברת בשם קוי ה' יחליפו כח של הרב טאו ושם הוא מסביר בהרחבה את התהליך שקורה פה היום).
      מאידך גיסא ישנם רבנים שהמצב טלטל אותם וגרםפ להם לעשות חשבון מחודש מהו מקומנו ומה מקום המדינה והאם טעינו...
      לעניות דעתי לא טעינו ומדינת ישראל היא עדיין למרות כל המעשים הנפשעים ראשית צמיחת גאולתינו, אבל כמובן צריך לדעת את מקומנו ומה עושים בעקבות תהליך ההתנתקות הנורא אשר בסיסו לא עניין גוש קטיף אלא מלחמת תרבות.
      בברכה
      נתנאל

      הגב לתגובה זו

      • הסבר דחוק ביותר! רב שאינו מזהה

        יושבים ומתפלספי, 02/10/05 07:23

        פשע, כשהוא רואה אותו, רק בגלל שהוא דבק באיזו תורה, שהוכחה כבר כמזוייפת, אומר דרשני בהתנהגותו, אך אין להידרש אליו!
        אם כן, המדינה ביצעה את הפשע, משום שמשמים הודיעו לשרון, שזה צעד חשוב לקירוב הגאולה.
        הרבנים האלה מטעים שנים רבות את עם ישראל. הטעייה שהיא פשע! קוראים לעיתים להתנהגות כזו - רשלנות פושעית. אך כשאתה מתמיד בהתנהגותך, כשאלפי מתים מונחים לפניך, ונחלת אבותיך חרבה והולכת, זו כבר לא רשלנות, שהיא פשע מצידם של רבנים, אלא פשע במלוא מובן המלה.
        לעם היהודי אסור לסלוח להם! לחבק חייל מרושע, תוך כדי ביצוע פשעו הפאשיסטי/לא אנושי, זה מעשה שאין מלים להגדירו. נסתפק ב-גועל נפש!

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    פוליטיקה של חרקים (ל''ת)

    ג'וק, 30/09/05 07:23

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הרב אבינר ענק (ל''ת)

    ליאור, 30/09/05 03:38

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חילוניים, אם אתם חושבים שזה

    ====, 30/09/05 02:30

    תרוץ להתחמק מלהכיר את המקורות שלכם, אתם טויעם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    המגוחך הוא שפנאט לאומן

    חילוני, 30/09/05 01:57

    כמו שלמה אבינר נחשב אצל 'גוש אמנים' לשמאלן מוקצה. זה רק מראה כמה המחנה הפוליטי הזה הזוי ומסוכן.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אליה וקוץ בה. אין ברשימה פוסקי

    אלי, 30/09/05 01:42

    ברשימה יש רבנים חשובים, חלקם מוכרים יותר וחלקם מוכרים פחות, דרשנים רמי''ם מנהיגי ציבור...

    אולם הרשימה הארוכה מעידה על עצמה לכאורה, אין גדולי תורה ופוסקי הלכה שמזדהים עם הדברים הנ''ל.

    האם למשהוא יש הסבר?

    הגב לתגובה זו

    • דווקא יש..

      ., 06/10/05 17:53

      רב אברום והרב אליהו מצד אחד
      ומנגד עומד הרב טאו.

      שלושתם פוסקי הלכה ומנהיגי ציבור, אך הם חלוקים בעניין הרב אבינר.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הרבנים התומכים לא מבינים בהלכה

    בנץ, 30/09/05 01:22

    כל הרבנים ההחתןמים בעד ר' אבינר אינם יודעים מאומה בהלכה ובפסיקה הם רק יודעים למכור כמה רעינות והגיגים חלולים בשם הרב קוק זצ''ל שמתבייש בעמי ארצות אלה שאומרים דברים בשמו

    הגב לתגובה זו

    • הרה''ג זרביב גדול הדור הבא!

      יעל הראל, 30/09/05 03:38

      כדאי להשקיע בו - הוא כוכב עולה בפסיקה!
      עוד מעט הוא מקבל כושר לדיינות!

      הגב לתגובה זו

    • יופי- ועכשיו רוץ לסליחות (ל''ת)

      ימים נוראים, 30/09/05 04:40

      הגב לתגובה זו

    • 31- ל- בנץ - יש משהו בתגובתך

      שירה, 30/09/05 09:20

      אכן הרבנים האלה ''נעולים'' על הרב
      קוק, אבל איני בטוחה שביתר העניינים הם כל כך חכמים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    איפה כל ראשי ורבני ההסדר?

    רועי, 30/09/05 01:19

    הרב דרוקמן?
    הרב עמיטל?
    הרב ליכטנשטיין?
    הרב רבינוביץ?
    הרב שג''ר?
    הרב הבר?
    הרב קורצוויל?
    הרב ויצמן?
    הרב רא''ם?

    וכו' וכו'
    כנעט רק ''הר המורניקים'' חתמו.
    למה שאר הרבנים לא חתומים?

    אינני מסכים עם דרכו של הרב אבינר (בעקבות רבו הרצ''י), אולם כולם חייבים לעמוד איתו מול ההתקפות האלימות נגדו!

    הגב לתגובה זו

    • פשוט לא נתנו להם לחתום.

      גושניק, 30/09/05 15:03

      השבוע דיברתי אישית עם הרב שרלו, שאמר שהוא ועוד כמה ראשי ישיבות הסדר הנחשבים ''פסולים'' בעיני מארגני העצומה, אנשי ''הר המור'', ביקשו לחתום על המכתב ונענו בשלילה.

      אחזור על דברי למי שלא הבין, או הבין ולא הזדעזע- מארגני העצומה סירבו להיענות לבקשתם של רבים מהאנשים ברשימה שציינת לחתום גם הם כיוון שהם אינם מתאימים לדעותיהם- פוליטית, רוחנית, ערכית.

      חבל.

      על כל פנים, רבנים אלו בהחלט תומכים ברב אבינר, ובעיקר מתנגדים לסגנון ה''פשקוועילי'' שנשאו המודעות בגנותו של הרב אבינר.

      שבת שלום,
      תלמיד ישיבת הר עציון,
      אלון שבות.

      הגב לתגובה זו

      • כלומר, המכתב הוא תרגיל יחצ''נות

        חיים, 01/10/05 00:32

        שנועד להציג עמדה מימדניקית מובהקת במסווה של עמד מזרוחניקית.

        הגב לתגובה זו

      • איזה קשקוש!!!

        דוד, 01/10/05 21:35

        פשוט לא יאמן אסופת השקרים הזו!

        אני מכיר את מי שארגן את העצומה!

        הרב שרלו מעולם לא ביקש לחתום. כן ביקשו הרב פירון והרב בני לאו, והם בפנים! למרות שאם זה היה תלוי ברב טאו, הוא היה מתנגד.

        פשוט לעז ולשון הרע לא נכון.

        הגב לתגובה זו

      • לא הגיוני

        גרניט, 02/10/05 14:10

        עם הרבד''ר בני לאו חתום על המודעה אז גם הרב שרלו יכול היה לחתום. הטיעון שלך לא הגיוני.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני לא חותם ולא אחתום!

    הרב אבי זר-בייב, 30/09/05 01:17

    בושה וחרפה שיש רבנים שחותמים! אני קורא לכל הרבנים להצטרף אלי ולהחרים אותו.
    הרב אבי זר-בייב
    ראש מכון דמים טהורים
    בית אל ג
    מי שמעונין לראות את הבד שבאמצעותו הפלתי את הרב אבינר - שיתקשר אלי!

    הגב לתגובה זו

    • יללה זר-ביב שתוק כבר!

      סמי הולשטיין, 30/09/05 01:22

      עשית מספיק נזק!
      תעשה תשובה!
      אלול!!

      הגב לתגובה זו

    • למה להתחזות? (ל''ת)

      תהיה ענייני, 30/09/05 08:35

      הגב לתגובה זו

      • זר-ביב תפסיק להחזות!

        דודו מסעודה, 30/09/05 13:33

        זה שהתחלת לגדל זקן לא נותן לך רשות לבזות ת''ח!
        יש לך שאלות - תשאל אותם - אבל למה אתה מנבל את הפה?

        הגב לתגובה זו

    • את הדם שלך

      ניסים, 30/09/05 13:07

      זר -ביוב ראינו
      לך תשובה לא תעזור

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא מתרשם מהעצומה הזו

    איש, 30/09/05 00:53

    לא אוהב אותך הרב אבינר, סורי. מההתחלה לא אהבתי את הממלכתיות, את השירים והסיפורים בעלוני פ''ש, וגם לא את החומרות בעינייני צניעות. הרבנים שנזעקו לעזרתך לא מרשימים אותי. ולא אחלץ לעזור לך.
    על אף שאיני חסיד של חרמות ונידויים ואיני מבאי ביתם של הרבנים שפירא ואליהו, נוח לי שמלאכתי נעשית בידי אחרים.
    לא איתך בצערך.

    הגב לתגובה זו

    • אני איני אוהבת את הרב אבינר

      נעמה, 30/09/05 09:24

      ועל כן מוזר נראה לי כל החותמים הנ''ל.
      את העלון שבו הוא כותב משתדלת
      מאד מאד לא להכניס הביתה, אעפ''י
      שיש שם כותבים אחרים שכן מענין
      אותי לקרא.
      אבל אבינר - מוקצה אצלי.

      הגב לתגובה זו

      • כוכב נולד

        גרניט, 02/10/05 14:13

        חברים יקרים אף אחד לא ביקש מכם לאהוב רב כזה או אחר זה לא כוכב נולד לא בוחרים רבנים בSMS תצאו מהסרט. ותנו כבוד לאנשים שהשקיעו את רוב חייהם למען עמ''י גם אם אתם לא מתחברים לדרך שלהם

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    היום כז' אלול

    מאיר, 30/09/05 00:22

    לכולנו נא לא לשכח אנו עומדים לפני ראש השנה
    שנתבשר בשורות טובות
    שנה טובה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מכתב מדהים ומרגש

    מאיר, 30/09/05 00:21

    נתקלתי באתר של ''ספריית חוה'' במאות מכתבי תמיכה שהרב אבינר מקבל מכל שדרות הציבור.
    מכתב אחד מאוד שבה את ליבי ואני מצרף אותו פה לעיון הגולשים.
    -----------------------------------------
    בס''ד
    לכבוד
    מורנו ורבנו עטרת ראשנו
    כבוד הרב שלמה חיים הכהן אבינר שליט''א
    אנו הח''מ רוצות להביע בפני כב' הרב את הערכתנו העמוקה על מסירות נפשו להנהגת הציבור בלא הגבלת זמן באהבה ובסבלנות אין קץ.
    אנו יודעות ומכירות שנים רבות את נכונותו של הרב להיות לנו ולבתינו ולעוד אלפים רבים בישראל לאחיעזר ואחיסמך בענייני הלכה, בענייני שלום בית, בענייני חינוך בנינו ובנותינו ובנושאים רבים נוספים שקצרה היריעה מלפרטם.
    זכינו ללמוד תורה מכבודו, לעצב את דרכנו, ולעלות בקומות רוחניות על-פי דרכו של רבנו הרב צבי יהודה זצ''ל, שהרב זכה להפיץ תורתו בישראל.
    משום כך אנו מרגישות צורך וחובה מוסרית לבטא את כאבנו ומחאתנו הנמרצת כנגד הניסיונות השונים והמשונים לפגוע בכבוד תורתו ובעצם בכבוד כולנו, בדרכים שונות ומשונות, אשר מלבד הפגיעה ברב גורמות לחילול השם שאין כמוהו.
    אמנם כב' חוזר ומודיע שהוא מוחל לכל אלו המנסים לפגוע בו ומבקש מאיתנו שלא להגיב, אבל אנו איננו יכולות לשתוק אל מול חילול השם הנורא וביזוי כבוד תלמיד חכם עצום. ''כי איככה אוכל וראיתי ברעה אשר ימצא את עמי ואיככה אוכל וראיתי באבדן מולדתי''.
    גם בימים האחרונים בהם נראה כאילו התגלעה מחלוקת הלכתית בין גדולים שאיננו בקיאות בה, פועלים המסיתים בדרכים נלוזות, ואינם בוחלים בשום דרך לפרסם ולהכפיש את שמו של הרב, בלא להזכיר כי ישנן גם דעות אחרות.
    אנו בטוחות ומקוות שגם הרבנים שליט''א החתומים על מכתב כזה או אחר (אם אכן חתמו, כי כבר שמענו שחלק מהם אומרים שלא חתמו על הנאמר) מתייחסים בשאט נפש לדרכים ולשיטות אלו המביאות לביזוי כבוד תורה ולחילול השם. ואם אכן צריך לברר הלכה יודעים הם לעשות זאת בצנעה ובכבוד, כראוי לתלמידי חכמים ישרים וצנועים.
    לא ניתן לשטן המחלוקת לרקד בינינו, ולכן אנו מקבלות על עצמנו בלי נדר להרבות באהבה, בתפילה ובלימוד תורה, ולאטום אוזנינו ועינינו מלקבל לשון הרע ורכילות ח''ו.
    לסיום אנו מבקשות מן הרב בכל לשון של בקשה שלא ייחלש חס ושלום וימשיך להדריכנו מתורתו הגדולה וממידותיו הנפלאות אשר מתגלות בגדלותן היום יותר מתמיד.
    החותמות לכבוד התורה
    (מאות חתימות מבית-אל ועוד מקומות).


    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הרואה את ה''רב'' אבינר מברך

    יוחנן, 29/09/05 23:55

    ברוך מתיר ''איסורים''

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    a story of underpants

    rocco, 29/09/05 23:33

    If you need help Aviner you can call me

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לאדמו''ר ה17

    בז נודד דיגיטלי, 29/09/05 23:07

    מאיפה הבאת את ה''אינפורמציה '' על הרב אבינר???

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עצומה בעד הרב אך נגד מה

    שלום, 29/09/05 23:00

    איני מבין מה קורה פה מדוע יש עצומה הרי לכל אחד יש רב משלו ולכולנו אלוהים אחד ומחלוקת תמיד היתה ועתידה להיות אז מה הסיפור אז זה אומר כה וזה כה וכל אחד בכה שלו והעתיד יקבע. אגב יספרו לי אותם בריוני הימין התורני מי יודע מי אותם מנהגי בריוני ירושלים דאז. לומר לך בסוף זוכרים רק את האמיצים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ביגון חוזר בתשובה ופורת עסקן

    חיים, 29/09/05 22:40

    יותר משהוא רב. על השאר אין טעם להכביר במלים.

    הגב לתגובה זו

    • במקום שבלי תשובה עומדים... (ל''ת)

      אתה סנוב מזעזע, 29/09/05 23:02

      הגב לתגובה זו

    • במקום שבעלי תשובה עומדים

      חוזר בתשובה, 29/09/05 23:11

      לכבודו , מה הזלזול ברב ביגון, העמיד תלמידים רבים , בניהם היום רבנים גדולים , וכן ודאי מה הזילזול בשאר הרבנים, שחתמו שרואים את הבזיון של המכתב המדובר ומוחים נגדו. לא יעזור לרב אבינר קהל רב שמעריך אותו ולא יתנו שיבזו אותו.
      שלא נדבר על חילול ה' שזה עשה
      אנחנו ערב ראש השנה ואני תקווה שבעלי המכתב יעשו את חשבון הנפש
      וגם אתה

      הגב לתגובה זו

      • ביגון הוא האמנון יצחק של הדת''ל

        חיים, 01/10/05 00:28

        איש מאוד נחמד, אבל רב גדול הוא לא.

        הגב לתגובה זו

      • אפשר להיות נגד אבינר בעד ביגון (ל''ת)

        נגד הרב אבינר, 02/10/05 08:26

        הגב לתגובה זו

    • פשוט תתבייש. (ל''ת)

      לא להאמין., 29/09/05 23:41

      הגב לתגובה זו

    • ואתה, חיימק'ה, מה אתה? (ל''ת)

      הישמר, 30/09/05 00:32

      הגב לתגובה זו

    • אל תעז לומר מילה נגד הרב ביגון

      כוכבית 42, 30/09/05 00:43

      וגם נגד הרב פורת.

      ואם חוזר בתשובה זה בעיניך גנאי, אז אתה כל כך רשע וטיפש שזו פשוט זוועה. דווקא בזכות זה שהרב ביגון הוא חוזר בתשובה, הוא רב ענק כל כך.

      תמשיך לתעב חוזרים בתשובה. ואני חשבתי שרק לאנשים מהמגזר החרדי יש הפרעה נפשית כזאת. אה, רגע, אתה חרדי? אז הבנתי. בגלל זה אתה יכול לבזות את הרב ביגון שליט''א, שהוא טוב ממך עשרות מונים. הוא למשל לא היה כותב עליך באינטרנט - כמו שאתה עושה לו - משהו שאמור להעליב אותך.

      דרך אגב, חוזר בתשובה זו מחמאה. זה לא גנאי. הגנאי הוא בדתיים כמוך, דוסים מעצבנים ומתנשאים שחושבים שבעיני הקב''ה הם טובים יותר מאשר יהודים אחרים שזכו לחזור בתשובה.

      פגעת פה בהרבה אנשים.

      ואם למדת מכל זה שאני בעד הרב אבינר, אתה טועה. אני לא בעדו ולא נגדו, ולמען האמת לא מבינה על מה כל הוויכוח.

      אבל אל תהיה גועלי אל חוזרים בתשובה ועוד אל רב צדיק כמו הרב ביגון.

      הגב לתגובה זו

      • אין לי דבר נגד דב ביגון

        חיים, 01/10/05 00:27

        אני אפילו מכיר אותו, אבל ציינתי את עובדת היותו ח''ת בכדי שיבינו שאינו רב גדול.

        הגב לתגובה זו

        • ''במקום שבעלי תשובה עומדים'' וכו

          דובי הראל, 02/10/05 08:57

          אני מקווה שבתור דתי מבטן ומלידה, אתה מכיר את המשך המשפט.

          אגב, גם רבי עקיבא היה חוזר בתשובה. יש לך משהו להגיד גם עליו?

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא נתן לפגוע במנהגנו (ל''ת)

    השמאל החדש, 29/09/05 22:27

    הגב לתגובה זו

    • כל האמת ב-aviner.net (ל''ת)

      חיים, 29/09/05 22:47

      הגב לתגובה זו

      • ההיפך

        יריב, 30/09/05 08:53

        כל האמת כאן. שם כל השקרים.

        למי אתה מאמין ל80 רבנים גדולים או לנער טיפש שנעצר ע''י המשטרה?

        תקרא את דבריו של הגאון הרב צפניה דרורי באתר המרכז את החומר:
        www.havabooks.co.il/aviner

        הגב לתגובה זו

        • אני מאמין להררי ראיות

          חיים, 01/10/05 00:29

          ולא למכתבים מעורפלים של כל מיני אישים שכלל לא נחשפו לראיות (בכלל התחומים).

          אם אתה נתלה ברבנים בשביל לקבוע אשמה של אדם, יש לך בעיה.

          הגב לתגובה זו

          • אתה משקר כי אין לך מה לומר

            יוסף, 01/10/05 21:37

            הררי ראיות? איזה שקרים בזויים.

            יש שם 2 ראיות מפוברקות שבדה מליבו אותו נער שהקים את האתר.

            בטח ראיין את אחותו : )))

            הגב לתגובה זו

  • 19.

    הגיע הזמן! (ל''ת)

    דרור, 29/09/05 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קטע ממכתב שנכתב לפני

    למעלה משנתיים, 29/09/05 21:52

    ''......לדעתי ההדיוטית, הימנעותם של הרבנים לפסוק לתלמידיהם כי עליהם לסרב לפקודה אנטי יהודית בעליל, היא נתינת מכשול בפני עיוור. משום שהחיילים האלה מצווים למלא פקודות, שהעונש עליהן יהיה כבד מאד. היהודים אינם נחשבים לחסרי דעה והם לא יוכלו לטעון להיותם ברגים קטנים, בביצוע עיוור של פקודה בלתי אנושית בעליל, שעליה מתנוסס דגל שחור-לבן-אדום-ירוק. האם גם בשאלות חילול שבת או הימנעות מקיום מילה, יאמרו הרבנים לתלמידיהם שיבדקו את השאלה עם מצפונם? הרי כל תינוק של בית רבן רואה כי הישוב היהודי בארץ ישראל מיתדרדר מדחי אל דחי, מעשרה קברים לעשרים, מעשרים לשלושים ומשלושים לחיסול הישוב היהודי בארץ ישראל! זה שנים אנו שומעים את הסיפורים סוחטי הדמעות על החיילים ה''גוררים ובוכים''. ואני שואלת, למה שברון הלב הזה? אל תגררו ואל תבכו! כבר עשרות בשנים עוברים תושבי יש''ע היהודים עינויי גוף ונפש, ביזמת הממלכתיות הישראלית. זה עשרות בשנים מונפת מעל ראשם חרב הגירוש.
    והאנשים האלה, בתיקשורת ובכל שאר מוקדי הכוח, אלה שהביאו עלינו גורל מר ממוות, ממשיכים לשבת על כס משפט האינקויזציה הישראלית וחוקרים את הטובים ביותר – האם תסרבו פקודה? האם תתנגדו לפינוי? ואלה מגמגמים, משל היו הם הפושעים! והאינקויזיטורים הם השופטים, הם חבר המושבעים, הם גוזרי הדין והם המוציאים לפועל.
    נראה כי חזון אחרית הימים של חיים חפר (ידיעות אחרונות 28.2.86) מתגשם: '' ... כך ערי המובסים/ הרוח תפער דלתות חורקות ותנקש בחלונות ובתריסים/ חרולים יתגלגלו בכיכר ועשב בר יכסה את הגבעות/ וברכות השחיה יתייבשו ובמתנסים שברי כסאות/ ושלטי חנויות התלויים על בלימה, יספרו מה שהיה ולא יהיה עוד/ הארץ אכלה את יושביה, ולא נותר להם דבר, מלבד – דמעות''.
    וגם לב. מיכאל יש חלומות ורודים: ''... מאד מפתה להציע לממשלת ישראל פשוט לחמוק מן הגדה באישון לילה, מבלי לומר דבר לכל הקצוברים, הדומבים ונגזריהם, ואז, כשישכימו אלה לבוקר חדש, יגלו כי מעתה אין הם אלא עוד בעיה אחת של הפלשתינים, כמו החמאס והג'יהאד האיסלאמי. והפלשתינים, כמו שנהוג לומר בקריצה אכזרית, כבר יידעו איך לטפל בהם....''
    יש עוד הרבה בביב השפכין ממנו באו אלה. האם מישהו רואה פה את חזון השלום? האם אתם יורדים לעומק השנאה הקטלנית של המחנה הניצב עלינו לכלותנו? איך ייתכן שחיילי צה''ל מאנ''ש טרם קבלו הוראה חד-משמעית לא להשתתף בחילול ה' הגדול והנורא''?

    הגב לתגובה זו

    • מאוד ''מתון'' הרב אבינר. (ל''ת)

      מאיר, 29/09/05 22:17

      הגב לתגובה זו

      • כולכם צודקים

        יובל, 02/10/05 15:23

        אנחנו החילונים לא סובלים אתכם, אתם טיפשים והזויים, מנהלים מלחמות רבנים (אגו, אגו, אלו...) על כתמים בתחתונים. כמה פרימיטיבי! כמה אפשר להשפיל נשים?!

        כמו שאמרתי - אנחנו לא סובלים אתכם, יאללה, תארזו ותעופו מההתנחלויות. רוב הציבור, למרות סלידתו מכם, לא באמת רוצה לראות את הפלסטינים מחסלים אתכם אחרי הנסיגה מיו''ש, הדיבורים האלה רק באים להמחיש כמה אתם בעצם חיים על חשבון הדם של מתנגדיכם הגדולים.

        הגב לתגובה זו

    • מסכנה (ל''ת)

      בן, 29/09/05 22:34

      הגב לתגובה זו

    • ממש אביזר ביב שופכין! (ל''ת)

      יוסי, 30/09/05 01:20

      הגב לתגובה זו

    • צודקת ! (ל''ת)

      דוד, 30/09/05 02:59

      הגב לתגובה זו

    • צודקת בכל מילה - הרב

      עליזה, 30/09/05 09:36

      אבינר, מדוע לא חשב על תשובה הולמת לחיילים/לתלמידיו ???
      למה רק הממלכתיות, כדי למצוא חן
      בעיני ממשלה מושחתת כזו?
      האם יש למצוא חן בעיני ממשלה כזו
      שמגרשת יהודים??
      למה לא נתן הוראה חד משמעית לתלמידיו? הוא ועוד כמה רבנים משפיעים?? היכן ההוראה היתה???

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    במקום להמריד את המתנחלים שילמד

    האדמו''ר, 29/09/05 21:50

    ככה זה שהרב אבינר במקום ללמוד תורה ולהעמיק בסוגיות הש''ס, ממריד חיילים נגד המדינה. שכר ועונש פשוט. כמאמר דוד המלך ע''ה ''חרבם תבוא בליבם וכל קשתותם תישברנה''

    הגב לתגובה זו

    • הרב אבינר ממריד חיילים?

      יוני, 29/09/05 23:57

      הוא אמנם דיבר קשות נגד הפינוי, אבל יצא באומץ נגד הקריאה של הרב שפירא לסירוב פקודה.

      הגב לתגובה זו

    • 17-לא הבנת כלל את אבינר

      נעמה, 30/09/05 09:38

      ההפך הוא הנכון.
      הוא לא ממריד חיילים, אלא הוא נגד
      הסרוב פקודה. הוא בעד שהחיילים
      יפנו מתנחלים ! ה ב נ ת ?????
      או צריך פירוש רש''י ?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם אני תומך, במלחמה ביניהם.

    רוני, 29/09/05 21:48

    בערך כמו שאני תומך במלחמה בין הפלגים הפלסטינים או במלחמה בין שתי מדינות ערביות.
    כאתם נלחמים ביניכם, אני רגוע.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מסכן. (ל''ת)

      יעל, 29/09/05 23:33

      הגב לתגובה זו

    • רק לא שמת לב שה''ממלכתיים'' (ל''ת)

      הם משלך ולא, 30/09/05 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    קשה להם כל כך לשבת בשקט?

    ממש ייאוש!, 29/09/05 21:48

    צר מאד לראות את כל הרבנים נופלים אל האפס והאין מרוב תיסכול.
    את הדבר הנכון הם לא עשו מעולם. הם לא מנעו טבח בלתי פוסק ביהודים בארץ ישראל, גם לא מנעו את גירושם של יהודים ואת חילול ה' הגדול והנורא בגוש קטיף, אז הם מצאו ענין לענות בו - כבוד הרב אבינר.
    ועושים רעש, עוד קצת חילול ה', כבר לא יעלה ולא יוריד מבחינתם.
    כאמור, פני הדור כפני הכלב. הכל כמו שכתוב, ופעם חשבו שהרב מוטי אלון יכל להיות מנהיג הדור....

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתם לא אמורים לקלל ולזרוק

    דודי, 29/09/05 21:46

    ביצים על צה''ל היום?
    אה זה היה אתמול, הבנתי.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל זה אנחנו, לא 55 אלף קלגסי

      תשובה לדודי, 29/09/05 22:12

      קלגסיו של עריק שרון האסון.

      הגב לתגובה זו

      • את צודקת, גברת תשובה (ל''ת)

        יום טוב פומרנץ, 30/09/05 00:47

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל עוד הם נלחמים ביניהם,

    סתם אחד מהצד, 29/09/05 21:44

    לנו יהיה שקט ושלווה במדינה.
    אל תשאלו איך אבינר לכלך על דב ליאור, אני לא הייתי סולח, ואל תשכחו מה אמר מרדכי אליהו על אבינר, גם על זה לא הייתי סולח.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש להם אהבה וכולנו נפסיד (ל''ת)

    אורי זקס, 29/09/05 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פני הדור כפני הכלב!

    וחורבן הארץ, 29/09/05 21:33

    וכדי בזיון וקצף!
    נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סוף סוף הנהגה אחרית

    אמיר, 29/09/05 21:30

    כל הכבוד שיש אומץ לתמוך ברב שפוי ואמיץ שרואה את האחריות על כלל ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הרב הוא אבינר הוא רב הרבנים. (ל''ת)

    בנאדם מדהים, 29/09/05 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרב אבינר ראוי להיות משיח

    לםלם, 29/09/05 21:19

    ואני מוכנה להתנדב להיות סגנית ומשנה למשיח.עם סמכויות של אלוהים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חילול ה' גמור!!! (ל''ת)

    א ''מ, 29/09/05 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תומך ברב אבינר (ל''ת)

    עומר, 29/09/05 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תומך ברב אבינר ונגד מלחמות טפש

    נתנאל, 29/09/05 21:18

    יות

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם אני תומך ברב אבינר ונגד מלח

    אורי, 29/09/05 21:17

    מות

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לעשות עצומת תמיכה ברב אבינר ו

    יוסי, 29/09/05 21:16

    נגד מלחמות היהודים המטומטמות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תענוג לראות אותם מתקוטטים !

    גננת, 29/09/05 21:15

    קשה לחשוב על מתנת שנה טובה גדולה מזו: דוסים ימנים רבים אחד עם השני. אחלה. כן ירבו. המשיכו כך, אתם גדולים! גם הצלחתם למנוע את ההתנתקות, וגם אתם עכשיו הולכים מכות. אוהההההההההההה......... איזה אושר!

    הגב לתגובה זו

    • חולה נפש (ל''ת)

      איציק, 29/09/05 21:36

      הגב לתגובה זו

    • אני יכול להבטיח לך דבר אחד****

      רועי, 29/09/05 21:50

      בעולם הבא,את ממש לא תצחקי.....

      הגב לתגובה זו

      • באמת תמשיכו לבנות על העולם הבא

        מסורתי, 29/09/05 22:50

        ממש הרציונאל בהתגלמותו. די . הגיע הזמן להתעשת.
        זה לא גירוש - זה פנוי
        זה לא האויב - זה צה''ל ומדינת ישראל
        וגוש קטיף בכלל לא חלק מארץ ישראל,
        (וכן הפנוי גרם גם לי צער לא מועט אבל מדובר בצורך קיומי של מדינת ישראל)

        הגב לתגובה זו

        • מסורתי, אתה מגעיל אותי. לך מפה (ל''ת)

          עוד אחד עם רגשי, 30/09/05 00:49

          הגב לתגובה זו

          • איזה קטע...אתה מגרש אותו

            מני, 01/10/05 07:59

            לא אתה מבין הצורחים ''יהודי לא מגרש יהודי'' ?
            צבוע !!!

            הגב לתגובה זו

          • מרחב וירטואלי

            רינה, 01/10/05 08:03

            נכון, שאם בחוץ מישהו אומר משהו שהוא נגד דעתך , מיד ''תצא בחוץ''. אבל כאן, אווו כמה חבל, החוקים אחרים.
            אן לא שמת לב , הדלת החוצה פתוחה בעבורך.

            הגב לתגובה זו

        • ''צער לא מועט'', אה?

          יהודה, 30/09/05 14:11

          באיזו נדיבות אתה מדקלם את הרגשות שלך, אחי. ''לצאת ידי חובה'' הוא שמך השני.

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    טעות בתמונה

    ירון, 29/09/05 21:03

    זה לא הרב אבינר בתמונה

    הגב לתגובה זו

    • בוא'נה אתה מחוק ! (ל''ת)

      אלעד, 29/09/05 21:38

      הגב לתגובה זו

    • שים את העכבר על התמונה...

      קומפורטי, 30/09/05 04:50

      ...voila, זהו הרב מוטי אלון

      הגב לתגובה זו

    • מס' 1-בקר טוב

      שמעון, 30/09/05 09:41

      כולם יודעים שבתמונה זה הרב מוטי אלון.
      פשוט רצוי לא לראות את הרב אבינר
      אז יתכן, יתכן רק שבגלל זה שמו
      תמונה של הרב אלון.

      הגב לתגובה זו