 |
66.
כותרת מבחילה : המשטרה חוששת
מיקי,
25/05/06 23:40
|
מערביי ישראל ? רוב אזרחי ישראל היהודים חוששים מהם. וזו הסיבה שלמשטרה אסור להפגין חשש. הגיס החמישי הזה אוכל לנו את הביטוח הלאומי, לא מממן עשירית ממה שהוא מקבל ומשתין עלינו בקשת. ז ה ל א ג ש ם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ערביי הגליל לא יעזו להתפרע
ש.לוין,
28/09/05 20:21
|
הם כבר הפנימו את כל ארועי או'קטובר ההפסד היה רק שלהם הנסיונות שלהם להצטרף לפלסתינאים במהומות גרמו להם נזק אדיר לשילובם בחיי המדינה. הם היו ונשארו בעיני רבים גייס חמישי. ושוב אם הם לא יפנימו את העובדה שהם חיים כאן בתנאים אחרים לגמרי מכל הערבים החיים במזרח התיכון אזיי הם ישארו בשולי החברה הישראלית להרבה מאוד שנים. לכן כל הפגנת אלימות מצידם תהיה בעוכריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
איך שומרים על קופים שקטים?
הגינקולוג,
28/09/05 19:38
|
|
 |
63.
כשהמתנחלים השתוללו לא נגעו בהם
אובייקטיבי,
28/09/05 19:25
|
כשהמתנחלים חסמו כבישים הרבה יותר ראשיים, והתעמתו עם שוטרים וחיילים, וקראו להם 'נאצים' - לא דיגדגו אותם אפילו.
כשהערבים חסמו כבישים הרבה פחות מרכזיים והפגינו נגד הקיפוח שלהם, ירו ב- 13 מהם למוות. שום רגישות ונחישות.
אסור לנו היהודים להרשות שהמדינה שלנו תתנהג בגזענות. קודם זה פוגע בערבים, אבל אח''כ זה יפגע גם בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצג את העובדות נכונה ,
מישהו שזוכר,
צפון,
28/09/05 20:31
|
המנחלים אכן חסמו כבישים, אך לא ניגשו לנהגים ,שלפו אותם ,היכו אותם ושרפו את המכוניות. הם גם לא הסתערו על האזרחים והשוטרים בקריאות ''מוות ליהודים'' כל הפגנה של המתנחלים נסתיימה על ידי כוחות החוק תוך פחות משעה . עם כל המטרד של חסימת הכבישים לא הייתה סכנת מוות ליושבי המכוניות. לעומת זאת ניסיון המרד של הגייס החמישי נועד לרתק כוחות ביטחון בזמן שאחיהם הפלסטנאים פתחו במתקפה . אתה עאלק אובייקטיבי אך שכחת את העובדות . נגד פעילות גייס חמישי יש לפעול חזק ומהר ולמזלם כוחות הביטחון התאפקו וזה הסתיים רק ב 13 הרוגים בכל מדינה מתוקנת היו הרבה יותר הרוגים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן!
אובייקטיבי,
28/09/05 21:42
|
בימים אלו ממש מתנהל משפטם של המתנחלים שמילאו משאית בחומרי בערה ותכננו לפוצץ אותם על כביש בת''א - איך אפשר להתייחס אליהם בתור ציבור לא אלים?! 4 אזרחים בשפרעם ו- 6 תושבים פלסטינים באזור שילה שילמו בחייהם על ''אי-האלימות'' והגזענות של המתנחלים, אי-אפשר לטייח.
המתנחלים נאבקו כדי לשמר את זכויות היתר שלהם (ואיך שלא מסתכלים על זה - כשהמדינה מפקיעה בשבילך אדמות, מסבסדת לך וילה, מעניקה לך נשק ואתה בוחר בממשלה ששולטת עלייך ועל השכנים הפלסטינים שלך שחיים תחת ממשל צבאי ולא דמוקרטיה - אתה נהנה מזכויות יתר!). המאבק שלהם, גם בדרכים שלו וגם במטרות שלו, היה הרבה יותר מסוכן למדינת ישראל מהמאבק של הערבים, שחיים במדינה שהם אזרחים בה ובסה''כ רצו שיוויון תקציבי והפסקת הקיפוח ע''י הממסד.
ההסתה הגזענית בתקשורת ובימין גרמה להרבה חלקים בציבור לדגול בדיעות כמו שלך, אבל אי-אפשר לשקר לכולם כל הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
להתנתק מהגליל מהר
ל"ת
יוספה,
תל- ביב,
28/09/05 19:24
|
|
 |
61.
זה מה זה לא חכם מצד המשטרה
יהודי,
28/09/05 19:22
|
לפרוס שוטרים בהפגנה נגד שוטרים.
זה בערך כאילו שהיו נותנים לחיילים מנווה-דקלים לפנות את נווה-דקלים. זה טיפשי, זה מתאים למדינת חלם.
כבר ארבע פעמים הם ציינו את אירועי אוקטובר בלי משטרה ובלי אלימות. אז למה לשנות מנהגים טובים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
send the army
zaza,
28/09/05 19:13
|
as well with tanks if any arabs dont like it they can move to gazza.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ברכה תסביר לי
בוננזה,
28/09/05 19:03
|
אתה אזרח במדינה דמוקרטית ומבקש שוויון זכויות שמגיעות לכם ולפי דעתי ניתנות לכם. אז תסביר לי בבקשה מאין נובעת הדרישה המוזרה שלא להכניס שוטרים לכפרים , בתמורה לשקט? מה הולך כאן ? אתם מדינה בתוך מדינה. לפי דעתי יש לשלול בתכלית השלילה את דרישתכם שלא להכניס שוטרים לכפרים הערביים. אפילו במחיר עימות שאת תוצאותיו אתם תשלמו כפי ששילמתם באוקטובר 2000 , באחריותכם הבלעדית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תגובה מס' 50 כ''כ נכונה - תקראו
ל"ת
חגית,
28/09/05 19:01
|
|
 |
57.
פסוקי השטן דפק מוח למוסלמים
@ בנצי-א @,
ארץ יהודים,
28/09/05 18:54
|
הם יעלו את העולם באש עד שמערב יחליף דיסקט וירגיע אותם כמו יפנים או שיתאסלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הכניסה לשוטרי ישראל אסורה
קלוד,
בריסל,
28/09/05 18:46
|
זה בעצם מה שאומרים הברכות והסאנעים למיניהם. עשו טובה לכו לעזה. שם אין שוטרים ממשטרת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שוב קארדי מוכיח את
יהודית,
28/09/05 18:43
|
טיפשותו- הנ''ל לא מסוגל להבין שהפגנות זעם כאלה יעברו בשקט אם הוא היה יכול לקבל החלטה אמיצה ולהעלם מהשטח - פשוטו כמשמעו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ח''כ ברכה וההסתה
מוחמד א.,
אום אל פחם,
28/09/05 18:03
|
אתם במקום להרגיע מנסים על הגב שלנו להרעות שאתם משהן האנשים שנהרגו אפה הם היו? ולא תמיד שנכנסו היה סיבה להשתולל אני הפגנתי באוקטובר ולא כרה לי כלום והייתי על יד שוטרים וסנע גם יותר טוב ידבר בשביל עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש!
ל"ת
כמאל,
אום אל פחם,
28/09/05 18:06
|
|
 |
חברך צודק!!! בוש והכלם אתה!!!
יהודי,
נתניה,
28/09/05 19:02
|
טוב שיש עוד כמה ערבים שפויים כמוהו שבגללו ובזכותו לא פורצת מלחמת אזרחים!!! רק בזכותו אנו לא נכנסים בכם!!! אל תאמר לו להתבייש אלא בוש והכלם אתה שאתה כותב לו כך שהרי על פני הדברים מוחמד ברכה מוביל אתכם לאסון ואח''כ תבכו וחבל שיפגעו ערבים נפלאים בארץ בגלל השטויות שמדבר ברכה, שהרי איך ייתכן שלטון בלי משטרה!!! אלא אם אתה עבריין שנהנה מכל ההצגה?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
חבר כנסת ברכה
איתמר,
חדרה,
28/09/05 17:59
|
שהערבים לא נכנסים לישובים ישראלים =אין פיגועים לשוטרי מדינת ישראל מותר וחובה עליהם להכנס לכל מקום בו מתפרעים טרוריסטים על מנת להגן על אזרחי ישראל שיגידו תודה שהמשטרה טיפלה בהם ולא הצבא בכל מקום אחר בעולם (לדוגמה ירדן ומצרים ) היו הרבה יותר הרוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה תודה תודה!!!!!!
ל"ת
יישוב ערבי,
28/09/05 20:37
|
|
 |
52.
ג'וליאני נכנס להרלם בכוונה....
ג'וליאנו ג'מה,
28/09/05 17:49
|
להראות מי בעה''ב ומי קובע את החוקים בעיר! על אפם וחמתם של השחורים והאנרכיסטים.
על שוטרים להכנס לשכונות ולכפרים הערבים להזכיר להם למי שייכת המדינה, ועל פי אלו חוקים ושלטון כאן נוהגים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
רק, אבל רק ליברמן !!!
ל"ת
מבין ערבית,
28/09/05 17:49
|
|
 |
50.
מה עם חקירות נגד מתפרעי 2000?
מתנחלת בגליל,
28/09/05 17:46
|
איפה התיקים נגד אלפי מתפרעים שצולמו וניתן לזהותם? הם לא שרפו ויידו אבנים גדטולות וחסמו את המדינה לכמה ימים? האם נגדם אי אפשר לפתוח תיקים על ''המרדה'', ''סיכון חיי אדם בנתיב תעבורה'' וכל שאר האישומים שבשמם גוררים ילדים מתנגדי ההתנתקות למעצר? מי שלא מעניש את מתפרעי העבר מזמין את התפרעויות העתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כ''כ צודקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
עוד גלילית,
28/09/05 18:59
|
|
 |
49.
איפה הפרובוקטור המשופם?
טיבי אייכה?,
28/09/05 17:40
|
|
 |
טיבי מבכה את הראיס שמת מאיידס
אזרח,
ארץ ישראל,
28/09/05 17:54
|
הראיס עראפת מת מאיידס ומאוד קשה לאחמד טיזי בלעדיו . אגב מישהו יודע אם איידס זה מדבק???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הראיס עראפת אהב לנשק גברים
אחד העם,
ישראל,
28/09/05 18:27
|
אבל את טיבי אהב במיוחד כי הוא כזה שמנמן ועגלגל והוא הקל עליו את הבדידות מסוהא בסוף הסתבר שהראיס מת מאיידס . וכבר רואים שטיבי מתחיל להקריח לאט לאט ינשור לו השפם והוא יתחיל כולו לנשור כמו עראפת אהובו ואחכ האותיות מתחילות לנשור מהמצבה. ...טיבי טיבי... טרא .. לה... לה ..להה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול!!!
איתמר,
חיפה,
28/09/05 18:51
|
|
 |
48.
יש לוותר על מוסלמי ישראל
ויפה שעה,
אחת קודם,
28/09/05 17:34
|
|
 |
47.
זה חלק ממדינת ישראל.
ל"ת
איציק,
ערבים החוצה,
28/09/05 17:33
|
|
 |
46.
הח''כ הזה צריך להיות בכלא
יוסי,
28/09/05 17:27
|
מי שמתמודד ונכנס לבית המחוקקים לא יכול להסית להפרת החוק כשהוא לא מוצא חן בעיניו!
טאלב אל-סאנע, אחמד טיבי ובשארה צריכים לעמוד בפני משפט פלילי על הפרות החוק המכוונות שעשו, ובאופן מיידי להתפטר מהכנסת, כי מקומם לא שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כהערבים לא מתפרעים אין קורבנות
ל"ת
עובדות בשטח,
28/09/05 17:18
|
|
 |
44.
רק בישראל...
הוזיר,
28/09/05 17:14
|
רק בישראל משטרה וחוק יכולה להחשב כפרובוקציה. החכים הערבים הצליחו להרגיל אותם למינוחים המעוותים שלהם. האם גם ברמת השרון שוטרים נחשביפ פרובוקציה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חוצפה עליונה
ישראלי יהודי,
ישראל,
28/09/05 17:11
|
שברכה לא יכנס למדינת ישראל המשטרה תכנס לכל מקום בריבונות יהודית וברכה יכול לנשק לכולנו בתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הכי טוב להכניס מסתערבים
אושרי,
רחובות,
28/09/05 17:10
|
|
 |
41.
למה בדיוק מתכוון הערבי בראכה :
מיקי,
28/09/05 17:09
|
שלשוטרים ישראלים אסור להיכנס לכפרים ערבים ? הוא הכריז אוטונומיה. צריך לטכס עצה ולהעיף אותו ואת בני גזעו מהמדינה שלנו. אין להם מה לעשות פה אם הם משתינים על החוק. לחליפין לירות בהם על כל איום בנפש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
להיכנס באבי אביהם ללמדם לקח
יניב,
אשדוד,
28/09/05 17:08
|
|
 |
39.
יהודים תקראו!!!!!!!!!!!!!!!!1
אחמד,
אום אלפחם,
28/09/05 16:58
|
חחח, מיד נכנסתם כשראיתם שערבי מגיב הא. ובכן התגובות שלכם פה הן כמו תגובות הנאצים נגדכם בזמנו. ממש ככה. אין הבדל. אז יילא תגיבו לתגובה הזאת מהררררררררררררררררררררר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיסלם מחרחר מ.לחמות בעולם
ריאליסטי,
28/09/05 20:04
|
לא משנה אם זה כאן או באפריקה או באסיה או אפילו בירח. היכן שיש איסלם יש מלחמה. למה? ואחמד כמוך יש מליונים וכולם מחרחרים מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה למה שאמרת , זו באמת
ל"ת
יהודייה ומסכימה,
צפון,
28/09/05 19:46
|
|
 |
לאחמד בזכות היהודים אתה משתמש
אזרח,
ארץ ישראל,
28/09/05 17:41
|
לאחמד בזכות היהודים אתה משתמש במחשב אחרת היתה עוד הולך על חמור לבאר בכפר להביא מים ולחטוב עצים . ראינו את האיסלאם הדפוק שמבטיח 72 בתולות למי שיפוצץ את גופו ויקרע אותו לגזרים ובלבד שיהרוג כמה שיותר אזרחים . שמע סיפור שקרא בשבוע שעבר בעירק שאהיד מוסלמי לקח אוטובוס מלא חומר נפץ שיכנע פועלים מוסלמים עיראקים לעלות עליו ויקח אותם לעבודה נסע לאיזור מרכזי מלא פועלים שבסך הכל רוצים להביא לחם לילדים שלהם מוסלמים כמוהו והתפוצץ יחד איתם והתוצאה 162 הרוגים ו300 פצועים שחלקם ימות וחלקם ישאר נכה כל חייו .את זה עושה מוסלמי אחד לאחרים ולמה כי אימאם מוסלמי הסביר לו לפי הקוראן שמחכות לו 72 בתולות בגן עדן . אני בכוונה מביא לך סיפור מעיראק כי אין שם יהודים ולא צהל ולא כיבוש ציוני ולא נאקבה . כל הפעולה הזו היא איסלאם נטו דת חולה ורצחנית שכל העולם הנאור מתחיל להבין עם מי יש לו עסק דת דפוקה שמבטיחה 72 בתולות למי שירצח אם זו דתך אז יש לך הרבה הרבה מה להתבייש . אתה עוד מדבר על יהודים כמה פרסי נובל הביאו מליארד ערבים וכמה פרסי נובל הביאו 5 מיליון יהודים ??..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאזרח-וולא אתה גדול וצודק!!!
ל"ת
טאלב אבו סנאה,
28/09/05 18:44
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה
ל"ת
מוש,
28/09/05 17:47
|
|
 |
38.
לח''כים הערבים כדאי לזכור...
YZ,
28/09/05 16:52
|
בהסדר הקבע עם הפלסינאים ישנה אפשרות לחילופי שטחים ובהחלט יכול להיות שבעתיד (הלא רחוק, אני מקווה) יכנסו לישובים הערבים שוטרים פלסטינאים ואילו התושבים של ערים אלו יכנסו לישראל עם דרכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד!
איתמר,
חיפה,
28/09/05 19:01
|
התרבות וההבנה המוסלמית של ''מצוות'' ושל סובלנות לאחר, גם אם הוא לא מוסלמי, שלא עלינו, אפסית. המוסלמי כמיעוט, דוגמת טיבי וברכה מתבכיין בכל אפשרות על אי צדק שנגרם או לא נגרם לו, אולם כרוב הוא לא סובלני בגרוש.... ראו מה קרה ליהודים במדינות ערב ב-60 השנים האחרונות ומה קורה לנוצרים שם אחרי שכבר אין כמעט יהודים... אבנים נזרקות על כנסיות שפעמוניהן מצלצלים בשעת תפילה, נוצרים נרצחים ונשדדים וכו... המוסלמים בוכים שבאתונה לא נותנים להם להקים מסגד. נסו להקים בית כנסת או כנסייה במצרים, סעודיה, איראן או עומאן...(או להשאיר בית כנסת על תילו ברצועת עזה). לאוכלוסייה שכזו אין מקום בארץ החופשית והדמוקרטית שלנו. הטוב ביותר להפרד. לתת איזורים בעלי רוב מוסלמי לרשות הפלסטינאית ולטרנספר את השאר (כמה שיותר) לשם. להשאיר כמיעוטים רק נוצרים ודרוזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד
יעקב,
ניו יורק,
28/09/05 17:42
|
|
 |
37.
להכניס מג''ב, לא משטרה!
מדינת ישראל,
28/09/05 16:49
|
הם ביצעו לינץ בחיל כפות, בנוכחות השוטרים...ועוד הודיעו שאוי לנו אם נעיז לחקור...והמדינה התקפלה בפניהם. עכשיו חוצפתם גוברת...הם אוסרים עלינו להכניס משטרה לשטח של מדינת ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע בשוטרים?
תן להם לעבוד...,
ותראה!,
28/09/05 17:20
|
רק תן להם לעבוד, ותראה שאנחנו יכולים לטפל בהם, אפילו יותר טוב ממג''ב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מה אתם מתפלאים?
לינץ,
מדינת ישראל.,
28/09/05 16:46
|
הם ביצעו לינץ בחיל כפות, בנוכחות השוטרים...ועוד הודיעו שאוי לנו אם נעיז לחקור...והמדינה התקפלה בפניהם. עכשיו חוצפתם גוברת...הם אוסרים עלינו להכניס משטרה לשטח של מדינת ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ערבים מפגרים - בועלי כבשים
מוקי,
אילת השחר,
28/09/05 16:45
|
מה נתתם לעולם במאה השנים האחרונות - חוץ מרצח שריפה והרס.
אתם גרועים מהבהמות שאתם בועלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רוצחים ערבים מעל לחוק???
ל"ת
לחקור,
הלינץ בשפרעם,
28/09/05 16:21
|
|
 |
צודק
ל"ת
ישראל חלשה!,
28/09/05 17:39
|
|
 |
33.
כשערבים לא מפירים את הסדר
ל"ת
שוטרים לא נכנסי,
ם לכפרים,
28/09/05 16:19
|
|
 |
32.
REmember transfer?
Mustafa,
Shfaram,
28/09/05 16:17
|
Hm, I wondering keeep transfering the Jews The next transfer from Ariel Maaley Adumim,Jerusalem Tel Aviv,Haifa,soo to the issue of Transfer it is a good idea.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SOON U ALL WILL BE :::::::::
THE PROPHET,
28/09/05 21:22
|
TRANSFEREED!!!!!!!!!!!!!
THEN PEACE WILL LIVE AGAIN!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
צודק ח''כ ברכה !!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
כי מח''ש זה כחש,
28/09/05 16:14
|
|
 |
ומר''ץ זה שרץ...
ל"ת
מר''ץ זה שרץ,
28/09/05 17:28
|
|
 |
30.
מתי כן נכנסים שוטרים לכפרים?
ל"ת
ידידיה,
צפון,
28/09/05 16:03
|
|
 |
29.
הצבת שוטרים
שי כהן,
בשרון,
28/09/05 16:00
|
בכלל לא הבנתי למה להציב שוטרים . האם הם רוצים לתפרע להצית ולהרוס את מקום מגוריהם -- בבקשה -- בואו וניתן להם לעשות זאת . הפעלת שוטרים צריכה להיות רק במקרה של שיבוש הסדר הציבורי ו/או חסימת דרכים מרכזיות וכו' . חבל על המאמצים המיותרים האלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אני לא מבין
בן שלא מבין,
28/09/05 15:57
|
איך הגענו למצב שדוברי מחבלים התרוממו במקום הזה עד כדי כך שהם מאימים על הציבור, מצפצפים על החוק ורגש ועוד מקבלים על כל זה סכומי עתק ממדינה וחסות מליאה ממערכת משפתה ובג''ץ שבכלל לא ברור מה זה הגוף שאף אחד לא בחר את האנשים שיושבים בו ואף אחד לא מבין מאיפה הם באו לשם ומה הם השיקולים ועקרונות שלהם בקבלת ההחלטות. אני לא מבין, מה בכלל קורא פה לעזאזל ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כמו קרימינלים אמיתיים
הירו-הירו,
28/09/05 15:52
|
|
 |
26.
וכשיהודים לא יהיו בארץ ..
המטיף,
28/09/05 15:52
|
|
 |
25.
איזו חוצפה! מז'תומרת
שוטר,
28/09/05 15:51
|
שלא יכנסו לישובים ערביים? אם הם כל כך רוצים להיות טריטוריה נפרדת, בבקשה, שיעברו עם אדמתם לרשות הפלסטינית ושם יעמידו תנאים כאלה לבני עמם היקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זאת אומרת ''אדמתם''?
דוד,
28/09/05 17:35
|
נתנו להם כבר מספיק שטחים!! השטח שהם יושבים עליו הוא שלנו,שיעופו מכאן בלעדיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה עם ''אדמתם''??
דוד,
28/09/05 17:33
|
נתנו להם כבר מספיק אדמה!! השטח שהם יושבים עליו הוא שלנו,שיעופו מכאן בלעדיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מדינת חוק?חחח...ישראבלוף!!
אצביע ליברמן,
28/09/05 15:45
|
או יותר נכון לומר ישראבגץ שזה עוד יותר גרוע ! איפה קיים דבר עזה שח''כ מרשה לעצמו להגביל את פעילות של המשטרה ? תארו לעצמהם מצב שבארה''ב מישהו אומר שלמשטרה אסור להיכנס להארלם או לשכונות של כושים בערים אחרות ? איפה הוא ימצא את עצמו ? כי שם יש חוק וסדר במקום בג''ץ אחד גדול, מנופך ומגוכך. מחר הוא יגיד שמשפט ישראלי גם לא תוקף ביישובים ערבים אז ליברמן צודק בהחלט. ה ם ל א ח ל ק ש ל מ ד י נ ת י ש ר א ל כל עוד קיימת, יש להפסיק להקציב תקציבים ולהקיא אותם משטחה של המדינה בדחיפות. שיילכו לפלסטינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נוכחות משטרתית
דניה,
תל אביב,
28/09/05 15:41
|
נוכחות משטרתית, היום, פחות מחודש לאחר מסקנות ועדת מח''ש יכולה רק ללבות את היצרים. ההלוויה וכל העצרות לאחר רצח 4 הערבים בשפרעם עברו בשקט רק משום שהמשטרה הסכימה לשמור מרחק. הציבור הערבי כואב - תנו לו להביע את כאבו ואל תתגרו בו יותר מדי, אל תדחפו אותו למקומות שכולנו נשלם מחיר נורא על הגעה לשם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצחים ערבים מעל לחוק???
ל"ת
הלינץ בשפרעם,
28/09/05 16:24
|
|
 |
22.
שוטרים לא מגבילים בישראל
מנשה,
חיפה,
28/09/05 15:33
|
|
 |
21.
אולי כבר יעמידו את המחבל לדין
ע.ג,
28/09/05 15:33
|
מה זאת אומרת שהמשטרה לא תכנס לישובים ערבים, אתה לא מכיר במדינה? אתה חושב שזו פלשתין? צריך וחובה שהמשטרה תכנס לישובים ערבים ומי שיידה אבן על שוטר לירות בו כמו בכלב שוטה. צריך רק להבטיח ששום שוטה בממשלה לא יעלה על דעתו להקים שוב ועדת חושך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כפרי הערבים שטח אקסטריטוריאלי
ארז,
28/09/05 15:31
|
ח''כ ברכה מנסה להוציא את המשטרה מכפרי הערבים כאילו הם לא שטח ממדינת ישראל הריבונית.
בושה למדינה שתאפשר לערבושים הדרה עצמית בתוך מדינת ישראל. צריך להוציאם מהכנסת מאחר והם משתמשים בדמוקרטיה נגד אושיות המדינה .
מה כבר יש להם להחביא בכפרים: פעילות לא חוקית ועבריינית בתחןם הסמים והרכוש הגנוב, סיוע למפגעים בישראל??? ואנחנו נשב מהצד ונשתוק כששוטר מותקף בבית משפט במתן עדות ללא שום תגובה אל התוקף.
בהחלט יש מקום לבושה לאור עזות המצח של הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איזה חוק הוא ייקח לידיים?
מה????,
28/09/05 15:26
|
לעצור אותו ולחקור לאיזה חוק הוא מתכוון? מחכים שיקרה אסון? זאת הסתה מפורשת לרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזוז יטפל??מזוז חזק
ל"ת
רק על יהודים!,
28/09/05 17:27
|
|
 |
18.
אל-סאנע לדין...!!!
ל"ת
אשר,
28/09/05 15:22
|
|
 |
17.
יופי. נמאס כבר מההשתפנות הזאת!
ל"ת
יג,
28/09/05 15:12
|
|
 |
16.
הח''כים הערבים הם אויבי המדינה
ישראלי,
28/09/05 15:09
|
בשם השמוקרטיה הם מנסים להרוס את ישראל מבפנים. יש לשלול את הזכות להיבחר ממי שמטיף לפגיעה בשלטון החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ח''כ ברכה מסית וממריד
ש,
28/09/05 15:07
|
אם זו לא היתה מדינה גזענית בה לערבים יש זכויות יתר הוא היה מזמן בכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יהודי היה מדבר ככה
מיטל,
28/09/05 17:25
|
|
 |
14.
להוציא את החכ''ים הערבים מהכנסת
יניב,
28/09/05 15:05
|
|
 |
אתה צודק ב- 100%
דוד,
28/09/05 17:22
|
הם יורקים לבאר ממנה הם שותים!!צריך להעיף את כל חברי הכנסת הערבים, לא רק מהכנסת, אלא מהמדינה.שיעופו לרשות הפלסטינית ויהיו שם חברי כנסת. אני בטוח שיקבלו אותם שם ברצון,הם הרי שירתו עד עכשיו רק את האינטרסים של הפלשתינאים. בקיצור שילכו לפתח כרס על חשבונם ולא על חשבוננו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ח''כ מוחמד ברכה יקר
עמית,
28/09/05 15:04
|
משטרת ישראל תכנס לאיפה שרק יבוא לה כולל אצלך לסלון. לא מתאים לך......לך חפש לעצמך מדינת חוק אחרת כגון הרשות......שם באמת תראה חוק וסדר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמית.
צ,
28/09/05 16:57
|
|
 |
פשוט צודק יישר כוח
ל"ת
שונא ערבים,
28/09/05 15:19
|
|
 |
12.
the arabs don't recognize
alon,
t-a,
28/09/05 15:03
|
till now, that they live in a sovereign state of Israel . The october events were not an accident it was a nationalist arab muslim rebellion against this state I hope Sharon will know how to treat those who are not loyal. If we transfer loyal jews, to remove hostile arabs should not become a problem in any way.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
TO BARAKA AND AL -SANA
ZVI COHEN,
METULLA,
28/09/05 14:56
|
YOU ARE QUOTED AS SAYING THAT IF ISRAELI POLICE ENTERS ARAB TOWNS AND VILLAGES ( IN ISRAELI TERITORY.... ) , TROUBLE WILL DEVELOP . I AM SAD TO HEAR THIS , HOWEVER IT ENFORCES MY VIEW THAT ARABS SHOULD NOT LIVE IN ISRAEL , SHOULD NOT BE CITIZENS OF A STATE THEY HATE , AND SHOULD SIT DOWN AND START DISCUSSING NEW BORDERS BETWEEN ISRAEL AND PALESTINE , WHERE MAXIMUM NUMBER OF ARABS SHOULD LIVE . BORDERS NEED TO BE REARRANGED , AND INCLUDE MANY AREAS WHICH ARE NOW IN ISRAEL- FOR EXAMPLE TIRA AND TAIBEH . IF JENIN , TUL KAREM AND KALKILYA ARE ARAB , SO IS TIRA . THERE IS NO DIFFERENCE BETWEEN THEM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שוטרים ייכנסו לאן שהם רוצים.
אזרח,
צפון,
28/09/05 14:56
|
|
 |
במיוחד כשיש בפלוגה כמה דרוזים.
אמיר,
28/09/05 15:20
|
|
 |
תודה לדרוזים שנאמנים למדינה זו
יהודי מישראל,
28/09/05 15:50
|
ועושים עבודה קשה ע''מ להשליט בה סדר ובושה וחרפה ליהודים שב''יחד'' יום ולילה ב''מרץ'' הורסים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קרא טאלאב זאב זאב
מלכי,
תל אביב,
28/09/05 14:56
|
נו תקשיבו.לא להיכנס לכפרים.אבל לחסום כבישים ולהתקיף מכוניות באבנים זה מותר .הלו אנשים אתם רציתם להישתיך לאינטיפדה אז זה מה שקיבלתם .וביננו אתם גייס חמישי .אתם לא רוצים להיות תושבי מדינת ישראל תחת חוק ישראל .אתם מוסלמים אמיתים ככה כתוב בקוראן שלכם הרי אנו בני קופים עבורכם .אז לא לבכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תשובה לברכה: שלא יכנסו גם
כשיורים בילדים,
בחתונות?,
28/09/05 14:55
|
האויב של הערבים הוא לא המשטרה אלא הפשיעה והפרות הסדר. קרה מה שקרה באירועי אוקטובר 2000, תהא גירסת ועדת אור או מח''ש הגירסה הנכונה, האם מעכשיו יש תירוץ לדורי דורות להתפרעויות נוספות??? לו ברכה היה חושב על טובת בוחריו הוא היה חושב על טובתם של התושבים הנורמטיביים אשר שמם ובטחונם מושחר בשל קומץ המתפרעים הערביים, הזוכים לגיבוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להכניס שוטרים לכפרים הערביים.
נעמן,
שפוי,
28/09/05 14:52
|
|
 |
6.
גם כשאין ערבים הכל עובר בשקט
ל"ת
טל,
28/09/05 14:50
|
|
 |
5.
כאלב א סאנע - לדין.
ירמי,
חיפה,
28/09/05 14:48
|
''ניקח את החוק לידיים '' - זו קריאה לשפיכות דמים ומהווה המרדה. מזוז- נא לפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינסו לקחת את החוק לידיים
חיים,
דרום,
28/09/05 15:03
|
ויקבלו את אותו טיפול שקיבלו לפני 5 שנים, ועליו הם מתלוננים היום.
אזרח ערבי יקר: עם הזכויות, יש גם חובות, כמו החובה לשמור על החוק. תודה וחג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
וכשחבר כנסת ערבי מתרחק
מוחמד ג'אבר,
המרובע,
28/09/05 14:47
|
ואין מצלמה באיזור זהו שקט מוחלט,כיוון שהתושבים הערבים הם יותר אינטלגנטים מבוחשי המהומות ומאוכלי הנבלות הפוליטיים...אם חברי הכנסת היו סותמים את פיהם הגדול הכל היה נראה אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מי יחקור את הלינץ' בשפרעם ?
ל"ת
ש שמיר,
28/09/05 14:47
|
|
 |
2.
''ניקח את החוק לידיים''.
ספי,
28/09/05 14:45
|
מאיימים. ''אל תכניסו שוטרים ליישובים ערביים , וניקח את החוק לידיים....'' מי שחושב שאזרחי מדינה מאיימים כך על המשטרה ועל מוסדות המדינה , ואפשר עדיין לראותם כאזרחים נאמנים - שיקום. אין מנוס מהנאכבה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק
יעקב,
ניו יורק,
28/09/05 17:37
|
אם לא ישפטו את מבצעי הלינץ
אם תימשך מדיניות החיפוי והטיוח על חקירת הלינץ ''ניקח את החוק לידיים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ח''כים מזהירים את המשטרה??!
חיים,
28/09/05 14:45
|
הם מזהירים את המשטרה של תתקרב. לאן הגענו??!! אין חוצפה גדולה מכך! האם אין הם מחוייבים כמו היהודים,שכאשר עושים תהלוכה או הפגנה צריך אישור מהמשטרה. ואם הארוע פרטי עוד משלמים למשטרה. אח''כ הם רוצים שיוויון. בושה!!!
הגב לתגובה זו
|
|