 |
19.
וכמו שויינרוט אמר''להיות חרדי
ל"ת
במדינה הזאת..,
ה' ירחם!!,
29/09/05 00:38
|
|
 |
18.
מ
נועה,
28/09/05 18:27
|
אני אשה חרדית ויודעת בודאות שיש מקרים שבהם יודעים שהעובר לא ישרוד ומתירים להוציא. לכן היה חשוב לדעת את זה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Perinatalogist
Israelit,
28/09/05 15:13
|
I just gave birth to twin girls and had so many ultrasounds throughout the pregnancy. In this case it was clear from the beginning that the twins were identical (there must have been only one placenta and one sack which is visible by ultrasound) and there should have been ultrasounds done on a monthly basis until the seventh month and then bi-weekly and then weekly or more frequently toward the end as ID twins are more at risk for twin to twin transfusion syndrome and uneven growth issues. It does get harder as the pregnancy progresses, especially in a twin pregnancy, to detect various abnormalities. The ideal time is between eighteen and twenty two weeks
I wonder if this woman was seeing a perinatalogist or maternal- fetal specialist. If she had been referred to such specialists they probably would have been able to detect that the twins were conjoined. It is so sad for this family to have to go through this, my heart breaks for them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right
noam,
USA,
30/09/05 23:36
|
but there is still nothing that can be donne. even 8 months ago. Hashem yenachem ottam.shana tova
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
במה הרופאים אשמים !!!
אלמוני,
28/09/05 11:45
|
לכל המגיבים , רופאים אינם אלוהים ואם היו יודעים מה ביכולתם לעשות , צריך להשלים עם הגורל ולהמשיך לחיות חיים רגילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סקירת מערכות
רופא,
28/09/05 11:38
|
אם אכן ביצעה בדיקת אולטראסאונד שמכונה סקירת מערכות - אז אכן הייתה פשלה. את הבדיקה מבצעים בד''כ בשבוע 22. גם אם היו מגלים את הבעיה כניראה שהאם לא הייתה מוכנה לעבור הפלה, אך לפחות הייתה מודעת למצבן של התינוקות מלכתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לשקר?
שפרה,
28/09/05 12:21
|
|
 |
14.
לא טבלה ?
אולי האישה,
28/09/05 11:21
|
הרבנים אומרים שאם אישה הולכת למקווה לא נולדים לה ילדים בעלי מום מה קרה כאן ? אולי האישה לא טבלה במקווה לפני ההזדוגות? או שהכל חראטה כי אני רואה שיש הרבה בעלי מומים אצל החרדים מסקנה הכל שטויות במיץ כולל המקווה המסריח שחוץ מסירחון בגוף האישה לא עוזר בכלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כואב להיות אדיוט??
מקווה שכן!,
29/09/05 07:56
|
כמה חסר לב אתה יכול להיות!!! וכמה טמטום וזלזול באדם אחד??? אם אתה עונה בכלל להגדרה ''אדם''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקט! לא עכשיו עם השטויות שלכם
יעלי הקטנטנה,
28/09/05 12:31
|
|
 |
13.
אני שואל דבר אחד:
נגד רצח תינוקות,
שרון,
28/09/05 10:13
|
כל הזמן אומרים שהדבר לא התגלה באולטרא סאונד, אז השאלה היא אם היו מגלים את זה מה היו עושים? הורגים את הילדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
רוני,
ת''א,
28/09/05 10:59
|
או שהיו הורגים אותן או שלפחות המידע על מצב התאומות היה מוצג בפני ההורים, כדי להתכונן נפשית. דווקא היום- כשיש כ''כ הרבה טכנולוגיה, וכאשר מדובר בתאומות סימיות אשר לא תצלחנה לשרוד, וגם אם כן - הרי שלא ניתן להפרידן. יהיו להן חיים אומללים ללא תיאור. אין שום סיבה לגרום להן סבל כ''כ רב ולהשאירן בחיים. אל תהיה יפה נפש.... זהו סבל בל יתואר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל הממהרים להתבטא בגנות החרדים
אסתי,
חרדית,
28/09/05 10:11
|
אינם מעורים כלל בנעשה בחברה החרדית. הדאגה לבריאות ובמיוחד לגבי נשים הרות, גדולה .כל אשה הרה נמצאת במעקב רפואי . אבל אם אפשר להסית נגד חרדים ולתאר אותם כחסרי אחריות, למה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדוייק
אמא לשלושה,
מרכז,
28/09/05 10:32
|
אולי יש היום יותר מודעות בקרב החרדיות אך אני יודעת ממקור ראשון שלא כל אשה חרדית בהריונות שמיני ותשיעי טורחות לערוך את כל הבדיקות שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כאשר מדובר בחרדים, ממהרים
דלית,
28/09/05 10:06
|
להאשים מבלי לבדוק. בכל אמצעי התקשורת הודגש אתמול שהאשה לא היתה כלל במעקב. כאילו ראתה רופא לראשונה בחדר לידה. באחת ממהדורות החדשות אף נאמר שחוסר מעקב רפואי אופייני לנשים חרדיות. אני סקרנית לשמוע האם מישהו מהנוגעים בדבר יתנצל על הפרסום השקרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מידע על קצה המזלג.
רופא נשים,
28/09/05 09:50
|
לכל הכותבים כאן תגובות ומתפלאים הכיצד לא אובחנו תאומות סיאמיות. ראשית, אינני בקיא בפרטי המקרה המסוים הזה. ובכן, זהו מום נדיר ביותר, שממרומי 25 שנותי כרופא נשים ומיילד . לא ''זכיתי'' לראות מום שכזה. קשה מאד לעיתים לאבחן מומים ואין קל הדבר למרות בדיקות האולטראסאונד שלכאורה אמורות לגלות ''הכל''. ההתרסה כיום מגיעה עקב ההצהרה המוקדמת של בית החולים לפיה האשה לא היתה במעקב.נכון, זו הצהרה מקוממת מכיוון שלא נבדקו העובדות לאשורן. אולם בין זה לבין האשמה גורפת, המרחק רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה רפואית
נועה,
28/09/05 11:09
|
כיצד בעבר (לפני עידן הניתוחים הקיסריים) התבצעו לידות של תאומים סיאמיים? במיוחד כאלה שמחוברים בבטן? האם היולדת היתה מתה ללא ניתוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצהרה זו סימן לאשמה וזילזול
על ראש הגנב....,
28/09/05 10:28
|
כן ,זילזול בהורים,זילזול בתינוקות שנולדו למות מראש. כל זה אומר שבוודאי ישנה טכניקה לוודא זאת מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לגיא מ3 כנסו חברה...
ערן אבן-טל,
י-ם,
28/09/05 09:12
|
נכון, חוסר אחריות מאוד אופייני לחרדים...
ילדיהם צורכים סמים, בנותיהם שוכבות עם כל מה שזז, הם רוצחים אחד את השני על דברים חשובים כמו מי תפס ראשון את החניה. מאוד לא אחראים החרדים האלה... כל היום רק משריצים ילדים אך לא דואגים להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכותבים תגובות דביליות
קימקו,
28/09/05 10:21
|
|
 |
8.
תנחומים
אלה רבין,
ירושלים,
28/09/05 09:10
|
אין לי מילים חוץ מ''תנחומי''. מי יתן וה' ימלא חסרונכם ברוח ובגוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
משהו צריך לשלם על זה ביוקר!!!
ל"ת
אפרת,
28/09/05 09:09
|
|
 |
6.
רשלנות רפואית קשה...
דניאל,
מרכז,
28/09/05 08:54
|
זהו מעשה רשלנות גרוע מאוד איך יכול להיות שלא עלו על כזה דבר...???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מפתיע אותי בכלל
בית,
28/09/05 09:42
|
בהריון הראשון שלי הייתי במעקב אולטרא סאונד של רופא במכבי. הוא ידע שההריון מצביע על סיכונים גדולים, ובכל זאת נשאר שאנן באופן מעורר דאגה. בדיעבד התברר שהיה ממצא קטן שהיה צריך לעורר אותו לדאוג - אבל כלום. אח''כ, בבית החולים, ספרו לי הרופאים כי הציוד של מכבי מיושן, הטכנאיות לרוב צעירות וחסרות נסיון, העומס עצום וגורם לבדיקות מהירות מדי... מאז אני במעקבי אולטרא סאונד בבית חולים, במימון מכבי. אין מה להשוות - קודם כל הבדיקה נמשכת לפחות כפול בזמן, ואם יש עיכוב צריך לחכות ולחכות ולחכות, אבל הדברים נעשים באופן הרבה יותר יסודי. הצוות מיומן מאוד והציוד משוכלל הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הפרסום בעיתונות
משה,
28/09/05 08:52
|
אם בי''ח לא הודיע באופן רשמי, הרי שהעיתונות פישלה פה, הייתי אומר אולי אפילו בהוצאת דיבה על ההורים, מעניין אם אפשר לתבוע אותם, ובכך לגרום להם להיות זהירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מחדל מזעזע של הרופא שאצל הייתה
חיפה,
28/09/05 08:21
|
במעקב.... כנראה שמישהו ישלם על זה הרבה מאוד פיצויים, עוגמת נפש , שכר טירחת עו''ד....
להורים , ליבי איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ל-1 אתה אנטישמי וחסר לב
שרית,
28/09/05 08:19
|
תתבייש לך! אין קשר בכלל אם האנשים הם דתיים או חילוניים, יהודים או גויים . מה הגזענות הזו? אתה קולט שמצב כזה יכול להתחולל ממש אצלך?! מושחת, וחסר ערכים שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושחת?!@#?!
אני,
ישראל,
28/09/05 08:52
|
מילא חסר ערכים, אבל מה קשור מושחת? איך את יודעת שהוא חבר מרכז ליכוד?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו יציאה מעולה!
ל"ת
רוני,
ת''א,
28/09/05 11:02
|
|
 |
2.
אופייני לחרדים
גיא,
28/09/05 08:16
|
|
 |
רוע קשה מטפשות.
גינקולוג חילוני,
עובד:בני ברק,
28/09/05 09:42
|
ברופא נשים חילוני לחלוטין העובד עם האוכלוסיה החרדית בבני ברק, יש לי רק צער כלפיך גיא. לפני שכותבים דברים שאין לך מושג עליהם, יש לברר תחילה מהותם. שגית, וזה המקום להתנצל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת
ישי,
ירושלים,
30/09/05 13:36
|
אתה גניקולג כמו שאני ראש הממשלה.ככ שקוף זזה אדם חרדי תשנה את הסגנון כתיבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שנאה כשנאת דת-ישראל!!
ל"ת
שנאת-עולם,
לעם-עולם.,
28/09/05 09:17
|
|
 |
ראית את מהדורת החדשות בחצות?
מקיא ממך,
28/09/05 09:09
|
|
 |
גיא - תיזהר בלשונך
מלכה,
ירושלים,
28/09/05 08:35
|
לפני יום הכיפורים, אנא תחשוב פעמיים לפני שאתה מעז לכתוב ''אופייני לחרדים''. אין אתה יודע ולא כלום על הסיפור ואתה ושכמותך ''קופצים'' להאשים את החרדים. אז בבקשה חומר למחשבה. 1. אם ההורים ידעו שיש תאומים, גם הרופאים ידעו, איך, מבדיקות. אין ספק שעשו בדיקות. 2. זה שבית החולים משחרר הצהרה ''לא עשו'' ואח''כ אומר ''קופ''ח עשה, זה סימן שעו''ד שלהם אמר להם ''שהם בצרות'' 3. ההורים ''אשמים'' כי הם ''חרדים'' ומה עם הרופאים אולי הם ''חילונים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אופייני? אנטישמי
דייויד,
28/09/05 08:31
|
מא אופייני? שנולדו להם תאומים סיאמיים? תגיד לי - קראת בכלל את המאמר? דבר זה היה יכול לקרות גם לגוי כמוך, אז תפסיק עם השנאת חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופייני לבעליי דיעה קדומה
לא בגיא,לא בעמק,
28/09/05 08:30
|
לא קראת את כל הכתבה,אה??? ישר קופץ ומאים.כנראה יש לך דיעה קבועה מראש,שלא יעזור שום דבר-אפילו המציאות הפשוטה לא תשנה אותה... צחכה להתנצלות שלך פה,כי השמצת בלי סיבה,בלי לבדוק עד הזוף. אגב-אני קוראת לזה דיעה חשוכה,כשמישהו בא עם איזה פיקס אידאה,ושום דבר שקורה לא גורם לו לחשוב שוב,לשקול את דעתו. בקיצור-אתה אדם צר אופקים,ובהחלט לא נאור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענות מחליאה
ממש לא חרדי,
28/09/05 08:29
|
מה הקשר לחרדים? בינתיים הוכח שהם היו במעקב רפואי בתוספת 3 פעמים אולטראסאונד. אתמול, כשטרם פורסם שהם אכן היו במעקב, כבר רופא מומחה גדול קבע בגל''צ שזה היה חוסר אחריות מצידם ושבאולטראסאונד ניתן היה לגלות זאת בקלות. כנראה שהוא מומחה לענייני שנאת חרדים אבל את אשתי לא הייתי שולח לרופא כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכל בידי שמיים
ל"ת
גיל אזולאי,
28/09/05 08:10
|
|