 |
63.
הפסטיבלים מחקו כל סמפטיה לאיש.
גילי,
09/11/05 00:12
|
|
 |
62.
סקר תלוש מהמציאות
ורד,
חיפה,
07/11/05 06:50
|
רבין הביא עלינו אוטובוסים מתפוצצים ואת אוסלו... כואב שיהודי נרצח וכואב יותר שהוא נרצח על ידי השב''כ... אבל לא להיסחף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
עם שלם מזיל דימעה ?
אייל להב,
פתח תקווה,
06/11/05 22:33
|
דברו בשם עצמכם ? ל10000 אנשי התקשורת בארץ נדמה שהם מייצגים עם שלם, והם אינם מייצגים בהצלחה אפילו לא את המגזר שלהם.
לא עםשלם ולא נעליים. זהו יום האבל המקושקש והפוליטי של 10 אחוז מהאוכלוסיה שמנסה כבר 10 שנים לכפות את עצמה ואת תפיסותיה על כל שאר ה 90 אחוז... וכל נסיון נוסף רק יוליד אנטגוניזים גדול יותר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ה - ארוע הוא כמובן רצח רבין!!!
היום בו מתה,
גם לי המדינה,
06/11/05 05:07
|
הטבח במערת המכפלה הווה אצלי את הסמן לפרפורי הגסיסה של המדינה. באותה תקופה עבדתי במקום עבודה ציבורי, עם עמיתים מכל המגזרים. כמה אנשים פשוט יצאו מדעתם מרוב שמחה למשמע הטבח. הייתי בהלם. שאלתי אותם האם הם מודעים לכך שאלו אנשים פשוטים שהלכו להתפלל בתמימות. כמעט הרגו אותי שפתחתי את הפה. אז הבנתי שיש ערמת חול מתחת לשטיח שתהפוך להיות הר.
באותו לילה נורא בו נרצח ראש ממשלה יהודי בידי סטודנט באוניברסיטה בה למדתי, הבנתי שמשהו רוחש וגועש מתחת לשטיח התמים עליו אנחנו דורכים.
צדק רבין ז''ל באמרו כי המתנחלים הם סרטן בגוף המדינה.
רק שרון יכול!
נקווה שאין זה מעט מדי ומאוחר מדי!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אנחנו הדתיים לא צלבנו את רבין
חנון,
05/11/05 22:44
|
ולא ירינו בישו. אנחנו גם לא משתמשים בדם ילדים להכנת מצות לפסח.
מה שנכון הוא שישראלי רצח את רבין . מכאן ניתן להעליל ולומר כי הישראלים רצחו את רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כמה אפשר לשמוע על ''יצחק''
ל"ת
גיא,
05/11/05 22:18
|
|
 |
57.
יש עדיות רבות שרבין עמד לחזור
פרופ שלמה,
מרכז,
05/11/05 21:58
|
בו מאוסלו. שבוע לפני הרצח - ביקר מזכיר לשכתו באחד ההתנחלויות ואמר שם למארחיו ''אל תדאגו - רבין עומד לחזור בו מכל העסק, הכל יוזמה של ביילין ופרס ורבין עומד לעזוב את זה''. השבוע דיבר פרופ שלמה אהרונסון ברשת ב ואמר ששבכלל לא בטוח שרבין היה ממשיך באוסלו. לכן תפסיקו עם מורשת רבין - אין דבר כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
גם בשוודיה ואיטליה.......
יצחק,
05/11/05 13:37
|
שוודיה מדינה שקטה ורגוע, למרות הכל גם שם יש מטורפים והראייה רצח ללא סיבה של ראש הממשלה וגם של שרת החוץ וגם באיטליה רצח ראש הממשלה אלדו מורו בידי הבריגדות האדומות.לכן לא צריך אצלנו להטיל את האשמה על כל גוש הימין אלא אך ורק על הפושע השפל בעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
בגין יותר חשוב מרבין !!!
אייל,
05/11/05 10:35
|
אתם השמאל מעוותים את ההיסטוריה,אבל רוב העם לא טיפש,עוד שנתיים תחגגו לבד את יום השנה לאלילכם רבין !!! נ.ב אנחנו ההורים נוריש לילדינו מורשת של אמת וצדק,לא את מורשתו של מי שהביא את ערפאת לעזה ,ועקב כך נרצחו אלפי ישראלים,אוסלו דפק את המדינה הזאת ,ואת הסקר הזה אתם יכולים לדחוף לתח...הלבן שלכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון רוב העם לא טיפש, רק אתה
פיקס,
08/11/05 11:36
|
ועוד קומץ מטורפים גזענים, משיחיים והזויים. אלפי יהודים נהרגו כאן לאורך כל ההיסטוריה- לפחות רבין ניסה לשנות משהו (כמה זה הצליח, זה מאוד שנוי במחלוקת). אתה וחבריך יכולים להמשיך להוריש לילדיכם את המסורת הצדקנית והמגואלת בדם שלכם לנצח. וכולכם יכולים להריח לי בXXX הלבן שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר כזה ''מורשת רבין'' !
ליהיא,
רמת השרון,
05/11/05 12:49
|
אין, ולא היתה שום מורשת כזאת. האיש נרצח מידיו של רוצח מתועב, אך אין צורך להמציא לו תארים שקריים כדי להעצים את דמותו השנוייה במחלוקת. דרכו של רבין בכלל לא ידועה מראש ולא היה ידוע מעולם מה סופה - האיש בעצמו שינה את עמדתו כלפי הסכסוך הישראלי פלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
רבין לא היה קדוש !
האמת לאמיתה,
05/11/05 10:14
|
הרצח מזעזע ומחריד- מעשה איום. אך הרוצח, כך נראה, הפך את רבין להרבה יותר ''קדוש'' ממה שהוא היה באמת. אחרי הרצח רצה מחנה השמאל להאדיר את שמו של רבין ולכן המציא את ''מורשת רבין'' - דבר עלום ותמוה שאיש לא יודע להסביר מהו. איזו מורשת זו בדיוק?!! (אולי מורשת של- ''נשבור להם את הרגלים והידים''?). והרבה יותר מזה- למרות שהיה אדם ישר וצנוע, האיש אפילו לא היה מנהיג של רוב העם. ואני אסביר- רבין נבחר ברוב של קצת יותר מחמישים אחוזים מהמצביעים (לצורך הדיון- 55%), אם 15% מן המצביעים שהצביעו הם ערבים שלא רואים עצמם חלק מהעם כאן אלא חלק מהעם הפלשתינאי, אזי פחות מחצי מהעם הישראלי (הישראלים - יהודים אם תרצו) הצביעו בשבילו, השאר שהשלימו ל-55% היו ערבים שעשו זאת מסיבות תועלתיות להקמת מדינה פלשתינאית. רמטכ''ל ששת הימים, איש צבא, אדם ישר וצנוע, אך בוודאי לא קדוש או מנהיג, ובטח לא בעל חזון או מורשת כלשהי ! אם למישהו יש חזון בשמאל אז זהו פרס ולא רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה טעות חמורה
פיקס,
08/11/05 12:41
|
לא בגלל התוכן העובדתי של התגובה שלך, אלא בגלל הפירוש הלא מאוזן שלך את המציאות והמקום בו בחרת להשמיע אותו. על פי דבריך: א. הציבור הערבי בישראל אינו בעל זכות החלטה דמוקרטית- דבר המעמיד את הדמוקרטיה שלנו בספק (אלא אם אדם חשק במשטר דיקטטורי או דתי), הרי ברור שציבור במדינה דמוקרטית יבחר במועמד מסיבות תועלתיות..שלילה של זכות הצבעה בגלל דת או צבע היא מעשה שיאה יותר לדרום אפריקה לפני תום האפרטהייד... ב.בגלל שבחרת להשמיע עובדות לא רלוונטיות דווקא בפרוייקט הזכרון הזה לרבין, וודאי שרבין לא קדוש ודרכו או מורשתו שנויה במחלוקת, דבר אחד אינו שנוי במחלוקת- רוצח פוליטי בן עמנו שינה את מהלך ההיסטוריה באמצעות נשק חם -זה מה שבאמת חשוב וכאן יסוד הטעות שלך. לכן חייבים להנציח את רבין ולנפנף בו כדגל אדום כל הזמן- ועל זה אני מקווה שאין לך וויכוח, אחרת כל אחד פה יתחיל לפתוח באש על כל מנהיג שאינו נושא חן בעיניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הדבר המוזר הוא...
מישהו,
04/11/05 11:37
|
ללא קשר לרבין כן או לא אבל הציבור הדתי חושב שההתנתקות חשובה ביותר מבין כל האירועים בהיסטורית ישראל.
אני מבין שזה אולי לגיטימי לחשוב שיותר מרצח רבין ,אבל יותר מיום כיפורים ?! בו נפלו אלפי בנינו וקיומה של מדינת ישראל היתה בסימן שאלה ההתנתקות יותר חשובה מזה ?!
זה אומר ומחזק דבר אחד : הציבור הדתי חי על פי הרגש ולא השכל הישר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ארבעת האירועים החשובים,לדעתי !
האזרח הקטן,
טיחואנה,
03/11/05 23:14
|
1. האליפות של בני יהודה- 1990 2. פתיחתו של מקדונלד'ס בישראל-1993 3. הלילה בגן עם יוליה-1998 4.הפעם ה-1 שראיתי סיינפלד-1996
קחו את זה בקלות, העיקר שאתם חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני יהודה ?!!?
ל"ת
אנוכי,
04/11/05 04:36
|
|
 |
51.
רבין חוסל
בארבעה בנובמבר,
03/11/05 20:43
|
סופר אנגלי כתב פעם שפטריוט צריך להיות מוכן תמיד להגן על מדינתו מפני ממשלתה. יצחק רבין חוסל אך המוני קורבנותיו מוסיפים להתענות. פושעי אוסלו ועוזריהם - לדין בגין פשעים נגד המין האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נו באמת איזה השוואות
טרין,
03/11/05 20:16
|
אי אפשר להשוות את רצח פוליטי למלחמה על קיום המדינה. אני מתנגדת אישית להשוואה ולכותרת שרומזת שזה לא בסדר שהציבור מרגיש כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת איפה המוח שלך
פיקס,
08/11/05 12:52
|
רצח פוליטי הוא אחד הסכנות החמורות ביותר לקיום המדינה.
מחר נתחיל לעשות טרין מכל מתנגדינו הפוליטיים ונרצח אחד את השני והמדינה הזו תלך לעזאזל ותראה כמו קולומביה או רואנדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מאיר פעיל הוא שמאלן שפוי והגון
ל"ת
דרור,
רמת גן,
03/11/05 19:31
|
|
 |
48.
רצח רבין מנוצל להסתה נגד הימין
דרור,
רמת גן,
03/11/05 19:29
|
והמקום השלישי שניתן לו הוא מעל ומעבר למה שראוי לו. הרצח לא השפיע על שום תהליך מדיני משמעותי בתולדות המדינה. אכן היה זעזוע מעצם הרצח, אבל העובדה היא שהוא לא גרם לשום שינויים במערך הפוליטי או בתהליכים המדיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אכן מקום 3 זה לא מספיק
י. פרוע,
03/11/05 18:19
|
תראו אם היו מדרגים את מותו אחרי חורבן בית המקדש ,או מתן תורה אז ניחא... אבל אחרי מלחמה?! כולה מה,3000 הרוגים? והרי רבין לבדו במו ידיו הביא עלינו את אסון אוסלו ,שגרם כבר עכשיו למספר דומה של נרצחי טירור ועוד היד נטוייה. אנשים לא יודעים להעריך הצלחות בארץ הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מקום שלישי מהסוף לא הייתי נותן
ל"ת
עד היום הוא כבר,
היה מת מבושה,
03/11/05 18:08
|
|
 |
45.
צריך לערוך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/11/05 15:17
|
סקר שיקבע מהו הארוע החשוב ביותר בחיי העם היהודי משחר קיומו ולפי דעתי זהו חורבנם של בית ראשון ושני מסירת הר הבית לוואקף שפרושו איבוד ירושליים לטובת האיסלם והאוראה לא ליכבוש את חלקה המיזרחי של ירושליים ב48 השחיתות בחברה הישראלית והקמת המדינה הפלשטינאית בתוך גבולות מדינת ישראל כתוצאה מהרבה ארועים שקראו כתוצאה מחדלנות פוליטית מדינית של העם היהודי בחיו השואהו כולי היתפרקות החברה במדינה ועוד סיבות נוספות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מקום 3 מכובד לוקח מדליית ארד
ל"ת
שופט,
03/11/05 14:35
|
|
 |
43.
לכל השמאלנים בתקשורת
יוסי,
03/11/05 14:08
|
די כבר! נמאס אי אפשר כבר יותר לשמוע על העניין הזה פשוט הגזמתם. נרצח ראש ממשלה בישראל וזה דבר איום ונורא אבל מכאן ועד הפיכת עמדותיו הפוליטיות ל''מורשת רבין'' שנלמדים בבי''ס כאמת הצרופה ויום זיכרון ממלכתי כך שכל שנה נצטרך לסבול את ההטפות מוסר בעיתונים הדרך עוד ארוכה. ככל שתמשיכו בדרך זו כך תשניאו את ''מורשת רבין'' יותר ותעוררו יותר אנטגוניזם. אח''כ אתם מתפלאים למה הצעירים לא מצביעים לשמאל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מה בדיוק לא בסדר?
ל"ת
דנה,
תל אביב,
03/11/05 14:02
|
|
 |
41.
למה הרצח כן חשוב
עומר,
03/11/05 13:56
|
כי כול המגיבים שוכחים שהמלחמות היו אומנם איום קיומי אבל גם המצב שאחרי רצח רבין בעשר השנים האחרונות הולך ומחריף ובדיוק כמו שלא חשבנו שיכולם להפתיע אותנו ביום כיפור וכמו שהופתענו שרבין נרצח מישהו עדין חושב שלא תתכן כאן מלחמת אזרחים?? הצחקתם אותי יכולה ועוד איך כי בדיוק כמו שאני בשבילם נאצי שמגרש יהודים וזה עוד אחרי רצח שהביא לירושה כלומר הם גם רצחו וגם ירשו אז גם אני לא רואה בהם אחיי וביום שיחצו כל הגבולות אנהג בהם כבכול אויב במלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח לא יהודי.
ל"ת
יהודי,
03/11/05 14:29
|
|
 |
אני יהודי ואתה?
עומר,
03/11/05 14:41
|
סבתי הייתה באושויץ כול משפחתי מהמחנות הגיעו ובנוסף לזה אני מבין את המשפט לא תרצח ואתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
סקר של שלום עכשיו
לא מאמין,
03/11/05 13:56
|
|
 |
39.
כמה נפתלין ניערתם מפעיל?
מוסא,
03/11/05 13:47
|
|
 |
38.
מקום שלישי ?.....
מוש,
03/11/05 13:41
|
|
 |
יה אידיוט
בדוי,
03/11/05 14:32
|
רצח רבין זה הארוע חשוב ביותר שקרה למדינה אתה בטח אח של יגאל עמיר יה חסר ראש רבין תמיד היה מקום ראשון בליבנו יה אביל חסר שכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלך ה-IQ הוא גם 10 בילבד !!
ל"ת
מלול,
03/11/05 13:55
|
|
 |
ואצלי מקום האחרון
ל"ת
ראשון אני,
03/11/05 14:30
|
|
 |
37.
איך אפשר להשוות ראש ממשלה נכשל
שי,
ירושלים,
03/11/05 13:26
|
לאירועים היסטוריים שכאלה? נכון, הוא נרצח וזה אסור כמובן.. הרוצח צריך להינמק עד יומו האחרון בבית הסוהר. אבל להשוות את רבין? רבין?! אותו ראש ממשלה גרוע (אולי הגרוע ביותר) לאירועים היסטוריים שכאלה? קצת פרופורציה... איזה פולחן אישיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שבירושלים אין ים
ל"ת
פיקס,
08/11/05 12:55
|
|
 |
36.
סליחה?
ערן.ב.,
03/11/05 13:19
|
רבין היה קדוש או שמה שכחתי? מזאת אומרת השלישי בחשיבותו? איזה חוצפה מה עשיתם ממנו עם כל הכבוד מה יום הכיפורים ביום שבו נהרגו מעל 2000 מטובי בנינו לא יום יותר חשוב? מה יום השואה שלא ציינתם וחבל שבו נהרגו 6 מיליון מאחינו לא יותר חשוב? נמאסתם אתם מהשמאל שאתם כל הזמן מנסים להסיט ולעשות את הוים הזה כיום שלכם תנו לרבין לנח על משכבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא -לא סולח!
פיקס,
08/11/05 12:59
|
כן רבין נרצח על קידוש הדמוקרטיה שבזכותה אתה ואני חיים כאן יחד ולכן הוא קדוש!! לא בגלל דרכו הפוליטית השנויה במחלוקת, לא בגלל עברו הצבאי המפואר - בגלל שהוא סמל לעובדה שכל אחד מאתנו יכול להרוס כאן את כל מה שבנתה הציונות בכמה יריות אקדח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתוב:בהיסטוריה של מדינת ישראל
לא נסלח,לא נשכח,
03/11/05 14:01
|
ביום השואה מתו 6 מיליון? כולם באותו יום? אולי יואיל ויספר באיזה יום בדיוק? השואה עצמה אכן אירוע חשוב אבל ל פ נ י קום המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כנראה שהעם צודק
ל"ת
יחזקאל,
תל אביב,
03/11/05 13:09
|
|
 |
34.
איך אפשר להשוות
שלומי,
נס-ציונה,
03/11/05 13:06
|
איך אפשר להשוות רצח של רה''מ למלחמה שלמה בה מתים לפחות מאות אנשים? חיים של רה''מ שווים יותר משל אזרח רגיל? מה זה עידן הפיאודלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
רצח רבין לא מעניין אותנו בכלל
ישראלית מצויה,
03/11/05 13:02
|
חבל שנרצח. הרוצח צריך לשבת לנצח בכלא - אבל יש עוד המון פושעים בכלא, ואף אחד אינו מעניין אותי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיפשות חוגגת!
לנה,
03/11/05 14:47
|
לא מעניין אותך? ואת מענינית מישהו בדעותך? את אפילו לא מצייגת מישהו,לכי את והבעיות שלך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכלי פה על התגובות, בילבולנה
ל"ת
מי שלא מעניין,
זאת את,
03/11/05 18:09
|
|
 |
וכמה מהם שפוים?
יצחק,
04/11/05 11:39
|
|
 |
לי הוא מעניין ת'תחת.
ל"ת
ה.ומו,
03/11/05 13:23
|
|
 |
צודקת לחלוטין!!!
ל"ת
הקול השפוי.,
03/11/05 13:13
|
|
 |
100%
תומר,
י-ם,
03/11/05 13:12
|
|
 |
100%
תומר,
י-ם,
03/11/05 13:12
|
|
 |
32.
לא נעים להם
אייל,
הרצליה,
03/11/05 12:59
|
רצח רבין זכה למקום נהדר כי לא היה נעים לאלה שענו לסקר לא לקתלג אותו ולפי מיטב ידיעתי הסוקרים כיוונו לשם שיגיע לאיזשהוא מקום בין הראשונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מקום שלישי - מכובד
ירון,
תל אביב,
03/11/05 12:46
|
הסקר מצביע עלן היגיון בריא של המשיבים. ברור שלשתי מלחמות אלו השלכה רבה ומשמעותית לאורך עשרות שנים. המבחן יהיה מקומו של הרצח בתודעה בעוד 30-40 שנה. בכל מקרה, מבחינת ההשלכות ההיסטוריות של התהליכים המדיניים -כבר עכשיו די ברור שיש ישראל עד כהונתו והירצחו של רבין כראש ממשלה ולאחריה. אנחנו עדיין בתוך התהליךץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לפי הגרף הגברים הם אלה שצינו
יש כאן טעות,
03/11/05 12:45
|
את רצח רבין במקום הראשון. אז יש טעות או בגרף או במאמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נו ומה בדיוק חשבתם ?
אבי,
03/11/05 12:39
|
שרצח רבין (עם כל הכבוד ויש) יראה כיותר חשוב ממלחמה שבה סיפחנו את ירושלים אחרי 2000 שנות גלות או ממלחמה שבה נהרגו אלפי חיילים וכמעט נכבשה הארץ? תהיו רציניים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי היקר
עומר,
03/11/05 14:08
|
חבל שאתה שוכח שרבין היה מפקד החטיבה ששחרר את ירושלים עוד במלחמת העצמאות וחזר על כך בתור רמטכל בששת הימים וחבל שבמדינה שבה נבחר ראש הממשלה באופן חוקי ודמוקרטי קם אדם ומחליט לרצוח אותו בגיבוי ושיקפצו לי כל המתחסדים מהימין גיבוי מלא של ציבור רחב מראה לי מה חושב הרוצח משפחתו והציבור הרחב שלו על דמוקרטיה רצח רבין הוא במידה מסוימת רצח הדמוקרטיה בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עומר היקר
אבי,
04/11/05 12:48
|
תודה על שיעור ההיסטוריה אבל גם אני זוכר את תמונתו של רבין צועד בסימטאות העיר העתיקה ב-67 נכון רבין היה אדם ענק שכל חייו הוקדשו למדינת ישראל ולעם ישראל ואת זה אף אחד לא יכול לקחת ממנו, גם מי שלא תמך בדעותיו ובמהלכים אותם ביצע כראש ממשלה (כמוני) ובטוח שלא הגיע לו להרצח ע''י אפס כמו יגאל עמיר שלא שווה את הגרביים אותם רבין גרב. אבל אין קשר בין דברים אלו לבין זה שבהיסטוריה של מדינת ישראל והעם היהודי קרו מקרים/ארועים הרבה יותר משמעותיים למהלך ההיסטוריה של עמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ציפיות הסקר מופרכות
סימה,
03/11/05 12:34
|
איך אפשר להשוות את השפעות מלחמת יום הכיפורים או את מלחמת ששת הימים לרצח רבין, ולצפות שידרגו אותו קודם?
הציפיות שבבסיס הסקר והכתבה מופרכות. די תפסיקו לנפח את האירוע הזה. שהיה מזעזע ומצער אך עם כל הכבוד יש מזעזעים ומצערים לא פחות ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נימת הדיווח
חוקר מדעי החברה,
03/11/05 12:34
|
האם זה מקרי שמה שנראה לקורא כדעתו של הכותב, מתאים בדיוק לדירוג של החילוניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה? כי רצח רבין הפך לפולחן
ניהיליסט,
ראש האין,
03/11/05 12:26
|
''הרצח הנורא'' הפך זה מכבר לפולחן סטליניסטי מגעיל של של שבט השמאל, ואמצעי דיכוי וסתימת פיות מטעמו (''לקחי הרצח לא הופקו''...), ולכן ההתייחסות אליו היא ''שבטית'', לעומת המלחמות, שנותרו אירועים כלל לאומיים, ולכן ההתייחסות אליהן עניינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש רוצחים ויש נרצחים...
ואת זה,
לא תשנה,
03/11/05 13:09
|
|
 |
היה רוצח אחד - לא רוצחים
דני,
ת''א,
03/11/05 13:31
|
|
 |
בדיוק כאן אתה טועה - יש רוצחים
ל"ת
תקרא את כל,
התגובות כאן,
03/11/05 15:04
|
|
 |
25.
את מי מצאו, ''ההיסטוריון פעיל''!
ל"ת
ממש אובייקטיבית,
התקשורת הזאת,
03/11/05 12:24
|
|
 |
24.
''רק'' במקום השלישי?
מפוכח,
ראש הנקרה,
03/11/05 12:23
|
שלישי זה גבוה מאוד מאוד!! במלחמת יוה''כ נהרגו אלפי אנשים, ובמלחמת ששת הימים כ- 600!! האם כל אלה אינם שקולים יותר מאשר אדם אחד, גם אם הוא ראש ממשלה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לשאול שאלה שכזו בהקשר ל...
גאולה,
גאולי תימן,
03/11/05 12:21
|
למלחמות ישראל ולצפות למדרג של ''חשיבות'' זה במקרה הטוב שאלת ''תם'' ותשובה של ''טיפש''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תמשיכו עם החגיגות לרצח רבין
אורי,
03/11/05 12:20
|
ככל שהחגיגות גדולות יותר , ככל שינסו להכריח לזכור אותו - רבין האיש הופך ללא רלוונטי יותר.
די, תמשיכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ויום זיכרון לנפגעי אוסלו?
אחד הקורבנות,
03/11/05 12:11
|
|
 |
הם נפגעי שלום ההתנחלויות
ל"ת
אין חיה כזאת,
03/11/05 12:50
|
|
 |
רבין קידש את ''קורבנות השלום'',
אורי,
03/11/05 13:43
|
|
 |
יבוא אחרי יום הזיכרון לנפגעים
ל"ת
בגלל יש''ע רשע,
ופשע,
03/11/05 12:31
|
|
 |
20.
מה עם טבח אלטלנה ???????
ל"ת
לא לשכוח!!!,
לא לסלוח!!!,
03/11/05 12:07
|
|
 |
אלטלנה?
לא נודניק,
כמוך,
03/11/05 12:21
|
|
 |
רבין מעולם לא תפס מקום בזכרוני
ל"ת
השאיר מקום,
לרשימת קניות,
03/11/05 18:11
|
|
 |
19.
נו באמת ...
דני,
03/11/05 12:03
|
בממלכת השמאל רצח רבין צריך להיות מקום ראשון , לא בגלל רבין אלא בגלל שזה נהדר כדי לעשות דמוניזציה לימין . אתם באמת חושבים שרצח רבין יותר חשוב ממלחמת יום הכיפורים ? השלום עם מצרים ? מלחמת ששת הימים ? ולגבי שבס : ''נגמרה לי המדינה'' כי הכוח הפוליטי שלו נגמר והוא לא יכל להמשיך במעשי הגזל שלו , המדינה - כלומר הפרה החולבת שלו , באמת נגמרה עבורו באותו רגע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ב3 האירועים קרה מה שחשבנו
ל"ת
שלא יכול,
להתרחש,
03/11/05 11:45
|
|
 |
17.
ומה עם גמר ''כוכב נולד 1''?
ל"ת
נינט,
03/11/05 11:44
|
|
 |
חחחח... ענק !
ל"ת
פופיק,
03/11/05 13:06
|
|
 |
16.
מה זה בלבד
אלי,
תל אביב,
03/11/05 11:43
|
מה אתם כותבים מקום שלישי בלבד, מה רציתם, שרציחתו של אדם זקן, לא מוצלח במיוחד, תהא יותר חשובה ממלחמת כיפור או ששת הימים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלישי
בלבד,
03/11/05 14:08
|
מקום שלישי זה בלבד.תראה את נבחרת ישראל בכדורגל.מקום שלישי בלבד.לא הגיע לשום דבר בלבד.ב..לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קצת על שבס שהורשע בדין
spongebob,
03/11/05 11:35
|
''הלכה לי המדינה'', אמר שמעון שבס
נכון הלכה לך המחלבה שממנה גנבתה כספי ציבור תתבייש לך פושע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רצח גנדי לא פחות חשוב...
ל"ת
גל,
צפון,
03/11/05 11:33
|
|
 |
הרבה הרבה פחות חשוב
ארן,
צפון,
03/11/05 11:53
|
כי: א)מהטעם הפשוט שהוא לא היה ראש ממשלה אלא שר זוטר ביותר (תיירות)
ב)הסיבה העיקרית היא שרצח ע''י בן עמך שונה בהרבה מפיגוע טרור (אבל אם תתעקש שזה היה טרור אז אני מוכן להחליף את יגעל עמיר בעסקת השבויים ונעדרים הבאה-מקומו אצל נסראללה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! ליד גנדי רבין משול לאפס.
ל"ת
:-),
03/11/05 13:25
|
|
 |
צודק- גנדי היה ה''אפס המוחלט''
ארן :-),
צפון,
03/11/05 14:04
|
מתחת לאפס בסולם קאלווין גנדי הוא ה''אפס המוחלט'' קרי מינוס 273
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
גל,
צפון,
03/11/05 14:46
|
|
 |
ממש, אבל ממש לא קשור!!!
אייל,
הרצליה,
03/11/05 11:50
|
רצח רבין הוא רצח פוליטי, נועד למטרות פוליטיות על מנת לשנות מציאות חברתית ופוליטית מתוך מניע משיחי-ימני קיצוני ומסוכן לחברה הישראלית, זה לא עוד רצח או עוד פיגוע חבלני, ובל נתבלבל.... רצח גנדי הוא אירוע ביטחוני חמור מאד, אולם בוצע על רקע חבלני, ויש הבדל גדול - במעשה, במניע ובמשמעיות שלו. ההבדל התהומי הוא גם בזהות הרוצח/ים: יהודי מול פלסטינאים...אין הבדל?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך, רצח גנדי הוא פוליטי
אבי,
04/11/05 12:55
|
גנדי נרצח בשל היותו שר בממשלת ישראל זה היה רצח מתוכנן נקודתית אליו ולא פיגוע המוני שהוא היה שם במקרה. שאם תחשוב על זה טוב טוב אומר שזה רצח פוליטי אמנם ע''י ערבים אבל פוליטי. ומעבר לזה גנדי עשה למען מדינת ישראל לא פחות מרבין והרצח שלו לא פחות חשוב וצריך לקבל את אותה מידת הכבוד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח
אחד,
03/11/05 13:52
|
אבל בשני המקרים השב''כ לא ידע לסכל את הרצח.טוב לא היה מידע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
באיזה מקום מדורג
אישיהודי,
03/11/05 11:32
|
הפיגוע במלון פארק? באיזה מקום מדורג הפיגוע בקו 18 הראשון והשני? באיזה מקום מדורג הפיגוע בקו 5?
כנראה שאת השאלות לא שאלו בסקר, זה רק כמה עשרות יהודים שנרצחו על לא עוול בכפם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רייקנות
mosa,
03/11/05 11:31
|
הרייקנות הבילתי נסבלת של העולם חילוני פוסט חיים עלי אדמות מנסה להצדיק את צדדיו המכוערים כגון רדיפה אחרי תאוות העולם הזה (סקס סמים כסף אלימות גאווה שנאה לאחר וכו..) על ידי ארוע היסתורי ודי חשוב בחיי העם היושב בציון ולוקח לעצמו את הטפל ולא את העיקר שהוא המעשה ולא הנרצח גם אם נרצח בגלל דרכו כי כמעט בכל שבוע או זמן מסוים נרצח איש או אישה בגלל מי שהיו או חשבו או סתם כך את המעשה צריכים להפוך לאשיו ולא אחרת. כי אחרת אנו מגדילים את המחלוקת ולא יוצרים בסיס אמיתי ומוצק להוקיעה מקרים כאלו בחברתנו הגוססת כי מה שיוצא פה בפרדוקס אבסורדי שכביכול הרצח מצדיק את הדרך אז באמת בגלל שנרצח המנוח מנוחתו עדן אז דרכו נכונה ולא ניתנת לשלילה כמו שכתבתי בתחילה הריקנות חוגגת והכל בסך הכל תרוץ עלוב לחגיגת היצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף מאמונה בשקר
עודד,
10/11/05 03:42
|
''הריקנות הבלתי ניסבלת'' אמרת? דבר בשם עצמך. העלם החילוני מלא אהבה ורגש אמיתי.זה לעומת השקר ועבודת האלילים הבזויה של הדת. החילונים לא חיים בשקר שנידחף להם ע''י רבנים שטופי מוח ותאבי עוצמה פוליטית. עצמאות מחשבתית מול טיפשות אין סופית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לפחות היית יודע עברית...
תעשה לנו טובה,
03/11/05 13:28
|
אז גבב השטויות של התגובה הזו היה מקבל לפחות מראית עין של משהו מכובד.
ב''טפל'' בטח התכוונת ל- תפל.... היסתורי בטח היסטורי להוקיעה בטח להוקיע בילתי בטח בלתי
ולא נדבר על תחביר או סגנון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ס
אחד,
03/11/05 13:54
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
תרבות?,
אבל לא שלי!,
03/11/05 11:42
|
|
 |
11.
ברור, איזה עם טיפש
אלכס מהכרמל,
03/11/05 11:26
|
איך אפשר בכלל לחשוב שרצח של אדם אחד יכול להיות פחות חשוב ממלחמה נוראה עם אלפי הרוגים או הסכם שלום עם המדינה הערבית החשובה ביותר? פשוט סקנדל העם הזה. והנשים, כמו תמיד, מםגינות ראיה לא מעשית, כי תכלס, הרצח הזה לא השפיע בכלום על המדינה. אם רבין לא היה נרצח, הוא היה מובס בבחירות ונעלם לרחוב צמח 2 בגלל אסון אוסלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין
ג,
03/11/05 13:57
|
גדול ונכון מאוד הוא היה חוטף תבוסה בבחירות שאפילו השמאל שהיום כאילו מתרפק על כאילו מורשת.היה מעיף אותו ולעולמים היה נחשב לוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולחן רבין לדעתי יש עוד מספר
spongebob,
03/11/05 11:32
|
ארועים הרבה יותר חשובים מרצח רבין
מלחמת השחרור מלחמת יום כיפור ששת הימים טבח הספורטאים במינכן מבצע אנטבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם....
אוהב להרגיז,
שמאלנים,
03/11/05 13:10
|
|
 |
10.
איך בכלל מעיזים להשוות....
נונה,
03/11/05 11:18
|
במלחמות נהרגו אלפים.....אלפי צעירים שעוד כל חייהם היו לפניהם.... מרגיזה ומכאיבה לי ההשוואה, בין רצח בודד (וזה ממש לא חשוב מי הנרצח) לבין מוות בטרם עת של טובי בנינו. מה בכלל הפליאה?, לולא אותן מלחמות, רבין לא היה עומד בכיכר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אלפי צעירים מול אבי האומה??
איש הפלמ''ח,
ושמו לולו,
03/11/05 11:27
|
הוא הרבה יותר חשוב, הוא היה בפלמ''ח וסחב מהלול עם חיים חפר ואורי אבנרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שלישי ''בלבד''?
שוקו,
03/11/05 11:18
|
לדעתי רצח רבין בקושי נכנס לעשרת הדברים הכי חשובים. המלחמות והפיגועים יתפסו בנחת את המקומות הראשונים. מותם של רבים חשוב יותר מאשר מותו של איש אחד בודד, גם אם היה ראש ממשלה וגם אם היה שמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלי הוא דוקא קיבל ''דוז פואה''
ל"ת
ארמי עובד,
03/11/05 11:57
|
|
 |
8.
רצח רבין חשוב יותר ממתן תורה
ל"ת
ומיציאת מצרים,
03/11/05 11:15
|
|
 |
מהסיבה הפשוטה שזה באמת קרה
אפי קורס,
03/11/05 12:51
|
|
 |
בדיוק, וכל העולם חושב שהם זבל
ל"ת
ולא מתיחס אליהם,
03/11/05 13:51
|
|
 |
7.
הגיוני
לא מופתע,
03/11/05 11:14
|
מלמחות ששת הימים ומלחמת יום כיפור, היו מאורעות אשר השפיעו על גורל כלל מדינת ישראל. תוצאות שונות מאלו שנוצרו במלחמות אלו, היה מביא אסון למדינה. (כשלון פיסי קיומי) רצח רבין לעמות זאת הביא את המדינה על סף כשלון ערכי קיומי. נשאר רק הוויכוח מה יותר חשוב, הסכנה לכשלון פיסי מול כשלון ערכי. לא הייתי רוצה לגור במדינה שרצח רוה''מ הוא כל רצח פוליטי מתקיים בו, אבל, קודם כל הייתי רוצה לחיו כדי שאוכל להגן על הערכים שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה עם מלחמת העצמאות?
ל"ת
זכרון קצר יש,
לכם,
03/11/05 11:14
|
|
 |
עצמאות
אחד,
03/11/05 14:00
|
|
 |
5.
לא היה מישפט צודק השבכ ??????
ל"ת
@משה,
03/11/05 11:09
|
|
 |
4.
תפסיקו לנסות לחנך אותנו!!
האישה מההפגנה,
03/11/05 11:07
|
|
 |
צודקת די ! יש לנו מספיק צרות !
ל"ת
האשה מהכביש,
03/11/05 13:09
|
|
 |
מי את שתדברי בשם ''רוב העם''?
האיש מהבית,
03/11/05 12:26
|
|
 |
כביש
אחד העם,
03/11/05 14:01
|
|
 |
3.
נמאס כבר לשמוע על הרצח הזה היו
מלי,
03/11/05 10:43
|
לעם הזה צרות הרבה יותר גדולות! די נמאס! עם כל הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי נמאס לשמוע על ההתנתקות
ל"ת
-,
03/11/05 11:49
|
|
 |
כל עוד הרוצח הנבלה חי - תשמעי!
ל"ת
הרבה צרות,
בגלל הרוצח,
03/11/05 11:10
|
|
 |
כל עוד אני חי, תשמע ממני בחזרה
ל"ת
נכדה להרוג,
אלטלנה,
03/11/05 11:26
|
|
 |
צודק!!
ל"ת
איד שנשבר לו,
03/11/05 11:07
|
|
 |
2.
רק המלחמות ומעשי הרצח חשובים
במדינה הזאת...,
03/11/05 10:40
|
אחד האירועים הכי חשובים - שבדיוק אתמול מלאו לו 88 שנה, ואיננו מלחמה - כלל לא מצויין ולא מוזכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היומולדת שלך?
ל"ת
מזל טוב!,
03/11/05 11:33
|
|
 |
הצהרת בלפור, יא ילד דפוק...
ל"ת
!,
03/11/05 12:44
|
|
 |
חחח...הרגת אותי!!! גדול!!
ל"ת
כהן בעל,
03/11/05 12:28
|
|
 |
חחח... חולה עליכם !!
ל"ת
מוות ללאה,
אה היא מתה..,
03/11/05 13:08
|
|
 |
1.
איתן הבר היה ראש הלשכה,לא שבס
ל"ת
לאור גלזר,
03/11/05 07:05
|
|
 |
שבס פושע שהורשע בדין!!
ל"ת
אלא חבר,
מרעיו,
03/11/05 11:05
|
|