 |
55.
נכון,
מה,
01/10/05 20:37
|
|
 |
54.
זוהי המציאות וכולנו היינו עדים
לירן יעקב,
עפולה,
29/09/05 14:10
|
|
 |
53.
הרשות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/09/05 11:32
|
הפלשטינאית מוכנה לעשות הסכמי שלום רק עים יהודים שהיו בארץ עד שנת 1919 או ילידי שנה זו מעבר לכך הכל בספק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אני מציע שידרוג למסמך
ד''ר גל,
23/09/05 18:21
|
רצוי לא לבקר בכפרים ערבים,לא לקנות מהם ולא להעסיק אותם.גם לא למכור להם דבר וחצי דבר.שירעבו למוות שונאי ישראל האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. אני מחרים אותם שנים.
ל"ת
יהודי,
23/09/05 22:59
|
|
 |
51.
In US
gg,
23/09/05 08:54
|
There is a similar safety rules list in US .Each University suggests international Scholars to avoid visiting some neighborhoods. What Haifa University should do is to list names of the dangerous places and not to generalize them as ''arabic villages''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אתם היאהודים כובשים אותנו
אחד מן הגליל,
23/09/05 06:01
|
היאהודים כבשו כול האדמה של פאלשתין והם צריחים ללכת מיכאן . כול האדמה של הישראליים שייחת לערבים וכול הבתים של היאהודים ייהיו כמו קרה הבתים של גוש קאטיף . יינשאללה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם התחלת במלחמה
אריק,
28/09/05 02:08
|
התחלתם והפסדתם וכידוע בכל מקום מי שמנצח לוקח כל מה שבא לו.
אם לא הייתם מתחילים במלחמה כל זה לא היה. אבל בגלל שאתם תמיד רוצים מלחמה אז אנחנו תמיד נכבוש כל אדמה שמשם אתם תוקפים.
ברור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפור לערבים
ישראל,
28/09/05 02:06
|
אדמה הזאת נתן לנו קדוש ברוך הוא.
האדמה הזאת וכל אדמה אחרת בעולם היא של האלוהים.
פלשתינים זהו '' זבל '' של כל עולם המוסלמי. לא רוצים אתכם בירדן,בסעודיה,בסוריה,במצרים ולא בכל מקום אחר.
אתם מתפללים 5 עמים לאלוהים והולכים במלחמה נגדו. עם כי אתם לא יודעים שברשות עם ישראל עומד הקדוש ברוך הוא ותמיד יעמוד.
אתם יוצאים נגד אלוהים ומקווים לגאולה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מכיר את נסראללה
יהודה סטודנט לש,
23/09/05 05:10
|
עו''ד נאסראללה לא רק שלא הגיש תביעות נגד ערבים-סטודנטים אשר דברו\טענו בעד השמדת מדינת ישראל, אלא אף הגן עליהם. מוטב לו ולא יעז לדבר לפני הגשת תביעות נגד אותם סטודנטיםץ שטיקתו באותם מקרים היא שהביאה להנחיות מהסוג שראינו כעט ואין לו אלא להלין כנגד עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יש רשימות למי ילך הרכוש היהודי
ל"ת
ערבי פלשתישראלי,
23/09/05 02:02
|
|
 |
כן, אולי תזכה
אחד,
23/09/05 02:59
|
|
 |
אנחנו יודעים זאת עוד מ-67.
מיקי,
23/09/05 02:23
|
זוכר את שמשון הגיבור, או שאת הקטע הזה מהתנ''ך לא העתקתם לקוראן שלכם ? אם חס וחלילה וחס נפסיד אי פעם במלחמה - ילך כל העולם יחד אתנו. ואז לא תקבל 72 בתולות, מניאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיקי:
אחד שאיכפת לו.,
23/09/05 08:31
|
המניאק/ית היחיד/ה פה הוא/היא את/ה. הנבואה ההזויה על הפסד במלחמה ש''תביא לקץ העולם'' - אופיינית לתפיסה סהרורית=משיחית=קלינית של מטורף/ת עם קבלות, כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hello friend
ilan,
25/09/05 17:02
|
don't be so quick to call him crazy. the plan is ready and is seating in the drawer in case its needed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לא הבנתי מה הבעיה במסמך.
ליאור,
23/09/05 00:44
|
אכן אסור ללכת לבקר בישובי המחבלים, אלו ששורפים את יערותינו והורגים את בנינו. כל אזרח במדינה יודע זאת (הערבים הם לא אזרחים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
איפה הייתם ...
אברהם,
הרי יהודה,
22/09/05 23:22
|
כשרבים מכם הטילו חרם על ביקור ביישובים יהודים ? למה שתקתם, חבורת צבועים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא צבועים הם ערבים
ל"ת
רון,
תל אביב,
23/09/05 00:32
|
|
 |
45.
את החכי''ם הערביים להעביר לעזה
ל"ת
צפוני,
22/09/05 22:25
|
|
 |
מתנדב להסיע אותם על חשבוני
ל"ת
אייזיק,
פ''ת,
22/09/05 22:58
|
|
 |
יכישו אותך בדרך
ל"ת
תיזהר,
23/09/05 03:03
|
|
 |
44.
ל-25, מסתבר שאתה כבר מת, אבל
השארת ירושה,
ממאירה,
22/09/05 21:54
|
שחק התפרסם לראשונה בישראל בשנת 1964 כאשר שיגר לעתון 'הארץ' מכתב למערכת ובו סיפר שהיה עד ראיה למקרה שבו חרדים מנעו טפול רפואי מגוי שהתמוטט בעיצומו של יום השבת וגרמו בכך למותו. במכתבו המשיך שחק וטען כי בעקבות המקרה פנה לבית דין רבני כדי לברר אם החרדים נהגו כהוגן. לטענתו, הרבנים הצדיקו את המעשה ואף שבחו את החרדים שנהגו כראוי בכך שהתעלמו ממצוקתו של הגוי.
המכתב עורר סערה גדולה בתקשורת החילונית שעטה בחדווה על ההזדמנות לתקוף בפראות את היהדות, את הרבנות הראשית ואת הרבנים בכלל. כמו במקרים דומים רבים, איש לא טרח לבדוק את מהימנות הסיפור התמוה או לברר את זהותם של ה''חרדים'' ו''הרבנים'' שהיו מעורבים כביכול במעשה. מכתב סתמי למערכת העיתון הספיק כדי להצית סופת אש אנטי-דתית (צריך לזכור שהאווירה הציבורית בישראל טרם נרגעה מפרשת הילד יוסל'ה שוכמכר).
הדי המעשה הגיעו גם לחו''ל לאחר שעיתון יהודי בבריטניה פרסם כתבה נרחבת אודות הסיפור ואף הוסיף מאמר מערכת בו השמיץ במילים קשות את ההלכה והרבנים. ההתקפות החריפות נגד היהדות הביאו את הסיפור לתשומת ליבו של הרב הראשי לאנגליה, לורד עמנואל יעקובוביץ, שהחליט להיכנס לעובי הקורה.
את ממצאי חקירתו פרסם הרב יעקובוביץ כעבור חודשים אחדים בכתב העת הרבני 'טרדישן'. מאמרו של הרב יעקובוביץ נפתח בציטוט ארוך ממכתב ששיגר לו הרב הראשי לישראל, הרב אונטרמן, בו הוא מבהיר את עמדת ההלכה וקובע חד משמעית כי יש לחלל שבת גם לצורך הצלת חייו של מי שאינו יהודי. ברם, החלק העסיסי במאמרו של הרב יעקובוביץ מופיע בהמשך, כשהוא מתאר את מאמציו לברר את מהמנות הסיפור עצמו. יעקובוביץ מספר כיצד ערך בדיקה מקיפה בבתי חולים בירושלים (המקום שבו התרחש כביכול המעשה), שוחח עם בתי דין רבניים, ברר אצל רופאים. מאמציו העלו חרס בידם. איש לא ידע, לא שמע, ולא הכיר מקרה מהסוג המתואר במכתב. מול הנתונים הברורים שהוצגו בפניו לא נותרה לשחק ברירה והוא נאלץ להודות כי הסיפור כולו היה בדוי.
פרשה זו הייתה רק ראשיתה של קריירה אנטי יהודית ענפה ומשגשגת שבו המשיכה עלילת הדם הבדויה לתפוס מקום מרכזי. במשך שנים נהג שחק להסתובב בעולם ובנה קריירה המבוססת על הרצאות וספרים בהם ''גילה'' לעולם הלא יהודי עד כמה היהודים שונאים אותו. בהתאם לכלל הקובע שבין שנאת היהדות לשנאת היהודים מפריד רק מרחק קצר, פיתח שחק במשך השנים שנאה אובססיבית לא רק כלפי הדתיים אלא כלפי ספריו תורגמו לשפות רבות והוא הפך לחביבם של האנטישמים. את המהדורה הצרפתית של ספרו הפיקה הוצאה לאור ניאו-נאצית, עובדה אירונית מרה בהתחשב בעובדה ששחק עצמו היה נצול שואה (!).
קשה להבין נפש מסוכסכת של יהודי ניצול שואה המקדיש את חייו לליבוי שנאת ישראל בעולם, אבל את סוד התנהגותו המוזרה הוא לקח עימו לקבר. לפני ארבע שנים מת שחק בירושלים. מורשת השנאה שהותיר אחריו ממשיכה לפעפע בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אמריקה הגדולה והטובה.....
טוב טעם,
תל אביב,
22/09/05 21:52
|
יודעת היטב עם מי יש לה עסק כשמדובר באזרחיה... אבל כשמדובר בנו? אז הם משמיעים מליצות יפות על סובלנות וויתורים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הארה
רועי,
ירושלים,
22/09/05 21:48
|
ברכה צודק, יש מקום ללכת לכפר ערבי בעיקר כשיש לעשות טיפול לרכב, או לקנות סחורה בזול, שהיא מן הסתם גנובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ואחרי שירצחו שוב אנשים
באום אל פאחם,
22/09/05 21:46
|
|
 |
40.
אין חדש תחת השמש, הערבים אותם
ערבים והמופסי''ם,
אותם המופסים,
22/09/05 21:36
|
לאחדות יהודית-ערבית במאבק נגד סכנת הפשיזם
גילוי דעת הלשכה הפוליטית של מק''י
הלשכה הפוליטית של המפלגה הקומוניסטית הישראלית מוקיעה את הטבח הפשיסטי שבוצע בשפרעם, ומטילה על הממשלה את האחריות לו. הממשלה מבצעת פשעי מלחמה בשטחים הכבושים, מנהלת מסע של דמגוגיה ופרובוקציות נגד האוכלוסייה הערבית ונגד מנהיגיה, והיא שאיפשרה את הפיכת ההתנחלויות לבסיס הבית של קיצוני הימין.
מק''י מביעה את מלוא הערכתה לאחדות המופתית שגילו תושבי שפרעם, ללא הבדל עדה, ולהתנהגותם הנבונה. האוכלוסייה הערבית כולה וכוחות הקידמה בקרב הציבור היהודי התייחסו לטבח בשפרעם כאל התנכלות חמורה להם עצמם. מק''י מברכת את הכוחות המתקדמים היהודיים, אשר גילו סולידריות עם קורבנות פיגוע הדמים והוקיעו את הגזענות והפשיזם.
מק''י קוראת לכל כוחות הדמוקרטיה וזכויות האדם, יהודים וערבים, לאחד שורות במערכה נגד הפשיזם ולמיגורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה ??
ל"ת
רון,
תל אביב,
23/09/05 00:38
|
|
 |
התנגדו להקמת עפולה.
אני זוכר,
שהמופסים,
22/09/05 22:19
|
טענו: קולוניאליזם. אין חדש ומי שחושב שהם רוצים רק את... ורק את... טועה בהחלט. ראו כיצד הם ישכנעו אתכם להחזיר את הר דוב ואח''כ רק את... כפי שאמר הסופר שלהם שרואיין בהערצה ע''י מנחה ידוע: הכל שלנו. איך אתם מעזים לומר 'להחזיר'? והלז חייך וניסה ללחוץ את יד הסופר (שסרב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
פרופסור ארנון סופר - כן ירבו
ל"ת
אייזיק,
פ''ת,
22/09/05 21:24
|
|
 |
38.
יחס גורר יחס...
ל"ת
לאותם יפיי,
הנפש....,
22/09/05 21:21
|
|
 |
37.
צודקים.מסוכן שם.ראה מקרה טייבה
פה ושם,
בארץ ישראל,
22/09/05 21:19
|
ואום אל פחם. ערים (ואם עלק..)במדינת ישראל המסוכנות ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
Oriental people
Shmuel Gour,
The boss,
22/09/05 21:15
|
After we gonna finish with the Arabs we gonna finish with the Mizrahim too
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ישראל שחק (25), אתה עדיין חי?
ל"ת
איזה באסה!,
22/09/05 21:12
|
|
 |
34.
ל-19 ודומיו, אולי נוכל להסכים
זה עבר מזמן,
גבול השפיות!,
22/09/05 21:11
|
לחלוקה כזו, אם כל השמאל, יהיה באותו עבר בו יהיו הערבים.
תגיד, לא די שהם מחזיקים ב-99.9% של אדמות המזרח התיכון, בתוכם חלק הארי של ארץ ישראל, שצריך שוב ושוב להתחלק אתם? כשיבלית מתפשטת בגינה, עוקרים את הצמחים התרבותיים או את היבלית? חובה מוסרית עליונה, להחזיר את כל הערבים לארצות ערב! הם מאתים מליונים, עם תשעים ותשעה אחוזים, כאמור לעיל, יש להם כח שאין לו גבול, אנו חמישה מליונים, ומרחב ''בטחון'' של 0.1%, מה כל הקשקושים האלה, על מסירת ואדי פה וישובים שם, מתי הסתכלתם לאחרונה במפה, אידיוטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
How strange...after all
Ariella,
22/09/05 21:05
|
|
 |
32.
it's only fair
DAN,
USA,
22/09/05 21:03
|
to tell the foreign students about the real situation in Israel, & warn them About the hazards of coming in touch with Arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Only peace
Yael Goldberg,
Berlin,
22/09/05 21:01
|
|
 |
30.
בואו נקרא לחתול בשמו
מהניסיון שלי,
22/09/05 21:01
|
בטוח לטייל בכפרים הדרוזים. לא בטוח לטייל בכפרים האחרים. לא בטוח בירושלים המזרחית. אין ביטוח שזה לא יקרה גם בת''א,נתניה,ב''ש,לונדון,סיני,ניו יורק וכו' וכו'. אז סעו בזהירות גם הנהגים מסוכנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כשתכירו במדינת היהודים,בדגל-
מי פה הגזען?,
22/09/05 21:00
|
ובהמנון - אז אפסיק לראות דווקא בכם כהגזענים פה!!
אני יהודי, בן למשפחה שחייה בארץ ישראל מאז ומתמיד. הזכות של עמי על הארץ הזאת לעולם יישאר מוכח באמצעות ספר התורה, הברית החדשה. או באמצעות טיול קצר בארץ הזאת, כדי להבין שכל פיסת אדמה מוכיחה שיהודים היו פה הרבה, הרבה, הרבה לפני שדת האיסלאם נולדה, או להבדיל מוחמד הקדוש.
ולמרות זאת- אני מוכן לפשרה הכואבת של שתי מדינות לאום לשני עמים. אני מכיר בעובדה שעם הערבי פלסטיני חי פה, ועל כן מגיע לו מדינה משלו. אם כן, מדוע אתם הערבים מתעקשים למחוק את הזכות הבסיסית של העם היהודי למדינה משלו? מדוע אינכם מכירים בעובדה שמדינה זאת הוקמה למען העם היהודי. ועל כן זכותו שיהיה לו המנון ודגל משלו. בדיוק כמו שמגיע אגב, לעמך הערבי דגל והמנון במדינת פלסטין. ההתעקשות הזאת, לקחת לי את הזכות הזאת מוכיחה פעם אחר פעם, לאן אתם שואפים- להקמת מדינה פלסטינית במקום מדינת היהודים. לא לידה. ואם כך- מי פה הגזען? מי פה האנטישמי המסרב להכיר בזכויותו של העם האחר? ולפיכך ערבים יקרים, תסתכלו טוב, טוב עליכם ועל עמכם, ואז תבינו מדוע היהודים מתנהגים כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!
ל"ת
Avi Ecuador,
23/09/05 02:46
|
|
 |
The Jews and their lies
Eva Brown,
Vienna,
22/09/05 23:15
|
European peolpe killed six million Jews and not the Arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you have the same dream
ל"ת
jewish,
israel,
23/09/05 03:07
|
|
 |
ל - 29:
אחד שאיכפת לו.,
22/09/05 22:19
|
הדברים המטומטמים והארכניים שכתבת, מעידים על גזענותך הנפשעת ועל לאומניותך הסהרורית וכמובן על אישיותך הרדודה והמסתגרת. אתה, אתה הוא הגזען ואל תנסה להסביר ולנמק בדברי הבל בזויים ונדושים ששמענו מפי דומים לך לא אחת. אתה הוא זה שצריך לבחון ולשנות את תפיסת עולמך הצרה, המוגבלת, הצרה והנלעגת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחד שאכפת לו-אכפת רק מעמו!
ל"ת
אתה גזען ואף,
אנטישמי,
23/09/05 11:05
|
|
 |
כמה שנאה יש בך, אה..לך לפלסטין
מדינת היהודים,
23/09/05 11:04
|
תעזוב את מדינת היהודים לנפשה. אתה רווי שנאה ורוע. זכויות מקובלות עליך רק כשמדובר בעם שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמו כל ערבי אתה רק מקלל ואין
מיקי,
23/09/05 00:59
|
לך בעצם שום תשובה ענינית למה ש-29 טען. זו בדיוק הבעיה. אין עם מי לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קורה? אתה מבקש מהם הכרה?
מי הם?,
22/09/05 21:44
|
אנחנו עם בן אלפי שנים. אנחנו צריכים להכרה מצד מיעוט זר ושלילי? מה אתה מספר לו סיפורים על המשפחה שלך? המשפחה שלנו העלתה את הארץ הזו על המפה העולמית! המסגד, שאליו הם מפנים את ישבנם, כשהם מתפללים לעבר מכה, הוקם במקום בית מקדשנו, רק משום שזה היה מקום המקדש. ההר הזה, הוא בסך הכל גבעה קטנה, שמסביבה מתמרים הרים גבוהים יותר. אילולא היה זה מקום מקדשנו, הם לא היו בונים על הגבעה הקטנה הזו, ובעצם בכלל לא בונים. מדובר בפרובוקציה אפיינית לאיסלאם. המוחמד שלהם חיזר אחרי היהודים, אך כשאלה שמו עליו פס, הוא התחיל לרצוח אותם, והנחיל לכל ה''מאמינים'' את התחביב הזה, שנקרא בערבית - ''אטבח אל-יאהוד''. ההכרה שלהם אינה מעלה ואינה מורידה. וצריך לגרש אותם מפה. גם אם ''יכירו בנו'', אנחנו איננו מכירים בהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כשניפרד מערביי הגליל..המשך..
המטיף,
22/09/05 21:00
|
תיבנה אוניברסיטה ערבית בסכנין, וממילא הבעיה תיפתר. זוכרים את הצעיר מסכנין שאמר לפני יומיים בראיון שהוא מרגיש עצמו כפלסטיני החי תחת כיבוש? גם אני איני רוצה להרגיש ככובש, ולכן אני מציע שניפרד כידידים, ונוכל לבקר זה את זה בעתיד עם דרכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אכן, אכן אל תבקרו שם
אדורד שרעבי,
ח' שיח מוניס,
22/09/05 20:53
|
בושה על טעות, שאוניברסיטת ישמעאל בחיפה תפסה שיקשוק ביצים ומתנצלת על ההוראה שאין צודקת ממנה עד לרגע זה.
הבוז לכל המשתמשים במונחים הנבזיים כמו ''גזענים, פשיסטים'' ועוד פניני לשון מבית מדרשם של זבה (זהבה) מָלעוּן (כן,כן, כל זב וצרוע משתלח דווקא באחיו היהודים) ויוסי הבלן (זה מאוסלו שהביא עלינו מרחץ דמים שלא היה כמותו מאז מלחמת העצמאות).
עד למאורעות אוקטובר 2000 גם אני השתייכתי לתמימים שהאמינו שערביי ישראל הם אזרחים נאמנים שהפנימו את לקחי מלחמת העצמאות ושכחו מחלומם הרטוב לחסל את הקיום הפיזי של היהודים בא''י. לכן גם הרביתי לבקר בישובים הערביים ובעלי העסקים הערביים נהנו לא מעט מביקורים אלה.
במאורעות אוקטובר ראיתי שוב את הנכדים של אלה שבנעורי התנפלו ב-1948 על השכונות הדרומיות של תל אביב- שם גדלתי - בהפגנת שנאה מפלצתית תוך כדי שאגות ''איטבח אל-יהוד'', עם סכינים ושבָּריות - שעד לרגע עצימת העיין לא אשכח אותם ואת החלחלה והאימה שהותירו בי.
ברור ללא כל צל של ספק שהחוליגנים של דורינו, שהתכוונו לרצוח את שוטרי ישראל לא קיימו ''הפגנה לגיטימית'' שאין עליה עונש מוות. הם סברו שעם פרוץ האינתיפדה הנה הגיעה השעה להגשים את שהסבים שלהם לא הצליחו. לכן נקטו בשיטת הסלקציה הידועה והחביבה עליהם מאז שהמופתי הירושלמי חאג' אמין אל-חוסייני התמנה ליועץ מיוחד של היטלר לפתרון יעיל וסופי של ''הבעייה היהודית'' באירופה. לא נשכח את הרכב הערבי שעובר ללא מפריע ואת הרכב של היהודים שעובר פוגרום. הכל כאילו לא קרה כלום לפני 62 שנים.
אני שולט היטב בשפתם ולעיתים אני מאזין לשיחותיהם בלא שהם יודעים על כך. האוזנים והמוח מתקשים להאמין שזה קורה היום במדינה שלנו. מה חבל שכל ה''דמוקרטים'' למיניהם לא מצטטים את מה ''שהגוי מֵשִיח לפי תומו. עוד יותר מסוכן שהיהודי המטומטם מאזין רק לקשקושים ש''מומחים'' מטעם עצמם מוריקים מכלי אל כלי ולא לוקח ברצינות את ה''מיין קאמף'' של ימינו.
לכן, כל המבקר אצל האנטישמיים בעלי התעודה הכחולה מסכן את עצמו ועוד גרוע מכך - הוא תומך באותה האוכלוסייה, המעידה על עצמה, שאם יהא, חס וחלילה, לאל ידה להגשים את חלומותיה - הזוועות של אאושוויץ וברגן בלזן יהיו בבחינת קייטנת קיץ נעימה לעומת מה שהם זוממים לעשות לאוכלוסיה היהודית.
בשאט נפש אני מסתכל על היהודים ''הדמוקרטים'' ויפי הנפש. שאט הנפש כלפיהם היא יותר עמוקה מכפי שאני חש כלפי יהודי היודנראט בשואה. להם לא היתה מדינה שתגן עליהם. אלה יפי הנפש שלנו עושים הכל שהמדינה היהודית תהפוך ''למדינת כל אזרחיה'' ואז יוכל הגניקולוג אחמד טיבי לשוב ולקבל את התפקיד ''המוּש-חַלַסְנָה'' של הדוקטור מנגלה שקדם לו.
אל תבקר בכפרים הערביים . אל תנגב חומוס במסעדות שלהם . אל תחפש בשבת ''מציאות'' בשווקים שלהם.
תן להם להבין שבהתנהגותם בימים אלה הם שבים ומביאים על עצמם נַכּבָּה מס' 2 . רבה אמונתי כי האינסטינקט הבריא של העם היהודי ייתן להפרשה הפיסיולוגית הזו להתייבש עד שתנשור מעצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מאלפת, אין מה להוסיף!
ל"ת
יאיר,
23/09/05 14:04
|
|
 |
EXCELLENT!MAARIV please advert
ל"ת
mariv - read th,
22/09/05 22:10
|
|
 |
26.
תתעוררו מהחלום. רק הפרדה בין
יהודים וערבים,
תביא שלום!,
22/09/05 20:35
|
ושאף אחד לא יתחסד פה! הערבים פה בארץ שונאים אותנו היהודים הרבה יותר מאשר אנו אותם. השנאה בין העמים לעולם תישאר. היא קימת כבר 100 שנים. הרבה לפני אגב, שמדינת היהודים קמה בכלל. על כן, רק היפרדות כמעט מוחלטת בין יהודים לערבים. היא זו שתביא את השלום והשקט המיוחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Racism
Israel Shahak,
Europe,
22/09/05 20:24
|
|
 |
24.
''לא טרחה לנמק את סיבות ההמלצה''
ל"ת
הנימוק:,
כדי לא להשחט,
22/09/05 20:21
|
|
 |
23.
יחס גורר יחס..מי שרוצה בחיסולי
ושונא אותי....,
לא נאיבי!,
22/09/05 20:12
|
אז...מה יש לי לעשות בעירו? זה שאזרחנו את אוייבנו...זה לא אומר שהם הפכו לציונים... אז כעת הם משתמשים באזרחות הישראלית שלהם כדי להרוס את מדינת היהודים. זה כל ההבדל בינם, לבין ערביי עזה והשטחים. המטרה היא אותה מטרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הערבים רואים בנו אורחים.לא
בעלי המדינה,
הזאת שהוקמה-,
22/09/05 20:10
|
בעבור העם היהודי. אין עוד מיעוט בעולם, שכל האג'נדה שלו, זה איך להפוך לרוב ולחסל את המדינה בה הוא חי. לי אין יותר ספק- רק התנתקות מערבים תביא את המדינה היהודית לנחלה. עד אז היא תמשיך להיות בסכנה מאוייבה מבחוץ אך בעיקר מאוייבה מבפנים. -לתמוך בלב שלם בהיפרדות ישראל מהמשולש, ואדי ערה. זה מוסרי, זה נכון, אבל זה בעיקר צודק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
האמת,הח''כים הערבים מפחידים!!!
גליה,
22/09/05 20:04
|
האמת היא שכשאני רואה את הח''כים הערבים אני מתה מפחד. אלימים,תוקפנים,מתלהמים,מלאי שינאה לכל דבר שאינו ערבי.צעקנים,גזענים,עזי מצח,מסיתים נגד ישראל - אני מתה מפחד כשאני רואה אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגליה - 21:
אחד שאיכפת לו,
23/09/05 06:13
|
אני מת מפחד כשאני קורא את דברי ההבל הגזעניי=לאומניים זדוניים שלך! ניסית פעם לשמוע את חברי-הכנסת של הימין והימין הקיצוני - התלהמותם, תוקפנותם, שינאתם לכל דבר שאינו יהודי, צעקנים, גזענים, עזי מצח, מסיתים נגד הערבים. אני מת מפחד כשאני רואה אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא צורם ולא נעליים!המלצה ראויה
ל"ת
עיניים בראשו,
22/09/05 19:58
|
|
 |
19.
ואדי ערה והמשולש לפלסטין שלצד
מדינת היהודים-,
לא בתוכה.,
22/09/05 19:55
|
גם שמאל וגם ימין חייבים לתמוך בכך. אפילו ד''ר הנרי קיסינג'ר אמר שאם ישראל תשאיר בתחומה ישובים אלו, מהר מאוד היא תהפוך לפלסטין מספר 2. די להיות נאיבים, יהודים יקרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! חלוקה לפי עמים
ציונית,
23/09/05 09:36
|
הבעיה שהערבים מתים להשאר אזרחים ישראלים. ברגע שימסרו את ואדי ערה כולם יעברו לגליל! השוו את רמת החיים של הערבים בישראל לזו של הערבים בירדן ובסוריה, ותבינו למה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מה איבדתי שם.זה מסוכן!רק הפרדה
ל"ת
בין יהודים,
לערבים=שלום!,
22/09/05 19:53
|
|
 |
17.
להיפרד לשלום מואדי ערה,והמשולש
הם לפלסטין,
אנו לישראל!,
22/09/05 19:52
|
|
 |
16.
so Sad
eman,
USA,
22/09/05 19:49
|
you Israeli.. Israel can never be white---I am sorry you are too racist and have no place among us
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הסתה בוטה עם כל דבר
''הסתה בוטה''?,
עו''ד נכבד,
22/09/05 19:39
|
אתם אינכם מאפשרים להתבטא ופוגעים בחופש הביטוי (וההתגוננות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
דו קיום ?!
אריה,
מבשרת,
22/09/05 19:26
|
אצל הערבים דו קיום משמעותו - רק אם עושים מה שהם רוצים ! אין ולא היה דו קיום עם הערכים שהערבים מייצגים. הכותרת ממש חנטרישית - משרד החוץ האמריקאי מפרסם הודעות כאלה - ואתם מחפשים כותרת כאן ? מתי תתחילו להתייחס לגישה הערבית לעומת הגישה ההומניסיטית שלא מצודדת ברצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בסך הכל טעות עידכון,זה קורה
ל"ת
1+1,
22/09/05 19:22
|
|
 |
12.
''דו קיום באוניברסיטת חיפה''?
מימי,
22/09/05 19:06
|
אחלה דו קיום. הרוב ערבים, מתהלכים כמו גנגסטרים. היהודים הולכים בשקט,בפחד.
אגב, מה מפחיד בלהכנס לכפרים שלהם? יותר מפחיד באוניברסיטת חיפה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
oh Mimi, can you read???
Daniel,
France,
22/09/05 21:21
|
It is clearly stated here that the palestinians are only 13% of the students in Haifa University. Please try to cut the bullshit to a minimum....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
No form of contact or support
Arie,
22/09/05 19:06
|
to these muredrers! Even here, in Canada, when I go to any kind of business, I check that the owner is not an Arab/Muslim! When I see a cashier who is Muslim, I go to another cash! I don't care, you can call me racist if it makes you happy, but I WILL NOT SPEND A CENT THAT HAS THE CHANCE OF GETTING TO AN Arab/Muslim POCKET EVER AGAIN, IN MY WHOLE LIFE!!!!!
I HATE THEM FOR WHAT THEY ARE AND WHO THEY ARE!!!!!!!!!!
Israelis should do the same - don't spend your money on any thing that is Arab! ANYTHING!!!!!!!!!!!!!!! Let them make money from those who are like them!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When i go the therater'
vanyia,
22/09/05 19:34
|
check twice, if the owner is not a jew
because i'm a mental disorder personlity
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זו לא פרובקציה זו המציאות
שמחה,
22/09/05 19:01
|
עוד בהיותי בשרות סדיר יעצו לנו לא לנסוע בערב דרך ואדי עארה בנסיעה מצפון לדרום אלא לעשות אגוב ובאמת מי שלא ציית להוראות יצא בשן ועין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ההנהגה הערבית אשמה
עמית,
22/09/05 19:01
|
חברי הכנסת הערבים, ראאד סלאח, ומר חטיב עושים כל דבר אפשרי כדי להגביר את השנאה ומזינים את הסיכסוך בין יהודים וערבים בארץ. כשמערכת החוק המסורבלת של ישראל תשים את ידה על המסיתים הללו, זה יהיה מאוחר .
חשבתם שזה לא יגיע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ע''וד נסראללה הבן דוד של ?.....
יצחק,
22/09/05 19:00
|
|
 |
7.
הסתה בוטה ?!!! the LYNCHING on
ל"ת
only by arabs,
22/09/05 18:57
|
|
 |
6.
מגיבים פשיסטים
ל"ת
דו-קיום,
22/09/05 18:57
|
|
 |
אתה מכיר במדינת היהודים?בהמנון
בדגל?,
מדוע אני כן,
22/09/05 21:47
|
מכיר בזכויותיו של עמך למדינה פלסטינית? להמנון ודגל...
ותבין אחת ולתמיד. היהודים חיים פה בארץ ישראל, במדינתם בזכות ולא בחסד! אנו פה בארץ ישראל הרבה, הרבה, הרבה לפני שדת האיסלאם נולדה או מוחמד... כל פיסת אדמה מארץ זו, מוכיחה שיהודים חיו מאז ומתמיד בארץ ישראל. כאשר תפנים זאת.. אז תטיף מוסר לאחרים!
מבחינתי אתה הוא הגזען, והפשיסט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זהירות בשם טפשות ובורות
חוהל'ה,
22/09/05 18:53
|
מה פרוש ''לא לבקר בכפרים ערביים''? מה בדיוק עושים כשמבקרים שם? הולכים בסמטאות חשוכות מסוכנות? אזהרה מסוג זה זו טפשות ובורות, שחבל שיוצאת בשם אונ' חיפה, שחלק גדול מפרנסתה מושתת על סטודנטים מ''כפרים ערביים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטוחה שהם משלמים שכ''ל?
ל"ת
מיקי,
23/09/05 00:22
|
|
 |
סטודנט עולה למדינה פי 8 מהשכ''ל
ל"ת
תגובה למספר 5,
מי המפרנס?,
22/09/05 19:18
|
|
 |
הצחקת אותי
א,
22/09/05 19:09
|
אונ' חיפה, שחלק גדול מפרנסתה מושתת על סטודנטים מ''כפרים ערביים''. בדיחחה לא רעה. למיטב ידיעתי מתקיימות האוניברסיטאות על חשבון המדינה. העובדה שיש באוניברסיטת חיפה אפליה מתקנת היא בזיון גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
המלצה טובה גם לאזרחים ישראלים
ארז,
22/09/05 18:51
|
אל תיכנסו לשם, אל תפרנסו אותם, אל תקיימו שום קשר עם הגייס החמישי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מלחמה כלכלית בגיס החמישי
אוקטובר האדום,
שיח' מוניס,
22/09/05 18:44
|
לא נשכח את מהומות אוקטובר 2000, בהן הורדו המסכות מפרצופם הצבוע של ערביי 1948. וגם לא נסלח. רק מלחמה כלכלית תגרום לערבים אלה להצטנע במקום להשתחץ באהדתם לחסן נסראללה. בחמש השנים האחרונות לא הייתי באף כפר ערבי בישראל ולא הכנסתי שקל לקופתם של הפלשתינים אזרחי ישראל. מה איתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאוקטובר האדום
רון,
תל אביב,
23/09/05 00:53
|
קשה לי להודות בזה, אבל אתה צודק, ערביי ישראל הם אוייב סמוי/גלוי לרעיון הציוני. הסרת הממשל הצבאי בשנות החמשים היתה טעות מצדו של בן גוריון, ואת פרי הביאושים של הטעות הזאת אנחנו אוכלים היום, ויש מספיק גם למחר ומחרתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
שיר,
22/09/05 19:11
|
ארועי אוקטובר היה קשים ומבהילים. נכון, גם אני לא אשכח. השנאה שהתגלתה שם מן הסתם לא נעלמה. אלא שאני מאמינה בדרך ההפוכה. לקרב ולא להרחיק. מה אתה משיג בהתנהגותך? לא הרבה לבד מהמשך השנאה בין העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר הקרבה היחידה
יאיר,
רחוק,
23/09/05 13:58
|
שתמצאי באוניברסיטת חיפה זה בין גברים ערבים לכמה נקבלות יהודיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מאלפת נחשים ?
ל"ת
מיקי,
23/09/05 00:21
|
|
 |
נשמע יפה
שי,
חיפה,
22/09/05 19:25
|
במציאות זה לא עובד. כי לא יעזור לך כמה שתרצי לקרב, העם שמולך לא ממש רוצה להתקרב. ולצערי פעמים רבות נסיון התקרבות בין ערבים ליהודים בא על חשבון קירוב לבבות בין עם ישראל לבין עצמו. ועניי עירך קודמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TOTAL & COMPLETE SEPARATION!!!
Arie,
22/09/05 19:24
|
THAT'S THE ONLY WAY!!!!!!!!!!! WE MUST SEPARATE FROM THE ARABS AS SOON AS POSSIBLE!!!!!!!!!!!!!
ANY THING ELSE WOULD BE A DISASTER FOR OUR FUTURE!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
דף ''צורם'', האם טוב יותר
שבני אדם,
ייפגעו?,
22/09/05 18:35
|
כשנסענו לבקר חברים ב''מורשת'' בגליל, נסענו דרך סכנין, רחוב ארוך כאורך הגלות, כשאתה המכונית היהודית היחידה ומבטים עויינים מלווים אותך. כשסיפנו למארחים שנסענו דרך סכנין, הם אמרו - השתגעתם? מאז הפרעות, שום יהודי לא נוסע דרך הכפרים הערביים... אז, די עם ההתייפיפות. ובאשר לאגדת הדו-קיום באוניברסיטת חיפה - אכן הוא קיים, כי אוניברסיטת חיפה היא מעוז שמאל-ערבים ידוע. גם שם כבר מסוכן ליהודי לעבור. לא נראה לי שמישהו יסתובב שם עם סרט כתום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
המדינאי,
29/09/05 11:44
|
|
 |
1.
''כפרים ערבים'' = מערות ועצים
הישראלי,
22/09/05 18:26
|
כפרים ערבים= אין דבר כזה, משום שהערבים אינם מפותחים למגורי אדם. וכנ''ל האתיופים והמזרחים שאינם מגיעים לרמת התפתחות אנושית מדינה לבנה ואירופאית אני שונא אתיופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכנזי טמבל
מאיר,
22/09/05 23:16
|
אבל אני לא נגד גזענות. די להיות יפי נפש. זה טבע האדם וזה קיים בכל העולם, בעיקר נגד יהודים. תשתדל להתמקד בשנאת הלא יהודים. בעיקר ערבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה עומרי שרון הכותב דברים אלה?
ל"ת
יוסף ט,
22/09/05 22:59
|
|
 |
זה ערבי, או סמאלני המסית כאן.
יהודי,
22/09/05 22:46
|
|
 |
It is the first time
Daniel,
France,
22/09/05 21:24
|
It is the first time in my life that I read german written in hebrew letters.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I also think it is an Arab
micky,
23/09/05 00:10
|
|
 |
Peace Now
Yael Goldberg,
Berlin,
22/09/05 23:05
|
|
 |
תישארי בגרמניה מותק. אין לך
מיקי,
23/09/05 00:13
|
ולא לבירנבוים שום זכות לפתוח עלינו פה כשאתם חיים שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיקי ''מותק'' כלענה!
אחד שאיכפת לו.,
23/09/05 11:55
|
אז אני שחי פה, אנצל את ההזדמנות ואפתח את הפה שלי עליך, גזענית ולאומנית סהרורי ת ממורטטת, שמוחה הנבוב, הריקני והרדוד יכול להנפיק רק דברי הבל לאומניים זדוניים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביתא ישראל. הם אנשים יקרים.
אתה סתם מסית,
נגד,
22/09/05 19:46
|
פה מדברת ישראלית אותינטית ממש' וותיקה וכנראה אתה לא. זה נורא לא דומה לישראלי, איך שאתה מתבטא בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח אתה מחוק!!
ל"ת
יערה,
22/09/05 19:26
|
|
 |
הבהרה לכל שונאי זרים.
גיל,
22/09/05 19:23
|
שנאה לכל הערבים היא כמובן פרי של מוח פרימיטיבי אך ניתן להבין אותה (אם כי לא להצדיק).
לעומת זאת שנאת אתיופים/רוסים וכו' - היא טעות יסודית ולמעשה היא שנאה עצמית. נכון שהאנשים האלה שונים ממך ובעלי מנטליות/התנהגות התואמת לרוב את ארץ מוצאם, אך הדור הבא הוא בעל מוטיבציה גבוהה להיטמע וכבר היום הוא חלק ממך.
ואם השנאה על רקע גזעני - אתה לא שווה התיחסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אתפלא אם אתה ערבי פרובוקטור
ל"ת
תגובה למספר 1,
22/09/05 19:20
|
|
 |
אני בטוחה שכן
ל"ת
מיקי,
23/09/05 00:14
|
|
 |
אתה אדם מסכן
עמית,
22/09/05 19:02
|
|
 |
האיש פרובוקטור! בדבריו הוא
זה שמאלני מאונ',
חיפה!,
22/09/05 19:30
|
מנסה להטיל סטיגמה של גזענות בכל מי שמסכים עם ''דף ההוראות''. וכמובן, רובנו מסכימים, כי זו המציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שונא את עצמך
אנחנו רק מרחמים,
עליך,
22/09/05 18:37
|
אתה מלא שינאה עצמית ותסכול. אבל לשנוא חזרה אנשים עלובים ומעוררי פרובוקציה כמוך יהיה פשוט ירידה ברמה . אז נרחם ונבכה על מתוסכל גזעני שכמוך שגדל לשנוא את כולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רוצה מדינה לבנה
הישראלי,
22/09/05 19:12
|
|
 |
שקוף שאתה ערבי- לא שכחנו את
הברווז הצולע,
חוות החיות,
22/09/05 20:10
|
|
 |
יותר לבנים מלבנים, אז מה תעשה?
מה פתאום,
יש מרוקאים,
22/09/05 19:47
|
|
 |
I told you before, you're push
Arie,
22/09/05 19:22
|
ing it!!!
Be happy if we can ever get rid of all the Arabs - yes, ALL OF THEM!!!!!!!!!! But asking to get rid of Ethiopians or Mizrachiim? That I don't accept! You should be ashamed of your requests!!!!!! I'm half Morrocan/half Ashkenazi and I know that there thousands if not hundred of thousands other like me in Israel, so what are you going to do, get rid of half of us? You want an Ashkenazi country only - GO TO EUROPE!
AGAIN - ALL I WANT IS TO GET RID OF ALLLLLLLLLLLLLL THE ARABS IN THE WORLD, BUT I'LL BE HAPPY IF WE GET RID OF ALL OF THEM IN ISRAEL!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Arie
M Vanunu,
Not in ISR,
22/09/05 23:24
|
|
 |
Maroccan cibini mat
Boris Bialiek,
Herzelia,
22/09/05 20:53
|
|
 |
Marocco/Knife
Smadar Shir,
USA,
22/09/05 20:38
|
Better Arabs in Palesine then Maroccan Jews in Israel
הגב לתגובה זו
|
|