• 66.

    קולולולולולולולוש!

    קטשופ, 25/09/05 16:56

    נשאר יהודי אחד שפוי במדינה המטורפת הזאת!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כנראה שהמוסר שלך נדפק

    רונן, 25/09/05 12:02

    אחרת איך אפשר להבין את ההשוואה בין הדברים... אתה באמת משווה בין חיי אדם להתנתקות תמורת פיצוי וישיבה בבתי-מלון?
    משהו דפוק בחינוך היהודי שקיבלתי - הוא בכלל לא יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ח''כים ערביים נציגי החמאס

    רואה ובוכה, 24/09/05 08:15

    ערביי ישראל מוסתים על ידי חברי הכנסת שלהם, שבמקום לדאוג לקידומם, מקדמים את הטרוריסטים הרוצחים של החמאס.
    אילו הח''כים הערביים היו דואגים באמת לאלה שהצביעו עבורם, מצבם של ערביי ישראל היה משתפר בצורה ניכרת.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ערביי ישראל- תלמדו על הסודטים

    משה, 23/09/05 09:35

    היה ''מיעוט'' של גרמנים שחיו בצ'כוסלובקיה הדמוקרטית שלפני מלחמת העולם השניה. בעידודם של הנאצים הם לא הפסיקו להטיף לבדלנות , להפרדות מצ'כוסלובקיה ולחבירה עם בני עמם הגרמנים. הם גם נקטו צעדי אלימות וממש חיכו לכובש הנאצי ששעט למדינה.
    לאחר תבוסת הנאצים אתם יודעים מה עשו להם ??? טרנספר עד האחרון שבהם לגרמניה. אני חושב שחלק ( לא כולם ) מערביי ישראל מתנהגים אותו דבר ובסופו של דבר הם יגרמו לעמם אסון איום ונורא.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    נו באמת לא להאמין לטמטום

    נילי הנורמלית, 22/09/05 22:16

    בינתיים בהתנתקות נרצחו שמונה ערבים, 4 בישראל ו-4 בפלסטין. וגם מתו שלושה מתנחלים שהתאבדו (דרך אגב חשבתי שזה אסור הלכתית ואולי זה הסיבה שמיהרתם להתנער מהם, או הדימוי המטורלל שכל כך לא חפצתם בו). שערה לא נפלה מראשם של המפונים האלימים- שמן מסמרים חומצה ומה לא- ובטח שלא נרצחו בירי 13 מהם, אז תסתום פשיסט

    הגב לתגובה זו

    • אם את נקראת נורמלית-

      נ נח נחמ נחמן מ, 23/09/05 09:03

      אז אנחנו בצרות!!!!
      לפעמים ,נילי, עדיף שתשתקי!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    המשטרה או העיתונות

    LXA, 22/09/05 21:56

    מה שחשוב, בעיני, בכל הסיפורים הוא שמח''ש הפכה מזמן לחותמת גומי שמאשרת כל פעולה ששוטר עושה.
    זה כמובן יכול לעורר אהדה אם אנחנו לא אוהבים את מי שהרביצו לו, וכעס אם הרביצו לנו, אך זאת העובדה.
    הכתבה בכלל לא דנה במשטרה אלא ביחס שנותנים אנשי ציבור ועיתונאים אליה. ולטעמי לא צריך להתוקח את מי דופקים יותר, אלא לצאת כנגד זה ששוטרים לא מכבדים את החוק, ולדרוש שתהיה מחלקת חקירה אמיתית גם לשוטרים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ''על איזה גירוש אתה מדבר''

    נתי, 22/09/05 21:17

    תפסיקו כבר עם דברי ההבל ורעות הרוח שאתה ושכמותך מפיצים...מי גירש מתנחלים תגיד לי ?! אתם התיישבתם על אדמה לא לכם לא נחלת אבות היא, גם מנחם בגין שאיש אינו חולק על אהבת הארץ שפיעמה בו לא החיל את החוק הישראלי על רצועת עזה, שאגב באף מקום בתורה אינה מוזכרת כנחלה למי משיבטי ישראל ולא החיל הריבונות על יהודה ושומרון !!! אתם המתנחלים עליתם על הקרקע בדרכי עורמה, בכפיפת ידי הממשלה ע''י קומבינות וניצול מאבקי כוח פוליטיים אבל לא בזכות אבות, יתירה מזו כולכם ידעתם שההיתיישבות שם הנה זמנית ובמקומות מסויימים אף החתימו את המתיישבים על כך כאשר ניתנו משכנתאות...מכל מקום חדלו כבר מדברי הבלע על קציני צה''ל אתה פשוט מחליא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מיליםצ כדורבנות - יישר כח!!! (ל''ת)

    אדי, 22/09/05 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צריך גם ימני בכל משפחה.. (ל''ת)

    הנכדה של הדודה, 22/09/05 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הזיכרון הקצר של הציבור מדהים

    כל פעם מחדש, 22/09/05 20:09

    זה מה שהיה שם. לא הפגנות ולא בובה מייזס. הסמול ממשיך במנהגו האינפנטילי של טמינת הראש בחול והלקאה עצמית בכל נושא. חבל שזה נגמר ב-13 ולא במאה שלושים כי בעוד כמה שנים נאכל את אותו חרא עוד פעם. אני מקווה שבפעם הבאה נדע להגיב צורה הולמת.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שומרון איש קטן טיפש ועלוב (ל''ת)

    דני, 22/09/05 20:01

    הגב לתגובה זו

    • שמע, אתה ממש שנון... (ל''ת)

      יוני, 22/09/05 23:52

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    המרד הערבי האחרון (בינתיים..)

    מ' מהשב''כ, 22/09/05 18:49

    מהומות אוקטובר היו הכנה לקרב האמיתי על השליטה בארץ!!
    למזלינו עדיין אין לערביי א''י מספיק כח ונשק, לכן זה נגמר בנרצח יהודי בודד, בעוד מאות פצועים (שאותם התישקורת בכלל ''לא סופרת'') ובהרבה מאד מיליוני שקלים שאותם אנו משלמים במיסינו השוטפים!!!
    מאחורי ה''מהומות'' פעלו מנגנוני ההסתה המאורגנים והמשומנים של
    ''הפלג הצפוני'', ה''וועדות'' למינהן והממון של איראן, חמאס, אל קאידה והקרנות הסודיות של ערפאת ימ''ש.
    את זה צריך היה לחקור ועדיין אפשר, אם המשת''פים שבתוכינו לא יפריעו...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כמה כיף לראות את כ-ל הימין

    שמח לאיד, 22/09/05 18:48

    הקיצוני, שמקבל קיצבה ממועצת יש''ע כדי לשבת כל היום באינטרנט, מתגייס להגיב למס' 6 מוטוחן כרגיל את השקרים חסרי הכיפה הסרוגה שתורגל לשקר.
    כ-ל הימין הקיצוני. אתם רק חמישה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה שוק תחטוף, כשיתברר לך

      מה לך ולנו? לך, 22/09/05 20:21

      שהיהודים, העם הזה שאתה קורא לו ''ימין קיצוני'', הוא רב יותר מן הערב רב שעליו אתה נמנה.
      מה שלא ברור, אם הארץ לא שלך, למה אתה מגרש את בעליה? מי אתה בכלל?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הדיבר ה-12

    ה' צבאות, 22/09/05 18:41

    ''''כי תראה מתנחל בקלקלתו, שבור תשבור את ראשו''.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    דופקים מתנחלים כי זו מלחמת דת

    סטודנט דתי, 22/09/05 18:25

    כנסו לאוניברסיטת ת''א תראו איך שונאים דתיים
    אבל גם אותם נכבוש בסוף
    לסטודנטים חילוניים אין כולם בראש חוץ מבחורות סמים ומועדונים
    לדתיים יש ערכים ומטרות שונות

    הגב לתגובה זו

    • סטודנטית דתיה מתא

      תהילה, 25/09/05 02:36

      אתה מדבר שטיות .אני דתיה שלומדת באונברסיטת תל אביב ,לא ברור לי על איזה שנאה אתה מדבר ולגבי הכללה הגורפת והמטופשת שלך שאין לחילונים ערכים רק סמים וסקס.אז לידעתך הכרתי אנשים נפלאים שם שיש להם לא פחות ערכים ממך הם שונים .כנראה שאתה חי בבועה הדתית והסטראוטיפית שלך
      או שאתה לא לומד שם

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    שומרון אל תדאג אנחנו ננצח

    אזרח, 22/09/05 18:21

    בעקבות הפינוי הציבור הדתי לאומי החליט שהגיע הזמן להכנס לשלושת החונטות.
    הצבאית
    הפוליטית
    והמשפטית
    משם נלחם בשמאל ששונה את כולם

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    השוואה מקוממת

    דודי, 22/09/05 17:55

    האלוף הראל וניצב ברלב עשו את המוטל עליהם בצורה ובדרך הטובים והרגישים ביותר והם אינם זקוקים לך על מנת לקבל ציון.
    העובדה היא שמח''ש החליטה מה שהחליטה היא ענינית ואין לכך כל קשר ל''יציאה''מעזה חבל מאד שגזענים כמוך עדיין חושבים שלהרוג ערבים או לרצוח ראש ממשלה שמוביל [רבין הי''ד] בדרך אחרת זה לגיטימי גם הנאצים חשבו שלהרוג יהודים זה לגיטימי והם גם ביצעו

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מדוע לא נשפטה ההנהגה הערבית?

    חנוך גרינברג, 22/09/05 17:36

    הם היו אלו שדרדרו את הציבור שלהם לאלימות. לא נשכח איך הח''כים הערבים נסעו לדמשק קצת לפני פרוץ האינתיפאדה ושיבחו את פעילות החיזבאללה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שומרון אתה חלאה מהזן השפל

    מבין עניין, 22/09/05 17:28

    ביותר.רק בגלל חלאות שכמותך באו
    שואות על עם ישראל.
    מה אתה משווה בכלל בין אזרחים שהפגינו ונטבחו על ידי שוטרים גזענים לבין פיראטים מתנחלי עושקים ונשלנים של עם אחר שלא רק שלא רצחו אותם אלא נתנו להם כספים

    הגב לתגובה זו

    • הכסף זה מה שמטריד

      אדי, 22/09/05 20:07

      את נשמתך התועה טיפש!?

      הגב לתגובה זו

    • כמה סתום סמולן יכול להיות?כנסו

      וגלו:מבחן הטמטו, 22/09/05 21:03

      אצלנו:
      בלילה ירושלמי סתוי הלכה לה פרח ברחובות ימין משה בעודה משוחחת עם חברה צפריר ופלאפון נוקיה מהדור השלישי צמוד לאוזנה. חצאיתה הקצרה והמפתה של פרח התבדרה לה ברוח בעודה ניגשת לקנות בייגלה פריך מנער פלשתינאי שעבר במקום עם עגלתו. דיבורה הרך והנעים ומגע עורה המלטף בעת שהעבירה לו שני שקלים תמורת הכעך הצית את עבדאללה הקטן שטרם הספיק לדעת אישה ולשחרר את מיליוני הג'יהאדונים הקטנים שבין רגליו. מה לעשות? מה לעשות? חשב לעצמו עבדאללה בעודו מפליג בדימיונות על משגלים עזים בסמטאות חשוכות ולפתע קטעה את חוט מחשבתו שאלה. פרח סיימה בדיוק את שיחתה ופנתה אליו: מדוע ילד תם וחביב כמותך עובד בשעות כאלו במקום לעשות שיעורי בית? ולמה מתירים לך להסתובב ברחובות לבדך? ולמה אינך מנצל את גיל הנעורים לבילויים עם חברים אלא בסחיבת עגלות כבדות? ולמה ולמה ולמה...
      השיב לה עבדאללה בקולו העדין ובמבטא ערבי רך כי אביו נרצח כשהיה בן 7 לאחר שמתנחלים אלימים פרצו לבית המשפחה בליל חורף סוער. ''אחי'' הוסיף עבדאללה, ''נרצח במהומות אוקטובר כשביקר את סבתנו החולה באום אל פאחם, אחי השני נפצע ברגל ליד ה...''... וכך המשיך עבדאללה ותיאר את קורותיו בעודו פוסע לצידה של פרח לכיוון העיר העתיקה. לאחר כמה דקות שיחה שהציתו עוד יותר את דמיונו ביקש עבדאללה מפרח אם הוא יכול להתקשר שיחה קצרה לאחיו, הוא פשוט לא זוכר איפה קבע להיפגש איתו. ''בסאם, איפה אתה? בגשתי יהודיה כוסית אחו שרמוטה''
      בסאם:'' איפה אתה?''
      עבדאללה:''מתחת לבית''
      בסאם:''חכה אני בא''
      קבעתי עם אחי כאן מאחורי הפינה, רוצה לראות אולי את הפציעה שלו?, שאל עבדאללה.
      בסאם הגיע תוך שניות וניאות להראות לפרח את פציעתו. ''מסכן שלי, אמרה פרח בעודה בוכה למראה הצלקת של בסאם ממשחק הכדורגל בגיל 12. אל תבכי אמר לה בסאם בעודו לופת את מותניה בחוזקה. עבדאללה הקטן ניסה להתערב: ''מה אתה עושה? עזוב אותה!!!!''
      ''שתוק, היא יהודיה, מותר'', ענה לו בסאם והעיף לו סטירה.במשך דקות הביט עבדאללה באחיו בעודו טוחן את פרח ומשסיים אמר לו: ''אבל למה? היא דווקא נחמדה''.
      ''שתוק ותהיה גבר'', אמר לו בסאם.
      ''לך, היא מוכנה, הגיע הזמן שתעשה מה שגברים עושים. עוד יהודיה מסריחה, זאת הרביעית שלי''.
      עבדאללה הנבוך ביקש מאחיו להשגיח שאיש לו בא וניגש אל פרח.
      בבית, לבדה, בכתה פרח כל הלילה. כעבור שנה חזרה למקום לחפש את עבדאללה ובסאם. מבעד לחלון בית זיהתה את שניהם. למחרת חזרה עם צוות פסיכולוגים. ''הנה הבית, אנא עיזרו להם, תנו להם את הכלים להניח את טראומות העבר מאחוריהם''
      ''מסכנים שלי'' זעקה, ''איבדו את אביהם ואת אחיהם, והכל בשלבים כה משמעותיים בהתפתחותם האישית. כמה חבל, כמה חבל, מה עוללנו להם? מה עשינו לעם המסכן והנפלא הזה? מסכנים שלי, אנא עיזרו להם''...''אם רק היינו מבינים אחד את השני טוב יותר, די לכיבוש!!!!!''.
      את עבדאללה ובסאם שיחרר אביהם בערבות עוד באותו הלילה. ומה עם פרח? פרח העידה כי אינה זוכרת במדוייק מה קרה באותו הלילה.
      ''נדמה לי שהעלבתי את בסאם בטעות''. ''מצטערת על כל הבלאגן עבדאללה, תתקשר אלי? כתבתי את הטלפון על הקיר ליד ביתך''.

      הגב לתגובה זו

      • מטופש

        רועי, 25/09/05 02:40

        תגובה דפוקה ומטופשת שמסיעת לחיזוק הסטרוטיפים

        הגב לתגובה זו

    • לא נתנו כספים, הרסו להם בתים (ל''ת)

      לאותו הערבי, 22/09/05 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    באו נהפוך להיות ערבים וזהו

    אבי, 22/09/05 17:19

    בושה וחרפה לשמוע ולראות את הכותרת.אנחנו כולם יהודים אחים.עניי עירך קודמים לאחרים.ולכן,אנחנו נעזור ונטל באחים שלנו המתנחלים,ליהודים בעירות פיתוח,למשבר החברתי והעוני אצל היהודים ורק אח''כ בערבים הגרים בישראל.אלא אם כן אתם סוברים שיש לתת להם מילונים מתקציב הביטחון של היהודים?!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תמיד כולם דופקים אותכם??

    מתנחלים, 22/09/05 17:16

    די עם הפרנואידיות!
    אתם נשמעים כמו המיזרחיים של פעם!
    במקום לבכות נסו לשנות ולתקן!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ה''צדק'' של שומרון

    אמיר, 22/09/05 17:14

    שומרון מצדיק הרג מתפרעים. כן זהו הצדק והמוסר של מר שומרון - אם מתפרעים אז צריך לחטוף כדור בראש, ואסור להאשים אף אחד. בושה וחרפה שNRG מפרסם מאמר כזה, שמתאים יותר למשטרים אפלים.

    הגב לתגובה זו

    • ''''מתפרעים''???

      אדי, 22/09/05 20:11

      איך אתה בכלל משווה בין המתנחלים לבי ערבים עם רצח בעיניים ובידיים. לצערי אתה לא הטיפש היחיד במדינה, יש לך הרבה חברים עיוורים ומטומטמים.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני מצפצף עליכם

    מוחמד, 22/09/05 17:13

    ובז לכם יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אמנון שומרון גזען מלוכלך (ל''ת)

    אורן, 22/09/05 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פפפייייי איזה גזען עלוב!

    חושחש הנחש, 22/09/05 16:48

    לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין עד כמה אתה אוהב את הערבים במדינה הזו.
    ברור שאתה חושב שמותר לירות באש חיה על מפגינים ערביים ואתה בכלל לא מבין מה לא בסדר בזה.
    אתה בעצמך כותב שיש לכוחות הבטחון ''יד קלה על ההדק'' אבל ברגע שזה מגיע לערבים- דמם מותר בעיניך.
    הכותב מייצג בעיני את הישראלי המכוער, הגזען והבהמי. מצידי שתישאר הבשטחים בארץ אבותיך יחד עם שאר מטורללי הגבעות ושתיחנקו שם כמה שיותר מהר...

    הגב לתגובה זו

    • מפגינים....

      עידן, 22/09/05 17:15

      מי שעוצר מכוניות ובודק עם הנהג הוא יהודי או לא ....ואם הוא יהודי דופק בו מכות הוא לא מפגין....הוא טרוריסט על רקע גזעני.
      מי שרוצח נהג בכביש החוף הוא לא מפגין, הוא פשוט רוצח.

      הגב לתגובה זו

    • אכן, נחש! תתייחס לעובדות! (ל''ת)

      אתה משת''פ, 22/09/05 18:11

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      דורון, 22/09/05 18:15

      הגב לתגובה זו

    • חושחש הבעיה היא אצלך !

      אליוי, 22/09/05 18:40

      למה אתה תופס מיד את העמדה של הערבים ?
      מדוע אתה מטיל ספק בטעונים של מח''ש שחוזקו על ידי מזוז ?
      למה כל דבר אצלך יורד לקללות וחרפות ?
      מי שם אותך למטיף בשער ?
      יש לי זכרון ברור
      וגם טעון חזק מאוד !
      אני זוכר שהערבים נתקו מגע עם הממסד הישראלי ועם חבריהם מהשמאל
      אתה תגיד שחקירה למרות הכל היתה צריכה להתנהל !!
      (הערבים סרבו לנתיחת המתים ולשתוף פעולה עם המשטרה !)
      בתקופה האמורה השמאל היה בשלטון שריד היה שר החינוך
      ואני שואל למה ממשלת השמאל לא פתחה בחקירה מידית ?
      אני מוכן לענות לך !
      משום שהיו בחירות מיד אחרי
      המהומות (בחירות שהערבים החרימו)
      והשמאל רצה לשמור על תדמית פטריוטית וצפצף על חקירה !!
      אז חושחש גזענים ושאר ירקות תחפש בחצר האחורית שלך !!

      הגב לתגובה זו

    • שומרון עזען מתחסד (ל''ת)

      אורן, 22/09/05 18:48

      הגב לתגובה זו

    • לחושחש

      ....., 22/09/05 18:49

      אני דווקא לא רואה בכתבה רמז למחשבות שאתה מייחס לכותב. לא רואה רמז לכך שהוא מתיר את דמם של מפגינים ערבים תמימים.
      אולי תראה מאיפה הסקת את מסקנתך.

      הגב לתגובה זו

    • נו.....!

      אבא, 22/09/05 19:05

      אתה פשוט אדיוט תקוע ומנציח בורות מה היה קורה לו אותם ערבים היו פעם אחת מתנהגים בהיגיון ומשתפים פעולה עם החוקרים אסון הם פתעום היו הופכים לאזרחים מהשורה ואולי מה היה קורה לולא חסמו כבישים ומתנהגים כמו שכיננו מה אולי היינו סומכים עליהם אולי תחשוב אידיוט גם הם צריכים לצעוד לקראת

      הגב לתגובה זו

    • נ.ב

      אבא, 22/09/05 19:07

      כן ואתה מוזמן בכבוד לעזוב את הישראלי שנשאר פה ולך לך לכל הרוחות חריין קטן

      הגב לתגובה זו

    • מפגינים ערבים?

      יעל, 22/09/05 19:37

      הפגנה תמימה? זה כל הפשע שבגללו פתחו באש חיה עליהם?
      בחייך, שלום לתמימות. תסתכל על העובדות במקום לדבר בסיסמאות כמו גזענות (מין מילת קסם כזאת של השמאל)

      הגב לתגובה זו

    • ב''זכות'' אנשים עיוורים ומטומטמי

      אדי, 22/09/05 20:15

      כמוך המדינה מתפרקת.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אתה אדם חסר יושרה

    ספי, 22/09/05 16:38

    הרי ברור לכל עין שכשהערבים התפרעו הם נורו וכשמתנחלים מתפרעים (כל השנים ובמיוחד בהתנתקות) הם זוכים לחיבוקים, לפיצויים, לפשרות גדולות.
    הנערות שנכנסו לכלא לא רצו לומר את שמן והוריהן לא באו לקחת אותן. רק מטומטם חסר הגיון יכול לחשוב שבמדינת חוק מה שצריך היה לעשות עם הטליטות התכולות הללו שהציפו את בית הכלא וכתבו על הקירות סיסמאות בעד יגאל עמיר (כנראה חבר שלך) זה לשחרר אותן.

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותך נכנס לאום אל פאחם

      גלילי, 22/09/05 17:31

      ביום האדמה.
      אני לא מעז.

      הגב לתגובה זו

    • הפושעים הם ממשלת ישראל,

      אתם תיזכרו בדיו, 22/09/05 18:19

      צה''ל והמשטרה, והקרבנות זה עם ישראל, המיוצג ע''י ה''מתנחלים''! גם אדם המובל ללינץ' ע''י המון ברברי, משתולל!
      במשך עשרות שנים, אתם, הפושעים תקפתם את ה''מתנחלים'', שבסך הכל יישבו את הארץ והגנו עליה. עשיתם להם דמוניזציה, הדבקתם להם סטיגמה, מסיבה אחת בלבד - כי הם טובים מכם.
      איזו חוצפה להשוות את האויב, שאתם משתפים אתו פעולה נגד העם היהודי, לקרבנות של הקנוניה המשותפת שלכם?
      מה זה ''המתנחלים''? זה אנחנו! הציבור היהודי! אלו ילדינו, אחינו, בנינו, כולם משרתים בצה''ל, כולם עובדים קשה, להבדיל מן השמאל שכבר שכח מה זו עבודה, כולם משלמים מסים. וחלאה כמוך עושה השוואות עם תואמי הנאצים הערבים? איזו זכות יש לך לדבר בכלל על אנשים שרבים מהם מפקדים על חלאות כמוך בצבא, אם אתה בכלל משרת.
      ''מתפרעים''? באמת למה? למה מתפרעות משפחות שכולות, שמגרשים אותן מבתיהן, שורפים את בתי הכנסת שלהם ועוקרים את קברי הקדושים שנרצחו ע''י חלאת האדם, שאיתם אתם משתפים פעולה, ואף משסים אותם ב''מתנחלים''?
      מה ההבדל בין אדם היושב בתוך הקו הירוק לבין זה שיושב מעבר לו? כמובן, זה שמעבר לו, עבר את הקו הקדוש של אמונת השמאל, ואז כל האמצעים כשרים להילחם בו, מתעמולה אולטרה-גבלסית ועד גירושו ע''י הצבא מביתו.
      אתם חלאת המין האנושי. הרבה יותר מן הערבים.

      הגב לתגובה זו

    • לספי

      ., 22/09/05 18:54

      יש לי הרגשה שיותר משאתה עצוב על גורל ההרוגים הערבים אתה עצוב על כך שמתנגדי ההנתקות לא נרצחו ע''י שוטרים.

      הדבר ברור שמתנגדי ההנתקות לא סיכנו חיי אדם והתוצאה העובדתית מדברת בעד עצמה.
      השאלה היא האם המפגינים הערבים לא ניסו לרצוח שוטרים- אם הם ניסו, כפי שטונעת המשטרה הרי שמותם מוצדק, אם הם ניסו רק להפגין ללא סיכון חיי אדם, מה שכנראה לא מוסכם על הכותב (ואולי בצדק),הרי שהשוטרים אשמים.

      הגב לתגובה זו

    • עדיף להיות חסר יושרה מחסר שכל (ל''ת)

      כ, 22/09/05 18:57

      הגב לתגובה זו

    • הנערות אמרו את שמן

      אביאדר, 22/09/05 19:16

      הנערות שנעצרו עד תום ההליכים כי זו היתה פעם שניה שהפגינו ולא בגלל שסרבו לומר את שמן

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    קולע למטרה מזדהה עם כל מילה

    אבי, 22/09/05 16:15

    הייתי על הכביש כשפרץ הפוגרום הזה. אילולא התגובה התקיפה של המשטרה אי אפשר היה לנוע בכבישים.

    הגב לתגובה זו

    • אחותי וגיסי יצאו לנופש בצפון.

      מתי יעצרו את, 22/09/05 18:23

      כביש ואדי עירון היה חסום, והם נאלצו למצוא דרך חילופית. בסיום הנופש, היתה גם הדרך החילופית חסומה. היה טרור נורא בישראל, שאותו ביצעו ערבים, והגיע לממדים משולחי רסן, בגלל היסוסי משטרת ישראל, שלא קיבלה את ההוראות המתאימות - לירות על מנת להרוג!
      החברים שלי במצפה מורשת, היו סגורים ומסוגרים בביתם כמה ימים, כשהם נחנקים בעשן שאפף את כל האיזור. איזו הצדקה היתה למצב כזה? זו מדינת חוק, או לא מדינת חוק? מה זה? המערב הפרוע?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    איפה הבושה

    שמואל וינר, 22/09/05 16:08

    לאירועי אוקטובר יש לקרוא בשמם האמיתי. דהיינו פוגרום שנערך ע''י ערבים ביהודים, במדינת היהודים. ואם נתייחס לדבר האמיתי בשמו הנכון, אזי לא נתפלא לתוצאות שמח''ש הגיעו.

    הגב לתגובה זו

    • פוגרום מוזר

      נחום, 22/09/05 16:28

      שבו 12 אזרחים ישראלים מתו בסמוך לביתם.
      אתה בן אדם טוב, אתה, נכון?

      הגב לתגובה זו

      • תזכיר לי, מי השתולל?

        מתנחלת בגליל, 22/09/05 17:23

        סתם רציתי להיזכר: מי ניתק אותי ממרכז הארץ? מי חסם את נצרת עילית לשלושה ימים? מי הטיל מצור על יישובי משגב? מי שרף בנקים וסניפי דואר וחסם אמבולנסים באיזור ואדי ערה? ומי קרא לעלות על ירושלים? משטרת ישראל?
        טוב שהעסק נגמר רק עם שלושה עשר הרוגים ערבים. אם היו נותנים לזה להמשיך היו נהרגים מאות ערבים (יהודים הרוגים ממילא לא סופרים).

        הגב לתגובה זו

      • טענה מוזרה.

        נ., 22/09/05 18:46

        אם היה נסיון לפרעות של הערבים באותו אוקטובר אינו נגזרת של כמות ההרוגים של מי מהצדדים אלא תלוי בכוונות זדון שהיו או לא היו מצד ה''מפגינים'' הערבים.
        אם הם ניסו לרצוח שוטרים הרי שגורלם הגיע להם למרות היותם אזרחי ישראל על פי חוק, ואם הם ניסו רק להפגין הפגנה תמימה ולא מסוכנת אז לא.
        התוצאה אינה מעידה על מהות פעילותם של ההרוגים ולא על מהותה של פעולת המשטרה.

        הגב לתגובה זו

      • גם בפרעות 1936

        ארגון הנוטרים, 22/09/05 19:05

        נהרגו יותר פורעים ערבים מיהודים אבל לבריטים אז לא היתה בעיה לקרא לתינוק בשמו וקראו לו המרד הגדול ודכאו אותו כמו שהבריטים יודעים לעשות........

        הגב לתגובה זו

    • איזה מן פוגרום זה

      תמהוני, 22/09/05 16:46

      כאשר נהרגים 13 איש מן המפגינים, ואף אחד אחר לא?

      יש לך מנטליות פשיסטית

      הגב לתגובה זו

      • בכור זאן הי''ד נהרג בכביש החוף

        אורי, 22/09/05 19:09

        במאורעות אוקטובר.

        הגב לתגובה זו

        • בכור נרצח ע''י ערבים באותו יום (ל''ת)

          ז'אן בכור הי''ד, 22/09/05 21:08

          הגב לתגובה זו

      • ''אף אחד אחר'' ז''ל מראשון לציון

        קובי, 22/09/05 19:35

        זכרון הוא כנראה מוצר סלטיבי מאד בכל הקשור בהשתוללות ערבית נגד יהודים.


        שכחת כנראה ש''אף אחד אחר'' כולל תושב ראשון לציון שנרצח בכביש החוף לא הרחק מג'סר אל זרקא.

        מעניין כמה יהאוד נוספים היו נרצחים בלי תגובתה ההחלטית של משטרת ישראל. 13 הערבים, לא ''נרצחו'' הם נורו כאשר ניסו להצית, לבזוז ולפגוע באזרחים ישראליים רק משום היותם יהודים (כפי שנשאלו נוסעי מכוניות שחלפו בכבישי ואדי ערה באותו ראש השנה)

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    יישר כח אמנון

    אלעד כהן, 22/09/05 16:07

    חזק ואמץ,

    את האמת חייבים להשמיע בקול רם.

    לטעמי, חבל שלא הייתה תגובה נחרצת יותר של המשטרה, שהייתה גורמת לאספסוף הערבי להבין מי באמת שולט פה.

    יצאו בזול - שישתקו ויגידו תודה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יהודים תקראו זה חשוב!!

    אחמד, 22/09/05 16:01

    אני מאוד תומך במדיניות הממשלה, מכל ליבי. רק ככה יבוא לקיצו הסיוט הציוני. פשוט מאוד וזה ברור ושקוף שמדינת ישראל מידרדרת מיום ליום ובעוד כמה עשרות שנים כבר לא תהיה מדינה כזו. (אגב, בדיוק כמו הנאצים). אז תמשיכו יהודים יקרים לשנוא אותנו, אני די מרוצה מזה , כי אתם כל הזמן חושבים באיך לעשות רע לערבים, אז זו מחשבה נכונה, שבסוף תביא לסיום מדינת ישראל. יישר כח.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו במלחמת דת האיסלם נגד כול (ל''ת)

      אחמד חמוד, 22/09/05 18:48

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לקוות אחמד

      קובי, 22/09/05 19:38

      תמשיך לקוות אחמד שיום אחד לא תהיה מדינה ולא יהיו כאן ''יהאוד''.

      אבותיך קיוו את אותה תקווה במאה השנים האחרונות , ורבים מנכדיהם ממשיכים לקוות במחנות הפליטים בארצות ''האחים הערביים''.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    על מה היתה ההפגנה באוקטובר? (ל''ת)

    שם, 22/09/05 15:53

    הגב לתגובה זו

    • זו היתה היענות לקריאת ערפאת

      גירוש, צו החיים, 22/09/05 18:26

      ליצור מהומות, כביכול בתגובה על ביקור שרון בהר בית קדשנו. זו לא היתה הפגנה, ואילו היתה, כשהנושא הוא חורבן ישראל, גם אז צריך היה לירות. בהפגנה בגין קיפוח, לא נושאים דגלי אש''ף ולא צועקים ''אטבח אל יאהוד''.
      אם העם בישראל לא ימהר לסלק מפה את הערבים, צפוי כאן אסון נורא ואיום!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שופט עליון יש רק אחד

    דוס, 22/09/05 15:53

    והוא לא היה בועדת אור...

    הגב לתגובה זו

    • מתי הוא היה?

      דודי, 22/09/05 18:01

      השופט הזה תמיד נעדר כשזקוקים לו ממש כמו ביבי

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרס ישראל לכותב...

    ברק, 22/09/05 15:43

    סוף סוף מישהו שאומר את האמת שכולם יודעים.
    פרט לשמאל הסהרורי ולבית המשפט העליון (בעצם אותו דבר) כולם יודעים שהגיע לערבים לקבל בראש על זה שרצו להפוך לנו את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תגזים. נסחפת!!!! (ל''ת)

      ימני אחר, 22/09/05 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    גירוש אזרחים- פשע מלחמה. (ל''ת)

    המטיף, 22/09/05 15:32

    הגב לתגובה זו

    • ''פשעי מלחמה''? אתם ויש גבול

      אולי תלוננו גם, 22/09/05 19:57

      הימין והשמאל הקיצוני מיום ליום נהיים יותר ויותר דומים , מתשמטים , מתלוננים נגד קצינים גבוהים ,עושים הפגנות אלימות ..... בקיצור לכו לעזאזל אתם והשמאל הקיצוני ביחד

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לסגור את מח''ש!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוסי שריד, 22/09/05 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אמנון, אתה טועה בגישה שלך!

    בין צל''ש, 22/09/05 15:09

    א. טראש זה זבל באנגלית. התכוונת לטר''ש ר''ת טוראי ראשון.
    ב. אמנון אתה טועה ובגדול. במקום לקבול ולהסתגר בפינה של נירדף דפוק ומקופח שנובעת מקורבניות. עדיף לשתף פעולה. יש מרירות מצד ערבים וגם מצד מתנחלים, כלפי מח''ש? אז זה הזמן לשלב ידיים, למען מטרה משותפת.
    גם מעמד הבג''ץ מתערער אצל ציבורים רבים בארץ (החרדים, הערבים, השמאל הקיצוני והימין), כל אחד וסיבותיו.
    בגלל סקטוריאליות אנחנו מפסידים, כדאי לחשוב צעד קדימה, ובאופן בוגר אחראי וממלכתי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    משה, 22/09/05 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אמנון הגדול!!!

    יוסי, 22/09/05 15:06

    אוהבים אותך מ''חדשות חדרה''.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מזמן לא קראתי מאמר כל כך נכון

    אזרח, 22/09/05 15:00

    וסוף סוף הדברים נאמרים כמו שצריך, כל מילה נכונה וכדאי שכל שונאי ישראל מערבים ועד שמאלנים ידעו שאנשים שפויים בארץ הזו לא מתרשמים מהם ולא מהדמגוגיה שלהם שבענו מהם ומאסנו בהם, כל הכבוד לכותב מילים כדורבנות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אמנון - מתגעגעים ממקור ראשון

    חילוני לאומי, 22/09/05 14:51

    חשוב שאמנון שומרון ישתלב במעריב, כי אז אקנה את העיתון

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת לקריאה (ל''ת)

      מנויה על מקור, 22/09/05 15:06

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא נייטרלי, אתה חבר שלו (ל''ת)

      רבקה דנקנר, 22/09/05 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל מלה נכונה .

    ספי, 22/09/05 14:40

    בכל מחלוקת ובכל עניין ישנה איזושהי התבטלות בפני הערבים .
    איש לא דורש מהם ליטול אחריות להתבטאויותיהם והתנהגותם.

    תמיד מגלים הבנה לעוינותם את המדינה ואת הציבור היהודי ומגלים סלחנות לאי נאמנותם .

    לא יפלא , איפא , שחוצפתם ולאומנותם הולכת ומתעצמת משנה לשנה.

    הגב לתגובה זו

    • שמישהו יודה בזה- אנחנו מפחדים.

      יעל, 22/09/05 19:48

      הציבור היחיד שלא מפחד זה המתנחלים וזה, כמובן, לא מתאים לציביון המדינה אוכלת הכאפות שלנו, לכן הם נדפקים! עם ישראל השתגע

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    במדינת החגבים רעש המולה!

    קורן נאוה, 22/09/05 14:38

    תודה לך אמנון שומרון!
    מדוע אף אחד לא עוסק בשאלת השאלות: כיצד איפשרה ממשלת שמאל לירות על הפרטנרים מ''גשר השלום'' האלקטוראלי שלה?
    ממשלת ימין לעולם לא הייתה מורה לירות על ערביי ישראל -היא גיבורה רק על יהודים-לבושתנו!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זו הדרך להסיח את הדעת מן

    הפושעים!, 22/09/05 14:33

    מבצעים נגד יהודים פשע נאצי, אבל מעלים על נס את קומץ היהודים שהצילו את כבוד ישראל בעיני העולם, ומציגים אותם, את הצדיקים האלה, כפורעי חוק, הם נעצרים, כל השמאל בעליהום, נגד אלה שהבהירו קבל עולם, שהשמאל הוא פושע נגד העם היהודי ונגד' האנושות.
    בפרעות הערבים, מציגים את השוטרים כאשמים באצבע קלה על ההדק, כשהיה בדיוק להיפך - כל חייל וכל שוטר ישראלי, חושבים יותר מדי כשהם פוגעים בערבי, כי כל רצונם לשוב הביתה בשלום, לא דרך מח''ש ולא דרך מצ''ח.
    כל הגליל בער, השוטרים היו בסכנת חיים, עד שהעזו לירות. ושום פורע לא נעצר, גם לא הטינופת שהכה בנוכחות הוועדה את רייף, כשזה נקרא להעיד.

    ידועות לפחות 13 משפחות שבניהן היו מעורבים בפרעות ובגרימת נזקים בשווי מליונים, מדוע אין דורשים מן המשפחות לשלם את חלקם היחסי בכל ההרס והחורבן?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סוף סוף מישהו שפוי (ל''ת)

    יניב, 22/09/05 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תמצית האמת..לקרוא ולהפנים (ל''ת)

    אהוד, 22/09/05 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דופקים מתנחלים??????

    מיכל, 22/09/05 14:07

    תשוו את החיבוקים שנתנו למתנחלות ההיסטריות שירקו על חיילות ולמתנחלים שקראו לשוטרים נאצים, ליחס של השוטרים להפגנות סטודנטים או ערבים שם נכנסים בהם בכל הכח.

    ממש בדיחה.

    הגב לתגובה זו

    • גירוש מבתים לא נחשב? (ל''ת)

      יוסי, 22/09/05 14:45

      הגב לתגובה זו

      • לא. (ל''ת)

        לא משנה, 22/09/05 18:16

        הגב לתגובה זו

    • סליחה, ראית הפגנות של ערבים?

      מתנחלת בגליל, 22/09/05 17:30

      מקרוב, אני מתכוונת. אני נקלעתי להפגנה של סטודנטים ערבים בצפון באוקטובר 2000.
      תאמיני לי, זה לא נעים. כשהם צועקים ''ברוח ובדם נפדה את פלסטין'' (מול שוטרים שלא מעיזים לעשות כלום) אי אפשר לברוח מההרגשה, שלו היה נשק בידיהם הם היו הורגים, לא פחות.
      עצתי:תהיי חברה שלהם, אבל מרחוק.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    טוב שהיה לך זמן להגיב (ל''ת)

    אביאדר, 22/09/05 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ממש מסכנים המתחלים האלה

    נחום, 22/09/05 14:06

    קיבלו ומקבלים את שמנת התקציבים, שמירה צמודה, עבודות במגזר הציבורי...

    רק מה, מבקשים שלא יתקפו את כוחות הביטחון...

    כמה מתנחבלים קיבלו נגיעה משוטר וכבר בוכים דמעות תנין.

    אין להם שום סולידריות עם מתפרעים אחרים, למצער מן ה''גזע הנחות'' שירו בהם למוות.

    די לדו פרצופיות, להתנשאות ככלל, ולמועצת ר''שע בפרט

    הגב לתגובה זו

    • נחום, אל תשתמש במילים שאתה לא

      מבין את משמעותן, 22/09/05 14:39

      אתה בכלל יודע מה פירוש המלה ''למצער'', או שסתם דחפת אותה באמצע המשפט, יאללה, שיהיה?

      שיעורי בית-
      לך למילון, חפש את המשמעות ותנסה להסביר לכולנו למה התכוונת.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מתנשא?

        נחום, 22/09/05 16:30

        לא מסוגל להתמודד בטיעונים אז אתה נתלה במילים? הרי הבנת אותי מאה אחוז

        הגב לתגובה זו

        • לנחום: ''טיעונים'' ?

          מישהו אחר, 22/09/05 18:40

          אתה רוצה שנתמודד עם טיעוניך?
          אלה לא טיעונים אלא סתם גידופים ריקים.
          תטען ותנמק ונתמודד מול טיעניך אבל אם תמשיך ב''טיעונים'' דוגמת הכינוי המכוער ''מתנחבלים'' או כינויי גנאי אחרים הזרועים בתגובתך, ואם תמשיך בטענות מוזרות ובלתי מובנות על דמעות תנין וכדומה - בוודאי שאין טעם להתמודד מול ''טיעונים'' אלה.

          ודרך אגב, בהמשך למגיב הקודם, הכיוון הכללי של דבריך מובן (אם כי מוטעה וחוטא בדמגוגיה), אך חלק מהדברים אכן מנוסחים בצורה בלתי מובנת בעליל. תכתוב מחדש בצורה ברורה ובטיעונים סבירים, ללא קללות וגדופים ונקרא ונראה אם יש לך באמת מה להגיד .

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    למס' 7 השמאלני החולה!

    אלעד, 22/09/05 13:49

    שכחת או שאתה לא רוצה לזכור
    שבמהומות אוקטובר ירו הערבים
    אש חיה על שוטרים וגם הרגו נוסע
    סמוך לחיפה. אבל זה בסדר תמשיכו ככה הרי חלק ארי מכם אנטישמים מובהקים ולכן גם מסלפי היסטוריה
    מדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יפה אמרת (ל''ת)

    גידי, 22/09/05 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לדפוק מתנחל, ולנוח!!! (ל''ת)

    עדנה ארבל, 22/09/05 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אש חיה. הם ירו אש חיה.

    יחי ההבדל, 22/09/05 13:43

    לא מים. לא מעצר. אש.

    אין גבול לעוורון שיוצאת גזענות.

    הגב לתגובה זו

    • מי? הערבים?

      אלכס, 22/09/05 15:06

      ירו אש חייה רק במקרה אחד - כאשר פלסטיני מדיר אל באלח, שעבד בישראל, ניסה לרצוח שוטר.

      כל השאר - כדורי גומי.

      הגב לתגובה זו

      • זה גם שקר

        צייד המתנחבלים, 22/09/05 16:43

        וגם לא מסביר למה באלו יורים כדורי גומי ובאחרים לא יורים בכלל.
        יש להזכיר גם את נעמני שנורה כשהפגין נגד הגדר. למה במתנחבלים לא יורים ?

        הגב לתגובה זו

        • צייד עאלק

          מושון, 22/09/05 17:20

          בוא תצוד אותי יעבריין מקלדת..חחח

          הגב לתגובה זו

        • כי הם לא זורקים אבנים

          המפגין, 22/09/05 18:35

          מיעוט קיצוני שגם גונה ע''י ההנהגה שפך צבע,שמן ואולי גם חול אבל לא הורמה יד. אף אחד לא תקף שוטר לא בסכין ולא באבן .יורים כשנמצאים בסכנת חיים אף שוטר לא חש שחייו בסכנה ולכן אף שוטר לא ירה.מה לעשות שיהודים לא מנסים להרוג שוטרים (מעניין ששכחו מה קרה לפני חודש בשפרעם כשבוצע לינץ' לאחר שהמשטרה תפסה את הרוצח)

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

    גיל, 22/09/05 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חשבתי לקרוא,ראיתי שם הכותב (ל''ת)

    והבנתי שחבל, 22/09/05 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם המתנחלים היו כמו הערבים היו

    יוסי, 22/09/05 13:29

    נהרגים עשרות מתנחלים.

    לכן זה שהערבים נהרגו זה היה בצדק. הם פתחו באש על שוטרים (כן אולי אתם לא זוכרים אך היו שם 2 מקרים של פתיחה באש שבנס הסתיימו ללא הרוגים) והם גם רצחו את ד''ר ז'אן בכור באבנים.

    אז תפסיקו להיתמם. המתנחלים ניסו לשבש ביצוע החלטת ממשלה ספציפית ולא לזרוק את המדינה הזו לעזאזל. הערבים ניסו פשוט למרוד ולפרק את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קצר וקולע (ל''ת)

    יוסי, 22/09/05 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כתבה שאינה מיועדת לשמאל

    יאיר ל, 22/09/05 13:06

    ההגיון השמאלני אינו מסוגל לעכל את הכתבה, מסובך מידי עבורו.

    ההגיון השמאלני מבין רק שרב מרצחים, אם ימקבל פרס נובל לשלום, סביר שיהיה המשיח הבא.

    ואם לא, יש לאפות הרבה עוגות שלום, מישהו בטח יבוא לאכול,
    וקילקול הקיבה, עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טוב שיש אנשים שלא מפחדים (ל''ת)

    לומר את האמת, 22/09/05 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    רגישות ונחישות ללא נשק לכולם (ל''ת)

    און, 22/09/05 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה היה קורה לו היו מנסים לפנות

    אלי, 22/09/05 12:59

    מה היה קורה לו היו מנסים לפנות ישוב ערבי?

    הגב לתגובה זו

    • מנסים? כל יום אוכלים להם חלקים

      מוסא, 22/09/05 14:14

      לך תראה איך לוקחים להם חלקים חלקים מהיישובים שלהם בשביל הגדר. אה כן - ולך תלמד היסטוריה - פינוי כל כך הרבה יישובים ערבים ....

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כמה מתנחלים נהרגו בפינוי?

    מסוקרן, 22/09/05 12:44

    נכון מאוד, 0. והם שפכו חומצה והיכו בקרשים וזרקו אבנים את אנשי כוחות הביטחון. ומה עשו הערבים? יפה מאוד, הפגינו וזרקו ערבים. איך זה שמולם ירו אש חיה ומול החברים המתנחלים שלכם שלפו את תותחי החיבוקים?
    לזה קוראים ''מדינת אפרטהייד'' ולמה שאתה אומר קוראים ''גזענות''.

    מעניין אם תאשרו את התגובה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ראיתה את החומצה שכביכול

      חלי, 22/09/05 13:14

      זרקו זה אחד מעלילות הדם שהופצו . הם פשוט זרקו בחזרה מה שנזרק עליהם

      הגב לתגובה זו

    • תשובה למסוקרן

      מומי, 22/09/05 13:17

      הערבים חסמו כבישים ראשיים, רצחו את בכור ז'אן, ביצעו מעשי לינץ' ביהודים, השחיתו ושרפו מבני צבור ושלטון (בנקים, בניין מס הכנסה), עקרו עמודי חשמל ורמזורים, רגמו באבנים מכוניות, צרו על ישוב בגוש שגב, הטילו חיתתם בכביש ואדי ערה שבעקבות זה חדלו אנשיםמלסוע שם, חלקם עד היום פוחדים, פצעו אזרחים ושוטרים.
      להמשיך?

      הגב לתגובה זו

    • אין מה להשוות. !

      אודי, 22/09/05 13:17

      לא זרקו את הערבים מבתיהם (והרסו אותם).
      הם קמו ''להפגנה'' אלימה מאוד.
      ללא רשיון.... מפגיני הימין קבלו רשיון.

      הגב לתגובה זו

    • חומצה? אבנים? קרשים?

      אביחי, 22/09/05 13:24

      תמשיך למחזר את ההסתה שאפילו המסיתים הקדמונים כבר חזרו ממנה. לא היתה חומצה, לא נזרקו אבנים וקרשים. את היהודים גרשו מביתם ועל כך הפגינו. למה התפרעו הערבים? מה עשו להם?

      הגב לתגובה זו

    • את התגובה אשרו, אבל התוכן עגום

      צורי, 22/09/05 13:31

      חבל שהתגובה כל כך רחוקה מהאמת. כבר הוכח שחומצה לא היתה, והאלימות היתה על גבול האפס (בגוש קטיף), לעומת התפרעות מסכנת חיי אדם (ושגם גבתה מחיר בחיי אדם) ומשבשת אורחות חיים של מדינה שלמה, ושרק פעילות נחושה (כשהשאלה היחידה האם יותר מדי נחושה) של המשטרה מנעה יציאה משליטה לפוגרום מלא.

      הגב לתגובה זו

    • כמה ערבים גורשו מבתיהם

      איש ימיני, 22/09/05 13:32

      כמה ערבים גורשו מבתיהם ?
      כמה ערבים הרסו כפריהם ?
      כמה ערבים נשרפו בתיהם ?
      כמה ערבים החריבו מסגדיהם ?

      צביעותך מסוקרן עוברת כל גבול. כל מי שהיה לו את הכוחות הנפשיים לצפות בשידורי הטלוויזיה ראה כי הפסיביות של המגורשים היהודים הנה בלתי נתפסת. ''שפיכת חומצה'' -ספק רב אם היתה בכלל חומצה. האם ניתן להשוות את ''זריקת האבנים'' של המתנחלים לאלימות הבלתי מבוקרת של הערבים שהיתה בממדיה מרד אמיתי.

      ההמון הערבי נזכר בימיו הטובים ימי המנדט עת נשחטו יהודים
      בחברון, יפו, מוצא, ירושלים ועוד מקומות רבים.

      האם הנך מסוקרן עדיין ?

      הגב לתגובה זו

    • מסוקרן - אל תתן לעובדות

      לבלבל אותך!, 22/09/05 13:33

      פשוט אל תתן.
      1) חומצה לא , אומר שנית - לא נשפכה. זה נשאר בתודעה ''בזכות'' ההד שהידיעה השאירה. רא מאוחר יותר בדקו וראו שלא חומצה ולא נעליים, אבל למי אכפת?
      2) השם ז'אן בכור מצלצל לך מוכר? בוא ואזכיר לך: הוא נרצח ע''י ערבים במהומות אוקטובר. ערבים
      י ש ר א ל י ם שהשליכו אבן ענקית מהגשר מעל כביש החוף (ליד ג'יסר-א-זרקא). האבן ניפצה את שמשת המכונית שלו, פגעה בו והרגה אותו.
      3) המתנחלים רגמו מכוניות באבנים? שרפו והשחיתו מוסדות ציבור, מתקני תעבורה?(רמזורים, גדרות הפרדה)? לא זכור לי..

      השוטרים אלימים. יותר מידי אלימים. אני לא טוען לרגע שנגד הערבים הם עדינים ונגד המתנחלים הם פתאום בהמות. לצערי הם מתנהגים כמו בהמות (לפחות חלקם ובמיוחד יס''מ) כל הזמן ונגד כולם.
      הטענה של הכותב שאני מזדהה אתה מאוד היא נגד ההתיחסות הצבועה והדו פרצופית של אנשי התקשורת ואנשי השמאל.

      הגב לתגובה זו

    • כמה מתנחלים הרגו חפים מפשע? (ל''ת)

      ישי, 22/09/05 13:34

      הגב לתגובה זו

    • שני האירועים היו _קצת_ שונים (ל''ת)

      א, 22/09/05 13:41

      הגב לתגובה זו

    • אני מרחם עליך

      שוקי, 22/09/05 13:49

      אתה כה שטוף שנאה עצמית ושנאת יהודים אחרים שאינך מסוגל לראות את העובדות גם אם יתקעו לך אותן בפרצוף.
      א. לא נשפכה חומצה, תפסיק כבר עם השקר הזה.
      ב. צה''ל והמשטרה תקפו את המתנחלים, נכנסו אל הבתים שלהם ובאופן אקטיבי גירשו אותם, כך שבמקרה הרע היתה כאן הגנה עצמית וזאת בניגוד לחבריך הפורעים שיצאו מכפריהם עם נבוטים, דוקרנים ובקת''בים על מנת לטבוח ביהודים.
      ג. הערבים רצחו יהודי ופצעו אחרים חפים מפשע.
      ד. אני באמת מצטער בשבילך שהמשטרה לא שפכה דם יהודי ב''מדינת היהודים'' , או שגם מושג זה הוא גזעני?

      הגב לתגובה זו

      • זה שתקרא לזה שקר

        ברל'ה, 22/09/05 16:48

        לא יהפוך את הדבר לשקר. חומצה נשפכה.
        מתנחלים נהגו באלימות גם כלפי רכוש וגם כלפי חיילים לאורך כל ההיסטוריה שלהם. הם רצחו את רבין, את גרינוויג ועשרות ערבים ע''י גולדשטיין ימח שמו וזיכרו, פופר ומחתרות שונות ומשונות. ובכל זאת הם טופלו בכפפות של משי. שימחתי היחידה היא שעל אף הכל, המשיח מגיע ומביא איתו את סיום ההתנחלויות והגזענות.

        הגב לתגובה זו

    • הצגת עמדה תוך סילופי עובדות

      יחזקאל מרמת גן, 22/09/05 13:56

      ראשית אף שוטר לא עמד בסכנת חיים ממשית מול ''המתפרעים על הגגות''
      גם רמת הפוגענות כלפי המשטרה הייתה מדודה והייתה הדברות.

      שנית כבר הוכח וידוע שלא היה מעורב באירועי הפינוי מקטיף חומר חומצתי
      '' לא הייתה חומצה''!
      בחבל עזה מדובר בפינוי אזרחים מרכושם שהוא הגעה יזומה של כוחות הממשלה לא הגעה לדיכוי מרד.

      במגזר הערבי היה מרד אלים ומסוכן!
      ההוכחה שנרצח יהודי נהג רכב
      מאבן שאתה כה מזלזל במסוכנותה.
      צירים עיקריים במדינה נחסמו ליומיים תמימים ויותר.
      האלימות וההשחתה שביצע האספסוף
      הערבי היה בגוון של אלימות רוצחת.
      אבל אתה כנראה תומך בפשיזם הגזעני הערבי ובלאומניות ובפנדמנטליזם הרצחני הערבי.
      אני סקרן מה היה קורה לך אם היית עובר בצומת אום אל פאחם בשיא המהומות.
      מה המיתממים הצבועים היו עושים לך?


      הגב לתגובה זו

    • טיפש,

      יעל, 22/09/05 13:56

      אף יהודי לא סיכן את חיילי צה''ל או המשטרה, בעוד שחבריך המחבלים סבנים את קיומינו יום יום

      הגב לתגובה זו

    • צבוע אחד

      מני, 22/09/05 14:06

      בגרוש מגוש-קטיף:

      - כמה שוטרים נרגמו באבנים ?
      - כמה מתנחלים יידו אבנים ?
      - כמה בקבוקי תבערה נזרקו ?
      - כמה שוטרים היו בסכנת חיים ?
      - כמה אזרחים ישראלים נרצחו תוך כדי נסיעה ברכב ?
      - כמה בנקים נשרפו ?
      - כמה תושבים יהודים היו במצור בישובם כמה ימים עקב חשש לחייהם ?
      - כמה פנסי רחוב נשרפו ?

      טמבל ! ! !

      הגב לתגובה זו

    • שטוף מוח

      עטרה, 22/09/05 15:10

      שום דבר ממה שאמר לא נכון עובדתית.

      הגב לתגובה זו

    • מים צבועים שהמשטרה התיזה לגג (ל''ת)

      הצבע הוא שקר גס, 22/09/05 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הערבים נהרגו לא נדפקו (ל''ת)

    וזה כל ההבדל, 22/09/05 12:34

    הגב לתגובה זו

    • הם גם רצחו אזרח (ל''ת)

      אריאלה, 22/09/05 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ישר כח!!! סופסוף מחשבה בריאה!! (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 22/09/05 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואני לא מחפש את ההבדלים

    בניגוד אליך, 22/09/05 10:51

    אני מוצא הרבה דימיון ושיוויון בין היחס הרע של כוחות הביטחון למתנחלים ולחיילים. במקום לחדד את ההבדלים ולטפח את תחושת הנירדפות, צריך לחפש שותפים נגד המישטרה והבג''צ.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ברוך הבא חבר!!

    אוהד, 22/09/05 10:03

    טוב לשמוע שלא ירדת מהארץ!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סוף סוף קול שפוי נשמע בארצנו

    צודק בכל מילה, 22/09/05 09:53

    זאת האמת.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      שרית, 22/09/05 14:03

      הגב לתגובה זו