 |
91.
אפשרות לבירור?
ל,
02/01/07 01:34
|
ניסיתי לברר על גרינג וגיליתי שהיתה לו משפחה אשתו ובת , לא מצאתי בשום מקום מה קרה להן ?איך אני יכולה לדעת?עניין אותי מה עבר אם בכלל או שפשוט העלימו אותן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
שמעון ויזנטל
שרון,
רמת אביב ג',
26/09/05 21:21
|
שמעון ויזנטל היה איש מאוד גדול... הייתי צריכה לסכם אותו לשיעור חברה והסיכום מאוד עזר ליי (כמובן שהדפסתי אותו) הוא מאוד ארוך וכתוב בצורה מאוד מפורטת.. אז אני רוצה להודות למי שכתב/הביא את הסיכום..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אלו פני שרי הממשלה
ריקה ברקוביץ,
ראשל''צ,
25/09/05 10:25
|
בושה וכלימה! לא ראש הממשלה, לא הנשיא ולא שרי משלה של עמי, עם ישראל פקדו את לוויית שמעון ויזנטל, ניצול השואה שהקדיש את כל חייו ללכידת חיות האדם, נאצים שרצחו, חנקו, שרפו והתעללו בבני העם היהודי ברחבי אירופה בתקופת השואה. לא ניתנה להם הודעה על מועד הלוויה, איזה תירוץ מביש, יש בנושא לשרינו ולמנהיגינו. בשם רבים מבני הדור השני והשלישי לשואה, אני מבקשת סליחה מנשמת שמעון ויזנטל, היהודי הגאה, האמיץ והענו, שלא היה זקוק לנוכחות מנהיגי ישראל בלווייתו. מי שהיה זקוק לכך, הוא עם ישראל, שציפה ממנהיגיו להעניק את הכבוד האחרון, ליהודי יקר זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ברוך דיין האמת
ל"ת
chan,
ארהב,
22/09/05 14:57
|
|
 |
87.
ברוך דיין האמת
ל"ת
יוסף,
חיפה,
21/09/05 08:15
|
|
 |
86.
איש גדול היה
אבנר,
21/09/05 03:22
|
דור של נפילים הולך ונעלם אחד אחד ואין לו מחליף . אין היום אנשים בעלי שעור קומה המתקרב לאנשים האלה שעשו כה רבות למען תקומתנו הנצחת שואתנו ומלחמה נגד שונאינו ומחריבנו. בזכות אנשים כאלה השואה נלמדת בבתי הספר ברחבי העולם ונזכרת חדש וערב בכלי התקשורת ומעל כל במה אפשרית .
נוח על משכבך בשלום אדון ויזנטאל ואני מבטיחך שפועלך לא היה לשווא והוא יהיה עמוד אש לדורות הבאים בעמינו ולעמים רבים בעולם כדי שנוראות שואתנו לא ישוב לנצח יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מי יודע מה עם הבת היחידה שלו
ל"ת
ג'וד,
ת''א,
20/09/05 22:15
|
|
 |
84.
אדם משיכמו ומעלה
שושו,
20/09/05 22:00
|
|
 |
83.
one of a kind
MIKE,
New York,
20/09/05 19:57
|
Mr. Visenthal,you were one of a kind,you were a special son of the Jewish peoplemay you rest in peace and be rewarded for all that you did,we owe you a big thank you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
צייד
יצחק פרידמן,
20/09/05 19:46
|
הכינוי הזה ''צייד הנאצים'' לשמעון ויזנטל זכר צדיק לברכה לא מתאים ! צריך לכנות אותו ''צייד המפלצות הנאציות'' ! צייד צד חיות שהורגות כדי לאכול ולהישרד. ,הנאצים היו הרבה הרבה תחת החיות.הם היו מפלצות שרצחו בלי שום סיבה. והשם ''צייד הנאצים'' נשמע כאילו הנאצים היו סתם חיות. הנאצים היו מפלצות חיות ששמעון ויזנטל צד. ולכן הוא היה ''צייד המפלצות הנאציות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש
יניב,
ראשל''צ,
20/09/05 18:31
|
|
 |
80.
Wiesenthal Z''L
Avi,
USA,
20/09/05 18:28
|
This great man should be buried amongst are great in Jerusalem
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
bury him in Viena
the truth,
20/09/05 18:21
|
live and die in Israel.
If one decides to live outside Israel, it is unsappropriate to be buried in Israel.
This is a practice with a diaspora mentality, enough!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IDIOT
ל"ת
stam,
20/09/05 19:02
|
|
 |
מה קרה לך? אתה עושה סלקציה למי
ישראלי,
20/09/05 18:48
|
מותר ולמי אסור להיקבר בארץ? אין אדם בישראל שעשה שירות ישוב יותר לקורבנות השואה ולניצוליה מזה שעשה ויזנטל שחי בוינה. תתבייש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
Rest In Peace
Moises,
Chicago,
20/09/05 17:42
|
Great man. We 'll miss him. Yisgadal Ve'Yiskadash Shemey Raba
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן.
ל"ת
יהודי,
20/09/05 17:51
|
|
 |
77.
תודה ענק בשם העם היהודי
בן למיצול שואה,
ישראל,
20/09/05 17:36
|
רק ויזנטל ואיסר עסקו בצייד נאצים אשר הגיעו לשיבה טובה ימ''ש, זאת מבלי להיענש כלל על מעשי הזוועה !!! בן-גוריון המיר ב-''שילומים'' את דם ששת המליונים ועשה שימוש בתעמולת הבחירות בשנת 59
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
תגובה 66 - תתבייש לך
ניר,
קריות,
20/09/05 17:30
|
קודם כל מדובר באדם שתרם רבות בתפיסת פושעים נאציים (כולל אייכמן ימ''ש) ובהנצחת השואה. כנראה לא טרחת לקרוא הכתבות בעיתון. שנית, למה לדבר סרה באדם שהלך לעולמו וטרם נקבר. שלישית- מה הקשר לאשכנזים ולמה לזרוע פירוד ושנאה עדתית. (אין לנו מספיק בעיות ושונאים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
לי,
22/09/05 20:39
|
|
 |
75.
שמעון ויזנטל הלך לעולמו
שמעון,
20/09/05 17:25
|
העם היהודי והאנושות אבדו את אחד האנשים החשובים ביותר במאה הזו שתרם רבות לאנושות יהא זכרו ברוך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אסור לשכוח מה קרה שם!
גילה,
20/09/05 17:16
|
כל הויכוחים והפלספנות מיותרים - נפטר איש יקר שבזכותו זכו הרבה קולות אילמים למעט צדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
למה הרצליה ולא בירושלים ???
טלי,
20/09/05 17:10
|
מקומו עם גדולי האומה בירושלים מקום קבורתו צריך להיות מקום עליה לרגל למוקירי זכרו לעולם ועד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אדם גדול, מפעל חיים עצום!
Arie,
20/09/05 17:10
|
אין מה לאמר מלבד - יהי זכרו ברוך לעולמי עולמים.
מר ויזנטל היקר, תודה לך על שהקדשתה את חייך לרדיפת רוצחי עמנו. השיגך הרבים הם אות לנו, להמשיך בדרכך. כפי שאמרת לפני מספר שנים, הרבה מהרוצחים האלה כבר לא בין החיים ואלה שנשארו זקנים מאוד. פרק רדיפת הרוצחים הנאצים שנשארו בחיים הסתיים ואחריותינו בשימור מפעלך חייך מחייב אותנולדאוג לכך ששמך והמרכז על שמך ישארו ויתקיימו לנצח!
יהי זכרך ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מדוע לא יקבר בחלקת גדולי האומה
ארי,
20/09/05 17:08
|
כלומר ומבלי דעת מדוע הוחלט על הרצליה (אולי בקשתו האישית?) מגיע לאדם דגול שכמותו להיקבר בי''ם בקרב גדולי האומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילו דההה.....הוא יהודי
ויקי,
02/07/06 12:56
|
|
 |
רוה''מ ! ערכו הלוויה ממלכתית !
ל"ת
יוחאי,
20/09/05 17:32
|
|
 |
רה''מ נכתב ללא ו'.
יהודי,
20/09/05 17:54
|
אין ו' בביטוי ''ראש ההמשלה'', אפילו שיאיר לפיד אמר. ובכלל, אם מבטאים את המלה קוראים אותה סתם כ''ראש הממשלה, יש לכתבה ''רה''ם''. עד כאן שיעור הלשון. בקשר לתוכן, אני מסכים אתך מאד. לא יעשה למר ויזנטל צדק גדול יותר מהלוויה ממלכתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוש הממשלה = רעל הממשלה
חגית הלשונאית,
21/09/05 03:04
|
|
 |
70.
תודה בשם העם היהודי ובני האדם
ל"ת
ענת,
גבעתיים,
20/09/05 17:03
|
|
 |
69.
אדם דגול- יהי זכרו ברוך!
ל"ת
רונן,
20/09/05 16:53
|
|
 |
68.
כמו 63 שאמר: איש קדוש
יעלה,
תל אביב,
20/09/05 16:44
|
|
 |
67.
יהי זכרו ברוך
טלי,
תורכיה,
20/09/05 16:26
|
תודה רבה אדם אמיץ על מה שעשית לעם היהודי. שמך - שמעון ויזנטל ילווה אותנו כל חיינו, לא נשכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
יותר משרדף נאצים רדף כבוד !!
עזרוני ירחמיאל,
20/09/05 16:25
|
תפסיקו עם כל האגדות בגרוש, התרומה של שפילברג הצעיר לתעוד ושימור השואה עולה פי אלף על האיש הזה שידע איך להוון מסכנות של פליטים ליחצנות אישית. כבר מזמן אמרתי, אפילו נאצי אחד לא הרגתם, אלה לא היו ראויים למשפט, אבל יחצנות וכסף ידעו הרבה מאוד לעשות. תראו את מוזיאון יד ושם, זוכרים איזה קבלות פנים על קאוויר ושמפניה עשו לא מזמן הנהנתנים החדשים. מחליפו ויורשו של רודף הרוחות הזה הלא הוא מיודעינו שבח וויס שעוד יזכה לעשות קררירה והמון המון כסף מהשואה, לעולם לא אשכח את הזילות שראיתי בפרמיירה של מוזיאון יד ושם. רק אשכנזים מסוגלים לכך !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זבל מזרחי מצחין
ל"ת
יהודי,
20/09/05 20:13
|
|
 |
to ezroni
ozy,
the deep sou,
20/09/05 19:33
|
i won't call you dumb or an idiot ,because i would hate to ofeend the dumbs and the idiots. an igonrant yamanie like you is just the example why you are still regarded as so inferior to the ashkenazim!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בגלגול הבא לא תקבל שכל
אושר,
20/09/05 18:46
|
|
 |
לירחמיאל עזרוני
יהודיה,
מרכז,
20/09/05 18:43
|
אני לא יודעת מה הרקע המשפחתי שלך, אבל הגזמת ! לא רבים עשו את מה שויזנטל עשה. אל תשכח שחצי עולם חי בהכחשה וטוען שכל השואה זה בכלל המצאה הזויה שלנו. בזכות אנשים כמוהו, כמו שפילברג, כמו ביאטה קלרספלד אולי לא יקרה דבר כזה שוב. גם שפילברג מרויח מליונים מהסרט רשימת שינדלר, אז מה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פגעת בשואה של האשכנזים
בני,
20/09/05 21:20
|
|
 |
שחילקו את השכל רצת להצביע ש''ס?
ל"ת
השפוי,
20/09/05 18:07
|
|
 |
אין נושא, אין כותרת, רק תגובה
נקמת נצר,
ישראל,
20/09/05 17:47
|
היום נפטר ניצול שואה. אדם שעבר גהנום עלי אדמות. גהנום שאתה, חדל אישים, חיידק עלום שם ונפש, לא תבין ולא תוכל להבין. אולי יש שחיתות ורקבון בהנהלת יד ושם, אבל אתה, יצור חסר מוח ותבונה, לא מבין שזהו לא העיתוי ולא המקום לדבר עליו. ולדבר על מיליונר בשם שפילברג, שלא משנה מיהו האיש ומה פועלו, הוא את השואה לא שרד, ועם כל הכבוד אין קשר בינו לבין האישיות שנפטרה היום. משפתך הנלוזה אני מניח שאין לך ולא היו לך קרובי משפחה שנרצחו בשואה, ושבעצם אין לך כל רגש אמפטי לגבי הנושא. אז בשם הניצולים והנרצחים, באשר הם, אשכנזים או ספרדים (שזה משהו שהנאצים ימח שמם לא ממש הבחינו בו, שלא כמוך) , הייתי רוצה להאמין שיבוא יום ותחכים, ותבין שיש מקום וזמן גם להתבטאויות כאלה. כל עוד לא תגיע לתובנה הזאת, אני מאחל לך ימים קשים ומלאי תסכול ומרירות שיגיעו אליך ממי שגובה את התשלום מכולנו בסופו של דבר. בעצם, כשאני חושב על זה בטח לא תבין על מה אני מדבר, חתיכת מיקרוב פאתטי שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגר....כל מילה אחרת מיותרת
ל"ת
....,
20/09/05 17:25
|
|
 |
אלהים אדירים. אתה כל כך טפש.
יהודי,
20/09/05 17:18
|
איך אתה יכול בכלל לדבר סרה באדם הזה שהביא את הצדק? שנקם את נקמת כל עמנו? ששילם למרצחים את שהגיע להם? איך אתה יכול לראות את יד ושם, מקום שבזכותו מאות אלפים, אולי מליונים, מתחילים להבין (כי אפשר להבין לחלוטין) את נוראותה של השואה? ואת כל שאלותי אני שואל בעצם לשוא, כי המשפט האחרון שלך עונה על כולן. הכל משנאת אשכנזים. את שונא את ויזנטל כי היה אשכנזי. את שונא את שבח וויס כי הוא אשכנזי. אתה שונא את יד ושם כי המוסד מנציח רצח אשכנזים. אז תן לי להגיד לך דבר אחד, גזען חולה, עוכר ישראל: אתה גרוע מאנטישמים. ההסטוריה כבר הראתה שחרבן הבית והגלות באו עלינו בגלל מלחמת אחים. אני מקווה בכל נפשי שתמצא את מותך כמה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרנק מטומטם
ל"ת
צבי,
20/09/05 17:09
|
|
 |
65.
נשמה טהורה
ג'קי,
מנצ'סטר,
20/09/05 16:23
|
בשם סבי, סבתי, דודי וכל ניספי השואה אנו מצדיעים לך על שתרמת בעבודת הקודש שלא היקדשת את מרבית חייך.
אין מלים בפי שיספיקו כאן להודות לך אבל כל העולם יודע מי אתה. אתה גדול מהחיים.
שתנוח על מישכביך בשלום בגן-עדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
נצח ישראל לא ישקר - הלכה למעשה
דוד,
קריות,
20/09/05 16:17
|
שמעון ויזנטל ז''ל הוכיח לעולם כולו הלכה למעשה את משמעות קיומו ונצחיותו של עם ישראל . במיוחד היום כאשר אנו שומעים על התרבותם של מכחישי השואה , על השוואות זדוניות בין הפשעים הלא אנושיים שעשו הנאצים ליהודים לבין פעילותינו כנגד הטרור הפלשתיני, דווקא בימים אלה יש לזכור את האיש הגדול הזה והזכיר את פועלו הקדוש . שמעון ויזנטל יהי זכרך ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מי יחליף אותו?
ל"ת
איתן נוה,
20/09/05 16:07
|
|
 |
62.
אדם קדוש ונפלא, יהי זכרו ברוך
יהודי,
20/09/05 15:59
|
שמעון ויזנטל פעל למען הצדק המוחלט: הבאת המרצחים הנוראים בהסטוריה לדין. תרם תרומה אדירה למשפט הצדק עולם. חבל שהלך מעמנו. יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
תודה רבה איש יקר
טליה,
20/09/05 15:56
|
|
 |
60.
יחצ''ן של ''בכיניות''
וניה,
20/09/05 15:53
|
סוחר ב''סבל'' של השואה למען עשית רווחים פוליטים וכלכלים. מזכיר מחזה של פאסבינדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמוק !! אידיוט!!
ל"ת
יהודי,
מרכז,
21/09/05 03:24
|
|
 |
to vanya
ozy,
the deep sou,
20/09/05 19:57
|
it takes a special kozak brain ,or lack of it to express your idiocy in public. it must be so painfull! for all we all know ,you're one of the many non- jews who manged to get in to this country ,piggy-backing on some b.s great -aunt story. so for that i would say to you-- yop thfayou mat!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the ''jewish people''
vanya,
20/09/05 21:15
|
the ''jewish people '' is one of the racisit norrowminded people/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי מקום לתאר את טמטומך...
יהודי,
20/09/05 17:03
|
האדם אינו ''סוחר'' בסבל של השואה. הוא עבר את הסבל בעצמו! ומדוע כתבת סבל בגרשיים? האם נדמה לך ולו לרגע שסבל השואה אינו סבל?! את/ה מעורר/ת בי פלצות. אם זו נקודת המוצא שלך איני רואה אפילו טעם בלכתוב פה על נוראות השואה, שכן ברור שדבר מזה לא יחלחל למוחך. האדם לא סחר בסבל, כמו שכתבתי. הוא הביא את הפושעים הנוראים ביותר שידעה ההסטוריה לדין. הוא שפט משפט צדק ונקם ברוצחי משפחתו, עמו ונשמתו. הוא הסב גאוה לכל יהודי באשר הוא, ולכל שונא גזענים ושוחר צדק. אז אל תקרא/י לו בשום שם, אדם ריק, מאוס, צבוע, אווילי, בור ומרושע שכמוך. אם טמטום היה כאב, היית מת/ה בייסורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבל והרעב היה מנת חלקם
וניה,
20/09/05 18:17
|
של כל העמים שנלחמו במלחמת העולם השניה. ובאשר לסבל האם רק ''עם ישראל הנבחר'' היה היחיד שסבל מרדיפות או מניסיון של השמדות (טיהור אתני) במה השואה נבדלת משואת הארמנים ב 1917 , הרצח העם בקמבודיה ב 1975 בידי החמר רוז, רצח העם בביאפריה (חלק מניגריה), טיהור אתני שנערך ביוגוסלביה? אין שום הבדל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוניה
יהודיה,
מרכז,
20/09/05 18:51
|
נכון שגם עמים אחרים סבלו, אך זה עדיין לא ממעיט מהסבל והשואה של העם היהודי. ''העם הנבחר'' כדבריך, נבחר ע''י הנאצים להשמדה טוטאלית, זה שדברים כאלה ממשיכים לקרות גם אחרי מלחמת העולם השניה, לעמים אחרים, מראה לנו שאולי דוקא בגלל זה, חשוב כל כך להמשיך ולהדגיש את השואה, לא לשכוח ולא לשקוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט קטן שכל.
זניה,
20/09/05 16:40
|
כמה רוע יכול להיות בנבלה אחת. חבל שאתה לא היית שם גם. וכמו שאמר קודמי כנראה שברוסיה לא חילקו שכל בנדיבות כי לך אין בכלל. חתיכת פוץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט וגם
איש ישר,
באזור,
20/09/05 16:04
|
השם וניה מתאים לך. זהו כמובן שם של ערל רוסי. בטח אתה אחד הנבלות המסריחות שתפסו טרמפ על העליה מרוסיה. רק גוי אנטישמי יכול להגיד על ויזנטל כזה דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעקימת שפתך ניכר שאתה גס רוח
וניה,
20/09/05 16:18
|
ובתחילה לא חשבתי להגיב לך אבל 1) האם האיש לא ''ניצל'' את מצוקתו למען רווחים כלכלים,(פגישות עם מנהיגי המערב, תרומות ), ואינך יכול להתעלם כי הוא שיחק באןפן ציני ברגש החמלה הנוצרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וניה - גורל משחתך ב''הציניקניות
אייל,
20/09/05 17:44
|
|
 |
Money money money
Benadam,
Norvegia,
20/09/05 17:43
|
Is this what he is known for
NO NO NO
He is known for reminding the world and for keeping these memories to prevent the horrors from repeating
He is known for fighting against racial hate and not just against antisemtism
He is ceratinly not known for being Ghandi of for being a budhist monk
You have been reading the wrong book if this is what you expected of him
He is also not known for becoming rich
He is a great man that did a great service for the victims and for the living and this is what he is famous for
If you have a problem with it you should try working it out
I for one fear that losing him will escalate the spreading of ignorance I just cant belive my eyes reading that several of these ignorant actually happened to be jews
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the holocaust is a accuse
vanya,
20/09/05 18:28
|
the holocaust is a accuse for national hate aginst russians or ukriainians
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Who ever or whatever you are
Benadam,
Norvegia,
21/09/05 00:53
|
You make no sense whatever
Jews were killed before and after the 2nd world war
I couldnt care less if it makes you and your family unpopular as you stated
''russians or ukriainians''
How dumb can one be instead of making a moral selv account with your own roots you come here accusing the very same people that try helping you to learn some human values
Yes Wiesenthal Helped your country and many other countries to face their mistakes
It takes years to change and a good starting point for you would be to look at your self your own history and culture
talk to your relatives ask them what they were doing during the 2nd ww
GOOD LUCK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת....
יהודי,
20/09/05 17:29
|
למה הוא נפגש עם מנהיגי המערב, אם לא כדי להטמיע את זכר השואה? למה הלכו התרומות, אם לא לאותה מטרה, וכמו כן לצייד הנאצים? מה ''ציני'' או ''משחק'' בדרך שבו גייס את העולם למטרה הזו? האין זו מטרה חשובה דיה? ומהי בדיוק אותה ''חמלה נוצרית''? האם זו אותה חמלה שרדפה יהודים במשך 2000 שנה על ''רצח'' ישו, שבוצע בכלל ע''י הרומאים? כל מלה הבוקעת ממקלדתך מעידה עוד ועוד על בורותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא בורות
אבנר,
21/09/05 02:48
|
זו אנטישמיות לשמה , הנ''ל נושא מטען חריג של שינאה לעם ישראל וליהודים שאותה ינק מחלב אימו ומהגנים שירש ממשפחתו. זה עובר אצלהם בתורשה במשך מאות רבות של שנים. איני מבין בדיוק מה יש לאחד כזה לחפש בארץ בכלל . שילך להתנענע אצל אחיו האוקראינים באוקראינה לאחר שיחזיר את כל סל הקליטה שקיבל ממדינתנו וישחרר אותנו מהנוכחות המעובשת שלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יהי זכרו ברוך
דורין כהן,
רמלה,
20/09/05 15:51
|
שמעון ויזנטל ז''ל היה אדם יקר הלוואי וירבו עוד אנשים כמוהו... מדוע אתם לא מפרטים כיצד הוא נפטר? האם יש עוד אנשים כמוהו? האם קיימים עוד נאצים איפשהו בעולם מתקופת השואה? רציתי לדעת באיזו שנה יש סיור ב''יד ושם'' (אני תלמידה הלומדת בכיתה י') מטעם התיכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
חצי שעה של צפייה מורטת עצבים
לינק לוידיאו,
קרס המאבק,
20/09/05 15:51
|
למה הובסנו? השטיקים של בנצי זמביש והרבנים.. http://www.col.org.il/pics/inbox/8822595_0.7994.wmv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תודה בשם אבי ואמי ז''ל
רות,
20/09/05 15:50
|
ילידי אוסריה ובולגריה תודה בשמם של ניספי השואה, יהודי כל העולם. אתה תפארת לעולם כולו. שלום לך בדרכך האחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
גן העדן ממתין בקוצר רוח לבואו
רלוש,
20/09/05 15:49
|
של האיש הנפלא, המדהים שעשה כ''כ רבות להשיב את כבוד היהודים הרמוס אחרי השואה הנוראה.
אין לי ספק שהיום גם המלאכים בוכים כי ראוי שיבכו על אדם דגול.
מדינה שלמה כואבת את מותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אני מצדיע לך איש ענק
יהודי,
ארץ ישראל,
20/09/05 15:48
|
זאת גאווה שלעם היהודי השתייך איש ענק זה לצד איינשטיין פרויד ושפינוזה . ויזנטל הרים מהרפש את הכבוד היהודי אחרי השואה . והראה לעולם שדם יהודי אינו הפקר . תנוח על משכבך בשלום עם תחושה מלאת סיפוק שאת השליחות שלך עשית עד הסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אדם נפלא שפעל למען עמו
מוריה,
20/09/05 15:42
|
|
 |
53.
אדם יקר...
:(,
20/09/05 15:28
|
כששמעתי את שמון לראשונה הייתי תלמידה בכיתה י' ושמעתי עליו מפי אחת המורות בבית הספר.. מאז- שמו כמו נחקק בזכרוני. אני לא מסוגלת לתאר במילים את הערכתי לאישיות הגדולה הזו.. ואומנם אני בסה''כ בת 20 והאיש ומורשתו לכאורה רחוקות ממני, אני יושבת מול המחשב.. ובוכה.
יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לישראלים ששונאים גרמנים!
יוהן ויימליש,
מעונות,
20/09/05 15:17
|
אני בסך הכל סטודנט כאן, אבל את האופי המחורבן של חלק מכם כבר הספקתי להכיר! חצי מהצבא שלכם הינו ציוד גרמני .הצוללות משאיות הענק מאן ומרצדס ,ציוד וטכנולוגיה מכאן ועד ברלין!! שילומים ידעתם לקבל מיליארדי מארקים ועד היום אתם מקבלים! כבישיכם מלאים ב-אופל פולקסווגן מרצדס ומה לא ? אז תפסיקו לבלבל את המוח! ואגב בנושא תרבות,התנהגות,סדר וניקיון יקח לכם עוד 100 שנה עד שתגיעו לרמה שלנו! תודה לנדב שעזר לי בכתיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבקש סליחה!!!!
יוהן וימליש,
מעונות,
21/09/05 13:23
|
נכון פגעתי בכם, פשוט הרגיז אותי עניין ההכללה שכאילו כולנו אשמים ובסך הכל אבי וסבי היו רופאים פרטיים ולא היה להם קשר להשמדת עמכם. סליחה ואני משתתף בצערכם על מות מר ויזנטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך !!!
ארי,
21/09/05 01:18
|
העם היהודי נותן לך ללמוד כאן העם היהודי עשה שלום עם מדינה נאצית לשעבר. העם היהודי מממן לגרמניה את הכלכלה העם היהודי עשה טעות חמורה בכך שהעדיף קצת כסף ושלום איתכם במקום לקרוע לגרמניה את הצורה ולסבול עוד קצת אני במקומך הייתי סותם את הפה איפה הבושה שלך ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dirty Jews???
Adina,
Los Angeles,
20/09/05 19:44
|
Is that what you were trying to say? It might explain why you think that the money paid for everything and the bill is closed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עובדות ששכחת
דוד,
20/09/05 18:21
|
השילומים שישראל קיבלה מהגרמנים לא היו פיצוי על רציחתם של היהודים אלא בעיקר החזר הרכוש היהודי הגזול ועלות עבודות הפרך של היהודים. מה עוד שחלק גדול מהסיוע היה במוצרי התעשייה הגרמנית (משאיות, מכונות ועוד) שעוד לא התאוששה בראשית שנות החמישים, מה שתרם לה לא מעט. על הרצח עצמו אין ולא יכול להיות שום פיצוי. אני לא חושב שיש עוד עם בהיסטוריה האנושית שעבר מה שהיהודים עברו בשואה, ולמרות זאת לא ניסה לנקום ברוצחיו (נקמה שהיתה מוצדקת מכל בחינה מוסרית). ונכון, אנחנו (רובנו) לא מחונכים, לא מסודרים, בלגניסטים וחפיפניקיים. הכל נכון, אבל לי אין סבא שזרק תינוקות לתוך האש ולא סבתא שהביטה הצידה כשהשכנים שלה נעלמו באמצע הלילה, ואני לא צריך לחיות עם רגשי האשמה. קצת ענווה לא היתה מזיקה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון פון וימליש. אתם מצטיינים
תומך עבודה,
20/09/05 17:50
|
בסדר וניקיון. כמה לא מפתיע שזה הארגיומנט המנצח שלכם. יודן ריין. קומנדו ריין.
מבחינתי לוותר על שלל הכסף המטונף שלכם. גורלכם יהיה שריפה אטומית וקלייה על העם הגרמני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנטישמי הנאצי
יהודיה גאה,
20/09/05 17:32
|
אתה טועה בדבר אחד , אנחנו לא רוצים ללמוד מכם את הסדר הגרמני הידוע לשימצה, הקבעון המוחי שלכם הוא חלק מההסבר לתופעה הכי מחרידה בהיסטוריה, ועוד דבר אחד, אין כסף בעולם שמפצה על רצח העם שהעם שלך ביצע בעם שלי.ואם נעשה את המתמטיקה , אתם תהיו חייבים לנו לעולמים, עבור החיים שהשמדתם, עבור העתיד של העם היהודי, על המחלות ,הכאב ,ועל השוד של נכסי היהודים כיחידים ונכסי העם בכלל. אגב, אם אתה כזה גיבור, אולי תפרסם את השם המלא שלך, אח''כ נראה אם עדיין ישכנו אותך במעונות, ואם יתנו לך ללמוד כאן על אדמתנו הקדושה. אתה טינופת שמלכלך את האדמה שלנו ומזהם את האויר שאנחנו נושמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10 ליהודה גאה
ויקי,
02/07/06 12:51
|
|
 |
תחזור לחור שלך, נאצי מחורבן
חיים,
תל-אביב,
20/09/05 17:28
|
ההבדל הוא שכיום אחרי 60 שנה יש לנו את הכוח והיכולות לרדוף נבלות כמוך. אז תתחבא בחור שלך במעונות. 100 בסדר ונקיון מגיע לכל העם שלך. מיחזרתם 6 מיליון יהודים לדשן לערוגות ירק, ולסבונים! אה, וגם תרבותיים הייתם (אם מאמינים לסרטי התעמולה שערכו אבותיך על טרזינשטט).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא נאצי, ממש לא...
יהודי,
20/09/05 17:50
|
נאצי הוא רק מי שהיה חבר במפלגה הנאצית. כל השאר הם ניאונאצים, ולקרוא לאדם אחר ''נאצי'' הוא בגדר גימוד וזילות השואה, ואתה מפגין טמטום רב בכתבך את שכתבת. כמו-כן, יוהן אינו ניאונאצי, ואתה בור מאד בקראך לו כך. יוהן הוא פשוט אדם טפש שאינו מסוגל להתמודד אם הדברים הנוראים שעמו עשה, ולכן מנסה לגרום לקרבן של פשעי עמו להראות מרושע ובכך להפחית מהפשע, שאין שני לו. אני מסכים אם ביקורתך על דבריו של יוהן, שהם בלתי צודקים בעליל, אבל אין זו הדרך, ואל לך לזרוק את הכינוי ''נאצי'' על כל בנאדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שערוריה
יהודי גאה,
20/09/05 17:20
|
חתיכת מפגר אנחנו שונאים את הנאצים, ולא את כל הגרמנים. אבל אתם שונאים את כל העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוהן
יהודי,
בת ים,
20/09/05 17:01
|
יש לי קרובים מגרמניה ואין לי בעיה איתם אנחנו נוסעים אלהם והם אלינו והכל בסדר מאוד כואב לי על השואה אבל למרות הקרובים שלי אני לא כועס על אנשים ששונאים גרמנים אני חושב שאם הייתי צאצא של ניצולי שואה גם הייתי שונא אותם זה הגיוני! אתה לא יכול לשפוט יהודים ששונאים גרמנים אחרי מה שהם עשו. דרך אגב כל הקטע שגרמניה זה עם מנומס אז מה זה אומר שנאצים שהרגו 6 מיליון יהודים הם מנומסים ויפי נפש ?!?! אני חושב שאתה יכול לכבד רגשות של אנשים מעם שעובר מלחמות ודברים נוראים כנראה אתה לא מכיר את זה! (אם אתה חושב שישראלים הם אנשים מסריחים מה אתה עושה פה?) אני אשמח אם תגיב לתגובה שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתי למספר 52
ל"ת
יוהן,
21/09/05 16:35
|
|
 |
הבכסף תנוקינה הרציחות מידיכם?
יהודי,
20/09/05 16:55
|
אני מסיק, שלדעתך השילומים פיצו על מותם של ששה מליון יהודים. האם באמת נראה לך, שסכום כלשהו של כסף שווה ערך לחיים שנגזלו? שווה לקהילות שנחרבו? לאלפי שנות הסטוריה שנמחו? לאוצר האנושי שנעלם? להתעללות ולסבל שעברו המעונים? אדוני, בטוחני שגם אם היית מקבל מליארדים בעצמך, לא היית מסכים לעבור ולו שנה אחת מחייו של יהודי בשואה. אין לך שמץ של מושג מה הלך שם כנראה. על שאנו מוכנים לקנות מכם ציוד צבאי ומכוניות ובכך לתרום לכלכלתם עליכם רק להודות לנו שאנו מסוגלים לסלוח. בקשר לתרבות, אין לי שום צורך בתרבות שמוסגלת פתאום להפוך פניה ולהפוך למכונת השמדה. דע לך, יוהן, שישראל לעולם לא היתה מסוגלת לגרום שואה לעם אחר. שום גזען לא היה מקבל על עצמו את תפקיד ראש הממשלה. וגם אם כן, היה סמוך ובטוח שהעם היה לוחם נגדו, לא כמו עמך שלא התקומם. כמה טיפוסי מצדך, לנגח את היהודים כדי להרגיש פחות אשמה לאומית. זוהי דרכם של אנשים שונאים. אנא חזור לגרמניה שאתה כה אוהב והפסק ללכלך את ארצנו בשנאה שלך. מענין שלא אמרת דבר לשבחו של מר ויזנטל.
רק לשם הבהרה, אינני שונא גרמנים ואינני בעד שנאת גרמנים. אני שופט אדם לפי מי שהוא ולא לפי העם ממנו בא. אך אני שופט היטב אנשים שונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיבושם לך, גבר גבר!
הי''ד,
אומשלגפלץ,
20/09/05 16:18
|
למרות שקצת מוזר לי לקבל ביקורת מאנשים ששייכים לעם שלא בדיוק ידוע בגלל נימוסיו ונדיבותו. לא הייתי מגדיר את התנהלות העם הגרמני במלחמת העולם השניה כנימוסית, ואת השילומים לא היה כ''כ פשוט לקבל. אתם עדיין צריכים לוותר על כל הכסף שגנבתם שחבוי במרתפי בנקים שונים ברחבי אירופה. קשוט עצמך קראוט יקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שאנחנו שונאים גרמנים?
רגע, רגע, רגע,
חכה שניה,
20/09/05 15:44
|
אף אחד לא שונא גרמנים, אלא רק את הנאצים. אל תזלזל באופי הישראלי, יש לכם גם הרבה דברים ללמוד, ומי אתה שתגיד מה נכון ומה לא? כל הכבוד למנוח שרדף את הגרמנים, הוא עשה עבודת קודש בשם הצדק וערכי האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאתיים אחוז
שי,
צ'כיה,
20/09/05 15:40
|
|
 |
אולי תקחו אותם לגרמניה
רק לא אשכנז,
20/09/05 15:48
|
|
 |
ימכ שמך כנס ותיקרא
אחצן שטרודל יאא,
20/09/05 15:30
|
תן לבן אדם כבוד...יפריץ מפגר...תלמד לתת כבוד לאנשים לא כמו החברים שלך בגרמניה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
s0?
liran,
boston,
20/09/05 15:29
|
|
 |
51.
יהי זכרו ברוך - אדם יקר
אמיר,
20/09/05 15:11
|
|
 |
50.
יהי זכרו ברוך
ישראלית,
תל-אביב,
20/09/05 15:07
|
למרות שהלכת בשיבה טובה בכל זאת הלב נסדק וזולגת דמעה..... פעלך יוותר אחריך כמצבה. תהא מנוחתך עדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יהי זכרו ברוך
ל"ת
יוסף,
20/09/05 14:57
|
|
 |
AMEN
ל"ת
alex,
argentina,
23/09/05 16:36
|
|
 |
48.
ישראל תפסיד היום ליוון
מרדכי,
רמת ישי,
20/09/05 14:54
|
אני חושב שנבחרת ישראל בכדורסל תפסיד היום לנבחרתה החזקה של יוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם
ל"ת
איל,
20/09/05 15:09
|
|
 |
47.
על מעשיו ופועלו-יהי זכרו ברוך
ל"ת
יוכי,
20/09/05 14:49
|
|
 |
46.
הצבי ישראל
ה.,
מרכז,
20/09/05 14:45
|
|
 |
lo nafal, met beseva tova
ל"ת
makaroni,
20/09/05 23:04
|
|
 |
45.
זכרו ברוך
יונה,
מרכז,
20/09/05 14:30
|
איש יקר ונדיר שכל מה שעשה ,למדינת ישראל אני מקווה שיעשו משהו להנציח את מעשיו ואת זכרו היקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
האם יעלו אותו לקבורה בארץ?
ל"ת
מתי ההלוויה?,
20/09/05 14:16
|
|
 |
43.
חובה הנציח אותו
דני עבד,
טבריה,
20/09/05 14:08
|
האדם הזה הוא שליח האל. תודה רבה על פועלך כנגד החיות הנאציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
יהי זכרך ברוך, איש יקר.
ל"ת
משה,
20/09/05 14:02
|
|
 |
41.
כותבים 2005-1908
אבשלום חום,
20/09/05 14:00
|
|
 |
חוכמולוג! רק מהתאריכים התרגש
ל"ת
אריק,
20/09/05 14:18
|
|
 |
זו עברית נכונה, וזה מה ש...
אבשלום חום,
20/09/05 14:58
|
|
 |
40.
איש גדול. תנוח על משכבך בשלום
יניב,
תל אביב,
20/09/05 13:59
|
עשית עבודה גדולה וחשובה מאין כמוה. העובדה שהלכת לעולמך בשלווה היא הגמול שקיבלת מאלוהים על מפעל החיים שלך.
לעולם לא נשכח אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
קשה להאמין
נתי,
יהודון מסריח,
20/09/05 13:59
|
שיש אנשים שאומרים שהגרמנים הם עם סביל ! אם לא אהיה מוכרח, לא אדרוך על אדמת גרמניה המשוקצת לעולם (בלי נדר) ! הגרמנים הם אויבי היהודים, ותמיד יהיו חארות כאלו. תתביישו לכם שמאלנים עוכרי ישראל, למה, בגלל שאתם לא איבדתם את כל המשפחה בשואה אז מותר לכם לדבר ככה על הגרמנים? בושה... הלוואי והנבחרת לא תעלה למונדיאל. אסור לשחק על אדמת גרמניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדקה למדיניות הכיבוש בשטחים
השפוי,
20/09/05 16:21
|
זה מה שנעשה מהשואה, כמו ''מסורת ישראל'' ו''דת ישראל'' עדיף שתשכח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך נגד גרמניה?
מה יש?,
20/09/05 15:49
|
גרמניה היא היום סתם עוד מדינה אירופאית והגרמנים מתביישים בהסטוריה של המדינה. על הנאצים אפשר לכעוס, אבל אדם גרמני הוא לאו דווקא אדם נאצי. זה בסה''כ לאום, לא אידיאולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
במותו ציווה לנו את הזיכרון !!!
מתנחל מהערבה,
ערבה,
20/09/05 13:58
|
|
 |
37.
אחד ממליון-אין כמוהו
אילן,
20/09/05 13:56
|
אבדה לעם היהודי. נסגר פרק נוסך בהסטוריה שלנו. דוגמא קלאסית של לא נשכח ולא נסלח. מי ישמור עלינו עכשיו? תהיה נשמתו עדן ברוך דין אמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שמעון ז''ל
ערן בן שבת,
מעלות,
20/09/05 13:51
|
|
 |
35.
אדם חשוב יהיה זיכרו ברוך,
ל"ת
משה,
20/09/05 13:47
|
|
 |
34.
איש מדהים, לגן עדן על מעשיו הט
ל"ת
הטובים! יהודי,
יקר, תודה לך,
20/09/05 13:45
|
|
 |
33.
מקווה שהמדינה תדע לתת לו
ל"ת
אלי,
הכבוד הראוי,
20/09/05 13:39
|
|
 |
32.
@@ מי יזכור את אותו האדם? @@
מריאן קפלון,
קריית חיים.,
20/09/05 13:30
|
הנייר, שנותר מיותם... והעט? תפקידו לא נישלם. מי יזכור את אותו האדם, שקולו כך לנצח נדם?
את כאב ירפאו העונות... זמן קפאו, שבתוך התמונות, כאין ספור מתנות קטנטנות, ילטפו נותרים זיכרונות.
רק מפעל של חיים יישאר, לכבד את דרכו, לשמר, כדי עולם זה מעט לשפר, חייבים רק לזכור... לא יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מריאן, פשוט מקסים ללא יומרות.
ל"ת
לא רואה לא שומע,
20/09/05 15:23
|
|
 |
31.
ארגנטינה , ארגנטינה, ארגנטינה.
ארי,
20/09/05 12:50
|
בחודש אוקטובר יהיו בחירות בארגנטינה. יש מפלגה ניאו נאצית שרוצה בין היתר להשמיד את היהודים בראש המפלגה הזאת עומדים אלחנדרו ביודיני ו קולוטו היהודים בארגנטינה לא יודעים את המזימה של הניאו נאצים בארגנטינה ולא מכירים את המפלגה הניאו נאצית. חייבים להזהיר ולהודיע ליהודים בארגנטינה. היהודים בארגנטינה צריכים להתאחד וללכת לקלפיות ולהצביע נגד הניאו נאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אף אחד לא מכיר את המפלגה...
יהודי,
20/09/05 16:36
|
מי יצביע לה? דבריך תמוהים. חוץ מזה, פעילותם של היהודים לא צריכה להיות הצבעה בקלפיות למועמדים אחרים, דבר שיעשה ממילא, אלא לחץ עצמתי על השלטון הארגטינאי להוציא את הנאציזם מחוץ לחוק. ללחץ זה צריכה להיות שותפה, ד''א מדינת ישראל, שמשום מה לא נראה שאכפת לה ממש מהאנטישמיות הגוברת בעולם, ואם העולם היה נורמלי, לחץ היה צריך לבוא גם מכל מדינה מערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יהי זכרו ברוך
יעל,
חיפה,
20/09/05 12:50
|
|
 |
29.
להמשיך במורשתו אך בכיוון שונה
איל,
20/09/05 12:41
|
הבעיה הגדולה ביותר היא שדור הניצולים הולך ונעלם וכך יכול כל אחד להכחיש שהייתהשואה או להקטין ממשמעותה ומהיקפה. יש להלחם מלחמת חורמה באנטישמים ובמכחישים כדי למנוע הישנות השואה. בוודאי אין לחשוב על הזמנתם לראיונות טלויזיה או לדון איתם בהסכמי שלום כמו עם מכחיש השואה מחמוד עבאס (אבו מאזן) שעבודת הדוקטורט שלו הייתה בנושא ''הקשר הסודי בין הנאציזם לציונות'' בה נאמר בין השאר שבשואה מתו רק כמה אלפי יהודים תוך כדי עבודות במחנות עבודה, שלא היו מחנות השמדה ושהנתונים נופחו ע''י הציונים כדי לזכות במדינה משלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
להעמיד לדין כל ח''כ
ארי,
20/09/05 12:41
|
שלא עזר בתפיסת נאצים. כל עוד הרופא ד''ר היים ממטאוזן בחיים אסור להפסיק את הרדיפות אחריו. בגלל שהממשלה ''במדינה היהודית'' ממשיכה לצפצף על ניצולי השואה ועל היהודים בעולם יש עוד אירגונים ניאו נאצים שקמים כל יום. חייבים לתפוס את כל הנאצים ואם הם כבר מתו אז להעמיד לדין את מי שלא עזר בתפיסת הנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חבל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/09/05 12:09
|
ועצוב נעלם לעם היהודי סמל שהוכיח שהשואה ןהשמדת העם היהודי הכן נעשתה עכשיו מיתעוררת השאלה מה ישראל תעשה בפושעים הנצים שקיבלו מיקלט מדיני בארהב ביגלל ששיטפו פעולה עים האמריקאים נגד הגרמנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
איש גדול! עבר את גיל הגבורות!
פ.ל,
ש.מ,
20/09/05 11:33
|
|
 |
25.
לנצח אחי
אחד משלנו,
20/09/05 11:30
|
|
 |
24.
צריך לעלות את גופתו לירושלים
ל"ת
יעל,
20/09/05 11:27
|
|
 |
23.
יהי זכרו ברוך ומבורך.
ל"ת
אלמוני יהודי,
20/09/05 11:26
|
|
 |
22.
יהי זכרו ברוך איש מופת הלך לעו
רועי,
ב''ש,
20/09/05 11:23
|
ברוך דיין האמת
אישגדול שהלך לעולמו על כל אחד מאיתנו ללמוד מסירות ומחויבות ממנו
מי יתן ונשמתו תהיה צרורה בצרור החיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כמה עצוב הוא היה אדם מדהים
מימי,
20/09/05 11:22
|
רודף צדק ומיוחד במינו, נזכור אותך תמיד, יהי זרכך ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איזו אבידה
אפרת ל.,
20/09/05 11:17
|
עוד איש עדות נסתלק מאיתנו אנו מצווים לזכור ולא לשכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שום כסף לא ימחוק את השנאה שלי
אושר,
20/09/05 11:15
|
שום כסף לא ימחוק את השנאה שלי אל אומה שרצחה 6 מליון גברים נשים ילדים ותינוקות מבני עמי יש לרדוף אותם לעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני פשוט מתמוגג מצחוק..
אחמד,
ערבי גרה,
20/09/05 14:55
|
|
 |
מי שצוחק ....צוחק אחרון
ויקי,
02/07/06 12:53
|
|
 |
אחמד - אתה מגעיל אותי. בוש לך.
יהודי,
20/09/05 16:13
|
אם יש משהו שנראה לך מצחיק ברצח עם שיטתי של 6,000,000 איש, אינך בנאדם. עדיף שתתרחק מהאתר הזה. אתה מוציא שם רע לערבים ומעורר גזענות נגד עמך. אני ממליץ לך להטביע את עצמך באסלה ולפטור את העולם מנוכחותך הגזענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים - ממשיכיהם של הגרמנים
ל"ת
שונא ערבים יחיה,
20/09/05 13:47
|
|
 |
גם הערבים רוצחים, אבל נכשלים
ל"ת
הרבה פעמים,
תודה לאל,
20/09/05 13:46
|
|
 |
אתה פשוט טיפש וצבוע
אורן,
20/09/05 11:27
|
יש לרדוף גרמנים לעד? מה הגרמנים של היום אשמים במה שחלק (חלק קטן אפילו) מסביהם עוללו לפני 60 שנה? אולי לא קראת את הכתבה האחרונה של נתן זהבי כיצד מתנדבים גרמנים עוזרים לקשישים בארץ. מה איתך? אולי במקום לברבר גם אתה תתנדב לעזור לקשיש יהודי ערירי? אתה פשוט מאוד צבוע, ואידיוט בנוסף לכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלק קטן? חלק קטן?!
יהודי,
20/09/05 16:29
|
אינני מנסה להצדיק רדיפת גרמנים. אינני שופט שום גרמני רק בשל גרמניותו. כל גרמני נשפט לפי האדם שהוא, בעיני. אבל אין זה חלק קטן מהגרמנים שהיו נאצים, או תמכו בהם. הגרמנים הלכו כעם אחרי המנואצים. ולכן דבק אות קלון בעם הגרמני לנצח. לא אראה רוצח כשאביט בגרמני, אך המושגים ''גרמניה'' ו''העם הגרמני'' תמיד בשבילי יהיו מקבילים לרצח ומרצחים. לעולם לא אסלח לגרמנים, שהלכו אחרי מכונת ההשמדה כאיש אחד. זכור שלא היתה התקוממות גרמנית נגד הנאצים. האם אתה סבור, שאם אנו היינו, חס ושלום, שלא יקרה לעולם, רק לשם הדגמה, נשלטים ע''י רודן גזעני שהיה משמיד, חס וחלילה, ערבים, האם נדמה לך שהעם היה עובר על זה בשקט? לא היתה מחתרת? ולכן, אורן, אתה טועה מאד בדבריך. לא שאתה טועה בביקורתך על אושר, אך דבריך ריקים מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורן האדם הקטן והטיפש
אושר,
20/09/05 12:07
|
מאיפה אתה יודע מה אני עושה לעזרה לזקנים אני במקומך הייתי יושב בשקט אדם קטן וטיפש אני בחיים לא אשכח את מה שסתבא שלי ז''ל סיפרה לי על הטלפון שהזהיר אותה ואת בני משפחתה שאביה בספר השחור ובך ניצלו חייהם אבל לא ניצלו חייהם של 6 מליון יהודים טיפששששששששששש השמאל והשמאל הקיצוני בארץ יסלח וימחול לכל מי שרצח ושונא יהודים זה בסדר אתה סובלים ממחלת נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר יקירי אתה זקוק לתמיכה
ל"ת
נפשית בדחיפות,
20/09/05 14:22
|
|
 |
זה השמאל והשמאל הקיצוני שזקוק
אושר,
20/09/05 17:21
|
זה השמאל והשמאל הקיצוני שלא השלים עם זכות קימו של העם היהודי זקוק לטיפול נפשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל והשמאל הקיצוני זקוקים
אושר,
20/09/05 14:43
|
|
 |
איזה ויכוח טיפשי
מיה,
20/09/05 13:41
|
ומי אתה בדיוק חושב שאתה, אורן, שאתה שופט רגש כל כך הגיוני? אז אתה לא מרגיש כך אז אתה צודק והיא טועה? ואושר רוצה להרוג אותם? היא לא אמרה כלום חוץ מזה שהיא מרגישה שנאה כלפי עם ש (כעם, לא כיחידים) רצחו את משפחתה. פעם הבאה שאתה שופט אחר על רגשות, תסתכל טוב טוב לתוך המראה, כי מי שלא מרגיש- מדחיק (ולא, שנאה אינה הרגש הלגיטימי מהיחידי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל -יהודונאצי
פיקס,
20/09/05 13:41
|
ימני, טיפש, כוחני ,עם פה מלוכלך - תן לי להזכר את מי זה מזכיר לי מוסליני? -לא שרדר? - לא אז כנראה זה הצבעי האוסטרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תחפש מי ינענע אותך
ל"ת
אושר,
20/09/05 17:22
|
|
 |
בדיוק התגובה שציפיתי ממך
פיקס,
21/09/05 17:53
|
|
 |
אל תעז לזלזל בשואה! חלאה!
יהודי,
20/09/05 16:10
|
בחיים, בחיים אל תקרא ליהודי נאצי. אין דבר יותר מזלזל בשואה, יותר מגמד, מאשר לקרוא ליהודי נאצי. כנראה שאין לך מושג מהי מכונת ההשמדה הנאצית. בקר ביד ושם. טוס למחנות ההשמדה בפולין. ואם עדיין תחליט שהמלה הזאת מלת צדק היא - אתה טיפוס עלוב שמזהם את האדמה עליה הוא דורך ואת האויר אותו הוא נושם. כי אף אחד אינו משתוה למנואצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבאבה, והשואה מפריעה להם
יש כאלה,
שאוהבים,
20/09/05 12:34
|
פתאום יאלצו להכיר את המציאות. פתאום יאלצו לגלות רגשות אנוש כלפי אותה נערה בת עמם, שהנאצים אילצו את כל הקהל שם באחת הארצות הבאלטיות להתפשט וצילמו אותם לפני שרצחו אותם ביריות (בתחילת השואה, לפני שהקימו מחנות מוות). היא צעקה לרוצחים כפי הנראה צעקה: למה? למה? למה?!?!?! כי הגרמנים נחשבו בני תרבות לעילא לפני הנאציזם. אותו אדם שחי לו בקנה המידה שלו, ומעביר קשישים את הכביש, פתאום יאלץ לגלות קנה מידה אחר, שבו הוא ועוד מיליוני יהודים נמדדים כבני מוות, קנה מידה שלפיו עליו למות כקורבן, אבל הוא בין החזקים שעוזרים, הוא לא מבין את זה, מעולם לא חדר ההבזק לתודעתו שחייו בסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז גם אני טיפש וצבוע
סוקולוב,
20/09/05 11:35
|
אני גם שונא גרמנים. לעולם לא אסלח להם ושום דבר בעולם (גם לא כמה מסובבים שעוזרים לקשישים) לא ישנה את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לשנוא
מישהו אחר,
20/09/05 12:25
|
לא צריך לשנוא את כלל האומה הגרמנית.
צריך לעקוב, צריך להיות דרוכים, צריך להשאר עם עיניים פקוחות למקרה שמשהו כזה יחזור על עצמו. אבל לא לשנוא.
עד כמה שזה קשה, הבנים של הפושעים הגדולים ביותר הם לאו דווקא פושעים. עד מתי אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אני שונא גרמנים גזענים''
ל"ת
צריך לצוד אותך,
20/09/05 11:41
|
|
 |
וגם אותך שמולאני עוכר ישראל
ל"ת
דנה,
20/09/05 12:09
|
|
 |
השמולנים שונאים יותר את הנאצים
ל"ת
ארי,
20/09/05 12:57
|
|
 |
את כולם
ל"ת
האמרפישר,
20/09/05 11:58
|
|
 |
השינאה בין יהודים קורבנות השוא
יהודי לא שונא,
יהודי,
20/09/05 14:07
|
|
 |
18.
יש להמשיך את דרכו לא נשכח ולא
אושר,
20/09/05 11:14
|
יש להמשיך את דרכו לא נשכח ולא נסלח לגרמניה על רצח של 6 מליון יהודים מתוכן מליון וחצי תינוקות וילדים וכן גם כל מי שסבל מהמחונה הנאצית צריך לרדוף אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרימיטיבי וגזען
פיקס,
20/09/05 13:48
|
גם משפחתי יצאה בשן ועין מהשואה ולמרות זאת אף אחד ממנה לא הפך עורו ונעשה דומה לאויב הגדול ביותר של האנושות והיהדות בפרט: המחלה: גזענות+לאומניות+בורות = עוד שואה
תקרא היסטוריה (אולי זה יעזור לך לכתוב ללא שגיאות) קח את גלות המשוררים של ברטולד ברכט ביד ותבין שכמו בכל עם יש נבלות וגם בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיקס, אתה בטוח נגד יהודים
ל"ת
אין גרמניה,
האחרת!!!!!!!,
21/09/05 03:06
|
|
 |
אני יהודי לא פחות ממך
פיקס,
21/09/05 18:05
|
רק קצת פחות מתלהם ומלא שנאה.
שתה מים קרים, תרגע ותתחיל לאהוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחונה? דפ''ר
ל"ת
אורן,
20/09/05 11:28
|
|
 |
אורן תעשה לי טובה תכניס את הרא
אושר,
20/09/05 12:07
|
תכניס את הראש שלך לאסלה ותוריד את המים אתה מסריח מהריח השמולאני שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מרכינים ראש לזכר הענק שבאדם
ל"ת
דורשנילשואה,
ישראל היפה,
20/09/05 11:14
|
|
 |
16.
הגבר שבגברים!!!!!!
עידן,
רחובות,
20/09/05 11:11
|
יהי זכרו ברוך ! בזכותו, אני דור שלישי לשואה גאה להיות יהודי. צמרמורת עוברת בכל גופי שאני חושב עליו.....תודה על שהקדשת את חייך למען מטרה מקודשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לינק למרכז ויזנטל
הירש אברבוך,
נהריה,
20/09/05 11:08
|
http://www.wiesenthal.com/site/pp.asp?c=fwLYKnN8LzH&b=242023
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איש ענק- יהי זכרו ברוך
מיקי,
20/09/05 11:06
|
איזו נחישות ואיזו התמדה היתה באיש הענק הזה. ת.נ.צ.ב.ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יהא זכרו ברוך.
ל"ת
בלתי מפלגתי,
20/09/05 11:06
|
|
 |
12.
תיקון טעות נוספת
לי,
20/09/05 11:04
|
אם הוא היה ממשיך לחיות הוא היה מגיע לגיל 97 בדצמבר הקרוב. מכאן שהוא היה רק בן 96
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתמטיקה... שמעת על עיגול ?
ל"ת
נבו,
20/09/05 11:29
|
|
 |
11.
הוא היה בן 97 במותו ולא בן 96
ל"ת
תיקון טעות,
20/09/05 10:53
|
|
 |
10.
יחסר ובגדול
דוד כחלון,
נתניה,
20/09/05 10:52
|
אדם אדיר, שתרם רבות לצדק של האנושות. המכון שהקים חייב להמשיך להתקיים ודאוג להעמיד לדין את אחרוני חלאות האדם.
שמעון תודה למה שעשית למען העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים...
roniniho,
holon,
20/09/05 10:51
|
איש גדול, אישיות ענקית, נפש אדירה ועצומה....יזכר לנצח, באמת, אולי הצדיק האחרון בסדום....
יהי זכרו ברוך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איש יקר שעשה עבודת קודש
אילן,
20/09/05 10:49
|
|
 |
7.
עוד לא תמה המלאכה
הרמן,
זכרון,
20/09/05 10:48
|
יש עדיין ללכוד את הפושע הנאצי המסתתר בסוריה. בכיר הפושעים שעדיין חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיים סיכוי שגם הרמן מיכל חי
לא לוותר,
ישראל,
20/09/05 13:27
|
|
 |
הפושע שנותר הוא אלואס ברונר
צבי,
תל אביב,
20/09/05 10:53
|
בזמנו המוסד ניסה להתנקש בחייו והוא נפצע בעת פתיחת מעטפת נפץ. הוא חי בדמשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניין לכם שברונר עודנו בחיים?
ל"ת
תוהה,
רמה''ש,
20/09/05 13:25
|
|
 |
6.
יהי זכרו ברוך
ל"ת
יהודי,
ישראל,
20/09/05 10:45
|
|
 |
5.
ת.נ.צ.ב.ה, של האיש הצדיק הזה
אביב,
באר שבע,
20/09/05 10:43
|
אשרי האיש.. רדף אחרי הנאצים ואחרי כל הסבל שעבר הקדיש את חייו לזה.. אשרי האיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אדם ענק.
ל"ת
אבל,
20/09/05 10:42
|
|
 |
3.
יהי זכרו ברוך מעניין שלא עלה
יוסי,
20/09/05 10:42
|
|
 |
הוא עלה לישראל וחי כאן כמה
משה,
20/09/05 10:50
|
|
 |
אותי באמת מענין
שמחה,
20/09/05 13:32
|
למה ויזנטל זל החליט לחיות את חיו במדינה שהייתה נאצית ולא לחיות בין היהודים כנראה שאתם הוא הסתדר יותר טוב ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי החליט שאותו לא יוכלו לגרש
יהודי,
20/09/05 16:01
|
|
 |
2.
יהי זכרו ברוך
ל"ת
רפאל,
חיפה,
20/09/05 10:42
|
|
 |
1.
ברוך דיין אמת, אולי נשמתו....
רבקה,
חיפה,
20/09/05 10:41
|
|
 |
לערוך לו מסע לוויה ממלכתי ו...
אחד העם,
20/09/05 17:29
|
|
 |
או לשים את ידיו במרומים על ה
יוסי,
אילת,
20/09/05 10:53
|
|
 |
יהי זכרו ברוך
גיא,
כפר סבא,
20/09/05 10:53
|
מפחיד לחשוב שדור הניצולים ממחנות ההשמדה הולך מאיתנו, ויחד איתם נקברות העדויות החיות, הסיפורים המזוויעים. ולפעמים נדמה שאנחנו לא למדנו מספיק, לא הפנמו מספיק. אנחנו משתמשים בשואה כסמל, ופחות ופחות מיישמים את הלקחים מהאירוע הנורא ביותר בהיסטוריה. דווקא אנחנו כיהודים שוכחים לכבד את זכויותיו של אדם כאדם שנברא בצלם, דווקא אנחנו מבדילים בין איש לרעהו ע''פ דתו ואמונתו. דווקא אנחנו זוכרים מצויין לקדש אבנים ומבנים, ושוכחים לקדש את החיים.
שמעון ויזנטל לוחם אמיץ. השאיר לנו מורשת שאנחנו אולי לא מסוגלים לשמר אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורשתו חיה ובועטת
רבקה,
חיפה,
20/09/05 11:01
|
עשיתי סיור עכשיו באתרי חדשות בעולם, בכולם למעט 2 מותו של ויזנטל היה בראש החדשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
לי,
22/09/05 20:42
|
אני דווקא חיפשתי בכל מנועי החיפוש ובאתרים נוספים וכלום עד עכשיו לא ראיתי כלום לא בגוגל או בוואלה או באתרים של עיתון מעריב הארץ וידיעות אחרונות פשוט בושה אבל לפחות עכשיו מראים משהו....
הגב לתגובה זו
|
|