 |
136.
סרט. הייתי בסרט
עמוס,
תל אביב,
14/11/05 11:58
|
גרתי אז בקליפורניה ולא ידעתי שיש הפגנה. בדיוק כשירו ברבין ז''ל, הייתי בסרט אדיוטי שהציג אחר הצהריים.
חזרתי הביתה.
חיכו לי שתי הודעות בטלפון. האחת, מאחותי שגרה בתל אביב. אחר, מחבר קליפורני שהתקשר להביע תנחומים.
אבל לפני שהספקתי לבדוק הודעות, צלצל הטלפון. חבר מסן פרנסיסקו.
שמעת? אמר
שמעתי מה?, שאלתי באדישות
לא שמעת?, שאל
לא, אמרתי בעניין
בישראל?
לא, מה? שאלתי בדאגה
תפתח CNN, אמר וניתק. לא היה מסוגל לומר לי.
הדלקתי טלויזיה ונשארתי מולה בהלם יומיים, קם רק לענות על טלפונים, להתקשר להורים בתל אביב, לחברים הישראלים בארה''ב, לאחרים שהתקשרו אלי.
79 - תגובה נפלאה היתה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
אני הייתי במילואים בחברון
גיורא,
09/11/05 01:59
|
זה היה נוראי קמתי מהשינה לשירותים או משהו ואיזה חייל שראה אותי יוצא צרח לי בפרצוף ''רצחו את רבין''. נמרחתי לגמרי. זה היה חתיכת אובדן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
היון האחרון
vampire,
09/11/05 01:03
|
את אותו הערב לא אשכח כל חיי זה היום בו ביליתי את יומי האחרון עם חברתי ובו ביון זה נפרדו דרכנו לתמיד כנראה שבו ביום זה שנרצח רבין ''נרצחה'' גם האבהב הגדולה שלי וכל אחד פנה לדרכו כנראה שיום זה כל כך מיוחד שהוא יזכיר לי את התקופה היפה בחיי וכמובן את האדם עם החזון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
כל מילה
אביב,
07/11/05 21:18
|
ל- 79 כל מילה פנינה . מבטא בדיוק את ריגשותי . ב4.11.1995 הרגו לנו את המדינה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
yigalamir.com
אמיר,
תל-אביב,
07/11/05 08:39
|
|
 |
131.
You R Great 79 . Uts a Must
Guy,
New-York,
07/11/05 03:57
|
|
 |
130.
גם אותי 79 תפס
חיים,
06/11/05 18:56
|
צודקת. 79 - סתם אחד - זו פשוט התגובה הכי טובה, ותאמינו או שלא תאמינו... קראתי את כולן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
תקראו את 79 !! אותי זה תפס
שרה,מורה ומחנכת,
06/11/05 18:53
|
למה אצלי בשיעורי ספרות אנשים לא כותבים ככה ? למה אני לא כותבת ככה... אולי בעתם אם הייתי כותבת ככה, לא הייתי מורה ומחנכת, הייתי סופרת... ואז הייתי מקימה הוצאת ספרים, וקוראת לה ''דברת''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
גם אני ראיתי ת'סרט בתמימות
קרוק דנדי,
מרח' תל-חי,
06/11/05 04:41
|
רק לאחרונה הבנתי שבאותו ערב נורא בעצם מתה לנו גם המדינה.
למען האמת, פרפורי הגסיסה של המדינה החלו עם הטבח הנורא במערת המכפלה.
אז כבר הבנתי בתת מודע שבמדינה כזו אין שום עתיד.
הלוואי, הלוואי, הלוואי שאתבדה בקרוב, אינשאללה!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
הייתי בסרט קולנוע. לפתע שמעתי
יונתן,
שמאלני בנשמה,
05/11/05 14:41
|
מכל עבר , צחקוקים , קריאות שמחה , כגון ''יש'' ו ''מגיע לו'' , וכן אנחות רווחה. לא הבנתי מה קורה. כשיצאתי מהסרט שמעתי על הרצח. ראיתי אנשים ברחובות עם חיוך על פניהם וזיק של תקווה בעיניים. לא ידעתי כיצד עלי לנהוג. האם לבכות או לשמוח. כשהגעתי לביתי וראיתי טלויזיה, הבנתי מיד מהו הקו הנכון שבו עלי לנקוט ובכיתי על הרצחו בידי בן עוולה ועל מורשתו ועד היום לא יצאתי מההלם שפקד אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
79 תעשה לי ילד..
ענת,
05/11/05 13:29
|
|
 |
125.
לבנון נובמבר 95,
מילר,
05/11/05 12:29
|
הייתי סמל וצלף ביחידת מודיעין שהיתה שם , ראינו בדיוק ''אסקימו לימון'' במוצב הבופור ,בשעה 22:00 (אם אני זוכר נכון ) היתה מהדורה מיוחדת ודיווחו על יריות בכיכר . יותר מאוחר קיבלנו את הבשורה המרה על רצח גיבור ישראל בידי בן העוולה , זה היה הלם אמיתי , כולנו בכינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
כמו רצח קנדי
איש,
כאן,
05/11/05 01:43
|
היתי בעצרת בת''א כשנרצח רבין, ואני זוכר גם מה עשיתי כאשר קנדי נרצח: היתי בביה''ס בקיבוץ (''מוסד''), חברי צפו במשחק כדורסל של ערב ששי (הפועל משמר העמק), והקשבתי במקרה ל- VOA (''קול אמריקה''), שם שמעתי את הדווחים הראשונים על היריות בדאלאס. בשני המקרים בוצע רצח באוירה טעונה ונפיצה, נגד מנהיג המוביל מהלך קובע עתידות ושהפך לסמל אבל גם למטרה יחידה, תוך מחדלים לא מובנים במנגנוני הבטחון עצמם, ע''י ''תמהוני'' לכאורה. אפילו המחליפים החיוורים דומים, אפילו הייחוס למבצעים צבאיים בצעירותם ול''אצולה'' המקומית דומה, אפילו הבולטות וההד הבינלאומי דומים. שניהם הוכיחו כושר עמידה מעולה בקונפליקטים צבאיים הרי עולם (ההסגר הימי על קובה, מלחמת 6 הימים). אפילו לשניהם קשר לדיפלומטיה בכירה (טוב, אצל קנדי היה זה האב), אפילו לשניהם אם חזקה ודומיננטית. ההבדל - קנדי היה מבריק ורהוט, רבין גמלוני וביישן. עוד סיבה לאהוב את האחרון קצת יותר. וחוצמזה, הוא שלנו. לתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
איך הזמן עבר
שי,
חיפה,
04/11/05 23:47
|
קשה להאמין שכבר עברו 10 שנים. אני הייתי אז בן 16 וזוכר את אותם רגעים שהפסיקו את שידור הסרט אחרי תוכנית הכדורגל בערוץ 2 ויורם ארבל עלה ואמר שנורו מספר יריות לעבר ראש הממשלה. זה רגע של צמרמורת שבחיים אני לא ישכח, וכשנודע שרבין נפטר אני זוכר את עצמי אחוז צמרמורת ולא מצליח עוד להבין את מה שקרה. לאחר לילה בלי יותר מדי שינה קיוויתי לקום ולחשוב שהכל היה חלום אבל לצערי זה לא היה וכשהגעתי לבי''ס כולם פשוט היו בשוק שלא ייאמן. את הימים האלה אני לא ישכח לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
הייתי בלונדון
ביבי,
04/11/05 21:30
|
חייתי בלונדון בשכונת ''גולדרס גרין'' פגשתי חבר ישראלי ברחוב שאמר לי ''ירו לרבין בראש..'' עליתי הביתה ואז התחילה להגיע האינפורמציה... ישבתי עם עוד חבר ועם עוד שכן, ישראלי אף הוא שמשום מה עד אותו רגע שמר ריחוק מאיתנו, באותו הרגע הריחוק נשבר, נראה לי שהוא הרגיש שרק אנחנו מבינים אותו ברגעים אלה ולא חבריו האנגלים. אני זוכר שעוד בשיחה זו הסקתי שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא והבנתי שזה יהיה על הפנים. אחרי יומיים הייתי אמור להתחיל עבודה חדשה, אבל לאחר שעה אחת של עבודה, עזבתי מדיכאון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
זה היה ערב מיוחד
הייתי,
שם,
04/11/05 21:26
|
היתי בהרבה עצרות שלום בכיכר הזו. אפשר להגיד שהרבה מפגשים משפחתיים שלי היו בעצרות שם. מכולם יצאתי ''מחוזק'' לאחר שראיתי מספיק אנשים כמוני. אבל את הערב הסתוי הזה לא אשכח. איזו אחווה מיוחדת ירדה אז על כל הנוכחים. היתי ליד ניידת השידור, לא רחוק מן המדרגות הרחבות משמאל לבמה. היתה שם תנועה ערה של נבחרים היורדים אל עמם, של קריאות עידוד מן הקהל, של חיוכים והרגשת שייכות מיוחדת. שוכני הבמה נראו גם הם מחויכים ושמחים מתמיד. לא היתה הצדקה לאושר הזה מלבד החברות האמיתית עם הקהל: בסקרים רבין החל לפגר, מבחינת התקדמות מדינית למטרותיו רבין היה ברווז צולע, מושך אש ולבד במטווח. כמה נורא לחשוב עכשיו על משמעות המלים האלה! את מעט השינוי השמור במקומותינו למנהיג הוא כבר ניצל ,והשינוי ההכרחי במציאות הסובבת לא קרה. על רקע שכזה - האחווה והשמחה היו אכן שייכים למציאות אחרת, כזו ששוכנת יותר בלבבות ובאמונה מאשר בכל מקום אחר. הסכם אוסלו הושאר במתכוון לא מוגמר, כמו הלוואה שלא ברור מי ישלמה בעתיד, וזאת מפני שאף ממשלה לא יכולה לשאת ולתת על ירושליים כאשר הטירור משתולל: כל זה הושאר לעתיד יותר טוב, שבאותו יום רחק ממנו בשנות דור. אבל את התווית הכוון, את התקווה, לא לקחו כדורי המרצח ממנו. נזכור אותך רבין, לעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
I Remember
Hyim,
USA,
04/11/05 21:16
|
Yes, its been 10 years and now sadly i'm here in the US. At the time I was a new lawyer watching the tragedy on tv.
Reading this again just makes me want to return home.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
from a voice of an arab
shadi,
04/11/05 21:13
|
I was in my house watching TV when all of the Sudden every channel on tv went to breaking news and broadcast Rabin's killing. For the first time in my life I felt as if finally we can live together in peace with a leader like him but with his death all dreams were shattered. I was ninteen years old when it happened and I remember my father who believed in rabin, sitting in disbelief.
When they drove him out of the scene, we still had hope that he would be alive. He is the prime minister of israel, he should have worn a bullet proof vest, my father said. he will be ok. Rabin was the only leader that worked to establish peace, harmoney and quite in the middle east. He was the only honest, and straight forward about his believes and about his rule as a prime minister. It was the most shoking moment of my life. I thought to my self, he we go again, another cycle of death, destruction, intifada, hatred and suffering. And after his death, all this happened.
what have we done to improve our relationship and to keep Rabins legacy alive. Nothing, as we say here in the USA, its gone with the wind. we have forgot his principle and we filled our hearts and minds with hatred and kept one thing in our mind, and that is to kill each other and destroy each other. god bless his sould and god bless israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
good to hear u shadi
Itai,
05/11/05 00:20
|
so good to hear these warm words from u
god bless you and your people and i hope that one day eenshaala we will have peace in this holly land
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
מה הטעם ?
שפוייה..,
04/11/05 21:04
|
NRG מה הטעם לבקש תגובות כאשר ברור שיש כאן הסתה של קיצוניים זה לא רציני..... או שתצנזרו או שאלוהים יודע מה זה לא רציני מה שאתם עושים כאן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
אני ישנתי שנת ישרים
ל"ת
מר שמלו,
גגג,
04/11/05 20:33
|
|
 |
116.
בחול
זאב,
ראשלצ,
04/11/05 20:30
|
אני לצערי הייתי ברומניה שזה קרה שמעתי על הרצח ברדיו הייתי המום ראיתי חלקים של ההלוויה בטלווזיה הרומנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
גם אני ראיתי סרטים...עם חבר'ה
ישראלים בהודו !,
04/11/05 20:29
|
הצ'ילום עבד שעות נוספות ... פתאום טלפון מהקבלה ,4 בבוקר ! אימא על הקו ...מה מה ? מה קרה מלחמה ? לא לא ירו ברבין ... מה ? מי ? ערבים עשו את זה ??? (הייתי בטוח שזה היה פיגוע ) לא אומרת אימא שלי ...יהודי ירה בו ! יהודי ? ברבין ...לא האמנתי ... רצתי לספר לכל החברה שטחנו סרטים ...אף אחד לא התעניין , כולם היו בסטלה עמוקה (גם אני...)
למחרת לקחתי רכבת לבומבי (בדרך לגואה...) הייתי לבד בלי אף ישראלי לרפואה . בקרון היתה איתי משפחה הודית חביבה שלא הציקה יותר מידי , פתאום הכל עלה לי שוב ...הרצח ... ראש ממשלה שלנו נרצח על ידי יהודי !!! לא הפסקתי לבכות ...הרגשתי עלבון עמוק ביותר , עלבון על המדינה היקרה שלנו שהפכה לרפובליקת בננות בשניה אחת קטנה ... בבומבי היה לי מלון עם טלויזיה וראיתי שוב ושוב את ההלוויה עם כל מנהיגי העולם ...ושוב בכיתי ללא הפסקה ! למחרת כבר ירדתי לגואה ועם מראה החופים הכל כבר נשכח ...וטוב שכך !
לסיכום: הרצח מזעזע וההלם והעלבון קשים ...אבל אני יכול להבין מה הניע את יגאל עמיר לעשות את מעשהו ... אני לא מצדיק אותו ! רבין עשה הסכם עם השטן (ערפאת) ונתן להם אדמות ורובים ואלף ואחד ויתורים !!! וזה מעשה שלא יעשה ...עובדה שאנחנו אוכלים פצצות (תרתי משמע) עד היום !!! הפשע של רבין חמור בהרבה מהפשע של יגאל עמיר ! וכמו שאתם מבינים הדמעות התיבשו כבר מזמן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
הייתי מפקד על מאבטחים בקרייה
מיקי,
04/11/05 20:22
|
באותו ערב, עשיתי סבב לאורך כל העמדות והודעתי לשומרים על הרצח, זה לא היה קל בכלל, לא לי ולא להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
לגנדי יש משהו שלרבין בחיים לא
שמעון בפיתה,
04/11/05 20:15
|
יהיה, מורשת. אין פלא ש 150 אתרים בארץ קרויים על שמו של רבין ועושים עליו פסטיבלים בלי סוף. בלי זה מי יזכור אותו בכלל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
סרט
עפר,
שרון,
04/11/05 19:58
|
צפיתי בסרט בטלויזיה- קרוקודיל דנדי ..כשניקטע השידור ועברנו לצפות ''בסרט'' אחר.לילה ארור, בו נקטעו באחת חלומות, תיקווה, והגיע חשרת סופה של כעס, רוגז, אופל וחוסר תיקווה...למרות שלא תמכתי בדעותיו...האירוע עצמו ניצרב בתודעה..וכניראה ביאליק לא הלך רחוק מדי עם הגנבים היהודיים והאישור למדינת היהודים...אילו היה ממשיך לרוצחים....אולי הכל היה נראה אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
חטפתי מהלומה!!!
אשדודי,
04/11/05 19:47
|
הלכתי באזור א' בעיר עם חברתי ד'אז ושמעתי מילמולים מגיע לו מגיע לו, בסופרפארם בקניון אשדוד חזרו המילמולים. צעדנו שוב למרכז א' ואז שאלתי מישהו מה קרה? התנקשו באיזה מאפיונר? לאחר ששמעתי שירו ברבין, חטפתי שוק - והרצתי לחברתי העולה על גדולתו של האיש. ישראל לא תשוב להיות לעולם מה שהיתה, אין כבוד, וכל אחד יכול להרצח סתם. נסענו הביתה לראות חדשות. ישראל היא כבר לא מדינה לחיות בה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
מסקנה מהרצח : הדת סכנה לאנושות
ל"ת
חילוני חרד,
04/11/05 19:38
|
|
 |
מסקנה מהתגובה - אתה אידיוט!
ל"ת
מוכיח בשער,
04/11/05 21:06
|
|
 |
109.
האשמים מסתובבים חופשי
עדו,
04/11/05 19:37
|
|
 |
108.
לא שכחתי ולא סלחתי
הילה,
04/11/05 19:03
|
הייתי בכיכר כשהרצח ארע. אני זוכרת במדוייק את הרגע שנודע לי שרבין נורה. אני מקווה שרוצחו יירקב בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
הייתי בבית
בר,
ניו יורק,
04/11/05 18:57
|
התכוננתי למבחן במתמטיקה שהיה אמור להיות לי למחרת, ובגללו הורי לא נתנו לי ללכת להפגנה בכיכר... אז הצטרפתי להורים שלי לראות קרוקודיל דנדי 2. פתאום רצה הודעה בתחתית המסך שמייד ישודר מבדק חדשות מיוחד. הייתי בטוחה שמשהו קרה בכיכר, אבל לא דמיינתי שהיה רצח פוליטי, ועוד בידי יהודי! אז בא המבזק והודיעו שירו ברבין ושהוא באיכילוב. התחלנו לפתח שיחה על איך הוא יתפקד אם הוא יהיה מרותק לכסא גלגלים וכל מני ספקולציות כאלו, לא עלתה המחשבה בראש שהוא איננו. ואז יצא איתן הבר והודיע את הבשורה הנוראה. באותו רגע התפרקתי. נכנסתי לחדר והתחלתי לשמוע מוזיקה בקולי קולות ולא רציתי לדבר עם אף אחד. אני באה מבית דתי ומחברה דתית ולא יכולתי לדמיין שמישהו שגדל בחברה כמו שלנו יכול אפילו להעלות על דעתו לכוון נשק כנגד אדם אחר כאקט פוליטי, לא כל שכן יהודי אחר! אותו יום התנפצו לי כל אשליות הילדות. הבנתי שכל חלומות ילדותי וכל האידיאלים שלי היו שקר אחד גדול. ומאז אותו יום מצב המדינה רק התדרדר, ולא נמצא האדם שיצליח להחזיר איזון. היה זה היום הנורא בהסטוריה הישראלית ופני החברה השתנו מאז לבלי הכר. איבדנו את הזהות, איבדנו את התמימות, איבדנו את האמון וכל מי שנמצא היום בצמרת הפוליטית עושה את זה מתוך אינטרסים פרטיים ואנוכיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
הייתי בדרך למעונות הסטודנטים
אנונימוס,
04/11/05 18:53
|
שנה א' בגבעת רם, בטרמפ עם חבר (בפעם הראשונה לצורך לינה). בדרך מסרנו כמה דברים למישהי במושב בסביבה, וכשהמשכנו לירושלים טעינו בדרך ונכנסנו לקרית יערים. ליד הכניסה לישוב היו כמה ילדים קטנים, ביקשנו מהם שיקראו למבוגר שיוכל להסביר לנו איך להגיע משם לירושלים. הגיע אדם שהדבר הראשון שאמר - בחיוך כבוש יש לציין - היה: ''מה לא שמעתם? ירו ברבין. 3 כדורים''. התגובה המיידית שלי היתה לצעוק: ''מי זה, מי עשה את זה ?''. הייתי בטוח שמדובר במחבל. הוא כנראה היה קצת המום מנימת דברי ולא ענה. את הדרך לירושלים מצאנו כבר לבד (וגם מי עשה את זה...). החבר התווכח איתי בדרך ואמר שרבין חזק, הוא ישרוד את זה. כנראה wishful thinking. אני אמרתי לו שזה תלוי בסוג הפגיעה, אבל תחושת הבטן שלי היתה שלא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
4/11/95 לא נשכח ולא נסלח
ל"ת
דניאל,
ירושלים,
04/11/05 18:50
|
|
 |
104.
אני בכיתי אבל עכשיו...
נועם,
פ''ת,
04/11/05 18:48
|
אני הייתי אז בן 12, תחילת כיתה ז'. ובדיוק חזרתי מטיול במצדה של כל הכיתה. על פסגת המצדה, אור ל4 בנבובמבר, קיבלנו הסבר מדוייק של משמעויות פרשת מצדה. האמירה הייתה חד משמעית- למרוד, לשנות, לא לוותר! היום אני בן 22 ורצח רבין הפך לאירוע שלא אשכח. גם אני הייתי בכיכר, גם אני הדלקתי נרות, גם אני שרתי, ראיתי טקסים- כמו כולם. אבל איפה כל האנשים שהיו שם בכיכר לפני 10 שנים?! מה קרה לאותם אלפים שאמרו אז לא לאלימות?! ההסתה לרצח נמשכת גם היום. החברה כוחנית ואלימה מתמיד. אזרחי המדינה עדיין נתונים להתקפות טרור ערבי ויהודי, תעמולה מסיתה אותה מפיצים הקנאים בכל צד, בני נוער מגיעים לחטיבות הביניים עם סכינים קפיציות ''ליתר בטחון'', כל שבת נדקר אדם במועדון לילה, תרבות הנהיגה, הדיבור, הכלכלה- כל אלה כוחניות מתמיד. נוער הנרות של 1995- נכשלנו כי שתקנו במשך 10 שנים! אנשים דיברו על תנועה חדשה, על מלח הארץ, על הציונות החדשה- אבל לא למדנו כלום. מעט הסטיקרים שנותרו מאז הימים שלאחר הרצח נותרו עדות עמומה לנסיון לשינוי שכשלונו היה ידוע מראש מכיוון שעסק רק באבל ולא בחשבון נפש לאומי, לא במסר חינוכי אמיתי- רק סיסמאות ריקות מתוכן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך צודק - כואב לקרוא
ל"ת
הילה,
04/11/05 19:03
|
|
 |
103.
79.. אהבתי
דני,
ירושלים,
04/11/05 18:36
|
זה לא קשור לדעות פוליטיות, זה כתוב פשוט ומדהים. וזה גורם לחשוב.. תיסלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
בארה''ב, בשוק, בבכי
ולא מבינה,
04/11/05 18:23
|
הייתי בניו יורק, יום ראשון בבוקר (שם) ועבדתי כמזכירה בחברת הובלות. בחור שעבד איתי הגיע ואמר שתי מילים: ''רבין מת''. ''מה??''. ''ירו בו'' הוא ענה. לא הצלחתי לומר מילה, זזתי לטלפון וחייגתי גוביינא הביתה. אמא שלי ענתה בקול עצוב ושקט שירו בו אבל עדיין לא יודעים כלום. כמה דקות אח''כ היא כבר צלצלה להודיע שהוא נפטר. נסעתי הביתה, גרנו חבורה גדולה של ישראלים יחד, ומצאתי את רובם בוכים והמומים. עד לאותו היום היינו מנותקים שם מתוך בחירה, אפילו על העצרת לא ידענו. במשך 3 ימים לא זזנו מהטלויזיה, CNN שידרו וכל הזמן שמעו את יעקב איילון מערוץ 2 בלויית מתרגם סימולטני. בכיתי נון-סטופ ואפילו לא ידעתי עד לאותם ימים שאהבתי את רבין. הכאב היה גדול מאוד, בגלל האיש ובגלל התחושה של סכין בגבי ובגב המדינה. לעולם לא אשכח את המכה האדירה שהרגשתי כששמעתי את המשפט ''ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה..'' ואת הצעקה, כמעט הצרחה, ששומעים בתגובה. לבכות ולהרגיש את הדקירה בכל פעם מחדש. לא לשכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
מדוע לא מפרסמים את כל החקירה?
ל"ת
גיא,
04/11/05 18:03
|
|
 |
100.
i was 8 years old
guy,
florida,
04/11/05 17:46
|
my mom woke me up crying the next morning, telling me that rabin was murdered. I dont even think i realized who he was or what really happend. but i remember the moment since then. May he rest in peace.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
באוניברסיטה באנגליה
א.י,
04/11/05 17:38
|
ערב יום שבת באוניברסיטה. בדיוק התכוננו לנסוע (אני ועוד 3 חברים) ללונדון. העיר הגדולה כדי לבלות שם באיזה דיסקוטק מגניב. סידרנו את הראש לקראת היציאה והכל היה מוכן. פתאום - אורנה - בחורה צי ישראלית - חצי אמריקאית ירדה לחדר שלי , פתחה את הדלת ואמרה לי בפנים מבוהלות: ''ירו ברבין''. הרגע הזה שיחרט לי עד סוף החיים. ההלם המטורף, המחשבה המטומטמת במאית השניה הראשונה :''מה? לא נוסעים ללונדון הערב?'' זה משהו לא נשכח. החל מאותו רגע החל בליל של היסטריה בניסיון לקבל פיסת מידע מהארץ בתקופה בלי אינטרנט, בלי רדיו נורמלי לארץ. רק טל'- והקווים באותם רגעים היו חסומים לחלוטין. על הקו בפל' שלי היה איליי , חברי הטוב מהארץ. מעדכן אותי מה קורה. בקו השני (הקו של האוניברסיטה - הפנימי) היה חבר מהאוניברסיטה (יואל) ובו זמנית בהיסטריה מטורפת ניסיתי להבין מה קרה. הייתי בטוח בהתחלה שזה היה ערבי. זה מה שרץ לי בראש. דיברתי עם שניהם בדיוק 10 שניות ואז איליי אמר לי שהוא יתקשר אליי עוד כמה דקות כשיידע משהו אחר מלבד המידע שירו ברבין, אמרתי לו להתראות ואז גם יואל בטעות חשב שאמרתי לו ביי ובו זמנית שניהם ניתקו לי את הטל'. נותרתי - היסטרי וללא מידע. באנגליה ב bbc הודיעו כי רבין נרצח עוד לפני שהודיעו בישראל. איליי התקשר אליי. אני באנגליה הרחוקה סיפרתי לו את הידיעה השחורה מכל. כל הסטודנטים הישראלים בכו. איליי בכה מהארץ. ''זאת פעם ראשונה בחיים שלי שאני בוכה'' אמר לי איליי , ואני התחלתי להרגיש את הדמעות שלא עזבו אותי עוד תקופה ארוכה אחרי.
רבין נרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לא בכינו על מות מנהיג
רועי,
04/11/05 17:27
|
אלא בכינו על התמוטטות הדמוקרטיה ב3 יריות שהראו לנו עד כמה החברה שלנו יכולה להיות בוגדנית. אפשר לדמות את הרצח לירי ביונה המחזיקה בעלה של זית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
הודעת הרצח
אורן ליגד,
קרית אתא,
04/11/05 16:55
|
הייתי אצל ישראל עם כמה חברים,ופתאום מוטי התקשר וצעק תפתחו תטלביזיה היו יריות בכיכר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
איפה הייתי ומה עשיתי
עינת,
04/11/05 16:29
|
הייתי בת 15, תלמידת תיכון גרועה במתמטיקה, שחרשה כל אותם שישי שבת של 3 ו4 בנובמבר לקראת המבחן המסכם. לקראת ערב, כשאפסה כל תקווה בנוגע להצלחתי במבחן, החלטתי לעשות אתנחתא קלה ולהתרווח מול מסך הטלביזיה. הוקרן סרט כלשהו למשך דקות מספר ואז מבזק חדשות עם אותה בשורת איוב.
באותו רגע ששמעתי על הרצח אני מודה ביני לביני כי חשתי הקלה מסוימת על שהמבחן לא יתקים למחרת כפי שתוכנן, אבל הדמעות הרבות ששפכתי מאוחר יותר, כשההלם התעכל וצרב את עצבי הטראומה שבמוחי, הן יעידו גם יעידו שיום זה, אותו יום רצח, גרם לי להבין כמה פטריוטית הייתי וכמה אהבתי את עם ישראל, שמאותו יום ואילך, לא יכולתי עוד שלא להשוות ולהפריד בין מי שצידד ברצח לבין מי שלא צידד.
אותו יום למדתי לקח חשוב על הימין ועל השמאל הישראלי, על בני נוער טיפשים ובערים שאלימות היא שפת הדיבור שלהם ורצח רבין ''עשה להם את היום'' (כשאתה רואה את השימחה בעיני האנשים בבוקר שאחרי בבית הספר), לעומת בני נוער תמימים שחייהם השתנו ללא הכר לאחר אותו אירוע נורא.
מאז אותו רצח, מילדה נאיבית שהאמינה בכללים הכתובים של הדמוקרטיה, באהבת המולדת ואנשי הארץ הפכתי להיות ממאוכזבי עם ישראל, ממאוכזבי השילטון. כשרואים כל כך הרבה שיטנה ושינאה בעיניים של 50%מהאזרחים, אי אפשר להרגיש שייכות. מצטערת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
הייתי על הבמה. כדאי ליקרוא
אבי,
סאו-פאולו,
04/11/05 16:02
|
כוחות של היחידה היו פרוסים באיזור הכיכר לימנוע תקיפת טרור על הקהל העצום שהגיע לעצרת. היו התרעות ותשומת ליבם של הכוחות הפרוסים בשטח היה כלפי חוץ, כלומר, מאיזור הבמה לכיוון הקהל (איתור מפגע מתוך הקהל לכיוון הבמה) וכלפי המעגלים החיצוניים למניעת פיגוע כזה או אחר על הקהל העצום. איש מאנשי האבטחה לא התייחס למעגלים הפנימיים, הסטריליים, אליהם הותרה הכניסה רק למורשים ולאחר שעברו בדיקות קפדניות. הצוות שלי מוקם על הבמה. צפינו בים האדם. התחושה היתה של אופוריה, הגיע השלום. הסתימה תקופה של עבודות ליליות, סיכון חיים בלתי פוסק, קצב מטורף של לוחמים שלא רואים שבועות את הבית. עם אחד, שם למטה מולנו. עם שעבר שואה ומילחמות, ניצח, ומעמדת כוח בחר בשלום. העם שלי. ואז הבטתי ברבין ופרס, שם על הבמה. מזייפים ביחד את שיר השלום. ואז הוא הסתובב וירד למטה בהליכה הגמלונית הכלכך מוכרת. ולפתע גהינום, מישהוא צעק שיש יריות, דריכות נשקים, אנחנו רצים ולא מבינים כלום, טרוריסטים? פיגוע? איפה?? רק שנימצא אותם ליפני שיהרגו אנשים! הגענו תוך 30 שניות למטה. מישהוא צעק חברה זה רק תרגיל, מטומטם אחר בחיוך מטופש אמר הינה, מצאתי עוד תרמיל. אחרי מס התרוצצויות, חזרנו לבמה. ראיתי את גידי גוב יושב על המדרגות ובוכה כמו ילד. ידענו כבר שהוא ניפגע. בדרך ליחידה שמענו ברדיו את ההודעה. אני נהגתי. עצרתי בצד כי לא יכולתי ליראות דרך הדמעות. יגאל אמיר לא רצח רק את רבין באותו לילה. או רצח גם אותנו, את מי שהיינו. את מי שרצינו להיות ולעולם לא נהיה. משהוא מת בי באותו לילה. אחרי כמה חודשים עזבתי את ישראל ועד היום לא חזרתי. אני רוצה לבקש סליחה מרבין שלא ראינו, שלא היינו מספיק טובים בשביל להציל לא רק אותו, אלא את כולנו. את כול האנשים השפויים שרק רצו שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are working the wrong GOD
i feel your pai,
04/11/05 20:02
|
I feel your pain, but you are . working the wrong GOD
PLEASE check the history , Rabin WAS RESPOBSIBLE for altelena's killings. he DID kill a big number of our brothers, holocust survivers, that all they wanted to do was to bring weapons. and fight for our nation.did you feel pain for those killings???? i Do.
in the end - God arranged that he'll end his life in the same way.
You are a jew,Start working for the right guy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
בערב בו נרצח רבין
לולי,
04/11/05 15:50
|
צפיתי בסרט ''גבר אשה אוכל שתיה'', משהו כזה, לא זכור לי השם בדיוק.. בהפסקה נכנס משהו לאולם ובישר את הידיעה הנוראה והמכאיבה, כמעט כולם רצו החוצה.......כולל אני ועד היום לא ראיתי את סוף הסרט.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
אז מי ירה את הכדור השלישי בחזה
ל"ת
שוקי,
מרכז,
04/11/05 15:39
|
|
 |
92.
יאללה יאללה
חשה,
חדרה,
04/11/05 15:38
|
|
 |
91.
הייתי ברגילה מהצבא
snooki,
חו''ל,
04/11/05 15:29
|
זה היה בדיוק יום לפני שהתחלתי קורס מ''כים . היו לי המון מחשבות בראש : הקורס , החבר'ה , והנערה שלא כל כך רצה אותי, ואני שלא יכולתי לתת לך ללכת . הייתי בחור די מבולבל . הצבא ניפץ לי את כל העקרונות המוסריים שבניתי עד אז . מיצור חושב , סקרן ומאושר הפכתי לאטום , עצלן ואומלל . הייתי במדרחוב בי-ם , מנסה להעביר כמה שעות טובות לפני שהקורס מתחיל . בחורה שהכרתי עצרה אותי בככר ציון . ''ירו ברבין'' היא אמרה . באותו רגע החלטתי לעזוב הכל ולחזור הבייתה . ידעתי על העצרת ואפילו חשבתי ללכת לשם אבל בסוף החלטתי להשאר .במונית הנהג הודיע לנו שרבין מת . ''היה לי את הכבוד להצביע לו ...''הוא אמר . למחרת התחלתי את הקורס כאילו שום דבר לא קרה . עשו איזה טקס בבסיס , ומישהו הקריא שיר אבל התחושה לא הייתה שונה בסך הכל . לקח לי זמן לעכל את זה ועד היום אני מרגיש שהיום ההוא שינה אצלי משהו לכל החיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
ערב בלתי נשכח ואני שברתי שיא
רפאל לוזון,
איטליה,
04/11/05 14:37
|
בנובמר 1995 מלאו 8 חודשים מאז עלייתי מאיטליה לארץ. הייתי עובד פרי לאנס בטלביזיה האיטלקית מסייע לכתבים, מתרגם וכו'. בדיוק יומיים קודם, אחד מהכתבים חזר לאיטליה. בצאת השבת הייתי בדרכי למלון הילטון בטל אביב לפגוש חבר שבה מרומא. ולפתע מקבל טלפון מעוד חבר שמודיע לי שכנראה ירו ברבין בכיכר. לא הספקתי להתאושש והגיע טלפון ממערכת החדשות ברומא. הם היו בפניקה. לא היה להם אף כתב בשתח. הרגעתי אותם ואמרתי להם שאני מוכן להעביר את הדברים. מאותו רגע, דרך הפלפון שלי (ולמזלי היו לי סוללות ספאר) שידרתי באופן רצוף במשך חמש שעות, במה שהוגדר ככתבת שיא של כל הזמנים בטלביזיה האיטלקית. בהתחלה התרוצצתי בין בית חולים איכילוב לכיכר עצמה. ולאחר מכן התייצבתי בבית ושדרתי תוך כדי שאני מסתכל לשידורים בטלביזיה וברדיו. למחרת קבלתי טלפון ממנכ''ל מערכת החדשות שאמר לי שהתגובות של הצופום היו מתלהבות מאוד ושברגע השיא של ההודעה של פטירתו היו 21 מיליון צופים. כמה שעות אחרי זה כמובן הגיעו צוותים של כתבים במטוס מיוחד ועבדתי אתם כל השבוע. אך הלילה ההוא נשאר חרוט בזיכרוני לעד. עקב ההסג הזה הוטל עלי להקים את סניף הטלביזיה האיטלקית בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מה לעשות, האמת שהייתי בשרותים
ל"ת
כששמעתי ברדיו ,,
המשכתי !,
04/11/05 14:35
|
|
 |
88.
בזמן הכנסת הראשונה היה כבר
שי,
אשדוד,
04/11/05 14:21
|
ניסיון לחסל כמעט את כל הצמרת המדינית מתי שזרקו רמון לכנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הייתי במקום שכשמעו על הרצח
נימרוד,
קיסריה,
04/11/05 14:11
|
|
 |
You should be so ashamed
ל"ת
Orly,
London,
04/11/05 14:20
|
|
 |
86.
דיייייי! תנו לו לנוח.
יודע יודע,
04/11/05 14:06
|
נראה כי האיש הענק והצנוע הזה זע באי נוחות על משכבו מכל פסטיבל הברברת וההנצחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מאז ''האח הגדול'' דואג שלא נשכח.
גמד שלמה,
04/11/05 13:51
|
כל מקום שאתה מגיע אליו מגן הילדים בשכונה המשך בכביש וכלה בבית חולים דואגים להזכיר לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח גדליה מצויין בצום
חיים,
04/11/05 14:12
|
אם היתה כאן הנהגה רוחנית, גם את רצח רבין היו מציינים בתענית. רצח מנהיג הוא פשע כלפי ציבור גדול שבחר בו, אבל קודם כל פגיעה בסולם ערכים שלם שלאורו אנחנו חיים כאן. הנצחתו אינה רצון לפאר ולרומם אלא נסיון לתקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק משניאים אותו עם פסטיבלרבין
ל"ת
אני,
04/11/05 15:01
|
|
 |
84.
יום נורא לעם ישראל...
יעל,
04/11/05 13:50
|
חשוב מאוד שיהיה יום שבו נזכיר את רצח רבין... יום שבו כל עם ישראל מגנה שנאת חינם ורצח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
זוכרים את גנדי הי''ד
חילוני ציוני,
04/11/05 13:44
|
דוד בן גוריון ''אם הטרנספר של ערבים עוינים איננו מוסרי, אז כל הציונות לא מוסרית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מורשת רבין היא מורשת אלון
אלון,
04/11/05 13:43
|
מהי מורשתו -אלה, מה לעשות, רחוקות ת''ק פרסה מהדעות שמיוחסות לו היום: ''לא נחזור לקווי 4 ביוני 1967'', קבע, ''גבולות מדינת ישראל לעת פתרון הקבע יהיו מעבר לקווים שהיו קיימים לפני מלחמת ששת הימים... ואלה עיקרי השינויים - לא כולם - כפי שאנו רואים בפתרון הקבע: בראש ובראשונה ירושלים מאוחדת, שתכלול גם את מעלה אדומים ואת גבעת זאב כבירת ישראל... גבול הביטחון יוצב בבקעת הירדן, בפירוש הנרחב ביותר של המושג הזה. (וגם) שינויים שיכללו את צירוף גוש עציון, אפרת, ביתר ויישובים אחרים שרובם נמצאים מזרחית למה שהיה הקו הירוק... וגושי יישובים, כמו (יישובי) גוש קטיף, והלוואי שהיו כמותם, גם ביהודה ושומרון''. תוכנית אלון'', במדויק, היא איפוא מורשתו של רבין ולא תוכניתו של אריאל שרון, התומך, בנוסף לנסיגות עמוקות ביותר, גם במדינה פלשתינית: ''... תהא זו ישות שהיא פחות ממדינה'', הצהיר, ''והיא תנהל באופן עצמאי את חיי הפלשתינאים הנתונים למרותה'' (''דברי הכנסת'', 5.10.95). זוהי, אם כבר, צוואתו-מורשתו הפוליטית של רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מי רצח את רבין ?
שלמה C,
04/11/05 13:42
|
ראיתי את יודלה נעלב ובנצי בסרט קורע לב שהופסק באמצע בהודעה דרמתית של אפרים סנה שרבין נרצח משלושה כדורים עד היום אני לא יודע מי רצח את רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השב''כ לבירורים ראה ''ברי חמיש''
ל"ת
סיני,
05/11/05 22:25
|
|
 |
אתמול הודיעו בערוץ-2 שהיה כדור
רוני,
מרכז,
04/11/05 18:12
|
|
 |
השב''כ לראיות ראה האתר של בריש
ל"ת
סיני,
05/11/05 22:26
|
|
 |
80.
ראיתי אסקימו לימון
babik,
השרון,
04/11/05 13:19
|
היה אסקימו לימון בערוץ 2 ואז קטעו את השידור..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הערב ההוא....
עוד אחד..,
04/11/05 13:14
|
נובמבר 1995ואני בחופשת שיחרור. ילד בן 21, שרואה את הבקו''ם בעיניים. עוד שבועיים למנייאק. עוד שבועיים אני אזרח.. ואני יודע : העולם רק מחכה שאחזיר את הקיטבג ואבוא לכבוש אותו.
ה – 4 בנובמבר, 1995. שבת בערב, ובפתח ממתין שבוע חדש. יושב בבית, מסיים עיתונים של סופ''ש, ההורים והאחיות רואים סרט (בכלל סרט זה מוטיב חוזר בתעסוקה של הרבה מאיתנו באותו יום... באותו לילה). לא הלכתי להפגנה בכיכר. חבר שלי הלך. הוא אמר לי לבוא, הרבה פעמים. ''זה בשבילך !'' הוא היה גוער בי, ואני? ''עזוב, סתם יהיה דחוק'' הייתי מפטיר באדישות. לא הייתי איש של כיכרות והפגנות. הייתי אדיש. בחירות ומפלגות לא עניינו אותי יותר מאשר כל אחד אחר בגילי. בז לזכותי היסודית והמהותית מכולן במשטר דמוקרטי. אדיש.אוסלו מבחינתי הייתה עיר מלאה נורווגיות. נורווגיות זה יפה...
בת דודה שלי מתקשרת, אני עונה. ''יש בלגן בהפגנה'' היא אומרת, ''שמעתי שירו ברבין. אתם יודעים משהו ?''. ''רגע, אני אבדוק'' עניתי כאילו אני מנהל חפ''ק בארוע בלבנון (כן כן.. אז עוד היינו בלבנון. שלושה חברים שלי מאוד נהנו, אז הם החליטו להישאר). מעגל החברים שלי היה קרוב מאוד לראש הממשלה דאז, לרבין. אז בדקתי... ''ירו בו. אני רק יודע שהוא באיכילוב, כנראה ש....'' וסתם. ''כנראה שמה ?'' שאלתי. ''כנראה שהוא נפטר...''. סיפרתי למשפחה, כולם התחילו בטלפונים עם כולם. ''שמעת ???'', ''אני לא מאמינה !!!'', ''איך זה קורה?'' ושאלות דומות חסרות תוכן ומשמעות, שכל מטרתן היא להעביר את הזמן, להסדיר את הנשימה ולחלוק. לחלוק משהו עם מישהו. כל הלילה ישבתי וראיתי טלוויזיה. את המשפט המפורסם של הבר ראיתי מאות פעמים. בכל הערוצים (כן כן.. היה לנו C.N.N.). הצילומים האלו של השיר ומירי אלוני, רבין שר. ואז.. ואז הבלאגן. כולם רצים וצועקים אחד לשני, אחד על השני. ימינה, שמאלה, העיקר לעשות העיקר לזוז, לא לעמוד במקום, לא לקפוא.
רצחו פה ראש ממשלה. כסדום היינו לעמורה דמינו... רצחו פה ראש ממשלה. רצחו פה תקופה. רצחו מדינה, והקימו אחרת. במחי יד, שלושה כדורים. הדמוקרטיה בשיא תפארתה, אל מול איש אחד קטן, שבא משום מקום ושלח אותנו לעזאזל. יגאל העמלקי.
היו ימים קשים אז. הלוויה, הטקסים, התגובות, והרוצח. איש קטן. לאחר כחודש הייתה עצרת זיכרון. הייתי כבר אזרח. הלכתי לשם, לכיכר. היה דחוק. לא היה אכפת לי. היה עצוב, הכי עצוב בעולם. איש צעיר שרוצח בברוטליות איש מבוגר זה תמיד עצוב. זה גם מנוגד לעשרת הדיברות, אבל הוא קורא אותן הפוך. פנאט שרוצח ראש ממשלה זה הרבה יותר עצוב, וזה גם מסוכן. אז מאז אני הולך לכל ההפגנות. ואני זוכר את החבר שלי, שאמר לי אז לבוא לכיכר. לא באתי איתו. והוא לא חזר מהכיכר. והאיש הקטן... יושב בכלאו (לצערי עדיין לא נמק בכלאו), ואנחנו מחכים שרק יגאל אותנו מנוכחותו. ''מי שמרחם על אכזריים.. סופו שיתאכזר לרחמניים..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קולע..
נועה בת 17 +++,
06/11/05 18:51
|
לא יודעת אם זה היה קצר כי אני לא קוראת תגובות בדרך כלל, אבל אין ספק שזה קולע. תודה, כי לדעתי הצלחת לבטא מה שרבים מרגישים אחרי עשר שנים... לפחות מה אני מרגישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא בכיתי ???
עוד אחד...,
06/11/05 12:23
|
אני מצטער שלא בכיתי על דברים שהתרחשו לפני שההורים שלי נולדו.. באמת סליחה. איך שקראתי את תגובתך, מיד פתחתי בקינה אמיתית מלאת דמעות וצעקות שבר. בכיתי על קין, בכל זאת, רצח במשפחה, מה לא נבכה ??? אבל לך זה לא מספיק. תמשיך לחיות בעבר, מאחל לך רק טוב אבל אם תוציא את הראש מהתחת אולי תבחין בהבדלים... אם לא - אני מצטער, בשבילך. ואם אתה גר פה בארץ, אז אני מצטער גם בשבילנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש צפוני, למה לא בכית על
נמאס,
מהצביעות,
06/11/05 01:57
|
כל הרציחות הפוליטות של השמאל???
רצח 16 אנשי אצ''ל על ''אלטלנה'',
רצח איש האצ''ל ידידיה סגל ע''י אנשי ה''הגנה'',
רצח יאיר שטרן מפקד הלח''י לאחר הלשנה של אנשי ה''הגנה'' ועוד.
ב-30 ביוני 1924 נרצח יעקב ישראל דה-האן, יהודי-חרדי שהתנגד לציונות וסומן כגורם מרכזי שחתר לביטולה של הצהרת בלפור ולביטול הקמת המדינה הציונית.
ולפני מספר שנים הוכה למוות פעיל ימין מבוגר ע''י פעילי שמאל המהלך הפגנה.
וזה רק מה שאני זוכר כעת.
האם אין גבול לצביעות????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציתי אבל...
אני,
05/11/05 18:12
|
רציתי גם לכתוב משהו, אבל שכחתי... לא נורא, סיכמת את זה יופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבת קודש...
מתנחל,
05/11/05 13:34
|
נו... להסכים איתך אני לא אסכים הרי, אבל אהבתי את הדרך שכתבת. בוא תעשה אצלנו שבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אבל...
אבי,
גבעתיים,
05/11/05 13:28
|
אני זוכר את חודש האבל, את תקופת האבל.. אבל בתור איש דתי לא היו צריכים לנדות אותנו. סתם אחד - התגובה שלך פשוט מסכמת, זה לא קשור לימין/שמאל. יהודי רצח ראש ממשלה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i remember...
Issac,
usa,
05/11/05 13:26
|
reading your ''poem'' here made me remember.... still i cant understand as a religious man how it happened
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתיבה מדהימה !
גלית,
חיפה,
05/11/05 13:16
|
וואו. כתיבה מדהימה, אני קוראת והדמעות פשוט זולגות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. תגובה מדהימה !!!
ל"ת
חיים,
לונדון,
04/11/05 23:17
|
|
 |
WOW !!!
joe,
04/11/05 19:49
|
|
 |
אחי אתה. אני אחרי תגובה 150
ל"ת
אהוד אמיר,
ירושלים,
04/11/05 17:10
|
|
 |
מנוסח בצורה יפייפיה...
ל"ת
יעל,
04/11/05 13:48
|
|
 |
it's written beautifuly!!!
ל"ת
Sara,
London,
04/11/05 13:25
|
|
 |
78.
התגובה לרצח
משה,
בני ברק,
04/11/05 13:06
|
אני הייתי בבית באותו מוצ''ש, וסתם דיברתי בטלפון, ברגע ששמעתי על הידיעה הנוראית הייתי בהלם, ולא הפסקתי לקלל את הרוצח [למרות שלא הסכמתי כל כך עם דעותיו]. ברגע שאיתן הבר יצא מפתח בית החולים, למצלמות ולאזרחים והקריא את ההודעה פרצתי בבכי, מתוך הלם מוחלט......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ya Chnun!!!
ל"ת
Arie,
04/11/05 21:46
|
|
 |
77.
הייתי בככר....
ל"ת
קובי,
04/11/05 13:06
|
|
 |
76.
עבדתי על מחשב ה xl , כנסו
אסף,
04/11/05 13:05
|
שלום כאשר הודיעו על מותו של רבין, צפיתי בטלווזיה בכבלים. באותה עת האינטרנט היה איטי מהירות של 14000 של''ס , לא היו פורטלים רבים בעברית. והאינטרנט שימש יותר להורדת תכנים למבוגרים, ומידע בזמן אמת נחשב לבחינת חלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
גרתי באותה תקופה במעונות של
טלי,
תל אביב,
04/11/05 13:00
|
אוניברסיטת ת''א ובזמן הרצח ישבתי במועדון הסטודנטים וצפיתי בסרט הוידאו JFK על רצח קנדי..... כשנכנס מישהו ואמר שירו ברבין, לא האמנתי והמשכתי לראות את הסרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מה עם גנדי????????????????!
דני,
04/11/05 12:57
|
את גנדי כבר שכחו לא אני אבל השמאל-תקשורת את רבין הם לא ישכחו זה יום טראגי עצוב מאוד שבא להם לבכות יום טראגי בחייהם אוי ואבוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדוייק
סתם אחד,
פה ושם,
04/11/05 23:28
|
כשרצחו את גנדי הייתי בגוואטמלה. הייתי בשוק. אמרתי שזה בזיון. זה רצח נתעב. אין ספק. ואני שמאלני. ואני רוצה שרוצחו של גנדי ינמק בכלא, כשם שאני רוצה שכל מחבל שביצע פיגוע ינמק בכלא. הרצח של רבין שונה, אחר. אם מחבל ערבי היה רוצח את רבין, התגובה לא הייתה כפי שהייתה. זה היה פיגוע, ללא ספק מגה פיגוע, אבל לא היינו אומרים שהרוצח בא מתוכנו. זו הסיבה לזה שרבין מוזכר יותר מגנדי. להזכיר לעצמנו מה יכול לצמוח מתוכנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גנדי לא היה רה''מ....
ליאור,
04/11/05 13:11
|
רצח של מנהיג האומה הוא דבר שאין לו אח ורע.
גנדי לא נרצח בידי יהודי.
רצח של רה''מ בידי יהודי הינו הדבר המשמעותי ביותר - כשאזרח רוצח מנהיג דמוקרטי יש פגיעה בדמוקרטיה עצמה. מנהי בדמוקרטיה צריך להקבע בקלפי ולא ע''י אקדח.
רצח רבין הינו מקרה יוצא דופן. לא ניתן להשוות אותו לאף רצח אחר - לא מכיוון שדמו של רבין ז''ל סמוק יותר משל השאר, אלא בגלל מעמדו כראש הממשלה ומה שהוא סימל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון
פילדלפי,
09/11/05 02:06
|
רבין היה ראש ממשלה. גנדי היה אחד מתוך 120. לא מתוך כוונה לזלזל בנפטר, חלילה. גנדי עשה רבות למען המדינה, אך הוא לא הגיע לליבות רוב העם- יצחק רבין כן הגיע ולכן ההלם היה של מדינה שלימה. אגב, גם כשגנדי נרצח היה הלם, אבל מופחת בעוצמתו. יצחק רבין גם הביא תקווה של שלום, ובאמת למרות הקשיים הרבים שהיו אז, כן התרחשו דברים חשובים וטובים, כמו שיחות עם מרבית מדינות ערב- שיחות אמיתיות של שלום ובניית עתיד. יהי זכרם של יצחק רבין ושל רחבעם זאבי ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היה נרצח אז הוא היה ר''מ!
ל"ת
מיXתפוזים,
04/11/05 20:29
|
|
 |
באלטלנה נרצחו יהודים
היה גרוע מזה.,
04/11/05 14:11
|
יתר על כן היה כאן ניסיון לחסל מנהיג פוליטי באופן ספציפי ע''י אחר.
בן גוריון את בגין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
חבר אני זוכר! את אלטלנה.
שלומי,
04/11/05 12:49
|
|
 |
כמה גועל באנשי הימין הקיצוני
ל"ת
א.י,
04/11/05 17:47
|
|
 |
לפחות הם זוכרים את מה שהשמאל
מיXתפוזים,
04/11/05 20:31
|
|
 |
72.
למה אצל גנדי לא עושים כזה בלגן
רמי,
רמת גן,
04/11/05 12:40
|
לא ראינו ביום האזכרה של רחבעם זאבי גנדי ז''ל שנרצח ע''י בן עוולה אתם עושים כאלו בלגנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אני נולדתי ברביעי לנובמבר
צח,
חיפה,
04/11/05 12:38
|
כך שהייתי בדרך מתל אביב לחיפה למשפחתי לחגוג את יום ההולדת שלי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
היום הטראגי ביותר בחיי
טל,
מרכז,
04/11/05 12:37
|
באותה שבת בצהריים שברתי את היד באימון כדורסל. העצם יצאה מהמקום כך שהיו צריכים לעשות לי ניתוח עם הרדמה מלאה. בשעה 21:30 התעוררתי מהרדמה, והדבר הראשון ששמעתי זה את האחות רצה במסדרון בית החולים וצועקת ''ירו ברבין'', זאת טראומה שתישאר לי לכל החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשפחות נרצחי אוסלו הטראומה
דן,
04/11/05 13:43
|
|
 |
אם היו מיישמים כבר אז
ממש,
04/11/05 15:45
|
את בניית הגדר כפי שהשמאל דרש תחילה היו נחסכים הרבה חיי אדם. אבל.... הימין לא היה מוכן לשמוע על גדר, בשבילו זה היה יהרג ובל יעבור, חלום א''י הגדולה הצית את דמיונם של אנשי הימין שצעקו עד לב השמיים דין נצרים כדין ת''א !!! וגדר הייתה מילה אסורה בתכלית האיסור... !!! בדמיונם הפורה ראו אימפריה ישראלית גדולה השולטת על מיליוני ערבים ומתעשרת על חשבונם. כאשר ראו לבסוף שהשמאל צודק ואין ברירה אלה להקים גדר אחרי שנהרגו מאות על גבי מאות בפיגועים רצחניים הקימו את הגדר. אז עם כל הכבוד משפחות נרצחי אוסלו יודעים בדיוק מי לא היה מוכן למנוע כניסת מרצחים לתוככי מדינת ישראל !! ולמנוע מוות נכות והרס !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לא להאמין כמה קל לשגע אנשים
גלעד,
ת''א,
04/11/05 12:28
|
בא פסיכי אחד שצועק ''קונספירציה!'' ועשר שנים אחרי כבר מדובר במאות אלפים. רק לקרוא את התגובות פה ולא להאמין. האיש נרצח. ראש ממשלה נרצח. אנ י לא אומר שהאיש קדוש ולא אומר שמורשת רבין בכלל קיימת, אבל קצת כבוד... ואל תבלבלו לי על אוסלו, מאוד קל לצעוק כשלא עושים כלום.מי שעושה את החשבון של ''כמה הרוגים בגלל אוסלו'' תמיד יפגוש את זה שמחשבן ''כמה הרוגים בגלל התנחלויות'' ומי שעושה את החשבונות האלה הוא ממש אדם קטן. בסופו של דבר נבחר כאן ראש-ממשלה בבחירות דמוקרטיות ובא רוצח שפל ורצח אותו. נקודה. לא שב''כ, לא פרס (אתם שפויים??) ולא נעליים. גם לא כל חובש כיפה סרוגה. רוצח אחד שפל. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף בנאדם שפוי
סיגל,
04/11/05 16:42
|
צריך להעביר את התגובה שלך לגוף הכתבה!בצורה תמציתית ומנוסחת בבהירות הצלחת להעביר מה שהאנשים השפויים (המעטים??...) מרגישים. מפחיד לקרוא חלק מהתגובות כאן. לא ברור אם תופעת העדר הזאת תבוא לידי ביטוי גם בפועל, או שטוקבקיסטים פשוט אוהבים לחזור על דברי קודמיהם המשולהבים. מקווה שיש אנשים רבים שחושבים כמוך, ואם הצלחת להעמיד ולו אדם אחד על מקומו - דיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנם צודק אבל מיליון ישראלים
אבי,
04/11/05 16:22
|
חושבים שצריך לשחרר את הרוצח השפל...וזו הבעיה האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד גלעד!
ל"ת
גל,
04/11/05 13:40
|
|
 |
תותח! צודק מאה אחוז!!
ל"ת
איתי,
חיפה,
04/11/05 13:11
|
|
 |
68.
אירוני-שיר לשלום
נעמי,
מרכז,
04/11/05 12:21
|
הייתי בכיתה י''ב,עם חברה בבית ולמרבה האירוניה שמענו הקלטה של שתינו בטייפ שרות את ''שיר לשלום''שהקלטנו בטיול בצפון, עד שאמא שלי אמרה שירו ברבין. בתחילה אמרו ברגל ושזה סרק.. לו רק זה היה אמיתי.לו רק זה לא היה לא קורה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
החזרת שטחים
נדב חדד,
ירושלים,
04/11/05 12:10
|
אני בטוח שלא היה שלום אף פעם אז סתם החזרנו שטחים זה שום מו''מ זה חרטה אורסים את המדינה כל שיושב שם בהמות מושחטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
התגובה המזעזעת של השכן
הילי,
רמת גן,
04/11/05 12:06
|
אני וכמה חברים עלינו במדרגות לביתו של חבר משותף. נקרא לו רפי. כמה מדרגות לפני הדלת של רפי, שהיתה פתוחה, נפתחה גם הדלת של השכנים ממול. השכן שלו יצא החוצה וצעק בשמחה: ''נו, הוא כבר מת? הוא כבר מת?'' עדיין לא ידענו מה קורה אבל התגובה של השכן הזה היתה פשוט מזעזעת. נכנסנו לביתו של רפי וצפינו בחדשות עד שהודיעו את ההודעה הנוראית... מה שאני זוכרת בעיקר זה את השכן השמח והמלא שינאה... ממש טראומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הייתי בעצרת
אני,
04/11/05 12:00
|
עם כל החניכים של השומר הצעיר, היינו שיכורים משמחה, סוף סוף תמיכת ענק בשלום. אז שהלכנו לאוטובוסים אמרו לי 'ירו ברבין' .לא האמנתי, חשבתי שעובדים עליי. באוטובוס שמענו חדשות ובכינו כל הדרך הביתה. לא האמנתי בחיים שיהיה רצח פוליטי בישראל, בבוקר קמתי לישראל אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
המילים''ירו ברבין''לא כ''כ נוראות
גילי,
שומרון,
04/11/05 11:57
|
יותר נורא בשבילי המילים ''מחסום כיסופים נסגר....'' הביזיון של בריחה מטרור וגירוש יהודים מביתם. עוד נחזור לגוש קטיף ולנווה דקלים תובב''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לעולם לא לומדים הא?
חילוני,
04/11/05 16:20
|
הרבונצ'יקים אמרו שלא תהיה נסיגה.. ועכשיו אתה חולם לחזור לנווה דקלים.. כשהמשיח יבוא, חמודי. תזדיין בהרבה הרבה הרבה..... סבלנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעצם הוא צודק. רבין היה אסון
והביא עלינו,
אסון.,
04/11/05 13:59
|
היה צריך לעמוד בבית משפט , ולא בסדר שמישהו ירה בו , אבל זה לא אומר שבזה שירו בו רבין נהפך למשהו מיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבייש לך!!!
זוהר פרייברג,
קריית חיים,
04/11/05 12:49
|
רצח ראש ממשלה בידי בן ארצו הוא הדבר הנורא ביותר שיכול לקרות בדמוקרטיה. לעולם לא נחזור לכבוש את עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חתיכת טינופת
שי,
חיפה,
04/11/05 12:43
|
|
 |
ואתה שווה?
אלעד,
מוות לשמאלני,
04/11/05 13:50
|
|
 |
שווה יותר ממך זה בטוח
שי,
חיפה,
04/11/05 16:14
|
אני לא פאשיסט מלא ארס ושנאה כמוך. אני מאמין בערכים כמו דמוקרטיה, חופש הביטוי, חופש העיסוק ושוויון ומאמין גם בדיברה של לא תרצח. ואילו אתה שונא כל מה ששונה ממך ומבזה גם את התורה על מנת שתתאים לערכים המשיחיים המופרעים שלך. בושה שיש אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תרצח!
חובש כיפה,
ליד חיפה,
04/11/05 17:32
|
מה זה הדבר הזה ''מוות לשמאלני''? מז זה היריקות האלה אחד על השני? איפה הביחד של עם ישראל? איפה כל זה? לכל חובשי הכיפה הקיצוניים- הכיפה באה בשביל להזכיר לך יום יום שעה שעה את כל ערכי התורה ואת כל תרי''ג המצוות! ולא בשביל היופי... אז לפני שצועקים יהודי לא מגרש יהודי אל תצדיקו את רצח רבין ובטח אל תפלגו את העם! העם הזה הוא של כולנו וגם השמאלניים הם יהודים! יהודי מחבק יהודי (אפילו) ראש ממשלה יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ואיפה היית בפיגוע בקו 5 ?
ל"ת
קורבן שלום,
04/11/05 11:56
|
|
 |
הפיגוע בדיזינגוף השאיר אצלי טר
ניר,
04/11/05 13:14
|
טראומה עד היום פשוט לא הייתה צנזורה ....וראו הכל בטלוויזיה והייתי בעבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי בשדרות בן ציון
שי,
תל אביב,
04/11/05 15:45
|
בביתי כשהיה הפיגוע, 3 דקות הליכה. ושוב תודה לימין שאוהב את המוות וההרס ובזכותו יהיו לנו עוד הרבה פיגועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ואיפה היית בפיגוע בקו 18 ?
ל"ת
קורבן שלום,
04/11/05 11:55
|
|
 |
אני לא מבין את הקשר לרבין
שלומי,
ירושלים,
04/11/05 20:09
|
אם יהודים נרצחים באוטובוסים בטרור ערבי אז זה סיבה לרצוח יהודי?? אני לא רואה פה הגיון... לרבין היו כוונות טובות... אז לכל אלה שמנסים ליפות את הרצח ובמיוחד לדתיים שבניהם.. אני חושב שאם זה מה שהדת מתירה לעשות אז אולי עדיף לוותר על חיי הדת במדינה הזאת... זה יעשה אותנו לטובים יותר .. תחשבו על זה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הייתי בהודו אוכל ארוחת בוקר
הודי,
04/11/05 11:52
|
|
 |
60.
ראיתי את רבין 5 שעות לפני הרצח
דני,
תל אביב,
04/11/05 11:50
|
הרצח תפס אותי בקפה אלכסנדר המיתולוגי ביהודה המכבי, המוזר הוא שראיתי את רבין כמה שעות קודם בהרצליה פיתוח ברחוב דוד המלך יוצא מבית של חברים שם אכל צהריים, הוא צעד לאוטו ואמרתי לחברתי ''תיראי כמה קל לפגוע בו אם רוצים, ולא ידעתי שהנבואה תתגשם אחרי 5 שעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
באמצע קורס קצינים
דרור,
ירושלים,
04/11/05 11:49
|
ומאז לא מפסיקים להאשים אותי ברצח רבין, כולל האתר הנהדר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
56 צודק! באמת היה את הסרט הזה
קובי,
04/11/05 11:48
|
|
 |
57.
רבין לא היה קדוש !
אנטי יוכוס,
04/11/05 10:55
|
הרצח מזעזע ומחריד- מעשה איום. אך הרוצח, כך נראה, הפך את רבין להרבה יותר ''קדוש'' ממה שהוא היה באמת. אחרי הרצח רצה מחנה השמאל להאדיר את שמו של רבין ולכן המציא את ''מורשת רבין'' - דבר עלום ותמוה שאיש לא יודע להסביר מהו. איזו מורשת זו בדיוק?!! (אולי מורשת של- ''נשבור להם את הרגלים והידים''?). והרבה יותר מזה- למרות שהיה אדם ישר וצנוע, האיש אפילו לא היה מנהיג של רוב העם. ואני אסביר- רבין נבחר ברוב של קצת יותר מחמישים אחוזים מהמצביעים (לצורך הדיון- 55%), אם 15% מן המצביעים שהצביעו הם ערבים שלא רואים עצמם חלק מהעם כאן אלא חלק מהעם הפלשתינאי, אזי פחות מחצי מהעם בישראלי (הישראלים - יהודים אם תרצו) הצביעו בשבילו, השאר שהשלימו ל-55% היו ערבים שעשו זאת מסיבות תועלתיות להקמת מדינה פלשתינאית. רמטכ''ל ששת הימים, איש צבא, אדם ישר וצנוע, אך בוודאי לא קדוש או מנהיג, ובטח לא בעל חזון או מורשת כלשהי ! אם למישהו יש חזון בשמאל אז זהו פרס ולא רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפס אחד מי אתה בכלל?
משה,
04/11/05 12:42
|
אני בטוח שאתה לא מכיר את רבין ואת פועלו. 1% לכל היותר זה מה שאתה מכיר ממה שרבין טרם למדינה הזו. אם הזכרת רק ואני מדגיש רק את היותו רמטכ''ל זה אומר שאתה בור ועם הארץ. ''בטח לא בעל חזון'' אתה אומר, זה לא אומר שאם אתה לא מסכים עים דרכו אזי אין לו חזון. החזון של רבין מתממש לנגד עינינו ממש כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''טרם למדינה''??
חושחש הנחש,
04/11/05 14:14
|
|
 |
מי אמר שסמולן לא יכול להיות
דן,
04/11/05 13:44
|
|
 |
השמאל מפיק רווח פוליטי מהרצח
בושה,
04/11/05 12:30
|
אתה צודק בכל הדברים שכתבת, השמאל מנסה לעשות מרבין דמות אלוהית כמעט- וממש לא בצדק. האיש ודרכו שנויים במחלוקת עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולחן האישיות מזכיר את מה שעשו
קומקום,
04/11/05 16:59
|
|
 |
56.
צפינו בסרט קרוקודיל דנדי
ל"ת
הפסיקו באמצע,
איזה באסה!!,
04/11/05 10:54
|
|
 |
קרוקודיל דנדי 2
ל"ת
אוטבבי1,
04/11/05 11:42
|
|
 |
גם אני ראיתי את הסרט
קרוקודיל דנדי,
04/11/05 21:01
|
|
 |
55.
הייתה שקועה בשינה עמוקה...
סיוון,
04/11/05 10:53
|
כראוי לילדה בת 8 דאז. בבוקר, שהתעוררתי, לא ידעתי על שום דבר. ההורים שלי גם לא צפו בטלויזיה ואף אחד לא עדכן אותנו עד לשעות הבוקר מה קרה. את אותו היום בבית ספר, אני לא אשכח. אספו את כל התלמידים במגרש הספורט הגדול והמנהלת עמדה מולנו. לפני שהיא התחילה לדבר שאלתי את חברה שלי אם היא יודעת על מה הטקס, אז היא אמרה לי ''בטח, רצחו את ראש הממשלה''. הייתי בשוק, אמרתי איזה נורא זה שהערבים רצחו לנו עכשיו גם את הראש ממשלה. כשהמנהלת אמרה שהוא נרצח ע''י יהודי אמרתי לי לעצמי שזה בטח טעות, שזה לא הגיוני. 10 שנים לאחר מכן, אני כבר מבינה קצת יותר, אבל עדיין חושבת שזה לא הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הבנתי שגילון יודע שקוריאל שגה!
ל"ת
אשר,
04/11/05 10:52
|
|
 |
53.
אם למשהו עד הסרט אתמול בערוץ 2
אלי,
גוש דן,
04/11/05 10:45
|
עוד היתה אשליה שהיה משפט והיתה חקירה - אזי הודיע אתמול השופט שמגר בכבודו שפרטי הרצח לא עיניינו אותו - הוא הופקד לבדיקת ''כשל אבטחה''. שני כדורים , שלושה כדורים , הכדור חדר חולצה ולא ניכנס לגוף ( ומה עם הטקסט שיר השלום מגועל בדם ועם חור אחד קטן ?) , ומה עם הפגיעה בחזה מתווח אפס ? שמגר אמר שיש דו''ח רפואי וזה הוא !!! והסרט החתוך לגמרי ( לפני שנים היה יותר מלא...) והדיון לאחר הסרט - איפה דליה רבין? איפה רובין ? איך הכניסו פצוע בחוט שידרה לקאדילק ולא לאמבולנס? עשרות שאלות והתשובה אחת - בולשיט !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בקדילאק חור כניסה של כדור
ERICH,
04/11/05 11:12
|
קדילאק ההרג היא זו שתעיד, יש בדופן הפנימית של הרכב חור כניסה שמעיד שנורה כדור מבפנים החוצה!!!!!! זו אחת העדויות שהיס מסתיר! רבין נהרג בידי איש השב''כ שישב במכונית ולא ידע שהיה כדור סרק!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לאשפז את שניכם יחד
!,
04/11/05 13:58
|
עם שאר המטורפים כמוכם בתא של יגאל עמיר... אולי הוא יירה עליכם כמה כדורי סרק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
גם אני לא אשכח איך הרחיקו
רוני,
רמת גן,
04/11/05 10:42
|
ובזו לי בכיכר אליו הגעתי כשעה לאחר הבשורה הכואבת ( כאבה אז ) צעירים אשר הבחינו על ראשי כחפה הביטו לעברי בניכור , זילזול ודברי נאצה , אני הייתי המום , תחילה ממקרה הרצח האיום אך במהרה התדהמה ענרה מהרצח להתנהגות המבזה כלפי כאילו אני הוא הרוצח או יד ימינו , חזרתי לביתי ובימים שלאחר מיכן הניכור כלפי כל חובשי הכיפה הלכה וגדלה , הגדילה לעשוק ולהעמיק את הפער בין דתיים לחילוניים רעייתו של רבין הגב' לאה אשר אסרה על הדתיים להתאבל והפכה את האבל הלאומי לאבל פרתי , כן את הדברים האלה אזכור לתמיד ולא אשכח , לכן אותי תוציאו מהשתתפות בטקסים , ותודה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק מה שהם רצו
אייל,
04/11/05 11:57
|
|
 |
51.
נפשתי באילת צפיתי ב:''קרוקודייל
נועם,
04/11/05 10:40
|
שהיתי במלון קלאב מד. באמצע צפייה בסרט:''קרוקודייל דנדי''. כשלפתע... אני עדיין רוצה לדעת מה עם זאתי שטענה: רבין לא נפגע כלל. ראיתי במו עיניי''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חשבתי לאיזה צד להתגלגל במיטה
עמית,
04/11/05 10:29
|
|
 |
49.
הייתי בפאב בנויורק, ופתאום
אוראל,
04/11/05 10:01
|
ישבתי בפאב בנויורק, ופתאום ראיתי את כל הפאב מסתכל על הטלויזיה ושאלתי מה קרה? ואמרו לי רצחו את רבין מישראל... הרגשתי שכל הגוף שלי התחשמל ורצתי החוצה לחנות של ישראלי שלפני זה קניתי מכנסיים וצעקתי לו בחנות, ''רבין מת'' והמשכתי לרוץ לרכבת ללכת למלון . הייתי כמו משוגע , מבוהל, הרגשתי פחד שאי אפשר להסביר! הגעתי למלון ועד הבוקר דיברתי עם הארץ!!! העצוב הוא, שאני ידעתי מהתחלה שהממסד כאן רצח אותו ולא איזה ''משוגע''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
עוד יהיה ספור חדש על הרצח
דבורה,
04/11/05 09:43
|
תראו מה עכשיו יוצא שהיו שלושה קלעים ואמיר ירה רק שתיי קלעים מי ירה את השלישי זה סוד ואני יגלה לכולם אני חולמת על זה כל הזמן איש הבטחון של רבין ירה את הקליעה רק ככה זה הוא שמע יריה ירה בלי להסתכל וזה פגע בלבו של רבין הוא שותק מי שמשלם מחיר זה הרוצח אמיר שאני היתי מושיבה אותו על כסא חשמלי אבל משחררים מחבלי אם דם קשה על הידיים למה אתה אמיר לא נכון תראו הנשיא שלנו מהר להגיד אבל הוא יצא לחופשי או תגרשו אותו מארצנו עם אישתו או לא אישתו בובלס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעברית העילגת לא מבינים אותך
ל"ת
וטוב שכך,
14/11/05 16:54
|
|
 |
47.
ארוחת ערב במהלך שייט לבהמאס
גלעד רוטר,
צפון,
04/11/05 09:39
|
אישתי ואני החלטנו לחגוג את ירח הדבש בשייט של ארבעה ימים לבהמאס כחלק מטיול של שבועיים לפלורידה. ביום הראשון ישנה ארוחת ערב מסורתית עם הקפטן של הספינה (קרניבל - פנטזי) ממש בתחילת הארוחה זוג ישראלים אחר אמר לנו שרבין נרצח, כמובן שלא אכלנו את הארוחת ערב וגם כל הארבעה ימים של השייט היינו בתא של הספינה. זהו ירח הדבש שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הייתי באמצע יציאה
חביבה רייך,
ת''א,
04/11/05 09:39
|
הייתי בדיוק בראשון בפגישה עם בחור שהכרתי ועם חבר שלו ונסענו להביא איזה בחורה שהחבר יוצא עימה. יצאנו מראשון ופתאום אנחנו רואים בצד הדרך מכוניות חונות ואנשים נשענים על הרכב, לא הבנו מה קרה כי זה לא נראה כמו חס וחלילה תאונה. עוד ועוד מכוניות חונות בצד. זה לא היה ברור.. אח''כ הבנתי ,הם שמעו את הידיעה ופשוט אנשים רבים לא יכלו להמשיך לנסוע. בסופו של דבר שאלנו מה קרה? סיפרו לנו. נדהמנו, אפילו בכיתי קצת. אבל המשכנו ליציאה. ישבנו בפאב בנחלת בנימין ,הפאב היה מלא והיה ערב רגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו..והתחתנת איתו בסוף או לא??
ל"ת
לח,
04/11/05 17:22
|
|
 |
45.
למדתי למבחן באזרחות
עדן גוריון,
גבת,
04/11/05 09:37
|
הייתי אז בכיתה י''ב ולמדתי למבחן באזרחות. אני זוכר שפתחתי חדשות כדי לשמוע כמה אנשים היו בעצרת כשדיווחו על יריות שנשמעו ועוד לא ידעו מי נפגע. נשארתי עם הדיווח כל הלילה והמחברות נשארו פתוחות על השולחן שלי עוד שבועיים אח''כ. פשוט לא יכולתי להזיז אותם מהמקום בו השארתי אותם כשעדיין לא ידעתי. זה היה כאילו אם אני לא אזיז אותן זה לא באמת קרה. הייתה פה מישהי שאמרה שלנוכח התגובות הנוראיות של חלק מהאנשים פה ששמחים על הרצח או לא אכפת להם היא אומרת שהם לא אחים שלה ואין לה קשר אליהם. אז לכל האנשים האלה אני רוצה להגיד: אתם כן אחים, שלי ותמיד תהיו אחים שלי ובגלל זה התגובות שלכם כואבות לי שבעתיים, אני פשוט לא מבין איך יהודים יכולים להגיב ככה. כן, בדיוק כמו שלא הבנתי אז איך יהודי יכול לרצוח יהודי. אני קורא את התגובות שלכם וחושב מה נשאר מהמוסר היהודי ובתוך איזה עם אני חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בכיכר רבין החלה ההתנתקות!
ע.כ.,
04/11/05 09:31
|
בליל הרצח החלה ההתנתקות מהציבור הדתי. את סופה (הזמני) חווינו בחודשים האחרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הייתי בשירותים
ה.ב.,
04/11/05 09:29
|
ראש הצב הציץ כבר.
ואז שמעתי את הודעתו של הבר בטלויזיה. ואז הטלתי את היציקה.
הייתי אז חייל ברגילה. היום אני מנכ''ל חברת היי-טק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכלכת
פיל,
09/11/05 02:12
|
תוריד את המים ותשטוף את הידים היטב כי יוצא לך מהם גועל נפש כשאתה מקליד. ואתה לא מנכ''ל חברת היי טק, יש לך עוד דרך לעבור בנוגע להתייחסות אל אחרים לפני שתוכל למנכ''ל- אלא אם כוונתך לחברה פרטית שבה רק אתה עובד ואז זה בהחלט ייתכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חח דיי לא יפה לדבר ככה
ל"ת
משה הצב,
04/11/05 12:18
|
|
 |
42.
The tears are coming back...
Dr. Dania Shapi,
Boston,
04/11/05 09:16
|
I was in the subway, on my way back to my apartment. Next to me was sitting a young man from Africa. We started talking, and when he learned that I was from Israel, he said, ''My condolences!''. I said, ''What are you talking about?...''. He: ''Your Prime Minister, Rabbin, was sassinated. BY A JEWISH MAN,'' he added. I started laughing: ''What a nonsense! You are just making that up. It couldn't have happened!''. He reassured me that he was a speaker for Israel on behalf of the Israeli consulate in Boston (so was I at the time), and told me the whole story. I was overwhelemed with disbelief and - in addition - angry, because in the seat in front of us was sitting two young Arab women, who where joking happily about the situation. I walked out of the subway quickly, and hurried to call my parents, who couldn't stopped crying (Rabbin was my mother's commander in the Palma''ch). That night I wrote a poem about the murder (appears in the commemoration book in possession of Rabbin's family), and since then life is not the same...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל השתנתה ללא הכר
דניה צודקת,
החיים השתנו,
04/11/05 16:03
|
אבל אנחנו צריכים לעצור לרגע ולחשוב: מ ה ה ל א ה?????
איזו מן חברה אנחנו? אילו ערכים אנו מורישים לדורות הבאים? האם הסכסוך במזרח התיכון הוא חלק מזהותנו? האם לא הגיע הזמן לשנות את החשיבה שלנו ולהסתכל פנימה במקום להאשים את כל העולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הצעה לשב''כ
הצעה,
04/11/05 09:14
|
עלו על כל המצדיקים את הרצח הזה כי מהם יבוא הרוצח הבא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף שפוי לא מצדיק שום רצח אבל
אייל,
04/11/05 11:54
|
|
 |
40.
ראש ממשלה נירצח לא רבין
עמוס חגג,
נתניה,
04/11/05 09:01
|
במדינה שלנו כשזה איש שמאל זה שייך לכלם כשזה ימין זה לא נורא .הצביעות במדינה הנאורה שלנו .משהו איום קרה פה נירצח ראש ממשלה נכון .אם נירצח איש (כמובן שרצח יהודי זה איום ונורא) לצערנו נירצחים אנשים .ומקציבים להם את עונשם אנחנו ראינו אנשים אחרי רצח יצאו .פה אם זה האיש אז מגיע לו עונש כמו כלם .אבל אם ראש ממשלה זה סיפור אחר תחליטו .אנשי השמאל הנאור .היינו בברצלונה אחרי הידיעה היו הרבה אנשי שמאל המשיכו לשבת בבתי קפה ונהנו .אני אישית נישארתי במלון .הייתי מזועזע איך יהודי רוצח יהודי על דעה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לכתרת ''המדינה רעדה ''
שמחה,
04/11/05 09:00
|
בשבילי המדינה רעדה כשפרצה מלחמת יום כפור ונלקחתי מתורנות בביח רצח רבין זה היה דבר נורא שהפתיע את כולנו שיהודי נרצח עי יהודי בארץ יהודית אבל רצח פוליטי כבר מוכר לנו בהסטוריה של עמינו ומצד שני מדינת ישראל הייתה צריכה איזה ''קדוש''ואז קפצו על הרצח של רמ רבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיכרון קצר
אדי,
04/11/05 09:58
|
אתה רציני ? לדעתי , במדינת ישראל חיים מאות אלפי אנשים ש''רעידת האדמה '' שלהם התרחשה עוד לפני מלחמת יום כיפור. עבורם, רצח ראש ממשלה הוא בהחלט רגע עצוב . מה שהכי עצוב שמדינת ישראל מתעלמת מאותם אנשים וחושבת שהערך החשוב ביותר זה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בזמן הרצח הייתי בביתו של רבין
אוהד,
הוד השרון,
04/11/05 08:50
|
לא יודע אם אתם יודעים אבל בכל בית של אישיות פוליטית לא זוטרה כמובן ,ישנה נציגות משטרתית ,כלומר 24 שעות יש שוטר מג''ב במקרה זה בתוך ביתו של המנוח רבין. בליל הרצח זאת היתה המשמרת שלי . לפני שהודיעו על מותו של רבין הגיעו אנשי שב''כ והחלו לעשות ''פתיחה'' לבית ואז סיפרו לי את אשר אירע. במשך שבוע האבל פקדו את משפחת האבלים כל מנהיגי העולם. רבין יחסר לכולנו (או לפחות לשפויים שביננו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בבית, באמצע קרוקודייל דנדי
אסנת,
04/11/05 08:48
|
|
 |
36.
בבסיס, ערב לפני תרגיל מסכם
גלעד,
ירושלים,
04/11/05 08:47
|
בסיס חצרים , קורס טייס , שבוע מסכם לשלב שני ''הבסיסי'' שהיה אמור להיות95 ק''מ. הכנות קדחתניות ושפצורים אחרונים של הפקלים והאפודים. לפתע ''שמעת, ירו ברבין!'' זה בטח סתם שמועה חשבתי לעצמי, ואחר-כך שהתבארו העובדות ניחמתי את עצמי בכך שהוא רק נפצע. אך מאותה נקודת זמן מדינת ישראל לא חזרה להיות כשהיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שמעתי בתאילנד באמצע הטיול
ל"ת
איתן,
04/11/05 08:34
|
|
 |
34.
הייתי בבית
אחד,
04/11/05 08:32
|
באותו מוצאי שבת (כך קוראים ל''יום שבת בערב'' בלשון העלגים של הכתבה) היינו בבית (אשתי ואנכי) במאמץ להשכיב את הילד (אז היה רק אחד...). חבר התקשר ושאל על משהו אחר, ואז הוא אמר ''שמעתם שירו ברבין...''. עניתי ''לא'', והוא אמר ''כן כן, ירו בו, הודיעו על זה בחדשות''. נראה לי תמוה לגמרי. אמרתי לאשתי, וגם היא תמהה. פתחתנו את הטלוויזיה ושמענו. מיד אמרתי: ''ההימור שלי: הוא ייצא מזה''. אבל אז באה ההודעה של איתן הבר. נשארנו מרותקים עם פרצוף מדוכא עד 2 בלילה.
אני חייב לציין שעד היום אני בתסבוכת רגשות כלפי הנושא. אני זוכר היטב את מסע השיסוי נגד הדתיים אחרי הרצח, זוכר היטב את ציד המכשפות, שולל את מה שרבין מייצג, ועל הכל - חש בחילה לנוכח ''פולחן רבין''. אבל רצח הוא רצח הוא רצח, ורצח ראש ממשלה הוא תופעה בעלת סיכון חברתי מאיים במיוחד, ואני כמובן מתנגד לו. אני עושה מאמץ עז לא לתת לעצמי לשכוח את כל אלה לנוכח הגועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך ב-100%
ל"ת
מושון,
04/11/05 09:30
|
|
 |
33.
הייתי בבוסטון ארהב
אמיר,
מרכז,
04/11/05 08:31
|
בדיוק חזרתי מנסיעת עבודה הרמתי טלפון למשרד ואמרו לי ''ירו ברבין'' קפאתי במקום ,הכל נעצר. המחשבה הראשונה שעברה לי בראש היתה ..לא יאמן איך הסכסוך הערבי-ישראלי מתדרדר..עד לאן נגיע? ...ואז נודע לי שיהודי הרגו...התדהמה זינקה למקום שלא הכרתי...לא יכול להיות...נזכור ולא נשכח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בעקבות הכתבה של ערוץ 2
cyrano,
ארץ העריק,
04/11/05 08:28
|
בה מתברר מעבר לכל סםק שרבין נורה ע''י 3 כדורים למרות הבדיקה הפתולוגית שהוציא פר' היס שמזכירה רק 2, ובעקבות עוד כ-5 נקודות תמוהות בפרשה, יש לבדוק לאלתר מה בדיוק קרה בליל הרצח; זה ה נכון שיגאל עמיר הודה, ואף שיחזר, והממצאים הקיימים מובילים אליו, אבל מן הדין ומהצדק לבדוק מאיזו סיבה מסתירים מעיני הציבור את אשר באמת אירע, ולמה הדבר כל כך חשוב שלמרות תחינתם של לאה אישתו בזמנו ושל ביתו והבן שלו לבדוק עד תום את העובדות התמוהות , לא מוכנים לחשוף את האמת, או ''התפוח הלוהט'' המוחבא בפרשה הזאת מאחורי המסווה שהכל מתחיל ונגמר ביגאל עמיר... האם יכול להיות שאיימו עליו לבל יפתח את הפה מעבר להודאתו פן יבולע למשפחתו ?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קראת את הספר של ברי חמיש?
מה אתה מופתע?,
04/11/05 10:35
|
הוא מתאר שם מה קרה באמת, וגם מביא מסמכים וצילומים. השם של הספר לא מקורי, הוא קרא לו ''מי רצח את יצחק רבין?'', אבל הספר מעניין אם כי יש בו דבר או שניים שאני לא מסכים איתם.
בכל זאת היה שווה לי את ה-50 ש''ח לחנות הספרים, כי אני מבין ש -
שהעיתונאים - ולא הפוליטיקאים - צודקים, כי הם מעלים שאלות רציניות, ומישהו מחביא את התשובה ומאיים כדי שאנחנו לא נדע את האמת.
אני נגד עמיר בכל אופן, אבל בזכות העיתונאים (אושרת קוטלר, ברי חמיש, ונפתלי גליקסברג או איך שקראו לו מהסרט אתמול בערוץ 2) בזכותם יש קצת חופש דיבור לחשוב אם לא היו פה דברים נוספים שלא נבדקו.
בסרט התיעודי של ערוץ 2 זיעזע אותי גם שהסקוטלנד יארד אמר למעבדה באנגליה לסתום, להתרחק מהנושא. מה זה, שירותי הביון האנגליים משתפים פעולה עם שירותי הביון הישראליים? למה? מה יש להסתיר?
די לאלימות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם מישהו אחר נוסף ירה
גם אם,
04/11/05 08:44
|
אין זה מפחית כהוא זה מהודעתו והסרט המצולם של הרצח מאשמתו של איש הגהינום ושותף השטן הזה שנקרא יגאל עמיר... שירקב עד יומו האחרון בכלא !!!!!! מעניין שדווקא חובשי כיפה ושומרי תורה מתנהגים בצורה שמעוותת את תורת ישראל.. עשרת הדברות לא אומר להם כלום היהדות הזו מאוד משונה... הדתיים מקפידים פחות על שמירת מצוות התורה... מחילוניים רבים.. מעניין מי היהודים הדתיים האמיתיים ללא תחפושת הדת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Did you hear this
Arie,
04/11/05 21:07
|
PIKUACH NEFESH DOCHE SHABBAT?
If your actions can save Jewish lives you can pretty much do what ever you can! Not the Ten Commandments and not Yom Kipur or any other holiday can stop you from trying to save Jewish lives! And for some reason someone didn't complete the job and you now you have over 1300 deads and tens of thousands injured! So tell me, with all the respect, the lives of 2-3 key people that endanger all of us as a country and a nation worh more than the lives of thousands of common people like you and me?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמיר חוזר בו מהודאה
נחום שחף,
04/11/05 09:33
|
לאחר שהוא שמע מהתובעת, שהיה זה ירי מגע. והוא מעולם לא התקרב לרבין מעבר ל-30 ס''מ.
הקרנפים - ישראל שנת אלפיים וחמש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הסתובבתי במול בניו ג'רסי
בניו ג'רסי,
04/11/05 08:11
|
עברתי ליד חנות אלקטרוניקה ובחלון הייתה טלויזיה עובדת, וב CNN אני פתאום רואה דווח ישיר...... הייתי בהלם מוחלט..... אנשים מסביבי המשיכו ללכת ועולם כמנהגו נוהג והרגשתי מחנק ודמעות הרטיבו את עיני.... לבד בארץ רחוקה קיבלתי את הבום הנורא של הרצח המתועב הזה. התקשרתי הביתה ובבית היה אבל... כל כך רציתי להיות ברגע זה עם כולם... אבל הייתי בצד השני של כדור הארץ... הרגשה איומה כאילו עולמי חרב עלי... אי אפשר לתאר את ההרגשה להיות בארץ רחוקה בזמן כזה, באותו רגע ידעתי.. משהו נשבר במבנה החברתי בארץ, משהו שאי אפשר לאחות.... כמו כוס זכוכית שנשברה שגם אם ידביקו אותה חזרה ישארו סימני השבירה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
10 שנים...
מור,
04/11/05 07:52
|
הייתי בכיתה יב', ליוויתי חברה הביתה, כשלפתע שמענו את הידיעה שירו ביצחק. כשהחברה הגיעה הביתה , יצחק מת מפצעיו. יומיים אח''כ הייתי בכיכר, הדלקתי נרות, בכיתי, כתבתי זכרונות והספדים. בהלוויה בכיתי עם נועה, היא כ''כ מזכירה אותו.... הייתי קצת לפני גיוס והתחלתי לעצב דעה פוליטית, יצחק תמיד סימל בעיני את המנהיג החיובי, המנהיג שצועד קדימה לשלום. רציתי להגיד: אנחנו זוכרים, לא שוכחים, ממשיכים את דרכך ומתגעגעים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
RABIN BROUGHT US KASSAMIM
yossi,
04/11/05 07:49
|
Where were you when Rabin gave away Gaza to the PLO and then Kassamim began hitting Jewish towns ?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ירו באדם הלא נכון
ש,
04/11/05 07:46
|
|
 |
27.
I was sailing from Fiji to NZ
Yaron,
New Zealand,
04/11/05 07:38
|
It was a nice day with fresh wind. Another boat called on the long-range radio and told us (Me and my wife) ''your prime minister was shor'' They didn't know who did it and if it was an arab or a jew. We only got to know the full story 6 days later when we arrived in NZ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ראיתם עכשיו בערוץ 2? אני בהלם
שמאלני,
04/11/05 00:35
|
זו לא קונספיקציה - זה טיוח היריה בשוגג של המאבטח שרצה לירות בעמיר ופגע ברבין.
אני רותח מזעם איך עבדו על כולנו במשך השנים מאז! אחרי שראיתי בערוץ 2 את התחקיר זה כל כך ברור - ההתחמקות של איש השב''כ, הכדור ה-3 מקדימה בחזה שהעלימו אותו.
עמיר ירה 2 כדורים, כדור נוסף ירה מאבטח אדיוט בנסיון לפגוע בעמיר ופגע ברבין בחזה (יש חור בחולצה וגימגום של היס) - השבכ גם ככה היה בזבל על זה שעמיר הצליח להסתנן - רק היה חסר לו שיוודע שמאבטח שלו הוא זה שירה את הכדור הגורלי והכל טויח - מי שרואה את הסרט הזה ושומע את המעורבים אינו יכול להיות בספק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי היריה הוסרטה ע''י חובב
ל"ת
ושם שומעים,
שתי יריות!,
04/11/05 08:24
|
|
 |
סרט הווידאו הוא זיוף, לדעתי
ל"ת
צלם מקצועי,
04/11/05 10:37
|
|
 |
דבר כזה יכול לשחרר את הרוצח
א,
ראשון לציון,
04/11/05 07:40
|
אם יצליחו להוכיח שדווקא הכדור שירה המאבטח הוא זה שגמר סופית את רבין עלול להיפתח משפט חדש ליגאל עמיר ואולי להאשים אותו בניסיון לרצח והוא יכול לקבל פחות שנים ולהשתחרר עוד כמה שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיוח זה האסון, עמיר משני !
הנכד של מסעודה,
שדרות,
04/11/05 08:17
|
מאבטח שיורה ברו''המ בשגגה, גם זה יכול לקראת לשלומיאלים האלה שמתרוצצים עם משקפי ארמני וחליות ספרי כאילו היו לפחות שכניו של האל.
אז כך, המערכת רקובה !!!!!!!!!!! לדעתי חובה לעצור, לפרק את המדינה בזהירות רובד רובד ולבנות ולארגן אותה מחדש.
האסון השני, זה ששמגר שיחק אותה אלק ראש קטן, לטובת המדינה.
סמרטוט שכמותך, הנזק שגרמתה אין לו אח ושיעור. החל מאמש.
אף אחד, אף אחד אינו אמין בעני יותר. שום שופט ושום בית משפט עליון, אחרי הכל כולם יצירי אתה מערכת של כזבים. דורית ביניש, ארבל, אלייקים רובינשטיין ואחרים שלא היזכרת.
אולי מלבד שניים שלא שייכים לברנזה הזאת השופט הערבי ואדמונד לוי. אוי לעם שזה המיטב שהוא מסוגל להנפיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
To number 15
H Columbus,
03/11/05 21:36
|
|
 |
24.
הייתי בעצרת ושמעתי את היריות..
ליאור,
03/11/05 15:06
|
היתה עצרת נפלאה! לאחר תקופה כה ארוכה בה הימיו וההסתה שלטו ברחובות, סוף סוף היתה עצרת שפויה - עם הסיסמא ''כן לשלום לא לאלימות''. רעייתי ואני התגוררנו בחיפה באותה תקופה ולמרות שפספסנו את ההסעה לעצרת החלטנו לא לוותר ונסענו באגד (3 אוטובוסים...)
לאחר העצרת המרוממת התחלנו בהליכה לכיוון האוטובוסים ואז שמענו את הבומים.
בהתחלה חשבנו, בלונים (היו הרבה) או זיקוקי דינור אבל אז ראינו את רכב השרד עם הסירנה מזנק, ואת ההמולה. חזרנו. עמיר פרץ היה שם, הוא אמר משהו כמו ''ניסו לירות ברבין אך המאבטחים השכיבו אותו ונמלטו עם הרכב''. ירון דקל, עם אוזניות, הופיע ושאל אם ראינו משהו. מהומה. חוסר אונים. די מהר הגיעה הידיעה על ''סטודנט למשפטים מהרצליה''.
באוטובוס בדרך חזרה היתה דממה. ברדיו הודיעו שמצבו של רה''מ רבין ''קשה אך יציב''. זמן לא רב לאחר מכן הגיעה, בשידור חי, הבשורה המרה מפיו של איתן הבר: ''ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה...''. זעקות כאב פילחו את האוטובוס. בכי ונהי כל הדרך חזרה לחיפה.
נסענו לי-ם לתת כבוד אחרון לאיש הגדול - שהקריב כ''כ הרבה למען מדינתו. תור של מאות אלפי אנשים, הממתינים בדממה שעות בסבלנות אין קץ. מדי פעם שירה חרישית.
היה מנהיג גדול ואיננו עוד. יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלכת לנחם גם את אלפי****
יהודי,
י-ם,
03/11/05 23:39
|
|
 |
לא, וגם לא את קורבנות התאונות
בנציק,
04/11/05 08:34
|
עצוב, אך אלו החיים. רצח רבין זו הכרזת מלחמה של הימין המשיחי על ישראל. מלחמת האזרחים עדיין נמשכת ולא תיפסק עד הכרעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך, נוול, אדם יקר ממשפחתי
ליאור,
04/11/05 06:11
|
|
 |
23.
אני ברגע המצמרר הזה
שרית לוי,
רמת אביב,
03/11/05 15:03
|
הייתי סטודנטית בבר-אילן. באותה עת,קראתי איזשהו ספר באנגלית,על מנת לשפר את האנגלית שלי. ואז הוריי קראו לי מהר לטלויזיה,כי מודיעים שקרה משהו. חשבתי פיגוע.ונבהלתי. אך לא תארתי את עצמת האסון. כשאמרו שזה רבין,הייתי צמודה למסך ולרדיו.(אינטרנט עדיין לא היה לי אז) עד שהודיעו את פטירתו. הייתי בהלם גדול!!!!!!!!!! הלם שעובד רק אחרי שנה. ואז ממש קלטתי. רצחו ראש ממשלה!!!! ואז הבנתי את חשיבותה הרבה של הדמוקרטיה. וכן,זה ועוד דברים שחוויתי בקשר לכך שאנשים מסויימים התנגדו למה ולמי שאני. גרם לי ביתר שאת ללחום למען הדמוקרטיה במדינת ישראל. חופש הבעת הדעה,חירות הפרט,וזכותו של אדם להיות מי שהוא ומה שהוא,לעסוק במה שהוא רוצה, וזכותו שלא לעסוק במה שלא רוצה. ועוד דברים רבים וטובים. ואני עומדת על כך,דווקא ובעיקר בעיקבות רצח רבין,ובעקבות מה שעברתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומלחמתי בשעות הפנאי.
שרית לוי,
רמת אביב,
03/11/05 15:42
|
לא תהיה על חלק זה או אחר של הארץ.(ישנם חלקים ממה שכבשנו שצריך לתת,וישנם חלקים שאסור לנו לתת) כי שמירה על הדמוקרטיה חשובה יותר! ואת זה היסקתי בעיקבות רצח רבין,ובעקבות מה שעברתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לציין
שרית לוי,
רמת אביב,
06/11/05 21:54
|
|
 |
22.
אני זוכר רק כאשר רחבעם זאבי
סלקטיבי,
03/11/05 14:55
|
|
 |
21.
למקרא התגובות המפלצתיות
שירה,
03/11/05 14:45
|
אני מבינה שחלק גדול מהאנשים החיים כאן (לא העם שלי, לא האחים שלי) שמחים כמו טבמלים על מותו של גיבור ישראל. באמת כל הכבוד לכם. אתם בטח מרגישים נורא מוצלחים ונורא חכמים. לשמוח על מותו של אדם שכל חייו הקדיש כדי להגן על חייכם העלובים. מה לכם ולי? כלום בריבוע. אתם לא אחים שלי , אתם אויבים שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בסדר, כבר ראינו את ה''אחווה''
ניהיליסט,
ראש האין,
04/11/05 08:19
|
שלכם, גם אחרי הרצח, וגם בהתנתקות, וגם בעוד כמה מקרים טובים.
בשביל להיות בשר התותחים של המדינה המחרבנת שלכם - אנחנו מספיק ''אחים'', אבל כשאננחו מאמינים בערכים שונים מערכיכם ה''פלורליסטיים'' - אנחנו כבר ''לא אחים''.
מי שמגן עלייך, אחותי, הם רבבות לוחמי היחידות הקרביות, שהיום חלק גדול מהם הם צעירי הציונות הדתית שאת מתעבת. עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ולא. מי שמגן על התנחלויות
ולא אינך בן עמי,
14/11/05 17:02
|
בלתי מוסריות, בלתי חוקיות, פשיסטיות ומשיחיות אלו דווקא אנשי השמאל, הקיבוצים והמושבים, תל-אביבים משיינקין שחושבים שלמרות הכל הצבא והחוק הוא מעל הכל. לוקחים כדור נגד בחילה, נגד כאבי ראש, ואם מוצאים גם נגד מוסר קלולק, ויוצאים להגן על מתנחלים אלימים, עוקרי עצי זיתים, היורים בילדים, משחיתים יבולים ומעל הכל חושבים שבחסות אמונתם היוקדת הם המופקדים על דרכה המדינית של המדינה, ואם לא ישקו הדברים על פיהם - ישלחו לנו יגעל עמיר ימח''ש וזכרו חדש. אז שב בשקט ואל תשכח מי מגן עליכם באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמחים ולא עצובים
שי,
03/11/05 14:53
|
ומאוד לא מרוצים מכך שמכריחים אותנו לעשות פרצוף עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש אינו מכריח אותך, כפוי טובה
ליאור,
04/11/05 08:32
|
אין אפשר לא להיות עצובים על הרצחו של אדם שעשה כ''כ הרבה לעם היהודי. שנלחם וסיכן את חייו מגיל 19 בפלמ''ח, במלחמת השחרור כמח''ט הרא''ל בקרבות העקובים על הדרך לירושלים, רמטכ''ל ששת הימים - המלחמה ששיחררה את העיר העתיקה.
אדם עם יושר, שחסר כ''כ היום על רקע השחיתות של נבחרי ציבור.
גם אם אתה סבור שטעה באוסלו, אין זה מפחית מהתודה שכולנו חייבים לו, מה גם שנרצח בטרם החלו הפיגועים הגדולים - 1996 - ואין לדעת כיצד היה נוהג לו נשאר בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני הייתי רואה אסקימו לימון
ל"ת
מיטל,
03/11/05 14:45
|
|
 |
ואני הייתי מסתרקת ופתאום...
ל"ת
מישיט,
04/11/05 16:01
|
|
 |
19.
ראיתי את...
נהריינית,
צפון,
03/11/05 14:44
|
צפיתי בטלויזיה היה משחק של בית''ר ירושלים והוא היה בדקות האחרונות שלו ששידרו את הרצח בטלויזיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק..
אייל,
חיפה,
04/11/05 10:29
|
המשחק של ביתר נגד מכבי חיפה בחיפה הסתעעם הרבה לפני הרצח. והיתה תוכנית סיכום המחזור עם יורם ארבל ואחרי התוכנית הוא נתן הודעה על מה שקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם הפריעו לסיום המשחק
ל"ת
דחבש,
03/11/05 14:50
|
|
 |
18.
הייתי בצופים שיחקתי כדורגל
ל"ת
שלמה,
03/11/05 14:43
|
|
 |
17.
הייתי בספארי בר''ג
Vitnir,
03/11/05 14:25
|
הייתי אז בכיתה ו', בת 10 (קפצתי כיתה) והייתי עם המשפחה בספארי בר''ג. נשארנו עד מאוחר, המקום דיי התרוקן והיינו לבד ושמחנו שאף אחד לא עושה רעש ומפריע. למחרת הלכתי לבי''ס וכל הרחובות היו ריקים. בדרך פגשתי ילד מהכיתה שאמר ''שמעת שרבין מת?''. חשבתי שהוא צוחק עליי כי הוא היה ליצן הכיתה ולא האמנתי לו ואז הגעתי לבי''ס וכולם דיברו על זה. הייתי קצת בשוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הנה עוד ''קורבן השלום''
ל"ת
משה,
ירושלים,
03/11/05 14:21
|
|
 |
15.
טאבה
חגי,
אוסטרליה,
03/11/05 14:10
|
זה היה היום האחרון של שלושת ימי גיבוש של משרד הפרסום בו עבדתי באותה תקופה. אכלנו ארוחת ערב מפוארת על החוף כשלפתע הגיעו הילדים של אחד השותפים ואמרו ירו ברבין. חשבנו שזו מהתלה. אחרי כמה דקות הם חזרו ואנחנו עזבנו את השולחן והלכנו לחדר וראינו את ההודעה על מותו של רבין. למחרת כמתוכנן חזרנו עד שלא נחתנו בבן-גוריון לא קלטנו הדמעות הגיעו אחר כך. רצח רבין היה הדבר שהוביל אותי להגר מארצי ומולדתי אשר אהבתי ולחיות את חיי רחוק ממשפחתי וחברי. רצח רבין הבהיר לי כי אין עתיד יהודי בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ככה אתה חושב תשאר בטאבה....
ל"ת
אייל,
חיפה,
04/11/05 10:30
|
|
 |
14.
היינו בחתונה- והמשכנו לחגוג!!!
אלי,
03/11/05 14:01
|
|
 |
חתונה? בשבת? אני לא חושב.
גל,
04/11/05 13:37
|
|
 |
רוצה מדליה? גיבור עלוב
רותי,
03/11/05 14:39
|
אני מקווה שאתה שונא את עצמך באותה עוצמה לפחות שאני בזה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רותי -כנסי רגע
מיטל,
03/11/05 14:48
|
נכון, זה לא מוצדק להרוג רה''מ אבל מה שונה הדם שלי או של כל אזרח אחר מדמו של רבין עם כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותך לא רצח יהודי על אדמת א''י!
ל"ת
ע.ל,
03/11/05 20:57
|
|
 |
13.
הייתי על פטריה בקופנגן, תאילנד
קרחניסט לשעבר,
03/11/05 13:29
|
עם עוד כמה חברה מהקיבוץ ורק אחרי חודש וחצי שחזרנו לקאו-סאן בבנגקוק הודיעו לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איפה אפשר לראות ארכיון ?
עמית,
תל אביב,
03/11/05 13:14
|
מי יודע איפה אפשר לראות ארכיון מצולם של ההודעה על רצח רבין מערוץ 1 או 2 ? ואיפה אפשר לראות את הצילום של הרצח עצמו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעיה, תחפש בגוגל, יש מלא
מידע על הסרט,
ועל הרצח,
04/11/05 10:40
|
יש אתרים על הרצח שמראים את הסרט ומלאים בחומר.
נסה למשל ב: WWW.ROTTER.NET
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ראיתי את רצח
אייל,
תא,
03/11/05 12:49
|
עמדנו ליד גרם המדרגות כדי לראות אותו. היבטתי ברבין יורד ומתקרב למכונית. את יגאל עמיר המנוול לא ראיתי. שמעתי שלוש יריות וראיתי שדוחפים את רבין למכונית. השוטרים אמרו לנו לשכב על הרצפה. אני עמדתי, רעדתי וצעקתי: ירו ברבין. מיכה גודלמן יצא לעברנו עם כתם דם על החולצה ואמר: זה בסדר הוא נפגע רק ברגל. בכיכר עוד ניגנו את ''ארץ טרופית יפה''. יצאתי לכביש באבן גבירול ואמרתי לאנשים: ירו ברבין. 4 צעירים עם דגלי מולדת השיבו לי: ''ברוך דיין אמת, רבין מת''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפור מדהים, הסוף קצת עצוב
ל"ת
חביבה רייך,
ת''א,
04/11/05 09:42
|
|
 |
10.
צפיתי בטלוויזיה משועממת
זוכרת,
03/11/05 12:44
|
נמנמתי ופתאום אני רואה ושומעת את הקריין מודיע שהיו יריות בכיכר. ידיעה לא ברורה. אח''כ היה ברור. יצחק רבין נרצח. את האמת אני עד היום לא קולטת את זה. קשה לי להשלים עם הרצח הארור הזה. יגאל עמיר לא חשוב פה. יש הרבה כאלה בארץ ובעולם. השאלה שמציקה לי מה קרה עד לרצח ובמהלכה. איפה השב''כ בסיפור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הייתי בארה''ב
לימור,
תל אביב,
03/11/05 12:24
|
בדירתי קרוב לאוניברסיטה המקומית ולא האמנתי למשמע אוזני בטלויזיה, הייתי בטוחה שאחרי היריה הוא יהיה בסדר וזה לא רציני ואז הגיעה הבשורה.....מאותו היום צפיתי בערוץ CNN המקומי כאעשר השידורים מערוץ 2 בעברית עם תרגום לאנגלית ממש כאילו הייתי בארץ......ממש צמרמורת ודמעות עכשיו בעיני כאשר אני נזכרת.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רקדתי...
גל,
רמת גן,
03/11/05 12:07
|
הייתי, כמדי שבת, בריקודים באונ' ת''א, ופתאום נדלקו האורות, פסקה המוסיקה והודיעו במיקרופון... קפאנו... והלכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אסקימו לימון
אייל,
03/11/05 11:56
|
באותו רגעים לאחר מבט ספורט היה בערוץ שתים הסרט רומן זעיר מסדרת אסקימו לימון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפה! אני עדיין מחכה להמשך
צופה נלהב,
03/11/05 13:28
|
|
 |
6.
קרוקודייל דנדי, לא סיימתי
שוקי,
ר''ג,
03/11/05 11:52
|
|
 |
גם אני!
רוני,
חיפה,
04/11/05 00:21
|
|
 |
5.
הייתי בבית
מה הסיכוי...,
03/11/05 11:42
|
הייתי בבית וצפיתי בקרוקודיל דנדי כשהפסיקו אותו פתאום באמצע... אח''כ הלכנו מטעם התיכון להלוויה למרות שגרנו רחוק. היום אני ממש מצטער שהייתי בה... אחרי שלמדתי מי הוא היה באמת, הוא לא היה שווה את זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שווה? מה בדיוק אתה שווה?
ר,
03/11/05 14:42
|
האם אתה בנית? נלחמת? עשית משהו מועיל בחייך הקצרים והאפסיים. תרשה לי להניח שלא עשית שום דבר מועיל לעולם. כמו שבאת ככה תלך. איש לא ידע שהיית כאן. תתבייש טיפש קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם כך, הרי שלפחות לא הזקתי
ל"ת
מה הסיכוי...,
04/11/05 08:12
|
|
 |
רבין הזיק יותר מאשר הועיל !
צודק ב-100%,
04/11/05 10:58
|
|
 |
תנו כבוד למנהיג דגול
אחד שזוכר,
04/11/05 12:14
|
ביום השנה להירצחו ואל תבזו אותו מעל דפי האתר, בלי קשר לדיעותיכם הפוליטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו את מה שלאולמרט יש לומר
לא ימין לא שמאל,
04/11/05 15:57
|
בפרספקטיבה של 10 שנים על רבין וזה אולי יוציא אתכם מהתקיעות שלכם. אולמרט הוא ליכודניק בכל רמ''ח אבל יש לו קצת יותר תבונה פוליטית מלכולכם גם יחד, חבורת קיצוניים יודעי-כל, עאלק. גם רבין אמר שהלוואי שעזה תשקע בים, אבל הוא הבין שיש פה כמה מיליוני אנשים שאי אפשר להעלים אותם ושצריך לנסות להגיע איתם לאיזשהו הסדר. ולא, אני ממש לא אוהב ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הייתי בעצרת
אייל,
מודיעין,
03/11/05 11:03
|
גרתי קרוב למקום והייתי בעצרת. חזרתי הביתה קצת לפני סיום העצרת ואז שמעתי שירו ברבין. היה מזעזע , במשך חודשים לא הפסקתי לזעום ולכעוס על הימניים והדתיים. לאחר תקופה של התעשתות גיליתי את השקר הגדול שעומד מאחרי הרצח: אבישי רביב שחימם את אוניברסיטת בר אילן בהוראת השב''כ וגילה את יגאל עמיר. השב''כ ידע עליו והשתיל לו כדורי סרק ( מי צעק סרק סרק) אבל לא ידע שאחיו החליף לו את הכדורים לדום דום ( שיטה שבכית ידועה- ראה מקרה האחים קהלני). כמו כן מי יכול להסביר לי מה עושה צלם חובב על הגג ומצלם את השטח שאחרי הבמה ומתמקד ביגאל עמיר בשטח הסטרילי ועוד משוחח עם אנשי שב''כ. כדאי לראות שוב את הסרט ולבחון שוב את העובדות . אין ספק שיגאל עמיר ירה אבל מה המניעים לכל מה שקרה ? כדאי לחשוב על זה ולא להיות עוורים, אתם תראו שהאמת עוד תתגלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההימור שלי
jak,
04/11/05 13:21
|
מי שאחראי על הרצח זה האיחוד האירופי ושלוחותיו בארץ והמבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתת נקודה למחשבה
ל"ת
דורי,
03/11/05 14:50
|
|
 |
3.
איפה הייתי ברצח רבין ז''ל הי''ד
זוכר ולא שוכח,
03/11/05 11:02
|
הייתי בעצרת עם בני משפחתי. אני זוכר את רגע הזוועה בפרטי פרטים, למרות שהייתי רק בן 8. אני זוכר שהיינו כל כך קרובים לרבין, ששמענו את הרצח. אני זוכר איך לא הסכמתי לעזוב עד שיספרו לי מה קרה. אני זוכר את הפנים של עלוב הנפש ולעולם לא אשכח.
''וזה עצוב שלהחזיק ציוד אפשר לא געגוע, לנצח אחי...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''להחזיק ציוד''??
עידו לוי,
03/11/05 14:33
|
|
 |
אתה יכול להצטרף לאחיך
ל"ת
יויו,
03/11/05 14:02
|
|
 |
חח תאמינו לי.. בכל מקרה זה
ל"ת
להחזיר ציוד אפש,
ר.. לא געגוע,
03/11/05 20:31
|
|
 |
2.
עשיתי בייבי סיטר על ילד, כאשר
מישהי,
03/11/05 11:00
|
לא ידעתי שלמעשה הוריו של אותו ילד קראו לי לשמור עליו, מאחר ורצו להשתתף באותה הפגנה בכיכר. כאשר חזרו מההפגנה עם אותה ידיעה נוראה - שאלתי אותם אם הם צוחקים איתי... פשוט לא יכולתי להאמין שדבר כזה יכול לקרוא כאן במדינת ישראל. מהר מאוד הם הדליקו את הטלוויזיה וראיתי את הזוועה בעצמי. לעולם לא אשכח את היום הזה, ואת הדרך חזרה הביתה. זהו אחד הימים הקשים שחוויתי בגילי הצעיר יחסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר קשה מפיגוע שמתו 20 איש???
אביאל,
03/11/05 14:04
|
כמה שאתם עיוורים, חיים באפילה. לרבין קרה מה שקרה ל-1000 איש מאסון אוסלו. ''בור כרה ויחפרהו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביאל, שמך אומר הכל!
המוכיח,
04/11/05 09:14
|
עוד אחד שמנסה להמעיט ברצח פוליטי ע''י יהודי - תוך השוואת המעשה לרציחתם של יהודים אחרים במעשי טרור. בוש לך, אתה תוצר של תרבות קלוקלת, משיחית, גזענית - שרואה רק את טובתם של בני עמם, וכל מי שאינו מסכים לכך - זכות קיומו מוטלת בספק. יהודי מהמחנה שלך רצח את ראש הממשלה. אתה מבין? ואם אתה כבר רוצה ויכוח, אז אומר לך ש- 1000 איש, יהודים, מתו לא בגלל אסון אוסלו, אלא בגלל שיש כאן שני עמים, שאחד שולט בשני ומונע ממנו זכויות. לא תעודות זהות, לא דרכונים, לא כבוד, לא זכות לחופש ביטוי ובחירת מנהיגים - פשוט נטול כל! איך אתה היית נוהג לו היית בצד שלהם - שם בשטחים? או שאתה חושב שזה בלתי הגיוני בעליל ולכן אתה נמנע מלחשוב על כך? אתה ושכמותך והאלוהים שלך והרבנים שלך והדת שלך הם בושה וכלימה לעם היהודי הנאור היושב בציון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Rabin
shimon,
usa,
04/11/05 13:56
|
Tell me, you say that the reason that people are still dying is because one nation controls another. Do we still control gaza? Do we still have a problem there. The reason we have a problem is because like it or not we are in a war process not a peace process. but then again you may not agree with someone like me, I am after all one of the ''nefolet shel nemooshot''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה!
אחת,
03/11/05 21:00
|
|
 |
אביאל-אתה צודק 100%
ל"ת
מיטל,
03/11/05 14:50
|
|
 |
אביאל, אתה טועה ב- 100%
ל"ת
אבי,
04/11/05 15:48
|
|
 |
1.
הייתי בפאב אנגלי ב-ESSEX
חיים ישעיהו,
03/11/05 10:57
|
אני והמשפחה ביקרנו אצל חברים באנגליה. אחרי ארוחת הערב הלכנו לפאב, שתינו קצת, היה לי ויכוח סוער עם איזה טיפש אנגלי על ישראל והפלשתינים כשלפתע בא אלי אנגלי אחר ואמר לי שרצחו את שמיר. חזרנו מיד הביתה להדליק רדיו והתברר שזה היה רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואז הוקל לך?
ל"ת
תוהה,
ראשון לציון,
04/11/05 08:08
|
|
 |
לא אידיוט, אני נגד כל רצח....
חיים,
04/11/05 08:39
|
רצח רבין הוא האירוע הכי קשה שחויתי ועד עכשיו אני כואב וכועס. בסה''כ סיפרתי את הסיפור הקטן שלי מבלי לערב רגשות. שוב אידיוט וגם חוצפן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתרגש ממגיב טיפש
מיקי,
04/11/05 20:17
|
|
 |
חזור לשם לשחזר את הרגעים.
ל"ת
מריח צרות,
מבוכות רבין.,
04/11/05 11:46
|
|