• 171.

    אמא טובה

    ש, 11/04/07 12:02

    שלום אני ש אני אומר כל הכבוד לאמא הזות וההיתי רוצה ליפגש איתה

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אמאלהה אני בהלם מסכן התינוק אלוהיםם!!!

    לי..!!, 08/02/06 20:24

    איך היא יכולה לעשות את זה??מגיע לה למות..

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    מזעזע

    שירה, 08/02/06 19:34

    אנשים לא נורמאלים לכו לטיפול. איך אלוהים נותן אגוזים למי שאין שינים?

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    שלא נדע!! חולי נפש! מטורפים!

    אבישג, 21/09/05 11:15

    בא לי לבכות שאני רואה \ שומעת על דברים כאלה..
    כמה אנשים מטורפים יש..
    על דבר כזה צריך להרוג אותם בעינויים.. צריך לעשות שואה לאנשים כאלה. רק שהפעם בצדק!

    הוציא אותי מהכלים!!! אוף!

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    חבל שהיא לא הצליחה להתאבד

    הדס, 20/09/05 12:01

    כי היא בטח תשוחרר ביום מן הימים הקרובים תעבור איזהשהוא תהליך שך השתקמות ויחזירו לה את העולל המסכן הזה


    אוי לנו ולמדינתנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    הורים אינם אנושיים

    ירדנה, 19/09/05 12:30

    אני ממש מזועזעת מהמיקרה ומקווה
    שאת הילד יעבירו למישפחה מהר לא חסר בעולם שיש סוגות שממש מתים לילד עים כל הניסיונות כדיי לאבי ילד לעולם . והמזל לא להם? אני אחד מהם ?

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    אם זה זה אמת אז ...

    אלי, 19/09/05 10:41

    אין צורך לדאוג בתי כלא הם הכוח מיישם והיישום לא יעשה ע''י סוהרים אלא אסירים.
    החלאות הם יקבלו פגישה נעימה,
    הם ירגישו בדיוק מה שתינוק הרגיש.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    נבלות

    קרן, 18/09/05 22:09

    הורים נבלות צריך לשים אותם בבית משוגעים לכל החיים

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    אלוהים ישמור!

    רעד וצמרמורות, 18/09/05 17:38

    אני מוכנה להזריק להם את זירקת המוות!
    לאנשים כאלה רעים, אטומי לב, מטומטמים ולא אנושיים, מגיע למות....
    אני סבורה כי טובת הילד היא שלא יכיר את הוריו, בעצם שימחו מפני האדמה, לאנשים כאלה לא מגיע לחיות!
    הגיע הזמן שגם במדינת ישראל יופעל עונש המוות על אנסים ועל הורים המתעללים בילדיהם. לא יתכן שכל יומיים יצוץ מקרה חדש בו הורים מתעללים בילדיהם....איך זה שלפתוח עסק צריך רשוןן, שכדי לנהוג צריך רשיון ובשביל לעשות את הדבר הקשה ביותר, להביא ילדים לגדל ולחנך אותם לא צריך טיפת רגישות, טיפת חוכמה, טיפת שפיות אלא רק גבר ואשה, שכנראה שלוקים בנשפם!

    ממתינה לגזר דין המוות....

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    לא חשוב דתיים או חילוניים

    יפה..., 18/09/05 16:53

    יש כאן פגיעה בחסר ישע,
    הורים שגזלו מעולל להתקיים
    בידיים חובקות ונוסכות ביטחון.

    גם למי להיוולד צריך הרבה מזל...

    מזעזע לדעת שיש מפלצות בדמות
    הורים, אלוהים אדירים זה פשוט לא ניקלט, כמה עצב, כמה כאב..

    הגב לתגובה זו

    • מעניין!ברגע שהוברר מי הם.לא

      משנה מה הם !!, 18/09/05 20:19

      לכל האורך הטחות והשמצות תגובות מכפישות ..רק הוברר כמובן, וכפי שהיה ברור מי הם ..מגיעות התגובות
      מה זה משנה מי הם ??

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    ולצורך השתמטות מהצבא...?

    אריסטו-שמאט, 18/09/05 14:37

    כשמשהו כזה קורה תמיד החרדים יגידו ''אבל היא לא באמת שומרת מצוות'', היא לא משתלנו זה כנראה נכון הפעם.
    הבעיה היא שאת הדקדקנות הזאת החרדים לא מיישמים בנושא הפטור מהצבא. שם כל מי שמצהיר על כך ''תורתו אומנותו'', כולל ''שבאבניקים'', פרחות, וכל מי שבא ובכלל לא מנהל אורח חיים דתי מחובק ומקובל על ידם.
    גועל נפש.

    הגב לתגובה זו

    • הייתי מייעץ לך!!

      חינוך דה לה, 18/09/05 20:22

      הייתי מייעץ לך לדאוג על קריסת חינוך ממלכתי אלים ורקוב ותרבות מועדוני הזבל..ולא לבקר ציבור שאינכם מגיעים לקטן שבהם..
      ללא תחנת משטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    אתם ממשיכים להתעלל בתינוק

    דודו, 18/09/05 14:05

    תגידו, לא מספיק הילד המסכן הזה עבר התעללות אצל הוריו, אתם צריכים להמשיך להתעלל בו על ידי פרסום התמונות האלה? עד עכשיו התענגה על הפעוט רק אמו. מעכשיו יכולים לעשות זאת גם הפדופילים וסוטי המין שקוראים את nrg

    הגב לתגובה זו

    • נכון!!!!!

      יעל, 19/09/05 12:49

      פשוט מזעזע, אין צורך לזעזע בצורה כזאת אנשים נורמלים, אנחנו מגנים ומתעבים את זה גם בלי התמונות!
      אבל הסוטים, פשוט נהנים ומקבלים רעיונות...
      תתביישו לכם, מפרסמי התמונות

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    זה לא הנושא

    טל, 18/09/05 12:37

    מזה משנה חרדים או לא!!החלאות האלו התעללו בתינוק הוא שימש להם אובייקט מיני זה העניין לא אם הם חרדים או לא הם חלאות אדם , אני מקווה שלא יזכו לראות את הילד שלהם יותר בחיים יש אנשים טובים שלא יכולים להביא ילדים לעולם , להם מגיע להיות הורים לא לחלאות כמוהם . גועל נפש!!!( ואגב אני חילונית)

    הגב לתגובה זו

    • מעניין!ברגע שהתברר שאינם דתיים

      לא משנה מי הם!!, 18/09/05 14:37

      גם שנאה דורשת הגיון

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    מה עשה הבעל בזמן שצילם את

    אבו עלי, 18/09/05 09:05

    ההתעללות? עומד גבר דתי, בלי עזרת השם, מצלם את אשתו הדתיה מתעללת בפעוט ואח''כ רץ לספר לחבר'ה שפחד מאיומיה וממכותיה. עלי בבא סיפר כזבים טובים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    למה כתוב שגם האשה דתיה?

    אלה, 18/09/05 00:50

    האשה ממש לא יראת שמיים ובטח שגם לא מוגדרת כחרדית. לבושה בגופיה חסרת שרוולים ואילו הבעל נראה כמו דוס. אכן זיווג מוזר ביותר.
    קל להכפיש ציבור דתי שלם בשל העובדה הפעוטה כי הם חיו בישוב דתי עם ציוויון חרדי. אין ה' בליבם של אלו ולפי מעשיהם הנלוזים הם יצטרכו לתת את הדין בפני בית דין של מעלה בבוא היום.

    הגב לתגובה זו

    • היא חוזרת בתשובה כבר שנתיים

      אמנון י., 18/09/05 08:58

      או שלדעתך המלומדת חוזרת בתשובה לא נחשבת דתיה?

      הגב לתגובה זו

      • חוזרת בתשובה עם גופיה???????. (ל''ת)

        היא סחורה, 18/09/05 10:47

        הגב לתגובה זו

        • לא משנה

          א., 19/09/05 17:51

          מה הקשר דתיה או לא דתיה
          סוטים יש גם אצל הדתיים וגם אצל החילונים

          הגב לתגובה זו

    • מוזר מאוד.

      דתייה, 18/09/05 18:46

      מצד אחד בחדר השינה יש פאה מונחת בצד ומצד שני האישה לבושה בגופיה. משהו פה לא נראה לי כמובן שהם סתם מתחסדים כלל לא דתיים אמיתיים שומרי מצוות. אני מרחמת רק על התינוק מקווה שבשל גילו הצעיר לא תישאר צלקת נפשית ושיעבור במהרה למשפחה אוהבת ותומכת. בחיי אם הייתי בגיל המתאים בעלת משפחה הייתי לוקחת אותו.
      מקווה שלא יסבול יותר ואותם-לפסיכיאטר ולכלא.

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    לעיתונאי, מרכז שמאל (83)

    שבוע טוב, 17/09/05 23:18

    ביום ששי נסיתי להגיב לדבריך שלש פעמים, ומעריב, בעקשנות ראויה לציון, לא פרסם, אני מנסה שוב - אז שוב - מה תיקנת? מה זה ''נגדכם''? מי זה ''נגדכם''. אני, למשל, כתומה. אך במשך כל ימי חיי, צידדתי דווקא בדרך החרדית. אני גאה לומר, שכאשר כל הציבור שלי חגג את יום העצמאות, אני לא חגגתי. בעלי ובנותי הלכו לתפילה חגיגית, אני לא הלכתי. לא הנפתי את דגל המדינה שהוקמה כאנטי-תיזה וכלוחמת ביהדות ובמורשת ישראל.
    שאלת פעם את עצמך, למה הציבור אינו מבחין בין ''דתיים'' ל''חרדים''? כי הם אנטישמים! כי - א. הם שונאים את שומרי המצוות. התירוץ היה תמיד שהחרדים אינם משרתים בצה''ל, אבל ל''דתיים'' לא נתנו להתקדם בצבא. ב. אנטישמים עושים הכללות. כל מי שיש לו כיפה על הראש, לא משנה מאיזה סוג, הוא שנוא! כי מדובר, כאמור, באנטישמים. באנשים המאמינים, שהם יכולים לכפות את חוסר אמונתם ואת זילזולם במורשת ישראל, על הדבקים בה. וזו הסיבה לפוגרום בגוש קטיף. ואני מדברת בלשון המעטה. זה היה פשע בקנה מידה, שאין לו מידה, הוא מעבר לכל מידה. רדיפת יהודים בארץ היהודים, קבל עולם, שרואה בכך מחילה על פרעות העבר ואישור לפרעות בעתיד ביהודים, שהם נטולי זכויות.


    הוכחה נוספת לאנטישמיות היא - עצם ההדגשה החוזרת - ''העיר החרדית'', ו''העיר הדתית''. מה שמראה שזה אותו הדבר בעיני האנטישמים, ובצדק! זו שנאת ישראל! ואכן, אין מקום להבחנה. יהודים אחים אנחנו, לא כולל שמאלנים אנטישמים. הטעות של ה''ציונות הדתית'' היתה ריקוד המה-יפית לפני ה''ממלכתיות'' החילונית/אנטישמית והעדפתה על פני ה''חרדים''. ועם ישראל שילם על כך ביוקר. ואת זה צריך לעצור.

    הגב לתגובה זו

    • אכן ''אחים יהודים אנחנו''

      לא אח שלך, 18/09/05 09:02

      נופת הצופים בדבריך המבולבלים, שמצד אחד לא הנפת את דגל ישראל בימי העצמאות ומצד שני מטיפה בצדקנות סכרינית על ''אחים יהודים אנחנו'' , מעוררים בחילה.
      אני בוחר לא להיות אח שלך ודומיך ובוחר מרצון לא להאמין לשקרנות הבלתי נלאית בה האכלתם אותנו 57 שנים על אהבתכם לנו.

      הגב לתגובה זו

      • זאת אהבה?

        רפאל כ., 18/09/05 12:02

        בס''ד

        לנופף דגל?
        זאת אהבה?

        יכול להיות שהציונים לא הספיקו ב-57 שנה ללמד אותך שאהבה אמיתית זה משהו אחר?

        אולי את/ה מפספס/ת משהו? אולי קיימת בייקום צורת אהבה יותר אמיתית?

        הגב לתגובה זו

      • אילו הכרת אותי, היית יודע,

        אני מעולם לא, 18/09/05 12:12

        שמעולם לא אהבתי אתכם. ואהבת חינם לשונאי חינם, אותה הטיפו תמיד אנשי ה''ממלכתיות'', בשם ''אחדות ישראל'' תמיד הגעילה אותי.
        כבר לפני שנים אמרתי שאהבת החינם הזו מעניקה למהרסינו ומחריבינו את הכח להרוס ולהחריב. זה בולט מאד, התדהמה הפתאומית שלכם, פתאום, לאחר שנים של רדיפת יהודים, אתם מגלים שהצלחתם להשניא את עצמכם ביושר. אתם ממש מזועזעים. כל השנים חשבנו שהאידיוטים האלה אוהבים אותנו ואנחנו יכולים לעשות הכל, פתאם מתברר, שהם לא כל כך אוהבים אותנו. וזה ממש נורא. הם שתם שונאי ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • מה מבולבל? דגל ישראל היה תמיד

        הפשע לא משתלם!, 18/09/05 12:16

        סמל שנאת היהדות. בדגל הזה השתמשתם כל השנים, כדי לעשות כתבות אנטישמיות מצולמות, איך החרדים לא מניפים את הדגל שלכם. כאילו הרמתם אתם את דגל ישראל האמיתי - תורת ישראל. כאילו כבדתם את סמלי העם היהודי ואת מורשתו. ואתם ציפיתם משומרי הגחלת לכבד את הסמל שלכם להוויה נטולת עבר, ועל כן, חסרת סיכוי לעתיד, מתוחמת בקו ירוק קדוש, שכל העובר אותו לחיות ולטייל בנחלת אבות הוא לא לגיטימי ודמו מותר.

        הגב לתגובה זו

  • 155.

    תביאו התינוק אני הטפל בו

    dafna57, 17/09/05 20:56

    כמו בכתבה מראים כי מתפלאים שבחרדות סטיות מיניות.אני מוכנה להתערב כי יש ים סטיות מיניות אצלם אבל הרב לא מרשה שיספרו את זה.אני אם הייתי השכנה הייתי לוקחת את התינוק ונותנת לו את הפינוק ואהבה שלא קיבל מהוריו.אני בטוחה מניסיוני בחיי כי אם גבר חי עם אשה בסטיות גם לו יש סטיות.

    הגב לתגובה זו

    • עם עברית כזו עדיף שלא

      אחד, 18/09/05 09:19

      לא נעים אבל את לא נשמעת אינטיליגנטית במיוחד.

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    מזעזע, להרחיקם מהתינוק

    אורנה, 17/09/05 07:14

    למה לא מראים מי הם?
    למה שלא נראה איך נראים מפלצות אדם....
    כואב הלב על התינוק שהופקר בידי חולים....למעשים נוראיים כאלו.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אל תקנו אורנג דור 3!!!!!!!!! (ל''ת)

    אורנג דור 3, 17/09/05 03:17

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    Leiraga

    Haradi, 17/09/05 00:58

    A Tinok beash akol Goy ve ein lo bihlal NESHAMA

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    דתיים,חילונים,,,על מה אתם...

    דוד, 16/09/05 23:34

    מדברים?
    יש פה זוג של שני מטורפים.אנשים חולים שלא יודעים מה הם עושים.זה אפילו לא רוע.
    מסכנים הם,מסכן הילד שלא יזכור אמנם כלום,אבל כל יחסו לעולם ודפוסי ההתנהגות שילוו אותו במשך כל חייו בעתיד, יושפעו ממה שעבר ועוד יעבור עליו.

    דתיים,חילונים,,,מה זה שיך

    הגב לתגובה זו

    • צודק. צודק. צודק.

      מרים, 18/09/05 00:47

      אבל מה לעשות, שיש אנשים שמחפשים כל הזדמנות לנגח את החרדים, אפילו בלי הצדקה.

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    They should both rutt in hell (ל''ת)

    ani, 16/09/05 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    How can this happen?

    Nava, 16/09/05 22:00

    it's so sad that a parent, the one who should love and protect their child will do such a thing . THEY SHOULD LOSE .CUSTODY . Shame on them.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    shame on them

    david, 16/09/05 21:27

    sick people

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    חלאות המין האנושי (ל''ת)

    מעייני, 16/09/05 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    יש רעים מכל המיגזרים לא להחליל (ל''ת)

    @משה, 16/09/05 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    מכיר חרדים

    עמוס, 16/09/05 20:49

    והיא לא חרדית בשום פנים ואופן.
    תראו איך היא מתלבשת היא לא נראת אפילו דתית

    הגב לתגובה זו

    • חרדית יוצאת כך, עם גופיה וזהו?

      רפאל כ., 17/09/05 20:48

      בס''ד

      פעם התשקורת השקיעה בפיברוקים.
      עכשיו מצלמים איזו אשה בגופיה, אומרים שהיא חרדית, וכולם קונים את זה.

      מבחינתם, הם צודקים. למה להשקיע באיכות ההפקה, כאשר ממילא כולם קונים את הסיפור?

      אם היא חרדית אני רקדנית בלט.

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר

        א, 19/09/05 17:54

        תפסיקו כל הזמן להגן על הדתיים
        למה אצל הדתיים אין סטיות
        למשל אין הומואים
        די תפסיקו כל הזמן להגן על הדתיים
        תפסיקו להצתדק
        נכון שהדתיים מנסים לעבוד על ה''מידות'' וכו'
        אבל גם הם לפעמים לא מתגברים על ''היצר הרע''

        הגב לתגובה זו

  • 144.

    היא לא חרדית! והוא חילוני לשעב

    יוני, 16/09/05 20:18

    תדעו לכם חברים
    הרבה אנשים מסתובבים היום עם חזות לרדית, אבל הם לא!!!!
    הם בעלי תשובה שחיו כחילונים רוב חייהם או חרדים שהתפקרו ורק הכיפה השחורה מסגירה את מוצאם, אבל תכל'ס הם לא חרדים!

    כמו כן אם רואים בתמונה את לבוש האם אז רואים שהיא בכלל לא דתייה! היא לבושה מאוד חשוף, ובקיצור הם לא חרדים... נקודה!

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    והחילונים לא יותר טובים.

    חילונית, 16/09/05 19:53

    קצת נסחפתם עם עניין החרדים החרדים החרדים. כדאי לכם להיות קצת יותר חרדים בקשר לתופעות חברתיות הצומחות סביב כולנו חרדים וחילוניים שגורמים לאנשים לאבד את עצמם לדעת, וזה לא קשור לדת!
    שו טיפשות ליחס זו לקהילה הספציפית הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    מחלת נפש פוגעת בכל המגזרים- (ל''ת)

    די לגזענות, 16/09/05 19:46

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מחלת נפש!!!

      א, 19/09/05 17:55

      זו סטיה ויש בכל המיזרים סטיות אין מה לעשות זאת המציאות!!!

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    נו דתיים מטורפים-מה הלאה?

    נעמה, 16/09/05 19:35

    זה רק קצה הקרחון ממה שאנו שומעים בחברה המופרעת והלא נורמלית הזאת - כי הכל אצלם בשקט ובחדרי חדרים- בשם המשיחיות המסיונרית ההזויה שלהם. כל יום מקרה אחר של חברה חולה עם ערכים מעוותים. צריך להפסיק להם קצבת ילדים. מקסימום 3 ילדים - כמו כל משפחה נורמלית. לא יתכן שכל שנה הם יעשו ילד,לא יעבדו,יתפללו ויזרקו אבנים,לא יתרמו כלום למדינה , יהיו אנטי ציונים - ואנו ניתן להם על זה פרס =- כסף לעשות עוד חומניסטים סוטים

    הגב לתגובה זו

    • You are so ignorant!

      nash, 16/09/05 20:21

      You are a person that is full of self haterate and really ignotate!!! you want to tell me that it doen't happened in other families? that is ignorance!!!

      הגב לתגובה זו

    • . EVERY WORD IS GOLD (ל''ת)

      me, 16/09/05 20:48

      הגב לתגובה זו

    • אבל אלו חילונים מה התגובה הזאת (ל''ת)

      נעמה מפגרת, 17/09/05 20:02

      הגב לתגובה זו

    • שנאתך לא תשנה את עובדת היותם (ל''ת)

      לא דתיים!!!!, 17/09/05 20:10

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות, נעמה צודקת! (ל''ת)

      די להכחיש, 18/09/05 09:20

      הגב לתגובה זו

    • תודה, נעמה

      רפאל כ., 18/09/05 11:58

      בס''ד

      תודה, נעמה.

      כל מילה שלך תורמת המון לחזרה בתשובה של עם ישראל.

      אנא, המשיכי לעסוק בהסברה חילונית, את 10!

      הגב לתגובה זו

    • לתת כסף רק לחילונים הרקובים

      שני, 20/09/05 09:41

      נכון, צריך לתת כמה שיותר כסף לחילונים כדי שימלאו את בתי הסוהר שיוכלו לגנוב כמה שיותר כדי שיוכלו למלאות פאבים להשתכר לאנוס ולטוס למזרח למה לא ? שיהיה הרבה אלימות בבתי ספר וגם במשחקי הספורט ובכל המרעין בישין ...
      לא לתת קצבאות לחרדים כי הם מחנכים ילדים מבורכים שהשכינה שוכנת על ראשם
      וכי אתם חושבים שהכסף בא מהמדינה? כולו מן עלא !!
      דווקא בגלל שהמשפחות ברוכות גם הרכישות בתאם ומילא זו תרומה עצומה לכלכלה הרבה כסף המדינה הזאת מרויחה דווקא מהחרדים חשבתם על זה פעם??
      לעומת עבירות פליליות שהם מועטים בציבור זה אז מה זה משנה כמה ילדים יש העיקר שהם טובים מחונכים לא אלימים ולא משתכרים הם לא פוגעים בזבוב מה הם מפריעים הכמות? העיקר האיכות!
      מזל שלחילונים יש רק 2 ילדים כמה שפחות עבריינים נא לא לקנאות !

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    אני מאמינה לבעל

    חביבה רייך, 16/09/05 19:19

    קשה לי להאמין שאדם יכניס את עצמו לכזה מצב אם הוא אשם. כמו כן, קשה לי להאמין שהאישה סוממה-זה ממש תירוץ עלוב.
    הוא כנראה צודק. היא יודעת לשכנע. עובדה שכרגע גם הוא בכלא. טוב שלפחות יש בידיו את הקלטת המזעזעת.

    הגב לתגובה זו

    • היתה שם אלימות פיזית בין בני

      צדק, 16/09/05 21:28

      הזוג גם קודם.
      לכן אל תאמיני לאף אחד מהם.
      ולמה האב ה''צדיק'' שלך חיכה כל כך הרבה זמן אם הוא ידע על סטיות מיניות קשות ?
      אולי הוא לא כל כך צדיק ?

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת, איזו ברירה הייתה לו ?

        בעל נסיון, 21/09/05 10:09

        הוא עשה את הדבר הנכון ביותר לתינוק בכדיי לסיים את העניין ולא להיכנס למלכודות של שירותיי ה''''''''רווחה''''''''

        הגב לתגובה זו

  • 139.

    תתאבי יא כלבה

    איוון, 16/09/05 19:08

    אף אחד לא ירגיש בחסרונך
    מעניין מה האלוהים הזה שלך היה אומר על כל זה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הסטיות לא פסחו על אף מיגזר

    פרחיה, 16/09/05 18:43

    איני חשה שמחה לאיד, רק גועל נפש ורחמים על תינוק שנולד להורים מופרעים. אך בפעם הבאה שמגיבים דתיים ישתלחו בציבור החילוני שכולו סדום נזכיר להם שסטיות מיניות אינן פוסחות על אף מגזר בציבור. והידיעה המזעזעת הזו אינה היחידה היום שמעורבים בה אנשים יראי שמים.

    הגב לתגובה זו

    • לא כל מי שמוגדר כדתי הוא הכן-- (ל''ת)

      ירא שמים, 16/09/05 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    הבעל משקר

    רמי, 16/09/05 18:22

    אם הקלטות נמצאות ברשותו מיוני, מדוע הוא המתין עד עתה ולא פנה למשטרה ברגע שמעשה הנבלה נודע לו?

    כנראה שהוא ניסה לסחוט את אשתו.

    הגב לתגובה זו

    • הגיוני מאוד (ל''ת)

      הגיון, 16/09/05 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    למה מציגים תמונה של מישהו חרדי

    שלומי, 16/09/05 18:16

    שלא ישימו בכלל תמונה.
    למי איכפת מה יש לאדם הזה על הראש : כיפה / גלביה / כובע או לא כלום

    הגב לתגובה זו

    • התמונה היא של האבא

      ש, 16/09/05 20:14

      שלבוש כמו חרדי. אולי משום שהוא באמת חרדי.
      מה רצית שישימו תמונה של ליצן או שפן?
      ובהחלט איכפת מי האדם ומה האדם ובמקרה הזה - הנבלות שאין שום סיבה לקרוא להם חיות כי אף חיה לא נוהגת כך.

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    ברור שהיא חרדית, למרות הגופיה

    דן, 16/09/05 18:16

    אמנם אשה חרדית לא לובשת גופיה ברבים, אבל כשהמשטרה דופקת בדלת ולוקחת אם שאוננה על התינוק שלה למעצר, אין לה זמן להתלבש בבגדים צנועים, והיא יוצרת מהבית עם מה שיש.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    In Bne Brak it's worth

    merry, 16/09/05 18:12

    Racism, violence, threatens, terror, psychotic guys.
    A happy stettle.
    Haredi= Hared of money.
    We wait to see Real Rabanim of the real Thora, Thora of Moshe and not of money , and corruption.
    Haredi=Batlan.
    We have to find a new word to define the real religious.
    Haredi is not to be with a bird and a big stomach.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    דיבוק? או מחלת נפש!

    פסכיאטר קליני, 16/09/05 18:06

    זאת השאלה, תמונות מראות בודאות שהאשה מבצעת אורל סקס אם בנה הפעוט, היא טוענת שבעלה סימם אותה, ודרש מאיתה לעשות זאת, גם אם זה היה נכון, למרות הספק, איזה אמא תנהג כך לתינוקה הפעוט, איך מעשה נתעב כזה יכול לעורר אותה מינית, אנשים נורמלים לא יבינו לעולם, שמוח האדם חולה הנפש לא מחובר כמוחו של אדם נורמלי, ולכן הם מתנהגים בצורה שאדם נורמלי לא יעז להתנהג, העובדה שהאם דרשה להתאבד לאחר שצפתה בוידיאו בתחנת המשטרה מראה בודאות שהיא מודעת למה שעשתה(מבדילה בן טוב ורע) לכן התבישה במעשיה, שזה למעשה תמוה, מפני שאם היא '' דתיה'' על אמת הייתה בהחלט מאמינה שמישהו מלמעלה צופה בנעשה, לכן עלינו להגיע למסקנה שלא כל טוען שהוא ''חרד'' הוא בעצם ''חרד'' זה שהוא נמצא בסביבה של חרדים, לא עושה אותו בערך ''חרד'' כמו לא מי שנמצא בסביבה של יהודים הוא בערך יהודי,
    בקיצור על המערכת לעמיד לדין את האשה, לשלוח אותה למאסר,וטיפולים נפשיים,

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    מה זה משנה אם הם חילונים או חר

    כנסו כולם!!, 16/09/05 17:53

    חרדים? הילד הזה יהיה דפוק כל חייו. המעשה שנעשה לא אינושי, לא בקרב חילונים ולא בקרב דתיים. תפסיקו לריב על שטויות ותעזרו לילדים במצוקה

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    בא לי להקיא! (ל''ת)

    אנשים חולים, 16/09/05 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    כל שנותר הוא רק לבכות

    סברינה, 16/09/05 17:51

    ולקוות שזה המקרה האחרון ושלעולם לא יקרה שוב. לא בארץ היקרה שלנו ולא בשום מקום. ההגיון לא תופס. הדמעות מסרבות להפסיק. הרגשת נקם חזקה מתבקשת ומה יהיה עם התינוק? עוד שנה שלש שנים? כשהוא ידע מה עשו לו? הם לא חיות ולא בני אדם הם אפס אחד גדול.

    הגב לתגובה זו

    • איך אימא מסוגלת להיתנהג כך....

      ויקי, 18/09/05 11:56

      איך אימא ולא קשור נה היא מסוגלת להיתיחחס לילוד לילד שלה פרי ביטנה בשר מבשרה בצורה כל כך לא טיביעת ולחשוב במחשבה הכי מלוכלכת שלה על אקט מיני עים ילוד תינוק לאאאאא לאאאאא הגיוני האימא והאבא דחוף לאישפוז ואת הילד הקטן והחסר אונים לעולם לא לתת להורים כאל ה ותאימנו לי יש המון זוגות שהם לא זכו הם ישמחו לקבל את התינוק ולגדל אותו באהבה ובנורמליות לא כמו ההורים הלא שפויים האלה ....... מזעזע אותי איך אימא אימא לא ניתפס חולת נפש היא ובעלה ווווווואאאאאא מיסכן התינוק

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    Arrest her

    Guy, 16/09/05 17:44

    This women Does't deserve to be free EVER.
    She should be in jail for life!!!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לראשונה!! עבריינית לא חרדית!! (ל''ת)

    חווה יערי, 16/09/05 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אולי מספיק??

    אולי מספיק???, 16/09/05 17:23

    מה זה העוינות הזאת נגד החרדים/חילונים? כולנו אחים, כולנו חיים באותה ארץ וכולנו מגנים את המעשה הנפשע הזה שהאם עשתה (אולי גם האב, מי יודע).
    אז בבקשה תפסיקו ואל תגרמו למלחמת אחים בגלל פסיכופטים שיש לנו במדינה (בכל מדינה יש, בכל עדה יש ובכל דת יש).
    אז בבקשה- מספיק!

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    סתם שיקסה

    יורם, 16/09/05 17:20

    היא בכלל לא נראית חרדית

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ...In the future

    ROKI, 16/09/05 17:19

    Well, if they take the infant from his pervart mother, he might have good life. He will not remember anything. This story might have good end, unlike the case with Eli Pimshtein

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ''החרדי ?''really?! come on.... (ל''ת)

    look at them, 16/09/05 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    על שלום ושנאת-יהודים.

    אסי ווסרמן, 16/09/05 17:09

    מקובל שאין מציינים את המגזר של העבריין.
    מעריב מקפיד על כך, כל עוד זה לא מגיע למגזר החרדי.
    באמת, מעריב: זו הסתה לשמה!.
    עכשיו לענין השלום: אסור, אסור, אסור שיהיה פה שלום עם הערבים. אם קיימת שנאת-יהודים כזאת עכשיו, תארו לכם מה יהיה אם יהיה, חלילה, שלום.
    אז ברצינות: אני מקווה, ומאחל, שלא יהיה פה שלום, עד שתפסק שנאת-היהודים בישראל.
    הואיל ואיני דתי, איני אומר אמן. אבל, אם יש אלוהים בכל זאת, הי זו תפילתי...

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    שוב פעם,דופקים את הגברים

    גיא, 16/09/05 16:43

    האשה צולמה,לא הגבר. הגבר התקין מצלמה נתפסת כדי שתהיה לו הוכחה.
    אז למה עצרו גם אותו? פשוט חוצפה. ועוד העובדה שלוקחים ברצינות את הטענות שלה,שהוא סימם אותה,ושצילם את זה כמוצא אחרון לקבל משמרת במקרה שאשתו תרצה להתגרש... פשוט תירוצים. אבל עדיין,עוצרים גם את הגבר.
    עוד הוכחה למערכת המשפט הפמיניסטית.

    הגב לתגובה זו

    • True, for the most part

      Crumbs, 16/09/05 19:36

      We live in a world where men are easily convicted, simply on the basis of an accusation by a woman. It is a fact, that a woman can have a man arrested, simply on the basis of her word of accusation, without even providing any proof. True, he'll get a chance in court later, but by then his name will have been ruined, and, most of the time, the Judge will even believe the woman's testimony, without her having to show any proof at all and he'll be convicted - yes, simply on the basis of a verbal testimony by the woman. That man can then expect to get an order of protection against him, which prohibits him from comming close to his own apartment and his own children. Yes, the court will rip him away from his property and family - just on the basis of an accusation alone. Very cruel justice indeed. And if you think I'm exaggerating, just walk into any Family Court proceeding and see what is happening there, and then talk.

      הגב לתגובה זו

      • 99 אחוז מהאלימות בעולם גברית

        ריס, 16/09/05 19:50

        אחוז גבוה מהאלימות בא מגברים, מלחמות, אלימות כלפי נשים, נגד מיעוטים, אז למה זה כל כך מפליא אותך???? הפטריאך שולט, נוקט עמדות אלימות בעולם ואח''כ שואל למה אני!!! חוצפן.

        הגב לתגובה זו

        • תודה!

          גבר גבר, 16/09/05 20:55

          תודה על פרץ האלימות המילולית.

          הגב לתגובה זו

        • You Totally Missed the Point

          Crumbs, 17/09/05 00:10

          I am not at all speaking about men who do crimes. Of course they should be punished. I am talking about the general treatment of men. It is people like you, with this kind of justification, that is to blame for such cruel justice against all men - regardless of their innocence.
          So to make it simple, I'll spell it out for you: I am not talking about men who do these crimes, I am talking about men in general, who are treated cruelly by law. Good try at twisting the truth.

          הגב לתגובה זו

  • 121.

    ****מגיבים יקרים********

    לקרוא!!!!, 16/09/05 16:36

    חרדים. כן, חרדים. אף מגזר לא ניצל מפגיעת מחלות הנפש למינהם. גם לא הם. במחלקות הפסיכיאטריות בכל הארץ, מאושפזים זה לצד זה חולים עם/בלי כיפה, ימניים/שמאליים ומכל הקשת העדתית כמובן. לפחות שם הם יודעים לחיות יחד ולבכות אחד על השני. חבל שרק שם.

    הגב לתגובה זו

    • Wrong!

      Crumbs, 16/09/05 19:22

      And if a Black person were to do the same, does it mean that all Blacks are bad? And what if a Sephardi man does this, does that mean all Sephardis are bad? No my friend, that is what the anti-Hareidi camp would love you to believe, but that is simply the wrong conclusion.

      הגב לתגובה זו

      • You better ask for translation

        Iris, 17/09/05 14:04

        The man said just that.
        Mental illnes is universal

        הגב לתגובה זו

  • 120.

    חרדית עם גופיה?

    רלוש, 16/09/05 16:30

    איזה שטויות היא חילונית וקיבלה חינוך חילוני.
    תעשו טובה כל החילונים סתמו את הפה היא משלכם.
    בטעות היא באה לגור בשכונה חרדית.
    ולחרדים אנא תבדקו היטב מי מגיע בשערי עירכם, תעשו כמו המתיישבים בשטחים שעושים ועדת קבלה.
    בגלל הרצון שלכם להחזיר אנשים בתשובה כל הקהילה מוכתמת ולצערי היום ישנו חילול ה' בגדול.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100%..קשים גרים

      לישראל כספחת, 16/09/05 16:40

      את כל זוהמת הרחוב הם מכניסים לנו

      הגב לתגובה זו

      • באותו מספר ובאותו אחוז???

        Nischafta!!, 16/09/05 17:56

        any valid study here.????!!

        הגב לתגובה זו

    • ויהי מחננו טהור

      דבר השם, 16/09/05 16:57

      אם יתפסו חרדי בדבר עבירה, נכחיש בתוקף שהוא חרדי. נגולל את הדבר על חילוני. נאשים את התשקורת שהיא נגדנו ונכנה את כולם ''נאצים''.

      כך לא נצטרך להתעמת עם המציאות העגומה שאצלנו, כמו אצל החילונים, יש חארות באותו מספר ובאותו אחוז. שהדת לא מקנה לנו כל הגנה מפני היצר הרע. כך נוכל להמשיך להשלות את עצמנו, כמו שעשינו אלפי שנים, שאנחנו עם נבחר ועם סגולה.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    איך יתכן! שאין חילוני 1 שמתנצל (ל''ת)

    על הכפשות ורפש, 16/09/05 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אלה חילונים חולים שכאילו חזרו (ל''ת)

    בתשובה, 16/09/05 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    זו חרדית בלי שרוולים???

    דני, 16/09/05 16:16

    מעללי עלילות שכמותכם. האישה לא חרדית כלל.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    חרדיות לא לובשות חולצות חושפני

    דוד, 16/09/05 16:08

    לא ייתכן שהיא ממש חרדיה. אולי בגלל שהיא התחנתה עם בעל חרדי אז היא נקראת חרדיה אבל לפי הלבוש שלה חולצה חשופת כתפיים זה לא חרדיה. אף חרדיה לא הייתה מעזה לצאת מהבית עם חולצה בלי שרוולים. לא שמתם לב שזה מוזר שהיא עם חולצה חשופת כתפיים.

    הגב לתגובה זו

    • העו''ד של האבא מספר שהאב מתחזה (ל''ת)

      נו! מה חשבתם, 16/09/05 16:38

      הגב לתגובה זו

    • גם הבעל לא נראה משהו

      חרדון, 16/09/05 17:02

      אין פאות, אין כובע, זקן מהוקצע. אוי לעיניים שככה רואות שכיום חרדים עושים לעצמם הנחות והולכים ומתפקרים. מחר עוד יתחילו להרהר שרבנים המדברים בשם השם יתברך ''היה לא תהיה'' קיבלו את דיפלומת הרב באוניברסיטת לטוויה.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הטירוף בא מהדתות המטורפות (ל''ת)

    אלעד=סדום, 16/09/05 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אישה חרדית לא היתה מתלבשת ככה

    מישהו, 16/09/05 16:00

    תראו את הוידאו ותבינו .
    וחוץ מזה צריך להתרחק מהגדרות כמו ''עיר חרדית'' זה לא נשמע טוב, במיוחד לאור העובדות.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הם חרא-דים לא חרדים (ל''ת)

    זה הכל, 16/09/05 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    איזה אנשים חולים יש...

    מזועזעת, 16/09/05 15:48

    וחבל שתינוקות הם אלה שצריכים לסבול מזה...
    עצוב כ''כ:(

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הבעל חרדי, האשה חילונית בגופיה (ל''ת)

    תביאו גם תמונתה, 16/09/05 15:39

    הגב לתגובה זו

    • האבא מתחזה ..כנסי ל,,ynet (ל''ת)

      טרוף, 16/09/05 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    חרדים-בוה לאנושות

    אנונימי, 16/09/05 15:35

    אומנם לא מבצעים הכללות אך החרדים שמתיימרים להיות יותר צדיקים מהחילוניים צריכים להתבייש לצאת לרחוב

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כל האמת

    אומר, 16/09/05 15:26

    בבקשה רק דבר אחד.
    הגיע הזמן שנבין שאין הבדל בין חילוניים ודתיים. כל דבר בעיה שיש בציבור החילוני, קיימת גם בציבור הדתי החרדי ולהיפך. כנ''ל גם כן חתך אוכלוסיה אחר. (עשירים עניים וכ''ו).
    מה שחשוב, שכל אדם באשר הוא, לא יחשוב שהוא טוב יותר מאחרים, שכל ציבור באשר הוא לא יחשוב שהוא יותר טוב מציבור אחר.
    כל אחד זכותו לבחור את דרך החיים שהוא מאמין בה. אבל אסור לו להתנשא ולהטיף לאחרים שהוא ודרך חייו טובה יותר.
    הדברים לצערי מקוונים בעיקר לציבור החרדי, שכל הזמן עסוק בלהטיף לנו החילוניים שהוא טוב ואנחנו הרעים.
    שבת שלום לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך שם של רוצח חרדי????

      מקום המדינה???, 16/09/05 16:34

      לא דתילוני ..יגאל עמיר ..מבר אילן
      כוונתי חרדי חניך ישיבות שחורות..
      שאין שם פשרות ללא-תרצח

      הגב לתגובה זו

      • יש המון

        המודיע, 16/09/05 18:39

        אבל אתם מסתירים אותם ואת גופות הנרצחים. אי אפשר להאמין לשקרים שלכם.

        הגב לתגובה זו

        • חה חה חה מסתירים גופות...

          ואת הדם, 20/09/05 22:24

          לא???

          הגב לתגובה זו

  • 108.

    האמא הולכת עם גופיה,בטח חוזרים (ל''ת)

    בשאלה מסוממים, 16/09/05 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    פשוט מזעזע!

    ירושלמית, 16/09/05 15:19

    בחיים שלי לא שצעתי דבר כה מזעזע!
    ישר שכשמעתי חשבתי לעצמי או רוסים או חרדים!

    הגב לתגובה זו

    • אז טעית! סטיגמטית טיפשה. (ל''ת)

      צבי, 16/09/05 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    האמא עם גופיה נראית באמת חרדית (ל''ת)

    שנאת ללא עובדות, 16/09/05 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ככה לא מתלבשת דתיה היא חילונית

    פרביוציוס דולור, 16/09/05 15:10

    כמה אפשר לסלף עובדות אה?

    הגב לתגובה זו

    • צודק, סחתיין (ל''ת)

      אלון, 16/09/05 16:27

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך להציף בשמות שונים

      חגורת הצלה, 16/09/05 17:04

      ותאמין שכולנו חושבים שכל החמישים חרדים שעוברים על איסור גלישה באינטרנט מגיבים פה.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    האמא עם הגופיה ממש חרדית!!!! (ל''ת)

    שנאת עולם לעם, 16/09/05 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בסה''כ זוג חילוני ואב מתחזה (ל''ת)

    לא היה לי ספק, 16/09/05 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    העיקר מתפללים לאלוהים......

    מעיין, 16/09/05 15:01

    הדתיים האלה......העיקר אלוקים שמלוקים.....

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יש להוציא את הילדים מרשות

    מחריבוביץ', 16/09/05 14:56

    המשפחה . את ההורים לכלא !

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    stuped

    lili, 16/09/05 14:54

    you are all so stuped what has anything got to do weathe they are charedi or not ,
    obviesly these are sick people that should be put in a crazy house.

    הגב לתגובה זו

    • Stupid is spelled with an i

      English Teacher, 16/09/05 16:15

      Stupid is spelled with an i you moron. Who is the stupid one now?

      הגב לתגובה זו

      • lili made a valid point, what

        Daniel, 16/09/05 17:23

        does it have to do with the ability to spell
        ?

        הגב לתגובה זו

        • If you don't comprehend (ל''ת)

          Who is the STU, 16/09/05 20:43

          הגב לתגובה זו

    • Stupid,obviousely ,mad house (ל''ת)

      Jaqueline, 16/09/05 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    חלאות המין האנושי (ל''ת)

    מעייני, 16/09/05 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    סוטי מין-חולי נפש

    יעקב, 16/09/05 14:52

    מה יש עוד להוסיף?
    רחמנות לי עליהם
    אין זה משנה אם הם חוזרים בתשובה
    דתיים או חילוניים
    הם אנשים חולים הזקוקים לטיפולים פסיכיאטרים מאסיביים מיד
    ואין הם ראויים לגדל תינוק, ייצור אנוש, בביתם,
    מזלו של התינוק, שימצא לו בים חם, עם אוירה נורמלית

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אתם אנשים טיפשים

    טיפשיםםםם, 16/09/05 14:52

    למה בגלל מעשה של שתי אנשים טיפשים את מכלילים את כל הדתיים
    אז עם משהו חילוני יאנוס אז כל החילונים הם כמוהו?לא! אז אל תיהיו טיפשים

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לחסל אותם ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    עובר, 16/09/05 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כנסו ל_ynet//ראו את תמונת האם (ל''ת)

    חרדים עאלק, 16/09/05 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    בעתון הארץ יש תמונה של האם

    אלי, 16/09/05 14:33

    בזמן המעצר.
    הלבוש שלה רחוק מלהיות לבוש של אישה דתית.

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=625826&contrassID=1&subContrassID=1&sbSubContrassID=0

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    האם של התינוק עם חצאית וגופיה (ל''ת)

    ynet, 16/09/05 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    איזה טיפשה!!!

    עמיתונית, 16/09/05 14:21

    אני אישית, מאמינה לאבא!!!!!!
    יש מצלמות שמוכיחות שהאמא התעללה בתינוק הקטן וחסר הישע!!!!!
    איזה דפוקה היא האמא הזאת!!!
    רואים שהיא חולת נפש!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    למערכת!מדוע אינכם מביאים פרטים (ל''ת)

    על המשפחה, 16/09/05 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יהודים?

    המחתרת הסגולה, 16/09/05 14:13

    לא, לא יתכן. מה? גם יהודים עושים דברים כאלה? לא יכול להיות. אנחנו העם המובחר. עלק.

    הגב לתגובה זו

    • לא העם המובחר אלא הנבחר...

      ס, 19/09/05 14:57

      ומי שלא מבין את המשמעות של הדברים כדי שפשוט ישתוק.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    מיקרה מזעזע ביותר!

    לי, 16/09/05 14:10

    אני לא מצליחה להבין איך הורים מסוגלים לעשות דבר כזה לילדם זה פשוט מזעזע!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לכל המסיתים ,מי שמתנהג כך...

    ליצן עצוב, 16/09/05 14:05

    הוא לא באמת דתי לכן לבוא ולהכליל זו צורת התגונות ילדותית
    תתבגרו ותבינו שחלאות יש בכל מגזר
    ובמקום לשים לב לתלבושת או כל ביטוי חיצוני אחר אולי כדאי שנתחיל לשים לב למציאות!!

    הגב לתגובה זו

    • למה לא לשים לב לתלבושת?

      יעקב, 16/09/05 14:39

      היא הופיעה להארכת המעצר בגופיה.
      מכאן אפשר להבין שהיא אינה דתיה.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    החוזרים בתשובה אסון לעם החרדי

    חנוך .....אלעד, 16/09/05 14:03

    לאסור כניסתם ...מיד
    המשפחה המדוברת ..משפחה הרוסה שהגיעו לאלעד כחוזרים בתשובה שקועים ברפש וזוהמת הרחוב ..ומכתימים קהילה מפוארת וטהורה..

    הגב לתגובה זו

    • 87 יש לכם אהבה והיא תנציח

      פוטו פוקוס, 16/09/05 14:51

      מישהו מאלעד החרדית התעלל בתינוק חסר יש''ע

      הגב לתגובה זו

      • קרעת אותי :-) (ל''ת)

        :-) :-), 16/09/05 17:05

        הגב לתגובה זו

        • whATTTTTTTTT

          me, 16/09/05 21:40

          DOES IT MAKE A DIFFERANCE FRUM OR NOT THESE PARENTS ARE CRAZY AND THEY SCREWED SOME KIDS LIFE

          הגב לתגובה זו

    • הזבל שלך הוא שלך!!!

      חרדי לשעבר, 16/09/05 15:25

      בני זוג חרדיים שעשו דבר כזה מזעזע ואתה מדבר על ''חוזרים בתשובה''???
      ''במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים יכולים לעמוד''.
      אתה לא מתבייש??
      הציבור החרדי מלא באנסים ומתעללים למיניהם ואתה מאשים את החוזרים בתשובה?

      הגב לתגובה זו

      • תן שמות ועובדות לא השמצות.. (ל''ת)

        עופר גלזר, 16/09/05 16:35

        הגב לתגובה זו

    • אתה רשע ומנוול, הם טובים יותר (ל''ת)

      מכולכם יחד!, 16/09/05 15:40

      הגב לתגובה זו

    • מגעיל

      אחד, 16/09/05 15:44

      התגובה של חנוך מאלעד מגעילה .
      מה שאחרים עושים לכל הציבור החרדי בגלל איזה חלאה או שניים, אתה עושה לכל ציבור החזרים בתשובה.
      בכך אתה מצדיק את היחס של חילונים אליך כחלק מציבור. ואל תתפלא אחר כך למה מאשימים אותך בכל התחלואות של יחידים.
      אתה הבאת את זה על עצמך.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    הנה כל האנטישמים התעוררו מרבצם

    הרגעו, אנטישמים, 16/09/05 14:02

    אלעד? חרדים? אודרוב. כל החרדים סוטים, כל החסידויות חולי נפש.

    מה עם כל הרצליה? כל מי שגר בהרצליה הוא רוצח בפוטנציה של ראש ממשלה? - נכון? כל מי שגר בהרצליה פיתוח הוא רוצח בפוטנציה נהגי מוניות - לא כן?

    הגב לתגובה זו

    • זאת כל הפואנטה -אין הבדל !!!

      ראובן מ.,חילוני, 16/09/05 14:53

      אבל החרדים הם אלו שטוענים כל הזמן : אתם החילונים - אצלכם יש סמים,זנות,חינוך גרוע וכו'- ואנחנו נשמות טהורות , תינוקות של בית רבן וכו'.

      זאת הסיבה שחרדים טוענים שמותר להם להנות מהתקציב ולא לתרום דבר לחברה ולהיות נטל. מתברר שזה כלל לא נכון.

      הגב לתגובה זו

      • אולי נמק קצת לאיזה נטל כוונתך?

        משה שינפלד קבלן, 16/09/05 16:28

        היות ובבני ברק אין תחנת משטרה והפשע שואף אצלינו ל_0
        הבה נדמיין כמה היינו חוסכים לו היה אפשר להעתיק מציאות כזאת לכל המדינה..
        ועל מערכת החינוך שלכם ותוצאותיו חבל להאריך במילים

        הגב לתגובה זו

        • משה אתה שקרן

          אייל, 16/09/05 18:38

          בבני ברק יש אני חוזר יש תחנת משטרה. עד לפני כמה שנים לא היה אתה צודק אבל מאז שהפשע גבר לא נותרה לבני ברק עיר הקודש והמצוות ברירה אלא להפעיל תחנת משטרה.

          הגב לתגובה זו

          • אולי תספר היכן ממוקמת המשטרה? (ל''ת)

            דני קורן, 17/09/05 20:07

            הגב לתגובה זו

        • כי יש לכם משמרות שלכם-תחליף

          אורן, 17/09/05 06:47

          אין משטרה?
          את הכביסה המלוכללכת אתם לא מוציאים החוצה...כי הקהילה החרדית לא דמוקרטית באמת והכל בחדרי חדרים.
          משמרות צניעות זה לא משטרה??

          הגב לתגובה זו

          • איך ניתן להחביא רוצחים?????

            מעיין ספיר ז''ל, 17/09/05 20:06

            אין משמרות הכל שטויות פשוט אין פשע ...כי תורת ישראל יודעת לחנך ולעדן את האדם ולהגביהו מעל החומר

            הגב לתגובה זו

  • 85.

    והנה עוד סיבה

    ., 16/09/05 14:02

    למה היהודים לא שונים מהגויים-ולמה אני לא מופתע מהשואה
    כי עכשיו כולם תופשים טרמפ על הדתיים שכולם ככה-הכללה
    ולפני 60-70 שנה כל היהודים היו עם אף ארוך לובשי שחור - גם הכללה

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה הקשר חרדים חילונים?!

    הדר, 16/09/05 13:59

    זה שהם עשו את זה זה אומר שהם גועל נפש של בני אדם , זה מכפיש אך אותם ואך ורק אותם בלבד!
    וגם אם ציבור שלם מתנהג בצורה לא טובה זה מכפיש רק אותו ולא את התורה.
    גם אם אנשים שומרי תורה שאמורים לייצג אותה מתנהגים באופן כזה דוחה זה אומר אך ורק עליהם, התורה נשארת טהורה ונקייה כמו תמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מעריב, השגתם מה שרציתם, אז

    למה מצנזרים, 16/09/05 13:58

    הדגשתם, ''העיר החרדית'', ''העיר הדתית'', וכמצופה, כל הכלבים האנטישמיים פצחו ביללה שטירמרית. כרגיל, העיטים עטים על הטרף.

    מדובר בזוג מופרע, ובוודאי לא חרדי. העיר ה''חרדית'' אינה מסננת את כל המופרעים המגיעים. הזוג התחתן לפני שנתיים. חרדים אינם מתחתנים בגיל מאוחר כל כך.
    האנטישמים, בשנאתם, כבר מערבים מין בשאינו מינו, מתנחלים עם חרדים וכו' וכמובן נאצות נגד האלוקים.
    מעריב, כבר מכירים את הסחורה. ראינו אותה בגוש קטיף, ובמשך כל שנות רדיפת היהודים במדינה הזו. אתם לא צריכים תמיד לשוב ולהוציא את כל הרוע בגולשיכם.

    הגב לתגובה זו

    • ב..Ynet נכתב שהם מתחזים לחרדי

      לאחרונה, 16/09/05 14:07

      כל הזבל החילוני אנו צריכים לסבול אסון!!!!!!!!!!!1

      הגב לתגובה זו

      • זבל יש בכל מקום!

        שרית, 16/09/05 15:11

        בלי שום קשר אם הוא חילוני או חרדי. אני שמעתי גם על חרדים שעושים צרכים על הנשים שלהן! האם זו לא התנהגות בהמתית? האם אני טוענת שכל הדתיים כאלה? ברור שלא!
        אדם הוא קודם כל בן אדם,ורק אחר כך חילוני, דתי, ימני שמאלי וכו'.
        הזוג הזה הם זוג חלאות מהסוג הכי נמוך שיש, לא שפויים בדעתם ובמעשיהם ובוודאי שלא מגיע להם להיות הורים! להיזרק לכלא לנצח אם כבר. אבל די כבר עם ההכללות! כמו שאמרתי בכותרת: זבל יש בכל מקום!

        הגב לתגובה זו

        • יש לך עובדות ושמות????

          שנאה קלאסית, 16/09/05 16:30

          אני מבין את התיסכול
          אך לא מבין את עיבוד הדעת

          הגב לתגובה זו

    • מגיבים קיצונים מסיתים נגדכם כי

      עיתונאי, 16/09/05 14:17

      הם מבינים מהכתבה (יש להם בעיות בהבנת הנקרא) כאילו שחרדים ודתיים זה אותו דבר.

      הרי החרדים לא עזרו לכם הכתומים (חוץ מחב''ד), ולכן הערכים שלהם רחוקים משלהם.

      אבל אני מבקש: בואו לא נגיד גם ''החרדים'' כפי שעשיתי עכשיו בעצמי בטעות. למה?

      א. שמעתי שהזוג הם חילונים שבאו להתגורר שם כי זו עיר שבה הדיור זול במיוחד, הכי זול בארץ.

      ב. גם אם הם כן חרדים, ברור שהם לא עשו את הזוועות שלהם מתוך אמונה שה' רואה הכל, אלא מתוך חוסר אמונה מוחלט. כאילו ''אני ואפסי עוד''.

      ג. וגם אם הם חרדים, אז בואו נשים לב: בכל חברה יש סוטים ומשוגעים ואלימים. גם בחברה זו.

      הגב לתגובה זו

      • צודק ב-100% (ל''ת)

        א, 19/09/05 23:20

        הגב לתגובה זו

    • קחו אחריות על הקהילה שלכם

      תפסיקו להתבכיין, 16/09/05 15:31

      כמו שידעתם להבליט כל סיפור על התנועה הקיבוצית - ככה עכשיו מדביקים לכם הכל.
      החינוך הכי טוב?
      בואו נבדוק כמה בוגרי החינוך הממלכתי דתי נמצאי בבתי הכלא...

      אני שונא הכללות, וחושב שהקהילות הדתיות צריכות להתחיל להודות שמשהו לא טוב קורה אצלן בעשורים האחרונים, מאז הפכו לאבן שואבת בעקבות ההון הגדול שהן ממצליחות לשאוב מהמערכת האזרחית הישראלית.
      אם לא תדאגו להתמודד עם האמת - תיפלו חזק.

      הגב לתגובה זו

    • תקרא למה כולם מגיבים איך שהם מ

      מיכל, 16/09/05 16:10

      כל פעם שקורה מקרה מזעזע, של אונס, רצח וכו'...
      אז כמויות של חרדים צועקים שזה בגלל שלחילונים אין מוסר, ומה שמעניין אותנו זה אלכוהול וסמים.
      אז כמו שלא כל החילונים מסוממים ,ככה לא כל החרדים אנשי רוח ודת, אחוה בתוך המש' והקהילה...כולנו בני-אדם, ויש אנשים טובים ויש כאלו רעים, מכל מגזר.
      אני חילונית גמורה, אבל לא שותה ולא משתמשת בסמים (וכל גם רובם המכריע של מקרי), חונכתי על אהבת אדם ואהבת מדינת ישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אמא חיה רעה

    001, 16/09/05 13:58

    יותר טוב היה לו קברה את עצמה ולא מגיעה לגילוי עריות .בטח ובטח לא עם תינוק חסר ישע.

    הגב לתגובה זו

    • סלח לי אבל חיה לעולם לא היי

      redkfeer, 16/09/05 14:15

      ת נוהגת כך בעולליה. רק החיה מסוג האדם ללא קשר לעדות דתות חילונים או דתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    צו הרחקה רק ל7ימים????

    מזועזעת, 16/09/05 13:50

    תגידו לי בית המשפט יצא מדעתו???
    האם עינו של השופט כהו מלראות את הטובת הילד???? למה לא נתן צו חירום שמוציא לגמרי את הילד מחזקת ההוריו המתועבים ???
    מה הם מתעסקים עכשיו עם פרוצדרות ביורוקרטיות???? למה הם מחכים שהילד הזה ימשיך לסבול?????

    בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אלעד לדראון עולם

    וספרשפרונג יוסי, 16/09/05 13:42

    למחוק את הישוב הזה מהמפה. להחזיר אותם בנגלה הבאה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה עם גבעת שמואל

      חילונית, מרכז, 16/09/05 15:42

      טיפש, כל כך הרבה עבריינים מגבעת שמואל, למה שלא נמחוק אותה מהמפה?
      אתה מסית וגזען.

      תחסוך מאתנו את ההבלים האלה ותחזור לחור ממנו יצאת.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לתגובה!

      שי ל, 16/09/05 16:08

      יוסי אתה כזה סתום דיביל אהבל ומטומטם אם אתה ככה חושב ומגיב!! אדיוט למה להכתים ישוב שלם? למה לא תגדיל את האשמה שצריך למחוק את כל הארץ?אלוהים שיקח אנשים כמוך!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    השאלה היא- אם היא שומרת כשרות

    דני, 16/09/05 13:41

    אם היא מחכה שעתיים ושתים עשרה דקות בין אכילת גזר לבננה- היא צדיקה - ולכן מותר לה הכל
    ואם לא- צריך לאסור אותה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לתגובה!!!

      שובבני, 16/09/05 16:10

      עוד סתום!!!

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אלהים נרדם בשמירה

    יפה, 16/09/05 13:40

    גם נותן לחרדים להתעלל בילדים שלהם
    גם מגרש את המתנחלים מבתיהם

    הגב לתגובה זו

    • ממתי הוא שומר? (ל''ת)

      עמי-נח, 16/09/05 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לאיזה חסידות הם שייכים? (ל''ת)

    צפניה, 16/09/05 13:39

    הגב לתגובה זו

    • חסידות ''חינוך ממלכתי'''' (ל''ת)

      רקוב, 16/09/05 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    האם קיבלו פסק הלכה?

    יענקלה לאן, 16/09/05 13:38

    עכשיו יגידו עשבים שוטים
    עכשיו יגידו הם לא שייכים
    עכשיו יגידו הם היו קודם חילוניים
    הדת היא מקלטם של הנבלים. תראו כל פושע שנכנס לכלא דבר ראשון שם כיפה על הראש.

    הגב לתגובה זו

    • יענקלה, בכל חברה יש סוטים

      חגית, 16/09/05 13:47

      ומנוולים.

      כמו שבכל חברה יש רשעים ומסיתים. למשל אתה.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    127 אידיוטים

    יהונתן, 16/09/05 13:23

    2 משוגעים מנסים לברוח דרך חור המנעול. 127 אידיוטים מתווכחים ביניהם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק

      מיכל, 16/09/05 13:52

      מצאו שני סוטים ועוד 127 אידיוטים מתווכים מי אחראי לסטיה הזו - החילונים או שמא החרדים?

      כנראה שחוסר היכולת להבין שסטיה היא סטיה בכל מיגזר ובכל מקום - היא סוג של טימטום שגובל בסטיה.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    חרדים מציגים עצמם כאנשים טובים

    יוסי השמאלן, 16/09/05 13:22

    פחחחחחחח .. גועל נפש החרדים ..
    תקראו מה כתוב בעיתון ידיעות אחרונות ב - 24 שעות על איזה רב צדיק בבני ברק והוא אומר שזה סחיטה ...... (כל מילה סוכר)..
    בקיצור לחרדים אין יותר פשע מאצל החילונים .. אבל זה בא על חשבון זה שהחיים שלהם שחורים מגעילים חסרי טקט אין הנאות אין ריגושים אין חוויות סקס (אורגיות,סקס לאור בירח וכו'). החרדים זה עם לא רצוי פה תכניסו לראש שלכם כמה שתסיתו ותדיחו בתגובות שלכם כאן לא יעזור לכם אנחנו לא נהיה שחורים כמותכם !!!!!!!

    רק אל תשכחו להשים ספיד סטיק בבוקר זה הכי חשוב !!!!!

    פיייייייייי איזה ריח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה 74..אנא כנסו וראו מה הוא

      אנטישמי.., 16/09/05 13:53

      ככל שהרקבון החילוני יגבר כך השנאה לדת-ישראל גוברת ..חוק מרפי.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בושה לשמאל ולאנושות כולה

      יהודי, 16/09/05 14:10

      שמאלנים בדרך כלל מתיימרים להיות אנשים ששונאים אלימות, פגיעה בחלשים ואפליה על רקע מגזרי. מסתבר שאינך אחד מאלה! יוסי, אתה ''גזען'' (במרכאות משום החרדים אינם גזע, אך הרעיון אותו הרעיון) בדיוק כמו אותו אדם שקורא לערבי מסריח ולפלשתיני מחבל. אתה חלאה. השמאל לרוב שונא את הדת, ונראה לי שזאת הסיבה היחידה שאתה קורא לעצמך שמאלן. אתה מבייש את האנושות בקיומך ובבורותך. אין מקום לתגובות כמו שלך באתר זה בפרט וברשת כולה בכלל.

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100%

      ירושלמית, 16/09/05 15:22

      כל הכבוד יוסי השמאלן אני עמך כל הדרך!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    עומרי נוגע בי במקומות אינטימים (ל''ת)

    פר, בעל של פרה, 16/09/05 13:18

    הגב לתגובה זו

    • וגם איתי הוא מתעסק, הרשע (ל''ת)

      כבשה, 16/09/05 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    כנראה שזה נכון: רוב המקרים

    יניב, 16/09/05 13:06

    של התעללות בילדים באים מנשים ואחרכך מתפלאים שהילדים גדלים לגברים אלמים. למה לא מטפלים בבעיות האלה עכשיו אלא מחכים שזה יתפרץ כשהילדים יגדלו

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לכל מי ששואל איך יתכן שזה קורה

    emetios, 16/09/05 12:58

    קראו כאן:

    http://www.emet.ios.st/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=86735

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אדיוטים !

    טומי, 16/09/05 12:57

    להכניס את שני האדיוטים לכלא לכל
    שארית חייהם המסריחים,ולזרוק את המפתח לים !
    חבל שיצורים אלו חיים בכלל !

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לאשפז בכפייה לעולמי עולמים! (ל''ת)

    ליזי, 16/09/05 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אלוהים ישמור (או שלא...)

    לא אני, 16/09/05 12:48

    מדהים איזה טירוף עובר על אנשים. אין לי מושג אין אפשר להסביר כזה דבר, אבל חשוב שלא להיסחף לקריאות גנאי כלפי ציבורים שלמים. מדובר במופרעות נקודתית העומדת בניגוד לדרך הטבע.

    יש לסקול את ההורים באבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יש לנו אהבה והיא תנצח (ל''ת)

    הרשלה, 16/09/05 12:47

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מתנחלים, הם חרדים (ל''ת)

      יא מסית רשע!, 16/09/05 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ארץ ישראל נקנית ביסורים (ל''ת)

    שבתאי, 16/09/05 12:45

    הגב לתגובה זו

    • שבתאי, אל תסית, הם חרדים ולא (ל''ת)

      מתנחלים!, 16/09/05 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    זו התעללות בחסר יש''ע !!!! (ל''ת)

    אריה, 16/09/05 12:40

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מתנחלים, הם חרדים! (ל''ת)

      תפסיק להסית, 16/09/05 13:10

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    איך ''מצלמה'' ? ''לא תעשה לך פסל

    אריה, 16/09/05 12:35

    וכל תמונה'', לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אויי ואבוייי

    ליטל, 16/09/05 12:23

    אלוהים ישמור איזה שפלה היא
    מה היא לא מתצביישת זה הבן שלה
    איכסה טפו עליה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ואפילו אם זה היה נכון...

    רפאל כ., 16/09/05 12:19

    בס''ד

    אני לא מאמין שזה נכון, התשקורת הישראלית הרגילה אותנו לרע מכל. והדברים ידועים.

    אבל אפילו אם זה היה נכון, צודקים כל החילונים להיות מזועזעים מהשאלה הקשה: למה אצלם זימה וסטייה זה הנורמה, ואצלנו זה שוליים, אם בכלל?

    למה בשכונה שלי יש 1000 משפחות חרדיות ואין אפילו משפחה אחת לא נורמטיבית, מאלו ה''מוכרות לשירותי הרווחה''? אולי זאת הסיבה למה מפברקים את השטויות האלה? ואם מישהו לא מאמין, שיתארח שבת אחת באלעד ויראה בעצמו.


    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כניראה שמדובר בקצה קרחון!!!

    moshe, 16/09/05 12:16

    כניראה שמדובר בקצה קרחון!!!
    רק אלוהים יודע כמה נשים כמותה עוד עושים מעשים כאלה, ואין מי שיגלה אותם.
    לצערנו, בנושאים הנ''ל רק הגברים בכותרות, והנשים לא!!!
    אז הגיע הזמן לבדוק את הנשים ואת מעשיהן.
    תיזכורת:
    כבר שמענו על הגננות שמתעללות בקטינים לאחרונה, ומי יודע גם כאן, בכמה גננות מדובר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מכל השחבות יש חולים לא להכליל! (ל''ת)

    @משה, 16/09/05 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא בכו כשעקרו למתנחלים קברים.. (ל''ת)

    החרדים, 16/09/05 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שתחפש לה.....

    עדה, 16/09/05 12:12

    בושה וכלימה לאן הגענו! אם לא מספיק לה גבר אחד שתיקח לה שניים או יותר. ממש התעללות.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק תורת ישראל תגן עלנו

    spongebob, 16/09/05 12:09

    רק הדתיים לא מבצעים מעשים כאלו
    כל הפשעים האלו אצל החלונים
    חזרו לתורת ישראל
    קיימו מצוות וכך הנוער החלוני לא יושחת

    אין ספק עוד פעם הוכח שהדתיים הם הרבה יותר מוסריים והרבה יותר טובים מהחלונים הפושעים

    בעעעעעעע

    אצל הדתיים יש מעשים ששוברים שיאים רק לא מתפרסמים
    הלאה הדת

    הגב לתגובה זו

    • look at the mother - Charedi? (ל''ת)

      what an idiot, 16/09/05 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לסרס ולעקר את הזוג הזה

    שרון, 16/09/05 12:09

    לנבלות שכאלו לא מגיע להביא ילדים לעולם!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    למה המשטרה לא עשתה דבר

    הש, 16/09/05 12:09

    עד עכשיו?
    היו תלונות על אלימות. מה עם שירותי הרווחה? למה היו צריכים לחכות לגלות את זה ורק אז לפעול?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הבהמה הזו

    מזעזע, 16/09/05 11:59

    מזעזע. הבהמה הזו הפכה את התינוק שלה לויברטור חי. סדום ועמורה קטן עליהם. יש לכלוא את שני ההורים - אחרי סירוס - בתוך כלוב קטן וצפוף שייהנו שם זה מזו.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''כזה דבר עדיין לא ראינו''

    אלללה יסתור, 16/09/05 11:54

    מי יודע מה עוד מתחולל בחדרי חדרים שאיש לא יודע וש''עדיין לא ראינו''.
    לכו תדעו למה הנוער והילדים של היום חצי דפוק ואלים בצורה מבהילה.
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחדד

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל הטמבלויזיה שהפכנו (ל''ת)

      לסדום ועמורה!!!, 16/09/05 12:42

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק: הטרור הטלויזיוני דורש

        זה מסר, 16/09/05 16:10

        להפוך קטינים לאובייקטי מין. זה המסר הכי שיגרתי של השידורים, וזה מתבצע בשיטת 'שטיפת המוח' הטלויזיונית.

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני בהלם

    שי, 16/09/05 11:49

    כזה דבר לא חשבתי שיכול להיות זה דבר חמור ומטורף. צריך להכניס את האישה לכלא בתא של אסירי חמאס שיטחנו אותה כל היום בלי רחמנות!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    קשקוש, לא מאמין (ל''ת)

    איציק הדתי, 16/09/05 11:44

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתחזה לדתי כדי להסית! (ל''ת)

      אופנה חדשה של, 16/09/05 12:17

      הגב לתגובה זו

    • חצוף!!!!! איך קשקוש? זה מצולם

      סתם, 16/09/05 12:33

      ומתועד

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מהדתיים צריכים לפחד!!

    מהדרום, 16/09/05 11:40

    גועל נפש איך אפשר להתעלל בתינוק אין להם טיפת רגש אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים. ואיפה כל הרווחה ועובדות הסוציאליות עם המשפחה במצב כזה אבל כל העובדות סוציאליות ישנות בעמידה לא עושות כלוםםםםםם. גועל נפש של מדינה לאן הגענו. אין דין ואין דיין.
    הורים כאלה לא מגיע להם לחיות בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • אל תסית אני מזועזע מהם ואני דת (ל''ת)

      דתי, 16/09/05 11:49

      הגב לתגובה זו

    • הלו דרום! שומעים?

      מאיר, 16/09/05 12:29

      לידיעה בלבד!
      עד לפני זמן קצר הם חילוניים כמוך!

      הגב לתגובה זו

    • צריך לפחד רק ממי שמחובר (ל''ת)

      לטמבלויזיה !!!!, 16/09/05 12:45

      הגב לתגובה זו

    • look at the mother- ''Charedi?'' (ל''ת)

      what an idiot, 16/09/05 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה התינוק התעלל בה !!! איפה

    יואל, 16/09/05 11:38

    זה התינוק התעלל בה !!!
    איפה אירגוני הנשים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פשוט זוועה! (ל''ת)

    קטשופ, 16/09/05 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הם חרדים או לא?.

    רלוש, 16/09/05 11:34

    בעצם זה לא משנה, בכל חברה יש מטורפים הזקוקים באופן מיידי לאשפוז במוסד סגור.
    כאב לי הלב על התינוק המסכן.
    בכלל איך נותנים לזוג תמהוני שכזה להביא ילד לעולם?!.
    יש לי בקשה מהשרות למען הילד. בבקשה, תנו להורים המאמצים את תינוק המריבה את הפעוט הזה. הם יעשו לו רק טוב אחרי שסבל מהורים אכזריים כ''כ.
    ועוד בקשה קטנה יש לי מאלוקים. אנא, אל תתן למי שלא מסוגל לגדל ילדים כאלו פרחים במתנה. יש הרבה משפחות שמתות לילד והם ראויות יותר. בעצם.... מי אני שאגיד לך מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • look at the mother! not Chared (ל''ת)

      come on, 16/09/05 17:13

      הגב לתגובה זו

    • WHY DON'T U ask which CHINUCH

      the MOTHER GOT, 16/09/05 20:59

      There would be the fault, if you consider that a factor.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ולחשוב שהחרדים הם צדיקים (ל''ת)

    יהודי, 16/09/05 11:33

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט.

      יהודיה, 16/09/05 11:56

      אידיוט. חרדים הם גם בני אדם, וככאלה- גם בינהם יש חולי נפש.

      הגב לתגובה זו

      • החרדים הם צדיקים באמת..

        יראון, 16/09/05 18:06

        ואת הדברים האיומים האלו עשו
        חילונים.

        אני כל יום פותח עיתון ומתבייש
        בחילוניות שלי.

        הגב לתגובה זו

    • צדיקים בתחת שלי! סוטים! (ל''ת)

      ש, 16/09/05 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    נוראי!!!! (ל''ת)

    יעל, 16/09/05 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איזה מגעילים

    נמאס כבר!, 16/09/05 11:29

    נמאס לי גם שכל הזמן החדשות מספקות תיאורים מדויקים של כל דבר וציטוטים של כל מיני סוטים , לא יודעת איזו מטרה זה משיג

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    במקום שהרבנים ילחמו

    דודי, 16/09/05 11:29

    איש ברעהו על כל מיני פסקי הלכה שוליים הגיע שיעסקו וידאגו לצאן מרעיתם

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איפה הדתיים שצועקים על החינוך?

    לאן הם נעלמו?, 16/09/05 11:26

    שתיקה רועמת - נעלמו כולם.

    מאוד מעניין, כי אם הם לא היו חרדים, ישר היו קופצים פה מליון תגובות שאומרות שזו מערכת החינוך החילונית, והערכים של החילוניים ובלה בלה בלה...

    מה שבטוח שהמקרה המזוויע הזה הוא רק קצה הקרחון. 99% ממקרי האונס וההתעללות המינית כלל לא מגיעים לידיעת הציבור כי החרדים (כמו הערבים), אוהבים לשמור על הליכלוך בבית.

    פרימיטיבים מוצצי דם!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לידיעת הכותב הנכבד!

      משה, 16/09/05 11:37

      מדובר בזוג של בעלי תשובה, חסרי כיוון, שבמשך חמש עשרה שנות לימוד ביסודי ובעל יסודי - ספגו חינוך חילוני!
      הבנת!

      הגב לתגובה זו

      • תירוצים עלובים...

        דביבון, 16/09/05 11:55

        השיטה המהוללת שלכם לא הייתה צריכה לעבוד כאן? אתה הוזה בשגיונות.

        התשובה שלך צריכה הייתה להיות: ''חולי נפש יש בכל מקום ויש להוקיעם בכל מקום''. זאת הרי האמת, לאף מגזר אין מנדט על הטוב שבעולם.

        הגב לתגובה זו

        • אין קשר להיותם חרדים או חילוני

          ביבי חי, 16/09/05 12:39

          זה פשוט טירוף מה שקרה שם

          אם אני שופט אני שולח את 2 ההורים להסתכלות פסיכיאטרית
          ואם מתברר שהם חולי נפש ולא סתם פושעים

          אז צריך לשלוח את ההורים למאסר עולם בבית חולים לחולי נפש תחת שמירה כבדה

          זה הרבה יותר טוב מכלא שם יעשו בית זונות.

          הגב לתגובה זו

      • במקום שלבעלי תשובה עומד

        אלי שוויג, 16/09/05 12:43

        עכשיו הם חרדים לכל דבר. הם חיים בקהילה חרדית. הם ''שומרי'' מצוות. הבעיה היא אצלכם, בדפיקות שלכם, בכך שאתם רואים בחורות רק דרך החור בסדין.

        הגב לתגובה זו

        • OBVIOUSLY NOT SO, PAL

          THIS IS NO, 16/09/05 21:08

          They are acting out your chiloniyut

          הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהם חרדים יש גם חילונים

      יוסי, 16/09/05 11:51

      באלעד יש שכונה שלמה של חילונים אז מה אתם מפיצים שקרים שהם חרדים אז תבדקו טוב שהזוג לא במקרה חילוני מהשכונה החילונית באלעד שזה הרבה יותר סביר כיוןם עם החינוך החילוני

      הגב לתגובה זו

    • יש כאן שני דברים מדאיגים

      אני, 16/09/05 12:16

      1. שהחולניות המטורפת הזאת מתקיימת ואולי מתקיימת בעוד בתים, רק שאף אחד לא יודע מזה.

      2. הגזענות והשנאה כלפי חרדים, שמתעוררת באופן אוטומטי.

      מי שקורה לחרדים וערבים פרימיטיבים מוצצי דם הוא בן אדם מסוכן מאוד!

      הגב לתגובה זו

    • לידיעת המגיב הנכבד

      חוש-חש, 16/09/05 12:56

      רוב מעשי הסדום ועמורה מתרחשים בחברה החילונית, שחשופה לטמבלוויזיה, ושאר מתירנות, נוער
      ומבוגרים מסוממים ,נעצרים כל שני וחמישי, על פשעי מין!
      ממסיבות חלופי זוגות למצעדי גאווה
      וסרטי פורנו המתירים שמוש מיני בקטינים, עד למקרים אומללים אלו הדרך קצרה מאד!!! כל החוליים שהזכרתי נמצאים בחברה החילונית!
      אז לפני שאתה ממהר להכפיש צבור
      שלם, איך אומרים:
      ''טול קורה מבין עיניך'' !!!

      הגב לתגובה זו

      • מי מורעל כל כך?

        מוקי, 16/09/05 15:32

        ומנין לך הסטטיסטיקה המעניינית הזו? שמור, בבקשה, את השנאה שלך לעצמך. ממילא אין לאף אחד צורך בכך. אלא מה, תיזהר לא לנשוך לעצמך את הלשון, שלא תקבל הרעלה.

        הגב לתגובה זו

    • דיי לחשוב שדתיים הם חרדים!!!

      טלי, 16/09/05 14:24

      זה ממש שונה רק שתדעו!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • היא בכלל לא דתיה!

      ר, 16/09/05 16:00

      רק הבעל דתי.

      אישה שהולכת עם גופיה היא לא אישה דתיה!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רואים: עדיף סרט כתום מסרט כחול

    יותם, 16/09/05 11:23

    לעצור את ההתנתקות, ויפה שעה אחת אחר כך

    הגב לתגובה זו

    • ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ערן, 16/09/05 11:45

      אוהבים אותך יותם

      הגב לתגובה זו

    • לא תהיה התנתקות!!!!!!!!!111

      כתום בלב!!!!, 16/09/05 11:50

      אה.... בעצם כבר הייתה...

      ;-)

      הגב לתגובה זו

      • הם לא מתנחלים, הם חרדים! (ל''ת)

        נא הפסק להסית, 16/09/05 13:13

        הגב לתגובה זו

    • יותם, החרדים לא היו חלק מהכתום (ל''ת)

      עיתונאי, 16/09/05 12:18

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יהודיה לא מתעללת בתינוק יהודי. (ל''ת)

    רן שביט, 16/09/05 11:15

    הגב לתגובה זו

    • החרדים לא עזרו לנו הכתומים!!!! (ל''ת)

      לא תעמוד על דם, 16/09/05 12:15

      הגב לתגובה זו

      • יאללה עליהום על החרדים!!! (ל''ת)

        חילונים חולניים, 16/09/05 13:27

        הגב לתגובה זו

    • החרדים לא עזרו למתנחלים במאבקם (ל''ת)

      נגד הגירוש, 16/09/05 12:16

      הגב לתגובה זו

    • הם לא מתנחלים, הם חרדים!!!!!!! (ל''ת)

      חרד מהסתה נגד, 16/09/05 13:14

      הגב לתגובה זו

    • שמעתי

      חיפושית, 18/09/05 05:25

      על כאילו הורים שלוקחים את תינוקם בן ה-8 ימים ומלים אותו,
      מישהו בדק ברצינות ההשפעות?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    בגלל דברים כאלה

    עובדיה, 16/09/05 11:09

    בא ההוריקן והצונאמי על הראש של תושבי ניו אורלינס!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בטח זה לא מפריע להם

    היימן, 16/09/05 11:05

    לעמוד בסוכות שלוש שעות בשמש ולבחור לולב לפי ההלכה ואתרוג לפי ההלכה ולצום בתשעה באב ובצום גדליה וללכת למקווה. טפו עליהם

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת אנטישמי!אתה יודע מי הם? (ל''ת)

      מעיין ספיר ז''ל, 16/09/05 11:21

      הגב לתגובה זו

    • איפה כתוב שהם דתיים בכלל? (ל''ת)

      קלוצמך, 16/09/05 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חייבים לבדוק כל הזמן-כנסו !!

    ניר, 16/09/05 11:01

    פשוט לא להאמין !
    חייבים לבדוק את כולם: עובדים, מטפלות, שותפים ועכשיו גם את האישה !!!

    בגלל דברים כאלה התחלתי לעסוק בתחום- פשוט מזעזע

    למעוניינים במצלמות כנסו לכתובת
    http://steps.co.il

    הגב לתגובה זו

    • מה זה ''כנסו''? צריך לומר ''הכנסו (ל''ת)

      אני, 16/09/05 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש גם חרדים חולי נפש

    תגובה ל7, 16/09/05 10:59

    מחלת נפש היא לא מחלה של חילונים
    אפילו חרדים מאבדים צלם אנוש.
    הם בני אדם ולפעמים המוח נדפק.

    הגב לתגובה זו

    • חרדים דפוקים מלידה

      שוקי לוין, 16/09/05 11:08

      מי שחרדי מעצם היותו כזה כבר ברור שמשהו דפוק אצלו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק!!! (ל''ת)

        אלי פימשטיין, 16/09/05 11:16

        הגב לתגובה זו

      • זה מה שלמדת בגן היום? חילוני (ל''ת)

        חולה אומלל?!, 16/09/05 13:29

        הגב לתגובה זו

    • קודם לתאוריות רצוי לדעת במי (ל''ת)

      מדובר, 16/09/05 11:10

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    יהודי לא מתעלל ביהודי

    אזרח חפשי, 16/09/05 10:57

    מעניין אם הם קיבלו הנחיה מאיזה שהוא רב או שזה משמיים בא להם.
    תשועת השם כהרף עין. מעניין אם זה במחאה על ההתנתקות. בטח אריק שרון אשם.

    הגב לתגובה זו

    • טוב בטח הם רואים סרטים כחולים

      סופי צדקיהו, 16/09/05 11:07

      כל היום אז מה הפלא
      המדינה מסבסדת אותם. הם לא צריכים לעבוד הפרזיטים יושבים בבית רואים סרטים כחולים ומתעללים בילדים.

      הגב לתגובה זו

      • הכללות כאלו יכול לעשות רק (ל''ת)

        חולה נפש אומלל., 16/09/05 13:32

        הגב לתגובה זו

    • השנאה שלך מגעילה אותי. (ל''ת)

      יהודי, 16/09/05 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    זאת אחת המידיעות הכי מזעזעות

    חביבה רייך, 16/09/05 10:57

    זאת אחת הידיעות הכי מזעזעות שקראתי בחיים שלי.
    אבל ישראל, כמו ישראל. ההורים כמובן לא יקבלו יותר מדי זמן בכלא. יצאו אחרי שנה שנתיים גג. וזהו.
    לא ברור לי מדוע האב צילם את אישתו עם העולל חסר הישע והביא את החומר למשטרה אם הוא אשם. אולי זה מעיד על חפותו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מזועזע

    שלומי, 16/09/05 10:55

    תינוק בגיל שנה נתון להתעללות מינית מהוריו מולידיו?
    להשליכם לקיבינימט ולמסור התינוק לאימוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בהמות,מחריד,עונש מוותתתתתתתתתת (ל''ת)

    RENATA, 16/09/05 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה הסיכוי ששניים כאלה ייפגשו? (ל''ת)

    לדעתי היא משקרת, 16/09/05 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בהמות.

    טל, 16/09/05 10:44

    חלאות המין האנושי.


    תחשבו עוד כמה מקרים כאלה יש ואנחנו לא יודעים..

    ליבי עם התינוק..

    הגב לתגובה זו

    • למה בהמות?!

      גיא, 16/09/05 12:57

      נראה לך שפרות אונסות את העגלים שלהן?!!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חרדים

    מימי, 16/09/05 10:31

    מחוץ לבית הם בטח לא לוחצים יד לבן המין השני ועוברים מדרכה לצד השני..

    הגב לתגובה זו

    • ואת יודעת במי מדובר?????????

      שנאה לא הגיונית, 16/09/05 10:41

      יש שכונות שלמות לא דתיים באלעד

      הגב לתגובה זו

      • צודק!אם היו דתיים כבר היה נכתב

        בכתבה!!!, 16/09/05 10:49

        מה שמצאו זה ..שהיישוב הוא גם חרדי..או עם הרבה חרדים
        אין שנאה לדת ישראל כבמדינה הזאת

        הגב לתגובה זו

        • תן לנבלות החולניים חילונים (ל''ת)

          הללו לחגוג על ה, 16/09/05 13:34

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    Where are Amar and Metzger

    Moishi, 16/09/05 10:29

    In Vatican.
    Immediately under arrest of the Rabanout
    Scoop: Amar and Metzger decides to stay in Vatican and to keep on the Menorah.
    They will dismiss soon.

    הגב לתגובה זו

    • למה לעצור את הרבנים? מה הקשר?

      יהודי, 16/09/05 14:25

      האם אתה חושב שיש לרבנים שליטה מלאה על מעשי כל האנשים הדתיים בעולם? יתרה מזאת, האם נדמה לך, ולו לרגע, שמצגר ועמאר תרמו במאומה להתעללות הנוראה הזו? בדרך כלשהי? אז אם חילוני עושה פשע, יש לעצור את ראש הממשלה?! איפה לעזאזל אתה חי? ראית פעם חרדי בחייך? מדוע סתם להתעמר ולשנוא?

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    טיפול נפשי דחוף

    תושבת אלעד, 16/09/05 10:27

    האנשים הללו חולי נפש וצריכים טיפול דחוף! לצערי הם גרים בעיר שלי אבל באלעד יש צבור גדול ואיכותי שמזועזע מאנשים כאלו.
    ה' ירחם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא יאומן לאן התדרדרנו?! עונש!!

    מזועזעת, 16/09/05 10:26

    זה פשוט איום ונורא!
    איך הגענו למצב מזוויע כזה?!
    אסור לתת לאנשים האלה להביא עוד ילדים לעולם!

    הגב לתגובה זו

    • תשובה

      חוש-חש, 16/09/05 13:39

      הגענו למצב הזה בגלל מתירנות
      מינית, הקרנות תועבות הגויים, סרטי
      פורנו המתירים שמוש מיני בילדים.
      למיטב ידיעתי ממקורות יודעי דבר זה
      לא הגיע מהמחנה הדתי ,עליו עושים
      עליהום ולינץ אלפי גולשים פרועים...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ואיפה אלוהים?

    נטשה, 16/09/05 10:25

    איפה אלוהים להגן על הילד התמים והמסכן? איך זה שאלוהים נותן למקרים כאלה לקרות?

    הגב לתגובה זו

    • נסתרות הן דרכיו של ה'

      איציק הדתי, 16/09/05 11:47

      אנחנו, בני אדם, קטנו מלהבין את דרכיו של ה'.
      לאלוקים יש תוכניות אחרות לכל אחד ואחד מאיתנו.

      הגב לתגובה זו

      • נכון איציק אתה צודק חוץ מזה

        טלי, 16/09/05 14:12

        שהכל לטובה.. פרשה בהחלט מזעזעת..

        הגב לתגובה זו

    • הקדוש ברוך הוא נמצא בכל מקום

      אושר, 16/09/05 15:01

      הקדוש ברוך הוא ישתבח שמו לעד נמצא בכל מקום ובל זמן לא אני ולא את ולא אף אחר יכול להיות הדובר של אלוהים אבל תחזרי לחזיר שלך ותעזבי את אלוהי ההיודים בשקט
      נ.ב
      אני חילוני וסבתא של אמא שלי מצד אבא שלה היתה רוסיה רק שתדעי שאין לי שום דבר נגד רוסים להפך

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    חשוב לקרוא העונש הוא...

    אני המלך, 16/09/05 10:18

    מאסר עולם בצינוק!!!
    בושה בושה בושה
    הורים מגעילים ודוחים
    אין גבול לגועל .ז ב ל !

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    האם אמרתם שהם חרדים?

    פרסי גאה, 16/09/05 10:15

    לא יכול להיות.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן עלוב!!יש גם לא דתים באלעד

      שנאת חינם, 16/09/05 10:30

      בושה איך אתם קופצים על טרף לא מזוהה

      הגב לתגובה זו

      • הם חרדים.

        טליה, 16/09/05 10:42

        תפסיק להגן על המפלצות האלו!

        דינם כלא עד יומם האחרון!

        הגב לתגובה זו

        • הם לא חרדים..

          גדיה, 16/09/05 10:50

          תפסיקי להסתער וטפלי ברצח החילוני יום יום

          הגב לתגובה זו

          • וולא לכל חרדי מחשב וחיבור מהיר

            יאיר, 16/09/05 12:36

            ההוא עם השערות באוזניים לא אסר עליכם מחשב? טלויזיה? רדיו? איך לכל אחד יש אינטרנט כדי להגיב ?

            לפני כמה חודשים ניהלתי שיחה פרועה עם מישהיא בצאט ואחר כך חשבתי שהיא צוחקת עלי כשאמרה שהיא חרדית ואם ל3, עכשיו נדמה לי שזה בטח יכול להיות.

            ואגב אלעד זה לא המקום הזה שכל קיץ שוכחים כמה ילדים במכוניות לוהטות ואחר כך מתרצים בכך שזה הכל מאלוהים???

            הגב לתגובה זו

            • יאיר

              משה, 16/09/05 13:46

              הייתי מייעץ לך להיות מוטרד .
              מקריסת חינוך חילוני ורצח יום יום..
              עזוב את העם החרדי שאינך מגיע לקרסולי הקטן שבהם

              הגב לתגובה זו

            • יופי של הגדרה

              חיפושית, 18/09/05 05:20

              מי שאתה עובר את קרסולו, אינו חרד.
              כי אם אינו עילוי הנזהר בקלה כבחמורה אינו חרד.
              עוד הגדרה:אין בארץ רוצח חילוני,כי החילונים נגד רצח.
              זהו,תעברו לקישקושים הבאים.

              הגב לתגובה זו

            • לכולם!!!!(כל המגזרים)

              א., 19/09/05 18:06

              בכל חברה באשר היא חברה יש אנשים סוטים
              מה זה קשור לחילונים דתיים או חרדים
              למשל כמה שהחברה החרדית
              לא מכירה בכך אבל גם אצלהם יש הומואים לסביות(לשם דוגמא)
              אז תפסיקו להאשים אחד את השני
              אבל לדעתי בחברה הדתית/חרדית
              מנסים אם כי לא תמיד יכולים
              לנסות לשנות את ה''בעיתיים''
              אבל לא תמיד מצליחים

              הגב לתגובה זו

        • טליה מקסימה!!מהיכן לך מי הם???

          גדיה .אלעד, 16/09/05 10:56

          מותר לשנוא עם חרדי נפלא ואף רצוי.
          אך להקפיד להצמד לעובדות

          הגב לתגובה זו

    • האישה חילונית (ל''ת)

      ר, 16/09/05 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לבדוק מי הגורם האלים הבלתי

    כמובן מאליו:, 16/09/05 10:07

    מוגבל התובע מטבעו ומהותו פשיעה נגד קטינים וניצולם הבלתי מוגבל לכל אינטרס כולל מין כנורמה חברתית. כמובן: אין רוצים לדעת שככל שקיים פער בין אורח החיים המקורי של קבוצת אוכלוסיה לבין נורמות ניצול הקטינים הבלתי מוגבל שגורם זה מטמיע בכלל האוכלוסיה, כך אנשים חלשים ובעייתיים מאותה הקבוצה נופלים ביתר מהירות וקלות למסריו הבלתי מוגבלים של גורם זה: הטלויזיה. זוג זה פשוט ביצע את מסרי הטלויזיה השיגרתיים ביותר לגבי תינוקות (וילדים בכלל). למשל בפרסומת המינית החולנית לחיתולים, אבל זה קיים בכל השידורים. זה המסר המרכזי והבסיסי ביותר של הטלויזיה בכל הערוצים.

    הגב לתגובה זו

    • כמו בפרסומת המינית החולנית ל

      הטלויזיה, 16/09/05 16:13

      זו פשוט המטרה הטבעית של המדיום, להסית לתקוף קטינים, ולמצל מינית תינוקות. יש תעמולה אדירה לזה בטלויזיה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומה מעניין את העם? ויתור על..

    אחמד, 16/09/05 10:05

    20 מטר לערבים. שהכל יקרה במדינה חוץ מלראות ערבי מרוצה נכון?

    הגב לתגובה זו

    • אחמד בחייך

      יאיר, 16/09/05 12:25

      מה קשור מחת לתחת?
      איך גם כאן הכנסת את מצוקות הערבים לסיפור כזה קשה.

      הגב לתגובה זו

      • מצאתי הקשר:

        חיפושית, 18/09/05 05:13

        בשני המקרים מדובר בלקיחת הכל, בלי שום חשבון לזולת.

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין ערבי מרוצה לכתבה?!

      יהודי, 16/09/05 14:21

      איזה קשר אתה מוצא בין ערבי מרוצה לתינוק חרדי שעבר התעללות מינית? ברצינות, אין לך דברים יותר טובים לעשות מלהתלונן בכל מקום אליו אתה מגיע? יש מקומות וכתובות לתלונות. עמוד זה אינו אחד מהם.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    המדינה הזו מדרדרת מרגע לרגע.

    אני!, 16/09/05 10:00

    מה הלאה?סקס עם בעלי חיים?

    הגב לתגובה זו

    • כן, גלעד מתעסק איתנו בחווה (ל''ת)

      כבשה, 16/09/05 13:17

      הגב לתגובה זו

      • חוות השקמים = חוות החיות (ל''ת)

        חרדי לא כתום, 16/09/05 13:45

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    מזעזע !!! אלוהים למה ?!!!

    אורלי, 16/09/05 09:50

    די !!!
    אי אפשר להמשיך ככה
    תתעוררו , אזרחי ישראל
    התופעה הזו קורית לנו ממש מתחת לאף ואנחנו לא מעלים בכלל על דעתינו שזה יכול להיות
    הגיע הזמן להתעורר , לפקוח עיניים לרווחה ולשים לב מה קורה ולא לקחת בתמימות כל דבר.
    לחקור, לבדוק לשאול שאלות .
    ילדים הם מקור מהימן לאינפורמציה.
    פקחו עין , הורים !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכו נכון נכון אנשים תתעוררו

      טלי, 16/09/05 14:22

      תשימו לב כמה דברים קורים.. קודם כל הפרשה הזו באמת מזעזעזת.. חוץ מזה ששתישמו לב כמה התעללויות קורות.. באנשים ובבעלי חיים טוב עכשו רובכם תגידו מה בעלי חחים שיסתדרו לבד.. אנשים אתם לא מתארים לעצמכם איזה התעעלויות עוברים חתולים כל יום ולרוב הבאנשים זה בכלל לא מפריע רק שתדעו שמי שמסוגל להתעלל ככה בחיות לא תיהיה לו בעיה להתעלל באנשים.. ותסתכלו על מפוני גוש קטיף.. מראים רק את האנשים שבניצן ויש להם בית אבל רוב המפונים בבתי מלון בלי כלום שם.. הילדים שלהם לא התחילו ללמוד והם לא יכולים לעשות כלום חוץ מלרדת במעלית כי הם לא קיבלו שו פיצויים והדברים שלהם בכלל לא שם אז זה לא שתגידו שהם יכולים ללכת לים לבריכה או משהו .. ויש את אלה שאפילו במלון לא שמו אותם(ואני מדברת על ישובים שלמים..) ופשוט שמו אותם באיזה ישיבה או בית ספר ושם הם ישנים..תחשבו מזה הם צריכים לבקש מאנשים שיעשו להם כביסה.. זה נראה לכם נורמלי??? טוב אולי הגיע הזמן שנקום כולנו.. ה' מנסה להעיר אותנו קודם גוש קטיף אחר כך ההוריקן.. אתם כל כך עיוריים שאתם לא רואים שאנחנו צריכים בתור עם לשנות משהו??? מקווה שהיה לכם סבלנות לקרוא עד הסוף..

      גוש קטיף-לא נשכח

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר לגוש?

        מרים, 16/09/05 15:21

        מה הקשר בין מחט לתחת? אין בסיפור של גוש קטיף שום התעללות, בודאי לא בחסרי ישע. ולא כל שני דברים - קשים ככל שיהיו - שייכים. מי שמערבב פדופיליה ושיקולים פוליטיים מעיד בעיקר על עצמו, שאינו מבין לא בזה ולא בזה.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    יחסים עם תינוק

    הגניקולוג, 16/09/05 09:46

    בטח הם יטענו חקירה שזאת לא היתה
    התעללות פשוט הם רצו להחזיר את התינוק בחזרה למקום ממנו בא.

    מעבר לכך יתכן ומדובר ברשת פידופיליה חרדית הפועלת בחסות
    הרבנים ומנהיגי יש''ע

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ליש''ע, אידיוט שכמותך ?

      הפסיכולוג, 16/09/05 10:19

      אלעד נמצאת בתחומי הקו הירוק, ליד ראש העין.
      אבל מי שאכול שנאה עיוורת למתנחלי יש''ע והוא גם בור ועם הארץ, כמו ה''גנקולוג'' עאלק, ימהר לנצל כל הזדמנות להטיל רפש בשנואי נפשו, גם במחיר חשיפת טפשותו חסרת הגבולות.
      אבחנה מקצועית: ה''גנקולוג'' דלעיל זקוק לטיפול פסיכיאטרי מתמשך בבעיה הנפשית שלו.

      הגב לתגובה זו

      • מה עם ה''אמא'' המתנחלת משא נור??

        אייל, 16/09/05 11:27

        אותה מטומטמת ומסוממת שלקחה את ילדיה הקטנים לכלא?
        אותה גם צריך לכלוא ולהוציא את ילדיה ממנה ומבעלה חולה הנפש.

        הגב לתגובה זו

        • המשטרה עצרה אותה עם ילדיה כי

          היא אלמנה, 16/09/05 12:24

          כך המשטרה החליטה. לא היה מי שישמור על הילדים, הבנת, אייל?

          וחוץ מזה - היא נעצרה על מה? לא על פשעים כמוך אלא על זה שלא הסכימה שייכנסו לה זרים לבית ויסלקו אותו כדי לתת אותו לערבים.

          והיא לא מסוממת, אתה שקרן בן בליעל.

          הגב לתגובה זו

      • כי התינוק הוא חסר יש''ע... (ל''ת)

        אריה, 16/09/05 12:39

        הגב לתגובה זו

    • קראת בכלל את הכתבה?!

      יהודי, 16/09/05 14:19

      האם טוענת שהאב סימם אותה, האב טוען שהאם אלימה. אף אחד לא יחשוב אפילו לטעון את השטויות שכתבת. אני מתקשה להבין אם אתה סתם בעל הומור גרוע או אוויל לחלוטין.
      אין שום רשת פדופיליה חרדית, אתה אדם טיפש שדבריו מונעים ע''י שנאה עיוורת. פרט לזאת, אין שום קשר בין החרדים למנהיגי יש''ע, שהם דתיים-לאומיים! השוני ביניהם שוני של שמיים וארץ! יש פלגים בציונות הדתית להם הרבה יותר במשותף עם החיולנים מאשר עם החרדים. אתה בור. אתה שונא את כל מי שקשור לדת ללא הבחנה. אנא ממך, חסוך מעמנו תגובות חסרות טעם ושטופות שנאה בעתיד. הן אינן תורמות לאיש.

      הגב לתגובה זו

    • דור 3 של אורנג הפעלה דפוקה (ל''ת)

      אורנג דור 3, 17/09/05 03:19

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    איך נתנו לכם להיות הורים 2

    יעל, 16/09/05 09:43

    סוטים מלוכלכים תתביישו חסר לכם דרכים לעורר את חיי המין שלכם.....לא יאומן....תינוק 11 חודש חסר אונים אומלל לא יכול להגן עליו היחידים שאמורים להיות לצידו להגן עליו מתנהגים כך תתביישו ....2 שפלים

    הגב לתגובה זו

    • cryyyyyyyyyyyinggggggggg!!!!

      m.g., 16/09/05 20:23

      i am reading & crying

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מזעזע .....חיות אדם לא הורים (ל''ת)

    חגית, 16/09/05 09:38

    הגב לתגובה זו

    • חאלס עם הסטיגמות.

      יונק, 16/09/05 13:53

      רב החיות בוודאי היונקים יסכנו את חייהם אם צאציהם יהיו בסכנה.

      חיות זה מחמאה בשבילם

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ביום כיפור היא תצום והכל ייסלח (ל''ת)

    זו דת משה?, 16/09/05 09:37

    הגב לתגובה זו

    • ולו אני אלוהים

      ש, 16/09/05 10:10

      עוד היום הייתי גומר על שניהם.

      הגב לתגובה זו

      • אם היית אלוקים

        שש וחצי, 16/09/05 16:27

        לא היית נותן להם ילד.

        לא נראה לך פתרון יותר טוב?????

        הגב לתגובה זו

        • בתגובה לעצות

          אלוה, 18/09/05 05:06

          עוד הפעם מבול?
          יאללה, תעשו מה שאתם רוצים.

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    בקרוב נהפוך להיות USA.

    חתולה מסטולה, 16/09/05 09:37

    זה לא מזכיר לכם את הסיפורים המטורפים על האנשים המטורפים בארהב?

    הגב לתגובה זו

    • לצערי כבר הפכנו (ל''ת)

      אייל, 16/09/05 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לעקר את הזוג

    דודי, 16/09/05 09:31

    רשויות החוק צריכים להכניס את הגבר והאשה לתא עם אנסים ובריונים כדי שיחגגו עליהם יש לסרס אותם ואני מאוד מקווה שהאשה לא תיכנס יותר להריון אסור לה ללדת

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים (ל''ת)

      אוריאל, 16/09/05 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איך מפגיש הגורל סוטים לזוגיות? (ל''ת)

    סיר ומכסה, 16/09/05 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עונש

    איוון, 16/09/05 09:27

    לשלוח את הכלבה ל76 שנים בכלא, שהסיפוק המיני היחיד שיהיה לה יהיה מעכברים תועים בתעלות הביוב של הכלא. כלבה מטונפת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    OH MY GOD!!!

    יפעת, 16/09/05 09:25

    מה קורה לאנשים?
    איך הגענו למצב כזה?
    הדבר החיובי היחיד בסיפור הזה הוא שהילד כל-כך קטן שהוא בטח לא יזכור כלום מזה... למזלו...

    הגב לתגובה זו

    • Ohh my god you so wrong

      Psichotherapist, 16/09/05 15:42

      It will become such a major wound for him you cannot imagine!
      At this age their brain might not remember but their bodymind surly is...
      Poor poor boy what a long process ahead of him.
      Why God give childrens to those who make them miserable?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    Sheer madness

    Azulay, 16/09/05 09:24

    Frankly ,reality surpasses fiction.This type of sickness affects mainly the well fed.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    WTF?!!!@114324 (ל''ת)

    סטודנט, 16/09/05 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חרדים??

    ?, 16/09/05 09:18

    ככל הנראה

    הגב לתגובה זו

    • לחרדים

      שונה דתיים, 16/09/05 14:53

      הם בני 28 ו30 התחתנו לפני שנתיים חרדים בגיל כזה לא מתחתנים

      הגב לתגובה זו

    • האשה לא חרדית

      לאו, 19/09/05 13:15

      הבעל אולי...

      הגב לתגובה זו

    • יכלבה תראי בסרט שהיא חילונית דפוקה (ל''ת)

      אלי, 08/02/06 19:15

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    פשוט לא יאומן (ל''ת)

    אורית, 16/09/05 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אלעד זו עיר דתית חרדית

    עליכם השלום, 16/09/05 09:14

    כולם שם צדיקים
    חוץ מהדתיים חרדים

    איכסה

    הגב לתגובה זו

    • מניין לך במי מדובר??? (ל''ת)

      שנאה ללא עובדות, 16/09/05 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למי אלוהים נותן ילדים למי?

    מבחיל ומזעז, 16/09/05 09:09

    צריך להוציא לאישה הזאת את הדגדן בלי הרדמה
    ואת הבעל לסרס
    גועל נפש

    הגב לתגובה זו

    • GOD DOES NOT

      FOOOYYY, 16/09/05 18:11

      GIVE BABIES
      WAKE UP ! YOU RABBI YOU
      IT'S PEOPLE WHO MAKE BABIES
      THEY PUT THE SHTICK IN THE SHTOOK AND..V-W-A-L-A
      9MONTHS LATER YOU ARE NOT HOME ALONE
      TRY IT, IT'S FUN

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מטורפת

    אמא לילדים, 16/09/05 09:09

    וגם לאבא לא חסרה יד בדבר
    אחרת למה לחכות מחודש יוני
    עד עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סדום ועמורה

    אנונימיניימי, 16/09/05 09:07

    פשע כ''כ קשה ראוי לעונש תנכ''י.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    די לטרור הנשי.

    מור, 16/09/05 09:05

    די לטרור הנשי.
    לא מספיק לנו הטרור מבחוץ.

    הגב לתגובה זו

    • לזאת עם בעית הטרור

      שפויה, 16/09/05 09:15

      תגידי את סרוטה או מה

      הגב לתגובה זו

      • שרוטה כותבים עם שין יא דפוקה (ל''ת)

        אורן, 16/09/05 11:27

        הגב לתגובה זו

        • יא דפוק זו מילה לועזית (ל''ת)

          אני, 16/09/05 11:43

          הגב לתגובה זו

          • לא, זו לא מילה בלועזית! חחחח

            חחחחחחחחחחחחח, 16/09/05 12:29

            אנשים לא יודעים אפילו את שפת האם שלהם.
            עצוב.

            הגב לתגובה זו

            • אהם, לא מדיוק...

              יהודי, 16/09/05 14:12

              ''דפוק'' היא אמנם מלה בעברית, אך ''יא'' היא מלה בלועזית (גם ערבית היא שפה לועזית!) (=

              הגב לתגובה זו

            • מה זה פה תחרות טיפשות?

              אני, 16/09/05 20:29

              מדובר על המילה שרוטה ולא על הביטוי ''יא דפוק''

              הגב לתגובה זו

    • נכון. האגודה לשלום הילד קבעה

      אור, 16/09/05 10:20

      ש70% ממקרי ההתעללות בילדים מבוצעים בידי נשים.
      יש להסיר את מסיכות התקינות הפוליטית, ולדבר בגלוי על ההשלכות של המצב הזה, ומה אפשר לעשות לתיקונו.

      הגב לתגובה זו

      • זה בגלל שהאבות כמעט ולא נמצאים

        סטטיסטיקה, 16/09/05 11:10

        אם גברים היו הדמות המטפלת הדומיננטית אבוי יהיה למימצאים.
        וללא קשר המעשה הנ''ל מזויע ולא אמורה להתקיים התעללות משום צד.

        הגב לתגובה זו

        • למות על התרוצים של הפמיניסטיות

          חן, 16/09/05 11:20

          כשיוצא שהפעם הן אלה שאלימות ומתעללות. תמיד זה יצא אשמת הגברים, כי נשים,כידוע,הן קדושות וטהורות.

          הגב לתגובה זו

        • נסיון עלוב לשנות את הנושא

          אור, 16/09/05 11:22

          הנושא הוא התעללות נשים בילדים. נא להיצמד לעובדות, ולא להמציא סיפורים ואז לתקוף סיפור מומצא.

          הגב לתגובה זו

    • WHERE ARE THE SHOSHAS (ל''ת)

      and ALL the, 16/09/05 21:15

      הגב לתגובה זו

    • חה חה חה נקרעתי!

      לא יאמן, 18/09/05 09:24

      99.999999% מהטרור, האלימות, הרציחות, הקיצוניות, המחבלים, הפשע, המלחמות, המאפיה, גנבים, אנסים, מתעללים וכהנה וכהנה - הם גברים.
      מור - לך תדחוף את הראש באדמה מבושה על התגובה שלך שמראה רק על 2 דברים - שנאת נשים וטפשות.
      כנראה יש לך תסבוכות קשות כי השם שלך הוא נשי.

      הגב לתגובה זו