 |
68.
למי שלא
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
18/09/05 07:59
|
|
 |
67.
the real sharon
jerusalem post,
18/09/05 01:37
|
עיתון ה''ג'רוזלם פוסט'' מפרסם (16.9.05) כי גרהרד גרוש, התובע האוסטרי הבכיר שמונה לחקור את פרשת ההלוואה שהעניק המיליונר הדרום אפריקני, סיריל קרן, לראש הממשלה אריאל שרון, סבור כי ההלוואה שניתנה לשרון במהלך 2002, ככל הנראה הינה שוחד.
גרוש התראיין לג'רוזלם פוסט ובין היתר אמר: ''לאחר שבחנתי היטב את חומר הראיות והעדויות אני יכול לומר כי ישנו חשד כבד כי היה כאן שוחד. אין כל סיבה סבירה מדוע סכום כסף כה גדול יגיע לידי משפחת שרון. עד כה ההסברים שסיפקה משפחת שרון היו בלתי מספיקים ולא משכנעים''.
נזכיר כי המשטרה בודקת חשדות כי ההלוואה שהעניק סיריל קרן אשר אין לו כל עסקים בארץ, לראש הממשלה, שימשה למעשה כסות לכך שהמלווה האמיתי הוא איש העסקים האוסטרי, מרטין שלאף, מקורבו של דב ויסגלס ומבעלי הקזינו ביריחו. בין היתר נבדק החשד כי אם אכן כך הדבר, קיווה שלאף כי הלוואה שכזו תעזור לקזינו ביריחו להיפתח מחדש, בבחינת שלח לחמך על-פני המים.
דובר משרד המשפטים האוסטרי: ''ישראל נוקטת בסחבת בפרשה''
זהו השבוע השני ברציפות בו מפרסם הג'רוזלם פוסט גילויים הקשורים לצד האוסטרי של פרשת סיריל קרן.
כזכור, בשבוע שעבר הביא העיתון מדבריו של דובר משרד המשפטים האוסטרי, שטען שישראל נוקטת סחבת ולא פנתה למשרד המשפטים האוסטרי בבקשה לסיוע בחקירה בפרשת סיריל קרן אשר מתנהלת כבר למעלה משלוש שנים. אחד הדברים המדהימים שהתבררו הוא, כי לטענת האוסטרים, משרד המשפטים הישראלי מעולם לא ביקש עזרה משפטית בנוגע לעבירת השוחד בה חשוד שרון, אלא רק בנוגע לעבירת מימון המפלגות אשר כלל איננה קיימת במשפט האוסטרי, ולפיכך נדחתה.
Christoph Pochinger הוסיף: ''הרשויות האוסטריות ניסו לעזור למשרד המשפטים הישראלי. הנקודות המרכזיות של הבקשה הישראלית כבר נענו על ידינו. אולם בקשה שנייה מהרשויות הישראליות [בנוגע לחשדות בעניין השוחד, מ.ד] לקבלת עזרה משפטית, שהיתה הכרחית, מעולם לא הגיעה אלינו''.
עוד דיווח הג'רוזלם פוסט בכתבתו בשבוע שעבר, כי לאור הסחבת הישראלית בחקירת פרשת סיריל קרן ומעורבותו של מרטין שלאף, החליטו רשויות האכיפה באוסטריה לאחרונה לפתוח עצמאית בחקירה נגד שלאף ובנק BAWAG החשודים כי שימשו צינור להעברת ההלוואה של המיליונר הדרום אפריקני סיריל הקרן בסך של 1.5 מיליון דולר למשפחת שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 67
שמחה,
18/09/05 10:13
|
סנסציה מה שאתה מגלה פה !!!!!!!!! כאילו שרון רץ לאנשים שאת שמותיהם ציינתה האנשים האלה הם ''ירושה מזמן שלטון המערך '' והאנשים האלה היו ידועים הייטב הם היו מאד מעורבים בפוליטיקה הישראלית עם השפעה עצומה עד הפרט האחרון מי איפשר את הקמת הקזינו ?אתה או כתב העיתון שהזכרתה באמת תמימים כאלה שחושבים שפה לא זרמו כספים ?ובזמן הזה שרון עוד היה רחוק מההשפעה שיש לו כיום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אין תחליף לשרון בשלב הזה!
ל"ת
זרח,
מרכז,
17/09/05 05:58
|
|
 |
65.
המחנה הלאומי ובגדול
אנטוני הופקינס,
17/09/05 05:18
|
אם סאלח אדין שרון,מגרש היהודים, יקים מפלגה,הוא יסחב קולות מהערבים והסמול. המחנה הלאומי לא יתן לו קול אחד לרפואה,אז תניחו לסוקרים ולמסוקרים,לסקרנים להוזים,ולבעלי האוב. המשימה העיקרית היא להביא 61 ידיים לביטול חוק הגזע שמאפשר גירוש יהודים מארץ ישאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
האמת שמסתירים מכם..מומלץ בחום
יודע דבר,
ישראל,
16/09/05 23:10
|
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-81057-00.html?tag=20-04-01&au=True
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שומרי האתרוג
נולדתי ברוסיה,
16/09/05 23:58
|
זה פשוט מדהים ידיעה כזאת היתה צריכה לפתוח את כל מהדורות החדשות ואף כלי תקשורת לא מצא לנכון להתיחס לזה אני מזמן הפסקתי להאמין לתקשורת הישראלית שמתנהגת כמו פראבדה בזמנים הכי רעים שלה פשוט בושה וחרפה שכלב השמירה של הדמוקרטיה הם הפכו לכלב השמירה של שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שפן בגודל ממותה?יש כבר אחד כזה
מלך האריות,
16/09/05 20:43
|
קוראים לו ביבי נתניהו........ מלך השפנים, קרנף, ממותה וכל מה שתרצו או שלא תרצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה לך, תקרא משהו:
עמרי מלך המאפיה,
16/09/05 23:17
|
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-81057-00.html?tag=20-04-01&au=True
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
סקוף בוער!!
כנסו!!,
16/09/05 18:57
|
ג'רוזלם פוסט: התביעה באוסטריה טוענת שההלוואה שהעניק סיריל קרן למשפ' שרון - ככל הנראה שוחד המיליונר הדרום אפריקאי סיריל קרן העביר ב-2002 הלוואה סך של 1.5 מיליון דולר לגלעד שרון, בנו של ראש הממשלה
הג'רוזלם פוסט מדווח היום כי גורם בתביעה באוסטריה מסר כי מחקירת התשלומים שהעביר המיליונר סיריל קרן לראש הממלשה כיום, אריאל שרון, ב-2002, עולה חשד כי למעשה מדובר במתן שוחד.
המיליונר הדרום אפריקאי סיריל קרן העביר ב-2002 סך של 1.5 מיליון דולר לגלעד שרון, בנו של ראש הממשלה.
השופט החוקר האוסטרי, גרהרד ירוש, אמר לג'רוזלם פוסט כי מבחינת חומר הראיות שנאסף עד כה עולה כי ככל הנראה הכסף ניתן על ידי סיריל קרן כשחוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
דו''ח האמת אודות שרון
גיל מן,
16/09/05 17:19
|
בלינק המצורף http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=/ibo/repositories/stories/m1_2000/tm20050916_75849.xml
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
BIBI IS D BEST FORGET D REST
ל"ת
mazal tov bibi,
16/09/05 16:28
|
|
 |
59.
ליכודניקים שימו לב מה שרון עשה
חגית,
16/09/05 15:48
|
קודם משחד את השמאלנים על ידי עקירת 48 מתים מקברותיהם, מסירה חינם של בתי ספר ומבני ציבור והרס בתי המתנחלים ומסירתם לאויב הערבי.
אחר כך משחד (מנסה לשחד) את הימנים עם דיבורים על זכותנו על הארץ הזאת, מתובלים בקצת תנ''ך.
שרון כנראה עדיין חושב, כמו שהוא ובנו עומרי אמרו, ש''הליכודניקים הם אינדיאנים''.
פראיירים, אל תצביעו לגזען השקרן הש(ק)רון הזה, עריק שרון שערק כבר מזמן מהליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מה עם ה 3 מיליון $ לגלעד שרון?
תחזיר לו גנב,
16/09/05 14:09
|
דוד אפל נתן לגלעד שרון 3 מיליון $ שוחד תמורת האי היווני ,מה הוא קיבל בתמורה תמונות מהאינטרנט? זה לא נושא לחקירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
עם ישראל מחכה לשרון בלי ליכוד.
בנצי א,
16/09/05 14:08
|
כי אריק הוא מנהיג העם ולא מנהיגם של החוליגנים והפרחחים של הליכוד והוא הוכיח את זה בגדול. אז אריק שרון! רוץ ודהר ותוביל ברשימה חדשה כי העם איתך מימינך ומשמאלך וגם הקב''ה מנחה את דרכך עלה והצלח וישר כח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אבל שרון אמר בראיון טלווזיוני
בי-בי,
16/09/05 14:03
|
|
 |
הוא גם אמר
רנן,
16/09/05 17:35
|
דין נצרים כדין תלאביב. אז מה? הוא אף פעם לא מתכוון למה שהוא אומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
סוכם,שרון ינהיג את העבודה !!
זה סגור,
16/09/05 14:00
|
|
 |
54.
למה שלא יביא? תמצאו לו
עופר,
מודיעין,
16/09/05 12:28
|
שפנפנה בגודלו ותצא ממותה רצינית!! מה, לא ראיתם את עמרי השפנפן הקטן??? ועוד עפ האשכים שברשותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
סימה יכולה לפרוש
ל"ת
ירחמיאל,
16/09/05 12:10
|
|
 |
52.
הטילים שחדרו לעזה,מסוכן למטוסי
מסוכן לטוס!!,
16/09/05 12:07
|
פחד אלוהים עכשיו,עם כל הטילים אשר חדרו לעזה ,לא לטוס כרגע סכנת נפשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
45 אתה תותח מצפה לתשובה
ל"ת
מיה אלרואה,
16/09/05 12:02
|
|
 |
50.
למשמיצי נתניהו פה מסמול!!
אתם שקופים,
16/09/05 11:59
|
לא יעזור לכם כל המימון נהאיחוד האירופי,נתניהו ראש הממשלה הבא של ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי גרוטאה פוליטית לא שמאל.
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 12:22
|
ולא בטיך אצ'פר. שמע את עם ישראל מבטא בעברית צחה את שאט נפשו מהרוכל הנוכל שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל אתה שטינקר של שרון
נוגה,
מהמרכז,
17/09/05 03:20
|
נראה ששתיתה יותר מדי שבכול הכתבות שמזכירים את נתניהו עולה דמך לראושך לא יעזור לך נתניהו הוא המנהיג הבאה ויחזיר את הליכוד לשורשיו ולבוחריו שנבגדו וכול ההשמצות שלך רק מוכיחות שאתה שותף לעקירה יהודים ללא שלום ותרומה והחמאס מסר לשרון גלוייה שהם לא מפרקים את נשקם המבין יבין מי צריך להנהיג רק נתניהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאמין וסמול רק כול וכול
ל"ת
מסמול ומיאמין,
16/09/05 12:03
|
|
 |
49.
אפילו ביבי לא מאמין לעצמו
ל"ת
פינוקיו שמו,
16/09/05 11:49
|
|
 |
48.
ביב נתניהו
אחד ממוצע.,
16/09/05 11:48
|
אין ספק כי חייבים להחזיר את חואן פרון, סליחה, ביב נתניהו לשלטון. שם ''חם'' שעולה וצף ליד ביב נתניהו הוא לא אחר משאר באגי יעלון [''נצחנו'']. חזרתו של נתניהו לשלטון חשובה מכמה סבות. 1. ההמון זקוק למנהיג. מנהיג שידע לשלהב [''סלע קיומנו''] , לא להסית [ראה ערך רבין יצחק במילון] , לדאוג לעניים [ ראה ערך אבטלה ] לא לדאוג לעשירים [ראה ערך התאחדות התעשיינים]. 2. ההמון זקוק למנהיג היודע לתת דוגמא אישית לצמצום [ראה ערך ''סיגרים'' וערך ''וילות בקיסריה'']. 3. ההמון זקוק למנהיג שהופעה בטלויזיה אינה חשובה לו ודבור פומפוזי זר לו. 4. ההמון זקוק למנהיג שלא יחזיר שטחים לפלשתינאים [ראה ערך ''חברון''] ושלא התרועע, חלילה עם מנהיגהם [ראה ערך ''יאסר ערפאת'']. 5. ההמון זקוק לאיש ישר שאינו מרמה ואינו משקר [ראה ערך ''קלטת לוהטת'']. 6. ההמון זקוק לאדם שנוטל אחריות גם לאחר תבוסות ולא משתמט .[ראה ערך '' בחירות''] . 7. בקצור יצביע מי שהיה קונה מהאיש הזה מכונית משומשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביביהו עוד בארץ ???????????
ל"ת
שטולץ,
16/09/05 15:32
|
|
 |
לא ברח מאחריות, הוא רץ להרצות
ל"ת
ביבון,
נהנתניה [ו],
16/09/05 14:48
|
|
 |
זה מצע הבחירות עבור האידיוטים
בנצי א,
16/09/05 13:52
|
וכול מי שיש תואר של אידיוט מוסמך מתאים המצע הדמגוגי הזה של ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופניים משומשים לא אקנה ממנו.
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 12:24
|
|
 |
47.
הליכוד: מכונה לנצח בבחירות
אחותך,
16/09/05 11:47
|
חברי המרכז יודעים זאת ולא יתנו לשרון להפסיד. כל מה שהם רוצים זה שילטון. והשילטון מובטח להם ל-30 שנה נוספות בגלל סיבה אחת פשוטה: מאז 1977 המדינה הזאת רק מושכת הגירה של יהודים מסוג מסויים, אלה שחושבים (חושבים?) שאם משהו טוב לערבים זה בטוח רע ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
ישראל,
16/09/05 11:44
|
לא יעזור כלום!!!! שלום לא יהיה והעולם לא ישתנה!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תחתית הכתבה האמיתית (חובה)
לא עוד,
16/09/05 11:33
|
כך באמת צריך להיות סיכום דו''ח בנגל'' על דוח בנגל מדי שבוע מביאה הכתבת הפוליטית שלנו מיה בנגל את הדוח השבועי של [דעתה על] הפוליטיקה הישראלית - בפרשנות [אישית מוטה] או בראיון אחד על אחד עם פוליטיקאי. כל השאלות הקשות[שמתחשק לי לשאול], כל השורות התחתונות[המתאימות לדעתי השמאלנית] - בלי הנחות[למתנגדי שרון בליכוד]. מדוע אני כותב כך:?! שימו לב לציטוטים: ''שרון יאמר''מי לה' אלי'' (אחרי שגירש יהודים) ''שבו תעלה להצבעה ההצעה התקדימית שעיקרה הדחת ראש ממשלה מכהן מראשות תנועתו'' (שמעת על בחירות דמוקרטיות)[האם זה מקרה שאת משתמשת בטרימינולוגיה שטבעו יועצי שרון]
''מול ההשמצות של נתניהו ולנדאו'' (מדוע השמצות האם שרון באמת קיבל משהו תמורת הוויתורים [מיה יש משהו שאת יודעת ואנחנו עדיין לא])
כל זה הוא טיפה מן הים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה צודק
נוגה,
מהמרכז,
17/09/05 03:28
|
לכול התקשורת התפתחה חררה רק שרואים את הנהיג הנכון הוא נתניהו שאמר יתנו יקבלו ולא כמו שרון שנתן ונתן פרס לטרור אבל הכול עוד יתפוצץ לנו בפרצוף הליכוד אם לא יחזור לשורשיו ולאדיאולוגיה ומנהיג כמו נתניהו רוב הבוחרים יענישו את הליכוד שבת שלום לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לנדאו + יעלון + ביבי,לבחירות!
@משה,
16/09/05 10:54
|
לנדאו לרשות הממשלה יעלון לביטחון וביבי למשרד החוץ בהצלחה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי הרס את יחסי החוץ של ישראל
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 12:43
|
77 שגריריויות סגר ביבי בתקופה של שנה וחצי. אם הוא יהיה שר החוץ ,אפילו ארה''ב ומיקרונזיה ינתקו את היחסים שלהם עם ישראל. יצחק שמיר:''ביבי מלאך חבלה''. אין לי מה להוסיף. שמיר הכיר את ביבי טוב ממני ואני מכיר אותו טוב מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פייגלין לבטחון וליברמן למשטרה
ל"ת
ראש הממשלה,
16/09/05 12:00
|
|
 |
43.
סוגו ביבי ולנדאו! אתפקד לליכוד
מערכניק בדם,
נתניה,
16/09/05 10:37
|
אין חיילי צה''ל בעזה הארורה!!! יצאו במסדר מכובד!!! אני חש עדיין חולם!!! למה המערך שלי נכנס בכלל לשם בששת הימים?!? אני שונא את שרון אישית!!! שרון לא הדיוט למסור כביש חוצה יריחו ומעלה אדומים!!! זה נכס אסטרטגי ולא הג'יפה של עזה!!! לנדאו יותר מלדבר לא יודע כלום ונטול כריזמה. ביבי היה אסון לכולנו וחבל''ז לפרט! המערך שלי מעופף אי שם בחלומות פז שיהיה שלום!!! לחלום זה נעים... שרון, לצערי במקום ברק, הוריד הטרור והעבירו לעולם, לאירופה ואמריקה ועוד, שיחושו מי זה האיסלאם!!! ביבי שוב, ברח ברגע הכי חשוב לעם ישראל שהיה חשש למלחמת אחים!!! לא מעניין אותי אם שרון מושחת או לא, כי צדיקים בפוליטיקה צריך לחפש בפינצטה!!! לכן, כדי להפיל את ביבי ולנדאו שאין לו שום סיכוי, אתפקד לליכוד הפעם כדי ששרון ימשיך משהו שלפחות יצמצם את הטרור שספגתי פה בעיר ובעיקר חיילנו מסביב לעזה!!! זה המצב הריאלי להרגע!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך 18 חודשים עד שתוכל
דרור,
גב ים 3,
16/09/05 12:00
|
להצביע בפריימריס בליכוד. עד אז תפסיק לרשום !!!!! בכל סיום משפט!!!!! עדיף לרשום בסיום כל משפט נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
דודי,
כפ''ס,
16/09/05 11:36
|
|
 |
42.
לפי סקר שרון 35% ביבי 45%
נוקי,
16/09/05 10:29
|
|
 |
המתנחלים מפחדי מביבי!!!
מערכניק בדם,
נתניה,
16/09/05 11:30
|
ביבי לחץ יד לעראפת והחזיר לו את חברון. ביבי התקפל ברגע של כמעט מלחמת אחים שתודה לאל עברה בשלום ומסתבר שכאשר הוא בחו''ל הדברים יותר טובים מאשר בארץ. והמתנחלים בגוש עציון ומעלה אדומים או לשם דיוק המתיישבים שם מגינים על ציר ירושלים יריחו שבעולם לא ניתן והסכנה שביבי יחלוק אותו עם אבו מאזן מפחד שבוש יקח לו את הפספורט של הדוד סם, כי הכל הצגה, כיוון שברגע האחרון שרלה תצעק עליו והוא יהיה אדום כעגבניה ואנו חלילה פה נלחם מלחמת אחים חס ושלום - שאלוהים ישמור....!!! חברי הליכוד לא כל כך מטומטמים ברגע האחרון לתת לביבי את קולם כי הם יודעים שהוא נישא על כנפי אחיו הי''ד, שאני כמערכניק תרמתי השבוע בנתניה להקמת בית כנסת על שמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתאום אתם מאמינים בסקרים?
אסי,
16/09/05 10:36
|
|
 |
זה לא חשוב,
אביב ישראלי,
16/09/05 10:35
|
יותר חשוב מה שתקשורת והשמאל רוצים. זה פשוט מדהים לראות ב-TV ולקרוא בעיתונים איך מה הם עושים לנתניהו ואיך הם דואגים למרוח אותו. כנראה שהאתרוג עדיין לא נרקב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
סוף סוף
דן,
חיפה,
16/09/05 10:27
|
שרון הפנים היום, מה שאנחנו ידענו כל השנים.רק בליכוד הימני המתלהם יש עדיין עוזי לנדאויים, שעצם המחשבה על שלום ושלווה מדירה שלווה מליבם.הם יחפשו כל דרך לעשות רעשים וצלצולים כי אחרת לא ישמעו עליהם.אצלם הסיסמא:אני מופרע,משמע אני קיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ביבי - סחורה שפג תוקפה .....
יואל,
המרכז,
16/09/05 10:24
|
לכל תומכי נתניהו באשר הם . אני מצהיר בזאת שאני לא רק שלא חבר ליכוד אלא גם לא קיבלתי 3000 יורו כדי לכתוב נגד נתניהו מנהיג הנערץ שלכם. 15 מנדטים בהחלט יהיו פיצוי נאות לתמיכתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שרון אתה שאול בסוף ימיו העגום
ל"ת
דויד חי וקיים,
16/09/05 10:16
|
|
 |
38.
הוכח שחברי המרכז אידאולוגים!!
הם מפחדים,
16/09/05 10:13
|
מתברר שחברי מרכז הליכוד לא מתענינים בגובים אלה באידאולוגיה,לא עזרו עלילות התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והאידיאולוגיה שלהם זה השחיתות.
ל"ת
בנצי א,
16/09/05 14:11
|
|
 |
בטח שלא. ואתה גם לא מגיב כאן
לאאא,
16/09/05 10:18
|
|
 |
37.
מסתבר שהשחיתות היא כלום כיום
ל"ת
הרי השחיתות,
סכנת חיים,
16/09/05 10:10
|
|
 |
36.
השמאל יגיע לגבולות 48
ל"ת
תאמינו,
16/09/05 10:09
|
|
 |
35.
שרון תעזוב את המופרעים לנפשם
תקים מפלגת מרכז,
16/09/05 10:03
|
|
 |
שרון מנהיג האומה וגיבור ישראל
בנצי א,
16/09/05 14:03
|
וכמו ששרון הוביל אותנו לנצחונות במלחמות הוא יוביל אותנו אל השלום המיוחל ואת יכול רק אריק לעשות כי אריק שרון הוא תלמידו וממשיך דרכו של דוד בן-גוריון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון אכן תלמידו של ב''ג
נביל,
משוטט,
16/09/05 17:42
|
כשבן גוריון ביקר בשדה התעופה בלוד וצפה בגלי העולים מעירק שיורדים מהמטוסים, הוא הבחין מיד בילדי העולים הלבושים בחליפות ומעונבים בחליפות. תגובתו היתה בערך כך: מה זה? אני מחפש פועלים ולא מנהלים. להחליף מיד את החליפות לבגדי עבודה!!
האם מישהו חושב ששרון מתפקד באופן שונה? מה ההבדל בין הפגזת אלטלנה לגירוש היהודים מארץ ישראל. אין הבדל שניהם בוצעו למען תאוות בצע ושליטה.
משנת 1948 ועד היום מנהיגי ישראל חוזרים על אותן השגיאות, מדוע? הם באים מאותו בית היוצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
למגיבים מטעם שרון בתשלום
**שימו לב**,
16/09/05 10:02
|
ידוע לנו שאתם מקבלים 3000 יורו בחודש מהקרן החדשה לישראל במימון האיחוד האירופי העוין ,לא הסמול יקבע לנו בימין את המנהיג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
10 מיליארד $ עלה הגירוש!!
זה שרון,
16/09/05 09:55
|
הינו בונים 1000 בתי ספר בסכום הזה,וארוחות חמות ל 5 שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה זול
ביבי,
16/09/05 17:39
|
ההתנתקות עלתה 10 מיליארד שקלים, לא דולרים. אם לא היו מבצעים אותה, היינו צריכים לשלם 10 מיליארד דולר למשפחות חללי צה''ל שהיו ממשיכים למות על אדמת עזה, בהטלת חימוש מדויק מהאוויר על המחבלים שם, בסבסוד הדירות והפועלים הזרים שהועסקו ע''י המתנחלים וכו'. בקיצור, ההתנתקות הייתה מבצע כלכלי משתלם. יתכן שאפשר היה להוזיל אותה אם הייתי מפריט את המבצע, אבל ברחתי מהממשלה בזמן. או שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה עדיין עסקה טובה מאוד
G,
16/09/05 11:06
|
|
 |
32.
חברי מרכז הליכוד.
צורי,
באר שבע.,
16/09/05 09:41
|
חברי מרכז הליכוד מזמן לא יודעים מהי אידאולוגיה . אם בכלל הם ידעו. חברי מרכז הליכוד הם אנשים שדואגים לאינטרסים האישים והכלכלים שלהם. האינטרסים של המדינה ממש לא מעניינים אותם. חברי המרכז הם אנשי עסקים כבדים מאוד. שלא לדבר על כך שמרביתם הם עבריינים לשעבר ובהווה. אני רואה זאת בחתך של חברי מרכז הליכוד בבאר שבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידאולוגיה של ג'ובים ומופלטה
נעמה,
16/09/05 10:26
|
הם צ'חצ'חים של 'עבד כי ימלוך' שמקדשים את המימונה והמופלטה להתלקק על עסקנים סוג ז , במקום השכלה ודעת. הם בזים לתרבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים ב - 100 אחוז
ברוו,
16/09/05 10:06
|
חבל שההמעט שעוד מחזיק באידאלים לא מוצא את העוז לעזוב כפי שעשה בני בגין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא אתר וואלה יקבעו לימין!!
אנו NRG,
16/09/05 09:39
|
לא יעזור לאתר וואלה כל הספיינים נגד נתניהו,ביבי ינהיג את הימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ב NRG עכשיו....
מבזק לסהרורי,
16/09/05 10:05
|
|
 |
הקיצוני. ביבי ינהיג את הימין
ל"ת
הקיצוני,
תעשו חיים,
16/09/05 09:52
|
|
 |
30.
זה בסדר אריק, אפילו הטמבלים במ
נדב,
16/09/05 09:36
|
|
 |
אתה מה-זה צודק.. איתו בקושי 10
ל"ת
cyrano,
ארץ העריק,
16/09/05 10:07
|
|
 |
29.
ממי מפחד מנתניהו ? - מנתניהו!
ל"ת
הלולב,
ת''א,
16/09/05 09:35
|
|
 |
אני. הוא כל הזמן שובר רהיטים
שרה נ.,
חדר שינה מס2,
16/09/05 10:28
|
בבית וצורח דברים מוזרים כמו ''הם מ-פ-ח-ד-י-ם ממני השטיחים האלה'' ו''ביבי טוב לעציצים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מרכז השחיתות
אבי,
מדינת ישראל,
16/09/05 09:35
|
ביבי ראש ממשלה - הצחקתם אותי . כמו ההיסטוריון המהולל אבא שלו . ראש ממשלת המושחתים ,מקסימום . מרכז הליכוד ?! מרכז השחיתות . ביבי - חנטריש בכל קנה מידה . הלכו המושחתים להמליך להם מלך ומצאו את ביביהו ולנדאו . בלי חירות ובלי מקי - שמעתם ? תפנימו היטב וולרשטינים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נתניהו אחד נגד כל תקשורת השמאל
הוא ינצח,
16/09/05 09:35
|
|
 |
26.
שרון יגשים את חזון ב-שאן..
אוהב האתרוגים,
רחובות,
16/09/05 09:33
|
רק שרון יגשים את חזונו של ביבי למיליוני תיירים בבית שאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה ''חזון'' יעני חזה קטן?
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 12:37
|
אתה קורא לחרוזים של הרוכל הנוכל , חזון? אתה קורא לאיסטרא בלגינא קיש קיש קריא, מנהיג? אתה קורא למחזה סאלח שבתי שהוא הפיק עם דוד לוי ,חזון? יצחק שמיר:''ביבי מלאך חבלה''. החזון של ביבי הוא אחד. איך להרגיע את שרה, שלא תהיה עדת מדינה נגדו ותשלח אותו עד סוף ימיו לבית הסוהר על ''עשיית עושר ולא במשפט''. ביבי לא קורא תגר על אריק. ביבי ''קורא דגר ולא ילד ,עושה עושר ולא במשפט, בחצי ימיו יעזבנו ובאחריתו יהא נבל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
בתור שמאלני לא הייתי בוחר שרון
פולי,
16/09/05 09:30
|
גם בתור שמאלני לא הייתי בוחר ברמאי ומושחת ! שרון מושחת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
דם אש ותמרות עשן
נעמה,
16/09/05 09:15
|
זה מה שרוצים הדתיים ואנשי הימין,העשויים ממקשה אחת של פנטיות. הם התרגלו לשרון שהרס את המדינה עם ההתנחלויות שלו על כל גבעה וכל עץ רענן,כמצוות מורו ורבו המהולל-בגין,שידע להבטיח לדתיים מטורפים 'יהיו עוד הרבה אלוני ממרא' - על חשבון הכיס שלנו,שלא אוהבים את המשיחיות הזו. והנה - הכושי הפך עורו והנמר חברבורותיו. הוא הפך לרציונליסט וריאליסט. לא מספיק החיילים שנהרגו כדי לשמור עליכם- דתיים חולי רוח שלמדתם לחלוב את המדינה ואת כסםפינו. לעשות ילדים כל שנה שלא ישרתו בצבא ולקבל קצבאות. לקלל את החוק - בשם ה' וגם לרצוח - במסווה ואיצטלא של דת. דיי - לפני שהמדינה שאתם הרסתם , תהרס לגמרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
קדימה שרון מאמינים בך ולא
ל"ת
בליכוד,
16/09/05 09:14
|
|
 |
22.
שרון ינצח אם
סתם 1,
16/09/05 09:12
|
יתן הרבה הרבה משרות ויתחבר עם משפחות הפשע שיושבות בליכוד. אני בטוח שזו משימה קלה מאד עבורו ועבור עמרי שליחו עלי אדמות. גבריאלי תהיה שרה בממשלתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יקים מפלגה ויקרא לה ''שרונציון''
ל"ת
דוּדוּ,
16/09/05 09:09
|
|
 |
לא נכון,הוא יקרא לא ''שלומשרון''
ל"ת
עומרי,
חוות שקרים,
16/09/05 10:04
|
|
 |
20.
הוא יכול להוציא את עומרי
ל"ת
יותר גדול ושמן,
מממותה,
16/09/05 09:06
|
|
 |
19.
אחרי אוסלו הרמאי הגדול בא.כנסו
ג'ו,
16/09/05 09:01
|
אחרי אהוד ברק.... כולם רצו מנהיג אמיתי מנהיג שיתן ביטחון לא מזגזג ולא בורח בא שרון ו ר י מ ה א ת ה ע ם !
אמר שדיו נצרים כדין תל אביב,
עלה להר הבית
להוכיח שהוא הוא מי שהעם מחפש
כשהוא קיבל את אמון הציבור הוא בעט בו כלא היה והוא הגדיל לעשות שיצא למשאל הלכוד ושוב בעט בתוצאות הוא שפל ונבזה, גם בתור שמאלני לא הייתי בוחר ברמאי ומושחת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לנדאו לשילטון
מנשה,
חיפה,
16/09/05 08:55
|
לתת ללנדאו להוביל לאלנתניהו שכבר היכזב והראה חוסר רגישות לעם בישראל ובכך הוא יותר גרוע משרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נשבע שלעולם לא אצביע לליכוד !
ל"ת
יהודי שפוי,
16/09/05 08:45
|
|
 |
שפוי מעולם לא הצביע ליכוד
ל"ת
אוקסימורון,
16/09/05 09:20
|
|
 |
מי שהצביע אי פעם ליכוד ממילא
נעמה,
16/09/05 09:15
|
|
 |
16.
אחים תמורת שטיחים
בומרנג,
16/09/05 08:30
|
אצל שרון אין כל חדש.
מאות נפלו בהרפתקה הלבנונית שלו ולאחריה, והאדם לא הגיע לאף לוויה ולא לביקור תנחומים אחד. ( מי שלא מאמין יקבל לפחות 10 מראי מקום של כתבות זועמות בנושא)
שרון השתמש וניצל אנשים ללא הסוס (תשאלו את ישראל כץ, זמביש, אורי שני..)ואח''כ זרק לכל הרוחות.
אז מה הפלא שאין לו שום קושי לגרום לבכי של מאות ילדי בית ספר וילדי גן שאין להם לאן ללכת בעת.
העיקר שיש לו את השטיח של האנטישמים תחת רגליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיבורים בעלמא.וביבי הדיקטטור
נעמה,
16/09/05 09:17
|
הצבוע והרשע טוב ? במלים ודיבורים רטוריים,כמו בגין הוא טוב. הוא מהווה סכנה קיומית למדינה ולציונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כרגיל הסמול לא משיב לענין
ל"ת
אלא בסיסמאות,
16/09/05 10:12
|
|
 |
15.
אנשי צבא מביאים שלום
ישראלי עייף,
16/09/05 08:27
|
אנשי צבא מביאים שלום פוליטיקאים מלחמה. רבין, ברק, בגין, ושרון למדו שמלחמה זה כאב וסבל עם הרבה הרוגים והריסת משפחות. לעומתם פוליטיקאים כמו ביבי, לנדאו, חזן וליברמן מוכנים להקריב חיילים צעירים בשביל אדיולוגיה צבאית
בקיצור לפוליטיקאים כמו ביבי אין מה להציע לפלשתינאים ולישראלים הוא מציע המשך לאלימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז !
ישראלי עירני,
רחובות,
16/09/05 09:22
|
בגלל אותו עיקרון הימין התחזק, הגיעו עולים אשר לא עברו מלחמות ומבחינתם מלחמה זה משהו סטרילי שרואים בטלוויזיה. מקסימום עוד מלחמה שתיים... השמאל שוב יתחזק ! השאלה היא אם נשרוד עוד מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד. צודקים שניכם.
ל"ת
הילה,
16/09/05 12:54
|
|
 |
14.
יש עוד מחסום אחד שצריך לעבור
ל"ת
מחסום מעריב...,
16/09/05 08:15
|
|
 |
13.
כולכם לא שווים את הסוליה של
דוד,
16/09/05 08:03
|
|
 |
12.
עושה כמעשה זימרי ומבקש שכר
ל"ת
כפינחס,
16/09/05 08:02
|
|
 |
11.
ה-ם מ-פ-ח-ד-י-ם מ-נ-ת-נ-י-ה-ו
הימין לשלטון,
16/09/05 08:01
|
|
 |
נכון,אנחנו מפחדים,אבל לא מביבי
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 12:32
|
משרה ,העונש של ביבי ושלנו אנחנו מפחדים. ומי לא מפחד משרה? ביבי? הצחקתם אותי. שאלתי את העונש של ביבי: ''למה לך שלושה חדרים מלאים בנעליים? להגנה עצמית ,מז'תומרת, ענתה שרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קראת עיתונים הבוקר אה...?
ל"ת
מי שבהיסטריה זה,
ביביהו. שוב.,
16/09/05 09:16
|
|
 |
10.
נבחר בנתניהו ולא בשרון /טיבי
זה האופציות,
16/09/05 07:59
|
|
 |
ראו איך החרזן חורז לשוטים שלו.
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 12:29
|
''הימין רוצה ביבי השמאל טיבי.'' והשוטה הזה רוצה להיות ראש ממשלה. אני מחכה שאיזה סקר או סקר יפלח לנו את המצביעים לפי האיי קיו. אני מת לדעת פעם מה יש להם לאוהדי ביבי בגולגולת. ואיך הכהניסטים והפייגלינים בלעו את הלוקש שלו הרוכל הנוכל שפרש לאחר שההתנתקות היתה עובדה קיימת כדי ''להלחם'' בהתנתקות. רחמנות על השוטים של הימין. ממש סינדרום האישה המוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הימין עוד לא יודע שהוא כבר לא
שמאל(הנביא),
16/09/05 07:58
|
|
 |
8.
הליכוד ניצח את שרון והסמול
ליכודניק שנשדד,
16/09/05 07:56
|
|
 |
7.
המלחמה היא בין יהודים ומשומדים
בנצי-א,
ארץ יהודים,
16/09/05 07:50
|
שרון אמר לא מזמן שאנחנו כובשים בארץ ישראל ובנאום שיחק אותה כיהודי אבל מוכן לתת לערבים מדינה נוספת על חשבון ישראל למי אני אמור להאמין ליד ימין שלו או יד שמאל ( ציטוט משרון ) בשביל לקיים מדיניות של מרץ עדיף האורגינל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק.הציונות הדתית=המשומדי
בנצי א האמיתי,
16/09/05 13:58
|
ולא חסרים לנו משומדים ובודאי יש לנו בשפע מתחזים ליהודים ואפשר למצא אותם בציונות הדתית על רבניהם משיחי השקר ובימין הקיצוני הסהרורי וההזוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איני רוצה להיות ראש,המסריח ממנ
ל"ת
בובוהו,
16/09/05 07:49
|
|
 |
5.
רק אני יכול להיות סגן של ביביה
ל"ת
שוראנובסקי,
על ידו,
16/09/05 07:47
|
|
 |
4.
אני תומך בעצמי לראשות הליכוד !
ל"ת
דוידל לוי,
מקום ידוע,
16/09/05 07:44
|
|
 |
דוד לוי +ביבי+פייגלין איכססססס
ל"ת
בנצי א,
16/09/05 14:13
|
|
 |
מטעם המימונה והמופלטה של חברי
נעמה,
16/09/05 09:19
|
ציר המרכז שידעו להתלק על כל נבחר מעם - שלא נדע מצרות,והזמינו אותו לחפלות תמורת ג'ובים,ולכן הפך אותנו הליכוד לעם לא מתורבת וחסר ערכים ב- בדיוק כמו הצ'חצ'חים שהקימו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו המחזמר סאלח שבתי 2005
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 12:26
|
דוד לוי בתור סאלח שבתי. וביבי בתפקיד הפולירוק המפא''יניק התכמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מפלגת שרון
חשבון נפש,
16/09/05 07:43
|
פוליטית על פי דעותיו הייתי מצביע עבורו אבל...... פוחד מעברו המושחת... ככה זה בחיים.. לכל פלוס יש מינוס ולהפך.... השאלה היא מה גובר על מה... לכן לא אתן את קולי שיתבזבז כמו שהרבה מקווים שנשב בבית בבחירות אלה אצביע הצבעת מחאה.. ושיקולי עימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שרון כבר ניצח
יד ימין,
16/09/05 07:41
|
בכך שהוציא אותנו מעזה. כל מה שיבוא מעכשיו זה בונוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שרון מסכן הדמוקרטיה והחוק
מספיק דיקטטורה,
ת''א,
16/09/05 07:40
|
|
 |
למי?-לעובדיה המקלל ושות'?
ל"ת
נעמה,
16/09/05 09:19
|
|
 |
הבעיה היא העם היהודי
שרון לא הבעיה,
16/09/05 08:15
|
לא שרון הבעיה כי אם העם היהודי שקרוע לגזרים ואינו יודע מה הוא רוצה. השמדתנו לא תהיה מגורם חיצוני אלה מאיתנו עם שכלנו המעוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף
הילה,
16/09/05 12:51
|
|