 |
87.
בתור
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
18/09/05 08:05
|
ימני בדעותי שהצביע ליכוד כשעשיתי אפזצתות בבזק בסיס הטירונים המיתולוגי של גולני שרון אמר בפרוש שאלו המהלכים שהוא הולך לבצע חוכל אנשי הליכוד שנימצאים בפוליטיקה ועכשיו אומרים שהם לא ידעו שזה כך יהיה אני יכול להגיד לך שעברתם את מיפלגת העבודה בנוכלות הפוליטית שאתם מהכילים את העם והעולם כולו אן ליברות על חלב שנישפך זה מה יש וכך יהיה ומי שישפוט אתנו זו תההיה ההיסטוריה ידידתנו הרעה לתשומת ליבכם אתם עם של חכמים שלא לומדים לקח מההיסטוריה העגומה שלנו בתור עם יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ביב נהנתניהו
אחד שלא מבין,
אבל מאד רוצה,
16/09/05 21:38
|
אין ספק כי חייבים להחזיר את חואן פרון, סליחה, ביב נתניהו לשלטון. חזרתו של נתניהו לשלטון חשובה מכמה סבות. 1. ההמון זקוק למנהיג. מנהיג שידע לשלהב [''סלע קיומנו''] , לא להסית [ראה ערך רבין יצחק במילון] , לדאוג לעניים [ ראה ערך אבטלה ] לא לדאוג לעשירים [ראה ערך התאחדות התעשיינים]. 2. ההמון זקוק למנהיג היודע לתת דוגמא אישית לצמצום [ראה ערך ''סיגרים'' וערך ''וילות בקיסריה'']. 3. ההמון זקוק למנהיג שהופעה בטלויזיה אינה חשובה לו ודבור פומפוזי זר לו. 4. ההמון זקוק למנהיג שלא יחזיר שטחים לפלשתינאים [ראה ערך ''חברון''] ושלא התרועע, חלילה עם מנהיגהם [ראה ערך ''יאסר ערפאת'']. 5. ההמון זקוק לאיש ישר שאינו מרמה ואינו משקר [ראה ערך ''קלטת לוהטת'']. 6. ההמון זקוק לאדם שנוטל אחריות גם לאחר תבוסות ולא משתמט .[ראה ערך '' בחירות'' וערך ''התנתקות''] . 7. בקצור יצביע מי שהיה קונה מהאיש הזה מכונית משומשת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכנית משומשת?
יגאל כהן,
רחובות,
17/09/05 01:30
|
מגהץ חדש, מהקופסה לא הייתי קונה ממנו בחצי המחיר. ''יסרוק איל כוחול מין איל עיין''. יש לו יכולת נדירה לגנוב לך את הכחל שמרחת בינייך. כבר אכלתי לימון צהוב אחד באמריקה. מכונית עלאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם מבלבלים ת'מוח??
נתנאל,
אשדוד,
17/09/05 03:18
|
הסכם חברון הינו ההסכם היחיד ששרד עד היום! מי היה מאמין שהכלכלה תפרח בצורה כזאת, יפתחו עוד מאות אלפים של מקומות עבודה, אלפים יצאו לעבוד לאחר שהיו עושקים את המדינה? או שאולי עדיף את שרון? העם זקוק למנהיג אמין [ראה ערך ''בחירות'' במקביל לערך ''התנתקות] העם זקוק למנהיג דמוקרטי [ראה ערך ''ראש השב''כ'' ''רמטכ''ל'' ''פיטורי שרים'' ועוד ועוד] העם זקוק למנהיג ישר [ראה ערך ''פרשת האי היווני'' ועוד איזה 9 פרשיות כאלו] העם זקוק למנהיג חזק ולא לחיץ [ראה ערך ''ארה''ב''].. ממי תקנו עכשיו מכונית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכונית משומשת הייתי קונה משרון
גנב סוסים,
17/09/05 18:15
|
מביבי לא הייתי קונה דבר אפילו לא סיגר משומש [כי לבטח קבל זאת במתנה]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ימנים מתלהמים תנו צ'אנס
ל"ת
ותבחרו בשלום,
16/09/05 18:58
|
|
 |
84.
ועכשיו גדר עד אילת
ל"ת
מבין,
16/09/05 17:59
|
|
 |
83.
והעמלקים מעריצים את הקאפו
ל"ת
למה לא ??,
16/09/05 17:57
|
|
 |
82.
האמת
גיל מן,
16/09/05 17:21
|
בלינק המצורף http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=/ibo/repositories/stories/m1_2000/tm20050916_75849.xml
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
היכנסו חובה - בוחן מאת דניאל:
דניאל,
16/09/05 15:45
|
מבחן אמריקאי למזרח תיכון חדש... מי אמר שדין נצרים כדין תל-אביב? 1. אריאל שרון. 2. אבו אמר. 3. גור'ג בוש. 4. דוד בן גוריון.
מי אמר דין תל-אביב כדין נצרים? 1. שמעון פרס. 2. אריאל שרון. 3. החמא'ס. 4. שלום עכשיו. 5. אף התשובה לא נכונה.
מהי מטרת תנועת החמא'ס? 1. לשקם את כל הפארקים המזוהמים בעולם. 2. לעזור לכל הנזקקים. 3. לגרש את כל היהודים מא''י. 4. מלחמה בסרטן.
מי אמר מיליון שהידים לירושלים? 1. אריאל שרון. 2. ז'אק שירק. 3. נלסון מנדלה. 4. אבו אמר. 5. אף התשובה לא נכונה.
מהו ארגון החזבללה? 1. ארגון ציוני לשחור א''י. 2. ארגון לבנוני למען שמירת היערות. 3. ארגון לשחור פלסטין. 4. אף התשובה לא נכונה.
מי אמר מזרח תיכון חדש? 1. החמא'ס. 2. שמעון פרס. 3. אבא אבן. 4. חיים ויצמן.
מי שלח קסאמים על שדרות? 1. הסינים. 2. האמריקאים. 3. הרוסים. 4. הפלסטינאים. 5. אף התשובה לא נכונה.
מי גרם לפיגועים בארץ? 1. ארגון Green peace. 2. העובדים הזרים. 3. העבריינים. 4. הפלסטינאים.
מי תקף את ישראל ב-1967? 1. הטורקים. 2. האוסטרלים. 3. הערבים. 4. ההודים. 5. אף התשובה לא נכונה.
אל קעידא היא תנועה פציפיסטית ? 1. כן. 2. לא.
מי גירש את היהודים מא''י? 1. המצרים. 2. אריאל שרון. 3. שמעון פרס. 4. החמא'ס. 5. כל התשובות נכונות.
האם ירושלים היא בירת ישראל? 1. כן. 2. לא. 3. לא יודע.
כמה ערבים יש בארץ (כולל ערבים יש''ע)? 1. 1 מליון. 2. 3 מליון. 3. 4.5 מליון. 4. 5 מליון.
מה קצב גידול האוכלוסייה הערבית? 1. 0.1. 2. 0.5 3. 2.5. 4. 4.7
האם ענית/ה נכון על 80% לפחות מכל השאלות? 1. תכין מזוודה ותברח מהארץ כמה שיותר מהר. 2. אם אין לך לאן לברוח אזי תבכה. 3. ואם אתה יהודי מאמין תתפלל. 4. אחרת תתאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל,למה יש לך כל כך מעט שכל?
ל"ת
שואל,
16/09/05 19:59
|
|
 |
למה אתה מבלבל את השמאל
Avi Ecuador,
16/09/05 18:13
|
אל תפריע להם להילחם באחיך ולבנות רשע, חסר להם פרסים היום. היית צריך לשאול על תורת האידיוטיות, השמאל היה מספר ממקור ריאשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
same
ofer,
16/09/05 21:28
|
shit kofiko don't blame everyone and everthing look in the mirrow
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לא לקרוא ,האיש ידוע כחולה
ל"ת
אני,
16/09/05 20:20
|
|
 |
80.
צריך דחוף לשלוח את שרון
ג'ינג'י,
16/09/05 15:14
|
למוקטעה של חוות השיקמים. צריך גם להזכיר לו שיום כיפור מתקרב רוב אזרחי מדינת ישראל לו יסלחו לו אז כדי שיסתלק כמה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
התרגיל המסריח של שרון:
חגית ר.,
16/09/05 13:23
|
קודם משחד את השמאלנים על ידי עקירת 48 מתים מקברותיהם, מסירה חינם של בתי ספר ומבני ציבור והרס בתי המתנחלים ומסירתם לאויב הערבי.
אחר כך משחד (מנסה לשחד) את הימנים עם דיבורים על זכותנו על הארץ הזאת, מתובלים בקצת תנ''ך.
שרון כנראה עדיין חושב, כמו שהוא ובנו עומרי אמרו, ש''הליכודניקים הם אינדיאנים''.
פראיירים, אל תצביעו לגזען השקרן הש(ק)רון הזה, עריק שרון שערק כבר מזמן מהליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
עיתונות הוציא שוב חוזה על ביבי
ישרא,
פראבדאה,
16/09/05 12:49
|
מילה טובה אי אפשר לכתוב עליו יצונזר מיד כל התקפה של אולמרט על ביבי כותרת ראשית שלא נדבר על מאמרים ופרשנויות של חדשות בקיצור ישראפראבדאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
נתניהו לבד מול כל תקשורת הסמול
חזק ואמץ!,
16/09/05 07:50
|
|
 |
הקוסם איבד את המגע שלו.
יגאל כהן,
רחובות,
17/09/05 01:31
|
כ'רבנה כ'רבנה. אחרית רושוע מכרווי. ''שבע יפול צדיק וקם ורשע באחת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שרון ובניו מושחתים!
רלוש,
16/09/05 07:28
|
משפחת המושחתים שולטת בנו ביד רמה. כן, כן שרון שהכניס את צה''ל ללבנון פתאום נהפך להיות יקיר השמאל.
די נו באמת ''היהפוך הכושי את עורו''?! לא, פשוט הוא רוצה להציל את משפחתו מהכלא. ותו לא.
שרון נשאר שרון ואל לשמאל לשמוח ולחבקו. דעו לכם ביום הראשון שהסיבות ישתנו האיש ישבור שוב ימינה ועוד לימין הקיצוני.
מי ששיקר פעם אחת ופעם שניה רוב הסיכויים שישקר גם בפעם השלישית.
לי אין אמונה כלל באיש ודרך אגב גם לא ביבי. אני מעדיפה את עוזי לנדאו שעד עתה לא נדבק בו רבב.
עוזי טוב ליהודים! הלוואי וחברי מרכז הליכוד יפנימו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
שרון לא מייצג הליכוד כלל
ליכוד=ביזנס?,
16/09/05 07:25
|
מפלגה שרק רוצה לסדר לחבריה ג'ובים אבל מרמה את בוחריה והולכת בהיפןך כנגד המצע ש''מכרה'' לציבור
אין לה זכות קיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל שרון מייצג את רוב האומה
בנצי א,
16/09/05 17:35
|
ושחיתויות הגדולות באות ממרכז הליכוד המושחתים ההורסים ומחריבים כל חלקה טובה בארצנו אז מיצידי אשמח מאוד על סילוקו של שרון מהליכוד כי הוא באמת לא מתאים לו להנהיג את הפושטקים והערסים הנמצאים שם עדיף שיוביל רשימה אחרת מה שרוב הציבור מחכה לו ושהצחצחים בליכוד שילכו עם חזן ביבי דוד לוי וכל שאר הדגנרטים שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שרון יכריז על בחירות בזק!!
סקופ !!,
16/09/05 07:09
|
לאחר שיובס ב 29 בספטמבר,שרון יכריז על הקמת מפלגה ובחירות בזק תוך 60 יום,זה בדוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הליכוד ניצח את שרון והסמול
ליכודניק שנשדד,
16/09/05 07:05
|
|
 |
שרון מחוייב לעם ולכן...
LEFTHANDED,
דרום,
16/09/05 07:34
|
שרון יעשה כל מה שדרוש כפי שהדברים נראים לו ממרומי השלטון מבלי להתחשב במה יגידו, אבל מי שכתב את השורות אליהן אני מגיב אני ממליץ שילמד לכתוב עברית נכונה לפני שמשחרר את ידיעותיו לקהל הרחב !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
טילים זורמים לעזה ,ושרון בחו''ל
האיש מופקר,
16/09/05 07:03
|
|
 |
71.
שרון ניצח והקינאה אוכלת כולם!
דן לא אוהב שרון,
נתניה,
16/09/05 06:58
|
גם אותי שמתקשה לסבול אותו עוד מאפריל 1973 שלא נדבר על מלחמת כיפורים (לא אפרט) ועל לבנון הארורה, אבל אני המום שחיילי צה''ל לא נמצאים בתוך עזה (ארץ פלשת). לכן, לביבי ולביילין ושאר ירקות, שרון שיחק אותה בגדול ופעם ראשונה אמש הבטתי בו בטלויזיה, גם בקינאה אך גם בהערצה אדירה!!! גם כל העולם הריע לו, חוץ מהשגריר הפלסטיני שקשרו לו את הידיים כמו שהסורים קשרו רגלי התותחנים בתל עזאזיית בגולן במלחמת ששת הימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לא שרון ולא ביבי.
ל"ת
המטיף,
16/09/05 06:58
|
|
 |
69.
אצל נתניהו היו 3 פיגועים ב 3
3פיגועים ב3שנים,
16/09/05 06:52
|
רק נתניהו עצר את הטרור,רבין ז''ל פרס ברק ושרון נכשלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SPAM
ל"ת
אני,
16/09/05 11:28
|
|
 |
68.
רק הימין יקבע את המנהיג!!
לא התקשורת,
16/09/05 06:50
|
|
 |
67.
ביבי +נתניהו=עשבים שוטים
חקלאי,
שרון,
16/09/05 06:47
|
בעוד השמאל הקיצוני מהווה כ3% , והימין הקיצוני כ 10% , כשבראשם עומדים מצד אחד ביילין,ומהצד השני נתניהו, יוצאי בהתקפה נגד שרון ומדיניותו, שאר העם המהווה כ 85% מצדיע ומזדהה עם שרון. אתמול פרס האיש הגאה והאמיץ הזה את משנתו המדינית הברורה וההוגנת אל מול העולם.לו ז'בו ובגין היו בחיים היו עומדים ומוחאים לו כף ,והרי זו תמצית משנתם,ולדורשים הוכחה מוטב שיפנו להקדמה שכתב ז'בו ''לקיר הברזל'' בשם המוסר של קיר הברזל. ובגין אשר פתח פשפש ע''י רעיון האוטונומיה ואי החלת הריבונות על יש''ע. שרון צריך להתמיד בדרך זו ,ובטוחני שרוב העם יבחר בו להמשיך ולהנהיג את מדינת ישראל לחוף מבטחים.שבת שלום על כל ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
להקים מפלגת י''שע, להביא המפגי
ככה ננצח,
16/09/05 05:00
|
|
 |
לא צריך לפרש את חלומותיך
יוסף בן יעקב,
מצרים,
16/09/05 07:47
|
אין כמו הימין הקיצוני לגדל אגומניאקים, לסכסך, להתפצל ואפילו להפיל ממשלת ימין. דומה מאד לערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מי זה חזן ומי זה נהנתניהו
חכם מימון,
16/09/05 04:24
|
כל הכבוד לשרון למרות שאין אני איש ימין, פתאום קם חזן בבוקר והוא חושב שהוא עם, מה הוא עשה בשביל מדינה מלבד קבלת משכורת שמנה ועוד טובות הנאה כאלו ואחרות, מי זה נהנתניהו? אדם צבוע שלא הייתי קונה ממנו מכונית משומשת, ראיתי אותו אתמול בטביזיה, פשוט בא לי להקיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה הם שני חולירות במשרה מלאה
ל"ת
צופית,
16/09/05 17:37
|
|
 |
64.
הסמול סולט!!!! וסימותו הקנאים!
ל"ת
חסה,
16/09/05 04:17
|
|
 |
את זה נראה בבחירות
בז,
16/09/05 05:51
|
עכשיו שברור לנו מי הסמול שהתחזה לימין וכך גנב את קולותיו. אין סיכוי שניתן לו לשלוט כאן שוב. הימין הוא הרוב - כך לפחות בבחירות הדמוקראטיות האחרונות שקויימו בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב בימין......השפוי
נץ,
16/09/05 07:50
|
זה שבעת מבחן יצא מסיני, פינה את ימית וישובי פתחת רפיח, שהצביע בעד הסכם שלום עם ירדן וכעת ניקז את המורסה הנקראת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מי שהצביע לביובי אחרי 1996 לא
תדי,
תל אביב,
16/09/05 03:01
|
אמור להיות בעל זכות בחירה, הוא הרי מטומטם עם קבלות. האיש שקרן, אולי שרה'לה מצביעה לו אבל מעבר לזה, פשוט אידיוטים.
האיש שקרן, פוגע בלי רחמים באנשים שאינם מרוויחים 6 ספרות בחודש והוא עבד הסקרים, חסר מדיניות ואופי.
גנב בן שקרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מטומטם
רמי,
לונדון,
16/09/05 04:29
|
אני הולך להצביע ביבי אהה אבל אחרי מה שאמרת אני יצביע בשביל ........ תדי כי ניראה לי שאתה וכמותך יותר חכמים מביבי. בקיצור אני מוכן להתוכח עם כל אחד לגבי תיפקודו של ביבי כשר אוצר וכראש ממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אריק תמשיך העם איתך
ל"ת
מר ציוני,
16/09/05 02:50
|
|
 |
61.
שרון מחסל את מדינת היהודים....
ל"ת
אריה,
16/09/05 02:13
|
|
 |
60.
תיכף תישכחו מכול מדינה שילכם!
מוסא לטיף רנטיס,
ערערה,
16/09/05 02:03
|
יהודים טיפישים
המדינה קבר לו שילכם יותר! אנחנו נתקיף בלבנון בעזה וגוש קטיף ועכשו נעבור הלאה עד אתם תילכו מיפה!
כבשתם כול המדינה ,אנחנו ניקח הכול ביחזרה. תחזרו לאירופה כמ ו שאומר האח אחמד טיבי
יאללה - ליכוד ,עבודה - ליכו כבר מיפה! אודרוב יהודים! תיתנתקו מיארץ שילנו
מוסא לטיף רנטיסי
מקווי שתגובה שלי תיפורסם בלי גיזנות שאני לא יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסא לטיף רנטיס,
Mazal,
Houston,
16/09/05 22:53
|
I agree with you 100 %.I do understand how you feel.But I can still hope we can live together.It could be hear in Houston.I do have great freinds from the middle east.We love and respect r
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו פה לנצח! כנסו בבקשה:
יליד רומא,
מרכז,
16/09/05 13:40
|
אתה אולי יודע לכתוב עברית אך חכם גדול לא התגלית בשטויות שכתבת מה גם שאם תסתכל על ההיסטוריה, המנהיגות שלכם לאורך הדורות רק סיבכה אותכם לאורך כל הדרך. בקשר לאחמד טיבי, אתה רק מגלגל אותי מצחוק, וחבל שמפאת שירותי הבטחוני והכרתי הסורים על בוריים, איני יכול לפרט.... מילותיך נשמעות כחנפנות למדינות ערב ששונאות אתכם ומקללות את היום ששפכו בנים בקרבות נגדנו למענכם. קצין מצרי שהכרתי טרם מלחמת כיפור רתח עלינו שאנו מתעקשים לשבת בתעלה ומסתבכים במתקפה אחרי שאחיו נהרג בששת הימים והוא קילל את הפלסטינים ממש מולי. יתרה מזו: 1. סאדאת התחנן שניסוג 40 ק''מ ואמר: ''שילכו לעזאזל הפלסטינים... '' ואסור לכתוב במה ניבל פיו. 2. מוסטפא טלאס שר ההגנה הסורי המהולל נשבע לי מול הפרצוף שלפני שהוא ישרוף את הגליל הוא יאנוס את הפלסטיניות.... רעדתי מפחד מולו אבל הצדעתי לו ואז אמר לי: ''עבור לנוח חייל צה''ל, אתה חייל מולי'' בקיצור, תמשיכו לנגב את הישבן של מדינות ערב והן צוחקות עליכם!!! לשורה הטרום תחתונה אתה חי בישראל בזכות חבריי וחיילי צה''ל הי''ד שנפלו במערכות ישראל ובעיקר במלחמת כיפורים ועל חשבון דמם אתה פותח פה מלוכלך!!! אני לא גזען כלל אבל מאוקטובר 2000 אני לא רוצה לראות ערבי ישראלי, לא נכנס אליכם, וייתכן מאד שאם רופא ערבי יטפל בי, אבקש רופא מחליף... אפילו אם שופט ערבי אבקש פסילה!!!! איבדתם כל אמון נכבדי, כי אני יודע שכאשר התפוצצו אוטובוסים פה ישבתם בבתים שלכם וחגגתם בשקט על דמנו!!! ולבסוף, כתבתי יליד רומא, שכמה שהיא יפה, ארץ ישראל שלי ושל העם היהודי ואני אהיה פה לנצח וחרף גילי המזדקן אני עדיין מוכן ביום פקודה ליטול נשק ולהלחם ואני לא ממליץ לך להתמודד מול לוחמים ישישים כמוני, שעדיין שומרים חוק אבל רשומים במשהב''ט כמתנדבים שמוכנים להכל, והכל זה לאבד את החיים!!! כסבא אני אומר לך, שאם חלילה תפתח מלחמת אזרחים, לי כבר אין מה להפסיד כמו חבריי הי''ד הצעירים שנפלו, ורק שיתנו לי מקלעון כבד ושרשרת כדורים ופקודה חוקית ונראה מי יעוף מהארץ?!? שב בשקט חבובצ'יק!!! לך תשרת שירות לאומי, כי פה אתה גיבור אך נראה אותך מצייץ ברשות הפלסטינית או בכל מדינה ערבית אחרת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחל לך בריאות סבא
Avi Ecuador,
16/09/05 18:30
|
|
 |
יא מוסא...
ICR,
NEXT DOOR,
16/09/05 03:26
|
אתה לא תדע מאיפו בא הרוח. אתה בזיון לערפים אז שב בשקט לפני יאנו תקבל..בראש..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו הימנים גם מתחזים לערבים
מוחמד,
הטכניון,
16/09/05 03:24
|
או שמא אני טועה?
רוצה להוכיח לי ? תכתוב את ההודעה בערבית.... ששנינו יודעים ומבינים.
לא יעזור לכם, לא תצליחו להשחיר את פני האוכלוסיה הערבית בישראל, ששואפת לשלום ולדו קיום עם העם היהודי. וכל מי שמנסה לתקוע גלגלים בעגלת השלום לא יצליח, כי המהלך שקורה עכשיו גדול יותר מכולנו. אני לא אוהב לראות אנשים מתים בגלל קירות ואדמה, ואתם ?
غُصْن الزَّيْتُونِ לכולכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד, הוא נוהג לצרף- כנס רגע:
גולש קבוע,
אנרג'י,
16/09/05 11:57
|
חתימה שלו בערבית.
כנראה הוא הגיב אתמול והלך לפזר ארס ערבי במקומות אחרים, באתרים שלכם.
מה יש, מפריע לך שהוא מספיק טיפש לגלות לנו מי אתם, בניגוד אליך שיודע להסתיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד כמה מוסלמים כמוך יש?
נביל,
משוטט,
16/09/05 06:42
|
עד כמה שאני זוכר, ואני קורא תגובות במדור זה יום יום מהשבוע הראשון לקיומו, לא קראתי תגובה ממוסלמי שהיא חיובית כמו תגובתך.
מה זה אומר? שהינך במיעוט.
המלחמה היא לא על קירות. המלחמה היא על זכותו של היהודי לחיות בישראל ובשלום. לצערי, רבים מהמוסלמים שוללים זכות זו וסיבותיהם עמם. ליהודים השפויים נשאר רק לשמור ובכוח את המעט שנשאר. על כן, למרות שכתבת בהגיון ובהגינות, למילותיך אין משמעות וכוח שיכולים לשנות את המציאות.
על כן, למרות שאני משוכנע שאתה שכן נפלא לגור על יד, זה לא פתרון מציאותי ועלינו להיפרד. אתם שם ואנחנו פה. כך ייטב למוסלמים וגם ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוחרי שלום?!
Avi Ecuador,
16/09/05 06:12
|
למה אתם לא מפגינים כנגד האחים הרוצחים שלכם? למה התמיכה, למה ההזדהות שלכם איתם וכשאתם בחו''ל אתם אומרים שאתם פלסטינים ולא ישראלים? בחייך? אתם שיכים למקום אחר. אולי יהיה הגיוני שתחיו בישראל כאזרחים תושבי חוץ, הרבה ישראלים חיים כך בחו''ל וחיים טוב. תציעו זאת לממשלת ישראל, אולי יתחילו להאמין לכם, תקבלו אזרחות פלסטינית או אולי צרפתית או מצרית... תחזירו את תעודות הזהות הישראליות שאתם מתבישים בה ולכולם יהיה יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה גזענית
סטראו,
16/09/05 03:09
|
ברור שהכותב יהודי שמנסה לכתוב בשגיאות סטראוטיפיות כדי שיחשבו שהוא ערבי. הפוך על הפוך. תתביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא סטראו..מפחד לתת שם בנט..
CHAIMKE,
CANADA,
16/09/05 05:02
|
אבל כאשר ערבי כותב ''תיכף תישכחו מכול מדינה שלכם וכו'' זה כן מקובל יא סטראו שכמוך. אני בעד שלום ונכון להחזיר אדמות לערבים ומה אנו מקבלים מהם ז.. ערבים שאוכלים מהצלחות של היהודים לא ידברו רע על מי שנותן להם אוכל ופרנסה. יש לי הרבה חברים ערבים וצריך לעזור להם לבנות את מדינתם כדי שיחיו בכבוד.. חייבים לתת להם תקווה בלב, ורק אז נחיה בשלום עם בני דודנו, ב'ה אינשאללה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים ''הטיפשים''
Avi Ecuador,
16/09/05 02:30
|
עוד יביאו אותכם להאמין שאתם גדולים ותביאו את הנוצרים לפחד ממכם ולהבין מה ומי אתם, יטפלו בכם כיאה לחיות. הם יותר מיומנים מהיהודים, אני מודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא אהבל לא הית ולא תהיה מדינה
אריאל,
16/09/05 02:27
|
פלסטינית.תחת האנגלים היתם עבדים ותחת שלטון התורכים היתם ערבים מאוסים ומדינת פלסטין לא היתה מעולם וגם לא עם פלסיני, באתם כעבדים לבנות כבישים ומחנות צבא לצבא האנגלי ,,,אז אתם תחזרו לירדן למצרים ותתנדפו מארץ הקודש השייכת רק לנו לעם היהודי שהיה כאן לפני 4000 שנה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אים רוש ממשלה שילכם נותן עזה
מוסא לטיף רנטיס,
ערערה,
16/09/05 02:49
|
וקטיף ,אז מי אתה שתגיד לי ללכת? עכשו זה הוכחה שהמדינה שילנו
אני יבוא לקחת בית שלך כי אתה כןבש
תגובה לאריאל ולהוא מיאותיות ביאנגלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Musa - you are great!
Jew,
16/09/05 03:13
|
Although you will probably won't be able to read this - you are forgetting one thing; an Arab country without oil=a big failure! The only export you guys have is cheap labour which China and Thailand are doing much better with a wall around you and a state of your own now you will realize that the Jews are not the enemy but your own leaders that can’t manage a country without corruption.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מתדשן על חורבותינו
ל"ת
עושה קופה,
עלינו,
16/09/05 02:00
|
|
 |
58.
שרון שובר מרכזה לא שמאלה!
ל"ת
אילן,
16/09/05 01:56
|
|
 |
57.
גם רבין הבטיח להלחם
אורי,
ת''א,
16/09/05 01:36
|
ביד אחת בטרור... בסוף לא שלום ולא בלימת הטרור. אם זו השהיה לצורך התאוששות ולחץ מתמיד על האויב עד כפיית שלום- אני עם שרון, אם הוא הלך שולל כקודמיו- הצילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שחזן יבקש מחילה מעם ישראל.
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 01:27
|
על זה שהוא מבזה אותנו בטיפשותו. חזנים וגורלבסקים. הנהג של העוזר והעוזר של הנהג. אלה מחנה ביבי. ובשל אלה הוא זרק את בני בגין ואת דן מרידור. בושה לליכוד ולמדינה. ''קחבה ובאידהה סמיל''. זונה עם אלה ביד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל. אתה מייצג את המוני העם.
בנצי א,
16/09/05 17:44
|
כול הכבוד לך יגאל! אתה בתגובותיך מייצג למעשה את המוני בית ישראל ואתה הדובר הרישמי שלי ושל חברי הרבים שרואים בך את הסמל למתן תשובות לכול החולירות. המשך כך ודע לך שיש לך תומכים רבים המצפים לתגובותיך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי יגאל. תמשיך להכניס להם
J.R.,
16/09/05 04:30
|
|
 |
55.
שמתם לב לפליטת הפה של שרון?
ערן נמרודי,
16/09/05 01:27
|
''השרון... א... השלום הוא ערך עליון''.
עכשיו הבנתם למה זרקנו את המתנחלים מהבתים שלהם בגוש קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שמתם לב לפליטת הפה של שרון?
ערן נמרודי,
16/09/05 01:24
|
''השרון... א... השלום הוא ערך עליון''.
עכשיו הבנתם למה זרקנו את המתנחלים מהבתים שלהם בגוש קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, פליטה פרוידיאנית!!
ל"ת
שימו לב,
16/09/05 04:39
|
|
 |
53.
כבר שנים שאני לא משתתף בבחירות
כנסו לקרוא,
16/09/05 01:13
|
שנים שאין מנהיג בישראל, וגם בשרון לא בחרתי בבחירות. אבל שרון הוכיח את עצמו,.בבחירות האלה, אחרי שנים רבות שאני לא בוחר באף אחד, אני הולך להצביע למדינאי הדגול ביותר מאז רבין - מר שרון. ולא רק שאצביע בשבילו אני מתכוון לשכנע כל אדם שוחר חיים לבחור במדינאי גדול זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה לקרוא!
ל"ת
איתמר,
קרית מוצקין,
16/09/05 01:36
|
|
 |
52.
שרון המושחת
נשר,
16/09/05 01:05
|
קיבל עמדות השמאל. ראו תגובות בן-אליעזר ופינס. הליכוד צריך להקיא אותו מהמפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
עכשיו ברור????????
אילן,
16/09/05 00:58
|
לפני ההתנתקות ואחריה לא היה ברור אבל בנאום של כמה דקות כן התברר המצב...? איפה היה האסימון לפני הגרוש? האסימון היה צריך ליפול לפני שנתים לפחות ולעוורים למיניהם הוא היה צריך ליפול ב ט' באב בשבוע המחריד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ואני לא ידעתי שאני יו''ר המפד''ל
ל"ת
שאול יהלום,
16/09/05 00:57
|
|
 |
49.
הוא פו-חד
שימרית,
16/09/05 00:55
|
תראו עם מי נשאר נתניהו בליכוד - בלומנטל, גמליאלי, גבריאלי ופייגלין. בהצלחה ביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
גם ביבי יוותר, תזכרו מה שאמרתי
ל"ת
אותו זבל,
תאמינו לי,
16/09/05 00:46
|
|
 |
47.
רגע של מחשבה
אבי,
ירושלים,
16/09/05 00:42
|
מתי בפעם האחרונה הרגשתם את זה?
מתי בפעם האחרונה היה לנו ראש ממשלה 4 שנים? מתי בפעם האחרונה היה לנו ראש ממשלה שלא השתין במכנסיים כשהיריבים הפוליטיים שלו הציבו בפניו איום אמיתי? מתי בפעם האחרונה היה לנו ראש ממשלה שעשה מעשה נועז, לא מקובל, שנוי במחלוקת, מזעזע את הסיפים? מתי בפעם האחרונה היה לנו ראש ממשלה שלא מגמגם, לא מוריד שכפצים בשידור חי? מתי בפעם האחרונה הרגשנו שעם כל הבלאגן, התלונות, הסחי והרע שיודעים להראות לנו אבל עדיין אנחנו בידיים בטוחות ואחראיות פחות או יותר? תגידו מה שתגידו.. שחיתות, מאפיה, משפחת הפשע, מחרחר מלמחמה, לא דובר אמת, יהיר, שמן וכו' וכו'... אבל זהו זה... מה לא עברנו בארבע השנים האלה... סיפה של קריסה כלכלית, סיפה של קריסה חברתית, סיפה של קריסה בטחונית, סיפה של סופה... אבל כלום לא הזיז את הבולדוזר, שום דבר לא הניא אותו לעשות מעשים נואשים וחסרי אחריות. האם לא צריך להוריד את הכובע? כן כן גם אתה שמלא טענות כמו רימון נגדו, גם אתה שחושב שהוא ראוי להיות תחת סורג ובריח או באיזה כלא לצידו של פינושה... תודה... כמה זמן ? הא ? כמה זמן??
בקיצור... אני מרגיש שהמדינה שלי בידיים טובות ואני רועד מפחד ממה שאני יודע שיקרה לצערי הרב בעוד שנה כנראה... הנה חוזר לו הביביהו ... הנה חוזרים לדור הפרחים הנובלים... יאללה ביבי... תמנה את ברק לשר ביטחון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצחק שמיר:''ביבי מלאך חבלה''.
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 01:30
|
ועוד יצחק שמיר:''ביבי מסוכן לעצמו ולאחרים''. רוצים עוזי לנדאו? ''לתת לביבי שלטון זה לתת לילד לשחק בגפרורים''. רוצים יגאל כהן? ''קחו לביבי את הגפרורים מהידיים לפני שישרוף לנו את הבית השלישי''. זה אני אמרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן-גוריון: ''שרון הוא שקרן גדול
ל"ת
רפי,
16/09/05 01:57
|
|
 |
מסכים איתך
ל"ת
ש,
16/09/05 01:10
|
|
 |
שרון בספר שר משפטים: ''אני נבלה
עדות מדהימה!,
16/09/05 02:08
|
בשנת 1972, יום לפני שחרורו מצה''ל, התקשר אריאל שרון לשמואל תמיר (שהיה מראשי 'חרות' והודח על ידי בגין). תמיר עסק אז בהקמת מפלגה חדשה - 'המרכז החופשי', ושרון הציע להצטרף למפלגה עם שחרורו.
השניים נפגשו, ותמיר הציג בפני שרון את קווי היסוד של המפלגה המוקמת. שרון נטל את המסמך, קיפל והכניס לכיסו. סוכם כי שרון יצטרף למפלגה, ובתוך יומיים יקיימו מסיבת עיתונאים משותפת, כדי לבשר על כך לציבור.
מסיבת העיתונאים התקיימה, אך רק שרון השתתף בה. בלי להודיע לתמיר, הוא כינס את העיתונאים והודיע כי הוא מתכוון להקים מפלגה משלו. קווי היסוד שלה צוטטו מילה במילה מן המסמך שמסר לו תמיר.
שמואל תמיר מספר בספרו 'אוטוביוגרפיה', כי שבועיים לאחר מכן התקשר אליו שרון.
''אתה בטח כועס עלי'', גיחך שרון.
ותמיר השיב: ''אני תמה, משתומם''.
על כך הגיב שרון במילים הבאות: ''כל צה''ל יודע שאני נבלה, ואתה לא ידעת?''
הביא לדפוס במקור ראשון: העיתונאי זאב גלילי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוריד את הכובע?
מוריד הכובע,
ירושלים,
16/09/05 00:58
|
לפי התנהגותו והתנהגות מבס, עושה רושם שלא רק הכובע ירד לך מהראש, אלא גם הראש ירד לך מהכתפיים. זאת לאחר שמישהו יתפוצץ קרוב מדי אליך. זה קרה לפני קצת למעלה משנתיים לבת-דודתי בקו 14. ותודה גם לעריק סר-און. ובא לציון גועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ביבי, טוב הבנו. חזור לשרה'לה
שיר,
16/09/05 00:35
|
|
 |
מי זה ביבי..
חיימקה,
קנדה,
16/09/05 06:47
|
שרה שרה שיר שמח.. עזבו את שרה'לה בשקט, גם לה לא בא עליו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שרון מנהיג אחראי ואמיץ !
אזרח,
16/09/05 00:30
|
ביבי נתניהו - פופוליסט זול, שחקן בטלוויזיה, היסטרי ופאניקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מציאותי
אילן,
16/09/05 01:03
|
הפלסתינאים מעבירים משאיות מלאי חומר נפץ וטרוריסטים חמושים לרצועה. איפה האחריות שאתה מקשקש עליה? מנהרות כבר לא צריך ונמל יש להם פרוץ שם יעברו קארין A B וC איפה האחריות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילן למדת מנתניהו ?
אלי,
16/09/05 06:16
|
מה אתה מוביל קמפיין של הפחדה ? את זה שמענו מנתניהו וזה לא חדש העם אמיץ ושוחר שלום ומוכן לויתורים !!! אך הימין ההזוי שואף לכוחניות והרסניות לא ישתלט לנו על המדינה מספיק שנים רוששתם את המדינה כשהחזקנו לחינם את רצועת עזה !!! תשבו בשקט ואןלי תמשיכו לקבל ללא הצדקה כסף יקר שיילך אליכם במקום לתת לחולים לילדים לסטודנטים לתשתיות הכבישים סוחטי המדינה תרגעו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזהר שלא תחרבן במכנסיים ..
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 01:44
|
|
 |
44.
שמעו את החרזן הרוכל הנוכל.
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 00:30
|
עכשיו רק ברור לתכמן ששרון פנה שמאלה. אבל הקרוק צועק את זה לאזניים של הכהניסטים והפייגלינים כבר שנים. אז מה חדש אצל הקרוק? אגב, הרוכל הנוכל ,נגד מדינה פלשתינאית? נגד השלום? אעשה לכם חיים קלים. הקרוק היה בעד הנגד של ההתנתקות? או נגד הבעד של ההתנתקות. איזה איש קטן ומושחת. ביבי יותר קרוב לכלא רמלה מאשר לראשות הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח אופי
תימני,
דאלס,
16/09/05 01:36
|
יגאל כהן לא נמאס לך לרדת כך על ביבי לנו כבר יצא מהאף,חפש משהו משעשע ןאנו יודע שאתאבדחן ג ד ו ל מחבירך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה חזקה מסלע !!!
אלי,
16/09/05 06:18
|
יגאל אתה מבטא את אשר על ליבנו ומחשבותינו על ביבי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
עכשיו ברור:ביבי תככן מניפולטיב
רונית,
ירושלים,
16/09/05 00:29
|
אסור בתכלית האיסור לשכוח את הדברים שעשה נתניהו, את תקופת כהונתו שלו כראש ממשלה, את העובדה שהוא מנצל את מעמדו לקבלת טובות הנאה. שרון אמר היום לכולנו: ''לעם היהודי זיכרון ארוך''. הוא בעצם ביקש מהעם שלא לשכוח מה בדיוק נתן להם נתניהו (בתי תמחוי ועוני קשה) ואיזה מין יצור מתנשא ואליטיסט הוא (דורש ליווי צמוד של ילדיו ברכב שרד אל בתי הספר ומהם). אסור לתת לאדם הזה עוד הזדמנות. הוא צריך להיות הפרס של הליכוד, הבוגי יעלון של הפוליטיקה הישראלית. חברים! נתניהו הוא רודף בצע בלי שום דעה או אג'נדה פוליטית- תזכרו את זה. בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
BIBI IS D BEST, FORGET D. REST
ל"ת
yigeal kohen,
16/09/05 00:27
|
|
 |
יגאל , ממש מגעיל..
CHAIMKE,
CANADA,
16/09/05 06:29
|
BIBI IS THE BEST? SEND HIM TO REST.. SHARON IS TAKING US ALL TO FACE THE WORLD AND BRING PEACE TO ISRAEL AND TO THE AREA LETS GIVE PEACE A CHANCE ONCE AND FOR ALL SHARON IS THE KING OF ISRAEL. WE ARE ON THE RIGHT AND ONLY LANE TO TO PEACE, AND I SAY TO ALL THE LEADERS IN THE AREA SHAKE HANDS WITH THE KING, HIS THE ONLY MAN IN ISRAEL YOU CAN COUNT ON. NO BIBI CAN GIVE YOU WHAT SHARON CAN.. G-D BLESS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון הפך למדנאי
דש,
16/09/05 00:24
|
שרון היה נבחר היום בבחירות ישירות והיה מקבל מרוב העם מנדט להמשיך הדרכו אם הליכוד או בלעדיו יום גדול למדינת ישראל ויום עצוב לעסקנים מהביוב מכל הקשת הפוליטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
A GOODBYE PARTY TO SHARON
mazal tov bibi,
16/09/05 00:15
|
they know that he is going to lose in the likood election, so they made him a nice goodbye party...he promised to give back jerusalem,and he hope to get a noval peace prize...go sharon go to the farm that you don't even own,,,who paid for it..?and how did sharon become so reach,,,???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שרון לראשות העבודה !!!!!!!!!!!
ל"ת
שי,
החווה,
16/09/05 00:15
|
|
 |
שרון לראשות מרצ-יחד!!!!!!!!!!!
ל"ת
אבו יוסוף,
16/09/05 02:13
|
|
 |
ביבי לנוער הגבעות !
ל"ת
מישהו,
16/09/05 14:43
|
|
 |
38.
שרון חוזר על שגיאות אוסלו
עוזי,
צפון,
15/09/05 23:58
|
לא עומד על כך שגם הצד השני יתפשר . יסכים למדינה מפורזת. ויבטל דרישתו למה שהוא קורא זכות השיבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא דרש במפגיע את פרוק הטרור!
ל"ת
שמיעה סלקטיבית,
16/09/05 05:35
|
|
 |
37.
שרון מקלקל לימין את ההצגה
פרחיה,
15/09/05 23:58
|
שרון מקלקל לחבריו לשעבר בימין את התמונה האהובה עליהם, העולם כולו נגדנו. הרי אפילו שליט קטאר כבר הודיע על חידוש היחסים בקרוב. אם דברי שרון כנים והוא מתכוון לפעול בדרך שהציג בנאומו באום אני אבחר בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
do you believe SANTA CLAUSE?MM
ל"ת
MAZAL,
16/09/05 00:30
|
|
 |
what the hell St. CLAUSE is?
ל"ת
dd,
dd,
16/09/05 12:07
|
|
 |
36.
בגין שמיר ונתניהו ויתרו לספח..
אליעזר בוכני,
גבעתיים,
15/09/05 23:56
|
מורדי הליכוד מדברים גבוהות על א''י השלמה. אבל לא בגין, לא שמיר ולא נתניהו כראשי ממשלה לא סיפחו את עזה, יהודה והשומרון למדינת ישראל. קל להם להציע זאת מן היציע. גם הם ימצאו תרוצים ויאשימו את קודמיהם על אי הגשמתם ארץ ישראל שלימה. (מה זה שלימה, שתי גדות לירדן, שתי גדות לירקון, עם או בלי סיני והגולן?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
זוכרים שלפיד ''יור האופיזיציה''?
ל"ת
הלו..,
15/09/05 23:45
|
|
 |
מי זה ?
ל"ת
מישהו,
16/09/05 14:42
|
|
 |
34.
אם כולם תוקפים סימן שהוא בסדר
ל"ת
גוגו,
15/09/05 23:43
|
|
 |
בדיוק
ל"ת
:),
16/09/05 01:14
|
|
 |
33.
כל הכבוד לשרון
מנשה,
טבריה,
15/09/05 23:42
|
חזן וקרא תפסיקו את הגזענות והליצנות שלכם בבוא הזמן ביבי יצפצף עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לא להעלות אנלפבתים (סמולן
במקום שמאלן),
15/09/05 23:39
|
נו באמת, יש גבול ואני לא מתכוון ל''יש גבול'' להם דווקא אין גבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יוסי ביילין,לעולם יבקר את שרון
אמ''ז,
15/09/05 23:38
|
זה מעיד על כך שמר ביילין(כביכול האיש שחייו מוקדשים לשלום) בעצם פוליטיקאי קטן,נפוח שבסופו של דבר , בגלל עובדה זו,יוכל בעתיד לכנס את תומכיו בתא טלפון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מושחתי הליכוד הולכים הביתה!
חבר מרכז,
15/09/05 23:34
|
הליכוד המושחת יחד עם מרכז הליכוד המושחת. זוהי הסכנה הגדולה למדינה!
יאללה בטלנים מושחתים, קדימה לארוז ,אתם חוזרים לחורים שמהם זחלתם ויצאתם בשנים האחרונות.
רוצים ג'ובים רוצים??? יאללה ,הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מועצת י''ש אין-ע
ל"ת
RH,
15/09/05 23:32
|
|
 |
28.
אחרי ההתפכחות מאשליית אוסלו
אביב תאנה, כנסו,
15/09/05 23:28
|
אחרי אהוד ברק.... כולם רצו מנהיג אמיתי מנהיג שיתן ביטחון לא מזגזג ולא בורח בא שרון ו ר י מ ה א ת ה ע ם !
אמר שדיו נצרים כדין תל אביב, עלה להר הבית
להוכיח שהוא הוא מי שהעם מחפש כשהוא קיבל את אמון הציבור הוא בעט בו כלא היה והוא הגדיל לעשות שיצא למשאל הלכוד ושוב בעט בתוצאות הוא שפל ונבזה, גםם בתור שמאלני לא הייתי בוחר ברמאי ומושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני מקווה שתהיה התנתקות נוספת
אלי,
15/09/05 23:27
|
אני מקווה שתהיה התנתקות נוספת והפעם נתנתק מהמתנחלים הערבים שהגיעו לגור במדינה תוך ניצול חוק ''איחוד משפחות''. בישראל ישנם מאות אלפי מתנחלים פלסטינים שהחליטו לעזוב את הראשות הפלסטינית והתנחלו בישראל. יש לפנות מתנחלים אלו חזרה לארצם ! ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Wrong in the Head
*Sharon,
must be,
15/09/05 23:23
|
Once again Sharon has showed his lack of understanding and weakness of mind
Perhaps he can still achieve his true calling... a shepard of sheep. Because as the Prime Minister of Israel he has brought only pain and missery to his people without even one true benificial achievemnt
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The settlements
Mazal,
Houston,
16/09/05 22:40
|
The settlements are the one brought misery.How long people can be suffer from both side?.The Israelis look at them self only.We are the good one.but what the Israelis are full of hate selfish and think God is on your side.I strongley believe God hate the Jews the most.The Jews only being suffering for five thousands years.How can you explain that?.Is because you are the chosen people?.All this about the chosen people always make me laugh,and think how stupid people can be.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
VERY GOOD, THANKS
ל"ת
MAZAL,
16/09/05 00:26
|
|
 |
תרגיל הנפיחה הפינקלשטייני.
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 01:38
|
שכירי החרב הביביים בלגיון הזרים על שם ארתור פינקלשטיין נוהגים לעשות עליכם את ''תרגיל הנפיחה'' הפינקלשטייני. ככה זה הולך. שכיר החרב הביבי תוקע:''איזה נפיחה ריחנית נפח ביבי נתניהו, איזה רייח,איזה ''מנהיגות''. ואז הוא מחליף זהות וסונט בעצמו: ''עזוב את הרייח ,תראה איזה צבעים מרהיבים יש לנפיחה של ביבי. וכך הלאה וכך הלאה. תרבות הביבים של ביבי ופינקלשטיין. ומה אגיד לכם בעניין הריח ,אני לא חולק על שכירי החרב העלובים, באשר לצבע, יש לי ספק, אם הם לא משקרים, כמו ביבי. ותהי הארץ פינקלשטיין. והנה קודמי עשה לכם את ''תרגיל הנפיחה''. עושים סוף לתרבות הביבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ביילין: הגזמת לגמרי!
ל"ת
חברת מר''צ,
15/09/05 23:22
|
|
 |
24.
די לתקוף את שרון!
ל"ת
נמאס מהמתנחלים,
ראשל''צ,
15/09/05 23:18
|
|
 |
23.
פליטת פה בנאום ! חובה לקרוא !!
חבר מרכז,
15/09/05 23:15
|
האם שמתם לב לפליטת פה בנאומו ??
במקום לקרוא מתוך הנייר: ''השלום הוא ערך עליון....'' נפלטה לו מילה פרוידיסטית שמגלמת את האדם ואת מצבינו במדינת ישראל.
הוא אמר ''השרון הוא ערך עליון ...!!!!!'' ...לאחר מכן הוא תיקן את המילה ''שרון'' ל''שלום''.....ומבחינתי זה לא שרון ובטח זה לא שלום !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה קטע מדהים בטירוף:
ערן נמרודי,
16/09/05 01:28
|
''השרון... א... השלום הוא ערך עליון''.
עכשיו הבנתם למה זרקנו את המתנחלים מהבתים שלהם בגוש קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי של ניתוח פסיכולוגי
זיגמונד פ.,
16/09/05 04:32
|
|
 |
22.
אין תגובה של יו''ר ועדת חוץ
mauzer,
15/09/05 23:12
|
|
 |
21.
10 מיליארד $ עלה הגירוש!!
זה שרון,
15/09/05 23:10
|
הינו בונים 1000 בתי ספר בסכום הזה,וארוחות חמות ל 5 שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
מישהו,
16/09/05 14:41
|
|
 |
פחות מהמשך שמירת המתנחלים
ל"ת
ארנון,
16/09/05 05:32
|
|
 |
20.
לא איש כמו ח''כ חזן ...........
מנחם הרצליה,
15/09/05 23:08
|
לא איש כמו ח''כ יחיאל חזן ילמד את ראש הממשלה את ,,אריק'' מהו סיכון ביטחון ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אני מפחד יותר מן המחמאות
פרגמטי,
15/09/05 23:07
|
ומחיאות כפים של אויבים מאשר מן האיומים שלהם. מסלימי הוא דו-פרצופי מי רחמת האמו ביד אחד חוא מלטף ביד שניה הוא מחזיק סכין. גדלתי אתם בארץ אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בבחירות הבאות- שוב, רק שינוי!
קול הצדק,
15/09/05 23:04
|
שינוי מוכיחה שהיא מעל לכל מחלוקת פוליטית ואינטרסים (באופן יחסי כמובן - וזה המון לכשעצמו!). אם השמאל לא יכול היה להחמיא לשרון, משמע שהשמאל מרגיש שאין לו זכות קיום יותר...שינוי היא מפלגה שתלך עם העמדות שלה באופן אמיתי ועם הרבה יושרה. היא תתמוך בשרון מבחוץ, הגם שהוא זנה עם החרדים, העיקר שיהיה ניתוק והמשך תהליך של שלום עם הפלסטינים, כי זה צודק. היא תמשיך לתמוך עקרונית בתוכנית הכלכלית והיא לא הציבה כל דרישות משלה - כי זה צודק! היא העיפה דמות בכירה אצלה כי זה צודק. תגידו לי פרט למרצ ראיתם פעם מפלגה עם אינטגריטי כזה? ועוד חילונית, נאורה וליברלית?? ומרצ? זה שמאל קיצוני למדי ואני לא שם, מה גם שתקופת ביליין תהיה שונה משל שריד - כי הוא אינטרסנט מתחסד. אני איש מרכז עם נטיה שמאלה שחושב שמוצצי הדם מקרב החרדים הם הרעה החולה של החברה שלנו...אז למי אצביע? חבר'ה נאורים וחושבים - רק שינוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כמה עצוב
מאוכזב,
סדום,
15/09/05 23:03
|
לקרוא את תגובות הח''כים ולהבין כמה חולה הפוליטיקה הישראלית. חזן, אנאלפבית, מה אתה מבין בביטחון ישראל? על סמך מה אתה קובע שראש ממשלה מכהן שהיה אלוף ושר ביטחון רוצה להפקיר את ביטחון ישראל. על כמוך אומרים, אוויל מחריש, חכם יחשב. ביבי. שרלטן היית ושרלטן תישאר. שוב אתה מאיים עלינו בשמאלנים. אתה יכול להוריד את אפוד המגן (חשבת ששכחנו את ההצגות שלך?) אבל היזהר, אם תוריד את האפוד יראו כולם שאין לך עמוד שידרה. זוכרים איך איימת עלינו בשמאלנים ואח''כ הלכת לפגוש את עראפת, מסרת את חברון ושטחים נוספים לפלסטינים. ביילין היקר. אני מצביע מר''צ מאז הקמתה וכל תגובה שלך מרחיקה אותי וכמוני מן המפלגה ההגונה הזו. מה בדבר מילה טובה לראש הממשלה, ח''כ ביילין? לפני שנה וחצי טענתם שזה עוד שקר של שרון, עוד ספין, אבל... ההתנתקות מאחורינו. שרון ביצע את אחד הצעדים האמיצים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל (צעד שאפילו רבין ופרס חששו לבצע) ולך יש רק ביקורת? מותר להוריד את הכובע, אתה יודע... ומותר גם לאכול אותו לפעמים, אתה יודע. ראש הממשלה מושיט יד לשלום ונוכח העולם כולו מצהיר על וויתורים כואבים אבל אוזניך טחו מלשמוע? לפיד. צדיק אחד בסדום של הפוליטיקה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Excellent response.
ל"ת
AvnerA,
16/09/05 05:29
|
|
 |
kol hakavod ,milim ke dorbanot
shlomi,
san francisc,
16/09/05 01:07
|
|
 |
so much STUYIOT in 1 TGUVA
mazal tov bibi,
16/09/05 00:24
|
how dare you as a leftist make sharon a hero? you are the ones who say that he is a killer in ''sabra'' &''shtila'',,yoy are the ones who always called him a lier, and a fassist,, so now you the ''nice guys'' are protecting a lier,and a MOOSEHAAT,,,SHAME ON YOU take sharon to sharid & baylin ware you belong goodbye sharon for good,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%!!
ל"ת
ארנון,
16/09/05 00:10
|
|
 |
16.
בכיינים מהשמאל, לייצנים מהימין
האמת,
15/09/05 22:57
|
היה נחמד לשים את ביילין ונתניהו על ספינת מ(שוטים) קטנה ולתת להם לחתור לטימבוקטו או כל מקום אחר הרחק מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועם מי נשאר?-עובדיה?
ל"ת
נעמה,
15/09/05 23:41
|
|
 |
15.
זה או ביבי או שרון/טיבי תבחרו!
זה האופציות,
15/09/05 22:55
|
מי שגרם לגירוש יהודים כשנשען על קולות הערבים יעשה זו שוב,אז זה האופציות ביבי או שרון/טיבי תבחרו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרון קצר - ביבי ויתר על יותר!
ל"ת
ויוותר שוב,
אם יהיה רו''מ,
15/09/05 23:54
|
|
 |
לא נכון, ביבי לא עקר 1800 משפ'
ל"ת
ולא הרס בתיכנ''ס,
לא עקר קברים,
16/09/05 01:29
|
|
 |
13% משטח הגדה וגם ההתנתקות!
ארנון,
16/09/05 05:21
|
ביבי ישב בממשלת שרון, נמנע מנסיונות להפיל אותה עד שההתנתקות היתה עובדה מוגמרת, והתפטר כאשר היה ברור שלהתנתקות זה כבר לא משנה. הוא היה שותף מלא להתנתקות גם אם פרש 3 ימים קודם משיקולי רייטינג פשוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא מפחדים!
מושחת,
15/09/05 23:37
|
|
 |
אולי ביבי/+כך ?
ל"ת
מ.,
15/09/05 23:26
|
|
 |
14.
הגיע הזמן ללכת הביתה...
ל"ת
אורון,
ת''א,
15/09/05 22:51
|
|
 |
נכון,השעה כבר מאוחרת
ל"ת
נעמה,
פיפי ולישון,
15/09/05 23:42
|
|
 |
13.
הקול קול יעקב והידיים ידי עשיו
דוקטור דוקטור,
15/09/05 22:49
|
ראיתי את שרון נואם בטלויזיה, שמעתי את קולו, אך הדברים שנאמרו היו דברי ביילין ופרס.
מוזר ביותר. שרון לראשות מפלגת מרצ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכשעובדיה מקלל?איזה קול זה?
נעמה,
15/09/05 23:43
|
קולה של היהדות השפויה או הרפש והרקבון של פאר תרבות מרוקו - והבזיון הכי גדול שיכול להיות במדינה הציונית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
התגובות מימין ומשמאל
מרכז,
15/09/05 22:48
|
|
 |
בחור ''חכם''
Avi Ecuador,
15/09/05 23:35
|
על נכונות דרך יוכיחו ההרוגים וקיומה של ישראל ותן לחכמים ממך שיכתבו את ההסטוריה. עוד יתברר לכם שהפכתם את יגאל עמיר לקדוש וגיבור לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עקירת ישובים - פשע נגד האנושות
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
15/09/05 22:47
|
|
 |
השלב הבא-הגדה המערבית הכבושה
נעמה,
15/09/05 23:40
|
לעקור את הרע בכיבוש המשחית - ובעיקר את המשיחיות הפנטית ההזויה של דתיים מטורפים ומסיתים לרצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי
אביבה,
אקוודור,
15/09/05 23:13
|
|
 |
המעונבים שיושבים בעצרת האום
מתנחל מהערבה,
ערבה,
16/09/05 05:45
|
הם לא האנושות ולא מייצגים את האנושות. רובם ככולם טפילים החיים על חשבון העמלים במדינותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביבה גויים יריעו לך אם תתאבדי
ל"ת
תני לפלשתינאים,
ביתך, ותראי,
16/09/05 01:30
|
|
 |
10.
לא הסמול יקבע לנו את המנהיג!!
רק נתניהו,
15/09/05 22:46
|
|
 |
תגובה ל-10.
תומר,
16/09/05 00:10
|
|
 |
אני המום
דוד,
16/09/05 01:04
|
כבר שנתיים רץ ברשת הביטוי ''סמול'' ובכל פעם עולה איזשהו חמור קופץ בראש שרוטן על העברית.
כדאי שתבין, תומר האידיוט. סמול באנגלית משמעותו קטן. השימוש במילה סמול במקום שמאל היא כדי ללעוג לאידיוטים שכמוך. הבנת זאת טיפש?
אני משוכנע שכבר בפעם הבאה שיעשה שימוש בביטוי לעגני זה, נראה חמור נוסף מסוגו של תומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה נתניהו לא היה בובה ?????
אסף,
16/09/05 00:02
|
נתניהו החזיר את חברון ,
תפנימו את זה כבר שכל מנהיג שייבחר לימין יהיה בובה של השמאל, כי ככה העולם חושב !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסף,למה נתניהו ה חזיר? חזיר !
ל"ת
דוד,
16/09/05 07:36
|
|
 |
אז מי?-ועידת ואנזה?
ל"ת
נעמה,
15/09/05 23:43
|
|
 |
9.
נתן להם מדינה על חשבון הברון
המזהיר,
15/09/05 22:46
|
|
 |
8.
איזו מדינה ?
אדי,
הרצליה,
15/09/05 22:40
|
ממשלה נכנעת ההגנה יורדת אצל האויבים השמחה חוגגת
ורק אצלנו שותקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
critisizm from right and left
ל"ת
means -,
balanced spe,
15/09/05 22:40
|
|
 |
6.
שרון קח את אולמרט ותשארו שם !!
ל"ת
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
15/09/05 22:40
|
|
 |
חחחחחחחחחח....................
ל"ת
חחחחחחח...,
15/09/05 23:04
|
|
 |
5.
השרים שיצטרפו למפלגת שרון
השמות בפנים,
15/09/05 22:40
|
אלה שמות השרים שיובסו במרכז ויצטרפו למפלגה ששרון יקים לבנת,הנגבי,לבני,עזרה,שיטרית מופז,וכמובן הפודל אולמרט,הם יודעים שהם גמורים אצל מצביעי הליכוד וירוצו במפלגה שיקים שרון לאחר התבוסה במרכז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויקבלו יותר מנדטים!
ארנון,
15/09/05 23:58
|
הליכוד בלי שרון ושרים אלו לא יעבור את 10 המנדטים. מזכיר לך שביבי הוריד את הליכוד מ-35 ל-19 מנדטים ושרון העלה חזרה מ-19 ל-40. כמה מנדטים יש כיום לימין הקיצוני - 7? הליכוד של ביבי לנדאו ופייגלין לא שווה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-5 למה אתה מטייח ?
אפי - ליכודניק,
16/09/05 01:14
|
א. ביבי אכן הביא 19 מנדטים אבל הבחירות לא היו על בסיס מפלגתי אלא לראשות הממשלה זוכר ? ב. שרון אכן קיבל 40 מנדטים (לא בחירות ישירות אלא מפלגתיות) ואני מזכיר לך שכל הציבור והליכוד התחננו לביבי שיחזור להיות ראש הממשלה והוא סירב מסיבות שעליהן הוא מצטער היום , אבל אילו היה הולך על זה תהייה ישר והגון ותודה שגם הוא היה מביא 40 מנדטים משום שהאוירה באותה עת היתה ... רק לא ברק והאבודה. זוכר ? אני משוכנע שאתה זוכר ולכן תפסיק לטייח ... את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיעונים כאילו
דוד,
16/09/05 00:57
|
מוכיחים כי הינך פשיסט. אין חשיבות לדרך, אין חשיבות למצע, אין חשיבות לדמוקרטיה הפנימית, אין חשיבות לכלום, מלבד הידד למנהיג. אין ספק, מוסוליני בהחלט יכול לקחת ממך שיעורי עזר.
גם בדמגוגיה אתה ''מצטיין''. בבחירות האחרונות ניתנו לליכוד 40 מנדטים, לא לשרון. בבחירות לפני כן היתה הפרדה בין ראשות הממשלה לבין המפלגה, כך שמספר המנדטים שאתה מציין זוהי דמגוגיה בגרוש. כפי שאמרתי מוסוליני יכול להיות גאה בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה סלט...
ארנון,
16/09/05 05:29
|
1. לא אמרתי שהדרך והמצע לא חשובים, התייחסתי לכוחו האלקטורלי של שרון לדעתי. מה עניין פאשיסט ומוסוליני לכאן, סתם כי בא לך להשתלח במישהו?
2. אתה מתעלם מעיקר טענתי שהימין של אף-שעל לא זוכה כבר שנים רבות ביותר מ-7 מנדטים וכוחו יורד בהתמדה. מרבית מצביעי הליכוד הם מרכז-ימין, אם המפלגה תקצין ימינה כוחה ירד.
3. נכון שבחירות אישיות הקטינו את המפלגות, אני מקבל את ההערה. אבל - להזכירך שהעם מאס בביבי, 13 שרי ליכוד התפטרו אצלו(!), והוא הפסיד לברק ברוב מוחץ (מה שלבטח השפיע גם על הבחירות לליכוד). לכיוון השני, חלק מגידול הליכוד בימי שרון שייך בברור לפופולוריות שלו בבחירות האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
משפחת שרון
בוריס,
15/09/05 22:36
|
|
 |
3.
עותק מדבקה
Avi Ecuador,
15/09/05 22:36
|
''מיוחד ובלעדי למקורות הצבאיים והמודיעיניים של תיקדבקה: מקורות צבאיים בכירים: כל מאגרי הנשק של הפלסטינים, כולל של הרשות, החמס, הג`יהאד האיסלמי, וארגוני טרור פלסטינים אחרים, שהוכנו בשנה האחרונה בצפון האי סיני, הועברו כבר לתוך רצועת עזה, במבצע מתוכנן ומתואם שהחל ביום שלישי 13.9 ונמשך עד עתה. כמות הנשק שהועברה, כוללת טילים מסוגים שונים, מטולי טילים ורקטות, כמויות גדולות מאוד של RPG, וחומרי נפץ. קצין בכיר: כדי לקבל מושג על כמות הנשק שהועברה לרצועה, אפשר להשוות אותה לכמות הנשק שהייתה עוברת ב-3 מנהרות נשק גדולות, שהיו פועלות ללא הפסקה במשך שנה שלמה. כפי שתיקדבקה דיווח כבר ביום ג`, הפלסטינים העבירו גם קבוצות של לוחמים מצפון סיני, ביניהם כאלה שבאו מלבנון.
יום חמישי, יא אלול תשס''ה, 15:35, 15 בספטמבר 2005
למרות הידיעות התפרסמות כל הזמן כאילו הגבול נסגר, נמשכה ביום ה' תנועת הפלסטינים אל סיני ובחזרה לרצועה ללא כל הפרעה או עיכובים. כל מה שקרה הוא שהמצרים מתחו גדרות תיל לאורך ציר פילדלפי, וחסמו מספר פרצות לאורך הגבול, אולם הדבר לא הפסיק את תנועת האנשים. המקורות שלנו מוסרים, כי התנועה מתנהלת כעת ללא הפרעה, או התערבות כל שהיא מצד כוחות הביטחון הפלסטינים, דרך מחנה הפליטים סולטן ברפיח.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנוסף
אני,
16/09/05 12:37
|
ממקורות אמינים ביותר נמסר כי : הועברו 23 טנקים, 15 מטוסי F-16 ואקדח קפצונים אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבקה = פנטזיות פרועות
ארנון,
16/09/05 00:00
|
|
 |
לא נמאס לך מעצמך?
ל"ת
נעמה,
dankave spes,
15/09/05 23:44
|
|
 |
הפרעתי לך באורגזמה,
Avi Ecuador,
16/09/05 02:08
|
בשמחה עם הפינוי למתנחלים? עד עכשיו המסך שלי רטוב ואני מיבש אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראית מישהו צוהל משמחה ?
אני,
16/09/05 11:21
|
|
 |
הצילו
קריאה לאבי,
ישראל בסכנה,
15/09/05 23:08
|
אבי מצטערים אבל אין ברירה אתה חייב לחזור מאקוודור ו ל ה צ י ל א ו ת נ ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כן מקור אמין
ל"ת
מישהו,
15/09/05 23:06
|
|
 |
ומאיפה לך ? מקור?
ל"ת
א.,
15/09/05 22:59
|
|
 |
פשוט עותק שהופיע והעתקתי
ל"ת
Avi Ecuador,
15/09/05 23:31
|
|
 |
what
ofer,
16/09/05 07:49
|
is the diffrence you are copying yourself all the time Dogi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקדבקה?! חחחחח
ל"ת
א.,
15/09/05 23:25
|
|
 |
if we
ofer,
15/09/05 22:48
|
need to read Debka we know where to find it go back to Edi ya Dogi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במי אתה נלחם?!
Avi Ecuador,
15/09/05 23:33
|
|
 |
במי אתה נלחם?!
Avi Ecuador,
15/09/05 23:32
|
|
 |
Ha Ha
ofer,
16/09/05 07:47
|
Dogi I want'd you to give Edi A Medal, he is the only guy , sorry gay that is fucking a Dog and a gay together well done Edi...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפחיד,אכלנו אותה!
ל"ת
דני,
15/09/05 22:47
|
|
 |
2.
חזן=עכבר
moti,
חולון,
15/09/05 22:35
|
|
 |
1.
כמו שמישהו אמר כבר :
רציונלי,
15/09/05 22:25
|
|
 |
העם נבח בבחירות
אמיר,
15/09/05 22:42
|
|
 |
כל בוחרי הליכוד ימין קיצוני?
ארנון,
16/09/05 00:08
|
לימין של אף-שעל יש בקושי 7 מנדטים ביום טוב, וכוחם יורד כל 4 שנים (את התפטרות בני בגין אתה זוכר?). ממתי כל 40 המנדטים של הליכוד הם מתנגדי נסיגה מכל רגב אדמה? שרון נבחר כי העם סמך עליו כמנהיג יותר ממצנע, זה כל הסיפור. בלעדיו הליכוד יתכווץ לחצי אם לא פחות. וכפי שהדברים נראים הוא יבחר שוב לעוד 4 שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
רציונלי,
16/09/05 08:58
|
זה מה שאני רוצה לומר להם אבל הם לא מבינים
עובדה שהליכוד של ביבי מקבל פחות מנדטים .
מתי תבינו שליכוד זה כבר לא חרות הוא גם לא היה בזמן בגין וליכוד זה לא מרץ. הוא מרכז .
וחוץ מזה ,אידיאולוגיה לחוד ומציאות לחוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה...כן
ל"ת
תודה ששאלת,
16/09/05 01:09
|
|
 |
אוייייייי!!! די כבר עם השקרים
רציונלי,
15/09/05 22:53
|
כבר אמרנו שזאת דמוקרטיה יצוגית. כבר אמרנו שבבחירות לא היתה רשימה ''תעשה /אל תעשה''. כבר אמרנו שהעם לא תמיד יודע מה טוב לו באמת. אמרנו שהעם בחר בו (אגב גם אני) כי חשב שהוא מנהיג חזק יותר מברק ומצנע כי ליכוד ילחם טוב יותר מהעבודה בטרור והיה חזק יותר להעביר החלטה קשה . וגם בגלל חוסר אימון בכלכלת השמאל
האם הוא מזלזל בבוחר ? כבוחר אומר לך שלא ! ודי לספר סיפורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע בחור, אתה סתם קשקשן
Avi Ecuador,
16/09/05 02:15
|
סתם פלוץ. גם היטלר עשה בדמוקרטיה חוקי נירמברג רק חבל שהיהודים היו מיעוט. תסביר לנו על רוב שהונו אותו ועל מצנע ועל שרון שמפלגתו לא תמכה בו והעביר בכנסת בעזרת ערבים ושמאל את הניתוק מהשכל וההגיון. תאר לעצמך שהליכוד מוריד את שרון בפריימוס ושרון לא יורד ועושה הצבעה בכנסת ונשאר ראש ממשלה. מה ההבדל? היה צריך ללכת לבחירות על מצע מצנע. על שקרן בריון מדופלם בבקשה תשמע: ''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה''!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע ילדון
רציונלי,
16/09/05 09:53
|
מישהו שיכול להשוות לנירמברג עוד קורא לי פלוץ . כן קראתי את מה שכתבת על זה ותאמין לי זה הבל פה אחד גדול רק שאין לי זמן (ומה לעשות גם לי לא משלמים על זה) לענות לך כל כל הודעה של מאות מילים שאין בה הגיון ממשי
''את הניתוק מהשכל וההגיון.'' –זה פרוש שלך
כן בטוח ששרון שינה את עמדתו ואני לא בחרתי בו בגלל שזה יבוא ויוציא אותנו משטחים מחוץ למדינת ישראל אלה כי שחשבתי כי זאת בחירה הרבה יותר טובה ממצנע אצלי לחימה בטרור שוות משקל כמו הנסיון להגיעה לשלום.
אבל אתה יודע מה , אני חוזר בי . כן ידעתי שבסוף הוא יוציא אותנו (ליכוד או שרון) ,כמובן שלא חשבתי שכל כך מהר אבל ידעתי איך ? פשוט מעוד כי ליכוד אינו טיפש וכמו שאמרתי '' אידיאולוגיה לחוד ומציאות לחוד '' תהיה מציאותי , לא משנה אם זה ביילין ,פרס ,שרון ,ביבי או אפילו ליברמן הקשקשן (שחושב שישראל היא ארצות הברית) כולם יעשו פחות או יותר את אותו הדבר. מה לעשות , המציאות אומרת כי צריך לצאת מהשטחים וכולם יודעים זאת במיוחד הפוליטיקאים שיודעים מה הולך שם, אין לנו סיכוי להישאר שם לנצח והכל טוב ויפה זאת גם הסיבה למה לא סופחו. זה אחד מההבדלים בין שמאל ל''ימין'' ששמאל אומר בפרוש וימין עושה פוזות בשביל הבוחר כך גם עשה בגין הנצי נכון כך גם שרון יש בזה אמת חלקית . אגב בבחירות שלו אמר שרון אלף פעם שהוא יעשה שלום ,איך חשבתם ? יזרוק את כל הפלשתינאים לים ? גם המילה וויתורים כואבים הופיע לא פעם . למה מה עושה ביבי ? תמך בהתנתקות אבל כשמגיע שנת בחירות ואפשרות לפרימריז זה תופס פוזה. תאמין לי גם הוא עם כל הפוזות של מרדן גיבור לא יעשה משהו שונה משרון הוא יודע טוב מאוד מה מקומה של ישראל ומה הולך שם מתחת לשטח בערוצים המדיינים.
כמובן שכולם יעשו זאת בשילוב של משהו משלהם לפחות ליכוד עושה זאת בשילוב עם חומת מגן וכו שספק עם עבודה הייתה יכולה לעשות את זה והימין של שרון היה גם מפיל אותה כי בזמן שפוליטיקאי באופוזיציה הוא תמיד נגד הכל (לרוב) במיוחד אם זה ימין .
וכך לבסוף נגיע לאפשרות שרק ליכוד היה יכול להעביר מהלך כזה וזהו הימין ,אין ימין אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה רוצה?
ל"ת
רציונלי,
16/09/05 23:39
|
|
 |
and
ofer,
16/09/05 21:29
|
|
 |
אתה ''גאון''
Avi Ecuador,
16/09/05 18:08
|
גם לערבים יש מזל, תאר לעצמך שהיו מטפלים בהם אנשים קצת שונים, עם המנטליות שלהם או האמריקאים בביתם, הם מזמן היו ארכיאולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
אוי וי,
זמיר,
16/09/05 00:06
|
בגלל זה הליכוד מתפרק כי הכל שקרים ,הא? אתה לא רק קשקשן כי אם גם שקרן...אין מצב שמי שתמך בהתנתקות הצביע לשרון ואתה יודע את זה טוב מאד....מי שרצה התנתקות הצביע למצנע וכל ילד יודע את זה......ולכן אין מצב שאתה הצבעת ליכוד.
פשוט כבר אי אפשר לדבר אתכם בלי שתשקרו....... רק מהאויייי שלך אפשר להבין שאתה אשכנזי סמולני שבחיים לא יצביע ליכוד בגלל הגאווה הדפוקה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פילוג
רציונלי,
16/09/05 09:29
|
גם אומר שיש מי שתומך בשרון נכון ? ואם לא היו מזמן מפילים אותו אני לא חבר ליכוד ואבל כן מצביע ליכוד
בסדר רוב הליכוד אולי נגד (רוב לא גדול כל כך) אבל לא בעם בעם יש רוב ואני העם ,כך זה ...
ומה רעה באשכנזי ? :) עכשיו גם אשכנזים הם רוצחי מדינה או משהו בסגנון AVI ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב זה מתחיל...
רציונלי,
16/09/05 00:36
|
כן הצבעתי ליכוד ! שרון ! ולא בגלל ההתנתקות כי אף אחד לא חשב שהוא יעשה את זה עכשיו , נכון ?!
אני מאמין בהיפרדות אבל כמו רוב העם( וכן רוב העם )לא האמנתי שעבודה יכולה לעשות את זה בצורה טובה אם בכלל . אבל כן האמנתי שרק הליכוד יכול לעשות את זה בצורה הכי טובה הוא אמיץ יותר לעשות דברים גדולים כמו בגין למשל . ולטפל בטרור בצורה טובה יותר מעבודה .
חוץ מזה יש סיבות רבות למה נתתי את קולי לליכוד וזה לא תמיד הסיבה של ''התנתקות או לא התנתקות'' היא הקובעת אם אתם חושבים שרק הפקטור הפוליטי הוא החשוב יש לכם טעות גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'' העם לא יודע מה טוב לו ''?!!!
חבר מרכז,
15/09/05 23:19
|
א~אני לא מאמין שאתה בחרת שרון.
ב~ומי שמסביר לי שהמדובר בדמוקרטיה יצוגית ושהעם לא יודע מה שטוב בשבילו....לא צריך להמשיך לטרוח להסביר לי את דיעותיו !
ג~ אתה גם שקרן וגם פשיסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן העם לא יודע
רציונלי,
16/09/05 00:41
|
לכן הוא בוחר מי ינהיג אותו ולמי הוא נותן ''לנהוג'' כך שמנהיגים לא באמת שואלים את העם האם לצאת למלחמה וכו ... וכן המנהיג כפוף לחוק ,ואינו יכול לעשות כל מה שברצונו לעשות.
כן אני יודע גם בג''ץ ערבי ...כולם שקרנים ובוגדים כן..כן....תרופות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נבח?
הנובח?,
15/09/05 22:34
|
|
 |
בבקשה ...
רציונלי,
15/09/05 22:39
|
זאת תשובה זאת ? ''חכמים מדברים כשיש להם משהו להגיד; טיפשים מדברים כי הם חייבים לומר משהו.''
אתה חייב להגיד משהו נכון ? לא משנה באמת מה זה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם
דוד,
16/09/05 00:45
|
רציונאלי גורר אי רציונאלי, אז רציונאלי הוא רציונאלי או אי רציונאלי, אה טיפש?
זה שאתה משתמש בכינוי רציונאלי, כאשר גם שפתך עילגת וגם טיעוניך אינם משנה סדורה, אפילו לא משנה, רק מוכיחים את טיפשותך.
אתה בהחלט שייך לקבוצת הטיפשים והמתלהמים מהשמאל, למזלו הטוב של הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם משפטים גאוניים
רציונלי,
16/09/05 08:15
|
''רציונאלי גורר אי רציונאלי, אז רציונאלי הוא רציונאלי או אי רציונאלי'' קשה לקרוא לך כ''רציולני''
ואתה יודע למה אני קורא לעצמי כך ? כי לצערי השמאל מדבר שטויות והימין מדבר שטויות כולם מדברים על כוחמתם אבל לצערי אין אחד כזה אפילו וההבדל בי הוא שאני לא נגרר לשום מקום אחרי ''מילים יפות'' אני מוכן לשמוע כל דעה ולבדוק אותה . אם אתה צודק אני יכול לשנות את הדעה שלי כן אפשר לקרוא לזה אופורטוניסם אבל ככל שדיברתי יותר עם אנשים קיבלתי דעה שמאלנית יותר , כך זה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציונלי,תיכך החולרה ירגום אותך
יגאל כהן,
רחובות,
16/09/05 01:42
|
בגלולות של הפסיכיאטר שלו. ואל תדאג זה תרגיל פינקלשטייני ידוע. וגם ישאל אותך אם חזרת לאברנאל וכיוצא בהללו דברי ליצנות ביביים פינקלשטייניים. לכן אני אומר:''ביבי איכס''. פשוט איכס. הוא מזנה את כל המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו תכנת מחשב לשיבוש טוקבטים.
יגאל כהן,
רחובות,
17/09/05 01:46
|
היא מכנה את עצמה כאן ''דר לפסיכולוגיה''. בעיתון הארץ היא מתקראת ''נורית'' ביבי קנה את התוכנה הזו מחברו ארתור פינקלשטיין הארור. והיא תוכנה פרימיטיבית. שימו לב לאוצר המילים הדל שלה. ביבי כינה אתה על שמו של מורו ורבו ''ארתור'', זו התוכנה לשיבוש טוקבקים המכונית ''ארתור''. אני אומר לרציונלי שעוד מעט יבואו החולרות והיא קופצת ובאה. התוכנה יודעת ללכלך באופן כללי. אבל זה לא כמו בן אדם. גולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''איי רסט מיי קייס'' ותודה לך.
יגאל כהן,
רחובות,
17/09/05 01:43
|
חסכת לי הסבר ארוך לרציונלי. בבחינת :''כזה ראה וטמא''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה יגאל כהן
ד''ר לפסיכולוגיה,
16/09/05 06:11
|
מתנהג כזונה אל תשליך זאת על אחרים. בטח לא על מנהיגים רמי מעלה וכישורים. איכס עלייך אתה מגעיל ברמה הנמוכה שלך. אין לך יכולת דיון תרבותית. ההערות שלך מראות על אישיות בעלת סטיות קשות. יכולת חשיבה מוגבלת, יכולת מילולית לקויה ותסכול קיומי עמוק. ממש רחמיי עלייך לא נראה לי שאפילו הפסיכיאטור הטוב ביותר יכול לעזור לך.
הגב לתגובה זו
|
|