• 10.

    לגבי ההערה האחרונה

    אביטל, 23/09/05 11:53

    פרסומאים טובים,בודקים את הלך הרוח של הצופים בבית,וע''י זה,הם מחליטים באילו נק' לגעת..
    ההערה האחרונה והחזקה של כותב המאמר-ריקנות..מבטא תחושה מסויימת שנמצאת בעם..
    נמאס.
    נמאס מהריקנות,מהריצה לכסף-כולם בטוחים שזה מה שיעשה אותנו מאושרים,אבל בסוף מגלים,שהאמרת והאושר,נמצאים אצלנו פנימה,את אותם ערכים,פשטות,כבוד..וכל הדברים שעם הלכו לאיבוד..או בעצם נמכרו בכסף טוב..
    עם ישראל חי

  • 9.

    מאיפה להוריד סרטון

    אהרון, 21/09/05 21:55

    הילד שלי (8 חודשים) התאהב בפרסומת , אולי מישהו יודע מאיפה להוריד ? תודה

  • 8.

    הסכמתי עם כל מילה. וגם צחקתי (ל''ת)

    קופית, 19/09/05 13:22

  • 7.

    המסר הסמוי בפרסומת של הלוטו

    מוכיח בשער, 18/09/05 22:21

    זו פרסומת שמראה את כל האמת שבפרסום:


    כל כוכבי הפרסומות שלנו צועקים בקול ומזכירים לנו את חלומם העקרי(שייגבה על חשבוננ):

    כסף! ''''מה בסה''כ אנחנו מבקשים? לקום מחר בבוקר עם 50 מיליון שקלים''...

  • 6.

    קמפיין ממוחזר

    נ.שטרסלר, 18/09/05 11:28

    בשנות השמונים הייתה סדרה בטלוויזיה בשם A TEAM (צוות לעניין) כל הפרקים בסדרה היו בדיוק אותו הדבר עם שינויים מינוריים כדי שהצופה לא ירגיש בנוסחה.

    הסרט של סלקום נראה בדיוק כמו הסרט של וייטנאם עם החיילים האמריקאים ל YES שגם הוא שכפול של סרטי יופלה וכו'.

    אם תראו את כל הסרטים של מקקאן ברצף תראו שהם כולם אותו סרט עם שינויים קלים כדי שהלקוח לא ירגיש.

    אז שלא יעבדו עליכם...

  • 5.

    אם הייתי שגריר יפן הייתי תובעת

    lena, 17/09/05 17:23

    אם ייתי שגריר יפן בארץ הייתח תובעת את סלקןם. מה זה? מראים ילדות יפניות כאילו הן חייזרים?, ואם כבר, אז למה לא יפנית אמיתי אלא רצף של מילים לא ברורות ואי דיוקים (ביפן לא אומרים ''ג'אפאן''). פרסומות מביישת, אינפנטילית, ואולי אפילו גזענית. ואת זה אני מוסיפה לכל הדברים שנאמרו בכתבה שהם נכונים כשלעצמם (כמו למה לעזעזל לחפור בור ליפן, ולמה ופחד כשחופרים את הבור, הרי חפרו אותו ליפן לא? לא לעיראק!).

    • לפני שאת תובעת

      joni, 24/09/05 14:12

      כדאי שתלמדי לכתוב בלי שגיאות.

  • 4.

    מאיפה בא הכסף?

    מריאן קפלון., 17/09/05 13:04

    מאיפה בא הכסף? - ממך, אולי ממך?
    גנבה ''חוקית'' מאזרחים,
    לזה יש הוכחה...

    תוסיף לכך כמה גורמים,
    עם יד בתוך הכיס...
    את מי בעצם מרמים?
    מה שוב אותו תכסיס?

    לכל אדם יש נשמה..
    לכסף? – אין לו ריח,
    אולי איטית היא מלחמה...
    אם צדק לא, אז שכל ינצח!!!


  • 3.

    הפרסומת של סלקום מגעילה (ל''ת)

    ס, 16/09/05 23:14

    • כן, הם תמיד מפשלים

      חביבה רייך, 17/09/05 00:31

      כן, הם תמיד מפשלים מול אורנג ' ופלאפון. הפרסומות שלהם תמיד פחות טובות משל המתחרים גם אם הם טובות בכללי.
      היאפנית עם הצחקוק הדבילי. תמיד עם מפשלים איפה שהוא.

      פרסומת נחמדה אבל לא יותר מזה.

  • 2.

    סלקום החמסנים עלו לי 2900

    חיים, 16/09/05 16:46

    כיצד חיוב הוראת קבע בסך 29 שקל שהוחזר עקב תקלה טכנית הפך לחיוב של 2900 שקל? שנאלצתי לשלם!
    סיפור המעשה המפורט על כל נפתוליו מצורף בכתב התביעה שהגשתי נגד סלקום בבית המשפט לתביעות קטנות המובא בקישור המצורף).
    הם ויועצם המשפטי, עו''ד רונאל הלר התעמרו בי קשות. (כן, כן זה הוא שהודה במשטרה...
    על כל מעללי סלקום תוכלו לקרוא ב
    http:www.tapuz.co.iltapuzforummainforumpage.asp?id=117

  • 1.

    הכסף שנשפך על פרסום=בזבוז

    אחד שמבין, 16/09/05 13:04

    אפשר לקצץ בהרבה מהעלויות של הפרסומות .

    התרומה של טיללנטים היא אפסית ביחס לסכום שהם עולים .

    עדיף פרסומת פשוטה עם תסריט חכם , על פני הפקת המאה עם מפורסמיים שעולה מאות אלפי דולרים - אמרנו בזבוז ?!

    • אתה לא מבין כלום (ל''ת)

      אחד שמבין יותר, 16/09/05 21:47

    • 1 אתה צודק - אני לא רואה בכלל

      ארז, 17/09/05 01:12

      ישר מעביר ערוץ - נמאס משטיפת המוח .

    • נכון- ותלמדו מהקמפיין של גייקו

      קרן, 17/09/05 10:58

      בארה''ב- פשוט גאוני. הומור טוב, תסריט וסיטואציות שתופסות אותך.

      לא צריך סנדי בריות למיניהן שאינן מעניינות איש או תקציבי ענק מבוזבזים. צריך יצירתיות וחוש הומור בריא.