• 82.

    זהבי לראשות הממשלה

    נתן זהבי, 24/09/05 14:33

    כל הכבוד, צודק בכל מילה!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    נתן- דיברת בדיוק בשבילי (ל''ת)

    כל מילה בסלע, 19/09/05 11:11

    הגב לתגובה זו

    • דברי ''זהבי'' חיים!

      חנוך, 24/09/05 10:24

      אתה גדול נהרבנים, יישר כוח!

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    בהבנה ובאהבה

    גלעד, 18/09/05 09:19

    כל כך מצחיק אותי לראות כיצד המוח שלכם מוכן להבין כל הסבר חסר כל הגיון של האויבים שלנו.

    נתחיל עם בתי הכנסת. לעולם לא אוכל להבין את ההגיון האומר כי אנו האשמים בכך שהמון ניפץ, הרס, שדד, בזז ושרף את מקדשי המעט שלנו. ישנה טענה שאנחנו היינו צריכים לעשות זאת. נכון, המקום נטוש. אז מה? זה אומר שאנחנו היינו צריכים להרוס אותו? בסופן של יום, זהו מקום קדוש, ואסור לנו להרוס. תפתחו שולחן ערוך.
    אמר לי פעם מישהו, ''נניח ויש לי דגל באמצע עזה, אז אני אלך והוציא אותו ואחזיר אותו לארץ בכדי למנוע את הביזיון בכך שייהרס ויישרף ע''י הפלשתינים''. צודק, גם אני היתי מוציא את הבתי הכנסת אם הייתי יכול. אבל נניח ולא יכולנו להוציא את הדגל (על דרך המשל - בתי הכנסת) - האם היינו מעדיפים לראות תמונות של חיילי צה''ל שורפים ומפוצצים דגל ישראל (בתי כנסת) מאשר לצפות בתמונות של פלשתינים עושים זאת?
    אם התשובה היא ברורה לגבי הדגל, שהינו רק סמל, התשובה היא ברורה לגבי בתי כנסת, שהינם קדושים וסמליים כאחד.

    ''הפלשתינים לא יכולים לשמור על בתי הכנסת''. הם ניסו בכלל? העובדה שאמרו שאינם יכולים עוד לפני שניסו בכלל, אומרת שהם פשוט לא רצו. אני בטוח שכוחות הביטחון הפלשתיניים, אותם אלו שקיבלו את נשקיהם מכוחות צה''ל, אותם אלו שניהלו בעצמם מאבק עיקש נגד חיילי צה''ל, עמדו בחירוף נפש מול טנקים ישראלים, ואפילו גרמו למספר לא מבוטל של משפחות הרוסות מהצד שלנו, יכולים לשמור על מספר מבנים. רק אם הם רוצים. אבל הם לא רוצים. ומשום מה, אנשים מקבלים את זה באהבה.

    בא אדון זהבי ואומר: ''הם נפלו בפח הישראלי''. ועוד איך נפלו. אבל הם נפלו, מבלי ש''שמנו'' להם פח. לא הייתה לנו כל ברירה. אבל הפלשתינים הוכיחו שוב שהם ברבריים, חארות, חסרי יראת שמיים בגרוש, ושהכל אצלהם רק הצגות. אבל אתם מבינים אותם. באמת, מסכנים.

    נמאס לי לצפות כל פעם בחבורה של שמאלנים באה ומצדיקה אותם שוב ושוב ושוב, על כל רצח שהם מבצעים, על כל לינץ', על כל הרס. תפסיקו עם זה. רצח זה רצח. הרס זה הרס. אין שום תירוץ להתנהגות לא אנושית מטבעה.


    ואדון זהבי, קצת קשה גם לי לדעת מה חושב הקב''ה, אבל לעולם לא ארד ואזלזל בכבודו של רב בישראל. כפי שבכל טור זה לא זילזלתי לרגע בכבודך. נכון, אני חושב שהדעות שלך הם אידיוטיות מטבעם, אז הצגתי טענות נגד, ולא תקפתי אותך באופן אישי, וחרגתי מעבר לכך על עברך ועל התנהלותך באופן כללי. אז קצת כבוד לרב עובדיה, ולרבני ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • Great respoce-Thanks

      Gili aluche, 18/09/05 09:56

      This Zehavi guy think he is fasionable to be the angry guy.

      ZEHAVI- ATAL LO BA''MODA''. LEAVE US ALONE.

      הגב לתגובה זו

    • אלוך או אלוש

      מוטי, 03/10/05 16:21

      מר אלוך (אלוש) היקר
      מילא, רצית לעשות עלינו רושם בהגיבך באנגלית.
      אבל, בחייך, לפחות תוודא באמצעות מילון בסיסי שאתה מאיית נכון את תגובתך באנגלית.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    כולם מטומטמים. אבל ....

    ד''ר חורש, 18/09/05 08:48

    מזל שזהבי ואני חכמים.
    ז''א לגבי עצמי אני יודע כי כולם מעריצים אותי על היותי אורטופד מוכשר ונערץ.
    אני מוכן להניח שגם זהבי חכם כי לעומתו כולם מטומטמים , לדבריו , ואני לא מוצא סיבה לכך שיספר שקרים לכולנו או שיגיד את זה סתם , אלא אם כן הוא מטומטם...
    רגע , משהו פה חשוד.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    צודק צודק צודק (ל''ת)

    rebotal, 18/09/05 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תשובה ל...62

    רפי, 18/09/05 08:14

    קודם כל תירגע. שנית אין כל רע בלשבור מוסכמות, וכאתה אומר שוללים כל ערך לאיזה ערכים אתה מתכוון?. המילה ישראל אינה קדושה וגם ירושלים אינה קדושה יותר שום מקום אחר על הגלובוס. בכלל מה זה קדוש?. שהיית קטן לימדו אותך שהכל באחריות הבורא. וכל המעשים של כמותך הם מכוונים מלמעלה. וכל מי שמאמין בכך בעצם משליך את האחריות לזה שלמעלה. זה אופיים של אלו שאין להם אלוהים, ובכך משחררים את הרסן לעולל לזולת ככל העולה על רוחם כמובן במצוות האל. אז תלמד משהו בור ועם הארץ. זוכר את המשפט מספר הספרים שאתה בטח משנן לא פעם בתפילותך....''אני אדוני אלוהיך'' לו אתה ושכמותך היו מבינים את אשר נאמר, העולם היה טוב יותר. החכם שכתב את אשר כתב רצה בעצם לומר שאלוהים נמצא בכל אחד מאיתנו. משמע אנו אמורים לשאת באחריות על מעשינו. בעצם מה שרציתי לומר שהתורה היא אבן דרך לבני אדם. אולם לצערי אנשים כמוך ושכמותך מסלפים את התורה ורק על מנת להצדיק את העוולות במעשיכם. בדיוק כמו ''דין רודף'' פשוט הזמנה לרצח. שמזכירה את האיטולות באירן. רק שאני לא יודע מי העתיק ממי. ולהזכירך בתורה כתוב ''ואהבת לרעך כמוך'' קרי כבד את הזולת, אחרת אין לך תקומה. זאת תורתינו ולא אחרת. ואם אתה אומר לזהבי אתה מאחל לילדיו שיגדלו וישמרו על החוק. אז מדוע אנשים דתיים כמוך פטורים? ותחשוב על זה.

    הגב לתגובה זו

    • How can you say that?

      gili aluche, 18/09/05 09:25

      Did he tell you whats Holly for you? Did I tell you you don't like to eat KusKus or to drink Coke?
      How can you tella believer that Jerusalem is not Holly when this is what he believes in.
      Maybe its you the ignorant one , the one that never try to find answers or if to be more articulate , You never ask the questions.
      You just decided for him and I guess fo rthe rest of us what is holly , what isn't , what G-d realy meant , what we should believe... You know , Mapai is not on the map for a reason , don't try to be the one who tries to bring it back.
      Do us all a fevour , son't force your beliefs on us. Though you are intyteled to proudly hold them for your own sake.
      You remind me the words from Zohar Argov's song- Bati la-olam ukvar hakol kayam. You think you can arange all our beliefs for us...

      Gili Aluche

      הגב לתגובה זו

      • Sorry to mess up your point of

        THE MAN, 03/10/05 20:19

        view.
        But it 's absouletly right
        I think ''holly'' meaning is stupid
        I do not Believe god even people call me ''Jewish'', I think to believe in something THAT DOES NOT EXCIST is stupidity/
        Some book like Koreah and Torah, Can be a nice story, Although people have changed the real story of the book , people still believe - that's so IGNORANT.

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    הסיבה הבסיסית לסכסוך היא אחרת

    אזרח מודאג, 18/09/05 08:01

    הסכסוך בינינו לבין הערביים איננו נוסב על שטח.
    לא צריך ללכת אחורה בזמן בכדי לראות שההתנכלות הערבית להתישבות היהודית החלה עוד לפני 120-130 שנה. זמן רב לפני שמדינת ישראל נולדה. (כשהשלטון היה טורקי)והמילה כיבוש הופנתה לגבי כיבוש השממה.

    הסיבה לסכסוך היא תרבותית-דתית, שכננו המוסלמים אינם רוצים יהודים (חיים) בסביבתם.

    גם אם הערביים היו מקבלים את כל שטחי ארץ ישראל שמעבר לקו הירוק לא היו באים על סיפוקם.

    זהבי, התעורר, אין קשר ל''כיבוש'' הסיבה כאמור היא הרבה יותר פשוטה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מדובר במלחמה ערבים נגד יהודים (ל''ת)

    כל כך פשוט!, 18/09/05 07:11

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    The major idiot here is Zehavi (ל''ת)

    AMR, 18/09/05 06:22

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    Haa, how ''smart'' is Zehavi (ל''ת)

    AMR, 18/09/05 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל מילה בסלע ועוד...

    ליאור, 18/09/05 04:54

    דת זה סכנה לאנושות וזה כולל יהדות.
    דת גרמה ליותר נזק ומוות מכל דבר אחר במשך 2500 השנים באחרונות.
    גם אם לא יזמה זאת ישירות, דת תמכה בהשמדת היהודים, עבדות הכושים, שריפת נשים באירותה בימי הביניים, צליבת נוצרים וברברים ברומא, רצח תמימים באוטובוסים בתל אביב, ו... ישוב התנחלויות בשטחים וליבוי יצרים.

    לכן עובדיה הוא שרץ שמבעיר אש - מי הוא שידבר בגזענות על השחורים? עובדיה חלאה ומאמיניו חלאות.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    He is preparing the ground

    Gili Aluche, 18/09/05 04:41

    Zehavi knows it was stupidity to get out of there they it was done and he knows that Askelon or at least the Kibutsim around Gaza will taste the taste of hatred very soon. Not because of any right winger , not because of the settlers , you know what , not even because of Sharon... Only because of the arabs that still have the same dreams just this time they see that dream can come true and they think they know how to make them come true.
    Mr. Zehavi knows that the day that missles will fall on Askelon , some Jews will justisly come and say : We told you !! But he wants us to now blame those missles on those Jews , to say that they are duncing on the blood. Well , I am not falling for that. I admit that there were some Jews who said that it will come.

    Stupid Zehavi, Who do you tkink you are saying that you knew long time ago what Sharon only knew now , ?? So stupid.
    If that land would have being given then , we would have to compromise on the Negev and you would have probably be the one to give excuses why we should get out of the Negev. Its dry there , isnt it?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    זהבי קול האמת, תודה

    רועי, 18/09/05 04:20

    תודה רבה
    וחבל שאתה הכל השפוי היחיד בעיתונות המעאפנה הזאת, שהיא לא יורת טובה מעובדיה יוסף
    סוף סוף דעה מנומקת של מישהו שלא מסתכל רק על גזע
    מה יהיה? האתאיבטים הולכים ונגמרים, התקשורת מעלימה אותם

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עלק מסגד חסן בק

    זאב, 18/09/05 03:56

    בשנות השבעים המקום היה ללא מבנה אלא הריסות ואפשר היה להכנס לתוכו בלי כל בעיה.
    בדרך כלל עישנו במקום, תמיד היו שאריות של ראשי בקבוקים ששימשו לעישון בימים של טרום הבאנגים.
    עד שיום אחד קמו המוסלמים וכמה יהודים חכמים והחליטו שהמקום ''קדוש'' עלק מקום תפילה.
    אז במקום שבו אתה, זהבי רואה מבנה ששימש כבית כנסת\ אתה בא וטוען שהוא לא קדוש, בעיניי הערבים כל מה שהיה אצלם כאילו מיסגד הריי הוא קדוש.
    אתה יותר מטומטם מהם, פשוט משחק לידיהם.
    לסיום, אם חשבת ואני בטוח שאתה חושב, מפני שאנחנו מכירים ואתה לא האדם הכי חכם עליי אדמות.
    ''הכיבוש'' לא הסתיים, מאחר ואף פעם הוא לא היה קיים, זוהי פיקציה של מי שיצא למלחמה והפסיד ואז קורא למנצח כובש, אליו מצטרפים נשמות טובות ''המשרתות'' את גחמתיו כדוגמת יואב הס מיש גבול ושכמותך.
    הערבים רוצים בחיסולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הברית ההרסנית והסוף...

    מינימי, 18/09/05 03:45

    יש משהו בדבריך זהבי,אבל הגיע הזמן שתבין את התמונה הגדולה-ישנה כיום ברית בלתי קדושה בין האיסלאם הקיצוני השמאל הקיצוני והקומוניזם העולמי.ישראל נפלה בין הכיסאות ושם דבר טוב לא יצא מזה,מה שיקרה מעכשיו לא יהיה טוב לנו בשום מיקרה,הבארדק הגדול יגיע מאוד בקרוב.כל העולם (חוץ מכמה משוגעים ב''בייבל בלט'')רואה בישראל עצם בגרון ואין לזה שום פיתרון..

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    דברים כהווייתם

    ראובן, 18/09/05 03:20

    זהבי אומר את הדברים כהווייתם. ישירות, בפשטות, בגסות. זו האמת וטוב שיש מי שאומר אותה בלי זיוני שכל.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל מילה חקוקה בסלע, זהבי ! (ל''ת)

    אורי, 18/09/05 02:58

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הסיבה היחידה שאתה כועס עליהם

    ציונית, 18/09/05 01:59

    היא לא בגלל העוול שבשריפת בתי הכנסת אלא בכך ששוב ראינו כולנו עם איזה עם ברברי ושפל אתה ושאר השמאלנים שממלמלים כמו מנטרה את הצורך בפינוי התנחלויות רוצים לעשות שלום... צאו כבר מהבועה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא חשוב מה קרה, היהודים אשמים

    הדר, 18/09/05 01:43

    אז תגידו אתם הקוראים , זו לא האנטישמיות בהתגלמותה ?
    זה בדיוק מה שקרה באירופה, ילד נעלם , היהודים הרגו אותו, אנשים חולים , היהודים הרעילו את הבארות.
    וגם כאן לא חסר עלילות , יאסר מת (סוף סוף ) , היהודים הרעילו אותו.
    הנייני התאומים קרסו , היהודים גרמו לכך.
    וכך זהבי מצטרף לעל המעלילים למיניהם, הוא בחברה טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ''לו אתה פלסטינאי''

    זהבי לא נוצץ, 18/09/05 01:15

    לו אתה פלסטינאי, היית בודאי נהנה מחופש העיתונות הידוע שלהם, כותב בעיתוניהם ופוטר אותנו מעונשך.

    לו אתה פלסטינאי, היית נלחם את מלחמתנו סופסוף, ורואה את הנקודות שבגלל הפגם המולד אצלך, אתה מסוגל לראות רק כשאתה בצד השני.

    לו אתה פלסטינאי, לא היית עצבני יותר. היית רגוע - הכי רגוע שאפשר. סוג הרוגע שאליו מגיעים רק כשמצבה על ראשך. הם בדרך כלל דואגים שמאמרים מסוג זה (שאפילו כשאתה מוצא את היריב אשם, עדיין תדאג שהצד שלך יצא עוד יותר לא בסדר) יהפכו לשירת הברבור.

    ובכל זאת אני שמח שאתה ב''צד שלנו''. צד שבו גם לשכמותך זכות בטוי.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני מרחם עליך

    יוסף רוסו, 18/09/05 00:50

    אשכרה מרחם עליך. אתה ושכמותך חושבים שאם כותבים בלשון חלקה, מחרפים ומגדפים, שוללים כל ערך ושוברים כל מוסכמות, נשמעים טוב. זו טעות שכל התקשורת האליטיסטית תבין יום אחד.
    אני דתי וזאת האמונה שלי: את המילה 'ישראל', ואת המילים 'ארץ ישראל' לא המציא זהבי, ולא אריק שרון גם לא בן גוריון וגם לא הרב עובדיה יוסף הצדיק, המילה ישראל נמצאת במקום אחד - בתנ''ך שרק בזכותו אנחנו כאן אחרי 2000 שנה ולא באוגנדה (כפי ש'החליט' הקונגרס הציוני). רק בזכות אלוקים שאתה כביכול לא מאמין בקיומו, שרדנו כעם אחרי כל השטויות והתיאוריות שרבים כמותך ניסו להחדיר לעם השונה - כן תקשיב טוב - העם שונה שלנו. זו עובדה. זהבי יקירי אתה ואני נמצאים כבר 2000 שנה ב- 20% מחדשות ה-CNN בכל הדורות. זה לא עם רגיל ואני כבר מכיר את התשובות המאשימות אותנו בהכל אז תחסוך את זה לכולנו.
    אני מציע לך ללמוד קצת על מורשת העם שלך לפני שאתה מדבר על בתי כנסת, לפני שאתה מדבר על הארץ שבה אתה נמצא אך ורק כי היא כתובה בספר שאתה כל כך מנסה לזלזל בערכיו. מאז יציאת מצרים, גלות יהויכין, וזו שאחריה, מתיוונים ועוד ועוד עד היום הזה - היחידים שנשארים על הבמה הישראלית הם רק אלה ששומרים על המסורת הישראלית העתיקה השמרנית והמדהימה שלנו. אני מאחל לילדך שיגדלו בערכים ובשמירה על החוק, ובמוטיבציה לשירות צבאי, ובאחוז פשיעה נמוך כל כך, ואחוז שירות מילואים גבוהה כל-כך כמו שמוציאים ה'פאנטים הדוסים הטיפשים' חבל עליך ועל שכמותך. נצל את הבימה שלך למגר יצרים כמו 'עצבני', להוסיף אהבת הארץ, להעמיק שורשים, וכן, לאהבת אלוקים הגדול שאני מאמין שבפנים בפנים אתה יודע טוב מאוד שהוא כאן רואה מתבונן ומתערב בחיים הפרטיים ובחיים הכלליים.

    באמת איך הפלסיטנאים האלה נפלו בפח שלנו? איזה טיפשים כל הזמן הם נופלים בפח שלנו - מתפוצצים לנו ברחובות, יורים עלינו רוצחים וטובחים בנו - פלסטינאים טיפשים אתם לא מבינים שאנחנו כל הזמן שמים לכם מלכודת? ואתם בטיפשותכם ממשיכים? זה הכל בגללנו.. זהבי תסביר להם כבר, תסביר להם הם פשוט מתבלבלים עם התגובות שלהם. תסביר להם שמסביב לבית כנסת צריך לשתול פרחים...
    תגיד זהבי ואתה יודע שמסביב לבית הכנסת צריך לשתול פרחים?
    יהיה טוב אחי, יהיה טוב. בעזרת ד' נחזור כולנו לאדמות הכבושות של עם ישראל לדורותיו.

    הגב לתגובה זו

    • אחים שלי כנסו לתגובה שלו!!! (ל''ת)

      מילים כדורבנות, 18/09/05 01:50

      הגב לתגובה זו

    • Very smart respoce-Read

      Gili Aluche, 18/09/05 05:23

      Mr. Russo , Finally I see a good serious responce to the mountain of noncense that Mr. Zehavi is so good in producing.

      Thanks for your words.

      Gili

      הגב לתגובה זו

    • חשוב לקרוא התגובה של יוסף רוסו

      אמיר, 18/09/05 10:04

      כל הכבוד עבור המענה לחשיבתו וכתיבתו,של זהבי הפלסטינאי,כל שיש בו זה העצבנות המתלהמת, המבטלת כל מי שאינו חושב כמותו,אך מאחורי כל זאת יש רק אדם טיפש החושב שהוא חכם,ונרקיססט באיכות ירודה.יישר כח ליוסף רוסו.

      הגב לתגובה זו

    • יישר כח,יוסף רוסו

      אבי, 19/09/05 14:43

      הראת כמו שצריך לזהבי ושכמותו.

      הגב לתגובה זו

    • אתה גדול תודה

      אחת, 22/09/05 23:07

      ל''ת

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה מוציא אותם יותר רע מהטרור?

    יורם, 18/09/05 00:47

    התמונות של ביזה והרס באמת נראות לזהבי בעייתיות יותר מהפגנות השמחה אחרי פיגועים? אתה חושב שזה תלוי בפוליטיקאים ישראליים? הם בנו את התדמית שלהם במשך שנים כחיות אדם, אז מה כבר הרס בתי הכנסת משנה? הם רוצחים נשים וילדים וחפים מפדע, ובתי הכנסת זה מה שנראה לך כפוגע בהם? והרי גם אחרי פיגועים אתה עדיין מעוניין בהידברות איתם, אז מה יש להם להפסיד בדיוק מעוד התפרעות נוספת?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אתה לא מבין משהו נורא פשוט:

    אבי, 18/09/05 00:44

    אסור באיסור חמור ליהודי להרוס בית כנסת. למרות החורבן שהערבים עשו, זה עדיין טוב יותר מאשר אם ממשלה יהודית או צבא יהודי היו עושים את זה. כדתייה לא מעניין אותי מה עשו שם הערבים. אני שמחה שבני עמי לא לקחו בזה חלק. עם כל הצער על החרבת בתי הכנסת, צר לי יותר על יישוב יהודי חי שנעלם מאשר על מבנה, גם אם הוא קדוש. אבל עדיין: טוב מאוד שלא יהודים לקחו בזה חלק. ועוד דבר, מר זהבי: הערבים עשו דברים הרבה יותר קשים מבזיזה והרס כדי שנתייאש מהם. לא התמונות הללו הפכו אותם למעין חיות-אדם. אלא הטרור והרצח. ואם אנשים כמוך למרות כל הרציחות שלהם רוצים להתחבר איתם, אז המראות האלה זה לא מה שישבור אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    Mr Zehavi

    Abi, 18/09/05 00:10

    Don't try to understand
    the Arab Palestinians suggesting ways of behaviour...they are completely
    different creatures with one goal in life: to make your life as
    misserable as possible and
    to kill you eventually

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זהבי אתה כותב לקוראים גזענים

    אזרח, 18/09/05 00:07

    ראה את התגובות. לא חבל לך על המאמץ?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    המטומטם בסיפור הזה - זהבי !! (ל''ת)

    מישהו, 18/09/05 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אין פתרון ל''פלסטינים'' בעזה

    יעקב, 18/09/05 00:01

    בשל הריבוי הטבעי העצום, השטח המצומצם ונחשלות של אלף שנים. לכו כול הגיגיו של זהבי על העתיד המזהיר שהיה כביכול צפוי לערביי עזה אילו רק לא היינו שם אין לו על מה לסמוך.
    יש רק פתרון אחד מר זהבי: להוציא את ערביי עזה מעזה ולישבם בסיני.
    עזה שהיא חלק מארץ ישראל תחזור בעתיד (ללא ערבים) לרשותו של עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין לו מילה טובה להגיד על שום

    דבר שאחרים עשו, 17/09/05 23:24

    תתקשרו להגיד לו כמה השמאל טוב, הוא יגיד שמאל רע. תתקשרו להגיד ימין טוב-הוא יגיד ימין רע. תגידו נכים סתם-הוא יתפלץ. תגידו מסכנים הנכים-הוא יגיד יש להם בעיה שהם נכים. על כל דבר יש לו ביקורת.
    לך לעבוד במקום לשתות וויסקי כל היום!!
    חרטטן

    הגב לתגובה זו

    • אוי. כמה שאתה מטומטם.

      הילה, 18/09/05 00:20

      אם אין לך מה להגיד, תעשה טובה לכולנו ותסתום את הפה.
      אבל למה לדבר למטומטם? כאילו שהוא יבין משהו ממה שכתבו לו.

      ועל זה אומרים - חוסר אונים מוחלט.

      הגב לתגובה זו

      • אני דווקא חושב שהוא צודק

        מאזין קבוע, 18/09/05 12:29

        זהבי הוא איש מדון והוא מנסה שאנשים יאזינו לתוכנית שלו בשביל לשמוע מריבות
        דרך אגב. אני שומע את זה רק בגלל שהנהג מונית שלי שם. אין לי ברירה.
        זהבי איש מדון

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    ממה זהבי מודאג????

    פנחס, 17/09/05 22:33

    לא שאכפת לו מהפלשתינים.
    אלא הוא מודאג מההתפכחות של הצבור היהודי הרואה תמונות כאלה ואומר לעצמו שמה שהסמול קורא שלום זה חורבן ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כנראה לא קראת את פסוקי השטן

    בנצי-א, 17/09/05 22:08

    ולכן הפנטזיות של הכת השמאלי אף פעם לא מתגשם
    כי אתם מדלגים על נתון המרכזי
    ואי אפשר לבלבל אותכם עם עובדות שלא נלקח בחשבון

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ערבים וחרדים מתרבים ללא חשבון

    אינפו123, 17/09/05 21:25

    אם עניים היו עושים 2 ילדים למשפחה ורק אחרי גיל 30 אז לא היה הרבה עוני קשה בארץ.
    הדיכוי היחיד הוא ע''י מנהיגי הדתות הפאודליסטים שחפצים בהמונים התלויים בהם ל'גמילות חסדים'.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    well said Zahavi

    yossi, 17/09/05 21:10

    Every word a pearl, every sentence a gem
    Your deep in my head you are reading my mind
    We are all just the same. Give us some peace
    That’s all we ask from now on
    Take away all the icons, all religions all hate,
    Now the past is long gone and I can hardly wait

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זהבי - שבוע טוב

    אוהדת, 17/09/05 20:59

    מחכה כל שבת לקרוא את מאמרך, גם אם לא מגיבה כל פעם, דע לך יש קוראים סמויים ...
    חזק ואמץ ותהיה בריא
    ושבוע טוב

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתה אולי לא פלסטיני...

    יאצק, 17/09/05 20:38

    ...אבל לפעמים אתה בהחלט מזכיר כזה...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מטומטם מי שנותן למסומם הזה במה

    מומו לא עצבני, 17/09/05 20:37

    למה נותנים במה למי שגסות היא אצלו מוטו לחיים? למה נותנים למי שלא אחת ולא שתיים עישן סמים בניגוד לחוק לכתוב. מי בכלל העצבני הטיפש הזה שיחלק ציונים לממשלות ישראל?
    ובבעוד כמה חודשים לאחר שיתפוצצו כאן עוד מתאבדים נשאל מי באמת המטומטם שהרס חבל ארץ פורח, כדי לזכות את הפלשתינים בפרס על רצחנותם.

    הגב לתגובה זו

    • קשה לך עם האמת בפרצוף??

      הילה, 18/09/05 00:18

      אז אתה משתלח בכותב?
      תתעורר יא מומו, תתעורר!!!

      הגב לתגובה זו

    • איזה אהבל אתה מומו כזה טמבל..

      אלי, 18/09/05 07:58

      טמבל שזה לא יאומן, תגיד שאין לך מה להגיד,תגיד שיותר מדי אינפורמציה אמיתית(משהו שלא קורה הרבה במדינה הזאת)עושה לך כאב בבטן ובלגן בראש,דירבעלק אפילו ובמקרה שלך במיוחד לשתוק יהיה צעד חוכמה,אבל למה לשתוק כש אפשר להוכיח שהטמטום אליו זהבי מדבר יוצר גבול חדש כל פעם מחדש נכון מומו?..אהבל...

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כולם מטומטמים רק את חכם

    מוטי, 17/09/05 20:21

    ועל זה נאמר ''הפוסל במומו פוסל''!
    חדל אישים שכתותך!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דרשה מצויינת אבל פרט קטן מוטעה

    דודי, 17/09/05 19:54

    אני לא רואה עצמי כשמאלני, על אחת כמה וכמה לא ימני, אלא מרכז, שפוי.

    הפרט הקטן, הוא שה''ביזה'' הפלאסטינית לשרדי בית הכנסת נעשתה על ידי אלו שאין להם כסף לאוכל. בכתבות הטלוויזיה ניתן היה לראות פלסטינאים מוכרים חתיכות מתכת עבור סכום כסף דל.

    את הבושה של כל הסיפור ישאו על גבם המנהיגים של האיזור, גם ממשלות ישראל (בין אם שמאל לימין), גם מנהיגי מדינות ערב שכפי שציינת - זו הברירה הנוחה להם, וכמובן ההנהגה הפלאסטינית ובראשה מנהיגי הדת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מתעב אותך אבל מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    אהוד, 17/09/05 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    משל הצפרדע והעקרב

    ב.ק., 17/09/05 19:37

    והמבין מבין.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זהבי, תבדוק את העובדות

    חייל ותיק, 17/09/05 19:24

    לזהבי שלום רב.
    בשנת 1971 הייתי בשרות פעיל במילואים ברצועת עזה.
    באחד הסיורים במחנה פליטים, נתקלתי בשכונה חדשה של בתים נמוכים בסגנון ערבי. הבתים לא היו מאוכלסים אף על פי שהיו מוכנים לאיכלוס.
    שאלתי לפשר הדבר. המפקד ענה לי שהשכונה נבנתה על ידי הממשל הצבאי הישראלי למען שיקום הפליטים, אך המנהיגים המקומיים מאיימים על התושבים שלא יעיזו להכנס להתגורר בבתים החדשים. הוסבר לי אז שהערבים מבקשים להנציח את מצבם האומלל של הפליטים על מנת להראות לעולם שישראל פוגעת בזכויות הפלסטינאים.
    האם ידעת זאת? אם לא, תברר את העניין ותודיע לנו מה עלה בבירור שלך.
    תודה רבה!

    הגב לתגובה זו

    • אחי, גם אתה צודק.

      הילה, 18/09/05 00:15

      וזה גם מה שזהבי אמר על הניצול של הפלשתינאים בידי ''אחיהם'' הערבים. זהו סיפור שלא נגמר. צריך איזה מבול שימחוק את הכל ונתחיל מחדש. אין לי מה להגיד.

      הגב לתגובה זו

    • זה נכון

      אחת, 22/09/05 23:13

      ברגע שפוטרים את הבעיה הפלישטנאית אז לערבים יש בעיה הם בכחח לא מעונינים בפתרון אמיתי ככה כל העולם מרחם

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    תיזער מפולסה דהנורא (ל''ת)

    ש''ס, 17/09/05 19:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא צריך לכתוב ש''ס בחתימה

      הילה, 18/09/05 00:13

      רק לפי שגיאת הכתיב אפשר לדעת לאיזו מחלקה פסיכיאטרית אתה שייך.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    יש משהו נורא אירוני שחלק נכבד

    אלי, 17/09/05 19:21

    מהמטומטמים שאליהם מדובר בכתבה לא שוכחים להראות את נכוחתם גם בתגובותיהם.. את האמת אני לא יכול להאשים אותם כי אין דרך להראות למטומטם שהוא כזה הדרך היחידה זה כשהוא מבין זאת בעצמו.. זה מזכיר לי תוכנית רדיו ''זהבי העצבני''כשהתקשר איזה אחד והתחיל להתווכח עם נתן ובהתחלה הוא דיבר ממש יפה,במילים ממש גבוהות אפילו הזכיר בדיבור איכשהו את ביבי..אבל בהמשך הויכוח נעשה יותר רציני ו נתן שפך את האמת בפרצוף,באותו רגע אפשר להגיד ששניהם היו ''עצבנים'' אבל בנאדם שדיבר בהתחלה כל כך אינטלגנטי לא נשאר עם הרבה מה להגיד והויכוח הסתיים כשהוא התחיל לכנות אותו(זהבי) אלכוהוליסט,מסומם וכו...אכן אתה נתן כמו תמיד צודק טמטום חוגג בגדול...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ארור השוכב עם כל בהמה. (ל''ת)

    המטיף, 17/09/05 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מחכה לכתבה שלך

    ירון, 17/09/05 18:48

    כאשר הפלסטינים יבזזו את שייח מוניס!
    ואם תגיד שהם מטומטמים אז זה יעזור לך?
    זה יתרום משהו אם תבין מאוחר מידי שהם לא יפסיקו עד סופנו?
    השייח ראאד סאלח אומר לך משהו? אתה חושב שהוא במיעוט?
    אתה טועה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודק זהבי (ל''ת)

    דני, 17/09/05 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זהבי תפסיק לבלבל ת'מוח !

    שמוליק, 17/09/05 18:28

    נתן זהבי מה אתה מבלבל ת'מוח
    מה?
    כול דבר הוא קונספירציה אז אולי גם רצח יצחק רבין ז''ל?
    זה שבעזה קיימת אוכלוסיה שחיה בעוני מחריד על זה אין וויכוח, כמו שאין וויכוח על כך שמחנות הפליטים הם נכס לגורמי החבלה אבל לא רק להם.
    גם לרשות הפלסטינאית,אותם מחבלים שדאגנו להביא מתוניס לפני 12 שנים.
    ומה עראפת עשה? פירק את מחנות הפליטים ובנה במקומם מגדלי מגורים שכונות ,בתי-ספר, גני ילדים לא!!!
    בכסף שקיבל מהאירופאים הוא מימן פעולות טרור וחבלה אלה הן עובדות מוצקות.
    ומה יעשה אבו-מאזן ,אבו עלא, ואבו בטיח ...
    אותו דבר, כי הים אותו ים, והערבים אותם ערבים.
    אז מה אתה מתלהם, מה הקשר בין הווילות שהיו בגוש לבין דיר אל בלאח
    או שכונת המואסי...
    מקסימום אלא ואלא עבדו בגוש קטיף והביאו פרנסה הביתה ולחם,
    הרשות הפלסטינאית הרי מימנה רק את המתאבדים והשהידים.
    ומה השיגה ההתנתקות כלום!!
    לא רק שאין הסכם אלא שרוב הסיכויים שאנחנו נאלץ לסגור להם מים וחשמל, בירי הטילים הראשון.
    ותשאל את מופז בנושא הוא בטוח יאשר לך שכך הדבר.
    אז מה?
    עכשיו תמצא את תושבי אריאל אשמים במצב ,כי הרי אין כבר ''גוש קטיף''?
    אני יכול להרצות לך שעות על כך שבעיני אין ולא היה עם או אומה פלסטינאית,כזו שאתה וחבריך ניסיתם ליצור יש מאין!
    אבל אני חושב שחבל על הדיבורים, אותם פוליטיקאים שאתה תוקף אותם מדי יום על אוזלת ידם בנושא העוני בישראל, אותם אנשים קיבלו החלטות נמהרות שיעלו לכולנו ביוקר,
    כן ואני מדבר בעיקר על ציר פילדלפי, המצרים וכול השאר.
    הידרדרות המצב יכולה לגרום לעימות עם המצרים,הפלסטינאים,וכול העולם, אז מה אתה עושה.
    מוציא קיטור על הימין והמתנחלים.
    אולי פעם אחת תבין שאין עם מי לדבר בצד השני, והקמת מדינה פלסטינאית היא מקור לסיכסוכים אין סופיים על קרקע ,מים ומה לא.
    אתה מדבר מנהמות ליבך בכך שאתה אומר '' אם הייתי פלסטיני הייתי נוהג כך וכך...''
    פה מקור הטעות ,אתה לא הם,והם לא אתה.
    אצלינו בין החרב למזמורה אנחנו בוחרים במזמורה.
    אצלם גם המזמורה היא חרב!!!
    ואת זה אתה ורבים מחבריך בשמאל לא מוכנים לקבל.
    האידיאולוגיה שלי ושלך בעצם לא שונה.
    כול זמן שמדברים על המצב החברתי שבו רק החזקים שורדים במדינה הזו.
    עוברים לנושאים מדינים ופתאום אתה הופך ''לטלה'' בעדר של אריק שרון מה קרה?
    אני מאמין שבמדינת היהודים הפגנת חולשה היא אסון.
    גם פנימה וגם החוצה.
    אני מאמין שלנצח נחיה על החרב אבל נמשיך לחתור לשלום.
    ואני מאמין שלשטחים יש חשיבות אסטרטגית לעצם קיומינו בת''א.
    אתה יכול לא להסכים איתי, אבל אתה חייב להביט נכוחה במציאות.
    אלא שכניך לטוב ובעיקר לרע!

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה גם איתך.

      הילה, 18/09/05 00:10

      אבל לא היתה פה שום קונספירציה, ואף אחד לא טוען שהיתה. מה שנכון כאור היום שעולה בבוקר הוא שחברי הכנסת והרבנים שלא רצו להרוס את מבני ''בתי הכנסת'' לשעבר, עשו זאת אך ורק ממקום אחד- הם ידעו מה הולך להיות. הם ידעו טוב מאוד. אף אחד עם שכל בראשו לא יוכל להכחיש את זה. אתה נשמע לי בן אדם עם ראש על הכתפיים ושכל בקודקוד. אם זה לא היה אינטרנט הייתי אומרת לך- תסתכל לי בעיניים ותגיד לי שאתה חשבת שהפלשתינאים ישמרו על שלמות בתי הכנסת. הפלשתינאים מטומטמים, וחברי הכנסת שלנו חושבים שאנחנו מטומטמים.
      וככה הכל נראה. יש פתרון?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    זהבי , מה לעשות? הערבים הם

    אורלי, 17/09/05 18:17

    אותם ערבים והים הוא אותו ים.
    טוב שיצאנו. אולי אם הם יחגגו, הם לא יעשו דברים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בנינו בתים... האו''ם יצא בהחלטה

    נס די-נור, 17/09/05 18:05

    תקנו אותי אם אני טועה, האם בתי הדירות הריקים בג'נין ליד מחנה הפליטים אינן דירות שבנו הישראלים כדי לשפר את חיי הפליטים, אולם האו''ם יצא בהחלטה שאסור לישראל לשנות את הסטטוס?
    ישראל נסתה לשפר, ומרוב שיפורים קיבלנו את אוסלו-ובעקבותיו, למרבה הצער ה''אינתיפאדה'' ובעקבותיה מחסומי הדרכים לעצור את המחבלים.
    מי ששילמו הם ילדים יהודים קטנים שהתפוצצו אל מותם.
    אכן הבלשתינאים (לא שגיאת כתיב, אין פ דגושה בערבית) הם כדור המשחק של העולם הערבי, הם הוקרבו על מזבח השמדת ישראל.
    ועוד שאלה: אם להורי היתה אזרחות פלשתינית (הפעם בפ =מנדט בריטי) החל משנת 1922, האם נכון לאמר שאזרחותי הינה גם כן פלשתינית?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לו אתה פלשתיני היית מסית כמותם (ל''ת)

    אתה מגעיל, 17/09/05 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הכי שפוי והכי חכם (ל''ת)

    ב.ע, 17/09/05 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זהבי לא שונה בהרבה

    גיורא, 17/09/05 17:51

    נתן זהבי, שים לב שהדרך והשפה שאתה משתמש לבטא את הגיגיך, לא שונים מדרכו של הרב עובדיה...
    לטעמי אתה עוד מתלהם אחד רק שיש לך טור בעיתון שכנראה מעלה את הריטינג.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זהבי, עוד כתבה נפלאה, המשך כך! (ל''ת)

    המתנתק, 17/09/05 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    על מטומטמים.

    רוזנברג שמעון, 17/09/05 17:35

    אכן יש הרבה מטומטמים, אך שיא הטמטום מצוי דוקא אצל זהבי!!
    הוא לא רק מטומטם אלא גם טיפש מוחלט. הלך ללכלך קירות עם ''די לכיבוש'' עם מי? עם המטומטמים נגד המטומטמים.
    גם למטומטם מותר לחיות, אבל מה אנחנו אשמים? לקרוא תמיד את דברי-ההבל שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זהבי אתה קדוש - סבבה (ל''ת)

    אודי, 17/09/05 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זהבי הוא אספסוף עם פה ג'ורה

    זאב, 17/09/05 17:26

    זהבי הוא אספסוף עם פה ג'ורה והוא מעז עוד להטיף מוסר

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    in 1967

    amevin, 17/09/05 16:51

    we did from konetra a parking lot.the same as plalesinians in gaza.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נציג האספסוף מברבר ומקבל על זה (ל''ת)

    כמה ג'ובות, 17/09/05 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני אוהב את הדרשה השבועית של

    אלי ברמן, 17/09/05 16:37

    זהבי

    כל הכבוד על הראיה המפוקחת והפרוש המתאים של ''פרשת השבוע''

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הם פשוט הראו מי הם באמת!

    נ, 17/09/05 16:34

    זהבי, אומנם אתה מצהיר שאתה אוהב ערבים כקבוצה כמו שאתה אוהב יהודים כקבוצה , מעניין מאוד , אגב גם חיזבאללה הם ערבים- אבל ניחה השטות הזאת המאפיינת שמאלן מצוי.

    ערבים , לבנות מתנסים , נו באמת עד כמה אתה יכול להיות צדקן ,מנותק. הם לא יבנו מתנסים שם לא בגלל שאין להם שכל , יש לחלקם ועוד איך אבל מה לעשות זה האופי שלהם, ככה הם , תפנים , פראים , בעלי רצון למלחמה .

    אתה כל כך בעדם, לך תושיט להם יד (בתוך עזה, נציגי חמאס)ותראה מה הם יעשו הם יכרתו לך אותה, אין להם הבנה של המושג.

    יאללה תתחבר לקרקע.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מוסיף את עצמי למספר 9

    בני, 17/09/05 16:33

    זהבי אומר את האמת הפעם סוף סוף
    לפני שהוא יבין אני חי על זה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זהבי, טעית בהבנת הנראה

    מוטי, 17/09/05 16:20

    זה שהפלסטינאים מטומטמים כולנו יודעים.
    לדעתי, טעית בפירוש התמונות.
    מה שאני ראיתי, לא היתה ביזת בתי כנסת (למעט מקרה אחד של שריפת בית כנסת), אלא, פרוק מיבנים מחומרי בניין שניתן למוכרן בכמה אגורות כדי לקנות לחם לבני המשפחה.
    לדעתי, אילו עמד שם מישהו והיה מציע שקל לכל ''בוזז'' שיסכים לא לפגוע במבנים, בתי הכנסת היו עומדים על תילם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    the only truth

    tova, 17/09/05 16:20

    you touched the bottom of my heart with your seeing and telling thetruth

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זהבי מפגר

    שוקו, 17/09/05 16:18

    על איזה פתיון אתה מדבר? יצאנו מהשטחים זה פתיון? יש משהו שהצד הישראלי יכול לעשות בלי שהוא יראה באור שלילי?

    העובדה שאנחנו חיים ונושמים היא ''פתיון'' לטרור מצדם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולי תתעצבן על שריפת בתי כנסת?

    היהודי, 17/09/05 16:16

    זהבי עצבני כי המעמד של הפלסטינים נפגע בעולם...
    כל כך אבסורדי שבן אדם כמוהו מקבל רשיון לכתוב.
    שרפו בתי כנסת!!! אתה מבין את זה?
    הפלסטינים ישתלטו על א''י כי הם אוהבים את התרבות שלהם ואת הדת שלהם ובישראל יש מיעוט שעושה כך.במקרה הוא גם גורש מביתו

    הגב לתגובה זו

    • תקרא היטב..

      המתנתק, 17/09/05 17:50

      למרות שהם שרפו ת'בתי כנסת כאשר כל הדברים ה''קדושים'' הוצאו משם אשר מוציא את ''קדושת'' בית-הכנסת עצמו. הבנת את זה ברוך?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    zehavi KOL HAKAVOD. its GREAT (ל''ת)

    mazal, 17/09/05 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נתן,אתה מבקש יותר מדי מהערבים!

    שונאת צבועים, 17/09/05 15:48

    לערבים לא איכפת מה העולם חושב עליהם או מה העולם יראה בטלויזיה. אותם זה לא עניין אף פעם. רק את היהודים זה מעניין מה חושבים עלינו בעולם.
    יהודים עם רגשי נחיתות,עם רגשות אשם וראש גלותי בודקים רגע רגע מה חושבים עלינו בעולם.
    הערבים מתעניינים רק בעצמם,ובלשונך :שמים זין על הערכים האנושיים האוניברסליים,אחרת הם לא היו רוצחים אשה צעירה עם שני ילדיה הקטנים בקיבוץ מצר,לא היו רוצחים סבתא עם נכדתה בגן ,לא היו יורים לעבר מסיבת בר מצווה בחדרה ורוצחים אנשים באמצע הסדר.
    יש להם סדר יום משלהם,מתי תבין את זה לעומק?מתי תבין שכל עניינם הוא ביפו ,חיפה ,עכו ותל אביב,מתי תבין????רק תקשיב לחמאס ותבין.

    הגב לתגובה זו

    • There is another problem

      AvnerA, 17/09/05 17:01

      The Israelis believe that everything they do is immediately published world wide. Not a bit of it. There is VERY little coverage of what is happening in Israel nowadays. So stop being paranoid about what people abroad think of you. They will not change their mind anyway.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין עליו. זהבי קולע כל פעם. (ל''ת)

    Donna In, 17/09/05 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רוב הבעיות בעולם זה בגלל הדתות

    יוני י, 17/09/05 15:41

    כל הכאב והסבל שעברנו ועבורו רוב העמים ועוד נעבור ויעברו זה בגלל הדתות והפנאטים שמתסיסים.
    ללא כל הטיפשות והרוע של האשניםש המנהיגים את הדתות ומפרשים את זה כראות עיניהם היינו חיים בעולם הרבה יותר טוב
    אבל כל עוד יש את צאן מרעיתם שהולכים אחריהם באש ובמים הסבל והכאב ימשך

    ולצערי לא רואים את הסוף!!

    חזק וברוך נתן-תמשיך כך אולי אתה תתחיל את השינוי המיוחל..

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זהבי - טול קורה מבין עיניך

    דוד, 17/09/05 15:20

    אתה מטיף ומתגלגל על מי שגר ובנה בשטחים.

    ומה איתך לא חגגת בסיני - כשגרת שם ובעצם היית מתנחל.

    מה הצביעות הזאת. מה שלך היה מותר בשנות ה-70 ,לאחרים אסור

    על זה נאמר הפוסל במומו פוסל.

    אתה כמו שמאלנים רבים . מה שאתם עושים כשר (גרים ביפו ובעין הוד בבתי ערבים ובעוד מקומות רבים בארץ). לעומת זאת מתנחלים, שלא נגעו בבית ערבי ובנו באדמות טרשים זה טמא.

    שאלוהים ישמור אותנו מאנשים כמוך.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת שהוא התפנה מרצון משם? (ל''ת)

      המתנתק, 17/09/05 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    זהבי אתה גדול!

    אורן, 17/09/05 15:00

    טוב שיש את נתן זהבי שכותב בדיוק את הדברים שאנשים שפויים חושבים! מעניין איפה הייתה ישראל היום ללא הכיבוש. איזו מדינה לתפארת היינו יכולים להיות. בכייה לדורות!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מסכים עם כל מילה! (ל''ת)

    rotemliss, 17/09/05 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זהבי החכם-וכולם המטומטמים

    א.א., 17/09/05 14:22

    נתן זהבי הנכבד- למה אתה חושב שמישהו שם עליך זין? הרי תמיד יש אצלך אידיוטים=מטומטמים-חסרי שכל
    ורק אתה חכם גדול. אולי תצא לבלות ולא לזיין לנו את השכל. מי ישמע לך?
    רק מטומטמים באמת יקשיבו.

    הגב לתגובה זו

    • זהבי אתה מלך!!!!! צודק, צודק..

      הילה, 17/09/05 23:59

      איך אתה מצליח לכתוב בדיוק מה שאני חושבת. קלעת בול. לא יאמן. יש כמה מטומטמים שמגיבים פה בגנותך. קשה להם לראות את האמת בעיניים. אין מה לעשות, אי אפשר להאשים אותם. ככה גידלו אותם להאמין, כמו שגידלו את הפלשתינאים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זהבי כל מילה שלך נכונה

    אריאל, 17/09/05 10:00

    אוי כמה שאתה צודק.........

    לו לא היתה דת בעולם הזה

    העולם היה מקום טוב יותר!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שהתחנך בקיבוצים

      עד מתי?, 17/09/05 14:58

      וחושב שהקומוניזם יציל את כולנו.

      שטפו לכולכם את המוח וגרמו לכם להיות שחצנים ומטומטמים. בין השאר באופן מכוון כדי שתשארו בקיבוץ ולא תתקדמו בעזרת ההשכלה החוצה.

      הגב לתגובה זו

      • אורן צודק בין תרצה או לא...... (ל''ת)

        המתנתק, 17/09/05 17:48

        הגב לתגובה זו

    • נכון, הדת היא שורש כל רע

      אורן, 17/09/05 15:02

      תסתכלו על ההיסטוריה. כמה סבל וכאב הביאה הדת במהלך הדורות ללא מזור.

      הגב לתגובה זו

      • כן. ידוע למשל, שסטאלין היה דתי (ל''ת)

        אלעד, 17/09/05 23:43

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    זהבי הפעם אתה צודק !!! סוף סוף

    ליאור חולי, 17/09/05 04:53

    צודק פלשתינים מטומטמים
    אם הם היו חכמים היינו בשלום איתם
    והיית להם כבר מדינה
    אבל זהבי צדק פלשתינים מטומטמים
    לא צריך להיות חכם בשביל להגיד משפט כזה

    הגב לתגובה זו

    • תגיד...

      עומרי, 17/09/05 13:30

      קראת בכלל את הכתבה או שרק הגבת אחרי הכותרת?

      הגב לתגובה זו

      • למה ?? זאת תגובת ספורט יאוויל

        ליאור חולי, 17/09/05 19:34

        אל תתדאג אני לא כמוך אני קורא תמיד את כל הכתבות
        גם עם אין לי תגובה

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    פלשתינים מטומטמים

    שלומיצי, 17/09/05 03:03

    אין לי אלוהים, אך אני מתפללת שתרוקנו את כיסי המנהיגים שלכם ותבנו כביש אחד נורמלי בעזה, גן ילדים אחד נחמד, פרק משחקים, סיפרייה להורים, ילדים ונוער, סיפרייה חינם, בריכת שחייה נורמלית, בית אחד נורמלי עם טיח נחמד וגינה.
    יאללא כעת להשקיע ולטפח את צפת, חצור הגלילית, טבריה ומגדל העמק...למשל במקום התנחלויות טיפשיות. הבעייה של האדוקים המוסלמים והיהודים - לא איכפת להם כלל חיי העולם הזה אלא הבא - טיפוח חיצוני? דיאודורנט? למה מי מת? אתם!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יופי

      אורן, 17/09/05 05:53

      לפחות תגובה אחת שזהבי לא כתב לעצמו מעל אדי השיבס.

      הגב לתגובה זו

      • נתן זהבי - יופי - אורן מהכרמל

        שלומיצי, 17/09/05 10:25

        אני בן אדם אמיתי, הגר\ה רחוק ממך. עד לפני שנתיים גרתי מתחתיך, בקרית חיים אהובתי...פקיעאלק..איך היא נראית היום, הא? אני 35 בגיל , שתי בנות קטנות. אני מאוד מקווה שיש עוד כמה שחושבים כמוני, נתארגן
        נחבור לאדם הנכון שינהיג ארץ זו ויאללא נעלה חיוך על פני אנשים...נלמד אותם איך נראה שלום, נעזור לדמיין אותו, דרך ארץ ואהבת האחר. אני ללמד דרך ארץ בכיתתי...מורה בבית הספר דתי ליהודים אמריקקים מלוקקים. לצערי בגלות ולא מבחירה. שמאל ציוני אמיתי.

        הגב לתגובה זו

        • בת 35 עם שני ילדים

          מומו, 17/09/05 17:27

          אין לך מה לעשות רק להגיב לאתרים אז את באמת משועממת. כנראה יש לך בעל זהב איך שאומרות הנשים.

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    נתן , אמת ויציב אני המתעלף (ל''ת)

    המתעלף, 16/09/05 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ...לו אתה פלסטיני?

    לוק, 16/09/05 18:29

    אבל אתה לא! אתה יהודי!

    המאמר פלוס מינוס ''ירמיהו'' מת עליך :)

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דבריי אלוקים חיים.נביא אמת

    חן, 16/09/05 18:07

    חכם ואנושי.למרות שאומרים ''אין אדם ללא תחליף''...לזהבי אין תחליף ואין שני!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מצויין כמו בדר''כ.

    אני, 16/09/05 15:58

    תודה נתן.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''אספסוף בלונדיני''?

    דרור, 16/09/05 11:26

    לא זוכר מתי ראיתי בפעם האחרונה ''אספסוף של בלונדינים עם עיניים כחולות''...

    אולי פיספסתי מהדורת חדשות...

    הגב לתגובה זו

    • ליל הבדולח - מכיר? (ל''ת)

      סוציאליסט, 16/09/05 14:25

      הגב לתגובה זו

      • הצדעה לסוציאליסט (ל''ת)

        כן ירבו, 17/09/05 19:21

        הגב לתגובה זו

      • חזק וברוך! (ל''ת)

        הלל צעירא, 18/09/05 08:45

        הגב לתגובה זו

    • אדומי צואר וגלוחי ראש (ל''ת)

      כושי, 17/09/05 19:20

      הגב לתגובה זו

    • לדרור המשועבד לביבים

      מ1אספסוף בלונדי, 17/09/05 19:25

      חזיר גזעני--מתי הסתכלת בראי?
      האם ראית שם יהודון בלונדיני עם עיניים כחולות?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שבת שלום, זהבי. תענוג לקרוא (ל''ת)

    צחי, 16/09/05 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד

    cnn news, 16/09/05 09:44

    זהבי, מחזק את ידייך, מחכה משישי לשישי לקרוא את הכתבות שלך, כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

    • אדם חסר תרבות דיבורץלמה לכבד

      בר כוכבה, 17/09/05 13:58

      שפה כל כן זולה .חבל שאתה מדבר שפת קודש
      מה ההבדל בנך לבין אלו שהרסו את הסמל היהודי אתה מדבר כמוהם והם עושים את מה שיוצא מפיך ,
      עוד אחד שחושב שהוא צודק אמרתי לכם
      ויש אלה שחושבים שמה שכתבתה זו איזה חוכמה
      כל נהג מונית יודע לדכלם משפטים נבובים שכאלה ואין לו שכל להתפרנס מכך .הכל בלי עובדות בלי מספרים
      פטוט ריך כמו הכותב .
      אם זה השכנים שאתה רוצה שיבוסם לך .אתה אוהב שערבי מגיש לך חומוס וקפה ואיך הוא מרגיש עם זה אתה לא מעניין אותך
      אז אדון הם פה במשולש בעזה בנצרת ביפו ובחיפה לאן אתה מציע ליהודים לברוח לא לישראלים ?

      הגב לתגובה זו